Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:51:
Vertel dan ook gelijk even waarom! :)
Is moeilijk uit te leggen. Is natuurlijk maar een eerste impressie na een paar uur spelen.
De "klik" was er niet. Ik hou van wat langzamer combat en harde klappen (arms warrior) en een DH is sneller dan dat.
Mobilty is wel waanzinnig. Maar vond het geluid dat zijn wapens maakten bloed irritant lol

Daarna met enhance shaman gespeeld tot ik Doomhammer heb gekregen.
Wat een leuke spec is dat (eindelijk !!) weer geworden zeg. Voelde me wel wat squishy maar dat hoort misschien wel.

Ga met elke klasse tot het Artiffact wapen spelen.
Vandaag Fury warrior en hopelijk ook WW monk

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 13-07-2016 08:34 ]

FUMES et CARNES

Vraagje,ik heb gister een gesprek gehad met een paar officers over welke classes er worden gespeeld in Legion binnen de guild.

Situatie is nu: We hebben een core team van 15 raiders, rest wordt gepugged.

Ik vroeg aan de raidleader in /g chat of er al duidelijkheid was over welke classes er gespeeld gaan worden in Legion. Wat gebeurde er?

Officer 1 whisperd me: "Nog geen idee, maar wat wil je spelen dan houden we daar rekening mee. We weten toch wel dat je je uiterste best doet om de class te leren".

Officer 2 whisperd me: "Op dit moment zijn alle raid spots al vergeven en kom je op een backup lijst terecht".

Raid leader whisperd me: "We kijken de week voor de eerste raid wat de setup is en wat er aangepast moet worden".

Let wel op, deze 3 mensen werken samen! om de raid teams te vormen voor de huidige content. Dus ik krijg 3 verschillende antwoorden.
Nadat ik bij de Raid Leader zeer voorzichtig heb aangegeven dat dat misschien niet zo handig is, omdat je dan maar een week hebt om iemand anders te krijgen "dan vervangen we die persoon door te recruiten".

Ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Het raiden zelf gaat wel lekker, als ik even kijk naar Mythic:

Hellfire Assault, one shot
Reaver, 2 attempts
Kormrok, 2 attempts
Council, 3 attempts
Killrog, 2 attempts
Socrethar, 2 attempts
Zakuun, 6 attempts
Iskar, 4 attempts

dan zitten we toch redelijk goed qua skill niveau vind ik, echter merk ik dat er toch wat.. onduidelijkheid richting de raiders is over de expansion, de plannen etc.

What to do..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Gewoon vragen waarom er verschillende antwoorden gegeven worden? Kan best zijn dat er voor hun ook nog onduidelijkheid/meningsverschillen zijn.

Raiden is een guild effort (iig voor 3/4de bij jullie ;)) dus dat mag dan toch gewoon bespreekbaar gemaakt worden? Maak er desnoods een apart kanaal voor aan zodat er niet meteen paniek in guildchat ontstaat :)
detheavn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:47:
Gewoon vragen waarom er verschillende antwoorden gegeven worden? Kan best zijn dat er voor hun ook nog onduidelijkheid/meningsverschillen zijn.

Raiden is een guild effort (iig voor 3/4de bij jullie ;)) dus dat mag dan toch gewoon bespreekbaar gemaakt worden? Maak er desnoods een apart kanaal voor aan zodat er niet meteen paniek in guildchat ontstaat :)
Al geprobeerd te vragen, maar "dat moeten we nog bespreken, we komen er op terug". Helaas is dit antwoord al een paar weken lang aan verschillende mensen gegeven.

Ik ben zelf altijd van mening, dat als je serieus top 20 van de server wil gaan raiden (wat ze willen gaan doen in Legion), dat je voor de prepatch al een lijst hebt, wie gaat wat spelen. Zodat je daarmee kan recruiten, en duidelijkheid hebt.
Helaas is dat hier niet het geval.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Nu een paar avonden ter loops met Brawlers guild bezig, best vermakelijk. Alleen jammer dat ik nu op Yikkan Izu hangen :(. Snap er niet heel veel van. Ik kill eerst 1 vogel add, vervolgens doe ik helemaal niks totdat de buff van Yikkan valt, of mag ik ondertussen wel single target DPS op Yikkan? Zodra buff eraf is gelijk vol AoE? Heb t gevoel dat de nieuwe waves adds zo snel spawnen, maar zal gevoelsmatig zijn :P (nog specifiek ret pala tips?)

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 13-07-2016 09:04 ]

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:49:
[...]
Ik ben zelf altijd van mening, dat als je serieus top 20 van de server wil gaan raiden (wat ze willen gaan doen in Legion), dat je voor de prepatch al een lijst hebt, wie gaat wat spelen. Zodat je daarmee kan recruiten, en duidelijkheid hebt.
Dat zijn altijd mooie uitspraken van guild leadership: 'We willen top 20 van de server worden". Maar vervolgens is het nog niet gelukt om alles te clearen nu. Ik wil jouw guild niet tekort doen met mijn commentaar, maar top 20 worden doe je niet even tijdens de volgende tier. Daar heb je eerst een stabiel raiding roster voor nodig en als ik jouw comments lees hebben jullie dat verre van. Wij zijn uiteindelijk in de top 20 geëindigd met onze mythic Archimonde kill, maar het begin van ons huidig roster is begonnen al in SoO. Gedurende HM/BRF waren nog veel mutaties waardoor we nog steeds geen stabiel roster hadden. Pas in HFC kregen we echt een stabiel roster (en nog belangrijker, met goede raiders) en dan zie je dat best leuke progress gaat krijgen :P

ps: Ik kon even niet zien op welke server je speelt, maar op de server waar ik speel (Kazzak) zouden jullie op dit moment ergens als 80e guild staan met jullie huidige progress. Om dan naar top 20 te willen gaan is nogal een grote sprong.
marijnvtg schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:03:
Nu een paar avonden ter loops met Brawlers guild bezig, best vermakelijk. Alleen jammer dat ik nu op Yikkan Izu hangen :(. Snap er niet heel veel van. Ik kill eerst 1 vogel add, vervolgens doe ik helemaal niks totdat de buff van Yikkan valt, of mag ik ondertussen wel single target DPS op Yikkan? Zodra buff eraf is gelijk vol AoE? Heb t gevoel dat de nieuwe waves adds zo snel spawnen, maar zal gevoelsmatig zijn :P (nog specifiek ret pala tips?)
Ik haal het volgende van Wowhead:
In WoD, Yikkan will enrage when he gets 4 stacks of his buff, not 5. He also appears to summon birds much slower then the 8-second cycle he did in MoP - it seems to be closer to 12-15 seconds. When enraged, Yikkan will start summoning huge swarms of birds very quickly, which is why many of the commentators are being overwhelmed by adds.

Instead of making sure all birds are dead before he summons in his next pack, you have to kill 1 bird, wait 2 seconds, then AoE down the other 3 before the next flock spawns in. This will prevent him from enraging, and allow you to kill him normally.
Dus gewoon die 1e add killen, wachten tot buff eraf is, overige 3 adds killen en dan all out nuke op Yikkan. Maar ik heb die Brawler's laatst pas weer gedaan toen ik dat dik overgearde dus durf even niet te zeggen of dat ook daadwerkelijk de tactiek is. In ieder geval wel wat ik heb gedaan :p

[ Voor 34% gewijzigd door Noiz op 13-07-2016 09:09 ]

• detheavn
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:49:
Al geprobeerd te vragen, maar "dat moeten we nog bespreken, we komen er op terug". Helaas is dit antwoord al een paar weken lang aan verschillende mensen gegeven.
Ah, zo had ik dat niet begrepen :)
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:49:Ik ben zelf altijd van mening, dat als je serieus top 20 van de server wil gaan raiden (wat ze willen gaan doen in Legion), dat je voor de prepatch al een lijst hebt, wie gaat wat spelen. Zodat je daarmee kan recruiten, en duidelijkheid hebt.
In onze guild zijn we casual aan het raiden, dus geen mythic aspiraties, maar wij hebben van de meeste mensen al een indicatie wat ze willen spelen. Over het algemeen heeft iedereen 2 classes waar ze interesse in hebben, zodat je al wat kunt schuiven en voorspellen wat je nodig gaat hebben.

Ik zou inderdaar verwachten dat een guild die mythic wil gaan raiden hier meer op voorbereid zou zijn. Kan niet lastig zijn om een GMOTD in te stellen dat mensen maar mailen welke class (& spec) ze willen spelen om een snel overzicht te krijgen, dat is zoals dat bij ons iig gegaan is :p

• Rhain
Noiz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:04:
[...]
Dus gewoon die 1e add killen, wachten tot buff eraf is, overige 3 adds killen en dan all out nuke op Yikkan. Maar ik heb die Brawler's laatst pas weer gedaan toen ik dat dik overgearde dus durf even niet te zeggen of dat ook daadwerkelijk de tactiek is. In ieder geval wel wat ik heb gedaan :p
Thanks, had de guide ook gevonden. Tijdens het afvallen van de buff krijg je nog wel aardig damage, dan schiet ik in een soort rage om m zo snel mogelijk neer te leggen, mss meer even denken aan defence first :P. Had m overigens op 1%, ga ik net dood :(. Wel leuk de spontaniteit/reacties van de mensen buiten de ring btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 13-07-2016 09:12 ]

Noiz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:04:
[...]

ps: Ik kon even niet zien op welke server je speelt, maar op de server waar ik speel (Kazzak) zouden jullie op dit moment ergens als 80e guild staan met jullie huidige progress. Om dan naar top 20 te willen gaan is nogal een grote sprong.
We staan nu op 87.. dus gewoon niet eens in de buurt van het niveau wat ze zoeken.

De potentie is er, maar als ze liever mensen recruiten dan de huidige raiders behouden, wordt ik wat zenuwachtig.
detheavn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:07:
[...]

Ah, zo had ik dat niet begrepen :)

[...]

In onze guild zijn we casual aan het raiden, dus geen mythic aspiraties, maar wij hebben van de meeste mensen al een indicatie wat ze willen spelen. Over het algemeen heeft iedereen 2 classes waar ze interesse in hebben, zodat je al wat kunt schuiven en voorspellen wat je nodig gaat hebben.

Ik zou inderdaar verwachten dat een guild die mythic wil gaan raiden hier meer op voorbereid zou zijn. Kan niet lastig zijn om een GMOTD in te stellen dat mensen maar mailen welke class (& spec) ze willen spelen om een snel overzicht te krijgen, dat is zoals dat bij ons iig gegaan is :p
En dat bedoel ik ja.

Dus de opties zijn nu:

1.) Huidige guild zoeken die al goed bezig is met raiden, met ilevel 725 moet dat wat makkelijk kunnen voor heroic raids

2.) Afwachten tot Legion en dan gaan zoeken

3.) Afwachten wat de guild gaat doen.

@corset: ik zou eerlijk gezegd een andere guild zoeken. Ik hou er persoonlijk absoluut niet van, als leiders (zowel in een guild, als in het dagelijks leven) elkaar tegenspreken. Dat laat zien dat er geen communicatie is, en geen communicatie staat gelijk aan mislukken. Uiteindelijk zou ik nu een guild gaan zoeken, die voor jou de meeste potentie heeft. Waarom: tijdens het levels in Legion krijg je de mensen al wat meer te leren kennen. Je kan dungeons met ze runnen en op elkaar in spelen, zodat dit niet meer hoeft te gebeuren tijdens het raiden...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Noiz
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:13:

Dus de opties zijn nu:

1.) Huidige guild zoeken die al goed bezig is met raiden, met ilevel 725 moet dat wat makkelijk kunnen voor heroic raids

2.) Afwachten tot Legion en dan gaan zoeken

3.) Afwachten wat de guild gaat doen.
Wat je mensen ook ziet doen in deze periode is een application maken voor een raiding positie in Legion. Meeste guilds zullen daar trouwens ook al op gefocussed zijn en niet zozeer meer op de huidige progress. Met een goede applicatie (althans, ik ben daar nog steeds voorstander van en de officers bij ons ook) zou je nu in een 13/13 guild terecht kunnen komen en die kills wellicht nog meemaken.

Ik zie dat Ruststorm hetzelfde zegt. Ik zou wel zorgen dat je een nieuwe guild hebt voor Legion uitkomt als je besluit naar een andere te gaan. Enerzijds voor het sociale gebeuren wat Ruststorm al aangeeft, anderzijds omdat guilds nu bezig zijn hun rosters op orde te krijgen. In het begin van Legion zullen de meeste (serieuze) guilds hun roster klaar hebben en niemand zoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Noiz op 13-07-2016 09:23 ]

Thanks allemaal voor de tips :)

Ik dacht dat mijn guild leaving days achter me waren.. de guild had veel potentie, maar dit soort dingen laat gewoon zien dat ze niet op een punt zijn wat ik zoek.
Ik ga er nog even hard over nadenken, heb al wat opties gehad via gesprekken met oude guildies die nu in 13/13 M guilds zitten, dus de netwerken zijn gestart :+

• detheavn
Tja, een nieuwe xpac is wel het ideale moment om te guildhoppen, aangezien iedereen over 10 levels toch weer van scratch begint :)
Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Maar eh ........., wat ga je nu eigenlijk spelen ? ;)
Op dit moment, zelfde als elke expansion, wat de guild in kwestie nodig heeft :)

En daarbij kunnen ze kiezen uit:

Shaman
Druid
Paladin
Warlock
Priest

:p

Ik ben flexibel :D

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-11 18:18
Even snel checken. Hebben meer mensen al last van het 90% stuck op inlogscreen probleem?

Vanmorgen is het een drama :(

Zal vermoedelijk 1 van de nadelen zijn van het verblijven op een drukke server als Argent Dawn.

Ik begin nerveus te worden over de serverdruk bij de pre patch......

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 10:27
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 06:06:
[...]

close maar nee, eyelet komt van zelfde basis af en heeft weer niks met ehbo te maken :p
Tailoring mats? Fan van kant??

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Noiz
detheavn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:27:
Tja, een nieuwe xpac is wel het ideale moment om te guildhoppen, aangezien iedereen over 10 levels toch weer van scratch begint :)
Gear difference is meestal niet zo'n probleem voor een beetje guild. Je neemt die persoon gewoon mee en boost hem voor de gear. Wellicht op de latere/lastige bosses moet je hem in het begin nog even benchen totdat hij zijn steentje kan bijdragen.
Gaat er vooral om hoe je je presenteert naar de guild die je wilt joinen, meestal met een geschreven application (althans, bij ons :P ). Daar haal je vaak al uit of iemand serieus is of maar wat simpels maakt en eigenlijk gewoon geboost wil worden. Dan is het alleen nog afhankelijk of er ruimte is in het roster.

ps: Hij/hem is te vervangen door zij/haar ;)
fitznl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:38:
Even snel checken. Hebben meer mensen al last van het 90% stuck op inlogscreen probleem?

Zal vermoedelijk 1 van de nadelen zijn van het verblijven op een drukke server als Argent Dawn.

Dat zal inderdaad wel drama worden, net als bij een release... guess dat je moet gaan "plannen" wanneer je online wilt gaan. ;D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

skassie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:38:
[...]

Tailoring mats? Fan van kant??
Close, but no cigar.

Hint, een eyelet is een onderdeel van een kledingstuk die veel in Victorian times werd gedragen, en tegenwoordig nog wordt gedragen tegen rugproblemen :p
Cambric is dan weer een luxe materiaal waarvan het gemaakt kan worden.

• Noiz
Oh ja, het drama van inloggen tijdens expansion launch. Tijdens Draenor launch gebruikte ik Teamviewer om alvast in te loggen als ik vertrok van het werk. En dan in een low level dungeon in combat blijven als ik tussendoor eens AFK moest gaan om niet uitgelogd te worden :P
Noiz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:
Oh ja, het drama van inloggen tijdens expansion launch. Tijdens Draenor launch gebruikte ik Teamviewer om alvast in te loggen als ik vertrok van het werk. En dan in een low level dungeon in combat blijven als ik tussendoor eens AFK moest gaan om niet uitgelogd te worden :P
haha, dat klinkt bekend :D deed ik ook

corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Op dit moment, zelfde als elke expansion, wat de guild in kwestie nodig heeft :)
Wow, dat zou ik nooit kunnen.
Ik ga toch echt spelen wat ik wil :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Ik speel elke MMO zo, ik kan lol hebben met elke class, behalve een paar specifieke. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik moet zeggen dat ik zeer waarschijnlijk gewoon verder ga met m'n warrior. Dat is en blijft toch wel mijn class. Maar enhancement shaman heb ik ook altijd fatastisch gevonden. Sterker nog, iedere vorm van shaman vind ik heel leuk om te spelen. Dus die zou m'n warrior nog van de troon kunnen gaan stoten...

Ik kan na 12 jaar nog steeds geen mage levelen en hunter is na al die jaren pas level 82 lol.
Kan me er niet toe zetten om die te levelen, zo saai

FUMES et CARNES

• Noiz
Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Mja, ligt eraan wat je doel is natuurlijk. Ik heb zelf alle classes op 100. Aantal zijn dat gewoon omdat alles op 100 wilde hebben, maar een aantal simpelweg omdat ik ze graag speel. Alhoewel fury warrior al een aantal jaar mijn favoriete class is om te spelen heb ik ook op andere characters geraid omdat de guildsituatie daar om vroeg.
In Vanilla/TBC rogue gespeeld, maar toen ik naar een andere guild in TBC wilde was er geen plek voor een rogue. Maar omdat ik graag met die specifieke guild (wat ook mijn huidige guild is :P ) wilde raiden toen geswitched naar een warlock. Veel plezier aan beleefd toen maar aan het einde van TBC de switch gemaakt naar warrior toen er de mogelijkheid voor was. Toen nog wat omzwervingen gemaakt maar voor Pandaria weer terug naar deze guild gekomen en in 1e instantie gewoon weer als warrior. Tijdens MV progress werd duidelijk wat we terug moesten gaan naar 10-man raiding guild en we een tank nodig hadden. Aangezien we al een warrior tank hadden en ik dit ook niet leuk vond om te spelen aangeboden om op mijn DK als 2e tank te gaan fungeren en zodoende ook alle progress gedaan. Tegenwoordig is mijn warrior wel weer gewoon mijn main, maar mijn DK fungeert nog vaak als tank.

Mijn keuze wordt dus ook beïnvloed door wat de guild nodig heeft tot een bepaalde mate zolang ik maar kan raiden op een bepaald niveau. Sommige classes vind ik gewoon niet leuk genoeg om mee te raiden :P

• detheavn
Ik heb alles op 100 nu, bijna alles ook dubbel op Alliance en Horde dus er is keuze genoeg.
Als het aan mij lag zou ik paladin of monk spelen, iets wat iig een beetje multifunctioneel is :)

Mocht het echt zijn dat we een specifiek iets missen in de raid ben ik ook niet vies van af te wijken van mijn keuze. Alles is nieuw en shiny op het moment, wat ook leuk is :p

• Awesomo4k
  • Laatst online: 11-11 21:42
Ik doe dat ook... Ik wil gewoon healen.. Class boeit niet :) Laatste xpack heb ik Shaman main gedaan en Paladin en monk offspecs.... Monk healing is niet echt mijn ding.... Druid vond ik vroeger erg leuk!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:36
Ook alles op 100 en dubbel (van sommige classes ook wel 3 :P) Maar ik begin met mijn ret paladin. Dat is al mijn main vanaf vanilla dan mijn Frost DK en de nieuwe DH waarschijnlijk.
Daarna zie ik wel. Ik wil in ieder geval dat mijn paladin de meeste content heeft gedaan voordat ik aan een ander ga beginnen.
Ik level sinds WOTLK alle content altijd met mijn feral druid maar ik vind dat die in Legion er absoluut niet op vooruit zijn gegaan.
Het is eigenlijk meer van hetzelfde qua talents

FUMES et CARNES

fitznl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:38:

Jep, hier ook.., 90% en dan d/c. Erg apart.

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:26:
Maar vond het geluid dat zijn wapens maakten bloed irritant lol
Heh...ik heb voor mijjn hunter op een gegeven moment het standaard geluid van een gun vervangen door het geluid van een gun met een silencer...*plop* *plop* *plop* :)
En natuurlijk, opeens ben ik "semi permanent" in standby gegooid voor de raids.

gah! als je dan niet tegen vragen kan, zeg het gewoon en ga niet dit soort acties uithalen.

corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:46:
En natuurlijk, opeens ben ik "semi permanent" in standby gegooid voor de raids.

gah! als je dan niet tegen vragen kan, zeg het gewoon en ga niet dit soort acties uithalen.
Duidelijk verhaal wat je moet doen nu toch :) /gquit.

RustStorm schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Duidelijk verhaal wat je moet doen nu toch :) /gquit.
Doe ik ook, maar vind dit soort acties gewoon zo laag. Kan er echt niet tegen..

Net besloten dat ik niet mezelf ga binden aan een server.

Mocht iemand een low geared Shadow Priest willen of een heroic geared Balance druid (Of Guardian) poke me maar :D

Over irritante geluiden gesproken ..... ook in Legion hebben mijn orc females die ontzettend irritante Iron Legion npc schreeuw gehouden.
Is echt om totaal gek van te worden :(

FUMES et CARNES

• Awesomo4k
Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:51:
Over irritante geluiden gesproken ..... ook in Legion hebben mijn orc females die ontzettend irritante Iron Legion npc schreeuw gehouden.
Ctrl + S :)

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:51:
Kan niet erger zijn dan de female human. Dat is momenteel net een schorre kip.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:41:
Cambric is dan weer een luxe materiaal waarvan het gemaakt kan worden.
Duh...corset! :)
Haha, E-cookie voor jou! :p (: : )

Verwijderd

*smul* 8)

• Awesomo4k
Klopt behalve de muziek(Ctrl + M), dus ook alle iritante :)
Voor iedereen die nog niet de gelukkige eigenaar is van een beta key voor Legion:

Klik HIER voor een officiële giveaway van Blizzard zelf!

oh en euhmm... lees de kleine lettertjes voordat je denkt dat je niet succesvol gesubmit hebt:

Simply complete our official entry form above by Wednesday, July 20 for your chance to win one of 2,400 keys granting access to the Legion beta test*. If your entry is successful you will be redirected to the Battle.net Shop after submitting the form. For more information about how to participate, check out the giveaway rules. For Azeroth!

en ondanks het feit we (Nederland) niet (België wel!!) eligible zijn als land, zou ik het toch lekker proberen om te zien of het toch niet stiekem lukt. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door RustStorm op 13-07-2016 13:36 ]

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Mag ik hier neerzetten dat ik nog een Legion beta key heb en de gene die als eerst "Aardbei" DMt deze key terug mag verwachten?

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

PL3X4N schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:23:
Mag ik hier neerzetten dat ik nog een Legion beta key heb en de gene die als eerst "Aardbei" DMt deze key terug mag verwachten?
Aardbei in je inbox :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Awesomo4k
Ik ga me nu schamen maar wat zijn de antwoorden? :):):)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Awesomo4k schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:39:
Ik ga me nu schamen maar wat zijn de antwoorden? :):):)
Hellfire Peninsula en Ashbringer ;)

• Awesomo4k
Die Ashbringer kon ik nog wel gokken :) En die HP was te logisch haha, bedankt..

• Awesomo4k
Hmmz.... Als ze een key gaan sturen naar mijn battle.net account emailadres dan kan ik erna fluiten :P heb ooooooit eens 5 jaar geleden ofzo deze account gekocht... damn

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ja maar je hebt toch het email adres veranderd van dat account?

• Awesomo4k
MetalPool schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:52:
Ja maar je hebt toch het email adres veranderd van dat account?
Kan niet zonder geheime vraag te weten... deze zat er toen niet bij en garantie tot aan de deur... dat was nog voor TBC... dus kon ook nooit vond ik opnieuw beginnen ;)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Oh ja nee dan kan je er naar fluiten denk ik :)

• Awesomo4k
heb me maar ingeschreven op mijn eigen emailadres en account :) Daar heb ik SC op.. helaas wow beginners edition.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
heeft iemand nog een key over toevallig? demon hunters class ftw :D
Toch maar wat applications eruit gegooid.. Lastige is dat veel guilds tegenwoordig raiden tot 00.00 Maar aangezien ik elke dag om 06.00 op moet staan is dat misschien iets te laat :+

• Hairy23
  • Laatst online: 12:08
corset schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:01:
Toch maar wat applications eruit gegooid.. Lastige is dat veel guilds tegenwoordig raiden tot 00.00 Maar aangezien ik elke dag om 06.00 op moet staan is dat misschien iets te laat :+
Zo herkenbaar dit :) dat is ook voor mij de reden geweest dat ik tijdens de laatste paar expansions in een casual raiding guild heb gezeten.
Opzich wel jammer want ik mis de raiding progression die erbij hoorde wel :)

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 20:30
bah ook weer geen succes :(

mocht er iemand nog een key over hebben ;)
Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:02:
[...]

Dat zet toch alle geluiden uit ?
Das zo ongeveer de allereerste instelling die ik in vanilla gemaakt heb. Speelt nooit met geluid vanwege teamspeak en anders muziek.

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Weet er iemand toevallig over een addon is die het volgende doet:

-M'n main/alts doen de Garrison Mine/Herb farm en heeft Blackrock/True Iron Ore's / Herbs over.
-Een van m'n alts heeft deze nodig want de heeft toevallig een profession die die spullen gebruikt voor de Daily cooldown,
Addon stuurt automatisch met een druk op de knop de juiste spullen naar de juiste alt?

Echt puur een vraag omdat ik te lui ben om op alle 11 de characters in te gaan loggen en helemaal uit te gaan zoeken wie wat nodig heeft, nu verkoop ik gewoon de spullen op de AH via de mobile app als er items zijn die die character niet nodig heeft :/
ok, tot nu toe WW monk, enhance shaman, fury warrior en feral druid tot class hall en artifact gespeeld gespeeld.

FUMES et CARNES

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:12
Ik heb gister een beta key gewonnen via tweakers en nu kreeg ik vandaag een mail dat ik ook via Method een key heb gewonnen. Nu heb ik er dus 1 over ;).

Key: 9968527512235940157792161

Laat even weten als je 'm gebruikt hebt!
Dekay schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:10:
Ik heb gister een beta key gewonnen via tweakers en nu kreeg ik vandaag een mail dat ik ook via Method een key heb gewonnen. Nu heb ik er dus 1 over ;).

Key: 9968527512235940157792161

Laat even weten als je 'm gebruikt hebt!
M'n vrouw wilde hem gebruiken, maar helaas is al gebruikt :-)

Ik weet niet meer wie hier zo weg was was Ret pally en de class hall, maar ik snap nu wat je bedoelde.
Wow, wat onwijs mooi

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:29:
Ik weet niet meer wie hier zo weg was was Ret pally en de class hall, maar ik snap nu wat je bedoelde.
Wow, wat onwijs mooi
gaaf toch? :D Die en priest zijn m'n favorieten.

Priest heeft Moira, dat is gelijk al een pluspunt :D

Druid is ook heel mooi maar de class zuigt (imo)

Qua abilities en plezier staan voorlopig de Ret pally en WW monk op eenzame hoogte
Maar moet er nog een paar doen hehe

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:29:
Wow, wat onwijs mooi
Dat was ik. Supervet ja.

Enige reden waarom ik niet voor Ret ga is dat als die spec uiteindelijk toch echt aanzienlijk zwakker blijkt te zijn je geen DPS alternatief hebt. Momenteel is Ret ook geen hoogvlieger als het gaat om de DPS die de class zelf doet. Een aanzienlijk deel van Ret's DPS komt van Blessing of Might die je op 3 targets legt waarmee ze 30% extra damage doen als holy damage. Die damage wordt opgeteld bij de Paladin zijn damage.

Daarom geen Ret voor mij.

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-11 07:18
Mensen met OS X (El Capitan) die ook problemen hebben met de download van Legion? Telkens na een minuut of 10 kapt de computer ermee en reboot deze automatisch; doet ie enkel tijdens het downloaden, tijdens gamen geen problemen..

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Kaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 06:31:
[...]
Enige reden waarom ik niet voor Ret ga is dat als die spec uiteindelijk toch echt aanzienlijk zwakker blijkt te zijn je geen DPS alternatief hebt. Momenteel is Ret ook geen hoogvlieger als het gaat om de DPS die de class zelf doet. Een aanzienlijk deel van Ret's DPS komt van Blessing of Might die je op 3 targets legt waarmee ze 30% extra damage doen als holy damage. Die damage wordt opgeteld bij de Paladin zijn damage.

Daarom geen Ret voor mij.
Damage is een beta zegt toch niets ? Wordt continue aangepast.
Denk dat je class moet kiezen op basis van abilities en het plezier dat je krijgt als je speelt.

FUMES et CARNES

• detheavn
Kaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 06:31:
Enige reden waarom ik niet voor Ret ga is dat als die spec uiteindelijk toch echt aanzienlijk zwakker blijkt te zijn je geen DPS alternatief hebt.
Daarom speel ik ook de paladin class. Heb je altijd alternatieven om te tanken of healen. Wij hebben in het verleden namelijk veel wisseling van mensen gehad (guild met veel mensen met vreemde werkschema's), dus het kwam vaker voor dat ik een andere rol moest vervullen.

Daarnaast weet ik niet tot in hoeverre je wat over damage kunt zeggen. Op het moment zijn ze namelijk heel hard bezig met het balancen van de classes, wat over het algemeen altijd tegen het einde van de beta gebeurt. Kan nog alle kanten op gaan :)

Verwijderd

detheavn schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:39:
[...]

Daarom speel ik ook de paladin class. Heb je altijd alternatieven om te tanken of healen. Wij hebben in het verleden namelijk veel wisseling van mensen gehad (guild met veel mensen met vreemde werkschema's), dus het kwam vaker voor dat ik een andere rol moest vervullen.

Daarnaast weet ik niet tot in hoeverre je wat over damage kunt zeggen. Op het moment zijn ze namelijk heel hard bezig met het balancen van de classes, wat over het algemeen altijd tegen het einde van de beta gebeurt. Kan nog alle kanten op gaan :)
Onze guild gaat hetzelfde, de meeste mensen die meerdere roles kunnen vervullen doen dit ook regelmatig.

Daarom ook ben ik nieuwsgierig hoeveel extra werk het is om een tweede artifact bij te houden.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
Iemand nog tips hoe ik het beste een guild leader kan whisperen? Volgens mij maak ik een aardige beginnersfout. Als ik /w %username% doe, gevolgt door enter en dan mn berichtje invoer krijg ik de melding dat de betreffende speler niet online is. (met meerdere geprobeerd)
Als ik echter via Wow Armory kijk zie ik dat er wel activiteiten zijn (enkele minuten geleden).

Overigens gisteravond nog even met de Beta bezig geweest van Legon

spoiler: Legion
Het begin met de diverse scenario's is wel geinig, maar ik neem aan dat dit niet de gehele tijd zo doorgaat?
Eerste ancient weapon voor mn warrior is dan wel weer erg vet!
Daarnaast zijn de nieuwe animaties ook erg goed gemaakt.

[ Voor 41% gewijzigd door Henkje.doc op 14-07-2016 08:49 ]

Henkje.doc schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:47:
Iemand nog tips hoe ik het beste een guild leader kan whisperen? Volgens mij maak ik een aardige beginnersfout. Als ik /w %username% doe, gevolgt door enter en dan mn berichtje invoer krijg ik de melding dat de betreffende speler niet online is. (met meerdere geprobeerd)
Als ik echter via Wow Armory kijk zie ik dat er wel activiteiten zijn (enkele minuten geleden).
Speelt desbetreffende speler op dezelfde server als dat jij speelt? Anders moet je namelijk de server er nog achter zetten... Dus bijvoorbeeld RustStorm-Nagrand.

• Henkje.doc
RustStorm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Speelt desbetreffende speler op dezelfde server als dat jij speelt? Anders moet je namelijk de server er nog achter zetten... Dus bijvoorbeeld RustStorm-Nagrand.
Dit is op Doomhammer en zelf zit mn nieuwe character daar ook op, maar ik ga het zeker proberen. Goede tip. Dank.
Al zag ik wel dat Doomhammer tegenwoordig een gecombineerd realm is geworden, dus zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Henkje.doc schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:59:
[...]

Dit is op Doomhammer en zelf zit mn nieuwe character daar ook op, maar ik ga het zeker proberen. Goede tip. Dank.
Al zag ik wel dat Doomhammer tegenwoordig een gecombineerd realm is geworden, dus zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Als hij op dezelfde server speelt als dat jij doet, dan zou het geen probleem moeten zijn om enkel alleen de charactername te gebruiken. Echter, misschien is hij wel Horde en jij Alliance of andersom?

• Noiz
Aiyvae schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:31:
Weet er iemand toevallig over een addon is die het volgende doet:

-M'n main/alts doen de Garrison Mine/Herb farm en heeft Blackrock/True Iron Ore's / Herbs over.
-Een van m'n alts heeft deze nodig want de heeft toevallig een profession die die spullen gebruikt voor de Daily cooldown,
Addon stuurt automatisch met een druk op de knop de juiste spullen naar de juiste alt?

Echt puur een vraag omdat ik te lui ben om op alle 11 de characters in te gaan loggen en helemaal uit te gaan zoeken wie wat nodig heeft, nu verkoop ik gewoon de spullen op de AH via de mobile app als er items zijn die die character niet nodig heeft :/
Dit is 1 van de opties die TradeSkillMaster biedt naast alle andere AH/goldbusiness dingen. Geen idee of er verder vergelijkbare addons zijn voor deze optie eerlijk gezegd aangezien ik TSM veel gebruik :P

• Henkje.doc
RustStorm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:03:
[...]

Als hij op dezelfde server speelt als dat jij doet, dan zou het geen probleem moeten zijn om enkel alleen de charactername te gebruiken. Echter, misschien is hij wel Horde en jij Alliance of andersom?
Beide Alliance. Shaman - Draenei
Op een andere server heb ik 3 horde chars en 1 Alliance chars, maar dat zou los van elkaar moeten staan.

vanavond nog een poging wagen.
Henkje.doc schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:09:
[...]

Beide Alliance. Shaman - Draenei
Op een andere server heb ik 3 horde chars en 1 Alliance chars, maar dat zou los van elkaar moeten staan.

vanavond nog een poging wagen.
En je weet ook zeker dat je geen typo maakt? :) (zal wel niet, aangezien je hem/haar wel kunt vinden op armory -- maar toch, alle opties open houden ;))

• Rhain
Gisteren avond tot laatste baas Brawlers Guild gekomen. Best pittig. Dat ze Brawguild nooit gepakt hebben ipv de proving grouds als maatstaf om HC's te mogen doen.. Iedere baas heeft toch z'n eigen mechanics, vereist toch een diversiteit aan skills, toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 14-07-2016 09:24 ]

Iusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:38:
[...]

Damage is een beta zegt toch niets ? Wordt continue aangepast.
[...]
Jullie begrijpen niet helemaal wat ik probeer te zeggen :)

Greater Blessing of Might:
Greater Blessing of Might
30 yd range
Instant
Requires Paladin (Retribution)
Requires level 42
Places a blessing on an ally that gives their attacks a 10% chance to deal 30% additional damage as Holy.

You may only have 3 Greater Blessings active at one time.
De damage bonus die 3 raidmembers krijgen van jouw Blessing of Might is onderdeel van Retribution's totale dps. Die damage die gedaan wordt, wordt opgeteld bij jouw DPS.

Dat betekent dat de dps die Retribution zelf doet, altijd lager zal zijn dan andere classes om GBoM te compenseren. Ik voorzie ook dat naar mate de expansion verder komt, en bepaalde DPS beter gaan scalen met gear, Retribution ook constant getuned gaat worden vanwege die buff.

Die hele mechanic is, samen met ontbreken van een alternatieve dps spec, de reden waarom ik niet voor Paladin kies.
Iusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:38:
[...]
Denk dat je class moet kiezen op basis van abilities en het plezier dat je krijgt als je speelt.
Vanuit een progression raid perspectief denk ik daar iets anders over. Class moet ook competitief zijn.
[...]
Ik speel puur DPS, Prot en Holy zijn voor mij geen alternatieven. Bij ons zijn de tanks en healers ingevuld en zijn ook de backups aangewezen.

Eigenlijk is bijna het hele raidteam al ingevuld wie wat gaat spelen. Enkel wat gebrek aan ranged. Met 8 melee spelers hebben we al 2 mensen die naar melee wouden rerollen afgewezen.
Gisteravond weer veel gespeeld op de beta.
Wat me opvalt is hoe veel anders een aantal classes spelen, echt opvallend zeg.

Wil vanavond Frost DK testen (mijn huidige main)
Heb absoluut geen enkel idee waarmee ik als eerste ga levelen als Legion uit is :?

Voorlopig staan WW monk, enhance shaman en Ret pally op nummer 1, maar dat schiet ook niet op hehe :)
Kaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:33:
[...]
Vanuit een progression raid perspectief denk ik daar iets anders over. Class moet ook competitief zijn.
Ok, dan is het duidelijk ;)
Ik bekijk het puur vanuit een solo PVE perspectief

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 14-07-2016 09:47 ]

FUMES et CARNES

• Henkje.doc
RustStorm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:10:
[...]

En je weet ook zeker dat je geen typo maakt? :) (zal wel niet, aangezien je hem/haar wel kunt vinden op armory -- maar toch, alle opties open houden ;))
Neuh volgens mij niet (maar naar 16 jaar ICT zijn dikke vingers niet uitgesloten :) )

Het is overigens de guild: The Dutch Destroyers.
Henkje.doc schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:34:
[...]

Neuh volgens mij niet (maar naar 16 jaar ICT zijn dikke vingers niet uitgesloten :) )

Het is overigens de guild: The Dutch Destroyers.
Je kan natuurlijk ook altijd /who the dutch destroyers intypen om te zien wie er allemaal online zijn en hem via die lijst benaderen. :)
Henkje.doc schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:47:
Trouwens, doe je /w Yzeria-Nagrand en dan ENTER om vervolgens een bericht te typen? Of doe je /w Yzeria-Nagrand en dan SPATIE om een bericht te typen en daarna pas ENTER?

[ Voor 41% gewijzigd door RustStorm op 14-07-2016 09:59 ]

• Henkje.doc
RustStorm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:49:
[...]

Je kan natuurlijk ook altijd /who the dutch destroyers intypen om te zien wie er allemaal online zijn en hem via die lijst benaderen. :)

[...]

Trouwens, doe je /w Yzeria-Nagrand en dan ENTER om vervolgens een bericht te typen? Of doe je /w Yzeria-Nagrand en dan SPATIE om een bericht te typen en daarna pas ENTER?
De laatste optie, zodat het 'Channel' paars wordt en wijzigt in de naam van de betreffende character.

Ook weer leuk om iemand met een character op Nagrand te zien. Dacht dat deze server aardig uitgestorven was.
Heb daar bijna al mn chars zitten en ook nog 1 slot vrij voor de Demon Hunter straks 8)
Hehe, dan begin ik een beetje uit opties te geraken wat er mis zou kunnen gaan bij je whisperpraktijken. :)

Yeh, Nagrand is eigenlijk altijd m'n thuis geweest. Valt wel mee hoe dood het is. Alleen natuurlijk niet te vergelijken met servers als Silvermoon en Draenor.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 19:25
Mijn voorkeur gaat uit naar mijn vertrouwde paladin
gewoon om deze ook meeste rep grinds heeft gedaan en om dat altijd tot main beschouwd heb.
Tot WoD sinds ik hunter geprobeerd heb, en het gemak van Beast Master ontdekt heb (en ook nog beetje mee kan komen als dps) ben ik voor legion wel heel erg aan twijfelen welke ik main ga spelen,
Er zijn maar weinig classes waar echt niks mee heb tot nu toe zijn de mage (toch raar sinds het de eerste toon is die max lvl had toen ik begon), en de monk

Maar we gaan rustig zodra pre-patch uit is alles weer eens langs, sommige classes zullen compleet op zijn tot de nieuwe max level, maar hoop toch een glimps te krijgen van de nieuwe speel stijl.

Is ergens een run down qua artifact, hoe het werk hoe levels kan krijgen etc. ? heb patch gezeur niet echt bij gehouden :)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Teunis schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:12:
Is ergens een run down qua artifact, hoe het werk hoe levels kan krijgen etc. ? heb patch gezeur niet echt bij gehouden :)
Er is een artifact calculator als je dat bedoelt ?
Die kan je vast zelf wel vinden :)

FUMES et CARNES

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:36
Teunis schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:12:
Op Wowhead hebben ze nog wel wat info over artifacts misschien geeft dat al een beetje een beeld.

• Teunis
Iusedto schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Er is een artifact calculator als je dat bedoelt ?
Die kan je vast zelf wel vinden :)
Ja die wel, maar die levels welke deze calculator gebruikt zijn op dit moment een beetje abracadabra
aka. hoe kom ik er aan kan ik zomaar mijn talent weer resten. zo ie zo een overzicht van echt grote aanpassing zou wel fijn zijn al die class changes interesseren mij niet. (die ontdek ik wel gaan de weg)
Maar als op eens bv 1000g moet betalen voor talent change vindt wel fijn om vooraf te weten

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Teunis schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Ja die wel, maar die levels welke deze calculator gebruikt zijn op dit moment een beetje abracadabra
aka. hoe kom ik er aan kan ik zomaar mijn talent weer resten. zo ie zo een overzicht van echt grote aanpassing zou wel fijn zijn al die class changes interesseren mij niet. (die ontdek ik wel gaan de weg)
Maar als op eens bv 1000g moet betalen voor talent change vindt wel fijn om vooraf te weten
Er is een beste grote kost aan het reseten van je artifact weapons. De kost is gelijk aan het aantal artifact power je volgende punt zou kosten. Niet iets wat je wilt betalen zeker omdat je veel artifact power nodig hebt.
Maar in principe zal je ook weinig tot nooit je artifact weapon moeten respeccen aangezien het de bedoeling is dat je alle traits/abilities op je wapen gaat unlocken eenmaal je ze allemaal hebt heeft het geen zin meer om te respeccen.
Als je alles unlocked hebt kan je nog eens artifact spenderen om damage of healing te verhogen.

Het enige wat je dus best doet is kijken welke trait (gouden draak icoontje) je als eerst wilt unlocken op je artifact.

Talent changes zijn gratis in de steden en rest places. Daarbuiten kan het via iets wat scribers kunnen maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Grompie op 14-07-2016 10:53 ]

• Teunis
Carthrax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Op Wowhead hebben ze nog wel wat info over artifacts misschien geeft dat al een beetje een beeld.
tnx dat was goede lees informatie.

Meest belangrijk dat ik er uithaal is tijdens pre-patch beslissen wat main spec wordt voor alle classes die ik heb,

• Noiz
Kaap schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:33:
[...]

De damage bonus die 3 raidmembers krijgen van jouw Blessing of Might is onderdeel van Retribution's totale dps. Die damage die gedaan wordt, wordt opgeteld bij jouw DPS.

Dat betekent dat de dps die Retribution zelf doet, altijd lager zal zijn dan andere classes om GBoM te compenseren. Ik voorzie ook dat naar mate de expansion verder komt, en bepaalde DPS beter gaan scalen met gear, Retribution ook constant getuned gaat worden vanwege die buff.

Die hele mechanic is, samen met ontbreken van een alternatieve dps spec, de reden waarom ik niet voor Paladin kies.
Alleen heeft zo ongeveer iedere class wel een dergelijke buff om te geven. Dus dat zou moeten betekenen dat de dps van andere classes ook lager zijn om hun eigen buffs te compenseren.

• Henkje.doc
RustStorm schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:04:
Hehe, dan begin ik een beetje uit opties te geraken wat er mis zou kunnen gaan bij je whisperpraktijken. :)

Yeh, Nagrand is eigenlijk altijd m'n thuis geweest. Valt wel mee hoe dood het is. Alleen natuurlijk niet te vergelijken met servers als Silvermoon en Draenor.
Vanavond nog maar wat pogingen wagen :) In ieder geval nogmaals dank.

Nagrand ook al jaren mijn thuishaven (alhoewel jaren.. pas sindse cataclysm actief) en per toeval deze server uitgekozen.
Pas sinds deze shaman serieus op een andere server bezig.
Geeft wel weer wat frisse inzichten (en weinig gold op zak).

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er hier nog iemand van de trouwe posters die nog geen Beta key heeft en toch graag de Beta nog wil proberen ?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

- EDIT -
En al vergeven :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Zertaxka op 14-07-2016 12:33 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• detheavn
Weet iemand trouwens hoe ik de announcement van Blizzard moet lezen mbt de pre-patch? We gaan eerst een pre-patch krijgen met alle class changes etc, en 2 of 3 weken voor launch pas de legion invasion? Betekent dit wel dat we de scenarios in het begin van de pre-patch al kunnen verwachten? :|

Verwijderd

idd, eerst de prepatch met alle class changes. Of de scenario's er al in zitten van dag 1 weet ik niet, maar er is idd aangegeven dat de invasions enkele weken op zich laten wachten (uiterlijk 17 augustus wereldwijd)..

Overigens is het wel handig voor de mensen met preorder om te kijken of demon hunter levelen zodra deze uit is handig is of niet. Sowieso met de release zal het druk zijn in Mardum, maar ook de 1e paar dagen van de preoder release zal het behoorlijk druk kunnen zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 12:47 . Reden: extra info ]

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
detheavn schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:35:
Weet iemand trouwens hoe ik de announcement van Blizzard moet lezen mbt de pre-patch? We gaan eerst een pre-patch krijgen met alle class changes etc, en 2 of 3 weken voor launch pas de legion invasion? Betekent dit wel dat we de scenarios in het begin van de pre-patch al kunnen verwachten? :|
Volgens wat ik gelezen heb en denk hoe het is gaat het zo gaan:

- Pre-patch launch: Transmog en class changes
- Legion invasion points in azeroth
- Doom sayers in stormwind en Orgrimmar unlocked
- Dark whispers event unlocked
- Demon hunter unlocked
- Broken shore scenario unlocked
- Dalaran event unlocked

Alleen die laatste ben ik niet zeker of die niet gewoon bij de launch live gaat of ervoor.
Noiz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:08:
[...]
Alleen heeft zo ongeveer iedere class wel een dergelijke buff om te geven.
Nee, Paladin's nieuwe BoM is uniek. Andere class buffs worden niet meegerekend met DPS van de caster.

Ik zal hem nog 1 keer posten voor het geval je hem niet gelezen hebt:
Greater Blessing of Might
30 yd range
Instant
Requires Paladin (Retribution)
Requires level 42
Places a blessing on an ally that gives their attacks a 10% chance to deal 30% additional damage as Holy.

You may only have 3 Greater Blessings active at one time.
Let vooral ook op de laatste regel.

Ik zal meteen even paar quotes van devs posten toen men navraag ging doen over deze bijzondere buff:
Retribution Paladins will be balanced with the expectation that they’re using 3 total Greater Blessings (not necessarily just Might).

Question: What all is Blessing of Might intended to proc from? (Pets? DoT ticks? Itself? Trinket damage?)

ALL damage that comes from the buffed player (not pets/guardians), except for itself. Yes, DoT ticks. Yes, trinket damage.

We're still discussing the Pet part; we may extend that to pets/guardians in a future as well, so watch out for that. No promises.
Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.