• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11 17:47
Heb er ook een :D thnx!!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Nou zou ik vanavond gaan hardlopen en werken....

Jeej!! *O* *O* *O*

Super bedankt Tweakers!

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 26-05-2016 13:39 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Yes! Ik heb er eentje! Thanks Tweakers!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 12:59
1782342407473663767685640

1. Log in to Battle.net account management using your Battle.net account

2. Go to Games & Codes > Add a Game Key.

3. Enter your Warlords of Draenor beta key and proceed to download!

[ Voor 80% gewijzigd door Sinus_rhythm op 26-05-2016 13:45 ]

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 07:50
Bedankt!, ook eentje binnen hier

red een boom - eet een bever

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:17
ook een key hier :)

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:36

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Thanks. Jij bent de bomb.!!!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 11:12
Helaas geen Key maar iedereen die gewonnen heeft Grtz

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Wel een foutje in de private message die ik kreeg :P :

Hierbij de toelichting van Blizzard voor het activeren van de key:

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 22:05
Grompie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:43:

Nu moet ie over :9

Diablo 3 Profiel

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gefeliciteerd aan iedereen die n key gewonnen heeft :)

Ik wacht wel gewoon tot de live-gang :)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Welkom in de beta mensen ;)

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yeah een key. Thanks Tweakers ;)
DidierB schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:41:
[...]

Thanks. Jij bent de bomb.!!!
Nee niet echt, naast dat je dit soort mensen in tegenstelling tot de vaste bezoekers nooit in een topic zoals deze ziet, kaapt hij een key weg van iemand die wel geïnteresseerd is om 'm vervolgens een paar minuten later hier te dumpen. Doe dan gewoon niet mee zou ik zeggen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• DidierB

DidierB

temp00 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:45:
Yeah een key. Thanks Tweakers ;)

[...]

Nee niet echt, naast dat je dit soort mensen in tegenstelling tot de vaste bezoekers nooit in een topic zoals deze ziet, kaapt hij een key weg van iemand die wel geïnteresseerd is om 'm vervolgens een paar minuten later hier te dumpen. Doe dan gewoon niet mee zou ik zeggen.
Ik kom hier al heel lang. Ok meer als lurker maar dan nog kreeg ik ook geen key dus wat je er ook van vind ik ben er blij mee.

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb het niet over jou, ik heb het over de persoon die hier die key dumpte.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:09
YES! bedankt Tweakers voor de key!
happy happy

• DidierB

DidierB

temp00 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:47:
Ik heb het niet over jou, ik heb het over de persoon die hier die key dumpte.
Ok mijn excuus.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:38
Shit:(...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Key gewonnnen, vanavond maar eens kijken hoe de beta is.

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoe snel krijg je antwoord als je iets hebt ingestuurd?

• Grompie
Raptar schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:55:
Hoe snel krijg je antwoord als je iets hebt ingestuurd?
Ik kreeg hem meteen.
Maar via mail is voor de film actie, voor de beta moet je op de link drukken in het bovenste stukje tekst.

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Even gigantische credits naar tweaker: Cinisi. Die zojuist zijn key naar mij heeft gestuurd. Echt geweldig _/-\o_

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:09
Van wie mag ik een beta key krijgen?

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Helaas hier ook net te laat :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

oh gemist,was aan werk :/ nou ja dan maar tot augustus wachten :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Heerlijk. Beta key in the pocket

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Msi92
  • Laatst online: 22-09 07:03
Bedankt Tweakers, eerst WOD en nu Legion yay :$

• Raptar
Grompie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Ik kreeg hem meteen.
Maar via mail is voor de film actie, voor de beta moet je op de link drukken in het bovenste stukje tekst.
Oh goodie wat dom, niet goed gelezen :(. Eigen fout, dan maar wachten tot augustus.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Grompie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:43:

Dat is natuurlijk niet helemaal juist... Copy / Paste; altijd tricky...
De keys zijn wel degelijk voor Legion en niet voor Draenor.
Gelukkig kon ik (dankzij dit soort waarschuwingen) de tekst gedurende de actie nog aanpassen.
De eerste winnaars kregen dus de verkeerde tekst, de latere winnaars kregen gelukkig de goede :/

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Komen er nog meer betakey acties Paul ? O-)

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:13
Heel erg bedankt Paul! Nu hebben tenminste de echte fans de meeste kans gehad op een key :)

Edit; Kijk dit bedoel ik nou.... Hoe triest serieus er is hier dus een tweaker die op marktplaats de gewonnen beta key hier verkoopt en iemand al 30 euro voor bied. :( :( :(

sinds 26 mei '16, 14:03

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

[ Voor 67% gewijzigd door sjaak88 op 26-05-2016 14:54 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Der staan er ondertussen al meer op (ga ze niet linken want dan help je ze alleen maar). Ik vind het echt belachelijk en het is jammer dat tweakers niet op 1 of andere manier die keys terug kan trekken (of uit delen op basis van een battle.net id, zodat verkopen geen nut heeft)..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• sjaak88
Uhmmie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:04:
Der staan er ondertussen al meer op (ga ze niet linken want dan help je ze alleen maar). Ik vind het echt belachelijk en het is jammer dat tweakers niet op 1 of andere manier die keys terug kan trekken (of uit delen op basis van een battle.net id, zodat verkopen geen nut heeft)..
Meteen rapporteren bij marktplaats is wat ik gedaan heb. Je mag zulke keys volgens mij niet doorverkopen. Hopen dat dat werkt... Te belachelijk dit en zijn nog wel tweakers. :(

• DidierB

DidierB

Jammer kan niet hoger bieden dan Frank € 9.999.999

Haha

Verwijderd

Weer zo'n flut actie, actie gepost en keys vergeven tussen twee bezoekjes in. Doe het dan niet :/

Vooraankondiging hier niet gezien omdat ik even wat minder actief ben in WoW vanwege het feit dat niemand in de Guild uberhaupt online is op het moment. Dus ook wat minder in deze thread rond hang.

En dan nog aankondigen dat je ze random verdeelt ook :X
sjaak88 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:49:
Heel erg bedankt Paul! Nu hebben tenminste de echte fans de meeste kans gehad op een key :)
Ja ja, ik kijk één dag niet in deze thread en ben meteen kansloos. Leuk dat hij het hier post, maar het is gewoon een waardeloze manier van keys uitdelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2016 15:30 ]

• luukjuh93
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-11 13:33
Vind het zelf inderdaad ook erg jammer dat ik het tussen 2 bezoekjes zie... had t zo graag gewild, maja dan maar afwachten :P, gefeliciteerd aan de gene die wel geluk hebben gehad!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Ah well, volgende keer beter. Voordeel is dan wel weer dat het voor mij in augustus nog allemaal nieuw is ;)

• sjaak88
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:26:
Weer zo'n flut actie, actie gepost en keys vergeven tussen twee bezoekjes in. Doe het dan niet :/

Vooraankondiging hier niet gezien omdat ik even wat minder actief ben in WoW vanwege het feit dat niemand in de Guild uberhaupt online is op het moment. Dus ook wat minder in deze thread rond hang.

En dan nog aankondigen dat je ze random verdeelt ook :X

[...]

Ja ja, ik kijk één dag niet in deze thread en ben meteen kansloos. Leuk dat hij het hier post, maar het is gewoon een waardeloze manier van keys uitdelen.
Ik snap dat je baalt, maar dit is toch wel de beste manier geweest om het te verspreiden, kijk alleen al marktplaats.... Spijtig voor je dat je het niet gezien hebt!
Een andere manier om codes uit te delen middels loting is inschrijving open laten staan tot een bepaald moment, om dan vervolgens middels een grabbelton de codes uit te delen. Dus niet first come first serve...

Grats aan iedereen die een code bemachtigd heeft. Jammer voor de mensen die misgegrepen hebben... maar ik zou er niet al te rouwig om zijn als ik jullie was. Beta is wat dat betreft een grote spoiler (ookal wil je zo min mogelijk doen, is het lastig inhouden...) dus je hebt nu iets om naar uit te kijken...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Zelf heb ik ook geen key (te laat en op werk) en ik snap ook wel dat Tweakers het natuurlijk nooit goed doet maar op zich heeft Omega wel een punt.

Persoonlijk had ik graag zo een actie op een tijdstip gezien dat ik de werkende mensen gewoon een eerlijke kans maken en dat was hier zeker niet het geval. Of verzamel een X aantal uren de aanmeldingen en trek dan de dag erna random de gelukkigen. Lijkt mij een eerlijker systeem.

Maar zoals ik al zei het is toch nooit goed :)

FUMES et CARNES

Verwijderd

sjaak88 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Ik snap dat je baalt, maar dit is toch wel de beste manier geweest om het te verspreiden, kijk alleen al marktplaats.... Spijtig voor je dat je het niet gezien hebt!
Als dit de beste manier is, waarom heb je dan bij alle andere sites prijsvragen en ruim de tijd om je op te geven voor een loting. Je ziet dat zelfs nu de keys op marktplaats terecht komen. Dat kan je zoveel mogelijk afvangen door alleen bestaande actieve accounts toe te laten tot de loting.

Tot nu toe nooit van lotingen moeten hebben, ik zat altijd in één van de eerste beta lichtingen (ook niet helemaal 'eerlijk', we hadden Blizzard medewerkers in de guild). Die zijn helaas met WoW gestopt dus nu moet ik het van 'geluk' hebben :D

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Jammer beta key niet gekregen door RNG :)
Al moet ik eerlijk zijn, ik vermaak mij momenteel veel te veel met Overwatch.

Nog even een vraagje over de Movie Package van Bol.com, het is mij nu niet helemaal duidelijk of je wel of niet de steelbook met blu ray erbij krijgt. Zelfs de klantenservice kon mij niet direct een duidelijk antwoord geven, iemand die het hier wel weet? Of misschien al besteld heeft?

Dit is wat je krijgt.
INHOUD
1 Een Nationale Filmbon die geldig is voor WARCRAFT: THE BEGINNING.*
2 Een code om World of Warcraft te downloaden.**
3 Een pre-order op de Blu-ray/DVD Steelbook die later dit jaar wordt uitgebracht, meer informatie volgt.

• dyrc
  • Niet online
compliment voor de actie.
als lurker op dit topic was t leuk om een heads up te zien. zo heb je toch mooi het actieve deel van je gebruikers op een 'eerlijke' manier wat voordeel gegeven (er zal altijd wel iemand zuur zijn).
helaas volle bak aan t werk om leet time en dus niet mee kunnen vissen,maar credits where credits are due, tweakers netjes opgezet! (ik houd me natuurlijk aanbevolen, zoals zovelen)

[ Voor 6% gewijzigd door dyrc op 26-05-2016 17:38 ]

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11 17:47
Ik denk meteen even een Demon Hunter proberen... moet je eerst een lvl70 char hebben. Er zit dus niets anders op dan met een andere class beginnen? Ik las dat je ook geen live-characters kan kopieëren helaas.
Edit: nvm, opnieuw ingelogd en nu kan ik de class wel kiezen.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door x3rius op 26-05-2016 22:05 ]

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
x3rius schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:41:
Ik denk meteen even een Demon Hunter proberen... moet je eerst een lvl70 char hebben. Er zit dus niets anders op dan met een andere class beginnen? Ik las dat je ook geen live-characters kan kopieëren helaas.
maak ff een char aan die is dan direct 100

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:38
Helaas net de boot gemist, have fun guys. Ben wel benieuwd naar DH, ziet er sick uit.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 23:55

Chris van der G

Tailchakra

Bahbah, ik zit al de hele maand towelliee te kijken en begin er steeds meer ne meer zin in te krijgen. Helaas is een key krijgen met 4k entries niet te doen joh!

Om de tijd te doden tot begin augustus (waarschijnlijk prepatch) maar een fire mage aan gemaakt (of tot ik ergens een key mee graai), toch heb ik twijfels aan m'n talents..

Ik probeer telkens m'n tijd te doden met Overwatch maar merk dat ik telkens wow toch weer even opstart.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Grompie
Zozo gisteren eindelijk beta kunnen testen.
Wil mijn priest nog niet spoilen dus ga ik die niet al teveel benaderen.
Dan maar warrior tank aangemaakt wat toch mijn tweede favoriete class is om te spelen.
Maar geraak er toch niet zo goed aan uit. Wtf is die suppress pain die je nu plots kan krijgen.
Ook jammer dat enranged regeneration weg is. Dacht eerst van niet aangezien het icoontje er nog staat maar toen merkte ik dat het veranderd is en je nu rage kan omzetten om je shield slam meer damage te laten doen. Miste ook eerst charge maar intercept is nu charge en intercept in 1 button, beetje jammer dat ze het niet algemeen charge genoemt hebben. Toch één van de oudste abilities ingame.
Verder ook artifact weapon gekregen. En meteen die eerste ability die best wel cool is.
Ook het broken shore event was cool maar daar zal ik niet teveel over vertellen wegens spoilers. Maar zelf weet je het nu ook nog niet goed aangezien de cinematics en cutscenes er nog niet inzitten.

Vnv maar eens een demon hunter aanmaken om te zien of dit leuk is.

[ Voor 3% gewijzigd door Grompie op 27-05-2016 08:39 ]

• Msi92
Chris van der G schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:03:
Bahbah, ik zit al de hele maand towelliee te kijken en begin er steeds meer ne meer zin in te krijgen. Helaas is een key krijgen met 4k entries niet te doen joh!

Om de tijd te doden tot begin augustus (waarschijnlijk prepatch) maar een fire mage aan gemaakt (of tot ik ergens een key mee graai), toch heb ik twijfels aan m'n talents..

Ik probeer telkens m'n tijd te doden met Overwatch maar merk dat ik telkens wow toch weer even opstart.
Ahhh Towelliee, ik kijk al jaren naar zijn stream, 1 van de weinige die daadwerkelijk bij WOW blijft :)

• DidierB

DidierB

Msi92 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:37:
[...]

Ahhh Towelliee, ik kijk al jaren naar zijn stream, 1 van de weinige die daadwerkelijk bij WOW blijft :)
Wauw Nederlandse Towelliee fans. Kijk hem ookal een mega lange tijd. Sinds zijn tijd bij TGN en zijn world pvp guild Towelies world order. Hammers up!

Gisteren veel classes uitgeprobeerd. Ben niet echt blij wat ze met prot paladin hebben gedaan. Veel moves verwijderd en de rotatie een stuk veranderd. Ik ga denk ik feral druid mainen in legion want die wel sterk verbeterd.

• Msi92
DidierB schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Wauw Nederlandse Towelliee fans. Kijk hem ookal een mega lange tijd. Sinds zijn tijd bij TGN en zijn world pvp guild Towelies world order. Hammers up!

Gisteren veel classes uitgeprobeerd. Ben niet echt blij wat ze met prot paladin hebben gedaan. Veel moves verwijderd en de rotatie een stuk veranderd. Ik ga denk ik feral druid mainen in legion want die wel sterk verbeterd.
Hammers up! hehehe _/-\o_

Maar idd, als ik Toww moet geloven dan is Paladin heel erg messed up (holy na dacht ik)
De paladins die ik toevallig tegen ben gekomen tijdens het levelen: die zagen er vrij overpowered uit... retridins that is... O_o

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-11 20:31
Ik moet echt wel wennen aan de nieuwe dingen in WoW-Beta zeg!!
Geen buffs meer, een extra resource bar, spells weg/veranderd..
Vond de begin missie echt wel heel tof gedaan.

En moest wel lachen toen ik die klaar had kwam er te staan: now comes an awesome cinematic hahaha

Vandaag maar even de warrior proberen.

Ben heel benieuwd.

• Grompie
Msi92 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:46:
[...]

Hammers up! hehehe _/-\o_

Maar idd, als ik Toww moet geloven dan is Paladin heel erg messed up (holy na dacht ik)
Kijk hier ook vaak naar Towelliee, persoonlijk toch de beste wow streamer die er is. Blijft tenminste nuchter kijken op alle zaken. En hij blijft vooral echt spelen :P verbaast me dat hij beta nog niet beu is.

• Msi92
Nog meer mensen die volgende week EINDELIJK na zoveel jaren de WARCRAFT film ook gaan zien?? :9~ :9~
Msi92 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:50:
Nog meer mensen die volgende week EINDELIJK na zoveel jaren de WARCRAFT film ook gaan zien?? :9~ :9~
Nee, niet volgende week, maar zeker wel een keer in de komen weken. :)

• Rhain
Yup, donderdag avond 21.00uur *O*

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:26
Volgens mij gaat de film een grote flop worden als ik de trailers op tv zag. Leuk voor de fans, dus openingsweek zal wel leuke omzet geven, maar daarna stort het denk ik in omdat het voor de mensen die niet met warcraft bekend zijn gewoon een middelmatige/slechte film is. Hopelijk voor blizzard zijn er genoeg wow fans die gaan kijken :)

Al hoop ik dat ik het mis heb, maar de reviews zijn niet hoopgevend.

Gisteren zelf de beta kunnen spelen. Ben bezig met m'n artifact te vinden :) Beetje rondkijken en alvast uitvinden hoe het allemaal werkt is wel leuk in ieder geval.

• luukjuh93
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-11 13:33
marijnvtg schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:55:
[...]

Yup, donderdag avond 21.00uur *O*
Film heeft al een 8,2 rating op IMDB, en vele zeggen dat X-Men er niks bij is, hij wordt zelfs lichtelijk vergeleken met LOTR, ik kan echt niet wachten :D

• DidierB

DidierB

Jep. Woensdag avond om 8 uur in Hilversum. Ben zeer benieuwd.

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 10:19
Yes, de beta key, daar gaan we dan, hunter aangemaakt en gelijk naar de shore vertrokken... amaii.... 8 keer dood op een stukje van 8 meter... ok we hadden even niet door hoe het werkt.
Alles gedaan nu maar de qline aan het volgen voor dat nieuwe wapen, ben benieuwd. tot nu toe ben ik erg tevreden, vanavond maar eens een dungeon induiken kijken wat daar gebeurt.

Hasta la pasta.

• Uhmmie
Gisteren de hele demon hunter intro samen met mijn vrouw gespeeld. Dat was weer genieten, meteen wat bugjes gereport via de ingame tool (niks spannends). De komende dagen vooral even alle classes/specs uitproberen :). Ik ben benieuwd... Ik kan echt niet wachten op patch 7.0 (de pre-legion patch zeg maar) en ik kijk nog meer uit naar de live gang.. Heb er echt weer zin in :D.

Ik blijf het een gemiste kans vinden dat ze de hunter survival spec (nu melee) geen tank spec van gemaakt hebben. Ik had echt graag gezien dat alle DPS classes ook een support (healer of tank) rol hadden gehad in 1 van de specs..

[ Voor 23% gewijzigd door Uhmmie op 27-05-2016 11:34 ]

• Rhain
Ik zie bij diverse streamers, waaronder Towelliee, de player/target frames (correcte naam?) links en rechts van je character staan. In eerste instantie dacht ik altijd dat dit lelijk was en in de weg zou staan. Ik wil dat toch eens proberen.. Is dit een ingame optie of heb je hier een mod voor nodig? Zo ja, kan iemand mij vertellen welke mod?

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 11:00
marijnvtg schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:49:
Ik zie bij diverse streamers, waaronder Towelliee, de player/target frames (correcte naam?) links en rechts van je character staan. In eerste instantie dacht ik altijd dat dit lelijk was en in de weg zou staan. Ik wil dat toch eens proberen.. Is dit een ingame optie of heb je hier een mod voor nodig? Zo ja, kan iemand mij vertellen welke mod?
Je kunt dit ingame doen, volgens mij rechtermuisknop op je portrait. :)
De portraits kun je dan verslepen naar eigen wens.

Zelf gebruik ik BenikUI voor m'n interface, erg simpel en heel overzichtelijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekook op 27-05-2016 11:55 ]

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
apart, net 2 kaarten besteld op pathe.nl staat bij een reservering voor een kaart je een code krijgt, heb er dus maar 1 gehad maar als ik 2x een bestelling van 1 kaart doen krijg je 2 codes.. even klanten service gecontact lijkt me dat je 2 keys moet krijgen voor 2 kaartjes.. iemand anders toevallig ervaring mee?
vegetto1983 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:58:
apart, net 2 kaarten besteld op pathe.nl staat bij een reservering voor een kaart je een code krijgt, heb er dus maar 1 gehad maar als ik 2x een bestelling van 1 kaart doen krijg je 2 codes.. even klanten service gecontact lijkt me dat je 2 keys moet krijgen voor 2 kaartjes.. iemand anders toevallig ervaring mee?
Sowieso geen ervaring mee, maar je zou gewoon twee codes moeten krijgen bij twee kaartjes. Dus wat dat betreft sta je in je recht. En anders cancel je gewoon je order en koop je twee kaartjes individueel... Dan krijg je dus wel twee keer een code... ;)

• Vegetto
RustStorm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:24:
[...]

Sowieso geen ervaring mee, maar je zou gewoon twee codes moeten krijgen bij twee kaartjes. Dus wat dat betreft sta je in je recht. En anders cancel je gewoon je order en koop je twee kaartjes individueel... Dan krijg je dus wel twee keer een code... ;)
idd dat dacht ik ook, ja is al betaald via online, wacht wel even de reactie af :-)

• Lanithro
  • Laatst online: 11-11 13:37
Jups ik mag maandagavond aantreden in Amsterdam. Kan niet wachten.

Yavu Steam Profile Lanithro

• TarikLuis
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:18
vegetto1983 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:58:
Had 8 tickets besteld en kreeg 1 code, na mailcontact moest ik een specifiek formulier invullen en mijn aankoop bewijs mee sturen. Vervolgens netjes de resterende 7 codes gekregen :)

• sjaak88
Ik kreeg woensdag al een mail van Pathé, met een WoW code. De actie begon later dan dat ik gereserveerd had, op maandag met pathe gold kaart.

Code even uitgeprobeerd maar je krijgt geen gratis level 100 boost, echt alleen het spel t/m WoD en 30 dagen speeltijd.

Ik heb voor komende maandagavond in Imax gereserveerd samen met vrienden en ik ga woensdagavond weer maar dan in Dolby Atmos zaal. Ben erg benieuwd welke mij nou beter lijkt!

Btw, ik krijg bij iedere reservering via mijn kaart meteen een WoW code. Maar ik kan die reservering zo weer annuleren? Dit lijkt mij niet echt de bedoeling :o

• skassie
sjaak88 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:59:
Ik kreeg woensdag al een mail van Pathé, met een WoW code. De actie begon later dan dat ik gereserveerd had, op maandag met pathe gold kaart.

Code even uitgeprobeerd maar je krijgt geen gratis level 100 boost, echt alleen het spel t/m WoD en 30 dagen speeltijd.

Ik heb voor komende maandagavond in Imax gereserveerd samen met vrienden en ik ga woensdagavond weer maar dan in Dolby Atmos zaal. Ben erg benieuwd welke mij nou beter lijkt!

Btw, ik krijg bij iedere reservering via mijn kaart meteen een WoW code. Maar ik kan die reservering zo weer annuleren? Dit lijkt mij niet echt de bedoeling :o
Stuur maar door :P

• Msi92
Ik heb 2 weken terug bij VUE/JT kaarten gekocht, helaas doen zij niet mee met zo'n actie :p

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 18:52
Hoera! Vanochtend van Tweakers bericht had, ik mag met nog iemand op 1 Juni naar de voorpremiere! #helegroteblij

énorm veel zin in!

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• sjaak88
Je hebt bericht :)

• Vegetto
TarikLuis schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:50:
[...]

Had 8 tickets besteld en kreeg 1 code, na mailcontact moest ik een specifiek formulier invullen en mijn aankoop bewijs mee sturen. Vervolgens netjes de resterende 7 codes gekregen :)
duurde dat lang?

• TarikLuis
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:18
Nee hoor, had in de avond een berichtje gestuurd, volgende dag bericht terug met dat ze mijn aankoopbewijs wilde, niet lang daarna de codes ontvangen.

• Rhain
Pannekook schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Je kunt dit ingame doen, volgens mij rechtermuisknop op je portrait. :)
De portraits kun je dan verslepen naar eigen wens.

Zelf gebruik ik BenikUI voor m'n interface, erg simpel en heel overzichtelijk!
Thanks, zal t vanavond eens proberen. In de loop van de tijd zijn veel mods in de game zelf geïntegreerd, dus wist het even niet. Ben zelf nooit zo'n voorstander van BeniUI of ElvUI etc, slechte ervaring mee in het verleden denk :-(

• sjaak88
Ben nu level 101 als shadow priest. Verkeerde keuze gemaakt for sure zeg...
Geef mij maar de oude shadow terug en wat een ramp zeg zonder voidform, dan doe je echt totaal geen damage.

Zie ik de DH van vriend van mij die killt gewoon 10x zo snel... Shadow heeft echt nog wat buffs nodig, zo spelen is echt een ramp xD

Voor de rest wel erg mooi gemaakt allemaal weer hoor, en erg wennen op begin met alle nieuwe of veranderde talents en abilities.

Ps, als iemand interesse heeft in z'n WoW code, niet de beta, dan hoor ik het wel. Heb er nog genoeg ;)

• Rhain
Kun je nog voordelen halen uit meerdere accounts?

Enige voordeel wat ik soms denk; f*ck it, ik begin helemaal opnieuw, steek al m'n tijd en energie in 1 character.. and 1 character only!

.. maar och.. waarom..

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 23:55

Chris van der G

Tailchakra

DidierB schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:41:
[...]

Hammers up! Wij hebben pas de EU charter van The Hammer Squad aangemaakt onder toestemming van Towelliee, op Silvermoon! Moeten even in contact komen met de EU mods zodat zij erin komen en dan kunnen we leden gaan pompen :)

EDIT: ricom held van de dag! Legion kan beginnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Chris van der G op 27-05-2016 18:03 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Chris van der G schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:48:
[...]

Hammers up! Wij hebben pas de EU charter van The Hammer Squad aangemaakt onder toestemming van Towelliee, op Silvermoon! Moeten even in contact komen met de EU mods zodat zij erin komen en dan kunnen we leden gaan pompen :)

EDIT: ricom held van de dag! Legion kan beginnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Graag gedaan ;)

• Lanithro
Nedje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:38:
Hoera! Vanochtend van Tweakers bericht had, ik mag met nog iemand op 1 Juni naar de voorpremiere! #helegroteblij

énorm veel zin in!
Ik mag Maandagavond al bij Pathé Arena. Kaartjes gewonnen via de officiële Facebook pagina. Vraag me af of ik dan ook die shizzle krijg.

Man, ik vis bij elke wedstrijd achter het net lol
Deze maand maar geen Staatlot kopen.

Vriend van me heeft key gekregen en gaat hem niet gebruiken omdat hij niet gespoilerd wil worden.
Dat snap ik.

Wilde de key niet aan mij geven.
Dat snap ik niet 8)7

We spelen WoW sinds 2005 samen hehe

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:08:

Vriend van me heeft key gekregen en gaat hem niet gebruiken omdat hij niet gespoilerd wil worden.
Dat snap ik.

Dat snap ik niet 8)7

Ik zag mijn account al een beta heeft, als ik de key los had gaf ik hem wel weg :).

Ben inmiddels al een jaar offline, ook sinds 2005 aanwezig :+.

De film is voor mij de enige warcraft ervaring weer :P

• Lanithro
Iusedto schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:08:

Dat snap ik.

Dat snap ik niet 8)7

Hahaha dan ben ik Guus geluk en jij Donald Duck. Ik win namelijk regelmatig wat en jij niets....

• DidierB

DidierB

Wat een heerlijke class is de demon hunter. Snel. Mega dps en ziet er geweldig uit met die tattoos en verschillende blades.
Mektheb schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:16:
[...]

Ik zag mijn account al een beta heeft, als ik de key los had gaf ik hem wel weg :).

Ben inmiddels al een jaar offline, ook sinds 2005 aanwezig :+.

De film is voor mij de enige warcraft ervaring weer :P
Ik krijg wel eens het idee dat Blizzard accounts met een frozen subscription eerder tagged voor een beta dan actieve accounts... een soort lokroep... O-)

Deze ochtend maar eens beetje verder met m'n Demon Hunter. Ik vind het leuk om te spelen, maar krijg er toch wel een beetje een OP gevoel bij om eerlijk te zijn. Echter kan ik daar nog geen harde uitspraken over doen, aangezien ik nog geen enkele van de andere classes geprobeerd heb.

• Raptar
Oef, met een Pathé Unlimited card (heb ik toevallig) kan je jezelf oneindig gratis WoW accounts cadeau doen. Niet helemaal de bedoeling en slecht ingecalculeerd van Pathé. Persoonlijk zal ik er geen misbruik van maken, hoop dat andere dit ook niet doen.

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:42
Hoi,

Heeft er iemand toevallig een code over die hij niet gebruikt van de Pathé? Een vriend van mij wil ook beginnen met spelen.

Alvast bedankt
marijnvtg schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:50:
Kun je nog voordelen halen uit meerdere accounts?

Enige voordeel wat ik soms denk; f*ck it, ik begin helemaal opnieuw, steek al m'n tijd en energie in 1 character.. and 1 character only!

.. maar och.. waarom..
Wanneer je een nieuw account wilt hebben, kan je natuurlijk gebruik maken van recruit a friend optie. Dan krijg je uiteindelijk een Mount of een pet als het nieuwe account voor drie maanden betaalt. En daarnaast zorgt het er voor dat je rete snel kan levelen... en levels aan elkaar kunt geven... (je zou het eens op kunnen zoeken)

En natuurlijk wat je zegt: Schone Lei... :)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:33
RustStorm schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:12:
[...]

Ik krijg wel eens het idee dat Blizzard accounts met een frozen subscription eerder tagged voor een beta dan actieve accounts... een soort lokroep...
Best mogelijk, ik heb ook toegang tot de beta en ik speel al een hele poos niet meer.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Drops
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-12-2023
Ben eerlijk gezegd deels 'blij' dat ik geen beta heb deze keer. Bij WoD en Cata was de lol er vrij snel af (deels) door het vele spelen op de beta en aplha toen.
Wel al pre-order gedaan zo blijft het weer een keer echt vers als het uitkomt voor mij.

Alles heeft zijn voor en nadelen , intussen maar vast gold farmen zit alweer bijna op 500k gold , wat vast snel minder zal worden als Legion uit komt.
Ik zou er ook niet echt rouwig om zijn als je geen beta invite hebt gekregen deze beta-periode voor Legion. Het zorgt er, hoe je het ook wendt of keert, voor dat de release minder fun is.

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Drops schreef op zondag 29 mei 2016 @ 02:47:
Alles heeft zijn voor en nadelen , intussen maar vast gold farmen zit alweer bijna op 500k gold , wat vast snel minder zal worden als Legion uit komt.
Sinds een paar weken zijn we hier weer begonnen na een stop sinds het begin van Cata.
Al jaren niet meer gespeeld dus en druk bezig om voor te bereiden voor Legion om daar weer te kunnen gaan raiden voor, hopelijk, 1 avond per week. Ideaal en tegelijk nog progressie ook.

Maar wat is nu eigenlijk heden ten dagen een goede manier om gold te farmen?
Ik zit nu op 18k en ik wil graag nog wat uitbreiden voordat het zover is.

• Uhmmie
RustStorm schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:11:
Ik zou er ook niet echt rouwig om zijn als je geen beta invite hebt gekregen deze beta-periode voor Legion. Het zorgt er, hoe je het ook wendt of keert, voor dat de release minder fun is.
Ik denk dat het ook heel erg ligt aan wat je in de beta doet. Ik gebruik voornamelijk de beta altijd om alle class changes te testen... En dan deze keer toevallig wel door de DH intro heen gespeeld (maar dat was ook alleen zodat ik de class kon bekijken). Ik probeer altijd bij het questen uit de buurt te blijven, aangezien ik dat stukje graag voor de launch bewaar (dan ga ik al 5 tot 10x door het questen heen :P).

• Grompie
sjaak88 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:47:
Ben nu level 101 als shadow priest. Verkeerde keuze gemaakt for sure zeg...
Geef mij maar de oude shadow terug en wat een ramp zeg zonder voidform, dan doe je echt totaal geen damage.

Zie ik de DH van vriend van mij die killt gewoon 10x zo snel... Shadow heeft echt nog wat buffs nodig, zo spelen is echt een ramp xD

Voor de rest wel erg mooi gemaakt allemaal weer hoor, en erg wennen op begin met alle nieuwe of veranderde talents en abilities.
Vraag mij af of het ook niet komt door de gear die je krijgt bij het starten. Ilvl680 met echte bijna geen stats.
Zou graag eens zien wat voor damage ik zou doen met men huidige 735+ gear.

• skassie

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Je moet indd alles doen om maar in die void vorm te komen, gelukkig zit er een self heal in anders liep het vaak wel anders af ;)
Afgelopen weekend nog wat specs zitten testen.

De ret paladin vind ik op dit moment nog zwaar underpowered. Met de meeste andere classes loop je er redelijk eenvoudig doorheen maar de ret paladin staat dan nog de mob te kietelen.
De prot warrior was niet mijn ding kwam ik weer achter. Blood DK (net als Frost) vliegt overal doorheen zonder enige moeite. Elemental shaman zit er weer precies tussen in. Dus die lijkt redelijk goed te zijn.

• Vegetto
is er toevallig nog een "held" die een bioscoop code voor mij heeft, pathe lijkt niet te reageren en maatje en ik gaan naar THE movie, willen graag ook weer eens wow oppakken met een nieuw account.. thnx alvast :-)

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Drops schreef op zondag 29 mei 2016 @ 02:47:
Ben eerlijk gezegd deels 'blij' dat ik geen beta heb deze keer. Bij WoD en Cata was de lol er vrij snel af (deels) door het vele spelen op de beta en aplha toen.
Wel al pre-order gedaan zo blijft het weer een keer echt vers als het uitkomt voor mij.

Heb je nog tips voor goede gold farm spots? Ben ook maar s even bezig mijn gold omhoog te pompen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.