Kapoen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:34:
Dat kan je wel zeggen ja, je zou bijna gaan denken dat blizzard wil dat mensen die achievement half en half cheaten. 12x 15 minuten zonder duplicaten is behoorlijk lang, al helemaal omdat de timer reset wanneer je uitlogt

Ik heb die achievement ook hard lopen cheesen. Level 77 char die ik nog Koos Gearloos had staan. Mount, drop, res, zig to the left, pamphlet, wash-rinse-repeat. Denk dat ik er in totaal een minuutje of 10 mee bezig ben geweest. Die laatste duurde echt te lang
Ik hoop nu wel dat het daadwerkelijke pre-event snel gaat gebeuren. Ik wil wel wat meer doen dan Timewalking zergen voor de mount & mythics voor de trinkets.
Guild gewijs raiden we wel weer om een beetje feeling te krijgen hoe iedereen speelt, er zijn immers ook wel weer veel nieuwe mensen. Na laatst HFC normal gedaan te hebben zijn we gisteren weer begonnen aan HC. Het is best grappig hoe relaxed mensen kunnen zijn tegen het einde van een expansion. Voor elke boos gewoon een kleine recap van een halve minuut en tijdens de fight gewoon aankondigen wat er gaat gebeuren, en dan luistert men ook gewoon nog
Het is dat we gisteren heel laat zijn begonnen, dus we hadden maar tijd voor een 7-tal baasjes, maar heel soepel gegaan. Als we dit vast kunnen houden in Legion, gaan we een hele leuke tijd tegemoet