Alleen deze regel zegt natuurlijk niet zoveelKaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:08:
[...]
Nee, Paladin's nieuwe BoM is uniek. Andere class buffs worden niet meegerekend met DPS van de caster.
Ik zal hem nog 1 keer posten voor het geval je hem niet gelezen hebt:
[...]
Let vooral ook op de laatste regel.
Dit had ik nog niet gelezen maar maakt het hele verhaal wel duidelijk. Enige wat ik nu dus nog steeds afvraag of je dadelijk de damage die gedaan wordt door BoM onder de buffende paladin zal zien of de dps-er die de buff krijgt. Volgens mij kan je voor sims/damage meters/combat log sites dit wel zo configureren dat deze onder de paladin komen te staan alhoewel dat ook weer lastig zal worden als dit niet in de ingame combatlog wordt gedaan in het geval van meerdere paladins. Maar als dit het geval is, zal de totale ret dps nog steeds in line zijn met andere classes, mits je je BoM slim geeft.Kaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:08:
Ik zal meteen even paar quotes van devs posten toen men navraag ging doen over deze bijzondere buff:
[...]
Daarnaast staat er in die tekst niet nadrukkelijk dat dit betekent dat de dps van BoM rechtsstreeks afgaat van de eigen dps, alleen dat er rekening mee wordt gehouden. En ja, dit zal hoogstwaarschijnlijk wel betekenen dat ret iets minder pure eigen dps doet maar er zal ook rekening moeten worden gehouden met solo play.
Desalniettemin vind ik het een interessant concept moet ik zeggen. Zal per fight afhankelijk zijn aan wie je BoM gaat geven. Zal ook de slimmere rets van de minder slimme scheiden weer