• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Aangezien mijn laatste server niet bepaald een succes was ben ik opnieuw begonnen op *jawel* Silvermoon, speel nu als een elemental shaman.

Ben nog wel op zoek naar een guild, ik zie hier en daar wat posts voorbij komen maar zijn er nog guilds op zoek naar een casual shaman?
RoricNormannum schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:16:
Aangezien mijn laatste server niet bepaald een succes was ben ik opnieuw begonnen op *jawel* Silvermoon, speel nu als een elemental shaman.

Ben nog wel op zoek naar een guild, ik zie hier en daar wat posts voorbij komen maar zijn er nog guilds op zoek naar een casual shaman?
Alliance neem ik aan? Dan zou ik corset even aan z'n jasje trekken als ik jou was. :) <Pleasantly Deranged> *als ik mij goed kan herinneren*

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
RustStorm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:17:
[...]

Alliance neem ik aan? Dan zou ik corset even aan z'n jasje trekken als ik jou was. :) <Pleasantly Deranged> *als ik mij goed kan herinneren*
wat stom, uiteraard Alliance. Ik zal eens eens een PMtje wagen.
Ryur schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:18:
[...]

Welke realm zitten jullie? Kom misschien vanavond als Social kijken :) Wil een nieuwe Rogue en/of Hunter gaan levelen (sowieso een nieuwe char, welke class ben ik nog niet helemaal over uit)
silvermoon alliance

overigens gisteren full guild group hfc normal gedaan met mensen die nog nooit geraid hadden en geen itemlevelrequirement.

lower full clear. upper zakuun en velhari dood!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Iusedto schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:32:
0 tot 60 gaan en dan boost gebruiken
Idd, de beste optie, zeker vanwege de profession boost zou ik deze aanraden.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Geen enkele profession on max, alles wat op max zat was 550 ofzo, zal alles eerst naar 700 moeten doen op die chars...

Nog tip om het zsm te doen of wachten tot legion daadwerkelijk uit is?

en ehhh, wat is het allemaal veranderd zeg... echt weer wennen, voel me net een n00b :P

pr0mpt - It never hurts to help!

Profession zou ik in Legion doen

Ik wil je aanraden om dit ook even door te nemen :
http://www.wowhead.com/gu...gion/professions-overview

[ Voor 66% gewijzigd door Iusedto op 28-07-2016 10:03 ]

FUMES et CARNES

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Inmiddels begonnen om aan de alliance kant ook maar 11 chars te gaan aanmaken en die te levellen naar 100.... Nu mijn Shaman al op lvl 22, verder al een priest, hunter, rogue en DK gemaakt, de rest komt nog wel.....

Wel leuk om vanaf de andere kant eens de lore te lezen. Maar kan toch niet goed wennen aan de Alliance..... ben toch echt een Horde persoon hehehe

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• pr0mpt
Zit te denken om alleen gathering professions te doen om te verkopen, geen zin meer om verder hele unieke dingen te gaan maken.

Wil proberen het nog een beetje casual te houden :P

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Kapoen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:34:
Dat kan je wel zeggen ja, je zou bijna gaan denken dat blizzard wil dat mensen die achievement half en half cheaten. 12x 15 minuten zonder duplicaten is behoorlijk lang, al helemaal omdat de timer reset wanneer je uitlogt 8)7
Ik heb die achievement ook hard lopen cheesen. Level 77 char die ik nog Koos Gearloos had staan. Mount, drop, res, zig to the left, pamphlet, wash-rinse-repeat. Denk dat ik er in totaal een minuutje of 10 mee bezig ben geweest. Die laatste duurde echt te lang :p

Ik hoop nu wel dat het daadwerkelijke pre-event snel gaat gebeuren. Ik wil wel wat meer doen dan Timewalking zergen voor de mount & mythics voor de trinkets.

Guild gewijs raiden we wel weer om een beetje feeling te krijgen hoe iedereen speelt, er zijn immers ook wel weer veel nieuwe mensen. Na laatst HFC normal gedaan te hebben zijn we gisteren weer begonnen aan HC. Het is best grappig hoe relaxed mensen kunnen zijn tegen het einde van een expansion. Voor elke boos gewoon een kleine recap van een halve minuut en tijdens de fight gewoon aankondigen wat er gaat gebeuren, en dan luistert men ook gewoon nog :)

Het is dat we gisteren heel laat zijn begonnen, dus we hadden maar tijd voor een 7-tal baasjes, maar heel soepel gegaan. Als we dit vast kunnen houden in Legion, gaan we een hele leuke tijd tegemoet :)

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-11 15:26
Heb zelf characters op beide kanten (horde / alliance) ik overweeg toch om horde te gaan spelen in legion, omdat ik heel Wod al alliance heb gespeeld voor de human racial (ben een pvper).

Als er hier ook mensen zijn die horde spelen en nog gezellige mensen zoeken om wat mee te gamen. ik speel op het moment op Stormscale-horde, guild gaan we nog maken als we wat meer spelers bij elkaar hebben. (we zijn ook van plan om in legion pve te spelen).

• Zorian
  • Laatst online: 00:29

Zorian

What the fox?

RustStorm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:30:
En wellicht zou je kunnen overwegen om naar Draenor te verhuizen... Grootste horde server en dus altijd wat te doen. En er zitten veel Tweakers volgens mij. :)
Mhm ik heb dus net een paar maanden geleden 6 (!!!!) lvl 100 karakters overgezet van Khadgar Alliance naar Sunstrider Horde. ;(
Laten we dat maar even niet doen dus. :+

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Ben zelf ook weer aan het twijfelen om te beginnen. Heb een level 81 Orc Hunter op Skullcrusher, maar weet niet of die server nog echt bevolkt is.

• Daradius
Poulske schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:01:
Ben zelf ook weer aan het twijfelen om te beginnen. Heb een level 81 Orc Hunter op Skullcrusher, maar weet niet of die server nog echt bevolkt is.
volgensmij is die server niet meer zo bevolkt als vroeger, ik weet alleen dat de 2 grootste horde servers stormscale en dreanor zijn.

• Poulske
Daradius schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:11:
[...]

volgensmij is die server niet meer zo bevolkt als vroeger, ik weet alleen dat de 2 grootste horde servers stormscale en dreanor zijn.
Balen... Zo'n realm transfer kost ook weer 20 euro... :-(
Ik zal er eens over nadenken.

• Daradius
Poulske schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:15:
[...]

ben 2 daagjes geleden ook weer begonnen met nieuwe levelen op stormscale, speel met paar vrienden samen en we zitten alweer op 60. gaat redelijk snel als je wat heirlooms hebt en gewoon door wat dungeons heen ramt.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
Poulske schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Er werd gehint door een support medw. van Blizzard dat er acties/kortingen aan zitten te komen voor transfers. Ik zou dus nog even wachten met xfers.

• Poulske
Ja ik kan ook wel een nieuwe character aanmaken. Ben Hunter een beetje zat na al die jaren. Denk dat ik dat ga doen.

• pr0mpt
Wat Daradius ook al zei, als je heirloom items hebt [als je "oude" versies hebt zijn die blijkbaar ook automatisch 1/2 upgrade level (tot 90)], gaat het super snel.

Heb je iemand waar mee je samen kan spelen, dan is tank/healer combo echt super.
Je racet gewoon door dungeons heen en voor je het weet ben je rond de 60.

• Zorian

Zorian

What the fox?

pr0mpt schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:21:
Wat Daradius ook al zei, als je heirloom items hebt [als je "oude" versies hebt zijn die blijkbaar ook automatisch 1/2 upgrade level (tot 90)], gaat het super snel.

Heb je iemand waar mee je samen kan spelen, dan is tank/healer combo echt super.
Je racet gewoon door dungeons heen en voor je het weet ben je rond de 60.
Dat is inderdaad een gouden combi.
Doe er wat Skype oid bij, lul een eind raak met elkaar en rush samen de dungeons door. En voor je het weet ben je 100.

• Poulske
Ik zie nu zelfs dat onder de level 20 de game gratis is. Dus ik ga nu sowieso een nieuw character aanmaken.
Helaas heb ik niemand om mee samen te levelen. Zijn hier geïnteresseerden? :)

• Zorian

Zorian

What the fox?

Poulske schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
Ik zie nu zelfs dat onder de level 20 de game gratis is. Dus ik ga nu sowieso een nieuw character aanmaken.
Helaas heb ik niemand om mee samen te levelen. Zijn hier geïnteresseerden? :)
Ja hoor, mits je op mijn realm zit. :+ Of 1 van de connected realms die ietsje terug staan.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:54

Dazzler2120

FP ProMod
Zorian schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:25:
[...]

Ja hoor, mits je op mijn realm zit. :+ Of 1 van de connected realms die ietsje terug staan.
Kan je niet met realms die niet connected zijn samen spelen via party?

PS4 PSN: Dazzler2120

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

@Poulske: Ik weet niet of je heirlooms hebt, maar mocht je die hebben dan kan je die direct bij het spawnen "maken" en zo levelen. Zo heb ik de afgelopen dagen een Monk, Mage en Shaman naar 20 gehaald in 2.5-3 uur per character. Gaat best snel eigenlijk, heirlooms OP.

Ik heb dat meer gedaan om te testen hoe en wat. Maar eigenlijk wil ik wel een guild gaan zoeken. Ergens Alliance, op pve server waar mensen gewoon lekker chill en niet vies van een grapje zijn. Zat te denken aan Argent Dawn, vandaar dat m'n "test" chars daar al zijn, scheelt weer voor het geval ik daar een guild vind :) Zo hoef ik maar 1 char te transferren, m'n druid :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Poulske
Zorian schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:25:
[...]

Ik ga toch opnieuw beginnen, dus ik kan iedere realm kiezen. Maar dan kies ik wel gewoon Sunstrider. ;)
ye-roon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:30:
@Poulske: Ik weet niet of je heirlooms hebt, maar mocht je die hebben dan kan je die direct bij het spawnen "maken" en zo levelen. Zo heb ik de afgelopen dagen een Monk, Mage en Shaman naar 20 gehaald in 2.5-3 uur per character. Gaat best snel eigenlijk, heirlooms OP.

Ik heb dat meer gedaan om te testen hoe en wat. Maar eigenlijk wil ik wel een guild gaan zoeken. Ergens Alliance, op pve server waar mensen gewoon lekker chill en niet vies van een grapje zijn. Zat te denken aan Argent Dawn, vandaar dat m'n "test" chars daar al zijn, scheelt weer voor het geval ik daar een guild vind :) Zo hoef ik maar 1 char te transferren, m'n druid :)
Ja, heirlooms heb ik. :) Of kan ik zo kopen via mijn main character.

[ Voor 56% gewijzigd door Poulske op 28-07-2016 11:31 ]

• pr0mpt
Controleer vantevoren welke soort heirlooms je hebt staan, kan je misschien helpen met het maken van een nieuwe char.

Ook viel me op dat je nu een heirloom neckpiece kan kopen en als je die nog niet had [zoals ik] pants.
Redelijk goedkope aanschaf [als je de upgrade nog niet hoeft te doen] en scheelt ENORM.

Ben nu samen disc priest aan het levellen met een druid tank, daarnaast zelf ook druid tank levellen in mijn eentje..

45 in ongeveer 6 uurtjes gok ik op solo tank

• Poulske
Goeie tip, ik zal eens gaan kijken.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:28:
Ja zolang je beiden maar van de zelfde factie bent kan je van elke server een party maken.
Gewoon een /invite Naam-Server doen of Battletag.
Zag wel dat er op dit moment een kans op een bug mee was dat je elkaar niet kon zien.
We are currently investigating an issue where players in your party or raid may not be visible in-game due to being out of phase or on another realm. Our development team is currently working on a resolution and we'll be using this forum sticky to provide updates.
- Link -

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:54

Dazzler2120

FP ProMod
Zertaxka schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Ja zolang je beiden maar van de zelfde factie bent kan je van elke server een party maken.
Gewoon een /invite Naam-Server doen of Battletag.
Zag wel dat er op dit moment een kans op een bug mee was dat je elkaar niet kon zien.

[...]

- Link -
Ah! Ik had dit inderdaad al ervaren :P gelukkig na instance joinen was de bug weg

PS4 PSN: Dazzler2120

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dazzler2120 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Het kan wel, maar je bent nogal limited. Je kan bijvoorbeeld niets traden, op conjured items na.

• detheavn
Ik vind de toevoeging van personal loot gear kunnen ruilen als het een "downgrade" is wel echt een mooie. Heb gisteren op die manier toch een paar leuke items gekregen uit HFC HC van mijn mede agi/leather dragende guildies :)

Weet iemand trouwens of die Seal of Inevitable Fate ooit regulier te koop gaan worden? Die seal van Highmaul/BRF is namelijk wel al gewoon te koop, maar de HFC seals kun je er nog steeds maar 3 per week van kopen.
detheavn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:57:
Ik vind de toevoeging van personal loot gear kunnen ruilen als het een "downgrade" is wel echt een mooie. Heb gisteren op die manier toch een paar leuke items gekregen uit HFC HC van mijn mede agi/leather dragende guildies :)
Wist niet eens dat dat kon joh. :) Betekent dat, dat wanneer je een HC item van een guildie krijgt, het een normal piece wordt voor jou?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
corset schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:32:
[...]

silvermoon alliance

overigens gisteren full guild group hfc normal gedaan met mensen die nog nooit geraid hadden en geen itemlevelrequirement.

lower full clear. upper zakuun en velhari dood!
Net naar Silvermoon getransfered en zou graag een invite krijgen :-)
Mijn naam is Valdourian.

• pr0mpt
RustStorm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Wist niet eens dat dat kon joh. :) Betekent dat, dat wanneer je een HC item van een guildie krijgt, het een normal piece wordt voor jou?
Moet je dan niet aanwezig zijn in de raid voordat je hiervoor in aanmerking komt? :9~

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
RustStorm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Voor zover ik weet krijgt het geen downgrade, het mag alleen niet sterker zijn dan wat je draagt anders kan je het niet ruilen. Je moet natuurlijk wel in de dezelfde raid aanwezig zijn.

• pr0mpt
Grompie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Voor zover ik weet krijgt het geen downgrade, het mag alleen niet sterker zijn dan wat je draagt anders kan je het niet ruilen. Je moet natuurlijk wel in de dezelfde raid aanwezig zijn.
Dus op zich gewoon hetzelfde principe als een trade van een dropped item in dungeons?

• detheavn
Het idee is dat je een BOP kan ruilen als beide spelers eligible waren voor loot voor die baas. De speler die het item in eerste instantie ontvangt moet dan al een item hebben (niet perse geequipped) van gelijke of beter itemlevel.

Als dit het geval is kan het item naar een ander persoon getrade worden :)

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11 10:36

amphora

Websites & Fotografie

Dus: ilvl 710 chest dropt voor mij in HFC. Maar ik heb al een 715 chest en het is voor mij geen upgrade. Ik mag het dan traden met een willekeurig persoon die bij die boss ook in de raid zat. Ik weet alleen niet zeker of het een lager ilvl moet zijn of dat het ook kan bij hetzelfde ilvl.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• pr0mpt
Als je een beetje lieve guild hebt is dit dus ideaal voor boosts/sales...

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11 11:21
Kan ik nog iemand 'recruiten' waarna die persoon met de starter edition begint? En dat ze zodra ze level 20 is over kan gaan naar een volledige game? Incl. de 3x exp en de mount uiteraard :D

• detheavn
amphora schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:38:
Dus: ilvl 710 chest dropt voor mij in HFC. Maar ik heb al een 715 chest en het is voor mij geen upgrade. Ik mag het dan traden met een willekeurig persoon die bij die boss ook in de raid zat. Ik weet alleen niet zeker of het een lager ilvl moet zijn of dat het ook kan bij hetzelfde ilvl.
Ik kon een item van gelijk ilevel wat ik al had traden met mijn vriendin. Ik kwam wel een bug tegen. Als ik het item probeerde te traden in het onderste vakje van het trade window (niet de will not be traded, maar die erboven), dan liet hij dit niet toe. In het 1ste vakje van boven ging dat wel goed. Wee tniet of dat een bug is, maar het was wel heel vaag.

• pr0mpt
detheavn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:04:
[...]

Ik kon een item van gelijk ilevel wat ik al had traden met mijn vriendin. Ik kwam wel een bug tegen. Als ik het item probeerde te traden in het onderste vakje van het trade window (niet de will not be traded, maar die erboven), dan liet hij dit niet toe. In het 1ste vakje van boven ging dat wel goed. Wee tniet of dat een bug is, maar het was wel heel vaag.
Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/mpr/mpr/p/4/005/08f/18b/0c6a5a9.jpg

• Daradius
Ries schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:03:
Kan ik nog iemand 'recruiten' waarna die persoon met de starter edition begint? En dat ze zodra ze level 20 is over kan gaan naar een volledige game? Incl. de 3x exp en de mount uiteraard :D
je kan altijd mensen recruiten, je kan namelijk meerdere wow accounts binnen 1 battle.net account hebben. ik had zelf een vriend van me ge recruit die al sinds release speelt. hij kon op datzelfde battle.net account even een ander wow acc selecteren, en zelfs heirlooms van zijn main account gebruiken.

• pr0mpt
Daradius schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:22:
[...]

je kan altijd mensen recruiten, je kan namelijk meerdere wow accounts binnen 1 battle.net account hebben. ik had zelf een vriend van me ge recruit die al sinds release speelt. hij kon op datzelfde battle.net account even een ander wow acc selecteren, en zelfs heirlooms van zijn main account gebruiken.
Hoe werkt dat dan?
Ik heb bijvoorbeeld een bnet account met 1 "main" account en 1 account wat ik niet meer gebruik.
Als ik een nieuwe account maak voor die recruitment bonus [3x XP etc], moet ik neem ik aan wel los abonnement kosten betalen voor dit nieuwe account?

• Daradius
pr0mpt schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:27:
[...]

Hoe werkt dat dan?
Ik heb bijvoorbeeld een bnet account met 1 "main" account en 1 account wat ik niet meer gebruik.
Als ik een nieuwe account maak voor die recruitment bonus \[3x XP etc], moet ik neem ik aan wel los abonnement kosten betalen voor dit nieuwe account?
klopt, je moet wel los abonnement kosten betalen. dat is idd wel het nadeel. ik had hem ge recruit met zo een gratis code die je kreeg bij de warcraft movie.

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ries schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:03:
Mijn account is net 1 week oud! Je kan mij wel een RAF sturen? Ik weet niet op welke server je wilt lvl'en?

Ik heb de starter editie van de Warcraft film.

[ Voor 5% gewijzigd door WillieWuks op 28-07-2016 16:55 ]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• clockw1ze
  • Laatst online: 07-11 13:57
WillieWuks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Mijn account is net 1 week oud! Je kan mij wel een RAF sturen? Ik weet niet op welke server je wilt lvl'en?

Ik heb de starter editie van de Warcraft film.
Ik heb je ook een PM gestuurd :)
Zit zelf op Alliance-Silvermoon, PVE realm.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 14:24

junglebeast

hier staat iets

Mijn huidige Druid transmog setje:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0uv6SuM.png

[ Voor 37% gewijzigd door junglebeast op 28-07-2016 19:57 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mijn mage transmog. :)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/BFJS7LFl.jpg

En ja, mijn staff zorgt ervoor dat er een cirkel van licht om me heen komt. :p Erg tof.

Close-up:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QR16D7vl.jpg

Link naar mijn main: http://eu.battle.net/wow/...unstrider/Zorian/advanced

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 28-07-2016 18:02 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat is wel een mooie mage mog idd! d:)b

Mijn magus ook maar weer eens linken O+ :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XPeHiEnYDFJaAS3otQluCFiF/full.jpg

(onder: oude character model)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6WctfF2HUOZJZw4vRbkHBmbm/thumb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 28-07-2016 20:15 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Een van de mooiere transmo's Temp00!

• demokert
Hierbij mijn paladin;

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kuegleUPdHGRVgWpwWZTl2vZ/thumb.png
detheavn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:57:

Weet iemand trouwens of die Seal of Inevitable Fate ooit regulier te koop gaan worden? Die seal van Highmaul/BRF is namelijk wel al gewoon te koop, maar de HFC seals kun je er nog steeds maar 3 per week van kopen.
En zo raiden wij dus ook :) Gear wordt netjes gegeven aan de mensen die het kunnen gebruiken. Anders is het toch vendor trash.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• demokert
En zo hoort het ook!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

demokert schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:16:
Een van de mooiere transmo's Temp00!
Thanks, die van jou ziet er ook niet verkeerd uit ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dit zijn mijn andere 2 transmog setjes.

Warrior:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rcIxnlol.jpg

Paladin:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g2tvpfNl.jpg

• Zorian

Zorian

What the fox?

Iusedto schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:50:
Beta server restart. Net lekker bezig
Had ik maar beta. :+ Speel al sinds vanilla, maar inviten doen ze niet. ;(
Ik speel ook sinds Beta en wordt elke expansie later uitgenodigd.
Zat eerst in Friends and Family maar dat ook niet meer

Helemaal weg vd DH tank. DH dps vind ik helemaal niets, echt ruk.

FUMES et CARNES

• Zorian

Zorian

What the fox?

Iusedto schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:55:
Ik speel ook sinds Beta en wordt elke expansie later uitgenodigd.
Zat eerst in Friends and Family maar dat ook niet meer

Helemaal weg vd DH tank. DH dps vind ik helemaal niets, echt ruk.
Ja ik wil de DH ook onmogelijk graag proberen, maar goed. Elke keer ernaast gegrepen met de keys...
OMG the horror sets hier :+
#terribledressers

[ Voor 60% gewijzigd door Mektheb op 28-07-2016 22:44 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mektheb schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:05:
OMG the horror sets hier :O.

#terribledressers :P
Doe het eens beter dan? :+

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:29
Ik kwam er gister ook achter dat de pre-expansion patch er is... Ben een stuk minder actief sinds de raidgroep ermee stopte na Mythic Manno. Ik hoop dat het plezier weer terug komt met nieuwe content. :)

Ik zag dat je nu iig gewoon alle drie je specs kunt spelen!

Nu nog even kijken of ik de priester (heals) of m'n mage ga levellen...
Zorian schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:06:
[...]

Doe het eens beter dan? :+
Originele sets only :+

Met bijpassende titles en mounts.

Heb geen "eigen creatie " maar altijd match set.

• demokert
Mektheb schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:46:
[...]

Originele sets only :+

Met bijpassende titles en mounts.

Heb geen "eigen creatie " maar altijd match set.
Mijne is ook een originele set ;-)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
in een mythic pug even gegaan... wat een drama... als je beetje skilled mensen hebt kan je alle bosses zergen zo ongeveer.... maar ja pug dus slechte communicatie onderling, plus dc's van healers tussen door... tja... 3 bosses gekilled toen wipefest op council....

En eerste boss waar ik wat van nodig heb ik gorefiend... zucht... nou ja tenminste wat echt zou helpen in gear...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

demokert schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:48:
[...]

Mijne is ook een originele set ;-)
Had over die van jezelf heen gekeken die is uiteraard awesome, alleen jammer het niet de zilveren is !

Met silver knight tabard :+

Dat is mijn favo combi als ik een pally zie lopen, helaas komt mijn pally niet verder dan S3 PVP en Tier6 en Sunwell set.

En af en toe een ICC heroic set.
Maar S3 PVP blijft toch me favo

Tier 3 heb ik dan ook niet en de silverknight tabard ook helaas niet

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 28-07-2016 22:58 ]

• demokert
Misschien dat ik die nog wel een keer farm, maar persoonlijk vind ik dit meer bij een paladin passen :)

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 15:37
Lord_T schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:48:
in een mythic pug even gegaan... wat een drama... als je beetje skilled mensen hebt kan je alle bosses zergen zo ongeveer.... maar ja pug dus slechte communicatie onderling, plus dc's van healers tussen door... tja... 3 bosses gekilled toen wipefest op council....

En eerste boss waar ik wat van nodig heb ik gorefiend... zucht... nou ja tenminste wat echt zou helpen in gear...
Ik heb teveel last van drempelvrees/que-vrees om die groepvinder voor mythic dungeon/normal Hellfire raid te gebruiken.(zal wel door mijn autisme komen denk ik) Vandaar ook dat ik een leuke guild voor Legion hoop te vinden zodat ik mijn eerste Mythic Dungeon kan doen.

• demokert
wimdezoveelste schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:53:
[...]

Ik heb teveel last van drempelvrees/que-vrees om die groepvinder voor mythic dungeon/normal Hellfire raid te gebruiken.(zal wel door mijn autisme komen denk ik) Vandaar ook dat ik een leuke guild voor Legion hoop te vinden zodat ik mijn eerste Mythic Dungeon kan doen.
De groepen die je vindt middels queue zijn vaak ook dramatisch, en het volwassenheidsniveau is 9/10 om te janken...
demokert schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:51:
Misschien dat ik die nog wel een keer farm, maar persoonlijk vind ik dit meer bij een paladin passen :)
Tier 3 is toch niet te krijgen meer :+ ?

• demokert
Das waar ook! Helaas dan :)
Jawel hoor, maar voor heel veel gold in the BMAH. :)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-11 17:42
Gisteren met openraid pug mythic HFC gedaan. Mooi 13/13 in 2,5 uur of zo. Eerst 2e roll op de archie mount, daarna dropte op de eerste boss (nou ja, trash) een 745 ilvl cloak met gem slot waar ik 99 op rollde, maar iemand anders ook en die won... Ach ja, is toch maar voor een paar weken he :p Mount was wel jammer. Hopelijk volgende week dan maar, al zal de kans klein zijn dat ik die mount nog krijg.
Door al die shots met mooie armor ben ik ook maar iets gaan maken. Snap nu wel waarom ik nooit transmog deed, ben er HEEL slecht in lol

FUMES et CARNES

• demokert
Iusedto schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:43:
Door al die shots met mooie armor ben ik ook maar iets gaan maken. Snap nu wel waarom ik nooit transmog deed, ben er HEEL slecht in lol
Kijk anders naar de nodige "guides" op Wowhead bijvoorbeeld. Ter inspiratie natuurlijk ;)
Volgens mijn vrouw heb ik al moeite met de juiste kleur pak uitkiezen voor mijn werk hehe
Blijkbaar werkt dat door in WoW :)

Heb warrior nu zoiets

Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_072916_082325_zpskslkll3n.jpg

FUMES et CARNES

• pr0mpt
Dat is een behoorlijk brute transmog als je het mij vraagt hoor!

• demokert
Jep niks mis mee! Laat vrouwlief maar eens een transmo in elkaar zetten... ik ga dat ook eens doen.. eens kijken wat ze ervan maakt :P

[ Voor 77% gewijzigd door demokert op 29-07-2016 09:32 ]

Echt ?
ok, bedankt :)

Dacht dat het niks zou zijn lol
Heb mijn pally en shammy gisteren in meer "set" outfit gehesen
Zal eens kijken of ik screenshot kan maken

FUMES et CARNES

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vind em ook best tof die Warrior zo.

Ik zal ook eens wat van mijn Transmogs plaatsen als ik weer thuis ben of via de WoW site.. ff kijken

• Daradius
hier mijn monk :

Monk

[ Voor 50% gewijzigd door Daradius op 29-07-2016 10:21 ]

• detheavn
Ik kan geen screenie maken van mijn monk, maar ik loop rond in de fel skin recolor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r3Mn1oG.png

Mijn fist weapons zijn op het moment de Fist of the Deity, uit Gundrak. Mini-warblades :p

• pr0mpt
Ik moet altijd bij transmog hier aan denken :P
Afbeeldingslocatie: http://wow.gamona.de/images/teaser_news/large/funstuff_wotlk_green_armor.jpg

Denk dat als ik kijk naar wat ik nu qua mogelijkheden heb ik ook op zoiets uit zou komen namelijk _O-

In de armory van Blizzard kan je zien hoe m'n warrior er op dit moment uit ziet. Heb nog andere sets liggen die ik kan gebruiken op haar. Maar deze vind ik toch wel stoer, om eerlijk te zijn. Net als de Black Temple warrior set. <3 gotta love it! Toch niet... is nog niet beschikbaar vanwege de nieuwe website van Blizzard... |:(

Voor de rest ben ik niet echt een transmogger... Zal wellicht wat oude raids gaan doorrennen, om m'n wardrobe wat t evullen met meer spul. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 29-07-2016 10:53 ]

• detheavn
Ik probeer over het algemeen wel zelf een mix 'n' match te maken, maar er zijn af en toe gewoon echt leuke sets. Op mijn eerste monk (ik heb er 3 ... ), welke een pandaren is, heb ik een vrij leuke set. Een druid kilt, met de monk leveling belt, een warbear harness (half blote chest ftw) en de tier 6 druid lookalike shoulders (die houten totemvogel dingen). Dan heb je eigenlijk een setje welke qua kleur heel erg op elkaar afgestemd is, maar niet standaard is.

Ik heb wel echt het idee dat ik heel veel gear mis in de appearance tabs, van zowel vanilla quests als cataclysm revamp spul. Ik heb echt tig characters waar ik in theorie heel wat mee vrijgespeeld zou moeten hebben :p

Verwijderd

Ik ben denk ik al 5 keer gestart en gestopt met WoW... Nu heb ik nog: 90 Shaman, 90 hunter, 87 warlock, 85 DK, 85 warrior (2x), 85 druid, 85 paladin, 85 priest. Allemaal verdeeld over 3 of 4 realms.

Nu twijfel ik weer om weer even een zomertje te spelen, maar is het wijs om nu nog een maand te spelen, of is het beter om te wachten tot de nieuwste expansion?
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:10:
Ik ben denk ik al 5 keer gestart en gestopt met WoW... Nu heb ik nog: 90 Shaman, 90 hunter, 87 warlock, 85 DK, 85 warrior (2x), 85 druid, 85 paladin, 85 priest. Allemaal verdeeld over 3 of 4 realms.

Nu twijfel ik weer om weer even een zomertje te spelen, maar is het wijs om nu nog een maand te spelen, of is het beter om te wachten tot de nieuwste expansion?
Maakt in principe niet uit. Maar omdat de prerelease patch er al is, kan je ene beetje wennen aan alle wijzigingen die zijn doorgevoerd in alle classes tijdens het levelen. Dan val je met Legion niet meteen in het diepe tijdens het levelen. Maar uiteindelijk maakt het du sniet uit waar je voor kiest. :) Als het mooi weer wordt, zou ik lekker nog een maandje wachten. ;)

Afbeeldingslocatie: https://images4.wikia.nocookie.net/__cb20070317164009/wowwiki/images/4/44/Judgement_Look_Alike_1.jpg

Mijn pally op het moment met Hammer of Naaru natuurlijk en Hand of Adal met als mount swift purple hawkstrider :D
Toch wel... opvallend veel horde screenshots. :P

• Valdourian
RustStorm schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:45:
Toch wel... opvallend veel horde screenshots. :P
Bleh :r

• Valdourian
Hebben bij een enhancement shaman beide hammers van je artifact dezelfde looks als je die "verandert"?
(Zoals bv die met vuur of wind ofzo)
Of is het enkel je main hand die aangepast wordt en blijft je offhand een gewone hammer?
Je hebt maar 1 artifact weapon, de Doomhammer,
De andere is een "ghost" wapen. Ook niet zichtbaar out of combat

Afbeeldingslocatie: https://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_072916_123607_zpswjvgkyxn.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Iusedto op 29-07-2016 12:37 ]

FUMES et CARNES

• Valdourian
Iusedto schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:33:
Je hebt maar 1 artifact weapon, de Doomhammer,
De andere is een "ghost" wapen. Ook niet zichtbaar out of combat

[afbeelding]
Ok, maar die behoud steeds die gewone look ookal verander je je feitelijke doomhammer?
Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.