We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ja je kan beide kanten opBossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:46:
Ik heb onlangs mijn account weer eens geactiveerd en Legion besteld.
Ik zie dat je ingame gold kan traden voor gametime, maar kan het ook andersom dat ik een maand gametime/euro inruil voor gold?
Dat zou een erg leuke boost zijn, aangezien mijn chars vrijwel blut zijn
via AH een maand gametime kopen met gold of via de shop een gametoken kopen van echt geld en dan auto op de AH
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Klopt. Je kan een WoW token kopen voor €20 en deze verkopen voor de op dat moment geldende prijs op de AH (deze wordt je verteld zodra je de token koopt). En andersom kan je dus met gold, geplaatste WoWt okens van de AH plukken om 30 dagen gametime toe te voegen aan je account.Bossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:46:
Ik heb onlangs mijn account weer eens geactiveerd en Legion besteld.
Ik zie dat je ingame gold kan traden voor gametime, maar kan het ook andersom dat ik een maand gametime/euro inruil voor gold?
Dat zou een erg leuke boost zijn, aangezien mijn chars vrijwel blut zijn
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Maar ik weet het niet 100% zeker
FUMES et CARNES

En mijn Hunter.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wat me wel opvalt, is dat de abilities/rotaties wel heel erg simpel zijn geworden. Ik heb heel WoD niet gespeeld, dus nu vraag ik me af: is deze versimpeling iets nieuws in Legion, of was dit tijdens WoD al zo? Ik refereer hier voornamelijk aan het 5 button mashing bij mijn Balance Druid, en het 4 button mashing bij mijn Ret Pally
ik had verwacht dat de prijs iets lager zou zijn 10/15max.RustStorm schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:48:
[...]
Klopt. Je kan een WoW token kopen voor €20 en deze verkopen voor de op dat moment geldende prijs op de AH (deze wordt je verteld zodra je de token koopt). En andersom kan je dus met gold, geplaatste WoWt okens van de AH plukken om 30 dagen gametime toe te voegen aan je account.
Ik zie in het WOW token filmpje waar deze tokens te halen zijn in de ingame shop, echter zie ik deze niet ingame.
edit: found it!, moet blijkbaar via AH naar de shop ipv character screen
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 29-07-2016 13:10 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Hunter is mooi ........................zelfs voor Alliancejunglebeast schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:57:
Dit is mijn DK. Alleen de gloves kloppen nog niet.
[afbeelding]
En mijn Hunter.
[afbeelding]
FUMES et CARNES
Het is wel erger geworden met de laatste patch, maar dit komt ook gedeeltelijk doordat de specs gebalanceerd zijn voor 110. Het artifact-wapen geeft jouw character ook abilities die de rotatie iets interessanter zou moeten maken.Kajel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:02:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met WoW. Ik was voorgoed gestopt aan het eind van MoP, maar een vriend heeft me overgehaald toch maar weer te gaan spelen. Ik vond TBC qua sfeer en verhaallijn echt super, dus Legion klinkt voor mij ook erg interessant, met de Burning Legion enzo.
Wat me wel opvalt, is dat de abilities/rotaties wel heel erg simpel zijn geworden. Ik heb heel WoD niet gespeeld, dus nu vraag ik me af: is deze versimpeling iets nieuws in Legion, of was dit tijdens WoD al zo? Ik refereer hier voornamelijk aan het 5 button mashing bij mijn Balance Druid, en het 4 button mashing bij mijn Ret Pally
aaaah, makes sense!wimdezoveelste schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:06:
[...]
Het is wel erger geworden met de laatste patch, maar dit komt ook gedeeltelijk doordat de specs gebalanceerd zijn voor 110. Het artifact-wapen geeft jouw charaacter ook abilities die de rotatie iets interessanter zou moeten maken.
Verder moet ik zeggen dat ik WoD tot nu toe best cool vindt! Maar ik speel het dan ook in super-gecondenseerde vorm. Ik kan me voorstellen dat het garrison gebeuren over de volledige expansion duur op een gegeven moment wel oud wordt.
Dat had ik dus ook.... Speel nu weer zo'n 2 weekjes en vind Garrison best geinig...Kajel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:09:
[...]
aaaah, makes sense!
Verder moet ik zeggen dat ik WoD tot nu toe best cool vindt! Maar ik speel het dan ook in super-gecondenseerde vorm. Ik kan me voorstellen dat het garrison gebeuren over de volledige expansion duur op een gegeven moment wel oud wordt.
Maar als je nu al sinds release er mee bezig bent lijkt me het erg saai worden.
Wel begreep ik dat het veeeeeeeeeeeeeeel lucratiever was voor de pre-patch, dus dat was dan wel weer fijn.
pr0mpt - It never hurts to help!
Ik kan het niet checken op dit moment waar het precies zit. Maar als je de wow shop met pets en mounts en services kunt bekijken ingame, dan zie je daar als het goed is ook het token bij staan. Anders kan je het via de AH proberen om aan te schaffen voor echte Euris, onderste tabblad aan linker kant van de AH. Wijst voor zich als het goed is.Bossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:02:
[...]
ik had verwacht dat de prijs iets lager zou zijn 10/15max.
Ik zie in het WOW token filmpje waar deze tokens te halen zijn in de ingame shop, echter zie ik deze niet ingame.
edit: found it!, moet blijkbaar via AH naar de shop ipv character screen
Je hebt het gevonden dus
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
https://eu.battle.net/sho...t/world-of-warcraft-token
Dat is toch de hero set? Zo loopt m'n hunter er ook bij alleen dan andere schouders en Wild Gladiator's Longbow. Best wel leuk setjejunglebeast schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:57:
Dit is mijn DK. Alleen de gloves kloppen nog niet.
[afbeelding]
En mijn Hunter.
[afbeelding]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik speel beide.
Heb 2 Hordes en 2 Alliance
100 Mage (A)
100 Druid (A)
100 Paladin (H)
100 Priest (H)
En nog wel 30.000 overall verspreid maar die zijn het niet waard om te noemen
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 29-07-2016 14:39 ]
Ik speel ook beide.
heb alliance :
100 druid
100 priest
100 rogue
100 warlock
100 warrior
horde :
100 mage
100 priest
100 warrior
100 rogue
100 monk
100 hunter
100 shaman
(momenteel bezig met warlock levelen)
voor de rest heb ik nog wat 85 chars.. maar ik heb dus genoeg keuze
[ Voor 18% gewijzigd door Daradius op 29-07-2016 14:49 ]
Toch een "tanky" class ivm dungeons of andere tips?
ik zie laatste tijd veel warriors die als tank de dungeon que in gaan, en dan vervolgens als fury beetje whirlwind gaan spammen. moet zeggen dat ze wel heel erg veel dmg doen en dat de dungeons erg vlot gaan.pr0mpt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:53:
Wat is nou een lekkere class om puur op DPS mee te levellen?
Toch een "tanky" class ivm dungeons of andere tips?
Vroeg me af of dit alleen op lagere levels zo was of niet
/taunt
/oops
/sorry
/forthealliance of /forthehorde
/doom
/whoa
Die had ik gister ook 1 in Ramparts of ik als Prot paladin niet wilde dps-en omdat hij wel zou tanken... wat resulteerde dat iedereen. Een vriend van me was als een gek aan het healen, toen toch maar besloten om meneer de "tank" te votekickenDaradius schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:55:
ik zie laatste tijd veel warriors die als tank de dungeon que in gaan, en dan vervolgens als fury beetje whirlwind gaan spammen. moet zeggen dat ze wel heel erg veel dmg doen en dat de dungeons erg vlot gaan.
nou, ik ben zelf op het moment level 64, en daar gebeurd het dus ook nog (ligt wel een beetje aan je healer, als die slecht is kan je het vergeten).pr0mpt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:58:
Nou, dat idee had ik dus ook... was guardian druid aan het levellen en sommige warriors komen gewoon met 2 2handers "tanken" en slopen gewoon de gehele dungeon.
Vroeg me af of dit alleen op lagere levels zo was of niet
haha ja dat hebben wij ook continu, van die mannetjes die het dan beter weten. gelukkig zijn wij altijd met 3/4 man premade in de group dus we kickend die mensen altijddemokert schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:59:
[...]
Die had ik gister ook 1 in Ramparts of ik als Prot paladin niet wilde dps-en omdat hij wel zou tanken... wat resulteerde dat iedereen. Een vriend van me was als een gek aan het healen, toen toch maar besloten om meneer de "tank" te votekicken
Je ziet dit vooral aan het einde van een expansion denk ik, door de enorme gear inflatie.
Nu als mage lukt dat waarschijnlijk niet meer...
Wat speel je momenteel horde of alliance? Ik ben met een vriend een alliance aan het levelenDaradius schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:03:
nou, ik ben zelf op het moment level 64, en daar gebeurd het dus ook nog (ligt wel een beetje aan je healer, als die slecht is kan je het vergeten).
Ja een paar wel..temp00 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:41:
[...]
Dat is toch de hero set? Zo loopt m'n hunter er ook bij alleen dan andere schouders en Wild Gladiator's Longbow. Best wel leuk setje
Neurotoxine, level 100 Night Elf Hunter of Turalyon-eu
Shoulders: Craterflame Spaulders
Chest: Royal Decorated Armor
Waist: Stormpike Mail Girdle
Legs: Hero's Leggings
Feet: Hero's Boots
Gloves: Chief Brigadier Gauntlets
Cloak: Drape of the Dark Hunt (die moet ik nog transmoggen)
Bow: Ironfeather Longbow
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 29-07-2016 15:13 ]
speel op het moment voornamelijk horde, toch omdat ik daar mijn beste chars heb staan en iedereen waarmee ik speel is geswitched naar horde. ook heb ik heel wod / mop / cata voornamelijk alliance gespeeld en wou een keer wat veranderingdemokert schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Wat speel je momenteel horde of alliance? Ik ben met een vriend een alliance aan het levelen
Heb ik in WoD gedaan.demokert schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:44:
Ik ook hoor, maar af en toe beetje levelen aan alliance kant
Human frost DK op Silvermoon. Was erg leuk moet ik zeggen. Aardige mensen ontmoet.
FUMES et CARNES
Nee, de spectral variant heeft andere looks, afhangend van je artifact skin en/of colorValdourian schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Ok, maar die behoud steeds die gewone look ookal verander je je feitelijke doomhammer?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hunter:

Hunter in T2:

Warrior in T6:

Warrior in T2 look-a-like:

Rogue:

Mage:

Shaman:

Paladin - hoewel ik hier zoveeeel complete setjes voor heb, had ik op dit punt niet echt zin meer om nog meer screenshots te maken

DK, zelfde verhaal als paladin

in PvP setje:

Altijd leuk om te horen wat andere mensen er van vinden
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
FUMES et CARNES

Juist dat zijn ze !Grompie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:10:
Even mijn transmogs posten, Warrior, Hunter, Paladin, Rogue en Monk zijn nog niet af die post ik wel als ze klaar zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is de spiritwalker set, denk dat m'n armory link het handigste is om precies te zien wat ik aan hebskassie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:11:
@Pyro Idd die Shaman set. Zou je misschien de set willen linken?
http://eu.battle.net/wow/...ther/Duneda%C3%ADn/simple
@ Grompie: ook lekkere setjes idd. Die priest set komt nog met een bijpassende staff, uit BT. Helaas nog niet mogen looten. Heb het meerendeel van die set wel al iirc. En die shaman set is ook erg vet! Welke is dat ook alweer?
[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 29-07-2016 22:53 ]
Shammy is Tier 6 zo even uit me hoofd ( BT / MH )Pyr0_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:52:
Tnx voor de complimenten![]()
[...]
Het is de spiritwalker set, denk dat m'n armory link het handigste is om precies te zien wat ik aan heb
@ Grompie: ook lekkere setjes idd. Die priest set komt nog met een bijpassende staff, uit BT. Helaas nog niet mogen looten. Heb het meerendeel van die set wel al iirc. En die shaman set is ook erg vet! Welke is dat ook alweer?
Shaman set komt uit Dragon soulPyr0_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:52:
[...]
Het is de spiritwalker set, denk dat m'n armory link het handigste is om precies te zien wat ik aan heb
Heb op mijn horde priest ook lang met die gear gelopen (behalve met de staff). Blijft een erg mooie staff trouwens!Grompie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:10:
Even mijn transmogs posten, Warrior, Hunter, Paladin, Rogue en Monk zijn nog niet af die post ik wel als ze klaar zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Priest transmog:

Wil nog even de Staff halen die je van Gorefiend kan krijgen. Hopelijk dat ik hem deze week nog krijg.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Al vind ik de mix and match transmog vaak het mooiste omdat je dan echt dingen bij elkaar aan het zoeken bent.
[ Voor 51% gewijzigd door junglebeast op 29-07-2016 23:28 ]
Nice !Diigii schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:13:
[...]
Heb op mijn horde priest ook lang met die gear gelopen (behalve met de staff). Blijft een erg mooie staff trouwens!
Mijn Priest transmog:
[afbeelding]
Wil nog even de Staff halen die je van Gorefiend kan krijgen. Hopelijk dat ik hem deze week nog krijg.
Al ben ik niet zo van de headpiece en meer zoals al vaker zei : het origineel.
Maar hij blijft kwa kleuren echt nice.
Thanks!Mektheb schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:28:
[...]
Nice !
Al ben ik niet zo van de headpiece en meer zoals al vaker zei : het origineel.
Maar hij blijft kwa kleuren echt nice.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
Spellboek dat er 3 soorten mounts zijn maar dan moet ik naar de trainer maar waar ? Gaat om de coldflame flarecorw frostshard infernal"s
Mijn main. Night elf druid.

En mn andere druid;

Mijn horde character, een Beastmaster Hunter;

Mn eerste Dwarf; (priest)

Tweede dwarf; (nog niet helemaal tevreden over de staff, maar goed misschien dat ik m Affliction maak voor legion en zo een schedel als wapen kan hebben..)

En als laatste mijn Paladin waarbij ik ben vertrokken vanaf de Legendary cloak (zo fijn dat deze nu te transmoggen zijn over andere cloaks..) met een rood / goud / wit schema; Hier nog niet helemaal tevreden over de belt.. maar eens kijken wat ik daar nog mee kan binnenkort.

en de achterkant;

En naast het transmoggen ben ik vandaag extra blij want ik hoef voorlopig heel Dragon soul niet meer in.. Heb de Blazing drake eindelijk te pakken en daarmee alle mounts uit die raid en Awake the drakes compleet
[ Voor 2% gewijzigd door icemotion op 30-07-2016 09:32 . Reden: Plaatjes resize ]
Persoonlijk vind ik je paladin set meer een warrior set om een of andere reden maar dat maakt hem niet minder mooi natuurlijk!

Legion Cat durid 4 fite !
FUMES et CARNES
Night Elf Druid blijft toch kickenicemotion schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:23:
Ook maar eventjes een aantal van mijn transmogs delen; mijn mage, rogue en DK zijn nog niet af. En ik heb nog een dwarf Shaman voor mn boost straks en die moet ik dan ook nog doen..
Mijn main. Night elf druid.
[afbeelding]
En mn andere druid;
[afbeelding]
Mijn horde character, een Beastmaster Hunter;
[afbeelding]
Mn eerste Dwarf; (priest)
[afbeelding]
Tweede dwarf; (nog niet helemaal tevreden over de staff, maar goed misschien dat ik m Affliction maak voor legion en zo een schedel als wapen kan hebben..)
[afbeelding]
En als laatste mijn Paladin waarbij ik ben vertrokken vanaf de Legendary cloak (zo fijn dat deze nu te transmoggen zijn over andere cloaks..) met een rood / goud / wit schema; Hier nog niet helemaal tevreden over de belt.. maar eens kijken wat ik daar nog mee kan binnenkort.
[afbeelding]
en de achterkant;
[afbeelding]
En naast het transmoggen ben ik vandaag extra blij want ik hoef voorlopig heel Dragon soul niet meer in.. Heb de Blazing drake eindelijk te pakken en daarmee alle mounts uit die raid en Awake the drakes compleet
Ps, weet iemand of feral een buff heeft gekregen in beta ?
Speelt echt fantastisch nu
FUMES et CARNES
yup per "event" elke week dat er timewalking is dusVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:29:
timewarped qeust krijg je die 1x als de event begint of hoe zit dat.
doe het toch redelijk op men gnome huntertje
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ben zelf ook een fervent 'mogger, dus het doet mij deugd om te zien dat er meerderen zijn die er zo over denken!
En die feral skin is heel erg vet!
Ik ben er overigens nog altijd niet uit wat ik ga mainen in Legion. Heb nog 2 chars geboost naar 100 (Druid & Monk) maar weet niet of ik 1 van die 2 wil mainen. Ik twijfel voornamelijk tussen Fury Warrior, Resto Druid, Unholy DK en Resto/Enhancement Shaman.
Lastig
Tesla M3LR '21

Tauren rogue confirmed for Legion
Snap niet waarom feral 2 daggers als artifact krijgt
[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 30-07-2016 22:24 ]
FUMES et CARNES
Tnx ga deze ook eens farmen op de shaman.Pyr0_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:52:
[...]
Tekst
Verwijderd
Je zou het via de curse cliënt kunnen proberenVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:19:
Hoe stel k tevens fishingbuddy en anderen addons in ? Want ben er een hoop kwijt na t update van eluvi
Erg mooi gedaan zeg, wow
FUMES et CARNES
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 31-07-2016 11:32 ]

Lol, artifacts komen niet met de mail hoor
Resto artifact is binnen en is zo waanzinnig mooi. Ps, die waterbollen draaien rond. Echt heel mooi
FUMES et CARNES
Oh, hoe kom je er dan aan? Of is dat nog iets van de bèta server?Iusedto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:06:
[afbeelding]
Lol, artifacts komen niet met de mail hoor![]()
Resto artifact is binnen en is zo waanzinnig mooi. Ps, die waterbollen draaien rond. Echt heel mooi
Verwijderd
Yep, dat gaat voor de rest pas op 30 augustus live.Zorian schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:09:
Of is dat nog iets van de bèta server?
edit: wat je in je mail hebt gehad zijn waarschijnlijk wapens voor gewijzigde specs. Ik heb als hunter bijvoorbeeld een polearm voor Survival per mail gekregen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2016 16:38 ]
De abilty die hij doet is ....meh
FUMES et CARNES
Had een gelukje want had eerst mijn lock restored maar dat viel tegen, toen via een ticket mijn monk gevraagd die ik in MoP had gedelete hoewel ik nog 28 days had op mijn restore optie en de monk gekregen van een GM
Enige minpuntje is dat de artifact weps fist weps zullen zijn dus ff wat coole varianten farmen, qua transmog zit ik wel goed, had rogue main voor 7 jaar en heb zo goed als elke leather transmog die niet rogue specific is vanuit TBC/Wrath/Cata etc
Denk er wel aan om van Panda naar female human te gaan, gear ziet er wel beter uit en vond panda's altijd slecht werken met head pieces en belts.
[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 31-07-2016 20:31 ]
Met bijpassende mount:

Char screen:

om dan vervolgens unholy en blood te spelen in plaats van frost
[ Voor 13% gewijzigd door London op 31-07-2016 20:56 ]
Tesla M3LR '21
Even een andere vraag: hebben we mensen in ons midden die een TSM "guru" zijn?
Ik zou daar graag mee in contact komen
Verwijderd
iemand die toevallig op Tarren Mill EU speelt en een guild wil opzetten om te raiden in Legion?
Ik ben me nieuwe mage aan het lvlen. Vashra kun je whisperen.
gave transmogs verder!
Groet,
Jelmer
Helaas, er zijn een hoop realms met de mijne (Sunstrider) verbonden maar Tarren Mill valt er niet onder.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:18:
Dag Wow fans,
iemand die toevallig op Tarren Mill EU speelt en een guild wil opzetten om te raiden in Legion?
Ik ben me nieuwe mage aan het lvlen. Vashra kun je whisperen.
gave transmogs verder!
Groet,
Jelmer
Verwijderd
Nu ben ik totaal vergeten waar die is en voor welke reagents, ik denk met te herinneren dat het TBC factions waren maar ben het echt niet meer zeker.
Iemand een idee over wat ik spreek en die me kan helpen die vendor te vinden?
FUMES et CARNES
Verwijderd
Natuurlijk, ja ... hoe kon ik dit missenIusedto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:58:
Bedoel je de Time walking vendor ?
merci voor de hulp
Hij zit nu in Dalaran btwVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:01:
[...]
Natuurlijk, ja ... hoe kon ik dit missen![]()
![]()
![]()
![]()
merci voor de hulp
*edit*
Als ik een ooit een goede guild kan vinden dan zou ik best wel een DH tank willen mainen
Geen PUG tank
[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 31-07-2016 22:47 ]
FUMES et CARNES
Mount #270
Tesla M3LR '21
Haha, gratsPlanespotter schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:19:
Gratis AlaniAchter een groepje die 'm wilt killen aanvliegen en een damage skill spammen terwijl je Alani hebt getarget. Zolang je maar iets van damage doet krijg jij de mount ook ook al zit je niet in die groep
Werkt wel lekker.
Mount #270
Als ik terug kom dan launched Legion lol
FUMES et CARNES
Tja, het vereist nog steeds iemand die de Skyshards farmed. En je betaald die persoon dus gewoon voor zijn tijd, simple as that. En gezien de gold die mensen tegenwoordig hebben is het toch allemaal geen probleem, alleen voor de cheapo'sRustStorm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 06:48:
[...]
Haha, gratsEn dan te bedenken dat mensen daar dus 20-25k voor betalen...
Ja, launch valt ook precies in mijn weekje vakantie. Oh wacht, ik heb die paar dagen precies goed geplandIusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:50:
Bah, pre event en ales daarna valt precies in mijn vakantie.
Als ik terug kom dan launched Legion lol
Ben nu nog lekker bezig in de beta. Weet zo langzamerhand wel in welke volgorde ik mijn chars ga levelen.
FUMES et CARNES
Helaas alleen de Sea Turtle kunnen bemachtigen. Vanavond een nieuwe poging om ook de Riding Turtle te krijgen.
Doordat Personal Loot actief is op de lunarfall cavedwellers is farmen een stuk effectiever. Daarnaast is het sowieso leuk om met een 40man raid groep een hengeltje uit te gooien
Zal me trouwens niks verbazen als Bliz dit binnenkort gaat nerfen.
Ik ben iig blij dat ik de sea turtle al had en het geluk had dat ik nog geen 2 minuten in andermans garrison heb gestaan (nog geen kans gehad om een hengel uit te gooien) en de riding turtle al kon looten.
Gisteren trouwens na weet ik hoeveel weken mythics te hebben gedaan EIN-DE-LIJK mazzel gehad en niet 1, maar 2 heirloom trinkets mogen looten. De agility DPS trinket (welke ik nodig heb voor main monk) en de healing trinket. Dit geeft iig weer wat hoop, dus hopelijk mag ik de laatste paar trinkets ook nog looten
Ik heb nog nooit mythic dungeons gedaan.detheavn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:45:
Nou, Blizzard wil dat mensen meer groepsactiviteiten doen. Careful what you wish for
Ik ben iig blij dat ik de sea turtle al had en het geluk had dat ik nog geen 2 minuten in andermans garrison heb gestaan (nog geen kans gehad om een hengel uit te gooien) en de riding turtle al kon looten.
Gisteren trouwens na weet ik hoeveel weken mythics te hebben gedaan EIN-DE-LIJK mazzel gehad en niet 1, maar 2 heirloom trinkets mogen looten. De agility DPS trinket (welke ik nodig heb voor main monk) en de healing trinket. Dit geeft iig weer wat hoop, dus hopelijk mag ik de laatste paar trinkets ook nog looten
Wellicht maar poging wagen met een van jullie? ;D
Dat had ik dus ook, ik speel horde overigens...RustStorm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:51:
Ik heb nog nooit mythic dungeons gedaan.Wil het gewoon niet wagen met complete randoms... en de guildies zijn strangers, en elitisten... dus dan houdt het gauw op.
Wellicht maar poging wagen met een van jullie? ;D
Je moet gewoon gaan fishen in je Garison ?
FUMES et CARNES
http://www.wowhead.com/it...urtle#comments:id=2355301Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:53:
Hoe werkt dat fishen dan precies ?
Je moet gewoon gaan fishen in je Garison ?
Je hebt wel een lvl 3 fishing shack nodig (de raidleader dan iig als je het in raid doet)
Tot nu toe alleen de sea turtle gehad. daarna alleen met hunter bezig geweest om red disc te halen en geld te questen, binnenkort maar weer eens proberen te vissen hiervoor
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben ook niet zo van randoms, maar dat komt meer omdat ik me al genoeg irriteer aan mijn "total disregards for own safety" dat ik dat anderen liever niet aan doeRustStorm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:51:
Ik heb nog nooit mythic dungeons gedaan.Wil het gewoon niet wagen met complete randoms... en de guildies zijn strangers, en elitisten... dus dan houdt het gauw op.
In onze guild is het gelukkig wel zo dat mensen altijd wel in zijn om wat leuks te doen, voor al nu dat iedereen zijn class, of juist een andere classes ivm rerollen in Legion, wil testen. Het is vaak een stuk aangenamer spelen met mensen die weten wat ze van elkaar moeten verwachten
Kan ik dan zelf ook raid starten ?
FUMES et CARNES
Volgens mij kun je zelf een raid starten. Om te joinen bij de meeste Garisson Fishing raids heb je de Draenor Angler achiev nodig. Deze heb ik zelf nog niet, daarom kost het mij wat meer tijd om een groep te joinen.Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:08:
Ik heb Pat daar al en lvl 3 shack.
Kan ik dan zelf ook raid starten ?
Weet iemand wat nu precies het voordeel van deze achiev is? Dat je dan meer kans hebt dat de Lunarfall cavedwellers spawnen?
Wat me opvalt is dat het raiden op m'n Alts een stuk effectiever geworden is sinds de laatste patch. Omdat de Loot nu tradeable is (niet Bonus Roll Loot) gebeurd het vaak dat de Items worden doorgegeven indien ze zelf al een beter Item in bezit hebben. Zo heb ik tijdens één HFC HC Raid 5 items mogen looten. Daarnaast zijn de Mobs generfd waardoor het een stuk sneller gaat.
[ Voor 26% gewijzigd door DragonXZ op 01-08-2016 11:15 ]
Yep dat precies, in een 40 man raid (als men tenminte actief meevist) droppen er veel meer minnows waar je inderdaad die cavedwellers mee krijgt. Ik moet zelf nog 20 coins voor de mount van Nat, weet niet of ik daarna nog energie voor toy en andere dingen hebDragonXZ schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:12:
[...]
Volgens mij kun je zelf een raid starten. Om te joinen bij de meeste Garisson Fishing raids heb je de Draenor Angler achiev nodig. Deze heb ik zelf nog niet, daarom kost het mij wat meer tijd om een groep te joinen.
Weet iemand wat nu precies het voordeel van deze achiev is? Dat je dan meer kans hebt dat de Lunarfall cavedwellers spawnen?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Zonder die achievement kan je ze namelijk niet opvissen, tenzij je dus in een garrison zit van iemand die wel die achievement heeft gehaald.
Kan je gewoon in je eigen Garrison blijven als je een raid joint ?
FUMES et CARNES
Dan kan je net zo goed solo blijven vissen.Iusedto schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:20:
Ok, ik heb die Achiev gelukkig wel.
Kan je gewoon in je eigen Garrison blijven als je een raid joint ?
Het hele doel van in raid met Personal loot is dat je veel meer kans hebt op minnows en dus veel vaker kan looten omdat je met zijn allen bij elkaar zit.
Dit topic is gesloten.
![]()