Gaat om de grootste raid servers dus met de meeste raids etc. Kan zijn dat deze server daar minder aan doet / minder op scoordeye-roon schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Verrrassend om Argent Dawn niet in dit lijstje te zien, dat is toch wel een van de grootste servers volgens realmpop.
nice, maar ik zit helaas in Blackout servergroup 
en verhuizen doe je niet zomaar, als je 8 characters allemaal boven de lvl 90 heb zitten ^^
en verhuizen doe je niet zomaar, als je 8 characters allemaal boven de lvl 90 heb zitten ^^
[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 11:48 ]
nothing stops this train
ahh vandaar, ik was aan het kijken naar population, ik weet toevallig dat stormscale de grootste pvp realm is van horde en outland van de alliance.rolandos582 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
Gaat om de grootste raid servers dus met de meeste raids etc. Kan zijn dat deze server daar minder aan doet / minder op scoorde
Ja valt me alles mee en het is weer lekker gezellig en druk in de guild chat. Ook laatst op Discord (voice) was het weer druk. Zal met de Legion launch wel helemaal druk gaan wordenKroketje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:42:
Tweakers guild op defias brotherhood is officieel niet dood meer. Gister een whooping 30 man online, waarvan 50% DH. En het wordt steeds drukker. We zijn nog actief aan het recruiten en het raidteam krijgt achter de schermen langzaam vorm.
Bleh, al mijn vrienden zijn collectief gestopt met WoW op hetzelfde moment. Nu zit ik dus eigenlijk een soort van 'stuck' in mijn eentje op Sunstrider-horde met 8 level 100 chars en een half miljoen aan gold...
"Even" transferren naar een andere realm is een duur grapje.
Net afgerond hiernaartoe...
"Even" transferren naar een andere realm is een duur grapje.
Ik zit op Bloodscalp server, we zitten in dezelfde blackout server pakketZorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:48:
Bleh, al mijn vrienden zijn collectief gestopt met WoW op hetzelfde moment. Nu zit ik dus eigenlijk een soort van 'stuck' in mijn eentje op Sunstrider-horde met 8 level 100 chars en een half miljoen aan gold...![]()
"Even" transferren naar een andere realm is een duur grapje.Net afgerond hiernaartoe...
ik speel ook horde (duh) we zitten met hetzelfde probleem
nothing stops this train
Inderdaad, m'n halve friendlist zat Hearthstone, Diablo of Overwatch te spelen, de andere helft was offline.Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
Ja valt me alles mee en het is weer lekker gezellig en druk in de guild chat. Ook laatst op Discord (voice) was het weer druk. Zal met de Legion launch wel helemaal druk gaan worden
Sinds gisteren is iedereen toch weer online en dat is toch wel weer erg leuk om te zien
Je zou bijna zeggen dat we met zijn allen naar 1 realm moeten migreren en een giga-Tweakers-only-guild moeten opzetten.Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Ik zit op Bloodscalp server, we zitten in dezelfde blackout server pakket
ik speel ook horde (duh) we zitten met hetzelfde probleem
Als dit lijstje alleen ging over drukste servers, dan had ik hem daar wel tussen gezet. Zo staat Outland er ook niet tussen. Staat ook bij waarom niet en wat de criteria zijn.ye-roon schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Verrrassend om Argent Dawn niet in dit lijstje te zien, dat is toch wel een van de grootste servers volgens realmpop.
Ik speel zelf op Outland,Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
ahh vandaar, ik was aan het kijken naar population, ik weet toevallig dat stormscale de grootste pvp realm is van horde en outland van de alliance.
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2016 11:54 ]
We zouden de kosten moeten verhalen op de mensen welke gestopt zijn of zelf getransferred zijnZorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Je zou bijna zeggen dat we met zijn allen naar 1 realm moeten migreren en een giga-Tweakers-only-guild moeten opzetten.Maar ja, de kosten van een transfer zijn zo hoog..
pr0mpt - It never hurts to help!
misschien moeten we een excell bestand aanmaken en waarbij iedereen kan aangeven op welke server ze zitten etc.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:52:
[...]
We zouden de kosten moeten verhalen op de mensen welke gestopt zijn of zelf getransferred zijn
nouja server is niet interessant, maar meer in welke servergroup
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 11:54 ]
nothing stops this train
Was dat maar mogelijk.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:52:
[...]
We zouden de kosten moeten verhalen op de mensen welke gestopt zijn of zelf getransferred zijn
Iedereen kan een invite sturen. Maar je mag mij wel whisperen > PindaboterZalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:54:
Kan iedereen in de Tweakers guild een invite sturen als ik whisper? Of wie moet ik hebben.
wat vinden jullie van mijn Demon Hunter naam: Spyrosa
^^
^^
nothing stops this train
Bij deze: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharingKol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
misschien moeten we een excell bestand aanmaken en waarbij iedereen kan aangeven op welke server ze zitten etc.
nouja server is niet interessant, maar meer in welke servergroup
ja mijn alliance staan ook op outland. en mijn horde op stormscaleKaap schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Als dit lijstje alleen ging over drukste servers, dan had ik hem daar wel tussen gezet. Zo staat Outland er ook niet tussen. Staat ook bij waarom niet en wat de criteria zijn.
[...]
Ik speel zelf op Outland,, en ondanks dat dat misschien wel de drukste server in EU is, heeft het een hele kleine raiding community. Zoals je al door had, het gaat om de combinatie drukste server, drukste raiding community.
No clue.Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
hadden we deze gister niet al aangemaakt ?
ye ben alleen de link kwijtDaradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
hadden we deze gister niet al aangemaakt ?
Hmm dat is meer een guilds lijst als ik de naam mag geloven, met de mijne is het meer een overzicht wie waar zit.
haha in de 1e lijst staat ook de realm van de spelersZorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Hmm dat is meer een guilds lijst als ik de naam mag geloven, met de mijne is het meer een overzicht wie waar zit.
Maak dan 2 tabbladen in 1 file 
Als dat ding ook meteen in de OP gelinkt wordt, kunnen we mensen daar ook naar verwijzen als ze er om vragen
Als dat ding ook meteen in de OP gelinkt wordt, kunnen we mensen daar ook naar verwijzen als ze er om vragen
Erg grappig allemaal, maar wat moet ik dan invullen?Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
ik zit op Shadowsong, Darkspear, Aszune en volgens mij ook nog een 85 warlock verstopt op een andere server [leuk zo'n char transfer]
Ik zal straks wel even de 2 combineren dan.detheavn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:27:
Maak dan 2 tabbladen in 1 file
Is er toevallig iemand die een Carry kan doen voor HC archimonde voor de grove warden mount?
Wil er uiteraard ook wat gold voor geven
?
Wil er uiteraard ook wat gold voor geven
Geen idee of dit hier gekend is.
Maar
The Silver Hand , is een guild waar veel tweakers/9livers.be in zitten.
Toch is het ook een internationale guild. Dus geen NL chat, maar engelse chat.
We hebben reeds verschillende oude raids ach unlockt en daardoor de Thundering Jade Cloud Serpent en de Dark Phoenix mount unlockt voor onze leden.
Iedere maand is er een guild event, raiden we tesamen en doen we dungeons te samen.
Indien terugkerende mensen/newbies hulp nodig hebben, dan helpen wij hen graag.
Kortom een guild die geeft om z'n members/leden.
Toch al altijd 20 man online iedere avond en een actieve levendige guildchat.
http://thesilverhand.gamerlaunch.com/
http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/The_Silver_Hand/
We hebben ook onze eigen discord voice channel.
Doel is om te raiden op herioc en eventueel op mythic.
Maar socials zijn ook welkom.
Whisper Necras - Silvermoon, of iedere member van The Silver Hand op Silvermoon.
Maar
The Silver Hand , is een guild waar veel tweakers/9livers.be in zitten.
Toch is het ook een internationale guild. Dus geen NL chat, maar engelse chat.
We hebben reeds verschillende oude raids ach unlockt en daardoor de Thundering Jade Cloud Serpent en de Dark Phoenix mount unlockt voor onze leden.
Iedere maand is er een guild event, raiden we tesamen en doen we dungeons te samen.
Indien terugkerende mensen/newbies hulp nodig hebben, dan helpen wij hen graag.
Kortom een guild die geeft om z'n members/leden.
Toch al altijd 20 man online iedere avond en een actieve levendige guildchat.
http://thesilverhand.gamerlaunch.com/
http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/The_Silver_Hand/
We hebben ook onze eigen discord voice channel.
Doel is om te raiden op herioc en eventueel op mythic.
Maar socials zijn ook welkom.
Whisper Necras - Silvermoon, of iedere member van The Silver Hand op Silvermoon.
Zou op zich best naar Alliance willen met mijn priest, het lukt me principieel gewoon niet.
Mijn shadowpriest moet gewoon undead zijn.
Mijn shadowpriest moet gewoon undead zijn.
PSN: Eczeem
Ziezo, beide documenten zijn gemerged in 1 document. Nogmaals de link: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharing
Verwijderd
Ik moet het nog zien - je kunt alles ook krijgen door alleen maar in de zone aanwezig te zijn, dus aan de rand ervan AFK gaan = free lewt. Duurt vast niet lang voordat bijna iedereen dat doet...corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:18:
Invasions hebben voor mij 1 ding bewezen. De mensen die beweren dat WoW dood is, hebben het mooi fout
"Momentum: Requires level 106" - niet zo gek dus...corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:03:
Op dit moment een niet veel gespeelde build, want de dps gain vs de moeite ervoor is het niet waard.
Pffff, ik merk dat ik gewoon continu zin heb om in te loggen en te gamen... Dat is eerlijk gezegd wel erg lang geleden dat ik die "drang" heb gehad. O_o
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Same here, lang geleden dat ik graag eerder naar huis van werk zou willen gaan puur om WoW te spelen ^_^RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:02:
Pffff, ik merk dat ik gewoon continu zin heb om in te loggen en te gamen... Dat is eerlijk gezegd wel erg lang geleden dat ik die "drang" heb gehad. O_o
Hier hetzelfde!
Weet alleen niet of ik er goed aan doe
Weet alleen niet of ik er goed aan doe
PSN: Eczeem
Nog maar 4 uurtjes werken....RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:02:
Oh wacht .. iets met gezin etc..
Zie trouwens ook tabblad 3, mocht je op de Blackout realmlist spelen.
haha wat slechtpr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Nog maar 4 uurtjes werken....
Hehe, ahhhwww, dude! I feel for you man!pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Nog maar 4 uurtjes werken....
Ik heb besloten dat ik over uurtje naar huis ga.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Iets met "gras is altijd groener"....RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
Hehe, ahhhwww, dude! I feel for you man!
Ik heb besloten dat ik over uurtje naar huis ga.
Vroegah.... dat ik nog single was en DAGEN WoW kon spelen..
Maar nu kom ik thuis en is het een stuk gezelliger.... helaas wel wat minder WoW, maar dat compenseer ik wel in de avonduurtjes dan
Mijn info ook erbij gezet!Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:56:
Ziezo, beide documenten zijn gemerged in 1 document. Nogmaals de link: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharing
Ja, ik weet wel hoe je je voelt hoor. Het is niet meer zoals het is geweest. Meisje in het leven gekomen, fijn de tijd meer door brengen. Dit weekend naar haar toe, en ze vroeg me zelfs of ik het niet erg vond omdat ik dan niet kon gamen... Maar er is meer in het leven van alleen WoW.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Iets met "gras is altijd groener"....
Maar nu kom ik thuis en is het een stuk gezelliger.... helaas wel wat minder WoW, maar dat compenseer ik wel in de avonduurtjes dan
Ze vindt m'n nerdyness alleen maar leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2016 13:37 ]
Herkenbaar, ik ben nu getrouwd en heb 1 kindje nu.
Gamen is een stuk minder geworden, maar ik speel wel bijna elke avond, zo rond 21.00-23.30
Gamen is een stuk minder geworden, maar ik speel wel bijna elke avond, zo rond 21.00-23.30
nothing stops this train
Ik denk dat er wel meer spelers zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Eerder kon ik geen genoegen nemen met het feit dat ik langzamer ging dan de meeste mensen tijdens een nieuwe expansion. Wou altijd bij de eerste zitten die fijne gear heeft en al klaar is voor raids. Tegenwoordig boeit het me geen kl*te meer.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Iets met "gras is altijd groener"....
Er is wel één lichtpuntje na de afgelopen reset.. heb eindelijk mijn [Astral Cloud Serpent] mogen bemachtigen!
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Het regent vandaag dus niet met vriendin naar buiten voor pokemon go
kan ik gewoon wow spelen
kan alleen nog niet helemaal aan mijn destro lock wennen,misschien maar over gaan naar demon,vanavond maar eens mee gaan spelen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:30:
[...]
Er is wel één lichtpuntje na de afgelopen reset.. heb eindelijk mijn [Astral Cloud Serpent] mogen bemachtigen!
Grappig om te zien hoeveel mensen hetzelfde er over denken.
Voor mij is het ook niet meer raiden etc, dungeons is ook wanneer de kleine pas echt vast slaapt en anders ben ik even 2-3 minuten afk als nodig
Het gaat mij meer er om dat ik lekker kan spelen en dingen kan doen, zonder bij een League of Legends, Overwatch of StarCraft meteen x minuten vast te zitten er aan.
Als ik in WoW na 5 minuten terug kom en ik zie een grijs scherm heb ik alleen mijzelf er mee en als ik in een dungeon zit en mensen kunnen niet even wachten, so be it..
Voor mij is het ook niet meer raiden etc, dungeons is ook wanneer de kleine pas echt vast slaapt en anders ben ik even 2-3 minuten afk als nodig
Het gaat mij meer er om dat ik lekker kan spelen en dingen kan doen, zonder bij een League of Legends, Overwatch of StarCraft meteen x minuten vast te zitten er aan.
Als ik in WoW na 5 minuten terug kom en ik zie een grijs scherm heb ik alleen mijzelf er mee en als ik in een dungeon zit en mensen kunnen niet even wachten, so be it..
Het lijkt wel alsof we met z'n allen volwassen aan het worden zijn...
Ja...RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Tijd voor een verjongingskuurtje?
[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:02 ]
Zo erg is het allemaal niet hoor...
toch?
Mwah ik ben nog single en denk dat ik dat ook wel lekker blijf.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
![]()
Zo erg is het allemaal niet hoor...
toch?
![]()
![]()
Gaat lekker in het document trouwens!
[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:05 ]
tja, je bent ook nog een stuk jongerZorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
Mwah ik ben nog single en denk dat ik dat ook wel lekker blijf.Dus zat tijd voor WoW in weekends en na het werk.
Gaat lekker in het document trouwens!
goede oude tijd....
Alleen in leeftijd haha, maar in mijn hoofd nietRustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Meer dan de helft van mijn vrienden zijn 25 jaar of jonger, terwijl ikzelf al 32 ben (volgens paspoort)
nothing stops this train
Ik heb gisteren trouwens wat mensen uitgenodigd op realid gebeuren. Heb gezien dat ik wel geaccepteerd ben door een en ander.
Leuk! 
@mooyal: we zijn zo oud als dat we ons zelf voelen hè...
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2016 14:08 ]
Voel me anders al oud zat hoor.pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
tja, je bent ook nog een stuk jonger
goede oude tijd....![]()
Goed om te zien idd!RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
Ik heb gisteren trouwens wat mensen uitgenodigd op realid gebeuren. Heb gezien dat ik wel geaccepteerd ben door een en ander.Leuk!
gisteren 35 geworden... halverwege de 70 al weer...
ffs
Ok, het lukt me nog niet echt om mijn night elf DH te levelen
Dat hele Ally gebeuren is nou niet echt mijn ding hehe
Dat hele Ally gebeuren is nou niet echt mijn ding hehe
FUMES et CARNES
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
28 inmiddels, kind onderweg... Maar, de vrouw gunt me mijn games gelukkig. (tussen de klusjes door dan wel
lijstje ook ingevuld, heb wel weer zin om met een leuke groep te spelen.
:edit dank @ ruststorm
[ Voor 22% gewijzigd door kleefei op 11-08-2016 14:14 ]
Je moet het zo zien, wow is al 12 jaar oud en heeft al 6 expansions. Als je er nu 30 bent dan ben je toch nog goed voor een expansion of 15-18 tegen je in pension gaat en dan weer iedere dag kan spelen. (En tegen dan zijn die kinderen ook het huis uit!)
[ Voor 11% gewijzigd door Grompie op 11-08-2016 14:13 ]
[.membersonly] [/membersonly]kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:12:
[member] Kleefei#2558 [/member]
28 inmiddels, kind onderweg... Maar, de vrouw gunt me mijn games gelukkig. (tussen de klusjes door dan wel)
lijstje ook ingevuld, heb wel weer zin om met een leuke groep te spelen.
:edit hoe was dat members gedeelte ookalweer?
Wellicht nog idee om Battletag erbij te gooien?Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:56:
Iemand vond het net nodig om alle cells te wissen dus heb maar een revisie teruggezet. 
Roze kopje.
Kijk eens goed, staat er al.Martin_1983 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:17:
[...]
Wellicht nog idee om Battletag erbij te gooien?
[ Voor 56% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:18 ]
Ah refresh doet wonderen, thnx! =DZorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:18:
Iemand vond het net nodig om alle cells te wissen dus heb maar een revisie teruggezet.
[...]
Kijk eens goed, staat er al.Roze kopje.
Mijn vriendin vindt het belangrijk dat we onze eigen dingen kunnen blijven doen
En als de kleine slaapt kan de papa lekker gamen
Groot gelijk, alleen dat wil je niet 7 dagen in de weekdemokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:23:
Mijn vriendin vindt het belangrijk dat we onze eigen dingen kunnen blijven doenEn als de kleine slaapt kan de papa lekker gamen
Iedereen zou zijn/haar eigen dingen moeten blijven doen in mijn mening. Dat is ook de kracht van een gezonde relatie. Hetgeen wat ik wel altijd zeg, als je in een dungeon of raid zit dan commit je jezelf tot een x aantal minuten of uren. Dan moet je ook die x minuten/uren alles geven
Wat zijn de Horde spelers toch actief in de spreadsheet. Of hebben de Alliance spelers soms vakantie? 
Trouwens bestaan de battlegroup nu nog wel met al die connected realms?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik denk dat horde meer voor volwassenen is gericht, ik heb 1 Alliance (priest lvl 90) maar Alliance geeft mij geen fijn gevoeljunglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:
Wat zijn de Horde spelers toch actief in de spreadsheet. Of hebben de Alliance spelers soms vakantie?
nothing stops this train
Vond het ook al vreemd om te zien want in de battlegroup zit Aszune, maar niet Shadowsong.junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:
[...]
Maar die 2 zijn wel Connected Realms..
Voor mij is het heel simpel....Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:31:
[...]
Ik denk dat horde meer voor volwassenen is gericht, ik heb 1 Alliance (priest lvl 90) maar Alliance geeft mij geen fijn gevoel
Tauren gear ziet er gewoon zo veel gaver [groter] uit
Ik heb ook altijd gezegd "Horde for life" maar ik transfer voor Legion naar een Allianceguild om met een maat van me te raiden...naarmate we ouder worden groeien we?junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:
Ik groei al jaren niet meerMartin_1983 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Ik heb ook altijd gezegd "Horde for life" maar ik transfer voor Legion naar een Allianceguild om met een maat van me te raiden...naarmate we ouder worden groeien we?
ik juist niet meer, ik ben namelijk goed bezig: ik eet gezond en ik beweeg veel meer
probeer meer spiermassa te kweken
nothing stops this train
Mwa, wat is groeien?
Mijn eerste potje WoW werd beeindigd door mijn moeder die riep dat ik naar bed moest vanwege school. (2006)
Mijn laatste potje WoW werd beeindigd door mijn vriendin die riep dat ik naar bed moest vanwege werk. (10-08-2016)
Mijn eerste potje WoW werd beeindigd door mijn moeder die riep dat ik naar bed moest vanwege school. (2006)
Mijn laatste potje WoW werd beeindigd door mijn vriendin die riep dat ik naar bed moest vanwege werk. (10-08-2016)
Zodat je meer DPS doet?Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
ik juist niet meer, ik ben namelijk goed bezig: ik eet gezond en ik beweeg veel meer
probeer meer spiermassa te kweken
kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
Mwa, wat is groeien?
ik heb/had vaste avonden waarop ik er echt voor kan zitten zeg van 19:00-01:00 waarbij vriendin niet dient te storen,wat ze ook bijna niet doet
In deze context klinkt het wel erg triestkleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
Mwa, wat is groeien?
Een vriendin die me roept is verleden tijd. I must find inner strength
Helemaal mee eens! Sowieso FOR THE HOOFS ;-)pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:32:
[...]
Voor mij is het heel simpel....
Tauren gear ziet er gewoon zo veel gaver [groter] uit
Zover ben ik ook.mrsar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
![]()
ik heb/had vaste avonden waarop ik er echt voor kan zitten zeg van 19:00-01:00 waarbij vriendin niet dient te storen,wat ze ook bijna niet doetondertussen weet ze af en toe al wat ik aan het doen ben,heb haar er alleen nog niet aan gekregen
Alleen is er nu toegevoegd van : Kinderachtig dat je dat nog steeds doet
Woot die is wel nice, die zie je niet zoveelIrrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:30:
[...]
Ik denk dat er wel meer spelers zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Eerder kon ik geen genoegen nemen met het feit dat ik langzamer ging dan de meeste mensen tijdens een nieuwe expansion. Wou altijd bij de eerste zitten die fijne gear heeft en al klaar is voor raids. Tegenwoordig boeit het me geen kl*te meer.
[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2016 14:47 ]
Heeft iemand al een retail verpakking van Legion ergens zien liggen. Wij (vriendin en ik) willen ook graag door met Legion maar we hebben nu in de kast 2 van die mooie verpakkingen op een rij staan. Ik wil dus niet digitaal een versie want dan klopt me collectie niet meer die we samen hebben opgebouwd.
Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow
dan wijs ik gewoon naar de meest vage spelletjes op de tabletMektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
[...]
Zover ben ik ook.
Alleen is er nu toegevoegd van : Kinderachtig dat je dat nog steeds doet
Oeh, ik bedenk me ineens
Hoe goed is enhancement/elemental shaman met solo van oude raids?
wil nog even leuk oude content doen
Volgens mij net zo goed als elke andere class.
En ik heb geen idee hoe die daar mee om gaandemokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:50:
Volgens mij net zo goed als elke andere class.
Tot en met Cataclysme haal je alles makkelijk neer met een beetje gear (ilvl680).pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
En ik heb geen idee hoe die daar mee om gaan
Daarboven wil je goeie gear hebben en self healing.
ik vind elemental wel leuk in oude raids, alleen wel traag omdat je niet echt bewegelijk bent..pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:50:
Oeh, ik bedenk me ineens
ziet er goed uit 
ikzelf bezit een female Blood Elf Demon Hunter
ikzelf bezit een female Blood Elf Demon Hunter
nothing stops this train
Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:54:
[...]
ik vind elemental wel leuk in oude raids, alleen wel traag omdat je niet echt bewegelijk bent..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Jawel hoor, je kan gewoon ghost wolf gaan tijdens raidsjunglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?
ghost wolf + /dance
Demon Hunters zijn pas beweeglijk, damn die hou je niet bij haha
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 15:02 ]
nothing stops this train
Kunnen we aub letten op spoilers. Niet iedereen had gisteren al tijd om te spelen.
Beetje hetzelfde als menig serie, waar mensen in een topic reageren. Als je geen spoilers wil, moet je ook niet kijken in een topic over dat onderwerpstijn014 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:07:
Kunnen we aub letten op spoilers. Niet iedereen had gisteren al tijd om te spelen.
Geef me eventjes...junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:
Dit topic is gesloten.
![]()