Dat heb ik met zowel TBC als WOTLK gedaanHStyles schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:46:
[...]
Toen WOTLK uitkwam heb ik deze in de avond om 12.00 nog bij de Mediamarkt gekocht.
Deze was hier speciaal voor open.
Ik laat mijn CE's inmiddels gewoon bezorgen. Heb voor TBC, WotLK en Cata ook voor de deur gestaan van Dynabyte & Game Mania, maar die tijd is voorbij 
Ik moet gewoon werken, dus kan mijn vriendin die dozen avn ons gewoon op releasedag in ontvangs nemen van de bezorger
Zal ze wel een kleine voorsprong hebben, maar dat geeft niet... Zolang ze d'r mond maar houdt mbt spoilers!!!!
Ik moet gewoon werken, dus kan mijn vriendin die dozen avn ons gewoon op releasedag in ontvangs nemen van de bezorger
Zal ze wel een kleine voorsprong hebben, maar dat geeft niet... Zolang ze d'r mond maar houdt mbt spoilers!!!!
Ik moet zeggen dat je dat toch uitstekend geregeld hebt kerel!detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:15:
Ik laat mijn CE's inmiddels gewoon bezorgen. Heb voor TBC, WotLK en Cata ook voor de deur gestaan van Dynabyte & Game Mania, maar die tijd is voorbij
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Mijn vriendin zal hem in ontvangst nemen mocht ze toevallig thuis zijn, maar speelt zelf niet. Wellicht Rollercoaster Tycoon als ze zich echt niet weet wat ze moet doendetheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:15:
Hangt er een beetje vanaf hoe je lvl'ed. Als je puur quest, is dmg over het algemeen het snelste, simpelweg omdat je alles sneller afmaakt. Wil je quest/dungeons dan raadt ik nog steeds aan om te gaan als damage. Je qued als damage, gaat gewoon lekker verder met questen en die dungeon komt echt wel een keer. Wil je echt puur dungeons doen, dan is het over het algemeen aan te raden om als tank te gaan (mits je class het toelaat), je hebt dan nagenoeg instant queu's. De andere optie is healer, omdat deze nog steeds sneller een que hebben dan dmg.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:05:
Ben even benieuwd naar meningen:
Ben nu de laatste tijd meer bezig met nieuwe chars aanmaken om met vrienden opnieuw te beginnen als dat ik met mijn high level chars speel.
Wat zijn een beetje de "beste" levelling specs voor de verschillende classes?
Zelf zou ik simpel weg denken "DMG!!!", maar heb ook gemerkt dat een healer/tank normaal echt 0.0 hoeft te wachten voor dungeons.
En wat te doen in geval van een class die meerdere dingen kan, zoals pally?
dungeons off spec met prot/holyl en de rest retri?
Mijn ouders wonen op de route naar huis van het werk, dus dat was ook nog een optie geweestRustStorm schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:17:
Ik moet zeggen dat je dat toch uitstekend geregeld hebt kerel!Haha, geniaal.
Ik ben bang dat ik het bij m'n ouders moet laten bezorgen, aangezien we beide werken.
Ze zal me die avond wel kwijt zijn ben ik bang...
M'n vriendin speelde eerst heel sporadisch aangezien ze nog met haar opleiding zat. Nu is ze laatst een eigen bedrijfje begonnen wat er voor zorgt dat ze haar tijd een stuk practischer kan indelen ... en dus ook zelf kan bepalen wanneer ze vrij heeftdemokert schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:19:
Mijn vriendin zal hem in ontvangst nemen mocht ze toevallig thuis zijn, maar speelt zelf niet. Wellicht Rollercoaster Tycoon als ze zich echt niet weet wat ze moet doen
Ze heeft laatst eindelijk een karakter naar 100 geleveled dus voor haar is in WoD alles nog nieuw en leuk. Misschien ook wel goed dat ze de hele (current) content schaarste niet meegemaakt heeft zoals velen van ons
Ik zou absoluut gewoon levelen met de spec die je uiteindelijk ook gaat spelen.
Levelen is nooit een probleem geweest, ook niet voor DPS.
Je hebt misschien een wat langere queue maar daarin kan je lekker questen
FUMES et CARNES
Stature of The Gods had ook veel Nederlandse raiders! Grimm was een fucking baas! Die filmpjes kan ik uren kijken.. Ik heb toen ook veel geleerd van hem. Rogues waren sowieso episch toendertijd en Thistle Tea maakte het afReplika90 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Ah, Stature Of The Gods. Zelf nooit op Al'akir gespeeld, maar man man man wat was dat een legendarische server. Zalgradis pvp3 blijft m'n favoriete WoW-video ooit.En Grimm niet te vergeten natuurlijk.
Pat was ook een held: High Warlord Pat. De meeste mensen kunnen zich deze tijd nog niet eens meer herinneren. Een tijd waar je mensen kon one-shotten. Goddamn.. wat een spel is het toch
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
World or RoguecraftIrrival schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:32:
[...]
Stature of The Gods had ook veel Nederlandse raiders! Grimm was een fucking baas! Die filmpjes kan ik uren kijken.. Ik heb toen ook veel geleerd van hem. Rogues waren sowieso episch toendertijd en Thistle Tea maakte het af![]()
Pat was ook een held: High Warlord Pat. De meeste mensen kunnen zich deze tijd nog niet eens meer herinneren. Een tijd waar je mensen kon one-shotten. Goddamn.. wat een spel is het toch
Wat een helden had je in die tijd. Pat inderdaad, Maydie, Drakedog en ga zo maar door. En dat was alweer 10 jaar geleden
Samen levelen als healer en tank blijft het mooist.Iusedto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:30:
Ik zou absoluut gewoon levelen met de spec die je uiteindelijk ook gaat spelen.
Dit doe ik dus samen met Poulske momenteel. Hij tank, ik heal.
Nu nog DPS die meewerkt, de meesten hobbelen wat achter ons aan, zijn afk etc.
Gelukkig doet meneer de tank in zijn eentje al een bak DPS waar je U tegen zegt.
Bij ons op de server had je Niar. YouTube: Niar - Feel The Pain Volume 1 - 60 Night Elf Rogue PVPReplika90 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
World or Roguecraft![]()
Wat een helden had je in die tijd. Pat inderdaad, Maydie, Drakedog en ga zo maar door. En dat was alweer 10 jaar geleden
Echt mooi wat die liet zien met zijn Rogue.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zeker mee eens in een groep, daarbij wil ik ook healer/tank combo doen, gewoon om de synergy.Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Samen levelen als healer en tank blijft het mooist.Instant queues de hele tijd.
Gelukkig doet meneer de tank in zijn eentje al een bak DPS waar je U tegen zegt.
Het leukst is nog als je allebei een class hebt waarbij je dit kan doen [druid/pally/monk], maar in geval van solo is de vraag van "hoe nu?"
Als ik solo pally doe begin je retri, maar als ik holy/prot doe kom ik sneller in dungeons, maar raak ik het "gevoel" met retri kwijt.. choices choices
pr0mpt - It never hurts to help!
Ja die party van gister was echt waardeloos. We hebben met z'n tweeën Blackfathom Deeps in 20 minuten gedaan.Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Samen levelen als healer en tank blijft het mooist.Instant queues de hele tijd.
Het is dat je dan niet de Group Finder kan gebruiken ook ivm teleport heen/terug en bonussen, maar anders zou het ehm waard zijn om met zijn 2'en te runnen lijkt me..Poulske schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:15:
[...]
Ja die party van gister was echt waardeloos. We hebben met z'n tweeën Blackfathom Deeps in 20 minuten gedaan.
Krijg je volgens mij ook meer XP op die manier toch?
Ik was laatst mijn warlock aan het levelen en ben toen ook dungeons gaan spammen met een guildy van me. Ik moet ook echt zeggen dat het gewoon niet leuk is hoe ongebalanceerd de classes zijn op low level. Ben van ellende maar affliction gegaan omdat ik anders niets gecast kreeg, dan kon ik iig nog wat dots plaatsenPoulske schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:15:
Ja die party van gister was echt waardeloos. We hebben met z'n tweeën Blackfathom Deeps in 20 minuten gedaan.
Ken die niet. Vanavond thuis maar even kijken dan!junglebeast schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
Bij ons op de server had je Niar. YouTube: Niar - Feel The Pain Volume 1 - 60 Night Elf Rogue PVP
Echt mooi wat die liet zien met zijn Rogue.
Ik speelde in die tijd op Mazrigos. Buiten TotalBiscuit zaten daar volgens mij geen bekende spelers op.
Hmm we hebben de Scarlet Monastery unlocked, dat is het wel waard om te proberen.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:19:
[...]
Het is dat je dan niet de Group Finder kan gebruiken ook ivm teleport heen/terug en bonussen, maar anders zou het ehm waard zijn om met zijn 2'en te runnen lijkt me..
Krijg je volgens mij ook meer XP op die manier toch?
Kreeg dus commentaar van Destruction Lock en WindWalker Monk of ik met mijn Retri Pally niet even rustig aan kon doen...detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Ik was laatst mijn warlock aan het levelen en ben toen ook dungeons gaan spammen met een guildy van me. Ik moet ook echt zeggen dat het gewoon niet leuk is hoe ongebalanceerd de classes zijn op low level. Ben van ellende maar affliction gegaan omdat ik anders niets gecast kreeg, dan kon ik iig nog wat dots plaatsen
Full heirloom levelling is in dat opzicht wel erg fijn
Het doet me goed om al die oude filmpjes weer eens te zien hier. Geweldig wat die spelers voor elkaar kregen
Kan ook melden dat op een zelfde server te zitten als grimm destijds geen pretje was. Kwam je hem tegen was je ook meteen dood
Oud Al'Akir speler hier, kan mijn korte ontmoetingen met grimm nog wel herrineren
Kan ook melden dat op een zelfde server te zitten als grimm destijds geen pretje was. Kwam je hem tegen was je ook meteen dood
Oud Al'Akir speler hier, kan mijn korte ontmoetingen met grimm nog wel herrineren
Op Twilight's Hammer was er een Rogue "voeljegepest" die leek altijd en overal aanwezig te zijn om te ganken...
Dat die destro lock zeurt kan ik begrijpen, maar met een windwalker was ik zelf (met een groep vrienden) aan het raggen als een beest. Dus die moet z'n spells gewoon even goed gebruiken.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Kreeg dus commentaar van Destruction Lock en WindWalker Monk of ik met mijn Retri Pally niet even rustig aan kon doen...
Full heirloom levelling is in dat opzicht wel erg fijn
Jup, gister ook een monk gehad die als DPS zijnde maar even de rol van tank op zich nam en rushte alsof het einde der tijden nabij was.thundermo schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Dat die destro lock zeurt kan ik begrijpen, maar met een windwalker was ik zelf (met een groep vrienden) aan het raggen als een beest. Dus die moet z'n spells gewoon even goed gebruiken.
WW monks staan er goed voor momenteel. Ook in Legion speelt het lekker weg hoor. Zelfs beter 
Toch zie je er relatief weinig
FUMES et CARNES
Ik zie/zag er in WoD ook niet super veel eigenlijk. Ik zou ook niet weten of dit een main van me zou kunnen worden...voelt (nog) niet echt als een horde classIusedto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:51:
WW monks staan er goed voor momenteel. Ook in Legion speelt het lekker weg hoor. Zelfs beter
Probleem met de WW Monk was dat zij alleen de 45% exp heirloom items hadden en ik op mijn pally ook de trinkets en het wapen...thundermo schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Dat die destro lock zeurt kan ik begrijpen, maar met een windwalker was ik zelf (met een groep vrienden) aan het raggen als een beest. Dus die moet z'n spells gewoon even goed gebruiken.
Het is een heerlijke class geworden. Artifact en de bijbehorende talents zijn ook zeer goed.demokert schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Ik zie/zag er in WoD ook niet super veel eigenlijk. Ik zou ook niet weten of dit een main van me zou kunnen worden...voelt (nog) niet echt als een horde class
WW monk was mijn eerste keus om als eerste te gaan levelen in Legion.
FUMES et CARNES
Ik heb mijn Legion boost voor Monk gebruikt 
Tot 60 gebracht voor professions.
Zag ook dat veel (alle?) professions een mount kunnen "maken" in Legion.
Voor leatherworking is het een moose mount
Tot 60 gebracht voor professions.
Zag ook dat veel (alle?) professions een mount kunnen "maken" in Legion.
Voor leatherworking is het een moose mount
FUMES et CARNES
Kwam er eergisteren ineens achter dat ik zo'n motor met chauffeur had, maar ik heb geen idee hoe?!?
Omdat je 35 verschillende heirlooms hebt.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:15:
Kwam er eergisteren ineens achter dat ik zo'n motor met chauffeur had, maar ik heb geen idee hoe?!?
Heirloomspr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:15:
Zag hem ook rijden was benieuwd hoe je eraan komt, maar ik ga echt niet alle heirlooms kopen, te arm voor
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb zelf alle looms op level 100/110.Bokkie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:18:
[...]
Heirlooms
Zag hem ook rijden was benieuwd hoe je eraan komt, maar ik ga echt niet alle heirlooms kopen, te arm voor
Nu nog die ringen en fist weapon.
Zit trouwens te overwegen nog een boost te kopen, en die dan op mijn lock (lvl 12 nu), monk (lvl 8 ) of paladin (lvl 71) te gebruiken.
Ringen?
Die zijn van die fishing event toch?
Of ook nog andere?
Ik heb een hele zooi heirlooms op 90 omdat ik ze vroeger gekocht had en ze zijn blijkbaar automatisch naar 1/2 geupgrade.
Recent nog een paar gekocht, deze zal ik zelf moeten upgraden.
Heb wel besloten dat als ik op hoger char geld ga verdienen ik dit gewoon in heirlooms ga proppen, vind het levellen en meerdere chars nu wel echt leuk namelijk
Of ook nog andere?
Ik heb een hele zooi heirlooms op 90 omdat ik ze vroeger gekocht had en ze zijn blijkbaar automatisch naar 1/2 geupgrade.
Heb wel besloten dat als ik op hoger char geld ga verdienen ik dit gewoon in heirlooms ga proppen, vind het levellen en meerdere chars nu wel echt leuk namelijk
Ja, en nog eens 2 ringen van zeer zeldzame shipyard missies.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:23:
Ringen?
Of ook nog andere?
Oh?Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Ja, en nog eens 2 ringen van zeer zeldzame shipyard missies.
Zijn die nog beschikbaar dat je weet?
Zou mijn collectie wel compleet maken
En dat verklaart ook waarom ik de mount eerder niet zag, mijn laatste aanschaf zorgde voor de 35 heirloom achievement
Ik heb afgelopen weekend nog een ring geloot met m'n vloot.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:34:
[...]
Oh?
Zijn die nog beschikbaar dat je weet?
Zou mijn collectie wel compleet maken
En dat verklaart ook waarom ik de mount eerder niet zag, mijn laatste aanschaf zorgde voor de 35 heirloom achievement
Hmm, maar even naar kijken...
Heb je nog bepaalde vereisten behalve het hebben van een shipyard?
Online kan ik verschillende dingen lezen, maar niemand die het kan bevestigen, zoals lvl 3 shipyard vereist, hourglass quest vereist etc.
Online kan ik verschillende dingen lezen, maar niemand die het kan bevestigen, zoals lvl 3 shipyard vereist, hourglass quest vereist etc.
Hmm, dat weet ik ook niet. Weet ook niet of ik ooit een hourglass quest heb gedaan. Heb wel een lvl 3 shipyard, dat dan weer wel.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:39:
Hmm, maar even naar kijken...
Correctie, ze verschenen bij mij inderdaad na het doen van die spyglass quest. Die loot je ergens in Tanaan Jungle geloof ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Replika90 op 04-08-2016 15:48 ]
Voor de nostalgie liefhebbers:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ELfEP7BMtf8]
En hier gaat de auteur in op vragen en opmerkingen ivm de eerste video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t7-TUoxyF20]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ELfEP7BMtf8]
En hier gaat de auteur in op vragen en opmerkingen ivm de eerste video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t7-TUoxyF20]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
^^Dit ja! Ik ben Demonology en ik ben al blij als ik één Shadowbolt afgevuurd krijg voor de mobs liggen. De tanks tegenwoordig zijn zo aan het rushen dat ze een pack pullen EN DAN DOOR BLIJVEN RENNEN NAAR DE VOLGENDE GROEP dat ik dus alleen maar er achteraan kan rennen. Als ik dan even in range ben en ga casten (2.5 sec snif)... dan is de mob binnen 2 seconden alweer out of range omdat de tank alles meeneemt. En dan vervolgens doe je low dps en krijg je (soms) commentaar. Ja eh...detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Ik was laatst mijn warlock aan het levelen en ben toen ook dungeons gaan spammen met een guildy van me. Ik moet ook echt zeggen dat het gewoon niet leuk is hoe ongebalanceerd de classes zijn op low level. Ben van ellende maar affliction gegaan omdat ik anders niets gecast kreeg, dan kon ik iig nog wat dots plaatsen
Das toevallig. Die heb ik gisteravond zitten kijken (de eerste)Kapoen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:59:
Voor de nostalgie liefhebbers:
Alles klopt wat hij zegt. Wel weer leuk om aan herinnerd te worden
Kan me vergissen maar volgens mij hadden we tijdens de launch geen talents omdat die niet werkten.
FUMES et CARNES
Ja, dat is het nadeel van tegenwoordig dungeons doen, met al de heirloom gear. Een tank heeft meestal maar 1 attack nodig om de aggro te behouden, tot een mob dood is. Daarnaast hebben ze zoveel survivability dat ze toch niet dood gaan. En dan verwachten ze, dat de dps het maar afmaakt. Moet je jezelf ook totaal geen zorgen om maken, gewoon mee rennen en dotten. Meer kan je toch niet doenSoeski schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
^^Dit ja! Ik ben Demonology en ik ben al blij als ik één Shadowbolt afgevuurd krijg voor de mobs liggen. De tanks tegenwoordig zijn zo aan het rushen dat ze een pack pullen EN DAN DOOR BLIJVEN RENNEN NAAR DE VOLGENDE GROEP dat ik dus alleen maar er achteraan kan rennen. Als ik dan even in range ben en ga casten (2.5 sec snif)... dan is de mob binnen 2 seconden alweer out of range omdat de tank alles meeneemt. En dan vervolgens doe je low dps en krijg je (soms) commentaar. Ja eh...
DOTten als Demonology warlock... sja... ik heb alleen DOOM? Die doet damage na 19,5 seconden. Lol! Geen enkele mob of boss leeft zo lang, doorgaans halen ze de 15 seconden niet. Ik ben lvl 77 trouwens.thundermo schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:08:
[...]
Ja, dat is het nadeel van tegenwoordig dungeons doen, met al de heirloom gear. Een tank heeft meestal maar 1 attack nodig om de aggro te behouden, tot een mob dood is. Daarnaast hebben ze zoveel survivability dat ze toch niet dood gaan. En dan verwachten ze, dat de dps het maar afmaakt. Moet je jezelf ook totaal geen zorgen om maken, gewoon mee rennen en dotten. Meer kan je toch niet doen
Daar ik vrij recentelijk mijn account weer heb geactiveerd vroeg ik me af of het volledig bouwen van je Garrison het nog waard is met de nieuwe expansion zo dichtbij.
PSN: Eczeem
Tijdje geleden dat ik mijn lock gespeeld hebt maar waarom spec je geen Destro voor dungeons ?
Rain of fire spammen en klaar
Nee, niet echtDooiedibbes schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:20:
Daar ik vrij recentelijk mijn account weer heb geactiveerd vroeg ik me af of het volledig bouwen van je Garrison het nog waard is met de nieuwe expansion zo dichtbij.
[ Voor 55% gewijzigd door Iusedto op 04-08-2016 16:25 ]
FUMES et CARNES
Nee, ik zou zelfs aanraden om de boeken die je ontvangt tijdens het questen in draenor gewoon in te wisselen voor bouwplannen en die meteen weer te vendoren. Dan vang je 1500g per stukDooiedibbes schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:20:
Dacht ik ook, tot ik net nog hoorde dat je een level 3 shipyard nodig hebt voor heirloom rings...Kapoen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:41:
[...]
Nee, ik zou zelfs aanraden om de boeken die je ontvangt tijdens het questen in draenor gewoon in te wisselen voor bouwplannen en die meteen weer te vendoren. Dan vang je 1500g per stuk
/zucht...
Verwijderd
Ik heb één zo'n ring. Voorlopig genoeg. Zijn die dingen na de Legion launch nog te verkrijgen? Ik anders stop ik onmiddelijk na launch met dat hele shityard gedoe...pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:47:
[...]
Dacht ik ook, tot ik net nog hoorde dat je een level 3 shipyard nodig hebt voor heirloom rings...
/zucht...
Lijkt mij wel dat ze dan nog te krijgen zijn via de shipyard. Net als de mount en de BMAH... (vermoed ik).Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:49:
[...]
Ik heb één zo'n ring. Voorlopig genoeg. Zijn die dingen na de Legion launch nog te verkrijgen? Ik anders stop ik onmiddelijk na launch met dat hele shityard gedoe...
Hopelijk krijgen jullie die ringen snel.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hmm, dit klinkt niet goed..RustStorm schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:56:
[...]
Lijkt mij wel dat ze dan nog te krijgen zijn via de shipyard. Net als de mount en de BMAH... (vermoed ik).
Hopelijk krijgen jullie die ringen snel.toch wel een fijne toevoeging. Ik ben nog steeds op zoek (jacht) naar de STV fishing event heirloom ring.. Maar de RNG gods (en m'n tactiek) zijn me niet goed gezind.
Was eerlijk gezegd in de hoop dat het nu niet zo'n populair event meer zou zijn, die fishing extravaganza, maar zo te horen dus nog wel?
Hopelijk dat ik op zijn minst die ring kan halen, nog eens 5% extra er bij
Mja, ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, ik heb al die ringen verzameld met andere chars.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:47:
[...]
Dacht ik ook, tot ik net nog hoorde dat je een level 3 shipyard nodig hebt voor heirloom rings...
/zucht...
Die ringen leveren 5% XP op bij het levellen, is dat die ettelijke duizenden gold waard die je nog moet investeren om dan heel misschien die missions te krijgen? Missions waarbij er nog een grote kans is dat je ze niet eens kan afmaken wegens ontbrekende abilities en schepen.
De dag dat de pre-patch uitkwam, is de dag dat ik gestopt ben met garrison en shipyard. Compleet overbodig geraakt.Dooiedibbes schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:20:
Moest ik mijn schepen letterlijk achter me kunnen verbranden bij het verlaten van Draenor, ik zou het niet nalaten
Heel die shipyard is RNG op RNG op RNG...
tja je krijgt er geen gold meer van etc, maar mocht je je leg ring nog af willen maken zal je wel moeten vrees ik.... zeker de shipyard is nodig voor leg ring, en volgens mij moet dan je garrison minstens lvl 2 of 3 zijn
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
De eerste paar missies waren nog wel geinig want alles was nieuw, maar sindsdien is het niks dan pure haat geweest. Toch nog een tijdje stug volgehouden, maar toen de Left Shark voor de derde keer op rij als Rare mission opdook was ik er echt klaar mee.Kapoen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:03:
Moest ik mijn schepen letterlijk achter me kunnen verbranden bij het verlaten van Draenor, ik zou het niet nalaten
Voor de old skoolers:
Heerlijk
Heerlijk
iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive
Een van de grootste ergernissen in het eerste jaar: Flightpaths. Van Darnassus naar Gadgetzan vliegen? Moest je zelf 14 keer overstappen. Pas na een aantal patches kon je direct eindbestemming kiezen en (kwartier) afk gaan.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Daarom dat Crossroads in de Barrens zijn naam niet had gestolen
Voor de mensen die graag die ringen willen hebben voor je heirlooms.
Dit heb je nodig:
Een lvl 3 schipyard en je moet toegang hebben tot de ghostly spyglass
Deze dropt van een rare in Tanaan jungle genaamd captain ironbeard.
http://www.wowhead.com/it...lueprint-ghostly-spyglass
Zodra je deze hebt vrij gespeeld komen de missies in je schipyard te voorschijn.
Er zijn 3 ringen caster, strengt en agility.
Elke missie duurt 24 uur en kan om de 2 dagen in je shipyard te voorschijn komen.
Dus als je meer chars op lvl 100 hebt met een lvl 3 shipyard heb je ze zo binnen.
Let wel op dat de ghostly spyglass zeer handig is voor deze missies en soms zelfs nodig.
Het counterd namelijk de debuff Cursed Crew en die komen voor op die missies.
Hopelijk heb je wat aan deze info
Dit heb je nodig:
Zodra je deze hebt vrij gespeeld komen de missies in je schipyard te voorschijn.
Elke missie duurt 24 uur en kan om de 2 dagen in je shipyard te voorschijn komen.
Dus als je meer chars op lvl 100 hebt met een lvl 3 shipyard heb je ze zo binnen.
Let wel op dat de ghostly spyglass zeer handig is voor deze missies en soms zelfs nodig.
Misschien affli gaan in dungeons. Kan je gewoon blijven rennen en dotten ^^.Soeski schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:17:
[...]
DOTten als Demonology warlock... sja... ik heb alleen DOOM? Die doet damage na 19,5 seconden. Lol! Geen enkele mob of boss leeft zo lang, doorgaans halen ze de 15 seconden niet. Ik ben lvl 77 trouwens.
Dat werkt niet meer, RoF consumed nu 3 soulshards namelijkIusedto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:21:
Tijdje geleden dat ik mijn lock gespeeld hebt maar waarom spec je geen Destro voor dungeons ?
[...]
Nee, niet echt
Nóg een transmog setje dan maar. Gewoon omdat het zo lekker bij elkaar past
Net ff mn dwarf pally opgetuigd
Ik doe maar op één character shipyard missions maar ik heb tot nu toe alleen de agility ring. Klopt het dat die missions vrij rare zijn? Want ik zie ze bijna nooit voorbij komen en ik zou toch ook wel graag de caster en strength ring willen hebben. Hoe zit het eigenlijk in Legion? Bestaan de shipyard missions dan nog?Thedark230 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:12:
Voor de mensen die graag die ringen willen hebben voor je heirlooms.
Dit heb je nodig:
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ok,
Fire mage getest. Speelt erg leuk maar is gewoon niet mijn class. Artifact wapen is wel mooi zeg.
Daarna holy Paladin gemaakt en die ben ik nu aan het spelen
Fire mage getest. Speelt erg leuk maar is gewoon niet mijn class. Artifact wapen is wel mooi zeg.
Daarna holy Paladin gemaakt en die ben ik nu aan het spelen
FUMES et CARNES
Ze hebben een cool down van 48 uur en yep ze zijn zeer zeldzaam.temp00 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:19:
[...]
Ik doe maar op één character shipyard missions maar ik heb tot nu toe alleen de agility ring. Klopt het dat die missions vrij rare zijn? Want ik zie ze bijna nooit voorbij komen en ik zou toch ook wel graag de caster en strength ring willen hebben. Hoe zit het eigenlijk in Legion? Bestaan de shipyard missions dan nog?
En ik zou niet weten waarom ze in legion niet meer bestaan, anders waren ze in de prepatch denk ik al weg gehaald.
Het is denk ik geluk hebben maar denk er aan je ziet ze pas als je de ghostly spyglass.
Heb je die niet zul je ze ook niet zien
Okidokie thx voor de info
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Super, dank je! Zojuist gedaan!corset schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 07:53:
[...]
Voeg me even toe op RealID:
Weirdfox#21560
Dan gooi ik een invite je richting op
Ik ga uit van de veronderstelling dat de heirloom ringen op andere manieren zullen verkrijgbaar worden, misschien in een latere patch of zo. Of misschien gaat het hele systeem nog een keer op de schop voor een andere manier van levellen, maar dat is koffiedik kijken natuurlijk.Thedark230 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:44:
[...]
Ze hebben een cool down van 48 uur en yep ze zijn zeer zeldzaam.
En ik zou niet weten waarom ze in legion niet meer bestaan, anders waren ze in de prepatch denk ik al weg gehaald.
Het is denk ik geluk hebben maar denk er aan je ziet ze pas als je de ghostly spyglass.
Ik ga vandaag maar eens op zoek naar dat spyglass... is die oude piraat te solo-en? Of heb je daar toch wel hulp bij nodig?
Appeltje eitje om die alleen te doen.demokert schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:08:
Ik ga vandaag maar eens op zoek naar dat spyglass... is die oude piraat te solo-en? Of heb je daar toch wel hulp bij nodig?
Via de groupfinder of die realm-hop addon?
Die addon gebruikt de group finder. Dus indirect maakt het niks uit.demokert schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:12:
Via de groupfinder of die realm-hop addon?
OK, nog ff werken vandaag tot een uur of 15.00 en dan weekend ;P en hopelijk snel die garrisson missie krijgen!
And again.. another paladin. Kill it quickly! KILL IT WITH FIRE!Iusedto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:41:
Ok,
Daarna holy Paladin gemaakt en die ben ik nu aan het spelen![]()
I'm a little paladin short and stout
here is my hammer
here is my mount
when I see a Hordie
I scream and shout
get in my bubble and hearthstone out!
here is my hammer
here is my mount
when I see a Hordie
I scream and shout
Voor de pvper's onder ons die een class gaan rerollen: Roll een firemage en je zorgen zijn voorbij
Ik zit meer te kijken naar "als ik de ringen heb" scheelt het weer 5% tijd, wat behoorlijk op kan lopen met alle nieuwe chars.Kapoen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:00:
[...]
Mja, ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, ik heb al die ringen verzameld met andere chars.
Die ringen leveren 5% XP op bij het levellen, is dat die ettelijke duizenden gold waard die je nog moet investeren om dan heel misschien die missions te krijgen? Missions waarbij er nog een grote kans is dat je ze niet eens kan afmaken wegens ontbrekende abilities en schepen.
Daarnaast ook nog de fishing extravaganza ring, 10%...
Al met al enige investering waard, alhoewel ik hoop dat ze deze ringen op een andere manier ook toegankelijk maken
Weet nog dat er jaren terug een Warsong Gulch premade was met alleen palladins, wat ze altijd deden was mounten, naar midden rennen en simultaan bubble/HS doenIrrival schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
And again.. another paladin. Kill it quickly! KILL IT WITH FIRE!
I'm a little paladin short and stout
here is my hammer
here is my mount
when I see a Hordie
I scream and shout
Voor de pvper's onder ons die een class gaan rerollen: Roll een firemage en je zorgen zijn voorbijIk ga er ook vanuit dat dit snel generfed gaat worden. Samen met pvp talents kan je in een perfect scenario een 100% uptime hebben van combustion (100% crit + improved mastery). Dit gaat dus ook pijnlijk worden in arena, waar mages eigenlijk altijd als eerste worden getarget en je de friendly mage goed moet beschermen. Er zijn al beta beelden waarbij een mage iemand binnen 5 seconden naar 10% kan droppen.
Nog ter aanvulling. Indien je de vijandelijke ghost pirate 2x hebt tijdens die quest, zorg er dan voor dat je je schepen ook met 2x een ghostly spyglass hebt. Dat is het belangrijkste punt om te counteren. Lukt de missie zelfs met minder dan 100%.Thedark230 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:44:
[...]
Ze hebben een cool down van 48 uur en yep ze zijn zeer zeldzaam.
En de missies zullen verschijnen in het rechterbovenhoek van de kaart. Veeg dat gebied dus steeds leeg tot de ring missies verschijnen.
Met enig geluk worden ze gedropt bij de heirloom vendor in Ironforge. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zal gebeuren en je ze enkel en alleen middels de missies zult kunnen verkrijgen. Zelfde geldt namelijk ook nog steeds voor de pirate ring...pr0mpt schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:51:
[...]
Ik zit meer te kijken naar "als ik de ringen heb" scheelt het weer 5% tijd, wat behoorlijk op kan lopen met alle nieuwe chars.
Daarnaast ook nog de fishing extravaganza ring, 10%...
Al met al enige investering waard, alhoewel ik hoop dat ze deze ringen op een andere manier ook toegankelijk maken
Ja, maar het vereiste van de pirate ring kost tijd, niet een behoorlijke investering in $$RustStorm schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:04:
[...]
Met enig geluk worden ze gedropt bij de heirloom vendor in Ironforge. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zal gebeuren en je ze enkel en alleen middels de missies zult kunnen verkrijgen. Zelfde geldt namelijk ook nog steeds voor de pirate ring...
Hiervoor zou ik alleen al met een boosted account duizenden gold voor kwijt moeten zijn en random rare.
Ga voor alsnog focussen op pirate ring, daarna zie ik het wel
Nee hoorIrrival schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
And again.. another paladin. Kill it quickly! KILL IT WITH FIRE!
Maar ik ben wel zeer aangenaam verrast. Holy pala heeft gewoon een waanzinnige 2handed mace en doet enorm goede DPS .
Questen is lachwekkend simpel en dood kan je al helemaal niet.
Daarnaast is je quest spec ook je dungeon spec (heal) maar je kan ook gewoon als DPS erin.
Schijnt bij Mistweaver monk ook zo goed te werken maar die moet ik nog testen (dit weekend)
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 09:31 ]
FUMES et CARNES
Is DPS een beetje te doen op holy?Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
Nee hoor
Maar ik ben wel zeer aangenaam verrast. Holy pala heeft gewoon een waanzinnige 2handed mace en doet enorm goede DPS .
Questen is lachwekkend simpel en dood kan je al helemaal niet.
Daarnaast is je quest spec ook je dungeon spec (heal) maar je kan ook gewoon als DPS erin.
Wtf?
waar doe je nu dan nog dmg mee?
Dood gaan ging je al nooit op holy pally, maar mobs gingen ook tergend traag dood dat het niet te doen was vroeger.
Bijna zelfde als Ret
Judgement, holy shock,crusader strike en consecration.
Daarnaast kan je bijv via talents ook Holy prism pakken.
Is ZEER goede DPS .
Is eigenlijk de Shockadin van vroeger
Ennuh, healers doen gewoon DPS in dungeon runs hoor.
Daar hebben ze in Legion ook de toolkit voor gekregen.
Druid gaat in rustige momenten ff naar Boomkin
Shammy cast lightning bolt
Paly en Mistweaver gaan melee doen
etc etc
Kan je trouwens een klein beetje hier zien :
YouTube: Legion Healer Comparison
Healen is heel erg leuk geworden in Legion ( vind ik)
Door het het testen van de Survival hunter door Ruststorm ben ik nu alles buiten mijn "comfort zone" aan het testen en ik blijf verrast worden
[ Voor 46% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 09:42 ]
FUMES et CARNES
Vanochtend half Jade Forest doorgelopen qua quests.. de reden; de helm van een quest aan je transmog toe willen voegen. Naar aanleiding van de transmog plaatjes onlangs toch nog eens naar mn paladin gekeken.. en deze aangepast;
Nieuwe Paladin transmog (andere shoulders, helm en belt ten opzichte van de vorige post)

Mijn mage krijgt onderhand ook bijna de vorm waar ik hebben wil.. hopen dat de gloves een keer willen droppen..
Nieuwe Paladin transmog (andere shoulders, helm en belt ten opzichte van de vorige post)

Mijn mage krijgt onderhand ook bijna de vorm waar ik hebben wil.. hopen dat de gloves een keer willen droppen..
Ziet er toch wel geinig uit hoor!icemotion schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:42:
Vanochtend half Jade Forest doorgelopen qua quests.. de reden; de helm van een quest aan je transmog toe willen voegen. Naar aanleiding van de transmog plaatjes onlangs toch nog eens naar mn paladin gekeken.. en deze aangepast;
[afbeelding]
Heb je ook getest wat meer dps doet?Iusedto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Bijna zelfde als Ret
Judgement, holy shock,crusader strike en consecration.
Daarnaast kan je bijv via talents ook Holy prism pakken.
Is ZEER goede DPS .
Is eigenlijk de Shockadin van vroeger
Ennuh, healers doen gewoon DPS in dungeon runs hoor.
Daar hebben ze in Legion ook de toolkit voor gekregen.
Druid gaat in rustige momenten ff naar Boomkin
Shammy cast lightning bolt
Paly en Mistweaver gaan melee doen
etc etc
Kan je trouwens een klein beetje hier zien :
YouTube: Legion Healer Comparison
Healen is heel erg leuk geworden in Legion ( vind ik)
Door het het testen van de Survival hunter door Ruststorm ben ik nu alles buiten mijn "comfort zone" aan het testen en ik blijf verrast worden
Waren dat niet "The Four Kings"?Bokkie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:53:
[...]
Weet nog dat er jaren terug een Warsong Gulch premade was met alleen palladins, wat ze altijd deden was mounten, naar midden rennen en simultaan bubble/HS doen
Nee, dat staat voor vanavond op het programma maar voor mij is dat absoluut niet bepalend hoor.
Het gaat mij om de fun die een class of spec me geeft.
[ Voor 83% gewijzigd door Iusedto op 05-08-2016 10:00 ]
FUMES et CARNES
Ben benieuwd!
/offtopic hier op kantoor al heel de week amper tot niets te doen... lekker het Tenacious D repertoire weer eens luisteren
/offtopic hier op kantoor al heel de week amper tot niets te doen... lekker het Tenacious D repertoire weer eens luisteren
Bij ons op kantoor is het volop vakantie voor veel mensen, dus we zitten hier met 2 mensen 2 complete afdelingen op te vangen. Heel apart om ook Customer Services voor onze rekening te moeten nemen 
Op het moment ben ik in WoW (weer) een warrior aan het levelen op Horde side. Ik vind de nieuwe animaties echt geweldig. Heroic leap, whirlwind, charge/intercept en thunderclap... Zo voelt een oude class echt een stuk leuker aan
Op het moment ben ik in WoW (weer) een warrior aan het levelen op Horde side. Ik vind de nieuwe animaties echt geweldig. Heroic leap, whirlwind, charge/intercept en thunderclap... Zo voelt een oude class echt een stuk leuker aan
Spijtig genoeg is warrior enorm ge-"dumbed"-down om het zo maar te zeggen. Ik was eerst ook een warrior (MoP/WoD), maar door veranderingen was/is het niet meer uitdagend genoeg imho. Het enige wat een beetje leuk en uitdagend is, is de fury rotation onder de knie krijgen. But I agree about ze animations, blijft aanvoelen alsof je een enorme impact hebtdetheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:18:
Bij ons op kantoor is het volop vakantie voor veel mensen, dus we zitten hier met 2 mensen 2 complete afdelingen op te vangen. Heel apart om ook Customer Services voor onze rekening te moeten nemen
ik kan gewoon niet kiezen wat ik wil spelen in legion.... klopt het duurt nog ff voordat hij uit komt, maar de keuze blijft voor mij moeilijk
. twijfel op het moment heel erg tussen 4 classes / specs. mijn eerste is monk, deze class vind ik de laatste tijd heel erg leuk om te spelen (ww en mistweaver). mijn 2e is fire mage, ik weet dat ze op het moment misschien iets minder zijn, maar in legion zien ze er erg vet uit. mijn 3e is shadow priest... gewoon omdat het een shadow priest is
. 4e is toch afflock, deze staat op het moment wel onderaan omdat ze gwn erg zaai zijn om te spelen. iemand hier misschien wat tips om mijn keuze wat makkelijker te maken ?
i need help !!!
ps: ik ben een pvper
misschien handig om even te melden
ps: ik ben een pvper
[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 05-08-2016 10:40 ]
Ik heb regelmatig getanked als warrior aan de alliance kant. Ik vind het niet zo zeer dumbed down, maar eerder dat ze de focus van tanks (misschien een beetje te extreem) verlegd hebben. Je bent nu een vleesmuur met echt geweldige damage reduction, maar daar staat wel tegenover dat je damage output behoorlijk gekrompen is. Het was gewoon geweldig als tank om dikke damage te kunnen doen. Persoonlijk had ik het voor prot nog niet zo erg gevonden als we bladestorm en execute nog hadden. Ik snap ergens wel waarom ze het gedaan hebben, maar het is natuurlijk wel een beetje een slap-in-the-face 
Fury voelt eigenlijk best lekker aan. Het feit dat je whirlwind kunt spammen zorgt er ook tijdens het levelen door dungeons wel voor dat alles heel/te makkelijk neer ge-AoE'd kan worden
Ben benieuwd hoe dat speelt op max level. Heb vanochten nog even snel een leveltje meegepikt en 85 geworden, dus meteen pandaria in en hopelijk alles na Jade Forest skippen
Fury voelt eigenlijk best lekker aan. Het feit dat je whirlwind kunt spammen zorgt er ook tijdens het levelen door dungeons wel voor dat alles heel/te makkelijk neer ge-AoE'd kan worden
Hoor hele goede dingen over Shadow priests, zou echt geweldig moeten zijn in Legion.Daradius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:39:
ik kan gewoon niet kiezen wat ik wil spelen in legion.... klopt het duurt nog ff voordat hij uit komt, maar de keuze blijft voor mij moeilijk. twijfel op het moment heel erg tussen 4 classes / specs. mijn eerste is monk, deze class vind ik de laatste tijd heel erg leuk om te spelen (ww en mistweaver). mijn 2e is fire mage, ik weet dat ze op het moment misschien iets minder zijn, maar in legion zien ze er erg vet uit. mijn 3e is shadow priest... gewoon omdat het een shadow priest is
. 4e is toch afflock, deze staat op het moment wel onderaan omdat ze gwn erg zaai zijn om te spelen. iemand hier misschien wat tips om mijn keuze wat makkelijker te maken ?
i need help !!!
ps: ik ben een pvpermisschien handig om even te melden
Affliction Lock juist het tegenovergestelde, iets wat ik zelf met het spelen ook wel merk.
Ja, je gaat amper dood, maar mijn god, wat is het saai...
Ik lees net op mmo-champion (blue-post) dat de camera distance toch aangepast wordt (helft van wat het voorheen was).
http://www.mmo-champion.c...ncrease-August-4-Hotfixes
http://www.mmo-champion.c...ncrease-August-4-Hotfixes
haha ja die verhalen hoorde ik dus ook over de shadow priests. en dat van afflock is dus juist mijn probleem, ze zijn bijna onsterfelijk, maar het is gwn zo zaai om daar maar een beetje stil te staan en dots te gooien.pr0mpt schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:41:
[...]
Hoor hele goede dingen over Shadow priests, zou echt geweldig moeten zijn in Legion.
Affliction Lock juist het tegenovergestelde, iets wat ik zelf met het spelen ook wel merk.
Ja, je gaat amper dood, maar mijn god, wat is het saai...
Mage.. zoals aangegeven in vorige post. Dat wordt echt een pvp machine!Daradius schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:39:
ik kan gewoon niet kiezen wat ik wil spelen in legion.... klopt het duurt nog ff voordat hij uit komt, maar de keuze blijft voor mij moeilijk. twijfel op het moment heel erg tussen 4 classes / specs. mijn eerste is monk, deze class vind ik de laatste tijd heel erg leuk om te spelen (ww en mistweaver). mijn 2e is fire mage, ik weet dat ze op het moment misschien iets minder zijn, maar in legion zien ze er erg vet uit. mijn 3e is shadow priest... gewoon omdat het een shadow priest is
i need help !!!
ps: ik ben een pvpermisschien handig om even te melden
Perfect mogelijk, ik heb onlangs mijn warrior ook door Pandaria gesleurd met alleen quests in Jade Forest.detheavn schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:39:
Heb vanochten nog even snel een leveltje meegepikt en 85 geworden, dus meteen pandaria in en hopelijk alles na Jade Forest skippen
Speel wel door tot de boel letterlijk ontploft daar, en rond dan af met de laatste quests rond dat standbeeld voor de achievement
*edit* raar genoeg is het vliegen in Pandaria nog altijd geblokkeerd tot level 90, dat zou mogen opgelost worden door Blizzard vind ik. In Draenor heb je (mits achievement) wel direct toegang tot het vliegen met je alts, ook tijdens het levellen.
[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 05-08-2016 11:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()