Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Thrilled schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:41:
Na een jaartje pauze ook weer een maandje gekocht, toch wel weer leuk! Nu op m'n hunter naar 100 geleveled en de gebieden verkennen van WoD, is allemaal weggezakt. Heeft het nog zin om iets aan pvp te doen voor de expansion of kan ik beter wachten?

Verder nog mensen op Kazzak (Horde) die ik toe kan voegen..? Zit wel in een NL guild maar activiteit is mij wat te laag..
Je mag mij altijd toevoegen. Ook Horde op Kazzak

bn: Janaroh#2594

Ben alleen niet zo heel veel meer online op het moment

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:11:
Hier tijd voor een nieuwe server/guild. Afgelopen maanden al vaker gesukkeld met mijn (ex)huidige guild. Afgelopen 2 maanden gingen prima. Ik vulde raidspots op als standby, daardoor tot aan 10/13 mythic gekomen. Behoorlijk gegeared, 735 ilvl. Zodoende na paar maanden afwezigheid terug naar het raidteam met instemming van mijn 2 GM's. Echter kregen 3 haantjes uit mijn guild hier lucht van. Zij zijn het type dat als je niet zo goed als hun bent, zullen ze elke kans pakken om je af te zeiken. Ben je beter dan hun, kruipen ze in je kont. Gegeven, alle 3 zijn ze hele goede spelers en ik ben zelf niet een A+ speler. Ik kreeg dus de nodige grappig bedoelde comments naar me toe en zij gingen proberen een vriendje, die dezelfde class speelt als mij, ook naar voren te brengen voor die raidspot. Concurrentie heb ik geen moeite mee, maar de manier waarop dit ging was niet leuk. Vorig weekend na de zoveelste opmerking zei ik tegen mijn GM's dat ik er genoeg van had. Dergelijke gasten hoef ik niet mee te raiden.

Hiermee ga ik ook definitief een einde aan het hoofdstuk Outland maken. Topserver, dat wel, meeste actieve characters van heel EU, rondom de 500K. Echter, van die 500K zijn slechts een stuk of 10.000 enigzins bezig met raiding. De rest is puur PVP.

Ik heb wel wat servers op het oog. Als ik terug wil naar Horde, dan Kazzak of mijn oude server Draenor. Wil ik Alliance blijven, dan wordt het Silvermoon. Het lastige wordt zoeken naar een goede guild. Ik zoek zelf altijd een guild die buitenom raids op teamspeak heel actief zijn, waar dat teamspeak een beetje de backbone van de guild is. Lastig uitfilteren.

[...]

/me logt in, kijkt om zich heen, mannetje of 300 in Stormshield op een server met 500.000 actieve characters

Niks aan de hand dus. Weer iemand die denkt dat vanilla servers het nieuwe epische gevoel van 2005 kan terugbrengen :+
Je kan naar Frostmane komen. Onze guild zoekt nog wel wat spelers. www.wowdude.nl. Is een puur Nederlandse/Belgische guild met 3 raid teams. Grote guild met nog veel activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Je kan naar Frostmane komen. Onze guild zoekt nog wel wat spelers. www.wowdude.nl. Is een puur Nederlandse/Belgische guild met 3 raid teams. Grote guild met nog veel activiteit.
Half jaar geleden ofzo al eens geprobeerd bij Dude, maar ik vond het een vreemde situatie. 3 raid teams, leek meer op 3 aparte guilds. Leek onderling nogal wat wrijving te zijn, leken niet als 1 guild bezig te zijn. Dacht dat ze toen ook 1 raidteam wouden opheffen ofzo. Erg apart vond ik. Had ook niet het idee dat je op teamspeak zomaar welkom was in de teamchannels. Was na een weekje weer weg.

Overigens nog steeds zoekende. Moet zeggen dat mijn zin om verder te spelen daardoor behoorlijk bedaart. Zonde guild hoeft het voor mij niet.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:11
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:33:
[...]

Half jaar geleden ofzo al eens geprobeerd bij Dude, maar ik vond het een vreemde situatie. 3 raid teams, leek meer op 3 aparte guilds. Leek onderling nogal wat wrijving te zijn, leken niet als 1 guild bezig te zijn. Dacht dat ze toen ook 1 raidteam wouden opheffen ofzo. Erg apart vond ik. Had ook niet het idee dat je op teamspeak zomaar welkom was in de teamchannels. Was na een weekje weer weg.

Overigens nog steeds zoekende. Moet zeggen dat mijn zin om verder te spelen daardoor behoorlijk bedaart. Zonde guild hoeft het voor mij niet.
Zelf ben ik ook nog steeds aan het rondkijken voor een server/guild.
Het liefst zou ik toch een nederlands talige guild willen joinen, er zijn er zat maar het blijft lastig kiezen.
Uiteraard moet het wel een gezellige/behulpzame guild zijn (dus niet waar raiden voorop staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:03:
[...]

Zelf ben ik ook nog steeds aan het rondkijken voor een server/guild.
Het liefst zou ik toch een nederlands talige guild willen joinen, er zijn er zat maar het blijft lastig kiezen.
Uiteraard moet het wel een gezellige/behulpzame guild zijn (dus niet waar raiden voorop staat).
Laat maar weten als je iets gevonden hebt, ik ben momenteel de laatste actieve speler in mijn guild op Haomarush :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem met nederlandse guilds is vooral dat ze heel erg versplinterd zijn. Heeft te maken met dat Nederlanders graag zelf de baas willen zijn en daarmee liever iets halfbakken in stand houden dan anderen opzoeken en samen iets beters bouwen. En dat terwijl de pool van Nederlandse spelers relatief laag is. Zie het in meer games gebeuren.

Als het gaat om sterke communities, die 1 of meerdere raidteams hebben maar ook sloten socials dan zijn er maar 2. Century Gaming (Horde - 13/13M) op Tarren Mill en Dude Where Is My Mount (Alliance - 12/13M) op Frostmane.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:33:
[...]

Ik ben zelf 9 jaar aardig actief geweest in Dude en heb hier ook in verscheidene raidteams geraid, tot een paar maanden terug. Ik moet zeggen dat ik er altijd een erg leuke tijd gehad heb. Het is misschien inderdaad alleen wel even wennen; je moet tegen een stootje kunnen. Nogmaals: het is er erg leuk als je eenmaal je plekje gevonden hebt.

Ik wilde zelf alleen ook wel weer een keer wat anders, vooral een actievere server. Ik ben iets meer dan een week geleden begonnen op Silvermoon-EU bij Divine Dutchies. Ik moet zeggen dat deze guild zeer positief bevalt, het voelt echt weer een beetje als de TBC tijd. Actief, altijd veel mensen online en erg behulpzaam, er heerst onderling ook een positieve sfeer. De server daarentegen is ook 10x beter dan Frostmane (van wat ik tot nu toe gezien heb). Erg veel leuke gesprekken in parties, veel hulp tijdens het levelen (werd net zelfs door een totaal onbekende geressd nadat ik doodging). Gewoon aardig mensen, niet die cocky WoWers.. Kortom: echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
skassie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:02:
[...]

Je mag mij altijd toevoegen. Ook Horde op Kazzak

bn: Janaroh#2594

Ben alleen niet zo heel veel meer online op het moment
Toegevoegd :) Reyin#2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 19:23
Raptar schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Ik ben zelf 9 jaar aardig actief geweest in Dude en heb hier ook in verscheidene raidteams geraid, tot een paar maanden terug. Ik moet zeggen dat ik er altijd een erg leuke tijd gehad heb. Het is misschien inderdaad alleen wel even wennen; je moet tegen een stootje kunnen. Nogmaals: het is er erg leuk als je eenmaal je plekje gevonden hebt.

Ik wilde zelf alleen ook wel weer een keer wat anders, vooral een actievere server. Ik ben iets meer dan een week geleden begonnen op Silvermoon-EU bij Divine Dutchies. Ik moet zeggen dat deze guild zeer positief bevalt, het voelt echt weer een beetje als de TBC tijd. Actief, altijd veel mensen online en erg behulpzaam, er heerst onderling ook een positieve sfeer. De server daarentegen is ook 10x beter dan Frostmane (van wat ik tot nu toe gezien heb). Erg veel leuke gesprekken in parties, veel hulp tijdens het levelen (werd net zelfs door een totaal onbekende geressd nadat ik doodging). Gewoon aardig mensen, niet die cocky WoWers.. Kortom: echt een aanrader!
hoeveel online in die guild zit ook op Silvemoon was terig begonnen vorige week zit nu in strijders van azeroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
nedius004 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:38:
[...]

hoeveel online in die guild zit ook op Silvemoon was terig begonnen vorige week zit nu in strijders van azeroth
Nu 13, een wat rustigere avond denk ik. Gisteren waren er bijvoorbeeld rond de 40 online. In tegenstelling tot Strijders raidt Divine Dutchies, op niet-raidavonden is het bij zulke guilds vaak een stuk rustiger. Dit heb ik tot nu toe bij elke raidguild gezien waar ik in zat.

Het is natuurlijk ook echt wat je zelf zoekt. Heb je liever kwantiteit en hele muren aan guildchat, dan zou ik in Strijders blijven. Wil je kwaliteit en goede end-game (6/13 Mythic), dan zou ik voor Divine kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zelf toch maar begonnen als Horde op Ragnaros en de guild 'Flying Dutchmen' gejoined. Ze hebben veel leden alleen zijn er veel van hun gestopt met spelen, ze verwachten wel dat er veel terug komen met Legion.

Ze willen ook weer gaan beginnen met raiden, tot nu toe een gezellige sociale guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 13:56
Mochten mensen legion beta willen spelen, op wowhead is een betakey giveaway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:11
Ik heb vanochtend even snel de Demon Hunter gespeeld en het begin gebied even bekeken.
Tot nu toe een vermakelijke class en kan niet wachten om deze nog wat verder te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
BdeBird schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:50:
Mochten mensen legion beta willen spelen, op wowhead is een betakey giveaway!
Bedankt voor het melden!

Kreeg gisteren mail van blizzard, was ik dolblij en dacht dat ik in beta zat.... Was overwatch beta bedankings mail...
Wederom teleurstelling. Zowat iedere beta al gespeeld van wow maar het altijd moeten krijgen via een wedstrijd key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Grompie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Bedankt voor het melden!

Kreeg gisteren mail van blizzard, was ik dolblij en dacht dat ik in beta zat.... Was overwatch beta bedankings mail...
Wederom teleurstelling. Zowat iedere beta al gespeeld van wow maar het altijd moeten krijgen via een wedstrijd key.
Ja dat mailtje kreeg ik ook... bijna een hartverzakking.

Zit nu te speuren naar giveaways, zag ook dat er een instant giveaway was voor Nieuw Zeeland en Australië op gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dan zal Tweakers zoals gewoonlijk toch ook wel weer een key giveaway gaan doen? Ik hoop het wel iig. Zelf ook nog geen beta access (as usual...zucht :P)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Laten we het hopen.. gister als een malle f5 lopen drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Hier een Duitse fansite met een legion beta giveaway contest
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Controleer vooral je Battle.net launcher of je in de beta zit of niet. Ik heb namelijk geen mail gehad maar zag het toevallig in de launcher. Bij mijn vriendin hetzelfde, geen mail wel in de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal dit weekend eens een kijkje gaan nemen in de beta wereld van Legion. Heb wel een DH aangemaakt reeds, maar gisternacht nie tkunnen inloggen ivm world servers down. Dus dan maar even geduld en vanaf morgen ene poging wagen... Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe het zal spelen.... Maar of ik m'n warrior aan de kant zal zetten: dat gebeurt niet zo snel...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Artifacts van de warrior valt me persoonlijk een beetje tegen...
Hoop wel dat offspecs artifacts beetje snel te lvlen zijn zodat je kan makkelijk kan switchen van spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een week niet meer ingelogd en nog langer niets anders gedaan dan garrison gold missies.

Ik heb voor zover ik weet nog geen beta access en weet ook niet of ik daar nu echt op zit te wachten. Ben net begonnen om alle SC2 campaigns op brutal uit te spelen inclusief alle bonus objectives en met andere keuzes als bij de eerste keer doorspelen. En dat bevalt me op dit moment beter dan WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:15:
Heb al een week niet meer ingelogd en nog langer niets anders gedaan dan garrison gold missies.

Ik heb voor zover ik weet nog geen beta access en weet ook niet of ik daar nu echt op zit te wachten. Ben net begonnen om alle SC2 campaigns op brutal uit te spelen inclusief alle bonus objectives en met andere keuzes als bij de eerste keer doorspelen. En dat bevalt me op dit moment beter dan WoW.
Is volkomen normaal. WoD biedt gewoon heel weinig content. Zelfs ik, iemand die heel casual speel doe eigenlijk niet veel in het spel. Gewoon zorgen dat ik wat geld heb voor Legion en dat ik de meeste achievements haal.

Speel zelf nu beta van Legion en voorlopig positief. De grote vraag blijft toch de hoeveelheid content op level 110. Nieuwe features, leuke verandering, nieuwe quests was in geen enkele uitbreiding een probleem. Zelfs de eerste weken van WoD waren goed. Maar we weten hoe dat is uitgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die zit te F5'en in zen launcher blizzard heeft in een tweet gezegd dat ze alle invites van deze wave verstuurd hebben,waarschijnlijk gaan ze volgende week weer een hele zooi eruit sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend voor het eerst een kijkje genomen in de wereld van Legion. Wilde vooral even de DH van dichterbij bekijken. Starting Area en de quests zijn prima vermakelijk. DH voelt alleen wel aardig overpowered aan. Maar daar is nog niet veel over te zeggen, beta is beta...

Net de Area verlaten en nu loopt het avontuur vast, ivm falen van inladen npcs die quests hebben danwel eindbestemming zijn...

Vooralsnog, vermakelijk. :)

Waar ik nu tegen aan loop is: het kopiëren van m'n characters (live) naar de beta server lukt niet... Zal wel te druk zijn vermoed ik... Nou ja, ik zie het wel. :D Nu maar de noodzakelijke boodschappen doen. ;(

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 14-05-2016 12:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
RustStorm schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:59:
Vanochtend voor het eerst een kijkje genomen in de wereld van Legion. Wilde vooral even de DH van dichterbij bekijken. Starting Area en de quests zijn prima vermakelijk. DH voelt alleen wel aardig overpowered aan. Maar daar is nog niet veel over te zeggen, beta is beta...

Net de Area verlaten en nu loopt het avontuur vast, ivm falen van inladen npcs die quests hebben danwel eindbestemming zijn...

Vooralsnog, vermakelijk. :)

Waar ik nu tegen aan loop is: het kopiëren van m'n characters (live) naar de beta server lukt niet... Zal wel te druk zijn vermoed ik... Nou ja, ik zie het wel. :D Nu maar de noodzakelijke boodschappen doen. ;(
Double jump! Double double jump! And gliddeeee!

Maar Character copy van live naar beta staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdeBird schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Double jump! Double double jump! And gliddeeee!

Maar Character copy van live naar beta staat uit.
Dat verklaart een hoop... ;) Wil eigenlijk wel even met m'n warrior gaan knoeien... Nou ja, zie wel, kan nu toch niet zo veel doen... :) Lang leve de beta toestanden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
RustStorm schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Dat verklaart een hoop... ;) Wil eigenlijk wel even met m'n warrior gaan knoeien... Nou ja, zie wel, kan nu toch niet zo veel doen... :) Lang leve de beta toestanden! *O*
Je hebt tenminste beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha je hoort me ook absoluut niet klagen hoor. ;)

Zit heel erg in dubio tot hoeverre ik hem zal spelen. Heb tot dusverre ze weinig mogelijk gelezen over Legion zodat ik er zo goed als blanko in ga bij de release... Maar poeh, dat is wel lastig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het geluk alpha toegang te hebben en daarin met premade toons te kunnen spelen op de dummies. Ik hoef namelijk niets van de content al te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Guys, korte vraag; hoe vaak kan ik transmog gebruiken? Voorbeeld; als ik mijn bow nu transmog naar een andere boog en krijg straks in legion bij en vd eerste quests een upgrade, kan ik er dan weer voor kiezen om die boog weer te transmoggen zoals hij er nu uit ziet? Of kan ik maar 1x met 1 item een transmog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Thrilled schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:26:
Guys, korte vraag; hoe vaak kan ik transmog gebruiken? Voorbeeld; als ik mijn bow nu transmog naar een andere boog en krijg straks in legion bij en vd eerste quests een upgrade, kan ik er dan weer voor kiezen om die boog weer te transmoggen zoals hij er nu uit ziet? Of kan ik maar 1x met 1 item een transmog doen?
Je kunt zo vaak als je wilt je boog zo maken als je nu maskt. Je boog blijft gewoon in je tas of bank.
Natuurlijk wel genoeg gold hebben want anders kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor diegene die ook graag een boxed pre-purchase Legion willen hebben:
bol
mediamarkt
intertoys
bart smit
etc.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:06:
Voor diegene die ook graag een boxed pre-purchase Legion willen hebben:
bol
mediamarkt
intertoys
bart smit
etc.
Haha, bij bol.com is het wel knap dat het vandaag besteld en dinsdag in huis is... :+

Ohhhh, Beta is niet goed te spelen op het moment; erg veel phasing issues waardoor je gewoon niets kunt. Heb eigenlijk wel zin om even lekker te spelen. :D inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen... net zo lang tot het werkt! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
RustStorm schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:44:
[...]

Haha, bij bol.com is het wel knap dat het vandaag besteld en dinsdag in huis is... :+

Ohhhh, Beta is niet goed te spelen op het moment; erg veel phasing issues waardoor je gewoon niets kunt. Heb eigenlijk wel zin om even lekker te spelen. :D inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen... net zo lang tot het werkt! ;D
Die bug is inderdaad hatelijk. Rondlopen in een leeg dalaran ... brrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:44:
[...]

Deze doosjes ook al bij de Mediamarkt enzo zien liggen.. het is gewoon een doosje met daarin een code, niks meer niks minder.

De collectors edition daarentegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zondag 15 mei 2016 @ 09:30:
[...]

Deze doosjes ook al bij de Mediamarkt enzo zien liggen.. het is gewoon een doosje met daarin een code, niks meer niks minder.

De collectors edition daarentegen :p
haha, alright, geen idee joh... Collector's Edition heb ik besteld. ;) ik wacht het rustig af. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Klopt, het is idd alleen een doosje + code (vorige expansion ook een poster) en de character boost. Vind het altijd wel leuk om de doosjes te hebben van de spellen die ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Inmiddels lvl 40 op Ragnaros als een tauren druid healer. Alleen maar dungeons gedaan en moet zeggen dat ik geen 1 keer een slechte groep heb gehad. Erg mature en ze maakte zelf een leuk grapje als ik zei: "slow down". Uiteraard omdat ik een tauren ben. Ik vermaak me weer met wow na een lange tijd dat niet gedaan te hebben. De guild flying durchmen waar ik in zit is ook helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
RustStorm schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Haha je hoort me ook absoluut niet klagen hoor. ;)

Zit heel erg in dubio tot hoeverre ik hem zal spelen. Heb tot dusverre ze weinig mogelijk gelezen over Legion zodat ik er zo goed als blanko in ga bij de release... Maar poeh, dat is wel lastig hoor...
Ik zit met hetzelfde luxeprobleem. Zonet heb ik gemerkt dat ik ook toegang heb gekregen tot de beta, terwijl ik liever ook 'onwetend' begin aan Legion.

*first world problem* ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-10 15:35
Kapoen schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:20:
[...]

Ik zit met hetzelfde luxeprobleem. Zonet heb ik gemerkt dat ik ook toegang heb gekregen tot de beta, terwijl ik liever ook 'onwetend' begin aan Legion.

*first world problem* ;)
Had ik dat luxeprobleem maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Kapoen schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:20:
[...]

*first world problem* ;)
Een class nemen dat je niet speelt, en dan de faction nemen dat je niet speelt. Zo doe ik het.

Op mmo-champion gezien dat de ze de phasing bug in de beta als top priority nemen nu. Is ook goed want ik denk dat er heel veel mensen niet verder kunnen en dus ook niet kunnen testen vrij lastig wel. Gisteren ook druid artifact quest gedaan. Damn dat was pittig, ik zie me zelf wel als degelijke speler maar dit was misschien een beetje overtuned. Ik vind uitdaging en eens doodgaan wel leuk maar elke pack (2-3 mobs) paar keer moeten sterven is toch minder leuk. Op het einde nog op een rare plaats doodgegaan waardoor ik ressurection sickness moest nemen. Heb er maar ineens een bug repportje gedaan en de suggestie om plaats van 2-3 mobs 1 of 2 te laten spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoah niets mis met verkennen en verdiepen in je class changes op een training dummie denk ik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:15:
Mwoah niets mis met verkennen en verdiepen in je class changes op een training dummie denk ik :Y
Maar ik begrijp dus goed dat je het bij de premade level 100 character houdt en de DH niet zult aanraken tot de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Maar ik begrijp dus goed dat je het bij de premade level 100 character houdt en de DH niet zult aanraken tot de release?
Level 110 premade chars om precies te zijn :Y Daarmee skip je o.a. broken shore scenario, sta je meteen in Dalaran met artifact etc. Dus ook de DH. Heb zo heel veel class/specs bekeken en op dummies getest.

Ik heb verder dus niets van de content gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:24:
[...]

Level 110 premade chars om precies te zijn :Y Daarmee skip je o.a. broken shore scenario, sta je meteen in Dalaran met artifact etc. Dus ook de DH. Heb zo heel veel class/specs bekeken en op dummies getest.

Ik heb verder dus niets van de content gezien.
Hmm, zie ik dan iets over het hoofd met characters aanmaken? want bij mij zijn ze gewoon level 100 als ik ze gecreeërd heb... Zal wel komen door de leveling server en niet de pvp server? :) Ah ja, ik zie het al. :) Geinig! Misschien ook maar eens naar kijken een keer :D

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:47
Ik heb ook maar weer eens een maandje gesubbed, na bijna 5 jaar afwezigheid _/-\o_

Ik ga een Monk levelen op Defias Brotherhood, Horde. Iemand nog tips voor Talens? Ik begrijp dat de Monk alles kan.

Van de Tweakers guild kan ik trouwens niemand vinden, klopt dat? Iedereen offline?

[ Voor 3% gewijzigd door Goldia op 15-05-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik ga ook nog eens mijn sub activeren.
Zou graag opnieuw willen beginnen op een nieuwe server maar weet nog niet goed waar.

Wat ik wel zoek is een leuke gezellige BE/NL guild.
Ik zit nu in de Tweakers guild maar ben de server en mijn chars een beetje beu, daarmee wil ik ergens anders herbeginnen.

Weet iemand wat een goede server is met het liefst een leuke nl-talige guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:47
Benosa schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:00:
Ik ga ook nog eens mijn sub activeren.
Zou graag opnieuw willen beginnen op een nieuwe server maar weet nog niet goed waar.

Wat ik wel zoek is een leuke gezellige BE/NL guild.
Ik zit nu in de Tweakers guild maar ben de server en mijn chars een beetje beu, daarmee wil ik ergens anders herbeginnen.

Weet iemand wat een goede server is met het liefst een leuke nl-talige guild?
Begreep dat Ragnaros ok NL guild heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Goldia schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:14:
[...]

Begreep dat Ragnaros ok NL guild heeft
Dat klopt. Ben er zelf een aantal dagen geleden opnieuw op begonnen aan de horde kant.

Heb de guild flying dutchmen gejoined. Aardige en leuke mensen. Altijd wel iets gaande in de guild chat.

Meer info:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17611342558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07
Misschien een beetje een domme vraag. Maar waar in de Battle.net app zie je dat je beta acces hebt?
Is dat bij Region / Account de PTR selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:06:
Misschien een beetje een domme vraag. Maar waar in de Battle.net app zie je dat je beta acces hebt?
Is dat bij Region / Account de PTR selecteren?
Precies daar ja. Als je Access hebt, dan staat er beta: Legion tussen... (Dus boven de launch knop)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Thanks. Dus op mijn 10 jaar oude account nog nooit een beta invite gehad. Dat word wachten op open beta :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdeBird
Wordt het niet eens tijd voor een tweakers giveaway? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdeBird schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:01:
Wordt het niet eens tijd voor een tweakers giveaway? ^^
Zou zeker leuk zijn voor iedereen die graag een kijkje wil nemen in Legion! :) Wie weet hè... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo gisteren naar MM geweest en de collectie even uitgebreid met Legion:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3VVrBUkOjkysmChps21jogb0/full.png
Geen fancy collectors editions, maar desalniettemin leuk om de doosjes te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:41:
Zo gisteren naar MM geweest en de collectie even uitgebreid met Legion:
[afbeelding]
Geen fancy collectors editions, maar desalniettemin leuk om de doosjes te hebben :)
Leuk! Ik ben bij Cata opgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Hmm veel klachten bij de giveaway van de IGN Benelux site. Je hoefde enkel alleen je email adres op te geven en je nam al deel aan de giveaway, hierdoor konden dus de niet Beneluxers deelnemen.
Er waren ook berichten dat een aantal keys die vandaag vrijkwamen op ebay-achtige sites aangeboden werden voor 300 dollar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Iemand die mij kan vertellen of het upgraden van je Mage Tower / Spirit Lodge invloed heeft op de hoeveelheid Apexis Crystals die het produceert? Dat is nmlk de enigste reden dat ik dat gebouw heb neergezet, en net 'ff' 500 waystones hebt gefarmed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdeBird
Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:07:
Iemand die mij kan vertellen of het upgraden van je Mage Tower / Spirit Lodge invloed heeft op de hoeveelheid Apexis Crystals die het produceert? Dat is nmlk de enigste reden dat ik dat gebouw heb neergezet, en net 'ff' 500 waystones hebt gefarmed.
Heeft totaal geen invloed, je kan alleen meer work orders plaatsen en bij de derde upgrade kan je een portal openen naar Tanaan.
Dus als je om de zoveel dagen je workorders complete dan hoef je niet perse up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Door rugpijn vanmorgen al om half 6 wakker en ja, dan moet je toch de tijd om krijgen totdat je naar het werk gaat. Maar besloten om eens even de proving grounds in te duiken op mijn DK en tanking Endless Wave 30 even afgetikt. Alle heirlooms aangetrokken die ik had met uitzondering van trinkets en legendary ring (de 715 epic versie). Maakt het wel erg makkelijk door de scaling die er dan is :D
Ook nog de 'You're doing it wrong' gedaan op mijn DK en volgens mij kan ik daar ook nog wel een stuk verder raken. Fel burn + cleave trinket equipped wat aardig doortikt. Zeker de cleave trinket deed achterlijke damage door de scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend even losgegaan op de beta en van alle classes (behalve warrior daar kwam ik niet door de bugs heen) even de Artifact unlocks gedaan.

Het was wel even wennen toen ik begon met mijn vertrouwde ret paladin om te zien dat er best wel wat dingen weg waren en oude bekenden weer terug, ware het in andere vorm dan vroeger. (divine intervention)

Maar ik kon er niet inkomen, het ligt absoluut aan mij maar het voelde nog niet lekker. Zelfde met de Balance Druid. Die lijkt nu ook gemaakt van papier en vooral met meerdere mobs ben je soms meer bezig jezelf te healen dan schade te doen. Maar ook hier zal het aan mij liggen.

Frost DK en Destro Lock knallen door de content heen alsof er geen morgen is. Ik begon met Affliction maar toen mijn ogen zwaar begonnen te worden van verveling maar even naar destro gezet en dat speelde heerlijk.

Ik zal jullie niet al te veel vervelen met meer onzin van mijn kant moet Blizz nog veel bezig met het balanceren van de classes. Heel leuk is het dat het niet meer zo verschrikkelijk makkelijk is en alles ziet er ook weer super uit.

Alle bugs die ik tegenkwam zijn ingediend dus we gaan gewoon verder met testen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het een leuke uitbreiding gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Noiz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:04:
Door rugpijn vanmorgen al om half 6 wakker en ja, dan moet je toch de tijd om krijgen totdat je naar het werk gaat. Maar besloten om eens even de proving grounds in te duiken op mijn DK en tanking Endless Wave 30 even afgetikt. Alle heirlooms aangetrokken die ik had met uitzondering van trinkets en legendary ring (de 715 epic versie). Maakt het wel erg makkelijk door de scaling die er dan is :D
Ook nog de 'You're doing it wrong' gedaan op mijn DK en volgens mij kan ik daar ook nog wel een stuk verder raken. Fel burn + cleave trinket equipped wat aardig doortikt. Zeker de cleave trinket deed achterlijke damage door de scaling.
Goed gedaan en zal ook eens een poging wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Noiz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:04:
Zijn heirlooms dan zo goed in proving grounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog nooit endless waves geprobeerd (laat staan gehaald) met m'n warrior. Duurt zo lang voor je er bent, en ik vind het niet zo leuk om te doen... /shy

Maar de titel die je er van krijgt, is toch wel erg tof altijd... Oh well, wellicht een andere keer in Legion al sik er zin in heb en als he ter überhaupt nog in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Grompie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:24:
[...]
Zijn heirlooms dan zo goed in proving grounds?
Door de scaling die wordt toegepast in Proving Grounds is het de kunst om al je gear zo dicht mogelijk bij 600 ilvl te krijgen (wapen is het belangrijkste) met uitzondering van je legendary ring en trinkets. Zo had ik dus mythic dps trinkets aan van 740 ilvl terwijl mijn average ilvl equipped iets van 650-660 was. De mobs scalen daarna op jouw average itemlevel.
Voor dps maakt dat in ieder geval een wereld van verschil, zeker als je trinkets gebruikt die al damage doen (voor strength classes dus de fel burn + cleave trinket). De damage daarvan wordt verder niet gescaled, dus hoe hoger, hoe beter.
Als tank heb ik uiteindelijk ook dps trinkets gebruikt maar de hoeveelheid damage die deze doen ten opzichte van de NPC die je moet beschermen valt reuze mee, dus hier kan je gewoon hoge ilvl tank trinkets gebruiken.
Voor healers durf ik niet aan te geven of het ook zo werkt. Ga er wel enigszins van uit. Maar daar moet ik mij nog verder over inlezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zijn er hier nog mensen die me kunnen adviseren WoW icm een TN of IPS monitor? Ik sta op het punt om een nieuwe monitor aan te schaffen, namelijk de Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 met TN. Maar is 1ms 144mhz wel een must voor WoW?

Of zijn er mensen die veel WoW spelen die recentelijk een nieuwe TN monitor of juist IPS monitor hebben aangeschaft en dit willen toelichten..

[ Voor 20% gewijzigd door Rhain op 17-05-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:21
marijnvtg schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:30:
Zijn er hier nog mensen die me kunnen adviseren WoW icm een TN of IPS monitor? Ik sta op het punt om een nieuwe monitor aan te schaffen, namelijk de Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 met TN. Maar is 1ms 144mhz wel een must voor WoW?
Ik zou zeggen dat je bij wow niet echt baat hebt bij een hele hoge refresh rate, dat is meer een must voor mensen die snelle shooters spelen. Misschien als je op hoog niveau pvp gaat spelen dat je baat hebt bij een snelle monitor maar voor casual spelen en pve heb je geen snelle monitor nodig, dan heb je meer baat bij bijvoorbeeld een snellere cpu of gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Bartske schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:35:
[...]
Ik zou zeggen dat je bij wow niet echt baat hebt bij een hele hoge refresh rate, dat is meer een must voor mensen die snelle shooters spelen. Misschien als je op hoog niveau pvp gaat spelen dat je baat hebt bij een snelle monitor maar voor casual spelen en pve heb je geen snelle monitor nodig, dan heb je meer baat bij bijvoorbeeld een snellere cpu of gpu.
Thanks. Ik speel casual pve/pvp. Met m'n gamebak is verder niks mis mee (oa asus nvidea GTX970).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijnvtg schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:37:
[...]

Thanks. Ik speel casual pve/pvp. Met m'n gamebak is verder niks mis mee (oa asus nvidea GTX970).
Het is puur je voorkeur, je zou ook kunnen kijken of een monitor met een wat hogere resolutie niet wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
Als ik voor WoW een nieuwe monitor moet kopen dan ga ik voor 2x Dell ultrasharp U2414H of de 27 inch versie. Tweede scherm met WoW is echt heel prettig voor wowhead of filmpje kijken tijdens het vissen/grinden/Herben etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdeBird schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:50:
Hmm veel klachten bij de giveaway van de IGN Benelux site. Je hoefde enkel alleen je email adres op te geven en je nam al deel aan de giveaway, hierdoor konden dus de niet Beneluxers deelnemen.
Er waren ook berichten dat een aantal keys die vandaag vrijkwamen op ebay-achtige sites aangeboden werden voor 300 dollar...
Net zoals elke giveaway dus. Veel us en andere mensen zullen vast wel account hier hebben voor evt giveaways. Greedy bastaards :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:30:

Of zijn er mensen die veel WoW spelen die recentelijk een nieuwe TN monitor of juist IPS monitor hebben aangeschaft en dit willen toelichten..
Ik heb de Benq GW2765 gehaald een maand geleden en ik speel exclusief WoW. In eerste instantie wou ik de Dell Ultrasharp 27", maar die was ook een stukje duurder terwijl ik bij o.a. tftcentral en andere reviews niet specifiek eruit kon halen dat de Ultrasharp echt beter was, dus ik koos voor de Benq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Thanks Kaap, BdeBird en Bartske. Ging met name even om IPS vs TN. Het is een Dell Ultrasharp 2414h geworden. Zag die al vaker naar voren geschoven worden in oa best buy guide en MMO champion setups. Ben voor nu wel Legio ready iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdeBird
marijnvtg schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:23:
Thanks Kaap, BdeBird en Bartske. Ging met name even om IPS vs TN. Het is een Dell Ultrasharp 2414h geworden. Zag die al vaker naar voren geschoven worden in oa best buy guide en MMO champion setups. Ben voor nu wel Legio ready iig :D
Nice! Die dunne bezels zijn echt prachtig.
Nu nog in de beta komen en dan ben ik bijna klaar voor legion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Noiz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Door de scaling die wordt toegepast in Proving Grounds is het de kunst om al je gear zo dicht mogelijk bij 600 ilvl te krijgen (wapen is het belangrijkste) met uitzondering van je legendary ring en trinkets. Zo had ik dus mythic dps trinkets aan van 740 ilvl terwijl mijn average ilvl equipped iets van 650-660 was. De mobs scalen daarna op jouw average itemlevel.
Voor dps maakt dat in ieder geval een wereld van verschil, zeker als je trinkets gebruikt die al damage doen (voor strength classes dus de fel burn + cleave trinket). De damage daarvan wordt verder niet gescaled, dus hoe hoger, hoe beter.
Als tank heb ik uiteindelijk ook dps trinkets gebruikt maar de hoeveelheid damage die deze doen ten opzichte van de NPC die je moet beschermen valt reuze mee, dus hier kan je gewoon hoge ilvl tank trinkets gebruiken.
Voor healers durf ik niet aan te geven of het ook zo werkt. Ga er wel enigszins van uit. Maar daar moet ik mij nog verder over inlezen :P
Gisterenavond even uitgeprobeert en meteen endless damage 30 gehaald (tot 43 geraakt), endless tank 30 gehaald en you'r really doing it wrong. :p. Als warrior tank gewoon dps gedaan en kon zelfs endless dps 10 halen, alleen maakte ik een foutje. Dan maar op priest de damage gedaan wat ook super makkelijk was. Nu enkel nog de healer achievements halen. Echt easy mode, alleen had ik moeite om op men priest onder 660 uit te komen :P, zelfs zonder legendary ring.
Hartelijk dank voor de tip, nu kunnen we die achievements ook weer schrappen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Gisterenavond even uitgeprobeert en meteen endless damage 30 gehaald (tot 43 geraakt), endless tank 30 gehaald en you'r really doing it wrong. :p. Als warrior tank gewoon dps gedaan en kon zelfs endless dps 10 halen, alleen maakte ik een foutje. Dan maar op priest de damage gedaan wat ook super makkelijk was. Nu enkel nog de healer achievements halen. Echt easy mode, alleen had ik moeite om op men priest onder 660 uit te komen :P, zelfs zonder legendary ring.
Hartelijk dank voor de tip, nu kunnen we die achievements ook weer schrappen. _/-\o_
Nooooo, hierdoor gaat het weer kriebelen om m'n sub te activeren... must.... resist..... arrghhh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Grompie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Haha ja, op mijn warrior en DK had ik daar ook moeite mee. Maar zeker als dps maakt het een behoorlijk verschil wanneer je equipped ilvl 660 is in combinatie met legendary ring en 740 trinkets.

Moet nu alleen nog de healer versie aftikken, eens kijken hoe dat gaat op mijn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:12

Pykow

Angelo OTR

Als balance druid speel ik liever in de cat form dan iets anders.
Damage van mijn moonfire etc is vele male lager dan een rage attack van de cat form.

Misschien toch maar ern andere class pakken die meer damage doet en een hoge dps heeft.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Pykow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
Damage van mijn moonfire etc is vele male lager dan een rage attack van de cat form.

Misschien toch maar ern andere class pakken die meer damage doet en een hoge dps heeft.
Als je ranged spells minder damage doen dan je cat abilities als balance, lijkt het mij eerder dat je iets fout aan het doen bent. Wellicht is het iets met de gear (dat je agility aan hebt in plaats van intellect) of iets in je rotation (je moet bepaalde spells casten afhankelijk van de eclipse waar je in zit). Verder durf ik je helaas niet te helpen aangezien ik nog nooit balance heb gespeeld en ik niet weet in hoeverre je je hebt ingelezen in dingen. Wat betreft guides kan ik je in ieder geval de class guides op MMO Champion aanbevelen (voor balance is dat http://www.mmo-champion.c...rlords-of-Draenor-Edition). Deze zijn min of meer de opvolgers van de guides die je voorheen op Elitist Jerks zou vinden. De guides op sites als Icy Veins en Noxxic zijn redelijk basic en bevatten nog wel eens fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

man man man wat is Zul'Drak toch een ********zone om te questen. Ben bezig om mijn Loremaster af te maken maar wat is dat een trage poep om doorheen te komen zeg; je zit daar meer op je flying mount dan wat anders :(
Na Zul'Drak heb ik Northrend af en kan ik verder in Outlands.(ben momenteel vanaf Cata aan het terugwerken) In Outlands moet ik nog drie zones waarvan ik het meeste al grotendeels heb gedaan. Het is wel een leuke manier om de oude gebieden weer eens te bezoeken en herinneringen op te halen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:54:
man man man wat is Zul'Drak toch een ********zone om te questen. Ben bezig om mijn Loremaster af te maken maar wat is dat een trage poep om doorheen te komen zeg; je zit daar meer op je flying mount dan wat anders :(
Na Zul'Drak heb ik Northrend af en kan ik verder in Outlands.(ben momenteel vanaf Cata aan het terugwerken) In Outlands moet ik nog drie zones waarvan ik het meeste al grotendeels heb gedaan. Het is wel een leuke manier om de oude gebieden weer eens te bezoeken en herinneringen op te halen :)
Haha, het is wel een trage zone, maar het is wel een leuke zone om te doen voor de eerste keer... Althans, dat vond ik in de tijd van WotLK. Daarna heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
5 ratjes oppakken, die gebruiken (1 voor 1) op de basilisk om deze te stunnen en repeat......ik heb er nog nachtmerries van. Dank je wel Zul'Drak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Dan doe je echt iets verkeerd, ik main(de) een balance druid en deed toch echt wel dikke dps, zeker burst met je cooldowns kan echt hoog worden, maar je moet wel goed je eclipse bar in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Niet vergeten in te loggen tussen 25 mei en 1 augustus om de transmogs te ontvangen die behoren bij release van de film.

Persoonlijk vind ik het een beetje een oneerlijke verdeling. De Horde krijgen een staf en een bijl, terwijl de Alliance het moet doen met een zwaard en schild.

Van diverse kanten begreep ik dat de transmog ook alleen te gebruiken is door de bijbehorende groepering.

De staf vind ik wel erg mooi voor de warlock :) De bijl zou ik als Alliance speler ook wel kwijtraken.

Op dit moment heb ik geen enkele char die een schild gebruikt. Het zwaard zou ik kunnen gebruiken, maar of die nou zou mooi is.

Jammer.

Probeer een link te plaatsen van de afbeeldingen, hoop dat het werkt :)

https://bnetcmsus-a.akama...KX8MV5391463156015623.png
https://bnetcmsus-a.akama...2E7CEGQ21463156015675.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1/12/2005 EUR 12.99 1-month Automatic Charge Recurring, EUR 12.99 per month Expired
Jeetje, de tijd vliegt voorbij.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Eindelijk Flametalon gedropt. hoef ik FL niet meer in yay :+ 211 mounts nu,kom er wel :P

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 18-05-2016 22:00 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:00:
Eindelijk Flametalon gedropt. hoef ik FL niet meer in yay :+ 211 mounts nu,kom er wel :P
Grats! Altijd geweldig fijn om een mount te zien droppen. Mijn laatste aanwinst voordat ik m'n sub cancelde was Invincible. Heel erg tof was dat. Zodra ik weer subbed ben zal ik ongetwijfeld weer energie steken in mounts... (en pets!!!!)

Nogmaals grats! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion

Balance is een heel tricky class omdat je constant op je Eclipse bar moet letten om te kijken welke spells je het beste cast.

Daarnaast is Moonfire / Sunfire niet de hoofdmoot van de damage die je doet, het is DoT (damage over time) die je cast om zo extra damage te doen over time. De damage hiervan is vergelijkbaar met Rake als Feral druid.

Wrath en Starfire zijn je main damage spells en je gebruikt daarnaast nog Starsurge om de damage van al je spells nog verder te buffen.

http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Check vooral deze guide, de basis is echt heel simpel. En als je die onder de knie hebt kan je nog extra cooldowns gebruiken voor meer damage.
mrsar schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:00:
Grtz! Die mount wil ik ook nog eens, maar momenteel te druk met Dragon soul om daar de laatste mount uit te farmen.. daarna is Firelands aan de beurt.
fitznl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:36:
Persoonlijk vind ik het een beetje een oneerlijke verdeling. De Horde krijgen een staf en een bijl, terwijl de Alliance het moet doen met een zwaard en schild.

Van diverse kanten begreep ik dat de transmog ook alleen te gebruiken is door de bijbehorende groepering.
Klopt, de items zijn alleen te gebruiken door de factie die ze krijgt. Ik vind het ook jammer, want mijn Warlock is Alliance en die staff is tof.

Ik ga waarschijnlijk alleen het schild gebruiken, kijken of het bij mn Paladin past. En anders, ach het is een leuk cosmetisch extraatje. Daar ben ik al blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dank dank :P

ik run iedere week meerder dungeons/raids voor de mounts nu kan ik in ieder geval FL schrappen en hoef ik na 4 thrones => DS niet meer verder naar boven :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, nu al een break van een paar maanden genomen( bijna een jaar) maar het begint weer te kriebelen :)
Is eigenlijk mijn eerste echte lange WoW break en ik heb me uitstekend vermaakt met andere games hehe.

Maar zit te laatste tijd wat Legion beta streams te kijken en dat ziet er goed uit.
Helaas voor het eerst geen alpha of beta key gekregen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Balance druids zijn sowieso een class apart, maar wel een erg lekkere hoor. Als je deze weet te masteren doe je echt tons aan damage, ook op AoE gebied. Het is ook zó anders dan andere ranged classes; zoveel meer mogelijkheden en diversiteit. Echt uniek vind ik. Als ik altijd een Moonkin zie lopen krijg ik daar toch een speciaal gevoel bij (no homo). Ooit zou ik er nog één willen mainen en mee raiden.

De eclips bar vind ik dan weer een minder systeen, één voordeel: deze verdwijnt volledig met Legion :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Raptar schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:42:
Balance druids zijn sowieso een class apart, maar wel een erg lekkere hoor. Als je deze weet te masteren doe je echt tons aan damage, ook op AoE gebied. Het is ook zó anders dan andere ranged classes; zoveel meer mogelijkheden en diversiteit. Echt uniek vind ik. Als ik altijd een Moonkin zie lopen krijg ik daar toch een speciaal gevoel bij (no homo). Ooit zou ik er nog één willen mainen en mee raiden.

De eclips bar vind ik dan weer een minder systeen, één voordeel: deze verdwijnt volledig met Legion :).
Hoe gaan ze dat dan oplossen in legion ?
Gewoon een attack uitvoeren die je wilt ?

Ben zelf pas level 44, het gaat nu een stuk langzamer om een level hoger te komen.
Heb ook een orc rouge op level 11 zitten, misschien dat ik deze ook verder ga levelen en als een tank class te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Pykow schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Hoe gaan ze dat dan oplossen in legion ?
Gewoon een attack uitvoeren die je wilt ?
Niet helemaal;

Je krijgt een mix van spells die Astral power genereren, en spells die dat gebruiken als resource. Dus daar zal je dan in je rotation wel rekening mee moeten gaan houden.

Maar het wordt iets flexibeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 14-10 12:43
Damn het ziet eruit alsof ik weer een totaal nieuwe playstyle moet leren dan... Dat is echt jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xepos schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:56:
Damn het ziet eruit alsof ik weer een totaal nieuwe playstyle moet leren dan... Dat is echt jammer
Maar aan de andere kant is het ook weer vernieuwend en verversend. Aangezien het anders mogelijk zo eentonig wordt...

Vernieuwing wordt doorgaans als minder goed geïnterpreteerd voordat het is ingevoerd (aangezien wij mensen gewoontedieren zijn). Maar uiteindelijk is het vaa fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:41
Als het hier nog niet staat, Warlords of Draenor is nu in de base game verwerkt.
http://www.mmo-champion.c...vie-Footage-and-Interview
https://eu.battle.net/shop/en/product/game/wow

Het zal wel te maken hebben met de Warcraft Movie promotion
Maar ik vraag me wel af, hoe gaan ze dan tickets verkopen via bol.com :? 8)7
Wat ze wel verkopen is de blu-ray/dvd, maar die is pas eind september beschikbaar
Carthrax schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:09:
Het was wel even wennen toen ik begon met mijn vertrouwde ret paladin om te zien dat er best wel wat dingen weg waren en oude bekenden weer terug, ware het in andere vorm dan vroeger. (divine intervention)
Divine Intervention was zo gaaf, ben blij dat het terug komt, ook als is het maar in item vorm :P

Ook iets nieuws, maar wat een beetje verborgen is: de action camera

[ Voor 53% gewijzigd door Ketho op 20-05-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nu ik level 45 ben geworden is balance druid een stuk leuker geworden om te spelen.
Hurricane, Remove corruption, Barskin en Typhoon zijn echt handig.

Ik merk alleen nu dat ik keybinds moet gaan maken met Shift + 1,2,3,4,Q,E en CTRL + 1,2,3,4,Q,E

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.