Verwijderd

Zorian schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:47:
[...]

Ik heb al een tijdje grote interesse in een Nederlandse guild, die schijnen zeldzaam te zijn. Helaas verkeerde realm. :p
Hey Zorian,

misschien kunnen we even met elkaar in contact komen en wellicht met andere tweakers even kijken welke realm wij zo`n guild kunnen gaan oprichten en of we qua ideeën etc. op 1 lijn zitten?

Hoe kan ik je hierover het beste contacten?

Ook voor andere tweakers nog meer mensen interesse in een NL horde guild? Zo ja geef me even een seintje.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 23:10
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Hey Zorian,

misschien kunnen we even met elkaar in contact komen en wellicht met andere tweakers even kijken welke realm wij zo`n guild kunnen gaan oprichten en of we qua ideeën etc. op 1 lijn zitten?

Ook voor andere tweakers nog meer mensen interesse in een NL horde guild? Zo ja geef me even een seintje.
NL only? Natuurlijk! Alleen niet om deze te leiden of te Officeren, daar ben ik gewoonweg te weinig voor in-game. Maar een toffe NL-talige guild (heb ik al eens eerder gehad, kwam er één Engelse speler bij moest de hele guild altijd Engels typen 8)7 ) lijkt me erg leuk om Legion te doorkruisen met Dungeons en Raids, niet al te hardcore graag, ik heb ook een leven :P

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11 16:35
[...]

Hey Zorian,

Hier heb ik ook oren naar en met mij een collega! Wij spelen op Draenor.
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Ben niet zo'n pvp-er, maar zit er niet pvp stats op die gear dan?
Nee, pvp stats bestaan al een tijd niet meer. Prima manier om starter gear te verzamelen.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Sinds afgelopen weekend na 6 jaar mijn account weer geactiveerd na het zien van de film.

Mijn huidige server (Al'Akir) en guild (Apathia) bestaan zo goed als niet meer. Zo heb ik ook oren naar een NL guild. Weet niet of raiden hier een onderdeel van gaat worden moet eerst mijn toons weer levelen en kijken of het spel mijn interesse weet te houden.

Daarnaast; wat zijn momenteel de must-have addons?

PSN: Eczeem

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
Veel tanks hebben niet altijd door dat ze gedown scaled zijn en pullen teveel pacs.
Daarnaast heb je nu ook nog te maken met een pre expansie patch en veel veranderingen bij de healers, met name bij Disc.

Al met al een combinatie voor dramatisch slechte runs.
Ik ben er in ieder geval mee gestopt.
Als ik mijn avond dan toch wil laten verpesten dan ga ik wel een vrouwen film met mijn echtgenote kijken >:)
Meestal ga ik tank dungeons in en ik moet zeggen dat het vaak niet een keuze is om veel mobs mee te nemen. Als ik kijk hoe goed de "situational awareness" van sommige DPS en healers zijn, dan vergaat me die lol ook snel.

Hunters welke een hele gang (soms zelfs de mobs aan de andere kant van een muur) pullen met barrage is by far mijn favoriet :p Ook zijn er mensen die niet opletten en van de ene naar de andere mob pack backpedalen. Beetje jammer :p

Maar ik zal zeker toegeven dat ik soms ook wel een pack teveel pull, maar in instances zoals Utgarde Pinnacle zal ik zeker LOS pullen wanneer het om mobs gaan die kunnen fearen. Alleen zo sneu dat DPS dan toch al wil DPSen voor ze de hoek om zijn. Dan heeft het ook echt geen nut meer :(

Zo heeft iedereen wel wat aan te merken :D
[...]
Ik zou het zo doen :

Server : Draenor
Guild : Grumpy Old Tweakers (GoT)
Voorlopig een social guild met de optie tot raiden als de guild groeit en meer mensen max level behaald hebben

Probleem opgelost :+
Succes !
detheavn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:28:
[...]
Maar ik zal zeker toegeven dat ik soms ook wel een pack teveel pull, maar in instances zoals Utgarde Pinnacle zal ik zeker LOS pullen wanneer het om mobs gaan die kunnen fearen. Alleen zo sneu dat DPS dan toch al wil DPSen voor ze de hoek om zijn. Dan heeft het ook echt geen nut meer :(
Je wilt niet weten hoeveel tanks gewoon naar binnen rennen 8)7
Die dungeon zorgt er altijd voor dat ik weer wil gaan tanken

[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 14:32 ]

FUMES et CARNES

• Soeski
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:30:
[...]

Ik zou het zo doen :

Server : Draenor
Guild : Grumpy Old Tweakers (GoT)
Voorlopig een social guild met de optie tot raiden als de guild groeit en meer mensen max level behaald hebben

Probleem opgelost :+
Succes !
Waarom Grumpy? Ik ben dan wel "old" (40) maar zeker niet Grumpy hehe

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Barrage is echt rete irritant, sta je op 35-40 yards van de main pack die getankt wordt, denk je wel veilig te staan voor barrage..... mooi niet dus, barrage pakt vrolijk even dat pack mee wat op 60 yards staat 8)7

Probeer nu zeg maar de ninjapulls met barrage te minimalisern dmv los en nog meer range enzo.
En gewoon nog langer wachten met gebruik ervan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Soeski schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Waarom Grumpy? Ik ben dan wel "old" (40) maar zeker niet Grumpy hehe
Is een verwijzing naar een geweldige film van "vroeger"
IMDB: Grumpy Old Men (1993)

Maar GoM paste niet bij deze site (Tweakers) hehe

FUMES et CARNES

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
[...]

Hey Zorian,

Ik ben momenteel samen aan het levelen met Zorian, maar ik heb hier ook wel interesse in. :)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
Ik gebruik op trash voor de zekerheid maar nooit Cinderstorm. 6 embers die in een soort golfbeweging door de ruimte gaan met een enorme range. Later met goede gear in Legion leuk om tanks te trollen misschien, maar nu maar alleen op bosses :p Mages worden de nieuwe hunters :D

Wel irritant als je meerdere Flame Patches over elkaar hebt gelegd en dat de tank dan besluit 5 yards verderop te gaan staan..... Enorme aoe damage, soort van broken door huidige class trinket mechanics, en dan alles verloren zien gaan in een smeulende hoop op de vloer.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 09:25

Zorian

What the fox?

[...]

Hey Zorian,

Per DM is makkelijk denk ik.
Ik weet ook dat mijn realm 1 van de meeste connecties met andere realms heeft, dus op zich zou dat dan handig wezen in principe.

• demokert
detheavn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

aar ik zal zeker toegeven dat ik soms ook wel een pack teveel pull, maar in instances zoals Utgarde Pinnacle zal ik zeker LOS pullen wanneer het om mobs gaan die kunnen fearen. Alleen zo sneu dat DPS dan toch al wil DPSen voor ze de hoek om zijn. Dan heeft het ook echt geen nut meer :(

Zo heeft iedereen wel wat aan te merken :D
Vooral dat :) Merk het ook nu ik een prot paladin aan het levelen ben, alsof je met complete newbies in een dungeon zit, en vooral alles pullen voor de tank er is of uberhaupt heeft gepulled :P

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25

Prx

Ik zou gewoon een realm uitkiezen met een goede populatie voor jouw faction.

https://realmpop.com/

• Soeski
Tof, volgens mij hebben er al wat mensen interesse in een nieuwe Tweakers guild (helaas weer Horde :P ). Gaat goed komen... als we mensen hebben die de boel willen leiden, dat kost nou eenmaal erg veel tijd.

• demokert
Iusedto gaat leaden ! :P Noiz doet ook wel mee misschien! ;-)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
Veel tanks hebben niet altijd door dat ze gedown scaled zijn en pullen teveel pacs.
Daarnaast heb je nu ook nog te maken met een pre expansie patch en veel veranderingen bij de healers, met name bij Disc.

Al met al een combinatie voor dramatisch slechte runs.
Ik ben er in ieder geval mee gestopt.
Als ik mijn avond dan toch wil laten verpesten dan ga ik wel een vrouwen film met mijn echtgenote kijken >:)
Ahn'Kahet: The Old Kingdom -> Spell Flingers 8)7 . Totaal geen interrupts of LoS pulling, zeker als ze nog een 2e pack erbij pullen dan is het zo gebeurd. Toch nog 3x gewiped, ondanks een pala tank met zijn ranged silence |:(
Voor het eerst als Holy gehealed op de priest, altijd als Disc gedaan. En moet zeggen bevalt me wel, nu nog Resto Druid, Resto Shaman en Mistweaver proberen.
Maar goed nodige Timewalking weer gedaan helaas geen mount, al dik 300 dungeons en counting. Weet nog wat de drop rate zou moeten zijn, Rarity zegt 1% maar sommigen hebben er dik 4000+ kills opztten voordat ie dropte.

Zit nu te campen op 2 toys, Ancient Fishing Charm in Pandaria en de toy die Gibblette in FrostFire dropped.
Heb de fishing charm ooit al eens gehad maar kan hem nergens meer vinden dus waarshijnlijk destroyed :'( . 61 te gaan voor de mount _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
IntToStr schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:38:
Wel irritant als je meerdere Flame Patches over elkaar hebt gelegd en dat de tank dan besluit 5 yards verderop te gaan staan..... Enorme aoe damage, soort van broken door huidige class trinket mechanics, en dan alles verloren zien gaan in een smeulende hoop op de vloer.
Een goede tank (misschien na wisper waarom) zal rustig weer terug brengen naar de flame patch
Nadeel ervan veel huilende melee classes waarom je boss zoveel rond loopt te slepen

Tanken is leuk tot de lfr players max level zijn en gear willen, dan krijg je meestal een hoop QQ om je oren
of je gaat te snel, of te langzaam, is vaak maar weinig dat je goed kan doen als tank zijnde.
Maar blijft een leuke roll als net weer je party van een ondergang gered hebt.

Helaas heb geen vrij dus ik val met legion ook met de mainstream rond wandelen, al echt veel zin in :x

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Zertaxka schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

Ahn'Kahet: The Old Kingdom -> Spell Flingers 8)7 . Totaal geen interrupts of LoS pulling, zeker als ze nog een 2e pack erbij pullen dan is het zo gebeurd. Toch nog 3x gewiped, ondanks een pala tank met zijn ranged silence |:(
Ja daar moest ik ook nog aan denken. Wipe fest, zelfs in Time walking.
Bijna niemand interupt meer tegenwoordig

Je hebt ook nog zo een dungeon waar twee bosses in 1 ruimte staan vrij vlak bij elkaar. 1 female en 1 male.
Je killed ze apart van elkaar. De female doet een whirwind attack en daarna cast ze een self heal
Meeste blijven al in de WW 8)7 staan en zijn al helemaal niet van plan haar heal te interupten.
Ook zo een ramp :(

Voor mij was deze Time walking runs de Pit of Saron de doodsteek.
Bijna niemand weet daar de tactics

FUMES et CARNES

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Mocht ik nu kunnen kiezen ik zou een middelmatig pop realm nemen en zeker niet een zoals draenor. Met legion ga je anders weer met login que's zitten.

Realm change zit er niet meer in voor mij, blijf nu lekker op Tarren Mill. Ga geen 100€ aan faction changes geven om al mijn gold te verplaatsen. En een reroll wil ik nu ook niet doen, zeker niet omdat mijn priest helemaal klaar is voor alles en een andere mail wil ik niet.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
Teunis schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Een goede tank (misschien na wisper waarom) zal rustig weer terug brengen naar de flame patch
Nadeel ervan veel huilende melee classes waarom je boss zoveel rond loopt te slepen

Tanken is leuk tot de lfr players max level zijn en gear willen, dan krijg je meestal een hoop QQ om je oren
of je gaat te snel, of te langzaam, is vaak maar weinig dat je goed kan doen als tank zijnde.
Maar blijft een leuke roll als net weer je party van een ondergang gered hebt.

Helaas heb geen vrij dus ik val met legion ook met de mainstream rond wandelen, al echt veel zin in :x
Op dit moment ben ik voornamelijk dingen aan het uitproberen met de nieuwe abilities/talents en zo en overgear ik de dungeons en raids zo erg dat het eigenlijk niets uitmaakt, maar inderdaad, tanken is soms een lastige rol :)

Hopelijk komende week de mount van mythic archie binnenhalen. Zou mooi zijn om die nog net even mee te pakken. Tot nu toe telkens net 2e of 3e met m'n rolls...

• detheavn
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:52:
Voor mij was deze Time walking runs de Pit of Saron de doodsteek.
Bijna niemand weet daar de tactics
Ik ken het, maar als ik vraag merk ik ook dat er veel spelers zijn die WotLK niet gespeeld hebben toen het current content was, dus ze zien het vaak ook niet aankomen :p
demokert schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:43:
Vooral dat :) Merk het ook nu ik een prot paladin aan het levelen ben, alsof je met complete newbies in een dungeon zit, en vooral alles pullen voor de tank er is of uberhaupt heeft gepulled :P
Deze is vaak toepasselijk :p

Afbeeldingslocatie: http://www.thedailyblink.com/comics/2011-06-13-164.jpg

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 22:29
Grompie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Zou dan voor iets makkelijk kiezen zoals elvui! Echt super makkelijk in gebruik en je kan alles makkelijk instellen.
Daarnaast natuurlijk wel nog DBM en weakauras als je wil raiden. Maar voor de rest heb je echt steeds minder addons nodig als je elvui hebt.
Ben nog steeds op zoek naar een goede uitleg over weakauras icm mn Priest.
Heb al aardig wat youtube tutorials gekeken, maar kom er niet uit.
Denk dat ik de class nog niet genoeg ken om dit helemaal goed in te stellen, of heb je er in Dungeons helemaal niets aan?
Henkje.doc schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Denk dat ik de class nog niet genoeg ken om dit helemaal goed in te stellen, of heb je er in Dungeons helemaal niets aan?
Weak auras zelf maken is een hele kunst. Meestal hebben mensen uit je class community dat werk ook al gedaan en de code online gezet. Die kun je importeren.

Check de class forums op mmo-c.

Ik kan zelf inmiddels best wel iets zelf om bijvoorbeeld cooldowns of buffs te tracken. Meestal kopieer ik iemand zijn string en sloop ik daar uit wat ik niet wil hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 15:02 ]

• Grompie
Henkje.doc schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

1 adres: http://howtopriest.com/viewtopic.php?f=104&t=8339
Twintop's weak aura's, zowat de beste die er zijn.

Hier vind je trouwens al zijn weakaura's: https://wago.io/p/Twintop

Gebruik zelf de insanity bar en Auspicious Spirits Tracker. Daarnaast ook zijn mindblast, shadow word death en void bolt tracker.

• detheavn
Dat masker maakt het wel super bruut :)

Verwijderd

Dag allemaal,

top deze reactie! Ik heb zelf ervaring met raidleaden en guildleaden, echter is een officers team fijner omdat ook ik gewoon niet altijd online kan zijn. Ik zat zelf te denken aan heroic/mythic focus maar niet hardcore. Gewoon een goede groep die zich er in zet. Hoef niet perse realm-first te hebben maar gewoon leuke groep mensen om mee te spelen.

Even een lijst met servers:

Draenor (altijd goede keus, grote horde/nl community)
Tarren Mill - Medium populated maar behulpzame realm overall.

Toevoegingen?

Iedereen die down is, zijn jullie ook bereid om eventueel realm te swappen en zo ja misschien leuk voor de lvler`s onder ons om dan samen op de nieuwe server lekker snel te lvlen door middel van dungeon groups.

Groet,

Jelmer
detheavn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:17:
Dat masker maakt het wel super bruut :)
Met guardian artifact <3 <3 <3 <3 <3
Ik krijg hier dus echt kippenvel van zo mooi vind ik het.
Vanavond maar even een 110 guardian spelen

Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_080216_152332_zpspgcyfkjn.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 15:26 ]

FUMES et CARNES

• detheavn
Nice :) In het eerste plaatje leek het alsof hij een boog vast had xD

Maar dat is goed nieuws. Leather, dus misschien ook voor mijn te krijgen Monk :D
detheavn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:26:
Nice :) In het eerste plaatje leek het alsof hij een boog vast had xD

Maar dat is goed nieuws. Leather, dus misschien ook voor mijn te krijgen Monk :D
Welk ras en geslacht is je monk ?

[ Voor 102% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 15:29 ]

FUMES et CARNES

• detheavn
Ik race-change nogal wat. Momenteel blood-elf omdat ik destijds de AoE interrupt wel lekker vind :)

Het ziet natuurlijk wel een stuk vetter uit op de wat grotere rassen, dus misschien weer tijd om te race-changen :p

• detheavn
Oeh. Niet fout :)

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 17:48
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:22:
Dag allemaal,

top deze reactie! Ik heb zelf ervaring met raidleaden en guildleaden, echter is een officers team fijner omdat ook ik gewoon niet altijd online kan zijn. Ik zat zelf te denken aan heroic/mythic focus maar niet hardcore. Gewoon een goede groep die zich er in zet. Hoef niet perse realm-first te hebben maar gewoon leuke groep mensen om mee te spelen.

Even een lijst met servers:

Draenor (altijd goede keus, grote horde/nl community)
Tarren Mill - Medium populated maar behulpzame realm overall.

Toevoegingen?

Iedereen die down is, zijn jullie ook bereid om eventueel realm te swappen en zo ja misschien leuk voor de lvler`s onder ons om dan samen op de nieuwe server lekker snel te lvlen door middel van dungeon groups.

Groet,

Jelmer
Lijkt me leuk om mee te doen! Zoek zelf ook zo'n soort guild. Wel een goede groep die iets wil bereiken, maar niet overdreven hardcore is.

Ik zit al op Draenor, dus wat dat betreft is voor mij de keuze snel gemaakt :9

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Met guardian artifact <3 <3 <3 <3 <3
Ik krijg hier dus echt kippenvel van zo mooi vind ik het.
Vanavond maar even een 110 guardian spelen

[afbeelding]
Netjes.. ben heel benieuwd hoe de Guardian claws straks staan bij mijn Night elf Druid (zie een stukje terug).. volgens mij gaan ze wel redelijk passen.. :)

Ik ga in ieder geval voor de Steen-beer-look straks.. vanwege een Ayreon liedje ;)

Verwijderd

Ik heb 4 jaar niet gespeeld, dus vergeef me als ik iets doms zeg:

Is tegenwoordig het enige voordeel van een guild niet enkel de guildbank / guildchat? Aangezien je dus crossreal kan spelen? Of zie ik nu iets over het hoofd?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-11 09:05
Sinds gisteren subscription maar weer geactiveerd voor Legion eind van de maand. Wat is in de tussentijd handig om te doen/voor te bereiden voor de uitbreiding?

Ben gebleven bij ilvl 680 (speel alleen PvE), maar dit verder upgraden in raids lijkt me niet erg nuttig wanneer deze gear in een paar lvls wordt vervangen tijdens het lvlen straks.

Verwijderd

Replika90 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Lijkt me leuk om mee te doen! Zoek zelf ook zo'n soort guild. Wel een goede groep die iets wil bereiken, maar niet overdreven hardcore is.

Ik zit al op Draenor, dus wat dat betreft is voor mij de keuze snel gemaakt :9
Replika, mooi om te zien ik houdt je aangesloten!

Groet,

Jelmer

Verwijderd

Grimmie187 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:07:
Wat is in de tussentijd handig om te doen/voor te bereiden voor de uitbreiding?
Beter gear halen is inderdaad zinloos, maar wat dungeons doen om je aan nieuwe abilities te wennen lijkt me heel zinvol.

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Grimmie187 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:07:
Sinds gisteren subscription maar weer geactiveerd voor Legion eind van de maand. Wat is in de tussentijd handig om te doen/voor te bereiden voor de uitbreiding?

Ben gebleven bij ilvl 680 (speel alleen PvE), maar dit verder upgraden in raids lijkt me niet erg nuttig wanneer deze gear in een paar lvls wordt vervangen tijdens het lvlen straks.
Er is zoveel te doen.. reputation/mounts/transmog/etc.. Ik zou je zelfs kunnen aaanraden om toch een begin te maken met PVP. In legion wordt dat een stuk aantrekkelijker om te doen ;) En ik ben van mening dat je je class een stuk beter leert kennen naarmate je meer pvp gaat spelen.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Kom WoW topic tegen, begin weer spontaan terug te denken aan mijn classic/vanilla tijd. Houdt het dan nooit op? :)

P.S. ben ik de enige hier die wel eens fantaseert om terug in de tijd te kunnen gaan, om vervolgens classic/TBC over te doen en X Y Z anders te doen?

Roll female night elf warrior/male tauren warrior (echte Horde guildmasters zijn warrior tank, en male tauren) -> race naar 60 met kennis van nu -> bouw website, zet online guild bank eerst op -> start beste guild ooit -> schrijf alvast MC/Onyxia's Lair tactieken -> z.s.m. MC en Onyxia clearen -> blijven farmen totdat BWL wordt geopend -> schrijf alvast BWL tactieken -> farm voor Quel'Serrar tot Thunderfury -> koop aandelen Google -> wordt rijk en koop beste hardware (of neem huidige hardware mee terug in de tijd?) -> leg FTTH aan -> farm voor High Warlord (opnieuw)/Grand Marshall tot opening AQ, enzovoort...

Oh en roll nooit meer op Dragonblight EU, maar Magtheridon EU o.i.d.

Kan iemand mij een tijdmachine lenen? Nostalgie roept.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

PostHEX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:41:
Kom WoW topic tegen, begin weer spontaan terug te denken aan mijn classic/vanilla tijd. Houdt het dan nooit op? :)

P.S. ben ik de enige hier die wel eens fantaseert om terug in de tijd te kunnen gaan, om vervolgens classic/TBC over te doen en X Y Z anders te doen?

*Knip*

Kan iemand mij een tijdmachine lenen? Nostalgie roept.
Sign me in.

We hebben wel vaker met de oude core-groep gesprekken over vroeger, toch komen we vaak tot de conclusie dat het hele sociale aspect uit het spel is verdwenen. Mensen worden tegenwoordig weg gepropt in hun garrison. Cross-realm met Russen is ook retarded, want die spreken nauwelijks de Engelse taal.

Vanilla.. een tijd waar je 10 minuten naast een warrior stond te droolen omdat hij de volle set Might had bemachtigd. Ik kan me nog goed herinneren dat ik netherwind crown kreeg van Onyxia.. man ik sprong bijna een gat in de lucht :+

Woohoo! Vandaag te horen gekregen dat we:

de nieuwe officer onze offtank wordt
Ik als tank kan blijven spelen
We een extra melee dps of 2 krijgen

en dat een guild waarschijnlijk met ons wil mergen omdat ze het concept toch wel goed vinden. Zouden we dus 8 competente raiders er bij krijgen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Irrival schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:47:
[...]

Sign me in.

We hebben wel vaker met de oude core-groep gesprekken over vroeger, toch komen we vaak tot de conclusie dat het hele sociale aspect uit het spel is verdwenen. Mensen worden tegenwoordig weg gepropt in hun garrison. Cross-realm met Russen is ook retarded, want die spreken nauwelijks de Engelse taal.

Vanilla.. een tijd waar je 10 minuten naast een warrior stond te droolen omdat hij de volle set Might had bemachtigd. Ik kan me nog goed herinneren dat ik netherwind crown kreeg van Onyxia.. man ik sprong bijna een gat in de lucht :+
Exact hetzelfde hier. Weet nog goed het moment en de alterego. Speler Itaque tauren male in guild The Damned Ones, stond midden in Org te pronken voor de Albert Heijn. Zag ook toen de eerste Earthfury Epaulets. Speelde zelf een orc shaman, was direct aan de haak geslagen, verslaafd aan raiden. Ten Storms schouders waren mijn favoriet in classic. Prachtig design. Echt jammer dat ik Naxx en AQ40 niet kon voltooien. Maar dat krijg je als je als guild niet veel keus hebt uit potentiële kwalitatieve spelers. Op een gegeven moment geraakte ik in die guild. Was de beste guild van dat moment. Waren al heel vroeg heel ver. Ik geloof Chromaggus, wat nog niet heel lang na de opening van BWL was. Echter drama zette in tussen de guild leider en de nr.2 onder hem, en een guildsplit zette zich voort. Aan de ene kant was je overgelaten aan de elite few binnen een groep van 40, of je nog morgen zou bestaan of niet.

Maar die de gear designers van toen verdienen een medaille. Ik weet niet of die na classic waren gestopt, maar de meeste van de raid sets waren geniaal kwa design. En dat met redelijk weinig glinstertjes en gloedjes.

Edit: en wat betreft de Russen, ik snap volledig wat je bedoeld. Niets tegen Russen in zijn algemeen, maar die op WoW waren/zijn ontzettend arrogant naar mijn beleving. Zelfs al in classic. Ik rolde voorde gein een character op Warsong EU. Iedereen sprak Russisch in de chat. Ik was nog zo naïef om me daar aan te ergeren en dacht iets te kunnen bereiken door mensen te corrigeren. Kreeg steeds het "deze server is Russisch" naar me toe geworpen. Toch maar proberen ze te wijzen dat de quests in het Engels waren geschreven, om aan te tonen in welke wateren ze zich bevinden, maar dat deed er niet toe. Wel blij voor de Russen en voor de rest dat ze uiteindelijk officiële Russische servers kregen. Beter dan dat internationale servers worden gekaapt door de meerderheid, vooral gezien vele niet-Russische spelers al veel eerder op dergelijke servers aanwezig waren.

[ Voor 31% gewijzigd door PostHEX op 02-08-2016 17:13 ]

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:57
Ik weet dat de prepatch en wow niet gebalanceerd is op basis van het huidige level maar op legion. Maar je ziet toch echt rare dingen. Resto druid die als cat zeer veel dmg doet, watlocks met een hele dierentuin die makkelijk de klappen van 3 man kunnen weerstaan. Nu is mijn gear ook verre van goed maar wel krom naar mijn idee. Daarnaast mis ik bij verschillende classes een rotation, maar dat is denk ik wennen aan het nieuwe systeem. Waarschijnlijk legion toch proberen en maar eens met een DH starten. En een keer alliance ipv horde.

Verwijderd

Oke ik ga toch echt de guild beginnen maar.

Twijfelen tussen realm, Tarren mill heeft voorkeur omdat dreanor toch wel overpopulated is maar meeste stemmen gelden dus mensen zeg het maar!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-11 08:11
Ik ben toch ook weer gaan lezen. Misschien toch ook maar weer eens beginnen. Heb al lang niet meer gespeeld dus al vanaf level 1 moeten beginnen. Levellen gaat redelijk snel geloof ik maar is dat nog wel de moeite waard in te gaan doen...

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 22:29
Grompie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

1 adres: http://howtopriest.com/viewtopic.php?f=104&t=8339
Twintop's weak aura's, zowat de beste die er zijn.

Hier vind je trouwens al zijn weakaura's: https://wago.io/p/Twintop

Gebruik zelf de insanity bar en Auspicious Spirits Tracker. Daarnaast ook zijn mindblast, shadow word death en void bolt tracker.
Dank. Ga ik me in verdiepen.

Vanavond nog even erg gelachen. Dankzij de heirlooms zomaar opeens top dps in een dungeon. Pas lvl 81 maar wel erg grappig als holy priest :p

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 09:10
Voor de liefhebbers. De originele Tweakers guild bestaat ook nog steeds Op Defias Brotherhood (et al.) Bestaat nu drie jaartjes en komt weer uit de winterslaap na de laatste paar saaiere WoW maanden waar de raid groep tijdelijk gestopt is.

Voel je dus ook vrij daar aan te sluiten. zal met Legion weer actief worden met casual raiden ook.

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 22:46
Allen naar de originele guild op Defias Brotherhood!
2 weekjes te laat om de Cutting Edge te halen, maar dan toch eindelijk Mythic Archimonde down. Een Calamity's Edge met socket geloot :Y Maakt meteen mijn tmog af :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p94qC99H358oS8YWlHHbJw7t/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oLME0nGR1wlVnxftUMnhxi4h/full.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 23:56 ]

Grats Kaap. Nice hoor! Geen geluk op de Mount gehad begrijp ik? Jammer! Deze reset nogmaals doen i suppose? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jwlb schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:10:
Voor de liefhebbers. De originele Tweakers guild bestaat ook nog steeds Op Defias Brotherhood (et al.) Bestaat nu drie jaartjes en komt weer uit de winterslaap na de laatste paar saaiere WoW maanden waar de raid groep tijdelijk gestopt is.

Voel je dus ook vrij daar aan te sluiten. zal met Legion weer actief worden met casual raiden ook.
Ik las originele tweakers guild :o .... en toen Defias Brotherhood :N

Orignele Tweakersguild was Ravenblood op Hunscalp Bloodscalp :P (later Blackraven)

Gisteren Succes op de laatste Shipyard missie gehaald voor de LEgendary ring, nu alleen nog 12 Boekjes uit HFC vadnaag reset dus als ik heel veel geluk heb dan heb ik ,vanavond mijn legendary ring nog en anders kost het nog een weekje extra denk ik \o/

• demokert
Bokkie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:59:
[...]

Ik las originele tweakers guild :o .... en toen Defias Brotherhood :N

Orignele Tweakersguild was Ravenblood op Hunscalp Bloodscalp :P (later Blackraven)

Gisteren Succes op de laatste Shipyard missie gehaald voor de LEgendary ring, nu alleen nog 12 Boekjes uit HFC vadnaag reset dus als ik heel veel geluk heb dan heb ik ,vanavond mijn legendary ring nog en anders kost het nog een weekje extra denk ik \o/
Op zeker dat je die vandaag niet meer gaat halen, dat wordt volgende week. Ik hoef gelukkig nog maar 1 Tome te halen, dus ik kan naar alle waarschijnlijkheid mijn ring vandaag ophalen :)
Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:25:
2 weekjes te laat om de Cutting Edge te halen, maar dan toch eindelijk Mythic Archimonde down. Een Calamity's Edge met socket geloot :Y Maakt meteen mijn tmog af :D
Grats Kaap.

Heb gisteren de Guardian druid gespeeld. Ben er niet zo zeker van of dit wel iets voor mij is. Vind tot nu toe prot warrior en DH iets ......."leuker"

Wil vanavond eens de mage in beta proberen. In 12 jaar WoW heb ik nog nooit een mage gespeeld lol

[ Voor 30% gewijzigd door Iusedto op 03-08-2016 08:29 ]

FUMES et CARNES

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
Echt naar, was blijkbaar 1 week te laat hoog genoeg level om de questline te starten voor legendary rings :(

En ik snap dat hij bij uitkomen legion obsolete wordt, maar toch... legendary!!

pr0mpt - It never hurts to help!

• demokert
Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:25:
Jep gz! Past goed bij je set!

• demokert
pr0mpt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:29:
Echt naar, was blijkbaar 1 week te laat hoog genoeg level om de questline te starten voor legendary rings :(

En ik snap dat hij bij uitkomen legion obsolete wordt, maar toch... legendary!!
Klopt, maar die had je never nooit niet kunnen afmaken. Voor de eerste verzameling steentjes had je er al 125 nodig... daarna weer een stuk of 32 dacht ik, en laatste deel ook weer 32...

Maar begrijp het gevoel :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

demokert schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:24:
[...]

Op zeker dat je die vandaag niet meer gaat halen, dat wordt volgende week. Ik hoef gelukkig nog maar 1 Tome te halen, dus ik kan naar alle waarschijnlijkheid mijn ring vandaag ophalen :)
Vorige reset had ik er 11/13

maar 12/13 is pushing it denk ik inderdaad. :)

Om hem op tijd te halen moet je nu al bezig zijn met boekjes, anders red je het niet meer volgens mij

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2016 08:31 ]

• demokert
Dat is wel extreem veel! Naja zeg nooit nooit, misschien dat ze de droprate wat hoger gezet hebben? :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

demokert schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:33:
Dat is wel extreem veel! Naja zeg nooit nooit, misschien dat ze de droprate wat hoger gezet hebben? :P
Dat idee kreeg ik wel, want meerder mensen waren met de boekjes bezig en riepen dat ze er wel erg veel kregen.

edit:
@hieronder

Ja, ik vanaovnd wordt mijn 3e reset voor boekjes

week 1: 10/12 ( Archi niet gedaan die week)
week 2: 11/13

dus maar zien wat het wordt vanavond

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2016 09:09 ]

• demokert
Ik heb dat idee de laatste weken al, bedoel in 3 weken tijd bijna alle 32 tomes...

• detheavn
Mijn paladin had ook in 3 weken haar tomes bij elkaar. Ik ben met mijn shaman ook op dat deel van de quest, maar heb eigenlijk de hele tijd geen fut gehad om het nog te doen. Misschien toch maar eens kijken of hij het ook zo snel voor elkaar krijgt :)

• demokert
detheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:19:
Mijn paladin had ook in 3 weken haar tomes bij elkaar. Ik ben met mijn shaman ook op dat deel van de quest, maar heb eigenlijk de hele tijd geen fut gehad om het nog te doen. Misschien toch maar eens kijken of hij het ook zo snel voor elkaar krijgt :)
In theorie zou dat nog moeten lukken net voor legion hits :)
Zo, en weer iemand geholpen met de Moose! Gewoon lekker puggen, stukken goedkoper. Kost alleen wat meer tijd.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
hebben jullie allemaal die 45€ betaald voor de expansion? Of wachten jullie op de key sites af tot die goedkoper worden?
bol.com / MM etc is allemaal rond de 45€ dus daar hoef je niet voor te wachten...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Lord_T schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:35:
hebben jullie allemaal die 45€ betaald voor de expansion? Of wachten jullie op de key sites af tot die goedkoper worden?
bol.com / MM etc is allemaal rond de 45€ dus daar hoef je niet voor te wachten...
Op online key sites is ie voor rond de 25-30 te krijgen. Ik ga hem daar vanaf halen, een paar dagen voordat ie uitkomt.

• icemotion
Ik heb gewoon een Collectors edition pre-order openstaan via Bol.. dus ik betaal er iets meer voor dan 45 euro.. maar dan heb ik er straks ook een mooi boek etc bij.. ;p

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Lord_T schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:35:
Ik heb via die MM 3=2 actie 3 pre-orders gekocht voor 86 euro, wat neer komt op zo'n 29 euro per key. Maar daar heb jij verder niet veel aan ;).. Ik weet ook niet of er binnen kort weer zo'n actie aankomt..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
nadeel van wachten op de key websites is dat je de pre patch dingen zoals spelen met de nieuwe class mist. Geen idee of dat het enige is trouwens, of dat je meer gaat missen....
overigens G2A 32€, game-card 38€ en kinguin 38€. Tja... allemaal zeggen ze at latest on the day of release

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

PostHEX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:01:
[...]

Exact hetzelfde hier. Weet nog goed het moment en de alterego. Speler Itaque tauren male in guild The Damned Ones, stond midden in Org te pronken voor de Albert Heijn. Zag ook toen de eerste Earthfury Epaulets. Speelde zelf een orc shaman, was direct aan de haak geslagen, verslaafd aan raiden. Ten Storms schouders waren mijn favoriet in classic. Prachtig design. Echt jammer dat ik Naxx en AQ40 niet kon voltooien. Maar dat krijg je als je als guild niet veel keus hebt uit potentiële kwalitatieve spelers. Op een gegeven moment geraakte ik in die guild. Was de beste guild van dat moment. Waren al heel vroeg heel ver. Ik geloof Chromaggus, wat nog niet heel lang na de opening van BWL was. Echter drama zette in tussen de guild leider en de nr.2 onder hem, en een guildsplit zette zich voort. Aan de ene kant was je overgelaten aan de elite few binnen een groep van 40, of je nog morgen zou bestaan of niet.

Maar die de gear designers van toen verdienen een medaille. Ik weet niet of die na classic waren gestopt, maar de meeste van de raid sets waren geniaal kwa design. En dat met redelijk weinig glinstertjes en gloedjes.

Edit: en wat betreft de Russen, ik snap volledig wat je bedoeld. Niets tegen Russen in zijn algemeen, maar die op WoW waren/zijn ontzettend arrogant naar mijn beleving. Zelfs al in classic. Ik rolde voorde gein een character op Warsong EU. Iedereen sprak Russisch in de chat. Ik was nog zo naïef om me daar aan te ergeren en dacht iets te kunnen bereiken door mensen te corrigeren. Kreeg steeds het "deze server is Russisch" naar me toe geworpen. Toch maar proberen ze te wijzen dat de quests in het Engels waren geschreven, om aan te tonen in welke wateren ze zich bevinden, maar dat deed er niet toe. Wel blij voor de Russen en voor de rest dat ze uiteindelijk officiële Russische servers kregen. Beter dan dat internationale servers worden gekaapt door de meerderheid, vooral gezien vele niet-Russische spelers al veel eerder op dergelijke servers aanwezig waren.
Aaah Chromaggus in BWL was echt een pain in the ass.. daar hebben veel guilds problemen gehad destijds. Tanks voelde aan als papier en mensen die hourglass sand gebruikten waren nooit te bekennen. Voor dat je het wist had je 7 drakonids door de raid rennen :F

Guild disbands en reforms waren ook veel voorkomend. Tijdens de 40 man raids had je toch altijd een select groepje van 15/20 man die wisten wat ze aan het doen waren en de rest liep maar een beetje mee. Het mooiste wat ik heb gezien was het Molten Core event in de nieuwe tijd. Niemand snapte de speelstijl van deze instance en begonnen meteen te mass-pullen waardoor niemand verder kwam dan de eerste molten giants |:(

Hahaha.. jezelf bewijzen in wow chat is een onbegonnen zaak. Veel Russische gamers zijn gewoon egoïstisch en zullen je toch nooit aanhoren (laat staan, begrijpen wat je typt in het Engels). Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer Russische gamers van de nieuwe garde die wel fatsoenlijk communiceert en die ook kunnen lachen om russian squad en adidas grapjes :9

• pr0mpt
ook gewoon pre-order gedaan met "free" 100 boost er bij..
Die kan je nu nog via G2Play als het goed is ook krijgen, maar dan voor €41

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Heb er 30 euro voor betaald per key (met kortingcode premsub10) bij kinguin maar dat was 4 juni hier zat alles bij in volgens de site (char naar lvl 100)

Jsunnyreports

• detheavn
corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:29:
Zo, en weer iemand geholpen met de Moose! Gewoon lekker puggen, stukken goedkoper. Kost alleen wat meer tijd.
Hebben we gisteren ook nog gedaan. Zo makkelijk nu met die nerf :p
MIjn vriendin is echt net 100, dus die gaat de volgende keer ook vrolijk mee :)
icemotion schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:42:
Ik heb gewoon een Collectors edition pre-order openstaan via Bol.. dus ik betaal er iets meer voor dan 45 euro.. maar dan heb ik er straks ook een mooi boek etc bij.. ;p
Wij bestellen ook altijd fysieke Collector's Editions. Is alleen jammer dat ze er geen "pre-launch" keys bij doen, net zoals destijds met de overwatch pre-order :)

• Daradius
  • Laatst online: 06-11 15:26
wil zelf voordat legion uit komt eigenlijk ook nog wel een keer een raidje doen. enige probleem is dat ik de mensen er niet voor ken, en mijn item level is niet al te best (omdat ik net geswitched ben naar mijn monk).

hoop dat ik voor legion nog een leuk groepje vind waar ik een raidje bij mee kan pakken :).

• pr0mpt
Gisteren met een paar vrienden [die ook maar weer zijn begonnen :P ] een paladin gestart ook...

Retri is eigenlijk best leuk!
Vroeger alleen Prot/Holy gespeeld, had nooit verwacht dat ik lol zou hebben met Retribution!

detheavn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Hebben we gisteren ook nog gedaan. Zo makkelijk nu met die nerf :p
MIjn vriendin is echt net 100, dus die gaat de volgende keer ook vrolijk mee :)
Precies :) Ik heb nu op de lijst staan:

Paladin Healer
DPS Warrior
SHaman healer

die hem nog willen :P

Daradius schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:17:
wil zelf voordat legion uit komt eigenlijk ook nog wel een keer een raidje doen. enige probleem is dat ik de mensen er niet voor ken, en mijn item level is niet al te best (omdat ik net geswitched ben naar mijn monk).

hoop dat ik voor legion nog een leuk groepje vind waar ik een raidje bij mee kan pakken :).
Mocht je alliance zijn, en je wil een keer een normal meepakken, stuur me maar een DM :) Tweakers zijn altijd welkom

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

pr0mpt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:24:
Gisteren met een paar vrienden [die ook maar weer zijn begonnen :P ] een paladin gestart ook...

Retri is eigenlijk best leuk!
Vroeger alleen Prot/Holy gespeeld, had nooit verwacht dat ik lol zou hebben met Retribution!
Look.. a paladin in his true form and natural habit. Quickly... kill it! KILL IT WITH FIRE BEFORE IT TURNS :9

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07
Ik weet niet of het klopt, maar in de guild chat stond dat Kazzak's loot table een boost heeft gekregen. Hogere itemlevels (720 -> 740) en meer felblights zijn er te krijgen. Ik kon allesinds quasi niets doen daarnet op zijn platform, er waren zoveel spelers aan het raiden dat ik met veel geluk toch nog enkele auto attacks kon doen tussen de lagstoten door :)

*edit* 30 felblights en een ilevel 720 trinket heb ik er aan overgehouden, dus het lijkt toch te kloppen.

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 03-08-2016 11:05 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• PepieNL
  • Laatst online: 00:41
Minstens 4 jaar niet meer gespeeld en het jeukt aardig sinds ik erachter kom dat mn Surface 4 ook wow kan draaien..
Dus nieuw account gekocht voor weinig met wat speeltijd.. (vanaf vanilla tot half WOTLK gespeeld) god wat is dr veel veranderd.
Tijd investeren in raids e.d. heb ik geen ruimte meer voor (en ik vermoed dat een dikke raid toch iets teveel gevraagd is voor de Surface) maar heb dus wel interesse in een casual guild.

Nu lees ik hier berichten over een re-roll guild voor tweakers op Draenor, heb dus wel interesse!
Zet me maar op de lijst :) Voorkeur voor PVE realm.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:48
Itaque... Die naam komt me bekend voor... Laaaaaang geleden! Die duwde heeft me vaak geslacht op m'n rogue op Dragonblight :)

Nu Garrisons niks meer opleveren en de specs zijn omgegooid heb ik totaal geen behoefte om te spelen. Kom maar op met de nieuwe xpac!

• Daradius
  • Laatst online: 06-11 15:26
corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:50:
[...]
Mocht je alliance zijn, en je wil een keer een normal meepakken, stuur me maar een DM :) Tweakers zijn altijd welkom
Speel vooral horde op het moment, maar leuk aanbod en zal zeker nog even kijken of ik nog een leuke alliance character heb om gezellig een keer mee te gaan !

speel zelf eigenlijk alleen maar pvp, ben sinds cataclysm bijna geen raids meer in geweest omdat ik het spelen van rated battlegrounds en arena veel interessanter vond dan raiden. maar nu de item level en de gear niet veel meer uit maakt in pvp ben ik eignelijk tochwel aan het overwegen om meer pve te gaan doen in de komende exp. speel momenteel op stomrscale-horde samen met wat nederlandse en zweedse vrienden van me. we hebben een erg gezellig groepje bij elkaar nu, maar we zijn nog met te weinig man om zelf wat te gaan raiden of rbg te doen. hopelijk kunnen we voor legion ook nog een gezellige groep bij elkaar vegen net als in de tweakers guild !
Leuk dat ik toch wat oudere namen zie terugkomen.

@Hulkie! lang niet gesproken, hoe gaat het met de guild op Dragonblight? :p

Dit weekend eerst lekker festival, daar wat mensen van de guild ontmoeten waarschijnlijk. En daarna weer lekker normal clearen :D

Ben ik trouwens de enige die Iskar echt het meest irritante gevecht vind van de hele expansion?

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:48
Gaat goed!

Al twee/ drie jaar niet meer actief op DB. Paar maanden geleden gestopt met raiden en sinds een maandje eigenlijk niet meer online.

Nieuwe xpac is toch wel weer een leuk vooruitzicht. Maar ik denk weinig raiden voor mij in t begin.

Jij dan?
Rustig een raiding guildje aan het opbouwen. Op Iskar na Normal gecleared. Heroic laten we even voor wat het is. Veel mensen nieuw met raiden, dus de lol zit er in.
Het raiden is 100x relaxder dan in de mythic raiding guild waar ik in zat. Precies wat ik zocht.

Oh en Discord is f*ing awesome :D

Als het niveau van de DH's in de beta ook na launch zo is, dan ga ik me grote zorgen maken lol.
Zal wel een stigma class worden zoals NE hunters en DK's ooit waren

FUMES et CARNES

• Grompie
Iusedto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:25:
Als het niveau van de DH's in de beta ook na launch zo is, dan ga ik me grote zorgen maken lol.
In de laatste Q&A van demon hunters zeiden ze dat er nog een hoop gebalanceerd moet worden op beta en dat dit de komende weken zou gebeuren.

• demokert
PepieNL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:11:
Minstens 4 jaar niet meer gespeeld en het jeukt aardig sinds ik erachter kom dat mn Surface 4 ook wow kan draaien..
Dus nieuw account gekocht voor weinig met wat speeltijd.. (vanaf vanilla tot half WOTLK gespeeld) god wat is dr veel veranderd.
Tijd investeren in raids e.d. heb ik geen ruimte meer voor (en ik vermoed dat een dikke raid toch iets teveel gevraagd is voor de Surface) maar heb dus wel interesse in een casual guild.

Nu lees ik hier berichten over een re-roll guild voor tweakers op Draenor, heb dus wel interesse!
Zet me maar op de lijst :) Voorkeur voor PVE realm.
Even een berichtje sturen naar: dhgamer
Iusedto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:25:
Klopt helemaal :) Ik wil misschien toch maar DH Vengeance worden voor de guild, maar geen zin in het gezeik van pugs :p

Zit te twijfelen tussen:

DH Vengeance
DK Blood
Pala Protection
Druid Guardian

• demokert
corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Klopt helemaal :) Ik wil misschien toch maar DH Vengeance worden voor de guild, maar geen zin in het gezeik van pugs :p

Zit te twijfelen tussen:

DH Vengeance
DK Blood
Pala Protection
Druid Guardian
Ik denk dat heel veel mensen een DH overwegen, maar daardoor krijgen we ook een flood aan deze class waarschijnlijk, zoals dat was ten tijde van de DK introductie.
demokert schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat heel veel mensen een DH overwegen, maar daardoor krijgen we ook een flood aan deze class waarschijnlijk, zoals dat was ten tijde van de DK introductie.
Klopt, echter dachten we dat van Monks ook, en die zijn zeldzamer dan female dwarves :D

• icemotion
corset schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Klopt, echter dachten we dat van Monks ook, en die zijn zeldzamer dan female dwarves :D
Het grote verschil tussen Monks en Demon hunters / DKs is natuurlijk dat Monks vanaf level 1 beginnen terwijl de andere 2 hero classes zijn die op 55 / 90-100 beginnen qua level.

• demokert
icemotion schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:58:
Het grote verschil tussen Monks en Demon hunters / DKs is natuurlijk dat Monks vanaf level 1 beginnen terwijl de andere 2 hero classes zijn die op 55 / 90-100 beginnen qua level.
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat Demon Hunters op level 98 beginnen?
demokert schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Ik kan me vergissen maar ik dacht dat Demon Hunters op level 98 beginnen?
Klopt, maar hij heeft wel een punt. Dat kan wel een verschil maken.

Pagina: 1 ... 79 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.