• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
EelcoB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

De feat of strength is al binnen hier, die had ik met 2 dagen al binnen, zo heel lastig is ie niet. Heb verder alle armor looks al, samen met de battle pet. De toy heb ik maar gewoon gekocht, voor 10k ga ik er de moeite niet voor doen...

Welke quest is dat waar je he tover hebt? moet je daarvoor legion al hebben, aangezien mijn collectors edition nog in preorder staat.
Tja wat ik zeg; ben een paar dagen offline geweest door een verhuizing, druk druk druk.. dus niet veel tijd gehad voor invasions. Heb wel de pet al gehaald en veel armor looks al unlocked maar nog niet alles. En van plate heb ik nog niks (maar wel genoeg shards om de cosmetic set te kopen in principe)

De toy gaat op mijn realm voor 50k.. dat vind ik dan toch weer net iets te gortig om er aan uit te geven, dus ja dan maar gewoon farmen.. plus het is lekker slap ouwehoeren in zulke groepen tot dusver.

En die quest kreeg ik vanochtend toen ik inlogde, kwam een servant van Khadgar op me af met de eerste quest in de lijn (het zijn n aantal quests). En je hebt er Legion niet voor nodig, ik moet zelf ook nog wachten op mn Collectors edition.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 12:41
icemotion schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:31:
[...]

Tja wat ik zeg; ben een paar dagen offline geweest door een verhuizing, druk druk druk.. dus niet veel tijd gehad voor invasions. Heb wel de pet al gehaald en veel armor looks al unlocked maar nog niet alles. En van plate heb ik nog niks (maar wel genoeg shards om de cosmetic set te kopen in principe)
Ik heb gewoon alle cosmetic sets gekocht (TIP, server hop de invasions, je krijgt niet meerdere kistjes per invasion die je meepakt, maar wel shards voor de mobs die shards droppen (op de bosses van de stages na))

Op die manier had ik in 2 avonden alles verzameld. Nu bezig om mn alts wat te gearen via de invasions en broken shore questline, zodat die wat makkelijker Legion in kunnen lopen straks.

• icemotion
Ik heb nu een paar keer 's ochtends een invasion of 2 mee kunnen pakken en heb zo'n 300 shards op mn main en nog n alt of twee met een aantal shards.. als ik nog eventjes mn best doe de komende weken dan moet het wel lukken om de boel te unlocken. Leather heb ik volgens mij al compleet (want ik heb veel leather classes.. ) en Cloth ook bijna.

Dus ach, gewoon stug n beetje doorgaan en dan krijg ik het wel voor elkaar. Mijn hunter had 200 nogwat shards en daar heb ik vanochtend de pet en de cloak mee gekocht (ook voor transmog ;) )

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Wel een beetje vreemd dat de quest van khadgar maar gloves van ilvl685 oplevert. Heb de quest 1x op mijn main gedaan maar daarna echt de moeite niet meer om te doen op andere alts aangezien je van invasions toch ilvl700+ gear krijgt.

Spoilers voor wie de quest nog niet gedaan heeft:
spoiler:
Magni die terugkeert is leuk maar benieuwd wat zijn rol verder gaat zijn. Ook vreemd dat hij nu een soort spreekbuis is voor de titan die in azeroth zit en blijkbaar ook een vrouw is. Benieuwd of we als speler er ook ooit een praatje mee gaan slaan. Wel vreemd hoe het eindigde dat plots dalaran onder aanval is. Maar goed er komt wss volgende week een vervolg aan.
Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:46:
Wel een beetje vreemd dat de quest van khadgar maar gloves van ilvl685 oplevert. Heb de quest 1x op mijn main gedaan maar daarna echt de moeite niet meer om te doen op andere alts aangezien je van invasions toch ilvl700+ gear krijgt.
Volgens mij kreeg ik een 700 ilvl exemplaar... Weet niet of ik geluk had, maar zag iemand anders met ilvl van 710 (en epic tekst).

Och :) Het is allemaal gratis gear wat we aan het krijgen zijn... ;) Moet trouwens binnenkort maar eens het item bij de broken shore scenario halen welke voor een xmog headpiece gaat zorgen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Volgens mij kreeg ik een 700 ilvl exemplaar... Weet niet of ik geluk had, maar zag iemand anders met ilvl van 710 (en epic tekst).

Och :) Het is allemaal gratis gear wat we aan het krijgen zijn... ;) Moet trouwens binnenkort maar eens het item bij de broken shore scenario halen welke voor een xmog headpiece gaat zorgen.
welk item ? is dat gegarandeerd? want heb op 2 characters die broken shore gedaan maar kan niet herinneren welk item ik kreeg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RustStorm schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Al die shit van quests en kistjes enzo kan idd hoger rollen, maar base item is 685, wat inderdaad wel een beetje vreemd is, ik had verwacht dat het 700 base ilvl zou zijn gezien de free loot uit invasions dat ook is.

Nu is het kiezen voor ilvl of de proc van de gloves., maar denk dat 99% van de mensen voor ilvl kiezen, als ze niet al 700+ gear hebben zelfs

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Ricmaniac schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:55:
[...]

welk item ? is dat gegarandeerd? want heb op 2 characters die broken shore gedaan maar kan niet herinneren welk item ik kreeg
Hidden Broken Shore Items

:)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• icemotion
Ricmaniac schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:55:
[...]

http://www.wowhead.com/item=139391/alainas-bonnet

Alliance only; je moet een item oppakken gedurende het scenario en er later mee naar Eastvale logging camp.

Wat dat betreft is het Broken shore scenario een beetje een easter egg ding.

Op beide facties heb je vlak voor je op de boot stapt vendors die items verkopen die alleen dan te krijgen zijn. Alliance een oud shirt. Aan de horde kant de onzichtbare schoenen en 3 toys van het pre-Siege of Orgrimmar event in de Barrens.

(en Ruststorm was me alweer voor terwijl ik dit aan het typen was XD)

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:55:
[...]

Al die shit van quests en kistjes enzo kan idd hoger rollen, maar base item is 685, wat inderdaad wel een beetje vreemd is, ik had verwacht dat het 700 base ilvl zou zijn gezien de free loot uit invasions dat ook is.

Nu is het kiezen voor ilvl of de proc van de gloves., maar denk dat 99% van de mensen voor ilvl kiezen, als ze niet al 700+ gear hebben zelfs
Beetje misleidend dat ilevel, die proc is (mits je tegen demons vecht en wie doet dat op dit moement niet?) meer waard dan 25 ilevels op één item. Het was mijn top damage 'spell' in skada en een duidelijke damage boost tov 710! gloves. LKan niet testen hoe het tov 725 gloves is, maar het zal elkaar waarschijnlijk niet veel ontlopen.

In ander nieuws: nu 6 maces mogen looten op mijn Shaman, nul wapens op mijn andere characters :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 10:10 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Beetje misleidend dat ilevel, die proc is (mits je tegen demens vecht en wie doet dat op dit moement niet?) meer waard dan 25 ilevels op één item. Het was mijn top damage 'spell' in skada en een duidelijke damage boost tov 710! gloves. LKan niet testen hoe het tov 725 gloves is, maar het zal elkaar waarschijnlijk niet veel ontlopen.

In ander nieuws: nu 6 maces mogen looten op mijn Shaman, nul wapens op mijn andere characters :X
Klopt, zelfde reden eigenlijk dat mijn DH dus niet de Invasions glaives gebruikt omdat de default glaives extra attackpower bonus tegen demons geven

En sommige mensen hebben echt teveel geluk :X lopen nu al DH's met beide illidan glaives rond, gewoon 2 resets in en dus elke reset een glaivedrop :(

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 17-08-2016 10:05 ]

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-10 12:54
ik vind die invasions al niks meer aan, ik ga er wel vaak heen met 2 vrienden om gwn alliance te nakken, best leuk als je met 2 rogues en een feral druid ben. heb al een hele hoop boze whispers gehad >:)

Verwijderd

Daradius schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:06:
ik vind die invasions al niks meer aan, ik ga er wel vaak heen met 2 vrienden om gwn alliance te nakken, best leuk als je met 2 rogues en een feral druid ben. heb al een hele hoop boze whispers gehad >:)
Gisteren een horde brewmaster monk die ons liep te ganken, tenminste dat probeerde hij. Wij waren met 6 man in een groep, waarvan twee healers.

We stonden met zes man op hem in te hakken en na 5 minuten had hij nog steeds 100% health. Keken we allemaal in ons log had hij 100% van al onze aanvallen 5 minuten lang gedodged!

Dat is dus serieus fucked up, als we 6 dps waren geweest zionder healers had hij ons dus rustig af kunnen maken zonder dat wij ooit enige kans hadden om hem te pakken.

Wat ik dan van Blizzard wil weten is hoe een character 5 minuten lang blijkbaar 100% dodge kan hebben...

• Daradius
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Gisteren een horde brewmaster monk die ons liep te ganken, tenminste dat probeerde hij. Wij waren met 6 man in een groep, waarvan twee healers.

We stonden met zes man op hem in te hakken en na 5 minuten had hij nog steeds 100% health. Keken we allemaal in ons log had hij 100% van al onze aanvallen 5 minuten lang gedodged!

Dat is dus serieus fucked up, als we 6 dps waren geweest zionder healers had hij ons dus rustig af kunnen maken zonder dat wij ooit enige kans hadden om hem te pakken.

Wat ik dan van Blizzard wil weten is hoe een character 5 minuten lang blijkbaar 100% dodge kan hebben...
hmm dat vraag ik me eigenlijk ook wel af ja... heb zelf nooit brewmaster gespeeld dus weet ook niet waar die 100% dodge vandaan komt.

ben gister wel 2x ge 1shot door een hunter met de legendary ring :P, mag ook wel nadat we hem continu aan het slachten waren.

• Schrobbert
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-10 11:47
Kapoen schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Klopt als een bus, ik speel ook alliance op Turalyon. Niet te druk, maar genoeg te doen naar mijn smaak.
long time lurker, first time poster hier! Pas toen ik eindelijk in dit topic andere Turalyon/Doomhammer bewoners zag vond ik het tijd om een account te maken! Mijn guild daar; AG Praetorian Guard heeft nog ruimte in ons raidteam dus mocht je interesse hebben, laat maar horen!

edit: voor de zekerheid, we zijn Alliance

[ Voor 4% gewijzigd door Schrobbert op 17-08-2016 10:57 ]

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Schrobbert schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

long time lurker, first time poster hier! Pas toen ik eindelijk in dit topic andere Turalyon/Doomhammer bewoners zag vond ik het tijd om een account te maken! Mijn guild daar; AG Praetorian Guard heeft nog ruimte in ons raidteam dus mocht je interesse hebben, laat maar horen!

Welkom! :W

pr0mpt - It never hurts to help!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
Schrobbert schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Ik zit al sinds Burning Crusade bij The Dottagers, maar bedankt voor het aanbod :)

Ik zou wel nog graag eens een keertje meelopen met een andere guild om die heroic hfc mount te bemachtigen ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:15:
Gisteren avond was er eerst de nerf. Daarna hebben ze vanacht exp toevoegd voor het killen van mobs, maar de exp wordt blijkbaar gesplit per persoon die de mob getagged heeft verminderd drastisch als er personen van level 100 je mob taggen. Beste is dus dat je als low-level de mobs rond zo een gebouw solo gaat killen, die leveren het meeste exp op!
Ja, dit systeem is al lang in place om power leveling op die manier te voorkomen. persoonlijk vind ik alleen dat dit geen plek zou moeten hebben in scaled content omdat iedereen daarin "hetzelfde" is. Die XP nerf door lvl 100 tag is hier dus eigenlijk niet gewenst. Hopelijk veranderen ze dat...

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:44

amphora

Websites & Fotografie

Gisteren en eergisteren m'n Prot Pali van 90 naar 100 gebracht door iets van 16-20 invasions te doen (niet exact bijgehouden). Wel volledige heirloom gear maar geen 300% xp elixir ofzo. Bijna alle chests bewaard (alleen de eerste 4 of zo had ik geopend) dus toen ik eenmaal 100 was had ik gelijk genoegd shards en gear om volledig ilvl 700 te zijn (ook ring/trinket/neck van vendor). Had 2 ilvl 720 items en nog een paar 710 en wapen geüpgraded naar 725. Mis alleen nog een shield.

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 17-08-2016 11:37 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• detheavn
Ik wist niet dat de chests het ilevel pas bepaalden wanneer je ze opent. Dat is wel even mooi om te weten :)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
amphora schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:36:
Gisteren en eergisteren m'n Prot Pali van 90 naar 100 gebracht door iets van 16-20 invasions te doen (niet exact bijgehouden). Wel volledige heirloom gear maar geen 300% xp elixir ofzo. Bijna alle chests bewaard (alleen de eerste 4 of zo had ik geopend) dus toen ik eenmaal 100 was had ik gelijk genoegd shards en gear om volledig ilvl 700 te zijn (ook ring/trinket/neck van vendor). Had 2 ilvl 720 items en nog een paar 710 en wapen geüpgraded naar 725. Mis alleen nog een shield.
Helaas zijn schilden quasi niet beschikbaar buiten raids. Je kan wel in Tanaan een gratis ilevel 655 exemplaar oppikken. Met wat geluk krijg je een iets hoger ilevel bij het oprapen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Potgrond
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-10 10:52
Kapoen schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:15:
[...]

Helaas zijn schilden quasi niet beschikbaar buiten raids. Je kan wel in Tanaan een gratis ilevel 655 exemplaar oppikken. Met wat geluk krijg je een iets hoger ilevel bij het oprapen.
Een betere optie vind ik persoonlijk om 2 battlegrounds te winnen en van die 2 "Marks of Honor" een ilvl 710 shield te kopen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Potgrond schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Een betere optie vind ik persoonlijk om 2 battlegrounds te winnen en van die 2 "Marks of Honor" een ilvl 710 shield te kopen.
Afhankelijk van faction en realm/battlegroup kan dat soms nogal een probleem zijn :P

• pr0mpt
Potgrond schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

2 BG's maar? :o

nice!

Verwijderd

spoiler:
Net pas mijn quest bij de broken shore gedaan, allemaal ontzettend leuk, maar hebben ze nou zojuist wereld #1 paladin die Azeroth gered heeft van de scourge nou dood gemaakt zonder pardon? O.o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 13:14 ]

• pr0mpt
iets met spoilers????
:(

[ Voor 40% gewijzigd door pr0mpt op 17-08-2016 13:41 . Reden: spoiler quote ]

Verwijderd

Excuses, ik was vergeten een 1 week oude quest te spoileren... Zoals met series, na een week hoeft er op tweakers geen spoiler tekens meer voor, maar anyway, ik heb het voor je aangepast.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 10:13
[...]

iets met spoilers????
:(
En dan vooral de quote overnemen LOL

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• detheavn
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:12:
spoiler:
Net pas mijn quest bij de broken shore gedaan, allemaal ontzettend leuk, maar hebben ze nou zojuist wereld #1 paladin die Azeroth gered heeft van de scourge nou dood gemaakt zonder pardon? O.o
Nou, om eerlijk te zijn:
spoiler:
Die meneer had gewoon moeten bubblen en niet moeten wachten tot de laatste 10% om zijn zwaard kapot te slaan :p

• Potgrond
Bokkie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Afhankelijk van faction en realm/battlegroup kan dat soms nogal een probleem zijn :P
Helaas ben ik daar van op de hoogte de eerste won ik gelijk, voor de tweede mark ben ik al 3 bg's verder. Horde is soms echt dramatisch qua objectives, geen communicatie en geven het op als we een kleine achterstand hebben.

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

detheavn schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Nou, om eerlijk te zijn:
spoiler:
Die meneer had gewoon moeten bubblen en niet moeten wachten tot de laatste 10% om zijn zwaard kapot te slaan :p
spoiler:
ik vond de dood van Vol'jinn ook een mega schok. Had gehoopt dat hij de nieuwe warchief zou worden.

• Potgrond
Ja je krijgt "Marks of Honor" voor bg wins op dit moment, daarmee kan je ilvl 710 items halen bij de pvp vendor in ashran (zorg wel dat je het item bij de juiste vendor koopt, de andere verkopen lagere ilvl items).
Offhand items zijn te koop voor 2 marks, verwacht alleen niet dat je er gemakkelijk 2 wint.
Een andere optie is om voor ashran te queuen, daar kan je een quest op pakken waar je 200 honorable kills moet halen om een mark of honor te krijgen. Helaas is de queue voor ashran erg lang op het moment.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DidierB schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:53:
spoiler:
ik vond de dood van Vol'jinn ook een mega schok. Had gehoopt dat hij de nieuwe warchief zou worden.
Really ?!... or is my sarcasm detector broken....

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11 18:14
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:12:
spoiler:
De #1 Paladin van de wereld was al lang ssshhh round the corner gegaan. R.I.P.

Verwijderd

ZwartR schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

De #1 Paladin van de wereld was al lang ssshhh round the corner gegaan. R.I.P.
alsjeblieft zeg, een keertje Mercilles gladiator geworden en wat random gnome attacks met wat fanboys, vervolgens terug komen in WOD met 5x multiboxing in arena en stuck zitten op 1400 rating, nee, dit is het perfecte voorbeeld voor een troll haha

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zonder op de link te klikken moet dat wel over Athene gaan :P

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-11 18:39
Pfff zo'n youtube badmuts, ik dacht dat hij het over Uther had ;)

• detheavn
Potgrond schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:52:
Helaas ben ik daar van op de hoogte de eerste won ik gelijk, voor de tweede mark ben ik al 3 bg's verder. Horde is soms echt dramatisch qua objectives, geen communicatie en geven het op als we een kleine achterstand hebben.
Ach, om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat het aan beide kanten af en toe gewoon echt te dramatisch voor woorden is. Ik heb mijn tijd nu zo'n 50/50 doorgebracht en het zijn allemaal bots/idioten/kinders/watermeloenen/l2playissues :p

Verwijderd

Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Beste is dus dat je als low-level de mobs rond zo een gebouw solo gaat killen, die leveren het meeste exp op!
Best absurd verschil, zag ik net - voor de kleinste elemental zowel dik 5K als nog geen 50 XP gezien...toch helpt het wel als je meevecht: naast de standaard 110K op level 98 nog 70K extra van mobs gehaald.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-10 13:40
Zal het maar noemen the day after. Inmiddels weer wat invasions op mijn mage achter de rug. Level 82.5 inmiddels en om 19.00 uur weer verder.

Ronde 1 is hopen dat je op tijd geland bent voor ronde 2. Snel de sub bosses allemaal even raken voor de eindboss van ronde 2 komt. Om de shards mee te pakken. Ronde 3 is inmiddels het echte werk, bosses negeren, zit ruim boven de 1000 shards en pas op level 100 mag ik de uitrustingsstukken kopen. Durf de kistjes niet meer te openen, van ieder inmiddels ruim 30 in bezit.

Maar ik was gebleven bij ronde 3. Met dank aan Blizzard is het sociale van de invasions, lekker samen achter demons aanrennen, inmiddels een me myself and I verhaal geworden. Omdat de volgens Blizzard de xp nu uit de kills gehaald moeten worden (lees mobs farmen en hopen dat niet een hogere level even komt "helpen") is het fuck of dit is mijn gevecht inmiddels al gevallen. De sfeer wordt er niet beter op.

Al zit ik met nog een kleine 18 levels te gaan nog wel met een gevoel dat ik voor 30 augustus de 100 haal.

Bij ronde 4 bemoei ik mij niet meer met het eindgevecht op de eindbaas. Die paar shards geloof ik wel, blijf rustig in het veld jagen op de mobs voor de kill xp. Helaas doen steeds meer spelers dat, veld is vaak leeg voordat de eindbaas geveld is. Pak gedurende deze fase vaak nog rond de 30k extra mee boven op de 4e ronde xp.

Omdat ik een mage heb is het bereiken van alle 3 invasions geen probleem en ben vaak binnen 45 minuten klaar. Doe dan een paar quests en bij de reset sta ik er weer.

Blijf het jammer vinden, al ging het wel erg snel met levelen, van deze aanpassing. Van een vriendelijke sociale beleving, is het een soms frustrerende solo belevenis geworden.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ga voor alle 12 de classes op level 100, met dank aan de invasions. Maar ben er wel een beetje zat van inmiddels. :P

Ik moet nog mijn priest (97.5), rogue (94?) en warrior (88?) doen. Die nerf kwam voor mij keihard aan. Nog steeds ca 600k (~1 level) per 4 uur, maar kan nu nog maar 2 characters tegelijk doen. Maar gelukkig heb ik straks nog maar 2 over, dus tenzij Blizzard weer wat nerft gaat het wel lukken voordat ik er helemaal gestoord van wordt :) En dat vlak voor de meest alt-onvriendelijke expansion in de geschiedenis van WoW :+

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Na heel veel wipes, heel veel tries en heel veel hopen en rolls:

http://imgur.com/qzjwQHw

[ Voor 15% gewijzigd door Jeroennie777 op 17-08-2016 21:16 . Reden: Link ]

Jeroennie777 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:15:
Na heel veel wipes, heel veel tries en heel veel hopen en rolls:

http://imgur.com/qzjwQHw
Dat is fantastisch voor je! Zo vlak voor de xpack! Grats! :D

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11 11:33

junglebeast

hier staat iets

Van gamescon stream:

Priority #1 going forward is a steady stream of content.
The team is never going to rush an expansion, they will come out when they are done.
Ensuring there is always content in the live game while working on the expansions is important.
Raid tiers should last around 4 to 5 months.
Patch 7.1 - Return to Karazhan
Karazhan is coming back as a large dungeon, all nine bosses
Old Karazhan is staying
Raid between Nightmare and Nighthold, small, wrap up story
Outdoor content
Patch 7.1 coming to the PTR right after Legion launches!
This time around there won't be a content drought.

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2016/august/kara08.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 17-08-2016 22:52 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-11 20:20
Eerst zien dan geloven zou ik zeggen! WoD was ook ´we willen niet meer een jaar zonder content´ etc etc.

We gaan het meemaken, mocht er een periode zonder content zijn ga ik lekker wat anders spelen dus zo erg vind ik het ook niet.

Kara is wel tof als dungeon, heb ik helaas nooit als current tier mogen meemaken maar vind het echt een toffe raid/dungeon.

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 17-08-2016 23:07 ]

• Grompie
Nice terug naar karazhan!
Al komt dat niet echt als een verassing.
Wel benieuwd naar wat de raid tussen emerald nightmare en de nighthold word.

Er zullen altijd droogtes zijn van content alleen geloof ik wel dat ze er alles aan zullen doen om die zo klein mogelijk te maken. Als ze iets geleerd hebben dan is het dat 1 jaar droogtes echt niet goed zijn voor de game.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11 11:33

junglebeast

hier staat iets

Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:18:

Er zullen altijd droogtes zijn van content alleen geloof ik wel dat ze er alles aan zullen doen om die zo klein mogelijk te maken. Als ze iets geleerd hebben dan is het dat 1 jaar droogtes echt niet goed zijn voor de game.
Tussen EN en NH zit niks. Dat is 1 tier.

Maar als ik het goed begrijp krijgen we Karazhan als dungeon bij de launch. Want dat is toch patch 7.1? Of zie ik dat verkeerd?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:44

amphora

Websites & Fotografie

junglebeast schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:22:
[...]
Tussen EN en NH zit niks. Dat is 1 tier.
Daar zit dus wel wat tussen want dat is zojuist aangekondigd: http://www.mmo-champion.c...10-Gamescom-Legion-Stream
There will also be a small additional raid between The Emerald Nightmare and The Nighthold that wraps up the Stormheim story.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

amphora schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 00:29:
[...]

Daar zit dus wel wat tussen want dat is zojuist aangekondigd: http://www.mmo-champion.c...10-Gamescom-Legion-Stream

[...]
Hij heeft gelijk als hij zegt dat het nog steeds 1 tier is. NH is pas de eerste raid waarin tier gear zal droppen.

Wel relax zeg, nog een kleine raid en een ultra dungeon, supervet!

• Potgrond
detheavn schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Ach, om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat het aan beide kanten af en toe gewoon echt te dramatisch voor woorden is. Ik heb mijn tijd nu zo'n 50/50 doorgebracht en het zijn allemaal bots/idioten/kinders/watermeloenen/l2playissues :p
Er lijkt geen communicatie aan beide kanten, als je wat vraagt geen antwoord.. Opgeven als er een kleine achterstand is, lijken echt bots of mensen zijn een serie aan het kijken en vinden het allemaal wel prima.

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10 09:10
Ik heb altijd ontzettend genoten van de Karazhan raid! Hier ben ik dan ook wel blij mee om hier weer naar binnen te mogen gaan! Aan de andere kant vind ik het wel een simpele manier om nieuwe content te creëren...
WOOT! weer een keer een grote 5 man. Kan niet wachten om de whiners te horen "Ik heb niet zoveel tijd, het moet allemaal beter voor mij gemaakt worden" etc.

<3 Ik heb er wel weer zin in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pr0mpt
Karazhan wel vet, vroeger altijd erg leuk gevonden... zal nu voor de zekerheid maar even door lopen voordat het het niet meer mogelijk is...

• Grompie
pr0mpt schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:20:
Karazhan wel vet, vroeger altijd erg leuk gevonden... zal nu voor de zekerheid maar even door lopen voordat het het niet meer mogelijk is...
Ze hebben al gezegd dat de oude karazhan blijft, geen zorgen dus.

spoiler:
Toch maar even tussen spoilers zetten. Maar de aankondiging komt eigenlijk totaal niet verwacht. voor wie goed opgelet heeft tijdens de ulduar/kara quest zie je dat Karazhan vol met demons komt te zitten en Khedgar achter blijft om de security weer wat te verhogen. Als dat geen hint was dan weet ik het ook niet meer.

Hoop dat ze niet de volledig raid layout overnemen maar ook andere delen van de toren laten zien, mss zelfs in de crypts die al jaren toegankelijk zijn voor wie er een beetje tijd wil in steken.

• Potgrond
corset schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:11:
WOOT! weer een keer een grote 5 man. Kan niet wachten om de whiners te horen "Ik heb niet zoveel tijd, het moet allemaal beter voor mij gemaakt worden" etc.

<3 Ik heb er wel weer zin in.
Ik denk sowieso dat deze expansion wat vriendelijker is voor casual spelers, met het mythic+ dungeon systeem is het niet meer echt nodig om vaste raidnights te plannen. En je kan met een kleinere groep toch al een vorm van endgame content spelen.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:18:

Dat betwijfel ik, want dit zeggen ze al sinds TBC. Iedere expansion weer wordt gezegd dat ze sneller content willen uitbrengen en minder lange eind tiers willen hebben. En iedere keer houden ze zich hier niet aan. Het is gewoon een verkooppraatje.
Potgrond schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:26:
[...]

Ik denk sowieso dat deze expansion wat vriendelijker is voor casual spelers, met het mythic+ dungeon systeem is het niet meer echt nodig om vaste raidnights te plannen. En je kan met een kleinere groep toch al een vorm van endgame content spelen.
Ik denk dat mensen zich hier nog wel eens flink in gaan vergissen. Wanneer jij gewoon mythics wil clearen zoals nu het geval is dan kan je inderdaad lekker casual blijven spelen. Maar wat mensen endgame content noemen voor kleinere groepen zal waarschijnlijk toch wel wat voorbereiding en planning nodig gaan hebben. Nu heb ik niks op de alpha/beta gedaan hierin, maar als je loot kan krijgen die wat betreft itemlevel gelijk zal staan aan mythic raids, dan verwacht ik dat de moeilijkheid hetzelfde zal zijn. Ook al heb je dan een stuk minder mensen nodig, je zal dan nog steeds de nodige tijd erin moeten gaan steken (en dus ook zal moeten gaan plannen wanneer je dit gaat doen) en je zal hier een vaste groep voor willen zoeken.

• pr0mpt
Ik hoop dat ze de boeken gaan volgen...
Mijn god wat was dat een absurd goed boek, The Last Guardian <3 <3 <3
Voor wie het niet heeft gelezen, absolute aanrader

• BlackMage
Hoop toch wel een beetje dat ze de chess event weglaten dit keer :X

• detheavn
Grompie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:26:
Hoop dat ze niet de volledig raid layout overnemen maar ook andere delen van de toren laten zien, mss zelfs in de crypts die al jaren toegankelijk zijn voor wie er een beetje tijd wil in steken.
Ik hoop idd ook dat het nieuw wordt en geen regelrechte revamp. Crypts zou heel leuk zijn om er bij te voegen, voor mijn part als een extra dungeon.

Ik heb zoveel tijd doorgebracht in Kara met zoveel verschillende characters. Het is nog steeds een van mijn favoriete raids, iig de raid met de meeste herinneringen. Het eerste wat ik wou weten was of het een vervanging werd van de reeds bestaande en ik ben zo blij dat dat niet het geval is! :)

Nu nog alle oude versies van revamped raids en dungeons in de caverns of time zetten en ik ben weer helemaal blij :p

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-10 08:31
BlackMage schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:51:
Hoop toch wel een beetje dat ze de chess event weglaten dit keer :X
Neee dat was juist tof. Ik weet nog dat ik met mijn druid toen via de buitenkant , allerlei schimmige jumps, Karazhan kon in springen en zo solo de chess event te doen. Was nog best lastig ook maar een geweldige uitdaging! _/-\o_

Diablo 3 Profiel

• BlackMage
detheavn schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Ik hoop idd ook dat het nieuw wordt en geen regelrechte revamp. Crypts zou heel leuk zijn om er bij te voegen, voor mijn part als een extra dungeon.
De crypts zijn voor een aantal specs een belangrijk deel van hun Artifact quest.
randomice schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Neee dat was juist tof. Ik weet nog dat ik met mijn druid toen via de buitenkant , allerlei schimmige jumps, Karazhan kon in springen en zo solo de chess event te doen. Was nog best lastig ook maar een geweldige uitdaging! _/-\o_
Nu de Demon Hunters er zijn met hun doublejump kan je er zeker van zijn dat ze alle huidige content goed checken op niet-bedoelde "schimmige jumps" :P

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11 13:22
randomice schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Patch 7.1 - Return to Karazhan
Karazhan is coming back as a large five player dungeon with all nine bosses.

Komt dus terug ;)

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:11
ff een poll, ben benieuwd waar jullie mee beginnen :)

https://strawpoll.de/b5e16d1

nothing stops this train

• Clavis
Pala =)
Sowieso mijn warrior. :) en daarna waarschijnlijk alle andere classes naar 110. :) Levelen duurt toch niet al te lang. ;)

• BlackMage
Thanks, nu moet ik daar weer de hele dag aan denken :X

Ik twijfel nog heel erg. Ik ben een altoholic, maar nu door de artifact power voel ik me verplicht om voor 1 te gaan.

Maar Paladin staat bovenaan mijn lijstje momenteel.

• Grompie
Normaal gezien ben ik niet zo een alt fan maar nu ik alles classes op 100 heb (behalve warlock, die komt mss nog) en met de artifact questline die ik zeker wil doorlopen op alle classes ga ik toch ook sneller enkele alts spelen.
Volgorde:
Priest
Demon hunter
Warrior
Shaman
Mage
DK
Hunter
En daarna zien we wel :p

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
even een vraagje:

Hebben jullie ook problemen met de FPS sinds de pre patch ( legion ) ?
Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd ( pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478 ) met de Windows 10 anniversary versie.
Aangezien mijn specs neem ik aan dat ik Wow wel op een high kan spelen en dat lukt zelfs niet eens met een constante FPS drop en soms met wat artifacts op bijv Shoulders die een kleurtje geven.
Erg irritant xD

• detheavn
BlackMage schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:24:
Nu de Demon Hunters er zijn met hun doublejump kan je er zeker van zijn dat ze alle huidige content goed checken op niet-bedoelde "schimmige jumps" :P
Ik heb gisteren de mOnArs WardrobeHelper addon geinstalleerd om transmog te verzamelen. Aangezien ik monk ga mainen in Legion dacht ik dat het wel leuk zou zijn om even als DH de instances af te gaan, want leather is immer leather :p

Dungeons zijn zo broken als HD. Je kunt echt overal heen parkouren. Ik had het zelfs in Razorfen Kraul voor elkaar om de zooi te glitchen en opeens vast te zitten in een area waar ik niet uit leek te kunnen komen. Als vengeance heb je echter ook nog je "heroic leap", waarmee je weer op (en door) plekken kunt komen wat niet hoort.

Kortom, ik heb zoveel lol gehad met glitchen en proberen in areas te komen waar ik niet hoorde te komen. Vandaag eens kijken of ik in Scholomance nog in "oude" areas kan komen :p

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik weet het nog steeds niet :')

Dit is serieus een van de moeilijkste beslissingen in m'n leven, wat erg :'( :D

Tesla M3LR '21

• Daradius
Planespotter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Ik weet het nog steeds niet :')

Dit is serieus een van de moeilijkste beslissingen in m'n leven, wat erg :'( :D
ik had hetzelfde probleem. ik heb er uiteindelijk gewoon 1tje gepakt en ben daarbij gebleven :P, had geen zin meer in al dat getwijfel. (keuze is uiteindelijk rogue geworden)
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:37:
even een vraagje:

Hebben jullie ook problemen met de FPS sinds de pre patch ( legion ) ?
Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd ( pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478 ) met de Windows 10 anniversary versie.
Aangezien mijn specs neem ik aan dat ik Wow wel op een high kan spelen en dat lukt zelfs niet eens met een constante FPS drop en soms met wat artifacts op bijv Shoulders die een kleurtje geven.
Erg irritant xD
Ik zal eens al je addons updaten als ik jou was. En als het dan niet verbetert zou ik zeggen: addons allemaal uit zetten en een voor een weer aan om te zien welke het probleem vormt...

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
@Blackmage Haha same door die stomme artifact wapens voel ik me opeens verplicht om me op 1 toon te richten :s

Twijfel nog heel veel tussen mijn ranger en paladin. gezien ik zeker weten de old content will kunnen
farmen/achief kunnen doen

Overall neig ik naar de hunter (als ooit ga raiden wordt het hunter), alleen heeft paladin een bijzonder plekje dus waarschijnlijk zal wel de paladin worden.
Tenzij halverwege achter kom dat slim is om alt alvast in class hall te krijgen dan unlock ik dat op alles
(zoals bj WoD vanwege de garrison recources)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• pascal073
Ik heb een clean install van wow met geen addons dus daar kan het ook niet aanliggen |:(
RustStorm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Ik zal eens al je addons updaten als ik jou was. En als het dan niet verbetert zou ik zeggen: addons allemaal uit zetten en een voor een weer aan om te zien welke het probleem vormt...
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:44:
Ik heb een clean install van wow met geen addons dus daar kan het ook niet aanliggen |:(

[...]
Hmmmz, dacht dat je die misschien al wel geïnstalleerd zou hebben. :) Damn, dat is wel lastig... Mocht ik nog iets verzinnen dan zal ik het melden. :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Daradius schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

ik had hetzelfde probleem. ik heb er uiteindelijk gewoon 1tje gepakt en ben daarbij gebleven :P, had geen zin meer in al dat getwijfel. (keuze is uiteindelijk rogue geworden)
Ja uiteindelijk moet je gewoon wat kiezen.

Denk dat het ook gewoon mijn DK gaat worden. Dat is m'n oude main uit WOTLK en de char met verreweg de meeste /played.

Coole artifacts en abilities, heel veel transmo opties en 1 v/d beste solo classes dus denk dat de keus dan ook wel gemaakt is :)

Tesla M3LR '21

• Teunis
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:44:
[...]
Graphics card drivers al geupdate naar de laatste/stable versie ?

Verwijderd

Ik heb de knoop doorgehakt en ga na twee expansions Mistweaver terug naar Resto Druid. Ik vreesde al het ergste toen ik de beta patch notes las en helaas bleek dat gevoel te kloppen. Ze zijn er in geslaagd om alles wat leuk was aan monk healing te verwijderen/veranderen.

Een aantal zaken kan je wel terug krijgen via pvp talents, daar heb je als pve speler natuurlijk geen drol aan.

• BlackMage
Teunis schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:44:
Tenzij halverwege achter kom dat slim is om alt alvast in class hall te krijgen dan unlock ik dat op alles
(zoals bj WoD vanwege de garrison recources)
Daar zat ik ook aan te denken. Die artifact knowledge (het catch-up mechanisme) krijg je van class hall missions vanaf level 110. Dus als je net genoeg doet met je alt om wekelijks die missie aan te zetten dan loop je niet super ver achter.

Ik weet alleen niet hoeveel je die alt moet spelen ervoor. Als je met een uurtje per week world quests doen genoeg resources krijgt voor die knowledge missie dan is dat zeker te doen in mijn ogen.

• pascal073
Dankjewel! ja ben nu beetje radeloos aan het worden, zie dat er wel problemen zijn sinds de w10 anniversary update met fps en dergelijke dus heb een ticket gemaakt voor een oplossing en een refund :X.
Net een nieuwe laptop gekocht denk yes lekker volop WoW knallen, helaas dus niet ;w
RustStorm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Hmmmz, dacht dat je die misschien al wel geïnstalleerd zou hebben. :) Damn, dat is wel lastig... Mocht ik nog iets verzinnen dan zal ik het melden. :)

• pascal073
Laatste drivers staan geïnstalleerd, heb ook een aantal versies terug geprobeerd maar helaas :(
Teunis schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:48:
[...]

Graphics card drivers al geupdate naar de laatste/stable versie ?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:49:
Dankjewel! ja ben nu beetje radeloos aan het worden, zie dat er wel problemen zijn sinds de w10 anniversary update met fps en dergelijke dus heb een ticket gemaakt voor een oplossing en een refund :X.
Net een nieuwe laptop gekocht denk yes lekker volop WoW knallen, helaas dus niet ;w
Hoorde iets vergelijkbaars van een maatje, heb toen dus snel de update naar de anniversary edition uitgeschakeld

• Clavis
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:51:
Laatste drivers staan geïnstalleerd, heb ook een aantal versies terug geprobeerd maar helaas :(

[...]
Moet zeggen dat ik hier geen problemen heb. Ook niet met de Anniversary update.
En ik draai WoW op een Intel HD 520 :+

• Potgrond
Vraagje, is er een tweakers guild op Stormscale horde? Ik zit nu met RL vrienden in een guild maar het is vrij stil met 6-10 mensen. Als spelers op stormscale een guild hebben die nog NL spelers zoeken, laat het maar weten.

• pascal073
toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Hoorde iets vergelijkbaars van een maatje, heb toen dus snel de update naar de anniversary edition uitgeschakeld
Ja haha ik ben instaat op een herinstallatie uit te voeren van me windows :(

• pascal073
Clavis schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Moet zeggen dat ik hier geen problemen heb. Ook niet met de Anniversary update.
En ik draai WoW op een Intel HD 520 :+
Ja het betreft meestal de GTX kaarten die met problemen kampen |:(

• pr0mpt
toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Hier ook problemen met Anniversary update.
WoW start en komt in character login screen, maar systeem hangt vervolgens volledig [niet meer reageren, beeld beweegt niet meer, geen enkele optie werkt mee behalve hard reset].

Oftewel even terugdraaien van de build gedaan..
Helaas werken mijn bluetooth muis/keyboard nu ook niet meer, ook niet meer na het terugdraaien..

Tnx Microsoft! :( |:(

• pascal073
pr0mpt schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:59:
[...]

Hier ook problemen met Anniversary update.
WoW start en komt in character login screen, maar systeem hangt vervolgens volledig [niet meer reageren, beeld beweegt niet meer, geen enkele optie werkt mee behalve hard reset].

Oftewel even terugdraaien van de build gedaan..
Helaas werken mijn bluetooth muis/keyboard nu ook niet meer, ook niet meer na het terugdraaien..

Tnx Microsoft! :( |:(
Jij ookal dus :( ! ik krijg soms er ook van de rare dots in me scherm of de begin scherm van me characters komt terug in de loading screen als ik wow opstart |:(
Ik ga vanavond maar is gewoon windows 10 installeren zonder updates, heb een ticket ingeschoten dat ik een refund of iets in de trend van :(

• Teunis
BlackMage schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken. Die artifact knowledge (het catch-up mechanisme) krijg je van class hall missions vanaf level 110. Dus als je net genoeg doet met je alt om wekelijks die missie aan te zetten dan loop je niet super ver achter.

Ik weet alleen niet hoeveel je die alt moet spelen ervoor. Als je met een uurtje per week world quests doen genoeg resources krijgt voor die knowledge missie dan is dat zeker te doen in mijn ogen.
Als de catch-up pas begint met 110 dan is niet zo intresant als met garrisons waar alleen even de start zone door rennen was.

ach iedergeval nu alvast de toons waar ik standaard 90% op dood ga, aan het afk gearen in de invasions.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:11
Het schijnt dat je meer xp per kill krijgt nu tegen mobs in invasion, deze reden is vast gedaan omdat het nu loont om mee te doen dan ipv afk zijn :)

nothing stops this train

• Daradius
Potgrond schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:
Vraagje, is er een tweakers guild op Stormscale horde? Ik zit nu met RL vrienden in een guild maar het is vrij stil met 6-10 mensen. Als spelers op stormscale een guild hebben die nog NL spelers zoeken, laat het maar weten.
ik speel zelf ook op stormscale en zit op het moment wel in een hele drukke guild, zit er zelf ook nog niet te lang bij en weet ook niet zeker of ik er lang zal blijfen. ben zelf ook met een groep vrienden, en we hadden misschien een plan om zelf een guild te maken. ons doel is eigenlijk voornamelijk pvp / rated battlegrounds. daarom zijn we eignelijk op zoek naar een guild die ook rated battlegrounds doet of een guild die het allebei doet ( maar dan kom je al snel in die te grote on overzichtelijke guilds). ik ben er zelf dus ook nog niet helemaal uit wat we nou precies gaan doen, misschien is overwegen om samen een guildje op te zetten?

speel met een man of 6/7 (3 hiervan komen uit zweden)
Bijna al mijn alt characters zijn gegeared met de invasion spulllen. Alleen m'n rogue heeft alles nog nodig en m'n monk alleen de broek en een wapen... :) Toch wel aardig snel gegaan moet ik zeggen.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

warlock is mijn main van af 2005

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• icemotion
Vanochtend nog weer wat invasions gedaan. De Feat of strength voor alle zes is binnen.

Daarnaast ook alle pieces van de leather set compleet. Cloth moet ik alleen de shoulders en de legs nog van.. en genoeg shards om Mail en plate van te kopen an zich al heb ik van Mail ook al een hoop pieces bij elkaar.

Wapens schieten voor geen meter op.. heb alleen nog maar de Agility polearm (2x) op mn druid.. verder nog niks..

• pascal073
Welke OS spelen jullie btw?

• Daradius
Motaro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

warlock is mijn main van af 2005
ik ben nogsteeds de lonely rogue zo te zien :(

• pr0mpt
Moet zeggen dat die invasions me deels mijn strot wel weer uit komen.
Het is dat het "makkelijk" gearen is, maar vond het gisteren wel even leuk om gewoon even een dungeon door te raggen :)

Merk wel dat healen met Disc priest [87] me menig hartverzakking had gegeven wanneer mensen gewoon de halve instance in 1 keer pullen en vervolgens LoS vergeten...
3 Instances, 1 dode [ik zelf]

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

speel zelf met windows 10 maar welke update er op zit donno
Daradius schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

ik ben nogsteeds de lonely rogue zo te zien :(
locks zal ook niet veel worden denk ik

[ Voor 34% gewijzigd door Motaro op 18-08-2016 11:53 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

icemotion schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:49:
Vanochtend nog weer wat invasions gedaan. De Feat of strength voor alle zes is binnen.

Daarnaast ook alle pieces van de leather set compleet. Cloth moet ik alleen de shoulders en de legs nog van.. en genoeg shards om Mail en plate van te kopen an zich al heb ik van Mail ook al een hoop pieces bij elkaar.

Wapens schieten voor geen meter op.. heb alleen nog maar de Agility polearm (2x) op mn druid.. verder nog niks..
Als je voor je druid de andere wapens wil, pas je loot spec aan naar balance/resto, anders blijf je daar de polearm krijgen.

Maar die Invasions zeg, gisteren van 72-77.5 gegaan op m'n hunter die ik in TBC geparkeerd had in de Boring Tundra en nu met m'n terugkeer naar de alliance en weer beetje aant spelen ben. Afk farmen ging sneller, maar nu gewoon de grootst mogelijk mob vinden en die solo killen, gaat rap. Tot nu toe alle kistjes bewaard. Ik open ze wel wanneer ik 100 ben :)

Ook met m'n mage nog ff doen van 93-100. Dan heb ik mijn main 4 classes op 100 met gear ready for Legion, oh ja en een DH :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.