• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Je moet inderdaad teleporten naar de leader's Garrisson. Men vraagt inderdaad om de Druiloor fishing achievement zodat men wel zelf actief mee kan vissen (gebeurt vaak nog maar voor de helft) en niet loopt te leechen de hele tijd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-11 16:28

amphora

Websites & Fotografie

Mijn hunter transmog (PvP Season 1 gear met Fel Goggles en quest gun)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X614iprl.png

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:59
Zelf ook al meegedaan aan vissen met 40, tegen de tijd dat ik beide mounts had, had ik in de tussentijd al 150 coins, maar helaas was ik nog geen best-friend. dus daar ben ik nu maar mee bezig als beetje mee zit red ik dat voor legion release.(en gezien de zones ben niet de enige die opeens nat pagle rep wil levelen)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 15:37
demokert schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Dat had ik dus ook, ik speel horde overigens...
Ik heb hetzelfde, ga zodra ik mijn Demon Hunter kan maken op zoek naar een guild, hopelijk kan ik er een vinden, gaat iig niet makkelijk worden.
Sn3gG3l schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:34:
Je moet inderdaad teleporten naar de leader's Garrisson. Men vraagt inderdaad om de Druiloor fishing achievement zodat men wel zelf actief mee kan vissen (gebeurt vaak nog maar voor de helft) en niet loopt te leechen de hele tijd.
Net heel even gedaan. Niet gevangen wat ik wilde maar dat komt nog wel.

FUMES et CARNES

• Sn3gG3l
Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Net heel even gedaan. Niet gevangen wat ik wilde maar dat komt nog wel.
Kan inderdaad voor die mounts nog best ff duren. Die paarse had ik solo opgevist, voor ik die blauwe had was ik ook wel paar raids verder. 100 coins voor die strider is nog wat meer werk. Iemand nog goede tips voor wat extra inkomsten verder?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:28
Die water strider voor die coins van Nat Pagle, is dat dezelfde soort mount als die je kreeg in MoP voor de Anglers rep op exalted? Die was wel erg handig met levelen in ieder geval, beetje overal over het water rennen :D
IntToStr schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:
Die water strider voor die coins van Nat Pagle, is dat dezelfde soort mount als die je kreeg in MoP voor de Anglers rep op exalted? Die was wel erg handig met levelen in ieder geval, beetje overal over het water rennen :D
Yes it is! En zeer mooie skin ook als je het mij vraagt.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:
Zelfde mount andere kleur :
Anglers - http://www.wowhead.com/it...f-the-azure-water-strider
Nat - http://www.wowhead.com/it...the-crimson-water-strider

Vind de skin van Nat wel mooier :Y

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Sn3gG3l
Ik heb die Anglers mount al (visjunkie), was inderdaad erg handig met over water lopen. Wil deze eigenlijk alleen voor de mount count aangezien ik bijna 200 heb.

• IntToStr
Thanks! Dan laat ik het gewoon bij m'n azure water strider voor nu, kleur boeit me niet tijdens het levelen :p

• Zertaxka
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:21:
Thanks! Dan laat ik het gewoon bij m'n azure water strider voor nu, kleur boeit me niet tijdens het levelen :p
En toch zou ik als ik jou was toch even snel de fishing raids in Garrisons mee pakken. Snelste manier om de coins te krijgen, gaat je in Legion veel langer kosten vrees ik. De rep is met de 3 daily fish in Pandaria wel te doen, better dan de lunkers als je mij vraagt.

En niet te vergeten de kans op 2 turtles.

[ Voor 4% gewijzigd door Zertaxka op 01-08-2016 14:25 ]

• IntToStr
Zertaxka schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

En toch zou ik als ik jou was toch even snel de fishing raids in Garrisons mee pakken. Snelste manier om de coins te krijgen, gaat je in Legion veel langer kosten vrees ik. De rep is met de 3 daily fish in Pandaria wel te doen, better dan de lunkers als je mij vraagt.
Is er iets nuttigs met fishing spul te doen in Legion? Ik heb misschien 350 fishing skill of zo. Heb er nooit iets mee gedaan.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-11 09:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

IntToStr schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Is er iets nuttigs met fishing spul te doen in Legion? Ik heb misschien 350 fishing skill of zo. Heb er nooit iets mee gedaan.
Ik heb zelf pas geleden alles naar max gelevelled. Betreffende Fishing; dit is de lastigste om te levelen in mijn ogen, zelfs archeology gaat sneller omdat je daar meerdere lvevels kunt krijgen voor artifact completion. Echter, fishing is goed te doen als jet het combineerd met fishing achievements.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 23:10
Auredium schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Ik heb zelf pas geleden alles naar max gelevelled. Betreffende Fishing; dit is de lastigste om te levelen in mijn ogen, zelfs archeology gaat sneller omdat je daar meerdere lvevels kunt krijgen voor artifact completion. Echter, fishing is goed te doen als jet het combineerd met fishing achievements.
maar... wat HEB je er aan? :)
[...]

In Legion heb je de mogelijkheid een artifact fishing pole te regelen middels een questline. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik levelde vroegah (pre Cata) altijd fishing en cooking tegelijkertjid, omdat je dan met je level gebied kon meekoken qua vissen.

Geen idee hoe dat nu moet eigenlijk. Twijfel om inderdaad ook op de hunter fishing en cooking weer te levellen, Met het niet meer nodig zijn van food voor ej pet happiness denk ik dat het niet veel meerwaarde heeft. (mijn main heeft wel cooking/fishing 700)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Zertaxka
  • Niet online
Fishing krijgt ook zijn eigen artifact met leuke dingen. Onder andere kans om Blood of Sargeras op te vissen. Handig als je 2 crafting professions hebt, aangezien die voornamelijk van gathering professions te verkrijgen zijn. En je kan je eigen raid food maken met vis natuurlijk :+

http://www.mmo-champion.c...ate-Survival-Spec-Preview

• Soeski
Bokkie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:39:
Ik levelde vroegah (pre Cata) altijd fishing en cooking tegelijkertjid, omdat je dan met je level gebied kon meekoken qua vissen.

Geen idee hoe dat nu moet eigenlijk. Twijfel om inderdaad ook op de hunter fishing en cooking weer te levellen, Met het niet meer nodig zijn van food voor ej pet happiness denk ik dat het niet veel meerwaarde heeft. (mijn main heeft wel cooking/fishing 700)
haha, food voor je pet met happiness... JEZUS man dat is lang geleden. Ik denk dat minstens de helft van de spelers hier dat niet eens (meer) weten... of dat Hunters ... MANA hadden... en een MELEE wapen. :D
Soeski schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

haha, food voor je pet met happiness... JEZUS man dat is lang geleden. Ik denk dat minstens de helft van de spelers hier dat niet eens (meer) weten... of dat Hunters ... MANA hadden... en een MELEE wapen. :D
en een deadzone

FUMES et CARNES

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11 16:35
HUNTER ITEM DROPPED! :P

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Reagents voor buffs, warlocks soul stones moesten farmen, rogues ingredienten voor poisons nodig hadden, Hunters ammo moesten kopen.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:09
[...]

Ik lees dit topic gewoon wel eens door maar met deze post. WHAT A MEMORIES. Hoe lang het duurde voordat bij Sinisers (Outland guild) de Dragonstalker chest dropte voor mijn hunter... Hoe heb ik lopen geilen op Zin'Rokh, een wapen NIET gemaakt voor hunters maar met redelijke stats ervoor, en hoe fantastisch was het om deze eindelijk te krijgen wanneer de warriors deze niet meer nodig hadden. En dan de combinatie Night Elf met een prowling Tiger. Dat dier happy houden was simpel. Maar die raid arrows of bullets maken en op de juiste momenten inzetten, dat was pas irritant. Je wilde je dure arrows/bullets niet gebruiken op bossfights waar je nog de encounter aan het leren was.

Good old (vanilla) times. En nee, ik speel nu geen Wow meer :P

• Soeski
^^ Dat dus. Stond je midden in een dungeon of raid... ammo op. Aargh....

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ach ja :P ik speel pas weer een maand of 2 na gestopt te zijn vlak voor Cata uitkwam :+

Was dus even zwaar wennen voor mij met alles.

Nu inmiddels 3x lvl 100 (lock, DK en hunter) en redelijk bij, straks DH maken en kijken hoe dat gaat.

Op dit moment twijfel ik zwaar om een hunter te gaan mainen in Legion. Ben best wel teleurgesteld in de huidige staat van de warlocks eigenlijk (geen beta gespeeld dus weet niet hoe dat wordt/is)

Maar vind het zonde om de lock te verlaten, daar heb ik echt alles op gedaan sinds TBC launch (belf lock)

Qua pets vroegah, ik had een boar, reden: dat ding vrat ALLES zelfs magefood was goed genoeg voor dat beest om Happiness up te houden :D

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2016 15:06 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Ik verwacht dat een hoop mensen van class gaan wisselen in Legion. Er is zo veel veranderd en niet iedereen zal zijn huidige main leuk vinden in de komende expansie.

FUMES et CARNES

Main is Main al sinds dag 1 :)

Verwijderd

Oh, man - dat heeft toen echt even geduurd voordat ik doorhad waarom ik niks kon doen. 8)7
Hoe groot was die ook al weer ?
Niet iets van 5 yards ofzo ?

Speelde toen een 2handed enahncement shaman en de kunst was om te Frostshocken en daarna in die deadzone te komen.
Heerlijke tijd :)

Zit me nu te bedenken dat shaman toen alleen Horde was en Pally alleen Ally

FUMES et CARNES

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-11 16:06
Good old times.
Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:31:

Speelde toen een 2handed enahncement shaman en de kunst was om te Frostshocken en daarna in die deadzone te komen.
Heerlijke tijd :)

YouTube: Horde Does Not Want Paladins! / Horde Paladin İstemiyor! ;)

Verwijderd

Yep, tot 5 yards was melee, vanaf 8 yards was ranged - daartussen niks.

• demokert

Daar had ik het laatst tijdens het levelen met een vriend toevallig over, zo zou het eigenlijk nog steeds moeten zijn, die exclusive had gewoon iets.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-11 17:00
Pet happiness :D Hunter was ook mijn eerste character. Mana inderdaad... Idem voor horde Paladins.. wat was dat een raar idee :+ Bepaalde zaken worden ingevoerd en ook weer teruggedraaid. Hunters nu toch weer melee en zelfs een hele spec erop gericht, holy power bij Paladins wordt ingevoerd en toch weer soort van weggehaald bij de tank en heal spec, shadow orbs die weer weggaan in ruil voor Insanity, enz. enz.

Zo zal het nog wel wat jaartjes doorgaan. Ik denk dat ze deze veranderingen ook gewoon expres zo blijven doorzetten om spelers te blijven prikkelen. Als alles maar hetzelfde blijft (ondanks dat het goed werkt) wordt het ook snel saai.

• Soeski
Ja, ik vond het wel mooi, al dat commentaar en gevloek op Hunter Melee weapons. Die mensen hadden duidelijk niet Vanilla meegemaakt :)

• wimdezoveelste
En tijdens het gold farmen te laat door hebben dat je met je dure ammo aan het schieten bent ipv de vendor pijlen.... daar werd je niet blij van ;)

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:09:
Ik verwacht dat een hoop mensen van class gaan wisselen in Legion. Er is zo veel veranderd en niet iedereen zal zijn huidige main leuk vinden in de komende expansie.
Wij hebben nu ook het issue dat mensen volop beginnen te rerollen, met als gevolg dat we op het moment qua raiding met een vooraanmelding van 9 mensen hebben die een leather class willen spelen.
1 guardian druid
2 resto druids
1 windwalker monk (yours truly)
1 mistweaver monk
2 rogues
2 demon hunters

Op het moment zijn we dan ook echt bezig mensen te vragen om te rerollen, anders moeten mensen de keuze maken tussen gebenched worden, of een 2de raid team te starten. Het laatste wat we willen is dat mensen een class met tegenzin gaan spelen, maar we hebben bewus net als in WoD gekozen voor een team van 15 man :|

• Zertaxka
  • Niet online
Zijn demon hunters niet een mail class ?
nvm, al zou het wel logischer zijn om ze mail te geven gezien elke armor soort er dan 3 heeft.

[ Voor 56% gewijzigd door Zertaxka op 01-08-2016 15:55 ]

• detheavn
Nein. Agility leather classes. Had het ook practischer gevonden als ze mail waren :p
demokert schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Daar had ik het laatst tijdens het levelen met een vriend toevallig over, zo zou het eigenlijk nog steeds moeten zijn, die exclusive had gewoon iets.
Die mening deel ik ook over mounts en titles en andere dingen :+.

Maar dat is bij mij deels een hele grote roze brill met TBC erop :+

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga ook weer van main switchen. Heb al aardig wat mains gehad :+

Vanilla: Mage
TBC: Rogue
WOTLK: DK
Cataclysm: Druid
Pandaria: Warrior
WoD: Geen vaste main gehad :D
Legion: Twijfel, twijfel nog.

Ik geloof verder ook niet zo in mains meer. Alles is inmiddels account wide zo'n beetje dus ik speel voornamelijk waar ik zin in heb. Maar ik denk dat het met Legion wel handig wordt om iets meer tijd in 1 char te investeren vanwege de artifact wapens die toch wel veel tijd kosten.

Ik ben zelf nog zoekende naar de juiste class voor mij, maar DK is wel een goeie kanshebber. Ook de ''main'' waar ik verreweg de meeste /played op heb (200 dagen).

Tesla M3LR '21

• detheavn
Ik ken het. Een main voor mij is gewoon het karakter waar ik op dat moment mee de main raid in ga. Voor de rest ben ik een altoholic ten top. Ben tijdens verscheidene expansions van 'main' geswitched :p En van faction ......

Vanilla: Hunter (a)
TBC: Hunter (a) -> Rogue (a) -> Warrior (a)
WotLK: Warrior (a) -> Shaman (a) -> Paladin (a)
Cata: Paladin (a) -> Shaman (a) -> Paladin (a)
MoP: Paladin (a) -> Paladin (h) -> Priest (h) -> Monk (a)
WoD: Monk (a) -> Paladin (a) -> Paladin (h) -> Monk (h)
Legion: Monk (h), zoals het nu uitziet

Zoals ik al zeg: Net waarmee ik raid :p
detheavn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Wij hebben nu ook het issue dat mensen volop beginnen te rerollen, met als gevolg dat we op het moment qua raiding met een vooraanmelding van 9 mensen hebben die een leather class willen spelen.
1 guardian druid
2 resto druids
1 windwalker monk (yours truly)
1 mistweaver monk
2 rogues
2 demon hunters

Op het moment zijn we dan ook echt bezig mensen te vragen om te rerollen, anders moeten mensen de keuze maken tussen gebenched worden, of een 2de raid team te starten. Het laatste wat we willen is dat mensen een class met tegenzin gaan spelen, maar we hebben bewus net als in WoD gekozen voor een team van 15 man :|
Jij bent ook leather ;)
Ben jij de Gm of altijd al WW geweest ?

FUMES et CARNES

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Gisteren met guild op normal wat achievements gehaald in HFC. Tevens een paar alts mee wat te zien was in de DPS. Toch een aantal achievements mee kunnen pakken en wat gear kunnen distrubiteren.

Wel wat aan mijn shadow rotation kunnen doen maar ben nog niet zover dat ik overga naar StM. Tevens toch al wat vragen of ik misschien toch disc ga zijn, maar ben daar nog niet over uit. Ga het zeker doen tijdens het levelen maar zal toch "helaas" gaan focussen op holy. Een friend was in beta LFR voor de eerste keer door een DISC priest eruit gehealded.

Toch jammer dat heel veel priests nu de handdoek in de ring gooien. Ik vindt het ook jammer wat ze met disc hebben uitgehaald maar ga door nu de ervaring op te doen hopelijk niet al te veel problemen krijgen op lvl 110. Mijn priest is mijn main (al vanaf dag 2 vanilla WoW) en zal het ook altijd blijven.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

Ik ga nog heel even vervelend doen en even rond vragen of er iemand een Nederlandse raiding guild wilt op zetten op Tarren Mill onder de tweakers hier. Laat het me even weten.

dank

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 22:29
sabriel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:50:
* dagboek *

Gisteren met guild op normal wat achievements gehaald in HFC. Tevens een paar alts mee wat te zien was in de DPS. Toch een aantal achievements mee kunnen pakken en wat gear kunnen distrubiteren.

Wel wat aan mijn shadow rotation kunnen doen maar ben nog niet zover dat ik overga naar StM. Tevens toch al wat vragen of ik misschien toch disc ga zijn, maar ben daar nog niet over uit. Ga het zeker doen tijdens het levelen maar zal toch "helaas" gaan focussen op holy. Een friend was in beta LFR voor de eerste keer door een DISC priest eruit gehealded.

Toch jammer dat heel veel priests nu de handdoek in de ring gooien. Ik vindt het ook jammer wat ze met disc hebben uitgehaald maar ga door nu de ervaring op te doen hopelijk niet al te veel problemen krijgen op lvl 110. Mijn priest is mijn main (al vanaf dag 2 vanilla WoW) en zal het ook altijd blijven.
* einde dagboek *
Speel sinds kort weer met mn Priest. Oorspronkelijk een Disc maar sinds de patch kan ik er niet mee overweg. Met moeite de northrend dungeons overleefd. Met Holy voelt het een stuk beter aan.

Waarom de grote veranderingen? Geen idee...

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 10:30
Vanilla toen hunters nog nodig waren voor mc te clearen tranqshot en packs pullen :D

Verwijderd

Many whelps, handle it! ;)

• wimdezoveelste
runner83 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:18:
Vanilla toen hunters nog nodig waren voor mc te clearen tranqshot en packs pullen :D
En ook voor BWL, kiten van de dragonkin en Chromagus Tranqen...

De goede oude tijd dat wen nog mana hadden en feign death deden zodat we konden drinken omdat we geen mana meer hadden ;)

• wimdezoveelste
Kennen jullie deze nog?

Loot die Corehound!!!

• Zorian
  • Laatst online: 06-11 09:25

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:32:
Ik ga nog heel even vervelend doen en even rond vragen of er iemand een Nederlandse raiding guild wilt op zetten op Tarren Mill onder de tweakers hier. Laat het me even weten.

dank
Ik heb al een tijdje grote interesse in een Nederlandse guild, die schijnen zeldzaam te zijn. Helaas verkeerde realm. :p
Zo, guild update:

Raid Leader is de guild uit gegaan, dus ik heb het raidleaden overgenomen.

Gister dus een HFC Normal run gedaan waarin:

Iskar
Xhul
Manno
Archi

in leven waren. 90% van de raid was onze guild + een bevriende guild. Grotendeels nieuwere spelers, met geen raid ervaring. Itemlevel tussen 700 en 660.

Uiteindelijk Xhul, Manno en Archi neer :D

Ben daar erg blij mee, ik kan mensen content laten zien waar ze in pugs vaak de ruimte niet voor krijgen, en ik kan ze voorbereiden op de Legion content

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:32:

dank
De beste nederlandstalige raidingguild zit al op Tarren Mill. Century Gaming. Nummer 3 zit er trouwens ook. Je recruitmentpool wordt al behoorlijk klein als je enige progressie wilt in een nieuw te maken guild. Nederlanders en NL guilds staan niet bekend om hun goede progress. Slechts 2 guilds met degelijke progress, daarna neemt het zeer rap af.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 08:03 ]

• Grompie
Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 07:56:
[...]

De beste nederlandstalige raidingguild zit al op Tarren Mill. Century Gaming. Nummer 3 zit er trouwens ook. Je recruitmentpool wordt al behoorlijk klein als je enige progressie wilt in een nieuw te maken guild. Nederlanders en NL guilds staan niet bekend om hun goede progress. Slechts 2 guilds met degelijke progress, daarna neemt het zeer rap af.
Century gaming is ondertussen ook gestopt toen hun raid leader ermee ophield en nu gaan ze samen smelten op frostmane met de andere nederlandstalige guild dude where's my mount. Blijft nu maar 1 echt goeie NL guild meer over.
Er zitten nog paar andere nederlandstalige guilds maar geen idee hoe actief die op dit moment zijn.
Grompie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:21:
[...]

Century gaming is ondertussen ook gestopt toen hun raid leader ermee ophield en nu gaan ze samen smelten op frostmane met de andere nederlandstalige guild dude where's my mount. Blijft nu maar 1 echt goeie NL guild meer over.
Er zitten nog paar andere nederlandstalige guilds maar geen idee hoe actief die op dit moment zijn.
Zonde, Dude heeft hele vreemde sfeer, bijna onvriendelijk voor nieuwelingen. Zon merge zie ik dan ook niet echt goed komen als Century opgaat in Dude. Misschien dat ze echt iets nieuws starten en niet klakkeloos de klieks opnemen.

Century en Dude waren de enige 2 met degelijke progress. Nummers 3 en 4 zijn nog aardig. Dit is de nederlande ranking: http://www.wowprogress.co...eek=&lang=nl&class=&spec=

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 08:30 ]

• demokert
Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:28:
Zonde, Dude heeft hele vreemde sfeer, bijna onvriendelijk voor nieuwelingen. Zon merge zie ik dan ook niet echt goed komen als Century opgaat in Dude. Misschien dat ze echt iets nieuws starten en niet klakkeloos de klieks opnemen.
Alsin kijk ons eens goed zijn? Neerkijkend op nieuwe laag gegearde?
Denk (weet) dat Kaap dat absoluut niet zo bedoelde :)

Ach, guilds vinden blijft lastig.
Ik heb zelf dat probleem aan de Horde kant als sinds heel WoD :-(

FUMES et CARNES

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07
wimdezoveelste schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:04:
Kennen jullie deze nog?

Loot die Corehound!!!
Loot the dog! Inderdaad dat is een klassieker :)
Dat moesten we doen omdat die beesten anders niet konden geskinned worden.

Topdagen voor Finkle Einhorn!

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 02-08-2016 09:27 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

demokert schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Alsin kijk ons eens goed zijn? Neerkijkend op nieuwe laag gegearde?
Nee, niet neerbuigend ofzo. Tis geen slechte of toxic guild. Bij Dude Where Is My Mount heerst gewoon een vreemd sfeertje. Heel erg kliekjes, gesloten, bijna onvriendelijke vond ik het. Om die reden daar binnen een week vertrokken. Achteraf nog eens aan verschillende mensen gevraagd, ook hier op GoT, en die beaamde ook wel wat ik zei.

Maar goed, het is geen merge maar een nieuwe guild. Ze pakken de beste spelers van beide guilds en vormen daarmee een nieuwe.
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:14:
Denk (weet) dat Kaap dat absoluut niet zo bedoelde :)
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij het naar mij bedoelde, maar na nogmaals lezen, doelt ie eigenlijk op wat ik stelde over die aparte sfeer bij Dude.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 10:01 ]

• demokert
Nee bedoelde het niet naar je als persoon maar de vraag hoe de guild acteerde richting anderen :).
Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_080216_095959_zpsfnrkygab.jpg

Legion heeft wel weer erg leuke quests ...en rewards.
Tauren pirate :)

Begin toch steeds meer te neigen naar mijn mains van MoP (feral druid en arms warriror).
Met name de artifact skills hebben een groot en aangenaam effect op het plezier dit ik beleef aan deze twee classes.

[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 10:17 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:08:
Begin toch steeds meer te neigen naar mijn mains van MoP (feral druid en arms warriror).
Met name de artifact skills hebben een groot en aangenaam effect op het plezier dit ik beleef aan deze twee classes.
Arms ja? Gras zien groeien of verf zien drogen zijn ongeveer van dezelfde categorie entertaining...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/70291874.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 10:29 ]

Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:28:
[...]
Arms ja? Gras zien groeien of verf zien drogen zijn ongeveer van dezelfde categorie entertaining...
Ouwe zeur :+

Ik vind het gewoon lekker spelen. Daar is niks mis mee hehe
Op de een of andere manier kan ik niet aan Fury wennen.

FUMES et CARNES

Begrijp me goed, ik vind Fury ook volledig bagger, maar als je dat ruk RNG vond, Arms is helemaal in een trieste staat. De RNG is vreselijk en je bevind je echt bottom of the meters. Niet voor niets dat ik nu na 12 jaar echt mijn Warrior ga dumpen.

Als je Arms lekker vind spelen, dan kan ik je alleen maar Retribution aanraden. Exact dezelfde speelstijl als Arms, dmg bonus window en rammen, maar dan zonder de RNG.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2016 10:36 ]

• demokert
In het begon was ik erg zoekende in de retribution rotatie, maar als je hem eenmaal doorhebt (wat ik denk dat ik heb) is het erg leuk om te spelen.
demokert schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:38:
In het begon was ik erg zoekende in de retribution rotatie, maar als je hem eenmaal doorhebt (wat ik denk dat ik heb) is het erg leuk om te spelen.
In principe is Retribution volledig RNG vrij, en dat is gewoon erg prettig. De enige RNG die je hebt, is eventuele holy power reduction procs, maar dat is as it comes, je bent er niet van afhankelijk.

Verder zijn de artifact en class orderhall natuurlijk loregasm ten top. Enige reden waarom ik geen Ret wil spelen is omdat het geen alternatieve dps spec heeft. Blijkt Ret dus gewoon ruk te zijn straks in raid setting, dan hang je.
Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:36:
Als je Arms lekker vind spelen, dan kan ik je alleen maar Retribution aanraden. Exact dezelfde speelstijl als Arms, dmg bonus window en rammen, maar dan zonder de RNG.
Daar heb je zeker een punt ja.
Judgement window is alleen cooldown gebonden en niet RNG zoals col. Smash.

Maar ik heb zoveel tijd in mijn warrior zitten en wil eigenlijk gewoon niet stoppen. Ik hoop dat ze de RNG van tactician aanpassen.

FUMES et CARNES

• demokert
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet aanpassen, het zou betekenen dat de warrior mogelijk minder gespeeld gaat worden..
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Daar heb je zeker een punt ja.
Judgement window is alleen cooldown gebonden en niet RNG zoals col. Smash.

Maar ik heb zoveel tijd in mijn warrior zitten en wil eigenlijk gewoon niet stoppen. Ik hoop dat ze de RNG van tactician aanpassen.
Met 30% haste is judgement 100% up zelfs.

Ik heb idem zoveel tijd erin zitten, maar WoD Fury was een hel voor me, en Legion Fury is er niet echt beter op geworden. Ik ga dat niet nog een expansion volhouden. En nu transmog anders geregeld is, is het makkelijk overstappen op bv DK of Pala.

Voor mij wordt het mogelijk Ele Shaman. Wat een pewpew is dat zeg :o
Je kan de colossus window met 16 seconde verhogen via een talent , echter ga je damage dan 20% naar beneden.
Smash verhoogt de damage met 68%. Zou er dan 48% overblijven of is het 68 min 20% is 54,5 %

Ele shammy nog niet geprobeerd.
Resto en enahnce wel

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 10:58 ]

FUMES et CARNES

• Grompie
Main blijft en is zoiezo shadow priest, speel al sinds dag 1, wel eerst altijd holy gespeeld maar sinds ICC shadow gegaan omdat holy toch ruk was.
Tot nu toe vind ik shadow echt leuk spelen, voelt weer als oldschool aan waar je alles wilt dotten. Maar zeker ook void form is gewoon super, zo lang mogelijk er proberen in blijven is soms echt moeilijk. En als je dan madness talent neemt wordt het helemaal spannend. Tot nu toe zit mijn maximum aan ongeveer 100 seconden in void form met madness. Then I died... horribly. :D Best ook nog eens benieuwd hoe het met artifact weapon gaat worden, dan wordt het nog interessanter met een channel die je insanity drain ook even stopt.

Daarnaast denk ik wel om een demon hunter dps als eerste alt te nemen. Daarna wordt het normaal gezien Protection warrior, enhancement shaman, Hunter (wss marksman) en Outlaw Rogue. De rest zal later nog volgen maar ik vermoed dat ik met deze al heel er lang bezig zal zijn. :9
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:57:
Je kan de colossus window met 16 seconde verhogen via een talent , echter ga je damage dan 20% naar beneden.
Smash verhoogt de damage met 68%. Zou er dan 48% overblijven of is het 68 min 20% is 54,5 %
Geen idee hoe die math dan gaat. Wel weet ik dat Trauma te goed is als talent om CS Might daarvoor in de plaats te kiezen.

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
Iemand anders die ook Affliction Warlock speelt of ben ik alleen?

Moet zeggen dat ik het echt enorm simpel vind geworden [ten nadele] en ik heb het idee dat DPS echt enorm laag is, zeker in AOE opzichten.
Ben nog pas net 100 en laag gegeared, maar 6k DPS max is nou niet echt je van het [link naar warlock]...

Is het een kwestie van gear of toch meer spec?

pr0mpt - It never hurts to help!

Trauma is fantastisch ja.
Maar toch ga ik het eens testen want je artifact skill is eigenlijk een AOE colossus smash met een 1 minute cooldown
Als je dan een groep daarmee kan raken en dan whirwind of bladestorm heb je Trauma misschien niet zo nodig

[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 11:13 ]

FUMES et CARNES

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

pr0mpt schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:09:
Iemand anders die ook Affliction Warlock speelt of ben ik alleen?

Moet zeggen dat ik het echt enorm simpel vind geworden [ten nadele] en ik heb het idee dat DPS echt enorm laag is, zeker in AOE opzichten.
Ben nog pas net 100 en laag gegeared, maar 6k DPS max is nou niet echt je van het [link naar warlock]...

Is het een kwestie van gear of toch meer spec?
Ik wilde ook Warlock spelen, eigenlijk meer omtrent het thema :) Maar ik vind het toch wat saaitjes, het is nog niet te laat om te switchen. Ben nu beetje met mn oude death knight bezig :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Inmiddels zit ik weer elke avond WoW te spelen om me langzamerhand klaar te maken voor Legion. Vanaf Vanilla tot en met Wotlk altijd serieus gespeeld, maar sinds Cata heb ik de expansions max. twee maanden gespeeld. Dan liep je alweer voorop en was de uitdaging alweer weg..Je probeert altijd het "oude" gevoel terug te krijgen, maar dat is in de loop der jaren allemaal eruit gesloopt door Garrisons, Ilevel en achievements. Desalniettemin lured dit spel altijd in de shadows en trekt je weer naar de darkside zodra een expansion verschijnt. En de statistieken liegen er ook nooit om ;)

In Legion ga ik re-rollen naar een role wat ik nog nooit gespeeld heb, en dat is healer. Ik zit al jaren bewonderenswaardig naar Shamans te kijken, dus dat is ook de class die ik heb gekozen. Ik merk wel dat shaman healing echt hard werken is in 5-mans. Als ik in timewalking dungeons een slechte tank heb, dan krijg ik de incomming dmg bijna niet gehealed. Daarnaast heb ik ook weinig DMG mitigation skills of whatever. Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en wellicht wat tips kan geven?

Icy veins heb ik al helemaal doorgespit en mijn rotation klopt. Alleen lijkt het of er een tekort is aan pure healing en mijn cooldowns niet alles bijgewerkt krijgen in sommige encounters. Raid healing is wel heerlijk!

Mijn historie:
  • Vanilla: Mage/Rogue
  • TBC: Rogue
  • Wotlk: Rogue
  • Cataclysm: Warrior
  • Warlords: Warrior en nu de roll naar Shaman
  • Legion: Shaman
Als mensen nog op zoek zijn naar een healer voor end-game content dan kunnen we altijd praten :)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• pr0mpt
Irrival schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:15:
Inmiddels zit ik weer elke avond WoW te spelen om me langzamerhand klaar te maken voor Legion. Vanaf Vanilla tot en met Wotlk altijd serieus gespeeld, maar sinds Cata heb ik de expansions max. twee maanden gespeeld. Dan liep je alweer voorop en was de uitdaging alweer weg..Je probeert altijd het "oude" gevoel terug te krijgen, maar dat is in de loop der jaren allemaal eruit gesloopt door Garrisons, Ilevel en achievements. Desalniettemin lured dit spel altijd in de shadows en trekt je weer naar de darkside zodra een expansion verschijnt. En de statistieken liegen er ook nooit om ;)

In Legion ga ik re-rollen naar een role wat ik nog nooit gespeeld heb, en dat is healer. Ik zit al jaren bewonderenswaardig naar Shamans te kijken, dus dat is ook de class die ik heb gekozen. Ik merk wel dat shaman healing echt hard werken is in 5-mans. Als ik in timewalking dungeons een slechte tank heb, dan krijg ik de incomming dmg bijna niet gehealed. Daarnaast heb ik ook weinig DMG mitigation skills of whatever. Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en wellicht wat tips kan geven?

Icy veins heb ik al helemaal doorgespit en mijn rotation klopt. Alleen lijkt het of er een tekort is aan pure healing en mijn cooldowns niet alles bijgewerkt krijgen in sommige encounters. Raid healing is wel heerlijk!

Mijn historie:
  • Vanilla: Mage/Rogue
  • TBC: Rogue
  • Wotlk: Rogue
  • Cataclysm: Warrior
  • Warlords: Warrior en nu de roll naar Shaman
  • Legion: Shaman
Als mensen nog op zoek zijn naar een healer voor end-game content dan kunnen we altijd praten :)
Echt grappig om te lezen..ook van Vanilla t/m WotLK hetzelfde verhaal...
Heb alleen Cata, MoP en WoD volledig overgeslagen dus nu weer even kijken wat er van mijn oude kennis is overgebleven..

Kaap schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

Geen idee hoe die math dan gaat. Wel weet ik dat Trauma te goed is als talent om CS Might daarvoor in de plaats te kiezen.
Net getest.
Het is min 20% dus blijft er 55 % toch nog over en de duur is dan 22 seconden.
Vraag me wel af of dat het waard is :?

Beter was als ze trauma ook lieten proccen op je artifact skill. Dat was pas leuk geweest :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 11:24 ]

FUMES et CARNES

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik ben recent weer gestart met wow, even voorbereiden op Legion en what not. Gezien ik voornemens ben om Alliance te spelen(ik kan gewoon geen blood elf spelen en wil een DH) ben ik nu m'n alliance druid van 90-100 aan het knallen. Ik ben nu in 2 avondjes van 90-95 en heb alleen nog maar shadowmoon gedaan, exp squish ftw.

Maar dat betekend dat 100 er bijna is. Ik heb al beetje zitten googlen, maar is er zoiets als timeless isle in MoP waar je gewoon zooi items kan pakken en redelijk snel wat gear hebt op level 100, zodat daarna alle andere mobs wat sneller droppen? Zo ja, heeft iemand mooi linkje, want ik kan alleen maar oude meuk vinden. Thanks.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Sn3gG3l
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:38:
Ik ben recent weer gestart met wow, even voorbereiden op Legion en what not. Gezien ik voornemens ben om Alliance te spelen(ik kan gewoon geen blood elf spelen en wil een DH) ben ik nu m'n alliance druid van 90-100 aan het knallen. Ik ben nu in 2 avondjes van 90-95 en heb alleen nog maar shadowmoon gedaan, exp squish ftw.

Maar dat betekend dat 100 er bijna is. Ik heb al beetje zitten googlen, maar is er zoiets als timeless isle in MoP waar je gewoon zooi items kan pakken en redelijk snel wat gear hebt op level 100, zodat daarna alle andere mobs wat sneller droppen? Zo ja, heeft iemand mooi linkje, want ik kan alleen maar oude meuk vinden. Thanks.
Tanaan Jungle in Draenor als je 100 bent. Zelfde idee als Timeless Isle :)

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

pr0mpt schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Echt grappig om te lezen..ook van Vanilla t/m WotLK hetzelfde verhaal...
Heb alleen Cata, MoP en WoD volledig overgeslagen dus nu weer even kijken wat er van mijn oude kennis is overgebleven..
Ik denk dat we dit verhaal met meer mensen delen. Je zult jezelf verbazen hoeveel er is bijgebleven ;) Ik maak altijd de vergelijking met fietsen, dat verleer je niet meer. Er is altijd maar één punt waar ik tegenop kijk en dat is de addons weer allemaal opnieuw installeren. Heb een aantal fundamentele addons nodig om te kunnen presteren zoals classtimer, doom_cooldownpulse, MSBT, DBM, bagnon en Bartender :P
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:38:

Vriend van me was binnen 2 dagen pvpen bijna volledig 700/710. Dus mijn advies zou dan ook zijn Tanaan jungle in combinatie met battlegrounds.

[ Voor 38% gewijzigd door Irrival op 02-08-2016 11:41 ]

• Grompie
Irrival schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Ik denk dat we dit verhaal met meer mensen delen. Je zult jezelf verbazen hoeveel er is bijgebleven ;) Ik maak altijd de vergelijking met fietsen, dat verleer je niet meer. Er is altijd maar één punt waar ik tegenop kijk en dat is de addons weer allemaal opnieuw installeren. Heb een aantal fundamentele addons nodig om te kunnen presteren zoals classtimer, doom_cooldownpulse, MSBT, DBM, bagnon en Bartender :P

[...]

Vriend van me was binnen 2 dagen pvpen bijna volledig 700/710. Dus mijn advies zou dan ook zijn Tanaan jungle in combinatie met battlegrounds.
Zou dan voor iets makkelijk kiezen zoals elvui! Echt super makkelijk in gebruik en je kan alles makkelijk instellen.
Daarnaast natuurlijk wel nog DBM en weakauras als je wil raiden. Maar voor de rest heb je echt steeds minder addons nodig als je elvui hebt.

• pr0mpt
[...]

[...]

Klopt, ik dacht eerst "oh, geen addons nodig", maar na het inloggen met priest had ik 2 seconden later al weer Grid en ook TomTom er op gezet :D

Wil het nog een beetje casual houden, maar zal nog een uitdaging zijn :P

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:07
Voor de mensen die misschien nog wat gold bij elkaar willen harken, de verdor prijs van de garrison blueprints is niet generfed. Dat wil zeggen dat je een aantal q lines kunt doen die een boek geven als reward. Dat boek kan je dan inleveren in Ashran voor een blueprint, en die zijn 1500g waard.

Uiteraard alleen mogelijk als je je garrison niet verder wil uitbouwen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Sn3gG3l schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Tanaan Jungle in Draenor als je 100 bent. Zelfde idee als Timeless Isle :)
Thanks. Hoe moet je naar Tanaan? heb je daar shipyard voor nodig? Kan je shipyard maken met een level 2 garrison, of moet die level 3 zijn dan?
[...]

Ben niet zo'n pvp-er, maar zit er niet pvp stats op die gear dan?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Stom iets maar is die Pre-Legion event al live ?.

Ik ben al ff niet ingelogd :+ ( maandje ) en wil toch die Feats halen !
Mektheb schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:51:
Stom iets maar is die Pre-Legion event al live ?.

Ik ben al ff niet ingelogd :+ ( maandje ) en wil toch die Feats halen !
With maintenance in each region, starting on August 9, the Burning Legion’s incursion on Azeroth will get underway, and players who have pre-purchased the expansion will begin creating their first Demon Hunters.
Nog heel even wachten :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

[...]

Nog heel even wachten :)
Nice exact in me vakantie

• Sn3gG3l
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Thanks. Hoe moet je naar Tanaan? heb je daar shipyard voor nodig? Kan je shipyard maken met een level 2 garrison, of moet die level 3 zijn dan?

Wordt vanzelf uitgelegd als je in de garrison komt, te lang geleden dus weet niet meer precies wat de requirements zijn. Anders ff wowhead checken.

[...]

Ja daar zitten inderdaad pvp stats op :)

• detheavn
Sn3gG3l schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:02:
Ja daar zitten inderdaad pvp stats op :)
Welke dan? De tijd dat resilience op je gear zat is al lang gelee. Nog langer toen resilience uit je stat budget kwam. Het enige wat PvP aan de gear is dat het item level van je gear scaled in BGs/PvP situaties.

Of mis ik iets? :)

• detheavn
Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:50:
Jij bent ook leather ;)
Ben jij de Gm of altijd al WW geweest ?
Mighty perceptive of you :p Ja, ik ben ook leather. Ik ben ook 1 van de 2 raidleaders.

Ik heb vaker ook al aangegeven dat ik best wil swappen mocht dat nodig zijn voor de guild, maar ik vraag het aan letterlijk iedereen. Als je eerder het overzichtje van mij had gezien wat mijn "mains" waren tijdens all x-pacs, dan zie je dat ik in het verleden al behoorlijk veel geswapped heb. Ik ga dus eens een keer eerst kijken wat anderen willen doen voor ik zelf die beslissing moet maken. Kan niet altijd dezelfde persoon zijn die moet wijken voor de rest... :p

Edit ... poep ... doublepost :p
Stomme errors en dan nog steeds posten :'(

[ Voor 5% gewijzigd door detheavn op 02-08-2016 12:17 ]

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Grompie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Zou dan voor iets makkelijk kiezen zoals elvui! Echt super makkelijk in gebruik en je kan alles makkelijk instellen.
Daarnaast natuurlijk wel nog DBM en weakauras als je wil raiden. Maar voor de rest heb je echt steeds minder addons nodig als je elvui hebt.
Ik moet alles op maat maken, dat is een curse. Ik heb Elvui langs zien komen, maar bouw die liever vanuit scratch. Hoe erg ik het ook haat :P
pr0mpt schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Klopt, ik dacht eerst "oh, geen addons nodig", maar na het inloggen met priest had ik 2 seconden later al weer Grid en ook TomTom er op gezet :D

Wil het nog een beetje casual houden, maar zal nog een uitdaging zijn :P
Wow een beetje casual spelen.. You sir are playing tricks with your mind :D Ik zeg dat ook elke keer, totdat ik twee maanden later weer kijk naar mijn spreadsheets. Ones a fanatic, always a fanatic.
ye-roon schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

[...]

Het verschil is naar mijn weten erg summier. Ik denk dat er op PVP gear alleen wat meer Versatility is te vinden, maar daar kan ik me ook in vergissen :)

detheavn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Mighty perceptive of you :p Ja, ik ben ook leather. Ik ben ook 1 van de 2 raidleaders.
WW monk speelt wel heel erg lekker dus die keuze snap ik zeker :)
Monk is een beetje mijn "quilty pleasure"

Het hele Leather gebeuren maakt in Legion toch niet uit aangezien er met Peronal Loot gewerkt wordt ?
Ik kan er naast zitten hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 02-08-2016 13:05 ]

FUMES et CARNES

Verwijderd

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen. Veel mensen in de guild willen healer proberen in Legion, ik wil ze die kans best geven. Ik speel immers al vanaf vanilla een healer:
* Vanilla & TBC: Holy Priest
* WotlK en Cata: Resto druid
* Mop en WoD: Mistweaver monk
De enige uitzondering is Black Temple geweest die heb ik als affliction lock geraid. We hadden voldoende healers en geen improved curse of elements. Snel de lock gegeared en dat was erg leuk.

Melee dps heb ik geprobeerd in zowel WotLK (druid) als MoP (monk) en daar ben ik gewoon niet goed in. Mijn issue was dat ik de weg (lees mijn character) helemaal kwijt raakte in de massa of door de immens grote bosses en niet meer zag wat ik deed. Stond soms buiten melee range te vervloeken, waarom mijn abilities weigerden. Bleek de boss verplaatst, maar kon dat niet zien door de camera angle. :X Nu met de nog beperktere zoom zal dat niet beter zijn geworden, ik houd het dus wel bij ranged.

Zal nu dus wel een class worden met een healing en ranged dps spec, dan blijft er volgens mij niet veel over: Shaman, Druid en Priest. Afgelopen dagen Boomkin geprobeerd, ik ben er niet echt weg van. Komende dagen is shadowpriest aan de beurt. Balen dat ik dat nu moet doen, vorige expansions teste ik dat tijdens de beta :(
Iusedto schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

WW monk speelt wel heel erg lekker dus die keuze snap ik zeker :)
Monk is een beetje mijn "quilty pleasure"

Het hele Leather gebeuren maakt in Legion toch niet uit aangezien er met Peronal Loot gewerkt wordt ?
Ik kan er naast zitten hoor.
In PuG raids is master looter niet meer mogelijk, zodra 80% van de raid uit één guild komt kan je gewoon masterlooten.

Verder is Need/Greed veranderd, mainspec en offspec zijn beide need en het spel bepaalt prioriteit voor mainspec. Greed is nu dus echt voor AH/vendor bedoeld en terecht gelijk aan disenchant geworden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2016 13:09 ]

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
Irrival schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:15:
Tanks in timewalking dungeons nemen nogwel wat damage ja. Op alle healers die ik sinds de patch even geprobeerd heb is het af en toe gewoon flash heals spammen en nog gaat de tank neer. Voor mn gevoel was de mythic dungeons die ik ernaa healde een stuk makkelijker te doen dan de tank damage in een timewalking :P

Maar dat zou ook aan de tanks zelf kunnen liggen :P
Veel tanks hebben niet altijd door dat ze gedown scaled zijn en pullen teveel pacs.
Daarnaast heb je nu ook nog te maken met een pre expansie patch en veel veranderingen bij de healers, met name bij Disc.

Al met al een combinatie voor dramatisch slechte runs.
Ik ben er in ieder geval mee gestopt.
Als ik mijn avond dan toch wil laten verpesten dan ga ik wel een vrouwen film met mijn echtgenote kijken >:)

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.