Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
Veel tanks hebben niet altijd door dat ze gedown scaled zijn en pullen teveel pacs.
Daarnaast heb je nu ook nog te maken met een pre expansie patch en veel veranderingen bij de healers, met name bij Disc.
Al met al een combinatie voor dramatisch slechte runs.
Ik ben er in ieder geval mee gestopt.
Als ik mijn avond dan toch wil laten verpesten dan ga ik wel een vrouwen film met mijn echtgenote kijken

Ahn'Kahet: The Old Kingdom -> Spell Flingers

. Totaal geen interrupts of LoS pulling, zeker als ze nog een 2e pack erbij pullen dan is het zo gebeurd. Toch nog 3x gewiped, ondanks een pala tank met zijn ranged silence
Voor het eerst als Holy gehealed op de priest, altijd als Disc gedaan. En moet zeggen bevalt me wel, nu nog Resto Druid, Resto Shaman en Mistweaver proberen.
Maar goed nodige Timewalking weer gedaan helaas geen mount, al dik 300 dungeons en counting. Weet nog wat de drop rate zou moeten zijn, Rarity zegt 1% maar sommigen hebben er dik 4000+ kills opztten voordat ie dropte.
Zit nu te campen op 2 toys, Ancient Fishing Charm in Pandaria en de toy die Gibblette in FrostFire dropped.
Heb de fishing charm ooit al eens gehad maar kan hem nergens meer vinden dus waarshijnlijk destroyed

. 61 te gaan voor de mount