• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ries schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 07:55:
[...]

Ja uiteraard, ik gaf dat meer aan om aan te geven dat ik wel 'tank gear' heb verzameld :D Ben geen newbie verder :+

Ik weet nog in WotLK dat het heel veel avoidance was. In Cataclysm wel veel meer hits maar daar moet je je cooldowns goed op timen, maar nu WoD incasseer ik eigenlijk een hoop en avoid ik niets :D
Ten eerste, Timewalking dungeons zijn simpelweg moeilijker dan wanneer je gewoon voor een hedendaagse dungeon queued. Heeft enerzijds te maken met het feit dat je gear op een uitdagend level wordt gescaled maar belangrijker nog, de dungeons die je krijgt met TW waren van nature al behoorlijk pittig en eisten voorheen de nodige cc. Tegenwoordig zijn mensen alleen nog maar gewend om door dungeons te rushen, iets wat niet strookt met het overgrote deel van de TW dungeons.

Daarnaast zijn classes ontzettend veranderd en zit enige avoidance in andere stats verweven nu, maar de echte avoidance stats zijn er simpelweg niet meer (geen defense, geen bonus armor, geen parry, geen dodge). De nadruk is meer komen te liggen op het gebruik van active mitigation (voor prot paladin is dat voornamelijk de buff van Shield of the Righteous). Sowieso is het gebruik van je cooldowns een stuk belangrijker geworden.

Maar het is voornamelijk de combinatie van manier van tanken die is veranderd, scaled gearlevel en uitdagende dungeons dat er voor zorgt dat je constant op en neer gaat. Op mijn DK heb ik een aparte set gear voor TW die volledig optimized is (veel sockets, oude legendaries, juiste enchants) en ook daar ben ik constant met cooldowns en dergelijke bezig en ervoor zorgen dat ik niet overpull.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:48
Noiz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:45:
[...]

Ten eerste, Timewalking dungeons zijn simpelweg moeilijker dan wanneer je gewoon voor een hedendaagse dungeon queued. Heeft enerzijds te maken met het feit dat je gear op een uitdagend level wordt gescaled maar belangrijker nog, de dungeons die je krijgt met TW waren van nature al behoorlijk pittig en eisten voorheen de nodige cc. Tegenwoordig zijn mensen alleen nog maar gewend om door dungeons te rushen, iets wat niet strookt met het overgrote deel van de TW dungeons.

Daarnaast zijn classes ontzettend veranderd en zit enige avoidance in andere stats verweven nu, maar de echte avoidance stats zijn er simpelweg niet meer (geen defense, geen bonus armor, geen parry, geen dodge). De nadruk is meer komen te liggen op het gebruik van active mitigation (voor prot paladin is dat voornamelijk de buff van Shield of the Righteous). Sowieso is het gebruik van je cooldowns een stuk belangrijker geworden.

Maar het is voornamelijk de combinatie van manier van tanken die is veranderd, scaled gearlevel en uitdagende dungeons dat er voor zorgt dat je constant op en neer gaat. Op mijn DK heb ik een aparte set gear voor TW die volledig optimized is (veel sockets, oude legendaries, juiste enchants) en ook daar ben ik constant met cooldowns en dergelijke bezig en ervoor zorgen dat ik niet overpull.
Mooi, dan zat ik gewoon met een stel ongeduldige stereotypen in de groep. Constant pullen, ongeduldig, ouwehoeren.. In mijn beleving was in Cataclysm inderdaad behoorlijke CC nodig en zeker met de gear welke getuned is naar een gefixeerd laag niveau ontkom je er volgens mij niet aan. Maar dat hoefde allemaal niet volgens deze lui.

Ik heb ook WotLK timewalkers gedaan en die gingen wel makkelijker, vooral omdat die ook niet zo ingesteld waren op CC. Daar wordt de gear volgens mij zelfs naar i160 geschaald. Op het einde van WotLK renden we met 5 man in i277 door deze dungeons :D

• Noiz
Ries schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:02:
[...]
Mooi, dan zat ik gewoon met een stel ongeduldige stereotypen in de groep. Constant pullen, ongeduldig, ouwehoeren.. In mijn beleving was in Cataclysm inderdaad behoorlijke CC nodig en zeker met de gear welke getuned is naar een gefixeerd laag niveau ontkom je er volgens mij niet aan. Maar dat hoefde allemaal niet volgens deze lui.

Ik heb ook WotLK timewalkers gedaan en die gingen wel makkelijker, vooral omdat die ook niet zo ingesteld waren op CC. Daar wordt de gear volgens mij zelfs naar i160 geschaald. Op het einde van WotLK renden we met 5 man in i277 door deze dungeons :D
CC is an sich nog niet het meest spannende. Vooral het interrupten van casters (welke voor tanks het lastigst zijn om te mitigaten) en het niet overpullen is het belangrijkste.

Wat betreft dps die zelf gaan pullen ben ik altijd heel makkelijk in. Als men vindt dat zij moeten pullen, dan mogen zij ook tanken. In dat geval blijf ik gewoon ergens achteraan stil staan en laat ze fijn dood gaan. Daar leren de meesten heel snel van. Als een healer aggro krijgt dan zal ik deze mobs nog wel tanken, tenzij de healer degene is die gaat pullen. Voorheen waarschuwde ik de mensen middels de chat nog wel eens, maar daarvan leren mensen helaas niet dus dan voelen ze het maar.
Nu ben ik van nature wel al iemand die zelf graag chain-pulled dus dit soort problemen ervaar ik gelukkig niet snel :P

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Zat gisteren voor de eerste keer in een TW instance. Snapte er in eerste instantie niets van 'huh, ik ben gequed met lvl 100 toons?'

De dungeon was ook een stuk lastiger en de boss fights waren voorzien van meer mechanics, heerlijk. Moest voor het eerste weer eens keuzes maken in de heals die ik wilde casten. Op een gegeven moment kwam mijn mana bar zelfs onder de 50% :o

Ook gisteren de panda instances gedaan. Niet heel erg van onder de indruk. Vind het een beetje buiten de context vallen.

Al met al blijft mijn enthousiasme stijgen en ben ik bang voor een aankomende verslaving -O-

Verwijderd

Zoo bezig met invasion"s leuke intro naar broken isle"s

• Noiz
Dooiedibbes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:24:
Zat gisteren voor de eerste keer in een TW instance. Snapte er in eerste instantie niets van 'huh, ik ben gequed met lvl 100 toons?'

De dungeon was ook een stuk lastiger en de boss fights waren voorzien van meer mechanics, heerlijk. Moest voor het eerste weer eens keuzes maken in de heals die ik wilde casten. Op een gegeven moment kwam mijn mana bar zelfs onder de 50% :o
Je kan inderdaad vanaf een bepaald level al queuen voor TW, afhankelijk van welk event het is.
TW heeft trouwens geen extra mechanics. Dit is hetzelfde als wanneer je die dungeon op heroic doet. TW is gewoon de heroic versie alleen is je gear gescaled. Alleen de meeste mensen zullen de heroic versie nooit doen tijdens het levelen en dus lijkt het als extra mechanics :P

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

precies vandaag had me vriendin het idee ff gezellig een dagje weg te gaan :P naja dan komt demon hunter morgen wel ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Noiz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Je kan inderdaad vanaf een bepaald level al queuen voor TW, afhankelijk van welk event het is.
TW heeft trouwens geen extra mechanics. Dit is hetzelfde als wanneer je die dungeon op heroic doet. TW is gewoon de heroic versie alleen is je gear gescaled. Alleen de meeste mensen zullen de heroic versie nooit doen tijdens het levelen en dus lijkt het als extra mechanics :P
Dat verklaart een hoop inderdaad.

Kun je ook specifiek voor TW instances queen? (ik bedoel natuurlijk in de rij gaan staan in plaats van Koningin)

[ Voor 5% gewijzigd door Dooiedibbes op 10-08-2016 10:03 ]

Dooiedibbes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Dat verklaart een hoop inderdaad.

Kun je ook specifiek voor TW instances queen?
Jazeker, mits het TW event is. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die invasions zijn tof, maar dat ze world pvp enabled hebben gelaten gedurende die events vind ik echt onbegrijpelijk.

1 groot gankfest :N

Tesla M3LR '21

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

TW event?

Sorry voor al de vragen hoor :$

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:27:
Zo, met m'n warrior deze ochtend ook maar eens ingelogd en de prequests gedaan en een invasion. Best vermakelijk moet ik zeggen. :) En de invasions kosten gelukkig ook niet te veel tijd. Dus ik zie het wel gebeuren dat ik keurig alle items kan verzamelen die te krijgen zijn met de invasions. <3 yay!

En de cutscenes....... n i c e...... :)
Ik heb vanochtend een stuk of 6 invasions gedaan en het Broken Shore stuk nog achterwege gelaten want dat wil ik samen met mijn vriendin gaan spelen t liefst... hopelijk vanavond.

Invasions zijn in ieder geval supertof; met de leaders van de area en Burning legion die dingen gaan schreeuwen met portrait en dergelijke in je scherm

Ik heb nu ook al redelijk wat van de looks unlocked. Leather helm en boots + spear ding. Cloth hands, chest, belt en helm. En mail belt, helm en nog iets..

En mn eerste toon heeft nu 70 nethershards.. mn hunter en mage hebben er beide zo'n 90.. dus dat gaat al best lekker.. :)

En mn mage heeft ook al een wapen upgrade geloot uit n kistje.. alleen nog geen wapen.
Planespotter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:04:
Die invasions zijn tof, maar dat ze world pvp enabled hebben gelaten gedurende die events vind ik echt onbegrijpelijk.

Gelukkig zijn er mensen die het wel leuk vinden :D :+
Dooiedibbes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:04:
TW event?

Sorry voor al de vragen hoor :$
Geeft niks. :)

Iedere week na de reset heeft blizzard in de kalender staan wat voor een soort week het wordt. Dit kunnen TW event weken zijn, maar ook Dreanor dungeon week of pet battle week etc... elk met haar eigen buff/rewards. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Had vanochtend de wekker extra vroeg staan om even DH te kunnen spelen...
Echt heel vet gedaan, meteen de actie in. Gaf me echt niet het gevoel als standaard starting areas.
Kan niet wachten om weer naar huis te gaan :p

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11 10:35

Ik ben en pvper :D dus ik ga het wel naar me zin hebben vanavond denk ik :P
Zooo, de Pocket Fel Spreader heb ik ook mogen looten. \o/

Ah the one thing in WoW wat ik nooit zal snappen :+
Toys :D

• icemotion
Sommige toys zijn echt supertof en grappig :)
En de Felbat Pup pet komt er aan!

Wellicht nog iets in WoW wat je nooit zal begrijpen Mektheb? ;)

• detheavn
Ik begrijp heel veel dingen in WoW niet. Gelukkig zijn dat meestal spelers :p
RustStorm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:25:
En de Felbat Pup pet komt er aan!

Wellicht nog iets in WoW wat je nooit zal begrijpen Mektheb? ;)
Ja hoor :P Pets :+

Nee zonder dollen, ik kan pets wel tof vinden :D

Mooie lijst met chars btw

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 10-08-2016 10:41 ]

• Noiz

Om maar even het aloude gezegde uit de kast te halen: 'PvE server that way ------------->'
Ik vind dat geklaag over world PvP altijd wel mooi wanneer mensen op een PvP server spelen. Wat verwacht je anders op een dergelijke server? Veel PvP servers zijn sowieso al een PvE server geworden min of meer doordat de hele populatie dezelfde factie speelt (op mijn server Kazzak is dat horde). Maar ja, af en toe wat world PvP is wel leuk, alhoewel dit meestal betekent dat je met 50 man op 1 enemy springt.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
tijdens dat scenario klapt tot 2x toe wow eruit :X
Het complete wel maar echt te brak :X

echt.... dan learn the fate of the horde -> crash :X echt WTF... this cinematic is not available melding...

[ Voor 38% gewijzigd door Lord_T op 10-08-2016 10:54 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Vanavond 2 uur om Demon Hunter te levellen, gaat het lukken? Geen idee. Heb ik er zin in? Hell yea! :D

Alleen even uitzoeken welk itemlevel je eruit komt :p te lang geleden op de beta.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• detheavn
Gedurende het questen krijg je iig ilvl 680 spul. Beter dan een lvl 100 boostee :)
detheavn schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:56:
Gedurende het questen krijg je iig ilvl 680 spul. Beter dan een lvl 100 boostee :)
Nice, kan ik dus vanavond gelijk HFC normal tanken :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• detheavn
Ja, normal zal geen probleem moeten zijn. Onze MT wil vandaag ook DH tanken in HFC. We gaan dan wel heroic, dus dat zou qua health misschien wel anders uit kunnen pakken. Gelukkiz zijn er een groot aantal overgearde mensen bij, dus dat compenseert wel iets :p
Weet niet of het waar is, maar ik zag mensen in general/trade zeggen dat DHers nog niet in dungeons kunnen dan wel raids.... maar kan het uiteraard helemaal mis hebben. :)

• detheavn
Ik had al gehoord dat een groep met alleen demon hunters en 1 healer al HFC gecleared hadden.
Zo snel niets van kunnen vinden, dus ik weet niet wat waar is op het moment :p

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11 10:35
kunnen ze wel battlegrounds in ? of ook nog geen nieuws over ?

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

RustStorm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:04:
Weet niet of het waar is, maar ik zag mensen in general/trade zeggen dat DHers nog niet in dungeons kunnen dan wel raids.... maar kan het uiteraard helemaal mis hebben. :)
Zou het niet hetzelfde werken als een gebooste char ? Die kan de eerste 24 uur ook niet in que voor dungeons en raids

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:45
En ilevel 700 van de invasions, plus mogelijke 725 upgrade voor het wapen.
Alt heaven _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Oftewel goed tijdstip om direct gebruik te maken van 100 boost om meteen even wat item upgrades er bij te pakken :)

pr0mpt - It never hurts to help!

pr0mpt schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:28:
Oftewel goed tijdstip om direct gebruik te maken van 100 boost om meteen even wat item upgrades er bij te pakken :)
Dat dacht ik ook inderdaad.

Zijn er trouwens Tweakers die zin / tijd hebben met een groepje Pandaria Raids te doen ?
Gewoon ff MV heroic etc.

Niet voor loot maar achievments etc

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Wanneer je nu een pre-order doet voor Legion, kun je dan wel al direct een toon boosten naar 100 of moet je dan wachten tot na de 30ste?

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11 16:35
Dooiedibbes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:33:
Wanneer je nu een pre-order doet voor Legion, kun je dan wel al direct een toon boosten naar 100 of moet je dan wachten tot na de 30ste?
Kan per direct.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:20:
Ah the one thing in WoW wat ik nooit zal snappen :+
Toys :D
Toevallig de laatste weken juist veel toys aan het verzamelen. Gisteren bijna alle Darkmoon toys gehaald, moet alleen de 4 van de Big Race nog.
256 and counting _/-\o_
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:53:
Vanavond 2 uur om Demon Hunter te levellen, gaat het lukken? Geen idee. Heb ik er zin in? Hell yea! :D

Alleen even uitzoeken welk itemlevel je eruit komt :p te lang geleden op de beta.
2 uur haal je makkelijk, vanmorgen zelf een DH gemaakt en binnen 90 minuten stond ik in Org zonder DH te hebben gespeeld in de beta. Start met 660 ilvl en komt er met 680 uit.
Niet vergeten om alle "rares" even te killen, droppen ook wat 680 items.
640 voor een boosted lvl 100 is erg weinig inderdaad, zeker als een DH met 660 begint op lvl 98.
Hoop dat Blizzard dat nog even fixed voor Legion er is.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Eh jij kiest ervoor om op een PVP server te spelen :?
Zertaxka schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Toevallig de laatste weken juist veel toys aan het verzamelen. Gisteren bijna alle Darkmoon toys gehaald, moet alleen de 4 van de Big Race nog.
256 and counting _/-\o_
Nice, doe je goed! :) Ik zit op dit moment op 254, maar dat gezegd hebbende moet ik nog een aantal engineering toys voor mezelf maken; dus mis er nog wat die ik wel makkelijk zou kunnen hebben. Wat betreft de DMF: misschien maar weer eens een bezoekje aan brengen om te zien wat ik daar nu eigenlijk van mis op het moment. :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kaap schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Eh jij kiest ervoor om op een PVP server te spelen :?
Zeker, en ik kies er ook voor om erover te klagen. Erg hé?

World pvp heb ik niets op tegen. Maar vanmorgen werd de Tanaris invasion gedomineerd door allemaal alliance waardoor je als single hordie constant geganked werd door 40 man.

Dan ga ik gewoon semi-afk die invasions doen hoor, ook prima. Mag alliance het werk doen :)

https://www.reddit.com/r/...e_100x_better_if_pvp_was/ worden goeie punten aangehaald in ieder geval.

Overigens is bij de ene invasion wel pvp enabled en bij de andere niet. Zit weinig logica achter in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 10-08-2016 12:39 ]

Tesla M3LR '21

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10 13:51
Zertaxka schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:31:

Niet vergeten om alle "rares" even te killen, droppen ook wat 680 items.
Ook niet vergeten om alle schatkistjes te openen, die her en der liggen. Zitten verschillende items in als ringen, healthstones etc.
Zo, vanavond:

DK boosten naar 100
DH naar 100 levellen

Dan alleen nog Warrior te gaan :D

• detheavn
Planespotter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
World pvp heb ik niets op tegen. Maar vanmorgen werd de Tanaris invasion gedomineerd door allemaal alliance waardoor je als single hordie constant geganked werd door 40 man.
Kijk je gewoon even in de group finder of er mensen LFM zijn voor invasions op een PvE server. Probleem ook opgelost :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
trouwens je hoeft niet te wachten op invasions, je kan er gewoon heen gaan ;)
inmiddels 71 nethershards en veel gegank :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Lord_T schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
Je bedoelt dat je gewoon naar alle regio's kan gaan die een invasion zouden kunnen hebben om ze vervolgens te completen zonder dat ze op je map stonden aangegeven?

• icemotion
Lord_T schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
ja dat is echt wel slim gedaan.. als de invasion actief is en je komt in de zone dan kom je in een instance terecht waar ze in stage 1 zitten heb ik gemerkt..

Ik vloog via flight path naar Chillwind camp voor de Hillsbrad invasion.. op de taxi kwam ik eind stage 1 de zone binnen en ging ik eruit terwijl ze bezig waren met stage 2..

Toen ik van de taxi afkwam en terugvloog kwam ik weer in stage 1 terecht.. zodat ik toch rewards kreeg van alle stages. :)
Lol, demon lord Arch Magus Velysra is badass...

• Divak
Mektheb schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Zijn er trouwens Tweakers die zin / tijd hebben met een groepje Pandaria Raids te doen ?
Gewoon ff MV heroic etc.

Ja, ik heb interesse in Cata, MoP, en later ook WoD raids. Cata ben ik na een paar weken raiden mee gestopt dus daar heb ik ook nog een hoop achievements in te halen.

Ik speel Horde.

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

Gewoon ff MV heroic etc.

Dit lijkt mij wel leuk, ik heb de Pandaria raids nog nooit gedaan.
Ik heb afgelopen week een boel oude raids die ik nog nooit heb gedaan gesolo'd, leuk voor de ervaring en mooie loot om je transmog verzameling uit te breiden.

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mr.C4 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Dit lijkt mij wel leuk, ik heb de Pandaria raids nog nooit gedaan.
Ik heb afgelopen week een boel oude raids die ik nog nooit heb gedaan gesolo'd, leuk voor de ervaring en mooie loot om je transmog verzameling uit te breiden.
Ik heb interesse met mijn Goblin warrior. :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

[...]

Gewoon ff MV heroic etc.

Ik heb hier ook oor naar. :)

Heb in WotLK voor het laatst geraid, lijkt me leuk om de raids van de andere expansies te kunnen ervaren.

Members only: title

[ Voor 23% gewijzigd door Dooiedibbes op 10-08-2016 14:39 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Ik heb hier ook wel interesse in, speel horde

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Ik speel alliance, maar heb vast nog wel een horde char ergens :D.

Ik kijk eerst ff of dat mogelijk is vanavond :P

• demokert
Iusedto schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:44:
Je kan 24 uur lang geen Legacy raids doen op je DH
Legacy alsin pre-Draenor? :)

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:38:
Ik speel alliance, maar heb vast nog wel een horde char ergens :D.

Ik kijk eerst ff of dat mogelijk is vanavond :P
Vanavond gaat hem bij mij niet worden, morgen denk ik wel.

• Divak
Ik ga morgen op vakantie, dus dat wordt hem ook niet. Maar over 3 weken ben ik er weer en ik ben altijd in voor achievements van oude raids en dungeons. Een aantal kunnen ook niet solo en ook de MoP raids gaan nog niet solo, dus er is genoeg te doen :)

Members only:

[ Voor 30% gewijzigd door Divak op 10-08-2016 14:02 ]

Verwijderd

Ons probleem met Demon Hunters: nog een melee dps class. Ranged DPS was al lastig te vinden de laatste tijd. Alleen altijd hunters in overvloed. Nu hebben 3 van onze hunters aangegeven te rerollen of survival te gaan spelen en bestaat ons volledige ranged team uit: 1x moonkin, 1x mage, 1x hunter, 2x shaman en 1x priest. Dat klinkt niet zo erg, maar daar staat tegenover: 2x warrior, 2xDemon Hunter, 1x Rogue, 1x feral druid, 1x shaman, 3x paladin en 1x hunter als melee. 11 melee dps vs 6 ranged dps. En alle applications zijn voor melee de laatste tijd :X

• Divak
De 3 ret paladins kan je wel dumpen :P

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:40
Tsja wat wil je dan extra hebben, locks ofzo?
Speel zelf ook Hunter en Warriors. Vind het persoonlijk beide erg leuk
Valt allemaal wel mee:

13x Melee:
WW, Arms, Fury, Ass, Sub, Outlaw, Feral, Frost, Unholy, Survival, Havoc, Enhance, Ret

11x Range:
Fire, Frost, Arcane, MM, BM, Affl, Demo, Destro, Boomkin, Ele, Shadow

Die 3 staat tot 1 verhouding van range / melee is allang niet meer geldig.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
[...]
Gewoon ff MV heroic etc.
Graag! :) Ik heb ze wel gedaan in LFR maar nooit normal/heroic.
Ik speel Alliance (DK of Hunter, Priest is level 91)..

Members only:

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:31
Gewoon ff MV heroic etc.

Jow ik ook! Ook voor andere groepsgerelateerde dingen mogen mensen me altijd meevragen. Kan alles spelen van healer tot tank tot melee/ranged dps. Speel voornamelijk horde, maar heb soon ook een alliance pala op 100 :)

Members only:

• demokert
Ries schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:11:
De 3 ret paladins kan je wel dumpen :P
waarom dan ?

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:29:
Tsja wat wil je dan extra hebben, locks ofzo?
Speel zelf ook Hunter en Warriors. Vind het persoonlijk beide erg leuk
Een lock zou leuk zijn, maar extra ranged in het algemeen is wel lekker. Ervaring leert dat veel bosses een stuk overzichtelijker/makkelijker worden met een 50/50 verdeling of zelfs ranged heavy.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-11 08:11
Heb gemerkt dat op nu beginnen niet altijd leuk is. Eerste levels wel maar geen enkele uitdaging. Daarna de eerste dungeon en dan is het over. Zo snel de levels omhoog en om dan weer naar een Area te gaan voor quests is lastig. Meestal heel veel lopen. En als je dan weer een dungeon doet ben je alweer te hoog level. Maar geen dungeons doen is ook niet leuk. Alleen dungeons ook niet. Bij welk level gaat dat een beetje leuk worden? Dus geen 4 levels per dungeon zo ongeveer?
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:08:
Ons probleem met Demon Hunters: nog een melee dps class. Ranged DPS was al lastig te vinden de laatste tijd. Alleen altijd hunters in overvloed. Nu hebben 3 van onze hunters aangegeven te rerollen of survival te gaan spelen en bestaat ons volledige ranged team uit: 1x moonkin, 1x mage, 1x hunter, 2x shaman en 1x priest. Dat klinkt niet zo erg, maar daar staat tegenover: 2x warrior, 2xDemon Hunter, 1x Rogue, 1x feral druid, 1x shaman, 3x paladin en 1x hunter als melee. 11 melee dps vs 6 ranged dps. En alle applications zijn voor melee de laatste tijd :X
Wij hebben het totaal andersom :X verzuipen in de ranged, krijgen geen melee

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
jaydenjarno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:14:
Heb gemerkt dat op nu beginnen niet altijd leuk is. Eerste levels wel maar geen enkele uitdaging. Daarna de eerste dungeon en dan is het over. Zo snel de levels omhoog en om dan weer naar een Area te gaan voor quests is lastig. Meestal heel veel lopen. En als je dan weer een dungeon doet ben je alweer te hoog level. Maar geen dungeons doen is ook niet leuk. Alleen dungeons ook niet. Bij welk level gaat dat een beetje leuk worden? Dus geen 4 levels per dungeon zo ongeveer?
Ik merk dat je vanaf zo'n 60 niet meer per dungeon levelt.
Het is altijd wel fijner om een nieuwe dungeon te doen zodat je ook de quests meepakt, maar ik merkte dat bij TBC dungeons ik niet 1 level per dungeon kreeg, ook inclusief quests.

pr0mpt - It never hurts to help!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:02
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:53:

Mag ik vragen wat je battletag is? Vind wel leuk om met andere tweakers te spelen dan maak ik wel een 100 char op jullie realm.

• detheavn
pr0mpt schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:30:
[...]

Ik merk dat je vanaf zo'n 60 niet meer per dungeon levelt.
Het is altijd wel fijner om een nieuwe dungeon te doen zodat je ook de quests meepakt, maar ik merkte dat bij TBC dungeons ik niet 1 level per dungeon kreeg, ook inclusief quests.
When gold to spare: Investeren in Elixir of the Rapid Mind :p

Ik merk wel dat in MOP/WoD je behoorlijk minder XP nodig lijkt te hebben. Ik was er zo snel doorheen toen ik laatst mijn warrior levelde :)

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

When gold to spare: Investeren in Elixir of the Rapid Mind :p

Ik merk wel dat in MOP/WoD je behoorlijk minder XP nodig lijkt te hebben. Ik was er zo snel doorheen toen ik laatst mijn warrior levelde :)
Als je genoeg gold hebt voor de XP pots en full heirlooms kan je in iets meer dan 4 uur van 1 naar 100.

1 tot en met 90 in dungeons (zorg dat je een groep hebt => geen queue times) en 90-100 met bonus objectives.

• rolandos582
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:17:
[...]
Invite mij in de guild, krijg je mijn hunter + warrior erbij. Heb je beide :P
Rolandos#2381
Heb de hele felforged set bij elkaar kunnen sprokkelen... Nu maar sparen voor de overige sets (mail, leather en cloth)

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Haha ik wil wel een rogue lvl'en :)
Altijd al gaaf gevonden.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Inmiddels toch weer twijfels over of ik toch wel Blood DK wil mainen in Legion :'(

Ik kom er maar niet uit, wat irritant zeg.

Tesla M3LR '21

Holy crap, de guild is overspoeld met Demon Hunters... Alleen maar namen in het paars te zien online... doh! :P

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 10-08-2016 19:06 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10 08:56
Op mijn realm hebben ze allemaal namen als iamlegion, illadanxx, burningle, glaivexx .....

Ben blij dat ik op mijn spriest zit en geen deel uit maak van het DH stigma, want met namen als dat zijn ze goed op weg om als DK's bezien te worden in het begin van Wrath :)

Zowiezo geen zin in DH, ze bieden voor mij niet genoeg diepgang of fun om heel het probleem erbij te pakken van een raid spot te vinden of een pug spot, gaat veel makkelijker op een shadow priest zijn + er is meer diepgang met talents zoals surrender to madness , Momentum is voor mij geen diepgang maar gewoon een clunky concept waar je je movement gebruikt voor 4 sec damage boosts + gaat ook niet mogelijk zijn in elke dungeon en op elke raid boss.

[ Voor 45% gewijzigd door Katmi op 10-08-2016 19:21 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:43
Ik was verbaasd dat mijn eerste ingeving voor een DH naam 'innerdemons' nog niet bezet was :)
Kaap schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:35:
Demon Hunters, de nieuwe Legolas hype...
Legolas... Demon Hunter...? Ik zie het verband niet eerlijk gezegd. Maar dat ter zijde. :)

Merk dat ik me nergens anders op wil richten behalve dan de invasions... Dus ben eigenlijk een beetje m'n tijd aan eht verdoen ingame... Weird om te merken. Haha, toch maar eens even aan de slag met m'n shaman i suppose. O-)

Holy crap... zojuist even de beruchte AH kerel van m'n guild bekeken... en daarna even naar z'n wealth... maar hij heeft gewoon de nieuwe goldcap op z'n character(s)...

Wow... Queue op Silvermoon... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 10-08-2016 19:44 ]

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

RustStorm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Legolas... Demon Hunter...? Ik zie het verband niet eerlijk gezegd. Maar dat ter zijde. :)

Merk dat ik me nergens anders op wil richten behalve dan de invasions... Dus ben eigenlijk een beetje m'n tijd aan eht verdoen ingame... Weird om te merken. Haha, toch maar eens even aan de slag met m'n shaman i suppose. O-)

Holy crap... zojuist even de beruchte AH kerel van m'n guild bekeken... en daarna even naar z'n wealth... maar hij heeft gewoon de nieuwe goldcap op z'n character(s)...

Wow... Queue op Silvermoon... 8)7
Night elf Hunters met varianten op Legolas zijn naam. Zelfde nu met Demon Hunters met varianten op Illidan zijn naam
DidierB schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:47:
[...]

Night elf Hunters met varianten op Legolas Ijn naam. Zelfde nu met Demon Hunters met varianten op Illidan zijn naam
Check :) Got it! Thanks. ^_^

• rolandos582
Ik moet zeggen dat ik DH wel enorme fun vind, inmiddels 100 en on the grind for gear. Enorme fun zeker.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10 08:56
Had ik ook op Beta maar op 110 was de fun minder na 8u spelen, begon een beetje stale en eentonig al te worden en switchen naar momentum wou ik niet want vind het een rot mechanic dat clunky werkt.

Daarmee zeg ik niet dat dit voor iedereen zo zal zijn maar het begint nogal snel het 1-2 syndroom te vertonen ( 1 als in de ability die fury build en 2 als in chaos strike wat de fury dumpt ) ook fury vind ik maar half uitgewerkt, het lijk op rage maar buiten het feit dat je generator tussen 20 en 30 fury random geeft is er niets random aan hoe fury werkt, op warriors of bears heb je dit nog iets of wat soms met rage.

Ik sluit me gewoon aan bij Preach over de DH, een class voor wie simple dps wilt en veel flashy action op het scherm maar nooit geen moment van '' hier komt ie dan ''.
Maar zo te zien op mijn realm kan veel mensen dat niks schelen want 80% wat ik in SW zie is DH.
Katmi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:43:
Ik sluit me gewoon aan bij Preach over de DH, een class voor wie simple dps wilt en veel flashy action op het scherm maar nooit geen moment van '' hier komt ie dan ''.
Maar zo te zien op mijn realm kan veel mensen dat niks schelen want 80% wat ik in SW zie is DH.
Hier sluit ik me wel bij aan.
Vermoed dat de DH pop nog sneller zal gaan dalen als toen de DK'S
Die hadden nog 3 builds

FUMES et CARNES

Verwijderd

Blij met m'n achievement :)

Afbeeldingslocatie: https://i1029.photobucket.com/albums/y356/Joost_Knapen/A79A3D12-BABD-41B7-B6A9-C092BEC97581_zpspevgfrgu.jpg

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

hebben jullie ook lagg, ik lagg als een malle laatste half uur.

Verwijderd

Hier weinig last van.

• rolandos582
small patch ook btw, 17mb oid

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:31
He wat toevallig, zit jij niet ook in de guild Kingsman NL op outland? Heb je volgens mij zelfs nog als eerste congrats met die achiv toen :+ Mn char daar heet Nargoth :)

Verwijderd

Pyr0_ schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:05:
[...]

He wat toevallig, zit jij niet ook in de guild Kingsman NL op outland? Heb je volgens mij zelfs nog als eerste congrats met die achiv toen :+ Mn char daar heet Nargoth :)
Dat ben ik >:)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit wat is die broken shores cinematic vet heey van alliance .. horde moet ik maar online kijken want heb geen hoge horde meer :P

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dooiedibbes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:43:
hebben jullie ook lagg, ik lagg als een malle laatste half uur.
Er was wat lag ja,zo'n 3k ms :P mezelf maar even buiten drukkere gebieden gezet voorlopig

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 11-08-2016 00:04 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:11:
Valt het jullie ook op hoe weinig WW monks er zijn ?
yup die zijn helemaal kut geworden moest ik beta geloven

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.