Pykow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
Als balance druid speel ik liever in de cat form dan iets anders.
Damage van mijn moonfire etc is vele male lager dan een rage attack van de cat form.
Misschien toch maar ern andere class pakken die meer damage doet en een hoge dps heeft.
Balance is een heel tricky class omdat je constant op je Eclipse bar moet letten om te kijken welke spells je het beste cast.
Daarnaast is Moonfire / Sunfire niet de hoofdmoot van de damage die je doet, het is DoT (damage over time) die je cast om zo extra damage te doen over time. De damage hiervan is vergelijkbaar met Rake als Feral druid.
Wrath en Starfire zijn je main damage spells en je gebruikt daarnaast nog Starsurge om de damage van al je spells nog verder te buffen.
http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities
Check vooral deze guide, de basis is echt heel simpel. En als je die onder de knie hebt kan je nog extra cooldowns gebruiken voor meer damage.
Grtz! Die mount wil ik ook nog eens, maar momenteel te druk met Dragon soul om daar de laatste mount uit te farmen.. daarna is Firelands aan de beurt.
fitznl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:36:
Persoonlijk vind ik het een beetje een oneerlijke verdeling. De Horde krijgen een staf en een bijl, terwijl de Alliance het moet doen met een zwaard en schild.
Van diverse kanten begreep ik dat de transmog ook alleen te gebruiken is door de bijbehorende groepering.
Klopt, de items zijn alleen te gebruiken door de factie die ze krijgt. Ik vind het ook jammer, want mijn Warlock is Alliance en die staff is tof.
Ik ga waarschijnlijk alleen het schild gebruiken, kijken of het bij mn Paladin past. En anders, ach het is een leuk cosmetisch extraatje. Daar ben ik al blij mee.