• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:40
ye-roon schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Verrrassend om Argent Dawn niet in dit lijstje te zien, dat is toch wel een van de grootste servers volgens realmpop.
Gaat om de grootste raid servers dus met de meeste raids etc. Kan zijn dat deze server daar minder aan doet / minder op scoorde

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:59
nice, maar ik zit helaas in Blackout servergroup :(

en verhuizen doe je niet zomaar, als je 8 characters allemaal boven de lvl 90 heb zitten ^^

[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 11:48 ]

nothing stops this train

• Daradius
  • Laatst online: 04-11 10:35
rolandos582 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Gaat om de grootste raid servers dus met de meeste raids etc. Kan zijn dat deze server daar minder aan doet / minder op scoorde
ahh vandaar, ik was aan het kijken naar population, ik weet toevallig dat stormscale de grootste pvp realm is van horde en outland van de alliance.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:56
Kroketje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:42:
Tweakers guild op defias brotherhood is officieel niet dood meer. Gister een whooping 30 man online, waarvan 50% DH. En het wordt steeds drukker. We zijn nog actief aan het recruiten en het raidteam krijgt achter de schermen langzaam vorm.
Ja valt me alles mee en het is weer lekker gezellig en druk in de guild chat. Ook laatst op Discord (voice) was het weer druk. Zal met de Legion launch wel helemaal druk gaan worden :D

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:46

Zorian

What the fox?

Bleh, al mijn vrienden zijn collectief gestopt met WoW op hetzelfde moment. Nu zit ik dus eigenlijk een soort van 'stuck' in mijn eentje op Sunstrider-horde met 8 level 100 chars en een half miljoen aan gold... :'(
"Even" transferren naar een andere realm is een duur grapje. :X Net afgerond hiernaartoe...

• Kol Nedra
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:48:
Bleh, al mijn vrienden zijn collectief gestopt met WoW op hetzelfde moment. Nu zit ik dus eigenlijk een soort van 'stuck' in mijn eentje op Sunstrider-horde met 8 level 100 chars en een half miljoen aan gold... :'(
"Even" transferren naar een andere realm is een duur grapje. :X Net afgerond hiernaartoe...
Ik zit op Bloodscalp server, we zitten in dezelfde blackout server pakket :)
ik speel ook horde (duh) we zitten met hetzelfde probleem :P

nothing stops this train

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Ja valt me alles mee en het is weer lekker gezellig en druk in de guild chat. Ook laatst op Discord (voice) was het weer druk. Zal met de Legion launch wel helemaal druk gaan worden :D
Inderdaad, m'n halve friendlist zat Hearthstone, Diablo of Overwatch te spelen, de andere helft was offline.
Sinds gisteren is iedereen toch weer online en dat is toch wel weer erg leuk om te zien

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:49:
[...]

Ik zit op Bloodscalp server, we zitten in dezelfde blackout server pakket :)
ik speel ook horde (duh) we zitten met hetzelfde probleem :P
Je zou bijna zeggen dat we met zijn allen naar 1 realm moeten migreren en een giga-Tweakers-only-guild moeten opzetten. :+ Maar ja, de kosten van een transfer zijn zo hoog.. :X
ye-roon schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Verrrassend om Argent Dawn niet in dit lijstje te zien, dat is toch wel een van de grootste servers volgens realmpop.
Als dit lijstje alleen ging over drukste servers, dan had ik hem daar wel tussen gezet. Zo staat Outland er ook niet tussen. Staat ook bij waarom niet en wat de criteria zijn.
Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

ahh vandaar, ik was aan het kijken naar population, ik weet toevallig dat stormscale de grootste pvp realm is van horde en outland van de alliance.
Ik speel zelf op Outland, :r , en ondanks dat dat misschien wel de drukste server in EU is, heeft het een hele kleine raiding community. Zoals je al door had, het gaat om de combinatie drukste server, drukste raiding community.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2016 11:54 ]

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Je zou bijna zeggen dat we met zijn allen naar 1 realm moeten migreren en een giga-Tweakers-only-guild moeten opzetten. :+ Maar ja, de kosten van een transfer zijn zo hoog.. :X
We zouden de kosten moeten verhalen op de mensen welke gestopt zijn of zelf getransferred zijn :D

pr0mpt - It never hurts to help!

• Kol Nedra
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

We zouden de kosten moeten verhalen op de mensen welke gestopt zijn of zelf getransferred zijn :D
misschien moeten we een excell bestand aanmaken en waarbij iedereen kan aangeven op welke server ze zitten etc.
nouja server is niet interessant, maar meer in welke servergroup

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 11:54 ]

nothing stops this train

• Zorian

Zorian

What the fox?

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Was dat maar mogelijk. :+ Ergens zou het hier wel 'fair' wezen, want ik heb al mijn 100's naar Sunstrider gemoved inclusief swap van ally naar horde, voor hun. En vervolgens besluiten ze dat WoW saai is geworden en boem-doei. :'(

• Zalaroth
  • Laatst online: 01:12
Kan iedereen in de Tweakers guild een invite sturen als ik whisper? Of wie moet ik hebben.

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-11 11:11
Zalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:54:
Kan iedereen in de Tweakers guild een invite sturen als ik whisper? Of wie moet ik hebben.
Iedereen kan een invite sturen. Maar je mag mij wel whisperen > Pindaboter

• Kol Nedra
wat vinden jullie van mijn Demon Hunter naam: Spyrosa
^^

nothing stops this train

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

misschien moeten we een excell bestand aanmaken en waarbij iedereen kan aangeven op welke server ze zitten etc.
nouja server is niet interessant, maar meer in welke servergroup
Bij deze: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharing

• Daradius
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Als dit lijstje alleen ging over drukste servers, dan had ik hem daar wel tussen gezet. Zo staat Outland er ook niet tussen. Staat ook bij waarom niet en wat de criteria zijn.

[...]

Ik speel zelf op Outland, :r , en ondanks dat dat misschien wel de drukste server in EU is, heeft het een hele kleine raiding community. Zoals je al door had, het gaat om de combinatie drukste server, drukste raiding community.
ja mijn alliance staan ook op outland. en mijn horde op stormscale :P ben ook absoluut geen raider dus ik vind het persoonlijk niet zo erg, veel actieve pvpers op deze realms

• Daradius

• Zorian

Zorian

What the fox?

Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

hadden we deze gister niet al aangemaakt ?
No clue. :p

• rolandos582
Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

hadden we deze gister niet al aangemaakt ?
ye ben alleen de link kwijt 8)7

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hmm dat is meer een guilds lijst als ik de naam mag geloven, met de mijne is het meer een overzicht wie waar zit. :p

• Zalaroth
shots fired. :D

• Daradius
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Hmm dat is meer een guilds lijst als ik de naam mag geloven, met de mijne is het meer een overzicht wie waar zit. :p
haha in de 1e lijst staat ook de realm van de spelers :) maar 2 bestandjes vind ik ook prima hoor :+

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Maak dan 2 tabbladen in 1 file :p
Als dat ding ook meteen in de OP gelinkt wordt, kunnen we mensen daar ook naar verwijzen als ze er om vragen :)

• pr0mpt
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Erg grappig allemaal, maar wat moet ik dan invullen? 8)7
ik zit op Shadowsong, Darkspear, Aszune en volgens mij ook nog een 85 warlock verstopt op een andere server [leuk zo'n char transfer]

• Zorian

Zorian

What the fox?

detheavn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:27:
Maak dan 2 tabbladen in 1 file :p
Als dat ding ook meteen in de OP gelinkt wordt, kunnen we mensen daar ook naar verwijzen als ze er om vragen :)
Ik zal straks wel even de 2 combineren dan. :p

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Is er toevallig iemand die een Carry kan doen voor HC archimonde voor de grove warden mount?
Wil er uiteraard ook wat gold voor geven ;) ?

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:48
Geen idee of dit hier gekend is.
Maar

The Silver Hand , is een guild waar veel tweakers/9livers.be in zitten.
Toch is het ook een internationale guild. Dus geen NL chat, maar engelse chat.

We hebben reeds verschillende oude raids ach unlockt en daardoor de Thundering Jade Cloud Serpent en de Dark Phoenix mount unlockt voor onze leden.
Iedere maand is er een guild event, raiden we tesamen en doen we dungeons te samen.
Indien terugkerende mensen/newbies hulp nodig hebben, dan helpen wij hen graag.
Kortom een guild die geeft om z'n members/leden.

Toch al altijd 20 man online iedere avond en een actieve levendige guildchat.
http://thesilverhand.gamerlaunch.com/
http://eu.battle.net/wow/...lvermoon/The_Silver_Hand/
We hebben ook onze eigen discord voice channel.

Doel is om te raiden op herioc en eventueel op mythic.
Maar socials zijn ook welkom.

Whisper Necras - Silvermoon, of iedere member van The Silver Hand op Silvermoon.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Zou op zich best naar Alliance willen met mijn priest, het lukt me principieel gewoon niet.

Mijn shadowpriest moet gewoon undead zijn.

• Zalaroth
Klinkt wel als een hele mooie leuke guild. Helaas Alliance.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ziezo, beide documenten zijn gemerged in 1 document. Nogmaals de link: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharing

Verwijderd

corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:18:
Invasions hebben voor mij 1 ding bewezen. De mensen die beweren dat WoW dood is, hebben het mooi fout :D
Ik moet het nog zien - je kunt alles ook krijgen door alleen maar in de zone aanwezig te zijn, dus aan de rand ervan AFK gaan = free lewt. Duurt vast niet lang voordat bijna iedereen dat doet...
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:03:
Op dit moment een niet veel gespeelde build, want de dps gain vs de moeite ervoor is het niet waard.
"Momentum: Requires level 106" - niet zo gek dus... ;)
Pffff, ik merk dat ik gewoon continu zin heb om in te loggen en te gamen... Dat is eerlijk gezegd wel erg lang geleden dat ik die "drang" heb gehad. O_o

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:02:
Pffff, ik merk dat ik gewoon continu zin heb om in te loggen en te gamen... Dat is eerlijk gezegd wel erg lang geleden dat ik die "drang" heb gehad. O_o
Same here, lang geleden dat ik graag eerder naar huis van werk zou willen gaan puur om WoW te spelen ^_^

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Hier hetzelfde!

Weet alleen niet of ik er goed aan doe -O-

• pr0mpt
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:02:
Nog maar 4 uurtjes werken....
Oh wacht .. iets met gezin etc.. :'(

• Zorian

Zorian

What the fox?

Zie trouwens ook tabblad 3, mocht je op de Blackout realmlist spelen. :)

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11 16:35
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

haha wat slecht :)
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Hehe, ahhhwww, dude! I feel for you man! ;)

Ik heb besloten dat ik over uurtje naar huis ga. O-)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• pr0mpt
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Hehe, ahhhwww, dude! I feel for you man! ;)

Ik heb besloten dat ik over uurtje naar huis ga. O-)
Iets met "gras is altijd groener"....

Vroegah.... dat ik nog single was en DAGEN WoW kon spelen..
Maar nu kom ik thuis en is het een stuk gezelliger.... helaas wel wat minder WoW, maar dat compenseer ik wel in de avonduurtjes dan :)

• demokert
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:56:
Ziezo, beide documenten zijn gemerged in 1 document. Nogmaals de link: https://docs.google.com/s...QLyNJEbQ/edit?usp=sharing
Mijn info ook erbij gezet!

• pr0mpt
+1

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Maar nu kom ik thuis en is het een stuk gezelliger.... helaas wel wat minder WoW, maar dat compenseer ik wel in de avonduurtjes dan :)
Ja, ik weet wel hoe je je voelt hoor. Het is niet meer zoals het is geweest. Meisje in het leven gekomen, fijn de tijd meer door brengen. Dit weekend naar haar toe, en ze vroeg me zelfs of ik het niet erg vond omdat ik dan niet kon gamen... Maar er is meer in het leven van alleen WoW. :) Pc loopt vooralsnog niet weg. ;) Heb der wel gezegd dat ik de 30e afk ben als het om haar en mij gaat. ;)

Ze vindt m'n nerdyness alleen maar leuk. B)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2016 13:37 ]

• Kol Nedra
Herkenbaar, ik ben nu getrouwd en heb 1 kindje nu.
Gamen is een stuk minder geworden, maar ik speel wel bijna elke avond, zo rond 21.00-23.30

nothing stops this train

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Ik denk dat er wel meer spelers zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Eerder kon ik geen genoegen nemen met het feit dat ik langzamer ging dan de meeste mensen tijdens een nieuwe expansion. Wou altijd bij de eerste zitten die fijne gear heeft en al klaar is voor raids. Tegenwoordig boeit het me geen kl*te meer.

Er is wel één lichtpuntje na de afgelopen reset.. heb eindelijk mijn [Astral Cloud Serpent] mogen bemachtigen! O-)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Het regent vandaag dus niet met vriendin naar buiten voor pokemon go :P kan ik gewoon wow spelen :+ kan alleen nog niet helemaal aan mijn destro lock wennen,misschien maar over gaan naar demon,vanavond maar eens mee gaan spelen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Er is wel één lichtpuntje na de afgelopen reset.. heb eindelijk mijn [Astral Cloud Serpent] mogen bemachtigen! O-)
_/-\o_ *O* d:)b

• pr0mpt
Grappig om te zien hoeveel mensen hetzelfde er over denken.
Voor mij is het ook niet meer raiden etc, dungeons is ook wanneer de kleine pas echt vast slaapt en anders ben ik even 2-3 minuten afk als nodig :P

Het gaat mij meer er om dat ik lekker kan spelen en dingen kan doen, zonder bij een League of Legends, Overwatch of StarCraft meteen x minuten vast te zitten er aan.

Als ik in WoW na 5 minuten terug kom en ik zie een grijs scherm heb ik alleen mijzelf er mee en als ik in een dungeon zit en mensen kunnen niet even wachten, so be it..

Ik ook alleen nog niet alles :+
Het lijkt wel alsof we met z'n allen volwassen aan het worden zijn... :D

• Zorian

Zorian

What the fox?

RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Ja... :'(
Tijd voor een verjongingskuurtje? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:02 ]

• pr0mpt
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Ja... :'(
Tijd voor een verjongingskuurtje? :+
-O-
Zo erg is het allemaal niet hoor...

toch?
*O* ^) oOo

• Zorian

Zorian

What the fox?

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

-O-
Zo erg is het allemaal niet hoor...

toch?
*O* ^) oOo
Mwah ik ben nog single en denk dat ik dat ook wel lekker blijf. :p Dus zat tijd voor WoW in weekends en na het werk. ;)

Gaat lekker in het document trouwens! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:05 ]

• pr0mpt
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Mwah ik ben nog single en denk dat ik dat ook wel lekker blijf. :p Dus zat tijd voor WoW in weekends en na het werk. ;)

Gaat lekker in het document trouwens! :D
tja, je bent ook nog een stuk jonger :)
goede oude tijd.... O-) :+

• Kol Nedra
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:01:
Alleen in leeftijd haha, maar in mijn hoofd niet :+
Meer dan de helft van mijn vrienden zijn 25 jaar of jonger, terwijl ikzelf al 32 ben (volgens paspoort) :+

nothing stops this train

Ik heb gisteren trouwens wat mensen uitgenodigd op realid gebeuren. Heb gezien dat ik wel geaccepteerd ben door een en ander. :) Leuk! :)

@mooyal: we zijn zo oud als dat we ons zelf voelen hè... :Y

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2016 14:08 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

tja, je bent ook nog een stuk jonger :)
goede oude tijd.... O-) :+
Voel me anders al oud zat hoor. :+

• demokert
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
Ik heb gisteren trouwens wat mensen uitgenodigd op realid gebeuren. Heb gezien dat ik wel geaccepteerd ben door een en ander. :) Leuk! :)

@mooyal: we zijn zo oud als dat we ons zelf voelen hè... :Y
Goed om te zien idd!

• pr0mpt
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

Voel me anders al oud zat hoor. :+
gisteren 35 geworden... halverwege de 70 al weer...
ffs
:/

Ok, het lukt me nog niet echt om mijn night elf DH te levelen
Dat hele Ally gebeuren is nou niet echt mijn ding hehe :)

FUMES et CARNES

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 09:56
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

28 inmiddels, kind onderweg... Maar, de vrouw gunt me mijn games gelukkig. (tussen de klusjes door dan wel :X )

lijstje ook ingevuld, heb wel weer zin om met een leuke groep te spelen.

:edit dank @ ruststorm

[ Voor 22% gewijzigd door kleefei op 11-08-2016 14:14 ]

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Je moet het zo zien, wow is al 12 jaar oud en heeft al 6 expansions. Als je er nu 30 bent dan ben je toch nog goed voor een expansion of 15-18 tegen je in pension gaat en dan weer iedere dag kan spelen. (En tegen dan zijn die kinderen ook het huis uit!)

[ Voor 11% gewijzigd door Grompie op 11-08-2016 14:13 ]

kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:12:
[member] Kleefei#2558 [/member]
28 inmiddels, kind onderweg... Maar, de vrouw gunt me mijn games gelukkig. (tussen de klusjes door dan wel :X )

lijstje ook ingevuld, heb wel weer zin om met een leuke groep te spelen.

:edit hoe was dat members gedeelte ookalweer? 8)7
[.membersonly] [/membersonly] :) (zonder punt)

• IPlay2win
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:56:
Wellicht nog idee om Battletag erbij te gooien? :)

• Zorian

Zorian

What the fox?

Iemand vond het net nodig om alle cells te wissen dus heb maar een revisie teruggezet. ;w
Martin_1983 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Wellicht nog idee om Battletag erbij te gooien? :)
Kijk eens goed, staat er al. ;) Roze kopje.

[ Voor 56% gewijzigd door Zorian op 11-08-2016 14:18 ]

• IPlay2win
Zorian schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:18:
Iemand vond het net nodig om alle cells te wissen dus heb maar een revisie teruggezet. ;w

[...]

Kijk eens goed, staat er al. ;) Roze kopje.
Ah refresh doet wonderen, thnx! =D

• demokert
Mijn vriendin vindt het belangrijk dat we onze eigen dingen kunnen blijven doen :) En als de kleine slaapt kan de papa lekker gamen :)

• pr0mpt
demokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:23:
Mijn vriendin vindt het belangrijk dat we onze eigen dingen kunnen blijven doen :) En als de kleine slaapt kan de papa lekker gamen :)
Groot gelijk, alleen dat wil je niet 7 dagen in de week :P

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Iedereen zou zijn/haar eigen dingen moeten blijven doen in mijn mening. Dat is ook de kracht van een gezonde relatie. Hetgeen wat ik wel altijd zeg, als je in een dungeon of raid zit dan commit je jezelf tot een x aantal minuten of uren. Dan moet je ook die x minuten/uren alles geven :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-11 13:07

junglebeast

hier staat iets

Wat zijn de Horde spelers toch actief in de spreadsheet. Of hebben de Alliance spelers soms vakantie? :)

Trouwens bestaan de battlegroup nu nog wel met al die connected realms?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Kol Nedra
junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:
Wat zijn de Horde spelers toch actief in de spreadsheet. Of hebben de Alliance spelers soms vakantie? :)

Ik denk dat horde meer voor volwassenen is gericht, ik heb 1 Alliance (priest lvl 90) maar Alliance geeft mij geen fijn gevoel >:)

nothing stops this train

• pr0mpt
[...]
Vond het ook al vreemd om te zien want in de battlegroup zit Aszune, maar niet Shadowsong.

Maar die 2 zijn wel Connected Realms.. 8)7

• pr0mpt
Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Ik denk dat horde meer voor volwassenen is gericht, ik heb 1 Alliance (priest lvl 90) maar Alliance geeft mij geen fijn gevoel >:)
Voor mij is het heel simpel....
Tauren gear ziet er gewoon zo veel gaver [groter] uit O+

• IPlay2win

Ik heb ook altijd gezegd "Horde for life" maar ik transfer voor Legion naar een Allianceguild om met een maat van me te raiden...naarmate we ouder worden groeien we? :P

• pr0mpt
Martin_1983 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

Ik heb ook altijd gezegd "Horde for life" maar ik transfer voor Legion naar een Allianceguild om met een maat van me te raiden...naarmate we ouder worden groeien we? :P
Ik groei al jaren niet meer :'(

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 17:48
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Ik groei al jaren niet meer :'(
Hooguit een beetje in de breedte :+

• Kol Nedra
Replika90 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:35:
[...]

Hooguit een beetje in de breedte :+
ik juist niet meer, ik ben namelijk goed bezig: ik eet gezond en ik beweeg veel meer :)
probeer meer spiermassa te kweken :P

nothing stops this train

• kleefei
Mwa, wat is groeien?
Mijn eerste potje WoW werd beeindigd door mijn moeder die riep dat ik naar bed moest vanwege school. (2006)
Mijn laatste potje WoW werd beeindigd door mijn vriendin die riep dat ik naar bed moest vanwege werk. (10-08-2016)

• Soeski
  • Laatst online: 03-11 23:10
Kol Nedra schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

ik juist niet meer, ik ben namelijk goed bezig: ik eet gezond en ik beweeg veel meer :)
probeer meer spiermassa te kweken :P
Zodat je meer DPS doet? :+

• mrsar

mrsar

kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
Mwa, wat is groeien?
Mijn eerste potje WoW werd beeindigd door mijn moeder die riep dat ik naar bed moest vanwege school. (2006)
Mijn laatste potje WoW werd beeindigd door mijn vriendin die riep dat ik naar bed moest vanwege werk. (10-08-2016)
_O-

ik heb/had vaste avonden waarop ik er echt voor kan zitten zeg van 19:00-01:00 waarbij vriendin niet dient te storen,wat ze ook bijna niet doet :) ondertussen weet ze af en toe al wat ik aan het doen ben,heb haar er alleen nog niet aan gekregen :P

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
Mwa, wat is groeien?
In deze context klinkt het wel erg triest :X

Een vriendin die me roept is verleden tijd. I must find inner strength

• demokert
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Voor mij is het heel simpel....
Tauren gear ziet er gewoon zo veel gaver [groter] uit O+
Helemaal mee eens! Sowieso FOR THE HOOFS ;-)
mrsar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:42:
[...]

_O-

ik heb/had vaste avonden waarop ik er echt voor kan zitten zeg van 19:00-01:00 waarbij vriendin niet dient te storen,wat ze ook bijna niet doet :) ondertussen weet ze af en toe al wat ik aan het doen ben,heb haar er alleen nog niet aan gekregen :P
Zover ben ik ook.

Alleen is er nu toegevoegd van : Kinderachtig dat je dat nog steeds doet :+
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Ik denk dat er wel meer spelers zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Eerder kon ik geen genoegen nemen met het feit dat ik langzamer ging dan de meeste mensen tijdens een nieuwe expansion. Wou altijd bij de eerste zitten die fijne gear heeft en al klaar is voor raids. Tegenwoordig boeit het me geen kl*te meer.

Woot die is wel nice, die zie je niet zoveel :D

[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2016 14:47 ]

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 13:26
Heeft iemand al een retail verpakking van Legion ergens zien liggen. Wij (vriendin en ik) willen ook graag door met Legion maar we hebben nu in de kast 2 van die mooie verpakkingen op een rij staan. Ik wil dus niet digitaal een versie want dan klopt me collectie niet meer die we samen hebben opgebouwd.

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

Zover ben ik ook.

Alleen is er nu toegevoegd van : Kinderachtig dat je dat nog steeds doet :+
dan wijs ik gewoon naar de meest vage spelletjes op de tablet :P en doen wel samen pokemon go...dus mja... wordt eigenlijk nooit over games geklaagd ofzo, inderdaad je eigen ding kunnen doen maar ook gewoon samen kunnen doen

• pr0mpt
Oeh, ik bedenk me ineens

Hoe goed is enhancement/elemental shaman met solo van oude raids?
wil nog even leuk oude content doen :)

• demokert
Volgens mij net zo goed als elke andere class.

• pr0mpt
demokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:50:
Volgens mij net zo goed als elke andere class.
En ik heb geen idee hoe die daar mee om gaan :D

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

En ik heb geen idee hoe die daar mee om gaan :D
Tot en met Cataclysme haal je alles makkelijk neer met een beetje gear (ilvl680).
Daarboven wil je goeie gear hebben en self healing.

• kleefei
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:50:
Oeh, ik bedenk me ineens

Hoe goed is enhancement/elemental shaman met solo van oude raids?
wil nog even leuk oude content doen :)
ik vind elemental wel leuk in oude raids, alleen wel traag omdat je niet echt bewegelijk bent..

• Kol Nedra
ziet er goed uit :)
ikzelf bezit een female Blood Elf Demon Hunter :)

nothing stops this train

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-11 13:07

junglebeast

hier staat iets

kleefei schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

ik vind elemental wel leuk in oude raids, alleen wel traag omdat je niet echt bewegelijk bent..
Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Kol Nedra
junglebeast schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Hebben elementals geen ghost wolf meer dan?
Jawel hoor, je kan gewoon ghost wolf gaan tijdens raids :)

ghost wolf + /dance O+
Demon Hunters zijn pas beweeglijk, damn die hou je niet bij haha

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2016 15:02 ]

nothing stops this train

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Je moet haar wel Fel protection geven met een bijpassend brilletje!

[Fel-Proof Goggles]

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 16:32
Kunnen we aub letten op spoilers. Niet iedereen had gisteren al tijd om te spelen.

• rolandos582
stijn014 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:07:
Kunnen we aub letten op spoilers. Niet iedereen had gisteren al tijd om te spelen.
Beetje hetzelfde als menig serie, waar mensen in een topic reageren. Als je geen spoilers wil, moet je ook niet kijken in een topic over dat onderwerp :P Kan je verwachten dat mensen daarover gaan praten :P
Geef me eventjes... ;)

Pagina: 1 ... 87 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.