• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
hmr schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:49:
[...]

Sorry Bartske, volg dit topic al een geruime tijd niet meer actief.... Dank! :) is de Tweakers guild nog actief? ;)
Maakt niet uit, maar een snelle google had hetzelfde opgeleverd ;)

Mn sub staat nu zelf een maand of 3 uit, dus weet niet hoe actief de Tweakers guild is, maar verwacht dat het vanaf augustus zeker weer druk gaat worden als veel mensen gaan resubben.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Iusedto schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Omdat ik een rare ben :)
Heb het vermoeden dat bijna elke warrior Fury gaat in Legion en alleen daarom zal ik die spec niet spelen.
Ik ga nooit met de massa mee , hehe

Daarnaast is Arms me altijd "goed" bevallen en wil ik graag die spec blijven
Een spec niet spelen omdat anderen het spelen 8)7
Ik speel gewoon wat ik leuk vind en toevallig is dat fury dan. Maar ik speel ook in een progression guild waar dps tijdens progress de boventoon voert over fun. Tenminste, tot een bepaalde hoogte. Wanneer de dps verschillen dusdanig groot zijn speel ik net zo hard arms.
HFC had een aantal gevechten waar arms een stuk beter was en ik tijdens progress dat dus ook heb gespeeld. Nu alles op farm al een tijdje is, speel ik gewoon fury. Tenzij anderen sucken tijdens een raid en de dps nog echt nodig is :P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Bartske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:51:
[...]

Maakt niet uit, maar een snelle google had hetzelfde opgeleverd ;)

Mn sub staat nu zelf een maand of 3 uit, dus weet niet hoe actief de Tweakers guild is, maar verwacht dat het vanaf augustus zeker weer druk gaat worden als veel mensen gaan resubben.
Heb zelf mijn sub deze maand weer geativeerd omdat ik wow wilde testen op mijn nieuwe PC en eens wilde kijken of ik het de moeite waard vond!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 10:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

Redelijk in de bekende weg, maar wil het toch effe weten. Hoe goed kan ik op deze laptop WoW spelen?

pricewatch: Asus K501LX-DM104T

Beroeps brabander

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Vuurvoske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:28:
Redelijk in de bekende weg, maar wil het toch effe weten. Hoe goed kan ik op deze laptop WoW spelen?

pricewatch: Asus K501LX-DM104T
Ik weet niet wat jouw eisen zijn ; maar het lijkt mij dat jij op die hardware "goed" warcraft kan spelen :)

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik ben zeer aan het overwegen om shaman mijn main te maken in legion.
Ik zoek vooral iets dat snel speelt, en in de filmpjes die ik zie over enhancement ziet dat er wel lekker snel uit :-)

Ook kan ik dan eens afwisselen naar caster of healer als ik melee even beu ben.
Maar kan iemand die in de beta zit even bevestigen dat enhancement snel speelt (zonder veel downtime)?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:02
Wat is een demon hunter toch tof om te spelen!! Een snelle melee class met veel beweging!

Echt cool gedaan.
Maar kan ik de talents pas in een inn bijwerken? das wel anders dan normaal toch?

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Ik heb, naast de key van tweakers.net, nu ook een key gehad van mmo-c. Kan ik iemand verblijden met deze beta key?

Edit: code vergeven

[ Voor 9% gewijzigd door antonvdijk op 02-06-2016 08:07 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11 17:48
Al een klein jaartje gestopt met WoW. Zondag ga ik naar de Warcraft de film en het begin alweer te kriebelen bij mij. Ik heb inmiddels alle chars op 100 behalve een paladin. (Sinds het begin al een afkeer gehad, ze hadden van mij Alliance only mogen blijven..)

Maar nu heb ik (alweer) bedacht om dat toch maar met 1 char te spelen..... Maar zit nu alweer te twijfelen over een Warrior, Mage, Shaman en toch ook de Demon Hunter....

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-10 20:59

Razer86

Hmm....

antonvdijk schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 00:41:
Ik heb, naast de key van tweakers.net, nu ook een key gehad van mmo-c. Kan ik iemand verblijden met deze beta key?
DM :)

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Ik sliep rond die tijd ^^ Maar zojuist de code vergeven.

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
antonvdijk schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 00:41:

Edit: code vergeven
wraah...heb ik weer :P ben ik een keer zo goed als de hele nacht wakker.

Gister overigens de film gezien. Persoonlijk vond ik hem erg goed en is zeker een aanrader.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Nou gister was het eindelijk zo ver, na jaren wachten eindelijk Warcraft kunnen zien.
Wat een film pfft, geweldig! ik ga hem zeker nogmaals kijken.

Een aanrader!! _/-\o_
Msi92 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:51:
Nou gister was het eindelijk zo ver, na jaren wachten eindelijk Warcraft kunnen zien.
Wat een film pfft, geweldig! ik ga hem zeker nogmaals kijken.

Een aanrader!! _/-\o_
Ik zal hem ook zaeker gaan bekijken en natuurlijk (gewoon omdat he tkan) ook op bluray aanschaffen. ;D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Ik moet helaas even wachten tot er hier in de bios een non-3D versie draait.

• Pannekook
Kaap schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:24:
Ik moet helaas even wachten tot er hier in de bios een non-3D versie draait.
Ben normaal ook totaal niet van de 3D films maar vond het hier goed werken.
Het wordt er gelukkig ook niet dik opgelegd zoals spells richting het scherm gooien bv..

• luukjuh93
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-11 13:33
ik ga vrijdag in IMAX kan niet wachten zie zoveel positieve reactie's. ook wel geinig dat al die "Critics" helemaal afgezeken worden met hun slechte reviews :)

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Alleen kunnen veranderen van talents als je in een Inn of als je in een 'Major city' bent is echt een k.... verandering. Hopelijk wordt dit
teruggedraaid.

Verder heb ik op beta zitten spelen op DH. Moet zeggen dat DH als dps toch wel heel erg Mobile is en maakt het ook leuke class om te spelen .
Ik heb ook gemerkt dat de selfhealing als je solo bent best wel heel karig is. Je moet rekenen op procs van de balletjes en dus je hebt geen on demand selfheal. Tenzij je demonform met bepaalde talents meerekent.

Ik zie tijdens Random dungeons dat tanks toch redelijk vaak top dps zijn, misschien verandert dat wel bij hogere Ilvl.

Worldquest Mob zijn op het moment faction based tags dus bij lange respawn kan het zijn dat je lang moet wachten voordat je je Quest kan afmaken -_- (heb het zelf mogen meemaken)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Omeg schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:27:
Alleen kunnen veranderen van talents als je in een Inn of als je in een 'Major city' bent is echt een k.... verandering. Hopelijk wordt dit
teruggedraaid.
Vroeger was het niet anders. Zeker toen je geen dualspec had moest je elke keer naar je class trainer. En handmatig al die 50 punten toewijzen....

Ik denk dat ze de steden weer wat belangrijker willen maken. Iets wat erg gemist wordt in WoD.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Pannekook
Lanithro schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Vroeger was het niet anders. Zeker toen je geen dualspec had moest je elke keer naar je class trainer. En handmatig al die 50 punten toewijzen....

Ik denk dat ze de steden weer wat belangrijker willen maken. Iets wat erg gemist wordt in WoD.
Het is niet verplicht het in een stad of dergelijke te doen. Je kunt namelijk middels een Tome (soort banquet) alsnog tijdens een dungeon van spec omwisselen.

Source

• Noiz
Pannekook schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Het is niet verplicht het in een stad of dergelijke te doen. Je kunt namelijk middels een Tome (soort banquet) alsnog tijdens een dungeon van spec omwisselen.

Source
Punt blijft dat het een achterlijke change is. Ik zie niet in wat het probleem is met de huidige oplossing met tomes waarmee je zodra je buiten combat bent talents kan wijzigen. Gold had ik ook nog wel vrede mee gehad.
Nu ben ik verplicht om wanneer ik solo bezig ben in de wereld ofwel terug te gaan naar een inn of city, danwel een item gebruiken (en wat ik heb begrepen, zelf niet gezien, is dit een aardig prijzig item).
Zeker deze comment vind ik mooi:
Talents are about having meaningful choices and if you could respec nonstop, it would feel like you simply had all abilities available and a lengthy spellbook.
Wat was de visie de afgelopen 4 jaar dan?

• Drops
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-12-2023
Heb zojuist een gforce 950GTX gehaald , klaar voor Legion nu. Alles op ultra full hd + twitch stream met 70-90fps zojuist getest.Wat een verschil met de 550 GTX in me oude pc van 3 jaar..
Na maar gaan levelen voor legion zodat de 100 boost met proffesions omhoog gaan.. gaap :)

[ Voor 3% gewijzigd door Drops op 02-06-2016 16:29 ]

• Pannekook
Las wel ergens dat je automatisch specced naar de dungeon role die je gekozen hebt wanneer je queued. Kan zo ff desource niet vinden..

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 23:55

Chris van der G

Tailchakra

Oh wat een verhaal weer, Legion <3. Voor de mensen die op EU Silvermoon spelen en Towelliee kijken, wij hebben een EU charter van The Hammer Squad opgezet! Is nog vollop in de runnings dus pas 20 guildies, maar Tow himself is in iedergeval al gejoined ;).

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Valdourian
Chris van der G schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:10:
Oh wat een verhaal weer, Legion <3. Voor de mensen die op EU Silvermoon spelen en Towelliee kijken, wij hebben een EU charter van The Hammer Squad opgezet! Is nog vollop in de runnings dus pas 20 guildies, maar Tow himself is in iedergeval al gejoined ;).
Speelt Tow dan op EU??
Moet dan wel :p

Zo, weer 3 tokens binnen qua cash. Ben voorlopig klaar :) Nu maar even kijken wat ik anders doe.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Nee, Tow is NA maar hij heeft op silvermoon z'n L100 boost gebruikt om de guild te kunnen joinen haha. Logt af en toe in om te kijken maar dat komt omdat ie nu vooral bezig is met legion (ik ook) en dat is NA only. Maar buiten dat zal die af en toe op EU en af en toe op NA spelen haha

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Msi92
Nieuwe beta build yay + een iets betere login screen + geluid _/-\o_

Nieuw
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/june/loginUpdated.jpg

Oud
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/may/NewLoginScreen.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Msi92 op 02-06-2016 22:54 ]

• Pannekook
Msi92 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:45:
Nieuwe beta build yay + een iets betere login screen!

[afbeelding]
Nu krijg ik alleen maar meer zin in legion..vast niemand met een key over :P

Merk overigens veel nieuwe spelers nu de film uit is.

• luukjuh93
Msi92 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:45:
Nieuwe beta build yay + een iets betere login screen + geluid _/-\o_

[afbeelding]
Hou op met me jaloers te maken ;w (geintje, geniet ervan!)

• Msi92
luukjuh93 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:53:
[...]

Hou op met me jaloers te maken ;w (geintje, geniet ervan!)
Dankje, maar probeer zo min mogelijk te spelen om mezelf te spoilen :p
Vanavond naar de Warcraft film geweest. Ik vond het erg tof. Ze zijn goed trouw aan het originele verhaal.
Maar niet alles was even goed. Spoiler lezen op eigen risico.
spoiler:
- Waarom hebben ze van Dalaran een floating city gemaakt. Tijdens de First War was Dalaran dat nog niet.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 12:03
Op de een of andere manier begint het toch altijd weer te kriebelen als er een nieuwe expansion aan staat te komen. Ben zelf enkele maanden na MoP en daarna bij WoD na 3 of 4 maanden weer gestopt maar toch denk ik er weer over om legion ce te gaan bestellen en het weer eens te proberen. Helaas speelde ik op Turalyon horde side die toen al helemaal dood was.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Chris van der G schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:10:
Wat is er zo bijzonder aan die Towelliee dat ie een eigen fanbased guild krijgt in EU :?

Maar zal wel aan mij liggen, ik heb die streamer adoratie hype nooit echt begrepen. Bhajeera, Swifty, Towellie, Sco. Gasten die broadcasten hoe ze een videogame spelen en heel popi jopi en gemaakt geïnteresseerd doen naar hun kijkers 7(8)7

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Zerora schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 01:11:
Vanavond naar de Warcraft film geweest. Ik vond het erg tof. Ze zijn goed trouw aan het originele verhaal.
spoiler:
- Waarom hebben ze van Dalaran een floating city gemaakt. Tijdens de First War was Dalaran dat nog niet.
Is dat het enige wat je stoorde? Er zijn zo veel meer andere dingen die mij stoorde.

Maar ik denk dat ze het gedaan hebben om het spectaculairder te maken.

Yavu Steam Profile Lanithro

• beebie121
Zerora schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 01:11:
spoiler:
Heb gister de film ook gezien.
Er zijn nog vele andere dingen die niet qua het originele lore is:
spoiler:
- Hoe Durotan en Draka dood gaan. Hoe de kleine Thrall wordt weggeleid/gevonden.
Maar voor mij was het absoluut niet storend! Ik vond het een geweldige film.
Was toch sceptisch aangezien meestal is de film van een game niet goed.

Volgende film over Thrall?

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 16:01
Die zwarte balken roepen mij. Ze roepen mij om hierop te klikken....cannot.....resist...must...
Snel naar de bios dus voordat ik daadwerkelijk mijzelf ga spoileren ;)

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Carthrax schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:57:
Die zwarte balken roepen mij. Ze roepen mij om hierop te klikken....cannot.....resist...must...
Snel naar de bios dus voordat ik daadwerkelijk mijzelf ga spoileren ;)
Ga maar snel ;).
Gisteren avond ook geweest. Je kunt altijd ergens kritiek op hebben, ze kunnen het nooit 100% sluitend maken met de lore of wat dan ook. Ik vond m zeer vermakelijk en heb me in dit alles nergens aan gestoord. Thumbs up voor de film.

En wellicht ga ik m nog een keer in de bios kijken (wat ik bij geen 1 film doe), om nog eens goed naar alles details te kijken.

• beebie121
marijnvtg schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Ga maar snel ;).
Gisteren avond ook geweest. Je kunt altijd ergens kritiek op hebben, ze kunnen het nooit 100% sluitend maken met de lore of wat dan ook. Ik vond m zeer vermakelijk en heb me in dit alles nergens aan gestoord. Thumbs up voor de film.

En wellicht ga ik m nog een keer in de bios kijken (wat ik bij geen 1 film doe), om nog eens goed naar alles details te kijken.
Dit heb ik dus ook! Ik denk dat ik nogmaals ga kijken en dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vond het echt een leuke en goede film.

• Msi92
Nou vandaag ga ik weer naar Warcraft (uniek dat ik voor de 2e keer naar dezelfde film ga)
Nu ff op alle Easter eggs letten :p

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
beebie121 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:35:
[...]

Dit heb ik dus ook! Ik denk dat ik nogmaals ga kijken en dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vond het echt een leuke en goede film.
Same here... Ik vond het echt een vermakelijke film... En ga hem denk ik ook nog een tweede keer bekijken in de bios..

spoiler:
Het enige waar ik me aan stoorde was dat ik Lothar niet los kon zien van Ragnar uit de serie Vikings (zelfde acteur).. Zijn acteer wijze was naar mijn mening 100% gelijk...

Gisteren avond gelijk maar weer mijn WoW Account geactiveerd. Ik zit alleen te kijken wat ik op al mijn characters zal doen qua crafting.. Ik vind het aan de huidige informatie nogal lastig te bepalen, welke craft skills handig zijn om dubbel te hebben...

[ Voor 19% gewijzigd door Uhmmie op 03-06-2016 11:36 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• luukjuh93
Uhmmie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Same here... Ik vond het echt een vermakelijke film... En ga hem denk ik ook nog een tweede keer bekijken in de bios..

spoiler:
Het enige waar ik me aan stoorde was dat ik Lothar niet los kon zien van Ragnar uit de serie Vikings (zelfde acteur).. Zijn acteer wijze was naar mijn mening 100% gelijk...

Gisteren avond gelijk maar weer mijn WoW Account geactiveerd. Ik zit alleen te kijken wat ik op al mijn characters zal doen qua crafting.. Ik vind het aan de huidige informatie nogal lastig te bepalen, welke craft skills handig zijn om dubbel te hebben...
Met garrisons is het nogal makkelijk geworden, iedereen kan minen en herbs krijgen elke dag gratis. ik zelf heb Enchanting en Blacksmithing op mijn DK, maar het is echt up-to-you er zijn geen buff met proffs meer so pick what you like :)

• Uhmmie
luukjuh93 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Met garrisons is het nogal makkelijk geworden, iedereen kan minen en herbs krijgen elke dag gratis. ik zelf heb Enchanting en Blacksmithing op mijn DK, maar het is echt up-to-you er zijn geen buff met proffs meer so pick what you like :)
Maar aan die garrisons heb je straks niet veel meer met Legion.. En ik probeer me juist al op Legions voor te bereiden (Hopelijk dat crafting weer een stuk nuttiger wordt)...

Ik heb/had altijd 1 main waarmee ik doe raiden en daarnaast vele alts voor crafting :P...Met WoD hebben ze daar al het plezier uit gehaald, maar ik hoop dat dat met Legion terug komt (het ziet er iig interessanter uit)..
Aangezien ik ga proberen om elke class op level 100 te krijgen (pre Legion) moet ik voor een aantal alts nog bepalen welke professions ze krijgen (maar ik heb momenteel alles al) dus de vraag is welke crafting skills handig zijn om dubbel te nemen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 03-06-2016 11:52 ]

Uhmmie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:49:
[...]

Maar aan die garrisons heb je straks niet veel meer met Legion.. En ik probeer me juist al op Legions voor te bereiden (Hopelijk dat crafting weer een stuk nuttiger wordt)...

Ik heb/had altijd 1 main waarmee ik doe raiden en daarnaast vele alts voor crafting :P...Met WoD hebben ze daar al het plezier uit gehaald, maar ik hoop dat dat met Legion terug komt (het ziet er iig interessanter uit)..
Aangezien ik ga proberen om elke class op level 100 te krijgen (pre Legion) moet ik voor een aantal alts nog bepalen welke professions ze krijgen (maar ik heb momenteel alles al) dus de vraag is welke crafting skills handig zijn om dubbel te nemen :).
De professions waarbij je specialisaties kunt kiezen, zoals bij Alchemy en Engineering. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Ik heb gisteren toevallig elke proff op de beta aangenomen en vergeleken. Alchemy en JC beduidend uitgebreid en ogen het meest nuttig. JC kan 2 soorten epic necks craften en uiteraard gems. Alchemy kan weer een nieuwe trinket craften, heeft een aantal DPS potions die erg sterk zijn, en een flask cauldron voor je raid.

Enchanting heeft echt alleen nog maar crit/mastery/vers/haste voor ring en cloak, en dan een proc enchant voor necklace. Cloaks hebben ook de speed perk verloren. Verder bood enchanting eigenlijk niks. Weapon enchants zijn er niet deze expansion.

BS kan straks een Fel Core Hound mount craften, en een ilvl 800 epic set. Leatherworking ook een ilvl 800 set maar dan leather en mail. Tailoring ook een set en ilvl 800 cloaks. En tevens 24 slot bag.

Engineering had een epic helm met een on-use. Geen wapens ook meer.

Elke profession kan relics craften.

Wat mij opviel is dat de pure armor crafting professions alleen als upgrade perk hebben dat er minder materials nodig zijn. Bij Alchemy is je upgrade perk dat je meer pots/flasks kan krijgen.

Herbing en Mining hebben niets extra's gekregen. Voeg daar aan toe dat elke node shared is waardoor er voldoende aanbod zal zijn en daardoor de prijs laag. Ik ga dus geen gathering prof erbij pakken. Ik hou JC en ik denk dat ik Enchanting ga droppen voor Alchemy.

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Lanithro schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Ik weet maar al te goed hoe het vroeger was😉
Maar we zitten niet meer in vanilla.
Het is beta dus afwachten wat er nog meer wordt veranderd.

• Noiz
Ik heb mij er nog niet echt over ingelezen wat betreft wijzigingen aan de professions, maar het is afhankelijk van het feit of er daily cooldowns blijven (zoals nu) waar en of het nuttig is meerdere dubbele professions te hebben.

Blijven er daily cooldowns > enchanting/jewelcrafting is altijd goed om meer dan 1 van te hebben
Zijn er geen daily cooldowns > gewoon de verschillende specialisaties pakken (engineering bijvoorbeeld is niet zo bijzonder winstgevend, dus het is vooral handig/voor de heb)

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:10:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan die Towelliee dat ie een eigen fanbased guild krijgt in EU :?

Maar zal wel aan mij liggen, ik heb die streamer adoratie hype nooit echt begrepen. Bhajeera, Swifty, Towellie, Sco. Gasten die broadcasten hoe ze een videogame spelen en heel popi jopi en gemaakt geïnteresseerd doen naar hun kijkers 7(8)7
Het is vooral de community die hij met z'n followers opgebouwd heeft dat 't em doet. Ik zit dagelijks op zijn curse (en dan niet de cesspool) en heb er echt heel veel mensen leren kennen waar ik dagelijks mee game. Dat hij in de guild zit is natuurlijk puur mensen trekkerij, maar de subcommunity is echt meer dan simpelweg gewoon kijkers. Gister hebben wij en meerdere teams 6v6 Overwatch custom gedaan via teamspeak met andere towkijkers. Gewoon hartstikke gezellig (y)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
voor mij is endgame al enige tijd geleden, ik snakte vroeger terug naar de tijd dat we nog moesten sheepen sappen etc. dat was echt een goeie tijd, vantevoren afstemmen hoe en wat, laatste keren dat ik het speelde met pugs was het rennen rushen en zie maar wat er gebeurd, is dat nog steeds zo in instances of is het weer wat lastiger geworden en moeten we weer beetje pullen etc als vanouds?
vegetto1983 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:07:
voor mij is endgame al enige tijd geleden, ik snakte vroeger terug naar de tijd dat we nog moesten sheepen sappen etc. dat was echt een goeie tijd, vantevoren afstemmen hoe en wat, laatste keren dat ik het speelde met pugs was het rennen rushen en zie maar wat er gebeurd, is dat nog steeds zo in instances of is het weer wat lastiger geworden en moeten we weer beetje pullen etc als vanouds?
Dungeons zijn al tijden geen endgame meer. Zelfs Mythic dungeons zijn piss easy.

Wil je enigzins uitdaging dan zul je naar Mythic raiding moeten kijken. Niet dat sapping en sheeping nou zon hoogstaand skill gebeuren waren :+

• Noiz
Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Dungeons zijn al tijden geen endgame meer. Zelfs Mythic dungeons zijn piss easy.

Wil je enigzins uitdaging dan zul je naar Mythic raiding moeten kijken. Niet dat sapping en sheeping nou zon hoogstaand skill gebeuren waren :+
Dungeons zijn nooit een uitdaging geweest sinds vanilla zodra je rondloopt in de laatste gear van een expansion. In TBC was een dungeon als Shattered Halls ontzettend moeilijk maar zodra je rondliep in BT/Sunwell gear stelde dat ook vrij weinig voor meer.
Heroics waren aan het begin van deze expansion nog wel enigszins uitdagend, alleen niet in de mate zoals het in TBC het geval was. Je moest nog steeds een beetje oppassen om niet te overpullen en in sommige gevallen maakte je nog steeds gebruik van crowd control. Of je moest echt al een groep hadden met mensen die je vertrouwt.
Zelfde verhaal geldt voor mythic dungeons. Als je die dungeons doet met het itemlevel waarvoor ze eigenlijk dienen zal je merken dat het een stuk lastiger is al. Alleen doordat ze de valor points hebben gelinkt aan de mythic dungeons zie je alle raiders deze doen. En dan heb je dus groepen met 730 itemlevel rondlopen in een dungeon die van origine 685(?) itemlevel loot dropt.
Nu in WoD was het in ieder geval al beter dan het tijdens MoP was.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:13:
[...]

Bereid je maar voor op legion want die mythic dungeons zien er echt wel hard uit voor wat ik ik gezien heb. En ze hebben niet alleen meer health en damage aan mobs en bosses gegeven. Ook nieuwe mechanics. En je mag terug je CC bovenhalen voor trashpacks.
Grompie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:01:
[...]

Bereid je maar voor op legion want die mythic dungeons zien er echt wel hard uit voor wat ik ik gezien heb. En ze hebben niet alleen meer health en damage aan mobs en bosses gegeven. Ook nieuwe mechanics. En je mag terug je CC bovenhalen voor trashpacks.
Dan heb je het over de Mythic+ dungeons met keystones ja :Y

• Valdourian
Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:45:
[...]

Dan heb je het over de Mythic+ dungeons met keystones ja :Y
wat zijn keystones?
Wekelijkse modifiers, buffs voor alles in Mythic dungeon.

- elke mob enraged
- mobs die doodgaan exploderen

Zo zijn er meer en combinaties er van, zodoende moet je elke week het anders aanpakken. Ofcourse, er komt een moment dat je gear ook dat zal compenseren.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:19
Nightwisp invasie op de Legion beta :>

• Zorian
  • Laatst online: 23:53

Zorian

What the fox?

Ein-de-lijk, ik heb hem! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/42hnLEml.jpg
Ik baal nog steeds dat ik naast alle keys voor de beta heb gegrepen so far. :(

[ Voor 59% gewijzigd door Zorian op 05-06-2016 11:24 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Om een of andere reden heb ik sinds vandaag (of misschien al langer) mijn account door Blizzard geflagged gekregen voor de Beta van Legion. Deze stond in mijn account management als World of Warcraft PTR en veranderde na klikken ineens in Legion PTR.

Kon hem ook via de launcher installeren. Misschien meer mensen dit weekend geflagged?

https://discord.com/invite/tweakers

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 13:00

Thrilseeka

Woef Woef.

Gisteren de film gezien en een code gekregen om weer te gaan spelen.
Het kriebelt behoorlijk om weer te gaan spelen dus wow alvast gedownload.

Is de tweakers guild nog een beetje actief ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 01:35
@Kaap. Leuk stukje over de diverse beroepen. Zit er weer een limiet op het aantal delen van het epic setje dat je aan mag trekken? Dat bleef ik teleurstellend vinden aan WoD. De 3/3 beperking op gemaakte kleding/wapen/sierraden.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 21:11
fitznl schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:03:
@Kaap. Leuk stukje over de diverse beroepen. Zit er weer een limiet op het aantal delen van het epic setje dat je aan mag trekken? Dat bleef ik teleurstellend vinden aan WoD. De 3/3 beperking op gemaakte kleding/wapen/sierraden.
Wat ik heb gelezen hebben ze dat eruit gehaald :)
fitznl schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:03:
Maar stel je voor dat je alles crafted 6/6 upgraded zou kunnen hebben op al je character... heeft raiden vrij weinig zin meer. Dus wat dat betreft was ik er wel blij mee die restrictie.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 09:57
Hoi mensen, zou iemand me in game een guild invite willen sturen voor de tweakers guild? Of een andere leuke sociale guild op Defias Brotherhood. Mijn Real ID is Birdhermes#2797

Ben weer begonnen met spelen, even weer inkomen voordat Legion uitkomt ;)

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 12:57
Begonnen op 7/5/2005 met mijn laatste sessie op 23/11/2014. Vorige week een beta key weten te winnen op Tweakers. Vanavond toch maar weer eens proberen. Gisteren alles al gedownload.

Ben benieuwd :)

• luukjuh93
Ryan_ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:17:
Begonnen op 7/5/2005 met mijn laatste sessie op 23/11/2014. Vorige week een beta key weten te winnen op Tweakers. Vanavond toch maar weer eens proberen. Gisteren alles al gedownload.

Ben benieuwd :)
Geluksvogel, ik speel ook al een jaar of 11 maar nog nooit het geluk gehad om in beta te mogen maar ik geef de hoop niet op:P
echt for fucks sake..

probeer voor m'n vrouw nu al tijdje een key te krijgen. 6 giveaways, geen succes. Game Mania nu? 30 seconden en alle keys weg >_>
Nee, leuke acties zo.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Vinden jullie (de mensen die zo graag een beta key willen hebben maar niet het geluk hebben) het echt zo belangrijk om er aan mee te doen? Ik zie het namelijk alleen maar als grote spoiler op alles wat komen gaat met de release... op zich best zonde toch?

Als je veranderingen wilt testen: laat anderen dat lekker doen, daar zijn er vast veel van. Scheelt je tijd, scheelt spoilers, en geeft je iets om naar uit te kijken... :)

Ik zou er niet al te rouwig om zijn als ik jullie was... echt niet. :) Probeer het from the bright side te bekijken.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 10:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

RustStorm schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:18:
Vinden jullie (de mensen die zo graag een beta key willen hebben maar niet het geluk hebben) het echt zo belangrijk om er aan mee te doen? Ik zie het namelijk alleen maar als grote spoiler op alles wat komen gaat met de release... op zich best zonde toch?

Als je veranderingen wilt testen: laat anderen dat lekker doen, daar zijn er vast veel van. Scheelt je tijd, scheelt spoilers, en geeft je iets om naar uit te kijken... :)

Ik zou er niet al te rouwig om zijn als ik jullie was... echt niet. :) Probeer het from the bright side te bekijken.
Hier ben ik het mee eens, ik wacht liever op nieuwe content :)

Beroeps brabander

Verwijderd

Ligt er maar net aan wat voor soort speler je bent, ik persoonlijk heb weinig interesse in questen of levelen in het algemeen. Ik zou graag de beta willen spelen, niet dat ik er om sta te springen maar als ik een beta key kon krijgen zou ik het wel waarderen zeg maar.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind de lore echt leuk, lees graag de boeken en dergelijk, maar ingame gaat het voor mij om de PVP content, en die kan je in de beta al redelijk zien.

• Carthrax
Ik ben dan wel een "quester" met beta access maar moet mij echt inhouden om niet teveel voor mijzelf te spoilen.
Ik ga voornamelijk alle specs en talents van alle classes bij langs en kijk bij de begin quests hoe het speelt.
Dus de artifact quests en niet veel meer.

• fitznl
RustStorm schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:03:
[...]

Maar stel je voor dat je alles crafted 6/6 upgraded zou kunnen hebben op al je character... heeft raiden vrij weinig zin meer. Dus wat dat betreft was ik er wel blij mee die restrictie.
Kan me deze reactie voorstellen. Had het alleen wel netjes gevonden als er een crafted level 100 setje te maken was met laten we zeggen 650. Iets boven de 640 welke je krijgt bij een gekochte level 100 boost.

Deze 650 kan je dan gaan vervangen door de 650 bale kleding (welke met de upgrade naar 695 gaat).

Nu vond ik persoonlijk het verschil tussen de netjes zelf naar 100 gegane en gebooste level 100s onevenredig groot.

Hebben zij die alleen van altjes levelen houden en niet aan raiden doen ook wat makkelijker gaatjes op te vullen. Uiteraard heb je met een beetje geluk je bale ook vlot in elkaar gedraaid. Maar zou aan crafting net een beetje meerwaarde geven.

Ik speel beta altijd om de bugs eruit te halen :) En de juist wat minder standaard dingen te testen :p

M'n vrouw heeft nog nooit in een beta meegedaan, en wilde het proberen :+

corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:18:
[...]
M'n vrouw heeft nog nooit in een beta meegedaan, en wilde het proberen :+
Laat de beste vrouw op jouw account spelen! :+ ;)

Hehe, mijn post was meer gericht op enigszins wat bewustwording dat een beta helemaal niet zo je-van-het is. Eerder iets wat je niet zou moeten willen, tenzij je totally dedicated bent in bughunting. :D

RustStorm schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:25:
[...]

Hehe, mijn post was meer gericht op enigszins wat bewustwording dat een beta helemaal niet zo je-van-het is. Eerder iets wat je niet zou moeten willen, tenzij je totally dedicated bent in bughunting. :D
Had ik maar beta :P dan kon het :) Helaas allebei niet. Maar ja, kan gebeuren.

• Noiz
RustStorm schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:25:
[...]

Dit ja :)
Ik heb al beta (en ook alpha access) sinds the 1e wave van open alpha invites, want mythic Archi kill voor een bepaalde datum. Maar ik denk dat ik welgeteld 1 uur ingelogd ben geweest. En dat is voornamelijk omdat ik niks voor mijzelf wil spoilen voor de daadwerkelijke launch :)

• Zorian

Zorian

What the fox?

corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:48:
echt for fucks sake..

probeer voor m'n vrouw nu al tijdje een key te krijgen. 6 giveaways, geen succes. Game Mania nu? 30 seconden en alle keys weg >_>
Nee, leuke acties zo.
Ik grijp er ook telkens naast hoor, de kans is zo verrekte klein dat je er 1 krijgt. ;(
Zorian schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:45:
[...]

Ik grijp er ook telkens naast hoor, de kans is zo verrekte klein dat je er 1 krijgt. ;(
Via gamemania een gekregen. Werden in batches op fb gezet. Dus waren binnen 5 seconden allemaal weg.. ik was net op tijd.

• Zorian

Zorian

What the fox?

corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:25:
[...]

Via gamemania een gekregen. Werden in batches op fb gezet. Dus waren binnen 5 seconden allemaal weg.. ik was net op tijd.
En ik heb dus geen social media. Net jammer dit. :')
Zorian schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:28:
[...]

En ik heb dus geen social media. Net jammer dit. :')
Is ook heel veel kritiek nu op Gamemania

in totaal 6 codes via twitter gedaan
100 oid via facebook

En ook totaal open, dat iedereen die wilde er 1 kon pakken. Mensen die bots hadden klaar gezet etc.

• Uhmmie
Benosa schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:51:
Ik ben zeer aan het overwegen om shaman mijn main te maken in legion.
Ik zoek vooral iets dat snel speelt, en in de filmpjes die ik zie over enhancement ziet dat er wel lekker snel uit :-)

Ook kan ik dan eens afwisselen naar caster of healer als ik melee even beu ben.
Maar kan iemand die in de beta zit even bevestigen dat enhancement snel speelt (zonder veel downtime)?
Enhancement Shaman speelt heel snel, als in, je zit nooit op skills te wachten.. Ik vind het van de specs die ik getest heb een van de leukere specs :).. Maar dat heb ik altijd al gevonden... De enige reden waarom DK mijn main is geworden is omdat ik daar veel makkelijker oude content mee kan solo'en... Shaman is echter altijd nog mijn nummer 2.. (En misschien draai ik het met Legion wel weer om).. Of misschien wordt de DH wel mijn main..

corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:25:
[...]

Grats! Kan je nu je vrouw gelukkig maken! ;)

• Pannekook
corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:07:
[...]

Is ook heel veel kritiek nu op Gamemania

in totaal 6 codes via twitter gedaan
100 oid via facebook

En ook totaal open, dat iedereen die wilde er 1 kon pakken. Mensen die bots hadden klaar gezet etc.
Ik heb het maar opgegeven om een key te bemachtigen..denk ook dat als ik de beta zou spelen ik te snel op Legion ben uitgekeken (naast bug hunten wil ik ook wel wat questen uiteraard).

Ben nu lekker bezig met het lvl'en van wat Alts en Overwatch natuurlijk :D

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-11 12:06
ben zelf na de film ook weer begonnen met spelen, heb even recruit a friend gedaan bij 2 vrienden met de gratis codes van de films (even lekker snel alts levelen). speel zelf op het moment op stormscale als horde (ben toch wel fanatiek pvper). zelf heb ik het ook opgegeven om een beta key te krijgen, was overal steeds net te laat dus ben maar gestopt met proberen :P. vind het wel weer leuk om ff te spelen, en ff wat alts te levelen voordat legion uit komt.

• Uhmmie
Daradius schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:22:
ben zelf na de film ook weer begonnen met spelen, heb even recruit a friend gedaan bij 2 vrienden met de gratis codes van de films (even lekker snel alts levelen). speel zelf op het moment op stormscale als horde (ben toch wel fanatiek pvper). zelf heb ik het ook opgegeven om een beta key te krijgen, was overal steeds net te laat dus ben maar gestopt met proberen :P. vind het wel weer leuk om ff te spelen, en ff wat alts te levelen voordat legion uit komt.
Hier ook.. Afgelopen donderdag naar de film geweest en daarna meteen mijn account weer geactiveerd. Ondertussen een account voor mijn oudste dochter aangemaakt en sindsdien hebben we samen onwijs veel zitten WoW'en. Ondertussen speelt mijn vrouw ook weer actief mee :). Ik moet zeggen dat Warrior me een stuk beter bevalt dan verwacht (ik vond het in Vanilla WoW helemaal niks en sindsdien nooit meer naar omgekeken)..

Het doel is nu om voor Legion iig op zowel Horde als Alliance alle classes minimaal op lvl90 te hebben (en dan bepalen welke classes ik actief ga spelen ;)).. Dat wordt nog een hele klus want op Alliance mis ik nog Warrior en Warlock en op Horde nog 5 of 6 classes... Ondertussen op mijn main ook maar begonnen met het unlocken van Flying on Draenor, maar dat gaat volgens mij nog minimaal 16 dagen duren (door daily dingen).

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-11 12:06
Uhmmie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Hier ook.. Afgelopen donderdag naar de film geweest en daarna meteen mijn account weer geactiveerd. Ondertussen een account voor mijn oudste dochter aangemaakt en sindsdien hebben we samen onwijs veel zitten WoW'en. Ondertussen speelt mijn vrouw ook weer actief mee :). Ik moet zeggen dat Warrior me een stuk beter bevalt dan verwacht (ik vond het in Vanilla WoW helemaal niks en sindsdien nooit meer naar omgekeken)..

Het doel is nu om voor Legion iig op zowel Horde als Alliance alle classes minimaal op lvl90 te hebben (en dan bepalen welke classes ik actief ga spelen ;)).. Dat wordt nog een hele klus want op Alliance mis ik nog Warrior en Warlock en op Horde nog 5 of 6 classes... Ondertussen op mijn main ook maar begonnen met het unlocken van Flying on Draenor, maar dat gaat volgens mij nog minimaal 16 dagen duren (door daily dingen).
ik hoef gelukkig niet meer zo veel te levelen, heb bijna alle classes al op 100 zitten (de rest zit nog op 90). ben er ook al achter wat ik wil gaan spelen in legion dus word voor mij makkelijk voor bereiden (main warrior, alt disc priest). heb in dreanor al erg veel arms warrior gespeeld in pvp, en ik moet zeggen dat dit me heel erg goed beviel. moet binnekort ook maar eens legion gaan pre orderen, aangezien ik dan een free boost krijg naar 100 kan ik mooi me nieuwe warrior naar 100 boosten inlcusief professions.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:19
In de legion beta, dks die een half miljard aan dmg doen met Corpse Explosion 8)7

[Video: https://gfycat.com/SecondhandBoilingConey]

[ Voor 36% gewijzigd door Ketho op 21-06-2016 03:42 ]

Zijn er inmiddels al mensen die de Infinite Drake hebben mogen looten? :)

• Grompie
RustStorm schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:12:
Zijn er inmiddels al mensen die de Infinite Drake hebben mogen looten? :)
Bestaat die dan echt? Zit aan 300+ pogingen...

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Nope nog geen infinite drake.. zit ondertussen op ongeveer 100 attempts..

• fitznl
Even een vraagje.

Misschien zit er een transmog/gear verzamelaar onder de lezers die een idee heeft :)

Via de Inn in de Garrisson is het mogelijk de follower Noreen Trueflint binnen te halen. Zij is een hunter.

Nu de vraag: heeft iemand een idee welke armor set ze aan heeft?

Een link naar de follower: http://www.wowhead.com/follower=275.1/noreen-trueflint

Soms staat het onder de comments op wowhead, maar bij deze helaas geen vermeldingen.

Is het misschien de Tidefury set?

[ Voor 3% gewijzigd door fitznl op 09-06-2016 20:27 . Reden: of is het misschien deze set ]

• Noiz
fitznl schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:24:
Is het misschien de Tidefury set?
Shoulders lijken inderdaad van de Tidefury set te zijn. Headpiece is Embrace of the Lycan of een variant erop. Lijkt erop dat de kleur van de follower headpiece iets anders is dan wat een speler in-game zou kunnen krijgen. Wat de rest van de set betreft zou je wellicht via de transmog sets die gelinkt staan aan een item verder kunnen zoeken.

• Carthrax
Een hele lading aan interviews met de devs op MMO-Champion:

* There are three raid tiers coming in Legion! Two raids are are coming with release, another raid in Patch 7.2 and one more raid in a later patch.
* There are solid plans for at least three content patches in Legion already.
* Patch 7.1 contains a mega dungeon and will go on the PTR around the time that Legion is shipping. It should be released fairly quickly.
* Your loot specialization will control what legendary items can drop for you in Legion.
* Caster animations are on the list to improve. The team wants to use feedback on the melee updates to inform the caster animation changes.
* Improved social features won't be in at release, but hopefully soon afterwards.
* The devs recognize that BRF came out too quickly and release pacing in Warlords wasn't great. There is a plan in place to make it better in Legion.
* Another stat squish is coming in the expansion after Legion.
* There will be a new animated series in Legion called Harbingers, similar to the Lords of War series in Warlords. It tells the story of Illidan and the Illidari.

De rest is hier te lezen.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Inmiddels heeft de vriendin mij zover gekregen om weer te gaan spelen.
Echter wilde ze deze keer met haar main (alliance) verder, en ik heb vrijwel mijn hele leven horde gespeeld.
Dus mijn Paladin getransferred .. Nu ren ik dus rond op Dragonblight.

We hebben een best gezellig (grotendeels nederlandse) guild daar.
Gelijk in raid groepen uitgenodigd, en een BBQ met de guild staat ook al in de planning XD.

Fijn om te zien dat er nog hoeken in WoW zijn waar het sociale aspect nog steeds zo goed gaande is.
Iets wat naar mijn mening sinds x-realm, LFR en LFD sterk verminderd was.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Carthrax schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:11:
* Another stat squish is coming in the expansion after Legion.
Toch wel leuk om te lezen dat er na Legion nog een xpack komt... ;)

• Grompie
RustStorm schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Toch wel leuk om te lezen dat er na Legion nog een xpack komt... ;)
Moeten nog Argus gaan veroveren hé :P .
Vind het wel positief wat ze allemaal vertellen.
Mega dungeon in 7.1 vind ik wel cool, vroeger BRD doen was je uren mee zoet.
Fishing artifact is toch echt! Wooot! En ja ik weet het al. De mensen komen weer met "omg vis je?!" Ja, daarom kan ik meerdere game tokens per maand kopen.

Vengeance dh speelt heerlijk. Heb denk ik m'n nieuwe main gevonden.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik doe ook met enige regelmaat aan fishing, laatste tijd wat minder.. maar heb n tijdje heel fanatiek zitten vissen voor die rode waterstrider. xD

Was nog best gezellig.. met 5 man naast elkaar vissen, ouwehoeren en visjes op elkaar gooien voor meer buffs
Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.