ja, dat dacht ik dus ook. maar volgensmij gaat de halve playerbase van World of warcraft mage spelen in legionIrrival schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]
Mage.. zoals aangegeven in vorige post. Dat wordt echt een pvp machine!
Who cares dat de halve playerbase mage gaat, als jij je kan onderscheiden door skill of whatever dan zet je 80% van die playerbase al buitenspelDaradius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:50:
[...]
ja, dat dacht ik dus ook. maar volgensmij gaat de halve playerbase van World of warcraft mage spelen in legion. mijn mage is wel lang mijn main geweest, dus ik heb daar echt alle professions op max. zou dus wel ideaal zijn om daar op verder te gaan. vind het nu zelfs al ideaal spelen als fire mage.
[ Voor 4% gewijzigd door Irrival op 05-08-2016 10:54 ]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
dat is idd ook waar, en het ziet er naar uit dat er veel arena comps goed werken met een fire mage. misschien word het dan uiteindelijk toch fire mageIrrival schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Who cares dat de halve playerbase mage gaat, als jij je kan onderscheiden door skill of whatever dan zet je 80% van die playerbase al buitenspel
Ik ga sws resto shaman en wil me deze expansion alleen maar focussen op pvp. Dus mocht je je vervelen na het levelen dan mag je me altijd een bericht sturenDaradius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:57:
[...]
dat is idd ook waar, en het ziet er naar uit dat er veel arena comps goed werken met een fire mage. misschien word het dan uiteindelijk toch fire mage
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Nah, dat zal wel mee vallen hoor. Volgens mij worden DH's, enahnce shammy en shadow priest de FOTM na launch en daarna gaat iedereen weer zijn eigen wegDaradius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:50:
[...]
ja, dat dacht ik dus ook. maar volgensmij gaat de halve playerbase van World of warcraft mage spelen in legion.
Gewoon lekker gaan spelen wat je het meeste plezier geeft.
FUMES et CARNES
zou zeker leuk zijn om te doen, speel zelf wel horde. ik probeer me ook een beetje af te stellen op de andere mensen waar ik altijd arena mee speel. hoogste wat ik zelf heb gehaald is 2100 op mijn disc priest (vandaar dat ik priest weer aan het overwegen was). maar als het je leuk lijkt om een keer wat arena's of rbg's te doen, laat het gerust weten. ik en 5 andere vrienden van me zijn ook compleet ingesteld op pvp en gaan er in legion weer flink mee aan de slag.Irrival schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:00:
[...]
Ik ga sws resto shaman en wil me deze expansion alleen maar focussen op pvp. Dus mocht je je vervelen na het levelen dan mag je me altijd een bericht sturenkijken of we iets kunnen presteren in arena. Ik heb zelf alleen maar arena gedaan in Wotlk (2v2 Rogue/Enh shaman combo : 2088 rating). Resto shaman in arena gaat waarschijnlijk snel generfed worden, dus ik wil nog snel profiteren van de ress totem en double hex
Nu na 3 guildsraids te hebben gehad met de nieuwe spec, voelt fury nog grotendeels hetzelfde aan. Tis toch voornamelijk een BT > RB > FS/WW/Rampage rotation. Afhankelijk van je enrage status en of er aoe te doen is, kies je je ability. Merk het ook terug aan mijn rankings dat ik het redelijk onder de knie weer heb.
Moet alleen mijn UI nog gaan fixen (nieuwe monitor en de hoeveelheid lege buttons) en al mijn alts nagaan en alles weer op de bars neerzetten en talents en dergelijke kiezen. In ieder geval iets te doen dit weekend
Moet alleen mijn UI nog gaan fixen (nieuwe monitor en de hoeveelheid lege buttons) en al mijn alts nagaan en alles weer op de bars neerzetten en talents en dergelijke kiezen. In ieder geval iets te doen dit weekend
t is net een neushoorn helm
vette hamer
pr0mpt - It never hurts to help!
Ik ben alleen benieuwd hoe snel we uitgekeken zijn op die artifact wapens. Ik neem als voorbeeld heirlooms... die heb je van level 1 tm 100 momenteel, en bij elke drop heb ik zoiets van ah nee jammer, heb er niks aan. Nu droppen er dacht ik ook geen wapens meer in Legion maar toch... zou dat niet als gemis voelen ?
Lastig te zeggen, ik denk dat de relics daarin wel een stuk overnemen. Ik heb zelf het gemis niet echt gemerkt nog op de beta.demokert schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:28:
Ik ben alleen benieuwd hoe snel we uitgekeken zijn op die artifact wapens. Ik neem als voorbeeld heirlooms... die heb je van level 1 tm 100 momenteel, en bij elke drop heb ik zoiets van ah nee jammer, heb er niks aan. Nu droppen er dacht ik ook geen wapens meer in Legion maar toch... zou dat niet als gemis voelen ?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Artifact weapon skins zijn ook nog te krijgen via zowel solo als group content. Het lijkt me best leuk om bepaalde zaken vrij te spelen met guildies. Alsof iederen wat leuks "loot"
Prepatch DPS statiestieken. Best interessant overzicht: http://warcraftlogs.com/statistics/8
Ben benieuwd op dit op lvl 110 met artifact wat beter gebalanceerd is.
[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 05-08-2016 11:43 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
droppen er geen wapens meer in legion?demokert schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:28:
WTF?
Er zijn ook nog verborgen artifact skins te krijgen.
En doordat er talent in het wapen zitten blijft het wel leuk denk ik .
En anders moet je er deze expansie mee door , bij de volgende zijn ze weer weg
En doordat er talent in het wapen zitten blijft het wel leuk denk ik .
FUMES et CARNES
Aangezien je artifact wapen het beste wapen is hoeven er ook geen andere meer te droppen.pr0mpt schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
droppen er geen wapens meer in legion?
WTF?
Ik kan het niet opzoeken op het werk, maar ik heb wel ergens gelezen dat het de idee is dat je unlockte artifact weapon skins te transmoggen zijn in eventuele toekomstige xpacs. Zal thuis eens kijken wat ik kan vinden.Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:41:
[ Voor 0% gewijzigd door detheavn op 05-08-2016 11:45 . Reden: vieze typos :( ]
Ja, dat heb ik ook ...gehoord ?detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:43:
[...]
Ik kan het niet opzoeken op het werk, maar ik heb wel ergens gelezen dat het de idee is dat je inlockte artifact weapon skins te transmoggen zijn in eventuele toekomstige xpacs. Zal thuis eens kijken wat ik kan vinden.
Dacht dat het gezegd was in een QA van Blizzard op Twitch
FUMES et CARNES
Fire mage is mooi op het moment inderdaad!amphora schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:40:
Prepatch DPS statiestieken. Best interessant overzicht: http://warcraftlogs.com/statistics/8
Helaas wel een nerf gekregen paar dagen geleden, dus dps is flink naar beneden, maar nog steeds ok: https://www.warcraftlogs.com/statistics/8#sample=1
Assassination en Sublety liggen mooi bij elkaar zegIntToStr schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
Fire mage is mooi op het moment inderdaad!
Helaas wel een nerf gekregen paar dagen geleden, dus dps is flink naar beneden, maar nog steeds ok: https://www.warcraftlogs.com/statistics/8#sample=1
Pfff blijkt maar eens dat warlocks [en zeker affliction] zwaar de sjaak zijn...
En dat voor een "pure" dps class....
Shaman of Druid komen er erg goed vanaf op het moment lijkt
En dat voor een "pure" dps class....
Shaman of Druid komen er erg goed vanaf op het moment lijkt
Is allemaal wel zonder Artifact wapen dus je kan er in principe weinig mee ?
FUMES et CARNES
Precies, volgende maand zal het heel anders zijn. Hoop ik.Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:59:
Is allemaal wel zonder Artifact wapen dus je kan er in principe weinig mee ?
Nou "hoor" je op de beta ook wel goede dingen over ele shaman en shadow priest dus er zal ook wel enige vorm van waarheid in zitten.
Het hangt er ook vanaf wat je artifact talent is of doet, denk ik.
Met dat in het achterhoofd ziet het er niet best uit voor mijn Arms warrior
Het hangt er ook vanaf wat je artifact talent is of doet, denk ik.
Met dat in het achterhoofd ziet het er niet best uit voor mijn Arms warrior
FUMES et CARNES
Moet nog een keuze maken wat ik ga spelen in Legion,
Me Lock die ik al sinds vanilla speel, of me DK..
Lastig Lastig
Lastig Lastig
Kiezen tussen twee klasses valt nog mee, ik moet kiezen tussen... alles behalve mage of monk, die krijg ik niet meer naar 100 tegen dat Legion live gaatunwolf schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:28:
Moet nog een keuze maken wat ik ga spelen in Legion,
Lastig Lastig
Waarschijnlijk wordt het mijn pink haired gnome rogue (eerste alliance char ooit dat ik rolde) of een warrior (eerste klasse die ik ooit rolde).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Als legion start op 31 augustus, het eerste dat we waarschijnlijk gaan moeten doen is kijken voor uw artifact wapen te halen. Nu vroeg ik me af of je bvb direct voor alle specs van uw class de artifact zal kunnen halen? Of kan je maar 1 artifact unlocken tot je lvl 110 bent en dan pas de andere(n)?
Andere vraag is het volgende, stel ik heb de artifact voor mn fire mage, ik haal ook de artifact voor mn frost specc. Als ik talents swap, word de artifact ook automatisch mee geswapped? Of ben je verplicht om terug uw gear/artifact van alle speccs mee te hebben in uw bags?
Andere vraag is het volgende, stel ik heb de artifact voor mn fire mage, ik haal ook de artifact voor mn frost specc. Als ik talents swap, word de artifact ook automatisch mee geswapped? Of ben je verplicht om terug uw gear/artifact van alle speccs mee te hebben in uw bags?
Wat ik eigenlijk wel wil weten is of je alle 3 (2 dh / 4 durid) de artifact quests mag doen, of dat je de overige in je schoot geworpen krijgt. Van wat ik van alle quests heb gezien lijkt het me namelijk leuk om ze allemaal te mogen doen zonder extra characters te moeten rollen
Je kan ze allemaal doendetheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:58:
Wat ik eigenlijk wel wil weten is of je alle 3 (2 dh / 4 durid) de artifact quests mag doen, of dat je de overige in je schoot geworpen krijgt. Van wat ik van alle quests heb gezien lijkt het me namelijk leuk om ze allemaal te mogen doen zonder extra characters te moeten rollen
Van druid heb er nu twee zelf gedaan.
DH heb ik ze ook beide
Shammy resto en enhance ook
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 13:01 ]
FUMES et CARNES
Vanaf level 102 krijg je de mogelijkheid om ook de artifacts van andere specs te halen. Die zul je ook allemaal via de bijbehorende quest lines moeten halen.
Overigens zijn de eerste 13 punten op je tweede artifact net zo duur in totaal als de 14e op je eerste alleen, dus je kunt vrij snel een behoorlijk deel van je off specs bij elkaar sparen.
Overigens zijn de eerste 13 punten op je tweede artifact net zo duur in totaal als de 14e op je eerste alleen, dus je kunt vrij snel een behoorlijk deel van je off specs bij elkaar sparen.
Wat mogen deze kosten dan? En begrijp ik het goed dat je ze enkel kunt vrijspelen door quests? Anders zie ik het gebeuren dat de rijke spelers alles direct vrijspelen als dat al niet het geval is.IntToStr schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:08:
Vanaf level 102 krijg je de mogelijkheid om ook de artifacts van andere specs te halen. Die zul je ook allemaal via de bijbehorende quest lines moeten halen.
Artifact Power. Dus niet met gold. Die AP kun je van allerlei soorten content krijgen. Quests, world quests, dungeons, raids, whatever.demokert schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Wat mogen deze kosten dan? En begrijp ik het goed dat je ze enkel kunt vrijspelen door quests? Anders zie ik het gebeuren dat de rijke spelers alles direct vrijspelen als dat al niet het geval is.
Er zit wel een soort max op dat je kunt krijgen per dag/week, dus je kunt zo langzaam je artifact uitbreiden. Na een maand of 2 a 3 zul je alle abilities hebben unlocked als je alles blijft doen in die periode.
Ik heb wel het idee dat ze dit systeem eerder in hadden willen voeren. Een expansion (or twee?) terug zijn er een hele boel icons gedatamined welke suggereerde dat blizzard voor iedereen een legendary wapen wou maken. Ik weet niet zeker of hier ook maar enige relatie tussen is, maar het zou zomaar kunnen
Idd, het titan path ding waar ze over spraken tijdens cataclysm lijkt heel erg sterk op wat je nu met artifact wapens kan doen. Alleen hebben ze dat toen afgevoerd.detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:20:
Ik heb wel het idee dat ze dit systeem eerder in hadden willen voeren. Een expansion (or twee?) terug zijn er een hele boel icons gedatamined welke suggereerde dat blizzard voor iedereen een legendary wapen wou maken. Ik weet niet zeker of hier ook maar enige relatie tussen is, maar het zou zomaar kunnen
Op level 100 krijg je automatisch de quest voor je artifact weapon eenmaal je in legion dalaran bent. Je kan dan kiezen voor welke spec je de quest wil doen. Vanaf level 102 kan je voor al je andere specs de quest line doen. Dit kost geen gold, alleen wat quest tijd maar dat is ook zoveel niet.
Je artifact unlocken doe je idd met artifact power dat je op alle mogelijk manieren kan verdienen door de game te spelen (questen, dungeons, raids,...)
Volgens wat ik hoor zit er geen limiet op je artifact power dat je kan verdienen, alleen kost het je veel tijd natuurlijk. Er zit wel een mechanisme in waarmee je character over tijd sneller artifact power kan krijgen. Je zal op level 110 een quest kunnen doen in je orde halls waarmee je een workorder kan starten dat 5 dagen duurt waarna je iets krijgt wat je artifact knowledge verhoogt. Hoe hoger je artifact knowledge hoe meer power je krijgt van artifact relics.
Artifact power gaat je wel wat tijd kosten om te verzamelen. Wil je toch de andere wapens ook wat power geven dan kan je dit best tot level 13 doen, vanaf dan gaat het heel hard omhoog. Level 14 bereiken kost evenveel artifact power als alle vorige levels samen.
[ Voor 15% gewijzigd door Grompie op 05-08-2016 13:52 ]
Ah, duidelijk, was nog niet helemaal op de hoogte van hoe dat archifact deel zou werken, heb me daar nog niet in verdiept.
Eerst zoveel mogelijk chars nu naar 60 krijgen, kan ik kijken welke ik mijn 100 boost aan besteden wil
Eerst zoveel mogelijk chars nu naar 60 krijgen, kan ik kijken welke ik mijn 100 boost aan besteden wil
Hier is de kogel ook door de kerk. Legion net online gekocht bij Blizzard.
Nu nog even kijken waar ik ga spelen, en wat. Priest (heals) of toch gewoon lekker door op de mage.
Nu nog even kijken waar ik ga spelen, en wat. Priest (heals) of toch gewoon lekker door op de mage.
Het enige "nadeel" van dit systeem is dat naar verwachting een hoop spelers gewoon lekker het bij 1 spec houden tijdens levelen. Dan kan je all AP in je main weapon stoppen.
Ik ben bang dat er problemen kunnen komen met healers bijvoorbeeld.
Stel je leveled als enhancement en dat wil je ook je main maken.
Bij level 102 haal je de resto artifact en daarna spec je weer terug en je leveled weer lekker door tot bijv. 105 en al je punten stop je in Doomhammer.
Je doet een dungeon en de healer gaat weg, dan is het lastig(-er) om dan resto te speccen. Puur omdat je gewoon geen talents hebt op je resto artifact. Zelfde geld ook voor DPS met een tank alternatieve spec.
Ja, je kan dit enigszins opvangen door minimaal die 13 punten in je tweede artifact te stoppen maar ik vermoed dat niet veel mensen dit zullen doen.
IK doe het nu nl ook niet
Ik ben bang dat er problemen kunnen komen met healers bijvoorbeeld.
Stel je leveled als enhancement en dat wil je ook je main maken.
Bij level 102 haal je de resto artifact en daarna spec je weer terug en je leveled weer lekker door tot bijv. 105 en al je punten stop je in Doomhammer.
Je doet een dungeon en de healer gaat weg, dan is het lastig(-er) om dan resto te speccen. Puur omdat je gewoon geen talents hebt op je resto artifact. Zelfde geld ook voor DPS met een tank alternatieve spec.
Ja, je kan dit enigszins opvangen door minimaal die 13 punten in je tweede artifact te stoppen maar ik vermoed dat niet veel mensen dit zullen doen.
IK doe het nu nl ook niet
FUMES et CARNES
Zul je die talents echt missen bij de pre-110 dungeons? Geen beta gespeeld, dus ik heb geen flauw idee wat de moeilijkheidsgraad van die dungeons is.
Idd, voor dungeons zal het er idd voor zorgen dat mensen minder snel van spec zullen veranderen. Het zal namelijk enkele maanden voor casual spelers duren eer ze alles unlocked hebben.
Voor normal en heroic dungeons verwacht ik echter dat die extra dingen van je wapen niet zoveel zullen uitmaken. Je extra ability krijg je toch al vanaf de start van je wapen. Voor mythic dungeons zal het echter wel noodzakelijk zijn om een goed wapen te hebben.
Voor normal en heroic dungeons verwacht ik echter dat die extra dingen van je wapen niet zoveel zullen uitmaken. Je extra ability krijg je toch al vanaf de start van je wapen. Voor mythic dungeons zal het echter wel noodzakelijk zijn om een goed wapen te hebben.
-Legion prepatch-
O sweet, misschien is er wel iets cools te doen, even mn sub activeren
mfw ik nogsteeds inlog om garrison te checken en vervolgens weer uitlog
Woensdag weer inloggen voor Demon Hunter of de eerste Demon Invasions.Goemies schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:32:
-Legion prepatch-
Ander vraagje: Kun je je artifact ook voor andere specs gebruiken? Stel ik begin met shaman, pak elemental artifact en bij de eerste dungeon op level 100 (dus nog geen tweede artifact kunnen halen) bedenk ik me dat ik toch beter had kunnen healen. Artifact heeft neem ik aan toch wat basis stats (intellect, crit, mastery etc) die altijd goed zijn?
[ Voor 33% gewijzigd door amphora op 05-08-2016 14:38 ]
Dat klopt, maar het is de bedoeling dat je voor elke spec een aparte artifact haalt. Dus ga je eerst DPSen en vervolgens wil je healen, dan moet je eigenlijk een nieuwe artifact halen. Dus ik denk ook niet dat je verder wil gaan met de "verkeerde" artifact.amphora schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Woensdag weer inloggen voor Demon Hunter of de eerste Demon Invasions.
Ander vraagje: Kun je je artifact ook voor andere specs gebruiken? Stel ik begin met shaman, pak elemental artifact en bij de eerste dungeon op level 100 (dus nog geen tweede artifact kunnen halen) bedenk ik me dat ik toch beter had kunnen healen. Artifact heeft neem ik aan toch wat basis stats (intellect, crit, mastery etc) die altijd goed zijn?
Ik hoop dat we er vanuit mogen gaan dat je gelijk een andere artifact er bij kan halen? Heb zelf nog niet gekeken hoe je deze krijgt, maar dan zie ik dan wel.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Bij bijv monks zijn er voor WW echt abilities die je alleen kunt gebruiken met one-handers en bij brewmaster zijn er dan weer die je alleen kunt gebruiken met een 2 hander. Effectief gezien wil dat zeggen dat je je rotatie niet uit kunt voeren en je dus behoorlijk sub-optimal gaat presteren 
Ik weet niet hoe dat zit met caster & healer combo, maar ik kan me voorstellen dat daar in sommige gevallen misschien wat beter uitpakt... Even ter zijde laten dat je je artifact ability dan mist.
Ik weet niet hoe dat zit met caster & healer combo, maar ik kan me voorstellen dat daar in sommige gevallen misschien wat beter uitpakt... Even ter zijde laten dat je je artifact ability dan mist.
Nee, dat kan niet. Je wapens worden "rood", m.a.w. je krijgt de stats niet die er op zit.amphora schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Stel je bent resto en je specced elemental zonder het artifact te hebben dan ben je eigenlijk "wapen loos" .
Kijk maar :

of :
[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 14:58 ]
FUMES et CARNES
Weet het niet zeker, maar ik dacht dat je je artifact alleen maar in de bijbehorende spec kunt equippen. Een standaard artifact halen is echter zo gebeurd hoor, zeker als je al wat hoger (item) level bent.
Welke specs van de druid heb je geprobeerd? Ik ga waarschijnlijk Guardian/feral maar twijfel nog met welke spec ik ga levelen. Feral lijkt me sneller maar, vraag me af hoeveel trager guardian spec met feral affinity talent is.Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
Je kan ze allemaal doen
Van druid heb er nu twee zelf gedaan.
DH heb ik ze ook beide
Shammy resto en enhance ook
Ik heb nu feral/guardian gedaan.Potgrond schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Welke specs van de druid heb je geprobeerd? Ik ga waarschijnlijk Guardian/feral maar twijfel nog met welke spec ik ga levelen. Feral lijkt me sneller maar, vraag me af hoeveel trager guardian spec met feral affinity talent is.
Verschil is minimaal voor levelen. Guardian is misschien sneller omdat je packs kan killen.
Ik heb het eerder gezegd maar ik zou aanraden om in de spec te levelen waarmee je ook de dungons in wilt gaan.
FUMES et CARNES
Als je class order hall opgezet hebt en aantal start quests daarvan gedaan hebt unlock je de quest voor je offspecs.Diigii schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Ik hoop dat we er vanuit mogen gaan dat je gelijk een andere artifact er bij kan halen? Heb zelf nog niet gekeken hoe je deze krijgt, maar dan zie ik dan wel.
Ah vet, bedankt!Kaap schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
Als je class order hall opgezet hebt en aantal start quests daarvan gedaan hebt unlock je de quest voor je offspecs.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ja dat idee had ik ook al, de damage van guardian is prima en kan in ieder geval meer dan 2 mobs tegelijk aan. Gelukkig speelt de spec goed en zijn de nieuwe bear forms erg nice. Nu hopen dat de spec ook goed genoeg is voor mythic+ dungeons en hogere raid levels.Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Ik heb nu feral/guardian gedaan.
Verschil is minimaal voor levelen. Guardian is misschien sneller omdat je packs kan killen.
Ik heb het eerder gezegd maar ik zou aanraden om in de spec te levelen waarmee je ook de dungons in wilt gaan.
Ik ga denk ik levellen als blood DK.
Vind dat toch de tofste spec, en ik baal ervan dat ze unholy hebben generfed pas. Hopelijk is blood (en sowieso tankspec) een beetje viable om te levellen
Vind dat toch de tofste spec, en ik baal ervan dat ze unholy hebben generfed pas. Hopelijk is blood (en sowieso tankspec) een beetje viable om te levellen
Tesla M3LR '21
Ik ben zelf van plan om te gaan levelen als Guardian met de Resto affinity. Die talent laag draait vooral om de passive ability, de actieve abilities zoals van bijvoorbeeld Feral werken niet in beer vorm en om nou als Guardian in cat form te gaan levelen dan mis je weer te veel van je rotation.Potgrond schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Welke specs van de druid heb je geprobeerd? Ik ga waarschijnlijk Guardian/feral maar twijfel nog met welke spec ik ga levelen. Feral lijkt me sneller maar, vraag me af hoeveel trager guardian spec met feral affinity talent is.
En de Resto passive is de oude Ysera's gift, kortom, gratis self heal. Beter dan dat extra beetje range of net iets sneller rennen.
Mn andere druid ga ik nog ff naar kijken, daar speel ik altijd healer mee, maar misschien dat ik m level als Balance (want nieuwe balance is gewoon tof geworden)
Nerf? Terechte correctie bedoel je. Was beetje over de top. Je doet net alsof ze nu crap zijn, maar ze behoren nog gewoon tot de sterkste dps specs in prepatch.Planespotter schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:46:
Ik ga denk ik levellen als blood DK.
[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-08-2016 17:47 ]
Nee, als ze iets slechter maken dan het was dan is het een nerf.Kaap schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:46:
[...]
Nerf? Terechte correctie bedoel je. Was beetje over de top. Je doet net alsof ze nu crap zijn, maar ze behoren nog gewoon tot de sterkste dps specs in prepatch.
Maar jij mag het een terechte correctie vinden hoor
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Quite! Wikipedia: Nerf (video gaming)Planespotter schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:49:
Nee, als ze iets slechter maken dan het was dan is het een nerf.
lekker tranen met tuiten en iets anders gaan spelen omdat een spec niet meer OP isPlanespotter schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:49:
[...]
Nee, als ze iets slechter maken dan het was dan is het een nerf.
Maar jij mag het een terechte correctie vinden hoor
Want dat is précies wat ik zei inderdaadKaap schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:05:
[...]
lekker tranen met tuiten en iets anders gaan spelen omdat een spec niet meer OP is
Ik speel wat ik het leukste vind, en in dit geval is dat blood. Neemt niet weg dat ik baal van het feit dat ze unholy (wat ik ook een hele toffe spec vind!) - minder sterk - hebben gemaakt.
Tesla M3LR '21
Ja dat klinkt inderdaad ook als een goede optie, de selfhealing van de andere skills in de guardian spec zijn vooral goed op het moment dat je veel damage vangt. De passive healing zal daarbij goed werken, ik denk dat de level snelheden vrij dicht op elkaar zullen zitten. Guardian en balance zijn goed multi target en feral single target.icemotion schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:46:
[...]
Ik ben zelf van plan om te gaan levelen als Guardian met de Resto affinity. Die talent laag draait vooral om de passive ability, de actieve abilities zoals van bijvoorbeeld Feral werken niet in beer vorm en om nou als Guardian in cat form te gaan levelen dan mis je weer te veel van je rotation.
En de Resto passive is de oude Ysera's gift, kortom, gratis self heal. Beter dan dat extra beetje range of net iets sneller rennen.
Mn andere druid ga ik nog ff naar kijken, daar speel ik altijd healer mee, maar misschien dat ik m level als Balance (want nieuwe balance is gewoon tof geworden)
Ging niet meer over minder sterk. Outbreak in PVP was gewoon bizar over de top zo erg was dat. Dat is dan geen nerf meer, maar gewoon een fix. Unintended wat Outbreak teweeg bracht. Ik begrijp daarom dan ook niet dat mensen er van balen als iets dat zo te goed is gefixed wordt. Je moet dan wel heel erg naïef zijn om te vinden dat je benadeelt wordt.Planespotter schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:08:
[...]
Neemt niet weg dat ik baal van het feit dat ze unholy (wat ik ook een hele toffe spec vind!) - minder sterk - hebben gemaakt.
Nu is Unholy niet meer OP, maar behoren ze nog steeds tot de beste performing specs in de pre-patch. Scaling van Dark Arbitar met legendary ring is nog steeds op het randje zo goed.
Pfft, Unholy 
Gief Frost buff !!! ....and my two hander back hehe
Gief Frost buff !!! ....and my two hander back hehe
FUMES et CARNES
The Wandering Spirits op Moonglade waar ik de GM van ben zijn altijd op zoek naar socials. Voertaal is wel engels weet niet of dat een probleem is?Thorval schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:34:
Voor degenen die op Steamwheedle Cartel/Moonglade/The Sha'tar zitten even een vraag.
Weet iemand een sociale guild op de alliance kant die mensen aannemen?
Ben begonnen met ook de alliance kant te gaan doen en mis het sociale enorm :-)
Op dit moment weinig mensen online maar rond Legion zullen ze wel weer online komen. Mocht je zin hebben dan stuur mij maar een DM met je BNet dan kan ik je altijd een invite geven.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
ook weer terug in wow is wel even wennen weer na ruim jaar
en zit nu op ander server kazzak en in groot NL guild bomen zijn relaxed
en mijn orc locky ashrah loopt lekker vanilla bij
met green fire Q + titel of the Black Harvest en the eye of the legion die keer voor 2k hebben kunnen kopen die op mijn new server 120k op ah staat lol
en mijn orc locky ashrah loopt lekker vanilla bij
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Netjes 
Ok, ik ben verkocht en weet mijn main lol
Er zit een class in Legion met een AC/DC reference
geweldig
Ok, ik ben verkocht en weet mijn main lol
Er zit een class in Legion met een AC/DC reference
geweldig
[ Voor 83% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 23:01 ]
FUMES et CARNES
Is dit dezelfde "Bomen zijn Relaxed" van vanilla? Zij zaten toen op Bloodscalp.Motaro schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 21:32:
ook weer terug in wow is wel even wennen weer na ruim jaaren zit nu op ander server kazzak en in groot NL guild bomen zijn relaxed
en mijn orc locky ashrah loopt lekker vanilla bijmet green fire Q + titel of the Black Harvest en the eye of the legion die keer voor 2k hebben kunnen kopen die op mijn new server 120k op ah staat lol
[afbeelding]
*EDIT* Ja dus
[ Voor 17% gewijzigd door Munki op 05-08-2016 23:53 ]
Zit zelf ook te denken om weer terug te keren naar WoW voor Legion. En wil wel eens een horde avontuur gaan doen na jaren lang Alliance op Wildhammer. Zit zelf te denken om een resto shamaan te maken voor Legion. Aangezien te de class is waar ik eigenlijk nog nooit mee heb gespeeld.
Is Kazzak een beetje een leuke server? Want het lijkt me wel leuk om in een NL guild te zitten.
Is Kazzak een beetje een leuke server? Want het lijkt me wel leuk om in een NL guild te zitten.
It's never easy.....
Nou, nooit geluk gehad met rare drops etc. Doe mijn eerste run Stonecore gelijk de trotse eigenaar van Slabhide
PSN: Eczeem
Grtz met je Slabhide! Ik zit ondertussen al tegen de 200 runs xD nog steeds niet XD Maar ik had weer op andere mounts mazzel.
Ik heb die instances ook heel vaak gedaan, Stonecore en Vortex Pinnacle, nooit gedropped
Doet een guildie die instances.... 1ste en 7de keer droppen die mounts voor hem, grrrr!!!
Ik heb de knoop doorgehakt en ga legion ook maar aanschaffen. Lekker casual levelen met een mage en demon hunter en deze keer aan de alliance side. Een keer wat anders 😄 Ik heb een aantal guilds voorbij zien komen maar voornamelijk horde. Zijn er ook nog alliance guilds waarbij casual players welkom zijn?
Dat waren nog eens tijden inderdaad met Niar en The Last Watch. Zat zelf ook op Turalyon (horde) gedurende vanilla en BC, was altijd een eer om in Warsong kapotgemaakt te worden door Niar en z'n crew. Zat zelf in Origin gedurende de BC period, altijd geweldig de strijd op die server.junglebeast schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
Bij ons op de server had je Niar. YouTube: Niar - Feel The Pain Volume 1 - 60 Night Elf Rogue PVP
Echt mooi wat die liet zien met zijn Rogue.
*zucht* ik kan maar niet tot een besluit komen wat mijn main wordt in Legion.
Ik vind belangrijk:
- DPS
- Mythic raid viable
- Class fantasy/lore
DK:
Frost wel cool, maar magere DPS, AOE helemaal niet goed, en brengt verder niets naar een raid wat andere classes niet kunnen. Unholy vind ik niks, dus ook geen alternatieven.
DH: NOPE
Druid: NOPE
Hunter: NOPE
Mage: Meh
Monk: NOPE
Shaman: Elemental en Resto zijn tof, hele class fantasy trekt me verder totaal niet.
Paladin: Ret vind ik supertof, heel Paladin fantasy is ook vet. Maar wederom vooruitzicht niet goed. Single target is on par met de bulk, AOE is triest.
Priest: NOPE
Rogue: NOPE
Warlock: NOPE
Warrior: Speel al 12 jaar Warrior, klaar mee na WoD.
Dus concreet is het Shaman waar ik kwa DPS prima mee aan de bak kan, leuk vind om te spelen, maar buitenom raids en dungeons volledig ruk vind om aan te denken ofzo, versus Paladin waar ik het geweldig vind om mee rond te lopen maar mediocre in content ben.
Ik vind belangrijk:
- DPS
- Mythic raid viable
- Class fantasy/lore
DK:
Frost wel cool, maar magere DPS, AOE helemaal niet goed, en brengt verder niets naar een raid wat andere classes niet kunnen. Unholy vind ik niks, dus ook geen alternatieven.
DH: NOPE
Druid: NOPE
Hunter: NOPE
Mage: Meh
Monk: NOPE
Shaman: Elemental en Resto zijn tof, hele class fantasy trekt me verder totaal niet.
Paladin: Ret vind ik supertof, heel Paladin fantasy is ook vet. Maar wederom vooruitzicht niet goed. Single target is on par met de bulk, AOE is triest.
Priest: NOPE
Rogue: NOPE
Warlock: NOPE
Warrior: Speel al 12 jaar Warrior, klaar mee na WoD.
Dus concreet is het Shaman waar ik kwa DPS prima mee aan de bak kan, leuk vind om te spelen, maar buitenom raids en dungeons volledig ruk vind om aan te denken ofzo, versus Paladin waar ik het geweldig vind om mee rond te lopen maar mediocre in content ben.
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-08-2016 18:15 ]
klopt is die guildMunki schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:50:
[...]
Is dit dezelfde "Bomen zijn Relaxed" van vanilla? Zij zaten toen op Bloodscalp.
*EDIT* Ja dusSuper tof! "<Bomen Zijn Relaxed?> is een guild die al actief is sinds 2005, voormalig op Bloodscalp - EU. Aangezien Bloodscalp al een lange tijd een inactieve server is, zijn we verhuisd naar Kazzak - EU om de guild een nieuw leven in te blazen."
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Iemand die speelt op de server bloodhoof ? Speel nu voornamelijk alleen maar wordt een beetje saai.
Ben niet de beste heb een frost DK ilvl 684 en Rogue ilvl 643
Ben niet de beste heb een frost DK ilvl 684 en Rogue ilvl 643
[ Voor 25% gewijzigd door Intelcorei7 op 07-08-2016 12:31 ]
[Battle.net: Forsaken#22243]
Ik ben heb inmiddels van account weer actief gemaakt en Legion gekocht. Gemiddeld speel ik sinds WLOTK alleen maar de eerste en laatste 6 weken van een expansion om me vervolgens te realiseren dat de game wel leuk is maar dat is simpelweg niet de tijd heb om het spel echt te spelen (raids etc) en als casual beetje rondhuppelen ook niet echt boeiend is.
Ik heb een 100 pally, Warrior en nu ook een DK sinds deze week, blood speelt erg leuk solo, maar voor dungeons etc zal ik wel naar unholy/frost moeten aangezien ik DPS wil spelen.
Voor Legion ben ik er nog niet uit met welke char ik verder ga, mijn Pally is omdat deze altijd mijn main is geweest dan vaak de standaardkeuze. Ik zit eraan te denken om mijn 86 Lock nog ff te levelen voor Legion aangezien ik ook voor elk slot nog een baleful item heb liggen.
Ik heb een 100 pally, Warrior en nu ook een DK sinds deze week, blood speelt erg leuk solo, maar voor dungeons etc zal ik wel naar unholy/frost moeten aangezien ik DPS wil spelen.
Voor Legion ben ik er nog niet uit met welke char ik verder ga, mijn Pally is omdat deze altijd mijn main is geweest dan vaak de standaardkeuze. Ik zit eraan te denken om mijn 86 Lock nog ff te levelen voor Legion aangezien ik ook voor elk slot nog een baleful item heb liggen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Knaap, je doet misschien te moeilijk ?Kaap schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:02:
*zucht* ik kan maar niet tot een besluit komen wat mijn main wordt in Legion.
Ik vind belangrijk:
- DPS
- Mythic raid viable
- Class fantasy/lore
Je loopt al een tijdje te denken over Pally dus waarom zo je het gewoon niet doen ?
Zou me absoluut niet druk maken om nummers/DPS want dat gaat nog zoveel veranderen. Is werkelijk elek expansie zo gegaan en dat weet jij ook.
Als ik jou was zou ik lekker Ret/Holy gaan.
...en in de beta toch een paar andere classes proberen en kijken of je er misschien toch mee klikt
Kan verrassend werken, dat weet ik nu uit eigen ervaring.
Ik wist het ook totaal niet en heb bijna alles getest in de beta.
Ik merkte op een gegeven moment dat ik bepaalde skills begon te missen van een bepaalde class of zelfs dacht dat ik die class al speelde terwijl ik op dat moment met een andere bezig was.
Toen ik dat besefte was ik eruit
FUMES et CARNES
Korte vraag, mijn broers hebben me overgehaald om na 7 jaar weer WoW te gaan spelen. Maar ik vroeg me af of je nu een 'gratis' speelmaand krijgt als je een expansion koopt. Kan ik bijvoorbeeld Warlords of Draenor kopen en dan de eerste maand gratis spelen of moet ik de expansion kopen en ook nog een abonnement nemen?
Volgens mij heeft iedere account al WoD gekregen.
Dan kun je gewoon alleen gametime kopen en weer verder.
Gewoon even inloggen op battle.net. Daar kun je het zo checken.
Dan kun je gewoon alleen gametime kopen en weer verder.
Gewoon even inloggen op battle.net. Daar kun je het zo checken.
Zo ik ben verkocht, shadow priest it is 
Ziek fun met het insanity mechanic, surrender to madness, heel goed in casual bg's ( altijd wel top 3 dmg done ) en nu dat de artifact dagger full voice overs heeft gekregen gaat het nog cooler zijn wanneer ie whispered in Legion.
Wel wat cc verloren in pvp maar zover na een bg of 20 nooit echt gefocused door melee, blijf altijd chill in de groep en maar multidotten
Downside voor mij is wel beperkte aoe dmg op dungeon of raid trash, maar dat sterft toch zowiezo na een minuut ofzo en lack of aoe kan niet opwegen tegen de bovenstaande punten die ik wel fun/cool vind.
Ziek fun met het insanity mechanic, surrender to madness, heel goed in casual bg's ( altijd wel top 3 dmg done ) en nu dat de artifact dagger full voice overs heeft gekregen gaat het nog cooler zijn wanneer ie whispered in Legion.
Wel wat cc verloren in pvp maar zover na een bg of 20 nooit echt gefocused door melee, blijf altijd chill in de groep en maar multidotten
Downside voor mij is wel beperkte aoe dmg op dungeon of raid trash, maar dat sterft toch zowiezo na een minuut ofzo en lack of aoe kan niet opwegen tegen de bovenstaande punten die ik wel fun/cool vind.
[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 07-08-2016 20:30 ]
en daar gaat mijn zelfvertrouwen ....
Kan toch niet stoppen met survival hunter in beta

Een class die ik in 12 jaar niet hoger heb gekregen dan lvl 82 is nu de enige class die ik nog in beta speel lol
Kan toch niet stoppen met survival hunter in beta
Een class die ik in 12 jaar niet hoger heb gekregen dan lvl 82 is nu de enige class die ik nog in beta speel lol
[ Voor 39% gewijzigd door Iusedto op 07-08-2016 21:11 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
Bull!Iusedto schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:08:
Ik speel sinds het begin BM, en blijf dat doen, wat er ook aan goede of slechte wijzigingen zijn, puur omdat ik dat de leukste spec vind. En daarom blijf jij lekker SV spelen!
Zie wel dat het erg veel scheelt als je in een groep kan levelen in Legion . Met 2 of 3 spelers zodat je ook de elites met een naam kan neerhalen. Moet toch maar weer een guild gaan zoeken op Draenor
Ik doe zoveel damage als je eenmaal de rotatie doorhebt. En met 3 DoT's die constant tikken gaat alles uiteindelijk in ieder geval neerVerwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:26:
[...]
Bull!![]()
Ik speel sinds het begin BM, en blijf dat doen, wat er ook aan goede of slechte wijzigingen zijn, puur omdat ik dat de leukste spec vind. En daarom blijf jij lekker SV spelen!
[ Voor 64% gewijzigd door Iusedto op 07-08-2016 21:39 ]
FUMES et CARNES
Vandaag was mijn Lucky day qua mounts:
1 van de mounts van Talanaar
Onyxia drake
Invincible van IC25
Tevens in de raid gebruik gemaakt van StM, hield het helaas met current gear maar 1,5min vol maar zal een kwestie van gewenning zijn met de juiste talents en gear om ze op te houden. Was iig leuk om eens in een raid uit te proberen.
Onyxia drake
Invincible van IC25
Tevens in de raid gebruik gemaakt van StM, hield het helaas met current gear maar 1,5min vol maar zal een kwestie van gewenning zijn met de juiste talents en gear om ze op te houden. Was iig leuk om eens in een raid uit te proberen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat had ik 2 weken geleden.sabriel schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:58:
Vandaag was mijn Lucky day qua mounts:
Onyxia drake
Invincible van IC25
Invincible, Ashes of Al'ar en die Time warden dragon, binnen 30 uur van elkaar.
In het weekend op alle 11 toons even een primal egg gehaalt (moet nog 1 kleur)
leuke plek om toch beetje feeling te krijgen met de nieuwe talents.
Vraag tot op heden af hoe ik toch ooit mijn mage als eerste max level heb kunnen krijgen, by far mijn meest gehate toon.
welke change ik nou niet echt om arm:
Finzle-Loot-o-Rang: man o man die mis ik nog dagelijks waarom moest die nu draenor only worden
Op de paladin: de flash heal die instant werdt en 3x zoveel healde, dit heeft mijn zo vaak gered dus vindt heel erg jammer dat deze nu weg is.
Misschien nog meer maar deze 2 mis ik behoorlijk.
leuke plek om toch beetje feeling te krijgen met de nieuwe talents.
Vraag tot op heden af hoe ik toch ooit mijn mage als eerste max level heb kunnen krijgen, by far mijn meest gehate toon.
welke change ik nou niet echt om arm:
Finzle-Loot-o-Rang: man o man die mis ik nog dagelijks waarom moest die nu draenor only worden
Op de paladin: de flash heal die instant werdt en 3x zoveel healde, dit heeft mijn zo vaak gered dus vindt heel erg jammer dat deze nu weg is.
Misschien nog meer maar deze 2 mis ik behoorlijk.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
./gasptoolkist schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:13:
[...]
Dat had ik 2 weken geleden.
Invincible, Ashes of Al'ar en die Time warden dragon, binnen 30 uur van elkaar.
./jealous
./cutwrist
Ik blijf dit soort berichtjes leuk vinden Iusedto!Iusedto schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:08:
Kan toch niet stoppen met survival hunter in beta![]()
Heb dit weekend geen enkele minuut in WoW doorgebracht. Nu maar eens een dag werk door zien te komen en dan einde van de dag nog even beetje gamen voor de dame weer terug is.
En eerlijk is eerlijk: m'n survival gnome... she's calling for me!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik moest het hele weekend aan je denken lolRustStorm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:01:
[...]
Ik blijf dit soort berichtjes leuk vinden Iusedto!Je maakt iedere keer weer m'n dag op deze manier!
Mijn "oude" hunter is een blood elf female terwijl ik in beta een orc male heb.
Of ik level haar door of ik boost een nieuwe
Had ik nooit verwacht lol
FUMES et CARNES
Ik heb een beetje hetzelfde "probleem". Ik heb ook een elvel 100 female nightelf beastmastery hunter op m'n main server Nagrand. De gnome hunter zit daarentegen op een andere server, weliswaar connected... Weet niet of ik deze ga levelen tot 100 en daarna 110, of dat ik m'n NE ga switchen naar een gnome en survival ga maken... Keuzes, keuzes...Iusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:06:
[...]
Ik moest het hele weekend aan je denken lol![]()
Mijn "oude" hunter is een blood elf female terwijl ik in beta een orc male heb.
Of ik level haar door of ik boost een nieuwe
Had ik nooit verwacht lol
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De kogel is door de kerk gegaan dit weekend. Ik heb Legion gepreorderd en de sub naar 3 maanden gebracht. Gelijk nog maar even door de lfr gegaan van de endraid en een nieuwe staff geloot. Niet dat die gear lang behouden blijft als Legions begint maar ik wil de kleine beetjes voordeel toch wel houden.
Verder nog wat achievements binnen geharkt.
Verder nog wat achievements binnen geharkt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik zou gewoon lekker de NE survival maken ? Of zeg ik nou iets geksRustStorm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:11:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde "probleem". Ik heb ook een elvel 100 female nightelf beastmastery hunter op m'n main server Nagrand. De gnome hunter zit daarentegen op een andere server, weliswaar connected... Weet niet of ik deze ga levelen tot 100 en daarna 110, of dat ik m'n NE ga switchen naar een gnome en survival ga maken... Keuzes, keuzes...
Dan kan je zo Legion in
Zijn er trouwens nog mensen die op Draenor gaan levelen ?
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 08-08-2016 10:56 ]
FUMES et CARNES
Je zegt zeker niets geks.Iusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:34:
[...]
Ik zou gewoon lekker de NE survival maken ? Of zeg ik nou iets geks
Dan kan je zo Legion in
Welk level ben je inmiddels met je survival hunter? Al max of had je een premade gemaakt?
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 08-08-2016 10:57 ]
Gnome master race! Alleen jammer dat ik al weer tijden horde speel
Ik ga in Legion sowieso 1 karakter alliance side levelen, want storylines
Waarschijnlijk noam hunter
Fixeddetheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:59:
[...]
Gnome master race! Alleen jammer dat ik al weer tijden horde speel
Ik ga in Legion sowieso 1 karakter alliance side levelen, want storylines
Waarschijnlijk noam survival hunter
Hoefde niet gefixed te worden, want het werd sowieso survival 
Ik ben echt heel erg van de melee specs, dat samen met mechanicals beestjes en noams! Win/Win
Ik ben echt heel erg van de melee specs, dat samen met mechanicals beestjes en noams! Win/Win
<Optimo> rare even tamen! Dat is nog het beste van alles! En dan later als je groot bent, dan kan je in Gnomeregan (volgens mij) een top mechanical tamen, die als een tank hit..detheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:02:
Hoefde niet gefixed te worden, want het werd sowieso survival
Vanavond normal Hellfire Citadel met een andere guild, en dan een merge bespreken (zij komen bij ons). En dan zijn we met de dps compleet klaar voor Legion 
Alleen nog op zoek naar een competente tank die ook praat op voice communications en we zijn klaar.
Alleen nog op zoek naar een competente tank die ook praat op voice communications en we zijn klaar.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja, Optimo ben ik al aan het campen 
Die mechanical wolf in Gnomeregan ziet er inderdaad ziek uit. Er schijnt ook nog een mechanical schaapje te spawnen in Elwynn forest ergens. Die moet ik ook hebben
Die mechanical wolf in Gnomeregan ziet er inderdaad ziek uit. Er schijnt ook nog een mechanical schaapje te spawnen in Elwynn forest ergens. Die moet ik ook hebben
Haha, ja dat klopt! Is toch helemaal te gek!detheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:04:
Ja, Optimo ben ik al aan het campen
@corset: nice man! Leuk om te lezen. Zou wellicht een keer een normal/heroic run meer willen rennen met m'n warrior. Zal voor de liefhebbers even m'n realid posten:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
ps, hoe zet ik een tekst voor members only?
thanks Grompie! lekker voor de hand liggend ook... Goed bezig ikke...
[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 08-08-2016 11:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()