"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En vanochtend nog een stukje erbovenop; Reins of the Raven lord gedropt in Sethek halls. w00t!
GRats! Top man, altijd leuk om een mount te zien droppen die je (lang) farmt.icemotion schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:05:
Gisteravond de Ironbound Wraithcharger gehaaldNu alleen de infinite dragon mount nog en ik heb alle mounts van Timewalking.. en dan de toys nog.. maar yay! Mounts
En vanochtend nog een stukje erbovenop; Reins of the Raven lord gedropt in Sethek halls. w00t!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben persoonlijk niet zo een vliegend paard fan (zonder vleugels). Maar ik wil ze gewoon allemaal hebben. Haast heb ik er niet mee, het is dat ik deze toevallig kon kopen na het doen van één dungeon.marijnvtg schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:36:
@ice & @Rust; is de Ironbound Wraithcharger een beetje de moeite waard? Moet nog 15x dungeon spammen als ik m deze ronde wil halen, maar zit net zo lekker in t levellen van mn mage.. Al wil ik de charger wel heel graag voor mn pala
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dit dusRustStorm schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:22:
[...]
..maar als je nog 15 dungeons moet doen, kan je er wellicht drie per dag doen om hem maandag te kunnen kopen? Levelen is echter ook wel lekker als je in de flow zit.haha... Dilemma!
denk er nog over om bij de volgende timewalker er nog 1x 30 dagen op te zetten zodat ik het kan afronden voor legion. (nog 1 toy van cataclysm en de mount van BC).
En rond de release van legion voor mijn zelf eens beslissen of nog zin heb in WoW.
Mijn roze bril zoekt nog steeds Ulduar, heb wel even in draenor geraid maar het was gewoon niet meer wat ik verwachte en weet nu ook dat in het raids niet meer ga vinden.
Enige reden waarom ik uberhoud nu nog actief bezig ben met wow, is de pet-collecting maar om daar nu X euro per maand voor neer te legen (maar te zwijgen over alle pets die geld kosten) ben ik onderhand wel beetje klaar mee, andere kant weet ik nog niet zeker of ik al toe ben aan afscheid te nemen van WoW :x
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je moet natuurlijk altijd doen waar je zin in hebt. Als je merkt dat je het doet tegen je zin in, moet je jezelf even op je hoofd krabben of je wel.goed bezig bent... (Refereert naar zichzelf...;))marijnvtg schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:09:
[...]
Dit dus, heb al weinig zin om hem 1x te doen voor de 500 badges. Kortom, doen waar ik zin heb, net in Outland aangekomen, op naar Northrend.
Denk dat er zeker nog wel nieuwe spelers bij komen, getuige alleen al sommige reacties op dit topic als "ik wil starten met WoW spelen welke editie moet ik aanschaffen..", maar ook ingame maak ik het mee. Maar het aantal nieuwe spelers zal aanzienlijk lager zijn dan het aantal afhakende spelers in deze maandenjaydenjarno schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:12:
Komen er nog nieuwe spelers bij vraag ik me af. Spel is al lang uit en blijft het geweldig doen. Zijn er nog spelers die nog geen Max level hebben en dus gewoon nog aan het level en zijn? Of alleen alts?
@RustStorm; ik doel meer op een lange grind voordat je die ene mount of dat ene item weet te bemachtigen. Gevalletje van bijvoorbeeld even 30 dagen dailies doorbijten, is niet altijd even leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 17-03-2016 16:15 ]
Verwijderd
Misschien is het tijd om eens te accepteren dat onze Vanilla/BC/Wotlk gewoon voor goed voorbij is, en dat het spel gewoon een hele andere wending genomen heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 17:52 ]
Ik neem aan aan de horde kant? Honorbound is volgens mij nog op zoek naar mensen en zijn vrij relaxed met raiden. Wel progressie maar ook fun.Thorval schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:55:
Zo, mijn shammy is nu ook lvl 100.... alleen wil ik eigenlijk met deze als main gaan raiden in Legion.... Weet iemand nog een casual raiding guild op Steamwheedle Cartel, Moonglad of Sha'tar?
Verwijderd
terwijl k nog paar anderen tot lvl 100 moet brengen mer ach tijd zat om alles tot 100 te krijgen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Je hebt ons priests of druids toch nodig om je dps te doentemp00 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:01:
Mage! Kijk dat is tenminste een bazen class. You can't spell damage without mage!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Naja ik spendeer toch meer tijd in Resto of Guardian spec, al ben ik wel heel benieuwd naar wat ze gaan doen met Balance in Legion, ik hoor er goede geluiden over.
Verwijderd

Positief was wel, iedereen had er lol in en komt over twee weken terug om mannoroth te doen. En het is nu ook vrij duidelijk dat veel inactieve leden facebook en forum volgen en zelfs resubben voor achievements. Dat geeft weer hoop voor Legion. Paar mensen horen roepen in de trant van "This was fun, I wish legion was here"
Verwijderd
Ik heb zelf 'Mythic' geraid vanaf Trial of the Crusader tot en met Dragonsoul. In ToC was het zelf spannend of we server first haalden (net niet). Alleen kromp de guild steedsw en bleek recruiten steeds lastiger.Awesomo4k schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:45:
[...]
Ik ben best goed genoeg voor Mythic mag ik wel zeggen... Maar ik wil dat niet, als er meer mensen zijn die dat hebben is dat best een aardig idee.... natuurlijk zit het in ons om altijd meer te willenOpenraid puggen past het beste bij de... "Ik wil HC eens doen" tactiek.... helaas is dat op sociaal vlak totaal ruk...
In MoP hebben we een slechte tijd gehad en zelfs geen enkele 'Mythic' poging en alleen 10 man kunnen doen. In die situatie lukt het je ook niet om mensen te recruiten.
Mijn hoop is nu gevestigd op de periode voor launch van Legion en tijdens het levellen naar 110. Die periode gaan we keihard recruiten in de hoop dat we een goed team hebben als iedereen klaar is voor de eerste raids.

Zelfde verhaal hier, leverdatum staat nog steeds op 19/03marijnvtg schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:47:
Vorige week WoW Chronicle volume 1 bij bol.com besteld, net op t moment dat hij 33 euro was en verzendtijd 2-3 werkdagen. Hij is nu weer terug naar 43 euro en verzendtijd 6-8 weken!! ai, ik hoop dat ik geluk heb en dat hij vandaag of morgen binnen komt.
Edit: Net mail gekregen dat ik hem nu wss ga krijgen op 25/03, hopelijk klopt deze datum dus wel.
Verder dit weekend 'predator' titel kunnen krijgen. Na een keer of 100 dat crystal moeten aanklikken in tanaan eindelijk die rare spawn gekregen. Wel moeilijke mob, ben 729 ilvl en hij mepte me nog bijna dood. Gelukkig wist ik dat hij een knockback deed en lag ik niet van het platform af. Al weer 1 achievement minder die ik wilde halen.
[ Voor 5% gewijzigd door Grompie op 21-03-2016 09:02 ]
Hier t zelfde, ook net een mail met lever datum voor de 25e. Prima, als t maar voor de 25e is ipv 6-8 weken.Grompie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:20:
[...]
Zelfde verhaal hier, leverdatum staat nog steeds op 19/03.
Edit: Net mail gekregen dat ik hem nu wss ga krijgen op 25/03, hopelijk klopt deze datum dus wel.
Gratz met je achieve!
Ben nu eerst een character even op de reguliere manier door aan het levelen voordat ik gebruik ga maken van mijn lvl 90 character boost, zodat ik in ieder geval de basics weer even te pakken heb.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Vol met Heirlooms ben je na 12-15 quests zo een level verder in MoP, zelfde geldt eigenlijk voor Cata.marijnvtg schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:14:
Om van 90-100 in ongeveer 2 uur te kunnen heb ik een mooie guide gevonden. Heeft iemand nog tips/tricks voor 85-90? Vond zelf gewoon questen normaal gesproken t snelste gaan en zat dan aan iets meer dan een uur per level. Maar zijn er nog andere manieren?
Naar mijn mening kan Outland wel een nerf in de benodigde xp krijgen. Duurt na x aantal alts me net iets te lang om er door heen te questen. Normaal vond ik Outland wel te doen maar na 20+ keer begint het me nu wel tegen te staan.
Ze mogen Prot warriors Cleave of een andere AoE spell (terug)geven.
Heb afgelopen maanden op Outland een Pala en Druid als tank geleveld en die hebben de nodige AoE spells.
Deze week ook een Brewmaster Monk aan het levelen op Outland en met het keg gooien lukt AoE threat makkelijk.
Op Ragnaros tegelijkertijd een Prot Warrior aan het spelen. En als warrior heb je alleen Thunderclap (waar ook nog een redelijke cooldown op zit) en verder niets tot je Dragon Roar/Shockwave kan kiezen. Als je dus niet goed timed, ga je nooit netjes threat op groepen in dungeons krijgen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik heb hem al sinds donderdag thuis liggen van bol.com ook bij mij was hij 10 euro goedkoper geworden voordat hij geleverd was. Ik heb meteen gebeld en bol heeft 10,- tegoed in mijn account geplaatst.marijnvtg schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:47:
Vorige week WoW Chronicle volume 1 bij bol.com besteld, net op t moment dat hij 33 euro was en verzendtijd 2-3 werkdagen. Hij is nu weer terug naar 43 euro en verzendtijd 6-8 weken!! ai, ik hoop dat ik geluk heb en dat hij vandaag of morgen binnen komt.
Gelukkig is het level maar een nummer en heeft het totaal geen invloed, hoeven zo ook totaal niks te rescalen oid speciaal voor dit ideetemp00 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:41:
Het zal lore-technisch gezien wel niet helemaal kloppen maar wat mij betreft mogen ze de level cap weer terug gooien naar 60 in de expansion na Legion en de speler een keuze laten maken in welke gebieden te levelen (bijv. Outland of Northend....of een combi) want dit gaat helemaal nergens meer over. Een cap van 110 of 120 is gewoon raar en op lower levels is er geen reet aan met de geringe hoeveelheid abilities die je (dankzij pruning) tegenwoordig hebt.
Ik vind het zelf totaal geen issue, alsof je uberhaupt let op dat nummer als je eenmaal max bent, en laten we eerlijk zijn, qua levellen is er nooit wat aan geweest. Of ik nou 5 skills had of 30, ik wil altijd zo snel mogelijk zone X uit en naar zone Y, dat gaat een paar skills echt niets aan wijzigen.
Wat ik dan wel hoop is dat ze de Legion techniek breder gaan doorvoeren; daarin kan je in elke zone levellen hoe je wil. Niet meer dat Zone X alleen voor 20-30 is, en Y voor 29-39 etc. Dat zou het levellen wel wat afwisselender maken, alleen de lore zou totaal verpest worden. "hey een level 10 heeft zojuist eigenhandig The Lich King/Ragnaros/Illidan/The Qiraji tegen gehouden"
Verwijderd
Er wordt druk gechat en het is ouderwets sociaal. Dat het makkelijker is dan vroeger is wel jammer, het had van mij wel iets pittiger gemogen. Maar wij spelen dan ook vanaf vanilla. Laatst een nieuwe speler in de groep, die had toch echt wat hulp nodig om de boel onder de knie te krijgen. Niemand die daar moeite mee had, omdat je het in feite ook met 4 man kan doen :-)
Beter! Kan zelf niet wachten helaasrafler schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:02:
[...]
Ik heb hem al sinds donderdag thuis liggen van bol.com ook bij mij was hij 10 euro goedkoper geworden voordat hij geleverd was. Ik heb meteen gebeld en bol heeft 10,- tegoed in mijn account geplaatst.
Dungeons (spammen) is toch wel de manier om snel te levellen, iemand kan mijns inziens hier zijn skills niet gaan leren. Als caster kreeg ik amper de tijd om te casten, dus ging maar arcane explosion spammen. Als healer moet je snel achter de tank aan rennen, anders ben je te laat, groep dood, 1e en 2e leaven en de rest volgen, want hey, een wipe op early dungeons dat kan echt niet. Als tank moet je snel snel snel en liefst grote groepen pullen. Best zonde! Maar blijf zelf oude dungeons stuk voor stuk wel cool vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 21-03-2016 15:49 ]
Toen ik mijn eerste toon speelde deden we met een random group nog 2 uur over Wailing Caverns enzomarijnvtg schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Best zonde! Maar blijf zelf oude dungeons stuk voor stuk wel cool vinden.
Dat mis ik wel een beetje.
Toen gaf ik nog niks om max lvl
maar dat heeft iedereen wel denk ik als je begint
Maar via een collega ben ik achter een private server gekomen (ik geloof dta dit het is heb nog nooit eerder op private gespeeld in 10 jaar tijd) waar ze vanilla wow draaien.
En dan ook echt de vanilla wow met de talents (ook de onzin dingen) en de stats.
Zo heb je nog defence en moet je je wapen skills trainen
Maar man man wat een trip door memory lane zeg!
En ik moet zeggen dat wow nu op heeeeel veel punten wel beter is (niet op alle).
ik kan de server wel geven in een dm als iemand dat wil om nog eens echt oud vanilla wow weer eens te spelen.
Ze vragen geen geld en zijn nog nooit door blizzard benaderd geweest dat ze moeten stoppen. Ook spelers die erop spelen gaan ze niet straffen. Alleen streamen van de game op twitch is verboden blijkbaar.
Zelf ook een tijdje op gespeeld, maar dan merk je echt wel hoe langzaam de game toen was. En hoeveel handige features er nu niet in wow zitten die je toen echt veel tijd kosten. Ieder level naar je class trainer om nieuwe skills te leren, je kan bepaalde wapens niet dragen zonder dat je ervoor gold moet betalen bij een specifieke weapon master. Zijn toch dingen waar ik blij van ben dat ze eruit zijn.
Wist niet dat het mocht om dat hier te postenGrompie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:07:
Nostalrius? Moet je niet echt geheimzinnig over doen hoor. Die server bestaat al een lange tijd en de makers ervan hebben als doel wow vanilla zo goed mogelijk na te bootsen en die server is echt goed ook.
Ze vragen geen geld en zijn nog nooit door blizzard benaderd geweest dat ze moeten stoppen. Ook spelers die erop spelen gaan ze niet straffen. Alleen streamen van de game op twitch is verboden blijkbaar.
Zelf ook een tijdje op gespeeld, maar dan merk je echt wel hoe langzaam de game toen was. En hoeveel handige features er nu niet in wow zitten die je toen echt veel tijd kosten. Ieder level naar je class trainer om nieuwe skills te leren, je kan bepaalde wapens niet dragen zonder dat je ervoor gold moet betalen bij een specifieke weapon master. Zijn toch dingen waar ik blij van ben dat ze eruit zijn.
Maar Blizzard gedoogd dat dus?
Maar dat is hem wel. Ik vind het tof om ook voor de verandering dit te doen!
En ja de game was toen echt langzaam, echter moest je toen wel moeite doen voor dingen
Ben nu begonnen met een warrior (omdat ik denk dat tanks altijd handig en nodig zijn).
Zit ook te denken om een healer te maken
100 Warrior (723 ilvl) (legy ring)
100 Warrior (705 ilvl) (legy ring)
100 Rogue (726 ilvl) (legy ring)
100 Mage (733 ilvl) (legy ring)
100 Paladin
100 Warlock
100 Priest
100 Shaman
See you in 7.0

[ Voor 87% gewijzigd door Sypheron op 22-03-2016 21:05 ]
Krijg je die melding of iets soortgelijks, gewoon manual inloggen, dus je password invoeren etc. Dan werkt het wel.
Op de forums stromen de meldingen binnen, dus ook blizzard zal wel aan het kijken zijn wat er aan de hand is.
Wat is er mis met de graphics dan?Niekserr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:01:
Gisteren maar weer eens WoW gedownload en een 10-daagse trial aangezet. Begon me echter gelijk te ergeren aan de graphics, wat wel jammer is. Het spel zelf vind ik namelijk erg tof...
Ik vind het spel gewoon qua uiterlijk niet echt mooi, misschien dat het weer even wennen is... Dat zou kunnen.Wat is er mis met de graphics dan?
Ben nu immers Witcher 3 gewend
Kijk even of je de graphic wel op ultra hebt gezet, dat kan best wat schelen. Het is inderdaad een 10 jaar oude game waar de graphics wel een stuk opgepoetst zijn maar nooit het niveau van bijvoorbeeld the witcher gaan bereiken. Nu heb ik er persoonlijk geen last van als ik gewoon aan het spelen ben, zeker als je in een dungeon of raid zit.Niekserr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Ik vind het spel gewoon qua uiterlijk niet echt mooi, misschien dat het weer even wennen is... Dat zou kunnen.
Het gene waar ik me dan nog het meeste aan 'stoor' is dat de steden niet echt leven qua npc's, er zijn er wel wat rondlopende npc's in stormwind bijvoorbeeld maar meer dan 90% staat gewoon dag en nacht op dezelfde plek.
Ja, alles staat op ultra...Kijk even of je de graphic wel op ultra hebt gezet, dat kan best wat schelen. Het is inderdaad een 10 jaar oude game waar de graphics wel een stuk opgepoetst zijn maar nooit het niveau van bijvoorbeeld the witcher gaan bereiken. Nu heb ik er persoonlijk geen last van als ik gewoon aan het spelen ben, zeker als je in een dungeon of raid zit.
Het gene waar ik me dan nog het meeste aan 'stoor' is dat de steden niet echt leven qua npc's, er zijn er wel wat rondlopende npc's in stormwind bijvoorbeeld maar meer dan 90% staat gewoon dag en nacht op dezelfde plek.
Had al gekeken of er niet iets te modden viel o.i.d. maar dat kan volgens mij alleen maar op private servers?
Dat van de NPC's is zeker waar, maar daar kan ik opzich nog wel mee leven.
Vind het op ultra echt nog wel vet. Op m'n game pc speel ik zelf sinds vorig jaar op ultra tov jarenlang macbook pro eerst op medium en daarna op low. Er ging een nieuwe wereld voor me open.. met name met de enorme distance en betere textures.Niekserr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Ik vind het spel gewoon qua uiterlijk niet echt mooi, misschien dat het weer even wennen is... Dat zou kunnen.
Maar er zijn wat filmpjes gemaakt van een paar WoW zones mbv unreal engine (vraag me niet het technische). Tsjah, als ik dit nog eens mee mag maken... filmpje1 en filmpje 2
[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 24-03-2016 09:16 ]
Boek ook gisteren gaan ophalen in postkantoor. Al even de inleidingen gelezen en ziet er echt wel cool uit. De eerste indrukken zijn alvast positief. Er worden heel wat zaken goed uitgelegd en maken het toch wel duidelijk. Alleen al hoe het zit met the void, the light, wat spirit is.marijnvtg schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:24:
Boek is binnen, jeuj, even snel doorheen gebladerd, ziet er vet uit, de 33 euro nu al waard (voor mij althans)
Nu nog alleen tijd vinden om die uit te lezen.
Guild gisteren manneroth en archi neer op 2 uur tijd en dat voor hun 3de poging. Lijkt erop dat het maar 2 raid dagen zullen worden vanaf nu. Maar zit nog in trial periode dus mag nog niet alle bosses mee.
Die filmpjes....marijnvtg schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:15:
[...]
Vind het op ultra echt nog wel vet. Op m'n game pc speel ik zelf sinds vorig jaar op ultra tov jarenlang macbook pro eerst op medium en daarna op low. Er ging een nieuwe wereld voor me open.. met name met de enorme distance en betere textures.
Maar er zijn wat filmpjes gemaakt van een paar WoW zones mbv unreal engine (vraag me niet het technische). Tsjah, als ik dit nog eens mee mag maken... filmpje1 en filmpje 2
Ja, als dat ooit eens zou komen ga ik het spel diehard spelenVind het op ultra echt nog wel vet. Op m'n game pc speel ik zelf sinds vorig jaar op ultra tov jarenlang macbook pro eerst op medium en daarna op low. Er ging een nieuwe wereld voor me open.. met name met de enorme distance en betere textures.
Vergeet niet dat je begint in een vrij oud deel van het spel. Hier zijn de textures nog van mindere kwaliteit tov de recentere gebieden (zeker vergeleken met level 85+).Niekserr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:23:
[...]
Ja, alles staat op ultra...![]()
Had al gekeken of er niet iets te modden viel o.i.d. maar dat kan volgens mij alleen maar op private servers?
Dat van de NPC's is zeker waar, maar daar kan ik opzich nog wel mee leven.
Als je een pandaren char maakt (als dat kan met trial), krijg je een idee van de huidige kwaliteit in hun startgebied.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik had al een panda gemaaktVergeet niet dat je begint in een vrij oud deel van het spel. Hier zijn de textures nog van mindere kwaliteit tov de recentere gebieden (zeker vergeleken met level 85+).
Als je een pandaren char maakt (als dat kan met trial), krijg je een idee van de huidige kwaliteit in hun startgebied.

Volgens mij, maar dit weet ik niet helemaal zeker, kan je ergens in het menu old character models aanzetten.
edit:
System>Advanced>Show New Character Models uitvinken.
[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 26-03-2016 18:20 ]
In het begin is de hunter misschien wat trager dan de rest, ik ervaar hetzelfde met bijvoorbeeld een lock ook, dots hebben pas effect na de rest hem eigenlijk al volledig heeft platgekregen. Maar dat halen ze beiden gemakkelijk in eens de mobs wat langer blijven leven en niet meer te one shotten zijn. Ik zou zeggen, doe rustig verder met die hunter. Fijne class imojaydenjarno schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:35:
Ik ben ook begonnen. Laatste keer was jaren terug. Van alles geprobeerd en nu met een hunter. De marksman skill. Maar in de eerste dungeon lijkt het wel alsof de hunter te traag is. De eerste skill doet er best lang over en de meeste mobs zijn dan al gekilled. Hhmmm misschien toch maar richting een rogue. Al is de hunter wel snel in leveren en killen. Dat is ook wel fijn. Twijfels...
Tip voor de hunter; ga beastmaster. Kun je het killen praktisch aan je pet overlaten, zeker op latere lvl's heel erg fijn om mee te spelen.jaydenjarno schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:35:
Ik ben ook begonnen. Laatste keer was jaren terug. Van alles geprobeerd en nu met een hunter. De marksman skill. Maar in de eerste dungeon lijkt het wel alsof de hunter te traag is. De eerste skill doet er best lang over en de meeste mobs zijn dan al gekilled. Hhmmm misschien toch maar richting een rogue. Al is de hunter wel snel in leveren en killen. Dat is ook wel fijn. Twijfels...
Er zijn meerdere manieren hoe je dit nu kunt aanpakken. Elk WoW character heeft in principe twee specs die je kunt aanleren. Je eerste spec kun je kiezen op level 10, op level 30 kun je dual spec leren bij je class trainer (in bijvoorbeeld Stormwind/Oggrimar) en kun je er een tweede spec bij kiezen. Op die manier kun je dus switchen naar wat je leuk vindt.jaydenjarno schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:42:
Heb al de marksman skill genomen. Die leek me het leukst. Maar kan je nog switchen dan naar een andere skill? Dus naar beastmaster? Ben niet zo bekend met WoW. Heb ook een rogue nu. Speelt ook wel leuk met de stealth. Assasin geloof ik dat het heet. Echt heel erg sterk is die. Maar geen ranged. Twijfel nog met welke ik verder wil. Dank voor jullie hulp
Ook is het bij diezelfde class trainer mogelijk om een spec te laten vallen en een compleet nieuwe er voor in de plaats te nemen. Op die manier zou je dus ook je Marksmanship (MM) kunnen omwisselen voor Beast Mastery (BM). Zelf level ik ook een Hunter (als 6de char) en ik ben ook MM gegaan, maar laat gewoon lekker de pet achterwege.
Netjes! Vind het vooral handig dat die nu ook cross realm beschikbaar zijnicemotion schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:50:
Afgelopen weekend aan de slag gegaan met het levelen van mn DK. Zit nu op level 88, vrijdagavond was dat nog 64.. Heirlooms ftw!!
Ik ga ook terug volop beginnen na een stop van een goeie 6 maand. Kan het toch niet laten
[ Voor 23% gewijzigd door Powerblast op 28-03-2016 13:27 ]
De adventure guide vervangt nu de Hero's call borden om naar een volgende zone te gaan, dat scheelt al heel veel tijd. Verder is het gewoon quests stacken en gaan.
Oh en als je nog gold hebt op al bestaande characters en je hebt nog geen 35 heirlooms in je collectie; koop wat heirlooms zodat je de Chauffeured Chopper krijgt; een mount die vanaf level 1 beschikbaar is.
Paar andere tips die ik onlangs zag;
Koop (als het kan) grote bags van het AH. Netherweave en frostweave kosten nagenoeg niks meer.
Het hebben van een vendor-mount is ook superhandig en scheelt heel wat tripjes naar town of vendors. (oftewel de mamoet of de yak)
Alright ,was ook ongeveer wat ik in gedachten had. Bags kopen zal wel ff moeten wachten tot ik wat gold heb. Wordt wel weer funicemotion schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:38:
Ik ben gewoon gaan knallen; door middel van dungeons en questen gaat het hard genoeg;
De adventure guide vervangt nu de Hero's call borden om naar een volgende zone te gaan, dat scheelt al heel veel tijd. Verder is het gewoon quests stacken en gaan.
Oh en als je nog gold hebt op al bestaande characters en je hebt nog geen 35 heirlooms in je collectie; koop wat heirlooms zodat je de Chauffeured Chopper krijgt; een mount die vanaf level 1 beschikbaar is.
Paar andere tips die ik onlangs zag;
Koop (als het kan) grote bags van het AH. Netherweave en frostweave kosten nagenoeg niks meer.
Het hebben van een vendor-mount is ook superhandig en scheelt heel wat tripjes naar town of vendors. (oftewel de mamoet of de yak)
groot nadeel is dat je zo je "zone" outlevelled bent. Nu ergens anders heen, maar das ver lopen. Eer dat ik erben misschien alweer een dungeon gedaan en weer achter de feiten aan. Lijkt wel alsof je ervoor moet kiezen om alleen dungeons te doen of alleen t equesten. Anders ga je veel te snel levels omhoog. Zal vast wel midner worden naarmate je een hoger level wordt, maar nog niet tegengekomen haha
van 50-58 gaat het altijd het traagst vooruit vind ik. Daar moet je echt al meerdere dungeons na elkaar spawnen en ga je traag vooruit omdat je ook de quests in de dungeons al gedaan hebt. Vanaf 58 kan je terug in outland gaan en gaat terug sneller vooruit.jaydenjarno schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:44:
groot nadeel is dat je zo je "zone" outlevelled bent. Nu ergens anders heen, maar das ver lopen. Eer dat ik erben misschien alweer een dungeon gedaan en weer achter de feiten aan. Lijkt wel alsof je ervoor moet kiezen om alleen dungeons te doen of alleen t equesten. Anders ga je veel te snel levels omhoog. Zal vast wel midner worden naarmate je een hoger level wordt, maar nog niet tegengekomen haha
Hou me even exacte levels ten goede, maar 50-55 (of zelfs pre 50) kun je enorm snel doen. Je kunt queuen voor Blackrock Depths om vervolgens daar binnen een shortcut te nemen naar de laatste baas waardoor je 1/3 balk per clear krijg (non rested en slechts een paar heirlooms). 2 weken geleden nog gedaan, dit ging zo snel dat je locked out raak. Leuk is anders, maar als je het snel wilt doen..Grompie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:49:
[...]
van 50-58 gaat het altijd het traagst vooruit vind ik. Daar moet je echt al meerdere dungeons na elkaar spawnen en ga je traag vooruit omdat je ook de quests in de dungeons al gedaan hebt. Vanaf 58 kan je terug in outland gaan en gaat terug sneller vooruit.
Afgelopen vrijdag op mijn Shaman meegegaan met mijn nieuwe guild. Mannoroth en Archi op Normal gekilled en daarna tot en met Gorefiend op Heroic gekilled :-) was een super fun avond en ging eigenlijk best wel lekker soepel. Gelukkig wist ik de meeste tactics ook wel van deze encounters.
Zaterdag en zondag meer wat LFR gedaan. Maandag wat oud content gedaan voor de mounts.....dropt Onyxia eindelijk haar mount voor me
Je kunt ook een vriendelijk tailor zoeken die wellicht voor weinig ze wil maken voor je.... of als je een guild hebt, dan zijn er soms wel mensen die het gratis voor je doen.Powerblast schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:14:
[...]
Alright ,was ook ongeveer wat ik in gedachten had. Bags kopen zal wel ff moeten wachten tot ik wat gold heb. Wordt wel weer fun.
Dus als tip: check even in je launcher onder het dropdown lijstje, misschien hebben wel meer mensen een invite gehad zonder dat ze notificatie hebben gehad.
Ik ben niet van plan uitgebreid de content door te gaan, dat zou te veel spoilen, maar ik wil zeker wel 5 specs testen

Weer een erg leuk weekend gehad. Donderdag samen met twee guildies de 4 Mythic Dungeons gedaan. Paar ok drops gehad, maar vooral een goede drop gehad vanuit de Iron Fleet Treasure Chest.
Vrijdagavond Manno en Arch op normal gedaan met de guild en zaterdag de eerste 6 bosses en Socrethar gedaan op Heroic. Leuke drops gehad en sta nu op ilvl 705 op mijn Shaman.
Ben erg blij met de switch die ik heb gedaan naar deze nieuwe main en de guild. Heb sinds tijden weer enorm veel plezier.
Nice, welke spec speel je/ga je spelen? Zelf in WotLK tijd altijd affliction gespeeld, maar sinds het soul shard systeem ben ik er nooit meer in gekomenPowerblast schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:17:
Dit weekend m'n account van onder het stof gehaald en wat geleveld op m'n nieuwe lock. Lvl 16 en going. Nieuwe server bevalt me erg. Veel meer volk dan op m'n oude server nog aanwezig was en dat brengt het oude gevoel weer terug
. Heb er zin in!
Ik speel nu afflliction. Heb ik voordien ook eens gespeeld, maar nooit verder geraakt dan 69marijnvtg schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:00:
[...]
Nice, welke spec speel je/ga je spelen? Zelf in WotLK tijd altijd affliction gespeeld, maar sinds het soul shard systeem ben ik er nooit meer in gekomen
Vind dat locks er zo goed uitzien, verheug mij al op het moment dat ik transmog gear kan gaan farmen
[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 05-04-2016 20:37 ]
Bijna klaar met het chronicles boek en moet zeggen dat er best wel wat nieuw informatie of verhelderende uitleg in staat. Zeker omtrent de titans, old gods, titan keepers. Ook is het nu eigenlijk duidelijk dat Sargeras niet meer de "eindbaas" van wow is wat de deur open zet naar andere mogelijkheden.
Opvallende aan die world map is dat de locatie van Zandalar en Nazjatar erop staan. Zandalar is het eiland waar de zandalari trolls vandaan komen waar we nog niet geweest zijn en mogelijk opnieuw een raid kan in plaats vinden (another troll raid
Ik ben verder eigenlijk op zoek naar een manier om wat gold bij elkaar te schrapen. Heb op dit moment 3.5k aan gold. Maar als ik wil vliegen in MoP heb ik toch al een 2.5K nodig waardoor ik vrijwel niets meer over heb. Hoe zorg ik ervoor dat ik die voorraad zo groot mogelijk maak
Als Professions heb ik Blacksmithing en Mining. Echter heb ik het idee dat ik Blacksmithing misschien beter kan laten vallen. Heb bijna het idee dat met Tailoring meer geld te maken valt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Met crafting professions valt naar mijl mening erg weinig gold te maken. Eens je max level er van hebt wijzigt dat natuurlijk enigszins maar dan heb je wel al een grote investering erin moeten doen.Oxigeon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:44:
2 dagen geleden maar eens de (10 day)free-trial gepakt van WoD. Heb al eeuwen niet meer gespeeld. Heb ook maar 1 character die ik gisteren tot level 86 heb gebracht. Ik speel verder op de Darkspear server. Weet verder dan ook niet wat de population is tegenover andere servers. Maar ik kom geregeld andere mensen tegen.
Ik ben verder eigenlijk op zoek naar een manier om wat gold bij elkaar te schrapen. Heb op dit moment 3.5k aan gold. Maar als ik wil vliegen in MoP heb ik toch al een 2.5K nodig waardoor ik vrijwel niets meer over heb. Hoe zorg ik ervoor dat ik die voorraad zo groot mogelijk maak.
Als Professions heb ik Blacksmithing en Mining. Echter heb ik het idee dat ik Blacksmithing misschien beter kan laten vallen. Heb bijna het idee dat met Tailoring meer geld te maken valt.
Ik bespeel zelf gewoon het AH en koop en verkoop alles wat los en vast zit
Ja bijvoorbeeld met Mining het volgende. Ik vraag me werkelijk af hoe mensen hier winst mee maken. Enigste winst die daarmee te halen valt is het hakken van de ores zelf en deze op de AH gooien.Powerblast schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:40:
[...]
Met crafting professions valt naar mijl mening erg weinig gold te maken. Eens je max level er van hebt wijzigt dat natuurlijk enigszins maar dan heb je wel al een grote investering erin moeten doen.
Ik bespeel zelf gewoon het AH en koop en verkoop alles wat los en vast zit. Kruipt wel wat tijd in maar eens je de markt wat kent van je server kan je een mooi inkomen vastkrijgen
Vroeger (5 jaar geleden
Ook dat is nog steeds mogelijk. Zeker zo dat het overgrote deel van de tijd de prijzen ervoor zorgen dat je geen winst maakt, maar net als met andere items komt het voor dat iemand de ore er goedkoop op AH zet. Dat zijn de momenten dat je koopt. Tis wel zo dat de garrison veel om zeep heeft geholpen voor dit soort niche markets, maar hopelijk brengt Legion daar weer verandering in.Oxigeon schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:44:
[...]
Vroeger (5 jaar geleden) kon je nog ores kopen op de AH. Deze smelten tot bars en je had al een winst te pakken. Nu moet je gold bijleggen wil je er een winst uithalen. Oftewel een Bar levert minder op dan de ores waard zijn. Op dit moment is mijn Mining level ergens rond de 535.
Daarnaast is het nog steeds mogelijk behoorlijke winsten te maken met professions, alleen wel minder snel dan voorheen.
En als je echt serieus bent om gold te verdienen zul je simpelweg in meerdere markten actief moeten zijn. Wanneer er een markt dan een tijdlang iets minder is, je hierin voor deze periode ook wat minder investeert en je meer focust op andere markten. Zelf ben ik bezig met alle professions behalve gathering (alchemy en engineering zijn alleen niet zo heel winstgevend deze expansion) en het flippen (laag kopen, hoog verkopen) van items zoals recipes, transmog, pets, toys, raw materials, noem het maar op
http://www.wowhead.com/dr...8dVQ808dCw808rNl808rnT808
Dit is nu de set die ik voor ogen heb; hopen dat de spullen ervoor een beetje willen droppen.
Leuke set idd. Ik zou alleen mijn helm niet laten zien. Ziet het er mijn inziens net wat leuker uiticemotion schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:04:
Mn DK is bijna level 100, dus tijd voor een transmog setje; lang leve de dressing room op WoWhead, supereasy om dingen bij elkaar te zoeken.
http://www.wowhead.com/dr...8dVQ808dCw808rNl808rnT808
Dit is nu de set die ik voor ogen heb; hopen dat de spullen ervoor een beetje willen droppen.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Het is daarentegen wel het laatste item waar ik voor ga farmen denk ik; eerst de rest; dus voornamelijk ICC voor de zwaarden, ff een rondje Timeless isle voor de gloves, Hellfire Citadel LFR (wat toch al op de planning staat om wat te gearen..) voor de belt en zo verder.
Een mooi rondje raid instances gedaan die ik nog nooit eerder had gezien, Black Temple, Mt Hyjal en Sunwell Plateau.
Nu zie ik er zo uit.

Mis alleen nog de belt en bracers van die set, vond de zwaarden wel een mooie bonus. (Tempest of Chaos)
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 06-04-2016 15:57 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dan wordt het toch eens tijd zodra ik level 90 ben om eens een alt te maken en daar Tailering ofzo mee ga doen zodat ik op meerdere markten actief wordtNoiz schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:54:
[...]
Ook dat is nog steeds mogelijk. Zeker zo dat het overgrote deel van de tijd de prijzen ervoor zorgen dat je geen winst maakt, maar net als met andere items komt het voor dat iemand de ore er goedkoop op AH zet. Dat zijn de momenten dat je koopt. Tis wel zo dat de garrison veel om zeep heeft geholpen voor dit soort niche markets, maar hopelijk brengt Legion daar weer verandering in.
Daarnaast is het nog steeds mogelijk behoorlijke winsten te maken met professions, alleen wel minder snel dan voorheen.
En als je echt serieus bent om gold te verdienen zul je simpelweg in meerdere markten actief moeten zijn. Wanneer er een markt dan een tijdlang iets minder is, je hierin voor deze periode ook wat minder investeert en je meer focust op andere markten. Zelf ben ik bezig met alle professions behalve gathering (alchemy en engineering zijn alleen niet zo heel winstgevend deze expansion) en het flippen (laag kopen, hoog verkopen) van items zoals recipes, transmog, pets, toys, raw materials, noem het maar op
Zelf wacht ik nog ff met investeren, nieuwe server met 2g54 als saldo momenteel schiet niet echt op
Ja ik heb een tweede character gemaakt wat inmiddels level 10 is. Hiermee wil ik inderdaad dit character gebruiken als bankaccount. Nu ben ik nog zo dom om met mijn account naar SW te gaan en daar naar de auction te gaan. Beter eerst mailen naar mijn ander character en dan op de AH gooien.Powerblast schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:31:
Het vraagt sowieso wel een beetje startkapitaal wil ur in bulk kunnen inkopen. Maar eens het zaakje draait krijg je als het goed is continue AH mailtjes.
Zelf wacht ik nog ff met investeren, nieuwe server met 2g54 als saldo momenteel schiet niet echt op. Bek benieuwd hoe snel ik up en en running ben. Owja, nog een tip, handel met een bank altje, je gaat veel stuff moeten storen en veel en snel bij het AH geraken. Als je dat altijd met je main moet doen...
https://www.reddit.com/r/...nostalrius_shutting_down/
Niet dat het natuurlijk een verrassing is. Die server kwam de laatste tijd te vaak in het nieuws. En dat trekt dus ook de aandacht van Blizzard.
Wel pijnlijk dat Blizzard dus wel aandacht heeft voor het sluiten van dit probeersel, maar blijkbaar geen aandacht heeft voor hun eigen servers. Wederom inlogproblemen.
Alvorens toch een beetje negatief met betrekking tot nostalrius in het nieuws te komen, moet je er wel voor zorgen dat er op je eigen servers wel ingelogd kan worden.
Zucht. Lijkt de belastingdienst wel, leuker kunnen we het niet maken, maar ook niet makkelijker
[ Voor 0% gewijzigd door fitznl op 07-04-2016 10:09 . Reden: woordje niet was weggevallen :) ]
Genoot echt weer van old skool, hardcore, wow op die server.
Ik hoop dat blizz er voor kiest om zelf een soort van vanilla server op te zetten zonder dat je met je andere characters kan communiceren die op normal zitten zodat je geen gold/items kan overzetten.
F*CK ik baal hier echt van!
Powerblast schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:31:
Het vraagt sowieso wel een beetje startkapitaal wil ur in bulk kunnen inkopen. Maar eens het zaakje draait krijg je als het goed is continue AH mailtjes.
Zelf wacht ik nog ff met investeren, nieuwe server met 2g54 als saldo momenteel schiet niet echt op. Bek benieuwd hoe snel ik up en en running ben. Owja, nog een tip, handel met een bank altje, je gaat veel stuff moeten storen en veel en snel bij het AH geraken. Als je dat altijd met je main moet doen...
Alts helpen inderdaad al veel. Ik zit zelf op een punt waarbij ik het overgrote deel van mijn materialen opsla op 2 alts, welke beide een eigen guildbank hebben. Door middel met mijn setup in TSM kan ik makkelijk alles rondsturen en genoeg voorraad houden op alle crafting chars (daily cd's, etc).Oxigeon schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:54:
[...]
Ja ik heb een tweede character gemaakt wat inmiddels level 10 is. Hiermee wil ik inderdaad dit character gebruiken als bankaccount. Nu ben ik nog zo dom om met mijn account naar SW te gaan en daar naar de auction te gaan. Beter eerst mailen naar mijn ander character en dan op de AH gooien.
Als je echt serieus wilt worden met gold verdienen (crafting/AH bespelen) dan raad ik je ten zeerste TSM (TradeSkillMaster) aan. Het heeft een zeer hoge learning curve in het begin, maar de voordelen ervan zijn te groot om te negeren als je een beetje wil min-maxen. Er zijn ondertussen wel genoeg guides te vinden om je op weg te helpen, dus mocht je de tijd hebben en erin willen steken, zou ik dat zeer zeker doen.
Vind het ook wel heel erg jammer, zeker omdat ze het eerst een jaar laten doorgaan en dan plots met een rechtszaak zwaaien. Veel kans dat het komt door legal issues natuurlijk en blizzard er zelf niets op tegen heeft anders zouden ze er ook niet zolang mee wachten.beebie121 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:13:
crap... ik vond vanilla juist leuker dan de echte.
Genoot echt weer van old skool, hardcore, wow op die server.
Ik hoop dat blizz er voor kiest om zelf een soort van vanilla server op te zetten zonder dat je met je andere characters kan communiceren die op normal zitten zodat je geen gold/items kan overzetten.
F*CK ik baal hier echt van!
De makers zullen wel al hun broncode online gooien en ervoor zorgen dat mensen zelf server kunnen draaien, veel kans dat er dus nieuwe servers zullen ontstaan maar zo goed als nostalrius zal het waarschijnlijk niet worden.
Denk juist dat Blizzard ziet dat er geld inzit. Dus ze zullen zelf wel met een Vanilla Server aankomen zetten. Hopend dat er juist weer meer mensen terug komen om het oude gevoel van Wow terug te krijgen.fitznl schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:05:
Zucht:
https://www.reddit.com/r/...nostalrius_shutting_down/
Niet dat het natuurlijk een verrassing is. Die server kwam de laatste tijd te vaak in het nieuws. En dat trekt dus ook de aandacht van Blizzard.
Wel pijnlijk dat Blizzard dus wel aandacht heeft voor het sluiten van dit probeersel, maar blijkbaar geen aandacht heeft voor hun eigen servers. Wederom inlogproblemen.
Alvorens toch een beetje negatief met betrekking tot nostalrius in het nieuws te komen, moet je er wel voor zorgen dat er op je eigen servers wel ingelogd kan worden.
Zucht. Lijkt de belastingdienst wel, leuker kunnen we het niet maken, maar ook niet makkelijker
Volgens mij had hier een hele leuke 1 april grap in kunnen zitten. Maar misschien dat niet iedereen dat had kunnen waarderen.Ishama schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:14:
[...]
Denk juist dat Blizzard ziet dat er geld inzit. Dus ze zullen zelf wel met een Vanilla Server aankomen zetten. Hopend dat er juist weer meer mensen terug komen om het oude gevoel van Wow terug te krijgen.
vanilla tears
Overigens vraag ik mij wel eens af hoeveel van de Vanilla 'fanboys' van tegenwoordig ook daadwerkelijk gespeeld hebben tijdens Vanilla.
Dit topic is gesloten.