Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ben zo benieuwd maar kan helaas niet testen
FUMES et CARNES
Bij WoD had ik het na BRF eigenlijk wel gehad, mijn account is voorlopig ook nog frozen - behalve de beta dus -
Hoorde Preach alleen maar vloeken op de status van de warrior (alle specs)Iusedto schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:06:
Iemand Arms warrior in beta gespeeld ?
Ben zo benieuwd maar kan helaas niet testen
Filmpje: Preach Gaming | Legion - Alpha to Beta
13:37
Serieus? Hmmmm, des te meer reden om bij mnt warrior te blijven met release... ken de community een beetje: als underpowered, dan speel ik het niet... hahaNibbz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:13:
[...]
Hoorde Preach alleen maar vloeken op de status van de warrior (alle specs)
Filmpje: Preach Gaming | Legion - Alpha to Beta
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nee het was meer dat het 'broken' aanvoelde (geen duidelijke rotation, rage starved etc).RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:23:
[...]
Serieus? Hmmmm, des te meer reden om bij mnt warrior te blijven met release... ken de community een beetje: als underpowered, dan speel ik het niet... haha
Maar hij voegde er bij toe, dat dit niet zo naar de live zou gaan (vermoede hij)
Maar er waren wel meer classes die nog niet echt je van het aanvoelde. Een handje vol werkte wel goed (mages, warlocks, rogue's).
[ Voor 12% gewijzigd door Nibbz op 30-05-2016 10:26 ]
13:37
Ik heb altijd meer gevoel gehad bij Arms dus ik ben erg benieuwd hoe dat speelt in Legion. Hoop dat het een goede spec wordt
FUMES et CARNES
De Demon Hunter voelt echt gruwelijk overpowered aan helaas... Er is een talent die je kan selecteren als je metamorphosis gebruikt: 100% leech, en dat is echt insane... dan kan je gewoon niet dood gaan...Nibbz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:25:
[...]
Nee het was meer dat het 'broken' aanvoelde (geen duidelijke rotation, rage starved etc).
Maar hij voegde er bij toe, dat dit niet zo naar de live zou gaan (vermoede hij)
Maar er waren wel meer classes die nog niet echt je van het aanvoelde. Een handje vol werkte wel goed (mages, warlocks, rogue's).
Was te verwachten. Deed Blizzard ook bij de DKRustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:58:
[...]
De Demon Hunter voelt echt gruwelijk overpowered aan helaas... Er is een talent die je kan selecteren als je metamorphosis gebruikt: 100% leech, en dat is echt insane... dan kan je gewoon niet dood gaan...
FUMES et CARNES
Is ook absoluut waar, ik hoop echter wel dat ze er wat aan gaan doen voor de release... Heb er al een "bug" report over ingeschoten.Iusedto schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:09:
[...]
Was te verwachten. Deed Blizzard ook bij de DK
Demon Hunter tank lijkt me ook zeer interessant, kan niet wachten tot ik hiermee aan de slag kan (nog ff wachten tot release datum)..
Mij is het niet geluktRustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:40:
Door de beta heb ik (helaas) ook weer zin om WoD te gaan spelen. Maar ben het nog steeds aan het weerstaan, wan tik weet zeker dat ik me er binnen d ekortste keren weer ga vervelen...
Dus nu maar beetje een alt lvlen wanneer ik zin heb. Moet zeggen dat WoW eigenlijk nooit verveeld.
Ik ben vrijdag voor de bijl gegaan en sub genomen lol.RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:40:
Door de beta heb ik (helaas) ook weer zin om WoD te gaan spelen. Maar ben het nog steeds aan het weerstaan, wan tik weet zeker dat ik me er binnen d ekortste keren weer ga vervelen...
....en zondag weer gecancelled
FUMES et CARNES
Heb gewoon te weinig emeer te doen in regular WoW... alle classes op 100 en tevens genoeg gold, dus daar hoef ik ook niet veel meer voor te doen... Kan natuulrijk achievements gaan hunten, maar m'n dedication is vele malen minder dan het ooit is geweest; dus dat zal ik ook niet lang volhouden.
Denk dat ik me eens wat meer moet gaan verdiepen in gold farmen, ben altijd maar een arm toontje
(om vervolgens gewoon in Flight from rond te vliegen xD)
Lol ja hahaha, ik ben ook van de mounts en pets (zoals je op m'n armory kunt zien). Maar uiteindeljk komt het hunten ook maar neer op eenmaal per week...icemotion schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:50:
Ik doe gewoon mount hunten.. gimme all the shiny mounts!
(om vervolgens gewoon in Flight from rond te vliegen xD)
Mounts hunten...altijd een goede bezigheid bij momenten van vervelingRustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:52:
[...]
Lol ja hahaha, ik ben ook van de mounts en pets (zoals je op m'n armory kunt zien). Maar uiteindeljk komt het hunten ook maar neer op eenmaal per week...Dus daar ga ik wel mee verder tijdens Legion i suppose.
Het verzamelen van Pets is ook wel lachen, heb er eigenlijk nooit mee ge-battled. Iemand ervaring ermee?
Zeer, zeker weten.. Heb ze zo goed als allemaal, rare en level 25...Pannekook schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Het verzamelen van Pets is ook wel lachen, heb er eigenlijk nooit mee ge-battled. Iemand ervaring ermee?
hier wil je wel een kijkje nemen als je er iets mee wilt gaan doen.
[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 30-05-2016 13:19 ]
Ps. Mocht iemand 1 of 2 Pathe codes overhebben dan hoor ik dat graag. Hier in de buurt zit alleen een VUE en die doen niet mee en mijn kinderen willen nu ook graag WoW proberen (maar ik durf ze niet goed op mijn of mijn vrouws account te laten) en ik vind het zonde om de game te kopen met het risico dat ze het uit eindelijk toch niet gaan spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Uhmmie op 30-05-2016 13:26 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Free account??? Heeft mijn jongste ook en vind hij heerlijkUhmmie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:24:
Ik zit te kijken, maar maken ze low level craften weer 'nuttig' of blijft de WoD aanpassingen nog steeds van toepassing? Ik blijf dat echt een van de slechtste aanpassing in WoD en ik hoop zo dat ze daar met een oplossing voor komen in Legion.
Ps. Mocht iemand 1 of 2 Pathe codes overhebben dan hoor ik dat graag. Hier in de buurt zit alleen een VUE en die doen niet mee en mijn kinderen willen nu ook graag WoW proberen (maar ik durf ze niet goed op mijn of mijn vrouws account te laten) en ik vind het zonde om de game te kopen met het risico dat ze het uit eindelijk toch niet gaan spelen.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Genoeg gold? Er zit een vendor in beta die deze dingen verkoopt:RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:24:
Haha, goed bezig jullie jongens!
Heb gewoon te weinig emeer te doen in regular WoW... alle classes op 100 en tevens genoeg gold, dus daar hoef ik ook niet veel meer voor te doen... Kan natuulrijk achievements gaan hunten, maar m'n dedication is vele malen minder dan het ooit is geweest; dus dat zal ik ook niet lang volhouden.
- Unieke spider mount: 2Miljoen gold
- Pet: 1 Miljoen gold
- 34 slot bags voor 500k
- Toy: 250k
Zeker die mount zou ik graag hebben maar zit momenteel bijna aan 1Miljoen gold. Er zullen weer genoeg gold sinks in de game zitten om spelers sneller dan je denkt blut te maken.
Dat zijn prijzen die ongetwijfeld nog wel aangepast zullen worden. Want dat betekent dat echt HEEL veel spelers die items niet zullen bemachtigen... Ik kan ze ook niet kopen, maar ik vind 2M toch wel aardig wat gold hoor... voor mij in ieder geval genoeg. En daarbij komt: ik zou NOOIT, maar dan ook echt NOOIT een mount voor 1M (laat staan 2M!!!) kopen...Grompie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:31:
[...]
Genoeg gold? Er zit een vendor in beta die deze dingen verkoopt:
- Unieke spider mount: 2Miljoen gold
- Pet: 1 Miljoen gold
- 34 slot bags voor 500k
- Toy: 250k
Zeker die mount zou ik graag hebben maar zit momenteel bijna aan 1Miljoen gold. Er zullen weer genoeg gold sinks in de game zitten om spelers sneller dan je denkt blut te maken.
Verwijderd
Ongetwijfeld.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:35:
Er zijn genoeg mensen die dat er wel voor over gaan hebben. Vooral na WoD zijn er heel veel gold multimiljonairs bij gekomen.
Tsja. Soms moet je wel. Grootste uitgave ooit. 740 gold voor mijn Frostwolf mount in Vanilla.RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Ongetwijfeld.Ik zal er niet één van zijn in ieder geval.
Heeft me genoeg moeite gekost om aan zo veel gold te komen. Dat ga ik niet, pats boem, aan één item uitgeven...
Vroeger stonden ze aan 100k het item, nu zijn ze aangepast naar die prijzen en vermoed ik dat ze daar rond zullen schommelen. Zijn heel wat spelers die nu echt gek veel gold hebben. En je moet rekening houden dat als ze die dingen duur maken spelers die er het gold voor hebben minder game tijd kopen en zo blizzard er ook nog wat aan verdiend.RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:33:
[...]
Dat zijn prijzen die ongetwijfeld nog wel aangepast zullen worden. Want dat betekent dat echt HEEL veel spelers die items niet zullen bemachtigen... Ik kan ze ook niet kopen, maar ik vind 2M toch wel aardig wat gold hoor... voor mij in ieder geval genoeg. En daarbij komt: ik zou NOOIT, maar dan ook echt NOOIT een mount voor 1M (laat staan 2M!!!) kopen...
Simpel met garrison: Inn building op level 3, 20 followers op max ilvl en dat op 9 karakters. Haal soms 10k per dag op en dat met 20 minutes te spelen. Daarnaast verkoop ik ook nog wat dingen, zoals bags en epic gems. Ook garrison resources heb ik niet meer nodig dus daar koop ik materials van via de trading post.
En dat is echt minimum effort erin stoppen. Er gaan natuurlijk enkele weken voorbereiding hiervan aan te pas, tegen je op een karakter 20 minions hebt met een hoop treasure hunters er tussen en ze allemaal level 100 en gear hebben dan ben je toch al even bezig. Als je nu nog moet beginnen met die methode kom je te laat want met de prepatch is het wel gedaan met deze methode.
Kon al makkelijk aan veel meer gold hebben gehad maar al best veel mounts gekocht deze expansion
[ Voor 36% gewijzigd door Grompie op 30-05-2016 13:55 ]
Wat ik begrepen heb zijn deze items niet zozeer voor de 'massa' Hoewel de prijzen nog niet final zijn is het wel zo dat ze deze items wat exclusiever willen maken voor mensen die dus filthy rich zijn.RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:33:
[...]
Dat zijn prijzen die ongetwijfeld nog wel aangepast zullen worden. Want dat betekent dat echt HEEL veel spelers die items niet zullen bemachtigen... Ik kan ze ook niet kopen, maar ik vind 2M toch wel aardig wat gold hoor... voor mij in ieder geval genoeg. En daarbij komt: ik zou NOOIT, maar dan ook echt NOOIT een mount voor 1M (laat staan 2M!!!) kopen...
(net zoals dat die PvP mounts voor rated BGs niet voor iedereen zijn weggelegd en Mythic drop mounts ook niet voor iedereen zijn weggelegd)
En ik ben wel zo iemand die gewoon goud gaat farmen voor die mount.. omdat het kan.
Ik heb op een gegeven moment iemand leren "kennen" ingame, die in staat was om altijd op een rare mount goldcap te bieden (BMAH). Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo om eerlijk te zijn... Zie mensen met 10M gold al gauw aan voor botters... (AH items snipen etc etc)... zeker als ze vrijwel 24h/d online zijn. Maargoed, dat zijn aannames natuurlijk... Maar heb er dus altijd wel enige moeite mee...icemotion schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:01:
[...]
Wat ik begrepen heb zijn deze items niet zozeer voor de 'massa' Hoewel de prijzen nog niet final zijn is het wel zo dat ze deze items wat exclusiever willen maken voor mensen die dus filthy rich zijn.
(net zoals dat die PvP mounts voor rated BGs niet voor iedereen zijn weggelegd en Mythic drop mounts ook niet voor iedereen zijn weggelegd)
En ik ben wel zo iemand die gewoon goud gaat farmen voor die mount.. omdat het kan.
Er voor farmen; dat is natuurlijk altijd top om een doel te hebben. Ik ben persoonlijk slecht in grote bedragen uitgeven...
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
haha blijkbaar ik ook nietPannekook schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:57:
Ik ben niet goed bezig geweest met m'n garrisson als ik het zo hoor
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Je hebt ook gewoon mensen die massa's gold verdienen met Challenge modes verkopen, (kan je 50k per 2u verdienen als ze het met 3 doen). Doe dit 10 keer en heb je al halve gold cap.RustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:11:
[...]
Ik heb op een gegeven moment iemand leren "kennen" ingame, die in staat was om altijd op een rare mount goldcap te bieden (BMAH). Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo om eerlijk te zijn... Zie mensen met 10M gold al gauw aan voor botters... (AH items snipen etc etc)... zeker als ze vrijwel 24h/d online zijn. Maargoed, dat zijn aannames natuurlijk... Maar heb er dus altijd wel enige moeite mee...
Daarnaast ook massa's guilds die hc run verkopen met loot wordt het gold ook meestal verdeeld over de boosters. Een mythic run brengt al snel 1-2 gold caps op wat ook meer dan 50k per persoon is.
Gold maken in wow is heel erg simpel voor mensen die weten hoe het moet en de tijd erin stoppen. Hoeft niks met botting te maken te hebben.
Absoluut waar. Zal ik niet ontkennen. Maar vergis je niet hoeveel mensen er toch bots gebruiken... Maar het doet er ook allemaal niet toe. Conclusie van het verhaal is dat veel mensen veel gold hebben, en nog meer mensen weinig gold... Ik zal iig niet zo snel vele miljoenen goud hebben (laat staan gold cap te spenderen aan een mount (of wat dan ook)). Ik verdien m'n gold namelijk alleen maar met de AH.Grompie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:34:
[...]
Je hebt ook gewoon mensen die massa's gold verdienen met Challenge modes verkopen, (kan je 50k per 2u verdienen als ze het met 3 doen). Doe dit 10 keer en heb je al halve gold cap.
Daarnaast ook massa's guilds die hc run verkopen met loot wordt het gold ook meestal verdeeld over de boosters. Een mythic run brengt al snel 1-2 gold caps op wat ook meer dan 50k per persoon is.
Gold maken in wow is heel erg simpel voor mensen die weten hoe het moet en de tijd erin stoppen. Hoeft niks met botting te maken te hebben.
Zijn nu op een US realm bezig, en daar is het zelfs nog erger. Tokens kosten niks, en aan gathering mats verdien je een stuk meer
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Thorval schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:38:
[...]
Heb je nog tips voor goede gold farm spots? Ben ook maar s even bezig mijn gold omhoog te pompen.
Nou ja ik heb wel 2 WoW tokens verkocht voor 90k per stuk had het geld er wel voor dus dacht das wel handig. Voor de rest is het eigenlijk veel dungeons doen waar je een extra zak met spul bij krijgt. Zit zo rond de 5-600gold in met boel BoC items die ik weer DE en enchants maak & verkoop. Gewoon beetje kijken wat er verkoopt. Speel meestal als healer of tank daar krijg je die zak extra's veel vaker.DarkFire1985 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:44:
[...]
Sinds een paar weken zijn we hier weer begonnen na een stop sinds het begin van Cata.
Al jaren niet meer gespeeld dus en druk bezig om voor te bereiden voor Legion om daar weer te kunnen gaan raiden voor, hopelijk, 1 avond per week. Ideaal en tegelijk nog progressie ook.
Maar wat is nu eigenlijk heden ten dagen een goede manier om gold te farmen?
Ik zit nu op 18k en ik wil graag nog wat uitbreiden voordat het zover is.
Verder levert Legions farmen van rares in Tanaar ook wel goed gold op (die token dat je van 3 fractions rep krijgt) die verkopen op mijn main realm (Dreanor) voor 5k.
Had in MoP met JC gigantisch veel gold gemaakt en ook met alchemy vial of the sands mount (2 seating fly mount) waar je zo 30 tot 50k op kan verdienen als je zelf ook farmt. Dan reken ik dat craft item eral af , dus 30-50k pure profit.
Koste me wel erg lang om dat recept voor die mount te krijgen met archeology in Twilight Highlands dacht ik dat gebied 84-85 onder Thunder Bluff naast tanaris.
Nog steeds verkoopt die mount (Vial of The Sands) erg goed op deze realm. Volgens mij op alle realms nog goed te verkopen.
Iets heel anders wat ik mij afvraag heb de deluxe editie gekocht en kan helaas nergens vinden wanneer de Demon Hunter (eerder) beschikbaar komt. Dacht anders die tot 100 boosten en gelijk deze expansion nog even uitproberen, Mocht iemand toevallig het wel ergens hebben gelezen hoor ik het heel graag!
Wanneer je een DH aanmaakt, dan zal deze beginnen op level 99. Eigenlijk een beetje hetzelfde principe als voor de DK.Drops schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:36:
[...]
[...]
Iets heel anders wat ik mij afvraag heb de deluxe editie gekocht en kan helaas nergens vinden wanneer de Demon Hunter (eerder) beschikbaar komt. Dacht anders die tot 100 boosten en gelijk deze expansion nog even uitproberen, Mocht iemand toevallig het wel ergens hebben gelezen hoor ik het heel graag!
Rage starved was ik bijna nooit. Wel zat je vaak te wachten op je cooldowns. Fury heeft wat meer self healing dan arms dus je kan af en toe wat low on health zijn.
Arms voelt in ieder geval nog niet af maar qua damage deed hij zeker niet onder voor Fury maar omdat je vaak moet wachten voordat je een bepaalde ability kan gebruiken (behalve slam die kan je altijd spammen) is het een beetje saaier dan Fury.
Ok, bedankt voor de info. Ik was degene die het gisteren vroeg.Carthrax schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:20:
Gisteren even een Arms warrior aangemaakt aan de hand van de vragen hier.
Rage starved was ik bijna nooit. Wel zat je vaak te wachten op je cooldowns. Fury heeft wat meer self healing dan arms dus je kan af en toe wat low on health zijn.
Arms voelt in ieder geval nog niet af maar qua damage deed hij zeker niet onder voor Fury maar omdat je vaak moet wachten voordat je een bepaalde ability kan gebruiken (behalve slam die kan je altijd spammen) is het een beetje saaier dan Fury.
Lijkt wel of Fury een "completere" spec momenteel is ?
Erg jammer tbh. Zie je zo weer elke warrior Fury zijn.
FUMES et CARNES
Of niet, want ik heb heel veel mensen horen zeggen dat ze de artifacts van de fury warriors echt dramatisch vinden als het gaat om de graphics... Dus wellicht zal men dan toch gaan afwegen: graphics of speelstijl...Iusedto schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Ok, bedankt voor de info. Ik was degene die het gisteren vroeg.
Lijkt wel of Fury een "completere" spec momenteel is ?
Erg jammer tbh. Zie je zo weer elke warrior Fury zijn.
Je klinkt nu al niet heel erg enthousiast... Spoileren, dat lijkt me sowieso minder goed idee. Ik wil hem namelijk sowieso nog wel gaan bekijken.Lanithro schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:40:
Nou ik heb de film gezien... Zal ik spoileren? Kregen mensen nou toegang tot de beta als je kaartjes kocht via Pathe?
[ Voor 26% gewijzigd door RustStorm op 31-05-2016 09:45 ]
Mss dit in een apart film topic doen? Zou hier niet graag spoilers voor de film tegen komen, kan hem pas vanaf morgen zien in Belgie. Denk dat we het hier best over de game houden maar lore zaken van beta nog steeds in spoiler tag moeten staan.Lanithro schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:40:
Nou ik heb de film gezien... Zal ik spoileren? Kregen mensen nou toegang tot de beta als je kaartjes kocht via Pathe?
Nogal moeilijk, hangt een beetje af van de class en spec. Voor mijn shadow priest nam ik een screenshot van mijn huidige UI erbij en zorgde dat alle spells die gebleven zijn op dezelfde plaats staan en de nieuw kregen een plaatsje op de lege plekken.RustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:23:
Iemand die beta speelt wat tips/tricks om een premade level 100 een beetje speelbaar te maken als het gaat om keuze skills op de skillbar? Met andere woorden: hoe prioriteren jullie de skills die per direct beschikbaar zijn, maar nog onbekend vanwege al het nieuws in Legion?
Maar voor enhancement shaman lukte dat wat minder goed, namelijk heel wat veranderd waardoor het echt niet lekker speelde. Vermoed dat je best gewoon opnieuw gaat moeten uitzoeken wat het beste voor je werkt.
Verder merk ik wel dat er best wel veel abilities weg zijn voor veel classes. Ze hebben de meeste specs echt grondig onder de loep genomen. Ook de talents zijn enorm verschillend. Ik weet soms echt niet wat genomen en 1 talent maakt soms een groot verschil in speelstijl. Natuurlijk zal er altijd een best build zijn maar vermoed dat raiders wel heel vaak zullen moeten switchen per boss om het maximale eruit te halen.
Haha oké dat zou dan erg zonde zijn , dan ga ik vandaag even een pala naar 60 lvlen zodat de proffesions ook gelijk op 700 zitten. Is er eigenlijk een tweakers guild ? En zoja op welke realm? En ally or horde? Anders lijkt me dat wel gezellig als ik erin zou mogenRustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Wanneer je een DH aanmaakt, dan zal deze beginnen op level 99. Eigenlijk een beetje hetzelfde principe als voor de DK.Het is dus vrij zonde om daar je level 100 boost aan te gebruiken, mocht het überhaupt kunnen met een DH. ^_^
Staat in de startpost. Horde Guild op Defias-BrotherhoodDrops schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:46:
[...]
Haha oké dat zou dan erg zonde zijn , dan ga ik vandaag even een pala naar 60 lvlen zodat de proffesions ook gelijk op 700 zitten. Is er eigenlijk een tweakers guild ? En zoja op welke realm? En ally or horde? Anders lijkt me dat wel gezellig als ik erin zou mogen
Ik zit er aan te denken om weer te beginnen. Zijn er nog mensen die Alliance spelen op Defias Brotherhood? Of is er een andere grote concentratie tweakers alliance op een bepaald realm?
[ Voor 54% gewijzigd door Vuurvoske op 31-05-2016 12:01 ]
Beroeps brabander
Naast m'n main ben ik hier voornamelijk bezig alts te lvl'en voor legion.
Tweakers niet, maar Dude Where Is My Mount op Frostmane is wel de grootste NL guild.Vuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Of is er een andere grote concentratie tweakers alliance op een bepaald realm?
Verwijderd
Ik speel eigenlijk alleen nog overwatch en dagelijks de garisons om de volgende expansion zoveel mogelijk gold te hebbenRustStorm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Ongetwijfeld.Ik zal er niet één van zijn in ieder geval.
Heeft me genoeg moeite gekost om aan zo veel gold te komen. Dat ga ik niet, pats boem, aan één item uitgeven...
Ik ben deze expansion nog niet aan challengemodes toegekomen, ik denk dat ik het maar op de luie manier ga doen en me laat boosten, zo kom je ook van je gold af
De DH zal voor de pre order Legion mensen beschikbaar worden zodra de Pre-patch (7.0.3 volgens mij) live gaat. Deze zal dan wel even staan want Blizzard heeft aangegeven, dat de DH dan tot 100 geleveld kan worden, zodat deze nog mee kan in de huidige contentDrops schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:36:
[...]
[...]
Haha, Overwatch heb ik ook gekocht en geïnstalleerd, maar heb eerlijk gezegd nog geen enkele match gespeeld...Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Ik speel eigenlijk alleen nog overwatch en dagelijks de garisons om de volgende expansion zoveel mogelijk gold te hebben
Ik ben deze expansion nog niet aan challengemodes toegekomen, ik denk dat ik het maar op de luie manier ga doen en me laat boosten, zo kom je ook van je gold af
Ohhh boy, de Challenge Modes... Moet ik inderdaad ook nog doen. Maar aan de andere kant; heb de vorige CMs ook niet gedaan, en die wapens; och, niet zo spannend allemaal... De Warrior set daarentegen vond ik wel gruwelijk, waardoor ik daar nu wel spijt van heb dat ik het nooit gedaan heb...
Nou ja...
Op dit moment speel ik WoW als single player game. De meeste guilds zijn uitgestorven en als er wat gedaan wordt dan is het vaak met dezelfde kliekjes.
Dus dan doe ik maar mijn eigen ding en doe af en toe wat LFR en dailies.
Beroeps brabander
Als je nu begint en je koopt de standaard game, dan krijg je tot en met WoD. Dus ik ga er van uit dat je die boost wel krijgt ja.Vuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:35:
Weet iemand of je een free boost to lvl 90 krijgt als je world of warcraft koopt uit de battle.net shop?
Verwijderd
Je krijgt één level 100 boost. Dus niet een level 90 boost van en een level 100 boost wat je wel kreeg als je kort geleden de battlechest + WoD kocht.RustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Als je nu begint en je koopt de standaard game, dan krijg je tot en met WoD. Dus ik ga er van uit dat je die boost wel krijgt ja.
care to enlighten me?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
[...]
Je krijgt één level 100 boost. Dus niet een level 90 boost van en een level 100 boost wat je wel kreeg als je kort geleden de battlechest + WoD kocht.
Beroeps brabander
Toen kreeg je WoW + alle uitbreidingen tot en met MoP -- dat gepaard ging met een free level 90 boost.
WoD kocht je los -- wat gepaard ging met een free level 100 boost.
Nu krijg je WoW + alle uitbreidingen tot en met WoD -- dat gepaard gaat met een free level 100 boost.
De level 90 boost kreeg je alleen als je WoD los als expansion gekocht hebt. Als je WoD krijgt dmv de battle chest dan zit er geen lvl90 boost bij.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Maar ik krijg (als ik legion koop) toch ook een lvl 100 boost? Ik zou eerder verwachten dat ik nu een boost tot lvl 90 zou krijgen.RustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Toen kreeg je WoW + alle uitbreidingen tot en met MoP -- dat gepaard ging met een free level 90 boost.
WoD kocht je los -- wat gepaard ging met een free level 100 boost.
Nu krijg je WoW + alle uitbreidingen tot en met WoD -- dat gepaard gaat met een free level 100 boost.
Beroeps brabander
Je krijgt alleen nog een lvl 100 boost wanneer je Legion koopt.Vuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:55:
[...]
Maar ik krijg (als ik legion koop) toch ook een lvl 100 boost? Ik zou eerder verwachten dat ik nu een boost tot lvl 90 zou krijgen.
Nu WoD in de battlechest zit, krijg je geen boost meer erbij.
Sorry, had niet goed gelezen
[ Voor 5% gewijzigd door Pannekook op 31-05-2016 14:13 ]
Ik ben even flabbergastedVuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:55:
[...]
Maar ik krijg (als ik legion koop) toch ook een lvl 100 boost? Ik zou eerder verwachten dat ik nu een boost tot lvl 90 zou krijgen.
Op dit moment krijg je helemaal geen boost meer. Legion komt met een level 100 boost.
Source
[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 31-05-2016 14:40 ]
Je zit er niet compleet naast hoorRustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:35:
[...]
Ik ben even flabbergastedTe veel met andere dingen bezig op m'n werk. zodra ik thuis ben zal ik het even voor je uitzoeken; zou zo maar kunnen dat ik er even compleet naast zit.
sorry for that!
Nu kun je alleen nog maar een lvl100 boost krijgen bij Legion, de lvl90 boost zit niet in de battlechest.
Deze kun je alleen nog kopen via de shop voor 50 euro.
Anders kan je namelijk heel makkelijk middels een battlechest (15,-) + character migrate (20,-) een lvl90 kopen voor minder dan 50 euro.
hahaha...ik ben echt elke keer veel te langzaam met posten..
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekook op 31-05-2016 14:43 ]
Btw als ik nu de xpac nog los koop, krijg ik dan nog steeds een lvl 90 boost? Of ook niet meer?
[ Voor 37% gewijzigd door Vuurvoske op 31-05-2016 14:59 ]
Beroeps brabander
Je krijgt als je World of Warcraft koopt via de Blizzard online shop geen level 90 boost.Vuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:53:
Dus om een lang verhaal kort te maken. Nu krijg ik niks? Of ik moet 50 euro lappen?
Btw als ik nu de xpac nog los koop, krijg ik dan nog steeds een lvl 90 boost? Of ook niet meer?
als je nog ergens een doosje van Warlords of Draenor zou kopen in een winkel dan zou je daar nog wel een level 90 boost bij krijgen. Maar ik heb ze zelf al een flinke tijd nergens meer gezien. Alleen de Legion pre-purchase doosjes. (waar een level 100 boost inzit)
Volgende informatie staat op de BattleNet site, 2 weken voor het laatst bijgewerkt:Vuurvoske schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:53:
"The level 90 character boost is no longer available for purchase. If you still have an unused Warlords of Draenor game key, you can contact us for your free level 90 boost."
Als je deze los koopt (via enkele sites voor nog geen 10 euro) zou ik eerst support contacten voordat je de key activeert, just to be sure
Ik heb mijn WoW account vorig jaar laten deleten door middel van een hand geschreven brief. In totaal had ik meer dan 4000 uur playtime. Ik speelde voornamelijk Mage en Paladin. En heb hardcore geraid in WOTLK. Precies hetzelfde als wat ik nu wil gaan spelen. Ik heb niet echt veel behoefte om veel tijd te spenderen aan een feel te krijgen aan deze classesRustStorm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:37:
Ik zou WoD niet meer los kopen. Zonde van je geld en levelen gaat tegenwoordig ontzettend snel en is enigszins aan te raden om een feeling met je character te krijgen .
Het is wel zo dat ik door mijn werk slechts een paar uurtjes per week kan spelen. Het zou fijn zijn als er dan iig een char al rond de 90 zou zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Vuurvoske op 31-05-2016 15:43 ]
Beroeps brabander
Zit zelf ook in Beta en zit nu te twijfelen of ik dus nog doorga om m'n shaman te levellen voor Legion of gelijk vanaf launch weer oppakken om die feel te krijgen.
Ben nu wel echt benieuwd hoe Legion gaat worden aangezien ik iedereen hoor dat de classes zo veel gaan veranderen. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe rogue Outlaw spec..marijnvtg schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:02:
Om feel te krijgen met je class is het wel belangrijk om te weten of je voor of tijdens Legion vanaf 0 begin. M'n shaman zit nu op 43, lekker veel feel.. Waren het niet dat in Legion vrijwel (zo dan niet) alle classes juist kwa feel op de schop zijn gegaan.
Zit zelf ook in Beta en zit nu te twijfelen of ik dus nog doorga om m'n shaman te levellen voor Legion of gelijk vanaf launch weer oppakken om die feel te krijgen.
Nu maar hopen eindelijk eens geluk te krijgen met een beta key..
haha..ben zo overal in de gaten aan het houdenLocal Host schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:11:
op mmo-champion beta key giveaway :
http://www.mmo-champion.c...eek-2-We-Weren-t-Prepared
Enige nadeel van deze sites (en zoals WoWhead) dat niet alles random is..vorige week toevallig wel op mmo-champion. Denk dat er nu handmatig gepikt wordt.
Na heel even alle 3 de specs op een dummy getest te hebben ben ik als casual speler iig gematigd positief. Outlaw ziet er wel oke uit, pistol dingen zijn best oke. Was bang voor een hoog 'piraten' gehalte, maar dat valt me alleszins mee. Maar zoals gezegd, even gespeeld, mening van een casual spelerPannekook schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:09:
[...]
Ben nu wel echt benieuwd hoe Legion gaat worden aangezien ik iedereen hoor dat de classes zo veel gaan veranderen. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe rogue Outlaw spec..
Nu maar hopen eindelijk eens geluk te krijgen met een beta key..
Ik blijf gewoon bij mijn Warrior. Zou graag een healer willen rollen, maar teveel history::
1. Vanilla toon
2. Knight-Captain title, dus GM transmog
3. Voornamelijk in alle expansions gespeeld als main, enkele reroll pogingen daargelaten
4. 206 dagen /played, bijna 5000 uur!
5. Teveel rare/vanity items zoals Argent Dawn tabards, Arcanite Ripper gitaar-axe etc etc
Laatst was er een actie van Tweakers voor de World of Warcraft: Legion beta. Ik heb toen een key gewonnen, alleen ga ik deze waarschijnlijk nauwelijks spelen (geen tijd ivm verhuizing). Het leek me wel zo netjes om deze key nog aan een andere wow speler te geven. Mocht iemand interesse hebben stuur mij een berichtje dan krijg je mijn key. Ik heb er maar een dus wees er snel bij.
Edit: Key is inmiddels weggegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Voggy op 31-05-2016 21:37 ]
DMVoggy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:24:
Hallo iedereen,
Laatst was er een actie van Tweakers voor de World of Warcraft: Legion beta. Ik heb toen een key gewonnen, alleen ga ik deze waarschijnlijk nauwelijks spelen (geen tijd ivm verhuizing). Het leek me wel zo netjes om deze key nog aan een andere wow speler te geven. Mocht iemand interesse hebben stuur mij een berichtje dan krijg je mijn key. Ik heb er maar een dus wees er snel bij.
edit: super bedankt Voggy!
Net als je een keer niet op forum kijkt..helaas
Wil zo graag Arms warrior eens testen maar het is me deze expansie (nog) niet gelukt om in de beta te komen.
FUMES et CARNES
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Waarom zou je dat willen? WoD Arms is bagger, maar ok wanneer je in hFC 4-set+trinkets hebt. Legion Arms is vreselijk. Je spammed zo verschrikkelijk veel Slam om te proberen de CD van CS te resetten, heel dodelijk saai. Ik heb elke build even getest met Arms, maar het is zo jammer. Gelukkig maakt Fury veel goedIusedto schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:05:
Wil zo graag Arms warrior eens testen maar het is me deze expansie (nog) niet gelukt om in de beta te komen.
Vorige week heeft finalbosstv op youtube Arms en Fury gereviewed. Dan zeker even die bekijken.
Serieus ? Het is toch gewoon leuker om iets zelf te kunnen testen/spelen dan er wat over lezen of een paar filmpjes kijken ?
MIjn melee moet altijd een two hander hebben en mijn mains zijn sinds jaren daarom een frost DK en Arms warrior.
Aangezien frost DK nu toch 2x 1hander wordt ben ik gewoon benieuwd of Arms warrior lekker speelt.
Maar misschien moet ik in Legion wel naar Ret pally of Unholy DK
.......en dat wil ik dus testen
FUMES et CARNES
De film wil ik ook nog wel graag gaan zien net als de vrouw maar helaas geen oppas dus zal even moeten wachten vrees ik, of alleen gaan
Is het op dit moment sowieso wel zinvol om naar cijfers als damage te kijken? Voor hetzelfde geldt wordt dat vandaag of volgende week wat bijgeschaafd en is er niets aan de hand..Carthrax schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:52:
Ret paladin kan ik op dit moment nog niet aanraden. Ik heb het deze build nog niet getest maar ik had vaak het gevoel dat ik de mob aan het kietelen was ipv echte schade. Maar ik zal hem nog weer een kans geven. Mijn main is een ret paladin dus hoop dat dit nog wel goed gaat komen.
Ben in beta met Ret pala beetje op een dummy bezig geweest om de nieuwe/hernieuwde spells te checken. Veel light zullen we maar zeggen
Klopt het trouwens dat je als Shadow Priest continu in shadow form bent? Klinkt stom, maar dan valt voor mij spriest al af. Zonde van je transmog stuff toch als daar continue een paarse glow overheen zit..? Het had misschien mooier geweest dat je 'paarser' werd naar mate je insanity toeneemt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Je kan dat natuurlijk altijd als pro-tip opperen bij de Blizzardguys!marijnvtg schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:11:
[...]
Klopt het trouwens dat je als Shadow Priest continu in shadow form bent? Klinkt stom, maar dan valt voor mij spriest al af. Zonde van je transmog stuff toch als daar continue een paarse glow overheen zit..? Het had misschien mooier geweest dat je 'paarser' werd naar mate je insanity toeneemt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Hmmm ik heb hem Maandag mogen zien, maar ik was gematigd positief. Vond het acteer werk niet heel goed en de CGI ook niet altijd even goed. Alleen Orgrim en Durotan waren verschikkelijk goed. Gul'Dan en Blackhand vond ik stukken minder. Een ook de orcs in de gevechten vond ik niet goed geanimeerd.temp00 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:19:
Vanavond eindelijk naar de langverwachte Warcraft-film geweest. De negatieve kritieken die je hier en daar hoort/leest kan ik me niet in vinden. Superfilm, kan niet anders zeggen. Mooi verhaal, goede acteurs, goede CGI, veel herkenbare settings (leuk!), kortom top. Misschien is m'n bril een beetje rooskleurig omdat ik het spel ook speel, maar ik hoop dat deze film een succes wordt onder het grote publiek want wat mij betreft mogen de volgende twee films er ook komen
Qua acteerwerk vond de menselijke acteurd eigenlijk allemaal erg matig spelen. King Llane vond ik niet erg als een koning overkomen, Andiun Lothar heeft een verleden wat erg slecht naar voren komt in de film qua acteerwerk. Er wordt een melding van gemaakt maar meer ook niet. En hou op over het sulletje Khadgar. Dat is vrees ik meer een fout van de regisseur/producer dan de acteur zelf.
Verder was het een goede film met hier en daar een paar aanpassingen in het originele verhaal.
Wow dit is wel een hele andere beleving dan ik had. Ik merkte wel wat foutjes in lore, maar 10/10 and would go again. Ik vond de film echt geweldig.Lanithro schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:26:
[...]
Hmmm ik heb hem Maandag mogen zien, maar ik was gematigd positief. Vond het acteer werk niet heel goed en de CGI ook niet altijd even goed. Alleen Orgrim en Durotan waren verschikkelijk goed. Gul'Dan en Blackhand vond ik stukken minder. Een ook de orcs in de gevechten vond ik niet goed geanimeerd.
Qua acteerwerk vond de menselijke acteurd eigenlijk allemaal erg matig spelen. King Llane vond ik niet erg als een koning overkomen, Andiun Lothar heeft een verleden wat erg slecht naar voren komt in de film qua acteerwerk. Er wordt een melding van gemaakt maar meer ook niet. En hou op over het sulletje Khadgar. Dat is vrees ik meer een fout van de regisseur/producer dan de acteur zelf.
Verder was het een goede film met hier en daar een paar aanpassingen in het originele verhaal.
Beroeps brabander
Lorewise zijn er heel wat aanpassingen gedaan. Toen ik er net uit kwam was ik razend enthousiast, maar heb het nu een beetje kunnen laten zinken en ik vond het acteerwerk niet zo denderend.Vuurvoske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:30:
[...]
Wow dit is wel een hele andere beleving dan ik had. Ik merkte wel wat foutjes in lore, maar 10/10 and would go agian.
Paar dingen die niet klopten qua lore:
Portal in de Swamp of Sorrows wordt opgebouwd door de orcs.
Sacking of Stormwind komt niet voor.
Blackhand wordt gedood door Anduin.
Garona is niet onder invloed van Gul'Dan
De floating city of Dalaran vloog toen nog helemaal niet.
De alliance bestond nog niet.
Ik vond de special effects en omgevingen trouwens spectaculair en Durotan en Orgrim leken net echt. Deeltje twee mag van mij ook komen, maar ik ben benieuwd waar ze het gaan oppakken.
[ Voor 10% gewijzigd door Lanithro op 01-06-2016 10:26 ]
Maar hieronder zie ik geen prijs?Level 100 boosts are now available for $60 in-game and on Battle.net.
https://eu.battle.net/sho...level-100-character-boost
Beroeps brabander
FUMES et CARNES
Dat leuker durf ik te betwisten in het geval van ArmsIusedto schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:35:
[...]
Serieus ? Het is toch gewoon leuker om iets zelf te kunnen testen/spelen dan er wat over lezen of een paar filmpjes kijken ?
Overigens is de review van FinalbossTV zeer uitgebreid en niet zomaar een "filmpje".
Maar waarom is Fury dan geen optie? 2 2-handers zelfs
Ingame staan ze wel, €50,- kost een boost.Vuurvoske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:15:
Even nog een andere vraag:
[...]
Maar hieronder zie ik geen prijs?
https://eu.battle.net/sho...level-100-character-boost
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-06-2016 12:39 ]
Omdat ik een rare benKaap schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:35:
[...]
Maar waarom is Fury dan geen optie? 2 2-handers zelfs
Heb het vermoeden dat bijna elke warrior Fury gaat in Legion en alleen daarom zal ik die spec niet spelen.
Ik ga nooit met de massa mee , hehe
Daarnaast is Arms me altijd "goed" bevallen en wil ik graag die spec blijven
FUMES et CARNES
Wat is tegenwoordig het snelst om een beetje mee te kunnen komen? Qua skill zit ik wel goed aangezien ik nog mythic heb geraid
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gear kom je zo aan, wordt je tegenwoordig met bakken toegegooid. Ik heb het volgende filmpje al zeker 5 keer hier gelinked maar zal het voor jou nog een keer doenhmr schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:42:
Ben zelf op dit moment erg aan het twijfelen of ik Legion wil gaan aanschaffen.. Ben nu de beta aan het spelen en het trekt me wel weer.. Maar weet dan ook niet welke class mijn main moet worden. Het liefst zou ik de laatste raid van WoD nog een keer op normal doen, maar de class die ik ga spelen zal beginnen in greens na de gratis boost.
Wat is tegenwoordig het snelst om een beetje mee te kunnen komen? Qua skill zit ik wel goed aangezien ik nog mythic heb geraid
Sorry Bartske, volg dit topic al een geruime tijd niet meer actief.... Dank!Bartske schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Gear kom je zo aan, wordt je tegenwoordig met bakken toegegooid. Ik heb het volgende filmpje al zeker 5 keer hier gelinked maar zal het voor jou nog een keer doen
[video]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()