Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 15-08-2016 15:19 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dankzij The Phoenix Reborn (en IntToStr) heb ik de moose mount dus deze guild kan bij mij niet stukjunglebeast schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:18:
Je zult altijd veel mensen tegen komen nu ze bijna overal xrealm hebben. Wellicht is het lastiger om een actieve guild te vinden, maar daar heb ik nooit last van gehad op Tura. Alleen beetje aan het einde van een expansion, maar dat is normaal. Nu is de mijne (en die van IntToStr) lekker druk aan het worden zo net voor Legion.
Verwijderd
Rings en trinkets kun je voor Nethershards kopen bij de vendor - zie eerste comment: http://www.wowhead.com/currency=1226/nethershard#commentsrilo98 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:01:
Nu zoek ik nog een Trinket en Ring van itemlvl 700 (of hoger).
Volgens mij zijn guilds tegenwoordig ook crossrealm.junglebeast schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:18:
Je zult altijd veel mensen tegen komen nu ze bijna overal xrealm hebben. Wellicht is het lastiger om een actieve guild te vinden, maar daar heb ik nooit last van gehad op Tura. Alleen beetje aan het einde van een expansion, maar dat is normaal. Nu is de mijne (en die van IntToStr) lekker druk aan het worden zo net voor Legion.
Heb ook maar cred gekocht. Kriebelt toch wel weer om te gaan spelen met Legion.
[ Voor 6% gewijzigd door Clavis op 15-08-2016 16:13 ]
Dit klopt maar van beide kun je maar 1 kopen,Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:44:
[...]
Rings en trinkets kun je voor Nethershards kopen bij de vendor - zie eerste comment: http://www.wowhead.com/currency=1226/nethershard#comments
Je mag noet twee van dezelfde serie kopen bij de vendor in het dh gedeelte
Alleen als de realms geconnect zijn met elkaar zijn.Clavis schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:13:
[...]
Volgens mij zijn guilds tegenwoordig ook crossrealm.
Heb ook maar cred gekocht. Kriebelt toch wel weer om te gaan spelen met Legion.
Welkom terug!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Da's waar ook - sorry. Kijk anders even bij de PvP vendors in Stormshield - voor weinig kun je daar heel aardige gear krijgen. Even wat pvp doen, en je kunt ze kopen.rilo98 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:12:
Dit klopt maar van beide kun je maar 1 kopen,
Ben er erg blij, te weinig gold en te slechte gear om het op een andere manier te krijgen!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Geen probleem !Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:39:
[...]
Da's waar ook - sorry. Kijk anders even bij de PvP vendors in Stormshield - voor weinig kun je daar heel aardige gear krijgen. Even wat pvp doen, en je kunt ze kopen.
Gisteren de XP boost gedaan van 94 -> 99%
Echt compleet absurd.
Ik had een bulk Proof of Strength quests gespaard samen met Trophy of Glory quests en een paar bij de Arena en natuurlijk Bonus Objectives op 99%.
Vervolgens QuickQuest geinstalleerd [later vervangen met AutoTurnIn] en Hearthstone @ Beastwatch.
Garrison potion aangezet en bij Ashara event doen voor Invasion en bij 100k HP laatste baas mijn Rapid Mind potion aangezet.
Zonder heirlooms, maar dat maakte geen fuck uit,
Mijn god wat ging dat snel...
Ik had nog 5 minuten over en ik was al op level 99
Grootste "issue" was nog het lopen naar quest handins/bonus objectives
Nogmaals erg bedankt voor het geven van de tips!
2 invasions later en ik was lvl 100 en heb er ook een ilvl 705 wapen bij
pr0mpt - It never hurts to help!
Ben ook al m'n characters op deze manier aan het "gearen" op m'n home server Nagrand. Heb er nu drie gehad, en iig nog vier te gaan.
De gear kan overigens Warforged worden. En ik merk dat die kans vrij groot is.
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 16-08-2016 09:09 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hahaha ik ben exact hetzelfde aan het doen met 2 chars. Geen zin meer om gewoon te levelen dus lopen ze mee met de invasions. En het lag dus niet aan mij dat ik die boog spuug lelijk vondRustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:43:
Vandaag gaat mijn rogue level 98 worden, door de invasions. Heel fijn.Shaman is next in line op Silvermoon.
Ben ook al m'n characters op deze manier aan het "gearen" op m'n home server Nagrand. Heb er nu drie gehad, en iig nog vier te gaan.Hoop ook nog steeds op die mega lelijke boog... ^_^
Klopt, de gear kan sinds gisteren ook warforged zijn. Heb al items gezien van ilvl 710 en 720, nu kan je een character al snel gearen voor de release. Met wat geluk loot van Kazzak wat nu zelf tot ilvl 755 kan droppen en de invasions nu tot 720.RustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:43:
Vandaag gaat mijn rogue level 98 worden, door de invasions. Heel fijn.Shaman is next in line op Silvermoon.
Ben ook al m'n characters op deze manier aan het "gearen" op m'n home server Nagrand. Heb er nu drie gehad, en iig nog vier te gaan.Hoop ook nog steeds op die mega lelijke boog... ^_^
Nice! Fijn voor je dat je het toch op die manier hebt kunnen regelen. Gelukkig komen er nog meer Moose-mounts, maar die zullen niet kunnen vliegen denk ik.. en zijn iets meer basic.. maar yay voor Moose!Forn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 06:46:
Gisteren mijn Moose mount gekregen! Ik zat Towelliee te kijken, en hij zat voor horde EU moose runs te doen. Geluk gehad om een invite te krijgen!
Ben er erg blij, te weinig gold en te slechte gear om het op een andere manier te krijgen!
Ik ga ze in ieder geval allemaal te pakken proberen te krijgen. Maar dat moet wel lukken, op mijn main heb ik in ieder geval de professions voor 2 van die dingen. Archeology en leatherworking.
Had alle kistjes van de invasions ook opgespaard zodat je meteen stevig wat gear hebt. Uitgelogd met 693ilvl op een character dat 30 minuten level 100 was
Wel jammer dat warforged nu pas actief is. Men demon hunter zit al vol met die gear en kan ik nu opnieuw beginnen met farmen. Maar goed moet nog 4 upgrades voor zijn offhand wapen en de invasions gaan alleen maar sneller komen.
Verwijderd
En dan nu het beroerdste van dit luxe probleem: ruim 2/3 is nog steeds melee dps en er zitten precies 1 mage en 1 warlock bij
Dat is natuurlijk een slim idee om de chests op te sparen tot max level. Komt er dan ook uit allemaal ilvl700+ gear uit? Nice.Grompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:41:
Invasions zijn idd leuk om te levelen, gisteren eindelijk mijn mage naar 100 gebracht. Nu enkel nog warlock maar daar heb ik eigenlijk niet veel zin meer in dus voor legion zal het moeilijk worden.
Had alle kistjes van de invasions ook opgespaard zodat je meteen stevig wat gear hebt. Uitgelogd met 693ilvl op een character dat 30 minuten level 100 was.
Wel jammer dat warforged nu pas actief is. Men demon hunter zit al vol met die gear en kan ik nu opnieuw beginnen met farmen. Maar goed moet nog 4 upgrades voor zijn offhand wapen en de invasions gaan alleen maar sneller komen.
Idd, kwam allemaal 700+ gear uit. En gear op lager level boeit toch niet aangezien ik toch alle heirlooms maxed heb tot lvl 100. Wel jammer dat blizzard weer een offhand is vergeten toevoegen. Maar binnen twee weken krijg je toch meteen artifact wapen dus dat is in principe zo erg nog niet.RustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:43:
[...]
Dat is natuurlijk een slim idee om de chests op te sparen tot max level. Komt er dan ook uit allemaal ilvl700+ gear uit? Nice.Wellicht dat ik dan ga doen met m'n shaman vanaf level 90.
Erg is het niet... maar om het "fel" thema te completeren is het toch een gemiste kans.... net als die staff en een decent offhand voor de warlock en een tanking en healing shield.Grompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:46:
[...]
Idd, kwam allemaal 700+ gear uit. En gear op lager level boeit toch niet aangezien ik toch alle heirlooms maxed heb tot lvl 100. Wel jammer dat blizzard weer een offhand is vergeten toevoegen. Maar binnen twee weken krijg je toch meteen artifact wapen dus dat is in principe zo erg nog niet.
De gear uit een chest genereert items op het level dat je het opent?
DAMN!
yuppr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:52:
WTH
DAMN!
mijn hunter was lvl 98, heb hem naar 100 gebracht via invasions only.
ik had in totaal 18 chests te openen.
huppa gelijk full ilvl700 gear
nothing stops this train
Verwijderd
Wist ik ook niet, ik heb nog een level 90 lock eens kijken hoeveel invasions die nodig heeft. (Krijg je dan uberhaupt niet miss miss miss... of schalen die mobs ook, zoals in de nieuwe quest zones gebeurt?)pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:52:
WTH
DAMN!
De mobs schalen dus je kan lekker mee knallen (of casten in dit geval).Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:18:
[...]
Wist ik ook niet, ik heb nog een level 90 lock eens kijken hoeveel invasions die nodig heeft. (Krijg je dan uberhaupt niet miss miss miss... of schalen die mobs ook, zoals in de nieuwe quest zones gebeurt?)
fingers crossed!!RustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:21:
Op dit moment met m'n hunter de invasions doen... wil die boog... pray for me guys!
en ehh, ik had op level 12 al een invasion meegedaan, erg gaaf gescaled!
Vriend van me die voor het eerst speelt vond het ook enorm gaaf, die wou meteen nog meer invasions doen
Kan me heel erg goed voorstellen dat nieuwe spelers dit helemaal fantastisch vinden. Het is natuurlijk best wel een happening.pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:22:
[...]
en ehh, ik had op level 12 al een invasion meegedaan, erg gaaf gescaled!
Vriend van me die voor het eerst speelt vond het ook enorm gaaf, die wou meteen nog meer invasions doen
Damn, ik weet het nog wel goed, het event vóór TBC... gosh...
Yay! Boog is binnen!
Helaas zijn er ook zoveel mensen die helemaal niets doen bij invades. Gewoon idlen.RustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Kan me heel erg goed voorstellen dat nieuwe spelers dit helemaal fantastisch vinden. Het is natuurlijk best wel een happening.Wat dat betreft doet Blizzard het wel goed.
Yay! Boog is binnen!
Viel me op dat met mn 57 char je per stage al snel 50k exp krijgt. Je zou ook bijna daar kunnen campen en ondertussen film kijken bijvoorbeeld haha
pfff, eindelijk, kunnen mijn vingers weer normaal
Boog is alleen wel fugly as sin.RustStorm schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Kan me heel erg goed voorstellen dat nieuwe spelers dit helemaal fantastisch vinden. Het is natuurlijk best wel een happening.Wat dat betreft doet Blizzard het wel goed.
Yay! Boog is binnen!
Heb er meteen maar Golden Bow of Quel'Thalas overheen gemogged.
Afgelopen weekend Sunwell gedaan op hunter voor 2e keer en die boog dropte 2x van de twins
Sunwel klaar op hunter aangezien diezelfde run ook Thori'dal, the Stars' Fury dropte
Op warlock trouwens bezig met de legendary staff van Cataclysm.. zit in het deel dat ik allemaal shit moet doen tjidens bossfights in Firelands,, manomanomanoman wat een *&^$&$&^#%@ quest is dat zeg
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mijn dank is groot.pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:43:
[...]
pfff, eindelijk, kunnen mijn vingers weer normaal
leuk voor de verandering, heb dus een pole-arm als drop gehad
nothing stops this train
Ik ga ook Survival spelen, dus had m'n gear + polearm ook al. Maar de boog wilde ik gewoon voor de transmog collectie. Aangezien ze na het event niet meer te krijgen zullen zijn, hoogstwaarschijnlijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:46:
ik speel met mijn hunter melee
leuk voor de verandering, heb dus een pole-arm als drop gehad
Zou gewoon mijn PC aan moeten laten staan en char in Ashara oid en dan van een script dat hij eens in de zoveel tijd aleen even beweegt oid om niet uit te loggen.
Zo'n event duurt 15 minuten ofzo. In die tijd log je niet uitpr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:48:
Hmm, zsm maar even wat alts in een invasion zone stallen en gewoon /afk'en
Zou gewoon mijn PC aan moeten laten staan en char in Ashara oid en dan van een script dat hij eens in de zoveel tijd aleen even beweegt oid om niet uit te loggen.
Ja, maar als ik naar mijn werk ga en mijn alts daar gewoon wil stallen terwijl ik werk.BlackMage schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:51:
[...]
Zo'n event duurt 15 minuten ofzo. In die tijd log je niet uit
Kans is groot dat ik dan nog wel een event of 2-3 mee pak terwijl ik werk
Luiheid ten top... heerlijkpr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Ja, maar als ik naar mijn werk ga en mijn alts daar gewoon wil stallen terwijl ik werk.
Kans is groot dat ik dan nog wel een event of 2-3 mee pak terwijl ik werk
Je bent IT'er of niet toch?!
Maar ehh, dat mag allemaal zeker niet van Blizzard ToS of heeft iemand een "geaccepteerde" oplossing?
Anders maar eens kijken of ik met een TeamViewer of iets eens in de zoveel tijd kan inloggen
Op dit manier kan ik ook wel switchen van alts
damn... dan maar een TeamViewer of iets anders regelen... dat is geen botten, alleen AFK'endemokert schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:39:
Haha zeker, maar volgens mij is het niet toegestaan neeis volgens mij gelijk aan botten.
Je kan je eigen ook aanmelden op reddit : https://www.reddit.com/r/...oose_organization_thread/
Helaas alleen Alliance sidepascal073 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:52:
Best een leuk idee #FriendshipMoose op twitter, zijn groups die runs doen voor mensen die graag een Grove Warden willen hebben haha
Je kan je eigen ook aanmelden op reddit : https://www.reddit.com/r/...oose_organization_thread/
Nouja, dan maar geen mount.. binnenkort maar eens leuk oude raids solo'en, zin in!!
pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
Helaas alleen Alliance side
Nouja, dan maar geen mount.. binnenkort maar eens leuk oude raids solo'en, zin in!!![]()
![]()
Hoelang duurt zoiets?Grompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:41:
Invasions zijn idd leuk om te levelen, gisteren eindelijk mijn mage naar 100 gebracht. Nu enkel nog warlock maar daar heb ik eigenlijk niet veel zin meer in dus voor legion zal het moeilijk worden.
Had alle kistjes van de invasions ook opgespaard zodat je meteen stevig wat gear hebt. Uitgelogd met 693ilvl op een character dat 30 minuten level 100 was.
Ik heb nog een 85 lockje ergens in hoekje weggestopt waar deze sinds wlotk heel passief agressief evil staat te doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Met 15 minuten heb je 1 event gedaan.Bossie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:53:
[...]
Hoelang duurt zoiets?
Ik heb nog een 85 lockje ergens in hoekje weggestopt waar deze sinds wlotk heel passief agressief evil staat te doen.
Weet niet precies hoeveel XP je krijgt, maar gok op 70% van een level of meer.
Idd, iets van 65%-70% per invasion. Lekker snel dus. Je kan ook gebruik maken van elixir of rapid mind dan gaat het nog 300% sneller alleen kosten die nu wel best veel en kan je maar 1 per invasion gebruiken (en als je soms pech heb duurt een invasion langer dan een kwartier)pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:03:
[...]
Met 15 minuten heb je 1 event gedaan.
Weet niet precies hoeveel XP je krijgt, maar gok op 70% van een level of meer.
idd, maar je pakt wel lekker die lootchests mee, ik ga er mee aan de slagGrompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Idd, iets van 65%-70% per invasion. Lekker snel dus. Je kan ook gebruik maken van elixir of rapid mind dan gaat het nog 300% sneller alleen kosten die nu wel best veel en kan je maar 1 per invasion gebruiken (en als je soms pech heb duurt een invasion langer dan een kwartier)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
met 45% heirlooms en +300% potion (kost helaas momenteel vanaf zo'n 12.000g) gaat het heel hard. 2 invasions geeft je dan zeker 3 tot 5 levels, afhankelijk van je start level. Met RAF ook trouwens. Op 58 ga je dan naar 62.Grompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Idd, iets van 65%-70% per invasion. Lekker snel dus. Je kan ook gebruik maken van elixir of rapid mind dan gaat het nog 300% sneller alleen kosten die nu wel best veel en kan je maar 1 per invasion gebruiken (en als je soms pech heb duurt een invasion langer dan een kwartier)
Verwijderd
Meer richting 43% op level 90+, zonder extra XP meuk, maar nog steeds lekker snel...Grompie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:28:
Idd, iets van 65%-70% per invasion. Lekker snel dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 17:18 ]
Verwijderd
De dagen waar de ranged tot melee verhouding 3-1 moest zijn zijn allang voorbij. 50-50 is gewoon prima maar 66-34 is ook echt geen probleem. Ik zou eerder zorgen dat ze allemaal gewoon hun class prima kunnen spelen en goede deeps kunnen pompen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:42:
En dan nu het beroerdste van dit luxe probleem: ruim 2/3 is nog steeds melee dps
Dit alles heb je gedaan zonder dat je hier kon vliegen?pr0mpt schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:24:
Compleet tegen verwachtingen in heb ik ondertussen al 2 level 100 chars en ik gok deze week nog een 3de...
Gisteren de XP boost gedaan van 94 -> 99%
Echt compleet absurd.
Ik had een bulk Proof of Strength quests gespaard samen met Trophy of Glory quests en een paar bij de Arena en natuurlijk Bonus Objectives op 99%.
Vervolgens QuickQuest geinstalleerd [later vervangen met AutoTurnIn] en Hearthstone @ Beastwatch.
Garrison potion aangezet en bij Ashara event doen voor Invasion en bij 100k HP laatste baas mijn Rapid Mind potion aangezet.
Zonder heirlooms, maar dat maakte geen fuck uit,
Mijn god wat ging dat snel...
Ik had nog 5 minuten over en ik was al op level 99
Grootste "issue" was nog het lopen naar quest handins/bonus objectives
Nogmaals erg bedankt voor het geven van de tips!
2 invasions later en ik was lvl 100 en heb er ook een ilvl 705 wapen bij
Mijn shaman is nu 90 en ben benieuwd of het vliegen hier halen de moeite waard is.
PSN: Eczeem
Invasion XP voor low level toons wel dik generfed, toch zeker 50% minder per invasion, misschien dat het uiteindelijk nog even veel xp is omdat er 3 invasions/2u zijn ipv 2 invasions/4 uur maar toch weer geen fun allowed, thx Blizzard.
Lekker dan, en ik maar hard grinden voor me gear. Nu word het wel heel makkelijk om ilvl 700 te halen en upgraded weapons en noem maar opKatmi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:25:
Volgende stap is live ( ook in EU ) : 3 invasions per 2 uur en Khadgar heeft een quest voor je om naar Kharazan te gaan.
Invasion XP voor low level toons wel dik generfed, toch zeker 50% minder per invasion, misschien dat het uiteindelijk nog even veel xp is omdat er 3 invasions/2u zijn ipv 2 invasions/4 uur maar toch weer geen fun allowed, thx Blizzard.
Vandaag net weer een abonnement genomen op WoW, mede omdat dit nu een mooie gelegenheid is om mijn alts te levelen (bijna 6 maanden niet gespeeld), zie ik dat Blizzard de XP van de invasions enorm generfed heeft. Wut..rolandos582 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
Lekker dan, en ik maar hard grinden voor me gear. Nu word het wel heel makkelijk om ilvl 700 te halen en upgraded weapons en noem maar op
Iemand zei ook net op Twitch dat als je elke invasion doet nu ( dus 6 per 4 uur ) dat je ongeveer 20% meer xp kreeg dan dat ze waren, nog wel niet zelf getest
Edit : net op lvl 66 een invasion gedaan ( gewoon in standard 45% increased xp heirlooms ) en ben van 13 naar 44% gegaan.... ervoor zou dit ding geweest zijn en al 15% In het volgende level
Denk dat invasion leveling hun 50 euro boost functie aan het schaden was
[ Voor 22% gewijzigd door Katmi op 16-08-2016 20:07 ]
Maar je kunt alleen ilvl 700 krijgen, dus hoe kom je dan aan 720 warforged zonder hfc or mythicKatmi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:44:
Tja anzich maakt het ook niet uit of je dadelijk in full invasion gear zit, tis nu ook niet alsof het mythic + gear is en halverwege in de eerste legion quest zone krijg je toch beter gear, tenzij je 720 warforged rolled op je invasion spul, dat is zowat het ilvl wat je van quests krijgt in Legion in het begin.
Iemand zei ook net op Twitch dat als je elke invasion doet nu ( dus 6 per 4 uur ) dat je ongeveer 20% meer xp kreeg dan dat ze waren, nog wel niet zelf getest
Edit : net op lvl 66 een invasion gedaan ( gewoon in standard 45% increased xp heirlooms ) en ben van 13 naar 44% gegaan.... ervoor zou dit ding geweest zijn en al 15% In het volgende level![]()
Denk dat invasion leveling hun 50 euro boost functie aan het schaden was
Je kun warforged items uit de invasions kistjes krijgen, is gehotfixed door blizzard.rolandos582 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:19:
[...]
Maar je kunt alleen ilvl 700 krijgen, dus hoe kom je dan aan 720 warforged zonder hfc or mythic
O en die zijn 720?Hairy23 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:21:
[...]
Je kun warforged items uit de invasions kistjes krijgen, is gehotfixed door blizzard.
Ik heb er daarentegen nog geen enkele mogen looten. Wel al 12 van die Coalesced Fel mogen looten.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:52:
dacht dat de drop van die glaives of the fallen gehotfixed was; heb er vandaag 5 geloot uit de legion chest en ik heb geen demon hunter
En deze zijn 710, geen 720Hairy23 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:21:
[...]
Je kun warforged items uit de invasions kistjes krijgen, is gehotfixed door blizzard.
Schijnbaar kunnen ze wel 720 worden volgens wowhead : Warforged Invasion GearNoiz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:41:
[...]
Ik heb er daarentegen nog geen enkele mogen looten. Wel al 12 van die Coalesced Fel mogen looten.
[...]
En deze zijn 710, geen 720
Many players are reporting that Fel-Touched invasion gear can be Warforged as of today, which we have confirmed. This gear has a base item level of 700 and can appear at higher levels in increments of 5: it appears to cap at 720.
Ik heb ze zelf nog niet gezien van 720
[ Voor 3% gewijzigd door Hairy23 op 16-08-2016 20:51 ]
Vanuit waar bevind de hub naar het nieuwe startgebied.
En 5 minuten nadat ik dit heb gezegd krijg ik inderdaad zelf een 720 warforged item hiervan. Dus ik zat fout met mijn vorige aannameHairy23 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:50:
[...]
Schijnbaar kunnen ze wel 720 worden volgens wowhead : Warforged Invasion Gear
Many players are reporting that Fel-Touched invasion gear can be Warforged as of today, which we have confirmed. This gear has a base item level of 700 and can appear at higher levels in increments of 5: it appears to cap at 720.
Ik heb ze zelf nog niet gezien van 720
Ye je kunt een 720 weapon krijgen, en die dan upgraden. Dan heb je een warforged 745 weapon. Hoogste die je kan krijgen atm?Noiz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:55:
[...]
En 5 minuten nadat ik dit heb gezegd krijg ik inderdaad zelf een 720 warforged item hiervan. Dus ik zat fout met mijn vorige aanname
Kwam jij wel verder dan? Ik kreeg de gloves en toen stopte het. Volgens de filmpjes op MMO Champ moet er daarna nog een stuk komen maar helaas.Ricmaniac schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:02:
net de khadgar quest line gevolgt.. vette lore zeg damn.. en leuke questline om weer in al die oude stukken te komen
oh nee ook tot de gloves. rest komt laterCarthrax schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:07:
[...]
Kwam jij wel verder dan? Ik kreeg de gloves en toen stopte het. Volgens de filmpjes op MMO Champ moet er daarna nog een stuk komen maar helaas.
Nee, lees de tooltip op coalesced fel, ''up to a maximum of 725 '' dus moest het wep ook in 710 of 720 ilvl droppen kan je nog steeds maar tot 725rolandos582 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:58:
[...]
Ye je kunt een 720 weapon krijgen, en die dan upgraden. Dan heb je een warforged 745 weapon. Hoogste die je kan krijgen atm?
Verwijderd
Net op level 97 voor 1 invasion 110K XP gehad, tegen 270K voor de hotfix - scheelt wel een stukje dus!Katmi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:25:
Invasion XP voor low level toons wel dik generfed, toch zeker 50% minder per invasion...
No, ze zeggen dus dat je een warforged wep krijgt en dat je die kan weer 5x kan upgraden. Wat ook gewoon logisch isKatmi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:13:
[...]
Nee, lees de tooltip op coalesced fel, ''up to a maximum of 725 '' dus moest het wep ook in 710 of 720 ilvl droppen kan je nog steeds maar tot 725
Dan is de tooltip fout, logisch aangezien deze altijd een client side patch nodig hebben.rolandos582 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:23:
[...]
No, ze zeggen dus dat je een warforged wep krijgt en dat je die kan weer 5x kan upgraden. Wat ook gewoon logisch is
Nuja boeit toch niet veel, 15 min into Legion na launch en je hebt je artifact.
Was begin level 74 toen ik om 21.00 uur met de invasions begon. Wel op 3 plekken. Alle invasions gedaan op 4/4. Leuk wat shards meegepakt door in de 3e ronde op bosses te jagen. Maar de xp is zelfs voor een mage niet al te best. Uiteindelijk met hakken over de sloot 75 geworden. En dat is dan met de heirlooms inclusief de zeeslagring, exclusief de visring.
Moet ik toch maar mijn partner vragen of ze even tijd heeft wat dungeons te runnen, al is daar het xp ook al van teruggebracht. Met questen ga je nu het snelst inderdaad.
Zoals hierboven al iemand opmerkte, Blizzard mist omzet op de 100 boosts verkoop blijkbaar.
Zonder vliegen ja, die heb ik nog niet...Dooiedibbes schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:44:
[...]
Dit alles heb je gedaan zonder dat je hier kon vliegen?
Mijn shaman is nu 90 en ben benieuwd of het vliegen hier halen de moeite waard is.
gewoon mount en gaan

eerste 720 warforged invasion gear is een feit, en heb ook 2x 710. Kan ik weer die invasions gaan grinden
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Daarnaast ga ik m'n rogue naar 110 brengen, ook zeer leuk in pvp.
Verwijderd
Het is nooit anders geweest in WoW.rolandos582 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
Lekker dan, en ik maar hard grinden voor me gear. Nu word het wel heel makkelijk om ilvl 700 te halen en upgraded weapons en noem maar op
Alle gear die je nu haalt met de invasions zal ook 2 uur nadat Legion live is obsolete zijn. Invasions zijn wel grappig maar om de reden die ik zojuist genoemd heb zal ik er geen uren "invasion grinden" instoppen.
Dus ik ga eens kijken of er een verschil zal zijn in XP gains tussen leeching en meedoen.quote: Blue Post - Community Manager OrnyxThanks everyone for the feedback.
We agree that our initial change made Invasions too unrewarding for characters who weren’t at max level, so we’ve just applied a hotfix that increases XP gains from killing Legion invaders. Since Invasions are only around for a short period of time, we want them to feel lucrative, and provide incentives to actively participate in them.
You should be seeing a lot more progress on your XP bar for helping your fellow Azerothians fight the Legion now.
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 17-08-2016 07:40 ]
Ben benieuwd naar je resultaten, zit nu op het werk dus kan het niet zelf controlerenRustStorm schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:28:
[...]
Dus ik ga eens kijken of er een verschil zal zijn in XP gains tussen leeching en meedoen.
Had een Warlock aangemaakt en deze van 0-15 op de 'oude' manier geleveld. Vervolgens binnen 2 dagen met een paar invasions tot 43 gekomen. Log ik gisteravond in, 4 invasions kunnen doen en net 45, was wel weer even wennen...
Maar goed, ik ga deze tot 60 lvlen (zoals het er nu uit ziet weer met behulp van Invasions), daarna boost ik deze tot 100.
Beetje jammer, heb met mijn Demon Hunter alle invasion gear, plus allebei de wapens gemaxed tot 725, komen ze met warforged items... Ga ik nu geen moeite meer insteken hoor.
Edit] Beetje jammer dat ze alleen EXP hebben aangepast voor het killen van invaders. Dit zorgt er nog steeds voor dat een hele menigte doelloos in het gebied blijft hangen tot de invasion over is. Beter zou zijn om bijv. durability loss uit te zetten voor invasions. Of rewards afhankelijk van participatie (niet alleen EXP). Met mijn DH val ik alleen de bosses even aan zodat ik ze 'getagd' heb voor de shards daarna ben ik er weer vandoor.
Met mijn Warlock ben ik wel iets actiever, maar ik ga niet de hele kaart rondrijden tijdens stage 3.
[ Voor 32% gewijzigd door Black Eagle op 17-08-2016 08:00 ]
Bij leeching krijg je exact 30% van het level er bij. Zal straks bij de volgende ronde gaan kijken wat er gebeurd bij actief meedoen.Bisamrat schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:43:
[...]
Ben benieuwd naar je resultaten, zit nu op het werk dus kan het niet zelf controleren
De mobs geven nu wel meer EXP, echter word dit wordt verdeeld onder degene die de mob getagd hebben. Als je ergens dus alleen kan killen is het een verbetering (en dan voornamelijk elite's), anders blijft er nog weinig EXP over...
Beiden 3 invasions laten doen, waarvan 1 met heirloom gear... zijn beiden nog niet 86
Druid en Warlock zijn nu beiden 690 of zo, moet nog 1-2 items op beiden krijgen, maar dat vind ik wel goed zo
Volgens wat ik lees zou het nu terug op hetzelfde moeten neerkomen alleen moet je er effectief iets voor doen. Als je gewoon idle een invasion gaat doen krijg je weinig exp. Ga je actief meedoen en mobs gaan killen krijg je evenveel exp als voorheen. Daarnaast zijn er ook meer invasions en respawnen ze sneller wat de exp per uur nog beter zou moeten maken. Je moet er alleen iets meer voor doen.pr0mpt schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:30:
Wel erg jammer dat die XP zo generfed is... ik dacht ook mijn Pally en Priest [beiden 85] even te laten levellen op deze manier...
Beiden 3 invasions laten doen, waarvan 1 met heirloom gear... zijn beiden nog niet 86
Druid en Warlock zijn nu beiden 690 of zo, moet nog 1-2 items op beiden krijgen, maar dat vind ik wel goed zo
Nou, dat klopt dus niet, want ik heb met beide chars wel actief ook meegedaan [zeker de 2de/3de], maar ik denk dat het de bedoeling is van "je kan er nu totaal meer in dezelfde tijd doen, dus zelfde XP, meer loot".Grompie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:37:
[...]
Volgens wat ik lees zou het nu terug op hetzelfde moeten neerkomen alleen moet je er effectief iets voor doen. Als je gewoon idle een invasion gaat doen krijg je weinig exp. Ga je actief meedoen en mobs gaan killen krijg je evenveel exp als voorheen. Daarnaast zijn er ook meer invasions en respawnen ze sneller wat de exp per uur nog beter zou moeten maken. Je moet er alleen iets meer voor doen.
Originally Posted by Blizzardpr0mpt schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:43:
[...]
Nou, dat klopt dus niet, want ik heb met beide chars wel actief ook meegedaan [zeker de 2de/3de], maar ik denk dat het de bedoeling is van "je kan er nu totaal meer in dezelfde tijd doen, dus zelfde XP, meer loot".
Thanks everyone for the feedback.
We agree that our initial change made Invasions too unrewarding for characters who weren’t at max level, so we’ve just applied a hotfix that increases XP gains from killing Legion invaders. Since Invasions are only around for a short period of time, we want them to feel lucrative, and provide incentives to actively participate in them.
You should be seeing a lot more progress on your XP bar for helping your fellow Azerothians fight the Legion now.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Hmm, interessant..greyfox1987 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:44:
[...]
Originally Posted by Blizzard
Thanks everyone for the feedback.
Is dit weer een hotfix van vannacht oid?
Nogmaals, het is bij mij meer een constatering na invasions doen, waar ik maandag avond nog in 2 invasions van 99 -> 100 ben gegaan had ik nu 3 invasions nodig [met 45% heirloom gear aan] om van 85 bijna 86 te worden.
En ik doe altijd mee met het aanvallen/healen in alle phases, alleen in phase 4 ben ik met lower characters altijd voorzichtig
Je hebt denk ik gemist dat er een ontzettende XP nerf is geweest. Maar dat ze deze nerf kennelijk weer wat hebben gebuft. Maar het is bij lange na niet meer zoals het was... geen 60%+ per invasion meer (met leechen).TTLCrazy schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:55:
Nog meer xp ? het gaat al heel snel nu, nou ja, tijd om de rest van mijn chars naar 100 te krijgen dan...
En ondertussen moet ik ook nog steeds de toy van de Doomsayers.. gelukkig is het makkelijk groepen zoeken als hunter zijnde.. Demon tracking ftw
Maar goed, dat komt de komende dagen wel weer, weer ff inkomen ook al was ik maar 4 dagen offline door een verhuizing xD
Vanochtend wel de quest gedaan Khadgar in Ulduar en Karazhan. Op zich tof dat ze dat gedaan hebben, leuke lore tidbits en wat oude locaties opnieuw bezoeken etc.
Maar ik vroeg me de eerste keer wel flink af of het aan mijn haperende verbinding lag (wifi adaptertje klapte er nogal eens uit..) dat er geen voice acting bij zat. Maar dat bleek ook in allerlei youtube filmpjes zo te zijn.. wel jammer, want het is een hoop praten en dat moet je nu allemaal gaan lezen.. (niet dat er iets mis is met lezen, maar ik vind t een beetje een gemiste kans)
[ Voor 39% gewijzigd door icemotion op 17-08-2016 09:15 . Reden: Khadgar quest ervaring toegevoegd ]
Jammer dus het is niet echt meer de moeite waard. Vanaochtend was ik toch één uur bezig om alle drie de locaties te doen van de invasion. De moeite niet meer waard dus.RustStorm schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:07:
[...]
Je hebt denk ik gemist dat er een ontzettende XP nerf is geweest. Maar dat ze deze nerf kennelijk weer wat hebben gebuft. Maar het is bij lange na niet meer zoals het was... geen 60%+ per invasion meer (met leechen).
De nerf blijft vreemd aangezien de meeste afkers juist level 100 karakters zijn welke met flying mounts in de lucht blijven, terwijl de low level het werk doen (of geganked worden door high levels). Daarbij komt dat je als low level niet echt makkelijk een elite kan slopen in je eentje.
Maar goed ze moeten de boost naar 100 dingen wel verkopen
[ Voor 5% gewijzigd door Bisamrat op 17-08-2016 09:13 ]
Gisteren avond was er eerst de nerf. Daarna hebben ze vanacht exp toevoegd voor het killen van mobs, maar de exp wordt blijkbaar gesplit per persoon die de mob getagged heeft verminderd drastisch als er personen van level 100 je mob taggen. Beste is dus dat je als low-level de mobs rond zo een gebouw solo gaat killen, die leveren het meeste exp op!pr0mpt schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:59:
[...]
Hmm, interessant..
Is dit weer een hotfix van vannacht oid?
Nogmaals, het is bij mij meer een constatering na invasions doen, waar ik maandag avond nog in 2 invasions van 99 -> 100 ben gegaan had ik nu 3 invasions nodig [met 45% heirloom gear aan] om van 85 bijna 86 te worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Grompie op 17-08-2016 09:20 ]
De feat of strength is al binnen hier, die had ik met 2 dagen al binnen, zo heel lastig is ie niet. Heb verder alle armor looks al, samen met de battle pet. De toy heb ik maar gewoon gekocht, voor 10k ga ik er de moeite niet voor doen...icemotion schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:10:
Ach invasions.. ik ga er nog wel een aantal doen, maar zit vooral te wachten op die in Dun Morogh.. das de enige die ik nog moet voor de Feat of strength.
En ondertussen moet ik ook nog steeds de toy van de Doomsayers.. gelukkig is het makkelijk groepen zoeken als hunter zijnde.. Demon tracking ftw
Vanochtend wel de quest gedaan Khadgar in Ulduar en Karazhan. Op zich tof dat ze dat gedaan hebben, leuke lore tidbits en wat oude locaties opnieuw bezoeken etc.
Welke quest is dat waar je he tover hebt? moet je daarvoor legion al hebben, aangezien mijn collectors edition nog in preorder staat.
Dit topic is gesloten.
![]()