98, 95 heb ik ook gehoord.. ergens tussen de 90 en 100 in ieder geval xD Wist het even niet meer precies.demokert schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:04:
[...]
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat Demon Hunters op level 98 beginnen?
Ik ben wel blij dat die warglaive die je via de invasions kan krijgen BoA is. Hoef ik geen extra Legion te pre-orderen
Verwijderd
mag ik vragen welke dat is?detheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:06:
Ik ben wel blij dat die warglaive die je via de invasions kan krijgen BoA is. Hoef ik geen extra Legion te pre-orderen
Ik zit nog te bekijken wat ik ga doen als Tank. De keuzes die ik heb zijn:
- Protection Paladin
- Vengeance Demon Hunter
- Protection Warrior
Ik leun nu heel zwaar naar Protection Paladin puur omdat ik alles daar op heb. Complete Challenge Mode sets (MoP & WoD) en de effecten zien er zo goed uit tijdens combat.
- Protection Paladin
- Vengeance Demon Hunter
- Protection Warrior
Ik leun nu heel zwaar naar Protection Paladin puur omdat ik alles daar op heb. Complete Challenge Mode sets (MoP & WoD) en de effecten zien er zo goed uit tijdens combat.
[ Voor 3% gewijzigd door Danny Canero op 03-08-2016 13:10 ]
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Kan even niet nakijken hoe die heet (werk & proxies), maar het is deze:Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:09:
mag ik vragen welke dat is?

Deze glaive schijnt hetzelfde te zijn als die van de starting area, alleen heeft deze geen glow erop zitten, waardoor je zelf adhv je enchant een glow kunt geven.
Was een hele discussie over ivm transmog, dus heeft Blizzard 'm account-bound gemaakt zodat mensen die een fysieke CE kopen deze ook gewoon kunnen krijgen
DH's worden echt de nieuwe Huntards hoor. Let maar opcorset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Klopt helemaalIk wil misschien toch maar DH Vengeance worden voor de guild, maar geen zin in het gezeik an pugs
Guardian is voor mij afgevallen (als leveling spec)
Doe dat wel als ik 110 feral ben.
Weet iemand nog waarom het ook al weer handig was om snel je tweede artifact wapen te halen ?
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 13:22 ]
FUMES et CARNES
Ik zit op Eonar met mijn Alliance chars, maar dat maakt met cross-realm niet zo veel uit vermoed ik? 'k heb je alleszins een DM gestuurd.corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:50:
[...]
Mocht je alliance zijn, en je wil een keer een normal meepakken, stuur me maar een DMTweakers zijn altijd welkom
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
vind het wel grappig idd dat er niet zoveel monks te bekennen zijn. speel zelf namelijk main monk, maar vind het toch wel een super vette en sterke class om te spelen.icemotion schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:58:
[...]
Het grote verschil tussen Monks en Demon hunters / DKs is natuurlijk dat Monks vanaf level 1 beginnen terwijl de andere 2 hero classes zijn die op 55 / 90-100 beginnen qua level.
Huh? Je krijgt dat ding als je de digital deluxe koopt ofzo? Want ik heb de meerwaarde van digital deluxe over normal nog niet gevonden.detheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Kan even niet nakijken hoe die heet (werk & proxies), maar het is deze:
[afbeelding]
Deze glaive schijnt hetzelfde te zijn als die van de starting area, alleen heeft deze geen glow erop zitten, waardoor je zelf adhv je enchant een glow kunt geven.
Was een hele discussie over ivm transmog, dus heeft Blizzard 'm account-bound gemaakt zodat mensen die een fysieke CE kopen deze ook gewoon kunnen krijgen
Grote verschil natuurlijk met andere classes is dat DH op level 100 pas 2 talents heeft en daardoor ook nog redelijk wat belangrijke talents mist. Ook gaat een demon hunter tank heel wat moeilijker spelen dan sommige mensen denken. Maar dit was met monk ook zo, iedereen vond monks squichy tot ze shuffel ontdekten en leerden hoe ze ermee moesten spelen.
Maar zoiezo verwacht ik volgende week hele hordes aan demon hunters. Zelf ga ik eerst pre events doen op mijn priest en dan een paar dagen later pas een demon hunter starten.
Ben wel al bezig met alle materials te verzamelen zodat mijn demon hunter ook engineering maxed kan hebben. Moet nog een character met gnomisch engineering en deze demon hunter gaat daar uitstekend voor dienen
.
Maar zoiezo verwacht ik volgende week hele hordes aan demon hunters. Zelf ga ik eerst pre events doen op mijn priest en dan een paar dagen later pas een demon hunter starten.
Ben wel al bezig met alle materials te verzamelen zodat mijn demon hunter ook engineering maxed kan hebben. Moet nog een character met gnomisch engineering en deze demon hunter gaat daar uitstekend voor dienen
Nee, het wapen is een item dat voorkomt uit het pre-patch event. En omdat niet iedereen een digitale editie heeft hebben ze dit wapen zo gemaakt dat het ook nog naar demon hunters gestuurd kan worden die pas na het pre-patch event worden gemaakt.Zorian schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Huh? Je krijgt dat ding als je de digital deluxe koopt ofzo? Want ik heb de meerwaarde van digital deluxe over normal nog niet gevonden.
Normal edition; alleen de expansion zodat je kan spelen
Digital deluxe edition: naast de expansion krijg je ook een mount en een pet ingame + items voor andere blizzard games zoals een card back voor Hearthstone etc..
En dan is er ook nog de fysieke collectors edition; dat is hetzelfde als de digital deluxe + artbook + soundtrack cd + dvd/bluray met behind the scenes materiaal + muismat
Ah helder. Als ze nu ook nog eens de invasions zouden starten zou het fijn zijn.icemotion schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Nee, het wapen is een item dat voorkomt uit het pre-patch event. En omdat niet iedereen een digitale editie heeft hebben ze dit wapen zo gemaakt dat het ook nog naar demon hunters gestuurd kan worden die pas na het pre-patch event worden gemaakt.
Normal edition; alleen de expansion zodat je kan spelen
Digital deluxe edition: naast de expansion krijg je ook een mount en een pet ingame + items voor andere blizzard games zoals een card back voor Hearthstone etc..
En dan is er ook nog de fysieke collectors edition; dat is hetzelfde als de digital deluxe + artbook + soundtrack cd + dvd/bluray met behind the scenes materiaal + muismat
Nee, invasions starten ook op de 9de (10de voor EU?), tegelijkertijd met de release van de demon hunters voor zij die een digital pre-order hebben gedaan
Invasions komen op 9 augustus; net als Demon Hunter accessZorian schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Ah helder. Als ze nu ook nog eens de invasions zouden starten zou het fijn zijn.Heb er tot op heden nog geen 1 gezien.
Bij ons wordt het idd de 10de augustus.detheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:52:
Nee, invasions starten ook op de 9de (10de voor EU?), tegelijkertijd met de release van de demon hunters voor zij die een digital pre-order hebben gedaan
Dat gaat volgend weekend leuk worden dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 03-08-2016 13:58 ]
Denk dat DH's alleen hun pre quest kunnen doen.
Toch 30 minuten speeltijd
Wel handig om dan professions te gaan levelen.
Ach, ter zijner tijd normaliseert dit wel weer.
Met de DK's wist iedereen ook 100% dat dat zijn of haar nieuwe main werd.
Achteraf bleven er wel heel weinig over. Vooral bij raiding guilds.
Toch 30 minuten speeltijd
Wel handig om dan professions te gaan levelen.
Ach, ter zijner tijd normaliseert dit wel weer.
Met de DK's wist iedereen ook 100% dat dat zijn of haar nieuwe main werd.
Achteraf bleven er wel heel weinig over. Vooral bij raiding guilds.
[ Voor 43% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 14:12 ]
FUMES et CARNES
Volgens mij kunnen DHs na hun pre-quests gewoon de area uit en mee gaan raiden als ze willen 
Geen exta legion content apart dan dat bedoel ik dan
[ Voor 23% gewijzigd door detheavn op 03-08-2016 14:12 ]
yup, nog eff snel gearen voor releasedetheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:12:
Volgens mij kunnen DHs na hun pre-quests gewoon de area uit en mee gaan raiden als ze willen
Gearen? Transmog verzamelen bedoel je!
Dat is zo'n beetje het enige wat ik op het moment doe, naast de occasional raid
Dat is zo'n beetje het enige wat ik op het moment doe, naast de occasional raid
FUMES et CARNES
Weet iemand wat de droprate is van Mark of Honor in lowby bg's? Ik ben niet zo'n pvp-er, maar affliction lock is best wel cool om 19bg's te doen voor paar van die dingen zodat ik wat gear kan kopen voor me bijna level 100 druid
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb net mijn tweede warrior naar 100 gebracht, en ik zag dat ik 5000g moest dokken om naar level 3 te gaan. Dat gaat dus mooi niet gebeuren zo vlak voor de lancering van Legion. Jammer dat ik Tanaan niet volledig kan unlocken, maar so be it.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Als het goed is krijg je ook nog een paar leuke books voor gratis upgrade plans van quests... als je het goed doet kan je die gewoon terugverkopen voor iets van 1k gold per stukKapoen schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Ik heb net mijn tweede warrior naar 100 gebracht, en ik zag dat ik 5000g moest dokken om naar level 3 te gaan. Dat gaat dus mooi niet gebeuren zo vlak voor de lancering van Legion. Jammer dat ik Tanaan niet volledig kan unlocken, maar so be it.
Altijd fijn om even wat quick cash binnen te halen
pr0mpt - It never hurts to help!
Ik zie dat iedereen niks meer met z'n garrisons doet omdat Legion er aan komt.
Waarom? Gaan de garrisons weg met Legion?
Van wat ik had begrepen gaan ze van Garrisons af en meer naar Class Halls/Orders?Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:32:
Om zo mensen weer wat meer bij elkaar te krijgen, omdat mensen minder sociaal werden door Garrisons.
Daarnaast heb ik begrepen dat ze stukken minder lucratief zijn geworden, zelf was ik al te laat om te zien wat het verschil was, maar blijkbaar ERG lucratief.
je verdient er nog precies 0 gold mee (De meeste geld zit nu in bepaalde old world (vanilla) materials)
In Legion zijn ze weg. Dan heb je inderdaad Class Halls, die eigenlijk gewoon stukken beter zijn.
In Legion zijn ze weg. Dan heb je inderdaad Class Halls, die eigenlijk gewoon stukken beter zijn.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat pr0mpt zegt, ze hebben de garrisons gelukkig de grond in generfed zodanig dat het geen goudmolens meer zijn. Daardoor verliezen ze hun relevantie in Legion. Dit gebeurt altijd aan het einde van xpacs, Blizzard wil niet dat mensen zich verplicht voelen om oude content te spelen.Poulske schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:32:
1500g inderdaadpr0mpt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:30:
[...]
Als het goed is krijg je ook nog een paar leuke books voor gratis upgrade plans van quests... als je het goed doet kan je die gewoon terugverkopen voor iets van 1k gold per stuk
Altijd fijn om even wat quick cash binnen te halen
Ik ben net nog een druid naar 100 aan het levellen, dus die gaat ook al die boeken verkopen.
Het levellen van chars gaat wel redelijk vlot moet ik zeggen. XP pots slurpen + heirlooms en die bonus quest areas doen is meer dan genoeg om door Draenor te vliegen. Ik doe er nog de intro quests bij per area (om de zone perk te unlocken) en die boeken quests voor cash.
[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 03-08-2016 15:54 ]
Thanks voor de antwoorden, dan ga ik er ook geen tijd meer insteken, mocht ik op dat punt komen, level 87 hunter op dit moment.
Klopt, die tip had ik van jou meteen maar even benut, ik had toen nog 2 plans in mijn bags liggenKapoen schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:52:
[...]
1500g inderdaadIk had die tip hier gisteren al gepost geloof ik
Ik ben net nog een druid naar 100 aan het levellen, dus die gaat ook al die boeken verkopen.
[...]
Stomme Ruststorm.
Survival hunter levelen is nu ineens hartstikke leuk geworden
Ben wel 1 van de weinigen. Kom er soms geen enkele tegen
[ Voor 24% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 16:16 ]
FUMES et CARNES
Trade goods, verschillende medallions, tasjes maken met een tailor, en met andere profs is er nog genoeg gold uit je garrison te halen.corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:51:
je verdient er nog precies 0 gold mee (De meeste geld zit nu in bepaalde old world (vanilla) materials)
GR=Gold
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Truejunglebeast schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:21:
[...]
Trade goods, verschillende medallions, tasjes maken met een tailor, en met andere profs is er nog genoeg gold uit je garrison te halen.
GR=Gold
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Nee hoor, ze blijven gewoon. Maar inderdaad een stuk minder nuttig dan voor de pre-expac patch.corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:51:
In Legion zijn ze weg.
TrueVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
Nee hoor, ze blijven gewoon. Maar inderdaad een stuk minder nuttig dan voor de pre-expac patch.
Mijn expansion voorkeuren:
1.) Legion (Beta experience)
2.) TBC
3.) Wotlk/Cata
4.) Mists
5.) Warlords
Verwijderd
Die onderste twee mogen van mij andersom - ik ben bij Mists vertrokken vanwege die idiote hoeveelheid dailies die je eigenlijk verplicht was te doen om te kunnen raiden in de top-3 op de server.
Nummer 1 is bij mij Wotlk, maar dat komt doordat ik vlak voordat die uitkwam begonnen ben - ik heb vlak voor die expansion een halve raid in Kara gedaan, en dat was naast zo snel mogelijk levelen mijn TBC ervaring...
Nummer 1 is bij mij Wotlk, maar dat komt doordat ik vlak voordat die uitkwam begonnen ben - ik heb vlak voor die expansion een halve raid in Kara gedaan, en dat was naast zo snel mogelijk levelen mijn TBC ervaring...
1. WOTLK
2. Legion
3. TBC
4. MoP
5. Cata
6. WoD
2. Legion
3. TBC
4. MoP
5. Cata
6. WoD
Nu ik zit na te denken mag wotlk to boven TBC. en dan TBC/Cata
Wrath had toch awesome raids. Ja ik vond Trial of the Crusader cool (en ja, roeptoeter maar dat het de slechtste raid ooit is, want geen trash etc etc). Weinig raids waren zo gaaf als ICC en Ulduar (behalve Karazhan
)
Wrath had toch awesome raids. Ja ik vond Trial of the Crusader cool (en ja, roeptoeter maar dat het de slechtste raid ooit is, want geen trash etc etc). Weinig raids waren zo gaaf als ICC en Ulduar (behalve Karazhan
1. WotLK
2. TBC
5. MoP (na de patches)
Rest is het noemen amper waard.
2. TBC
5. MoP (na de patches)
Rest is het noemen amper waard.
FUMES et CARNES
Mijne als volgt:
MoP & Cata staan wel vrij laag, maar ik moet wel zeggen dat ik het toch best leuke xpacs vond. De volgorde gaat dan ook voornamelijk om de beste expansion gerelateerde herinneringen
- WotLK
- TBC
- MoP/Cata
- WoD
MoP & Cata staan wel vrij laag, maar ik moet wel zeggen dat ik het toch best leuke xpacs vond. De volgorde gaat dan ook voornamelijk om de beste expansion gerelateerde herinneringen
Verwijderd
ICC is mijn all time favourite raid - qua sfeer klopt die zo ontzettend...corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:45:
Weinig raids waren zo gaaf als ICC en Ulduar (behalve Karazhan)
Vorige week Kara weer eens wat verder geprobeerd dan Attumen, en na de Wolf wist ik het gangetje verderop niet meer...
Ik lees nu al een hele tijd mee maar toch maar eens tijd om te reageren.
Ik speel WoW al sinds Vanilla en was in de eerste 3 expansions vrij hardcore qua raiden. Ik speelde altijd op Zenedar en heb daar ook als enige Atiesh weten te bemachtigen voor Patch 2.0. Maar na WoltK kwam toch een beetje de klad erin en heb ik niet echt meer gespeeld tot WoD. Af en toe wel geresubbed maar omdat mijn guild helemaal uit elkaar lag (iedereen was gestopt) eigenlijk in mijn eentje gespeeld. Dan merk je toch dat een leuke guild wel erg handig is voor het spelplezier!
Ik heb altijd een Priest gespeeld maar ben nu sinds 2 maand met een Alliance Warrior op Silvermoon bezig. Daarvoor op Silvermoon wel hunter en shaman geleveled maar met Patch 7.0 is warrior toch wel erg leuk om te spelen! Shaman is ook erg leuk maar warrior is toch net ff leuker.
Nu zit ik wel in een guild maar het is echt zo'n lonesome guild waar ieder voor zich speelt. Dus...
@Corset, nu las ik dat jij een guild had op Silvermoon? Zou ik deze mogen joinen, wel als social (A). In 12 jaar in het privéleven ook aardig veranderd waardoor hele avonden raiden er niet meer inzit. Maar af en toe een dungeon doen of iets dergelijks is altijd leuk!
Ik speel WoW al sinds Vanilla en was in de eerste 3 expansions vrij hardcore qua raiden. Ik speelde altijd op Zenedar en heb daar ook als enige Atiesh weten te bemachtigen voor Patch 2.0. Maar na WoltK kwam toch een beetje de klad erin en heb ik niet echt meer gespeeld tot WoD. Af en toe wel geresubbed maar omdat mijn guild helemaal uit elkaar lag (iedereen was gestopt) eigenlijk in mijn eentje gespeeld. Dan merk je toch dat een leuke guild wel erg handig is voor het spelplezier!
Ik heb altijd een Priest gespeeld maar ben nu sinds 2 maand met een Alliance Warrior op Silvermoon bezig. Daarvoor op Silvermoon wel hunter en shaman geleveled maar met Patch 7.0 is warrior toch wel erg leuk om te spelen! Shaman is ook erg leuk maar warrior is toch net ff leuker.
Nu zit ik wel in een guild maar het is echt zo'n lonesome guild waar ieder voor zich speelt. Dus...
@Corset, nu las ik dat jij een guild had op Silvermoon? Zou ik deze mogen joinen, wel als social (A). In 12 jaar in het privéleven ook aardig veranderd waardoor hele avonden raiden er niet meer inzit. Maar af en toe een dungeon doen of iets dergelijks is altijd leuk!
Is het de moeite waard om nu weer te beginnen vanaf 0. Dus alles helemaal opnieuw? Heb nog nooit een max level gehad. M'n max is ooit level 58 geweest. Zou nu een rogue of hunter willen gaan spelen. Maar is het spel niet aan het dood bloeden ook al komt er een nieuwe expansion aan?
Dat WoW aan het doodbloeden is, is enkel wat de salty ex-spelers roeptoeteren.... Uiteraard wel op WoW fora natuurlijk
Hourglass gebruiken was ons redelijk te doen i.r.r.. Althans Chromaggus hadden we redelijk snel neer voor de guildsplit. Was ook de laatst baas voor de guildsplit. Daarna hadden we aanzienlijk meer moeite door minder goede recruits. Daarnaast moest je ook veel dispellen, wat voor de nerf redelijk simpel was. Ik weet niet of je dat nog had mee gemaakt, want deze truck werd later door Blizzard een halt toe geroepen, maar je had een addon (Decursive irrc) die automatisch je raid members targete om te dispellen, waardoor je alleen maar als dispeller je dispelling spells hoefde te spammen. Maar tanks bleven papier idd. Tanks healen had ik de schurft aan. Het timen van je heals met de andere tank healers was erg irritant. Vaak was je heal of onnodig zodra je net klaar was met casten -- want iemand was je net een split seconde voor om de tank te toppen -- of de tank was dood, omdat iedere tank healer net op hetzelfde moment dacht dat een ander wel aan het casten was. Maar dat is waarschijnlijk nog steeds hetzelfde geval in huidig WoW (of is dat? ik heb begrepen dat de afhankelijkheid van een healer als groep tegenwoordig minder groot is dan vroeg, omdat tanks meer zelfverzorging hebben o.i.d.). Om die reden had ik de voorkeur om meestal een raid-wide of group-wide healer zijn. Deed niets liever dan dat. Was een stuk spannender. Situaties waar ik het meeste van hield was als je de health bars van je hele raid ineens snel zag dalen, je daardoor in een grote burst veel heals moest spammen, maar je wel elke heal zorgvuldig moest inschatten waar die op dat moment het meest nodig was. Als tank healer voelde je taak meer alsof je op de snelweg rijdt; het is een belangrijke taak, maar je gaat fouten maken, doordat het eentonig werk is. Althans dat was in classic en TBC het geval naar mijn beleving.Irrival schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Aaah Chromaggus in BWL was echt een pain in the ass.. daar hebben veel guilds problemen gehad destijds. Tanks voelde aan als papier en mensen die hourglass sand gebruikten waren nooit te bekennen. Voor dat je het wist had je 7 drakonids door de raid rennen
Dat was vaak het geval idd, dat maar de helft van de groep echt wisten wat ze deden. Als je bijvoorbeeld oude videos terug kijkt van het begin van Nihilum (YouTube: Nihilum vs. Razorgore bijvoorbeeld), hoor je aan de chat terug dat wat je stelde. Heel andere koek dan het Nihilum dat later Kel'thuzad in classic downde, of Illidan nog later dan dat. Maar het was een andere tijd. Voor de gehele WoW communitie duurde het een tijdje voordat de gemiddelde speler door had dat je je spells en abilities niet moest klikken met je muis, maar je het tobo daar voor moest gebruiken. Was heerlijk, die naïviteit.Irrival schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:56:
Guild disbands en reforms waren ook veel voorkomend. Tijdens de 40 man raids had je toch altijd een select groepje van 15/20 man die wisten wat ze aan het doen waren en de rest liep maar een beetje mee. Het mooiste wat ik heb gezien was het Molten Core event in de nieuwe tijd. Niemand snapte de speelstijl van deze instance en begonnen meteen te mass-pullen waardoor niemand verder kwam dan de eerste molten giants
Wat betreft MC in het begin; mee eens. Ik weet nog dat ik als shaman niet eens resto was gespecced, maar elemental. Wist ik veel dat je als healer resto moest zijn gespecced, of dat shamans nooit een DPS functie in raids in classic hadden
Trouwens, ben je op de hoogte van Nostalrius? Die neergehaalde private server? Ik heb er nooit op gespeeld, maar het schijnde dat de ervaring op die server het dichtst bij de Naxxramas period lag. Het team achter de server hadden recentelijk een gesprek gehad met Blizzard staff op Blizzard HQ om te onderhandelen over een officiële legacy server. Er kwam geen antwoord uit of en wanneer Blizzard een dergelijke server zou oprichten, maar er wordt gehoopt dat Blizzard meer bekent maakt op de Blizzcon van dit jaar. Als Blizzard een legacy server opricht, dan ga ik zekers weer spelen. Ik zou nog graag één keer in mijn leven vanilla willen doornemen zoals ik het verleden decennium speelde. Ik volg sinds kort Kungen en het Nostalrius forum. Ben erg benieuwd of en wat hier van terecht gaat komen. Maar Blizzard anno 2016 is dat niet die onder WoW vanilla, dus enige reserve is verstandig.
Die vanilla servers gaan er sowieso niet komen. Blizzard had in een verklaring al aangegeven dat het technisch niet te doen zonder extra resources in te zetten. Tevens beschikken ze niet meer over de complete originele source etc.
Daarnaast is het een extra iets dat gesupport moet worden, maar wat win je ermee. Je gaat er geen 10K subs mee binnentrekken. Als je dat dan koppelt aan het feit dat in private server land momenteel de grote vraag gaat naar TBC servers en er duidelijk een verschuiving gaande is, zien we dat de levensverwachting dus niet zo heel erg lang is. Precies waar iedereen allang voor gewaarschuwd had. Nostalgie is leuk, voor een tijdje, en daarna heb je ook wel weer gezien.
En mijn inziens het belangrijkste argument: nostalgie van vanilla komt voornamelijk doordat het nieuw was i.c.m. community. Dat nieuwe haal je niet meer terug, en dat community is ook geen automatisch gegeven.
Daarnaast is het een extra iets dat gesupport moet worden, maar wat win je ermee. Je gaat er geen 10K subs mee binnentrekken. Als je dat dan koppelt aan het feit dat in private server land momenteel de grote vraag gaat naar TBC servers en er duidelijk een verschuiving gaande is, zien we dat de levensverwachting dus niet zo heel erg lang is. Precies waar iedereen allang voor gewaarschuwd had. Nostalgie is leuk, voor een tijdje, en daarna heb je ook wel weer gezien.
En mijn inziens het belangrijkste argument: nostalgie van vanilla komt voornamelijk doordat het nieuw was i.c.m. community. Dat nieuwe haal je niet meer terug, en dat community is ook geen automatisch gegeven.
Legacy servers brengen alleen de omgeving van toen terug en nooit het "gevoel" van toen.
We vonden het toen leuk omdat het nieuw was, niet meer en niet minder.
We vonden het toen leuk omdat het nieuw was, niet meer en niet minder.
FUMES et CARNES
Wij hielden gewoon een druid uit combat tijdens Garr/Geddon, zonder bugs. Pas later zou Blizzard een hele raid in combat plaatsen bij een pull, ook om te vermijden dat mensen continu konden binnen lopen vanaf de graveyard.PostHEX schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:23:
Echter kon je nog vroeg in de game elkaar resurrecten tijdens bossfights. Er was een bug dat je op de een of andere manier je aggro kon verliezen van de boss, en je uit het gevecht disengage-de. Daarna kon je iemand resurrecten. Als dat niet mogelijk was, waren we veel langer bezig met bazen zoals Baron Geddon. ^_^
Haha inderdaad, dat was bij ons ook de standaardKapoen schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:57:
[...]
Wij hielden gewoon een druid uit combat tijdens Garr/Geddon, zonder bugs. Pas later zou Blizzard een hele raid in combat plaatsen bij een pull, ook om te vermijden dat mensen continu konden binnen lopen vanaf de graveyard.
Ja nu je het zegt. Dat bedoelde ik. Kon je dat nog steeds doen toen BWL pas was geopend (patch 1.6) ? Ik meen me te herinneren dat wij tijdens Razorgore dat deden, maar weet niet zeker.Kapoen schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:57:
[...]
Wij hielden gewoon een druid uit combat tijdens Garr/Geddon, zonder bugs. Pas later zou Blizzard een hele raid in combat plaatsen bij een pull, ook om te vermijden dat mensen continu konden binnen lopen vanaf de graveyard.
Toch fijn om dit te lezen...Iusedto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:06:
![]()
Stomme Ruststorm.
Survival hunter levelen is nu ineens hartstikke leuk geworden
Ben wel 1 van de weinigen. Kom er soms geen enkele tegen
Anyways, mijn survival hunter is even geparkeerd. Vanwege het recente besluit om op Silvermoon met een dwarf shaman te starten, om te zien of enhancement een beetje leuk speelt: ja, het speelt leuk!
Die gnome survival hunter gaat er ook zeker nog komen!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Log de laatste tijd niet vaak meer in, heb volgens mij iets gemist... Als m'n lock klaar is met casten gaat hij in een soort fight stance met gebalde vuisten... que!? Is dit (ineens?) bij iedere caster?? Waar slaat dit op?

Shammy is zeker leuk maar gaat niet mijn main worden.
Ik ben er wel uit
[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 21:01 ]
FUMES et CARNES
En bedankt!RustStorm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:53:
[...]
Toch fijn om dit te lezen...![]()
Anyways, mijn survival hunter is even geparkeerd. Vanwege het recente besluit om op Silvermoon met een dwarf shaman te starten, om te zien of enhancement een beetje leuk speelt: ja, het speelt leuk!
Die gnome survival hunter gaat er ook zeker nog komen!
De GoT guild is toch Hordie?
Kan iemand mij de realm + name van de guild geven?
Haha, top screenshot!Iusedto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:58:
[...]
[afbeelding]
Shammy is zeker leuk maar gaat niet mijn main worden.
Ik ben er wel uit
Welke gaat waarschijnlijk wél je main worden?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Main wordt uiteindelijk Vengenance DH met twee gathering professions.
Het kan zijn dat ik die na de "drukte" pas level. Aangezien het een tank is kom ik wel in dungeon groups denk ik zo maar.
Warrior level ik het liefst als eerste (arms). Vanwege sentiment en alles qua professions etc heb ik ook max op haar. Ik vind de order hall geweldig en wapen ziet er bruut uit.
Shammy is te squishy in huidige beta en ik irriteer me daaraan gek genoeg. (alles is persoonlijke smaak)
...en als ik niks op max had zou ik denk ik , na vanavond, een survival hunter overwegen.
Stealth en heal en pet zijn een ontzettend sterke combo.
Of het zo goed blijft weet ik niet maar leuk is het wel.
Ik ben blij dat ik naar je geluisterd heb
Buiten je eigen comfort zone stappen kan soms verrassend leuk zijn hehe
Het kan zijn dat ik die na de "drukte" pas level. Aangezien het een tank is kom ik wel in dungeon groups denk ik zo maar.
Warrior level ik het liefst als eerste (arms). Vanwege sentiment en alles qua professions etc heb ik ook max op haar. Ik vind de order hall geweldig en wapen ziet er bruut uit.
Shammy is te squishy in huidige beta en ik irriteer me daaraan gek genoeg. (alles is persoonlijke smaak)
...en als ik niks op max had zou ik denk ik , na vanavond, een survival hunter overwegen.
[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 21:39 ]
FUMES et CARNES
Iusedto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:23:
Main wordt uiteindelijk Vengenance DH met twee gathering professions.
Dat de shaman squishy is dat geloof ik per direct. Merk er nu nog niet zo veel van, omdat de mobs allemaal te snel dood gaan. Maar m'n leven dropt inderdaad soms wel vrij rap als je met wat meerdere mobs aan het meppen bent. Nou ja, ik ga het meemaken op den duur.
Eerste missie zal sowieso mijn warrior worden, zoals gezegd. En dan lekker fury en hakken met die zwaarden! Artifacts hadden iets mooier gekund als je het mij vraagt, maar er over klagen zal ik dan ook weer niet.
Trouwens, fascinerend om te zien dat mensen nog steeds ontzettend veel gold neertellen voor epics in de AH. Heb op m'n warrior in twee weken ruim 120k verdiend, door enkel en alleen het flippen van epics. Weird... echt heel erg weird... En dan zijn het niet eens trangmoggable spullen: lees -- het zijn ook ringen en kettingen... Maar hé! Prima toch?
Meen je dat nou ? Ik vendor dat altijd
FUMES et CARNES
AH is redelijk fubared, zeke nu auctioneer nog niet lekker werkt.
kost mij veel meer tijd om koopjes er tussenuit te halen
daardoor is het powerlevellen van Tailoring nu gewoon wat langzamer en duurder 
Gistren uit HFC maar 10/13 boekjes dus kom er 2 te kort.
Volgende week pas ring ophalen dus.
kost mij veel meer tijd om koopjes er tussenuit te halen
Gistren uit HFC maar 10/13 boekjes dus kom er 2 te kort.
Volgende week pas ring ophalen dus.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb inmiddels wel de ring kunnen bemachtigen
Ik wacht nu op Harrison Jones voor nog 1 treasure hunt, dan heb ik die achievement ook klaar
.
Voeg me even toe op RealID:Nedora schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:36:
Ik lees nu al een hele tijd mee maar toch maar eens tijd om te reageren.
Weirdfox#21560
Dan gooi ik een invite je richting op
Voor mij blijft de volgorde van beste expansions toch:
1. WOTLK
2. TBC
3. Cataclysm
4. WoD
5. MoP
1. WOTLK
2. TBC
3. Cataclysm
4. WoD
5. MoP
Wat hij zegt! 
Legion kan ik nog niet beoordelen, maar doet me denken aan TBC, of dat terecht is geen idee!
Legion kan ik nog niet beoordelen, maar doet me denken aan TBC, of dat terecht is geen idee!
Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:01:
1. WOTLK
2. TBC
3. Cataclysm
4. WoD
5. MoP
Niemand kan Legion nog echt beoordelen.
Ik heb er nu behoorlijk veel uren inzitten en het bevalt in ieder geval goed. De uren vliegen voorbij
Persoonlijk weet ik wel dat WotLK een betere expansie was en die blijft dus nummer 1.
Ook Legion mist toch wel het gevoel dat ik had in WotLK, namelijk dat je ook echt een onderdeel van het verhaal bent.
Het Broken Shore event aan het begin van Legion geeft je wel dat gevoel hoor maar het moment dat je in je orderhall staat en je moet weer missions met followers gaan doen is dat gevoel helaas ook weer direct weg. Erg jammer.
Ik heb er nu behoorlijk veel uren inzitten en het bevalt in ieder geval goed. De uren vliegen voorbij
Persoonlijk weet ik wel dat WotLK een betere expansie was en die blijft dus nummer 1.
Ook Legion mist toch wel het gevoel dat ik had in WotLK, namelijk dat je ook echt een onderdeel van het verhaal bent.
Het Broken Shore event aan het begin van Legion geeft je wel dat gevoel hoor maar het moment dat je in je orderhall staat en je moet weer missions met followers gaan doen is dat gevoel helaas ook weer direct weg. Erg jammer.
FUMES et CARNES
Ik zou WoD en MoP omdraaien, MoP had nml veel meer content en veel meer content patches, WoD kreeg er alleen een raid bij tijdens de expansie... en nee Tanaan telt niet aangezien die er tijdens de release al in het moeten zitten...Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:01:
1. WOTLK
2. TBC
3. Cataclysm
4. WoD
5. MoP
Hmm daar kan ik het wel mee eens zijn, en daarbij het feit dat ik continue het gevoel had dat ik in sommige zones door de muziek het idee had dat ik bij de chinees m'n eten stond te bestellen
Meh ik had een hekel aan de hele sfeer van die expansion, vandaar.wimdezoveelste schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:19:
[...]
Ik zou WoD en MoP omdraaien, MoP had nml veel meer content en veel meer content patches, WoD kreeg er alleen een raid bij tijdens de expansie... en nee Tanaan telt niet aangezien die er tijdens de release al in het moeten zitten...
hmmm
Ik ben gister level 100 geworden en heb van de gorgrond quest item het level 2 blueprint voor trading post gekocht. Ik heb namelijk nog geen flying in dreanor en met 20% rep gain gaat dat wat makkelijker. Gelijk level 1 trading post gebouwd en wilde vanmorgen de level 2 bouwen. Al m'n blueprints weg, alles. Ik kan niets meer neer zetten.
Ik las online dat er meerdere mensen dit hadden, best vervelend. Ik heb meerdere keren uit en in gelogt, maar het loste het probleem niet op. Dus maar een ticket gemaakt. 1day9uur response tijd... Gelukkig kon ik vanavond toch niet spelen
Ik ben gister level 100 geworden en heb van de gorgrond quest item het level 2 blueprint voor trading post gekocht. Ik heb namelijk nog geen flying in dreanor en met 20% rep gain gaat dat wat makkelijker. Gelijk level 1 trading post gebouwd en wilde vanmorgen de level 2 bouwen. Al m'n blueprints weg, alles. Ik kan niets meer neer zetten.
Ik las online dat er meerdere mensen dit hadden, best vervelend. Ik heb meerdere keren uit en in gelogt, maar het loste het probleem niet op. Dus maar een ticket gemaakt. 1day9uur response tijd... Gelukkig kon ik vanavond toch niet spelen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
1. TBC ( Sunwell was echt de bomb )Zorian schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:01:
1. WOTLK
2. TBC
3. Cataclysm
4. WoD
5. MoP
2. WOTLK ( Lichking 25HC wipen en wipen en wipen was echt awesome )
3. Cataclysm ( Spine same als hierboven
4. WoD
5. MoP ( Worst EXP ever )
Ik merk zelf dat ik expansions beoordeel op het sociale aspect naast gameplay...
Met verschillende vrienden in verschillende guilds op verschillende realms gezeten, elk een eigen unieke ervaring
Met verschillende vrienden in verschillende guilds op verschillende realms gezeten, elk een eigen unieke ervaring
- Vanilla -> Blijft altijd speciaal, eerste guild, mensen leren [NL] kennen die ik nu nog steeds als RL vrienden heb
- TBC -> 2de guild halverwege de expansion, horde side, mensen leren kennen [Int] die ik nu nog steeds als RL vrienden heb en eerste keer echt raiden
- WOTLK -> 3de guild, raiden en lol, kost wel erg veel tijd naast RL werk en vriendin...
- Cata -> Alleen nog chars gelevelled naar cap, maar de lol was er wel van af... het leven kwam in de weg van mijn gamen
. Redelijk snel na uitbrengen expansion gestopt.
- MoP -> niet eens meer gespeeld
- WoD -> Maandje geleden begonnen, moet zeggen dat het qua story line wel leuker is dan alle expansions hiervoor, maar kan niets zeggen over langdurige ervaring. Vermoedelijk wordt Garrison erg snel saai, maar het idee was leuk [als oud WarCraft III speler]
- Legion -> 0 ervaring, maar het feit dat je WoW kan spelen als je "even" tijd hebt is weer interessant nu met een kleine die rond rent. Blijkt het dat wat oud guildies/RL vrienden van Vanilla ook weer beginnen, ook casual... Erg leuk
WotLK staat echt dik bovenaan. Zelfs een doodsaaie ToC-raid was nog tof om te doen
De raids bleven ook leuk in verband met de ilevel achievements (Argent Defender, Herald of the Titans). Ik vind het ook doodzonde dat de Herald of the Titans nu zelfs te koop wordt aangeboden, daar was ik het meest trots op, nu word je gezien als een idioot die veel geld uitgeeft
En Icecrown Citadel... geweldig. Op mijn Armory heb ik op mijn characters opgeteld de meeste bosses wel 100+ keer gedaan, en dat werd ook gewoon niet saai.
Daarna vond ik Cataclysm toch wel tof door alle veranderingen (zowel in de wereld als de class-changes), gevolgd door TBC, en op flinke afstand MoP en WoD welke ik beide slechts enkele weken heb gespeeld.
Ik kijk wel heel erg uit naar Legion, inderdaad omdat het minder time-consuming is om voortgang te hebben. In WotLK kostten de standaard chores erg veel tijd, en ook de raids waren eigenlijk verplicht om te doorlopen. Toen was het niet zo erg als student met veel vrije tijd, maar nu in Legion is die vrije tijd er niet meer, en dan is dat zelfs nog zonder kleine
Daarna vond ik Cataclysm toch wel tof door alle veranderingen (zowel in de wereld als de class-changes), gevolgd door TBC, en op flinke afstand MoP en WoD welke ik beide slechts enkele weken heb gespeeld.
Ik kijk wel heel erg uit naar Legion, inderdaad omdat het minder time-consuming is om voortgang te hebben. In WotLK kostten de standaard chores erg veel tijd, en ook de raids waren eigenlijk verplicht om te doorlopen. Toen was het niet zo erg als student met veel vrije tijd, maar nu in Legion is die vrije tijd er niet meer, en dan is dat zelfs nog zonder kleine
[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 04-08-2016 08:56 ]
Voor mij is het:
WOTLK
MoP
TBC
Cata
WoD
Pas beginnen met spelen sinds TBC en was pas einde expansion level 70 met 1 character. Enkel een Karazhan en Maggie raids gedaan en verstond er toen ook geen enkele snars van. Pas serieus beginnen raiden tijdens WOTLK wat voor mij echt een super tijd was. Ulduar is voor mij nog altijd de beste raid met de hard modes. Wel jammer dat we nooit echt ver zijn in geraakt omdat die patch volgens mij echt iets te kort was. Daarnaast was ICC ook echt wel een top raid, net niet Lich King hc kunnen neer krijgen tijdens de expansion.
MoP vond ik kwa endgame content wel de beste expansion tot nu toe. Ook ToT en SoO vond ik goeie raids. SoO was ook de eerste raid die ik endgame kon afmaken op HC niveau (buiten Naxx dan maar die was gewoon te simpel). Ook op lore gebied was MoP echt vernieuwend en zeker de legendary questline vond ik super om te volgen.
WoD was op raiding gebied wel goed maar alles daarrond was gewoon immer triest. De leveling experience was op zich best wel goed maar eenmaal een maand verder had je gewoon alles gezien.
Enige goeie dat WoD in mijn ogen heeft opgeleverd is Guldan die we terug gaan zien in legion, nog steeds ene enorme badass orc.
Tanaan jungle was een grap in mijn ogen. En de hele lore viel al snel in duigen, er werd ook gewoon zoveel geschrapt.
Cata heb ik minst van allemaal gespeeld maar buiten de firelands patch vond ik er weinig aan. De deathwing raid was ook heel erg slecht gedaan en het volledige verhaal kon beter uitgewerkt zijn.
Voor legion heb ik best hoge verwachting en dat het misschien wel mijn favoriete expansion kan worden. Verwacht er erg veel van op lore gebied al zal dat nog moeten groeien met de nieuwe patches. Ook endgame zal er zeker genoeg content zitten en de terugkeer van dungeons (mythic) als alternatief voor raiden vind ik ook super. Alleen voor world quests vrees ik een beetje dat ze eentonig zullen worden na verloop van tijd, maar goed dat werd de reputation/daily quest grind ook wel wat in pandaland. Maar het heeft je krijgt altijd wel iets voor terug.
WOTLK
MoP
TBC
Cata
WoD
Pas beginnen met spelen sinds TBC en was pas einde expansion level 70 met 1 character. Enkel een Karazhan en Maggie raids gedaan en verstond er toen ook geen enkele snars van. Pas serieus beginnen raiden tijdens WOTLK wat voor mij echt een super tijd was. Ulduar is voor mij nog altijd de beste raid met de hard modes. Wel jammer dat we nooit echt ver zijn in geraakt omdat die patch volgens mij echt iets te kort was. Daarnaast was ICC ook echt wel een top raid, net niet Lich King hc kunnen neer krijgen tijdens de expansion.
MoP vond ik kwa endgame content wel de beste expansion tot nu toe. Ook ToT en SoO vond ik goeie raids. SoO was ook de eerste raid die ik endgame kon afmaken op HC niveau (buiten Naxx dan maar die was gewoon te simpel). Ook op lore gebied was MoP echt vernieuwend en zeker de legendary questline vond ik super om te volgen.
WoD was op raiding gebied wel goed maar alles daarrond was gewoon immer triest. De leveling experience was op zich best wel goed maar eenmaal een maand verder had je gewoon alles gezien.
Enige goeie dat WoD in mijn ogen heeft opgeleverd is Guldan die we terug gaan zien in legion, nog steeds ene enorme badass orc.
Tanaan jungle was een grap in mijn ogen. En de hele lore viel al snel in duigen, er werd ook gewoon zoveel geschrapt.
Cata heb ik minst van allemaal gespeeld maar buiten de firelands patch vond ik er weinig aan. De deathwing raid was ook heel erg slecht gedaan en het volledige verhaal kon beter uitgewerkt zijn.
Voor legion heb ik best hoge verwachting en dat het misschien wel mijn favoriete expansion kan worden. Verwacht er erg veel van op lore gebied al zal dat nog moeten groeien met de nieuwe patches. Ook endgame zal er zeker genoeg content zitten en de terugkeer van dungeons (mythic) als alternatief voor raiden vind ik ook super. Alleen voor world quests vrees ik een beetje dat ze eentonig zullen worden na verloop van tijd, maar goed dat werd de reputation/daily quest grind ook wel wat in pandaland. Maar het heeft je krijgt altijd wel iets voor terug.
Ik sluit mij hier 100% volledig bij aan. Alleen was het bij mij 1 guild van Vanilla tot WoTLK. Het sociale aspect gecombineerd met het competitieve maakte dit voor mij een geweldige ervaring.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:50:
Ik merk zelf dat ik expansions beoordeel op het sociale aspect naast gameplay...
Met verschillende vrienden in verschillende guilds op verschillende realms gezeten, elk een eigen unieke ervaringAl met al, voor mij was het meer het sociale wat het zo leuk maakte, raiden was competitive, maar voor langere tijd gewoon niet leuk als dat het enige was.
- Vanilla -> Blijft altijd speciaal, eerste guild, mensen leren [NL] kennen die ik nu nog steeds als RL vrienden heb
- TBC -> 2de guild halverwege de expansion, horde side, mensen leren kennen [Int] die ik nu nog steeds als RL vrienden heb en eerste keer echt raiden
- WOTLK -> 3de guild, raiden en lol, kost wel erg veel tijd naast RL werk en vriendin...
- Cata -> Alleen nog chars gelevelled naar cap, maar de lol was er wel van af... het leven kwam in de weg van mijn gamen
- WoD -> Maandje geleden begonnen, moet zeggen dat het qua story line wel leuker is dan alle expansions hiervoor, maar kan niets zeggen over langdurige ervaring. Vermoedelijk wordt Garrison erg snel saai, maar het idee was leuk [als oud WarCraft III speler]
- Legion -> 0 ervaring, maar het feit dat je WoW kan spelen als je "even" tijd hebt is weer interessant nu met een kleine die rond rent. Blijkt het dat wat oud guildies/RL vrienden van Vanilla ook weer beginnen, ook casual... Erg leuk
De avonden wipen op een bepaalde bossfight, steeds een beetje beter worden en hem dan downen. Of het nu AQ40, Kara of Sunwell was. Dit bleef geweldig. Fototje maken met de guild voor op de site en daar mega trots op zijn.
Eind WOTLK de handdoek in de ring moeten gooien ivm school verantwoordelijkheden. Nu na meerdere jaren mijn account weer geactiveerd. Ben benieuwd wat Legion gaat brengen.
PSN: Eczeem
Mijn ordening van de expansions dan ook maar doen;
1) Mists
Ik begon met spelen tijdens Mists. Dus dit is voor mij de versie van WoW waarbij alles nieuw was. En de manier waarop het verhaal tot stand kwam was tof, conflict opbouwen en laten exploderen in Siege. Isle of thunder was tof (super mario platform springen en treasure scenario!). Het Celestial tournament was reden om te gaan pet battlen.
2) Wrath
Het verhaal van Arthas en de Lich king blijft supertof. Mooi om iets dat begon in Warcraft 3 tot een einde te zien komen. (Binnenkort ga ik het boek Arthas lezen..). Toffe omgevingen, heel veel invloeden uit de viking mythologie bij de Vrykul en Frost giants..
3) Warlords
De leveling experience van Warlords was supertof, ik denk wel de beste van alle expansions. Questing, bonus objectives, het gebruik van cinematics a la Wrath gate. Verder veel nostalgia gevoelens qua Dark Portal tijd... personages uit Warcraft 1/2/3. Jammer dat het daarna zo ontzettend is afgeraffeld door meteen in de eerste grote patch uit het niets Archimonde tevoorschijn te halen en in 1 klap was Grommash van bad guy naar ally.
4) Cataclysm
Favoriete dingen van Cataclysm; Firelands legendary quest, Harrison Jones quests in Uldum. Minder favoriete dingen aan Cataclysm. Vashjir, alle roleplay in Dragon soul (en Spine of Deathwing..)
5) Crusade
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met dat ik pas later ben gaan spelen, maar ik vind the Burning crusade echt een crime om doorheen te levelen. Het voelt allemaal traag en weinig interessant en raakt mij het minst. Ondanks dat er toch echt wel gave elementen in de expansion zitten.
Wat dat betreft ben ik op dit moment erg benieuwd naar wat Legion gaat brengen. Qua leveling experience lijkt het erg de kant van Warlords op te gaan, met een endgame die erg divers zal zijn met world quests. Een nieuw treasure scenario (zag ik hier: YouTube: WARCRAFT Legion BETA: Suramar's Treasure Scenario !! ) en verhaal elementen die me super tof lijken. Zeker nu ik Chronicle net heb uitgelezen.
1) Mists
Ik begon met spelen tijdens Mists. Dus dit is voor mij de versie van WoW waarbij alles nieuw was. En de manier waarop het verhaal tot stand kwam was tof, conflict opbouwen en laten exploderen in Siege. Isle of thunder was tof (super mario platform springen en treasure scenario!). Het Celestial tournament was reden om te gaan pet battlen.
2) Wrath
Het verhaal van Arthas en de Lich king blijft supertof. Mooi om iets dat begon in Warcraft 3 tot een einde te zien komen. (Binnenkort ga ik het boek Arthas lezen..). Toffe omgevingen, heel veel invloeden uit de viking mythologie bij de Vrykul en Frost giants..
3) Warlords
De leveling experience van Warlords was supertof, ik denk wel de beste van alle expansions. Questing, bonus objectives, het gebruik van cinematics a la Wrath gate. Verder veel nostalgia gevoelens qua Dark Portal tijd... personages uit Warcraft 1/2/3. Jammer dat het daarna zo ontzettend is afgeraffeld door meteen in de eerste grote patch uit het niets Archimonde tevoorschijn te halen en in 1 klap was Grommash van bad guy naar ally.
4) Cataclysm
Favoriete dingen van Cataclysm; Firelands legendary quest, Harrison Jones quests in Uldum. Minder favoriete dingen aan Cataclysm. Vashjir, alle roleplay in Dragon soul (en Spine of Deathwing..)
5) Crusade
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met dat ik pas later ben gaan spelen, maar ik vind the Burning crusade echt een crime om doorheen te levelen. Het voelt allemaal traag en weinig interessant en raakt mij het minst. Ondanks dat er toch echt wel gave elementen in de expansion zitten.
Wat dat betreft ben ik op dit moment erg benieuwd naar wat Legion gaat brengen. Qua leveling experience lijkt het erg de kant van Warlords op te gaan, met een endgame die erg divers zal zijn met world quests. Een nieuw treasure scenario (zag ik hier: YouTube: WARCRAFT Legion BETA: Suramar's Treasure Scenario !! ) en verhaal elementen die me super tof lijken. Zeker nu ik Chronicle net heb uitgelezen.
Leuk om je ervaringen door de expansions heen te zien! Ik denk dat wat je bij Legion zegt wel heel veel overeenkomt met de hedendaagse instelling (wat natuurlijk niet verkeerd is). Maar ik denk dat de hardcore WoW-spelers hier niet zo over nadenken. Zei denken nog dat WoW het spel moet zijn waar je heel veel uren in moet steken (bijv. 1 maand om max. level te worden), en dat het spel niet gemaakt is voor "casuals". Ik denk dat mensen volwassen worden en zoals ikzelf heb genoeg andere games om mijn dag te vullen. Daar is WoW een groot onderdeel van, maar als ik een ander nieuw spel wil gaan spelen, dan doe ik dat gewoon. De functies van LFR hebben mij zeker geholpen, en deze expansion heb ik zelfs Normal/Heroic Raids gedaan. Ben nog niet begonnen met Mythic raids omdat de expansion in het begin nog behoorlijk tegenviel. Mijn ervaringen met de expansions:pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:50:
Met verschillende vrienden in verschillende guilds op verschillende realms gezeten, elk een eigen unieke ervaringAl met al, voor mij was het meer het sociale wat het zo leuk maakte, raiden was competitive, maar voor langere tijd gewoon niet leuk als dat het enige was.
Cataclysm
Cataclysm was de eerste expansion waar ik begon met spelen. Ik weet nog dat ik was begonnen met een Worgen Mage
Mists of Pandaria
Het echte WoW spelen begon bij Mists of Pandaria, dat tot nu toe mijn meest favoriete expansion is. De dailies die je kon doen, de Timeless Isles, de Legendary cape halen, LFR! wat in mijn ogen geweldig was voor een scrub zoals ik. Alles wat je kon doen in Pandaria heb ik eigenlijk wel gedaan. Pandaria had misschien niet de meeste content, maar er zat genoeg variatie in. Of het nu de farmers dailies waren, of het grinden op Timeless, er was altijd wel iets te doen. Ook het verhaal vond ik erg tof. Bijv. het halen van de Flying Cloud mount was erg leuk, de verhalen die werden verteld waren ook heel erg goed. Ik hoop echt dat Legion weer daillies krijgt zoals in MoP, en niet zoals in WoD.
Warlords of Draenor
Warlords of Draenor heb ik uiteindelijk nog wel behoorlijk veel gespeeld. Het grootste voordeel van deze expansion was het verdienen met geld in de Garrison. Helaas heb ik in het begin weinig Raids gedaan. Dit had mede te maken met de slechte release. Na ongeveer een maand was ik wel klaar met WoW, het spel was echt onspeelbaar en op een gegeven moment was ik het Realm hoppen ook erg zat. De Garrisons missions waren tot zekere hoogte ook leuk, maar daarna begon het gauw te vervelen. Ook hebben we lang zonder nieuwe content gezeten, wat echt absurd is. Pandaria had in vergelijking met andere expansions ook al minder content, maar WoD is echt het toppunt.
Legion
Ik heb veel vertrouwen in Legion, de content lijkt goed te zijn, alhoewel ik nog niets weet over de daillies etc. die je daar kan doen. De Class Halls, Artifact Wapens, Transmogsystem, Animations etc gaan erg tof worden (transmog/animties zitten er natuurlijk al in). De Pre-patch dat gaat komen ziet er ook al een stuk beter uit dan wat we bij WoD kregen, en de areas zien er ook weer erg goed uit.
Wat ik hoop is dat de Legion release wel goed gaat zijn. Zolang de launch flexibel verloopt dan klaag ik al niet meer
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Bereid je er maar vast op voor dat ook deze release niet vlekkeloos zal gaan verlopen. Het is gewoon een feit dat releases van Blizzard altijd wat tegenvallend launchen (behalve wellicht Overwatch) -- zeker bij realms die high populated zijn! Dus als je gewoon je eigen instelling verandert, door hier al rekening mee te houden; dan kan het ook niet tegenvallen en kan je lekker je ding gaan doen.Diigii schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:48:
Wat ik hoop is dat de Legion release wel goed gaat zijn. Zolang de launch flexibel verloopt dan klaag ik al niet meer. Helaas merk ik nu al in WoW dat ik lagg heb. Zoals het dismounten duurt soms al erg lang, ik hoop dat ze deze dingen fixen voor de launch. Bij WoD verpeste de release al mijn hele mood, waardoor ik na een tijdje echt geen zin had om wat te doen. Helaas loop je dan wel achter en het verkopen van gear voor veel geld zit er dan niet meer in.
Ik snap dan ook niet dat er nogsteeds mensen zijn die vrijnemen voor een wow release, lekker de eerste dag gefrustreerd proberen in te loggen en met heel veel lag te maken krijgen. Mij niet gezien (athans ga er iig geen vrij voor nemen). Als je dan vrijneemt doe het na een paar dagen dan weet je dat je iig kunt spelen.
Iemand anders ook de laatste tijd zoveel random disconnects?
Ping schiet omhoog en moet weer inloggen..
Begint wel redelijk irritant te worden
Verwijderd
Gisteren voor het eerst sinds de patch gehealed op mijn monk, conclusie: 
Het is helemaal anders en het aparte is er compleet af. Wel nog een talent keuze krijgen waarvoor je in Melee moet staan, maar dan blijkt in HFC dat ik tegenwoordig als ranged class geld en dus gewoon de ranged abilities op me krijg. Die talent was dus nutteloos
Wel heb ik het idee dat monk straks in het begin op 110 goed mana efficient kan healen. Hoe dan ook, wat ik zo leuk vond aan monk is niet meer.
Volgende raid mijn druid eens proberen, kijken of dat wat meer lol geeft.
Het is helemaal anders en het aparte is er compleet af. Wel nog een talent keuze krijgen waarvoor je in Melee moet staan, maar dan blijkt in HFC dat ik tegenwoordig als ranged class geld en dus gewoon de ranged abilities op me krijg. Die talent was dus nutteloos
Volgende raid mijn druid eens proberen, kijken of dat wat meer lol geeft.
Aan de andere kant verspreid iedereen zich nu als het goed is netjes over alle zones ipv de choke die je bij garisons had in WoD. Ik heb de eerste dag WoD 30 minuten probleemloos gespeeld, toen kwam iedereen in de garison aan en was het afgelopen voor twee dagen.RustStorm schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
Bereid je er maar vast op voor dat ook deze release niet vlekkeloos zal gaan verlopen. Het is gewoon een feit dat releases van Blizzard altijd wat tegenvallend launchen (behalve wellicht Overwatch) -- zeker bij realms die high populated zijn! Dus als je gewoon je eigen instelling verandert, door hier al rekening mee te houden; dan kan het ook niet tegenvallen en kan je lekker je ding gaan doen.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 11:01 ]
Komt door DDOS-aanvallen.DeadKnight schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:59:
Iemand anders ook de laatste tijd zoveel random disconnects?
http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17612854355
Vrij irritant wel inderdaad.
Tesla M3LR '21
En dan te lezen dat het hoogst waarschijnlijk komt door salty Overwatch spelers welke gebanned zijn voor botting....Planespotter schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:17:
[...]
Komt door DDOS-aanvallen.
http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17612854355
Vrij irritant wel inderdaad.
lutsers..
Bij mij begint het weer te jeuken om wow te spelen, mede door de introductie van de Demon Hunter. Ik heb gelezen dat je vervroegd toegang krijgt tot de DH class als je pre orderd, Hoe vroeg is dit ? Op welke datum kan je dan DH al spelen ?
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
9 augustus volgens mijTTLCrazy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:24:
Bij mij begint het weer te jeuken om wow te spelen, mede door de introductie van de Demon Hunter. Ik heb gelezen dat je vervroegd toegang krijgt tot de DH class als je pre orderd, Hoe vroeg is dit ? Op welke datum kan je dan DH al spelen ?
Ik heb tot nu toe voor elke expansion nog vrij gevraagd. Heb alleen bij de release van MoP eigenlijk een paar issues gehad. WoD ging op zich vrij lekker. Duurde wel 5 minuten voor ik van Khadgar de portal door mocht, maar daarna heb ik eigenlijk vrij lekker kunnen doorquesten.Bartske schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:59:
Ik snap dan ook niet dat er nogsteeds mensen zijn die vrijnemen voor een wow release, lekker de eerste dag gefrustreerd proberen in te loggen en met heel veel lag te maken krijgen. Mij niet gezien (athans ga er iig geen vrij voor nemen). Als je dan vrijneemt doe het na een paar dagen dan weet je dat je iig kunt spelen.
Legion is de eerste xpac waar ik geen vrij heb kunnen krijgen de eerst week. Dit betekent dat ik dus vanaf release alleen in de avond kan spelen. Het goede nieuws is dan wel dat ik week 2 en 3 van Legion vrij heb, dus kan ik wat schade inhalen
Ik ben tot nu toe echt heel enthousiast over wat Legion te bieden heeft, stukken enthousiaster dan ik voor WoD was.
Dag later voor EUykathmann schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:26:
9 augustus volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door detheavn op 04-08-2016 11:27 ]
Met als doel om z.s.m. 110 te worden voor raiden of voor $$?detheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Ik heb tot nu toe voor elke expansion nog vrij gevraagd. Heb alleen bij de release van MoP eigenlijk een paar issues gehad. WoD ging op zich vrij lekker. Duurde wel 5 minuten voor ik van Khadgar de portal door mocht, maar daarna heb ik eigenlijk vrij lekker kunnen doorquesten.
Legion is de eerste xpac waar ik geen vrij heb kunnen krijgen de eerst week. Dit betekent dat ik dus vanaf release alleen in de avond kan spelen. Het goede nieuws is dan wel dat ik week 2 en 3 van Legion vrij heb, dus kan ik wat schade inhalen
Ik ben tot nu toe echt heel enthousiast over wat Legion te bieden heeft, stukken enthousiaster dan ik voor WoD was.
[...]
Dag later voor EU
Ik snap de race naar 110 niet en gold (of echte centen, net wat je bedoelt) boeit me ook geen drol. Gaat mij in eerste instantie juist om de nieuwe lore en raiden pas op de 2de plaats.
We zijn van plan om ook echt serieus te gaan raiden in Legion (nadat we in WoD behoorlijk op ons gat hebben gelegen), maar iedereen in de guild is het er mee eens dat er meer is in WoW dan alleen raiden
We zijn van plan om ook echt serieus te gaan raiden in Legion (nadat we in WoD behoorlijk op ons gat hebben gelegen), maar iedereen in de guild is het er mee eens dat er meer is in WoW dan alleen raiden
Er is zeker meer dan raidendetheavn schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:35:
Ik snap de race naar 110 niet en gold (of echte centen, net wat je bedoelt) boeit me ook geen drol. Gaat mij in eerste instantie juist om de nieuwe lore en raiden pas op de 2de plaats.
Agh het heeft ook wel wat. Ik weet nog voor de Cataclysm lauch, hadden ik en een paar vrienden een weekje vrij genomen, met z'n alle in 1 z'n huis aan een grote tafel. Het hele gevoel van samenhorigheid en gewoon lol hebben, was heel gaaf. Met z'n allen als een gek proberen online te kunnen komen (wat de eerste 2 uur gewoon niet lukte), bier drinken, pizza eten etc.. En dan eindelijk online kunnen komen en met z'n alle quests, dungeons etc. doen, had wel wat.Bartske schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:59:
Dat klinkt dan wel weer leuk ja.
Heb nog nooit vrij genomen voor een release en met de Legion release ben ik op vakantie dus dat is makkelijk
Heb nog nooit vrij genomen voor een release en met de Legion release ben ik op vakantie dus dat is makkelijk
FUMES et CARNES
Ben benieuwd of ik alle epics die ik op de AH heb staan, totaal 135k ofzo, de komende dagen ga verkopen. Zou toch wel grappig zijn. 
Ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd naar de release en hoe de xpack zal gaan voelen. Heb beta toegang, maar expres log ik niet te vaak in om niet te veel gewend te raken aan al het nieuwe. Heb uiteraard wel DH gespeeld en dat was echt wel heel leuk; zeer overpowered toen ik het speelde. Zal nu wel minder zijn vermoed ik.
Hoop overigens dat de invasions een beetje leuk zullen zijn om te doen en dat het verkrijgen van alle currency niet te veel voet in de aarde zal hebben. Daar ik weinig (lees: stuk minder) tijd heb tegenwoordeig en ik wel alle items wil hebben die te krijgen zijn tijdens de prepatch
Ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd naar de release en hoe de xpack zal gaan voelen. Heb beta toegang, maar expres log ik niet te vaak in om niet te veel gewend te raken aan al het nieuwe. Heb uiteraard wel DH gespeeld en dat was echt wel heel leuk; zeer overpowered toen ik het speelde. Zal nu wel minder zijn vermoed ik.
Hoop overigens dat de invasions een beetje leuk zullen zijn om te doen en dat het verkrijgen van alle currency niet te veel voet in de aarde zal hebben. Daar ik weinig (lees: stuk minder) tijd heb tegenwoordeig en ik wel alle items wil hebben die te krijgen zijn tijdens de prepatch
Ik heb eerlijk waar geen flauw idee. Ik ben destijds altijd pure dps geweest (mage/rogue). Ik had alleen maar interrupt duty en moest op de grond kijken voor vuur. Want de eerste regel van raiding in WoW is en blijft nog altijd "Move your ass out of the fire".PostHEX schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:23:
[...]
*Knip* Decursive destijds was cheaten*knip*
Tanks healen had ik de schurft aan. Het timen van je heals met de andere tank healers was erg irritant. Vaak was je heal of onnodig zodra je net klaar was met casten -- want iemand was je net een split seconde voor om de tank te toppen -- of de tank was dood, omdat iedere tank healer net op hetzelfde moment dacht dat een ander wel aan het casten was. Maar dat is waarschijnlijk nog steeds hetzelfde geval in huidig WoW (of is dat? ik heb begrepen dat de afhankelijkheid van een healer als groep tegenwoordig minder groot is dan vroeg, omdat tanks meer zelfverzorging hebben o.i.d.). Om die reden had ik de voorkeur om meestal een raid-wide of group-wide healer zijn. Deed niets liever dan dat. Was een stuk spannender. Situaties waar ik het meeste van hield was als je de health bars van je hele raid ineens snel zag dalen, je daardoor in een grote burst veel heals moest spammen, maar je wel elke heal zorgvuldig moest inschatten waar die op dat moment het meest nodig was. Als tank healer voelde je taak meer alsof je op de snelweg rijdt; het is een belangrijke taak, maar je gaat fouten maken, doordat het eentonig werk is. Althans dat was in classic en TBC het geval naar mijn beleving.
Altijd leuk om die beelden van vroeger terug te zien! Ik moest meteen denken aan Stature of The Gods van Al'akir, naar mijn mening de beste Europese guild. Zie ook dit filmpje van hun raid naar Thrall xD Stature of the Gods Thrall raid!. Iedereen maakte gebruik van die bug toch? Altijd één iemand een passive roll geven zodat hij iedereen kan ressen hahaPostHEX schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:23:
[...]
Dat was vaak het geval idd, dat maar de helft van de groep echt wisten wat ze deden. Als je bijvoorbeeld oude videos terug kijkt van het begin van Nihilum (YouTube: Nihilum vs. Razorgore bijvoorbeeld), hoor je aan de chat terug dat wat je stelde. Heel andere koek dan het Nihilum dat later Kel'thuzad in classic downde, of Illidan nog later dan dat. Maar het was een andere tijd. Voor de gehele WoW communitie duurde het een tijdje voordat de gemiddelde speler door had dat je je spells en abilities niet moest klikken met je muis, maar je het tobo daar voor moest gebruiken. Was heerlijk, die naïviteit.
Wat betreft MC in het begin; mee eens. Ik weet nog dat ik als shaman niet eens resto was gespecced, maar elemental. Wist ik veel dat je als healer resto moest zijn gespecced, of dat shamans nooit een DPS functie in raids in classic hadden. Niemand had idd echt verstand in het begin. Maar dat maakte het ook erg leuk. Echter kon je nog vroeg in de game elkaar resurrecten tijdens bossfights. Er was een bug dat je op de een of andere manier je aggro kon verliezen van de boss, en je uit het gevecht disengage-de. Daarna kon je iemand resurrecten. Als dat niet mogelijk was, waren we veel langer bezig met bazen zoals Baron Geddon. ^_^
In zekere zin op de hoogte, maar ik ben niet zon fan van van Legacy private servers. Ik weet toch dat ik hetzelfde gevoel niet meer terug ga krijgen en daar heb ik me ook bij neergelegd. Het waren ook allemaal unieke dingen die je toen tegenkwam wat het allemaal leuk maakte.PostHEX schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:23:
Trouwens, ben je op de hoogte van Nostalrius? Die neergehaalde private server? Ik heb er nooit op gespeeld, maar het schijnde dat de ervaring op die server het dichtst bij de Naxxramas period lag. Het team achter de server hadden recentelijk een gesprek gehad met Blizzard staff op Blizzard HQ om te onderhandelen over een officiële legacy server. Er kwam geen antwoord uit of en wanneer Blizzard een dergelijke server zou oprichten, maar er wordt gehoopt dat Blizzard meer bekent maakt op de Blizzcon van dit jaar. Als Blizzard een legacy server opricht, dan ga ik zekers weer spelen. Ik zou nog graag één keer in mijn leven vanilla willen doornemen zoals ik het verleden decennium speelde. Ik volg sinds kort Kungen en het Nostalrius forum. Ben erg benieuwd of en wat hier van terecht gaat komen. Maar Blizzard anno 2016 is dat niet die onder WoW vanilla, dus enige reserve is verstandig.
- De eindeloze bullshit gesprekken in "The barrens" onder de noemer "Barrens chat";
- World pvp: Southshore vs Tarren Mill.. "Oh fuck.. daar staat een Warlord tussen ;(";
- Een tijd waar Elementals werden gesummoned in Alterac Valley;
- Drie jaar farmen in WPL en EPL (Western/Eastern plaguelands) voor je epic mount.
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Same, dat zal ik ook niet doen. Misschien dat ik 's avonds om 12:00 nog even ga inloggen, maar ik ga niet tot 1 uur in de morgen spelen (komt mede omdat ik een baan heb).Bartske schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:59:
Ik heb 2 weken na de release vakantie (niet speciaal voor WoW
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
2 weken na release is alles allang genormaliseerd. Je hebt er eigenlijk alleen de eerste paar dagen na een release last van, omdat zowat iedereen dan direct na launch online wil komen.Diigii schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:41:
[...]
Same, dat zal ik ook niet doen. Misschien dat ik 's avonds om 12:00 nog even ga inloggen, maar ik ga niet tot 1 uur in de morgen spelen (komt mede omdat ik een baan heb).
Ik heb 2 weken na de release vakantie (niet speciaal voor WoW), maar hopelijk is het dan alles rustiger
.
Ik ben er ook eindelijk uit wat ik als main ga spelen. Ga terug naar m'n eerste liefde de Holydin
[ Voor 8% gewijzigd door thundermo op 04-08-2016 12:45 ]
Toen WOTLK uitkwam heb ik deze in de avond om 12.00 nog bij de Mediamarkt gekocht.Iusedto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:13:
Dat klinkt dan wel weer leuk ja.
Deze was hier speciaal voor open.
Ik ben nog zelfs geinterviewd door iemand van L1 limburg.
Hij stelde vragen waarom wij zo laat nog voor een game naar de winkel ging...
ik had het idee dat hij ons als gamers een beetje belachelijk probeerde te maken en ik gaf antwoorden zoals dat andere mensen hun geld maar verklote aan uitgaan en dat soort onzin.
Het interview zelf was dus niet uitgezonden op tv
Daarnet heb ik kop of munt gedaan tussen warlock en mage, de enige twee klasses die ik nog niet had gelevelled. Mijn boost is naar een lock gegaan.
De voordelen van de boost zijn niet onaardig. Level 3 garrison, 4 22 slot bags, ilevel 640 gear. Dat is veel meer dan mijn bank warrior heeft op dit moment
De voordelen van de boost zijn niet onaardig. Level 3 garrison, 4 22 slot bags, ilevel 640 gear. Dat is veel meer dan mijn bank warrior heeft op dit moment
Is het ook al bekent wanneer de legion raids opengaan ?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ben even benieuwd naar meningen:
Ben nu de laatste tijd meer bezig met nieuwe chars aanmaken om met vrienden opnieuw te beginnen als dat ik met mijn high level chars speel.
Wat zijn een beetje de "beste" levelling specs voor de verschillende classes?
Zelf zou ik simpel weg denken "DMG!!!", maar heb ook gemerkt dat een healer/tank normaal echt 0.0 hoeft te wachten voor dungeons.
En wat te doen in geval van een class die meerdere dingen kan, zoals pally?
dungeons off spec met prot/holyl en de rest retri?
Ben nu de laatste tijd meer bezig met nieuwe chars aanmaken om met vrienden opnieuw te beginnen als dat ik met mijn high level chars speel.
Zelf zou ik simpel weg denken "DMG!!!", maar heb ook gemerkt dat een healer/tank normaal echt 0.0 hoeft te wachten voor dungeons.
Ah, Stature Of The Gods. Zelf nooit op Al'akir gespeeld, maar man man man wat was dat een legendarische server. Zalgradis pvp3 blijft m'n favoriete WoW-video ooit.En Grimm niet te vergeten natuurlijk.Irrival schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:23:
Altijd leuk om die beelden van vroeger terug te zien! Ik moest meteen denken aan Stature of The Gods van Al'akir, naar mijn mening de beste Europese guild. Zie ook dit filmpje van hun raid naar Thrall xD Stature of the Gods Thrall raid!. Iedereen maakte gebruik van die bug toch? Altijd één iemand een passive roll geven zodat hij iedereen kan ressen haha
Ik level momenteel een alliance paladin op Hellscream als tank met een vriend die holy priest speelt.pr0mpt schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:05:
Ben even benieuwd naar meningen:
Inderdaad instant queue en als je geluk hebt leuke dps erbij. Je hebt volgens mij genoeg keuze tussen hybride classes
Dit topic is gesloten.
![]()