• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 16:46
Ricmaniac schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:20:
[...]

yup die zijn helemaal kut geworden moest ik beta geloven
Vind mijn WW monk nu echt veel fijner spelen dan voorheen. Brucewee ftw :P

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Gisteren een DH naar 100 gebracht maar moet zeggen dat na 2 invasions de lol er weer vanaf was. WoW gaat op hold tot Legion en hopen dat het dan wat langer interessant blijft.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-11 19:46

Zorian

What the fox?

Die heeft meer gesloopt dan gefixed.
Als ik nu uitlog vanaf een character dan krijg ik altijd dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AKrgkACl.png

Spel herstarten is de enigste fix.

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:42

Roshnak

PSN: Roshgill

Gisteren voor het eerste lvl 100 geworden ( DH ).

Ik heb een Item Level van 690 ongeveer, waar weet nu niet echt wat ik moet doen zo vlak voor de expansion.

Moet ik nog de moeite doen voor hogere Items of kan ik me beter verdiepen om;

- Gold te verdienen?
- Met Garrisons bezig te zijn?

Wat is nu eigenlijk de beste / snelste manier om goede gear ( 700+ ) te krijgen?

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Die invasion meuk is echt best leuk om te doen!
Erg interessant om het ABSURDE verschil te zien in gear, dat is echt niet normaal meer.

Ik had dus een SHITTY level 100 warlock, met gemiddeld 570 ilvl, want net 100 en questen.
Doe dus even die event en krijg items die ilvl 670/680 zijn, dat is gewoon meer als 2x beter per item.

Na een uurtje of 1-1½ van 570 -> 620 gegaan, wat dus nog niets is als ik julie allemaal zie, maar dat is echt een verschil van dag en nacht.

Vervolgens in Tanaan even kijken, maar de elites zijn nog vervelend [gaan wel dood, maar kost veel tijd].
Al met al, even wat meer invasion events doen en volledige set bij elkaar sprokkelen!

pr0mpt - It never hurts to help!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Roshnak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:03:
Gisteren voor het eerste lvl 100 geworden ( DH ).

Ik heb een Item Level van 690 ongeveer, waar weet nu niet echt wat ik moet doen zo vlak voor de expansion.

Moet ik nog de moeite doen voor hogere Items of kan ik me beter verdiepen om;

- Gold te verdienen?
- Met Garrisons bezig te zijn?

Wat is nu eigenlijk de beste / snelste manier om goede gear ( 700+ ) te krijgen?
Zou vooral op de legion invasions gokken om 700+ gear te krijgen in eerste plaats maar aangezien ze nu pas om de 4u spawnen gaat dit nogal traag gaan.
LFR doen kan je ook wat gear krijgen maar niet zoveel dat beter is dan wat je hebt. Of proberen in normal raid of mythic dungeon proberen in geraken maar zal moeilijk zijn.
Professions levelen kan nuttig zijn voor in legion. Gold verdienen zit er voorlopig niet echt in tenzij je materials farmed of the auction house speelt.
Probeer ook je garrison wat uit te bouwen maar niet te veel energie in steken. Gewoon naar level 3 brengen en tanaan jungle unlocken.

Vind de invasions ook best leuk, lekker samen alles afknallen en er zitten leuke elementen in. helpt ook als je op pvp server zit en de alliance probeert mee te doen. :P Kan me wel voorstellen dat het voor hen iets meer frustrerend is.

Daarnaast demon hunter volledig tot het einde gekregen. Had alles klaar staan om hem met gnomisch engineering te voorzien en dat is ook gelukt (had al een hunter met goblin engineering)
Demon hunter speelt wel nog raar maar je mist natuurlijk nog een hoop talents en artifact weapon. Ze zijn ook nog enorm squishy. Het beste blijft zijn mobility. Word zeker mijn eerste alt ga hem nu ook de komende dagen zo goed mogelijk proberen gearen.

Verder ga ik nu iedere dag op een andere alt broken shore doen en een paar invasions om wat gear te krijgen, helpt om classes die ik minder speel onder de knie te krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door Grompie op 11-08-2016 08:25 ]

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11 16:35
Gisteren zoals zovele de demon hunter eens aangemaakt. Lijkt een leuke class, alleen de dps rotatie oogt wat vreemd: Ik begin met een "Vengeful Retreat" (sprongetje naar achteren) en vervolgens "Fel Rush" (om vervolgens snel naar voren te rennen). Dit is in mijn ogen gewoon niet zo logisch, heb ook het idee bij moving fights dat je dan elke keer op een plek terug komt waar de baas al niet meer staat? :s

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 21:59

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren de introquest gedaan en nog een paar demon invasions, leuk!
Ik denkd at het niet heel zwaar zou moeten zijn om alle loot te verzamelen en alles van de vendor te moeten kunnen kopen. Ik denk dat het event ook heel handig is om snel je alts te voorzien van goede startgear zodat als je klaar bent met je main direct door kunt gaan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Roshnak

Roshnak

Grompie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

Zou vooral op de legion invasions gokken om 700+ gear te krijgen in eerste plaats maar aangezien ze nu pas om de 4u spawnen gaat dit nogal traag gaan.
LFR doen kan je ook wat gear krijgen maar niet zoveel dat beter is dan wat je hebt. Of proberen in normal raid of mythic dungeon proberen in geraken maar zal moeilijk zijn.
Professions levelen kan nuttig zijn voor in legion. Gold verdienen zit er voorlopig niet echt in tenzij je materials farmed of the auction house speelt.
Probeer ook je garrison wat uit te bouwen maar niet te veel energie in steken. Gewoon naar level 3 brengen en tanaan jungle unlocken.
Thanks, ga ik vanavond even kijken waar ik die Garrison kan krijgen.
YES! De merge is af :D

Ook op een avond lower + Xhul + Zakuun neer. Dus gaat wel lekker. Helaas wel 1 wipe op Xhul en Gorefiend, maar ja. Dat is nog te overzien.

DK zit nu op 100 en itemlevel 684, die invasions helpen gigantisch :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Roshnak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:35:
[...]

Thanks, ga ik vanavond even kijken waar ik die Garrison kan krijgen.
In Stormwind staat er zo'n Hero's Call Board (groot witte steen rechts naast de Auction House) waar je ''low'' level quests vanaf kunt pakken, The Dark Portal quest start de questline die uitkomt bij je Garrison

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
jaydenjarno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:14:
Meestal heel veel lopen. En als je dan weer een dungeon doet ben je alweer te hoog level. Maar geen dungeons doen is ook niet leuk. Alleen dungeons ook niet. Bij welk level gaat dat een beetje leuk worden? Dus geen 4 levels per dungeon zo ongeveer?
Helaas was vanilla WoW niet gebaseerd op questen per region, maar was het vaak 20min vliegen etc.
Met de huidige portals is het al iets makkelijker geworden, tevens zijn er nu ook meer flightpoints beschikbaar. Questen per zone gaat pas beginnen na lvl 58 in outlands en verder.
Echter, door de grote XP-squash zal je nog steeds heel gauw de region out-gearen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Roshnak

Roshnak

Aiyvae schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:41:
[...]

In Stormwind staat er zo'n Hero's Call Board (groot witte steen rechts naast de Auction House) waar je ''low'' level quests vanaf kunt pakken, The Dark Portal quest start de questline die uitkomt bij je Garrison
Top, ga ik daar vanavond gelijk langs :D Thanks!
rolandos582 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 17:29:
[...]

Invite mij in de guild, krijg je mijn hunter + warrior erbij. Heb je beide :P
Rolandos#2381
Ik zal je vanavond toevoegen! SOrry voor de late reactie. Notificaties zijn fucked

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pr0mpt
Grompie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:13:
[...]

unlocked deze pas @ level 3?
grrrrrrrr, geen wonder dat ik 0.0 quests daar krijg, ben er maar naar toe gelopen via de rivier en alle FP's gehaald.

Wou eigenlijk geen geld meer steken in mijn garrison aangezien het over 3 weekjes het niet meer waard is, maar aan de andere kant hoor je overal dat je in Tanaan moet zijn om in de tussentijd nog te gearen...

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Gisteren iets van 30 achievements gehaald door darkmoon Faire.
Helaas viel het me wel op hoe buggy DMF is geworden. Bij elke achievement die ik haalde mocht ik daarna de game chrashen en weer opstarten omdat mijn beeld gewoon bevroor en niet meer terug kwam.

Wouden ook nog gaan voor moonfang, helaas duurde het zo lang dat we healers hadden dat moonfang weer dispawned, was dus echt een ..... moment :p

2 Invasions mee kunnen maken voor mijn priest, maar ga deze zeker doen voor mijn rogue en warrior. Ilvl 700 gear is makkelijk verdiend zo.

*einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Akaendra
demokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:19:
Gisteren zoals zovele de demon hunter eens aangemaakt. Lijkt een leuke class, alleen de dps rotatie oogt wat vreemd: Ik begin met een "Vengeful Retreat" (sprongetje naar achteren) en vervolgens "Fel Rush" (om vervolgens snel naar voren te rennen). Dit is in mijn ogen gewoon niet zo logisch, heb ook het idee bij moving fights dat je dan elke keer op een plek terug komt waar de baas al niet meer staat? :s
Lijkt het je niet beter om een fight te starten met Metamorphosis? (tenminste als Havoc)
Ben benieuwd of die keuze tussen Kayn en Altrius nog echt veel verschil maakt. Heb persoonlijk voor Altruis gekozen, maar beide zijn een uiterste, ga meer voor het vrije denken :P

• Aiyvae
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:49:
[...]

grrrrrrrr, geen wonder dat ik 0.0 quests daar krijg, ben er maar naar toe gelopen via de rivier en alle FP's gehaald.

Wou eigenlijk geen geld meer steken in mijn garrison aangezien het over 3 weekjes het niet meer waard is, maar aan de andere kant hoor je overal dat je in Tanaan moet zijn om in de tussentijd nog te gearen...
Lv3 Garrison unlockt shipyard questline die Tanaan Jungle eigenlijk start

Maaaaar ik ben van mening dat je nu geen energie meer moet steken in Tanaan (behalve Kazzak aangezien deze nu 720+ gear dropt), gewoon je invasions meepakken, de gear die je daarvan krijgt is op dit moment beter (ilvl 700 tegenover 650 of 695 gear)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

'
Fuck tanaan als je wil gearen, gewoon invasions doen nu

ilvl 700+ gear van invasions standaard drops zijn 700 en je kan ze upgraden, en de upgrade items droppen ook uit de chests.

Tanaan gear gaat maar tot 695 met mazzel, ook wel up te graden, maar dat is duurder dan invasions

edit:Wat heirboven dus ook al gezegd wordt :P

enige wat tanaan dan wel heeft is dat je er ook gold krijgt voor de paar dailies die er kan doen

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 11-08-2016 08:55 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

demokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:19:
Ik kom tot nu toe nog niet verder als wat Warlocks deden in TBC.

Keyboard rolling ! :D

• Akaendra
Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

nee, in tbc was het alleen shadowbolt en curse of elements/shadow/doom
Meer hoefde je niet te doen :P
Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Het lastige is dat Havoc 2 DPS specs heeft:

Momentum spec, veel movement en micromanagement van placement
Normal spec, wat minder moeite. Wel nog aardig wat DPS

Als je de class niet kent, kom je vaak half in momentum, half buiten uit.

• pr0mpt
Duidelijk: invasions, invasions, invasions!

Snel maar even 100 boost aanzetten en ook direct invasions en laatste paar chars van 85 -> 100 zetten om hopelijk ook nog hiervan te kunnen profiteren

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Invasion.. you gotta fucking love them! Ik wou dat er vaker van dit soort events plaats vinden in de wereld. Het moment dat je naar stage 2 gaat en iedereen op zijn mount naar de "mini-bosses" vliegt. Bedenk daar een episch muziekje bij en het tovert een lach op mijn gezicht!

Als resto shaman zit je goed bij invasions. Eén healing tide totem droppen je loopt langzaam naar 250k healing :9. Ik zie wel te weinig mensen daadwerkelijk healen tijdens stage 3 invasions, terwijl die bosses echt hard hitten.

En dat heb ik gemerkt bij mijn Demon Hunter (lvl100)...zucht..

Een class die helaas nog enige diepgang mist, tijdens invasions ben je gewoon afhankelijk van healers die je healen. Je hebt geen selfheal en zit maar wat te hitten totdat je weg moet rennen om te eten/first aid. Dat was ook meteen het moment dat ik mijn hearthstone pakte en de class lekker in Orgrimmar laat rusten. Ik snap ook niet dat een Demon Hunter in Metamorphosis geen lifestealing krijgt. Op dit moment is de class dus niets meer dan cannonflodder met kekke animaties en kleuren :)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Ja exact.

Ik heb al wel gezien dit me nieuwe main gaat worden, ben sinds 2005 een ranged.
En dit is de 1e waarvan ik denk ja tof :)
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:06:
Invasion.. you gotta fucking love them! Ik wou dat er vaker van dit soort events plaats vinden in de wereld. Het moment dat je naar stage 2 gaat en iedereen op zijn mount naar de "mini-bosses" vliegt. Bedenk daar een episch muziekje bij en het tovert een lach op mijn gezicht!

Als resto shaman zit je goed bij invasions. Eén healing tide totem droppen je loopt langzaam naar 250k healing :9. Ik zie wel te weinig mensen daadwerkelijk healen tijdens stage 3 invasions, terwijl die bosses echt hard hitten.

En dat heb ik gemerkt bij mijn Demon Hunter (lvl100)...zucht..

Een class die helaas nog enige diepgang mist, tijdens invasions ben je gewoon afhankelijk van healers die je healen. Je hebt geen selfheal en zit maar wat te hitten totdat je weg moet rennen om te eten/first aid. Dat was ook meteen het moment dat ik mijn hearthstone pakte en de class lekker in Orgrimmar laat rusten. Ik snap ook niet dat een Demon Hunter in Metamorphosis geen lifestealing krijgt. Op dit moment is de class dus niets meer dan cannonflodder met kekke animaties en kleuren :)
Invasions hebben voor mij 1 ding bewezen. De mensen die beweren dat WoW dood is, hebben het mooi fout :D

• Roshnak

Roshnak

[...]

Hoezo is het niet meer waard om tijd in de Garrison te steken? Is het na Legion over met Garrisons?
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Invasions hebben voor mij 1 ding bewezen. De mensen die beweren dat WoW dood is, hebben het mooi fout :D
Sterker nog; gisteravond was er keurig een queue op Silvermoon en had de status "locked".

@Roshnak; het is nu al over met de Garrisons... Je kan er eigenlijk niet echt meer iets halen van betekenis; behalve dan wellicht heirloom ringen, een mount en een pet met de shipyard en een mount met de normal missions (maar die is cheap op de AH te krijgen)

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2016 09:20 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:40
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Sterker nog; gisteravond was er keurig een queue op Silvermoon en had de status "locked".

@Roshnak; het is nu al over met de Garrisons... Je kan er eigenlijk niet echt meer iets halen van betekenis; behalve dan wellicht heirloom ringen, een mount en een pet met de shipyard en een mount met de normal missions (maar die is cheap op de AH te krijgen)
8)7 8)7 8)7 8)7 dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik was al ingelogd vanaf 1800 ofzo. En je word er toch nooit vanaf gekicked dus je kan gewoon beetje AFK staan.
rolandos582 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik was al ingelogd vanaf 1800 ofzo. En je word er toch nooit vanaf gekicked dus je kan gewoon beetje AFK staan.
Na 10 minuten afk staan :P gewoon in combat in Stockades blijven staan :) Issue solved

Gister wel de raid een uur eerder moeten stoppen. Hele raid had gigantische lag issues vanaf Xhul. Bij de trash naar Socrethar werd het helemaal erg, hierop toen maar gestopt :(

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar vergeet niet dat het mergen van realms daar ook aan heeft bijgedragen. Als het allemaal realm only was dan hadden invasions er een stuk minder leuk uitgezien. Desondanks zie ik wel weer veel mensen die terugkeren bij de expansion, net zoals dat was bij Pandaria, Cataclysm en WoD. Wordt tijd om mijn netwerk weer eens te benutten om toch eens gladiator te halen :P

corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Na 10 minuten afk staan :P gewoon in combat in Stockades blijven staan :) Issue solved

Gister wel de raid een uur eerder moeten stoppen. Hele raid had gigantische lag issues vanaf Xhul. Bij de trash naar Socrethar werd het helemaal erg, hierop toen maar gestopt :(
De lag issues zijn sinds gisteren wel real ja... helaas... Zal ongetwijfeld wel verbeteren in de loop van de dagen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• rolandos582
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Ye same, was even lagg spike. Relog had het opgelost en verder wel gewoon gehaald. Zit nu op 5/9 met LFR ofzo

Elke LFR trouwens wel 9 DH's in mijn group 8)7 en ik was er 1 van O-)

[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 11-08-2016 09:24 ]

rolandos582 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Ye same, was even lagg spike. Relog had het opgelost en verder wel gewoon gehaald. Zit nu op 5/9 met LFR ofzo
Meerdere relogs geprobeerd, was niet te doen. Zitten nu wel op 13/13 van HFC normal :D Helaas loopt WoWProgress lastig te doen en wil hij niet updaten

Zijn er naast de event achievment nog andere te halen met de invasie?

Heb ze allemaal gehad behalve bij Ironforge tot nu toe.

• pr0mpt
Vind het wel jammer want had graag de heirloom rings gehad via de shipyard, maar ik ga dus echt geen geld meer steken in dit alles.

Mogelijk dat ik vanuit mijn 100 boost dit wel allemaal kan doen, nu nog kiezen wie de gelukkige ontvanger wordt van de boost :D

Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:24:
Zijn er naast de event achievment nog andere te halen met de invasie?

Heb ze allemaal gehad behalve bij Ironforge tot nu toe.
Nee, naast de doomsayer briefjes achievement en de invasions achievement is er niets anders t ehalen vooralsnog. En aangezien je toys en pets het leukste vindt van WoW zou ik me daar op focussen als ik jou was: want er is nog een toy en een pet te krijgen, alleen tijdens het event... ;)

• rolandos582
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:27:
Vind het wel jammer want had graag de heirloom rings gehad via de shipyard, maar ik ga dus echt geen geld meer steken in dit alles.

Mogelijk dat ik vanuit mijn 100 boost dit wel allemaal kan doen, nu nog kiezen wie de gelukkige ontvanger wordt van de boost :D
Na 100 boost heb je gelijk level 3 garrison en heb je binnen 30mins shipyard.

• Roshnak

Roshnak

RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Gaan de Garrisons ook niks meer betekenen in Legion?
Roshnak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

Gaan de Garrisons ook niks meer betekenen in Legion?
Nope, je hebt daar in principe echt niets meer te zoeken.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Het enige dat ik nog in garrisons ga doen wellicht zijn Invasions.. lijkt me dat je die straks nog gewoon kan doen.. voor de 4 mounts uit de doosjes die je krijgt?
icemotion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:32:
Het enige dat ik nog in garrisons ga doen wellicht zijn Invasions.. lijkt me dat je die straks nog gewoon kan doen.. voor de 4 mounts uit de doosjes die je krijgt?
Ze zullen alles wat je er nu in kunt doen echt niet weghalen; dus ook de invasions zul je kunnen blijven doen. En je zal ook nog steeds de missions kunnen blijven doen net als de shipyard missions. Al is het alleen al om de achievements te hunten die je daar kan krijgen.

Maar naast mounts en pets en heirloom ringen is er niets meer van betekenis te halen. :)

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Ik heb wel begrepen dat je Garrison een goede manier is om geld te verdienen. Heeft dat voor de laatste drie weken geen zin meer dan?

• icemotion
Nee das waar.. die invasions doe ik later wel n keer.. zoveel haast heb ik niet om nog 2 wolfjes en meuk te halen.. :p

Dus vooralsnog maar lekker Invasions doen.. ik heb er dikke lol in :) Beetje Nethershards farmen om ze straks uit te geven als ik het scenario heb gedaan voor de pet in ieder geval.. en 1 setje cosmetic wear.. nog ff uitzoeken of die account bound zijn.. want Leather, cloth en mail gaan lekker omdat ik daar al invasions mee doen, maar plate heb ik nog niks dus wil die eventueel kopen op een van de poppetjes die al wel shards heeft..

En nee; Garrisons zijn geen geldmachine meer. Dit is echt compleet kapot generfed met de komst van de pre-patch. Er is gewoon geen gold meer te verdienen met missies.

[ Voor 13% gewijzigd door icemotion op 11-08-2016 09:39 ]

RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:27:
[...]

Nee, naast de doomsayer briefjes achievement en de invasions achievement is er niets anders t ehalen vooralsnog. En aangezien je toys en pets het leukste vindt van WoW zou ik me daar op focussen als ik jou was: want er is nog een toy en een pet te krijgen, alleen tijdens het event... ;)
Dan ga ik zeker voor de Pets ! :D ./s :+

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Dooiedibbes schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:36:
Ik heb wel begrepen dat je Garrison een goede manier is om geld te verdienen. Heeft dat voor de laatste drie weken geen zin meer dan?
Is er sinds de pre-patch uitgehaald, kom je helaas te laat mee. Op dit moment zijn er niet echt veel manieren om makkelijk gold te verdienen.

• toolkist
  • Niet online
Dooiedibbes schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:36:
Dat hebben ze in de pre patch aangepast helaas.

Ik vond de intro quests voor de DH maar weinig bijzonders en de char zelf eigenlijk ook niet, al kan dat komen doordat we nog niet alle abilities hebben gekregen. De DH gaat dus mooi in Stormwind geparkeerd worden als bank alt, dat vliegen is ideaal om snel van de AH naar de mailbox of bank te gaan :9
icemotion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:37:
Dus vooralsnog maar lekker Invasions doen.. ik heb er dikke lol in :) Beetje Nethershards farmen om ze straks uit te geven als ik het scenario heb gedaan voor de pet in ieder geval.. en 1 setje cosmetic wear.. nog ff uitzoeken of die account bound zijn.. want Leather, cloth en mail gaan lekker omdat ik daar al invasions mee doen, maar plate heb ik nog niks dus wil die eventueel kopen op een van de poppetjes die al wel shards heeft..
Die Ensemble stukken zijn BoA. Dus je kan lekker met één toon alles farmen en dan de gear voor de anderen kopen. Enige probleem echter is: de wapens droppen alleen voor de class die ze kan gebruiken voor zo ver ik weet. :)
Mektheb schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Dan ga ik zeker voor de Pets ! :D ./s :+
Kan je lekker verkopen als je hem gekocht hebt... of hoarden en dan als ze niet meer te krijgen zijn lekker op de AH zetten. ^_^

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Nog een andere vraag, nu met de transmog. Kan ik mijn oude gear nu verwijderen. Heb niet heel veel plek in me bank/bags namelijk.

nvm, lees nu net iets over Void Storage.

Er is zoveel veranderd in 6 jaar 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Dooiedibbes op 11-08-2016 09:55 ]

• pr0mpt
Dooiedibbes schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:48:
Nog een andere vraag, nu met de transmog. Kan ik mijn oude gear nu verwijderen. Heb niet heel veel plek in me bank/bags namelijk.
Da's wel een goede ja!
Heb een druid staan met bank vol met gear voor alle specs
Zou mooi zijn als deze weg kan, of moet je het 1 keer aantrekken ivm transmog?

• Daradius
  • Laatst online: 04-11 10:35
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
Da's wel een goede ja!
Heb een druid staan met bank vol met gear voor alle specs
Zou mooi zijn als deze weg kan, of moet je het 1 keer aantrekken ivm transmog?
je hoeft niks aan te trekken (tenzij het boe is), je kan het gwn verkopen :) ik heb ook al me transmog banken al leeg gegooit.

• pr0mpt
Daradius schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

je hoeft niks aan te trekken (tenzij het boe is), je kan het gwn verkopen :) ik heb ook al me transmog banken al leeg gegooit.
Score!

tnx voor de info, vanavond even opschonen

• demokert
  • Laatst online: 03-11 16:35
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Zou je de rotatie eens uit willen leggen dan? Icy Veins schrijft dit:
1. Single Target Rotation

Havoc's single target rotation hinges strongly on the combination of generation (either through active tools such as Demon's Bite Icon Demon's Bite or talents like Demon Blades Icon Demon Blades) and your main spender, Chaos Strike Icon Chaos Strike. Past this, depending on talents, other spells enter into the rotation adding depth, making it important to manage both your resource and your other spell cooldowns.

Cast Vengeful Retreat Icon Vengeful Retreat at 85 or lower Fury if Prepared Icon Prepared is taken.
Cast Fel Rush Icon Fel Rush with Fel Mastery Icon Fel Mastery taken at 70 or lower Fury, or if you are about to hit 2 charges.
Cast Chaos Strike Icon Chaos Strike/Annihilation Icon Annihilation at 70 Fury or above.
Cast Demon's Bite Icon Demon's Bite to generate Fury without Demon Blades Icon Demon Blades selected.
Cast Throw Glaive Icon Throw Glaive if out of range of any targets, or in empty Globals with Demon Blades Icon Demon Blades.
1.1. Opening Rotation

Use Agility potion just before the pull.
Cast Fel Rush Icon Fel Rush into the target to engage.
Cast Fel Rush Icon Fel Rush a second time if Fel Mastery Icon Fel Mastery is taken.
Build Fury up to 80 with Demon's Bite Icon Demon's Bite/Demon Blades Icon Demon Blades.
Cast Metamorphosis Icon Metamorphosis.
Cast Annihilation Icon Annihilation.
Continue with single target rotation.
demokert schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Zou je de rotatie eens uit willen leggen dan? Icy Veins schrijft dit:

[...]
YouTube: WoW: Legion Demon Hunter Havoc Momentum Rotation

Op dit moment een niet veel gespeelde build, want de dps gain vs de moeite ervoor is het niet waard.

• Zalaroth
  • Laatst online: 01:12
Ik dacht ik ga ook weer beginnen! Even DH naar 100 + invasion voor het verhaal. (traantje moeten weg pikken @ horde side :( )
Wil wel weer gaan healen. Maar ik vergat dat ik in WoW meer aan het twijfelen en nadenken was dan daadwerkelijk spelen..

Horde.. alliance... holy priest.. resto shaman.. Keuzes om gek van te worden! Even brommen dus voor ik m'n 100 boost gebruik.

Vroeger was Defias Brotherhood de tweakers realm/guild. Is daar nu verandering in?

[ Voor 5% gewijzigd door Zalaroth op 11-08-2016 10:22 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:57
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Score!

tnx voor de info, vanavond even opschonen
Kijk wel goed na per item of er niet 'you haven't collected this appearance yet' op staat. In dat geval moet je het item wel even equippen voor je het weggooit.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42
Kapoen schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Kijk wel goed na per item of er niet 'you haven't collected this appearance yet' op staat. In dat geval moet je het item wel even equippen voor je het weggooit.
Dit is wel de meest cruciale tip die ik me kan bedenken! _/-\o_
Zal vanavond ook even alles opschonen, hele bank zit vol met items :X

• Aiyvae
Ik heb met de wardrobe patch zo'n 5k gold verdient puur met het verkopen van m'n gear wat op m'n bank en voidstorage stond van m'n paladin ^_^ heerlijke update, eindelijk ruimte op de bank

• Daradius
Zalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:22:
Ik dacht ik ga ook weer beginnen! Even DH naar 100 + invasion voor het verhaal. (traantje moeten weg pikken @ horde side :( )
Wil wel weer gaan healen. Maar ik vergat dat ik in WoW meer aan het twijfelen en nadenken was dan daadwerkelijk spelen..

Horde.. alliance... holy priest.. resto shaman.. Keuzes om gek van te worden! Even brommen dus voor ik m'n 100 boost gebruik.
Ik ben zelf ook een twijfelaar :P, kan zelf nogsteeds niet kiezen tussen mage, rogue, shadow priest of ww monk. als ik eenmaal een keuze heb gemaakt blijf ik meestal wel lang op die class rondlopen. moet wel zeggen dat mijn voorkeur op het moment toch wel naar shadow priest uit gaat.

• pr0mpt

hahaha, dat probleem heb ik dus ook enorm last van....
"wat moet ik nou levellen?"
Grootste probleem wat ik nu heb is "wie krijgt de boost en waarom"

Heb dus 4 level 85+ chars op Shadowsong Horde, mijn oude "main" server
Dan heb ik een paar vrienden op Aszune Alliance, mijn eerste server die nu terug zijn, maar we spelen niet vaak echt samen ivm kids/IRL
En dan ben ik pas wat nieuwe chars gestart op Darkspear Alliance omdat een vriend van me ook begonnen is met WoW, maar ook daarbij is samen spelen ook niet altijd vast..

Neig dus erg naar Shadowsong, maar dan is ook de vraag "welke char?"

Heb Druid [87], Priest [85], Pally [85], Warlock [100], maar dat is zonde om boost te geven.
Daarnaast Warrior [65] en Shaman [62], die zijn qua level ideaal, maar nooit echt veel gespeeld....

Choices choices.... 8)7

Die Twijfel klinkt zo bekend.

Ik heb nu op 100:

DK
Rogue
Monk
Druid
Druid
Paladin
Demon Hunter
Priest

En vast nog meer wat ik vergeet :D

Maar de DK wordt mijn main, dat weet ik zeker. Maar welke wordt de 2e char die ik ga gearen :-(

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Vroeger was Defias Brotherhood de tweakers realm/guild. Is daar nu verandering in?
Laat me je helpen.
  • Horde of Alliance: Dit zou nog niet eens een vraag mogen zijn.. Lok'thar friend! Daarbij zegt het traantje bij Vol'Jin al genoeg 8)
  • Twijfelen/nadenken of spelen: Nadenken is nooit slecht, wordt je alleen maar slimmer van. Twijfelen kan je neerhalen door doelen te stellen en die proberen te halen, en om die doelen te bereiken moet je spelen.
  • 100 Boost: Ik zou een character naar level 60 levelen, want dan kan je ook meteen je professions boosten met de 100 boost :)
  • Holy priest/Resto shaman: Deze keuze moet je zelf maken ;)
Succes!

• Daradius
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:30:
Die Twijfel klinkt zo bekend.

Ik heb nu op 100:

DK
Rogue
Monk
Druid
Druid
Paladin
Demon Hunter
Priest

En vast nog meer wat ik vergeet :D

Maar de DK wordt mijn main, dat weet ik zeker. Maar welke wordt de 2e char die ik ga gearen :-(
misschien is dit bij mij ook wel het probleem, i kheb gewoon te veel op 100 zitten (alles behalve paladin en dk). heb zelfs dubbele rogue / warrior / priest / warlock.
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Laat me je helpen.
  • Horde of Alliance: Dit zou nog niet eens een vraag mogen zijn.. Lok'thar friend! Daarbij zegt het traantje bij Vol'Jin al genoeg 8)
  • Twijfelen/nadenken of spelen: Nadenken is nooit slecht, wordt je alleen maar slimmer van. Twijfelen kan je neerhalen door doelen te stellen en die proberen te halen, en om die doelen te bereiken moet je spelen.
  • 100 Boost: Ik zou een character naar level 60 levelen, want dan kan je ook meteen je professions boosten met de 100 boost :)
  • Holy priest/Resto shaman: Deze keuze moet je zelf maken ;)
Succes!
Mijn antwoorden
  • ALLIANCE! Silvermoon! Join mijn guild /marketing
  • Gewoon spelen, daar leer je het meeste van :p
  • 100 boost, probeer een class of 2 naar 60 te levellen, kijk hoe het bevalt :)
  • HOLY PRIEST! :D

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:34
Voor degene die toys verzamelen en horde zijn : http://www.wowhead.com/ne...secret-items-from-vendors

• pr0mpt
Als ik zoveel op 100 had was het geen probleem...
Daarom dat ik ook blij was toen ik mijn main chars op 85 had toen ik nog speelde...
Alleen er is zoveel veranderd dat ik zoiets heb van "moet ik mijn oude liefde levellen of moet ik iets nieuws"

In de tussentijd op Darkspear daarom een lvl 60 druid gelevelled "just in case" ik de 100 boost daar wil gebruiken en op Aszune met een lvl 45 Pally alvast ;)

• icemotion
RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Die Ensemble stukken zijn BoA. Dus je kan lekker met één toon alles farmen en dan de gear voor de anderen kopen. Enige probleem echter is: de wapens droppen alleen voor de class die ze kan gebruiken voor zo ver ik weet. :)
Die wapens; naja ik heb nu op 3 toons invasions gedaan en nog maar 1 wapen gezien.. en zo mooi vind ik ze niet eens (de gear sets eigenlijk ook niet zo maar die zijn nog makkelijk te verzamelen ;p )

• Zalaroth
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Laat me je helpen.

[list]
;w Vol'Jin was altijd al mijn favo... damn feelings mon.

Ik heb altijd een Horde voorkeur. Ken nog 1 iemand die speelt en die speelt helaas Alliance, vandaar de faction-keus. Maar denk dat ik toch voor Horde ga. Ligt me wel een stuk beter.. Nog even zoeken waar de meeste NL-ers zitten.

Er is alleen zóveel veranderd. Best overweldigend als je eruit geweest bent.

En voor de lvl 100 boost, dus beter om lvl 60 zelf te levelen en 2 professions te kiezen en dan boosten? Hoef verder niets aan die profs gedaan te hebben? Dat is wel een mooie tip.

Verwijderd

icemotion schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Die wapens; naja ik heb nu op 3 toons invasions gedaan en nog maar 1 wapen gezien.. en zo mooi vind ik ze niet eens (de gear sets eigenlijk ook niet zo maar die zijn nog makkelijk te verzamelen ;p )
Ik will alle items van de vendor hebben, ben voorlopig nog wel invasions aan het doen. Een paar items op alts halen is niet zo'n probleem die kunnen dan meteen op wapens hopen.

Heb nog 7 level 100 met waardeloze gear. Die zijn geleveld en hebben vanaf 100 alleen garrison missies gedaan voor gold :X

Gisteren mijn Warlock van stal gehaald ilevel 685 en wat groep dingen gedaan. Is destro zo goed geworden? Ik stond overal ruim bovenaan in de dps, boven mensen met ilevel 700. Dit terwijl ik maanden mijn lock niet heb aangeraakt...

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:43

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Een paar dagen geleden ook begonnen op de 'Tweakers Realm ', als Horde. Inmiddels bijna level 7 en merk dat mijn Tauren Shaman, genaamd Ivenor, steeds krachtiger wordt.

Inmiddels heb ik al enkele wolven moeten verslaan en een offer moeten brengen bij een kampvuur van de lokale stam. Daarna kreeg ik nog een opdracht om te gaan jagen op vogels voor hun eieren, helaas moest ik ze hier wel voor doden.

Later die avond ben ik naar een grot gelopen, hier liepen een aantal rare wezens rond. Eenmaal terug bij de stam kreeg ik de opdracht om 15! van deze wezens te verslaan. Even weer helemaal opgeladen en vervolgens weer terug naar de grot, hier bleken een aantal van deze rare wezens (de stam noemde ze Gnolls) buiten de grot te patrouilleren. Tactisch heb ik deze benaderd en vervolgens met enkele sterke spreuken verslagen. Vervolgens ben ik de donkere grot ingelopen, hier bleek de rest van de bende zich op te houden, één voor één vielen ze ten prooi aan mijn krachten.

Na deze gevechten ben ik weer teruggegaan naar de stamhoofden waar ik rijkelijk werd beloond voor mijn acties bij de grot met wat munten. Heel gaaf.

Ik heb inmiddels een sollicitatie ingediend bij de Tweakers guild, hopelijk ben ik snel sterk genoeg om bij het gilde te mogen.

• pr0mpt
corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Mijn antwoorden
Dat is dus ook het vervelende...
Dan heb ik dus al 3 servers waar op ik actief ben, maar sinds ik weer in dit topic ben heb ik al vaker zoiets van "misschien is dit ook wel leuk?"
Maar om dan WEER opnieuw te beginnen 8)7 ... bezigheidstherapie!

• icemotion
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Ik will alle items van de vendor hebben, ben voorlopig nog wel invasions aan het doen. Een paar items op alts halen is niet zo'n probleem die kunnen dan meteen op wapens hopen.

Heb nog 7 level 100 met waardeloze gear. Die zijn geleveld en hebben vanaf 100 alleen garrison missies gedaan voor gold :X
Ik doe voorlopig ook nog wel wat invasions. Althans, zo veel als ik kan. Aankomend weekend ga ik namelijk verhuizen dus qua tijd is t soms nog wel krap en zulks.

Dus vandaar dat ik nu met maar 3 toons invasions doe... misschien dat ik een beetje ga roterende mijn alts heen om daar ook shards mee te verzamelen en gear..
pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Dat is dus ook het vervelende...
Dan heb ik dus al 3 servers waar op ik actief ben, maar sinds ik weer in dit topic ben heb ik al vaker zoiets van "misschien is dit ook wel leuk?"
Maar om dan WEER opnieuw te beginnen 8)7 ... bezigheidstherapie!
Dat maakt het wel lastig ja :D Ik switchde te vaak van realms vroegâh. Nu gelukkig op 1 realm vast.

• pr0mpt
Zalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

En voor de lvl 100 boost, dus beter om lvl 60 zelf te levelen en 2 professions te kiezen en dan boosten? Hoef verder niets aan die profs gedaan te hebben? Dat is wel een mooie tip.
als je lvl 60 doet krijgt hij ook 2 primary professions en first aid op max skill, verder is de rest hetzelfde.
Wel moet je nog de recipes kopen, maar dat is niet eens meer van belang met Legion, gewoon daar de nieuwe kopen.

Verder kan je zelf 2 kiezen of anders kiest het systeem er automagisch 2 voor je [weet niet of random of optimized voor class].

• Zalaroth
Toppie! Bedankt.
Dan begin ik gewoon met een holy priest, dungeons spammen tot 60. Krijg ik ook gelijk mee hoe het een beetje gaat aanvoelen en kan ik nog switchen mocht het niet bevallen. (al is holy priest altijd al mijn main geweest dus zal wel goed zitten.)

Nou alleen nog faction en realm to go! Schiet al op :D Thanks

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

corset schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Mijn antwoorden
Levelen naar level 60 geeft nog steeds geen compleet beeld van een class naar mijn mening, maar het kan nooit verkeerd zijn om beide smaken te proefen. Alliance..sigh.

Als resto shaman kan ik alleen maar aangeven dat 5-mans wel pittig zijn. Shamans zijn goed in raid healing, maar in dungeon healing missen ze gewoon de pure healing. Er komen dalijk enkele buffs in je artifact weapon, maar in hoeverre dat een verschil gaat geven is voor mij nog onbekend.
Zalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

;w Vol'Jin was altijd al mijn favo... damn feelings mon.

Ik heb altijd een Horde voorkeur. Ken nog 1 iemand die speelt en die speelt helaas Alliance, vandaar de faction-keus. Maar denk dat ik toch voor Horde ga. Ligt me wel een stuk beter.. Nog even zoeken waar de meeste NL-ers zitten.

Er is alleen zóveel veranderd. Best overweldigend als je eruit geweest bent.

Het was niet mijn favo, maar hij had wel een speciaal plekje in mijn hart gekregen. Vond het ook echt dramatisch om te zien :( Desondanks hebben we wel een nieuwe warchief, maar ik ga niet te veel zeggen, anders moet ik spoiler tags gaan gebruiken.

Definieer eerst goed wat je wil gaan doen. PVP/PVE? Daarna kan je op youtube gaan kijken naar filmpjes, waar ze het een en ander uitleggen. En dan een keuze maken op je gevoel. De eerste keuze blijkt meestal de beste te zijn ;)

Ja.. eerst naar level 60 levelen en dan je boost gebruiken, dan worden je profs ook meegenomen :)

• pr0mpt
Ok, ik ben er denk ik wel uit..
kan nu wel eeuwig blijven gokken, maar ga gewoon voor Shadowsong Horde..

Meeste characters, uiteindelijk speel ik voor mezelf, kan ik uiteindelijk ook mijn andere toons helpen etc.

Nu de vraag Shaman/Warrior...
Beide interessant, ik heb veel getankt en veel gehealt...

Wie haalt mij over?

Verwijderd

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:54:

Meeste characters, uiteindelijk speel ik voor mezelf, kan ik uiteindelijk ook mijn andere toons helpen etc.

Wie haalt mij over?
Weet niet hoe belangrijk je de dps spec vindt, maar elemental is echt leuk geworden nu. Veel beter dan in WoD (IMHO). De meeste dps warriors in mijn friendlist overwegen juist een reroll :X

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Wie haalt mij over?
Niemand kan je overhalen, de keuze ligt altijd bij jezelf. Ik ben deze expansion naar healing gerolled vanwege het feit dat healers nu ook reasonable damage doen. En dat maakt het pvpen een stuk leuker :) Nu kan je mensen echt hard trollen. Denken ze je makkelijk te ownen, maar nee hoor. Een riptide en een surge en je bent weer klaar voor 2 lava bursts. Daarnaast kan je nu ook de instant lava burst proc krijgen in resto specc en dat maakt het extra leuk om te spelen. Gewoon mensen dotten, wachten op procs en low hp's snipen :*)

Daarnaast moet je je ook realiseren dat je als shaman een enorme variatie hebt aan mogelijkheden (Resto/Elemental) en als je echt de rollen wilt omdraaien kan je nog enhancement gaan (schijnt ook best hard te zijn tegenwoordig).

Warrior is voor mijn gevoel te dumb-down tegenwoordig, but that's my opinion ofcourse (heb 2 jaar warrior gespeeld)

Last but not least.. Je wordt zo verliefd op de crackling sound van lightning bolt _/-\o_ _/-\o_

Succes met je keuze!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:59:
Weet niet hoe belangrijk je de dps spec vindt, maar elemental is echt leuk geworden nu. Veel beter dan in WoD (IMHO). De meeste dps warriors in mijn friendlist overwegen juist een reroll :X
Enhancement als melee spec is ook leuk. Heel anders nu met builder/spender idee, maar je ziet er als enhance shaman nu zo lekker flashy uit! :)

• Zalaroth
Maar zo te zien is Holy wel dé healing build nu voor priests? Ben nooit zo'n discipline fan geweest dus als dat zo is ga ik sowieso voor een h-priest.
Wel vreemd, shaman lijkt me juist veel pure healing doen toch voor 5-man dungeons? Zie daar niet veel verandering in die opgevallen is.

• pr0mpt
Irrival schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

Niemand kan je overhalen, de keuze ligt altijd bij jezelf. Ik ben deze expansion naar healing gerolled vanwege het feit dat healers nu ook reasonable damage doen. En dat maakt het pvpen een stuk leuker :) Nu kan je mensen echt hard trollen. Denken ze je makkelijk te ownen, maar nee hoor. Een riptide en een surge en je bent weer klaar voor 2 lava bursts. Daarnaast kan je nu ook de instant lava burst proc krijgen in resto specc en dat maakt het extra leuk om te spelen. Gewoon mensen dotten, wachten op procs en low hp's snipen :*)

Daarnaast moet je je ook realiseren dat je als shaman een enorme variatie hebt aan mogelijkheden (Resto/Elemental) en als je echt de rollen wilt omdraaien kan je nog enhancement gaan (schijnt ook best hard te zijn tegenwoordig).

Warrior is voor mijn gevoel te dumb-down tegenwoordig, but that's my opinion ofcourse (heb 2 jaar warrior gespeeld)

Last but not least.. Je wordt zo verliefd op de crackling sound van lightning bolt _/-\o_ _/-\o_

Succes met je keuze!
Ik denk wel dat ik er uit ben...
Warrior is tof , maar altijd meer een Druid en Pally fan geweest... zou voor de DPS geweest zijn, maar van wat ik heb begrepen is Enhancement op dit moment echt heerlijk.

Daarnaast de mogelijkheid ranged DPS/Heal... toch weer een beetje manusje van alles...

LET'S GET IT ON!

FOR THE HORDE!

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Zalaroth schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:01:
Maar zo te zien is Holy wel dé healing build nu voor priests? Ben nooit zo'n discipline fan geweest dus als dat zo is ga ik sowieso voor een h-priest.
Wel vreemd, shaman lijkt me juist veel pure healing doen toch voor 5-man dungeons? Zie daar niet veel verandering in die opgevallen is.
Dan lees je waarschijnlijk op de verkeerde fora ;)

Shaman stond ook wel bekend als de "Chainheal spammer". Dat imago proberen ze nu te herstellen. Hoge spike damage is vaak problematisch als Shaman. Het lukt uiteindelijk wel, maar dan heb je wel het zweet op je hoofd staan :D But no real victory without a challange right?

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

Warrior is tof , maar altijd meer een Druid en Pally fan geweest... zou voor de DPS geweest zijn, maar van wat ik heb begrepen is Enhancement op dit moment echt heerlijk.

Daarnaast de mogelijkheid ranged DPS/Heal... toch weer een beetje manusje van alles...

LET'S GET IT ON!

FOR THE HORDE!
LOK'THAR FRIEND! FOR THE HORDE... THEJ TUK OUR JOBS (oh say whut?)

Wel leuk dat je toch binnen 10 minuten een keuze hebt kunnen maken.. zo lastig is het dus blijkbaar niet ;)

@corset: We vinden je nog steeds leuk hoor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Irrival op 11-08-2016 11:08 ]

• Zalaroth
Oke ik ga ook voor horde. Ik moet tenslotte mijn all-time-hero wreken..

Defias Brotherhood nog steeds de tweakers guild? Of is die dood.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

LET'S GET IT ON!

FOR THE HORDE!
Shaman heeft het geluk dat alle 3 de specs naar behoren presteren. Enhancement heeft een behoorlijke overhaul gehad, maar speelt m.i. beter dan ooit tevoren.

Elemental is weinig aan veranderd, maar waarom zouden ze ook? Die spec was al prima.

Resto is wel aardig in gecut, maar utlity wise is resto de beste healing spec denk ik.

Al met al kan je niet fout zitten met Shaman in Legion :)

Tesla M3LR '21

• pr0mpt
Planespotter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Al met al kan je niet fout zitten met Shaman in Legion :)
Zoiets had ik ook al begrepen.
Had al links en rechts dingen gezien dat Enhancement een van de beste [en best performende] melee specs zou zijn en Elemental een van de beste ranged.

Resto is even kijken, wil wel graag ook healen, maar probleem is dan dat ik niet veel zal raiden en in dungeons het dus een mindere factor is...

Zal ik daarvoor maar mijn Priest/Pally moeten levellen

Zin in!

Voor diegene die van server data houden. Sinds begin dit jaar ben ik een spreadsheet bij gaan houden over de, over het algemeen gezien, drukste servers in Europa. Dit deed ik omdat ik toen kijkende was naar een nieuwe server en eigenlijk de stats van zowel WoWProgress als Realmpop in een overzicht wou hebben. Ik heb dat spreadsheet ongeveer elke maand bijgewerkt. Vandaag voor het laatst, en nu houdt ik het hier ook wel bij want door de pre-patch schieten opeens veel guilds door bosses heen. Eigenlijk had mijn laatste bewerking de dag voor de pre-patch moeten plaatsvinden. Hierna ga ik het niet meer bijhouden.

Dus voor diegene die dit interessant vinden:
Server: Faction Total characters Total level 100 characters Total raiding characters 7/13M guilds Percentage raiders Percentage mythic raiders Top 100 guilds Top 101-1000 guilds Top 1001-2500 guilds Totaal top 2500
Draenor Horde 522000 152000 28525 89 18,8 6,2 2 10 25 37
Kazzak Horde 473000 135000 25803 94 19,1 7,3 2 27 18 47
Ravencrest Alliance 471000 140000 21044 64 15,0 6,1 4 8 15 27
Silvermoon Alliance 579000 168000 33193 86 19,8 5,2 0 8 21 29
Twisting Nether Horde 451000 151000 26065 100 17,3 7,7 3 19 23 45

Wel een paar puntjes van aandacht:
- EU English only
- Ik heb voor het gemak enkel de 5 grootste/populairste raiding servers gepakt. Servers zoals Tarren Mill, Frostmane en Sylvanas zijn toch net een stukje minder druk.
- Puur vanuit PVE realm/raiding populatie perspectief. Het klopt daarom dat de allerdrukste server van de EU, Outland, niet in dit lijstje voorkomt omdat het een zeer kleine raiding community heeft. Ter informatie, Outland heeft ruim 740.000 characters waarvan slechts circa 14.000 iets met LFR of beter hebben gedaan.
- Ik ben uitgegaan van raiding guilds die 7/13M down hebben. Dat betekent over het algemeen dat ze Gorefiend Mythic gekilled hebben. Die boss wordt gezien als de kaf van koren scheider van Mythic progression guilds en goede heroic guilds.

Opvallende zaken:
- Silvermoon en Draenor hadden in Februari/Maart nog maar ongeveer 425K/430K characters en zaten Kazzak en Twisting Nether op zon 380K. Bijzonder grote groei hebben die servers doorgemaakt. Dit is vooral te wijten omdat veel kleine servers steeds meer spelers verliezen die verhuizen naar de drukke servers.
- Draenor en Silvermoon zijn de absoluut drukste servers die er zijn, maar in verhouding met de andere servers zijn ze kwalitatief niet zo sterk. Met name Silvermoon weet niet eens een top 100 guild voort te brengen. Beide servers zijn ook karig vertegenwoordigd in de top 1000 bracket.
- Beduidend verschil in kwaliteit tussen Alliance en Horde

Ben je toevallig in de markt voor een high end raiding guild en high pop servers zijn je ding, dan moet je op Ravencrest zijn voor Alliance en op Kazzak of Twisting Nether zijn voor Horde. Twisting Nether heeft tevens ook een zeer goede PVP community, een combinatie die je niet heel veel ziet.
Holy crap... dat vind ik niet zo grappig te lezen en te zien dat je horde moet zijn... Nu "moet" ik dus m'n horde rogue gaan levelen om in aanmerking te komen voor die toys... :(

• rolandos582
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:11:
Voor diegene die van server data houden. Sinds begin dit jaar ben ik een spreadsheet bij gaan houden over de, over het algemeen gezien, drukste servers in Europa. Dit deed ik omdat ik toen kijkende was naar een nieuwe server en eigenlijk de stats van zowel WoWProgress als Realmpop in een overzicht wou hebben. Ik heb dat spreadsheet ongeveer elke maand bijgewerkt. Vandaag voor het laatst, en nu houdt ik het hier ook wel bij want door de pre-patch schieten opeens veel guilds door bosses heen. Eigenlijk had mijn laatste bewerking de dag voor de pre-patch moeten plaatsvinden. Hierna ga ik het niet meer bijhouden.

Server: Faction Total characters Total level 100 characters Total raiding characters 7/13M guilds Percentage raiders Percentage mythic raiders Top 100 guilds Top 101-1000 guilds Top 1001-2500 guilds Totaal top 2500

- EU English only
- Ik heb voor het gemak enkel de 5 grootste/populairste raiding servers gepakt. Servers zoals Tarren Mill, Frostmane en Sylvanas zijn toch net een stukje minder druk.
- Puur vanuit PVE realm/raiding populatie perspectief. Het klopt daarom dat de allerdrukste server van de EU, Outland, niet in dit lijstje voorkomt omdat het een zeer kleine raiding community heeft. Ter informatie, Outland heeft ruim 740.000 characters waarvan slechts circa 14.000 iets met LFR of beter hebben gedaan.
- Ik ben uitgegaan van raiding guilds die 7/13M down hebben. Dat betekent over het algemeen dat ze Gorefiend Mythic gekilled hebben. Die boss wordt gezien als de kaf van koren scheider van Mythic progression guilds en goede heroic guilds.

Opvallende zaken:
- Silvermoon en Draenor hadden in Februari/Maart nog maar ongeveer 425K/430K characters en zaten Kazzak en Twisting Nether op zon 380K. Bijzonder grote groei hebben die servers doorgemaakt. Dit is vooral te wijten omdat veel kleine servers steeds meer spelers verliezen die verhuizen naar de drukke servers.
- Draenor en Silvermoon zijn de absoluut drukste servers die er zijn, maar in verhouding met de andere servers zijn ze kwalitatief niet zo sterk. Met name Silvermoon weet niet eens een top 100 guild voort te brengen. Beide servers zijn ook karig vertegenwoordigd in de top 1000 bracket.

Ben je toevallig in de markt voor een high end raiding guild en high pop servers zijn je ding, dan moet je op Ravencrest zijn voor Alliance en op Kazzak of Twisting Nether zijn voor Horde. Twisting Nether heeft tevens ook een zeer goede PVP community, een combinatie die je niet heel veel ziet.
Silvermoon letsgooo. Dat is nu ook mijn vaste server en altijd lekker druk O-)

• pr0mpt
[..]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heb je misschien ook stats voor Shadowsong [PvE]?

pr0mpt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heb je misschien ook stats voor Shadowsong [PvE]?
Shadowsong Mixed 223000 57000 9000 16 15,8 3,6 0 1 6 7

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2016 11:23 ]

Ricmaniac schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:20:
[...]

yup die zijn helemaal kut geworden moest ik beta geloven
Ik heb genoten van de mijne in beta. Zeer, zeer sterke class imo :X
Daarom snap ik niet dat op live zoveel mensen het niet spelen.
Ook op icy veins class guide staat alleen maar goede dingen :
The Windwalker specialisation has strong priority target damage, very good AoE damage, and smooth rotations.

In terms of actual output, it is likely to be on par with most other melee specialisations. Moreover, Windwalkers generally perform very well in dungeons.

[ Voor 44% gewijzigd door Iusedto op 11-08-2016 11:25 ]

FUMES et CARNES

RustStorm schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

[...]

Kan je lekker verkopen als je hem gekocht hebt... of hoarden en dan als ze niet meer te krijgen zijn lekker op de AH zetten. ^_^
Als dat kan is dat wel een slimme truc !

Ik zag btw gisteren gewoon portals via trade gaan voor 200G per stuk haha.
Echt triest

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-10 20:59

Wie haalt mij over?
Druid, die kan alles!

• pr0mpt
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Thanks!

Wel grappig om te zien, 2x zo klein totaal, 1/3 van de raiders of minder
maar wel een top 100 raiding guild 8)7
Correctie, was vermoedelijk een verkeerde copy/paste van data...
Die heb ik dus al op 87, die zal ik geen boost geven maar zelf levellen, zonde van de boost lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door pr0mpt op 11-08-2016 11:39 ]

• Daradius
Kaap schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

ook toevallig wat over stormscale en outland ? weet toevallig dat dit ook een van de meest populated realms zijn (wel niet echt balanced kwa horde/alliance).

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

- EU English only

Opvallende zaken:

Verrrassend om Argent Dawn niet in dit lijstje te zien, dat is toch wel een van de grootste servers volgens realmpop.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-11 11:11
Tweakers guild op defias brotherhood is officieel niet dood meer. Gister een whooping 30 man online, waarvan 50% DH. En het wordt steeds drukker. We zijn nog actief aan het recruiten en het raidteam krijgt achter de schermen langzaam vorm.

• Zalaroth
Kroketje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:42:
Tweakers guild op defias brotherhood is officieel niet dood meer. Gister een whooping 30 man online, waarvan 50% DH. En het wordt steeds drukker. We zijn nog actief aan het recruiten en het raidteam krijgt achter de schermen langzaam vorm.
Awesome, I'm coming!
Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.