Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Tot nu toe ben ik er uit. Persoonlijke voorkeur voor Legion is windwalker monk, met altijd de mogelijkheid om uit te wijken naar brewmaster of mistweaver. Mocht het uiteraard zo zijn dat onze guild wat anders nodig heeft, dan bestaat de mogelijkheid nog altijd dat ik uitwijk naar een andere class. Op het moment speelt het merendeel wel lekker :)

Enige wat mijn persoonlijk voorkeur nog zou kunnen veranderen is Demon Hunter, omdat ik daar nog niets mee heb kunnen doen :(

Ze mogen er nu wel voor zorgen dat de PTR live gaat. Lag en DC's mogen wel minder ;)
Als je nu weer de veranderingen leest in Patch 7.03 dan zie je dat Blizz nog steeds niet helemaal tevreden is.
Sommige wijzigingen zijn (procentueel) behoorlijk groot

Ben bang dat enhancement Shaman weer de grond in generfed wordt. Zou erg jammer zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 18-07-2016 09:37 ]

FUMES et CARNES

• detheavn
Ja, maar zoals ik dat begreep heeft dat met een soort van balancing op level 100 te maken. Ze hadden het er eerder namelijk over dat de focus lag op balans op 110 (begrijpelijk), maar dat ze nu mensen niet willen klieren door anderhalve maand met poepspecs rond te laten lopen.

Op het moment kijk ik voornamelijk naar: Welke classes zijn leuk om te spelen.
Ik kan wel kijken naar wat de meeste DPS uitpoept, maar als ik de class dan niet leuk vind spelen, dan gaat het 'm toch niet worden.

WW monk is in mijn optiek nu heel leuk geworden. De combo strikes mastery zorgt er voor dat je constant een andere ability moet gebruiken om je 8 staks hoog te houden en zodoende je damage hoog te houden. Dit zorgt er voor dat je karater ook aanvoelt als een soort van Jacky Chan die veel variatie houdt in zijn doen. Als het steeds Jab, Jab, Jab was, dan voelt het ook meer aan als een Mike Thython, en dat is weer een andere sport ;)
Het begint tijd te worden dat ik ge resubben. ;D morgen maar eens doen denk ik, Een dagje vóór de patch. :)

Wel leuk te lezen wat iedereen als main character gaat kiezen zeer waarschijnlijk. :) Ik blijf sowieso bij m'n warrior. Daar heb ik te veel mee gedaan en vind ik so far het leukste te spelen. Kan echter niet zeggen wat ik van de andere classes vind met de nieuwe veranderingen... Nou ja, komt wel. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

detheavn schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:03:

WW monk is in mijn optiek nu heel leuk geworden. De combo strikes mastery zorgt er voor dat je constant een andere ability moet gebruiken om je 8 staks hoog te houden en zodoende je damage hoog te houden.
Klopt.
WW is HEEL erg leuk om te spelen. En het Artifact wapen is daar zeker een groot onderdeel van geworden (imo)
Class kon mij absoluut nooit bekoren maar sinds ik Monk in de beta ben gaan spelen ben ik verkocht lol. Heel apart.
Ben er nu drie aan het levelen om te kijken welk ras ik wil gaan spelen hehe

En ik wilde eigenlijk Enhancement Shaman gaan spelen maar die is eigenlijk een glass canon geworden zonder DPS tools sinds de laatste beta patch.

Ret pally vind ik ook erg leuk. Ik speel namelijk voor de fun en dat vind ik wel terug in de spec.

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 18-07-2016 10:12 ]

FUMES et CARNES

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mijn main zal mijn warlock blijven waar ik ooit mee begonnen ben :P waarschijnlijk gewoon weer destro,sec moet ik nog even kiezen,ben ik nog niet helemaal uit,is momenteel affl.

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 18-07-2016 10:41 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:34

amphora

Websites & Fotografie

mrsar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:41:
mijn main zal mijn warlock blijven waar ik ooit mee begonnen ben :P waarschijnlijk gewoon weer destro,sec moet ik nog even kiezen,ben ik nog niet helemaal uit,is momenteel affl.
Secondary hoef je niet over na te denken gelukkig. Je mag alle 3 de specs gebruiken! (Maar om alle 3 de artifacts vol te krijgen duurt dan wel ff). Druid quad spec ftw!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• detheavn
Iusedto schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:09:
En ik wilde eigenlijk Enhancement Shaman gaan spelen maar die is eigenlijk een glass canon geworden zonder DPS tools sinds de laatste beta patch.

Ret pally vind ik ook erg leuk. Ik speel namelijk voor de fun en dat vind ik wel terug in de spec.
Paladin en Shaman heb ik ook over zitten denken. Enhance ziet er heel leuk uit en heeft volgens mij ook talents welke je playstyle nogal veranderen. Ret daarintegen vond ik op de PTR aanvoelen alsof er een ability of 2 ontbrak, maar dat kan best komen door gebrek aan artifact abilities of zo.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

amphora schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Secondary hoef je niet over na te denken gelukkig. Je mag alle 3 de specs gebruiken! (Maar om alle 3 de artifacts vol te krijgen duurt dan wel ff). Druid quad spec ftw!
ja ok,maar om te levelen is affl soms makkelijker :) dot dot dot dot en wacht :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Heeft er iemand al gekeken naar de shadow spec van priests ?

Ze hebben er een skill bij gekregen die wel leuk is maar waar je op het eind dus wel doodgaat
.... to darkness

Eigenlijk komt het erop neer dat als je die talent gebruikt je er voor moet zorgen dat je insanity bar niet naar 0 valt. Geen targets --> geen insanity --> dead priest (letterlijk)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

sabriel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:17:
Heel even maar.
Wel samen gequest met eentje ( ik WW monk en hij shadow)
Vond hem wel heel erg tanky maar dat moet ik dus nog testen. Was in ieder geval iets wat mij opviel.
Volgens staat Shadow er goed voor. Ga dinsdag avond even testen.

En Surrender to madness is meer een raid talent hoor, erg situationeel.
Keuze zal bijna atijd voor Mind Spike zijn ( zeker in de level fase naar 110 )

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 18-07-2016 11:22 ]

FUMES et CARNES

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:53
Komt er eigenlijk nog een boost in de laatste etappe van de legendary ring quest in WoD?
Ik zou deze quest serie graag nog willen afmaken voor de xpac live gaat, maar ik moet nog een stuk of 30 van die tomes grinden dacht ik. Geen idee of dat nog gaat lukken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 18:03
sabriel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:17:

Ze hebben er een skill bij gekregen die wel leuk is maar waar je op het eind dus wel doodgaat
.... to darkness

Eigenlijk komt het erop neer dat als je die talent gebruikt je er voor moet zorgen dat je insanity bar niet naar 0 valt. Geen targets --> geen insanity --> dead priest (letterlijk)
Ik ben van plan (net zoals in elke expansion) verder te gaan met mijn Shadow Priest. Eigenlijk in Warlords te weinig gespeeld waarbij ik niet veel heb kunnen raiden (Mytic), bedankt WoD release. Ik heb destijds wel de Mists of Pandaria PTR/Beta gespeeld maar eigenlijk vindt ik iets voor de eerste keer doen het leukst, dus ik laat mij verassen. Wel heb ik bepaalde changes doorgelezen.

Een paar opvallende changes m.b.t. Shadow Priests:

- Mind Spike is nu een level 100 talent, en deze vervangt Mind Flay. Met Mind Spike doe je damage op basis van 35% van je spellpower. Na het kasten van een Mind Spike op een enemy blijft de Spike in de enemy zitten totdat je een Mind Blast cast. Als je een Mind Blast cast doet de Mind Spike 200% damage op de enemy en 100% damage op alle enemies er omheen. Doordat de WoD talent "Insanity" er niet meer is, lijkt Mind Spike wel een behoorlijk goed alternatief.

- Surrender to Darkness (waar je het over hebt gehad) is een ability waarbij je 200% meer Insanity generate en waarbij je kan casten tijdens het lopen zolang de Voidform duurt. Helaas weet ik zo niet hoelang dit effect duurt. Maar zodra je dus Voidform niet meer hebt, ga je dood :P.

- Reaper of Souls: Dit is een talent waarbij je Shadow Word: Death kan casten bij enemies met 35% HP of lager. Een behoorlijk goede buff en deze lijkt op een bestaande talent waarbij je Shadow Word: Death altijd kan kosten (soort van vergelijking :P). Maar voor elke Shadow Word: Death krijg je Insanity. In Warlords kreeg je natuurlijk een Shadow Orb.

- Mind Bomb (PvP): Hiermee plaats je een bomb op iemand en deze zal na 2 sec. exploderen (of nadat de persoon is), waardoor iedereen binnen een radius gestunt wordt voor 8 sec.

- Twist of Fate is nu een level 15 talent, waarbij je extra damage doet op enemies onder de 35%. Wel fijn dat ze dit gelijk hebben getrokken met de andere Shadow Word: Death talent (dat je ze beide op 35% van de enemy health kan casten).

- Shadow Word: Void: Dit is ook een level 15 talent waarbij je damage kan doen (220% van je spell power). Deze spell generate 25% Insanity.

Ik moet zeggen dat het voor nu er erg goed uit ziet. Vooral de level 15 talents kunnen behoorlijk wat impact hebben. De Void ability lijkt mij een behoorlijk goede opener i.c.m. de level 100 talent "Legacy of the Void" (Voidform kan nu bij 70% worden gecast). Dus bij een boss cast je 3x je SW:V, en je kan gelijk naar Voidform om damage te doen. Natuurlijk is het in de praktijk kijken of dit de meest ideale oplossing is, want Twist of Fate was in Warlords toch één van de meest gekozen talents.

Ik zie er erg uit naar de veranderingen. De Voidform ziet er ook epic uit. Ik vind het wel tof dat Shadow Priest toch in zijn waarde wordt gelaten m.b.t. speciale effecten. Voornamelijk in de oudere expansions van WoW was het oppassen wanneer een Shadow Priest zijn "Wings" kreeg, want toen wist je van: Shit is gonna get real :P. Er zijn natuurlijk heel veel changes, teveel om op te noemen.

1 nadeel van Shadow Priests in Legion is dat je geforceerd wordt om een Dagger te gebruiken. Ik had graag een mooie staff gezien op een priest, maar ik weet niet zeker in hoeverre het nieuwe transmog systeem dit ondervangt.

[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 18-07-2016 12:25 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Diigii schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:19:
[...]
1 nadeel van Shadow Priests in Legion is dat je geforceerd wordt om een Dagger te gebruiken. Ik had graag een mooie staff gezien op een priest, maar ik weet niet zeker in hoeverre het nieuwe transmog systeem dit ondervangt.
Feral druid heeft ook daggers gekregen :(

FUMES et CARNES

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iusedto schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Feral druid heeft ook daggers gekregen :(
Yup, en Guardian fist weapons, maar we krijgen wel superawesome shapeshift forms :)

• sabriel
Diigii schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:19:
[...]
- Surrender to Darkness (waar je het over hebt gehad) is een ability waarbij je 200% meer Insanity generate en waarbij je kan casten tijdens het lopen zolang de Voidform duurt. Helaas weet ik zo niet hoelang dit effect duurt. Maar zodra je dus Voidform niet meer hebt, ga je dood :P.
Een kameraad van mij liet hem even snel zien via shared screen. (lucky had wel een key)
Gezien het feit dat hij normal geen priest speelt kon hij niet echt de rotaties doen maar zolang hij maar damage bleef doen zakte zijn insanity niet tot 0. Bij hem bleef hij zo rond de 25% hangen zonder enige vorm van roatie dus.
Toen ik hem vroeg om te stoppen met DPS om te zien of het fictiefe dood of werkelijke dood was als insanity 0 werd, kon hij dus ressen bij de spirit :p Had niet verwacht een spell in de tree te hebben waaraan je dood kan gaan als je geen damage doet.

icemotion schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:59:
[...]
Yup, en Guardian fist weapons, maar we krijgen wel superawesome shapeshift forms :)
Ja, dat is zeker waar. Feral forms zijn echt prachtig.
Kan je ze eigenlijk ook wisselen ? Nog niet echt ingedoken.

FUMES et CARNES

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
sabriel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:04:
[...]

Een kameraad van mij liet hem even snel zien via shared screen. (lucky had wel een key)
Gezien het feit dat hij normal geen priest speelt kon hij niet echt de rotaties doen maar zolang hij maar damage bleef doen zakte zijn insanity niet tot 0. Bij hem bleef hij zo rond de 25% hangen zonder enige vorm van roatie dus.
Toen ik hem vroeg om te stoppen met DPS om te zien of het fictiefe dood of werkelijke dood was als insanity 0 werd, kon hij dus ressen bij de spirit :p Had niet verwacht een spell in de tree te hebben waaraan je dood kan gaan als je geen damage doet.
Nadeel is dat het momenteel de beste talent in die rij is. Zonder StM ben je als shadow niks, helaas
Shadow blijft met alle dingen zitten die ze altijd al gehad hebben.
-Geen opener burst
-Geen on demand burst
-Slechte aoe
-slecht in 5 man content (alles te snel dood)

Verder zullen ze wel goed zijn als er 2-3 targets zijn om te dotten, qua playstyle wordt het wel een RSI specc, in void form alle instants maar mashen.
Mja, vindt het een beetje jammer dat je geforced word in een "je gaat altijd dood" talent :p

• icemotion
Iusedto schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:12:
[...]

Ja, dat is zeker waar. Feral forms zijn echt prachtig.
Kan je ze eigenlijk ook wisselen ? Nog niet echt ingedoken.
Waar andere classes / specs de looks van hun Artifact kunnen aanpassen via het Artifact talent systeem heeft dat voor Feral en Guardian druids effect op hun Cat / Bear form in plaats van het wapen zelf.. dit omdat deze specs het wapen niet zichtbaar is als ze aan het vechten zijn etc..

• sabriel
abdus18 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Mja, vindt het een beetje jammer dat je geforced word in een "je gaat altijd dood" talent :p
Wordt ook een dure qua food en andere buffs die verdwijnen als je dood gaat.
Denk dat het veel hengel uitgooien wordt in de nieuwe expension.

AoE is inderdaad niet om over naar huis te schrijven maar met mindspike wordt het wel meer zoiets als AoE damage door het doen van single target damage.

Ja, Shadow is leuk maar blijft toch een beetje een niche spec.

Hmm, twee talents veranderd nav de laatste patch en nu speelt feral alweer een stuk beter. Echt enorm verschil voor mijn playstyle.
Nu eens testen of Bloodtalons of OoC het beste werkt. Heb nu OoC

FUMES et CARNES

• abdus18
sabriel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Wordt ook een dure qua food en andere buffs die verdwijnen als je dood gaat.
Denk dat het veel hengel uitgooien wordt in de nieuwe expension.

AoE is inderdaad niet om over naar huis te schrijven maar met mindspike wordt het wel meer zoiets als AoE damage door het doen van single target damage.
nadeel is dat je tijdens raids je mindspike talent niet hebt, want je hebt StM...
en in 5 mans is alles al dood voordat je je een fatsoenlijke mind spike tot ontploffing brengt :P

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-11 09:57
Ik ben nog wat meer aan het inlezen maar ik als ik het goed begrijp loont een dual-spec helemaal niet meer door de nieuwe wapens, omdat het anders weer maandenlang grinden kost.

Hoe zit dat dan met pvp? In de ideale situatie dietn je pve spec dus ook je pve spec te zijn zodat je niet dubbel hoeft te grinden? Als ik in pve een tank wil zijn, maar in pvp wil healen of dps wil zijn (bijv. paladin) is dat eigenlijk verre van ideaal in verband met het upgraden van je wapen. Dan zou ik liever voor het 'makkelijke' retribution kiezen waarbij ik zowel bij pvp als pve re-de-lijk terecht kan op basis van de beta informatie.

• abdus18
Ries schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:07:
Ik ben nog wat meer aan het inlezen maar ik als ik het goed begrijp loont een dual-spec helemaal niet meer door de nieuwe wapens, omdat het anders weer maandenlang grinden kost.

Hoe zit dat dan met pvp? In de ideale situatie dietn je pve spec dus ook je pve spec te zijn zodat je niet dubbel hoeft te grinden? Als ik in pve een tank wil zijn, maar in pvp wil healen of dps wil zijn (bijv. paladin) is dat eigenlijk verre van ideaal in verband met het upgraden van je wapen. Dan zou ik liever voor het 'makkelijke' retribution kiezen waarbij ik zowel bij pvp als pve re-de-lijk terecht kan op basis van de beta informatie.
Opzich zijn twee artifacts nog redelijk gelijk te houden.
Alleen in het begin is het even kiezen wat je nu verder wilt upgraden, tegen het einde bijvoorbeeld kost het best veel artifact power om je wapen te upgraden voor bijv een 0,5% gain. Als je deze dan in je offspec wapen steekt gaat je offspecc bijvoorbeeld met 3% omhoog, doordat het goedkoper is in de begin levels van het artifact. Uiteindelijk gear je ze beiden tot max met artifact power en dan gaat het alleen nog maar om die items die je in het artifact duwt

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:42
Ik zou voor de 0.5 gain gaan op mijn main spec...

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 18:03
Ries schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:07:

Voor zover ik weet krijg je off-specs artifact wapens, en artifact wapen op een nieuwe character sneller dan dat je je eerste wapen zou krijgen. Blizzard heeft hiervoor gekozen omdat je anders wel heel erg achter loopt.

Stel we zijn al enkele maanden bezig in Legion, en jij begint nu pas met Legion en je wil je Artifact wapen halen, dan zal jij stukken sneller je wapen kunnen upgraden dan dat ik enkele maanden geleden deed. Zodra jij in de buurt komt van hoever andere mensen hun wapen hebben geupgrade, dan zal het voor jou net zo snel gaan als de rest.

Je zal wel 2 keer je wapen moeten halen, maar het zou geen grindfest moeten worden waarbij je weer maanden moet farmen om hem up te graden.

Informatie komt trouwens uit één van de developer streams die ik enkele weken geleden had gezien :D.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

hmm, legt het nou aan mij of doet Unholy gewoon veel meer damage dan Frost op de beta?

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 18-07-2016 16:32 ]

FUMES et CARNES

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Raptar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 02:09:
[...]

De feiten belichten wordt door u gezien als "napapegaaien" :')? Geweldige manier van relativeren heeft u, inspirerend. Daarnaast ben ik inderdaad niet degene die voor jou bepaalt hoe je het spel moet ervaren, daarentegen is Blizzard dat wel. Precies degene die ik in deze rol schets in mijn bovenstaande post.
Zonder enige gene zette je me weg als iemand die zeurt om het zeuren, wat precies is wat ik van blizzbots verwacht :X
Gewoon lekker in het wilde weg roepen zie je vaak bij salty people, heel het kernpunt totaal negeren. Zoals Bensel 15 en ik al zeiden: ze hebben deze optie aangepast omdat de ontwerpers het spel vanuit dit perspectief gemaakt hebben voor de optimale ervaring. Niks rare bugs en andere complotten. Gewoon weer doelloos negativiteit verspreiden, gaat nergens over.

Btw, geloof je ook in de platte aarde?
Precies het probleem met toxic trolls: de tegenstander kleineren door one-liners en vooral nergens inhoudelijk op reageren, laat me raden: je vind het fijn als keuzes voor andere mensen worden ingeperkt omdat je zelf moeite hebt om keuzes te maken.
Over negativiteit verspreiden gesproken zeg: ga maar snel terug naar mmo-champion |:(

Als je in de beta speelt dan merkt je vanzelf dat die developers helemaal niets hebben gemaakt vanuit de nieuwe beperkte ervaring, het spel is nog exact hetzelfde, bazen zijn nog net zo groot en alles wordt juist minder groots.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wordt de patch gewoon van dinsdagnacht op woensdagnacht uitgerold of is deze er morgen al? Het is immers morgen al de 19de.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Kapoen
temp00 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:38:
Wordt de patch gewoon van dinsdagnacht op woensdagnacht uitgerold of is deze er morgen al? Het is immers morgen al de 19de.
Ik veronderstel dat het voor ons in Europa van dinsdag op woensdag zal zijn. Morgen is het eerst de beurt aan de Amerikanen.

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 10:29

Verwijderd

blouweKip schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:56:
Over negativiteit verspreiden gesproken zeg: ga maar snel terug naar mmo-champion |:(
Joh...chillax!

Zo'n beetje alle abilities in het spel veranderen wat de gameplay voor letterlijk elke class/spec verandert, en jij stopt met spelen omdat je wat minder ver kunt uitzoomen - snap je nou echt niet dat sommige mensen dat misschien een klein beetje overtrokken vinden?

Ik wel, en ik ben het roerend met ze eens. En net zoals jij een mening mag hebben mogen wij dat ook, dus ga nou niet lopen huilen als iemand anders ook zijn mening geeft. Als je dat niet leuk vindt moet je je eigen mening misschien wat meer voor je houden.

Pro tip: Pokemon Go schijnt best een dingetje te zijn tegenwoordig. Misschien is dat een alternatief voor je?
Wardrobe functie alleen daarom al is legion WIN

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:18:
Echt? Da's zo'n beetje het enige nieuwe dat ik niet ga gebruiken... ;)

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:06
Eindelijk weer meer dan 4 vrije bag spaces ik zeg ook WIN

😊

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
idd, bagspace :D Bank leeghalen, beetje extra geld erbij, altijd goed
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:33:
[...]

Echt? Da's zo'n beetje het enige nieuwe dat ik niet ga gebruiken... ;)
Ik zeker wel, ik loop al sinds wrath met 4 bag space >.>

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:18:
Echt hé :D Sowieso de enige reden dat ik weer heb gesubbed is zodat ik meer gear kan verzamelen en nog meer looks kan toepassen op m'n chars.

Vanity dingen & gear collecten is toch wel m'n favo bezigheid in WoW :9 O+

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:54:
Ik zeker wel, ik loop al sinds wrath met 4 bag space >.>
O.o

Ik heb 2 bags vol (engineering) goodies, en de rest is vrij. Wel zo handig bij het doen van oude raids - altijd ruimte voor die mount (die nooit dropt). ;)
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:22:
[...]

O.o

Ik heb 2 bags vol (engineering) goodies, en de rest is vrij. Wel zo handig bij het doen van oude raids - altijd ruimte voor die mount (die nooit dropt). ;)
Als clothie verzamel je natuurlijk ook warlock en priest look a like sets :+.

En dan alle Tier sets en of Tiersets en PVP sets etc :P

Verwijderd

Natuurlijk! Gekkie... ;)

Ik snap het ergens wel, want mounts en pets en zo, alleen dat hele gedoe met kleren heb ik nooit wat mee gehad. Als male dwarf past ook niks, natuurlijk, dus het heeft ook weinig zin... :)

• skassie
  • Laatst online: 13-11 10:27
Alles is zeker te groot voor je dwarf _O-

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• blouweKip
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Joh...chillax!

Zo'n beetje alle abilities in het spel veranderen wat de gameplay voor letterlijk elke class/spec verandert, en jij stopt met spelen omdat je wat minder ver kunt uitzoomen - snap je nou echt niet dat sommige mensen dat misschien een klein beetje overtrokken vinden?

Ik wel, en ik ben het roerend met ze eens. En net zoals jij een mening mag hebben mogen wij dat ook, dus ga nou niet lopen huilen als iemand anders ook zijn mening geeft. Als je dat niet leuk vindt moet je je eigen mening misschien wat meer voor je houden.

Pro tip: Pokemon Go schijnt best een dingetje te zijn tegenwoordig. Misschien is dat een alternatief voor je?
Mijn reactie was een beetje overtrokken misschien, maar dat had meer te maken met de haast persoonlijke aanval, alsof iedereen die opbouwende kritiek heeft een zeur is.

Ik heb menig wijziging meegemaakt maar het significant verkleinen van de zichtbare ruimte is voor iemand die veel geinvesteerd heeft in een dergelijk spel nu eenmaal in hoge mate ingrijpend en dan is het altijd een beetje vexxing als mensen die het niet gebruiken iets dergelijks bagetalliseren met het duidelijke oogpunt om te trollen.

Dit is een mooi voorbeeld van een verandering die alleen maar verliezers kent, mensen die de zoom slider en de CVAR niet kennen/gebruiken merken geen verschil en diegene die deze opties wel gebruiken hebben er behoorlijk veel last van, tel daarbij op dat de onderbouwing flinterdun is je hebt een verandering die objectief gezien zeer negatief is omdat je keuzes weghaalt en mensen een bepaalde richting op dwingt.

Mooi voorbeeld van hoe de immersion juist minder wordt:

http://imgur.com/a/dcJhQ

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
blouweKip schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:27:
[...]

Mijn reactie was een beetje overtrokken misschien, maar dat had meer te maken met de haast persoonlijke aanval, alsof iedereen die opbouwende kritiek heeft een zeur is.

Ik heb menig wijziging meegemaakt maar het significant verkleinen van de zichtbare ruimte is voor iemand die veel geinvesteerd heeft in een dergelijk spel nu eenmaal in hoge mate ingrijpend en dan is het altijd een beetje vexxing als mensen die het niet gebruiken iets dergelijks bagetalliseren met het duidelijke oogpunt om te trollen.

Dit is een mooi voorbeeld van een verandering die alleen maar verliezers kent, mensen die de zoom slider en de CVAR niet kennen/gebruiken merken geen verschil en diegene die deze opties wel gebruiken hebben er behoorlijk veel last van, tel daarbij op dat de onderbouwing flinterdun is je hebt een verandering die objectief gezien zeer negatief is omdat je keuzes weghaalt en mensen een bepaalde richting op dwingt.

Mooi voorbeeld van hoe de immersion juist minder wordt:

http://imgur.com/a/dcJhQ
Ik wilde niet trollen. Ik heb heel wat op je post terug te zeggen, alleen laten we het hierbij houden. Voor beide gezelliger. Zelfs speelde ik trouwens ook maximaal uitgezoomed ;).

• blouweKip
Raptar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:52:
[...]

Ik wilde niet trollen. Ik heb heel wat op je post terug te zeggen, alleen laten we het hierbij houden. Voor beide gezelliger. Zelfs speelde ik trouwens ook maximaal uitgezoomed ;).
Ik kreeg sterk de indruk, misschien ook enigzins beinvloed door de trolls die de officiele forums bevolken (waar ik normaliter verre van blijf)

Anyway: zand erover, mensen zijn nu eenmaal gepassioneerd over dit soort games (en dat zal ik zeker missen).

;)

Verwijderd

Gewoon blijven spelen! :)

• Kapoen
Mektheb schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:29:
[...]

Als clothie verzamel je natuurlijk ook warlock en priest look a like sets :+.

En dan alle Tier sets en of Tiersets en PVP sets etc :P
Klopt, ik heb indertijd nog lang zitten grinden op de tier 2 recolour sets die in BC dungeons droppen.
Vooral de warlock set vond ik geslaagd in de rode variant, en de groene warrior set stond ook heel goed op m'n paladin.

Buiten al mijn armor sets kijk ik vooral uit om eindelijk mijn collectie schilden eens in perspectief te zien :9

Vandaag is het in de US al patchday, voor ons morgen. Checklijstje gemaakt voor mijn guild:
  1. Burn je garrison resources. Vanaf morgen is de Smuggled Sack of gold van de Tradingpost verwijderd en kun je enkel nog materials er van halen, maar die markt is al ingekakt nu iedereen en guilds zijn bank aan het clearen is.
  2. Follower upgrade tokens vendoren voor behoorlijk wat gold. Vanaf morgen is dat generfed. Vendoren die handel vandaag dus nog!
  3. Handel je gold missions zover mogelijk vandaag nog af, vanaf morgen krijg je enkel nog garrison resources als reward.
  4. Warlords Season 3 eindigt vandaag om 00:00 server time. Morgen worden Honor en Conquest punten omgezet naar silver/gold.
  5. Belangrijke addons zoals DBM, Auctionater, Details en Elvui hebben al updates gehad. Op deze pagina op MMO-C staan directe links naar hun downloads. Curse.com zal de komende 2 dagen behoorlijk traag dan wel niet bereikbaar zijn: http://www.mmo-champion.c...nd-List-of-Updated-AddOns
  6. De nieuwe talens zijn er, dus dat betekent dat specs, rotations etc aanzienlijk gewijzigd zijn. Icy-veins heeft de basis guides voor een aantal classes al aangepast. Zeker die van Warrior en nog een aantal zijn prima daar ze door bekende theorycrafters geschreven en beoordeeld worden. http://www.icy-veins.com/wow/class-guides
Verder nog vragen, stel ze gerust, aantal mensen hier zitten al een poosje in beta en zijn behoorlijk op de hoogte.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 09:42 ]

OK, ik speel mijn DK's al sinds WotLK en die zijn altijd frost geweest en niets anders. Ben namelijk gek op die spec, wel met een 2 hander.
Nu heb ik twee DK in de beta gespeeld , 1 frost en 1 unholy.
En alhoewel ik totaal niet bekend met met Unholy "vlieg" ik echt door de quests heen t.o.v. frost.
Frost gaat ook meer dan goed maar het is toch wel een merkbaar verschil.
Erg leuke spec ook zeg, maar vind de Artifact skill van Unholy nou niet echt heel bijzonder

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:14:
OK, ik speel mijn DK's al sinds WotLK en die zijn altijd frost geweest en niets anders. Ben namelijk gek op die spec, wel met een 2 hander.
Nu heb ik twee DK in de beta gespeeld , 1 frost en 1 unholy.
En alhoewel ik totaal niet bekend met met Unholy "vlieg" ik echt door de quests heen t.o.v. frost.
Frost gaat ook meer dan goed maar het is toch wel een merkbaar verschil.
Erg leuke spec ook zeg, maar vind de Artifact skill van Unholy nou niet echt heel bijzonder
Heb je level 100 of level 110 op de dummy gespeeld? Voor het gemak neem ik aan dat je als Frost met one-handers rondliep daar sommige abilities gewoon keihard one-handers eisen :P

Het klopt dat Unholy momenteel erg goed en beter dan Frost is. Unholy wordt momenteel nog getuned, heeft recent een aantal buffs gehad, maar zal op sommige vlakken nog lichte nerfs moeten krijgen. Frost voelt op level 100 aan als wet noodle en dat komt omdat Frost veel meer gear dependent zal zijn. Op level 110 met een aanzienlijk geupgrade artifact en degelijke gear zou Frost veel meer on par moeten zijn. Voornaamste stat die dit veroorzaakt is Critical Strike. Meer crit is meer killing machine procs is meer Obliterate crits. En dat heeft dan natuurlijk grote synergy met je tier 7 talent Obliteration (voor 8 seconden triggered elke frost strike killing machine en kost Obliterate maar 1 rune).

PS: ik rerol na 12 jaar DPS Warrior naar DK ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 08:27 ]

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:20:
[...]
Heb je level 100 of level 110 op de dummy gespeeld?
Beide maar voornamelijk questen vanaf 100 dus. Ben alle melee classes aan het afgaan om te zien hoe ze spelen.
Unholy heeft een leuke rotatie met Virt. plaque en festering strike en dan scourge strike gebruiken om die te "poppen". Is gewoon simpelweg heel veel fun :)
Ook een briljant idee is Death en Decay werkzaam maken. (als je daar in staat doet je Scourge strike in eens AOE. Zo simpel idee maar oh zo prettig.

Frost heeft met Hypothermia meer leuke dingen in Artifact zitten en is zeker een goede spec maar ik vind persoonlijk dat Unholy meer opties heeft en ook uit de Artifact talents spreekt (imo) gewoon meer fun.
Is moeilijk uit te leggen :)

FUMES et CARNES

• sabriel
Mede-gotter's,

Ik heb een vraag over healing priests, en ben benieuwd naar jullie mening.
Ik wou in de nieuwe expensio graag als disc gaan healer, maar kom niet door alle klaagzang heen.

Main topic lijkt wel te zijn dat je als disc healer 60% healer, 40% DPS-er ben. Je zal dus geen ster zijn in healing maar ook niet in DPS. Andere posts zeggen weer dat alles wat afgekraakt is door de WW-monk nu maar naar disc is geplaatst. Als het je niet bevalt heb je nog altijd een holy healing tree.

Ipv door 10-tallen posts heen te moeten die gaan over bovenstaand topic, zjn er hier toevallig priests die zich in de beta wel hebben bezig gehouden met disc-healing en ziuden die hier hun ervaring neer kunnen zetten.

How to priest was al 7 maanden ouddated, dus geen nieuwe informatie over gevonden. Op wowhead was het alleen maar geklaag over DPS/heal. Ik heb graag informatie of disc nog viable is in raids. Het voordeel is wel, als het goed is, dat priestst vanaf vandaag nog de enigste class is met een absorb.

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:11:
Vandaag is het in de US al patchday, voor ons morgen. Checklijstje gemaakt voor mijn guild:
  1. Burn je garrison resources. Vanaf morgen is de Smuggled Sack of gold van de Tradingpost verwijderd en kun je enkel nog materials er van halen, maar die markt is al ingekakt nu iedereen en guilds zijn bank aan het clearen is.
  2. Follower upgrade tokens vendoren voor behoorlijk wat gold. Vanaf morgen is dat generfed. Vendoren die handel vandaag dus nog!
  3. Handel je gold missions zover mogelijk vandaag nog af, vanaf morgen krijg je enkel nog garrison resources als reward.
  4. Warlords Season 3 eindigt vandaag om 02:00 PDT, dus 11:00 GMT+1. Morgen worden Honor en Conquest punten omgezet naar silver/gold.
  5. Belangrijke addons zoals DBM, Auctionater, Details en Elvui hebben al updates gehad. Op deze pagina op MMO-C staan directe links naar hun downloads. Curse.com zal de komende 2 dagen behoorlijk traag dan wel niet bereikbaar zijn: http://www.mmo-champion.c...nd-List-of-Updated-AddOns
  6. De nieuwe talens zijn er, dus dat betekent dat specs, rotations etc aanzienlijk gewijzigd zijn. Icy-veins heeft de basis guides voor een aantal classes al aangepast. Zeker die van Warrior en nog een aantal zijn prima daar ze door bekende theorycrafters geschreven en beoordeeld worden. http://www.icy-veins.com/wow/class-guides
Verder nog vragen, stel ze gerust, aantal mensen hier zitten al een poosje in beta en zijn behoorlijk op de hoogte.
Thanks, toch wel even fijn om dit op een rijtje te krijgen. Ondanks het feit ik toegang tot de beta heb, speel ik het niet heel vaak en houd ik al helemaal niet bij welke veranderingen er worden doorgevoerd zodra de patch er is... Dus deze post: wordt gewaardeerd. :)

Vandaag dus maar even de sub aan zetten... Al is het alleen maar voor bovenstaande :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Hairy23
  • Nu online
  4. Warlords Season 3 eindigt vandaag om 02:00 PDT, dus 11:00 GMT+1. Morgen worden Honor en Conquest punten omgezet naar silver/gold.
Ondanks ik de wijzigingen even snel doorgelezen heb, zag ik nog een paar puntjes die ik nog niet gezien had. Altijd handig dit soort posts.
sabriel schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:34:
Main topic lijkt wel te zijn dat je als disc healer 60% healer, 40% DPS-er ben. Je zal dus geen ster zijn in healing maar ook niet in DPS. Andere posts zeggen weer dat alles wat afgekraakt is door de WW-monk nu maar naar disc is geplaatst. Als het je niet bevalt heb je nog altijd een holy healing tree.

Het voordeel is wel, als het goed is, dat priestst vanaf vandaag nog de enigste class is met een absorb.
Ik heb hier niet mee getest, maar was wel betrokken bij de discussie tussen de officers toen we het healingteam voor Legion gingen samenstellen. Kan er wel iets van zeggen.

Het klopt inderdaad dat Disc strakjes een echte hybrid is. DPS en healing, en om die reden dus binnen zijn spec een hybrid tax zal hebben. Je bent nergens een ster in. De echte verhouding weet ik niet.

Het klopt dat je nog de enige class bent met echte absorbs. Echter is het wel zo dat Blizzard heeft aangegeven dat Absorbtion gameplay zoals die domineerde in WoD not the way to go is als het gaat om healing. De algemene tendens voor Legion is dat ze willen dat mana er weer toe doet, en echt healing er weer toe doet. Niet mindless topping off van health bars. Om die reden is het dan ook zo Absorbs een beduidend mindere rol zullen spelen, maar echt trauma reactive healing juist veel meer. Zelfs dan ook voor Disc Priest is het spammen van Absorbs niet eens meer main priority, maar alles draait om je skill Atonement.

Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om geen Disc Priest in ons raidteam op te nemen, maar het healing team te voorzien van Rdruid, Rshaman, Hpally en MWMonk. Mocht daar toch nog echt een 5de healer aan toegevoegd moeten worden, dan zal dat een HPriest worden.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 08:48 ]

sabriel schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:34:
Mede-gotter's,

Ik heb een vraag over healing priests, en ben benieuwd naar jullie mening.
Ik wou in de nieuwe expensio graag als disc gaan healer, maar kom niet door alle klaagzang heen.

Ma Ik heb graag informatie of disc nog viable is in raids. Het voordeel is wel, als het goed is, dat priestst vanaf vandaag nog de enigste class is met een absorb.
Had je deze al gezien ?
http://www.mmo-champion.c...iest-Guide-and-Discussion

FUMES et CARNES

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-11 09:40

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren voornamelijk wat round-up werk gedaan in mijn professions. Ik heb nu 4 level 25 pets voor petbattles. Ik heb de achievement voor alle trainers te verslaan in Eastern Kingdoms.First aid is op max level gebracht, cooking is op max level en fishing is voorbij de 650. Vanavond gaat fishing naar max level en begin ik aan archeologie (die nog niet eens 350 is!!). Verder moet ik mij inlezen voor de nieuwe specs van mage

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Auredium schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:53:
Gisteren voornamelijk wat round-up werk gedaan in mijn professions. Ik heb nu 4 level 25 pets voor petbattles. Ik heb de achievement voor alle trainers te verslaan in Eastern Kingdoms.
Misschien is dit een handige site voor je aangezien je begonnen bent met pet battles. :)

• detheavn
STUFF!!!
Ik las dat de equippable items uit de garrison boxes zouden verdwijnen. Bedoelen ze hiermee ook de class transmog sets, of alleen de random BPE greens/blues/epics?

Laatst nog een Blade of Wizardry eruit gehaald welke ik nog niet had, dus dat was wel een meevaller :)

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
..
Thanks Kaap! Daar gaat m'n vrije avondje ;) , het is immers zonde als je op deze manier gold mis loop 8)

• Kapoen
Warlords Season 3 eindigt vandaag om 02:00 PDT, dus 11:00 GMT+1. Morgen worden Honor en Conquest punten omgezet naar silver/gold.[/li]
Krijg je gold voor conquest en honour points? Of wordt conquest omgezet naar honour?

Eergisteren vond ik wat oude tokens met 1000 conquest/honour points, waarmee ik direct wat oud season 2 spul gekocht heb (voor transmog). Nu heb ik nog een lap conquest over, waarvan ik hoop dat het morgen honour points worden. Daarmee zou ik de oude S2 set dan kunnen vervolledigen :)

• icemotion
Kapoen schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Krijg je gold voor conquest en honour points? Of wordt conquest omgezet naar honour?

Eergisteren vond ik wat oude tokens met 1000 conquest/honour points, waarmee ik direct wat oud season 2 spul gekocht heb (voor transmog). Nu heb ik nog een lap conquest over, waarvan ik hoop dat het morgen honour points worden. Daarmee zou ik de oude S2 set dan kunnen vervolledigen :)
Ik denk dat het zo gaat als met de pre-patch voor Warlords; Valor en justice points gingen eruit en daarvoor kreeg je een hoeveelheid goud.

Alle vendors die eerder items verkochten voor justice points verkopen diezelfde items nu voor gold.
Burn je garrison resources. Vanaf morgen is de Smuggled Sack of gold van de Tradingpost verwijderd en kun je enkel nog materials er van halen, maar die markt is al ingekakt nu iedereen en guilds zijn bank aan het clearen is
Hmm ik dacht dat die zakjes alleen generfed zouden worden, maar ze gaan dus weg? Dan vanavond toch nog maar even resources burnen idd; 9 chars met 9000+ resources XD

[ Voor 21% gewijzigd door icemotion op 19-07-2016 09:45 ]

Kapoen schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Uit een pre-patch blog:
"The next PvP season, Legion Season 1, will begin after World of Warcraft: Legion launches on August 30. In the meantime, all Honor and Conquest Points will be converted to in-game currency at a rate of 35 silver per point."

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vanavond laatste keer garrison missions doen op al mijn characters en dan stop ik er mee, ze worden toch niets meer waard. In totaal 1.5mil gold verzameld voor legion en ben daar best tevreden mee.
Shadow priest wordt zoals altijd mijn main al vind ik demon hunter ook echt wel leuk spelen.

Verder zou ik ook de tip geven om je addons niet meer te updaten voor woensdag. Sommige addons worden nu al gereleased omdat ze in amerika voorlopen op ons maar dan zit je vanavond in de problemen met je addons dat ze niet meer werken.

Daarnaast zag ik op wowhead ook staan dat de chronicles vol. 2 is aangekondigd.
https://www.amazon.com/gp...4afa05c97fd2a01adbd77d3ae
Release datum staat wel op 14 maart 2017 wat toch nog een hele poos. Ondanks dat ik het eerste deel erg goed vond verwacht ik wel iets minder van deze. In het eerste deel stond er heel erg veel informatie die we nog niet wisten ivm de titans/old gods en sargeras. Denk dat het nu eerder zal gaan over de gebeurtenissen van warcraft 1 & 2 waar het meeste toch al van gekend is.
icemotion schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:36:
[...]
Hmm ik dacht dat die zakjes alleen generfed zouden worden, maar ze gaan dus weg? Dan vanavond toch nog maar even resources burnen idd; 9 chars met 9000+ resources XD
Nee, de Smugglers Sack of gold verdwijnt.
Grompie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:
Daarnaast zag ik op wowhead ook staan dat de chronicles vol. 2 is aangekondigd.
https://www.amazon.com/gp...4afa05c97fd2a01adbd77d3ae
Release datum staat wel op 14 maart 2017 wat toch nog een hele poos. Ondanks dat ik het eerste deel erg goed vond verwacht ik wel iets minder van deze. In het eerste deel stond er heel erg veel informatie die we nog niet wisten ivm de titans/old gods en sargeras. Denk dat het nu eerder zal gaan over de gebeurtenissen van warcraft 1 & 2 waar het meeste toch al van gekend is.
Juist de komende delen met de bekende lore vind ik fijn. Die lore wil ik min of meer als een soort encyclopedie hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 09:48 ]

• icemotion
Chronicles.. Ik moet deel 1 nog; maar gelukkig ben ik vrijdag jarig en heb ik zo het vermoeden dat ik hem dan ga krijgen.. hij staat in ieder geval op het verlanglijstje..

En deel 2 ziet er ook nice uit.. good stuff.

• Kapoen
Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:
[...]

Uit een pre-patch blog:

[...]
Ok, dat zal dan gelukkig nog een smak geld opleveren. Hopelijk kan ik dan achteraf zoals icemotion zegt de oude spullen nog aanschaffen voor gold.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat mijn main wordt in Legion. Ik ben in ieder geval een rogue aan het levelen op de realm van het Tweakers Guild. Is dit alweer wat actiever aan het worden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:11
Zijn er nog meer menses hier die op oceanic servers spelen? Ik zit in australie het komende jaar of langer, en kon helaas niet mijn account transferen :'-(. Warlock geboost met m'n legion account op de Oceanic server. Helaas over een jaartje mocht ik terugkeren naar Europa weer het probleem dat al m'n progressie hier blijft :-(.
hmr schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:15:
op de realm van het Tweakers Guild. Is dit alweer wat actiever aan het worden?
Snap niet dat mensen daar nog tijd in investeren. Krijgt telkens begin expansion kleine opleving om vervolgens weer uit te sterven. Dan zou ik liever een guild zoeken die gewoon actief blijft.

• Potgrond
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-10 10:52
Ik denk weer te gaan tanken aankomende expansion, guardian druid ziet er aardig uit van wat ik tot nu toe gezien heb. Hebben mensen die de beta spelen wat meer informatie over hun ervaringen met de tank specs?
Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Snap niet dat mensen daar nog tijd in investeren. Krijgt telkens begin expansion kleine opleving om vervolgens weer uit te sterven. Dan zou ik liever een guild zoeken die gewoon actief blijft.
*amen*
.. maar ook dat is al vrij moeilijk tegenwoordig. Stikt nu al van de nieuwe Legion guilds

FUMES et CARNES

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Ik vind het wel gezellig met wat mensen van Tweakers en de tijd dat ik vol actief ga zijn is toch wel echt voorbij :). Als ik tijdens het levelen wat dungeons kan lopen en misschien wat normal kan raiden af en toe vind ik het al mooi!

Als het overigens niet zo is dat het gaat leven dan moet ik, indien ik rogue toch echt het leukste vind, mijn char weer omzetten naar Alliance en transferen van realm.. :|

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 19-07-2016 11:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-11 09:40

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk at je gewoon moet accepteren dat er twee soorten spelers zijn. De 'hardcore' mensen die altijd WoW spelen, iedere maand het hele jaar lang. En de softcore spelers die wat net voor nieuwe expensions actief worden, de content doen uitspelen en na een half jaar weer zijn verdwenen.

Zelf ben ik een softcore speler. Ik werk mijn main bij, doe de missies, leer de lore en doe de raids op lfr niveau. That's it. Dan heb ik mijn lol gehad. Hardcore raiden e.d. doe ik neit echt aan.

Ik denk ook gewoon dat het een realiteit van WoW is die je moet accepteren. Iedereen speelt anders.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Dit is geen verwijt, niets te accepteren. Ik stel alleen maar dat in welke vorm dan ook dat iemand speelt, een leuke actieve guild, ongeacht hun speelstijl, toch wel gewenst is. Een actieve guild hoeft helemaal niet te betekenen dat die hardcore is of jij hardcore moet spelen. Die GoT guild kan je grotendeels van een expansion een kanon in afschieten zonder iemand te raken. Die is meer dood dan levend, daar doelde ik op.

Tussen hardcore en ultra casual wat jij beschrijft zit nog zoveel in. Er zijn legio guilds die casual spelen maar wel gewoon actief zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 11:25 ]

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Op welke realm en welke guild speel jij Kaap?

• Kapoen
Ik ben eens benieuwd of de lijst met realms vanavond enigzins anders zal uitzien. Ik heb chars op meerdere realms en ik merk dat het merendeel op 'low' staat, met slechts een handvol nog op 'medium/high'. Misschien dat dat betert met de influx van terugkerende spelers.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kapoen schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:47:
Ik ben eens benieuwd of de lijst met realms vanavond enigzins anders zal uitzien. Ik heb chars op meerdere realms en ik merk dat het merendeel op 'low' staat, met slechts een handvol nog op 'medium/high'. Misschien dat dat betert met de influx van terugkerende spelers.
Het wordt tijd dat Blizzard de prijzen voor character services drastisch gaat verlagen. Er zijn zo ontiegelijk veel mensen die chars op dooie servers hebben en er simpelweg geen honderden euro's voor over hebben om de boel over te zetten naar hun ''main'' server.

Je zou zeggen dat Blizzard intussen wel genoeg geld heeft verdiend aan die services, maar het feit dat ze al jarenlang hetzelfde kosten geeft mij weinig hoop dat het ooit wordt verlaagd.

Tesla M3LR '21

• Kapoen
Planespotter schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Het wordt tijd dat Blizzard de prijzen voor character services drastisch gaat verlagen. Er zijn zo ontiegelijk veel mensen die chars op dooie servers hebben en er simpelweg geen honderden euro's voor over hebben om de boel over te zetten naar hun ''main'' server.

Je zou zeggen dat Blizzard intussen wel genoeg geld heeft verdiend aan die services, maar het feit dat ze al jarenlang hetzelfde kosten geeft mij weinig hoop dat het ooit wordt verlaagd.
Ik begrijp dat veel mensen dat inderdaad graag zouden hebben. Voor mezelf boeit het niet zo, ik speel op twee realms en in twee guilds (alliance/horde). Alleen mijn vanilla chars staan op een echt dode realm (Kor'gall), maar die speel ik sowieso toch niet meer. Met het verschijnen van de heirlooms en al de andere xp boosts vond ik het niet zo erg om nieuwe chars te levellen.

Ik vond het gewoon een grappige vaststelling om te zien dat er zoveel realms op low staan tegenwoordig.
Misschien moet blizzard toch eens gaan denken aan echte samensmeltingen.

Kapoen schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:02:
[...]
Ik vond het gewoon een grappige vaststelling om te zien dat er zoveel realms op low staan tegenwoordig.
Enkele maanden geleden heeft Blizzard een battle.net aanpassing doorgevoerd en daarbij mede de drempelwaardes voor servers verlaagd. Vanaf dat moment stond eigenlijk elke server op "Low" behalve Outland, Kazzak, Draenor, Silvermoon en Twisting Nether. Die servers gingen van "full" naar "high".

Low betekent momenteel niet meer dat de server dood is, maar meer hoeveel servercapaciteit er nog beschikbaar is. Het is namelijk de bedoeling dat er zo goed als geen queues meer bestaan daar de hardware het zelf wel aankan.

Als voorbeeld, Kazzak staat in de avond wel eens op "medium" terwijl die server heel erg druk is. Neemt niet weg dat er best wel wat servers echt dood zijn. Die zouden ze beter kunnen mergen.

Transfers goedkoper maken gaat niet gebeuren. Ten eerste omdat het hele goede inkomsten zijn, en ten tweede om te voorkomen dat de popi jopi servers nog voller raken. Dan migreert zeg maar iedereen naar Silvermoon ofzo.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-07-2016 12:16 ]

• Grompie
Kapoen schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:02:
[...]

Misschien moet blizzard toch eens gaan denken aan echte samensmeltingen.
Denk dat ze dit nu net niet willen doen, anders krijg je opnieuw lange wachtrijen tijdens de release van Legion. Misschien dat er in de toekomst wel terug realms verbonden gaan worden maar ik zou dit toch zeker de eerste maanden niet gaan verwachten.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
  1. Handel je gold missions zover mogelijk vandaag nog af, vanaf morgen krijg je enkel nog garrison resources als reward.
  2. Warlords Season 3 eindigt vandaag om 00:00 server time. Morgen worden Honor en Conquest punten omgezet naar silver/gold.
RIP, you will be missed ;w

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a9PrefH.jpg

Met de Honor points kan je trouwens alvast 4 tabards kopen voor in de kledingkast.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Grompie
Zertaxka schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:29:
[...]

RIP, you will be missed ;w
Ja en nee :P. Ga blij zijn als ik van het farmen vanaf ben, al was die blingtron missie leuk vanwege de hoeveelheid gold.

Zal morgenavond ook weten wat gedaan, 6 characters waar ik al enkele maanden de crates die je van de salvage yard krijgt aan het opsparen ben, laat de transmog unlocks maar komen :P.

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:37
Grompie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Ja en nee :P. Ga blij zijn als ik van het farmen vanaf ben, al was die blingtron missie leuk vanwege de hoeveelheid gold.

Zal morgenavond ook weten wat gedaan, 6 characters waar ik al enkele maanden de crates die je van de salvage yard krijgt aan het opsparen ben, laat de transmog unlocks maar komen :P.
Happy clickin' >:) 8)7

Ik vind het al irritant worden als ik meer dan één stack moet openen....

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Morgen weer flinken cashen:
117521 conquest points x 0,35 silver = 41.132 gold. Not too shabby 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
temp00 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:54:
Morgen weer flinken cashen:
117521 conquest points x 0,35 silver = 41.132 gold. Not too shabby 8)
Mocht u een offshore rekening nodig hebben, ik hou me aanbevolen :P

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Planespotter schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Ja en nee.
Ben de laatste tijd veel op Outland bezig en mis soms wel mijn andere chars van andere servers (Ragnaros(H) en Bronze Dragonflight(A) ).
Maar zo moeilijk is het niet om te levellen vandaag de dag. Zitten nog een paar levels tussen die saai zijn ( 50-58, 64-68 en 76-80) maar met heirlooms knal je nu aardig snel door alles heen richting Draenor. Cata en Mist zijn helemaal zo voorbij, zo hard is de xp die je nodig hebt daar generfed.
Pyr0_ schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:44:
Happy clickin' >:) 8)7

Ik vind het al irritant worden als ik meer dan één stack moet openen....
Klikken ?
Gewoon keybinden (muiswiel zonder weerstand = best!) en op een 2e scherm wat series/film kijken !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Ok, ik vind Arms dus lekker spelen hehe
Je kan er leuke dingen mee doen en het questen is goed te doen. Artifact wapen is mooi en de skill is "ok"

Arms is wel "traag" maar dat is voor mij een voordeel ;)

FUMES et CARNES

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik heb net per ongeluk mn elvui geupdate terwijl morgen pas de patch is. Nu lees ik dat je moet downgraden en Elvui en Elvui_Config map moet verwijderen. Ben ik dan niet al mn settings kwijt? Weet iemand hoe kan downgraden zonder de settings te verliezen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-11 11:37
Sn3gG3l schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:41:
Ik heb net per ongeluk mn elvui geupdate terwijl morgen pas de patch is. Nu lees ik dat je moet downgraden en Elvui en Elvui_Config map moet verwijderen. Ben ik dan niet al mn settings kwijt? Weet iemand hoe kan downgraden zonder de settings te verliezen?
Je kan ook een avondje vrij nemen, of Elvui/Elv_config uit vinken, bij je addons. Dan heb je er geen last van en kan je nog even de dingen afronden die je wilt afronden.

Verwijderd

*zucht*
Krijg deze net voor de allereerste keer. En natuurlijk op mijn level 92 DK met 3 followers onder level 95.

Gelukkig net wel nog even 3K ingekopt met Smuggled Sack of Gold... ;)

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
thundermo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:50:
[...]

Je kan ook een avondje vrij nemen, of Elvui/Elv_config uit vinken, bij je addons. Dan heb je er geen last van en kan je nog even de dingen afronden die je wilt afronden.
Denk dat ik dan maar avond niet speel, was toch pas net weer begonnen. Als er iemand weet ik ik elvui terug kan zetten zonder mijn instellingen te verliezen hoor ik het graag :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Heb nu al besloten dat ik al die garrison resources niet ga inwisselen voor die sack of gold... dat is me te veel werk :P

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Sn3gG3l schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Denk dat ik dan maar avond niet speel, was toch pas net weer begonnen. Als er iemand weet ik ik elvui terug kan zetten zonder mijn instellingen te verliezen hoor ik het graag :)
Je backup terug zetten? :P

Ik maak om de zoveel tijd een backup van mijn interface en WTF folder voor gevallen als dit ;)
RustStorm schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:04:
Heb nu al besloten dat ik al die garrison resources niet ga inwisselen voor die sack of gold... dat is me te veel werk :P
3K gold te weinig werk? Tjeez...

Gebruik gewoon een macro die dat ding koopt en opent.
Kaap schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:23:
[...]

3K gold te weinig werk? Tjeez...

Gebruik gewoon een macro die dat ding koopt en opent.
Yup, te veel werk. En heb genoeg gold. Die 3k kan me gestolen worden. :) of 30k, hoe je het ook bekijken wilt. :)

Verwijderd

Och, voor 5 minuten werk vind ik 3K best geinig... ;)
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.