• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
3 RAID TIERS!!!! Dat mag wel in caps toch? :)

Wat een verademing, gewoon bijna niet in woorden uit te drukken. Eindelijk weer een beetje terug naar de succesformule, zoals het hoort. De interviews van vandaag hebben me echt hyped gemaakt, wat ziet het er veelbelovend uit zeg! Dit voor een release roepen is riskant, maar ik denk serieus dat dit de beste expansion ooit kan worden. Alles wat we ooit wilden hebben - zelfs meer - zit in Legion, zal Legion het synoniem van perfectie worden?

Heerlijk, kan echt niet wachten!

[ Voor 3% gewijzigd door Raptar op 11-06-2016 00:06 ]

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
icemotion schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:24:
Ik doe ook met enige regelmaat aan fishing, laatste tijd wat minder.. maar heb n tijdje heel fanatiek zitten vissen voor die rode waterstrider. xD

Was nog best gezellig.. met 5 man naast elkaar vissen, ouwehoeren en visjes op elkaar gooien voor meer buffs
Ik heb daar ook fanatiek op zitten vissen. denk dat ik hem binnen 1 week na het 100dingen gehaald had. Was erg leuk. Toen leverde fish ook nog aardig wat gold op.
Dat is wel echt ontzettende dedication zeg... Want die benodigde vissen (items) zijn echt niet heel erg common... Ik heb er gewoon echt het geduld nie tmeer voor... En dat vind ik soms best wel jammer, want daardoor mis ik steeds meer items die ik in het verleden wel gewoon gehaald zou hebben... Leeftijd zal inmiddels wel een rol beginnen te spelen. ;D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:36:
Dat is wel echt ontzettende dedication zeg... Want die benodigde vissen (items) zijn echt niet heel erg common... Ik heb er gewoon echt de geduld nie tmeer voor... En dat vind ik soms best wel jammer, want daardoor mis ik steeds meer items die ik in het verleden wel gewoon gehaald zou hebben... Leeftijd zal inmiddels wel een rol beginnen te spelen. ;D
De lunkers? Ja die zijn zeldzaam als je 700 fishing skill hebt. Maar als je je fishing skill een beetje omhoog brengt dan gaat t n stuk vlotter.

Empheral fishing pole (1 dag fishing pole uit de Garrison rare spawn (lunarfall carp): 100 skill extra
Supreme bait. 200 erbij
Fishing head item (ook via Garrison): 100 erbij

1100 fishing skill helpt al een heleboel; en als je dan in een groepje staat kan je nog "Fragrant" pheremone fish krijgen als extra. Deze items kan je iemand anders +100 fishing skill geven voor 5 minuten.

Met 1200 fishing skill gaat het lunkers opvissen wel redelijk; ik heb het in een uurtje of 3-4 totaal gedaan. Gewoon iedere dag ff een uurtje vissen met een groep en binnen een week had ik de mount.
icemotion schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:44:
[...]

De lunkers? Ja die zijn zeldzaam als je 700 fishing skill hebt. Maar als je je fishing skill een beetje omhoog brengt dan gaat t n stuk vlotter.

Empheral fishing pole (1 dag fishing pole uit de Garrison rare spawn (lunarfall carp): 100 skill extra
Supreme bait. 200 erbij
Fishing head item (ook via Garrison): 100 erbij

1100 fishing skill helpt al een heleboel; en als je dan in een groepje staat kan je nog "Fragrant" pheremone fish krijgen als extra. Deze items kan je iemand anders +100 fishing skill geven voor 5 minuten.

Met 1200 fishing skill gaat het lunkers opvissen wel redelijk; ik heb het in een uurtje of 3-4 totaal gedaan. Gewoon iedere dag ff een uurtje vissen met een groep en binnen een week had ik de mount.
Dat maakt het uiteindelijk al weer wat draaglijker. :) Wellicht dat ik het ooit nog ga doen, maar ik denk het niet. Zei ik namelijk ook tijdens MoP (Nat Pagle best friend maken)... Nog steeds gen best friends, cba om die quest visjes op te vissen. 8)7

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:56:
[...]

Dat maakt het uiteindelijk al weer wat draaglijker. :) Wellicht dat ik het ooit nog ga doen, maar ik denk het niet. Zei ik namelijk ook tijdens MoP (Nat Pagle best friend maken)... Nog steeds gen best friends, cba om die quest visjes op te vissen. 8)7
Bijkomend voordeel aan lunkers vissen; die leveren ook reputation op met Nat Pagle ;) Dus die wordt dan ook meteen Best friend.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds kort ook beetje begonnen met de beta van Legion.
Vind demon hunter wel echt heel vet! misschien dat ik na jaren in plaats van me rogue als eerst naar 110 breng gewoon gelijk demon hunter ga rollen.

wil nog wel even outlaw rogue proberen.

Ik kon alleen me data niet kopieren van live naar beta. als ik copy doe dan zegt die dat die aan het kopieren is maar vervolgens disconnect de game mij omdat het te lang duurt denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2016 12:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 20:43
zelf ook een beetje zitten spelen binnen de Beta, maar moet zeggen, in het begin was de shadowpriest even wennen, maar nadat ik het filmpje van finalboss gekeken had, merkte ik dat het steeds leuker spelen werd.

Gebruik nu tijdens solo gevechten zelfs power word shield :)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Als ik het zo lees moet ik snel mijn Shaman gaan lvlen. Die moet ik nog even op lvl 100 krijgen voordat Legion komt. Verder heb ik net een Monk gestart, maar bij die class moet ik nog even wennen. Het het lvlen gaat trouwens als een malle met dat speciale lvl gear (ben de naam even kwijt). Het is gewoon niet leuk meer. Wel lekker makkelijk als je snel naar lvl 100 wil.

Yavu Steam Profile Lanithro

Ricmaniac schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:36:
Ik kon alleen me data niet kopieren van live naar beta. als ik copy doe dan zegt die dat die aan het kopieren is maar vervolgens disconnect de game mij omdat het te lang duurt denk ik.
Char copy werkt inderdaad niet. Al sinds start van alpha zo ;)
Lanithro schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:43:
Het het lvlen gaat trouwens als een malle met dat speciale lvl gear (ben de naam even kwijt). Het is gewoon niet leuk meer.
Heirloom gear is een keuze...

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-06-2016 12:55 ]

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kaap schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Char copy werkt inderdaad niet. Al sinds start van alpha zo ;)

[...]

oh haha, zou handig zijn als ze dat inmiddels er bij vermelden bij die optie ofzo XD

• Lanithro
Kaap schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Klopt ik heb die keuze ook gemaakt. Heb het allemaal wel gezien die quests en omgevingen.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hallo mede-gotters,

Na een break van 10 maanden toch maar weer overgehaald om Wow te gaan spelen.
Getransfered van Ragnaros naar Lightbringer.
En een guild gevonden die zeer goed bij mij past, waardoor ik ook weer zin heb gekregen om de volgende expension te gaan spelen. Tevens ook eindelijk weer als healer, kom ik toch beter uit de verf dan DPS-er als priest.

Nu kan ik helaas nog maar 1 raid per week meedoen, maar in de nieuwe x-pac gaan ze ook rekening houden met mijn real-life afk's zodat ik 2 dagen per week kan gaan raiden. Momenteel heft de guild zelfs een healer-overschot en een DPS-tekort :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
sabriel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:33:
Hallo mede-gotters,

Na een break van 10 maanden toch maar weer overgehaald om Wow te gaan spelen.
Getransfered van Ragnaros naar Lightbringer.
En een guild gevonden die zeer goed bij mij past, waardoor ik ook weer zin heb gekregen om de volgende expension te gaan spelen. Tevens ook eindelijk weer als healer, kom ik toch beter uit de verf dan DPS-er als priest.

Nu kan ik helaas nog maar 1 raid per week meedoen, maar in de nieuwe x-pac gaan ze ook rekening houden met mijn real-life afk's zodat ik 2 dagen per week kan gaan raiden. Momenteel heft de guild zelfs een healer-overschot en een DPS-tekort :p
nice! fijn dat je een plekje hebt gevonden.
ik ben zelf nog een beetje zoekende, omdat ik (weer) meer mythic wil gaan raiden.
alleen kom je dan al snel bij guilds uit die 3dagen raiden en een attendance van 95% verwachten.
volgens mij doen ze dat alleen maar om "stoer te praten" en heeft niemand ooit uitgerekend wat dat nou betekent.
met 3 dagen per week raiden, mag je dan maar 1 raid per 10 volle weken missen. dat betekent dus een attendance 29 uit 30. dit betekent dat je PER JAAR dus ongeveer 5x afwezig mag zijn. (52 weken).
Ga je in de zomer 2 weken op vakantie dan mis je 6 raids (=2 weken x 3 raids). Met andere woorden: altijd aanwezig zijn en 2 weken op vakantie gaan betekent dat je je attendance niet haalt.
natuurlijk snap ik dat ze het dan bedoelen als richtlijn, maar ben dan ook redelijk in je eisen (bijv. 80-85% attendance)

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
antonvdijk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:27:
[...]
natuurlijk snap ik dat ze het dan bedoelen als richtlijn, maar ben dan ook redelijk in je eisen (bijv. 80-85% attendance)
Wij raiden 2 dagen per week en in onze guild informatie staat ook dat we een attendance van tegen de 100% vragen. Dit soort attendance is inderdaad bijna niet te doen, maar het is dan ook om aan te geven dat wanneer je besluit onderdeel te worden van het raiding team dat je er alles aan doet om aanwezig te zijn. Want wanneer je maar 2/3 dagen per week raid wordt attendance gewoon een belangrijk punt wanneer je je roster redelijk klein wil houden. Ik vergelijk het raiden altijd met een teamsport (zoals voetbal). Daarin verplicht je jezelf ook om zo veel mogelijk aanwezig te zijn bij trainingen en wedstrijden. En dus dingen er omheen gaat plannen/verplaatsen.
Vakanties zijn daar natuurlijk buiten gelaten. Daar zal iedere guild (althans, met een beetje menselijke leadership) rekening mee houden. Tis ook algemeen bekend dat tijdens de zomers raids veelal op een laag pitje komen te staan, zelfde als rond kerst/nieuwjaar.

• antonvdijk
Noiz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Wij raiden 2 dagen per week en in onze guild informatie staat ook dat we een attendance van tegen de 100% vragen. Dit soort attendance is inderdaad bijna niet te doen, maar het is dan ook om aan te geven dat wanneer je besluit onderdeel te worden van het raiding team dat je er alles aan doet om aanwezig te zijn. Want wanneer je maar 2/3 dagen per week raid wordt attendance gewoon een belangrijk punt wanneer je je roster redelijk klein wil houden. Ik vergelijk het raiden altijd met een teamsport (zoals voetbal). Daarin verplicht je jezelf ook om zo veel mogelijk aanwezig te zijn bij trainingen en wedstrijden. En dus dingen er omheen gaat plannen/verplaatsen.
Vakanties zijn daar natuurlijk buiten gelaten. Daar zal iedere guild (althans, met een beetje menselijke leadership) rekening mee houden. Tis ook algemeen bekend dat tijdens de zomers raids veelal op een laag pitje komen te staan, zelfde als rond kerst/nieuwjaar.
je hebt helemaal gelijk ;)
misschien is het ook meer mijn persoonlijke ergernis dat ze dan niet gewoon 85% attendance neerzetten.
waarom tegen de 100% vragen als je weet dat niemand het haalt...
misschien dat ik daarom nog geen raidteam gevonden heb 8)7
Mocht iemand nog tips hebben voor alliance side een hunter (ja ik wil eventueel ook surv gaan), ik houd me aanbevolen. 2-3x per week, ik breng geen hardcorestijl qua tijden (nonstop realmfirst race) maar wel het niveau.

• Lanithro
Pffff ik heb zo'n hekel aan guilds met zoveel % raidattendance en DKP enzo. Brengt hele nare herinneringen naar boven.
Ik wil misschien een guild gaan opzetten voor mensen die wel Mythic willen raiden maar niet de tijd hebben om drie keer per week te raiden. Kan je niet raiden? geen probleem. Heb je een late dienst de komende maand? Geen probleem. Als mensen hierin interesse hebben kunnen we misschien als GoT wat opzetten?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 19:17

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat gaat goed totdat er een keer een goede drop valt waar iemand al lang op zit te wachten, iemand die iedere week 2 keer meegaat, en daardoor vind dat hij / zij (imho terecht) meer recht heeft op die drop. Om vervolgens die drop naar iemand anders te zien gaan die toevallig een keer meegaat en RNG hoger rolt.

Tesla Model Y RWD (2024)

• icemotion
--MeAngry-- schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:10:
Dat gaat goed totdat er een keer een goede drop valt waar iemand al lang op zit te wachten, iemand die iedere week 2 keer meegaat, en daardoor vind dat hij / zij (imho terecht) meer recht heeft op die drop. Om vervolgens die drop naar iemand anders te zien gaan die toevallig een keer meegaat en RNG hoger rolt.
Dat ligt heel erg aan je groep en de samenstelling ervan; ikzelf zit in een situatie waarbij ik niet vaak heb kunnen raiden. En als ik dan eens meeging dan rolde ik gewoon mee op alle loot.

De laatste keer dropte de tier helm voor druids (en dan nog wat classes.. Mage en DK volgens mij) en er was een andere druid die al een tijdje hoopte op diezelfde helm. Ik won de roll.. ondanks dat ik voor de eerste keer sinds een maand weer eens meewas.. en de andere druid deed gewoon Grtz op mijn item. Maakte er nog een grapje over via de voicechat en we gingen gewoon weer door.

Het is gewoon een heel relaxte groep waar ik mee raid en iedereen gunt een ander loot. Zolang die sfeer er is gaat het heel prima goed.

Verwijderd

Als je mythic wilt raiden moet je je er maar bij neer leggen dat je aanwezigheid vereist is. Kan je dat niet dan is er steeds (flex) heroic.
Lanithro schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:51:
Pffff ik heb zo'n hekel aan guilds met zoveel % raidattendance en DKP enzo. Brengt hele nare herinneringen naar boven.
Mythic raiding is 20 man, klaar. Geen 17, 21 of 30 zoals heroic die flexibiliteit geeft. Als je dus zeer casual beleid over attendance gaat voeren in een mythic raiding team of helemaal attendance wilt droppen, moet je een zeer breed roster nemen zodat als Lanithro geen zin heeft de overige 19 daar dan niet de dupe van zijn. Nou heb je altijd wel een handjevol extra mensen op je reservebank zitten, maar voer je zon losjes beleid, heb je gauw al een roster van 30 man. Het kan immers zomaar zo zijn dat niet alleen Lanithro niet komt raiden, maar ook Kees, Piet, Ruud en Jan. Als daar dan ook nog tanks en healers tussen zitten wordt het allemaal een vervelende aangelegenheid.

Het gevolg daarvan is dat je ook zult moeten gaan rouleren zodat je overhead ook aan raiden toe komt. Dan komt het dus voor dat Lanithro een avond op de reservebank zit. Dat moet Lanithro dan ook zonder morren accepteren.

Dus kruip uit je slachtofferrol en bekijk de gevolgen van die vrijheid die jij zo graag wilt hebben vanuit een guild en jouw guildies perspectief.

En anders:
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:30:
Als je mythic wilt raiden moet je je er maar bij neer leggen dat je aanwezigheid vereist is. Kan je dat niet dan is er steeds (flex) heroic.
d:)b
antonvdijk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:27:
[...]
alleen kom je dan al snel bij guilds uit die 3dagen raiden en een attendance van 95% verwachten.
volgens mij doen ze dat alleen maar om "stoer te praten" en heeft niemand ooit uitgerekend wat dat nou betekent.
In de praktijk weet iedereen dat attendance % minder strikt is dan in eerste instantie gevraagd wordt en wordt daar veel soepeler mee omgegaan. Natuurlijk zijn er echte progress guilds die dat wel hanteren, maar dat is dan de categorie "hardcore raiding" en dan zit je hoogstwaarschijnlijk niet op je plek.

In eerste instantie is dat getalletje om een apply drempel neer te leggen. Als recruiter leg je wel meer drempels neer om kaf van koren te scheiden. Er zijn zo verschrikkelijk veel guildloze spelers van beduidend slecht niveau, die wil je proberen zoveel mogelijk af te schrikken. Als na alles mensen toch besluiten een apply te doen, weet je dat ze oprecht geïnteresseerd zijn en het dan toch willen proberen. Diegene die door allerlei regeltjes zich bij voorbaat al laten afwimpelen willen niet graag genoeg bij dat team zijn.

Hoe vaak ik zelf al wel niet ergens geapplied heb ondanks dat de regels boven mijn niveau zaten, maar ik doordat ik het graag wou en een goede apply had, toch aangenomen werd.

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-06-2016 10:49 ]

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Ach, grootste problem was bij ons nog niet eens attendance maar focus gedurende de gehele raiding tijd.

Schijnt erg lastig tgeweest te zijn om 3-4 uurtjes focus te hebben/houden. 1 moet toch nog eten, ander heeft nog dit, ander is moe etc etc waardoor de daadwerkelijk tijd van vechten tegen een baas nog niet eens de helft van de tijd beslaat.

Maar goed, dat was toen, misschien is het vandaag de dag wel anders:P Lange tijd geen WOW gespeeld,

• Lanithro
Kaap schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:39:
[...]

Mythic raiding is 20 man, klaar. Geen 17, 21 of 30 zoals heroic die flexibiliteit geeft. Als je dus zeer casual beleid over attendance gaat voeren in een mythic raiding team of helemaal attendance wilt droppen, moet je een zeer breed roster nemen zodat als Lanithro geen zin heeft de overige 19 daar dan niet de dupe van zijn. Nou heb je altijd wel een handjevol extra mensen op je reservebank zitten, maar voer je zon losjes beleid, heb je gauw al een roster van 30 man. Het kan immers zomaar zo zijn dat niet alleen Lanithro niet komt raiden, maar ook Kees, Piet, Ruud en Jan. Als daar dan ook nog tanks en healers tussen zitten wordt het allemaal een vervelende aangelegenheid.

Het gevolg daarvan is dat je ook zult moeten gaan rouleren zodat je overhead ook aan raiden toe komt. Dan komt het dus voor dat Lanithro een avond op de reservebank zit. Dat moet Lanithro dan ook zonder morren accepteren.

Dus kruip uit je slachtofferrol en bekijk de gevolgen van die vrijheid die jij zo graag wilt hebben vanuit een guild en jouw guildies perspectief.
Ik speel liever met een vaste groep mensen dan dat ik een bij elkaar geraapt zooitje heb die alleen maar zitten te bitchen en leaven als hun item niet dropt of als deze door iemand anders wordt geloot.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die hetzelfde er over denken. Ik heb simpelweg de tijd niet om 3 keer per week te raiden ivm vrouw en kinderen.
Ik heb ooit in een guild gezeten waar het wel kon. met 13 man de eerste 5 bosses in BT killen en daarna lukte het niet meer. En kon je een keer niet raiden? Geen probleem. Volgende keer beter.

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ik speel liever met een vaste groep mensen dan dat ik een bij elkaar geraapt zooitje heb die alleen maar zitten te bitchen en leaven als hun item niet dropt of als deze door iemand anders wordt geloot.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die hetzelfde er over denken. Ik heb simpelweg de tijd niet om 3 keer per week te raiden ivm vrouw en kinderen.
Ik heb ooit in een guild gezeten waar het wel kon. met 13 man de eerste 5 bosses in BT killen en daarna lukte het niet meer. En kon je een keer niet raiden? Geen probleem. Volgende keer beter.
En voor mensen als jou heeft blizzard flex geintroduceerd. Maar mythic is een heel ander verhaal. Wil je daarin vooruitgang boeken dan heb je 20 man nodig en liefst van al de zelfde 20 man elke keer. Je kan inderdaad wat minder streng zijn op attendance en dat compenseren met een gigantisch roster. Dat zet echter een serieuze rem op je progress en kan zelfs op bepaalde checkpoints je progress volledig lam leggen (gorefiend met een continu veranderend roster bv).
[...]
Ik heb simpelweg de tijd niet om 3 keer per week te raiden ivm vrouw en kinderen.
Misschien is Mythic raiding dan gewoon niet voor jou weggelegd. Als je toch niet heel veel tijd hebt, casual speelt, is Mythic raiding dan echt een must en heroic niet gewoon voldoende?
[...]
Je hebt het eerst over mythic raiding, wat pas met pre-patch 6.0, najaar 2014, geïmplementeerd is. En vervolgens kom je met BT, dat dateert uit 2007, als voorbeeld. Er waren toen niet eens meerdere moeilijkheidsniveau's. Ik zou van de raids van toen niet eens durven zeggen of het kwa niveau in de buurt van heroic komt.

Er zijn zat guilds waar prima kan zoals jij dat graag wilt, maar die raiden geen Mythic, maar heroic. Daar is de groupsize namelijk flexibel.

• icemotion
Nog wel eventjes toelichten, mijn opmerking is wel gemaakt in het kader dat ik Heroic raid op het moment; Mythic is niet voor mij weggelegd ben ik bang.

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11-11 19:17

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Voor heroic is de situatie heel anders inderdaad. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hairy23
corset schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:18:
Fishing artifact is toch echt! Wooot! En ja ik weet het al. De mensen komen weer met "omg vis je?!" Ja, daarom kan ik meerdere game tokens per maand kopen.

Vengeance dh speelt heerlijk. Heb denk ik m'n nieuwe main gevonden.
Ze hebben net op mmo champion een stuk geplaatst erover :
spoiler: Fishing Artifact
Legion - Fishing Artifact
Legion adds the Underlight Angler, which has a tree of artifact traits that gives you access to traits like:

Undercurrent - Teleport to the nearest fishing node.
Fishrender's Blessing - Become a fish when underwater, allowing you to breathe water and swim rapidly
Surface Tension - Walk on water.
Luremaster - Increases duration of Legion lures and baits
Bloodfishing - Grants a chance to catch Blood of Sargeras when fishing in the Broken Isles
Better Luck Next Time - Grants a chance to catch boots when fishing in the Broken Isles
Fishbane - Increases autoattack damage done to aquatic beasts

Prerequisites
Bigger Fish to Fry - Catch all of the rare Legion fish. Assisted by bait like Frost Worm
The Wish Remover - Fish up all of the coins from Dalaran's fountain. Assisted by items like Glob of Really Sticky Glue
Fishing skill at 800. Assisted by rare fish like Ancient Black Barracuda

Acquisition
Soon after meeting the prerequisites, you will fish up the Luminous Pearl
You then take the Pearl to Khadgar.
Khadgar gives you a pat on the head and tells you to put in in the Dalaran fountain.
Nat Pagle appears in the fountain with a quest for you, sending you to a Val'sharah scenario to look at the fish frenzy going on:
Kill Murlocs - Slay all of the murlocs on the island.
Fishing - Fish up the Gloaming Frenzies.
Delivery - Give Nat your Gloaming Frenzies.
What's below? - Fish up what's been disturbing the frenzies.
Mglrrp - Slay Mglrrp.
After slaying Mglrrp, Nat realizes that part of him would make a great fishing pole.
The pearl you fished up is used as an Artifact forge (that doesn't appear to be working correctly right now).
Leveling up the Artifact requires you to equip the Underlight Angler and catch rare fish that grant Artifact Experience.

Oeps, Excuus, spoiler tag alsnog toegevoegd, thnx voor de headsup :)

[ Voor 1% gewijzigd door Hairy23 op 14-06-2016 15:36 . Reden: Spoiler tag toegevoegd ]

• luukjuh93
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-11 13:33
niet lullig bedoeld, maar een spoiler alert is misschien handig sommigen mensen willen wachten namelijk :)

[ Voor 80% gewijzigd door luukjuh93 op 14-06-2016 18:27 ]

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-11 20:40
Na een periode niet gespeeld te hebben, kon ik het toch weer niet laten en weer een maandje geactiveerd. Nieuwe server, nieuwe char. Vooral nieuwe server had ik veel eerder moeten doen. Van Quel'Thalas naar Ravencrest, wat een verademing kwa aantal spelers ;). Nu voelt het tenminste weer aan als een MMO. Al zit volgens mij de Warcraft film daar ook wel voor iets tussen, er zit wel een hele nieuwe influx aan spelers in de low lvl area's.

Ook de overstap van Pve naar Pvp bevalt me wel. Dit weekend genoeg random fights gehad in Stranglethorn. I like random PvP :D

Al bij al, geen spijt dat ik terug ben :p en nu op naar Legion.

Misschien beetje offtopic, maar hoort hier denk ik ook wel thuis :), zijn er mensen die de wow api gebruiken? Daarmee bedoel ik de API waarmee je bijvoorbeeld auction stuff kunt extracten via een webservice. Ben op zoek naar goeie tutorials hieromtrent want ik krijg het in het verleden niet echt aan de praat :). Nu moet je precies een account hebben, is dat gratis of valt dat voor hobbie projectjes beter niet te doen?

[ Voor 25% gewijzigd door Powerblast op 14-06-2016 20:18 ]

• antonvdijk
Powerblast schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:13:
Misschien beetje offtopic, maar hoort hier denk ik ook wel thuis :), zijn er mensen die de wow api gebruiken? Daarmee bedoel ik de API waarmee je bijvoorbeeld auction stuff kunt extracten via een webservice. Ben op zoek naar goeie tutorials hieromtrent want ik krijg het in het verleden niet echt aan de praat :). Nu moet je precies een account hebben, is dat gratis of valt dat voor hobbie projectjes beter niet te doen?
Een API key kun je gratis aanvragen met je battle net account.
Ik heb ook een hobby projectje lopen waarmee je gear upgrades en raid lockouts kunt controleren in Google Docs voor de characters die je invult.
Ik heb dit van Bruk, die ook een uitleg geeft voor het verkrijgen van de API:
http://bruk.org/api/
Voor diegene die geen beta access hadden, public PTR is down voor ontvangst van 7.0.3.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
Iusedto schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:11:
Dus je kan op PTR dan Legion testen ?
*nog niet helemaal wakker*
Volgens mij is 7.0.3 de Legion Pre-patch.

http://us.battle.net/wow/...patch-ptr-notes-6-14-2016

[ Voor 18% gewijzigd door Pannekook op 15-06-2016 09:34 ]

Ja, klopt maar is dus wel met alle veranderingen in talent, geluid, transmog, graphics etc etc.

FUMES et CARNES

Waarschijnlijk zal ik m'n account weer activeren zodra de prelaunch patch is geïmplementeerd op de live servers. Wil dat soort dingen doorgaans niet missen ivm items die alleen dan te verkrijgen zijn... OCD much...

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren de film gekeken, Die was echt vet vond ik! super tof gemaakt en zoo vet om al die herkennings punten uit de game te zien.

hierdoor ook wel weer hyped om WoW meer te spelen en ook weer echt de lore te volgen. de lore volde ik al hele tijd niet en las nooit meer echt tekst in de game enzo :P

Ricmaniac schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:07:

hierdoor ook wel weer hyped om WoW meer te spelen en ook weer echt de lore te volgen. de lore volde ik al hele tijd niet en las nooit meer echt tekst in de game enzo :P
Haha, dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaan... Heb ik stiekem het geduld niet voor. Zou het wellicht eens moeten doen. :) gewoon opnieuw beginnen en dan alles lezen wat ik tegen komen. O_O Holy crap, dat zal een werk zijn zeg... . 8)7

Probleem is dat je tegenwoordig te snel leveled en dus niet alles kunt lezen of vinden.
Je slaat gewoon hele gebieden over.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:44:
Probleem is dat je tegenwoordig te snel leveled en dus niet alles kunt lezen of vinden.
Ja, dus moet je gaan questen wanneer je max level bent. Probleem is echter, dat ik loremaster (etc etc) al heb, dus dat het dan alleen maar puur voor de tekst zou gaan al sik het ga doen.... :)

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Iusedto schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:44:
Gelukkig is dat in Legion soort van verholpen (althans 100-110) aangezien je gescaled wordt waardoor je elk gebied alsnog kunt bezoeken om te levelen.
Zit even te rommelen in de nieuwe talent calculator van de PTR maar er veranderd een hoop zeg.
Ziet er voor mijn classes goed uit, warrior, DK, druid, shaman

FUMES et CARNES

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Dat ze de PTR build maar zo snel mogelijk live zetten. Dan heb ik eindelijk weer ruimte in tassen/bank/void storage :P Ik ben Carthrax en heb een transmog verslaving.
Carthrax schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:56:
Dat ze de PTR build maar zo snel mogelijk live zetten. Dan heb ik eindelijk weer ruimte in tassen/bank/void storage :P Ik ben Carthrax en heb een transmog verslaving.
OMG oh ja! hahaha dat zou ik werkelijk helemaal vergeten... Ohhh jottum! eindelijk weer wat ruimte in de bags!

Crap, ziet er echt naar uit dat ik weer ga subben... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 15-06-2016 13:02 ]

• icemotion
Carthrax schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:56:
Transmog is cool! Altijd het eerste waar ik me op focus zodra een char max level is xD

Verwijderd

icemotion schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Dat ligt heel erg aan je groep en de samenstelling ervan; ikzelf zit in een situatie waarbij ik niet vaak heb kunnen raiden. En als ik dan eens meeging dan rolde ik gewoon mee op alle loot.

De laatste keer dropte de tier helm voor druids (en dan nog wat classes.. Mage en DK volgens mij) en er was een andere druid die al een tijdje hoopte op diezelfde helm. Ik won de roll.. ondanks dat ik voor de eerste keer sinds een maand weer eens meewas.. en de andere druid deed gewoon Grtz op mijn item. Maakte er nog een grapje over via de voicechat en we gingen gewoon weer door.

Het is gewoon een heel relaxte groep waar ik mee raid en iedereen gunt een ander loot. Zolang die sfeer er is gaat het heel prima goed.
Wij gebruiken EPGP en dat bevalt goed. Maar het helpt ook dat niemand moeilijk doet.

Zo hadden wij regelmatig mensen die tier items niet namen omdat ze al een normal item hadden en anderen er een setbonus van kregen. Ondanks dat die anderen lager in de lijst stonden.

Een nieuwe raider maakte zich zorgen omdat wij allemaal al zo'n hoge EPGP ratio hadden. Maar dat kwam omdat we al tijden alleen nog maar voor een paar drops bezig waren die maar niet wilden vallen. Deze persoon ging van Highmaul LFR gear naar bijna volledig HFC heroic gear in 2 weken raiden.

Mythic is er nooit van gekomen door gebrek aan raiders :(

Ik ben er wel benieuwd naar en heb toch zat gold nu. Dus misschien maar even een boostje kopen om het gezien te hebben :X

• Msi92
RustStorm schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:01:
[...]

OMG oh ja! hahaha dat zou ik werkelijk helemaal vergeten... Ohhh jottum! eindelijk weer wat ruimte in de bags!

Crap, ziet er echt naar uit dat ik weer ga subben... O-)
Volgens mij heb je geen active sub nodig voor PTR, althans beta niet iig. :P

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 01:35
Eindelijk. Nog niet allemaal. Maar gisteren de str ring missie met de bootjes positief afgerond. Heb nu de Agi en Str heirloom ringen. Nu nog de Int ring missie zien te krijgen. In ieder geval genoeg speeltijd nog te doen aan de bootjes tot de release van Legion. Tijd vliegt voorbij :)

Dan zucht ook maar poging doen om de visjes vang wedstrijd op zondag weer bij te wonen. Kunnen ze niet iets doen met dat je die vis heirloom ring ook krijgt als je bij wijze van spreken 10.000 visjes hebt gevangen tijdens al de wedstrijden die je over de jaren hebt bijgewoond. Een soort achievement. Heb je geluk en eindig je bij de top, van harte, maar zo niet, dan weet je in ieder geval dat je ooit zeker wel die ring krijgt.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
Msi92 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:16:
[...]

Volgensmij wel voor PTR, niet voor de beta idd. Maar ik denk dat hij bedoelt om weer te subben als de patch live is ;)

• Noiz
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Wij gebruiken EPGP en dat bevalt goed. Maar het helpt ook dat niemand moeilijk doet.
Ah, EPGP. Die goede oude tijd. Op zich wel een fijn systeem als je nog met een dergelijk puntensysteem wilt werken, zeker omdat nieuwere spelers redelijk snel in de buurt komen van long-time raiders door de decay.

En niet moeilijk doen helpt bij ieder loot systeem wel :P Wij gebruiken sinds we van 25-man naar 10-man zijn geswitched in MoP omgegaan naar een lootcouncil achtig iets. Alhoewel je met 10-man kan afvragen in hoeverre je een lootcouncil nodig hebt. Wij gebruikten ook gewoon grouploot in die tijd in ieder geval. Nu in WoD hebben we wel echt een lootcouncil (gewoon guildleader en officers) en dat werkt prima. Loot wordt redelijk eerlijk verdeeld (je baalt altijd wel als een bepaald item eerst naar je concurrent gaat :P) waar wel rekening wordt gehouden met je attendance en performance. En dat zorgt er in a 2d/w mythic guild wel voor dat iedereen zijn stinkende best doet :)
Msi92 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:16:
[...]

Voor beta inderdaad sowieso niet. Maar m'n sub gaat weer aan vanwege de mogs die je kan kopen van items te verkrijgen tijdens het event. Dat zal de enige reden zijn. ;)

• Hairy23
Denk gezien de PTR nu actief is, even daar kijken.
Aangezien char copy failed steeds, dan maar een nieuwe lvl 100
Een half uur bezig geweest, steeds name unavailable, uiteindelijk maar gestopt ;(
Meer mensen hier last van gehad?

Verwijderd

Noiz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:42:
[...]
En dat zorgt er in a 2d/w mythic guild wel voor dat iedereen zijn stinkende best doet :)
Ah, die goeie ouwe tijd (WotLK) dat wij nog 25 man hadden die hardmodes en heroic modes aankonden :-)

En toen we nog dkp met bieden gebruikten en het looten langer duurde dan de bosskills :X

Cata uiteindelijk alles 10 man heroic gedaan en de eerste raid ook 25 man normal, te veel mensen die Cata niets vonden en stopten gedurende de expansion :(

Nu met EPGP is looten zo goed als instant. 15 mans raid team en iedereen weet van iedereen in dezelfde armor class wat die ander nog nodig heeft.

Ik ben benieuwd of we het in Legion voor elkaar krijgen om weer mythic te gaan doen.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Niemand hier toevallig in een guild die een boost verkoopt voor de moose mount ? :P ik wil echt vet graag die mount maar om zelf een guild te fixen en heroic te kunnen gaan doen heb en wil ik de tijd niet voor nemen nu .

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 01:35
Heb een vraag voor iemand die de Legion beta speelt en al wat met het transmog systeem heeft gespeeld.

Er is direct aan het begin van Legion de mogelijkheid om het nieuwe wapen op te halen. Het soort wapen staat vast voor de richting die je hebt gekozen binnen je class. Bij Hunter is dat volgens mij de bow voor marksman en een geweer voor de beastmaster. Daar heb je eventueel de mogelijkheid om een bow te transmoggen naar een geweer.

Nu zag ik dat de elemental shaman een fist wapen krijgt voor zijn richting. Mag je daar eventueel een axe over plakken of zit je vast aan het fist wapen?

• Carthrax
  • Nu online
fitznl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:33:
Heb een vraag voor iemand die de Legion beta speelt en al wat met het transmog systeem heeft gespeeld.

Er is direct aan het begin van Legion de mogelijkheid om het nieuwe wapen op te halen. Het soort wapen staat vast voor de richting die je hebt gekozen binnen je class. Bij Hunter is dat volgens mij de bow voor marksman en een geweer voor de beastmaster. Daar heb je eventueel de mogelijkheid om een bow te transmoggen naar een geweer.

Nu zag ik dat de elemental shaman een fist wapen krijgt voor zijn richting. Mag je daar eventueel een axe over plakken of zit je vast aan het fist wapen?
Volgens mij gelden nog steeds dezelfde restricties als voorheen dus fist weapons alleen te transmoggen naar andere fist weapons. Zal vanavond wel even uit proberen.

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51
fitznl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:27:
Eindelijk. Nog niet allemaal. Maar gisteren de str ring missie met de bootjes positief afgerond. Heb nu de Agi en Str heirloom ringen. Nu nog de Int ring missie zien te krijgen. In ieder geval genoeg speeltijd nog te doen aan de bootjes tot de release van Legion. Tijd vliegt voorbij :)

Dan zucht ook maar poging doen om de visjes vang wedstrijd op zondag weer bij te wonen. Kunnen ze niet iets doen met dat je die vis heirloom ring ook krijgt als je bij wijze van spreken 10.000 visjes hebt gevangen tijdens al de wedstrijden die je over de jaren hebt bijgewoond. Een soort achievement. Heb je geluk en eindig je bij de top, van harte, maar zo niet, dan weet je in ieder geval dat je ooit zeker wel die ring krijgt.
Toevallig paar weekenden geleden voor het eerst sinds 5 jaar geprobeerd en toen ruim te laat. Een slechte voorbereiding en nog eens dood gaan doordat ik nogal lomp liep te doen zorgde ervoor dat ik hooguit 3e kon worden.
2 weekenden geleden opnieuw geprobeerd met een goede voorbereiding en wat geluk en met succes, ik was de nummer 1.

Wat tips hiervoor, die mij hebben geholpen:
- Als je een tweede account of iemand kent, zorg ervoor dat deze persoon een account aanmaakt op de laagste population realms. Ik had hiervoor Medivh (Frans) gebruikt.
Dit zorgt er in ieder geval voor dat er wat minder mensen in Stranglethorn rondlopen.
- Ik heb gevist in het gebied boven Grom'Gol basecamp. Dat bleek een succesvol gebied met genoeg pools en weinig mensen. Voor mijn gevoel blijven er veel in het zuiden vissen.
- HS op Booty Bay natuurlijk
- Als laatste tip, je kan serverhoppen om 1e / 2e te worden op een andere realm indien op jouw realm deze al zijn vergeven.

• icemotion
Ik heb hem destijds in 1x gehaald om eerste te worden met mijn druid.

Mijn tips ervoor nog;
- Ga niet vissen waar al iemand staat. 2 mensen in 1 pool vissen is helemaal nutteloos.
- Daaropvolgend; als iemand bij jouw pool komt staan; vlieg weg en zoek een nieuwe.
- Wees niet bang om net eventjes iets verder te vliegen voor een pool.. als er veel mensen staan gewoon doorvliegen.
- Zet zoveel mogelijk onder keybinds (zoals het gooien van je hengel, je favoriete mount (in mijn geval; lees Flight form, geen 1,5 sec cast tijd om te kunnen vliegen)
Fishing contest nu 5x gewonnen met verschillende chars,

mijn tips:

1.) neem iemand mee die vooruit scout naar de pools! Dan weet je precies waar je het beste heen kan gaan
2.) HS in Booty Bay
3.) Geduld
4.) Mijn favoriete plek. in Northern STV heb je een groot meer met olie platform. Dat meer + noorderlijke rivier. Dan heb je ze zo.

Over fishing gesproken, ben nu bezig met de artifact op beta:

1.) 800 fishing, makkelijk
2.) Coins, dit is echt keihard generfed.. ik had alle coins voordat ik 225 fishing had. Echt kansloos hoe makkelijk dit is geworden :-(
3.) Rare fish, ben nu aan het uitzoeken waar ik de buffs hiervoor kan krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35
Ricmaniac schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:02:
Niemand hier toevallig in een guild die een boost verkoopt voor de moose mount ? :P ik wil echt vet graag die mount maar om zelf een guild te fixen en heroic te kunnen gaan doen heb en wil ik de tijd niet voor nemen nu .
Hier nog zo iemand :+
Wil de mount ook wel graag maar ook geen zin/tijd om een guild te joinen. En om nu ff doodleuk een paar honderd K gold er aan uit te geven.... 8)7
Pyr0_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Wil de mount ook wel graag maar ook geen zin/tijd om een guild te joinen. En om nu ff doodleuk een paar honderd K gold er aan uit te geven.... 8)7
Paar honderd K :? Archi HC boost kost je op servers zoals Kazzak 20-30K afhankelijk of Mannorath nog gedaan moet worden.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pyr0_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:09:
[...]

Bij mij op Outland kost het zo'n 45k dus valt wel mee. maar nog geen tijd gehad een groep te vinden

Op Silvermoon wordt HC dagelijks gepugged.. gewoon pug pakken en meegaan, ilevel in de weekenden vaak 690+ :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:38:
Fishing contest nu 5x gewonnen met verschillende chars
Het is mij in het verre verleden een keer gelukt. Tegenwoordig probeer ik het niet meer omdat het me meer frustreert dan dat ik het leuk vind. (vooral die kansloze debielen die met een hele grote flying mount in je pool gaan hangen zodat je niet meer makkelijk kan binnen halen). En het is jammer genoeg te veel RNG. Misschien een keer proberen zodra Legion uit is en iedereen daar druk mee is. Die heirloom ring wil ik eigenlijk nog wel een keer halen. :) Gewoon voor de heb... :)

RustStorm schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Het is mij in het verre verleden een keer gelukt. Tegenwoordig probeer ik het niet meer omdat het me meer frustreert dan dat ik het leuk vind. (vooral die kansloze debielen die met een hele grote flying mount in je pool gaan hangen zodat je niet meer makkelijk kan binnen halen). En het is jammer genoeg te veel RNG. Misschien een keer proberen zodra Legion uit is en iedereen daar druk mee is. Die heirloom ring wil ik eigenlijk nog wel een keer halen. :) Gewoon voor de heb... :)
Ik laat het mijn vrouw doen, als ze het doet wordt ze nooit slechter dan 3e :+ Het is gewoon goed samenwerken.

corset schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Ik laat het mijn vrouw doen, als ze het doet wordt ze nooit slechter dan 3e :+ Het is gewoon goed samenwerken.
Mijn dame heeft nog nooit gegamed en zal dat ook niet gaan doen... Dus helaas geen optie voor deze kerel. -O-

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Mijn dame heeft nog nooit gegamed en zal dat ook niet gaan doen... Dus helaas geen optie voor deze kerel. -O-
I feel your pain... is me hier thuis ook nog niet gelukt haha

Ricmaniac schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Bij mij op Outland kost het zo'n 45k dus valt wel mee. maar nog geen tijd gehad een groep te vinden
Zitten ook Outland/Alliance. Wij zijn sinds paar weken gestopt met onze alt heroic raid op zaterdagavond, anders had je mee kunnen komen. Mensen hebben nog weinig zin met de zomer en Legion voor de deur. Idem bij onze mythic raid. Zitten al poosje vast op Mannorath, attendance problemen en nieuwe recruits etc gooien veel roet in het eten. We komen telkens bijna in phase 3, dus die gaat nog wel neer. Vrees dat Archimonde op tijd killen een probleem gaat worden, de tijd dringt. Zou wel fijn zijn om nog cutting edge te pakken.

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-06-2016 14:26 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:34
Wij hebben een tijdje terug enkele tientallen gratis Archie HC boosts gedaan, gewoon omdat het kon. Daarna heb ik nog regelmatig wat vrienden en bekenden gratis meegenomen met onze toen reguliere archimonde kills. Helaas doen we die echter niet meer anders had ik nog wel wat mensen een mount kunnen geven.

We zijn nog steeds bezig met mythic Archimonde, maar het is echt zwaar behelpen met een roster teruggelopen naar 18, met 1 vriend van een raider die altijd meegaat. De laatste plek(ken) zijn dus pugs. Meestal wel dezelfde pugs, maar toch, ver van ideaal dit. Nog 20% te gaan...

Mochten we er alsnog mee ophouden, is er hier nog iemand die een mage kan gebruiken voor mythic mannoroth/archimonde?

Wel gisteren de mount van Blackhand gewonnen *O*

[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 16-06-2016 14:27 ]

IntToStr schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:27:
Mochten we er alsnog mee ophouden, is er hier nog iemand die een mage kan gebruiken voor mythic mannoroth/archimonde?
Wij snakken naar een goede Arcane mage

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:34
Kaap schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:29:
[...]

Wij snakken naar een goede Arcane mage
In welke guild zit je? Wie weet :) Ik zie het niet heel lang meer goed gaan in WoD in onze guild eigenlijk :/

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Heeft er iemand zo'n code met de battle chest van de cinema?
Ik wil er een vriend plezier mee doen om samen plezier te beleven in de vakantie.
Heel veel dank beloofd!

• Hairy23
Moet ook weer eens gaan kijken of ik met Legion weer een begin kan maken met wat serieus raiden :)
Laatste expansions nooit echt van gekomen aangezien ik niet echt een goede pc ervoor had.

kleine freezes van mijn scherm bij het pullen van een boss is niet fijn tijdens bossfights.

• stefanbrekel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
Zijn er hier uberhaupt nog mensen die actief zijn in de Gathering of Tweakers guild? Ben sinds gisteren weer begonnen en zag niet zo heel veel mensen online in de guild. Heb gisteren Legion gekocht en ook gelijk maar de boost gedaan op een Resto shaman, dus deze moet ik vanavond maar eens gaan gearen. Zijn er nog mensen die zin hebben om wat rondjes Heroics/misschien een normal raid mee te doen?

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:27:
Wij hebben een tijdje terug enkele tientallen gratis Archie HC boosts gedaan, gewoon omdat het kon. Daarna heb ik nog regelmatig wat vrienden en bekenden gratis meegenomen met onze toen reguliere archimonde kills. Helaas doen we die echter niet meer anders had ik nog wel wat mensen een mount kunnen geven.
Hebben wij ook nog gedaan voor mensen op onze friendslist, voordat we totaal stopten met raiden tot Legion.

In tegenstelling tot de vele Heirloom boosts die we in MoP hebben gedaan, deze keer niemand van Tweakers mee geweest.

Als er daarentegen nog mensen zijn die een healer tekort hebben voor heroic archie laat het maar weten, Mijn monk (alliance) staat toch niets te doen en de subscription loopt nog. Als ik het van te voren weet kan ik meestal wel helpen.

Mythic is anders, heb geen voet in Mythic gezet, ik wil me best inlezen, maar ik heb geen enkele ervaring met de mechanics en mijn gear is heroic gear...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 16:31 ]

• Prx
  • Laatst online: 21:58

Prx

Als je Alliance bent dan wil ik ook nog wel even meehelpen met mijn main (Enh Shaman 737). Just shout. :)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:04
RustStorm schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:07:
[...]

Oplossing: andere dame zoeken? :+
Ryur schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:49:
[...]

Oplossing: andere dame zoeken? :+
Hahaha, ja, dat zou wat zijn! Ik wil je niet meer, want je gamet niet! })

denk dat ik dus zelf maar moet gaan vissen :r

• icemotion
Gelukkig is de mijne wel van het gamen op zn tijd. Sterker nog, mijn vriendin is de reden dat ik WoW ben gaan spelen, en ergens is WoW de reden dat ik haar heb leren kennen.

Maar alles wat ik ingame wil dat moet ik toch echt zelf doen xD. Behalve het kopen van het sneller vliegen de allereerste keer, maar dat heb ik ondertussen al zoveel keer terugbetaald..

• Carthrax
  • Nu online
Ik heb ooit de vrouw aan WoW gekregen toen ze hoogzwanger was en toch geen kant meer op kon.
Dus advies....vul zelf maar in :P
Carthrax schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:20:
Ik heb ooit de vrouw aan WoW gekregen toen ze hoogzwanger was en toch geen kant meer op kon.
Dus advies....vul zelf maar in :P
Bezwangeren!

Zal het er eens over hebben met der... O-)

Maar, dat ter zijde. Ben toch wel enigszins benieuwd wanneer de prepatch gaat komen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 17-06-2016 12:23 ]

• Msi92
Er gaan geruchten rond tussen 12-17 Juli :p
Over vriendinnen/vrouwen die WoW spelen. Die van mij had een Priest naar 90 geleveled in MoP, maar vrij snel daarna werd ze zwanger en stopte ze ermee. Nu wil ze zelf wel weer alleen kost die kleine te veel tijd en energie waardoor ze het afhoudt ;)

• Carthrax
  • Nu online
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:04:
Over vriendinnen/vrouwen die WoW spelen. Die van mij had een Priest naar 90 geleveled in MoP, maar vrij snel daarna werd ze zwanger en stopte ze ermee. Nu wil ze zelf wel weer alleen kost die kleine te veel tijd en energie waardoor ze het afhoudt ;)
Die kleine gaat ook een keer slapen toch? Zo gaat het bij ons, kinderen op bed en vader en moeder gaan lekker questen. Ipv voor de buis hangen doen wij transmog en boost runs met elkaar.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
Carthrax schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Die kleine gaat ook een keer slapen toch? Zo gaat het bij ons, kinderen op bed en vader en moeder gaan lekker questen. Ipv voor de buis hangen doen wij transmog en boost runs met elkaar.
en anders dit...
Carthrax schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:12:
[...]
Die kleine gaat ook een keer slapen toch?
Jawel, maar daarna kan zij niet echt de puf opbrengen om gefocussed te gaan zitten gamen en wil ze liever onderuit op de bank relaxen.

Voor de buis komt overigens in mijn boekje helemaal niet voor. Nooit gezien als een invulling van mijn avond. Zie dat ook niet als ontspanning. Ik kijk wel voetbal s'middags in het weekend, vaak via mijn Ipad die dan naast mijn PC staat, maar verder is de content niet voor mij. Met mijn ex daar veel gedoe over gehad. Die vond 3-4 avonden per week saampjes op de bank zon belangrijk ding. Mijn huidige vriendin vind dat egoïstisch en vind dat ik lekker mijn eigen ding moet doen om mezelf te vermaken. Als de kleine op is onze aandacht samen, en elke 2 weken is er een zondagavond dat we samen series/films kijken, Netflix & Chill zegma :+

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Vrouwen en WoW haha..

Onze meiden (2 en 5) liggen meestal rond 19.30uur, dan hebben we de avond voor ons zelf. Vrouwlief kijkt TV, ik achter de laptop of PC. Krijg om de vage reden wel eens het verwijd als ik > 3 avonden achter elkaar WoW speel, maar counter dat meestal wel. Wat voor mij WoW (of andere games is) is voor haar TV kijken, dus niet moeilijk doen :P.

TV kijken is net als bij Kaap ook niet aan mij besteed. Ik irriteer me vaak snel aan de meeste programma's. Op de wekelijkse wedstrijd van m'n cluppie na dan. We kijken meestal wel samen op t einde van de avond nog een aflevering van een serie op Netflix op bed. Ideaal, heb je zelf in de hand wat en wanneer je kijkt zonder reclames.

Soms zou ik wel eens willen dat ze mee gamed. Vrienden van ons (man/vrouw) gamen ook samen, kun je toch leuken dingen doen.. zoals Carthrax ook al zegt.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ook al druist het tegen de policy van Blizzard in dat de makers geld vragen voor hun add-on, is het hier niet de bedoeling om naar Warez te vragen. Als je er echt mee zit kun je met Blizzard contact opnemen over de makers van de addon ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 21-06-2016 22:34 ]

Ik snap echt niet waarom mensen dat Zygor gebruiken. Op je map staat precies waar je heen moet en content is zo piss easy dat alles supersnel gaat. Is dat kleine beetje winst door effectiviteit echt nodig?

• Noiz
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:25:
Ik snap echt niet waarom mensen dat Zygor gebruiken. Op je map staat precies waar je heen moet en content is zo piss easy dat alles supersnel gaat. Is dat kleine beetje winst door effectiviteit echt nodig?
Heb het ook al een aantal keer geprobeerd. Gaat niet zozeer om dat klein beetje tijdswinst wat het oplevert, maar meer het kleine beetje extra gemak. Zygor optimaliseert min of meer de quests die je doet naar een logische volgorde om zo snel mogelijk zoveel mogelijk xp te krijgen. Maar wat ik nog het fijnste vind/vond daarin, is het feit dat Zygor automatisch quests accepteert en voltooid en daarbij automatisch een quest reward kiest indien beschikbaar (en daarbij kan je instellen of je gewoon het item dat het meeste waard is wilt hebben of daadwerkelijke gear upgrades. Tis meer een quality of life improvement :P
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:30:
Meer lazy fuck of azeroth dus :+
And i am damn proud of it! :Y

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Noiz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Gaat niet zozeer om dat klein beetje tijdswinst wat het oplevert, maar meer het kleine beetje extra gemak. Zygor optimaliseert min of meer de quests die je doet naar een logische volgorde om zo snel mogelijk zoveel mogelijk xp te krijgen. Maar wat ik nog het fijnste vind/vond daarin, is het feit dat Zygor automatisch quests accepteert en voltooid en daarbij automatisch een quest reward kiest indien beschikbaar (en daarbij kan je instellen of je gewoon het item dat het meeste waard is wilt hebben of daadwerkelijke gear upgrades. Tis meer een quality of life improvement :P
Inderdaad autoaccept, handin, autofly, qrewards picker, talenttree keuze en vooral gearmanager waarbij ie de selectie maakt op basis van de stats, build enzo.
Heb ergens een recente versie kunnen vinden op torrents waar nu ook de endgame stuff en aangepaste zones inzitten. Ideaal. Kan echt niet zonder.
Werkende, getrouwde mens met kids, die weinig tijd heeft en waarbij gamen per definitie casual is, wil echt het maximale eruit halen. Dus die efficiëntie staat heus wel voorop. 8)

• DarkFire1985
  • Laatst online: 18-02 07:51
Zygor kan je downloaden met Firehawk.
Die haalt vanzelf nieuwe versies binnen.
http://www.elitepvpers.co...-installer-updater-2.html

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:30:
Meer lazy fuck of azeroth dus :+
Wilde net zeggen, dat zit sinds Cataclysm toch al ingebouwd in WoW? Om de honderd meter een FP, alleen nog relevante quest rewards, talents heb je er nog 6, alle quests netjes gegroepeerd. :+
Zo, weer wat artifact questlines af

Demon Hunter -> Havoc + Vengeance
Warlock -> Demonology
Paladin -> Protection
Death Knight -> Blood

Er is wel te merken dat er nog wat aan de balancing moet gebeuren. Blood DK was bijna niet te doen op sommige pulls, en Demon Hunter + warlock was faceroll

Character Copy hebben ze enabled in de beta :)

Ze kopiëren niet mee: je battle pets, je mounts en je primary professions...

[ Voor 46% gewijzigd door RustStorm op 18-06-2016 10:16 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.