Ja dat zeker wel, maar je moet vaak wel even stil staan voor wat moves.junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?
(nu is dit natuurlijk vrij normaal bij een ranged class)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja dat zeker wel, maar je moet vaak wel even stil staan voor wat moves.junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?
klintk bekend in de oren, kleine in huis en vriendin ligt doorgaans rond half elf in bed en dan gaat bij mij de pc aan. Gelukkig heb ik niet zoveel slaap nodigKol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:29:
Herkenbaar, ik ben nu getrouwd en heb 1 kindje nu.
Gamen is een stuk minder geworden, maar ik speel wel bijna elke avond, zo rond 21.00-23.30
kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
Mwa, wat is groeien?
Mijn eerste potje WoW werd beeindigd door mijn moeder die riep dat ik naar bed moest vanwege school. (2006)
Mijn laatste potje WoW werd beeindigd door mijn vriendin die riep dat ik naar bed moest vanwege werk. (10-08-2016)
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Hahahah, zo bekendRoricNormannum schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
klintk bekend in de order, kleine in huis en vriendin ligt doorgaans rond half elf in bed en dan gaat bij mij de pc aan. Gelukkig heb ik niet zoveel slaap nodig
pr0mpt - It never hurts to help!
die ancient portal is echt geweldig, genoeg mensen mee kapot laten vallen iddJeroennie777 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:02:
De tijden van het Mage trollen komen er weer aan:
Random: Mag ik een portal naar Dalaran?
Mage: Tuurlijk
Mage: *Casts Ancient Portal Dalaran*
Mage: Have fun -falling
Herkenbaar. Ondertussen getrouwd, kleine, 2de op komst en zodra die op bed ligt zitten wij samen te gamen.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Iets met "gras is altijd groener"....
Vroegah.... dat ik nog single was en DAGEN WoW kon spelen..
Maar nu kom ik thuis en is het een stuk gezelliger.... helaas wel wat minder WoW, maar dat compenseer ik wel in de avonduurtjes dan
Identiek plaatje, alleen zij speelt geen spelletjes...Black Eagle schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Herkenbaar. Ondertussen getrouwd, kleine, 2de op komst en zodra die op bed ligt zitten wij samen te gamen.
Dan te bedenken dat ze voorheen vooral spelletjes als Mario/Rayman/Pokemon speelde. Voorzichtig kennis laten maken met de Star Wars MMO (allebei fan van de reeks). Daarna overgestapt op EQ2 toen ze het een beetje door had. Dat waren we op een gegeven moment zat en toen was het even over met de MMO's. Tot ik ze ineens een trial van zag WoW installeren. 'Ja leek met wel een leuk spelletje om 's avonds weer eens samen te spelen'. Met als gevolg dat we nu bijna elke avond aan het questen zijn...
Helaas staat nu overal en nergens 'Portal: ANCIENT Dalaran'.Jeroennie777 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:02:
De tijden van het Mage trollen komen er weer aan:
Random: Mag ik een portal naar Dalaran?
Mage: Tuurlijk
Mage: *Casts Ancient Portal Dalaran*
Mage: Have fun -falling
[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 16:53 ]
FUMES et CARNES
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Bij droppen ze echt alleen maar, maar dan alleen de one handed variantRustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:50:
kwestie van jammer: de legion wapens willen niet zo erg droppen uit de legion chests voor mij... hoe is het bij jullie?
2x glaive of the fallen, 1 op 710 en 1 op 700. En nog een Eredar splitter die is op 700.RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:50:
kwestie van jammer: de legion wapens willen niet zo erg droppen uit de legion chests voor mij... hoe is het bij jullie?
Stik vd wapensRustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:50:
FUMES et CARNES
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
FUMES et CARNES
Is inderdaad het best als je naar currency op zoek bent om al die verschillende vendor items te kopen van die 'treasure goblin'Iusedto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:15:
Iedereen weet dat je tijdens de "Repel" fase het beste alleen de "skull" mobs moet killen ?
FUMES et CARNES
Hangt er natuurlijk af van hoe je eruit wil zien en welke class je bent?Iusedto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:36:
iemand enig idee waar de goed leather sets droppen ? (voor transmog)
Gebruik op me Demon hunter momenteel deze set:Iusedto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:36:
of je pakt gewoon de transmog ensemble voor 200 shards, die heb je zo bij elkaar.DidierB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:22:
[...]
Gebruik op me Demon hunter momenteel deze set:
http://www.wowhead.com/it...e-felshroud-leather-armor
Kan je compleet krijgen uit de Invasion boxes.
Vind um er zelf wel vet uitzien.
Dat is die dus... Ensemble: Felshroud Leather ArmorAkaendra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:29:
[...]
of je pakt gewoon de transmog ensemble voor 200 shards, die heb je zo bij elkaar.
Het zelfde hier, speel nu lock sicks vanilla release, maar ben nu echt wel klaar met destro,mrsar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:30:
Het regent vandaag dus niet met vriendin naar buiten voor pokemon gokan ik gewoon wow spelen
kan alleen nog niet helemaal aan mijn destro lock wennen,misschien maar over gaan naar demon,vanavond maar eens mee gaan spelen
Dus om - echte - gear pieces te verzamelen, zal je toch echt de invasions moeten doen met je character? Heb zo'n ensemble nog niet gekocht, dus weet het zelf nog niet of het daadwerklijke alleen maar transmog items zijn; of dat ze ook stats hebben.Akaendra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:29:
[...]
of je pakt gewoon de transmog ensemble voor 200 shards, die heb je zo bij elkaar.
het zijn alleen de transmog pieces, je zult invasions alsnog zelf moeten doen voor de daadwerkelijke gear.RustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:46:
[...]
Dus om - echte - gear pieces te verzamelen, zal je toch echt de invasions moeten doen met je character? Heb zo'n ensemble nog niet gekocht, dus weet het zelf nog niet of het daadwerklijke alleen maar transmog items zijn; of dat ze ook stats hebben.
Crap...Akaendra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
het zijn alleen de transmog pieces, je zult invasions alsnog zelf moeten doen voor de daadwerkelijke gear.
Puur de items voor in de wardrobe, je krijgt geen fysieke drops zelf, ik ben ook de mist in gegaan met die Ensemble, de leather variant gekocht voor 200 shards terwijl ik van de Invasions alleen eigelijk de pants nodig had, volgende keer eerst even googlen hoe de ensembles eruit zien, had me een hoop shards gescheeldRustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:46:
[...]
Dus om - echte - gear pieces te verzamelen, zal je toch echt de invasions moeten doen met je character? Heb zo'n ensemble nog niet gekocht, dus weet het zelf nog niet of het daadwerklijke alleen maar transmog items zijn; of dat ze ook stats hebben.
Mogoshan Vaults! Daar dropt echt een vette set.Daarnaast kan je ook zelf een beetje googlen op je classIusedto schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:36:
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
je kan het zien via een addon genaamd: Can I Mog It?Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:49:
[...]
Puur de items voor in de wardrobe, je krijgt geen fysieke drops zelf, ik ben ook de mist in gegaan met die Ensemble, de leather variant gekocht voor 200 shards terwijl ik van de Invasions alleen eigelijk de pants nodig had, volgende keer eerst even googlen hoe de ensembles eruit zien, had me een hoop shards gescheeld
Eigenlijk best slecht dat er niet zoiets staat als dat je al sommige delen van de set unlocked hebt
Burning Legion is echt stoutBokkie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:51:
Gistereaavond 8 invasions gedaan... allemaal Xroads en Aszhera.. die op andere continent spawnden maar niet
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Vond het wel fijn.... Gewoon in Org blijven staan en bij elke invasion even langsdroppenBokkie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:51:
Gistereaavond 8 invasions gedaan... allemaal Xroads en Aszhera.. die op andere continent spawnden maar niet
Is toch niet zo erg? als je Alliance bent pak je de portal naar Mount Hyjal of vraag je een mage een Portal naar Theramore, Horde is het nog een stukje makkelijker ^_^Bokkie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:51:
Kijk eens aan, straks maar eens downloaden danGrompie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:51:
[...]
je kan het zien via een addon genaamd: Can I Mog It?
Erg handig toont welke je al geleerd hebt, of een andere class het kan leren en dus ook of je een set al volledig geleerd hebt.
[ Voor 32% gewijzigd door Aiyvae op 12-08-2016 08:54 ]
Ik ben horde, en ik moet alleen nog de 2 invasions in alliance gebied voor de achievement :Pdus ik heb liever die in Westfall en Dun MoroghAiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:53:
[...]
Is toch niet zo erg? als je Alliance bent pak je de portal naar Mount Hyjal of vraag je een mage een Portal naar Theramore, Horde is het nog een stukje makkelijker ^_^
[...]
Kijk eens aan, straks maar eens downloaden dandankuuu
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 12-08-2016 08:59 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Blijkbaar had ik dan erg mazzel want op me Tauren Paladin had ik die achievements gistermiddag al.Bokkie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:57:
[...]
Ik ben horde, en ik moet alleen nog de 2 invasions in alliance gebied voor de achievement :Pdus ik heb liever die in Westfall en Dun Morogh
Stond expres geparkeerd boven op een berg tussen die 2 gebieden in om te kunnen vliegen, maar iedere keer als er invasions up waren kon ik weer hs'en en naar xroads vliegen
Yep ik krijg alleen maar dezelfde 2 op horde gebied, gisteren 3x achter mekaar. 12 uur wastedDidierB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:01:
[...]
Blijkbaar had ik dan erg mazzel want op me Tauren Paladin had ik die achievements gistermiddag al.
12 uur?rolandos582 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:09:
[...]
Yep ik krijg alleen maar dezelfde 2 op horde gebied, gisteren 3x achter mekaar. 12 uur wasted![]()
Maarja wel gear erbij natuurlijk.
Ja zo'n event duurt niet zo lang, hier op Silvermoon zitten er zo 200-300 man daar. Echter kan je maar 2 invasions doen per 4 uur oid. Dus in totaal ben je wel 12 uur zoet.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
12 uur?
Jij doet lang over die opdrachten
Als het 15-20 minuten duurt ben je lang bezig voor zo'n event...
En er op wachten lijkt me ook weer zo nutteloos.
Ik ben helaas wel de klos als het gaat om verzamelen.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:51:
Als ik dit lees ben ik blij dat ik niet die drang voor transmog/toys/pets etc heb.
Klinkt als een enorme timesink en moneysink...
Pokémon mentaliteit van "gotta catch ehm all!" ben ik veel te lui voor
Mwa denk meer dat mensen die drang hebben omdat zodra Legion gereleased word dat je nooit meer deze gear en achievements kunt halenpr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:51:
Als ik dit lees ben ik blij dat ik niet die drang voor transmog/toys/pets etc heb.
Ik snap wel dat ze het juist nu hebben, maar ik heb zoiets van "en dan?"Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:57:
[...]
Mwa denk meer dat mensen die drang hebben omdat zodra Legion gereleased word dat je nooit meer deze gear en achievements kunt halen
Ik heb die drang wel.. tot op zekere hoogte. Mounts ben ik het actiefst voor bezig, omdat er nog een hoop gave mounts zijn die ik graag wil hebben.. plus ik werk toe naar de 300 mounts achievement.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:51:
Verwijderd
Nope die is hetzelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:02:
Ik heb op mijn warlock bijna een complete set ilevel 700 gear, mis alleen nog belt en boots. Als die ook droppen heb ik die hele cloth set die je bij de vendor kan kopen toch niet meer nodig? Of is die toch anders?
Klopt, die vendor set is alleen de transmog versie voor de daadwerkelijke gear.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:02:
Ik heb op mijn warlock bijna een complete set ilevel 700 gear, mis alleen nog belt en boots. Als die ook droppen heb ik die hele cloth set die je bij de vendor kan kopen toch niet meer nodig? Of is die toch anders?
Er staat in kleine blauwe lettertjes onder dat je al delen hebt unlocked van de set. Of er heel duidelijk bij staat dat het een transmog set betreft en dus geen "echte" items... dat dan weer niet. Daar zijn een flink aantal mensen de mist mee ingegaan, als ik de forums her en der mag geloven.Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:49:
[...]
Puur de items voor in de wardrobe, je krijgt geen fysieke drops zelf, ik ben ook de mist in gegaan met die Ensemble, de leather variant gekocht voor 200 shards terwijl ik van de Invasions alleen eigelijk de pants nodig had, volgende keer eerst even googlen hoe de ensembles eruit zien, had me een hoop shards gescheeld
Eigenlijk best slecht dat er niet zoiets staat als dat je al sommige delen van de set unlocked hebt
zegt "Replika"... toch wel goed bezig.Replika90 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
Er staat in kleine blauwe lettertjes onder dat je al delen hebt unlocked van de set. Of er heel duidelijk bij staat dat het een transmog set betreft en dus geen "echte" items... dat dan weer niet. Daar zijn een flink aantal mensen de mist mee ingegaan, als ik de forums her en der mag geloven.
Verwijderd
Ah, dat wist ik niet, was nog niet bij de vendor terug geweest, nadat ik die gear gehaald had. Best aardig trouwens 3 invasions en ik mis alleen nog 2 cloth items. Vanavond eens ook op andere characters doen voor de andere sets. En even wat van die elixirs maken om demons te kunnen zien.Replika90 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
Er staat in kleine blauwe lettertjes onder dat je al delen hebt unlocked van de set. Of er heel duidelijk bij staat dat het een transmog set betreft en dus geen "echte" items... dat dan weer niet. Daar zijn een flink aantal mensen de mist mee ingegaan, als ik de forums her en der mag geloven.
Wat kan je daar mee dan?Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
En even wat van die elixirs maken om demons te kunnen zien.
Precies dat ja.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:22:
[...]
Wat kan je daar mee dan?
Dacht dat dat alleen voor die fell blight toy of zo was?
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 12-08-2016 10:23 ]
Mooi, kunnen we die skippenRustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Precies dat ja.Werkt net als de "track Demons" van de hunter bijvoorbeeld.
Veel tijd? Het doen van invasions en dan na 4 uur doe je ze opnieuw? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet. Zeker niet als volgende week al op 4 plekken tegelijkertijd invasions zullen zijn en over 2 weken zelfs op alle 8. Dus de tijd die je erin steekt om dat te regelen is de tijd die je nodig hebt om een invasion volledig af te rondenpr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Ik snap wel dat ze het juist nu hebben, maar ik heb zoiets van "en dan?"
Mijn epeen groeit niet echt van pets etc.. ben dan meer van de achievements tijdens de events...
Even voor de goede orde, ik bedoel niet dat het stom is etc, maar meer "niet voor mij"...
Als ik al lees hoeveel tijd je er in moet steken om dat te regelen wordt ik al moe
Daarom dat ik ook zeg, het is niet voor mij, maar snap dat anderen er lol uit halen.Noiz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:41:
[...]
Veel tijd? Het doen van invasions en dan na 4 uur doe je ze opnieuw? Zo bijzonder is dat nu ook weer niet. Zeker niet als volgende week al op 4 plekken tegelijkertijd invasions zullen zijn en over 2 weken zelfs op alle 8. Dus de tijd die je erin steekt om dat te regelen is de tijd die je nodig hebt om een invasion volledig af te ronden![]()
Volgens mij heeft mijn warrior ondertussen wel al alle transmog gear van die invasions verzameld en genoeg shards om de pet en dergelijke te kopen, maar de achievement van het doen van alle achievements heb ik nog niet. Dus ja, dan is de tijd die ik moet steken in het regelen van de achievement groter dan dat van de transmog gear/pets/toys
FUMES et CARNES
Zodra je 92 bent de Gorgrond bonus objective powerlevel methode gebruiken als je genoeg geld hebt voor een Rapid Mind Pot + 20% van Garrison Potion,pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:25:
[...]
Mooi, kunnen we die skippen
Mijn druid even naar 100 proberen te racen, iemand nog tips?
Gaat nou niet echt denderend snel [nu 87 in MoP]
Do explain?Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:08:
[...]
Zodra je 92 bent de Gorgrond bonus objective powerlevel methode gebruiken als je genoeg geld hebt voor een Rapid Mind Pot + 20% van Garrison Potion,
Heb je ongeveer 92-100 in 1,5 uur gedaan
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=b0i9Xq_mxqY]
[ Voor 17% gewijzigd door Bartske op 12-08-2016 11:14 ]
Niet alleen Bonus Objectives, in Gorgrond heb je geloof ik 12 Named elites die allemaal een quest starten die aardig wat exp geven, als je het helemaal goed wilt doen doe je ook nog quests tot je questlog vol zit en dan queue je voor een dungeon, voor de laatste boss pop je je potion leave je de dungeon en ga je al je quests en bonus objectives in leverenBartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:13:
[...]
[video]
Eerst bonos objectives op 99% clearen, dan die pot nemen en alles completen.
Hoe ik het deed altijd: eerst dat met die bonus objectives. Dan ben je al lvl 98 ofzo en de laatste 2 levels deed ik casual rondvliegen en treasures verzamelen (moet je wel kunnen vliegen natuurlijk). En je moet 2 pots kopen want dat redt je neit met 1 pot.Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
Niet alleen Bonus Objectives, in Gorgrond heb je geloof ik 12 Named elites die allemaal een quest starten die aardig wat exp geven, als je het helemaal goed wilt doen doe je ook nog quests tot je questlog vol zit en dan queue je voor een dungeon, voor de laatste boss pop je je potion leave je de dungeon en ga je al je quests en bonus objectives in leveren
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 12-08-2016 11:19 ]
Zit op mijn werk dus kan niet helemaal afkijken en geen geluid, maar als ik het goed begrijp doe je questlog vol met in te leveren quests en alle Bonus Objectives dat je nog maar 1 unit moet killen.Bartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:13:
[...]
[video]
Eerst bonos objectives op 99% clearen, dan die pot nemen en alles completen.
Wat precies red je niet in 1 pot? die methode die in hierboven schreef gaat puur alleen om de bonus objectives + named elites in gorgrond, samen met de quests en dungeon red je dat makkelijk op 1 pot, zelfs als je geen flying hebt.Bartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:18:
[...]
Hoe ik het deed altijd: eerst dat met die bonus objectives. Dan ben je al lvl 98 ofzo en de laatste 2 levels deed ik casual rondvliegen en treasures verzamelen (moet je wel kunnen vliegen natuurlijk). En je moet 2 pots kopen want dat redt je neit met 1 pot.
Want treasures in nagrand geven echt veel xp
- Gorgrond questline starten (vanuit je Garrison kan je naar 1 punt in Gorgrond vliegen (staat een grote dikke ! op de map) deze questline doen totdat je je building moet kiezen in die area.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Zit op mijn werk dus kan niet helemaal afkijken en geen geluid, maar als ik het goed begrijp doe je questlog vol met in te leveren quests en alle Bonus Objectives dat je nog maar 1 unit moet killen.
Vervolgens doe je Rapid Mind potion nemen [+300% XP?] en dan alles inleveren?
Hoe zit dat met Garrison Pot? [sorry voor de domme vragen, ik heb geheel Cata/WoD overgeslagen dus is mij niet bekend]
[ Voor 40% gewijzigd door Aiyvae op 12-08-2016 11:28 ]
/JealousIntToStr schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:22:
Gisteren de mount van mythic Archimonde gewonnen! Tijdje terug had ik al die van Blackhand mee kunnen pikken, dus die zijn compleet. Toch mooi om met een openraid groep nog even een paar keer HFC te kunnen clearen. En ook best wel een paar titanforged items, altijd handig voor levelen over een paar weken!
Wat jij beschrijft red je in 1 pot idd, maar ik deed het blijkbaar niet op de meest efficiente manier en ging dus nog wat treasures in nagrand openen. Daar gebruikte ik die 2e pot voor.Aiyvae schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Wat precies red je niet in 1 pot? die methode die in hierboven schreef gaat puur alleen om de bonus objectives + named elites in gorgrond, samen met de quests en dungeon red je dat makkelijk op 1 pot, zelfs als je geen flying hebt.
Ik heb al m'n 10 alts op deze methode geleverd, vanaf lv92 (het moment dat je gorgrond in kan en de questline starten tot je je building moet kiezen (anders krijg je de drops niet van de named elites) tot lv100 in 1 potion, alleen de quests, bonus objectives op alles behalve 1 mob en de named mobs killen en alles klaar zetten kost ongeveer 1-2 uurtjes
ah duidelijk, ik heb ook een paar keer gehad dat ik een alt aan het levelen was en totaal geen zin had om al deze quests klaar te zetten, daarna inderdaad ook een 2de pot gehaald voor de bonus objectives in andere area's, is ook een manier inderdaad, duurder maar het werk iig welBartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Wat jij beschrijft red je in 1 pot idd, maar ik deed het blijkbaar niet op de meest efficiente manier en ging dus nog wat treasures in nagrand openen. Daar gebruikte ik die 2e pot voor.
ik levelde altijd tot 92, daarna kocht ik 2 rapid mind potions. vervolgens regelde ik iemand met flying in dreanor en een 2 persoons fly mountBartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:18:
[...]
Hoe ik het deed altijd: eerst dat met die bonus objectives. Dan ben je al lvl 98 ofzo en de laatste 2 levels deed ik casual rondvliegen en treasures verzamelen (moet je wel kunnen vliegen natuurlijk). En je moet 2 pots kopen want dat redt je neit met 1 pot.
Want treasures in nagrand geven echt veel xp
de manier die ik hier boven beschreven heb gaat voor mij erg snel, ben altijd binnen 1-2 uurtjes van 92 naar 100, oh ben vergeten te melden, ik gebruik natuurlijk ook heirlooms idd.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:39:
Tnx heren,
Oftewel Gorgrond in komen, volledig logboek vol met quests [- quests slots voor dungeon] opsparen en 99% Bonus Objectives klaar zetten.
Vervolgens Dungeon starten en alle quests klaar zetten.
Last but not least: Rapid Mind potion aanzetten
Dungeon quests inleveren
Quests inleveren
Bonus Objectives afmaken
als je nog tijd hebt elites killen [of gewoon een 2de potion]
Vliegen kan ik helaas nog niet in WoD en ik ga dit ook niet nog binnen afzienbare tijd regelen gok ik.
Hoe zat dat met de 20% Garrison buff?
Oh en ik gok dat dit zonder heirloom buffs is, die heb ik niet tot 100 namelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Daradius op 12-08-2016 11:41 ]
in je Garrison zit een vendor die verkoopt 20% exp pots voor 200 Garrison resources, Dungeon quests zijn er niet in WoD maar verder klopt het aardig inderdaad, als je hierna nog geen 100 bent kan je alle andere bonus objectives langs lopen in de andere area'spr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:39:
Tnx heren,
Oftewel Gorgrond in komen, volledig logboek vol met quests [- quests slots voor dungeon] opsparen en 99% Bonus Objectives klaar zetten.
Vervolgens Dungeon starten en alle quests klaar zetten.
Last but not least: Rapid Mind potion aanzetten
Dungeon quests inleveren
Quests inleveren
Bonus Objectives afmaken
als je nog tijd hebt elites killen [of gewoon een 2de potion]
Vliegen kan ik helaas nog niet in WoD en ik ga dit ook niet nog binnen afzienbare tijd regelen gok ik.
Hoe zat dat met de 20% Garrison buff?
Oh en ik gok dat dit zonder heirloom buffs is, die heb ik niet tot 100 namelijk
Hoeveel van die pots heb je nodig dan?Daradius schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
de manier die ik hier boven beschreven heb gaat voor mij erg snel, ben altijd binnen 1-2 uurtjes van 92 naar 100
2 rapid mind koop ik altijd, en 3k is nikspr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:41:
[...]
Hoeveel van die pots heb je nodig dan?
Want volgens mij zijn die nog behoorlijk prijzig \[3k p/s]
Iemand had ze van de week allemaal opgekocht en gepricefixed op 16k op Ravencrest t.tDaradius schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:42:
[...]
2 rapid mind koop ik altijd, en 3k is niksop stormscale zijn ze 10k
Ik had 2 pots nodig, dus dat is dan 6K, wat net niks is qua prijs. Vroeger misschien wel maar met de gigantische inflatie van wod moet dat voor iedereen wel te betalen zijn.pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:41:
[...]
Hoeveel van die pots heb je nodig dan?
Want volgens mij zijn die nog behoorlijk prijzig \[3k p/s]
Dat werkt nietEelcoB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:42:
Ik trek meestal ook nog een full set heirlooms aan, ook al zijn deze niet geleveld tot 100, de bonus XP krijg je volgens mij wel, alleen schalen ze niet mee met je qua stats. Dan ben ik maar wat zwakker, voor die paar mobs/items kan ik dat prima overleven.
Ik kom met alleen de bonus objectives inleveren dan op 99,5 normaliter, de rest doe ik dan wel met treasures in Nagrand.
Nee, bonus van de heirloom items krijg je niet als ze niet tot 100 zijn geupgrade... as far as i know that is...EelcoB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:42:
Ik trek meestal ook nog een full set heirlooms aan, ook al zijn deze niet geleveld tot 100, de bonus XP krijg je volgens mij wel, alleen schalen ze niet mee met je qua stats. Dan ben ik maar wat zwakker, voor die paar mobs/items kan ik dat prima overleven.
Ik kom met alleen de bonus objectives inleveren dan op 99,5 normaliter, de rest doe ik dan wel met treasures in Nagrand.
ben gelukkig klaar met levelen tot aan legion, enige wat ik niet heb is dk en paladin. maar die wil ik ook niet op 100 (die classes lijken me gwn niks).pr0mpt schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:49:
Aiyvae
Bartske
Super bedankt!
Weer een n00b geholpen met levellen.
Damn wat zou dit enorm veel fijner zijn als het grinden wat ik zelf deed
Geen idee, ik heb ze destijds gewoon aangetrokken, nooit geschoten is altijd mis denk ik dan maar zo, en 1 mob killen in wat mindere gear is ook geen probleemRustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
Nee, bonus van de heirloom items krijg je niet als ze niet tot 100 zijn geupgrade... as far as i know that is...
[ Voor 27% gewijzigd door Soeski op 12-08-2016 12:05 ]
Once you go Ret you never go backDaradius schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
ben gelukkig klaar met levelen tot aan legion, enige wat ik niet heb is dk en paladin. maar die wil ik ook niet op 100 (die classes lijken me gwn niks).
Maar, hoe doe je dat dan? Met dezelfde character en dan realm hoppen?Soeski schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:04:
Je kunt trouwens meerdere invasions doen achter elkaar. Ik las hier iemand die zei dat je er maar 2 kon doen en dan moest wachten, maar dit is niet zo. Ik doe er soms wel 4 of zelfs 6 achter elkaar. Ze beginnen wel nu al langer te duren (makkelijk 15-20 minuten per keer) omdat er minder mensen op af komen al... je krijgt net iets te makkelijk gear.
Daar ben ik ook benieuwd naar, aangezien ik ze niet meer op de kaart zie zodra ik er 2 afgerond heb. Als realm hoppen inderdaad werkt, is dat wellicht een optie om eens te proberen.RustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Maar, hoe doe je dat dan? Met dezelfde character en dan realm hoppen?
[ Voor 19% gewijzigd door Morocius op 12-08-2016 12:11 ]
Eh, ik doe er niks bijzonders voor? Is dat nodig? Gisteravond die in Azshara gedaan en Ratchett, en toen ik klaar was in Ratchett kon ik weer naar Azshara. Toen weer naar Ratchett. Ik vond het wel top, had dus 4 blauwe en 4 groene boxen in een uur ofzo. Is dat niet normaal? Gisterenmiddag op een andere toon ook 4 invasions gedaan achter elkaar, alleen verder uit elkaar. Misschien omdat de timer bijna afliep en ik dus mazzel had? (Je doet 2 invasions vlak voor de 2 uur timer afloopt en dan begint het opnieuw?)RustStorm schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Maar, hoe doe je dat dan? Met dezelfde character en dan realm hoppen?
Dat zal het zijn geweest ja.Soeski schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:27:
[...]
Misschien omdat de timer bijna afliep en ik dus mazzel had?
[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2016 12:51 ]
nothing stops this train
PSN: Eczeem
Verwijderd
Ik heb het zelf met 3 pots gedaan (had er meer dan 20, dus waarom niet) Alle voorbereidingen die hij noemde voordat je de pots gebruikte heb ik ook gedaan met potions. Dan kost het misschien wat meer, maar het gaat wel sneller ;-)Bartske schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Wat jij beschrijft red je in 1 pot idd, maar ik deed het blijkbaar niet op de meest efficiente manier en ging dus nog wat treasures in nagrand openen. Daar gebruikte ik die 2e pot voor.
Ik begon gisteren aan mijn tweede invasion toen er nog 8 minuten op de klok stond. Toen ik klaar was stonden er twee nieuwe invasions op de map met nog enkele uren te gaan. Toen ik die gedaan had weas het wel klaar!EelcoB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:08:
[...]
Daar ben ik ook benieuwd naar, aangezien ik ze niet meer op de kaart zie zodra ik er 2 afgerond heb. Als realm hoppen inderdaad werkt, is dat wellicht een optie om eens te proberen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 13:11 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq