• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Kaap schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:45:
[...]

Op servers zoals Kazzak en Ravencrest gaat dat je toch al gauw 1.2M kosten als je kill plus mount wilt.
Vermits ik de "easy gold" periode van WoW (alweer) gemist heb (ben een jaartje gestopt met spelen) kom ik daar nog lang niet in de buurt.. :) Ik heb nu op 3 chars in totaal +-165k. Vorige week nog een WoW-token gekocht om op het AH te verkopen aan 89k. Niet dat ik het gold nodig had, maar ik vond de prijs te aantrekkelijk om eraan te weerstaan.

[ Voor 24% gewijzigd door bibi2205 op 25-07-2016 20:46 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kaap schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Maar wat is discord dan? Krijg iets dat ik eerst app moet downloaden ofzo. Is het voor je phone?
Discord is zowel een voice comm als een chat programma. Beetje een kruising tussen IRC/TS/Skype/Slack. Te gebruiken zowel in een webbrowser alsmede een desktop app. Hier meer info. En bovenal, het is gratis :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
even vraagje.. ben sinds paar dagen weer eens ingelogd, en valt me op dat ik EXTREME fps drops krijg.... echt van gemiddeld 90+ naar 7 op hunter (enige class die ik met nieuwe talents enzo tot nu toe aangepast heb)... en geloof me 7 fps is echt ruk...
Die ability side winders lijkt er al mee te maken te hebben?! Heb die graphics slider al van 8 ofzo naar 3 gezet (esc -> system -> graphics) dan wordt het beter maar zak ik terug naar 18 ofzo... is nog niet speelbaar...
specs: I5 3570k en amd 7950. Is oud, maar had er 3 maanden geleden geen problemen mee.

Verder lijkt het erop dat je minder dps doet?! dan voorheen en minder abilities hebt, dus eigenlijk een tijdelijke nerf?
Zijn er al nieuwe dps rankings? Welke class gaat OP worden / is nu OP geworden?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Lord_T schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:15:
even vraagje.. ben sinds paar dagen weer eens ingelogd, en valt me op dat ik EXTREME fps drops krijg.... echt van gemiddeld 90+ naar 7 op hunter (enige class die ik met nieuwe talents enzo tot nu toe aangepast heb)... en geloof me 7 fps is echt ruk...
Die ability side winders lijkt er al mee te maken te hebben?! Heb die graphics slider al van 8 ofzo naar 3 gezet (esc -> system -> graphics) dan wordt het beter maar zak ik terug naar 18 ofzo... is nog niet speelbaar...
specs: I5 3570k en amd 7950. Is oud, maar had er 3 maanden geleden geen problemen mee.
Ik had daar ook last van. en het komt door één van de addons die je gebruikt.... Dus als je alles uitschakelt en een voor een weer aan zet (nadat je alles geupdate hebt uiteraard) dan zou je er achter kunnen komen welke addon de bottleneck vorm voor je fps. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 26-07-2016 08:29 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Ok, gisteren weer een rondje beta gedaan.
Hoor/lees veel gedoe over arms warrior en ret pally maar het levelen op die twee is een eitje.
Heerlijke classes. Warrior wordt in ieder geval een class die ik ga levelen aangezien hier mijn professions plus fishing en archeology op gemaxxed zijn.

Shaman is ook leuk maar ik blijf hem toch "fragile" vinden. De downtime is hoger dan de anderen die ik tot nu toe gespeeld hebt.

Veruit de beste(imo) is de WW monk. Die vliegt door alles heen, echt niet normaal meer.

Survial hunter is ook heerlijk om te levelen. Helemaal door de heal en stealth.

Feral druid is vanzelfsprekend een makkie. Is ook niet zo veranderd tov WoD.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:42:
Survial hunter is ook heerlijk om te levelen. Helemaal door de heal en stealth.
Haha, geniaal. :) Ik moet zeggen dat ik het tijdens het levelen ook erg leuk vind om te spelen. Vanavond kan ik er ook weer even tegen aan; tenzij ik m'n shaman ga levelen die ik op Silvermoon heb gezet om bij corset in de guild te zetten (mocht hij het goed vinden ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Lol, ja ik dacht wel dat je dat zou zeggen.
Het is niet mijn class (mijn hunter is na 12 jaar nog maar level 82 lol) maar de utility die een survival hunter heeft is bijzonder.

Wat mij trouwens opvalt is dat in Legion er meer gewerkt wordt met global cooldowns en auto attacks icm talents, maar ook dat een aantal melee classes een soort buff window hebben waarin ze hun damage moeten doen.
Arms heeft zijn collosus smash, ret pally zijn judgement, survival hunter heeft mongoose bite.
Ik weet niet of er meer classes zijn die dit ook hebben maar het zou me niet verbazen.

[ Voor 53% gewijzigd door Iusedto op 26-07-2016 08:54 ]

FUMES et CARNES

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 19:59
even vraagje.. ben sinds paar dagen weer eens ingelogd, en valt me op dat ik EXTREME fps drops krijg.... echt van gemiddeld 90+ naar 7 op hunter (enige class die ik met nieuwe talents enzo tot nu toe aangepast heb).
Die ability side winders lijkt er al mee te maken te hebben?!
Had zelfde soort issue als in combat was met een dk/mage/sp/warlock, voor mij bleek het de bigwigs addon te zijn voor die specifieke nieuwe special bars. uit gezet en speelt weer goed.
m.a.w. probeer eerst eens in te loggen zonder addons om te kijken of fps nog zo laag is. zo niet 1 voor 1 aanzetten. op zoek naar de boos doener.

Gisteren even de Surv hunter voor paar minuten uit geprobeerd op de elite's in nagrand, dat was prima te doen
dus das wel fijn om alvast te weten dat melee hunter zeker een optie is, maar quest wise is 40y range toch op.

Nu nog de balance druid uitproberen de de enh. shaman.
Is al iets bekend of de cloaks/rings/neck, (etc?) met legion nu ook met spec mee veranderen ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Teunis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:00:
[...]
Is al iets bekend of de cloaks/rings/neck, (etc?) met legion nu ook met spec mee veranderen ?
Ik dacht van wel.. weet zo alleen niet meer waar ik dat gelezen heb..

Vanochtend tijdens het ontbijt eventjes aan het vissen geslagen via de groupfinder.. met succes! Na een goed half uur vissen had ik zowel de Sea turtle als de Riding turtle te pakken. Plus 19 Nat's lucky coin.

Geen idee of het echt effect heeft gehad maar deze groep maakte eerst een stuk of 20 Cavedwellers dood voor ze gingen looten.. dus daar me ook maar aan gehouden en bij het 3e rondje had ik dus beide mounts te pakken in 1x.

Goed begin van de dag dus :)
icemotion schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Ik dacht van wel.. weet zo alleen niet meer waar ik dat gelezen heb..

Vanochtend tijdens het ontbijt eventjes aan het vissen geslagen via de groupfinder.. met succes! Na een goed half uur vissen had ik zowel de Sea turtle als de Riding turtle te pakken. Plus 19 Nat's lucky coin.

Geen idee of het echt effect heeft gehad maar deze groep maakte eerst een stuk of 20 Cavedwellers dood voor ze gingen looten.. dus daar me ook maar aan gehouden en bij het 3e rondje had ik dus beide mounts te pakken in 1x.

Holy crap grats :) Misschien moet ik me er vanavond maar eens aan gaan wagen. :) toch wel de manier om aan die turtle te gaan geraken nu.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ja want ik heb er nog een half uurtje langer gestaan nadat ik mn mounts had en ik heb in dat uur zeker 7-8 riding turtles voorbij zien komen en een stuk of 4 sea turtles.. En de groep was 10-12 man groot..

Als iedereen actief vist heb je heel snel heel veel Cavedwellers..

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 23:26

Verder lijkt het erop dat je minder dps doet?! dan voorheen en minder abilities hebt, dus eigenlijk een tijdelijke nerf?
Zijn er al nieuwe dps rankings? Welke class gaat OP worden / is nu OP geworden?
Waarschijnlijk een addon die zit te buggen. Volgens mij kunnen er verschillende addons hier de oorzaak van zijn. Persoonlijk had ik het probleem met Auctioneer. Ik had met een GTX980Ti iets van 10-20 fps toen ik begon te lopen, toen ik de addon uit had gezet had ik weer 50-60 fps met alles op max. Paar dagen geleden de addon weer aangezet en toen had ik geen problemen. Dus ik zou proberen om een addon uit te zetten en kijken of dit helpt.

Ik wil de komende weken nog proberen om deze staff te halen. Heb eigenlijk al wel een betere, maar vindt deze wel mooi om te transmoggen:

Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/uploads/blog/images/7291.png

Deze krijg je trouwens van de boss "Gorefiend" op Normal/Heroic/Mythic in Hell Fire Citadel (Halls of Blood).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Goedemorgen iedereen! nu een clubje van 5 raiders in de guild zitten, en even last minute besloten om een HFC normal pug te doen.

Ging wel lekker, nu nog op zoek naar wat DPS + Healers, en we zitten gebeiteld voor Legion :D

Dus mocht iemand een dps of healer willen spelen in legion, en zoekt een guild, poke me maar :+

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 26-07-2016 11:05 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:35
Even een vraagje. De PC al een paar opnieuw opgestart en ook battlenet. Maar geen verandering. Battlenet wil blijkbaar een patch downloaden voor world of warcraft. Maar blijft steken op "waiting on another installation or update". De forceer knop werkt ook niet.

Alle andere Blizzard spellen in het overzicht staan keurig op play. Alleen World of Warcraft weigert op play te springen. Want "waiting on another installation or update".

Iemand enig idee of tip wat ik doen kan?

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 21:05

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Misschien wil de battle.net client zelf updaten? Probeer de client eens als administrator te starten

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
fitznl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:13:
Iemand enig idee of tip wat ik doen kan?
Wellicht is die bezig met PTR of Beta update te installeren waardoor je normale game blijft wachten? Bij mij installeerde die vaak eerst een beta update voor mijn normale install in ieder geval.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:02:
Goedemorgen iedereen! nu een clubje van 5 raiders in de guild zitten, en even last minute besloten om een HFC normal pug te doen.

Ging wel lekker, nu nog op zoek naar wat DPS + Healers, en we zitten gebeiteld voor Legion :D

Dus mocht iemand een dps of healer willen spelen in legion, en zoekt een guild, poke me maar :+
Welke dps zoek je nog? (melee of ranged)
Valdourian schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:33:
[...]

Welke dps zoek je nog? (melee of ranged)
In principe maakt dat nu niet uit, de setup na een dagje recruiten is:

Mistweaver Healer
Holy Paladin of Balance druid (nog onzeker)
Restoration Shaman
Fury Warrior
Protection Warrior
Protection Paladin/Guardian Druid (ik)

Dus we hebben:

2 tanks
2/3 healers
1 dps, waarbij een paar van bovenstaande kunnen wisselen :)

Dus mocht je intresse hebben, wat ik al aangaf. We zijn nog druk aan het opbouwen, en willen graag alle members zoveel mogelijk input geven.

Misschien wat minder plate. En een mage, warlock, priest, of zoiets :D

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 26-07-2016 13:34 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

hunter (enige class die ik met nieuwe talents enzo tot nu toe aangepast heb)
[knip]
Welke class gaat OP worden / is nu OP geworden?
Die class speel je al :) Wel Marksman dan

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 26-07-2016 13:51 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Iusedto schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:38:
......nog even en je kan kiezen uit duizenden DH's ;)
liever niet. We willen best een dh. maatvoering het raden gaan we daar wel kritischer mee zijn

Holy shit die autocorrect:

Maar, voor het raiden gaan we daar wel kritischer mee zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 26-07-2016 14:36 ]

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11 11:21
Iusedto schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:51:
Wat mij trouwens opvalt is dat in Legion er meer gewerkt wordt met global cooldowns en auto attacks icm talents, maar ook dat een aantal melee classes een soort buff window hebben waarin ze hun damage moeten doen.
Arms heeft zijn collosus smash, ret pally zijn judgement, survival hunter heeft mongoose bite.
Ik weet niet of er meer classes zijn die dit ook hebben maar het zou me niet verbazen.
Klopt, je hebt niet echt meer een vaste rotation.. Nouja, die is er wel, maar het voelt meer als een rotatie waarbij je af en toe de tijd hebt om naar de actie op je scherm te kijken in plaats van 80% van de bossfights naar je cooldowns te kijken. Opzich ook wel een verbetering :D

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:21:
[...]

In principe maakt dat nu niet uit, de setup na een dagje recruiten is:

Mistweaver Healer
Holy Paladin of Balance druid (nog onzeker)
Restoration Shaman
Fury Warrior
Protection Warrior
Protection Paladin/Guardian Druid (ik)

Dus we hebben:

2 tanks
2/3 healers
1 dps, waarbij een paar van bovenstaande kunnen wisselen :)

Dus mocht je intresse hebben, wat ik al aangaf. We zijn nog druk aan het opbouwen, en willen graag alle members zoveel mogelijk input geven.

Misschien wat minder plate. En een mage, warlock, priest, of zoiets :D
Ok mooi.
Ik ben al geruime tijd aan het twijfelen tussen mage, warlock of elemental shaman om in Legion te spelen.
Ik ben er nog niet helemaal uit en wil eerst nog wat dingen opzoeken voor ik mijn keuze vastleg.

Ben ik juist als ik zeg dat jullie op Silvermoon alliance spelen?
Dan moet ik juist nog een transfer doen... of mss een nieuwe char aanmaken daar? Maar dan kan ik natuurlijk niet direct meedoen met het raiden enzo :'(

Ik hou je op de hoogte wat het wordt!
corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:00:
[...]
liever niet. We willen best een dh. maatvoering het raden gaan we daar wel kritischer mee zijn

Holy shit die autocorrect:

Maar, voor het raiden gaan we daar wel kritischer mee zijn.
Dat lijkt me logisch :)
Ik ben er 1 aan het levelen, DH tank, en dat bevalt wel maar kan er nog erg weinig van zeggen aangezien ik net begonnen ben.
Ben heel misschien van plan weer te gaan tanken in Legion

FUMES et CARNES

Valdourian schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:41:
[...]

Ok mooi.
Ik ben al geruime tijd aan het twijfelen tussen mage, warlock of elemental shaman om in Legion te spelen.
Ik ben er nog niet helemaal uit en wil eerst nog wat dingen opzoeken voor ik mijn keuze vastleg.

Ben ik juist als ik zeg dat jullie op Silvermoon alliance spelen?
Dan moet ik juist nog een transfer doen... of mss een nieuwe char aanmaken daar? Maar dan kan ik natuurlijk niet direct meedoen met het raiden enzo :'(

Ik hou je op de hoogte wat het wordt!
Silvermoon alliance klopt helemaal
Levellen is geen probleem, we raiden nu een deel met pugs. Je mag gerust gaan levellen in de guild, we gaan je niks forceren :p
Iusedto schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:00:
[...]

Dat lijkt me logisch :)
Ik ben er 1 aan het levelen, DH tank, en dat bevalt wel maar kan er nog erg weinig van zeggen aangezien ik net begonnen ben.
Ben heel misschien van plan weer te gaan tanken in Legion
DH tank is best geinig in beta, maar ze hebben wat broodnodige nerfs gehad. Tijdje geleden konden ze gerust Legion heroics soloen. Dat is nu voorbij.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 26-07-2016 15:12 ]

• fitznl
Noiz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Wellicht is die bezig met PTR of Beta update te installeren waardoor je normale game blijft wachten? Bij mij installeerde die vaak eerst een beta update voor mijn normale install in ieder geval.
Vermoedelijk zal dit het zijn. Na een uurtje even wat andere dingen doen verscheen de mededeling world of warcraft is playable in beeld. Was schijnbaar toch iets op de achtergrond bezig.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Naice, gisteren ook gedaan en ook beide mounts en dik 100 coins binnen.
Ook genoeg vis binnen om straks de nodige food te maken om te kijken of er nog een Lil'Leftover pet uit komt.
Nu nog even de nodige rep met Nat gaan grinden en dan is die mount ook binnen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ff een absolute clean install gedaan en de game sluit nog niet netjes af.... zucht... gewoon dus maar mijn addons uit oude interface map terugzetten, want ging ervan uit dat dat de oorzaak zou zijn van het niet netjes afsluiten... krijg gewoon zo'n windows schermpje met "world of warcraft reageert niet" "programma sluiten/ wachten tot het reageert". Vond het irritant dus dacht ff clean install te doen...

40gb download en tja... niet opgelost :X. Al met al beetje jammer... had eerder al scan en repair gedaan voor hetzelfde en werkte ook niet.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-11 13:57
corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:11:
[...]

Silvermoon alliance klopt helemaal
Levellen is geen probleem, we raiden nu een deel met pugs. Je mag gerust gaan levellen in de guild, we gaan je niks forceren :p

[...]

DH tank is best geinig in beta, maar ze hebben wat broodnodige nerfs gehad. Tijdje geleden konden ze gerust Legion heroics soloen. Dat is nu voorbij.
Welke Guild? en alliance hoop ik?
Ik zit ook op Silvermoon en ben ook sinds kort weer begonnen :D

Nu een 100 mage, 100 druid, 100 priest, 100 rogue en 90 van alle andere classes. Ben nu DK aan 't levelen, erg leuk is Unholy geworden! Komt meer in de buurt van de UH DK's toen ze net uit waren.
clockw1ze schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:10:
[...]

Welke Guild? en alliance hoop ik?
Ik zit ook op Silvermoon en ben ook sinds kort weer begonnen :D

Nu een 100 mage, 100 druid, 100 priest, 100 rogue en 90 van alle andere classes. Ben nu DK aan 't levelen, erg leuk is Unholy geworden! Komt meer in de buurt van de UH DK's toen ze net uit waren.
Alliance, Silvermoon. Heb je een DM gestuurd, anders worden ze hier gek van me :D

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 21:56
Lord_T schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:05:
ff een absolute clean install gedaan en de game sluit nog niet netjes af.... zucht... gewoon dus maar mijn addons uit oude interface map terugzetten, want ging ervan uit dat dat de oorzaak zou zijn van het niet netjes afsluiten... krijg gewoon zo'n windows schermpje met "world of warcraft reageert niet" "programma sluiten/ wachten tot het reageert". Vond het irritant dus dacht ff clean install te doen...

40gb download en tja... niet opgelost :X. Al met al beetje jammer... had eerder al scan en repair gedaan voor hetzelfde en werkte ook niet.
Dat is toch een niet zoveel werk dat is 2 uurtjes ofzo :+

• clockw1ze
  • Laatst online: 07-11 13:57
corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:16:
[...]

Alliance, Silvermoon. Heb je een DM gestuurd, anders worden ze hier gek van me :D
Whaha oke, zie nog niks!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00

Zijn de mounts personal loot dan? Anders moet ik dit ook even proberen. Heb de sea turtle al, maar wil de riding turtle nog :)

• Zertaxka
  • Niet online
Omdat ie em naar mij verstuurd heeft :+
detheavn schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:28:
Zijn de mounts personal loot dan? Anders moet ik dit ook even proberen. Heb de sea turtle al, maar wil de riding turtle nog :)
Alles is personal loot dus met elke cavedweller die er komt kan iedereen die looten met een kans op de mount(s).

[ Voor 48% gewijzigd door Zertaxka op 26-07-2016 16:29 ]

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11 11:21
Iemand die in onderstaande samenzweringsclub van realms zit?

Ik zit op Trollbane aan de Horde kant. Connected realms zijn;

Chromaggus, Shattered Halls, Boulderfist, Daggerspine, Talnivarr, Trollbane, Ahn'Qiraj, Balnazzar, Laughing Skull en Sunstrider.

Dit geeft volgens mij al goed aan dat het meer een versprokkeld zooitje is waar niet zoveel samenhang meer is, zoveel realms zijn er volgens mij nergens samengevoegd. Als er iemand hier in een leuke guild zit hou ik mij graag aanbevolen. Ik heb interesse in legion raids, tot en met Cataclysm heb ik behoorlijk die-hard geraid en geWoWd.
Zertaxka schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:28:
[...]

Omdat ie em naar mij verstuurd heeft :+

[...]

Alles is personal loot dus met elke cavedweller die er komt kan iedereen die looten met een kans op de mount(s).
Ik zie het /headdesk, ik ben soms zo helder >_<

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 26-07-2016 16:48 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Vandaag ook ff die blauwe turtle opgevist, die epic had ik al. Nu nog kijken of ik me ertoe kan zetten om die spullen van die coins nog te kopen. Met de Salty title moet ik eigenlijk wel :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Sn3gG3l schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:12:
Vandaag ook ff die blauwe turtle opgevist, die epic had ik al. Nu nog kijken of ik me ertoe kan zetten om die spullen van die coins nog te kopen. Met de Salty title moet ik eigenlijk wel :p
Ik ben zojuist uur bezig geweest met vissen. Vrij irritant als je inventory bijna helemaal vol zit met meuk. :P

De Riding Turtle helaas nog niet mogen looten... Ben wel aardig op weg met de coins van Nat. 35 ofzo...

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:54:
[...]

Ik ben zojuist uur bezig geweest met vissen. Vrij irritant als je inventory bijna helemaal vol zit met meuk. :P

De Riding Turtle helaas nog niet mogen looten... Ben wel aardig op weg met de coins van Nat. 35 ofzo...
Die inventory vol is irritant inderdaad, je krijgt enorm veel rotzooi :p Ik heb ook ongeveer zoveel coins dus moet er nog wat voor die mount al heb ik die andere waterstrider al.

Sn3gG3l schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:22:
[...]

Die inventory vol is irritant inderdaad, je krijgt enorm veel rotzooi :p Ik heb ook ongeveer zoveel coins dus moet er nog wat voor die mount al heb ik die andere waterstrider al.
Heel irritant inderdaad. :)

Heb zojuist wel de mount mogen looten. Nog iets meer dan 50 coins te gaan en reputatie (shitloads) met Nat. :) Dan kan ik die strider ook kopen. Dacht dat ik er nooit aan zou beginnen om eerlijk te zijn!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:36:
[...]

Heb zojuist wel de mount mogen looten. Nog iets meer dan 50 coins te gaan en reputatie (shitloads) met Nat. :) Dan kan ik die strider ook kopen. Dacht dat ik er nooit aan zou beginnen om eerlijk te zijn!
Die rep had ik gelukkig al een tijd. Best Friend met Nat Pagle ftw :+

corset schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:11:

Dat wist ik niet en maakt eigenlijk niet uit. Is fantastisch om mee te levelen. Mijn health zakt amper, ik stik vd heals en damage is goed.
Dit is leuk :)

FUMES et CARNES

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 15:37
Ik ben zelf van plan om ook DH te gaan spelen in Legion, beetje mee gespeeld in de Beta en vond het een erg leuke class, nu alleen nog een guild vinden ;) Wil nml in Legion wel Mythic dungeons gaan doen (nog nooit een mythic dungeon gedaan omdat ik niet in een guild zit), en als het kan beetje social raiden aka normal en een beetje hc.

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 12:43
acc te koop :) (kwade hunter die weigert met een staff rond te lopen)
h4ze schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 01:34:
Die kwade hunter kan nog steeds met een gun of bow rondrennen ;)

Gisteren even met de monk in de beta gespeeld.
Werd gek van die Chi orbs om me heen dus die talent heb ik laten vallen daarnaast is de andere skill nu ook stukken beter.
Wat me zo aanspreekt bij de Monk is dat als je de rotatie goed doet je een damage increase krijgt die tot 16% stackt.
Je wordt eigenlijk "beloont" als je goed speelt :)

FUMES et CARNES

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
RustStorm schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:36:
[...]

Gisteren toch ook bijna 3u zitten vissen maar nog geen mount gekregen (moet enkel nog de riding turtle), wel 100 coins gehaald voor die mount die nat pagle verkoopt. Nu nog eens 100 sparen voor zijn 2 pets, vnv dus opnieuw aan het vissen.

Verder ook bezig met al mijn level 100 characters een mooie transmog te geven, alleen paladin zal nog even farmen worden want tier 2 set is niet zo makkelijk te krijgen.
Verder gekozen voor:
Shadow priest: Tier 5 (dark pvp set)
Protection Warrior: Tier 6 (nog niet alle juiste kleurtjes)
Blood DK: Tier 8 ulduar set
Shaman: Tier 6 (gaat erg goed samen met de challenge mode weapons) (nog in opbouw)
Hunter: Tier 12 firelands set (chest nog te kort)
Paladin: Tier 2 (nog in opbouw)
Rogue: Tier 10 (nog heroic version compleet halen)

Alleen nog beslissen wat mijn monk aan te trekken.
Hopelijk krijg ik mage en warlock nog eens op level 100 voor legion er aan komt.

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Zo ik dacht vandaag laat ik eens vroeg beginnen met wat tanaan dailies.. maar wat schetst mijn verbazing...alles moet nog ge-reset worden :'). Naja dan wachten we wel weer! Btw weet iemand toevallig wanneer de legion invasions gaan beginnen?

• detheavn
h4ze schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 01:34:
Het is eigenlijk een polearm, misschien dat dat de pijn wat verzacht? :p
Enige wat me echt heel erg tegen staat van Legion is dat de follower missies weer terug zijn.
Wat is dat toch een waanzinnig slecht iets (imo)

FUMES et CARNES

• Grompie
Iusedto schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:38:
Enige wat me echt heel erg tegen staat van Legion is dat de follower missies weer terug zijn.
Wat is dat toch een waanzinnig slecht iets (imo)
Dienen die niet om (world)quests te unlocken voor jou character? En dat je er niet echt rewards voor krijgt?
Dacht toch dat dit de bedoeling hiervan was, maar ik kan ook mis zijn.

• detheavn
Grompie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:58:
Dienen die niet om (world)quests te unlocken voor jou character? En dat je er niet echt rewards voor krijgt?
Ja, je moet zelf de wereld in, in tegenstelling tot WoD. Volgens mij moet je dat meer zien als scounting missions.
[...]

Ja, dat klopt.
En op zich ben er wel snel klaar mee. Paar minuten per dag.
Is op zich veel beter dan WoD maar je wordt weer verplicht om missies te doen

ik haat het hele follower systeem gewoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 27-07-2016 09:01 ]

FUMES et CARNES

[...]

Dat klopt, je krijgt er vrijwel niets voor terug. Je moet ze alleen doen in kader van quests etc. Dus wat dat betreft hadden ze ook andere oplossingen kunnen verzinnen... in plaats van wéér missions die je MOET doen om "verder" te komen in het verhaal...

• Grompie
Tjah vermoed dat ze gewoon een soort "gate" systeem nodig hadden zodat je niet alle quests tegelijk kon unlocken of ze het weer achter een wekelijkse wall moesten stoppen. Wat in mijn ogen nog slechter is.
Grompie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:17:
[...]
Verder ook bezig met al mijn level 100 characters een mooie transmog te geven, alleen paladin zal nog even farmen worden want tier 2 set is niet zo makkelijk te krijgen.
Valt toch wel mee :?

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 14:24

junglebeast

hier staat iets

Grompie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:17:
[...]

Gisteren toch ook bijna 3u zitten vissen maar nog geen mount gekregen (moet enkel nog de riding turtle), wel 100 coins gehaald voor die mount die nat pagle verkoopt. Nu nog eens 100 sparen voor zijn 2 pets, vnv dus opnieuw aan het vissen.

Verder gekozen voor:
Shadow priest: Tier 5 (dark pvp set)
Protection Warrior: Tier 6 (nog niet alle juiste kleurtjes)
Blood DK: Tier 8 ulduar set
Shaman: Tier 6 (gaat erg goed samen met de challenge mode weapons) (nog in opbouw)
Hunter: Tier 12 firelands set (chest nog te kort)
Paladin: Tier 2 (nog in opbouw)
Rogue: Tier 10 (nog heroic version compleet halen)

Alleen nog beslissen wat mijn monk aan te trekken.
Hopelijk krijg ik mage en warlock nog eens op level 100 voor legion er aan komt.
Ik heb nu op 3 chars steeds een bepaalde kleur en armor die daarop aansluiten.

Druid - Paars/Rood
DK - Blauw/Ice(grappig als Unholy)
Hunter - Donker Rood

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Pfff. Wat mis ik mijn oude Findles Loot a Rang.... Nu moet je weer looten met de muis... Had hem gekocht voor al mijn alts (22) en had hem ook al klaar liggen voor mijn demon hunters.... Ik vind dit echt de meest klote nerf van heel Legion |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 27-07-2016 10:23 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Grompie
Eergisteren over de hele raid slechts 1 paladin item gedropt.
Moeilijkheid van die raid is dat er geen tokens droppen maar de items rechtsreeks waardoor je 1 op 9 kans hebt dat de juiste item dropt.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Uhmmie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:22:
Pfff. Wat mis ik mijn oude Findles Loot a Rang.... Nu moet je weer looten met de muis... Had hem gekocht voor al mijn alts (22) en had hem ook al klaar liggen voor mijn demon hunters.... Ik vind dit echt de meest klote nerf van heel Legion |:(
Dat is ook mijn grootste frustratie! Vooral in raids met trash enzo was dit erg handig. Mijn hunter (main) is engineer dus die kan gelukkig nog wel de 'oude' loot-a-rang gebruiken maar m'n alts zijn teleurgesteld.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:16
Grompie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Eergisteren over de hele raid slechts 1 paladin item gedropt.
Moeilijkheid van die raid is dat er geen tokens droppen maar de items rechtsreeks waardoor je 1 op 9 kans hebt dat de juiste item dropt.
En niet te vergeten dat de tier 2 pants van Ragnaros in MC droppen :)

De vanilla itemization was best frustrerend indertijd ja. Ik heb bijna een jaar Molten Bore moeten lopen om mijn warrior tier 1 set volledig te krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

En opeens explodeerd de guild :D We hebben nu 13 raid ready people, en nog een groep socials die gezellig mee doen.

Lekkere start nadat we zondag zijn begonnen! Vandaag HFC Normal, en dan kijken hoe het loopt.

• detheavn
Wij hadden hetzelfde. Eergisteren voor de grap HFC normal gedaan omdat er toch genoeg volk online was, hebben er zich gisteren al 14 aangemeld om in Legion te gaan raiden. Zelfs tanks en healers genoeg :)
corset schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:05:
En opeens explodeerd de guild :D We hebben nu 13 raid ready people, en nog een groep socials die gezellig mee doen.

Lekkere start nadat we zondag zijn begonnen! Vandaag HFC Normal, en dan kijken hoe het loopt.
Fijn te zien dat het zo voorspoedig verloopt voor jullie. :) heerste ook een leuke sfeer in de guild gisteravond toen ik online was. :) Inmiddels wat wakkerder?

• Kapoen
Is er buiten de pamfletten achievement al een ander deel van de pre xpac event actief?

Kapoen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:05:
Is er buiten de pamfletten achievement al een ander deel van de pre xpac event actief?
Nee, volgens mij niet. :) Heb er ook nog niets over gelezen op mmo-champion en wowhead. :)

• demokert

Goed om te horen! Jammer dat het op een andere realm EN alliance is, anders was ik zeker gejoined!

• Zertaxka
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:05:
Is er buiten de mass-suicide achievement al een ander deel van de pre xpac event actief?
FTFY :+
Maar nee nog niets nieuws.

Zag dat er vandaag en voor volgende week weer een timewalking event was. Hoop nu eindelijk de mount eens binnen te gaan krijgen.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-11 09:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik zit net even na te denken...je krijgt dus met Legions een persoonlijk wapen....Valt die ook te transmoggen? :P

Gewoon even je legendarische wapen veranderen naar het eerste wapen wat je kreeg op level 1. :+

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Auredium schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:15:
Ik zit net even na te denken...je krijgt dus met Legions een persoonlijk wapen....Valt die ook te transmoggen? :P

Gewoon even je legendarische wapen veranderen naar het eerste wapen wat je kreeg op level 1. :+
Volgens mij niet. Er zijn wel verschillende looks van het wapen waar je uit kan kiezen, maar transmog is naar mijn weten niet mogelijk.

Steam: Pickle Rick

• Grompie
Auredium schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:15:

Je kan je artifact wapen transmogen! Alleen naar je wapen op level 1 zal niet kunnen aangezien je geen grey of white items naar iets kan transmoggen.
Je kan trouwens ook geen andere wapens naar je artifact weapon transmoggen.
RustStorm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:59:
[...]

Fijn te zien dat het zo voorspoedig verloopt voor jullie. :) heerste ook een leuke sfeer in de guild gisteravond toen ik online was. :) Inmiddels wat wakkerder?
Ik zeg niks Haha. neh, vandaag begonnen met nieuwe baan. dat gisteren te horen gekregen. Dus was nogal afgeleid

• Kapoen
Zertaxka schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:06:
[...]

FTFY :+
Maar nee nog niets nieuws.
Dat kan je wel zeggen ja, je zou bijna gaan denken dat blizzard wil dat mensen die achievement half en half cheaten. 12x 15 minuten zonder duplicaten is behoorlijk lang, al helemaal omdat de timer reset wanneer je uitlogt 8)7

• demokert
Als je het op die manier doet, niet vergeten om alle gear in de bank te bewaren... ;)

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-11 21:26
Ik doe momenteel niet meer dan mounts farmen. TOT-raid, Garrison Invasions en de World Bosses. Daarna log ik weer uit :D. Mountcollector (317 mounts, 10 TCG mounts) en geen store mounts.
iriseyoufall schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:28:
Ik doe momenteel niet meer dan mounts farmen. TOT-raid, Garrison Invasions en de World Bosses. Daarna log ik weer uit :D. Mountcollector (317 mounts, 10 TCG mounts) en geen store mounts.
Holy crap dat is nice. Ik zit ergens rond de 275. Heb nog nooit die Garrison invasions gedaan. En heb geen geluk met mounts van de latere raids. (Doe ze ook nauwelijks hoor.). Heb wel de Store mounts om eerlijk te zijn, net als alle pets. De TGC mounts heb ik uit m'n hoofd gezet. Daar heb ik die hoeveelheden gold niet voor over, laat staan de absurde prijzen op bepaalde sites.

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-11 21:26
RustStorm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Holy crap dat is nice. Ik zit ergens rond de 275. Heb nog nooit die Garrison invasions gedaan. En heb geen geluk met mounts van de latere raids. (Doe ze ook nauwelijks hoor.). Heb wel de Store mounts om eerlijk te zijn, net als alle pets. De TGC mounts heb ik uit m'n hoofd gezet. Daar heb ik die hoeveelheden gold niet voor over, laat staan de absurde prijzen op bepaalde sites.
Ja ik zit over de 5 million-gold gespandeerd aan mounts ofzo.

Beide X-51 rockets, Wooly White Rhino, Big Battle Bear, Feldrake, Mottled Drake, Sea Turtle, Blazing Hippogryph, Corrupted Hippogryph en een Magic Rooster (laatste aanwinst).

En heb beide oude ZG mounts, Zulian en Raptor. Oude ZA Amani War Bear en een Black Proto Drake (25 Man Naxx Meta-achievement-reward.
iriseyoufall schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Ja ik zit over de 5 million-gold gespandeerd aan mounts ofzo.

Beide X-51 rockets, Wooly White Rhino, Big Battle Bear, Feldrake, Mottled Drake, Sea Turtle, Blazing Hippogryph, Corrupted Hippogryph en een Magic Rooster (laatste aanwinst).

En heb beide oude ZG mounts, Zulian en Raptor. Oude ZA Amani War Bear en een Black Proto Drake (25 Man Naxx Meta-achievement-reward.
All i can do is: _/-\o_

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:28

Dazzler2120

FP ProMod
Vraagje, speel atm op Dragonblight, ik zie in de OP wel een GoT Guild staan, maar zoals ik begrijp voor een bepaalde server. Heeft GoT ook een guild op Dragonblight (of iemand die op dragonblight speelt een guild wat ik kan joinen?)
Ben redelijk nieuw op het spel.

PS4 PSN: Dazzler2120

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33

Was zeker gezellig gisteravond! Wel leuk om eens op een ander realm (lees: drukker) te spelen en de guild was lekker actief :) nu nog even als een malle levelen ;)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• fitznl
Grompie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:27:
[...]

Je kan je artifact wapen transmogen! Alleen naar je wapen op level 1 zal niet kunnen aangezien je geen grey of white items naar iets kan transmoggen.
Je kan trouwens ook geen andere wapens naar je artifact weapon transmoggen.
Met als toevoeging. Althans dat begreep ik uit de reactie van iemand die er mee heeft gespeeld in de beta. Dat als je een transmog over het wapen doet, je niet meer de special effects kunt zien die behoren bij de artifact wapen. Testen straks maar.

Voor mensen die tijd over hebben en geen probleem hebben met spoilers finalboss laat nu op YouTube alle artifact questen zien. Heeft net de 3 van de rogue upgeload. En 1 extra filmpje specifiek over de class hal. Laatste leuk om te zien. Al was het alleen al om de diverse Merchants. Zo verkoopt 1 merchant in de rogue class hal een level 740 groen wapen. Lig je achter met je gear dan kan dat misschien een pre zijn :)

Verwijderd

Beter laat dan nooit - net eindelijk Ashes of Al'ar gehad... ;)

• demokert
Netjes gefeliciteerd! :)

• Zorian
  • Laatst online: 00:29

Zorian

What the fox?

Om het nog een keertje te vragen omdat ik mensen zoek om WoW mee te doen (speel nu compleet eenzaam helaas): Zijn er toevallig nog mensjes hier die op Sunstrider-Horde spelen of een realm die eraan verbonden zit? :D
Dit zijn de connected realms met de mijne:
Shattered Halls / Balnazzar / Ahn'Qiraj / Trollbane / Talnivarr / Chromaggus / Boulderfist / Daggerspine / Laughing Skull

Mijn battletag is Zorian#21889.

[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 27-07-2016 23:33 ]

• demokert
Helaas Zorian, ik speel op Draenor.
En wellicht zou je kunnen overwegen om naar Draenor te verhuizen... Grootste horde server en dus altijd wat te doen. En er zitten veel Tweakers volgens mij. :)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-11 21:26

Welke realm zitten jullie? Kom misschien vanavond als Social kijken :) Wil een nieuwe Rogue en/of Hunter gaan levelen (sowieso een nieuwe char, welke class ben ik nog niet helemaal over uit)
Gisteravond weinig kunnen spelen want we gingen naar de film (nieuwe Jason Bourne) maar daarvoor weer even de WW monk gespeeld.
Begint echt steeds leuker te worden zeg. Het is lang geleden dat ik agro van een tank kon weghalen lol.
En ja, het kon ook een slechte tank zijn :)

FUMES et CARNES

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Toch maar besloten om op m'n EU account te blijven spelen vanuit Australie, ipv een Oceanic account te starten. Teveel op m'n account wat ik ging missen haha. Helaas betekend dat wanneer ik na werk kan gamen het redelijk vroeg in de dag is in de EU. Plus een constante 350ms :p.

Een class kiezen om te gaan leven is wel lastig! Warlock, Rogue, Monk zien er allemaal super uit :)

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
Xedev schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:43:
Toch maar besloten om op m'n EU account te blijven spelen vanuit Australie, ipv een Oceanic account te starten. Teveel op m'n account wat ik ging missen haha. Helaas betekend dat wanneer ik na werk kan gamen het redelijk vroeg in de dag is in de EU. Plus een constante 350ms :p.

Een class kiezen om te gaan leven is wel lastig! Warlock, Rogue, Monk zien er allemaal super uit :)
Dat moet geen probleem zijn denk ik. Er zijn een aantal midnight raiding guilds in EU waarbij je zo mee zou kunnen doen. Wat betreft class zou ik gaan voor ranged, teminste als je ook nog wat aan PvP wilt doen. Melee werkt vaak niet zo lekker met een ping van 200+.
Ryur schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:18:
[...]

Welke realm zitten jullie? Kom misschien vanavond als Social kijken :) Wil een nieuwe Rogue en/of Hunter gaan levelen (sowieso een nieuwe char, welke class ben ik nog niet helemaal over uit)
Silvermoon Alliance. :) Leuk hoor om in die guild beetje rond te hobbelen en mee te maken wat er gebeurt. Leuke sfeer hangt er!

• demokert
RustStorm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:58:
[...]

Silvermoon Alliance. :) Leuk hoor om in die guild beetje rond te hobbelen en mee te maken wat er gebeurt. Leuke sfeer hangt er!
Als jullie nu eens een transfer doen naar Draenor :P
demokert schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:03:
[...]

Als jullie nu eens een transfer doen naar Draenor :P
Ik ben persoon niet zo'n grote horde fan... O-)

• demokert
Inderdaad ahum! :P
Sais the one disliking gnomes! -O-

<3

Heb overigens wel een horde rogue op Draenor... ;) (level 90!)

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 28-07-2016 09:08 ]

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
xeple schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:49:
[...]

Dat moet geen probleem zijn denk ik. Er zijn een aantal midnight raiding guilds in EU waarbij je zo mee zou kunnen doen. Wat betreft class zou ik gaan voor ranged, teminste als je ook nog wat aan PvP wilt doen. Melee werkt vaak niet zo lekker met een ping van 200+.
Pvp is zo'n beetje het enige wat ik doe :). Heb wat Monk in PVP geprobeerd en het kan soms goed uitpakken en op andere momenten verschrikkelijk frustrerend zijn inderdaad. Warlock lijkt mij idd een goede keuze. Of terug naar m'n Mage welke ook een behoorlijke make-over heeft gekregen, arcane speelde erg leuk met al z'n mobility :)

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Pfff, na paar jaar afwezigheid toch maar weer toegegeven aan WoW....

Wel weer even wennen zo, maar het is ook weer oh zo vertrouwd.

Nog meerdere chars op level 85, maar loop dus behoorlijk achter :(
Heb de Legion pre-order gedaan, dus een 0-100 boost er bij, nu vraag ik me af wat jullie aanraden:

* Nieuwe char 0-60 levellen en dan de boost gebruiken [ivm "veteran boost" voor professions]
* Nieuwe char 0-100 boost
* Huidige char 85-100 boost

pr0mpt - It never hurts to help!

pr0mpt schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:13:
* Nieuwe char 0-60 levellen en dan de boost gebruiken [ivm "veteran boost" voor professions]; wanneer je bepaalde professions nog niet hebt op max, dan zou ik deze gebruiken
* Nieuwe char 0-100 boost Indien bovenstaande niet op gaat
* Huidige char 85-100 boost geen optie, zonde van je boost imo

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.