Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[.membersonly ] [./membersonly]
Maar dan zonder de puntjes
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb een 110 maar dat is een kant en klare op de PVP betaRustStorm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
Welk level ben je inmiddels met je survival hunter? Al max of had je een premade gemaakt?
[ Voor 77% gewijzigd door Iusedto op 08-08-2016 11:17 ]
FUMES et CARNES
[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 08-08-2016 13:26 ]
FUMES et CARNES
Shadow Priest in zowel Pandaria als in WoD gespeeld. Heb verder nog geen BG's gespeeld, maar dit ga ik wel in Legion doen. Het is voor mij nog wel wennen om te switchen van Devouring Plague naar Voidform. Maar tijdens de Legion expansion zal dit wel beter wordenKatmi schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:28:
Zo ik ben verkocht, shadow priest it is
Ziek fun met het insanity mechanic, surrender to madness, heel goed in casual bg's ( altijd wel top 3 dmg done ) en nu dat de artifact dagger full voice overs heeft gekregen gaat het nog cooler zijn wanneer ie whispered in Legion.
Wel wat cc verloren in pvp maar zover na een bg of 20 nooit echt gefocused door melee, blijf altijd chill in de groep en maar multidotten
Downside voor mij is wel beperkte aoe dmg op dungeon of raid trash, maar dat sterft toch zowiezo na een minuut ofzo en lack of aoe kan niet opwegen tegen de bovenstaande punten die ik wel fun/cool vind.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
Er is nog een tijd geweest in wotlk dat mind sear onklopbaar was in aoe dps bij 5+ targets. Helaas daarna helemaal kapot generfed en er nooit meer bovenop geraakt. Zelf nog geen pvp gespeeld met shadow zoals het nu is maar verwacht in legion ook best wel wat bg's te doen ivm het nieuwe honor system. De nieuwe mind bom talent is wel erg cool.Diigii schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
Shadow Priest in zowel Pandaria als in WoD gespeeld. Heb verder nog geen BG's gespeeld, maar dit ga ik wel in Legion doen. Het is voor mij nog wel wennen om te switchen van Devouring Plague naar Voidform. Maar tijdens de Legion expansion zal dit wel beter worden.
"Helaas" is Shadow Priest nooit extreem goed geweest in AOE damage. Er zijn wel wat manieren om dit te verbeteren, maar wat dat betreft kies je voor een raid toch niet zo gauw een AOE talent. Meestal vecht je tegen één of 2 bosses tegelijk tijdens een gevecht, waardoor het kiezen van Talent ten koste gaat van single target DPS (waar het eindelijk wel meer om gaat). Ik heb me er eigenlijk al vanaf het begin bij neergelegd.
En het is trouwens goed om te zien dat je met Shadow Priest nog de top DPS kan halen in een BG's, dat maakt alles wel een stuk vetter
Stop ze gewoon in de cooking professiondetheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:41:
Dan vind ik ook dat pandaren, tauren, worgen en draenei tamable moeten worden. Het blijven toch beertjes, koeien, hondjes en geiten
[ Voor 10% gewijzigd door Grompie op 08-08-2016 13:43 ]
ik main op het moment ook shadow priest (pvp), en ik kan je wel vertellen dat ze erg sterk zijn in pvp. lekker die cleave dmg op houden en de dmg list toppen idd. maar in pvp is shadow priest eigenlijk altijd al erg goed geweest door de hoge cleave dmg.Diigii schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
Shadow Priest in zowel Pandaria als in WoD gespeeld. Heb verder nog geen BG's gespeeld, maar dit ga ik wel in Legion doen. Het is voor mij nog wel wennen om te switchen van Devouring Plague naar Voidform. Maar tijdens de Legion expansion zal dit wel beter worden.
"Helaas" is Shadow Priest nooit extreem goed geweest in AOE damage. Er zijn wel wat manieren om dit te verbeteren, maar wat dat betreft kies je voor een raid toch niet zo gauw een AOE talent. Meestal vecht je tegen één of 2 bosses tegelijk tijdens een gevecht, waardoor het kiezen van Talent ten koste gaat van single target DPS (waar het eindelijk wel meer om gaat). Ik heb me er eigenlijk al vanaf het begin bij neergelegd.
En het is trouwens goed om te zien dat je met Shadow Priest nog de top DPS kan halen in een BG's, dat maakt alles wel een stuk vetter
PSN: Eczeem
Dat is een heirloom trinket: http://www.wowhead.com/item=128318/touch-of-the-void.Dooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:06:
Helaas nog geen lvl 100 toon maar de char waar ik me nu het meest me vermaak is mijn Priest in zowel holy als shadow. Levelen gaat best snel (lvl 84 al, whoohoo)
Heb echter wel een vraag, wanneer ik andere shadow priests zie in een dungeon zie ik vaak van tentacles. Waar komen deze vandaan?
In voidform alles geprobeerd maar kom er maar niet achter.
Wel wennen zeg na 6 jaar er is zo veel veranderd. Al 3 keer verdwaald in Ogrimmar, mis me buff (power word: fortitude (wel nog een shitload aan candles in me bank)) en me Power Word: Shield in Holy is weg
Je kunt ze kopen van de auction house. Bij ons stond de guild bank er ook vol mee. Goede kans dat je er dus 1 zonder al te veel moeite kunt vinden.Dooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:11:
Nice, thanks.
Als ik het nu goed begrijp is dit een quest reward van een Garrison missie?
Betekend dus toch dat ik hiermee aan de slag moet
[ Voor 8% gewijzigd door detheavn op 08-08-2016 14:18 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gratzcorset schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:20:
WOO! met de andere officers/raiders besproken. En ik wordt toch DH Vengeance tankKan niet wachten
Je kunt ook via Battletag kijken, staat in siggieDooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:20:
Ooeehh, daar hou ik je aan.
Mocht ik niet slagen op mijn server dan weet ik je te vinden
[ Voor 20% gewijzigd door detheavn op 08-08-2016 14:24 ]
Gratz !corset schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:20:
WOO! met de andere officers/raiders besproken. En ik wordt toch DH Vengeance tankKan niet wachten
FUMES et CARNES
Bij ons totaal niet. Ik ben de enige, behalve 1 nieuwe recruitdetheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Gratz
Ik heb geen idee hoe ze spelen, maar via youtubers wel een goed beeld gekregen. Lijkt me een heel leuke spec voor een altje van me. Ik vind het trouwens heel vreemd dat er bij ons in de guild bijna niemand DH wil gaan mainen, alleen onze primaire raidleader.
Bij andere mensen wel veel animo in de guild?
[...]
Je kunt ook via Battletag kijken, staat in siggie
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoeft niet, je kan ze krijgen/kopen in trade.Dooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:11:
Nice, thanks.
Als ik het nu goed begrijp is dit een quest reward van een Garrison missie?
Betekend dus toch dat ik hiermee aan de slag moet
Je kunt ze helaas dus niet op de AH kopen, maar je kan ze wel traden.IntToStr schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:13:
Je kunt ze kopen van de auction house. Bij ons stond de guild bank er ook vol mee. Goede kans dat je er dus 1 zonder al te veel moeite kunt vinden.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
FUMES et CARNES
Bij Rampage kan je zodra je gcd voorbij is gewoon verder spammen. Die slagen zal ie dan nog steeds uitvoeren. Het is namelijk geen cast maar een sequence die start (die ongeacht wat je doet afgemaakt zal worden) en alleen de gcd zal triggeren.detheavn schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:11:
Enig fury warrior die me wat verduidelijking gan geven mbt rampage? Zit nu niet thuis, maar volgens mij is de tooltip iets van: 5 keer meppen in 2 seconden of zo.
Zijn die 5 klappen iets wat ik zelf bij moet houden, dus moet ik dan wachten, of kan ik gewoon verder met abilities spammen?
Schoot me net te binnen ... waarschijnlijk sterk staaltje van: you're doing it wrong
[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 08-08-2016 16:35 ]
Ik zit op bloodhoof bij een Nederlandstalige Horde guild. Zelf ook niet super in ilvl 691 nu voor mijn elemental shaman.Intelcorei7 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:45:
Iemand die speelt op de server bloodhoof ? Speel nu voornamelijk alleen maar wordt een beetje saai.
Ben niet de beste heb een frost DK ilvl 684 en Rogue ilvl 643
als je RaF met iemand doet dan werkt het nogsteeds jarolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:41:
Vraagje, werkt RaF bonus exp eigenlijk nog steeds? Zo levelde ik altijd al mijn toons en werkte erg fijn met 200% exp
[ Voor 6% gewijzigd door Daradius op 08-08-2016 17:02 ]
Hoe heet die guild ? Ik zit namelijk ook bij een NL horde guild maar die is niet echt actief meer. Misschien kan ik die van jou joine.stijn014 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:40:
[...]
Ik zit op bloodhoof bij een Nederlandstalige Horde guild. Zelf ook niet super in ilvl 691 nu voor mijn elemental shaman.
[Battle.net: Forsaken#22243]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ye, wat is de max atm. Nog steeds 85? Het werkt zoveel fijner, 200% exp + die bonus items. Heerlijk om door die saaie levels heen te boostenDaradius schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:48:
[...]
als je RaF met iemand doet dan werkt het nogsteeds ja, zelf nog gedaan toen de film uit kwam.
Ja ik weet het nog van vroeger. Met een nieuwe char door dungeons met RAF en heirlooms. 5-6 levels per dungeon runrolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:30:
[...]
Ye, wat is de max atm. Nog steeds 85? Het werkt zoveel fijner, 200% exp + die bonus items. Heerlijk om door die saaie levels heen te boosten
[ Voor 13% gewijzigd door Valdourian op 08-08-2016 19:44 ]
Het is alweer gezellig druk en verwacht dat het de komende tijd alleen maar drukkger gaat wordenhmr schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:23:
Hoe staat het met de Tweakers guild, ben al een tijdje op vakantie dus de g-chat niet echt bijgehouden.
Dit dus, paar questen doen. Level 15 worden en dan ben je level 50+ in een paar uur, letterlijk elke dungeon aan het begin krijg je 4-6 levelsValdourian schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:43:
[...]
Ja ik weet het nog van vroeger. Met een nieuwe char door dungeons met RAF en heirlooms. 5-6 levels per dungeon run
Alleen jammer dat je geen char op je bestaande account kan Raffen. Er moet altijd 1 iemand een nieuw account aanmaken.
Al meer bekend of de realm hetzelfde blijft etc? Ik (Polka/hmr) moet nog even bepalen welke class ik ga mainen!Bartske schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:56:
[...]
Het is alweer gezellig druk en verwacht dat het de komende tijd alleen maar drukkger gaat worden
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
FUMES et CARNES
FUMES et CARNES
Verwijderd
Er zijn momenteel geen plannen om te moven. Zijn weer redelijk in leden aantal gegroeid op Defias en zijn alweer een raid team aan het opzetten voor Legionhmr schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:27:
[...]
Al meer bekend of de realm hetzelfde blijft etc? Ik (Polka/hmr) moet nog even bepalen welke class ik ga mainen!
Ja dit dus, levelen met looms + RaF gaat maar tot 85 of 90 toch? RaF tot 85 en looms tot 80 wat ik me ervan herinner. En daarna gaat het aardig traag, en die chinezen doen het zo cheapKatmi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:29:
Banable offense is ook real world money traden voor ingame goods, bv powerleveling leen jij je account uit aan een hoop chinezen dus tegen de end user agreement van Blizzard, zelfde met echt geld betalen en raid gear vd chinezen ervoor terug krijgen.
Imo is het het niet waard, levelen met heirlooms is al ziek snel en al helemaal met RAF en pve gear kopen is nutteloos nu want binnen 3 weken is het allemaal vervangen door Legion quest gear.
ELVUI en TUKUI gebruik ik volgens mij al zo even uit me hoofd sinds begin WOTLKIusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:56:
En zo is je survival hunter level 85
iemand die gebruikt maakt van ELVUI ?
Zit er aan te denken om die te installeren maar ken niemand er mee
Zal wel mooi zijn, Demon Hunter kopen, en gelijk een boost naar 100 eroverheenjaydenjarno schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:55:
Morgen komt de demon hunter toch voor de pre orders. Zijn er mensen die gelijk demon hunter gaan spelen ? Begint de demon hunter nu gelijk op level 100? Dus tot de 30e geen mogelijkheid tot levellen?
FUMES et CARNES
FUMES et CARNES
FUMES et CARNES
Zal wss gewoon level 100 zijn, en je krijgt toch een free 100 boost. Dus zou voor niemand een probleem moeten zijnIusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:08:
lvl 70 op hetzelfde realm is het in beta
Klopt het dat je ook op de 'fysieke' realm moet zitten om in die guild te komen?Bartske schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:56:
[...]
Het is alweer gezellig druk en verwacht dat het de komende tijd alleen maar drukkger gaat worden
Letterlijk op elke volle realm zit wel een grote nederlandse guild tho, Zelf begon ik op runetotem, niet de meest actieve maar zat een grote nederlandse guild en laatste keer was ik actief op silvermoonDooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Klopt het dat je ook op de 'fysieke' realm moet zitten om in die guild te komen?
Dacht dat crossrealm guilds ook iets waren, zit zelf op Al'Akir maar vind een transfer prima om te doen want alleen is ook zo... alleen
bwa levelen met looms tot 90 en dan kan je snel levelen in draenor met 300% xp elixers en world objectives ( wel iemand hebben die je rond vliegt als je geen draenor flying hebt )rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:54:
[...]
Ja dit dus, levelen met looms + RaF gaat maar tot 85 of 90 toch? RaF tot 85 en looms tot 80 wat ik me ervan herinner. En daarna gaat het aardig traag, en die chinezen doen het zo cheap
Ik wil nu ook geen pve gear kopen, maar met legion zou ik het niet erg vinden tbh.
Met je legion aanschaf krijg je ook een lvl 100 boost, je kan een karakter op defias boosten en de guild joinenDooiedibbes schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Klopt het dat je ook op de 'fysieke' realm moet zitten om in die guild te komen?
Dacht dat crossrealm guilds ook iets waren, zit zelf op Al'Akir maar vind een transfer prima om te doen want alleen is ook zo... alleen
Optimus pruimIntelcorei7 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:58:
[...]
Hoe heet die guild ? Ik zit namelijk ook bij een NL horde guild maar die is niet echt actief meer. Misschien kan ik die van jou joine.
Hahaha meen je niet zit ook bij die guild , heet ingame shireknight frost DK. Nu aardig rustig daar in die guild jastijn014 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:35:
[...]
Optimus pruim![]()
Op de moment ook redelijk kalm,maar tegen de release zelf hopelijk terug meer volk.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Elvui vind ik echt heel fijn! Maar zoals bij iedere UI kost het tijd voordat je alles naar wens hebt ingesteldIusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:56:
iemand die gebruikt maakt van ELVUI ?
Zit er aan te denken om die te installeren maar ken niemand er mee
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Looms gaan tot 100 tegenwoordigKatmi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
bwa levelen met looms tot 90 en dan kan je snel levelen in draenor met 300% xp elixers en world objectives ( wel iemand hebben die je rond vliegt als je geen draenor flying hebt )
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Bzzt, 110 zelfs.Kapoen schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 06:08:
[...]
Looms gaan tot 100 tegenwoordig
En in Draenor heb je die quest bonus gebieden die ook een aardige boost geven tov gewone questlijnen te doen
FUMES et CARNES
Misschien ben je dan juist níet lui!Iusedto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:23:
Ik ben lui en heb al mijn heirlooms maar tot level 60 hehe
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
FUMES et CARNES
Zojuist eens gekeken in mijn character selection scherm en ook daar word aangegeven dat je een lvl 70 char op de realm moet hebben en legion Preorder.Iusedto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:08:
lvl 70 op hetzelfde realm is het in beta
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Is dit alleen met de pre order of zit die lvl 100 boost er sowieso in?Bartske schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:14:
[...]
Met je legion aanschaf krijg je ook een lvl 100 boost, je kan een karakter op defias boosten en de guild joinen
Hmm mijne zijn tot 85. Wat zijn de kosten van upgrade tot 100? Is daar een overzicht van?Kapoen schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 06:08:
[...]
Looms gaan tot 100 tegenwoordig
En in Draenor heb je die quest bonus gebieden die ook een aardige boost geven tov gewone questlijnen te doen
[ Voor 12% gewijzigd door rolandos582 op 09-08-2016 09:18 ]
De boost zit gewoon in LegionDooiedibbes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:12:
[...]
Is dit alleen met de pre order of zit die lvl 100 boost er sowieso in?
http://eu.battle.net/wow/en/legion/#featuresCharacter Boost—immediately raise one character to level 100
FUMES et CARNES
En je krijgt ook 2x profession,gear,gold en lvl 3 garryson right?Iusedto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:16:
[...]
De boost zit gewoon in Legion
[...]
http://eu.battle.net/wow/en/legion/#features
Neerolandos582 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
En je krijgt ook 2x profession,gear,gold en lvl 3 garryson right?
Maar het is beter dan niets krijgen, een level 100 met 0 gear is nog erger.corset schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
Nee
Je krijgt:
Level 3 garrison met minimale followers, die totaal geen gear/quality hebben
Profession alleen als je een level 60 character boost
Gear is 640, dus erg slecht
Gold wat echt bijna niks is
Dat is waar, maar ja. Je krijgt het gratis, zou erger zijn als ze je volledig 720 gevenrolandos582 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
Maar het is beter dan niets krijgen, een level 100 met 0 gear is nog erger.
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 09-08-2016 09:49 ]
FUMES et CARNES
Naja starting gear is wel handig uiteraard, scheelt weer beetje tijd. En bags zijn ook wel leuk, maar hoe moeilijk is 720+ gear nu atm?corset schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:34:
[...]
Dat is waar, maar ja. Je krijgt het gratis, zou erger zijn als ze je volledig 720 geven![]()
ah de spiral die al eeuwen oud is in WoW.Soeski schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:57:
Nouja, als je nu nog begint heb je dat niet zomaar. Je zult Mythic Dungeons of HC moeten raiden om nog aan 720 te komen. Als je geen guild hebt die dat nu nog doet, kan je het vergeten. Je wordt namelijk door niemand meer meegenomen om dit te doen, want... je hebt te laag ilvl. Vicieuze cirkel dus. Om nu mee te mogen met een groep naar een raid waar 715 dropt vragen ze ilvl 725. Go figure. Net zoals je gaat solliciteren voor een baan, en je wordt niet aangenomen omdat je geen ervaring hebt. Ja; hoe kom ik dan aan ervaring... ja dan moet je werken... eh... je snapt het
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Eeuwenoude discussie dit maar zal nog even zeggen waarom het zo is: stel ik wil een groep (ben zelf healer met een redelijk hoog ilvl) maken voor een mythic dungeon. Dan wil ik daar zo snel mogelijk doorheen. Maak ik een groep in de dungeon finder en laat ik die open staan heb ik na 3 minuten iets van 20 dps applicaties. Waarom zou ik degenen met een ilvl onder de 700 kiezen als ik ook kan kiezen voor iemand met 720? Dan neem ik liever een 680 guily mee die ik nog blijk kan maken met wat gear/heirlooms die droppen.Soeski schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:05:
Ik ben het met je eens hoor, maar ik spreek voor mezelf; als he niet in een goede guild zit dan kom je maar heel af en toe een Normal Raid in. (PUG). Zeker als DPS, al healer willen ze nog wel eens "de hand over het hart strijken" en dan hopen ze dat je mee kan komen. Dat je vervolgens als dps of healer een van de betere bent met relatief ilvl, daar hoor je dan niks over. Dat cijfertje zegt blijkbaar gewoon alles; als je 699 ben je een noob en met 700 ben je ineens wel geschikt. Ik snap dat er ergens een graadmeter moet zijn, maar neem iemand mee; als deze echt staat te prutsen vervang je die persoon. Voordeel van de twijfel anyone? Nee, zo gaat het helaas al jaren niet meer. ilvl = leidend want dan "zal je wel goed genoeg zijn, en als je prutst doe je nog steeds wel wat damage of healing vanwege je ilvl"...
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 09-08-2016 10:12 ]
Ik kreeg destijds al kriebels toen men een Ilevel addon begon te gebruiken, maar ga onbekende mensen maar eens uitleggen dat je skill hebt. Dat zegt iedereen tegenwoordig.. totdat je ze in raid ziet. En laten we eerlijk zijn.. het skill niveau in dit spel is de laatste jaren zo hard gekelderd dat je zelfs aan het einde van de expansion nog in LFR wiped.Soeski schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:05:
Ik ben het met je eens hoor, maar ik spreek voor mezelf; als he niet in een goede guild zit dan kom je maar heel af en toe een Normal Raid in. (PUG). Zeker als DPS, al healer willen ze nog wel eens "de hand over het hart strijken" en dan hopen ze dat je mee kan komen. Dat je vervolgens als dps of healer een van de betere bent met relatief ilvl, daar hoor je dan niks over. Dat cijfertje zegt blijkbaar gewoon alles; als je 699 ben je een noob en met 700 ben je ineens wel geschikt. Ik snap dat er ergens een graadmeter moet zijn, maar neem iemand mee; als deze echt staat te prutsen vervang je die persoon. Voordeel van de twijfel anyone? Nee, zo gaat het helaas al jaren niet meer. ilvl = leidend want dan "zal je wel goed genoeg zijn, en als je prutst doe je nog steeds wel wat damage of healing vanwege je ilvl"...
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Nee hoorSoeski schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:57:
Nouja, als je nu nog begint heb je dat niet zomaar. Je zult Mythic Dungeons of HC moeten raiden om nog aan 720 te komen. Als je geen guild hebt die dat nu nog doet, kan je het vergeten. Je wordt namelijk door niemand meer meegenomen om dit te doen, want... je hebt te laag ilvl. Vicieuze cirkel dus. Om nu mee te mogen met een groep naar een raid waar 715 dropt vragen ze ilvl 725. Go figure. Net zoals je gaat solliciteren voor een baan, en je wordt niet aangenomen omdat je geen ervaring hebt. Ja; hoe kom ik dan aan ervaring... ja dan moet je werken... eh... je snapt het
Als je gaat pvpen zou ik shadow priest gaan.. als je een overpowered poep class met twee vingers in de neus wilt spelen moet je WW monk gaanDaradius schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:14:
zelf ben ik nu niet zo veel boeiends meer aan doen tot aan legion, soms een beetje pvp.
kan vandaag ook mijn dancing bear mount halen van darkmoon faire, verder ben ik een beetje aan het vissen en nogsteeds aan het twijfelen welke ik nou wil gaan spelen in legion
kan nogsteeds niet kiezen tussen shadow priest of ww monk.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
haha wat je zegt is waar over ww monk, denk ook dat ik met shadow priest meer goede arena comps kan maken.Irrival schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:19:
[...]
Als je gaat pvpen zou ik shadow priest gaan.. als je een overpowered poep class met twee vingers in de neus wilt spelen moet je WW monk gaan![]()
Oh heb je eindelijk je dancing bear? Gelukkig. Hebben we tenminste weer een speler die weet wat hij doet in een BG. Iemand die je niet hoeft te boosten
Nee, geen gnomesTeunis schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:23:
Ook naar alle fuzz over gnome surv hunters, ook mijn maar even gespect en met 640 green-gear van de boost lvl 100 zones in gedoken
die survivalist heal is behoorlijk goed, nu hunter ook leuke melee heeft maakt de keuze wel lastiger
zal waarschijnlijk eerst wel bij de paladin blijven heeft toch de meeste achiefs etc. keuzes
FUMES et CARNES
Goed bezig! Kunnen we jou weer boosten hahahaDaradius schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
haha wat je zegt is waar over ww monk, denk ook dat ik met shadow priest meer goede arena comps kan maken.
en javandaag alleen ff de 2 pet battles doen en dan heb ik me mount! dus ik kan weer lekker met jullie mee doen in bg's
haha ik ken het gevoel idd, vond het altijd geweldig om een kick te dodgen door gwn je cast te cancelen.Irrival schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Goed bezig! Kunnen we jou weer boosten hahaha![]()
Gisteren was wel een geslaagde avond.. vaak hebben we matches al kunnen beëindigen na 5 minuten. Vooral Temple of Kotmogu is een genot om te spelen als je 5 spelers hebt die weten wat ze doen. Het is sws de meest intense BG als solo-healerAls ik dan mijn ascendance + BL pop dan ben ik een healende raid boss voor hun. Dan zie je gewoon dat ze te langzaam zijn om mijn healing surge te kicken
![]()
Het is sws een genot om te zien als je iemand zijn silence/kick kan trollen
pr0mpt - It never hurts to help!
570? Ik zou zeggen, ga Tanaan in. Baleful's droppen daar als snoep. Kazzak groep heb je zo, die dropt ook meer loot schijnbaar. En je bent zo hoog item levelpr0mpt schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:43:
Wel grappig om te zien dat iedereen zegt "joh, een ilvl 700 is toch geen probleem?"
Ondertussen heb ik een lvl 100, maar zit ik nog maar op ilvl 570 of zo en kan ik daardoor ook maar 1 dungeon in...
Grootste probleem is dat mijn oude guild volledig leeg is en ik verder ook niemand meer op de oude server ken... echt helemaal leeg gebloed.
En daar heb ik nog een stuk of 5 lvl 85's
Zonde om allemaal te transferren
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq