Ik betwijfel of die action camera praktisch gaat worden, maar het ziet er in ieder geval wel erg tof uit. Ben bang dat je wel erg veel overzicht gaat verliezen.
Wat ik denk is dat je bij de een aantal bioscopen een tegoedbon krijgt om het bij bol te kunnen bestellenKetho schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:36:
Als het hier nog niet staat, Warlords of Draenor is nu in de base game verwerkt.
http://www.mmo-champion.c...vie-Footage-and-Interview
https://eu.battle.net/shop/en/product/game/wow
Het zal wel te maken hebben met de Warcraft Movie promotion
Maar ik vraag me wel af, hoe gaan ze dan tickets verkopen via bol.com![]()
![]()
Wat ze wel verkopen is de blu-ray/dvd, maar die is pas eind september beschikbaar
[...]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Toch maar weer een maandje subscription genomen.
Wil een Arms warrior gaan levelen aan Ally kant (Silvermoon)
Na 12 jaar Horde maar eens wat anders proberen
FUMES et CARNES
Cool, ben sinds ook niet al te lange tijd begonnen op SilvermoonIusedto schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:44:
Alvast veel plezier!
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Natuurlijk wel voor gnome gaan, er zijn al teveel humansIusedto schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:44:

[ Voor 20% gewijzigd door Carthrax op 20-05-2016 13:49 ]
EeeeewwwwwCarthrax schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Natuurlijk wel voor gnome gaan, er zijn al teveel humans
Ik vind Gnomes echt verschrikkelijk lol
Snap absoluut niet dat mensen zo iets willen spelen.
FUMES et CARNES
Mij lijkt human helemaal niets.Iusedto schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Eeeeewwwww
Ik vind Gnomes echt verschrikkelijk lol
Snap absoluut niet dat mensen zo iets willen spelen.
een "fantasy" game en dan ga je als human spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als het zou kunnen dan waren al mijn alliance chars gnomes
Maar helaas helaas. Gelukkig kan ik mijn hunter straks om batterijen naar gnome.
Maar helaas helaas. Gelukkig kan ik mijn hunter straks om batterijen naar gnome.
Wel even beter lezen hoorPykow schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:56:
[...]
Mij lijkt human helemaal niets.
een "fantasy" game en dan ga je als human spelen
Speel al 12 jaar Horde dus ik speelde alles behalve Human hehe
Maar bij de Alliance vind ik Human (soms Worgen) wel het enige speelbare ras.
De rest is imo bagger
FUMES et CARNES
/eens
Female Draenei/Nelf gaan nog, de rest is verschrikkelijk. Vooral Worgen. Human echt enige race die er goed uitzien.
In Legion krijgt Human ook nog eens herziene racial. 2% secondary stats van alle bronnen.
Female Draenei/Nelf gaan nog, de rest is verschrikkelijk. Vooral Worgen. Human echt enige race die er goed uitzien.
In Legion krijgt Human ook nog eens herziene racial. 2% secondary stats van alle bronnen.
Gnome hunters! Kan niet wachten, maar gelukkig begint volgende week Overwatch op 24 mei 01.00 lokale tijd
Worgen is te doen voor een druid maar dan heb je het wel gehad.
Zelf heb ik op Horde wel een goede mix maar heb wel 3 female orc chars, DK,warrior en warlock.
Weet je wat mijn perfecte (onmogelijke) combinatie zou zijn die ik direct zou gaan mainen ?
......Undead Paladin
Zelf heb ik op Horde wel een goede mix maar heb wel 3 female orc chars, DK,warrior en warlock.
Weet je wat mijn perfecte (onmogelijke) combinatie zou zijn die ik direct zou gaan mainen ?
......Undead Paladin

FUMES et CARNES
Welnee joh! Leuk even alliance proberen.. voor een paar levels.. mss tot 10, 20, max 30.. Om nog eens te kijken en te denken, boooorrring! Daarna snel terug naar horde...Iusedto schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:44:
Dat heb ik dus na 10 jaar Horde, boring! Lekker weg uit die tentenkampen met wat palen, skulls en doeken dat ze cities en garrison noemen
Dat dacht ik vorige week exact t zelfde. 10 jaar horde idem, tijd om tot aan legion mss even de alliance kant te bewandelen.. 's avonds 2 uur lang alliance characters aan zitten maken, maar kwam er niet uit. Ja na 2 uur.. Een orc shaman aangemaakt, want die had ik nog nietKaap schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:06:
Dat heb ik dus na 10 jaar Horde, boring! Lekker weg uit die tentenkampen met wat palen, skulls en doeken dat ze cities en garrison noemen

Maar je houdt het nog vol aan alliance zijde? Skulls en doeken maken plaats voor grijze muren en guards met blauw/gele gear en leeuwenkoppen
Al zit ik nu naar een ander uitstapje tot aan Legion te kijken.. niet alliance.. niet horde.. maar Witcher 3. Zijn er hier nog peops die de game ook even als 'uitstapje' of nog steeds spelen en dit aan/afraden?
[ Voor 13% gewijzigd door Rhain op 20-05-2016 15:12 ]
In Legion is er godzijdank geen Garrison meer dus die voor-of nadelen maken niet meer uit
FUMES et CARNES
Orderhalls zijn soort van garrison mission table lite
Wat is een leuke/goede realm voor Horde?
Ik ben al jaren alli, en wil eens voor Legion beginnen met een Horde (mogelijk zelfs mainen).
Het liefst ook met een NL guild!
Oh nvm. Ik ga eens kijken op Ragnaros
Ik ben al jaren alli, en wil eens voor Legion beginnen met een Horde (mogelijk zelfs mainen).
[ Voor 12% gewijzigd door Ryur op 20-05-2016 16:45 ]
Zijn er die spelen op Defias Brotherhood realm met een beetje een active guild, zit momenteel in de tweakers guild maar daar is nooit iemand op online
De action camera is wel optioneel gelukkig, die kan je zelf handmatig aanzettenZalaroth schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:08:
Ik betwijfel of die action camera praktisch gaat worden, maar het ziet er in ieder geval wel erg tof uit. Ben bang dat je wel erg veel overzicht gaat verliezen.
/console ActionCam full
basic - Basic ActionCam
full - All action cam features on
off - Disable action cam features
default - Default ActionCam settings
Daar ging ik sowieso wel van uit. Gaat me er meer om dat het heel vet is, maar dat je het niet 'kan' gebruiken omdat je jezelf anders benadeeld. Dan zijn dit soort toevoegingen totaal nutteloos imo, ondanks dat het mooi en awesome is..
Hahaha, na 4 maanden break nog eens terug een paar bg's gedaan en de horde suckt nog steeds in randoms...
Ik stond bovenaan de score (aan horde's kant) en dat na 4 maand niet spelen...
Echt, de mensen snappen nog steeds niet de basis tactieken voor een bg.
Grappig hoe randoms worden geïnterpreteerd. Want ik durf je met zekerheid te zeggen dat Alliance spelers exact hetzelfde zeggen: "damn, alliance sucks in random BGs!"...Benosa schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:22:
Hahaha, na 4 maanden break nog eens terug een paar bg's gedaan en de horde suckt nog steeds in randoms...
9lives.be heeft een beta key contest. Succes!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Heb laatst ook geprobeerd te rerollen naar Horde, resultaat: geen succes. Ben ooit begonnen op Horde, zo'n 3 jaar lang gespeeld. Dit was tijdens TBC, een top tijd. Orgrimmar was bijvoorbeeld naar mijn mening toen veel imposanter, het voelde echt groots. Het "nieuwe" Orgrimmar is hier niks bij vergeleken als je het mij vraagt, zeker niet als je het met Stormwind vergelijkt. Stormwind voelt nog echt als een stad aan en heeft een bepaalde "romantiek" in de straten hangen, het is echt meeslepend. Het voelt ook nog echt groots. Orgrimmar speelt zich meer op het upper level af, waardoor je bijna niks van de straten meemaakt. Na 8 jaar Alliance gespeeld te hebben voelt het onmogelijk aan om terug te gaan.
Naast dat zijn de stadjes/dorpjes die je als Alliance tegenkomt vele malen leuker vind ik. Het is gewoon allemaal wat meer verzorgd, voelt sterker aan en het lijkt gezelliger. Wel vind ik de quests aan de Horde kant over het algemeen leuker en minder repetitief/grind-achtig. De garrison (toch een belangrijk ding deze expansion) van de Alliance wint ook op alle fronten, Shadowmoon Valley killed sowieso alles. Dit gebied geeft echt het ouderwetse WoW gevoel en het voelt echt fantasy aan, zoals het bij een game als WoW hoort.
De rebuild van het park van Stormwind doet de stad trouwens ook erg goed! Je raadt het waarschijnlijk al: ik was erg snel terug aan de Alliance kant. Momenteel rustig een mage aan het levelen in een Nederlandse guild, Divine Dutchies. Kan het alleen maar aanraden, leuk en gezellig!
Naast dat zijn de stadjes/dorpjes die je als Alliance tegenkomt vele malen leuker vind ik. Het is gewoon allemaal wat meer verzorgd, voelt sterker aan en het lijkt gezelliger. Wel vind ik de quests aan de Horde kant over het algemeen leuker en minder repetitief/grind-achtig. De garrison (toch een belangrijk ding deze expansion) van de Alliance wint ook op alle fronten, Shadowmoon Valley killed sowieso alles. Dit gebied geeft echt het ouderwetse WoW gevoel en het voelt echt fantasy aan, zoals het bij een game als WoW hoort.
De rebuild van het park van Stormwind doet de stad trouwens ook erg goed! Je raadt het waarschijnlijk al: ik was erg snel terug aan de Alliance kant. Momenteel rustig een mage aan het levelen in een Nederlandse guild, Divine Dutchies. Kan het alleen maar aanraden, leuk en gezellig!
[ Voor 8% gewijzigd door Raptar op 20-05-2016 22:25 ]
Hey!Raptar schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:22:
Heb laatst ook geprobeerd te rerollen naar Horde, resultaat: geen succes. Ben ooit begonnen op Horde, zo'n 3 jaar lang gespeeld. Dit was tijdens TBC, een top tijd. Orgrimmar was bijvoorbeeld naar mijn mening toen veel imposanter, het voelde echt groots. Het "nieuwe" Orgrimmar is hier niks bij vergeleken als je het mij vraagt, zeker niet als je het met Stormwind vergelijkt. Stormwind voelt nog echt als een stad aan en heeft een bepaalde "romantiek" in de straten hangen, het is echt meeslepend. Het voelt ook nog echt groots. Orgrimmar speelt zich meer op het upper level af, waardoor je bijna niks van de straten meemaakt. Na 8 jaar Alliance gespeeld te hebben voelt het onmogelijk aan om terug te gaan.
Alliance lijkt me idd ook wel heel leuk, speel nu al 9 jaar horde
Ik ben op zoek naar een nieuwe realm en een nieuwe nl/be guild. Is Divine Dutchies een gezellige guild?
En zijn er veel mensen online? Ik heb graag een grote actieve guild waar altijd wel iets gebeurd. Bg's, dungeons, raids, ...
Hoor het graag!
Je bent welkom in de guild 'Flying Dutchmen'Ryur schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:45:
Wat is een leuke/goede realm voor Horde?
Even weer ontopic, wilde deze week toch echt de 60 aantikken met me tauren druid healer. Helaas getroffen door een buikgriep
Ik moet toch maar eens kijken naar professions 
Ben nu level 52 en nog geen enkele profession gebruikt.
Ik heb nu bijna heel Kalmidor gehad.
Ik zit nu in Winterspring en ga daarna kijken hoe ik in Silithus of Un goro crater kan komen.
Daar kan ik dan weer tot level 60 doorgaan en daarna naar dragonblith ofzo.
ook nog geen raids of dungeons gedaan.
Het levelen is al leuk zat
Ben nu level 52 en nog geen enkele profession gebruikt.
Ik heb nu bijna heel Kalmidor gehad.
Ik zit nu in Winterspring en ga daarna kijken hoe ik in Silithus of Un goro crater kan komen.
Daar kan ik dan weer tot level 60 doorgaan en daarna naar dragonblith ofzo.
ook nog geen raids of dungeons gedaan.
Het levelen is al leuk zat
[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 21-05-2016 19:45 ]
Gezellig is het daar zeker ja, vrij actieve guild chat en altijd aardig wat mensen online. Ze raiden ook Mythic (5/13 nu uit m'n hoofd). Als je ambitieus bent, op end-game nog wat wilt zit je hier dus ook goed. Of ze ook PvPen weet ik niet, zou je zelf even moeten navragen aan iemand van de lead.Benosa schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:41:
[...]
Hey!
Alliance lijkt me idd ook wel heel leuk, speel nu al 9 jaar horde
Ik ben op zoek naar een nieuwe realm en een nieuwe nl/be guild. Is Divine Dutchies een gezellige guild?
En zijn er veel mensen online? Ik heb graag een grote actieve guild waar altijd wel iets gebeurd. Bg's, dungeons, raids, ...
Hoor het graag!
Ze hebben ook nog een TS server die volgens mij aardig druk is, dit weet ik alleen van horen zeggen, zelf ben ik er nog nooit geweest. Hoe dan ook: het is het zeker waard.
Nog iemand die een Ghastly Charger voor me wil kopen?
Ik betaal er 1.8 miljoen goud voor, dat zijn ongeveer 20 gametime tokens.
Ik betaal er 1.8 miljoen goud voor, dat zijn ongeveer 20 gametime tokens.
Iemand al wat gehoord of gewonnen?RustStorm schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:44:
[...]
Grappig hoe randoms worden geïnterpreteerd. Want ik durf je met zekerheid te zeggen dat Alliance spelers exact hetzelfde zeggen: "damn, alliance sucks in random BGs!"...![]()
9lives.be heeft een beta key contest. Succes!
Nog niet, maar dan moet je ook het antwoord wel goed hebben natuurlijk. Z'n bijnaam is toch Ravager of Worlds? Ook heb ik zo'n gevoel dat ik er aardig naast zat met de schatting "hoeveel mensen hebben het antwoord goed?"
We will see.
Haha ja die had ik ook ingevuld en mijn schatting was 10.000 mjah of dat goed is...
Hoop dat iemand gewonnen heeft! zou top zijn
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Jeuj Beta via 9lives.be

je krijgt hem btw via een PM op je 9lives account

Ik heb destijds niet gekeken en de wedstrijd is nu niet meer te bekijken, maar wat was de vraag?Raptar schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:18:
[...]
Nog niet, maar dan moet je ook het antwoord wel goed hebben natuurlijk. Z'n bijnaam is toch Ravager of Worlds? Ook heb ik zo'n gevoel dat ik er aardig naast zat met de schatting "hoeveel mensen hebben het antwoord goed?"
We will see.
Yay! Grats man!BdeBird schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:33:
Jeuj Beta via 9lives.be![]()
![]()

Geen idee hoe ik het voor elkaar krijg maar zodra er een beta begint krijg ik altijd direct toegang.
Ik ben geen streamer en eigenlijk gewoon super casual.
Heb vroeger wel veel geraid op betas met The Legacy @ Mazrigos.
Ik ben geen streamer en eigenlijk gewoon super casual.
Heb vroeger wel veel geraid op betas met The Legacy @ Mazrigos.
Hallo ik kom hier ook even buurten 
Mijn armory: http://eu.battle.net/wow/...avencrest/Xurple/advanced
De hype voor Legion is groot! moet alleen nog even beslissen wat ik als alt ga spelen
Warlock zag er redelijk saai uit, misschien dat ik voor Mage ga.
De hype voor Legion is groot! moet alleen nog even beslissen wat ik als alt ga spelen
Soh, jij heb er ook al een paar uurtjes inzitten ziet ik welFoxpat schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:11:
De hype voor Legion is groot! moet alleen nog even beslissen wat ik als alt ga spelenWarlock zag er redelijk saai uit, misschien dat ik voor Mage ga.
Holy crap, dat ziet er wel goed uit zeg.Foxpat schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:11:
De hype voor Legion is groot! moet alleen nog even beslissen wat ik als alt ga spelenWarlock zag er redelijk saai uit, misschien dat ik voor Mage ga.
Afgelopen weekend even in de beta wat mechanische pets getemd.
Bij de Farstrider Lodge in Loch Modan zitten een strider en een battle chicken dus die even in de verzameling gezet en daarna doorgegaan naar Gnomeregan voor Friender. Een mechanische hond, geweldige looks en niet teveel lawaai.
Helaas had deze niet veel health dus snel ingewisseld voor de kip en die deed prima zijn best.
Ik kijk al uit naar het temmen van deze pets. Leuke nieuwe toevoeging.
Bij de Farstrider Lodge in Loch Modan zitten een strider en een battle chicken dus die even in de verzameling gezet en daarna doorgegaan naar Gnomeregan voor Friender. Een mechanische hond, geweldige looks en niet teveel lawaai.
Helaas had deze niet veel health dus snel ingewisseld voor de kip en die deed prima zijn best.
Alleen gnomes kunnen dat toch? Of kunnen ook alle andere hunter races dat? Heb me er eigenlijk niet al te ver in verdiept en niet veel over gelezen om niet te veel te spoilen voor mezelf. (daarom is de beta een zege en een kwelling tegelijkertijd...)Carthrax schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:33:
Afgelopen weekend even in de beta wat mechanische pets getemd.
Op dit moment alleen gnomes indd. Die kunnen dat "out of the box". Andere rassen kunnen het leren maar volgens mij zit dat nog niet in de beta.RustStorm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:37:
[...]
Alleen gnomes kunnen dat toch? Of kunnen ook alle andere hunter races dat? Heb me er eigenlijk niet al te ver in verdiept en niet veel over gelezen om niet te veel te spoilen voor mezelf. (daarom is de beta een zege en een kwelling tegelijkertijd...)
Inderdaad een groot nadeel van de beta, ik wil wel verder met levelen maar wil ook niet alles voor mijzelf al spoilen dus dan maar wat aankloten, talents uitproberen etc.
Verwijderd
Twijfels, ik wil in Legion wel weer Mythic raiden. De huidige groep waar ik in WoD mee heb geraid is uberhaupt maar 18 man en daarvan zijn er hooguit 8 die Mythic willen en/of kunnen raiden.
In WotLK was het nog makkelijk, we hadden 30 man die Heroic aan kon en clearde. In Cata deden we 10 mans Heroic en in MoP hebben we de guild moeten herbouwen en hebben we uberhaupt niet aan Heroic kunnen denken. In Warlords kwamen wat oude spelers terug en hadden we 10 mans heroic kunnen doen. Helaas werd het mythic en hadden we ineens 20 man nodig
Lekker hoor Blizzard 
Eens kijken of ik ziin heb in een recruitment drive om het raid team uit te breiden met een man of 15 die na de heroic raids Mythic progress willen doen.
In WotLK was het nog makkelijk, we hadden 30 man die Heroic aan kon en clearde. In Cata deden we 10 mans Heroic en in MoP hebben we de guild moeten herbouwen en hebben we uberhaupt niet aan Heroic kunnen denken. In Warlords kwamen wat oude spelers terug en hadden we 10 mans heroic kunnen doen. Helaas werd het mythic en hadden we ineens 20 man nodig

Eens kijken of ik ziin heb in een recruitment drive om het raid team uit te breiden met een man of 15 die na de heroic raids Mythic progress willen doen.
De vraag was "wat is de bijnaam van Sargeras?" Ze gaven daarbij een link naar een artike van een hunzelf, hier zou de bijnaam in moeten staan. De enige bijnaam die ik kon vinden in dat artikel was "Ravager of Worlds", deze naam kwam ik alleen niet tegen op WoWPedia etc.icemotion schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:39:
[...]
Ik heb destijds niet gekeken en de wedstrijd is nu niet meer te bekijken, maar wat was de vraag?
Hoe dan ook, ik heb nog steeds niks ontvangen. Nu maar weer duimen dat ik dinsdag bij het WoWhead contest word uitgeloot.
Haha ja, aantal uurtjesmarijnvtg schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Soh, jij heb er ook al een paar uurtjes inzitten ziet ik wel. Niet met je hunter verder?
Hmm de titels die mij het eerste te binnen schieten zijn vooral;Raptar schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:20:
[...]
De vraag was "wat is de bijnaam van Sargeras?" Ze gaven daarbij een link naar een artike van een hunzelf, hier zou de bijnaam in moeten staan. De enige bijnaam die ik kon vinden in dat artikel was "Ravager of Worlds", deze naam kwam ik alleen niet tegen op WoWPedia etc.
Hoe dan ook, ik heb nog steeds niks ontvangen. Nu maar weer duimen dat ik dinsdag bij het WoWhead contest word uitgeloot.
The Destroyer / The destroyer of worlds en The fallen
Dit lijstje vind ik op een Wow wiki;
Dark Titan
Fallen Titan
God of Fel and Flame
The Daemon Lord
The Destroyer
The Destroyer of Worlds
The Evil One
The Fallen
The Great Enemy of All Life
The Great One
The Ravager of Worlds
Dus daar staat ie wel tussen, maar in de meeste dingen die ik zie is Destroyer of worlds vaker in gebruik..
Wel interessant dat ik merk dat ik nu "vast" zit als het om het levelen gaat in Legion... Word niet echt goed in de juiste richting gedirigeerd... Nou ja, geeft ook eigenlijk niks
Bijna level 60. Zit nu in silituhs en daarna moet ik ff kijken waar ik naar toe ga.
Veel op de normale map kijken dan zie je vaak waar je heen moet. De mini map laat je in de beta regelmatig in de steek. Ik weet niet welk gebied je aan het testen bent maar vooral Highmountain heeft hier wel last van.RustStorm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:32:
Wel interessant dat ik merk dat ik nu "vast" zit als het om het levelen gaat in Legion... Word niet echt goed in de juiste richting gedirigeerd... Nou ja, geeft ook eigenlijk niks
[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 24-05-2016 07:50 ]
Als ik mij goed kan herinneren heb ik ook niets gezien op de world map... or normale map whatsoever...Carthrax schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:49:
[...]
Veel op de normale map kijken dan zie je vaak waar je heen moet. De mini map laat je in de beta regelmatig in de steek. Ik weet niet welk gebied je aan het testen bent maar vooral Highmountain heeft hier wel last van.
Ben in het meest rechter gebied van Legion begonnen, die sprak mij enigszins het meest aan. En nu word ik nergens heen gestuurd... Dus zou ook niet weten ho eik in de andere gebieden kan komen.
Ah Stormheim, als je dan die eerste questen daar hebt gedaan op die neergestorte luchtschepen dan stuurt hij je door een grot in. Maar in dat gebied waren redelijk veel quest bugs, ik had daar een missie die niet verder ging dus 20 man om het object heen maar er gebeurde niets.RustStorm schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:23:
[...]
Als ik mij goed kan herinneren heb ik ook niets gezien op de world map... or normale map whatsoever...
Ben in het meest rechter gebied van Legion begonnen, die sprak mij enigszins het meest aan. En nu word ik nergens heen gestuurd... Dus zou ook niet weten ho eik in de andere gebieden kan komen.
Wil je naar een ander gebied gewoon naar je class hall gaan en daar op de map een ander gebied kiezen en klaar
Mocht je wel verder komen in Stormheim, als je bij een grote hal komt met meerdere grote beelden daar binnen in, niet naar binnen gaan totdat je alle benodigde quests hebt gedaan anders insta death. Found out the hard way!
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 24-05-2016 10:39 ]
Het hele gebied heb ik af! Heb de achievement gehaald in ieder geval. Maar om een of andere vage reden kan ik dus die map niet meer terugvinden in m'n class hall... misschien toch maar even beter m'n ogen gebruiken... haha... doh!Carthrax schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Ah Stormheim, als je dan die eerste questen daar hebt gedaan op die neergestorte luchtschepen dan stuurt hij je door een grot in. Maar in dat gebied waren redelijk veel quest bugs, ik had daar een missie die niet verder ging dus 20 man om het object heen maar er gebeurde niets.
Wil je naar een ander gebied gewoon naar je class hall gaan en daar op de map een ander gebied kiezen en klaar
Mocht je wel verder komen in Stormheim, als je bij een grote hal komt met meerdere grote beelden daar binnen in, niet naar binnen gaan totdat je alle benodigde quests hebt gedaan anders insta death. Found out the hard way!
Warlock? Die class hall is nogal groot en onoverzichtelijkRustStorm schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Het hele gebied heb ik af! Heb de achievement gehaald in ieder geval. Maar om een of andere vage reden kan ik dus die map niet meer terugvinden in m'n class hall... misschien toch maar even beter m'n ogen gebruiken... haha... doh!
Demon Hunter.Carthrax schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:49:
[...]
Warlock? Die class hall is nogal groot en onoverzichtelijk
Zelfde probleem hier, raid team gemigeerd net voor MoP omdat onze server redelijk dood is en we zijn opnieuw begonnen in WoD met nieuwe groep, veel mensen die nieuw zijn in raiden en nog steeds moeite hebben met normal.. pug daar om maar HC,Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:44:
Twijfels, ik wil in Legion wel weer Mythic raiden. De huidige groep waar ik in WoD mee heb geraid is uberhaupt maar 18 man en daarvan zijn er hooguit 8 die Mythic willen en/of kunnen raiden.
In WotLK was het nog makkelijk, we hadden 30 man die Heroic aan kon en clearde. In Cata deden we 10 mans Heroic en in MoP hebben we de guild moeten herbouwen en hebben we uberhaupt niet aan Heroic kunnen denken. In Warlords kwamen wat oude spelers terug en hadden we 10 mans heroic kunnen doen. Helaas werd het mythic en hadden we ineens 20 man nodigLekker hoor Blizzard
En hoop voor Legion dat er meer oude leden terug komen waardoor we ieder geval naar HC kunnen met guild. Probleem is dat onze server erg dood is qua PVE zijn maar 2 raid guilds aan de alliance kant die nog bestaan.
Verwijderd
En, official blizzard beta giveaway -> http://blizz.ly/LegionBetaEN Wens jullie allen succes!
Is dit legaal ?
Zie niets op de officiele site
Zie niets op de officiele site
FUMES et CARNES
Verwijderd
Via de officiele WoW Facebook page gekomen. https://www.facebook.com/WorldofWarcraft.eu/ halfuutje geleden gepost.
ah ok, thx
Heb geen facebook dus vandaar lol
Heb geen facebook dus vandaar lol
FUMES et CARNES
Juist degene die ik niet zo uit mijn hoofd weetRustStorm schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:53:
[...]
Demon Hunter.Wilde ik graag even proberen... dus mocht je het weten, ik hou me aanbevolen.
Het is raar, want ik heb het idee dat de eerste keer dat ik die "map" gebruikte op de plek was waar ik nu alleen missies kan selecteren...Carthrax schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:49:
[...]
Juist degene die ik niet zo uit mijn hoofd weetIk kijk straks als ik weer thuis ben ook wel even. Ben nu nieuwsgierig.

Oke... ben thuis... en te dom voor woorden: maar het is een tabje, waar ik de missies voor followers ook kan selecteren....

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 24-05-2016 16:29 ]
MMO-Champion doet nu ook een beta key giveaway. Hoef je geen Facebook voor te hebben, alleen even je account syncen met hun services (dit is 100% veilig en heeft meer voordelen). De uitdaging daarentegen is niet echt een uitdaging...... het enige wat je hoeft te doen is Illidan killen. Voorwaarden hier:
http://www.mmo-champion.c...eaway-Week-1-Get-Prepared!
Good luck!
http://www.mmo-champion.c...eaway-Week-1-Get-Prepared!
Good luck!
Die site staat niet geregistreerd op Blizzard Entertainment en ook die Facebook-pagina is volgens mij niet officieel. Kan er naast zitten, maar ik zou erg uitkijken met dat soort sites.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:10:
En, official blizzard beta giveaway -> http://blizz.ly/LegionBetaEN Wens jullie allen succes!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Even een tip, was zelf ook even in de war. Vandaag is het kazzak reset day, denk dat meer hier op het forum wel even langs gaan om die op de kop te tikken voor de wekelijkse kill. Vooral omdat het makkelijk een groep is te vinden via de custom groep vinden optie.
Op de eerste Alliance char en eerste Horde char die je vandaag in aan het loggen bent zit het film kado pakketje. Het is account bind, die char moet het maar doorsturen naar de char die het kan gebruiken.
Dacht dat ik geen pakketje had, maar toen ik chat las was ik al op 4e char Kazzak aan het doen
En nu even mopperen aan. Nu ik het ingame zie. De staf is verreweg het mooiste item van de 4. Als je loopt zie je zelfs de doodskopjes bewegen. Maar mijn chars zitten voornamelijk aan de Alliance kant.
Persoonlijk vind ik het 1h zwaard en schild van de Alliance ronduit saai. Op schaal van 1 tot 10 zitten die ergens tussen de 4 en 5 in gevoelsmatig. De horde 1h axe had Blizzard makkelijk iets mooier kunnen uitvoeren, maar nog steeds is die stukken beter dan het Alliance materiaal, een 7. Maar in herhaling vallende, die staf, 10+. Daar is duidelijk veel aandacht en tijd ingestoken.
Waarom niet voor alles classes een kadootje gemaakt. Ja, ja, ik weet het straks hebben we allemaal class unieke wapens, maar toch. Mopperen uit
Op de eerste Alliance char en eerste Horde char die je vandaag in aan het loggen bent zit het film kado pakketje. Het is account bind, die char moet het maar doorsturen naar de char die het kan gebruiken.
Dacht dat ik geen pakketje had, maar toen ik chat las was ik al op 4e char Kazzak aan het doen
En nu even mopperen aan. Nu ik het ingame zie. De staf is verreweg het mooiste item van de 4. Als je loopt zie je zelfs de doodskopjes bewegen. Maar mijn chars zitten voornamelijk aan de Alliance kant.
Persoonlijk vind ik het 1h zwaard en schild van de Alliance ronduit saai. Op schaal van 1 tot 10 zitten die ergens tussen de 4 en 5 in gevoelsmatig. De horde 1h axe had Blizzard makkelijk iets mooier kunnen uitvoeren, maar nog steeds is die stukken beter dan het Alliance materiaal, een 7. Maar in herhaling vallende, die staf, 10+. Daar is duidelijk veel aandacht en tijd ingestoken.
Waarom niet voor alles classes een kadootje gemaakt. Ja, ja, ik weet het straks hebben we allemaal class unieke wapens, maar toch. Mopperen uit
Maar dat sluit toch juist aan bij Alliance, blikken ridders met 1h zwaard en schild met een leeuwenkop en een beetje blauwe en gele accenten, kortom lekker saaifitznl schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:54:
Hallo allemaal
Ik ben sinds recent weer actief in WoW (ook in de beta), na maanden geleden gestopt te zijn met WoD. Ik speel WoW al 'on and off' sinds de eerste vanilla beta waves in europa en amuseer me met de nieuwe uitbreiding.
De lore en speelwijze van de demon hunter spreken me enorm hard aan en ik zou de class ook graag spelen als het live gaat.
Echter twijfel ik enorm hard omdat ik het gevoel heb dat half de community een demon hunter gaat aanmaken waardoor je amper groups zal vinden en er een soort anti-DH stigma gaat vormen zoals bij DK's in het begin was.
Denken jullie dat dit een terechte zorg is? Wetende dat ik geen guild heb en mijn party/raids voornamelijk PUGs zijn.
Ik ben sinds recent weer actief in WoW (ook in de beta), na maanden geleden gestopt te zijn met WoD. Ik speel WoW al 'on and off' sinds de eerste vanilla beta waves in europa en amuseer me met de nieuwe uitbreiding.
De lore en speelwijze van de demon hunter spreken me enorm hard aan en ik zou de class ook graag spelen als het live gaat.
Echter twijfel ik enorm hard omdat ik het gevoel heb dat half de community een demon hunter gaat aanmaken waardoor je amper groups zal vinden en er een soort anti-DH stigma gaat vormen zoals bij DK's in het begin was.
Denken jullie dat dit een terechte zorg is? Wetende dat ik geen guild heb en mijn party/raids voornamelijk PUGs zijn.
Ik weet wel zeker dat heel erg veel mensen een DH zullen gaan aanmaken. Precies zoals het met de DKs ook is gegaan. Dus je zorgen zullen terecht zijn, maar uiteindelijk blijven niet te veel mensen over die en DH spelen, net als bij de DK... Even doorzetten en zorgen dat je je onderscheid van anderen zodat je opvalt en gewild zult zijn...Phaex schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:25:
Hallo allemaal
Ik ben zeker van plan om een Demon Hunter aan te maken en er wat mee te spelen, maar mijn main class blijft toch druid, en zo zullen meer mensen toch hun eigen favoriete class houden lijkt me.
Al heb ik nooit meegemaakt hoe dat ging bij de introductie van de Death Knights.
Al heb ik nooit meegemaakt hoe dat ging bij de introductie van de Death Knights.
OkRustStorm schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:32:
[...]
Ik weet wel zeker dat heel erg veel mensen een DH zullen gaan aanmaken. Precies zoals het met de DKs ook is gegaan. Dus je zorgen zullen terecht zijn, maar uiteindelijk blijven niet te veel mensen over die en DH spelen, net als bij de DK... Even doorzetten en zorgen dat je je onderscheid van anderen zodat je opvalt en gewild zult zijn...
Gezien mijn 'hardcore' raid ambities al jaren achter me liggen is het nu ook geen gigantische issue maar als ik moet smeken om een groepje te vinden voor eender iets te doen is het plezier er natuurlijk ook snel vanaf.
Je zal sowieso wel groepen kunnen vinden met de group finder. Zal geen probleem zijn. En als je er dan ook voor zorgt dat je in de guild een beetje een reputatie hebt, zullen ze je ook wel meevragen als ze dungeons gaan runnen... Dus plezier zal je wel gaan beleven, sowieso.Phaex schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Ok![]()
Gezien mijn 'hardcore' raid ambities al jaren achter me liggen is het nu ook geen gigantische issue maar als ik moet smeken om een groepje te vinden voor eender iets te doen is het plezier er natuurlijk ook snel vanaf.
Zo! En de tickets voor de Warcraft film zijn gereserveerd. Donderdag 2 juni, ben benieuwd!!
Wat ik overigens vreemd vind.. Amerikaanse release date is 10.6? Dacht dat het meestal een global release date was, of iig dat de Amerikanen eerder zijn..
Wat ik overigens vreemd vind.. Amerikaanse release date is 10.6? Dacht dat het meestal een global release date was, of iig dat de Amerikanen eerder zijn..
In nederland moet je de Steelbox versie van de Bluray erbij kopen voor 34.95, daarvoor krijg je:Ketho schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:36:
Het zal wel te maken hebben met de Warcraft Movie promotion
Maar ik vraag me wel af, hoe gaan ze dan tickets verkopen via bol.com![]()
![]()
Wat ze wel verkopen is de blu-ray/dvd, maar die is pas eind september beschikbaar
* Nationale Bioscoop bon voor Warcraft.
* Code om world of warcraft (tm WoD) gratis te downloaden.
* De limited edition steelbook ontvang je op dag van de dvd/blu-ray release (medio oktober).
Jammer dat Bol.com weer die steelbox blu-ray aan de deal moet koppelen.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Wat een slechte actie zeg!Uhmmie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:10:
[...]
In nederland moet je de Steelbox versie van de Bluray erbij kopen voor 34.95, daarvoor krijg je:
* Nationale Bioscoop bon voor Warcraft.
* Code om world of warcraft (tm WoD) gratis te downloaden.
* De limited edition steelbook ontvang je op dag van de dvd/blu-ray release (medio oktober).
Jammer dat Bol.com weer die steelbox blu-ray aan de deal moet koppelen.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ben je als alreeds spelende speler eigenlijk iets met die wow code die je bij cinema ticket krijgt?
Blue post:
Heb je bij alle weggeefacties achter het net gevist? Geen nood, morgen - donderdag 26 mei, geven we ruim 300 keys weg voor de bèta van World of Warcraft: Legion. Hou de frontpage van Tweakers in de gaten. De actie gaat om exact 13:37 uur online.
En dat is niet alles. We mogen ook wat tweakers naar Warcraft The Beginning laten kijken, de film waar fans van de serie al zo lang naar uitkijken. We mogen 10 personen afvaardigen naar de kek klinkende voorpremière in de Dolby Cinema zaal van de Vue Bioscoop in Hilversum. Hou ook daarvoor de frontpage in de gaten.
Heb je bij alle weggeefacties achter het net gevist? Geen nood, morgen - donderdag 26 mei, geven we ruim 300 keys weg voor de bèta van World of Warcraft: Legion. Hou de frontpage van Tweakers in de gaten. De actie gaat om exact 13:37 uur online.
En dat is niet alles. We mogen ook wat tweakers naar Warcraft The Beginning laten kijken, de film waar fans van de serie al zo lang naar uitkijken. We mogen 10 personen afvaardigen naar de kek klinkende voorpremière in de Dolby Cinema zaal van de Vue Bioscoop in Hilversum. Hou ook daarvoor de frontpage in de gaten.
Dat ziet er goed uit Paul! Toppert! Ik ben benieuwd wie zich de gelukkige mogen noemen voor één of beide zaken!Paul Hulsebosch schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
[color=#0000ff]Blue post[/color]:
Good luck everyone!
om 13.37 komen alle bots op de actie af... Are you prepared?Paul Hulsebosch schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
Nice, daar wil ik wel even 1,5 uur voor rijden. Ben wel benieuwd naar de film.
[ Voor 72% gewijzigd door Carthrax op 25-05-2016 15:07 ]
Nice. Beide leuke actiesPaul Hulsebosch schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
Van het weekend ook maar weer eens al mijn characters afstoffen, alhoewel er ook de gedachte is om op een andere server helemaal opnieuw te beginnen. Iemand nog tips voor een leuke server(normal of rp) & guild (nederlands of engels)? Daarnaast ligt de voorkeur bij Horde (vanaf WoltK overstapt naar Alliance, maar ik wil nu toch weer graag terug naar Horde).
[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 25-05-2016 15:28 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
plan: Win een bètakey voor World of Warcraft: CataclysmBdeBird schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:40:
[...]
om 13.37 komen alle bots op de actie af... Are you prepared?
plan: Win bètakey voor WoW: Mists of Pandaria - Update
plan: Win bètakey voor World of Warcraft: Warlords of Draenor - update
Het is niet onze eerste rodeo
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Top net na de lunch 😄. Ben benieuwd hoe shaman of druid speelt in legion !
[ Voor 46% gewijzigd door randomice op 25-05-2016 16:13 ]
Vanavond nog 2.5K uit garrison halen en dan breek ik de 600K mark
Maandag 30 Mei naar Warcraft the Beginning in Imax! Pre-premiere in Pathé Arnhem.
Kreeg meteen een code voor gratis WoW t/m WoD met 30 dagen speeltijd.
Goede promotie actie van Blizzard. Iedereen die naar de film gaat en het spel nooit hebben geprobeerd zullen daarna het misschien wel eens willen proberen.
Ben benieuwd of dit niet misbruikt gaat worden en men het online gaat verkopen?
Goede promotie actie van Blizzard. Iedereen die naar de film gaat en het spel nooit hebben geprobeerd zullen daarna het misschien wel eens willen proberen.
Goeie actie, maar dan ben ik helaas aan het werkPaul Hulsebosch schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:

Aaaaah nice Tweakers! Dit kan geen toeval meer zijn, morgen ben ik net vrij! Gewoon meant to be dit! Morgen om 13:37 zit ik met gordel om op mijn stoel voor de PC.
Qua misbruik zal t denk ik wel meevallen; je kan zo'n code vast niet vaker dan 1x gebruiken op je account.sjaak88 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:39:
Maandag 30 Mei naar Warcraft the Beginning in Imax! Pre-premiere in Pathé Arnhem.
En Pathe Arnhem, daar ga ik m waarschijnlijk ook kijken
Ik merk dat het om een of andere reden toch weer begint te kriebelen om m'n sub weer te activeren... Maar als ik rationeel kijk: waarom zou ik dat doen brhalve weer de Garrison onzin onderhouden en gold verdienen... :-/
Must...
Resist...
Must...
Resist...
RustStorm schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:46:
Ik merk dat het om een of andere reden toch weer begint te kriebelen om m'n sub weer te activeren... Maar als ik rationeel kijk: waarom zou ik dat doen brhalve weer de Garrison onzin onderhouden en gold verdienen... :-/
Must...
Resist...

Haha... true... sooooooo true...
Hoe zit het eigenlijk met Warriors/hunters in legion? Lijkt me tof om die eindelijk weer beetje te spelen.
Toffe actie weer! Crossing fingers herePaul Hulsebosch schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
Iedereen spammed F5 nu
[ Voor 48% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-05-2016 13:35 ]
Bij mij staat er niks.
Leuk dat random, net of alles al niet random genoeg was. Weer achter het net gevist. Tot augustus
Dit topic is gesloten.