We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://mods.curse.com/addons/wow/dejacharacterstatsBossie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:22:
ehm, hele stomme vraag misschien maar hoe zie ik hoeveel damage ik dan doen?
Ik heb een nieuw wapen, maar verlies hierdoor de setbonus op mijn huidige wapen, vroegah kan je dit gewoon aflezen in het character screen maar daar staat nu alleen agi/sta en haste/crit ...
Met die Addon krijg je aardig wat van je orginele character screen stats terug
Ik vond de damage die daar in het char screen stond altijd maar een onnauwkeurige indicatie van de damage die je doet, en volgens mij neemt het stats screen set bonussen ook niet mee.Bossie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:22:
ehm, hele stomme vraag misschien maar hoe zie ik hoeveel damage ik dan doen?
Ik heb een nieuw wapen, maar verlies hierdoor de setbonus op mijn huidige wapen, vroegah kan je dit gewoon aflezen in het character screen maar daar staat nu alleen agi/sta en haste/crit ...
Beste manier wat mij betreft is een damage meter Addon downloaden zoals Skada of Recount. Eventjes een paar minuten op een trainingsdummy rossen en vervolgens in je andere setup hetzelfde doen en dan dat met elkaar vergelijken.
Die kwam inderdaad ook voorbij op onze guild facebook, als je het zo leest lijkt het alsof je heel veel verplicht moet doen om bij te blijven...Grompie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:00:
Vond deze vandaag terug op mmo-champion forums: https://docs.google.com/s...VaDNZ4-FEn69mOhc/pubhtml#
Interessant voor mensen die (semi)hardcore in raiding zijn. Heel wat tips in over levelen, gearen, professions en hoe je voor te bereiden tot de raids open gaan.
Ik heb echt het idee dat mensen die al maanden beta hebben gespeeld zoiets hebben van "haha, moet je die n00bs zien die geen beta access hadden"...
Weet nu al dat ik in het begin echt zoiets heb van "Class Halls? hoe werkt dat? Artifacts?" etc etc
Ondertussen zitten de mensen van die guide al op 110 Raids voor te bereiden
pr0mpt - It never hurts to help!
Beroeps brabander
klopt, maar het wordt vast drukker op 30 augustusVuurvoske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:09:
Ik keek net voor de grap op warcraftrealms. Is het nu echt zo erg gesteld met WoW? Sommige servers zijn gewoon compleet uitgestorven...
nothing stops this train
Ja, ik ben op dit moment aan het kijken naar de realms waar ik op speel, Silvermoon Alliance en Stormscale Horde...Stormscale is echt bizar gewoon terwijl het destijds één van de grotere Horde servers was. En nu spelen er maar iets van 3-4k mensen op. Ook ben ik wel geschrokken van Silvermoon. Ik geloofde dat er zelfs iets van 120.000 Alliance op speelden toen ik begon, en nu iets van 80.000. Hopelijk dat dit met Legion anders zal worden.Vuurvoske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:09:
Ik keek net voor de grap op warcraftrealms. Is het nu echt zo erg gesteld met WoW? Sommige servers zijn gewoon compleet uitgestorven...
Natuurlijk moeten we ook in het achterhoofd houden dat je ook mensen van andere Realms ziet, maar dat neemt het feit natuurlijk niet weg dat de aantal spelers hard naar beneden is gegaan (big suprise
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
speel zelf ook stormscale-horde, maar moet toch wel zeggen dat het een van de weinige servers is die nog op med/high population staat.Diigii schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Ja, ik ben op dit moment aan het kijken naar de realms waar ik op speel, Silvermoon Alliance en Stormscale Horde...Stormscale is echt bizar gewoon terwijl het destijds één van de grotere Horde servers was. En nu spelen er maar iets van 3-4k mensen op. Ook ben ik wel geschrokken van Silvermoon. Ik geloofde dat er zelfs iets van 120.000 Alliance op speelden toen ik begon, en nu iets van 80.000. Hopelijk dat dit met Legion anders zal worden.
Natuurlijk moeten we ook in het achterhoofd houden dat je ook mensen van andere Realms ziet, maar dat neemt het feit natuurlijk niet weg dat de aantal spelers hard naar beneden is gegaan (big suprise).
Thanks, installed en check het later vandaag maar klinkt als precies wat ik zoek.Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
https://mods.curse.com/addons/wow/dejacharacterstats
Met die Addon krijg je aardig wat van je orginele character screen stats terug
@Icemotion, als ubercasualnoob wil ik gewoon ff snel kunnen zien of er veel verschil in de DPS stat zit voor wapen A ivm B
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als ubercasualnoob zou ik dan helemaal niet naar die stats kijken (die je een verkeerd beeld gaan geven) maar naar itemlevel.Bossie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Thanks, installed en check het later vandaag maar klinkt als precies wat ik zoek.
@Icemotion, als ubercasualnoob wil ik gewoon ff snel kunnen zien of er veel verschil in de DPS stat zit voor wapen A ivm B
En voor die mensen is het ook gewoon leuk om als een malle door de content te gaan en zo snel mogelijk te gaan raidendetheavn schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:06:
Voor mij is het ook geen race. Natuurlijk wil ik wel op tijd klaar zijn om te raiden, maar de rest van het spelletje moet ook gewoon leuk blijven
Zover ik kan zien geeft die add-on niks extra's dan wat je nu in-game al kan zien. Main stat/stamina en secondary stats. Voorheen had je nog de 'Damage' regel, maar die zei ook niet veel omdat deze met name naar je primary stat keek en geen rekening hield met secondary stats.Bossie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Thanks, installed en check het later vandaag maar klinkt als precies wat ik zoek.
Het is ook niet zo moeilijk meer om te bepalen of een item een upgrade zal zijn of niet doordat het belang van je primary stat (strength, agility, intellect) vele malen groter is geworden ten opzichte van je secondary stats. Als een item dus 20 itemlevels hoger is dan wat je nu hebt, kan je er vanuit gaan dat het een upgrade is omdat je simpelweg veel meer van je primary stat krijgt. Bij wapens gaat dat nog sneller omdat veel abilities afhankelijk zijn van je weapon dps/damage.
Tijdens het levelen zou ik het zelfs nog makkelijker doen en zodra je een item hebt met hoger itemlevel dan nu equipped (en de juiste primary stat) deze gebruiken. Secondary stats zijn dan nog van een stuk minder belang.
Nou, ik zou tekenen voor 80000 mensen, op mijn oude server Emerald Dream kom ik niet verder dan 2100 mensenDiigii schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Ja, ik ben op dit moment aan het kijken naar de realms waar ik op speel, Silvermoon Alliance en Stormscale Horde...Stormscale is echt bizar gewoon terwijl het destijds één van de grotere Horde servers was. En nu spelen er maar iets van 3-4k mensen op. Ook ben ik wel geschrokken van Silvermoon. Ik geloofde dat er zelfs iets van 120.000 Alliance op speelden toen ik begon, en nu iets van 80.000. Hopelijk dat dit met Legion anders zal worden.
Natuurlijk moeten we ook in het achterhoofd houden dat je ook mensen van andere Realms ziet, maar dat neemt het feit natuurlijk niet weg dat de aantal spelers hard naar beneden is gegaan (big suprise).
Weer een reden om maar niet terug te komen
Ik heb een 100 DH, en heb nu een 700 glaive van invasions, had een 685 glaive van de DH starter area maar deze heeft wel +500 AP als setbonus.Noiz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:13:
[...]
En voor die mensen is het ook gewoon leuk om als een malle door de content te gaan en zo snel mogelijk te gaan raiden
[...]
Zover ik kan zien geeft die add-on niks extra's dan wat je nu in-game al kan zien. Main stat/stamina en secondary stats. Voorheen had je nog de 'Damage' regel, maar die zei ook niet veel omdat deze met name naar je primary stat keek en geen rekening hield met secondary stats.
Het is ook niet zo moeilijk meer om te bepalen of een item een upgrade zal zijn of niet doordat het belang van je primary stat (strength, agility, intellect) vele malen groter is geworden ten opzichte van je secondary stats. Als een item dus 20 itemlevels hoger is dan wat je nu hebt, kan je er vanuit gaan dat het een upgrade is omdat je simpelweg veel meer van je primary stat krijgt. Bij wapens gaat dat nog sneller omdat veel abilities afhankelijk zijn van je weapon dps/damage.
Tijdens het levelen zou ik het zelfs nog makkelijker doen en zodra je een item hebt met hoger itemlevel dan nu equipped (en de juiste primary stat) deze gebruiken. Secondary stats zijn dan nog van een stuk minder belang.
Wat ik wilde weten of ik nu beter die 700+685 kan gebruiken, of 2x685 (met +500AP bonus), totdat ik 2x700 heb
Welke profs zijn het beste hiervoor? Ik vond tailoring wel interessant klinken. Wat kan ik hier het beste bij naast hebben? Enchantment lijkt me best moeilijk om te levelen.. Is een gathering profession nog interessant voor verkoop?
enchanting en tailoring is op zich een goede combinatie (althans dat was zo..)Zalaroth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:20:
Hoef ook nog maar een paar levels en dan ben ik 60 voor mijn 100 boost op mijn Holy Priest.
Welke profs zijn het beste hiervoor? Ik vond tailoring wel interessant klinken. Wat kan ik hier het beste bij naast hebben? Enchantment lijkt me best moeilijk om te levelen.. Is een gathering profession nog interessant voor verkoop?
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Was altijd wel een behoorlijk prijzige combinatie, maar als je de investering uiteindelijk had gedaan KON het veel opleveren...Waywaith schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:22:
[...]
enchanting en tailoring is op zich een goede combinatie (althans dat was zo..)
bags etc met tailoring en enchants verkopen is altijd leuk, maar alleen wanneer je high end recipes had.
Persoonlijk zal ik het nog maar minimaal doen, ipv items disenchanten en verkopen levert me meer op.
Ga met mijn nieuwe boosted char vermoedelijk gewoon herb/mining doen
ik heb ook tailoring en enchanting (op me mage) op mijn priest heb ik tailoring en engineering (gwn omdat ik engineering leuk vind).Zalaroth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:20:
Hoef ook nog maar een paar levels en dan ben ik 60 voor mijn 100 boost op mijn Holy Priest.
Ah, dat is inderdaad wel lastig dan ja. Wat ik middels Google vind is dat je de set equipped kan houden totdat je 2 van de 700 glaives hebt. Zijn 15 ilvls hoger en de weapon dps is simpelweg vele malen hoger.Bossie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:58:
[...]
Ik heb een 100 DH, en heb nu een 700 glaive van invasions, had een 685 glaive van de DH starter area maar deze heeft wel +500 AP als setbonus.
Wat ik wilde weten of ik nu beter die 700+685 kan gebruiken, of 2x685 (met +500AP bonus), totdat ik 2x700 heb
Vuurvoske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:09:
Diigii schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Warcraftrealms is ook totaal niet betrouwbaar. Die site is afhankelijk van mensen die data invoeren middels een addon, zo deed men dat vroeger. Al jaren outdated. Realmpop en wowprogress gebruiken gewoon de Blizzard API's om data uit te lezen.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:48:
Volgens die site ben ik op Aszune in mijn eentje en op Shadowsong zijn mijn characters gedelete
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-08-2016 16:28 ]
- 1ste keer op mijn oude realm
- 2de keer als race change op diezelfde realm
- 3de keer op een nieuwe realm vanwege realm transfer
- 4de keer vanwege nog een race change
Ik hou op met zoeken naar andere chars. Wordt denk ik nog dramatischer als ik mijn pala en hunter op ga zoeken
Warlock probeer ik nu beetje te gearen op deze manier. Gaat wel lekker: goede voorbereiding op de uitbreiding
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hmm, ik moet zeggen dat professions nooit mijn hobby geweest is. Enchanting lijkt me ook wel actief/veel werk als ik dat zo zie.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:24:
[...]
Was altijd wel een behoorlijk prijzige combinatie, maar als je de investering uiteindelijk had gedaan KON het veel opleveren...
bags etc met tailoring en enchants verkopen is altijd leuk, maar alleen wanneer je high end recipes had.
Persoonlijk zal ik het nog maar minimaal doen, ipv items disenchanten en verkopen levert me meer op.
Ga met mijn nieuwe boosted char vermoedelijk gewoon herb/mining doen
Kan je in legion met herb/mining nog gewoon goed geld verdienen denk je? Dat lijkt me wel de meest (luie) optie en zie ik wel zitten.
Ik heb geen alts en zal ik ook geen tijd voor hebben. Dus zou geen combinaties kunnen maken.
Verwijderd
dat merk ik ook ben end 2014 gestopt en ben nu 2 half week terugCarthrax schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:37:
Zo na 3 weken in de USA gezeten te hebben de afgelopen dagen WoW maar even weer opgepakt. Er is het één en ander veranderd in deze korte tijd zeg
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Werkt dit ook als ik key via g2play koop?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
rechter is van mijn iets groter dan mannelijk orc lock model en zelf iets groter dan die random orc die naast staat. kon jammer genoeg geen beter foto van maken maar je ziet wel vershil
                    Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Dit werkt nog steeds maar je moet duidelijk een versie kopen die PREPURCHASE noemt en niet PREORDER.sutro schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:40:
Als je legion nu koopt kun je dan nog een dh starten of is dit al te laat?
Werkt dit ook als ik key via g2play koop?
Verder verkopen ze deze ook in de Game Mania, Bart Smit en elke speelgoed boer met games, is gewoon een cd key in een doosje zonder cd of dergelijke, invoeren op Bnet en je account is geupgrade naar Legion + boost + DH.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ik heb er op Nagrand Alliance nog wel eentje liggen voor je. Denk dat level 1 character voldoet. En nee, geen centjes... Ben alleen maandag pas weer online...WillieWuks schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:53:
Is er nog iemand die zijn Void-Shrouded Satchel kwijt wil voor wat centjes? Ik wil mijn Heirloom collectie uitbreiden.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Top man! Thanks. Wat is battle tag? Voeg ik je toeRustStorm schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Ik heb er op Nagrand Alliance nog wel eentje liggen voor je. Denk dat level 1 character voldoet. En nee, geen centjes... Ben alleen maandag pas weer online...
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Is een bug op het moment volgens mij - ik speel zelf op een RP server, en heel af en toe kan ik ook ineens een character aanvallen die PvP enabled is na een AOE attack (terwijl ik volgens mijn interface niet PvP enabled ben) hierna kan die ander mij ook aanvallen. Op zich op m'n main niet zo erg maar ik snap dat het voor een level 30 shaman een beetje vervelend is.ye-roon schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 07:25:
Hmm, weet iemand hoe je niet automatisch geflagged word voor pvp? Nu met die Legion events ben ik op m'n 100 druid veel van die events aan het doen en daar kan ik aoe aanvallen doen wat ik wil, ik wordt nooit geflagged. Het character heeft pvp ook op disabled staan, precies wat ik wil. Echter gister ging ik met m'n 30 shaman zo'n event doen en ik deed 1 aoe attack en ik was pvp flagged waarop ik door een level 100 geoneshot werdt. Dat character heeft pvp ook disabled. Enig idee wat het verschil tussen de 2 kan zijn?
WillieWuks schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:52:
[...]
Top man! Thanks. Wat is battle tag? Voeg ik je toe
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met "spelen"
Maar ik ben totaal overwhelmed. Heb WOD letterlijk een paar dagen kunnen spelen en daarna ben ik er tot gisteren met gestopt.
Heeft iemand een idee wat ik zoal kan gaan doen. ( ORC warrior LVL 92) Ik zit op best een lege server(jammer genoeg) en instance wordt ik of direct uitgegooid of duurt gewoon 30-40 minuten.
Alvast bedankt !
How are you doing?
Hoe bedoel je dat je er meteen wordt uitgegooid?stftweaker schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:03:
Hallo iedereen,
Maar ik ben totaal overwhelmed. Heb WOD letterlijk een paar dagen kunnen spelen en daarna ben ik er tot gisteren met gestopt.
Heeft iemand een idee wat ik zoal kan gaan doen. ( ORC warrior LVL 92) Ik zit op best een lege server(jammer genoeg) en instance wordt ik of direct uitgegooid of duurt gewoon 30-40 minuten.
Alvast bedankt !
Ik zou als ik jou was lekker spelen en genieten van de nieuwe areas en lekker alle Quests doen. Je focussen op gear is niet meer nodig. Over drie weken is de nieuwe xpack er.
Je kan natuurlijk ook een nieuwe server opzoeken die wél druk is. Moet je alleen wel opnieuw beginnen of een transfer betalen.
Nou dan is mijn Ilvl niet goed genoeg of ik doe te weinig dps. En qua quest waar kan ik deze beste halen? ik sta in mijn garrison en verder geen idee hoe of wat.RustStorm schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
Hoe bedoel je dat je er meteen wordt uitgegooid?
Ik zou als ik jou was lekker spelen en genieten van de nieuwe areas en lekker alle Quests doen. Je focussen op gear is niet meer nodig. Over drie weken is de nieuwe xpack er.
Je kan natuurlijk ook een nieuwe server opzoeken die wél druk is. Moet je alleen wel opnieuw beginnen of een transfer betalen.
How are you doing?
Je kan kijken op de map naar grote gele ! die een quest starten in een zone. Of je kijkt via de Adventure Guide (shift+J) naar een zone quest waar je ook kan starten. Ook krijg je quests van npcs in je Garisson.stftweaker schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Nou dan is mijn Ilvl niet goed genoeg of ik doe te weinig dps. En qua quest waar kan ik deze beste halen? ik sta in mijn garrison en verder geen idee hoe of wat.
De zones zijn zo in levels ingedeeld.
Frostfire Ridge - 90-93
Gorgrond - 92-94
Talador - 94-96
Arak - 96-98
Nagrand - 98-100
Succes!
[ Voor 15% gewijzigd door junglebeast op 13-08-2016 14:16 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
als tijd leuk dat new volk bij dezen game komtstftweaker schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:03:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt !
stel dat ander server gaat zoeken heb je defias brotherhood waar TW op zit als NL guild en op kazzak heb je ook groot NL guild bomen zijn relaxed zijn allen 2 aan horde kant
ze hebben pets van andere spelers kleiner gemaakt voor jezelf scherm niet zovol zit.Motaro schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:18:
weet iemand of dit de bedoeling is dat vrouwelijk orc lock groots doomguard heeft ? niet dat probleem is maar viel mijn beetje op en om dat bijna geen ander vrouwelijk orc lock zijn kan ik het ook niet kijken of bij hun ook is
rechter is van mijn iets groter dan mannelijk orc lock model en zelf iets groter dan die random orc die naast staat. kon jammer genoeg geen beter foto van maken maar je ziet wel vershil
http://telsa-productions.co.uk/telsa-wow/web/mount/home
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 21:26 ]
Stage 1-3 is +-59500xp (schaalt mee met character level heb ik gemerkt, op level 94 kreeg ik meer dan op level 93 bv), stage 4 is 89500xp.. Op 2-3u level 95 gehaald, zonder XP-increasing potions of andere trucjes. Morgen probeer ik het met de garrison potion.
Ik zit intussen al enkele weken OpenRaid te volgen in de hoop een Mythic Hellfire Citadel raid te kunnen joinen (ik hoop dan ook nog steeds op de Archi mount voor Legion er is) maar ze vragen allemaal gems, enchants, itemlevel 720+ of zelfs 735+.. Ik ben nu iLvl 700 op mijn Hunter en eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten om nu nog te gaan inversteren in gem slots en enchants voor gear dat binnen 2 weken outdated is.. Kunnen we geen Tweakers run samenstellen?
[ Voor 7% gewijzigd door bibi2205 op 13-08-2016 21:46 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dus je vraagt een gratis carry run voor een boss waar mensen maanden voor aan het raiden zijn geweest? lolbibi2205 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:45:
Gisteren met mijn level 91 Priest aan de Legion invasions begonnen en inderdaad, je krijgt enorm veel XP. Ik geef echter wel de voorkeur aan actief meevechten, daar krijg je meer nethershards voor.
Stage 1-3 is +-59500xp (schaalt mee met character level heb ik gemerkt, op level 94 kreeg ik meer dan op level 93 bv), stage 4 is 89500xp.. Op 2-3u level 95 gehaald, zonder XP-increasing potions of andere trucjes. Morgen probeer ik het met de garrison potion.
Ik zit intussen al enkele weken OpenRaid te volgen in de hoop een Mythic Hellfire Citadel raid te kunnen joinen (ik hoop dan ook nog steeds op de Archi mount voor Legion er is) maar ze vragen allemaal gems, enchants, itemlevel 720+ of zelfs 735+.. Ik ben nu iLvl 700 op mijn Hunter en eerlijk gezegd zie ik het niet meer zitten om nu nog te gaan inversteren in gem slots en enchants voor gear dat binnen 2 weken outdated is.. Kunnen we geen Tweakers run samenstellen?
En archimonde mythic is geen boss die je even met een casual run kan doen... En als je gems en enchants niet hebt moet je al helemaal niet verwachten dat mensen je voor hc of mythic gaan inviten dan kom je echt over als iemand die gecarried wil worden en daar zitten mensen niet op te wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-08-2016 11:00 ]
Ik begrijp wel dat het zo overkomt maar zo is het niet bedoeld.. Ik zie mezelf geen iLvl 720/735 meer halen voor Legion er is, en nu investeren in gems & enchants op 700 is dan ook niet zo slim (volgens mij). Maar zelfs in een heroic run zou ik niet toegelaten worden met deze gear, zelfs al zou deze volledig enchanted en gemmed zijn. Ik had het gisteren anders moeten verwoorden eigenlijk, ik wil best nog wel wat moeite doen. Maar investeren en dan hopen om in een OpenRaid toegelaten te worden zie ik niet zitten. Moest er een (regelmatige?) Tweakers run zijn is dat al een ander verhaal omdat ik hier (hoop) meer kans (te) heb(ben) om erbij te kunnen zijn.Grompie schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:18:
[...]
Dus je vraagt een gratis carry run voor een boss waar mensen maanden voor aan het raiden zijn geweest? lol
En archimonde mythic is geen boss die je even met een casual run kan doen... En als je gems en enchants niet hebt moet je al helemaal niet verwachten dat mensen je voor hc of mythic gaan inviten dan kom je echt over als iemand die gecarried wil worden en daar zitten mensen niet op te wachten.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
wil je mythic doen, wat ik begrijp uit je eerdere post, dan kom je er gewoon niet met ilvl 700.bibi2205 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
Ik begrijp wel dat het zo overkomt maar zo is het niet bedoeld.. Ik zie mezelf geen iLvl 720/735 meer halen voor Legion er is, en nu investeren in gems & enchants op 700 is dan ook niet zo slim (volgens mij). Maar zelfs in een heroic run zou ik niet toegelaten worden met deze gear, zelfs al zou deze volledig enchanted en gemmed zijn. Ik had het gisteren anders moeten verwoorden eigenlijk, ik wil best nog wel wat moeite doen. Maar investeren en dan hopen om in een OpenRaid toegelaten te worden zie ik niet zitten. Moest er een (regelmatige?) Tweakers run zijn is dat al een ander verhaal omdat ik hier (hoop) meer kans (te) heb(ben) om erbij te kunnen zijn.
dit is wat je "vroeger" had als je normal had gecleared. heroic clear is dan 720 en dan kom je pas mythic in.
natuurlijk zijn er nerfs geweest (prepatch bijv) en zijn wij relatief geboost (mogelijk tot upgraden en nu titanforged zelfs), maar blijft niet weg dat jij dus gewoon heroic over wilt slaan.
dan word je dus hoe dan ook gecarried, want de groep heeft niks aan jouw dps.
zet de mythic archi mount maar uit je hoofd voor nu, voor ieders bestwil
(Dit was al even dom als wachten op de laatste 2 dailies voor Securing Draenor achievement om dan na enkele dagen tot de conclusie te komen dat ik ze gewoon kon kopen van de Quartermaster..
Maargoed, zelfs Heroic zal moeilijk worden met iLvl700 waarschijnlijk..
Overigens heb ik na het maken van een spreadsheet in Excel nog 5 potentiële mains over voor Legions
Paladin
Death Knight
Druid
Monk
Shaman
Net voor het eerst Ret geprobeerd. Als laatste van alle specs omdat de spec door alles en iedereen keihard de grond in wordt geboord. Ik moet wel bekennen dat er inderdaad heel erg veel is veranderd, en zeker niet alles is positief. Al met al ben ik echter toch vrij positief verrast door de spec. Het zit vrij solide in elkaar, en speelt gewoon lekker weg.
Qua burst zijn er zat betere alternatieven, maar ik denk dat mensen toch iets te hard zijn voor de Ret Paladin.
Zo slecht is de spec helemaal niet imo..
Tesla M3LR '21
oke bedanktSinnema schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:48:
[...]
ze hebben pets van andere spelers kleiner gemaakt voor jezelf scherm niet zovol zit.
De heroic mount is een 100% drop voor iedereen die mee doet aan de raid (Q-item). Ik heb zelf een boost gekocht voor een 20k Gold. Die komen regelmatig langs in de trade chat op mijn server.bibi2205 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:42:
My bad, merk net dat ik de Heroic mount bedoelde ipv Mythic.![]()
(Dit was al even dom als wachten op de laatste 2 dailies voor Securing Draenor achievement om dan na enkele dagen tot de conclusie te komen dat ik ze gewoon kon kopen van de Quartermaster..)
Maargoed, zelfs Heroic zal moeilijk worden met iLvl700 waarschijnlijk..
Puur ST is de spec ook zeker niet slecht. Hij is vooral mindnumbing eentonig en simpel. Als je met Ret een keer per ongeluk een verkeerde ability drukt, is er weinig aan de hand. Laag skill level. Daar is veel kritiek over. WoD Ret was toch wel een stuk sneller en meer solid.Planespotter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:02:
Net voor het eerst Ret geprobeerd. Als laatste van alle specs omdat de spec door alles en iedereen keihard de grond in wordt geboord. Ik moet wel bekennen dat er inderdaad heel erg veel is veranderd, en zeker niet alles is positief. Al met al ben ik echter toch vrij positief verrast door de spec. Het zit vrij solide in elkaar, en speelt gewoon lekker weg.
Qua burst zijn er zat betere alternatieven, maar ik denk dat mensen toch iets te hard zijn voor de Ret Paladin.
Zo slecht is de spec helemaal niet imo..
AOE en burst zijn inderdaad niet weggelegd voor Ret.
Klopt iddtoolkist schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:10:
Daar komt het volgens mij wel op neer (van wat ik me van Rift kan herinneren). Gewoon 1 groot zergfest waarbij alles wat rood is (demons en hordies in mijn geval) neergemaaid wordt
mijn tactiek als melee dps: gewoon 1x een elite aantikken met dmg en dan idle op afstand wachten
nothing stops this train
Geeneens nodig.Kol Nedra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:31:
[...]
Klopt idd
mijn tactiek als melee dps: gewoon 1x een elite aantikken met dmg en dan idle op afstand wachten
Als je meedoet dan krijg je wel dubbel/tripple meer nethershardsZorian schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:39:
[...]
Geeneens nodig.Ik vlieg er gewoon heen, ga ergens in de zone afk in de lucht en krijg vanzelf alles.
Je krijgt de shards dan niet ~3 tot ~10 per eliteZorian schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:39:
[...]
Geeneens nodig.Ik vlieg er gewoon heen, ga ergens in de zone afk in de lucht en krijg vanzelf alles.
de rest wel idd, vooral handig om je alts te lvlen
gewoon ff inloggen in die zone en dan ff iets anders doen in tussentijd
nothing stops this train
Oh daar geef ik niks om.Raven__NL schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:42:
[...]
Als je meedoet dan krijg je wel dubbel/tripple meer nethershards
Dat heb ik gisteren ook gemerkt ja. Ik had nog een level 92 frost DK in de wachtkamer staan, daarmee ging ik eens voor de lol meedoen met zo'n event. Dat bleek toch redelijk wat XP op te leveren en loot.Kol Nedra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:45:
[...]
Je krijgt de shards dan niet ~3 tot ~10 per elite
Wat me opviel is dat alle monsters, tot de bosses toe naar beneden gescaled waren (level 92,93). Zo kon ik als lowbie in de level 100 groep toch nog mee dps-en
Petje af voor Blizzard allesinds, ik amuseer me kostelijk met dit event en mijn alts hebben er ook iets aan.
De plate en leather set heb ik al binnen, en omdat mensen de felbat pet beginnen te dumpen op het AH heb ik er daar ook al een aantal van. De pocket feldinges toy heb ik nog niet, na twee saaie raids en nog te hoge prijzen op het AH laat ik die nog even voor wat het is.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Voor de rest heerlijk weekend gehad, geen WoW gespeeld: nu weekje vrij dus kan doen en laten wat ik wil in WoW. Goed gevoel.
Heb inmiddels van de wapens mogen looten:
- Fel Hacker (str.)
- Eredar Battle Blade (int.)
- Fel Lord's Warmace (str.)
- Fel Barbed Spear (agi.)
- Inquisitors Wand (int.)
Daarnaast volledige fel gear op: warlock en hunter, met volledige transmog op alle plate dragers.
[ Voor 32% gewijzigd door RustStorm op 15-08-2016 09:21 ]
moet je voor de gein eens met een Monk gaan lvlen met die +50% extra buff die je kan krijgen+all Heirlooms+rested statusRustStorm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:15:
Super fijn te lezen dat je 40% van een level per invasion krijgt. Ga ik toch m'n horde rogue op een "makkelijke" manier naar 98 brengen, zodat ik die toys kan kopen.
Voor de rest heerlijk weekend gehad, geen WoW gespeeld: nu weekje vrij dus kan doen en laten wat ik wil in WoW. Goed gevoel.
ik deed 1 invasie, 2,5 lvls omhoog
ik was al lvl 52 met monk, dus even naar lvl 60 gegooit en toen gelijk naar lvl 100
nothing stops this train
Door mee te doen aan het Legion event level je wel erg snel trouwens. Als je beide event locaties doet, ben je 5 levels up (zat dus op level 20) en uiteraard leuke gear erbij
Kijken of we de 100 nog halen voor het eind van de maand, om vervolgens de uitbreidingen sinds Wrath of the Lich King op mijn gemak te doen, voordat ik Warlords of Draenor koop. Toch veel te druk in het begin
WoD zit tegenwoordig ook al gewoon bij de starters edition.Bisamrat schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:25:
Gisteren mijn starter account geactiveerd en weer echt begonnen na 7 jaar. Er is een hoop veranderd, maar het meeste wel om het spel 'makkelijker te maken.
Door mee te doen aan het Legion event level je wel erg snel trouwens. Als je beide event locaties doet, ben je 5 levels up (zat dus op level 20) en uiteraard leuke gear erbij.
Kijken of we de 100 nog halen voor het eind van de maand, om vervolgens de uitbreidingen sinds Wrath of the Lich King op mijn gemak te doen, voordat ik Warlords of Draenor koop. Toch veel te druk in het begin
@Mooyal: ik ben echt heel benieuwd naar hoe snel het levelen zal gaan...
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 15-08-2016 09:27 ]
lvl 100 halen kan vrij snel gaan:Bisamrat schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:25:
Gisteren mijn starter account geactiveerd en weer echt begonnen na 7 jaar. Er is een hoop veranderd, maar het meeste wel om het spel 'makkelijker te maken.
Door mee te doen aan het Legion event level je wel erg snel trouwens. Als je beide event locaties doet, ben je 5 levels up (zat dus op level 20) en uiteraard leuke gear erbij.
-lvl je character naar lvl 70
-vervolgens log je uit en stap je op Demon Hunter --> die beginnen op lvl 98
-of je koopt Legion en je krijgt een gratis lvl 100 character
nothing stops this train
Dat wist ik niet, scheelt weer in de kostenRustStorm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
WoD zit tegenwoordig ook al gewoon bij de starters edition.Dus alleen Legion hoef je nog maar aan te schaffen.
@Mooyal: ik ben echt heel benieuwd naar hoe snel het levelen zal gaan...
Ik heb geen haast, ben toen gestopt tijdens Wrath of the Lich King. Alles daarna is nieuw voor mij en juist het verhaal een beetje volgen maakt het leuk en interessant. Ook al ben ik dan (hopelijk) al level 100 en wals ik overal doorheem, wil toch de content zien.Kol Nedra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
lvl 100 halen kan vrij snel gaan:
naar een mob toe rennen/vliegen en dan hopen dat je nog net voor de kill een hit er in krijgt is nog niet echt fun imo (zeker als melee, ben mijn dh in invasions aan pimpen)
DH, Double Jump + glide
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
De invasions zijn eigenlijk soort van scenario's die je doet met een groep. Komt er op neer dat je eigenlijk altijd in phase 1 begint om vervolgens tot en met phase 4 door te moeten eer het scenario af is en je de legion chest krijgt (en experience (na iedere phase) indien van toepassing).Teunis schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:00:
Zijn de invasions vergelijkbaar met de random world-events in legion zones ?
En je hoeft helemaal niets te doen, mocht je immens lui zijn.... In de zone zijn is al genoeg.
Op dit moment invasions leechen met m'n horde rogue... Iedere invasion is +- 63% waard...
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 15-08-2016 10:13 ]
ik niet weet of deze wel "leuk" vindt, zeker als melee zijnde die giga mass gevecht juist iets wat niks vindt.
ben continue de me zelf kwijt of sta buiten de melee range etc. (reden waarom tank ben in dungeons komt de baas iedergeval naar mij toe)
zal zeker eerst de paladin level, maar als dit legion wordt dan gaat hunter steeds meer main worden.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Demon hunter mobility is OP doulbe jump, fel rush x2 en glide.Teunis schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:00:
Zijn de invasions vergelijkbaar met de random world-events in legion zones ?
naar een mob toe rennen/vliegen en dan hopen dat je nog net voor de kill een hit er in krijgt is nog niet echt fun imo (zeker als melee, ben mijn dh in invasions aan pimpen)
DH, Double Jump + glidede rest
. misschien ook even tank versie uit proberen anders wordt het een lange bench zodra ik deze gepimpt heb
Samen met de lazyness van de dungeon makers van welleer krijg je dan dit soort shit YouTube: How to Skip Most of Black Temple Farming Runs as a Demon Hunter
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vanavond voor het eerst hfc tanken als demon Hunter. Bosses op de lijst;
Tyrant
Iskar
Socrethar
Mannoroth
Archimonde
Dus niet super spannende Bosses om te tanken. Valt me eigenlijk wel op dat het tanken in hfc wel erg simpel is qua tactics.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Moet sowieso Legion kopen, anders kan je namelijk ook geen DH makenKol Nedra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
lvl 100 halen kan vrij snel gaan:
Klopt. Bedoelde allee dat het proberen als vengeance geen nut heeftBokkie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:17:
2x klikken en je bent van spec gewisseld, lekker spannend
Ik merk wel dat ik opeens op veel meer plekken kan komen dan eerst mogelijk was
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beroeps brabander
https://realmpop.com/eu-turalyon.htmlVuurvoske schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:14:
Kan iemand vertellen hoe het staat met de populatie van EU-Turalyon?
weet niet hoe accuraat dit verder is
Blizzard calls it a low population realm, 31% om 69% horde - alliance
nice, ik speel Horde
Heel accuraat is het niet volgens mij, mijn troll shaman naam staat er niet bij
edit: ook mijn druid niet hmmmz
edit2: ik speel pas weer 1 week, misschien is het nog niet ge-update
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2016 12:36 ]
nothing stops this train
Ik weet dat de staff eruit is gehaald, die zat wel in de BETA maar niet meer in de Live. Geen idee waarom. Er is ook geen off-hand... best jammer.RustStorm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:16:
Hmmm volgens mij zijn de Int. staff en de agi. sword niet beschikbaar uit de legion chests... hopelijk komen ze nog wel...
30 augustus zal het vast weer drukker wordenRicmaniac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:38:
wel kut opzich. toen ik naar outland ging was het een lekker erg volle server (dat is het nog steeds) van 52 om 48% ongeveer... nu is het gewoon 85 om 15%alliance -horde.. waarvan ik wel gewoon alliance ben maar als PvP'er is dit toch een beetje teveel van het goeie
nothing stops this train
Het nadeel is wel dat je niks met de shards kan onder de lvl 100 omdat je de vendor niet kan zien zonder de Quest/scenario op lvl 100 te hebben gedaan. (tenzij ik iets gemist heb)Kol Nedra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:45:
Je krijgt de shards dan niet ~3 tot ~10 per elite
gewoon ff inloggen in die zone en dan ff iets anders doen in tussentijd
Dus het nodigt voor alles onder de lvl 100 niet echt uit om actief mee te doen en inderdaad is leechen/afk-en dan het alternatief.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
lvl 98 is voldoende, mijn hunter was lvl 98 (nu 99,5) toen ik die quests kon doen etcZertaxka schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:46:
[...]
Het nadeel is wel dat je niks met de shards kan onder de lvl 100 omdat je de vendor niet kan zien zonder de Quest/scenario op lvl 100 te hebben gedaan. (tenzij ik iets gemist heb)
Dus het nodigt voor alles onder de lvl 100 niet echt uit om actief mee te doen en inderdaad is leechen/afk-en dan het alternatief.
nothing stops this train
Dat is heel erg jammer.Soeski schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:34:
[...]
Ik weet dat de staff eruit is gehaald, die zat wel in de BETA maar niet meer in de Live. Geen idee waarom. Er is ook geen off-hand... best jammer.
Je kan zowiezo niet veel met die shards doen buiten een pet en wat ringen/trinkets kopen die binnen 2 weken toch geen waarde meer hebben.Zertaxka schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:46:
[...]
Het nadeel is wel dat je niks met de shards kan onder de lvl 100 omdat je de vendor niet kan zien zonder de Quest/scenario op lvl 100 te hebben gedaan. (tenzij ik iets gemist heb)
Je mist niet veel
Wat extra Glaives voor Demon Hunters vind ik toch wel handig zodat al mijn Demon Hunters een setje hebben.Valdourian schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:22:
Je kan zowiezo niet veel met die shards doen buiten een pet en wat ringen/trinkets kopen die binnen 2 weken toch geen waarde meer hebben.
Je mist niet veel
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 15-08-2016 13:30 ]
Hehe, je zal niet de enige zijn die op zijn/haar DH die glaives probeert te farmen. Kan me goed voorstellen dat je dat doet.Ricmaniac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:29:
Vind het nu best wel raar though dat die wapens van illidan geen glaives zijn maar swords ;p en dan wel de naam warglaives dragen. Op me rogue heb ik ze beide denk dat ik ze ook wel voor de shine gewoon op me DH ga proberen te farmen ;p
Ik moet het tweede deel ook maar een keer farmen op m'n warrior eerlijk gezegd. Want ze blijven wel badass.
Lekker de invasions aan het doen met m'n te level rogue... Heerlijk om deze manier exp er bij te krijgen. Had totaal geen zin om Frostfire Ridge te moeten gaan doen en overige gebieden in WoD. (alhoewel er wel paar toys te krijgen zijn in frostfire middels horde quests; dus die zal ik ook nog wel doen vermoed ik.
met me rogue in al die jaren 3 keer de offhand gekregen voor ik de mainhand kreeg.RustStorm schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
Hehe, je zal niet de enige zijn die op zijn/haar DH die glaives probeert te farmen. Kan me goed voorstellen dat je dat doet.
Ik moet het tweede deel ook maar een keer farmen op m'n warrior eerlijk gezegd. Want ze blijven wel badass.
Verwijderd
Ik heb het scenario gisteravond met mijn level 92 monk gedaan, dus je hebt inderdaad iets gemist!Zertaxka schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:46:
Je kan als niet lvl 100 wel de pet kopen (van het weekend gedaan op lvl 65). Bijvoorbeeld bij de vendor buiten IF. Helaas zijn de transmogs wel pas te koop vanaf/op lvl 100.Valdourian schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Je kan zowiezo niet veel met die shards doen buiten een pet en wat ringen/trinkets kopen die binnen 2 weken toch geen waarde meer hebben.
Je mist niet veel
Weet iemand of de transmogs op een later moment (na Legion launch) nog te koop zijn? of gaan de vendors + shards weg?
Ik speel op Turalyon. De realm is samengevoegd met Doomhammer een tijdje terug. Hoewel het zeker niet een van de drukke realms is, is het wat mij betreft nog prima om op te spelen. Voor horde trouwens stuk minder druk, maar ik speel zelf alliance.Vuurvoske schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:14:
Kan iemand vertellen hoe het staat met de populatie van EU-Turalyon?
Zie hier eventueel voor raiding guilds, wat vaak een redelijke indicatie is: http://www.wowprogress.com/pve/eu/connected-doomhammer.
Vrij zeker dat het limited time only is...Merroc schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:52:
[...]
Weet iemand of de transmogs op een later moment (na Legion launch) nog te koop zijn? of gaan de vendors + shards weg?
Verwijderd
Geen idee of ze nog te koop zijn, maar de shards zelf zijn vanaf 30 augustus niet meer verkrijgbaar.Merroc schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:52:
[...]
Je kan als niet lvl 100 wel de pet kopen (van het weekend gedaan op lvl 65). Bijvoorbeeld bij de vendor buiten IF. Helaas zijn de transmogs wel pas te koop vanaf/op lvl 100.
Het Broken Shore Scenario gaat toch ook weg? In dat geval ga ik op een paar characters nog even dat item voor dia alliance only quest halen. Die is niet soulbound, eens kijken wat die over een paar maanden opbrengt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik daar aan kan komen? al een paar raids geprobeerd maar de loot gaat steeds naar een ander.
PS. Eerste character die ik echt full gear/lvl heb. speel wow sinds vorig jaar en snap de meeste dingen nog niet echt x)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 2% gewijzigd door rilo98 op 15-08-2016 14:02 . Reden: Inhoud toegevoegd ]

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()