Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 18:03
detheavn schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Ja, dat gaat 'm niet worden. Tot nu toe heb ik daar elke keer een key voor teruggekregen en geen geld. Heb even geen mogelijkheid om te zoeken, maar Blizzard blue poster heef ook bevestigd dat je alleen een key krijgt.

Dus als je achteraf iemand blij kunt maken met een reguliere Legion key, of deze kunt verkopen, dan kun je dat wel doen.
Ah, ik had voor de launch van WoD alleen gelezen dat je een refund kreeg, maar dat dit niet alleen een key zou zijn. Voor zover de refund >.<.

Dan is inderdaad een mogelijkheid om de key te verkopen. Wel jammer dat je geen geld terug krijgt. Ben benieuwd of anderen dit ook hebben gehad.

Maar jij had dus een collector's edition gekocht en je hebt een refund aangevraagd voor de digital copy van de game?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Ja, ik koop altijd de boxed CEs, maar ben ook zo'n drol die om 12u 's nachts meteen in wil loggen :p

Ik zou het echt een idee vinden als Blizzard "direct-access" keys zou uitgeven voor boxed CE's. Net zoals ik bij overwacht een key toegestuurd kreeg voor de early-access, zou Blizzard makkelijk zoiets in kunnen voeren voor WoW x-pacs. Maak het dan zo dat je max een level of 2 kunt levelen per character en dat de key max 1 of 2 dagen geldig is (ivm mensen die hun spel retour sturen).

Maar volgens mij is dat idee al vaker geopperd :p

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
mrsar schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:55:
whoooooo eindelijk na 162 runs, ashes of al'ar (en 162 is sinds een addon het is gaan bijhouden,het is waarschijnlijk een stuk meer :P )
Congratz, ik probeer het ook al 4 jaar :o

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Verwijderd

SonOfTorture schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:51:
[...]

Congratz, ik probeer het ook al 4 jaar :o
Gratz! Voelt heel fijn als die dropt
IK had hem bij 26 runs 😊

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:40:
[...]

Gratz! Voelt heel fijn als die dropt
IK had hem bij 26 runs 😊
Ik doe het al een paar maanden op 10 characters elke reset, zit nu op 364 runs en nog niks,
Rarity addon is echt deprimerend soms, voordat je Kael gaat looten al een popup krijgen met attempt # zoveel dat je alweer geen mount gedropt is ;(

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ashes is een pain inderdaad. Heb daar bijna 2 jaar over gedaan, Kael nam hem continu mee in z'n graf. Toen ik hem uiteindelijk had heb ik er bijna nooit gebruik van gemaakt, toch een beetje gedateerde skin.

Andere mounts had ik meer geluk mee:
- Raven Lord 3 runs.
- Stonecore dragon 4 runs.
- Dragon uit Vortex Pinnacle 3 runs.
- Ragnaros (egg of Malygzor) 4 runs.
- Invincible Reins (Arthas) 1 run.

Krijg alleen nooit die fire Raven Lord uit Firelands.

[ Voor 4% gewijzigd door Raptar op 08-07-2016 23:46 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 20:42
RNG is a bitch ;)

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Holy shit, heeft me 8 pogingen gekost, maar vanochtend eindelijk een mailtje in mijn inbox van Wowhead: Congratulations!

Goed begin van mijn 2 weken vakantie, al had ik daar hele andere plannen voor... ;)

• SoWTM
Raptar schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:45:
Ashes is een pain inderdaad. Heb daar bijna 2 jaar over gedaan, Kael nam hem continu mee in z'n graf. Toen ik hem uiteindelijk had heb ik er bijna nooit gebruik van gemaakt, toch een beetje gedateerde skin.

Andere mounts had ik meer geluk mee:
- Raven Lord 3 runs.
- Stonecore dragon 4 runs.
- Dragon uit Vortex Pinnacle 3 runs.
- Ragnaros (egg of Malygzor) 4 runs.
- Invincible Reins (Arthas) 1 run.

Krijg alleen nooit die fire Raven Lord uit Firelands.
Begin niet over Firelands, runs doe ik al vanaf Pandaria elke week, never dropped 8)7

Verwijderd

SonOfTorture schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:21:
[...]

Begin niet over Firelands, runs doe ik al vanaf Pandaria elke week, never dropped 8)7
Dat is die met ragnos toch ? Wat dropt die dan ?😬

• SoWTM
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:56:
[...]

Dat is die met ragnos toch ? Wat dropt die dan ?😬
Ik citeer :

Alysrazor has a low chance to drop Flametalon of Alysrazor.
Ragnaros has a low chance to drop Smoldering Egg of Millagazor.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Black Eagle schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 06:39:
Holy shit, heeft me 8 pogingen gekost, maar vanochtend eindelijk een mailtje in mijn inbox van Wowhead: Congratulations!

Goed begin van mijn 2 weken vakantie, al had ik daar hele andere plannen voor... ;)
gratz :)

Kreeg gisteren een mailtje van Blizzard, geselecteerd voor de beta. Beetje laat maar ga vandaag eens een kijkje nemen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Verwijderd

demokert schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:46:
Ik heb gisteren gekeken in de client maar zie nergens deze setting, ik kijk er wellicht volledig overheen...
Zou je er eens een screenie van willen maken? :)
Niet in de client, maar in de Battle.net applicatie - rechts van de "Play" knop staan wat buttons waaronder 1 met een tandwieltje - die wil je hebben!

Verder eindigt Warlords Season 3 op 19 juli - met een beetje mazzel komt de pre-expansion patch niet lang daarna... ;)

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Ik had hem inmiddels al gevonden :) .

• Sojiro84
  • Niet online
Black Eagle schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 06:39:

Ik kreeg gister ook eindelijk een mail voor de beta. Van Blizzard zelf. Beetje te laat though, de launch is om de hoek dus ga er geen gebruik van maken.

Deze keer lekker zonder kennis de uitbreiding spelen en er van genieten want weet niks van de uitbreiding behalve de standaard dingen.

Verwijderd

Iemand tijd voor de groove warden mount te behalen ??
SonOfTorture schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Ik citeer :

Ragnaros has a low chance to drop Smoldering Egg of Millagazor.
Dropte 1ste run, toen ik even ging om de raid achi te behalen ;)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Firelands... ja ooit nog een keer, heb een tijd lang veel Firelands gedaan voor de legendary quest daar, maar onderhand nog geen van beide mounts zien droppen. (En Only the Pentinent moet ik ook nog eens afmaken xD)

Zometeen eerst weer Dragon soul in voor die Blazing drake..

Verwijderd

Op t moment firelands aan t farmen.. Vanmorgen paar andere gedaan helaas geen drop voor mounts

Helaas geen drops..
Dan maar weer verder fishing op de sea turtle

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2016 09:20 ]

• demokert
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 08:26:
Iemand tijd voor de groove warden mount te behalen ??
Ik heb hem afgelopen weekend gehaald weliswaar met een boostgroep, die erg schappelijke prijzen vragen. Mocht je interesse hebben laat het me maar weten via een PM dan koppel ik je aan hen :)

Verwijderd

demokert schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:05:
[...]

Ik heb hem afgelopen weekend gehaald weliswaar met een boostgroep, die erg schappelijke prijzen vragen. Mocht je interesse hebben laat het me maar weten via een PM dan koppel ik je aan hen :)
Tot waneer is die tijd dat hij nog te behalen valt ? Zou fijn zijn als dat vanaf morgen ofzo kan vanavond geen tijd

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Tot waneer is die tijd dat hij nog te behalen valt ? Zou fijn zijn als dat vanaf morgen ofzo kan vanavond geen tijd
Tot en met 30 augustus is hij nog beschikbaar. Staat net op mmo-champion in een blue post.
Zoo... deze jongen is weer terug van vakantie.

Dus, zeer waarschijnlijk is het tijd om m'n sub weer te reactiveren in verband met de prelaunch patch :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:52:
Zoo... deze jongen is weer terug van vakantie.

Dus, zeer waarschijnlijk is het tijd om m'n sub weer te reactiveren in verband met de prelaunch patch :)
Welcome back :)
De patch is er nog niet hoor , dus je hebt nog even

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:04:
[...]

Welcome back :)
De patch is er nog niet hoor , dus je hebt nog even
Thannks!

Ja, heb volgens mij voorbij zien komen dat het binnen nu en twee weken zal zijn. :) 6 weken voor release o.i.d. :)

Nou ja, rustig afwachten en zien wat het zal inhouden. Iemand trouwens al leuke guides gezien betreffende de nieuwe skills en talents enzo? Ben zelf namelijk te lui om alles zelf ui te vinden. Heb liever dat theorycrafters dat voor mij doen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Blue post - Win een bètakey voor World of Warcraft: Legion

Blizzard gaat meer spelers toelaten tot de besloten bètatest van World of Warcraft: Legion. Dat wil zeggen dat ook wij weer een flink aantal keys weg moegen geven, die toegang geven tot de bèta. We hebben ruim 300 keys, die we mogen verdelen. Dat gaan we doen op dinsdag 12 juli, om 12:00 uur precies. Hou de frontpage van Tweakers in de gaten, daar kun je terecht om aan de actie deel te nemen.

Let wel, het gaat om 300 keys terwijl de ervaring leert dat de belangstelling waarschijnlijk veel groter is. We geven de keys op de volgende wijze weg; bij iedereen die aangeeft een key te willen, laten we een virtuele dobbelsteen (random generator) bepalen of hij of zij een key wint. Heeft degene geluk, dan gaat er een key van de stapel en dat proces gaat door tot alle keys vergeven zijn. Heeft is dus zaak enigszins op tijd een poging te wagen. Je hebt immers maar één kans per account. Bovendien kunnen enkel bestaande account meedingen en geen nieuw aangemaakte accounts.
Paul Hulsebosch schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:04:
[color=#0000ff]Blue post - Win een bètakey voor World of Warcraft: Legion[/color]

Blizzard gaat meer spelers toelaten tot de besloten bètatest van World of Warcraft: Legion. Dat wil zeggen dat ook wij weer een flink aantal keys weg moegen geven, die toegang geven tot de bèta. We hebben ruim 300 keys, die we mogen verdelen. Dat gaan we doen op dinsdag 12 juli, om 12:00 uur precies. Hou de frontpage van Tweakers in de gaten, daar kun je terecht om aan de actie deel te nemen.

Let wel, het gaat om 300 keys terwijl de ervaring leert dat de belangstelling waarschijnlijk veel groter is. We geven de keys op de volgende wijze weg; bij iedereen die aangeeft een key te willen, laten we een virtuele dobbelsteen (random generator) bepalen of hij of zij een key wint. Heeft degene geluk, dan gaat er een key van de stapel en dat proces gaat door tot alle keys vergeven zijn. Heeft is dus zaak enigszins op tijd een poging te wagen. Je hebt immers maar één kans per account. Bovendien kunnen enkel bestaande account meedingen en geen nieuw aangemaakte accounts.
Goed te lezen dat het dit keer niet first come first serve is Paul. Het kan nóg eerlijker als er sprake is van een loting na een sluitingsdatum, zodat écht iedereen evenveel kans heeft .Maar dit is absoluut stuk beter dan de vorige give-away!

Ik wens iedereen dan ook veel geluk!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Blue post - Win een bètakey voor World of Warcraft: Legion
Mooie actie :Y

Alleen jammer dat er van de 300 keys maar weinig terecht zullen komen bij de mensen die hun gezicht hier laten zien in dit forum. :N

In ieder geval veel geluk voor de posters hier die nog een key willen bemachtigen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• detheavn
Beta toegang zou leuk zijn, maar op dit moment wel een beetje laat :p
Heb al heel veel getest op de PTR, maar dat is natuurlijk wel op level 100, dus zonder artifacts. Enige wat ik eigenlijk nog wil testen zijn de demon hunters, wat op de PTR jammergenoeg niet gaat.

Ben niet van plan een digitale versie te pre-orderen voor de vroegere DH unlock, aangezien dit de eerste launch is waar ik moet werken, dus 's nachts niet de tijd heb om meteen te spelen :p

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:57

amphora

Websites & Fotografie

Zeker (te) laat, PvP S3 stopt volgende week dinsdag dus ik verwacht woensdag daarop gelijk pre-patch en dan kan ik ook alle nieuwe skills van m'n main/alts testen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• dylandejonge
  • Laatst online: 06-11-2024

dylandejonge

Online Marketing Stratego

Zertaxka schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Mooie actie :Y

Alleen jammer dat er van de 300 keys maar weinig terecht zullen komen bij de mensen die hun gezicht hier laten zien in dit forum. :N

In ieder geval veel geluk voor de posters hier die nog een key willen bemachtigen.
Zeker een mooie actie, Ik doe gewoon lekker mee hoor O-) !

Whatever the problem - Be part of the solution

Verwijderd

Sta op het punt om weer te beginnen en ben opzoek naar wat advies. In het verleden een Priest, Rogue en Mage gehad maar met de boost to 100 mogelijkheid toch stiekem aan het kijken naar een reroll. Met oog op Legion, is het nog zinvol om een Warrior te rollen? Puur casual gaming met mogelijkheid om toe te werken naar endgame?

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:57

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:09:
Sta op het punt om weer te beginnen en ben opzoek naar wat advies. In het verleden een Priest, Rogue en Mage gehad maar met de boost to 100 mogelijkheid toch stiekem aan het kijken naar een reroll. Met oog op Legion, is het nog zinvol om een Warrior te rollen? Puur casual gaming met mogelijkheid om toe te werken naar endgame?
Iedere class heeft z'n waarde en dus zinvol. Gewoon doet wat jezelf het leukste vindt.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Ik wens iedereen dan ook veel geluk!
Inderdaad, geluk ermee. Voor mij wordt dit de eerste keer zonder beta, ik zal niet mee doen aan de actie. Ik vertrek deze week voor vakantie en laat het voor iemand die er meer tijd voor heeft.
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:09:
Precies wat Amphora al zegt: je moet gewoon lekker gaan spelen wat JIJ leuk vindt om te spelen. Het is immers een spel waar je plezier aan moet beleven. Zou beetje onzinnig zijn een spel te spelen met een class die je niet zo ligt, maar wel speelt omdat anderen dat "nodig" zouden vinden. :)

Nogmaals: lekker spelen wat jij wilt en het leukste vindt. :)

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 13:12
[color=#0000ff]Blue post - Win een bètakey voor World of Warcraft: Legion[/color]

Can i say Woehoee?

Yes i can.

Good luck everyone :D

Verwijderd

amphora schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:27:
Iedere class heeft z'n waarde en dus zinvol. Gewoon doet wat jezelf het leukste vindt.
Zolang het een dwarf beastmaster hunter is, natuurlijk... ;)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:36
Gisteren op Doomhammer een nieuwe character aangemaakt. Shaman dit keer. Wel lekker om eens helemaal opnieuw te beginnen op een nieuwe realm.

Ben nog op zoek naar een social guild :)

Verwijderd

Zeker een leuke manier om toegang te krijgen tot de beta.
Ik zal er zeker eentje proberen te bemachtigen:9

_/-\o_
WOO! Gister mythic gedaan voor het eerst sinds weken:

Fel Lord Zakuun, 6 attempts en plat. Soaken ging niet helemaal lekker, maar toen we dat doorhadden ging het snel.

Shadow Lord Iskar, 4 attempts en plat. 1x in alle attempts de chains gezien. Andere attempts ging de add zo snel dood dat we geen last er van hadden.

Dus nu hebben we plat:

Hellfire Assault
Reaver
Kormrok
Council
Killrog
Socrethar
Zakuun
Iskar

Voelt toch goed :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Met de pre-patch voor de deur is het raiden bij ons nu echt in elkaar gedonderd. 1 main healer ragequit, 1 DPS on break, 2 healers geleaved. Nou deden we Manno Mythic toch maar met 2 healers, maar gisteravond kwamen er weer teveel mensen niet opdagen en ging de raid niet door.

Cutting Edge was al een zeer kleine kans, maar ook Manno lijkt er niet in te zitten. Officers hebben gisteren iedereen groen licht gegeven om te puggen of boosts te halen mocht men perse die achievement willen. Normaliter heerst bij ons de regel dat main raiders met niet-guild raids niet verder mogen progressen dan dat het main raid team is. Tevens zijn mythic boosts ook not-done voor main raiders. Zodoende hebben we de afgelopen 2 maanden al 3 main raiders uit de guild gekicked die dachten dat het wel "ok" was om met een andere guild cutting edge te halen.

Het gevolg is nu dat we vanaf Legion veel strictere rules gaan hebben. 90% attendance vereist. Natuurlijk uitzonderingen op RL gebeurtenissen waar niemand controle over heeft. Gebeurt het opvallend veel, dan 1 strike. Niet op komen dagen voor raids zonder goede reden of enige melding dat je er niet bent, 1 strike. Geregeld niet op tijd aanwezig en vooral klaar/voorbereid zijn, 1 strike. Bullshitting op teamspeak tijdens progress raids, 1 strike. Dat gebeurde zo vaak door paar gasten, haalde de hele focus uit die raids. 3 strikes = uit het raidteam. Uiteraard wel een decay systeem om van je strikes af te komen.

Hard, maar het was gewoon nodig. Het laidback in onze guild eiste echt zijn tol ten kostte van een heleboel andere mensen. Vanaf Legion zijn we niet meer casual-progressive, maar semi-hardcore.

• demokert
Dat zie je jaarlijks gebeuren, ook zonder nieuwe content (summercrush).
Een puur NL raidgroup zou ideaal zijn :)
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:45:
Dat zie je jaarlijks gebeuren, ook zonder nieuwe content (summercrush).
Een puur NL raidgroup zou ideaal zijn :)
Paar keer geprobeerd, maar het niveau is niet voor mij. Ook merk dat vooral in Taal specific guilds (ik heb het gezien in duitse en NL guilds) al snel een soort "officer group" ontstaat. Die hebben dan vaak speciale behandeling, kunnen geen kritiek verdragen. Doen nooit wat fout tijdens progress etc :+

Dat merk ik gelukkig wat minder in de wat internationale guilds.

Maar ja, ik heb uberhaupt weinig geduld voor dat gedrag. Als officers zich meer gaan vinden dan de members qua waar ze mee wegkomen en niet, dan is het voor mij snel gedaan.
Kan ook een deel aan mij liggen, ik ben gewoon doodeerlijk in wat er fout gaat tijdens progress raids. Wiped 1 persoon ons? Dan zal ik dat ook gewoon zeggen. Helaas nu al een paar keer meegemaakt dat het dan een officer was en er gelijk gezeik was "want officers doen dat nooooit" 8)7

Als er nou eens een sociale raiding guild zou zijn die serieus met progress om gaat, en nog een beetje lol heeft, dan zou ik helemaal blij zijn. Maar die nog niet gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 12-07-2016 11:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• demokert
Ik heb er goede ervaringen mee, wij hadden destijds erg snel de huidige content gecleared, en dat officers groepje tja, ik vind dat iedereen gelijk is... allemaal lid van de groep, dus loot e.d. eerlijk verdelen :)

Sterker nog in Legion heb ik al een paar NL mensen waarmee we een groep gaan vormen, dus wie weet wat voor moois dat kan brengen :)
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
Ik heb er goede ervaringen mee, wij hadden destijds erg snel de huidige content gecleared, en dat officers groepje tja, ik vind dat iedereen gelijk is... allemaal lid van de groep, dus loot e.d. eerlijk verdelen :)

Sterker nog in Legion heb ik al een paar NL mensen waarmee we een groep gaan vormen, dus wie weet wat voor moois dat kan brengen :)
En dat is dus precies wat ik mis in veel guilds. Je bent er samen voor om progress te maken :) Helaas vergeten veel guilds dit en worden er al snel groepjes gevormd.

Hell, de vorige guild waar ik in zat, mocht ik geen mensen gearen via Normal/Heroic HFC, want die mensen moesten het zelf maar doen. En ik moest maar zelf gaan gearen via mythic pugs 8)7

Dus wat deden een tank en ik? Gewoon schijt aan, normal/heroic pug, en een zooi guildies gegeared. En uiteraard de officers die kwamen tijdens de main raid "Ja, dat was ons idee, goed he!"

Rond Legion maar even kijken wat m'n huidige guild gaat doen, welke class ik wil spelen (waarschijnlijk Shadow Priest). En dan kijken wat de opties zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 12-07-2016 11:11 ]

• demokert
Hmm das minder inderdaad. Maar wellicht kunnen we met een paar man die echt willen wel iets opbouwen. Niet perse een Tweakers guild, dat blijkt helaas niet te werken, maar een eigen guild die redelijk casual is toch wat voor elkaar boksen? :)

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 16:46
In vond het in de gathering of tweakers guild wel goed geregeld. Tuurlijk heb je officers nodig om te zorgen dat mensen online (blijven) komen. De officers werden ook om de paar maanden verandert als het nodig was. Loot ging voor zover ik het kan beoordelen heel eerlijk. Je bent vrij om te puggen wat je wilt, als het maar niet ten koste gaat van de raid dagen met de guild. Het enige minpuntje misschien voor sommige is dat de progress niet heel snel gaat, maar dat was ook te wijten aan de weinige mensen die we hadden, mensen die opeens niet meer komen en de constante aanpassingen aan het roster daardoor.

Ik hoop dat we met legion (of de prepatch) de GoT guild weer op kunnen starten, en wat langer actief kunnen houden. Of natuurlijk iets soortgelijks zoals hierboven wordt aangegeven door anderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kroketje op 12-07-2016 11:22 ]

• demokert
Kroketje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:21:
In vond het in de gathering of tweakers guild wel goed geregeld. Tuurlijk heb je officers nodig om te zorgen dat mensen online (blijven) komen. De officers werden ook om de paar maanden verandert als het nodig was. Loot ging voor zover ik het kan beoordelen heel eerlijk. Je bent vrij om te puggen wat je wilt, als het maar niet ten koste gaat van de raid dagen met de guild. Het enige minpuntje misschien voor sommige is dat de progress niet heel snel gaat, maar dat was ook te wijten aan de weinige mensen die we hadden, mensen die opeens niet meer komen en de constante aanpassingen aan het roster daardoor.

Ik hoop dat we met legion (of de prepatch) de GoT guild weer op kunnen starten, en wat langer actief kunnen houden.
Ik bedoelde meer dat die guild al snel redelijk "dood" leek.

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 16:46
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Klopt. Het was lastig om met de weinige content die er was, mensen te behouden. Recruiten binnen Defias Brotherhood was ook onmogelijk, omdat de server bijna dood leek te zijn (als het om NLers ging). Dus ja, er kwamen weinig mensen bij en er gingen veel mensen weg. Toch HFC HC kunnen clearen met een deel van de guild, dus sommige hebben het lang vol gehouden.

En zoals Bartske hieronder zegt, hebben we veel lol gehad. En dat is voor mij het belangrijkst. Een hardcore raiding guild is niks voor mij.

Maar goed, ik sta open voor suggesties. Als de GoT guild niet meer terug komt, dan heb ik iets anders nodig 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Kroketje op 12-07-2016 11:29 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Ben ik niet met je eens, ik heb zelf tijdens deze expension een erg leuke tijd in de Tweakers guild gehad. Zeker met Highmaul en BRF hebben we goed geraid en hadden we altijd genoeg mensen (en zeker ook veel lol op TS). Tijdens HFC nam het helaas ietsje af, zeker toen de meeste mensen de content op heroic gecleared hadden vonden veel mensen het wel weer mooi geweest (ook wel te begrijpen). Ik zelf ook en heb toen mn sub gecanceled. Nu heb ik toevallig gister weer geresubbed en wil graag een rogue naar 100 brengen, de nieuwe specs lijken me erg interessant. Ik denk dat voor legion er weer veel mensen gaan resubben en heb er vertrouwen in dat er ook in legion weer gewoon geraid kan worden :)
In Mists heb ik veel plezier gehad met de Tweakers guild, uiteindelijk door onenigheid met een Officer (Stefan oid) er uit gestapt omdat ik daar geen moeite in wilde steken. Maar wel altijd lol gehad.
Het was niet te serieus, en het was niet te casual.
Alleen toen merkte je al dat tijdens het starten van de guild (waar ik en anderen ook toen bijwaren) tot na Siege het al aardig aan het doodbloeden was. RPPVP was toch en hindernis voor veel mensen, vooral op Defias waar we zwaar outnumbered waren.

PVP server kan geweldig zijn, maar ik denk dat als je echt een "succes" wil hebben, je gewoon een goede drukke PVE server moet hebben waar veel Nederlanders actief zijn, en een leuke raiding core aan guilds.

• demokert
corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:36:
PVP server kan geweldig zijn, maar ik denk dat als je echt een "succes" wil hebben, je gewoon een goede drukke PVE server moet hebben waar veel Nederlanders actief zijn, en een leuke raiding core aan guilds.
Dat is op de realm waar ik speel "Draenor" dus het geval!
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Draenor, Silvermoon, zo heb je meer van dat soort servers :)

Ik ga zelf langzaam zoeken naar een raiding guild. Net te horen gekregen dat er voor mij en 4 anderen geen plek meer is in Legion raiding. Vrienden van officers krijgen voorrang over veterans in de guild 8)7
Ik kan er tegen in gaan, aangeven dat ik steeds top 3/4 DPS zat, geen mechanic fouten maakte (soms wel uiteraard, niemand is perfect). Maar ik heb geleerd dat dat niks helpt.

Dus maar zoeken naar een guild die zoekt:

Shadow Priest
Vengeance DH tank
Protadin
Warlock

Of whatever nodig is van above :D

met al aardig wat Beta experience :+

demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Goh welke NL guild was dat dan op Draenor?

• demokert
@Kaap, ik heb in een aantal guilds gezeten die internationaal waren. Maar er zitten gewoon ontzettend veel NL/BE mensen.

De Nederlandse guilds anzich zijn niet super naar mijn mening overigens. Maar met een vast groepje mensen die weten wat ze doen, kun je mooie dingen bereiken :).
demokert schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:55:
@Kaap, ik heb in een aantal guilds gezeten die internationaal waren. Maar er zitten gewoon ontzettend veel NL/BE mensen.

De Nederlandse guilds anzich zijn niet super naar mijn mening overigens. Maar met een vast groepje mensen die weten wat ze doen, kun je mooie dingen bereiken :).
Compleet mee eens, alleen ik verwacht daar te veel van denk ik. Als mensen tijdens progress fights gaan zitten praten over wat ze gaan doen in het weekend, doe je het bij mij al snel fout.
Focus op het gevecht, daarna onzinnig kletsen :+

Verwijderd

Geen geluk, geen key ;/ hopelijk voor andere meer geluk..

edit: Key gekregen van Wognummer, zo super bedankt :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 12:28 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:48

Nitai

Live the life you love.

Waar kon je je aanmelden?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Azerox
Zelf heb ik helaas niet gewonnen (dacht even dat first get was dus zat om 12u klaar).

Ik heb de key van Avacon01 gekregen. Much love.

Van wowhead tot mmo champ tot demon bountys gedaan > geen resultaat.

Als ik ergens anders nog 1 win dan maak ik hier iemand blij natuurlijk.

Succes iedereen!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
Ik heb een Key ontvangen! Dank Tweakers, nu eens kijken hoe de ping/ms is vanuit Australië 🙃

• detheavn
Ik heb geen linkje gezien voor de beta, waarschijnlijk niet goed gekeken of al te laat geweest :(
Ach ja.

• Azerox
detheavn schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:27:
Ik heb geen linkje gezien voor de beta, waarschijnlijk niet goed gekeken of al te laat geweest :(
Ach ja.
https://tweakers.net/key/llksavlsvarg

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:25
Linkje geef helaas bij mij de boodschap, helaas niks gewonnen misschien de volgende keer meer geluk ;)

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Alle bètakeys voor World of Warcraft: Legion vergeven

De actie is afgelopen; alle bètakeys zijn vergeven. We wensen iedereen die een key gewonnen heeft veel plezier. Voor iedereen die niet gewonnen heeft; de uitbreiding verschijnt al eind augustus, dus je hoeft niet lang te wachten...

• Azerox
Bedankt Tweakers.net en de mensen die hun key aanbieden!

• demokert
corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Compleet mee eens, alleen ik verwacht daar te veel van denk ik. Als mensen tijdens progress fights gaan zitten praten over wat ze gaan doen in het weekend, doe je het bij mij al snel fout.
Focus op het gevecht, daarna onzinnig kletsen :+
Ook mee eens, of tijdens een break gedurende een raid. Tijdens een raid is het gewoon serieus zijn :)

OT: Ik heb ook een beta key gewonnen *O*

• detheavn
Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:50:
Voor iedereen die niet gewonnen heeft; de uitbreiding verschijnt al eind augustus, dus je hoeft niet lang te wachten...
We wachten al sinds 6 augustus 2015, dus het voelt al te lang :p

Haha, ach ja. Ben eindelijk wel weer eens heel enthousiast over een expansion. Ik was niet echt super enthousiast over WoD, maar heb me toch vrij goed weten te vermaken. Het is voornamelijk de grote leegloop wat het saai maakt. Weinig guildies offline, dus met een select groepje spelen we dan vaker andere spellen. Voor mij kan de pre-patch iig niet snel genoeg komen :D

• demokert
Btw mocht iemand een key over hebben hou ik me aanbevolen voor mijn zus(je). Ze wil na een paar jaar "pauze" gehouden hebben wel eens kijken wat Legion te bieden heeft.

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:42
Ik ben ook aan het denken terug te komen... Tweakers guild? Mag ik daar 1x per week in meedoen? :) Ik was/ben een ervaren healer en heb altijd op Mythic level gespeeld(2x per week, 800-900 world ranking).

Ik ben er nog niet uit of ik terug ga spelen. Een MMO champ openen en alles weer eens op mijn gemak lezen. Hopelijk komt er nog een 2de ronde beta keys want ik was helaas net telaat terug van de lunch, haha.

Gr

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gisteren flink wat lol gehad met Pandaria raids doen met een groepje.. toch weer wat achievements erbij.. maar Durumu bleek een lastige.. en Ji-Kun hebben ze de boss zo hard gezerged dat het ei nog niet was gespawned..

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-11 15:48
Sinds lange tijd bezoek ik al Tweakers.
Als sinds 2005, al veel zien gebeuren. Ook sinds 2005 speel ik al WoW (beta toen).
Onlangs ben ik zelf begonnen met een guild op Silvermoon.

The Silver Hand (ook tweakers/9lives.be leden die hier lid van zijn)
Eu-Silvermoon (alliance)
GM: Necras - Guildmaster.
OF op ons discord channel (voor raiden en pvp.)
http://thesilverhand.gamerlaunch.com/

We zijn op zoek naar nieuwe leden.
We houden iedere maand een old school world pvp event en guild meetings in stormwind. Waarna we wat gaan rondwandelen in Stormwind.

Raiden zal plaatsvinden van zodra legion uitkomt.
Wss de woensdag en zaterdag (alle leden zijn 18+)
Als jullie geïnteresseerd zijn in een nieuwe actieve guild met een sterke basis, gelieve eens langs te komen op de website.

[ Voor 28% gewijzigd door Qinshi op 12-07-2016 14:16 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:22
QInshi schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:13:
Als sinds 2005, al veel zien gebeuren. Ook sinds 2005 speel ik al WoW (beta toen).

Eu-Silvermoon

We houden iedere maand een old school world pvp event en guild meetings in stormwind. Waarna we wat gaan rondtjolen in Stormwind.
Als jullie geintresseerd zijn in een nieuwe actieve guild met een sterke basis, gelieve eens langs te komen op de website.
Als je guild meetings hebt in SW neem ik aan dat je Alliance bent? :)
Mogelijk meld ik me binnenkort wel dan, wel weer leuk een actieve guild. Speel al jaren solo.

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 12-07-2016 14:17 ]

• Qinshi
Inderdaad ;p
EU-Silvermoon is voor 90% in handen van de Alliance.
PVE server. maar je kan nog altijd in pvp de horde gaan plagen.

• Awesomo4k
QInshi schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:18:
Inderdaad ;p
EU-Silvermoon is voor 90% in handen van de Alliance.
PVE server. maar je kan nog altijd in pvp de horde gaan plagen.
90% ally... dat is Horde pesten... niet plagen haha...

• Awesomo4k
Vol is vol

[ Voor 77% gewijzigd door Awesomo4k op 12-07-2016 14:48 ]

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:54
Damn, dat is niet mis :p

[ Voor 14% gewijzigd door sc0ut84 op 12-07-2016 14:48 ]

• detheavn
Iusedto schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:34:
Silvermoon en Dreanor zullen wel weer lekkere queue's krijgen bij de launch
Is de hele reden waarom ik 'm vorige x-pac gepeerd ben van Silvermoon :p

• Awesomo4k
Ik zat op Chromaggus en Al Akir horde... Nou die waren dood... dus ik nam de Queue voor lief.... Nu was dat wel nog in de niet Xrealm periode... dus als er niemand was.... was er ook niets te doen...

Was er blij... Moest alleen soms remote 1-2 uur van te voren inloggen en in RFC gaan staan in combat... Was goed te doen voor 2-3 weken :)
QInshi schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:13:

Eu-Silvermoon (alliance)
http://thesilverhand.gamerlaunch.com/

We houden iedere maand een old school world pvp event en guild meetings in stormwind. Waarna we wat gaan rondwandelen in Stormwind.

Als jullie geïnteresseerd zijn in een nieuwe actieve guild met een sterke basis, gelieve eens langs te komen op de website.
The Silver Hand ken ik! Die hebben we soms meegehad in HFC heroic :D (Zat toen nog in Carnage, nu in Direct Defiance).

Wel leuk om andere Silvermoon mensen te zien :D

Verwijderd

Zijn hier trouwens mensen die op Hellfire spelen? Er lopen flink wat Nederlanders rond, daar, dus het zou haast wel moeten...

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:36
Doomhammer / Turalyon hier. Nog een laatste poging tot cutting edge met openraid vanavond en komende week. Wie weet lukt het alsnog :)

Verder vooral voorbereiden op Legion in de guild. De afgelopen expansion heeft geleerd dat het hebben van een mythic team veel lastiger is dan het daadwerkelijk omleggen van mythic bosses... Hopelijk gaat dat dus wat soepeler komend jaar.
IK speel zelf op Silvermoon en Draenor dus ik verwacht wel problemen in de expansie.
Heb gelukkig nog een Horde lvl 100 lock op een low pop realm en dan ga ik die wel spelen :)

FUMES et CARNES

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:36
Voordeel van mijn popkes op The Sha'Glade Cartel. Als daar al queues gaan komen dan zal dat niet heel lang duren :P
Als die te vol zit kan ik nog naar Aerie Peak, AD (die zal tjok vol zitten), Chamber of Aspects uitwijken.
Zit net het filmpje te kijken van Preach over de enhancement Shaman en dat ziet er ook wel weer erg goed uit zeg.
YouTube: Enhancement Shaman Complete Preview - Legion

Shammy was mijn main in Vanilla ( two hander windfury FTW)

Tot nu toe vind ik persoonlijk WW monk en Enhance shaman en Fury warrior het leukst er uit zien met alle veranderingen.
En, aangezien ik eindelijk een beta key heb kan ik ze snel gaan testen lol :)

FUMES et CARNES

• Awesomo4k
Iusedto schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:59:
En, aangezien ik eindelijk een beta key heb kan ik ze snel gaan testen lol :)
Jealous!! }:O
Nieuwe functie in Legion:
World of Warcraft offers many opportunities to engage with other players in a variety of ways and to help support positive experiences in these engagements we wanted to inform you of a new silence penalty we will be implementing with the pre-expansion patch for Legion. Depending on the type of report, players who are found to be abusive in chat or engage in inappropriate chat behaviors may be silenced from engaging in certain ways within the game.

The Silence Penalty
Following the Legion pre-expansion, any player who is reported multiple times under the Spam or Abusive Chat categories will, after investigation, receive an account-wide silence penalty. While this penalty is active, the silenced player will find that their ability to chat with others is greatly limited.

Silenced Players Are Unable to:
Talk in Instance Chat (Raid, Party, and Battlegrounds)
Talk in global channels that are auto joined (such as General or Trade)
Create Calendar Invites/Events
Send in-game mail
Send Party Invitations
Send War Game Invitations
Send Invitations to Duel
Update a Premade Group Listing
Create a New List for a Premade Group

Silenced Players Are Able to:
Whisper to friends (both WoW friends and Battle.net Friends)
Reply to Whispers from Non-friends
Party/Raid Chat (with Invited Players)
Create Parties and Raids
Talk in Global Channels that have a moderator
Share Quests
Sign up for a pre-made group

The first time a player is silenced, their chat will be restricted for 24 hours. This duration will double for each silence penalty received after the first, and there is no maximum. This means that players who receive multiple silence penalties may find themselves unable to chat for a very, very long time.

Silenced players will be receiving a notification when attempting to send a message to a channel in which they have been restricted.The first time a player is silenced, their chat will be restricted for 24 hours. This duration will double for each silence penalty received after the first, and there is no maximum. This means that players who receive multiple silence penalties may find themselves unable to chat for a very, very long time.

By using the in-game report tool to identify players who may be engaging in inappropriate interactions within the various channels, you’ll be helping create the type of community we all want to take part in.
Zou tijd worden. Hopelijk wat minder trolls nu :p

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:14:
Zou tijd worden. Hopelijk wat minder trolls nu :p
Ik hoop dat drive-by guild-invites ook onder "inappropriate chat behaviors" vallen...
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Ik hoop dat drive-by guild-invites ook onder "inappropriate chat behaviors" vallen...
Inderdaad.. zit nu 2 characters te boosten door RaF, wat gebeurt er? Elke 10 seconden een Guild invite op de 2 lowbies >_< Erg irritant. natuurlijk kan je het uitzetten, maar dat gaat het probleem niet aanpakken.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-11 17:48
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Guild invites kun je uitzetten in de interface opties volgens mij. :)
Ik wordt gek.. Heb de volgende characters:

Legion options

100
Druid Coutil
Priest Cambric
Paladin Krondorian
Hasture Rogue
Lafaer Shaman
Mortase Monk

90+
Eyelet Warlock
Faunra Death Knight

Maar wat ga ik spelen (Overigens, de persoon die de benaming van Eyelet en Cambric kan verklaren krijgt een E-cookie!) in Legion.
Guild vinden op Silvermoon is hell op dit moment. 90% zoekt voor mythic hardcore raiding, waar ik echt geen zin in heb. En op Emerald Dream (Waar de Rogue, Shaman & Monk zitten), is er al helemaal niks..

Druid gaat het niet worden, vind balance niet meer zo leuk
Priest zou ik graag doen, alleen iedereen zoekt een guild als shadow priest nu
Paladin, niemand zoekt een tank, maar zou wel terug gaan naar m'n "roots"
Rogue, nog niet zeker over
Shaman, een optie
Monk, een optie

Iemand ideeën? Een raiding guild op Emerald Dream of Silvermoon die mensen zoekt?

Verwijderd

Cambric is een soort linnen cloth - en dat draagt een priest. De link van Warlock met eyelet ontgaat me... ;)

• Qinshi
corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:01:
Ik wordt gek.. Heb de volgende characters:

Legion options

100
Druid Coutil
Priest Cambric
Paladin Krondorian
Hasture Rogue
Lafaer Shaman
Mortase Monk

90+
Eyelet Warlock
Faunra Death Knight

Maar wat ga ik spelen (Overigens, de persoon die de benaming van Eyelet en Cambric kan verklaren krijgt een E-cookie!) in Legion.
Guild vinden op Silvermoon is hell op dit moment. 90% zoekt voor mythic hardcore raiding, waar ik echt geen zin in heb. En op Emerald Dream (Waar de Rogue, Shaman & Monk zitten), is er al helemaal niks..

Druid gaat het niet worden, vind balance niet meer zo leuk
Priest zou ik graag doen, alleen iedereen zoekt een guild als shadow priest nu
Paladin, niemand zoekt een tank, maar zou wel terug gaan naar m'n "roots"
Rogue, nog niet zeker over
Shaman, een optie
Monk, een optie

Iemand ideeën? Een raiding guild op Emerald Dream of Silvermoon die mensen zoekt?
Wij zoeken nog leden voor ons toekomstig raid team.
The Silver Hand, Silvermoon.
(word ook regelmatig gepost in de general chat. Hoe ga je anders leden vinden? ffs.)

Zie vorige pagina voor info: Discordchannel, website, en veeel vlamingen en nederlanders in de guild, hoewel die internationaal is

Je mag me altijd whisperen op: Necras/alrya/Parcifal.

[ Voor 5% gewijzigd door Qinshi op 12-07-2016 20:48 ]

• vlugejapiee
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-10 20:07
Heeft er iemand toevallig nog 1 key over ik zou echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag de beta willen spelen hahaha

• skassie
  • Laatst online: 13-11 10:27
Cambric ook gebruikt in de EHBO dus Healing priest

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Verwijderd

Vertel dan ook gelijk even waarom! :)
skassie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:11:
Cambric ook gebruikt in de EHBO dus Healing priest
close maar nee, eyelet komt van zelfde basis af en heeft weer niks met ehbo te maken :p

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.