Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Zertaxka schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:27:
[...]

Valt wel mee.

[...]

Guild op een van mijn servers, gaven wel aan dat ze bijna vol zaten tot Legion.

Toevallig gisteren maar een Archi HC boost voor de mount gekocht, voor 25k vond ik het wel kunnen.
dat vind ik weinig gold voor de Mythic mount... althans... "weinig"... ik heb het er niet voor over ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Potgrond
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-10 10:52
Koop een WoW-Token kost 20 euro in de shop, verkoopt voor 85k+ op de auction house.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb alles bij elkaar zo'n anderhalf miljoen gold; mijn main heeft iets van n half miljoen en mijn overige level 100 alts zo rond de 100 - 150k.
Denk dat ik inmiddels op de 3M had kunnen zitten als ik geen break genomen zou hebben. Helaas... ;) Ben wel erg benieuwd naar de prijzen en de economie met Legion... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wat doen jullie dan vooral om zo veel geld te maken joh :S?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
Ik heb bijna 1M gold nu over m'n hele account en dat komt echt bijna alleen maar uit m'n Garrison en gewoon bijna niets hoeven/willen kopen. Alle meuk die ik krijg als loot etc gewoon verkopen. Alle interessante items als xxx honor en xxx garrison resources etc die je kan krijgen uit missions verkopen. En heel veel followers met treasure hunter :)

Oh en ik heb maar 1 character waar ik mee speel, de andere level 100 die ik heb doet zo goed als niets in z'n garrison.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Niet om te flamebaiten of zo, maar wat heb je nou aan dat gold als je er verder niets mee doet. Er zaten bij mij in mijn guild ook een paar die het een sport vonden om de AH te bespelen en zo gold te verdienene, dat is nog wel leuk ergens denk ik dan. Elke dag garrison missie's doen ? Bleegh, moet er niet aan denken.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:02
Ik ga het gebruiken bij start van Legion. Heb in het begin van Warlords er bijv. trinkets mee gekocht. Geen idee nog hoe het met gathering / crafting gaat lopen bijv. in Legion.

En ik heb ook zeker niet elke dag die missions gedaan. Gewoon als het uit kwam. Maar goed, moet iedereen voor zichzelf weten uiteraard :)

Paar guildies hebben vele level 100 characters en doen bijna elke dag met allemaal die missies. Niets voor mij :p

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:20:
Paar guildies hebben vele level 100 characters en doen bijna elke dag met allemaal die missies. Niets voor mij :p
Ik heb er tien en dat loopt lekker binnen met weinig werk. Maar ik moet eerlijk zeggen ik hoop dat ik in Legion weer gewoon mijn gold kan verdienen als in de vorige expansions.

Ik werk snel mijn professions op en zoek een paar items die gevraagd zijn en nauwelijks of niet op de AH staan. Ik verzamel bergen mats en maak ze vervolgens on demand.

Tot WoD verdiende ik in de eerste maand van expansions genoeg om de rest van de expansion niets meer aan gold verdienen hoefde te doen en alles kon kopen wat ik nodig had voor raids.

In WoD kon opeens iedereen bijna alles maken en was alles enorm gated door de garrison mats die je nodig had. Iedereen klaagt over hoe makkelijk je aan gold komt, maar ik heb nog nooit zo weinig gehad :(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor zover ik kan zien in mijn korte WoD perioden hebben Garrisons de economie gewoon gesloopt.
In combinatie met de versimpeling van mats.

Waar je vroeger gewoon trade in ging voor de verschillende enchants, pots etc kan iedereen dat nu zelf in zijn/haar garrison doen.

Enige wat ik echt op AH zie zijn de vanity dingen en BOE stuff.

Heeft zowel voor als nadelen. Ben wel benieuwd naar Legion, zit wel lekker ingame nu weer. alleen de repgrind nog in Tanaan en dan heb ik flying binnen, zit op 50% bij alle 3 de factions

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Ik heb op twee manieren m'n gold verdiend tijdens WoD: Garrison missions en de AH bespelen. Dit laatste is altijd mijn manier geweest van gold verdienen. En het enige dat ik bespeel zijn de max level BoE epics. Alle mats en weet ik veel wat anderen nog meer doen -- daar begin ik niet aan. Heb nu ook geen AH addon nodig.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ik zit zelf rond de 5.5-6 op dit moment (met nog een aantal miljoen in waarde van items). Voornamelijk gekregen door het bespelen van AH en dan het craften van dingen en met winst doorverkopen en het flippen (buy low, sell high) van voornamelijk de duurdere items (recipes, transmog, pets). Garrison heeft ook wel geholpen een beetje. Laatste tijd ook voor een paar ton aan mats ingeslagen ter voorbereiding op Legion.

En de vraag waarom? Redelijk simpel, omdat ik het leuk vind. Dit heeft als bijkomstigheid dat ik veel tijd over houdt voor andere leuke dingen (in-game, andere games of gewoon iets totaal anders) terwijl ik alles kan kopen wat ik wil of nodig heb (consumables om te raiden bijvoorbeeld). Ik ben ondertussen al zo lang hier mee bezig dat ik nog maar weinig tijd besteed hieraan, maar wel steeds meer profit maak.
Dit allemaal heeft mij wel in de gelegenheid gesteld om tier 3 voor mijn warrior te kopen (op mijn server heeft mij dat toen 3/3,5 gekost), om TCG mounts te kopen voor gold of gewoon pets waarvoor ik te lui ben om te grinden/quests te doen.
Waar andere mensen liever PvP doen of pet battles, ben ik bezig met mijn goldmaking :)
TTLCrazy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:10:
Niet om te flamebaiten of zo, maar wat heb je nou aan dat gold als je er verder niets mee doet. Er zaten bij mij in mijn guild ook een paar die het een sport vonden om de AH te bespelen en zo gold te verdienene, dat is nog wel leuk ergens denk ik dan. Elke dag garrison missie's doen ? Bleegh, moet er niet aan denken.
Omdat die income straks hard generfed gaat worden, daarom hoarden. Op level 101 kun je straks een 895 ilvl ring in Dalaran kopen a 250K. Die ring gaat je mee t/m Mythic raid. Verstandige goede uitgave :Y
RustStorm schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:48:
[...]

dat vind ik weinig gold voor de Mythic mount... althans... "weinig"... ik heb het er niet voor over ;)
Hij heeft het over de heroic mount ;) De Mythic mount zal wel vor tussen de 750K en 1M gaan.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:01:
Hij heeft het over de heroic mount ;) De Mythic mount zal wel vor tussen de 750K en 1M gaan.
Beide ;)
Zelf de HC mount gisteren gekocht voor 25k, guild op de server verkoopt de Mythic mount voor 750k.
En 750k is niet eens zo prijzig als je het mij vraagt, zeker als je ziet wat er voor TCG mounts en voor sommige mounts op de BMAH wordt betaald.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

hmr

Wat kost een lootrun zonder mount op Hc mode dan? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:06:
Ik weet dat op Kazzak ML HC runs voor 150 tot 200K gaan. Dan krijg je alles voor je spec incl. tier.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:06:
Mount is een quest reward die dropt van Archimonde HC en Mythic, 100% drop kans. Dus je krijgt een item die een quest in Moonglade geeft en de vervolg quest geeft de mount.
Wat ik zo gezien heb zijn er mensen die Mannoroth en Archimonde HC met Personal Loot verkopen of alleen Archie HC. Kost meestal tussen de 20-30k.
Heb verder niet naar volledige HC runs gezocht, Mythic kost rond de 1.5 miljoen met masterloot en mount.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:09
Heb je eindelijk, na een halfjaar timewalking badges gespaart te hebben, je door de laatste dungeon heen gesleept, om eindelijk die vette mount te kunnen kopen...

Kom je er dan achter dat die mount alleen verkocht wordt door de 'dalaran vendor'....... :F
En dus kan ik nog anderhalve maand wachten op mijn mount.... :/
Pyr0_ schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:28:
Kom je er dan achter dat die mount alleen verkocht wordt door de 'dalaran vendor'....... :F
En dus kan ik nog anderhalve maand wachten op mijn mount.... :/
Euhm Dalaran ligt in Northrend? Ben je tussen level 70 en 80 ook geweest ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-06-2016 22:10 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Kaap schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat die vendor er alleen is wanneer het wrath of the lich king timewalking event is en dat dit pas opnieuw aan de beurt komt binnen 1.5 maand.

• icemotion
Yep, Timewalking vendors zijn er alleen tijdens hun specifieke Timewalking event; Ik moet nog even aan de slag deze week; een laatste dungeon doen voor de 3000 badges zodat ik de laatste toy kan kopen van de Cataclysm vendor. Wat dat betreft komt t voor mij qua timing nu goed uit.

En dan nog hopen dat die draak een keer dropt, want verder heb ik geen badges meer nodig

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:09
Kaap schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Katmi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:52:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat die vendor er alleen is wanneer het wrath of the lich king timewalking event is en dat dit pas opnieuw aan de beurt komt binnen 1.5 maand.
Dit ja, misschien een beetje onduidelijk verwoord, maar ik moet inderdaad wachten tot de timewalking event weer in Northrend plaatsvind zodat de vendor in dalaran weer beschikbaar is. En dat is pas over 1.5 maand..
Het is wel een mooie mount zeg. Kende hem niet eerlijk gezegd.

Gisteren een monk naar 60 gebracht voor een evt boost. Weet nog niet 100% of ik dat doe want tot nu toe vind ik de monk wel "leuk" maar nou niet echt bijzonder. Speel als WW

FUMES et CARNES

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Toch ook maar even melden in dit topic ipv alleen stiekem lurken :X

Ik speel al WoW vanaf de eerste dag dat die gereleased is in Europa, hardcore geraid in Vanilla, TBC en Wotlk, daarna wat 'kalmer' aan gedaan en casual gaan spelen en de focus iets meer richting PvP gericht, wel altijd gezorgd dat ik alle PvE content voor alle nerfs gekilled had (zodat ik altijd kon zeggen dat ik alles gekilled had ;))

Echter waar ik vroeger een hele guild zowat kende en heel wat mensen had om mee te spelen, ken ik tegenwoordig maar 1-2 goede vrienden die nog maar spelen (ook vanwege het feit dat veel er gestopt zijn en de vele changes naar guilds) dus ik ben opzoek naar nieuwe vriendjes om mee te spelen (PvPen / Mythic/Challenge Dungeons/transmog runs etc)

Ik speel tegenwoordig op Ravencrest en heb alle classes op 100 dus er valt altijd wel wat te doen ;) Ik weet niet of er iets is als een ''tweakers guild'' oid?

Mensen die dat zouden willen kunnen mij toevoegen Aiyvae#2304

Doordat ik nog maar zo weinig mensen ken die het spel spelen betrap ik me erop dat buiten de weekelijkse transmog runs, garrison missions en tomes of chaos te farmen voor m'n paladin dat ik daarna gelijk weer inlog, want verder heb ik toch niks te doen :< terwijl ik dit toch een super spel vind!
Aiyvae schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:54:
Toch ook maar even melden in dit topic ipv alleen stiekem lurken :X

Ik speel al WoW vanaf de eerste dag dat die gereleased is in Europa, hardcore geraid in Vanilla, TBC en Wotlk, daarna wat 'kalmer' aan gedaan en casual gaan spelen....
Welkom :)
Same here

Het is bizar maar jouw post is bijna exact hetzelfde als mijn situatie.

FUMES et CARNES

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
Ben tijdje geleden gemigrate naar Ravencrest, chille realm!
Zal je wel een keer toevoegen maar moet wel zeggen dat ik extreem casual ben :P Heb eigenlijk nooit veel tijd meer dus vaak is het enkele potjes PVP of een altje lvl'en wat me nu bezig houdt..
Zo, weer lekker bezig met world quests, genoeg manieren om in te cashen in Legion zie ik al :D

ook eerste paar heroics getanked, helaas zijn die dus Casual mode gemaakt. Geen extra mechanics meer, geen uitdagende trash pulls. Het is allemaal nog makkelijker geworden dan WoD was :-(
Waarom kan er nou niet een dungeon zijn zoals Grimrail, die had leuke pulls als je aan het gearen was :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:32:
Zo, weer lekker bezig met world quests, genoeg manieren om in te cashen in Legion zie ik al :D

ook eerste paar heroics getanked, helaas zijn die dus Casual mode gemaakt. Geen extra mechanics meer, geen uitdagende trash pulls. Het is allemaal nog makkelijker geworden dan WoD was :-(
Waarom kan er nou niet een dungeon zijn zoals Grimrail, die had leuke pulls als je aan het gearen was :D
Draait ook niet meer rond heroics in legion. Heroic gear kan je ook op andere manieren halen dacht of zelfs via gewoon questen. De echte moeilijke dungens zijn mythic dungeons nu. Die zijn echt moeilijk.
Grompie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:37:
[...]

Draait ook niet meer rond heroics in legion. Heroic gear kan je ook op andere manieren halen dacht of zelfs via gewoon questen. De echte moeilijke dungens zijn mythic dungeons nu. Die zijn echt moeilijk.
Klopt, maar ik merk gewoon dat Legion nog veel meer dingen makkelijker aan het maken is dan Warlords. Vind ik toch wel wat jammer..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• icemotion
corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:38:
[...]

Klopt, maar ik merk gewoon dat Legion nog veel meer dingen makkelijker aan het maken is dan Warlords. Vind ik toch wel wat jammer..
En toch; er komen ook wel weer andere uitdagingen voor terug voor zover ik het allemaal volg; Mythic dungeons met keystones als challenge mode in plaats van een tijdsrace bijvoorbeeld.

Ach ik merk t straks allemaal wel; en eerst de pre-patch nog.. en transmog systeem; ben ik ook wel benieuwd naar.. merk toch dat ik her en der toch wel gear aan het hoarden ben daarvoor.
icemotion schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:42:
[...]

En toch; er komen ook wel weer andere uitdagingen voor terug voor zover ik het allemaal volg; Mythic dungeons met keystones als challenge mode in plaats van een tijdsrace bijvoorbeeld.

Ach ik merk t straks allemaal wel; en eerst de pre-patch nog.. en transmog systeem; ben ik ook wel benieuwd naar.. merk toch dat ik her en der toch wel gear aan het hoarden ben daarvoor.
Die keystones worden awesome <3 nu nog een guild vinden waarbij met de huidige werktijden kan raiden (tijden veranderd, dus kan niet meer tot 01:30 raiden) en die in Legion een DH tank zoeken die al ervaring met de class heeft :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan hier vast niet een beta key van iemand krijgen ? :P

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:53:
Inderdaad :).
No obligation to perform the achievement to fish up all of the coins to earn the fishing artifact
Nog verder generfed, want het was al zo moeilijk. ;w

Zullen we hem maar gelijk bij inloggen weg geven? Misschien wat makkelijker.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:46
Voor mensen die nog een gamecard willen bestellen. Houdt amazon.co.uk in de gaten. Door de brexit kunnen de prijzen behoorlijk dalen. Voor een 60 day card betaal je nu £17.70. Staat nu gelijk aan €21.85.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ricmaniac schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:53:
Als ik het eerder wist dan had ik je mijn key gegeven, ik ben nog wel zoet met Overwatch en heb dus geen zin om mezelf te spoilen in Legion beta :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Msi92 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:27:
[...]

Als ik het eerder wist dan had ik je mijn key gegeven, ik ben nog wel zoet met Overwatch en heb dus geen zin om mezelf te spoilen in Legion beta :D
ja is ook niet voor mezelf :P

ik ben echt helemaal confused met de tijdlijn van legion...
spoiler: begin demon hunter gebied
spoiler:
als demon hunter in dat begin gebied hoor je steeds lord illidan blabla maar die heb je toch allang in TBC gekilled? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 24-06-2016 09:39 ]

• Grompie
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:30:
[...]

spoiler:
als demon hunter in dat begin gebied hoor je steeds lord illidan blabla maar die heb je toch allang in TBC gekilled? :P
spoiler:
In de startzone van de demon hunters ben je net door Illidan naar marduum gestuurd wanneer de black temple onder aanval stond door de alliance en horde. Daarna verblijf je blijkbaar nog even op Marduum en keer je pas terug aan het begin van deze expansion op azeroth.

Illidan zijn lichaam is door Maiev Shadowsong naar de vault of the wardens verplaatst maar daar steelt Gul'dan zijn lichaam aan het begin van legion. Wat er daarna gebeurd zal je moeten een demon hunter spelen. Nog veel zaken zijn nog niet bekend omdat er nog cutscenes ontbreken in de beta.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ryan_ schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:24:
Voor mensen die nog een gamecard willen bestellen. Houdt amazon.co.uk in de gaten. Door de brexit kunnen de prijzen behoorlijk dalen. Voor een 60 day card betaal je nu £17.70. Staat nu gelijk aan €21.85.
Sturen ze die ook digitaal?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
Lanithro schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:07:
[...]

Sturen ze die ook digitaal?
Je kunt ook gewoon via gocdkeys.com de prepaid kaarten kopen. Dan kost het je maar 18 euro :)

• Msi92
Pannekook schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Je kunt ook gewoon via gocdkeys.com de prepaid kaarten kopen. Dan kost het je maar 18 euro :)
Hou er rekening mee dat het voor 30 days is aka ripoff want je kan 30 days voor 13 euro kopen bij blizz zelf..

8)7 Keek niet verder igg 20 euro voor 60 days

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 24-06-2016 10:41 ]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
zo'n key is altijd 60 dagen

Yavu Steam Profile Lanithro

• icemotion
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:30:
[...]

spoiler:
Hoe het volgens mij zit;

spoiler:
Demonen in het Warcraft universe kunnen niet echt dood tenzij je ze dood in de Twisting Nether.

De Archimonde die we in Hellfire Citadel verslaan is dezelfde Archimonde als in Warcraft 3 / Battle for Mount Hyjal. Als een demon verslagen wordt gaat zijn essentie terug naar de Twisting Nether om te regenereren. En dit kan jaren / eeuwen duren.

Illidan is deels demon en op die wijze waarschijnlijk ook gelinked aan de Twisting Nether; in de animaties rondom Hellfire Citadel wordt Gul'dan door Archimonde door een portal gegooid

Bij de eerste aankondiging voor Legion zagen we in een cinematic Gul'dan in het donker lopen en daar Illidan in een groen kristal iets zitten. Ik denk dan dus ook dat dit zich afspeelt in de Twisting Nether waar Illidan aan het regenereren is en weer wordt gewekt door Gul'dan.

• Msi92
Er zit ook 1 tussen van 30 days

• Grompie
icemotion schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Hoe het volgens mij zit;

spoiler:
Demonen in het Warcraft universe kunnen niet echt dood tenzij je ze dood in de Twisting Nether.

De Archimonde die we in Hellfire Citadel verslaan is dezelfde Archimonde als in Warcraft 3 / Battle for Mount Hyjal. Als een demon verslagen wordt gaat zijn essentie terug naar de Twisting Nether om te regenereren. En dit kan jaren / eeuwen duren.

Illidan is deels demon en op die wijze waarschijnlijk ook gelinked aan de Twisting Nether; in de animaties rondom Hellfire Citadel wordt Gul'dan door Archimonde door een portal gegooid

Bij de eerste aankondiging voor Legion zagen we in een cinematic Gul'dan in het donker lopen en daar Illidan in een groen kristal iets zitten. Ik denk dan dus ook dat dit zich afspeelt in de Twisting Nether waar Illidan aan het regenereren is en weer wordt gewekt door Gul'dan.
spoiler:
Eerste deel klopt idd, Illidan zijn spirit zit in de Twisting Nether. In de boek Illidan wordt dit duidelijk omdat Vandel (een van de demon hunters die kan ontsnappen aan de siege in de black temple) nadat Illidan dood is plots toch de stem hoort van Illidan.

Het lichaam van Illidan bevind zich wel op Azeroth in the vault of the wardens waar het opgeslagen wordt in zo een crystal die je in de cinematic ziet. Als je demon hunter campaign speelt zie je ook dat de vault of the wardens onder aanval is van the legion en Gul'dan Illidan meegeeft genomen. Wat Gul'dan precies met Illidan van plan is weet nog niemand dacht ik.

• icemotion
Check ;) Dat wist ik dan nog weer niet. Heb verder nog niet naar de lore info uit de beta etc gekeken en maak het straks allemaal wel mee als het live gaat.

Al hoop ik stiekem wel een klein beetje dat de kwaliteit van de storyline weer een beetje omhoog gekrikt wordt. Dat was in Warlords niet heel erg best..

• Grompie
Volgens wat ik al gezien heb van streamers en zelf ervaren heb, gaat de kwaliteit van het verhaal heel erg goed de hoogte in! Ga alleen al maar een demon hunter levelen voor de class questlines. Zitten er een hoop in die naar illidan refereren.
Denk dat het lore wise een van de beste expansions ooit zal worden. Mocht je geïnteresseerd zijn kan ik je altijd de boek Illidan aanraden om die te lezen voor de expansion. Er komt dan heel wat aan het licht wat de echte plannen van Illidan waren toen hij in de black temple verbleef. Of als je niet graag leest kan je op Youtube wel een video vinden van Nobble die het allemaal uitlegt :P.

• icemotion
Nobble staat in mn subscriptions lijst ;) En ik lees best graag, al heb ik me nog niet verdiept in de Warcraft boeken. Chronicles staat in ieder geval op mijn lijstje om in te duiken.

En ik heb vandaag de comics weer eens in mn tas gestopt om onderweg te lezen, maar misschien dat ik dan toch ook eens Warcraft boeken ga lezen.. (al staat Rapture (Bioshock boek) ook nog op het lijstje..)

Lore is tof! :)
Heb eens enkele Class Trial characters aangemaakt om te zien wat dat nou precies inhoudt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal van gecharmeerd ben. Denk niet dat je op deze manier kan gaan bepalen welke class je wilt gaan boosten... Want je krijgt maar te maken met 5-6 skills welke je in principe ook al hebt in de eerste (pak em beet) 20 levels van het spel... Zonde, gemiste kans denk ik zo maar...

• Aiyvae
Class Trial characters? is dat een nieuwe manier voor nieuwe spelers om te kijken wat je leuk vind oid? heb daar iig nog nooit van gehoord 0.o
Aiyvae schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:23:
Class Trial characters? is dat een nieuwe manier voor nieuwe spelers om te kijken wat je leuk vind oid? heb daar iig nog nooit van gehoord 0.o
Ja, daar komt het uiteindelijk wel op neer ja :) Volgens mij heeft het te maken met de boost die je kan gaan krijgen of kan gaan kopen uiteindelijk; zodat je beetje weet wat je nou precies gaat boosten.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aiyvae schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:23:
ja dan kan je checken of je het op 100 leuk vind.. krijg je stap voor stap wat skills die je in een traning gebiedje doet... vind je het niks kan je switchen zodat je niet je boost verneukt

Tot wanneer zijn de Warcraft Movie transmogs ookweer beschikbaar als je inlogt? Die wil ik namelijk sowieso niet gaan missen...

• Aiyvae
RustStorm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:29:
Tot wanneer zijn de Warcraft Movie transmogs ookweer beschikbaar als je inlogt? Die wil ik namelijk sowieso niet gaan missen...
1 Augustus geloof ik dat ik ergens las, ik kan niet wachten op de prepatch iig, kan ik tenminste de hele bank en void storage van m'n paladin eens leeghalen >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Aiyvae op 24-06-2016 12:31 ]

• Msi92
RustStorm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:29:
Items zijn Account bound, log in met een char onder de lvl 20 (als je geen game time hebt) en klaar ben je :p

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en in het zelfde account moet je wel los bij horde en Alliance inloggen om ze aan beide kanten te krijgen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Msi92 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:24:
[...]

Items zijn Account bound, log in met een char onder de lvl 20 (als je geen game time hebt) en klaar ben je :p
M'n account is frozen. ;) Anders had ik dat uiteraard allang gedaan. Maar wil terugkomen bij de prepatch. ;) Over week of twee drie dus.

• hmr

hmr

RustStorm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:51:
[...]

M'n account is frozen. ;) Anders had ik dat uiteraard allang gedaan. Maar wil terugkomen bij de prepatch. ;) Over week of twee drie dus.
Je leest niet volgens mij :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:07:
[...]

Je leest niet volgens mij :>
Doh! Heb inderdaad niet goed gelezen. Hahaha :+

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:18
Pffff. Weet dat het een belangrijke en schokkende gebeurtenis is. Maar de lol om wow te spelen is er wel even vanaf en ligt niet eens aan Blizzard deze keer ;)

Werkelijk de hele dag gaat de trade chat over de brexit. Als je in Garrisson komt, bam, als je in een stad komt, bam.

Wordt echt tijd voor duidelijkheid over de pre start van Legion, is er tenminste iets anders om over te chatten, zucht.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:50
Geen Wexit voor mij, wel even wachten op de prepatch.
Zou eigenlijk nog een hc archi boost willen doen, maar ben bang dat dit lastig gaat worden.
Ik wil tegen die tijd ook weer gaan spelen. Mis de game wel ergens. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 24-06-2016 22:10 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou het is gelukt hoor :)

Archimonde HC gekilled. toch nog The Grovewarden mount weten te halen voordat die straks weg is :) super blij haha. ook gelijk 2 leuke feat of strengths er bij. om archimonde op normal en HC te killen voor de content patch.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hey, sinds Cataclysm niet echt serieus gespeeld meer. Het begint nu wel weer te kriebelen en heb een nieuw account aangemaakt en t/m Legion gekocht (op US servers aangezien ik verhuisd ben, anders zou ik wel mijn oude account gebruiken).
Nu heb ik een character geboost naar level 100, uiteraard heb ik geen idee wat ik kan doen aangezien ik twee uitbreidingen gemist heb.

Hebben jullie misschien wat tips om mijn kennis weer bij te spijkeren? Zoals YouTube videos misschien?
Voorlopig ben ik met een nieuwe character begonnen om die zelf naar level 100 te levelen, maar dat duurt nog wel even voordat ik daar ben.
Martijn19 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:08:
Hey, sinds Cataclysm niet echt serieus gespeeld meer. Het begint nu wel weer te kriebelen en heb een nieuw account aangemaakt en t/m Legion gekocht (op US servers aangezien ik verhuisd ben, anders zou ik wel mijn oude account gebruiken).
Nu heb ik een character geboost naar level 100, uiteraard heb ik geen idee wat ik kan doen aangezien ik twee uitbreidingen gemist heb.

Hebben jullie misschien wat tips om mijn kennis weer bij te spijkeren? Zoals YouTube videos misschien?
Voorlopig ben ik met een nieuwe character begonnen om die zelf naar level 100 te levelen, maar dat duurt nog wel even voordat ik daar ben.
Als ik jou was zou ik sowieso wachten met het gebruiken van de level 100 boost. Wanneer Legion uit is (of misschien zelfs als tijdens de prepatch), zal er een Class Trial character aangemaakt kunnen worden. Dan kan je de basics van iedere class bekijken en testen om te zien of het je bevalt of niet. Zonder dat je de boost al kwijt bent. :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
Martijn19 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:08:

Ik zou een character vanaf het begin gaan levelen als je heel lang niet gespeeld hebt, dan kom je er wat beter in en unlock je alle skills en mogelijkheden stap voor stap. Het internet staat vol met video´s die je over vanalles en nog wat uitleggen maar het beste is om het gewoon lekker te ervaren met een nieuw character en als je iets niet weet het dan te vragen of op te zoeken. Kan me voorstellen dat als je nu een character naar 100 boost je je wat hulpeloos kan voelen en zo van ´wat nu´. Dit is ook zeker geen ideale tijd om te beginnen aangezien iedereen al zo ver in de expansion is qua progression. Heroic dungeons doen is vrij weinig meer aan omdat iedereen er doorheen rushed en raids op je niveau zullen moeilijk te vinden zijn. Dat is qua pve qua pvp is het misschien anders maar dat speel ik zelf nauwelijks :+

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wilde even op PTR gaan spelen maar krijg World server down :(

Mocht iemand nog een beta key overhebben, je zou me er een groot plezier mee doen!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

PRT is gewoon up hoor, ennuh iedereen wil wel een beta key dus "nice try " :)

Shadow priest is ook wel erg leuk geworden zeg, wow.

FUMES et CARNES

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
is er een discord voor tweakers eigenlijk?

• Raptar
Bartske schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Ik zou een character vanaf het begin gaan levelen als je heel lang niet gespeeld hebt, dan kom je er wat beter in en unlock je alle skills en mogelijkheden stap voor stap. Het internet staat vol met video´s die je over vanalles en nog wat uitleggen maar het beste is om het gewoon lekker te ervaren met een nieuw character en als je iets niet weet het dan te vragen of op te zoeken. Kan me voorstellen dat als je nu een character naar 100 boost je je wat hulpeloos kan voelen en zo van ´wat nu´. Dit is ook zeker geen ideale tijd om te beginnen aangezien iedereen al zo ver in de expansion is qua progression. Heroic dungeons doen is vrij weinig meer aan omdat iedereen er doorheen rushed en raids op je niveau zullen moeilijk te vinden zijn. Dat is qua pve qua pvp is het misschien anders maar dat speel ik zelf nauwelijks :+
^ Dit. Niks evenaart en geeft hetzelfde gevoel als wanneer je een char gewoon zelf geleveld heb. Je leert alles veel rustiger en stap voor stap, je krijgt ook veel meer besef van wat spells nou precies inhouden. Misschien vinden jullie het volgende gelul, maar ik krijg ook een veel betere band met m'n char als ik h'm zelf level. Heb er uiteindelijk veel meer plezier aan :).

Naast dat is het na zo lange tijd denk ik wel weer echt leuk om een keer te levelen toch? Weer een keer die hele wereld opnieuw beleven na zo'n lange break, mooi man. Plus wat er ook al gezegd wordt hierboven: totaal geen reden om te rushen. Zo laat in de xpac is er op 100 nog maar weinig te doen en is het nog er nuttig?

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik ben overigens geen nieuwe speler, zoals ik zei sinds Cataclysm niet meer gespeeld, maar wel 5 level 85's en alle classes gespeeld. Dat was in EU en ik speel nu op de US (Oceania) servers.

Ik doe nu wel wat iedereen aanraadt en dat is een character van level 1 helemaal zelf naar honderd levelen.
Moet wel zeggen dat het met dungeons zeer rap gaat, ik mis dan wel een heleboel quests en kan vaak halverwege het gebied al overslaan.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
In de laatste build van de beta hebben ze de max zoom cvar verwijderd.....dat wordt leuk in raids (not).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:34
Misschien beetje offtopic, maar weet iemand of er al RL launch events gepland staan voor Legion? En waar die dan doorgaan? Vorige keer geloof ik in Parijs en Keulen, wil eens kijken of ik toevallig verlof heb :).

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Veel outlaw rogue gespeeld vandaag.. vind ik toch wel een leuke spec, eerst leek het me niet zo goed maar moest gewoon erg wennen.

denk dat ik het nu wel de leukste rogue spec vind. in ieder geval de vetse spec qua animaties en geluiden.

Klopt. Helaas is de implementatie van die dobbelstenen minder goed. 1 bepaalde buff is dusdanig goed dat het in de praktijk nu zo is dat je beter kunt wachten met je cooldowns en zo snel mogelijk opnieuw kunt rollen als je niet die ene buff krijgt.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kaap schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:48:
Klopt. Helaas is de implementatie van die dobbelstenen minder goed. 1 bepaalde buff is dusdanig goed dat het in de praktijk nu zo is dat je beter kunt wachten met je cooldowns en zo snel mogelijk opnieuw kunt rollen als je niet die ene buff krijgt.
klopt, had ook de slice en dice talent genomen though.

welke is dan degene die zo goed is ? energy regen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 26-06-2016 19:51 ]

Zit helaas niet in de Beta deze keer, maar ik zag zo een Rogue op de PTR
Hij was niet zo tevreden , maar dat zegt weinig.

FUMES et CARNES

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 11:52
Ik ben inmiddels ook al een tijdje niet meer in Azeroth the vinden (ene kant jammer, andere kant ben ik er blij mee), maar nu met de film en nieuwe expansion begint het toch weer een beetje te kriebelen :) . Hoe zit het momenteel met de tweakers guild en wat zijn de plannen voor de komende expansion?

Ik ben trouwens ingelogd met characters onder level 20 daar kreeg ik netjes de achievement maar geen transmo gear.. is dit een bekend probleem of mis ik iets? :)

Edit: zie het al: "You need to upgrade your accout to access this feature" kortom betalen voor gametime en dan krijg je je transmo items.

[ Voor 34% gewijzigd door demokert op 26-06-2016 22:34 ]

• Raptar
Martijn19 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:27:
Ik ben overigens geen nieuwe speler, zoals ik zei sinds Cataclysm niet meer gespeeld, maar wel 5 level 85's en alle classes gespeeld. Dat was in EU en ik speel nu op de US (Oceania) servers.

Ik doe nu wel wat iedereen aanraadt en dat is een character van level 1 helemaal zelf naar honderd levelen.
Moet wel zeggen dat het met dungeons zeer rap gaat, ik mis dan wel een heleboel quests en kan vaak halverwege het gebied al overslaan.
Sinds Cataclysm inderdaad, dus toch 2 expansions geleden. MoP was een prachtige expansion, zeker leuk om een keer doorheen te levelen. WoD wil je qua levelen echt niet missen, beste questervaring van alle expansions volgens vele.

Dungeons gaan inderdaad rap, alleen dit ging tot een maand geleden nog veel rapper. Ik weet niet met hoeveel % ze het generfd hebben, maar het gaat nu echt een stuk slomer dan eerst. Level momenteel een druid en merk aardig het verschil.

• Aiyvae
Vandaag toch even op de Beta server ingelogd en de questline gedaan tot je de Ashbringer/Class hall unlocked, smaakt heel erg naar meer maar dat wil ik toch echt laten tot Legion echt uitkomt ;)

Verder ook vandaag alle achievements voor het Midsummer Fire Festival gedaan, hoef ik dat ook nooit meer te doen :D

Woensdag kan niet snel genoeg komen, dan eindelijk m'n Legendary ring! de rest van de week ook maar even kijken of ik wat Mythic dungeons kan doen voor de Heirlooms :/
Raptar schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:35:
[...]

Dungeons gaan inderdaad rap, alleen dit ging tot een maand geleden nog veel rapper. Ik weet niet met hoeveel % ze het generfd hebben, maar het gaat nu echt een stuk slomer dan eerst. Level momenteel een druid en merk aardig het verschil.
Het kan aan mij liggen maar het lijkt wel of ook questen langzamer gaat.
Wat me vooral opvalt hoe weinig mensen nog questen of levelen. Ik zit op een enorm drukke server maar ik kom amper iemand tegen in de range van 90 tot 100. Op lage levels is het een heel ander verhaal :)

Ben nu mijn shadow priest naar 100 aan het brengen (96 nu) want na wat testen op de PTR ben ik wel erg weg van hoe het gaat spelen in Legion.
WoD shadow priest was (imo) te slecht voor woorden en vooral erg saai

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 27-06-2016 08:47 ]

FUMES et CARNES

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
Iusedto schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:43:
[...]

Wat me vooral opvalt hoe weinig mensen nog questen of levelen. Ik zit op een enorm drukke server maar ik kom amper iemand tegen in de range van 90 tot 100. Op lage levels is het een heel ander verhaal :)

Ben nu mijn shadow priest naar 100 aan het brengen (96 nu) want na wat testen op de PTR ben ik wel erg weg van hoe het gaat spelen in Legion.
WoD shadow priest was (imo) te slecht voor woorden en vooral erg saai
Legion shadow voelt op het moment nog een beetje vaag, de casttijd om in void form te komen is raar.
Althans het voelt raar aan nadat ik op de beta gewend was om instantly in VF te komen :P
Levelen op de beta als shadow is wel minder, meer als twee mobs en het wordt heel lastig :x
blouweKip schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:48:
In de laatste build van de beta hebben ze de max zoom cvar verwijderd.....dat wordt leuk in raids (not).
Ik kende de cvar maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Ik denk dat het wel mee zal vallen met hoeveel mensen dit gebruikte en of je er nou echt zoveel last van zou hebben.
abdus18 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:11:
[...]

Legion shadow voelt op het moment nog een beetje vaag, de casttijd om in void form te komen is raar.
Althans het voelt raar aan nadat ik op de beta gewend was om instantly in VF te komen :P
Levelen op de beta als shadow is wel minder, meer als twee mobs en het wordt heel lastig :x
Ok, bedankt voor de info.
Ik kan alleen op PTR testen :( , en daar was ik aangenaam verrast.
En meer dan twee mobs hebben we elke Xpac al last van , hehe

FUMES et CARNES

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 20:43
Iusedto schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Ok, bedankt voor de info.
Ik kan alleen op PTR testen :( , en daar was ik aangenaam verrast.
En meer dan twee mobs hebben we elke Xpac al last van , hehe
Mijn ervaring op de beta met de shadow priest is dat ik mezelf tijdens het levelen altijd geshield hou en meer de mobs rond kite.

Maar vooral dat ik er een wedstrijd van maak voor mezelf om zo lang mogelijk in de voidform te blijven :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weet iemand toevallig of je de PTR kan spelen als je geen active subscription hebt?

Lijkt me niet toch maar dacht ergens zoiets te lezen.

Ricmaniac schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:21:
Weet iemand toevallig of je de PTR kan spelen als je geen active subscription hebt?

Lijkt me niet toch maar dacht ergens zoiets te lezen.
Nee, PTR is voor subscription
Beta is voor iedereen met een key

FUMES et CARNES

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn die challenge modes een beetje makkelijk gold te halen als je een premade groepje hebt?
gewoon goed mogelijk met ilvl 700+ ?

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 15:28
Zou met de komt van Legion het halen van de riding skill makkelijker worder in Draenor?

Het is toch wel makkelijk om het te halen, aangezien elke alt die je leveled altijd nog door Draenor zal moeten. Het is alleen zo'n verschikkelijke grind als je nog zat andere dingen te doen hebt :D

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kaap schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:46:
[...]

Ik kende de cvar maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Ik denk dat het wel mee zal vallen met hoeveel mensen dit gebruikte en of je er nou echt zoveel last van zou hebben.
Om te raiden vind ik het bloed irritant om maar zo weinig te zien, zeker als ik aan het tanken ben. Ik snap het probleem ook niet zo waarom ze dit nu weer moeten veranderen. Die extra range op de view zorgt er bij het tanken tijdens het raiden(althans, in mijn geval) voor dat ik net dat beetje meer view heb en beter kan reageren op dingen. Ben eens benieuwd hoe ze dat voor tanks (en in iets mindere mate melee) gaan aanpakken wanneer je hele scherm is gevuld met alleen de boss en verder vrij weinig zal zien.

• hmr

hmr

Ricmaniac schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:59:
Zijn die challenge modes een beetje makkelijk gold te halen als je een premade groepje hebt?
gewoon goed mogelijk met ilvl 700+ ?
Ik weet niet of het nu weer zo is, maar in de vorige expansion werden de CM gescaled en kon je niet cheesen door middel van gear :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:17
Ero-Sensei schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:02:
Zou met de komt van Legion het halen van de riding skill makkelijker worder in Draenor?

Het is toch wel makkelijk om het te halen, aangezien elke alt die je leveled altijd nog door Draenor zal moeten. Het is alleen zo'n verschikkelijke grind als je nog zat andere dingen te doen hebt :D
Bedoel je de flying skill in Draenor? Daar verwacht ik volgende scenario's voor:
- gebooste chars beginnen op level 100 en kunnen dus meteen door naar Legion.
- nog een XP boost waardoor normale alts zodanig snel door Draenor levellen dat vliegen niet nodig is. Maximum twee à drie subzones om 100 te halen of zo.
- misschien dat blizzard de nodige skill ook gewoon via een trainer verkoopt.

Sowieso zal flying niet cruciaal worden voor alts vermoed ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
hmr schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ik weet niet of het nu weer zo is, maar in de vorige expansion werden de CM gescaled en kon je niet cheesen door middel van gear :)
Volgens mij wordt alles op ilevel 630 gescaled ja.

Verder is gold niet moeilijk met een normale groep, zolang je weet wat je moet pullen en waarnaartoe etc.

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Iusedto schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:43:
[...]

Volgens mij komt dit omdat Draenor nog geen cross realm zones heeft. Ook al zit je op een drukke server, buiten Draenor zal je altijd meer mensen tegen komen.
Als de pre-patch komt dan wordt het weer lekker druk denk ik. Veel mensen die dan nog iets nieuws willen levelen.

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

hmr schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Het scaled nu tot ilev 630. En ik kan je vertellen: Het is nog rete moeilijk. De enige cheats die ik heb gezien die meer dan ilev 630 geven zijn dan enchants, food, flasks en runes.

Verder helpen de battle standards van Voljin's Headhunters (heal) en die van Frostwolves (+dmg)/ en de ally groepen. Als iedereen die meeneemt dan smokkel je weer een beetje :D

Old school gamer met een lag en een traan.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.