Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 20:43
RustStorm schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:03:
Character Copy hebben ze enabled in de beta :)

Ze kopiëren niet mee: je battle pets, je mounts en je primary professions...
Goed om te weten, zag dat het werkte in de PTR.
Nu dan ook maar eens de questlines spelen met mijn eigen character :)
RustStorm schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:03:
Character Copy hebben ze enabled in de beta :)

Ze kopiëren niet mee: je battle pets, je mounts en je primary professions...
Pas wel op!

Zorg dat je karakter niet in je garrison zit, dan is hij nutteloos. Dus haal ze er eerst uit

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Pas wel op!

Zorg dat je karakter niet in je garrison zit, dan is hij nutteloos. Dus haal ze er eerst uit
Die van mij zat in z'n Garrison. Is gewoon prima gegaan bij mij. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Hairy23
corset schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Pas wel op!

Ik ben net vanuit mijn garrison naar de broken isles gekomen, maar had wel last van disconnects en lag terwijl ik in stormwind was
"In the blink of an eye" is echter bugged... :) oh well :D toch bijna tijd voor lunch ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:29:
[...]

Die van mij zat in z'n Garrison. Is gewoon prima gegaan bij mij. :)
wtf, ik en velen anderen kunnen niks doen oO uitloggen werkt niet, garrison uitlopen = lege wereld etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Hairy23
corset schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:12:
[...]

wtf, ik en velen anderen kunnen niks doen oO uitloggen werkt niet, garrison uitlopen = lege wereld etc
Had ik de eerste keer ook last van nadat ik mijn heartstone probeerde te gebruiken, toen via de portal in stormshield naar stormwind gegaan en dat gaf geen problemen.
Inmiddels wel ongeveer duidelijk wat ik ga spelen in Legion. Heb in principe in alle expansions Warrior als main gehad. WoD was voor mij persoonlijk op mijn Warr geen beste expansion. Veel moeite gehad om performance on par te houden, bleef meer in de middenmoot hangen.

Paladin in Legion spreekt mij heel erg aan.

Warrior:
- Vanilla char / veel legacy stuff zoals pvp titles, transmog, tabards en ruim 5000 uur playtime
- Altijd Warrior gespeeld, vind het ook badass class
- Arms wordt dan de spec, Fury in Legion track je effectief 8 buffs/procs in een hele clunky spec

Paladin:
- Class fantasy/lore is geweldig
- Class order hall _/-\o_
- Ashbringer!
- Retribution wordt dan de spec
- Unieke raidbuff (blessings)

Arms en Retri werken beide met een timed dmg bonus window. Die van Retri is echter gegarandeerd, waar Arms te maken heeft met een lange cooldown en moet je proberen met andere skills de cooldown te proccen. Afhankelijk van rng dus. Ik heb beide specs behoorlijk veel getest op level 110 met full unlocked artifact. Beide specs min of meer zelfde pace en zijn allebei straight forward, vrij simpel te spelen. Retri net iets vloeiender dan Arms. Arms artifact is karig, behalve je on-use is er weinig tot geen interactie danwel animaties, waar de Ashbringer veel meer cosmetic effects heeft, o.a. De Ashbringer die gebruikt wordt om spells te casten i.p.v. Dat het wapen gesheath wordt en de handen casten.

Al met al is het vooral mijn Warrior's legacy die me er aan vast blijft houden. Voor al het andere zou ik liever iets anders spelen. Nu zou ik op een nieuwe Paladin in Legion echter wel al die transmog en tabards van mijn Warrior kunnen krijgen, met uitzondering van mijn Grand Marshall gear en titel.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:01
RustStorm schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:45:
"In the blink of an eye" is echter bugged... :) oh well :D toch bijna tijd voor lunch ^_^
Dat is toch de Dalaran quest bij Karazhan? Gewoon omhoog vliegen zo ver als je kan en tadaaa hallo Dalaran ;) Of diegene daarvoor waar je moet wachten op de hulp van Khadgar. Daar is het een kwestie van in en uitloggen en dan verschijnt hij.
Carthrax schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Dat is toch de Dalaran quest bij Karazhan? Gewoon omhoog vliegen zo ver als je kan en tadaaa hallo Dalaran ;) Of diegene daarvoor waar je moet wachten op de hulp van Khadgar. Daar is het een kwestie van in en uitloggen en dan verschijnt hij.
Dat is een probleem. Heb dat verschillende malen geprobeerd. Ik kom dan inderdaad in Dalaran terecht, echter in een totaal afgesloten ruimte,w aardoor ik er nog niets aan heb. :)

Maar me overigens ook wat zorgen over hoe de economie zal gaan worden door het verhogen (of verwijderen?) van de goldcap... De prijzen zullen sky-high worden ben ik bang. :S (ja ja ja, i know, het is "makkelijk" gold te verdienen... maar toch is het geen goede ontwikkeling)

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 19-06-2016 12:53 ]

• Carthrax
RustStorm schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:53:
[...]

Dat is een probleem. Heb dat verschillende malen geprobeerd. Ik kom dan inderdaad in Dalaran terecht, echter in een totaal afgesloten ruimte,w aardoor ik er nog niets aan heb. :)

Maar me overigens ook wat zorgen over hoe de economie zal gaan worden door het verhogen (of verwijderen?) van de goldcap... De prijzen zullen sky-high worden ben ik bang. :S (ja ja ja, i know, het is "makkelijk" gold te verdienen... maar toch is het geen goede ontwikkeling)
Klopt maar je moet er ook echt omheen vliegen, gebruik je als het ware clipping om binnen te komen dan krijg je ook disconnects etc.
Ik moest toen snel terug naar mijn garrison weer terug naar SW, toen naar Deadwing Pass en opnieuw. Toen ben ik dus er om heen gevlogen en vanaf boven in Dalaran ingevlogen en direct naar de quest gever en het was klaar.

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een vraagje voor de mensen die de beta van Legion spelen of hebben gespeeld. Voor Legion wil ik één van de volgende 3 classes gaan mainen: enhancement/elemental shaman, balance druid of een mage. Ik zal er 3 dagen per week mee gaan raiden, dus ik wil wel iets spelen wat een beetje mee kan draaien in de dps meters. Balance druid heeft me altijd al een soort van gefascineerd, ben vooral benieuwd hoe deze ervaren wordt in de beta.

Welke van de 3 biedt de meeste fun, dynamiek en dps?

[ Voor 6% gewijzigd door Raptar op 19-06-2016 14:47 ]

Ik kan niets zeggen over Balance, maar ik heb wel de Mages specs bekeken en getest. Ze spelen vloeiend maar heel erg boring. En die mening hoor ik van veel mensen. Waar momenteel Arcane en Fire an sich best advanced specs zijn, is dat stukje advanced in Legion gewoon gepurged.
RustStorm schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:53:
[...]
De huidige inflatie is ontstaan door garrisons. Waar in MoP de gemiddelde speler tussen de 20 en 50K gold had, is voor die mensen 100K+ bizar simpel. Ik zelf farm nooit raids of iets, doe niks met professions ook, puur garrison missions en ik ben deze expansion van 50K naar momenteel 610K gegaan, waar ik, even uit mijn hoofd, ook zon 600K heb uitgegeven.

Wat er met 7.0 pre-patch generfed gaat worden:
1. Potion of luck.
2. Smuggled Sack of Gold is gone (50 GR -> 15 gold) but gold missions give GR (Troll Blizz)
3. Cataclysm raid drops sell for about 10g less. (boss gold is still the same)
4. Follower upgrades sell for nothing (1 copper for +3 ilvl follower upgrade)
5. Anyone shuffling Alchemical catalysts into Draenic Philosopher stones to sell for 25.36 silver will see that the stone is now 21.22 silver. a 4g nerf
6. Gold rewards from missions removed
Met Legion is de gold train die WoD was kapot generfed. Daarnaast zijn er in Legion voldoende gold sinks ingebakken. Dus die gold cap omhoog, dat was long due, ook voor WoD waren er zat mensen met cap, is niet voor zijn tijd, maar ik verwacht wel dat mensen gemiddeld met minder gold zullen zitten dan dat ze nu doen.

Ik kan iedereen ook alleen maar aanraden die laatste paar weken je even helemaal suf te farmen en regelmatig je garrison resources opmaken.

[ Voor 75% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2016 15:22 ]

Enige punt is: als je de goldcap niet omhoog doet, dan kunnen de prijzen ook niet exorbitant hoog worden... :)

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
RustStorm schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:45:
Enige punt is: als je de goldcap niet omhoog doet, dan kunnen de prijzen ook niet exorbitant hoog worden... :)
Waar de hogere goldcap eigenlijk alleen voor gaat zorgen is dat er meer gold uit de economie verdwijnt. Hoeveel en welke items worden nu voor goldcap verkocht? Dat zijn TCG mounts via normale AH (en die worden nu ook al vaak voor meer dan goldcap verkocht in EU) maar het overgrote deel op mounts en tier items op BMAH. En tja, als die prijzen exorbitant hoog worden dan heeft dat toch geen invloed op 99,9% van de spelers, behalve het feit dat de kans groter is dat prijzen voor normale items weer enigzins zullen gaan zakken als er veel gold verdwijnt uit de ecomonie.
Noiz schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Waar de hogere goldcap eigenlijk alleen voor gaat zorgen is dat er meer gold uit de economie verdwijnt. Hoeveel en welke items worden nu voor goldcap verkocht? Dat zijn TCG mounts via normale AH (en die worden nu ook al vaak voor meer dan goldcap verkocht in EU) maar het overgrote deel op mounts en tier items op BMAH. En tja, als die prijzen exorbitant hoog worden dan heeft dat toch geen invloed op 99,9% van de spelers, behalve het feit dat de kans groter is dat prijzen voor normale items weer enigzins zullen gaan zakken als er veel gold verdwijnt uit de ecomonie.
Goed verhaal, laten we dat dan maar hopen. :)

RustStorm schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:45:
Euhm....de goldcap is enkel hoeveel gold er op 1 character kan zijn, niet accountwide ofzo. Mensen die dus goldcap hebben op 1 char, stacken hun gold verder op de volgende. In mijn guild zit iemand met 4 keer goldcap.
Kaap schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:25:
[...]

Euhm....de goldcap is enkel hoeveel gold er op 1 character kan zijn, niet accountwide ofzo. Mensen die dus goldcap hebben op 1 char, stacken hun gold verder op de volgende. In mijn guild zit iemand met 4 keer goldcap.
Weet ik...... maar items zullen nooit duurder kunnen zijn dan de goldcap. (Trade uitzonderingen daar gelaten...) en dat zal nu dus anders worden met een cap van bijv. 10M per character...

Zal reuze meevallen. BMAH en exclusive rare items zoals spectral tiger ja, waar die spectral toch al voor 1.5M ging.

[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2016 17:50 ]

Kaap schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:48:
Zal reuze meevallen. BMAH en exclusive rare items ja. Welke items waren voor jou de afgelopen expansions dusdanig interessant die voor prijzen richting goldcap gingen?
Geen enkele item is voor mij interessant genoeg om goldcap voor neer te leggen. Maar we gaan het zien wat de prijzen gaan doen. :) Moeten er toch gewoon mee dealen ;) vrij weinig tegen te doen namelijk. :)

RustStorm schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:50:
[...]

Geen enkele item is voor mij interessant genoeg om goldcap voor neer te leggen. Maar we gaan het zien wat de prijzen gaan doen. :) Moeten er toch gewoon mee dealen ;) vrij weinig tegen te doen namelijk. :)
Nee, dat bedoel ik niet. Goldcaps en hoger is een categorie items die toch al zeer exclusief zijn. Denk aan tier 3 op de BMAH of zeer rare TCG spul. Al het spul wat interessant is voor 90% van de WoW players zit daar niet in en zal er ook nooit inkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2016 18:15 ]

Kaap schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:52:
[...]

Nee, dat bedoel ik niet. Goldcaps en hoger is een categorie items die toch al zeer exclusief zijn. Denk aan tier 3 op de BMAH of zeer rare TCG spul. Al het spul wat interessant is voor 90% van de WoW players zit daar niet in en zal er ook nooit inkomen.
True, dat is ook zo :)

• BdeBird
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-10 16:24
Kleine tip, bij de JC trainer in Dalaran is een vendor die een ring verkoopt voor 250k goud.
Deze is ilvl 865 met stam, crit en mastery en kan gebruikt worden vanaf lvl 101.
Als je niet genoeg goud hebt dan kan je je character van live met het meeste goud een aantal keer kopiëren en het goud mailen naar je beta main.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

6 Jaar clean......
Ga je naar de film krijg je 30 dagen code... :F

Vieze dealers zijn het.. 4 dagen ingame en ik heb Legion pre-ordered en weer gametime gekocht.. }:|

Dat was 14 dagen geleden, nu 2 chars op 100, en met mijn main hoef ik alleen nog een paar missives van assaults en voor alle 3 de factions 50% en dan heb ik Dreannor flying...

Denk dat ik wel kan zeggen dat ik weer terug ben in WoW :P

Veel veranderd.

Moest wel wennen. Nadeel van zo laat instappen in Dreannor is wel dat er bijna geen dungeons gedaan worden waardoor de quest voor legendary ring lastig is. Misschien dat dat anders wordt als mijn gearscore hoog genoeg is voor heroics, nog paar items upgraden en dan ben ik er wel.

Er is inderdaad een hyperinflatie geweest ofzo :P Toen ik stopte had ik redelijk wat gold (20K+) volgens de maatstaaf van toen.

Maar dat is peanuts, als ik zie wat dingen op de AH klosten. Enige investering die ik gedaan heb was de bag upgrades naar 30 slots voor op de main en 22 voor de alt DK.

Maar wel zin in Legion. DK is leuk, en ik ga een Demon Hunter maken net zoals iedereen :P

Belangrijkste reden om Lock main te houden is inderdaad de legacy die eraan hangt qua gametime, rep achievements etc.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Zo, nog 7 rare fish te gaan en ik kan beginnen met de artifact questline. Fishing levellen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Kaap schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:03:
Inmiddels wel ongeveer duidelijk wat ik ga spelen in Legion. Heb in principe in alle expansions Warrior als main gehad. WoD was voor mij persoonlijk op mijn Warr geen beste expansion. Veel moeite gehad om performance on par te houden, bleef meer in de middenmoot hangen.

Warrior:
- Vanilla char / veel legacy stuff zoals pvp titles, transmog, tabards en ruim 5000 uur playtime
- Altijd Warrior gespeeld, vind het ook badass class
- Arms wordt dan de spec, Fury in Legion track je effectief 8 buffs/procs in een hele clunky spec

Paladin:
- Class fantasy/lore is geweldig
- Class order hall _/-\o_
- Ashbringer!
- Retribution wordt dan de spec
- Unieke raidbuff (blessings)

Arms en Retri werken beide met een timed dmg bonus window. Die van Retri is echter gegarandeerd, waar Arms te maken heeft met een lange cooldown en moet je proberen met andere skills de cooldown te proccen. Afhankelijk van rng dus. Ik heb beide specs behoorlijk veel getest op level 110 met full unlocked artifact. Beide specs min of meer zelfde pace en zijn allebei straight forward, vrij simpel te spelen. Retri net iets vloeiender dan Arms. Arms artifact is karig, behalve je on-use is er weinig tot geen interactie danwel animaties, waar de Ashbringer veel meer cosmetic effects heeft, o.a. De Ashbringer die gebruikt wordt om spells te casten i.p.v. Dat het wapen gesheath wordt en de handen casten.
Bedankt voor je post vond het erg nuttig .
Speel zelf warrior main (arms) en twijfel ook voor Legion.
Heb natuurlijk geen beta toegang dus ik moet wachten hehe

FUMES et CARNES

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Noiz schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Helaas. Je vergeet een belangrijk detail. Door het token systeem is de hoeveelheid goud onbeperkt geworden.

Ben nieuwsgierig wat de prijs van het token gaat doen. Schommelt nu tussen de 85k en 95k. Nu betaal je grofweg 20 euro voor een ilvl 725 item.

Aan de ene kant is het slim van Blizzard. Met het token systeem hebben ze de illegale goudhandel een stevige dreun gegeven. Aan de andere kant is de drempel om hiervan gebruik te maken en op een legale manier aan extra goud te komen wel helemaal weggevaagd.

Als de prijzen kunstmatig -onder het mom van goud uit het systeem te halen- omhoog gaan, voorzie ik een stijging in de verkoop van het aantal tokens door blizzard. Tenzij uiteraard de koers van tokens drastisch omlaag gaat. Waar wij met een koers van ongeveer 90k zitten, zit die in de USA blijkbaar rond maximaal 40k.

• Noiz
fitznl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:26:
[...]

Helaas. Je vergeet een belangrijk detail. Door het token systeem is de hoeveelheid goud onbeperkt geworden.

Als de prijzen kunstmatig -onder het mom van goud uit het systeem te halen- omhoog gaan, voorzie ik een stijging in de verkoop van het aantal tokens door blizzard. Tenzij uiteraard de koers van tokens drastisch omlaag gaat. Waar wij met een koers van ongeveer 90k zitten, zit die in de USA blijkbaar rond maximaal 40k.
Hoeveelheid gold is niet onbeperkt geworden, want het enige dat gedaan wordt met tokens is dat gold wordt verplaatst van 1 persoon naar een ander. En waar diegene die de token zal kopen verder niks meer heeft om zijn gold aan uit te geven, zal de persoon die de token verkoopt dit wel nog hebben en zal er meer gold uit de economie verdwijnen dan wanneer tokens er niet waren (denk aan simpele dingen als repair cost en vendor items)

Als er veel gold uit de economie gaat, heeft dat als gevolg dat token prices zullen zakken. Simpel vraag en aanbod verhaal. Prijzen zijn nu zo hoog in EU omdat het aanbod te laag is in vergelijking met de vraag. Als er meer mensen tokens gaan verkopen weer zal de prijs hiervoor ook gaan zakken ;)
Oh, en ter vergelijking, in de Aziatische landen zitten de tokens op 200-300k 8)7
Nou, even korte update:

Fishing 800 -> Echt binnen een dag gedaan, wat simpel is dit geworden. LFR niveau (als in +45 skillpoints van 1 catch)
Rare Fish -> Is even zoeken, pools vissen, gedaan
Coins -> 40 minuten

Jammer dat alles wat fishing is keihard generfed wordt zodat iedereen met een artifact fishing pole kan lopen.. Laten we vooral iets hebben voor de echte fishers :-(

De achievements zelf zijn cool, maar er mag toch wat meer.. moeilijkheid in aangebracht worden. Dit is gewoon echt te simpel. Then again, dat is fishing al tijden aan het worden merk ik..

Ow well, dan ga ik maar verder met DH tanking. Dat testen houdt me ff bezig :D

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 20-06-2016 09:11 ]

corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:07:
Nou, even korte update:

Fishing 800 -> Echt binnen een dag gedaan, wat simpel is dit geworden. LFR niveau (als in +45 skillpoints van 1 catch)
Coins -> 40 minuten

Jammer dat alles wat fishing is keihard generfed wordt zodat iedereen met een artifact fishing pole kan lopen.. Laten we vooral iets hebben voor de echte fishers :-(
Mooi dat de nerfbat erop gaat, kan ik er ook es aan beginnen d:)b

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Even snel een vraagje.

Hebben misschien meer van jullie last van geheugen aanvallen door WoW?

Als ik de geheugen belasting op de pc opvraag zie ik dat WoW 1600 tot 1800 mb aantikt.

Anders spellen via steam geen probleem en ook overige werkzaamheden op de pc laten geen onregelmatigheden zien. Alleen WoW doet raar.
Kaap schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Mooi dat de nerfbat erop gaat, kan ik er ook es aan beginnen d:)b
Hier ben je binnen 2 dagen mee klaar :p had er wat meer tijd in willen zien zitten :)

fitznl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:15:
Even snel een vraagje.

Hebben misschien meer van jullie last van geheugen aanvallen door WoW?

Als ik de geheugen belasting op de pc opvraag zie ik dat WoW 1600 tot 1800 mb aantikt.

Anders spellen via steam geen probleem en ook overige werkzaamheden op de pc laten geen onregelmatigheden zien. Alleen WoW doet raar.
Dat geheugen gebruik lijkt mij vrij normaal. Kun je wellicht beter beschrijven wat en wanneer er gebeurt? En welke specs heb je verder?
corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:15:
[...]
Hier ben je binnen 2 dagen mee klaar :p had er wat meer tijd in willen zien zitten :)
Gaat er om dat het uber boring is om te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-06-2016 09:23 ]

• Hairy23
corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:15:
[...]

Ik ben het hierin wel met je eens, eigenlijk zou je een soort van Glory of the fisherman moeten hebben.
Eentje waarin je een wedstrijd moet winnen voor de fishing artifact.
Hairy23 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Ik ben het hierin wel met je eens, eigenlijk zou je een soort van Glory of the fisherman moeten hebben.
Eentje waarin je een wedstrijd moet winnen voor de fishing artifact.
Gaan ze niet doen met de instant gratification mensen van tegenwoordig. Alles moet voor iedereen beschikbaar zijn.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren echt veel classes even op level 110 aangemaakt en mee gespeeld in de beta. echt veel changes die ik super tof vind. bij sommige classes word het echt weer opnieuw leren spelen.

Was eerst van mening though dat ik wilde switchen van rogue naar demon hunter.
maar als rogue in pvp heb ik gisteren zo veel demon hunters 1v1 gerockt dat ik denk dat ik gewoon bij me rogue blijf :P anders ga ik straks janken dat rogues mij afslachten haha.. maarja misschien is het omdat die mensen gewoon nog niet goed zijn in DH

demonology warlock is ook super dik geworden met al die imps en vervolgens op iemand af sturen zodat ze exploderen enzo XD voelt wat meer richting een necromancer ofzo met allemaal summons.

kijk nu erg uit naar de expansion.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:41:
Gisteren echt veel classes even op level 110 aangemaakt en mee gespeeld in de beta. echt veel changes die ik super tof vind. bij sommige classes word het echt weer opnieuw leren spelen.

Was eerst van mening though dat ik wilde switchen van rogue naar demon hunter.
maar als rogue in pvp heb ik gisteren zo veel demon hunters 1v1 gerockt dat ik denk dat ik gewoon bij me rogue blijf :P anders ga ik straks janken dat rogues mij afslachten haha.. maarja misschien is het omdat die mensen gewoon nog niet goed zijn in DH

demonology warlock is ook super dik geworden met al die imps en vervolgens op iemand af sturen zodat ze exploderen enzo XD voelt wat meer richting een necromancer ofzo met allemaal summons.

kijk nu erg uit naar de expansion.
Het kan ook zijn dat je rogue al tijden kent en dus daar beter mee bent. Je kan niet al je ervaring even in 5 minuten DH spelen doen :p

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:07:
Nou, even korte update:

Coins -> 40 minuten

Vreemd, hoorde laatst nog dat hij best moeilijk te bemachtigen was. Maar zou het kunnen dat ze hem nu in de beta iets makkelijker gemaakt hebben gewoon voor test doeleinden en dat wanneer hij live gaat het terug moeilijk wordt? Of is dit al bevestigd geweest? Lijkt me toch sterk dat je plots 45 skillpoints van 1 catch zou krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Grompie op 20-06-2016 09:59 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Het kan ook zijn dat je rogue al tijden kent en dus daar beter mee bent. Je kan niet al je ervaring even in 5 minuten DH spelen doen :p
Ja precies dat zeg ik ook.. waarschijnlijk zijn die mensen met demon hunter nog niet zo goed als ik met rogue (brag O-) ) maar ik heb iets van 6 demon hunters gekilled in BG's wat een 1v1 was en altijd gewonnen :P

sowieso ga ik zelf ook nog wel wat demon hunter spelen natuurlijk om te kijken wat het allemaal doet en kan. maar tot nu toe ben ik erg blij met de veranderingen van Rogue.. alleen vind ik Outlaw (vroegere combat spec) echt helemaal niks. kon er niet mee overweg.. zal ook nog wel wat meer tijd nodig hebben denk ik maar het voelde een beetje stroef.

Heb zin om straks naar de hoogste prestige te gaan in PvP :*)

Grompie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:57:
[...]

Vreemd, hoorde laatst nog dat hij best moeilijk te bemachtigen was. Maar zou het kunnen dat ze hem nu in de beta iets makkelijker gemaakt hebben gewoon voor test doeleinden en dat wanneer hij live gaat het terug moeilijk wordt? Of is dit al bevestigd geweest? Lijkt me toch sterk dat je plots 45 skillpoints van 1 catch zou krijgen.
Ik dacht zelf ook dat het moeilijk was.. maar om een voorbeeld te geven:

Je kan een murloc opvissen die wegrent en vissen laat liggen. Hiervan zijn vaak tussen de 3 en 13 vissen die +5 skill per stuk geven. Zo heb je dus in de korste keren max fishing.

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:01
Wat er met 7.0 pre-patch generfed gaat worden:

1. Potion of luck.
2. Smuggled Sack of Gold is gone (50 GR -> 15 gold) but gold missions give GR (Troll Blizz)
3. Cataclysm raid drops sell for about 10g less. (boss gold is still the same)
4. Follower upgrades sell for nothing (1 copper for +3 ilvl follower upgrade)
5. Anyone shuffling Alchemical catalysts into Draenic Philosopher stones to sell for 25.36 silver will see that the stone is now 21.22 silver. a 4g nerf
6. Gold rewards from missions removed

Met Legion is de gold train die WoD was kapot generfed. Daarnaast zijn er in Legion voldoende gold sinks ingebakken. Dus die gold cap omhoog, dat was long due, ook voor WoD waren er zat mensen met cap, is niet voor zijn tijd, maar ik verwacht wel dat mensen gemiddeld met minder gold zullen zitten dan dat ze nu doen.

Ik kan iedereen ook alleen maar aanraden die laatste paar weken je even helemaal suf te farmen en regelmatig je garrison resources opmaken.
Iemand al enig idee wanneer deze pre-patch komt? Moet er aan denken dat ik al die shit nog ff verkoop. Heb echt eindeloos veel van die follower upgrades & resources over... En die Smuggled Sack of Gold is alleen verkrijgbaar via de trade-post, correct? Die heb ik nmlk maar op 3 van de 8 lvl 100s :+
2de of 3de week van Juli naar verwacht.

En inderdaad, tradepost heb je nodig voor resources. Ik weet overigens niet of je dat ook kunt doen als je in iemand anders zijn garisson bent.

Edit: nee, dit kan niet. De trader is phased voor de owner.

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-06-2016 11:08 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat zijn dingen die nog echt aan te raden zijn om te doen voordat legion komt?

Raids boeien me niet echt deze expansion dus dat hoeft niet (behalve dan die moose mount)

wat nog meer?

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ricmaniac schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:29:

Raids boeien me niet echt deze expansion dus dat hoeft niet (behalve dan die moose mount)

wat nog meer?
Weet niet of je nog dingen wilt/moet doen in Brawlers Guild, deze gaat namelijk (tijdelijk) weg.

• Grompie
Pyr0_ schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
[...]

Iemand al enig idee wanneer deze pre-patch komt? Moet er aan denken dat ik al die shit nog ff verkoop. Heb echt eindeloos veel van die follower upgrades & resources over... En die Smuggled Sack of Gold is alleen verkrijgbaar via de trade-post, correct? Die heb ik nmlk maar op 3 van de 8 lvl 100s :+
Vermoeden is dat het midden juli zal zijn, wss 12 of 19 juli. Een 6 tal weken voor de release.
Daarna worden de legion events langzaam uitgerold en zal je wss 2-3 voor de release ook demon hunter kunnen spelen.
Ricmaniac schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:29:

wat nog meer?
Gold verzamelen, als je achievements leuk vind doe je best die van draenor nu ze nog makkelijk zijn of te behalen zijn.
Brawlers guild, challenge modes gaan ook weg.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Wat zei zeggen ^

Zelf onlangs Brawlers guild gedaan.

En nu bezig met pet battles in Tanaan om nog 2 van de 4 pets te looten; gezien ze Howlbomb gaan nerfen als tactiek.. en die is gewoon perfect voor die Tiny terrors.

En verder op dit moment vooral nog bezig met heel veel Dragon soul runs.. die Blazing drake proberen te krijgen en de legendary Rogue quest doen.

• Carthrax
Wat wel jammer is dat SoO nog steeds niet solo te doen is in Legion. Ik had gehoopt dat ze iets zouden verzinnen voor Galakras maar helaas.
De eerste paar bosses waren als lvl110 enhancement shaman prima te doen.

• icemotion
Carthrax schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:27:
Wat wel jammer is dat SoO nog steeds niet solo te doen is in Legion. Ik had gehoopt dat ze iets zouden verzinnen voor Galakras maar helaas.
De eerste paar bosses waren als lvl110 enhancement shaman prima te doen.
Mja das wel jammer, maar goed, het heeft met ICC ook tot Warlords geduurd voordat ze die groene draak skippable hebben gemaakt.

Ik moet maar eens gaan kijken wat ik ga doen met SoO, het enige dat ik er eigenlijk nog van moet is die schorpioen die van Mythic Garrosh dropt.. en er zijn nog genoeg andere raids waar ik mounts uit moet trekken.

Mja transmog spul uit SoO fixen maybe.. naja ik kijk later wel xD

Ik hoop dat Throne of Thunder een beetje makkelijk te solo-en wordt; kan ik daar ook eens mee bezig; ook met de meta achievement daarvan.. Die Skyscreamer is zo'n toffe mount.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
icemotion schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:49:
[...]
Ik hoop dat Throne of Thunder een beetje makkelijk te solo-en wordt; kan ik daar ook eens mee bezig; ook met de meta achievement daarvan.. Die Skyscreamer is zo'n toffe mount.
Dat doet er mij aan denken: zijn de oude LFRs (zoals ToT en SoO) weer toegankelijk of niet? Ik meende gelezen te hebben dat Blizzard daar ooit aan dacht...

Ik vond ToT (LFR) + dat eiland er rond eigenlijk heel leuke content. Er was genoeg te doen en te verzamelen, zelfs voor mij als casual. Jammer genoeg heb ik nooit alle items uit de LFR kunnen oogsten die ik wou, en van die Zul'Aman/Zul'Gurub items moet ik er ook nog een paar (de groene items die op het eiland droppen) :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• icemotion
Kapoen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:24:
[...]

Dat doet er mij aan denken: zijn de oude LFRs (zoals ToT en SoO) weer toegankelijk of niet? Ik meende gelezen te hebben dat Blizzard daar ooit aan dacht...

Ik vond ToT (LFR) + dat eiland er rond eigenlijk heel leuke content. Er was genoeg te doen en te verzamelen, zelfs voor mij als casual. Jammer genoeg heb ik nooit alle items uit de LFR kunnen oogsten die ik wou, en van die Zul'Aman/Zul'Gurub items moet ik er ook nog een paar (de groene items die op het eiland droppen) :)
Geen idee; ik dacht dat je wel kon queuen voor een LFR versie van Pandaria raids daar in die toren in het midden tussen de Shrines.

en dat Isle of Thunder is idd erg tof; flink lopen farmen voor mijn transmog shoulders destijds.. en later nog weer de rares voor het groene vuur quest item voor mn warlock.

• Noiz
icemotion schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Geen idee; ik dacht dat je wel kon queuen voor een LFR versie van Pandaria raids daar in die toren in het midden tussen de Shrines.
Je kan daar inderdaad solo queuen voor LFR (de MoP raids). Op het huidige playerlevel overigens nog steeds een uitdaging. Mijn prot pala kwam niet voorbij Immerseus in ieder geval :P Miste nogal wat dps/healing voor die encounter.

• Carthrax
Het nadeel aan Immerseus is dat je zoveel mogelijk van die blobs moet zien weg te knallen en als paladin heb je gewoon niet genoeg ranged spells.
Ik heb hem op de beta als enhancement shaman gedaan en met de instant lightning bolt kon ik zo redelijk snel blobs wegknallen.
Op de live servers heb ik een poging gewaagd met mijn ret pala maar dan krijg je niet snel genoeg de blobs weg en dus kom je in de enrage fase.

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Hallo tweakers,

Ik ben na mega lange tijd weer begonnen nadat ik naar de film ben geweest ( net als waarschijnlijk een miljoen andere komende tijd). Maar wat is nu het beste om te doen? Ik heb een hunter aangemaakt nu lvl 100, met een GS van 650.

Wat is nu het beste om te farmen of te doen?

welke proffesions bijv om te farmen ect.

En welke realms spelen alle tweakers hier?
Fishing artifact is binnen! Nog steeds buggy as hell (geen artifact traits, geen manier om AP te krijgen), maar ziet er mooi uit :D

corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:04:
Fishing artifact is binnen! Nog steeds buggy as hell (geen artifact traits, geen manier om AP te krijgen), maar ziet er mooi uit :D
Ik ga vanavond maar eens even lekker op de beta aan de slag. Heb m'n warrior gekopieerd en heb net het artifact wapen gehaald (fury). Dus nu maar eens lekker gaan questen. Ik vind het nog steeds leuk spelen, dus m'n warrior zal sowieso m'n main blijven. Ik ga deze expansion wel proberen te tanken; dat is iets wat ik eigenlijk altijd heb voorkomen. :)

RustStorm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Ik ga vanavond maar eens even lekker op de beta aan de slag. Heb m'n warrior gekopieerd en heb net het artifact wapen gehaald (fury). Dus nu maar eens lekker gaan questen. Ik vind het nog steeds leuk spelen, dus m'n warrior zal sowieso m'n main blijven. Ik ga deze expansion wel proberen te tanken; dat is iets wat ik eigenlijk altijd heb voorkomen. :)
3 dagen en je hebt de artifact

800 fishing, aangezien je bij sommige rare gemiddeld permanent +45 fishing kan krijgen heb je dit zo
rare fish, dat kost ff wat tijd. RNG and all that
Coins is een minuut of 30 :p

Ben nu met tailoring aan het klooien, ik zie al meer dan genoeg manieren om daarmee gametokens te gaan betalen :D

Verwijderd

mierenmepper schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:50:
Hallo tweakers,

Ik ben na mega lange tijd weer begonnen nadat ik naar de film ben geweest ( net als waarschijnlijk een miljoen andere komende tijd). Maar wat is nu het beste om te doen? Ik heb een hunter aangemaakt nu lvl 100, met een GS van 650.

lol, je hebt duidelijk lang niet gespeeld, GearScore is uitgekotst, tegenwoordig wil iedereeen iLevel :P

Wat ik kan bedenken om nu te doen is gearen en mythic dungeons om de heirloom trinkets voor 100-110 te verzamelen. Handig straks bij het levellen. Als je de artifact wapens voor je class niet mooi vindt kan je kijken of je een challengemode groep kan vinden. Een leuke uitdaging en voor ieder wapen type een transmog.

Als je gear in orde is wat pugs zoeken om de raids te zien en je magical moose mount te halen ... mmm.

• Carthrax
RustStorm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Probeer voor het tanken eens de Demon Hunter tank spec. Tot nu toe een leuke class om te spelen en zeker de moeite van het proberen waard.
Carthrax schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:13:
[...]

Probeer voor het tanken eens de Demon Hunter tank spec. Tot nu toe een leuke class om te spelen en zeker de moeite van het proberen waard.
Heb inderdaad ook een demon hunter aangemaakt. Misschien ga ik daar ook wel eens een beetje mee knoeien. :)

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
mierenmepper schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:50:
Hallo tweakers,

He, ik heb precies hetzelfde gedaan. Ben ook gelijk naar Defias Brotherhood gegaan, waar de Tweakers guild zit. Je zou kunnen aan kunnen sluiten bij ons groepje. Ben samen met mijn collega weer begonnen naar aanleiding van de film. Zijn nu lekker aan het gearen samen.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Heeft iemand een Survival Hunter al uitgeprobeerd? Eindelijk een Melee hunter.

Yavu Steam Profile Lanithro

Carthrax schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:13:
[...]

Een van de betere tank specs. Alleen wat squishy in dungeons soms als je de spikes niet goed timed :P

Hoe vinden jullie de dungeons tot nu toe zonder te spoilen? Ik heb er namelijk expres nog geen stap binnen gezet... Ben dungeons heel snel beu namelijk, dus dat probeer ik op deze manier te voorkomen/uit te stellen tot release. ;)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lanithro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:12:
Heeft iemand een Survival Hunter al uitgeprobeerd? Eindelijk een Melee hunter.
eindelijk weer ja :D even aangemaakt en gespeeld. speelt leuk vind ik. is gewoon weer iets nieuws weet je wel. (geen PVP gedaan though) details heb ik niet echt.. gewoon uurtje of anderhalf gespeeld.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het lastig vind om characters te testen die meteen level 100/110 zijn en je instantly alle skills en talents mee hebt (geen intro quests met het vergaren van skills etc...). Vind het een stuk prettiger om alles stap voor stap te krijgen, zodat je op die manier goed kunt "uitvinden" wat desbetreffende skill voor je betekent en wat het doet etc etc etc...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:25:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het lastig vind om characters te testen die meteen level 100/110 zijn en je instantly alle skills en talents mee hebt (geen intro quests met het vergaren van skills etc...). Vind het een stuk prettiger om alles stap voor stap te krijgen, zodat je op die manier goed kunt "uitvinden" wat desbetreffende skill voor je betekent en wat het doet etc etc etc...
Ja dat probleem had ik ook.. maar ik moest gewoon echt even de tijd er voor nemen en niet snel snel snel.. gewoon echt per skill lezen en de action bar indelen en dan wat skills er bij knallen enzo.. gewoon stap voor stap en duurt me dan ook maar een uurtje ofzo voor ik een class onder controle heb. (per spec is dat dan) :P als je wisselt van spec veranderd er zooo veel momenteel :P elke spec heeft ze eigen skills gewoon met veel classes.

Ik ben echt heeel erg tevreden met hoe rogue nu speelt in Legion dus ik denk dat ik mainly daar gewoon bij blijf :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

hmr

stefanbrekel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:35:
[...]

He, ik heb precies hetzelfde gedaan. Ben ook gelijk naar Defias Brotherhood gegaan, waar de Tweakers guild zit. Je zou kunnen aan kunnen sluiten bij ons groepje. Ben samen met mijn collega weer begonnen naar aanleiding van de film. Zijn nu lekker aan het gearen samen.
Is die tweakers guild op Defias nog actief dan?

Door die kut film wil ik ook weer gaan spelen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

RustStorm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:17:
Hoe vinden jullie de dungeons tot nu toe zonder te spoilen? Ik heb er namelijk expres nog geen stap binnen gezet... Ben dungeons heel snel beu namelijk, dus dat probeer ik op deze manier te voorkomen/uit te stellen tot release. ;)
Dungeons zijn wel cool gedaan, stuk meer open dan de Warlords dungeons gelukkig. Ook zijn ze vaak toch wat lastiger, je moet met mechanics rekening houden tijdens het levellen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
hmr schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Nu weet ik niet, heb zelf geen sub atm maar ik ga zelf weer vanaf medio juli spelen denk ik en verwacht dat het vanaf augustus weer lekker druk gaat worden :)
Bartske schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Nu weet ik niet, heb zelf geen sub atm maar ik ga zelf weer vanaf medio juli spelen denk ik en verwacht dat het vanaf augustus weer lekker druk gaat worden :)
Ik zal weer geen subben zodra ik terug ben van vakantie tweede week van juli. :) Ben er toch voor gezwicht ben ik bang. |:(

• Lanithro
Je kan geen guild joinen op een andere server toch? Wil ook wel joinen, maar heb geen zin in een realm transfer.

• Carthrax
Lanithro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:06:
Je kan geen guild joinen op een andere server toch? Wil ook wel joinen, maar heb geen zin in een realm transfer.
Alleen als die server in je connected realm pool zit anders niet indd

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 21:40
Lanithro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:06:
Alleen als de realms connected zijn, defias brotherhood bijvoorbeeld is connected met een aantal andere realms.

• Lanithro
Defias is een RP PVP. zitten jullie dan ook vaan ooc en lopen jullie alleen?

• stefanbrekel
Lanithro schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:11:
Defias is een RP PVP. zitten jullie dan ook vaan ooc en lopen jullie alleen?
Geen idee wat je probeert te zeggen.

Maar ik zou zeggen, kom lekker naar Defias Brotherhood. Heb gelijk ook maar even mijn hunter getransferred naar deze realm omdat ik ziek werd van al die polen/russen op mijn oude realm. Die mensen hebben een vrijbrief om hun eigen taal te spreken in /2.

Zit inmiddels weer op 672 en was begonnen met 640 afgelopen zaterdag. Ik zie mensen rondlopen met een heirloom ring, en dat is mijn volgende doel :)
stefanbrekel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Geen idee wat je probeert te zeggen.

Maar ik zou zeggen, kom lekker naar Defias Brotherhood. Heb gelijk ook maar even mijn hunter getransferred naar deze realm omdat ik ziek werd van al die polen/russen op mijn oude realm. Die mensen hebben een vrijbrief om hun eigen taal te spreken in /2.

Zit inmiddels weer op 672 en was begonnen met 640 afgelopen zaterdag. Ik zie mensen rondlopen met een heirloom ring, en dat is mijn volgende doel :)
Als je niet weet wat OOC is, dan ben je dus niet bekend met het basis concept van RP servers ;)

Cadeau voor je: http://lmgtfy.com/?q=ooc+RP

En nee, RP is toen ik er zat totaal niet bestaand in de Tweakers guild. Uberhaupt bijna niet op Defias Brotherhood :) En PVP, ganksquads as usual. Dat was het tenminste in mists aardig.

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
hmr schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:47:
[...]

De Tweakers guild bestaat nog in 'volle glory', alleen zitten we momenteel in een break / downtime :|

Maar mochten er mensen zijn die graag de GoT guild willen joinen zijn ne natuurlijk van harte welkom. Ik denk dat in Juli/Augustus het aantal subs weer zal stijgen en dan kunnen we binnenkort ook weer eens gaan kijken naar raiden of Mythic dungeons doen met guild groepen.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

• stefanbrekel
corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Als je niet weet wat OOC is, dan ben je dus niet bekend met het basis concept van RP servers ;)

Cadeau voor je: http://lmgtfy.com/?q=ooc+RP

En nee, RP is toen ik er zat totaal niet bestaand in de Tweakers guild. Uberhaupt bijna niet op Defias Brotherhood :) En PVP, ganksquads as usual. Dat was het tenminste in mists aardig.
Zit niet op deze server voor de RP, maar ik zit op deze server vanwege het hoge gehalte NL'ers. RP heeft me nooit getrokken en dat zal ook nooit gebeuren. Ik speel dit spel om mijn character te zien "progressen" niet om in een Inn stil te staan en met mensen te praten en te vertellen dat mijn broer is ontvoerd door de Defias Brotherhood. Maar mensen die hier wel van genieten laat ik dan ook volledig in hun waarde.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

hmr

Danny Canero schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:07:
[...]

De Tweakers guild bestaat nog in 'volle glory', alleen zitten we momenteel in een break / downtime :|

Maar mochten er mensen zijn die graag de GoT guild willen joinen zijn ne natuurlijk van harte welkom. Ik denk dat in Juli/Augustus het aantal subs weer zal stijgen en dan kunnen we binnenkort ook weer eens gaan kijken naar raiden of Mythic dungeons doen met guild groepen.
Misschien toch lichtelijk spijt dat ik mijn boost character dan op een nadere server heb gezet... Voor een DH moet je volgens mij een maxlevel hebben op de realm waar je hem wilt rollen of niet?

Ik ben van plan een comeback te maken en raiden met tweakers guild was altijd leuk! Polkadotz komt terug! Alleen dan als DH of pallY!

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 21-06-2016 15:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

stefanbrekel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:18:
[...]

Zit niet op deze server voor de RP, maar ik zit op deze server vanwege het hoge gehalte NL'ers. RP heeft me nooit getrokken en dat zal ook nooit gebeuren. Ik speel dit spel om mijn character te zien "progressen" niet om in een Inn stil te staan en met mensen te praten en te vertellen dat mijn broer is ontvoerd door de Defias Brotherhood. Maar mensen die hier wel van genieten laat ik dan ook volledig in hun waarde.
Als ik dit soort beschrijvingen lees moet ik toch lachen.. Hoe herken je de personen die echt 0 kennis hebben van RP en gewoon maar het stereotype volgt en dan er nog van overtuigd zijn dat het klopt :+

• stefanbrekel
corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:56:
[...]

Als ik dit soort beschrijvingen lees moet ik toch lachen.. Hoe herken je de personen die echt 0 kennis hebben van RP en gewoon maar het stereotype volgt en dan er nog van overtuigd zijn dat het klopt :+
Hoe moet ik het me dan voorstellen? Dan hoor ik het graag.
stefanbrekel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:11:
[...]

Hoe moet ik het me dan voorstellen? Dan hoor ik het graag.
Google het maar een keer, en kijk naar RP guilds die het wel goed doen. Genoeg die IC in high rated Arena teams zitten, of mythic raids clearen. Er is maar een kleine groep die stilzit en niks doet. Weet je waarom? Die mensen spelen D&D/Pathfinder.
Het is grotendeels logisch nadenken dat er genoeg andere spelers zijn ipv alleen maar denken in "lol stereotypes"

Meh... toestanden met World Server Down op beta. :( wilde even lekker spelen...

Ohhh en Midsummer Festival is begonnen... mis nog toys van dat event... -_- nou ja.... volgend jaar dan maar :P (zei ik vorig jaar ook al! ;))

[ Voor 48% gewijzigd door RustStorm op 21-06-2016 20:53 ]

• Grompie
Einde expansion in zicht en mijn lijstje van dingen die ik nog wil doen voor pre-patch is klaar:
- Nog meer gold verzamelen: zit nu op 1.05mil maar wil graag 2Mil halen.
- 50 garrisons invasions (zit aan de helft)
- Nemesis quests in pvp: nog 4 te gaan :( deze worden moeilijk
- 2 toys en een pet in midsummer festival
- En prove yourself healer (endless wave 30) halen: komt net boven wave 20 uit maar dan lukt het om één of andere reden soms net niet.
- En nog een toy van cataclysm timewalking event deze week.

Zou ook graag een archimonde mythic kill voor de mount hebben maar die wordt wel heel erg moeilijk :P en zeker ook omdat ze zo duur zijn om te kopen. Enig idee of de achievement en/of mount al meteen met de pre-patch weggaat of pas als legion live is. (Met Siege of orgrimmar was de mount nog 100% drop bij de pre-patch, achievement weet ik niet zeker)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Grompie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:21:
Einde expansion in zicht en mijn lijstje van dingen die ik nog wil doen voor pre-patch is klaar:
- Nog meer gold verzamelen: zit nu op 1.05mil maar wil graag 2Mil halen.

Zou ook graag een archimonde mythic kill voor de mount hebben maar die wordt wel heel erg moeilijk :P en zeker ook omdat ze zo duur zijn om te kopen.
Dit vind ik echt ziek XD ik heb nog nooit meer dan 100k gehad.
maar als je toch 1 mill hebt dan koop je toch ff een boost voor die mount? is nog niet eens 1/10e van je totale gold :P

Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Dit vind ik echt ziek XD ik heb nog nooit meer dan 100k gehad.
maar als je toch 1 mill hebt dan koop je toch ff een boost voor die mount? is nog niet eens 1/10e van je totale gold :P
Een boost voor die mount gaat zijn gehele kapitaal kosten... (als het al niet meer is!) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 22-06-2016 09:12 ]

• Grompie
RustStorm schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:11:
[...]

Een boost voor die mount gaat zijn gehele kapitaal kosten... (als het al niet meer is!) ;)
Idd, laatst wat ik keek was het 1.5mil op mijn realm. Denk dat hij de moose mount bedoelde maar die heb ik al lang. Maar goed begin me er al bij neer te leggen dat dit weer een mount zal worden om te farmen binnen 2 expansions.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

1.5m _O-

Toen ik stopte 6 jaar terug had ik bijna 30k, heb het bewwaard voor als ik ooit terug zou komen zodat ik nog wat gold zou hebben.

Tuurlijk had ik inflatie verwacht, maar zoveel als er is geweest is echt bizar :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

lol dat meen je ? paar maanden terug was het 70k oid

• Grompie
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Dat is voor de moose mount ik spreek van de mythic mount, die 1x dropt er mythic archimonde kill.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Wat jij bedoeld is 70k voor een HC boost voor Reins of the Grove Warden (=Moose mount)
Wat Grompie bedoeld is wss de Felsteel Annihilator

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Grompie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:43:
[...]

Dat is voor de moose mount ik spreek van de mythic mount, die 1x dropt er mythic archimonde kill.
ooh gelukkig XD schrok me al dood haha want ik had het inderdaad over die moose mount.. die moet ik ook nog halen

• Carthrax
1,5 mil...ik heb over al mijn max levels waarschijnlijk iets van 300k en dan ook nog verschillende servers en facties dus kan het nog niet eens uitwisselen ook :P
Zoals Grompie al aangaf, de Felsteel Annihilator zal over een uitbreiding of 2 ook wel in mijn collectie gaan komen.

• icemotion
Ja dat zal een stuk duurder zijn zo'n ding bemachtigen.. maar die blijft wel in de game in tegenstelling tot de Moose mount..

En Midsummer, ik moet alleen de pet die in de Dungeon dropt nog.. en 1 van de tabards zag ik vanochtend; dus die misschien ook nog ff halen zodat ik ze allebei heb in het transmog systeem straks.

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
Ik kreeg de Felsteel Annihilator op de 2de kill van de guild, nadat ik alle progress op Archi gemist had :x
Halve guild boos, maar nu heeft iedereen um :P

• Lanithro
is het een horde of alliance guild? En zijn er nog mensen die een toon naar lvl 100 willen boosten? Heb geen zin om geld te betalen om een char over te laten zetten.

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Beste tweakers

Na lang gestopt te hebben met Moose mount boost runs met de guild (Pandamonium - Dragonblight/Ghostlands - EU ) merken we dat vele spelers terugkomen en graag nog de Moose mount willen hebben nu die nog dropt van Archimonde HC / Mythic.
Dus aan de Tweakers die nog geïnteresseerd zijn, wij verkopen terug boost runs.
Wat heb je nodig? Een level 100 character die Alliance is.
40k gold op Dragonblight / Ghostlands voor de Moose mount of 65k voor de mount en alle loot voor je class / spec van Mannoroth en Archimonde HC.
Bij interesse, DM me.

Daarnaast zoek ik zelf nog wat tijdsbesteding op maandag, dinsdag en vrijdagavond.
Ik help graag met mensen, is het nu met dungeons runnen voor Legendary Quest, in raids meehelpen of nog iets anders waar je hulp voor nodig hebt, laat het me weten. Relevante characters die ik ter beschikking heb:
Frost Mage - iLvl 742 - Armory: http://eu.battle.net/wow/...onblight/Jeroennie/simple
Restoration Shaman - iLvl 737 - Armory: http://eu.battle.net/wow/...onblight/Jeroennus/simple
Protection Warrior - iLvl 721 - Armoryhttp://eu.battle.net/wow/...gonblight/Jeroenus/simple

Groetjes,
Jeroen - B.net: Jeroennie#2565
Heb gisteren trouwens even met m'n Fury Warrior op beta gespeeld met de artifact wapens, maar ik moet zeggen dat ik het toch wel een leuke spec blijf vinden ondanks alle aanpassingen. Vermaak me nog steeds prima en het voelt ook wel enigszins als "fury" aan; rampage!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Valt wel mee.
1.5million for a full run with loot+mount, 750k for archi mythic with mount.
Guild op een van mijn servers, gaven wel aan dat ze bijna vol zaten tot Legion.

Toevallig gisteren maar een Archi HC boost voor de mount gekocht, voor 25k vond ik het wel kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zertaxka op 22-06-2016 11:29 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.