Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Bedankt voor de link _/-\o_

Na wat doorklikken kon ik lezen dat de mail versie ook nog blijft bestaan voor hunters en shamans (Chain of the Scarlet Crusade). De plate versie is een nieuwe set (Scale of the Scarlet Crusade).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Heerlijk om mensen beetje te plagen in WoW.
Kreeg een guild invite voor een Semi Hardcore guild en toen ik aangaf dat semi hardcore niet kan, je bent of Hard Core of niet. En dat zoiets vergelijkbaar is met een vrouw die een beetje zwanger is.

Wordt ik daarna op ignore gezet _/-\o_

FUMES et CARNES

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ach ja zo heb je altijd wel wat.. ik kwam onlangs een discussie tegen over het moeten verdwijnen van LFR want je moest je best maar doen om te raiden en dat koste tijd en moeite..

Versus, voor casuals is LFR ideaal want lekker makkelijk.

Ik heb me er maar niet mee bemoeid, was wel ff grappig om te lezen hoe lijnrecht mensen soms tegenover iets kunnen komen te staan om iets als een game.

En dat is wat mij betreft meteen de reden dat LFR gewoon een plek heeft in de game, er zijn genoeg mensen die er gebruik van maken. Het zou alleen geen verplichting moeten zijn, als je een hardcore raider bent en vol voor Mythic gaat dan zou je niet LFR in moeten om valor te verdienen zoals nu het geval is.

Verschillende difficulties voor verschillende doelgroepen en daar zou niks mee moeten zijn wat mij betreft.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
icemotion schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:52:
Het zou alleen geen verplichting moeten zijn, als je een hardcore raider bent en vol voor Mythic gaat dan zou je niet LFR in moeten om valor te verdienen zoals nu het geval is.
Bij LFR heb ik niet zozeer het gevoel dat ik mij verplicht voel om het te doen voor Valor. Dat gevoel heb ik wel heel erg bij mythic dungeons en is ook iets dat mij mateloos irriteert. Behalve Valor heb ik verder ook niks aan die dungeons maar ik heb ze wel nodig. Blijft spijtig dat raidbosses geen valor meer geven zoals in het verleden het geval was.

Verwijderd

Na verschillende pogingen om een challenge mode groep voor elkaar te krijgen of via openraid een fatsoenlijke groep te vinden (op een haalbaar tijdstip) gisteren er maar wat goud tegenaan gesmeten.

Ik moest dps-en ipv healen, dat had ik niet gedaan sinds ik level 100 was geworden en dat was merkbaar. Pas bij de laatste twee was mijn dps enigzins redelijk te noemen in vergelijking met de andere twee dps. :X

Voelt toch niet zo goed als (grotendeels) zelf doen :( in MoP viel de groep vlak voor einde van de expansion uit elkaar toen ik er nog drie goud moest halen (wel al zilver in die 3) en heb ik me alleen door die laatste drie laten boosten.

Maargoed, ik heb de portals en die zijin handig als ik straks in Legion aan missende achievements ga werken.
icemotion schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:52:
Ach ja zo heb je altijd wel wat.. ik kwam onlangs een discussie tegen over het moeten verdwijnen van LFR want je moest je best maar doen om te raiden en dat koste tijd en moeite.

Versus, voor casuals is LFR ideaal want lekker makkelijk.

Ik heb me er maar niet mee bemoeid, was wel ff grappig om te lezen hoe lijnrecht mensen soms tegenover iets kunnen komen te staan om iets als een game.

En dat is wat mij betreft meteen de reden dat LFR gewoon een plek heeft in de game, er zijn genoeg mensen die er gebruik van maken. Het zou alleen geen verplichting moeten zijn, als je een hardcore raider bent en vol voor Mythic gaat dan zou je niet LFR in moeten om valor te verdienen zoals nu het geval is.

Verschillende difficulties voor verschillende doelgroepen en daar zou niks mee moeten zijn wat mij betreft.
Ik heb geen enkele moeite met het bestaan van LFR, ik doe het gewoon niet meer sinds je er geen tier items kan halen. Valor haal ik wel uit andere activiteiten. Dat gezegd hebbende, de ervaring in LFR is zo slecht, dat ik me serieus afvraag of je er nieuwe spelers niet mee wegjaagt. Als je nu voor het eerst in een raid stapt en het is LFR, dan zie ik je zo spontaan de subscription stopzetten...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2016 16:00 ]

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Even een vraagje voor de mount-hunters

Is invincible (LK) nu een drop geworden of is het nog steeds onderdeel van de shadowmourne questline ?
Ik kan het niet echt traceren uit het begeleidende commentaar op WoW-head

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:33:
Even een vraagje voor de mount-hunters

Is invincible (LK) nu een drop geworden of is het nog steeds onderdeel van de shadowmourne questline ?
Ik kan het niet echt traceren uit het begeleidende commentaar op WoW-head
Altijd een drop van Lich King 25 Heroic geweest, mount van Shadowmourne quest line is een DK mount kloon.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Verwijderd

Hoe zit dat trouwens met automatisch incasso van blizz hoe gaat dit in z"n werk want pre paid cards zijn nog vrij weinig te krijgen of ze zijn gewoon belachelijk duur geworden via bol.com

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:27
Ik heb een incasso lopen via Paypal, gaat prima

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:56:
Hoe zit dat trouwens met automatisch incasso van blizz hoe gaat dit in z"n werk want pre paid cards zijn nog vrij weinig te krijgen of ze zijn gewoon belachelijk duur geworden via bol.com
Ik heb een directe automatische incasso lopen (volgens mij is dat direct debit) maar je kan ook gewoon gametime met iDeal kopen: https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

temp00 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:19:
[...]

Ik heb een directe automatische incasso lopen (volgens mij is dat direct debit) maar je kan ook gewoon gametime met iDeal kopen: https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time
dankjewel zag het net idd via i deal scheelt een hoop ipv de winkel iedere keer

Verwijderd

enig idee wanneer de pre-patch komt?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:56:
Je kan ze gewoon bij elke speelgoedwinkel of Mediamarkt halen (Battlenet tegoed). Zelf haal ik meestal 60 dagen van een cd key site (welke dan ook dat moment het goedkoopst is)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:37:
[...]

Je kan ze gewoon bij elke speelgoedwinkel of Mediamarkt halen (Battlenet tegoed). Zelf haal ik meestal 60 dagen van een cd key site (welke dan ook dat moment het goedkoopst is)
Mediamarkt hier heeft ze niet meer game mania wel heb ik hem zaterdag gehaald

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:46:
enig idee wanneer de pre-patch komt?
Naar alle waarschijnlijkheid 20 Juli, meestal duurt de prepatch een dikke maand. Al kan 27 Juli ook maar dat zou ik wel heel erg dicht bij de release vinden.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:22
Grompie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:16:
[...]

Naar alle waarschijnlijkheid 20 Juli, meestal duurt de prepatch een dikke maand. Al kan 27 Juli ook maar dat zou ik wel heel erg dicht bij de release vinden.
Volledig speculatie, maar tot nu toe heeft Blizzard bij de laatste expansions telkens op de dinsdag 2 weken voor de pre-patch einde pvp seizoen aangekondigd, aldus iemand op mmo-c. Heb het niet zelf gecontroleerd :p

Als dit klopt zou 27 juli vrij aannemelijk zijn.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
Gisteren even met de Ret paladin bezig geweest in de beta maar hij speelt nu inderdaad wel beter dan in de eerste builds. Nog af en toe wat wachten op cooldowns maar niet zo erg meer als in het begin van de beta.

Ik had ook niet meer het gevoel dat ik de tegenstander aan het kietelen was met stro en mijn health ging ook niet zo snel naar beneden als voorheen.

Het lijkt allemaal wel goed te komen (tot nu toe dan :P)

Verwijderd

Vandaag de reset van dg"s en andere. Dingen ? Vanavond rens kinken of er ng mounts zijn die ik kan farmen..
Carthrax schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:30:
Gisteren even met de Ret paladin bezig geweest in de beta maar hij speelt nu inderdaad wel beter dan in de eerste builds. Nog af en toe wat wachten op cooldowns maar niet zo erg meer als in het begin van de beta.
Klinkt goed

Iemand van jullie al eens een WW monk getest op beta ?
Hoor daar alleen maar goede dingen over en wil evt de Legion boost gebruiken om monk naar 100 te brengen.

FUMES et CARNES

• icemotion
Ik probeer de laatste weken meteen na reset in te loggen.. kijken of ik de dark talon mount te pakken kan krijgen.

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:58:
Ik probeer de laatste weken meteen na reset in te loggen.. kijken of ik de dark talon mount te pakken kan krijgen.
En waar kan ik die krijgen?

. Na ashes of al"lar 6 maand te hebben gefarmt moet ik eerlijk zeggen dat er niet echt meer een leuke was als die om te farmen

Verwijderd

Wat te doen in Legion, juist nu ik zo twijfel heb ik voor het eerst geen beta toegang :(

Voor WoD was het simpel ik healde altijd en dps deed ik op alts. Al mijn characters waren healer of ranged dps. in MoP ben ik gaan healen op een monk en dat bevalt mij prima. In WoD kwam echter de situatie met flexible heroic raids dat ik soms beter had kunnen dps-en. Alleen heb ik nooit melee dps gespeeld (wel tank) en bleek ik daar erg slecht in te zijn. Ik raak soms volledig het overzicht kwijt als ik in de reet van zo'n mega grote boss sta te kijken. Indoor kan je vaak niet ver genoeg uitzoomen. Iets waar ik mij als tank ook wel al aan ergerde, maar minder handicap was omdat ik zelf de positie bepaalde en de rest maar moest volgen ;-)

Ik denk er dus over om naar Shaman, Priest of Druid te switchen. Druid heb ik twee expansions mee gehealed (wotlk en cata) erg leuk, maar de guild stikt al van de druids. Priest heb ik in vanilla en TBC als main gehad, alleen zijn die tegenwoordig allemaal disc en dat was toen geen optie. Geen idee hoe dat werkt en of ik dat wel leuk vindt. Shaman heb ik geprobeerd in WotLK, maar vond totems maar rete irritant, dat is tegenwoordig anders hoor ik links en rechts.

Gief beta access zodat ik het op zijn minst kan proberen voor ik tijd verspil met levelen :(

• Grompie
icemotion schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:58:
Spawned normaal 15 minuten na server restart als het goed is. Moet je natuurlijk wel op de goeie plek staan. De meeste kans heb je in shadowmoon valley waar er een hoop spawn plekken dicht bij elkaar staan. Maar het is weer een mount van het kaliber TLPD. Veel succes alvast!

De laatste dagen bezig geweest met een hoop achievements af te krijgen. Zo vooral ashran gedaan en moet daar nog 1 mob killen en vooral veel spelers buiten de road of glory. En dan ben ik er ook mee klaar. Wel nog 4 nemesis quests afwerken voor dat pvp klaar is.

Daarnaast ook nog heel wat archeology voor de boeg en nog 22 garrison invasions die garrison bosses begin ik zowat op te geven.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:04:
Ik denk er dus over om naar Shaman, Priest of Druid te switchen. Druid heb ik twee expansions mee gehealed (wotlk en cata) erg leuk, maar de guild stikt al van de druids. Priest heb ik in vanilla en TBC als main gehad, alleen zijn die tegenwoordig allemaal disc en dat was toen geen optie. Geen idee hoe dat werkt en of ik dat wel leuk vindt. Shaman heb ik geprobeerd in WotLK, maar vond totems maar rete irritant, dat is tegenwoordig anders hoor ik links en rechts.
Holy priest beloofd best goed te worden in legion, zelf nog maar een beetje meegespeeld en vind het heel erg goed, zeker omdat het chakra systeem eruit is en je nu echt meer focussed op healen omdat healen je cd's verminderen. Ook kan je nu meer dps doen dan vroeger.

[ Voor 32% gewijzigd door Grompie op 06-07-2016 10:09 ]

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren moest ik wel lachen

Een kamaraad van mij is al ruim 1 jaar bezig om de mount van Karazhan te farmen.
Ging voor de lol op de PTR Karazhan in en dropt daar de mount. Helaas voor hem is het PTR, dus op het eind nog steeds geen mount.

Kostte hem een nieuw keyboard, hoezo rng :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:03:
[...]

En waar kan ik die krijgen?

. Na ashes of al"lar 6 maand te hebben gefarmt moet ik eerlijk zeggen dat er niet echt meer een leuke was als die om te farmen
Dark talon noem ik m ook gewoon xD Hij heet dus Voidtalon of the Dark star

YouTube: Easiest way to obtain the "Voidtalon of the Dark Star"! 6.2.0

Hier een guide; rare spawn van een portal in de buurt van level 100 areas in Draenor. Random spawn timer, maar hij spawnt altijd bij reset.. en is dan een kwartiertje up tot iemand erop klikt.. na dat kwartier despawnt hij en dan een uur later ergens anders.

Wat ik doe is dus op reset inloggen en onderin Shadowmoon valley rondvliegen omdat daar de meeste spawnpoints voor die portal zijn.. en dan hopen dat ie er is
Weer aardig wat tweaks in de nieuwe beta build zeg (Build 22133)

Feral en Ret lijken me behoorlijke buffs ( op papier dan)

FUMES et CARNES

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Wie, van jullie farmers, kan mij vertellen hoe ik snel gold kan farmen :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

SonOfTorture schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:11:
Wie, van jullie farmers, kan mij vertellen hoe ik snel gold kan farmen :)
Ik ben absoluut geen expert maar ik zou zeggen :

- WoW token kopen. Is gewoon de snelste manier :)
- garrison gold missions
- oude content runnen
- en de AH nalopen, buy low sell high principe

FUMES et CARNES

• SoWTM
Iusedto schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:25:
[...]

Ik ben absoluut geen expert maar ik zou zeggen :

- WoW token kopen. Is gewoon de snelste manier :)
- garrison gold missions
- oude content runnen
- en de AH nalopen, buy low sell high principe
Thanks voor snelle antwoord,
heb idd nagedacht over de Tokens, is zeker goed idee, nu al helemaal als ze 90k waard zijn !
Garrison doe ik al maar krijg i kniet meer dan 3-5k per dag, verder oude content run ik volledig iedere week :)
Die AH nalopen is idd een idee, heb wel wat mensen gezien die daar addons voor gebruiken _/-\o_

• Noiz
SonOfTorture schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Thanks voor snelle antwoord,
heb idd nagedacht over de Tokens, is zeker goed idee, nu al helemaal als ze 90k waard zijn !
Garrison doe ik al maar krijg i kniet meer dan 3-5k per dag, verder oude content run ik volledig iedere week :)
Die AH nalopen is idd een idee, heb wel wat mensen gezien die daar addons voor gebruiken _/-\o_
3-5k per dag is niet verkeerd. Twee jaar geleden zou ik ook zeggen dat dit best al wat is, alleen verdient iedereen dit nu :(
Als je serieus bent wil je naar de addon TradeSkillMaster gaan kijken. De learning curve is wel redelijk hoog dus bereidt je daar op voor. Zijn wel genoeg tutorials te vinden.

• SoWTM
oke top bedankt voor de tip ga ik naar kijken !

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:38
Er is momenteel een wedstrijd waarbij je kans maakt op een beta key!

The Burning Legion is heading our way and to help thin the number of demons already in the lands of Azeroth, we’ve teamed up with various community members to set a bounty on their heads.

We’ve gathered some of our finest generals from the community to lead the onslaught. You’ll want to follow them closely and be ready to jump into the fray to take on the demon they issue a bounty on. Once the demon is targeted, you’ll be asked to head into Azeroth, Outland, or Draenor, to screenshot any demon of that specific type (dead or alive), and tweet it using the associated hashtag.

Your efforts could result in netting you a key to the Legion beta test and joining the thousands who have already been testing the upcoming expansion.

http://us.battle.net/wow/...ounties-for-beta-7-6-2016
Ik zou met de PTR up en 2 weken voordat pre-patch komt geen moeite meer doen voor beta.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

whoooooo eindelijk na 162 runs, ashes of al'ar (en 162 is sinds een addon het is gaan bijhouden,het is waarschijnlijk een stuk meer :P )

[ Voor 49% gewijzigd door mrsar op 06-07-2016 20:56 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

takkenjong schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:33:
Er is momenteel een wedstrijd waarbij je kans maakt op een beta key!

Your efforts could result in netting you a key to the Legion beta test and joining the thousands who have already been testing the upcoming expansion.

http://us.battle.net/wow/...ounties-for-beta-7-6-2016
Ik heb geen Twitter en geen Twitch account.
Echt waar, het lukt me nooit om in de beta te komen ;w ;w ;w

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 06-07-2016 21:47 ]

FUMES et CARNES

Verwijderd

mrsar schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:55:
whoooooo eindelijk na 162 runs, ashes of al'ar (en 162 is sinds een addon het is gaan bijhouden,het is waarschijnlijk een stuk meer :P )
Gratz! Had em bij de 26ste dankZij de addon die het bij hield☺

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:22

junglebeast

hier staat iets

Pre-patch is aan het downloaden. :) Zal niet zo lang meer duren denk ik..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

junglebeast schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:51:
Pre-patch is aan het downloaden. :) Zal niet zo lang meer duren denk ik..
huh pre-patch nu al ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:22

junglebeast

hier staat iets

Ja denk dat die over een paar weken live gaat.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh je hebt het over PTR?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Neen, op de Live client is nu een 20gb patch te downloaden als je ingelogd bent op je bnet account

'' An update for the game is downloading in advance so it will be ready on patch day. ''

+-20gb, ze laten je altijd de pre-patch downloaden voordat het patch day is als er een nieuwe expansie komt zodat mensen met traag internet genoeg tijd hebben ( +- 2 weken ) om te downloaden voor de patch Live gaat.

Mijne gaat lekker aan 14MB/s, nog geen stress op hun download servers :P

[ Voor 6% gewijzigd door Katmi op 07-07-2016 00:29 ]

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Dat is op tijd! Vanavond na de bedrijfsBBQ maar eens binnen harken :) (en dailies in tanaan)

• Carthrax
Ik zag dat de pre-patch nogal langzaam binnen kwam. Blijkt er dus een setting te zijn (van de Blizzard Launcher) dat Future Patch Data binnen mag komen op een bepaalde snelheid. Mocht iemand hetzelfde hebben zet deze waarde op 0 en hij zal binnen vlammen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 07-07-2016 09:28 ]

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:18
Carthrax schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:23:
Ik zag dat de pre-patch nogal langzaam binnen kwam. Blijkt er dus een setting te zijn (van de Blizzard Launcher) dat Future Patch Data binnen mag komen op een bepaalde snelheid. Mocht iemand hetzelfde hebben zet deze waarde op 0 en hij zal binnen vlammen ;)
Dank voor de tip. Logisch, maar je moet het wel doorhebben dat de download snelheid afgeknepen is standaard. Op 0 gezet en inderdaad, eindelijk zit er vooruitgang in.

Nu afwachten wanneer de pre patch voor legion geactiveerd gaat worden. Kunnen mijn vriendin en ik misschien toch eerder beginnen met levelen van de gnome hunter :)

• Carthrax
Mijn hunter begint ook aan zijn laatste dagen als Draenei. Zodra het mogelijk is gaat hij de verklein machine in en zal verder door het virtuele leven gaan als gnome!
Mijn favoriet samen met dwerg en tauren.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:18
Inderdaad, demonhunters allemaal leuk en aardig, maar voor ons is deze hunter ras aanpassing het allerleukste van de expansion :)

Verwijderd

Krijg je de grove warden qeust ook als je lfr archimonde doet ?
Ik heb mij er nog nooit toe kunnen zetten om een Gnome te spelen de afgelopen 12 jaar lol.
Is me te klein hehe ( en eng, eerlijk gezegd)

FUMES et CARNES

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:32

Prx

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:48:
Krijg je de grove warden qeust ook als je lfr archimonde doet ?
Nee, de Grove Warden is een beloning voor het neerhalen van Heroic Archimonde.
Dus we patchen dan toch op 19/20-7 :Y Gisteren mijn DK maar eens aangemaakt, Coffincamper is zijn naam :+ Even naar 60 geleveled en professions gekozen, Blacksmithing & Mining. Zal em als de patch er is boosten naar 100. Ik ga dus na ruim 11 jaar Warrior echt afscheid nemen van hem. Deze expansion was onze relatie al verre van goed, met veel boosheid en frustratie erbij, dus het is tijd dat onze wegen gaan scheiden.

We zitten als guild nog steeds op Mano Mythic en komen een heel eind in P3. Stiekem hopen we nog steeds dat we Archi voordat de Cutting Edge verdwijnt kunnen killen, maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren. Helaas deze expansion dus niet de content tijdig weten te clearen ;(

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-07-2016 10:25 ]

• demokert
Wat krijg je eigenlijk van de grove warden quest? (ben er een tijdje uit geweest :))

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:22
Ja, ziet er toch naar uit dat het dan al eerder pre-patch wordt. Wel apart dat er nog geen einde pvp seizoen is aangekondigd.

Mijn guild is een week of 2 terug gestopt met raiden omdat er te veel mensen waren afgehaakt en elke keer met mensen van openraid etc opvullen valt toch best tegen. Helaas geen archie mythic voor de guild. Heb zelf een groep op openraid gevonden die hopelijk nog net wel 13/13 gaat halen.

@Kaap: P4 is het moeilijkste bij manny, meestal complete chaos :p Archie kun je wel vergeten als je eerst manny nog moet afronden denk ik. Het kost toch echt wel wat oefening met de lasers en chains en fire verzamelen, maar zodra dat goed gaat komt P3 en dat zal helemaal nieuw zijn. Elke keer weer P1 en P2 door om P3 te oefenen kost best wat tijd. En hopelijk zijn jullie raiders niet zo achterlijk als bij ons soms, want het gebeurde ZO vaak dat we niet eens P3 haalden door persoonlijke fouten dat het gewoon irritant was.

• icemotion
demokert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:26:
Wat krijg je eigenlijk van de grove warden quest? (ben er een tijdje uit geweest :))
De Grove warden; een mount (Moose!) Deze was eerst aangekondigd als Store Mount; werdt toen een quest reward van een quest item dat dropt op Heroic of Mythic Archimonde.

Deze quest verdwijnt met de pre-patch.

• demokert
Ah die mount, ik dacht dat je die gelijk kreeg met het killen van Archimonde. Hmm leuke mount overigens is er iemand die een RET paladin mee wil nemen op een heroic run? :)

• Noiz
Feit dat we de pre-patch nu al kunnen downloaden wil natuurlijk nog niet zeggen dat deze over 2 weken al daadwerkelijk live gaat. Vergeet niet dat dit een grote download is aangezien eigenlijk alles van Legion hier al in zit (Legion key is dan alleen nog maar om toegang te krijgen tot content die je al hebt gedownload) in tegenstelling tot de normale patches waar een nieuwe zone/raid instance in zit. Door deze nu al beschikbaar te maken geef je mensen genoeg tijd om een groot brok data binnen te halen en de load op je servers enigszins laag te houden doordat het meer verspreid is. 20 juli zou leuk zijn, maar ik verwacht dat de pre-patch een week later live zal gaan. Misschien zelfs pas op 3 augustus, dan heb je 4 weken voor je pre-launch event.
Kaap schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:24:
We zitten als guild nog steeds op Mano Mythic en komen een heel eind in P3. Stiekem hopen we nog steeds dat we Archi voordat de Cutting Edge verdwijnt kunnen killen, maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren. Helaas deze expansion dus niet de content tijdig weten te clearen ;(
Wat is het waardoor jullie wipen in P3 (mythic heeft eigenlijk maar 3 fases trouwens dus weet even niet welke fase jij precies hiermee bedoelt)? Als wij wipen is het over het algemeen door fuck-ups in P1/2 (felseeker te dichtbij/in weird position, wrath niet goed gesoaked/mensen die maar wat rondrennen hiermee, niet genoeg aoe voor imps/imps in klote posities). Afhankelijk van de raid setup en de cooldowns van soakers kiezen wij ervoor om in de laatste phase de wrath nog te soaken of ze maar dood te laten gaan (suckt voor melee aangezien ze meestal helemaal niks meer kunnen doen dan). Laatste phase is zeker een chaos, maar persoonlijk vind ik hem beter te doen dan P2.

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:49
Noiz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:26:
Feit dat we de pre-patch nu al kunnen downloaden wil natuurlijk nog niet zeggen dat deze over 2 weken al daadwerkelijk live gaat. Vergeet niet dat dit een grote download is aangezien eigenlijk alles van Legion hier al in zit (Legion key is dan alleen nog maar om toegang te krijgen tot content die je al hebt gedownload) in tegenstelling tot de normale patches waar een nieuwe zone/raid instance in zit. Door deze nu al beschikbaar te maken geef je mensen genoeg tijd om een groot brok data binnen te halen en de load op je servers enigszins laag te houden doordat het meer verspreid is. 20 juli zou leuk zijn, maar ik verwacht dat de pre-patch een week later live zal gaan. Misschien zelfs pas op 3 augustus, dan heb je 4 weken voor je pre-launch event.
Warlords prepatch was op 14 Oktober. game kwam op 13 November uit. Dat is ruim 4 weken. Ze hebben aangegeven dat de Demon Hunters een aantal weken eerder uit zal komen zodat je niet gelijk achterloopt met het levelen en mee kan doen met de demon invasion. (ongeveer een week of 2). Het is dus niet verkeerd om te denken dat de prepatch hier met een week of 2 a 3 zal zijn. 19/20 Juli of 26/27 Juli.

Verwijderd

demokert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:39:
Ah die mount, ik dacht dat je die gelijk kreeg met het killen van Archimonde. Hmm leuke mount overigens is er iemand die een RET paladin mee wil nemen op een heroic run? :)
Graag!!

• demokert
Bedoel je dat ik met je mee kan, of dat je ook een groep zoekt?

Verwijderd

demokert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:47:
[...]

Bedoel je dat ik met je mee kan, of dat je ook een groep zoekt?
Zoek zelf ook nog een groep want wil die mount toch nog graag hebben :+

• mrsar

mrsar

dan zoek ik ook nog een groep :P moet er eigenlijk maar wat gold tegenaan gooien denk ik voor die mount (Alliance kant)

Launch event bestaat uit 6 invasies op 6 benoemde zones. Daarom 6 weken voor release date denk ik. Ook bevestigd door Blizzard in een recente Q&A dat launch event langer dan normaal zal duren. Er is gewoon heel veel te doen en te verzamelen.

Invasion events:
Azshara (Orgrimmar Rear Gate)
Dun Morogh (Kharanos)
Hillsbrad Foothills (Tarren Mill)
Northern Barrens
Tanaris (Gadgetzan)
Westfall (Sentinel Hill)

Hier meer info over die invasions, welke achievements eenmalig te halen zijn en rewards: http://www.wowhead.com/guides/legion/pre-patch-demon-event
Wat is het waardoor jullie wipen in P3 (mythic heeft eigenlijk maar 3 fases trouwens dus weet even niet welke fase jij precies hiermee bedoelt)? Als wij wipen is het over het algemeen door fuck-ups in P1/2 (felseeker te dichtbij/in weird position, wrath niet goed gesoaked/mensen die maar wat rondrennen hiermee, niet genoeg aoe voor imps/imps in klote posities). Afhankelijk van de raid setup en de cooldowns van soakers kiezen wij ervoor om in de laatste phase de wrath nog te soaken of ze maar dood te laten gaan (suckt voor melee aangezien ze meestal helemaal niks meer kunnen doen dan). Laatste phase is zeker een chaos, maar persoonlijk vind ik hem beter te doen dan P2.
Wij wipen door fuckups met soaking en soms in diezelfde fase door de imps. Fase is voor ons eigenlijk te chaotisch waardoor sommige mensen in paniek raken en daardoor fouten maken met imps of soaking.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-07-2016 13:30 ]

• Grompie
Die 6 invasion points hebben niets met 6 weken te maken, ze komen allemaal op hetzelfde moment beschikbaar alleen zijn ze niet altijd allemaal tegelijkertijd op.
Daarnaast zijn er meerdere dingen die moeten unlocked worden en dit zal allemaal week per week gebeuren. Zoals de broken shore scenario, city events en demon hunters die beschikbaar worden.

Ook zullen de events nog niet meteen starten wanneer 7.0 beschikbaar is. Aangezien blizzard eerst de spelers wat wil laten wennen aan alle class changes en andere nieuwigheden.

Maar ik vermoed zeker ook 5-6 weken voor de release, alleen erg vreemd dat ze nog geen release date hebben bekend gemaakt.
Grompie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:30:
Maar ik vermoed zeker ook 5-6 weken voor de release, alleen erg vreemd dat ze nog geen release date hebben bekend gemaakt.
:?
Defenders of the Alliance and the Horde—a great and ancient enemy has set its sights on Azeroth once more, and soon the land will be consumed in a storm of fel fire. Starting on August 30, kingdoms will burn, heroes will fall, and the world will stand on the precipice of destruction with the launch of World of Warcraft: Legion!

FUMES et CARNES

• Grompie
Bedoelde release date van de pre-patch
Grompie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Bedoelde release date van de pre-patch
Ah sorry.
Geen idee waarom ze die nog niet geven.
Kan te maken hebben met die nieuwe patch die net op Beta staat ?
Die eerst even goed testen voordat ze de Pre patch vrijgeven

FUMES et CARNES

Verwijderd

mrsar schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:54:
dan zoek ik ook nog een groep :P moet er eigenlijk maar wat gold tegenaan gooien denk ik voor die mount (Alliance kant)
Of we moeten proberen met een paar man ?

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Of we moeten proberen met een paar man ?
ha ik heb bijna geen raid gedaan , al zal het wel meer voldoening geven maar zal er dan wel even flinke voorbereiding aan hebben want ik weet niet eens meer hoe ze eruit zien van binnen :+ voor legion maar wel weer opzoek gaan naar een actieve guild denk ik :P

• Lanithro
  • Laatst online: 11-11 13:37
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RKzGP2M.png?1
Whoop Whoop ik hebbum

[ Voor 12% gewijzigd door Lanithro op 07-07-2016 16:04 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Kaap schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:03:
[...]

Launch event bestaat uit 6 invasies op 6 benoemde zones. Daarom 6 weken voor release date denk ik. Ook bevestigd door Blizzard in een recente Q&A dat launch event langer dan normaal zal duren. Er is gewoon heel veel te doen en te verzamelen.

Invasion events:
Azshara (Orgrimmar Rear Gate)
Dun Morogh (Kharanos)
Hillsbrad Foothills (Tarren Mill)
Northern Barrens
Tanaris (Gadgetzan)
Westfall (Sentinel Hill)

Hier meer info over die invasions, welke achievements eenmalig te halen zijn en rewards: http://www.wowhead.com/guides/legion/pre-patch-demon-event

[...]

Wij wipen door fuckups met soaking en soms in diezelfde fase door de imps. Fase is voor ons eigenlijk te chaotisch waardoor sommige mensen in paniek raken en daardoor fouten maken met imps of soaking.
Vergeet ook niet:

Ulduar Scenario
Kharazan Scenario
Dalaran Teleport scene

Als pre event

En waarschijnlijk tegelijk de Demon Hunters, aangezien die al in Stormwind aanwezig zijn als de invasions beginnen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Lanithro
Het ergste is dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om legion te spelen.

• Lanithro
Iusedto schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen .......
Helaas heeft een maat van me hem al gekregen.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Katmi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 00:28:
[...]

Mijne gaat lekker aan 14MB/s, nog geen stress op hun download servers :P
Whut?
Ik ben al blij als ik 3MB/s haal :/

• takkenjong
  • Laatst online: 04-10 22:38
Iusedto schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:13:
[...]

Ik heb geen Twitter en geen Twitch account.
Echt waar, het lukt me nooit om in de beta te komen ;w ;w ;w
Ondanks twitter is het mij ook niet gelukt haha!

Tevens is er een nieuwe WoW comic uit:

https://bnetcmsus-a.akama...A5F6Q3331467840324890.pdf

[ Voor 19% gewijzigd door takkenjong op 07-07-2016 19:13 ]

Verwijderd

Volgende week eindelijk me draenor pathfinder achv .. En nog een paar valor pointa halen dan ben k klaar voor de nieuwe uitbreiding 😬

• demokert
fitznl schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:41:
[...]

Dank voor de tip. Logisch, maar je moet het wel doorhebben dat de download snelheid afgeknepen is standaard. Op 0 gezet en inderdaad, eindelijk zit er vooruitgang in.

Nu afwachten wanneer de pre patch voor legion geactiveerd gaat worden. Kunnen mijn vriendin en ik misschien toch eerder beginnen met levelen van de gnome hunter :)
Ik heb gisteren gekeken in de client maar zie nergens deze setting, ik kijk er wellicht volledig overheen...
Zou je er eens een screenie van willen maken? :)

Verwijderd

Wat krijg ik als k nu al legion pre order ?

• demokert
Achievement, je goodies, en je level 100 boost.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:50:
Wat krijg ik als k nu al legion pre order ?
Nu al? Nu pas bedoel je ;)

Je krijgt een gratis boost naar level 100 op char naar keuze.

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:53:
[...]

Nu al? Nu pas bedoel je ;)

Je krijgt een gratis boost naar level 100 op char naar keuze.
Nu pas ja.. Zit te twijfelen tussen normal of deluxe en die mount ook meteen beschikbaar?

• Carthrax
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:55:
[...]

Nu pas ja.. Zit te twijfelen tussen normal of deluxe en die mount ook meteen beschikbaar?
Bij de Deluxe zijn indd de mount en pet direct tot je beschikking ;) En de rest van de goodies natuurlijk van de andere Blizz games.

• demokert
Ik heb hem ook nog niet ge-pre-ordered :X

• Carthrax
Gisteren ook eindelijk maar toch de Warcraft film gezien maar heb er van genoten. Een feest der herkenning.
De acteer prestaties waren misschien af en toe wat houterig maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.

• icemotion
Ik heb Legion al ge-pre-ordered; maar nog geen goodies. Maar dat is omdat ik een Collectors edition heb besteld; die krijg ik pas bij Launch.

Verwijderd

Zit er hard aan te twijfelen.. En puur voor die mount om te krijgen is ookal zoiets

• icemotion
Tja dat is een keuze die je zelf moet maken; ik koop de collectors edition vooral voor de behind the scenes dvd, soundtrack cd en bovenal; het Artbook dat er bij zit. Concept art books zijn echt n ding van me dus ja.. duidelijke reden.

Dat ik er dan ook een mount en een pet bijkrijg is extra.. net als de cardback voor Hearthstone, goodies voor Diablo 3.. gezien ik die 2 games ook regelmatig speel (en Heroes of the Storm soms..)

Als ik niet voor een collector's edition zou zijn gegaan had ik waarschijnlijk ook getwijfeld, maar uiteindelijk waarschijnlijk wel de Deluxe edition gedaan gezien mounts verzamelen wel een dingetje is voor mij.

Verwijderd

Ik verzamel zelf ook mounts en ben daar aardig
meebezig in wow eigelijk altijd maar heb altijd de standaard "doosje" van wow dat heef toch iets vind ik maar om een doosje aan te schaffen en dan nog een deluxe editie waar een mount bij zit vind ik een beetje te dus daar zit mijn knel punt

• icemotion
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:50:
Ik verzamel zelf ook mounts en ben daar aardig
meebezig in wow eigelijk altijd maar heb altijd de standaard "doosje" van wow dat heef toch iets vind ik maar om een doosje aan te schaffen en dan nog een deluxe editie waar een mount bij zit vind ik een beetje te dus daar zit mijn knel punt
Ah, ja daar zit wat in; en het standaard doosje, nou weet ik zo eventjes niet wat daar nu bij zit.. of dat gewoon de standaard edition is of dat er toch ook n mount bij zit..

Maar idd 2x de game kopen is een beetje overdreven..

• demokert
Even op de site van Blizzard kijken, daar staat wat je krijgt he :)

Verwijderd

Zit nooit iets bij de standaad editie

• Diigii
  • Laatst online: 18:03
Je kan meerdere dingen doen:

1. Je koopt de reguliere game met het doosje in de winkel, vervolgens koop je een "Deluxe Edition" upgrade in de Blizzard store.
2. Je koopt de deluxe edition digitaal (dus zonder doosje in de winkel).
3. Wil je vroegtijdig toegang maar je vindt een doosje/collector's edition ook mooi, dan kan je je geld terugvragen voor de copy van de game die je digitaal hebt gekocht.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Tappone
  • Laatst online: 05-10 14:39
Hoe werkt een pre-order bij non-blizzard winkels? Krijg je voortijdig een key toegestuurd?

Reden dat ik het vraag is de vervroegde toegang tot demon hunters in de pre-patch als je het pre-ordert op de Blizzard website

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
demokert schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:29:
Ik heb hem ook nog niet ge-pre-ordered :X
Ik ook niet. Weet eerlijk gezegd überhaupt nog niet of ik dat ga doen. Heb nog zat te doen in WoD en voorgaande content qua reps grinden, meuk verzamelen, etc etc. En pre-orderen voelt ook niet meer goed tegenwoordig. Na MoP en WoD voelt het niet goed om Blizzard al op voorhand m'n euro's te geven. :P

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:46

amphora

Websites & Fotografie

Carthrax schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:56:
Gisteren ook eindelijk maar toch de Warcraft film gezien maar heb er van genoten. Een feest der herkenning.
De acteer prestaties waren misschien af en toe wat houterig maar dat mocht voor mij de pret niet drukken.
Eigenlijk is de film echt te slecht voor woorden, alleen voor Warcraft spelers enigszins de moeite waard. Leuk voor thuis op DVD/Blueray, voor bios vond ik het tegenvaller. Schaapje vond ik (en de meeste in de zaal) wel weer humor :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• demokert
Waarom vond je hem slecht dan?

• Carthrax
amphora schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Eigenlijk is de film echt te slecht voor woorden, alleen voor Warcraft spelers enigszins de moeite waard. Leuk voor thuis op DVD/Blueray, voor bios vond ik het tegenvaller. Schaapje vond ik (en de meeste in de zaal) wel weer humor :)
Het enige wat ik tegen vond vallen was 3D. Totaal niet nodig. Maar de film an sich was gewoon een lekkere avonturen film. Mijn zoontje was mee, kende niets van het verhaal en de karakters maar hij heeft zich prima vermaakt.
Acteer prestaties die niet altijd geweldig zijn kan ik mij wel overheen zetten en ook dat ze de Warcraft lore hebben aangepast om het wat sneller te laten gaan vond ik niet erg. Ik ging heen om vermaakt te worden en af en toe wat herkenbaars te zien, wat dat betreft heb ik mij niet verveeld. Heerlijk om Ironforge (al is het maar even), Stormwind en Dalaran (ook al zat daar een grote lore aanpassing in) te zien in een film.

Maar ja aan de andere kant ben ik natuurlijk als Warcraft en WoW speler bevooroordeeld dus heb ik sowieso een andere instelling bij het in gaan van de bios dan als iemand die verwacht misschien de volgende LotR te zien. (let op ik zeg niet dat dat jouw instelling was ;))

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Diigii schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:31:
Je kan meerdere dingen doen:

1. Je koopt de reguliere game met het doosje in de winkel, vervolgens koop je een "Deluxe Edition" upgrade in de Blizzard store.
2. Je koopt de deluxe edition digitaal (dus zonder doosje in de winkel).
3. Wil je vroegtijdig toegang maar je vindt een doosje/collector's edition ook mooi, dan kan je je geld terugvragen voor de copy van de game die je digitaal hebt gekocht.
Ja, dat gaat 'm niet worden. Tot nu toe heb ik daar elke keer een key voor teruggekregen en geen geld. Heb even geen mogelijkheid om te zoeken, maar Blizzard blue poster heef ook bevestigd dat je alleen een key krijgt.

Dus als je achteraf iemand blij kunt maken met een reguliere Legion key, of deze kunt verkopen, dan kun je dat wel doen.
Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.