Tja wat ik zeg; ben een paar dagen offline geweest door een verhuizing, druk druk druk.. dus niet veel tijd gehad voor invasions. Heb wel de pet al gehaald en veel armor looks al unlocked maar nog niet alles. En van plate heb ik nog niks (maar wel genoeg shards om de cosmetic set te kopen in principe)EelcoB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:25:
[...]
De feat of strength is al binnen hier, die had ik met 2 dagen al binnen, zo heel lastig is ie niet. Heb verder alle armor looks al, samen met de battle pet. De toy heb ik maar gewoon gekocht, voor 10k ga ik er de moeite niet voor doen...
Welke quest is dat waar je he tover hebt? moet je daarvoor legion al hebben, aangezien mijn collectors edition nog in preorder staat.
De toy gaat op mijn realm voor 50k.. dat vind ik dan toch weer net iets te gortig om er aan uit te geven, dus ja dan maar gewoon farmen.. plus het is lekker slap ouwehoeren in zulke groepen tot dusver.
En die quest kreeg ik vanochtend toen ik inlogde, kwam een servant van Khadgar op me af met de eerste quest in de lijn (het zijn n aantal quests). En je hebt er Legion niet voor nodig, ik moet zelf ook nog wachten op mn Collectors edition.