Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:37:
Zal vanavond eens kijken aangezien alles geblocked wordt op me werk. Maar deed gisteren 2 uur en 3 kwartier over 1 lvl [zat ook een beetje doelloos te lvlen]. Helaas geen gold om me Heirlooms up te graden of tijd flying te gaan regelen op me main. Kan ik net zo goed rustig door lvl-en.
Ik ben gister inderdaad van 25%-lvl88 naar 25%-lvl89 gegaan in twee uur tijd. Alles zonder heirlooms maar wel met Guild bonus (als die nog bestaat tenminste) het scheelt wel dat de quests behoorlijk geclusterd zijn in MoP.

Ik ben verder een echte casual speler en raid nooit. Als ik zin heb om door te rammen met levelen dan pak ik mijn priest of warrior en ga LFD in. Als hunter quest ik eigenlijk alleen maar; lekker in m'n uppie met een muziekje op genieten van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:39:
[...]
echte casual speler en raid nooit. Als ik zin heb om door te rammen met levelen dan pak ik mijn priest of warrior en ga LFD in. Als hunter quest ik eigenlijk alleen maar; lekker in m'n uppie met een muziekje op genieten van de game :)
Levellen via LFD is effectief tot aan MoP, maar daarna schiet t naar mijn mening niet meer op. Vooral in WoD zijn er de quests icm bonus objectives en treasures die het levellen sneller maken dan dungeons spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:13
Misschien dat ik weer ga beginnen, gestopt bij ena laatste season van MoP. Als ik nu WoD koop, krijg ik dan een level 90 boost of is dat er niet meer?

Ik kan kiezen tussen de Prepurchase WoD en de normale WoD. Wat is het verschil hiertussen ,kan zelf niet veel vinden

[ Voor 28% gewijzigd door thechib12 op 05-03-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die prepurchases kan je meestal kopen voordat een expansion launched. Daar zitten dan meestal wat (kleine) voordelen aan. Aangezien WoD al een tijdje uit is denk ik niet dat je iets aan een WoD prepurchase hebt. Overigens zit er idd een lvl 90 boost bij WoD.

Weet je trouwens zeker dat je geen Legion prepurchase wil? Daar zit een level 100 boost bij.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:13
temp00 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:40:
Die prepurchases kan je meestal kopen voordat een expansion launched. Daar zitten dan meestal wat (kleine) voordelen aan. Aangezien WoD al een tijdje uit is denk ik niet dat je iets aan een WoD prepurchase hebt. Overigens zit er idd een lvl 90 boost bij WoD.

Weet je trouwens zeker dat je geen Legion prepurchase wil? Daar zit een level 100 boost bij.
Ik weet niet of ik het weer heel lang ga spelen. Wil het even een maandje spelen. Ben daarbuiten ook nog verschrikkelijk druk en wil het ook maar een uurtje per dag max gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak gewoon lekker WOD, boost een char naar 90 en ga lekker op het gemakje spelen. Wil je toch nog Legion doen, voila, 2de char erbij instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
Kaap schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:04:
Pak gewoon lekker WOD, boost een char naar 90 en ga lekker op het gemakje spelen. Wil je toch nog Legion doen, voila, 2de char erbij instant.
Vergeet niet dat het zinvol is de char op te levelen naar lvl 60 voor een boost te kopen (of krijgen bij kopen legion expansion). Als je char level 60 is kan je 2 professions kiezen (wel ingame eerst kiezen alvorens op knop level up te drukken uiteraard) en die zijn dan gelijk 700/700, scheelt hoop werk. Had ooit op andere server engineer maximaal staan en vliegmachines gebouwd, door op andere server prof te kiezen alvorens te boosten kan die mooi gebruikt worden.

Heb je een partner om mee te levelen dan ben je eigenlijk zo 60. Vooral als die partner je op haar main mee aan het sleuren is. Tot 10 zelf, deadmines in, shadowfangkeep volgende, dan op 21 scarlet deel 1 op 23 scarlet deel 2 mee te nemen en op 33 scholomance. Tot 38 daar blijven voor de quests, klein stukje doorvliegen en op 37 valt stratholme deel 1 open (blijven we meestal tot de quests oplichten) en dan door naar Stratholme deel 2 (the gate), daar blijven tot 48 (dan mag je naar de maximale blackrock) waar we blijven tot en met 57, dan is het klein sprintje naar 60 middels de outland dungeons (hellfire etc). Wil je doorgaan dan kan je op 68 al naar vikingland voor de eerste dungeon daar, Tijd vliegt om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de komst van WOD is dat dus niet meer zo heel erg zinvol omdat je alle WOD recipes vanaf skill 1 kunt maken en maxed skill dus niet nodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-03-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:10:
Met de komst van WOD is dat dus niet meer zo heel erg zinvol omdat je alle WOD recipes vanaf skill 1 kunt maken en maxed skill dus niet nodig is.
Waarom is het niet zinvol om iets gratis te krijgen? Ondanks het feit je vanaf level 1 de WoD recipes man maken, blijft het niet efficiënt. Het kost nog altijd meer resources/mats dan wanneer je zo veel skill points in je schoot geworpen krijgt door alleen even een poppetje naar 60 te brengen. Ik zou wel weten wat te doen iig.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Het kost nog altijd meer resources/mats dan wanneer je zo veel skill points in je schoot geworpen krijgt door alleen even een poppetje naar 60 te brengen.
Je koopt een boost omdat je niet wil levelen. Vervolgens ga je toch naar 60 levelen alleen maar omdat je dan wat minder mats kwijt bent, maar wel geld uitgeven aan een boost. Level dan gewoon van 1 naar 100 ;)

Dat van die mats is natuurlijk ook niet geheel waar. Gaat alleen maar op als je waarde hecht aan de 700/700 status en dat perse wil halen. Gewoon loslaten en na verloop van tijd bereik je het ook vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal niet in discussie gaan over de mats, want dat heeft geen zin. Welles nietes bereiken we niks mee.

Wanneer je een level 100 boost koopt voor de €50 die ze er volgens mij voor vragen, dan ben ik het volledig met je eens voor wat betreft het levelen naar 60. Dat zou echt zonde geld zijn. Echter, wanneer iemand een boost beschikbaar heeft door de aankoop van WoD of wellicht al Legion, dam vind ik het een heel ander verhaal. En zou ik zeker gebruik maken van de professionboost op level 60. Kleine moeite voor een fijn voordeel. En het is deze laatste boostsituatie waar ik het over had.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe Ik sneller reverd raak bij de saberstalkers?
Want van mobs kille en die qeust schiet ook niet echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:29

Croga

The Unreasonable Man

Kaap schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:31:
Dat van die mats is natuurlijk ook niet geheel waar. Gaat alleen maar op als je waarde hecht aan de 700/700 status en dat perse wil halen. Gewoon loslaten en na verloop van tijd bereik je het ook vanzelf wel.
Het gaat niet alleen om status. 700/700 levert bijvoorbeeld veel meer materialen op bij het maken van je daily spul in je profession. Daarnaast zijn de epic recipes alleen maar te maken als je 700/700 bent in je profession.

Ja, de "mundane" items zijn te maken vanaf level 1/700. Maar er is wel degelijk nogsteeds een hele goede reden om je professions te maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:19:
Bij de ingang van het saber stalker dorp waar al de elites lopen kun je een quest aannemen eens per week die 3500 rep. oplevert.

Alleen hebben ze wel aardig wat HP, ik kon ze solo'en als DK tank.
Kun je dit niet, zorg dan voor een goede twee of drie man groep.

In je tanaan basis staat als het goed is ook een quest giver die af en toe vraagt om tanden te verzamelen van tanaan monsters, die levert ook aardig wat rep. op en is een van de twee dailies die word gegeven. (Horde in ieder geval, maar ik neem aan dat Alliance iets soortgelijks heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:19:
Dat zijn helaas de enige opties. Via LFG kun je een groep zoeken en dan gaat het killen iets sneller (als je dat al niet deed). Ik weet niet hoe je in je geld zit of anders kun je geld farmen en Medallions of the Legion kopen voor extra rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Overwatch komt blijkbaar uit op 24 mei. Lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat we een release van legion mogen verwachten in Juni. Ze gaan heus geen 2 games zo kort van elkaar uitbrengen. Hoogst waarschijnlijk zal het dus Augustus/September worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 14:50
Grompie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:00:
Overwatch komt blijkbaar uit op 24 mei. Lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat we een release van legion mogen verwachten in Juni. Ze gaan heus geen 2 games zo kort van elkaar uitbrengen. Hoogst waarschijnlijk zal het dus Augustus/September worden.
Dit was toch al soort van bekend? Nog even gauw nagekeken en op de website staat bij de pre-order van Legion: Game is expected to release on or before September 21, 2016. Dus laten we hopen dat het niet later wordt gereleased.

Daarnaast ben ik nog aan het kijken of ik hem ga kopen. WoD release was bagger, en nu zitten we weer in hetzelfde schuitje. Weinig nieuwe content en straks bij de release van Legion hebben we in WoD meer dan een jaar geen fatsoenlijke content gehaald. Blizzard krijgt het keer op keer voor elkaar. Het is niet zo gek dat ze de spelersaantallen niet meer willen vernoemen. Natuurlijk was het al snel duidelijk dat WoD zo snel mogelijk vervangen moest worden.

Maar goed, ik ben er natuurlijk zelf ook schuldig aan. De game blijft geweldig en tot op heden zijn er nog geen gelijkwaardige concurrenten.

Ben zelf begonnen met Black Desert Online. Eigenlijk hoop ik dat deze game een keer de rollen omdraait, maar daar hebben we natuurlijk ook vaker op gehoopt. Only time will tell...:P

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croga schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:29:
[...]
700/700 levert bijvoorbeeld veel meer materialen op bij het maken van je daily spul in je profession.
Meer ja, veel meer valt ook wel mee. Wat ik typisch vind is dat men wil boosten om content te skippen, daar dan 60 levels zelf voor levelen om je tradeskill mee te kunnen boosten zodat je die paar reagants extra bij je daily craft krijgt 7(8)7 Het gewoon niet waard mijn inziens. In het meest gunstige geval kun je stellen 60 levels zelf levelen of je tradeskill zelf levelen (welke automatisch gaat wanneer je je tradeskill toepast in de praktijk)
Croga schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:29:
[...]
Daarnaast zijn de epic recipes alleen maar te maken als je 700/700 bent in je profession.
Dat is niet waar. Je kunt bijvoorbeeld als Enchanter alle WOD recipes vanaf skill level 1 enchanten, dus ook Thunderlord etc. Blacksmithing idem, de upgrade tokens, de upgradable armor en wapens, allemaal vanaf skill level 1.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-03-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig hebben we allemaal onze eigen beweegredenen iets wel of niet te doen. :)

Ik ben op dit moment enigszins "burned out" wat betreft WoW. Dit is echt van ene op andere moment gekomen, super raar. Terwijl ik lekker bezig was met een nieuwe rogue te levelen in Subtlety spec (super leuk!). Even zien of het gevoel weer terugslaat, anders maar overwegen te cancellen. O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Diigii schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:18:
[...]

Dit was toch al soort van bekend? Nog even gauw nagekeken en op de website staat bij de pre-order van Legion: Game is expected to release on or before September 21, 2016. Dus laten we hopen dat het niet later wordt gereleased.
21 September was idd de eind datum waarop het zeker gereleased zou moeten worden. Maar veel spelers speculeerden dat het juni zou kunnen zijn omdat het dan voor de movie was en omdat ze tijdens blizzcon beweerden dat beta er snel aan kwam en er tussen beta en release meestal 6 maanden zitten. Nu zitten we echter nog altijd met alpha (al komt de term alpha enkel doordat niet alles classes speelbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 14:50
Grompie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:47:
[...]

21 September was idd de eind datum waarop het zeker gereleased zou moeten worden. Maar veel spelers speculeerden dat het juni zou kunnen zijn omdat het dan voor de movie was en omdat ze tijdens blizzcon beweerden dat beta er snel aan kwam en er tussen beta en release meestal 6 maanden zitten. Nu zitten we echter nog altijd met alpha (al komt de term alpha enkel doordat niet alles classes speelbaar zijn).
Ah dat klopt. De Warcraft movie komt inderdaad ook nog uit. Ik hou de updates op de website de komende tijd maar even in de gaten. Kijken wat er nu precies wordt aangekondigd. We shall wait :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:41
*unlurks*

Legion komt uit na de Warcraft film.

http://blizzardwatch.com/...-blizzards-investor-call/
Diigii schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:18:
Het is niet zo gek dat ze de spelersaantallen niet meer willen vernoemen.
De sub nummers doen er niet toe en geven geen goede indicatie van hoe het met WoW en Blizzard gaat, zeiden ze. Wel blazen ze hoog van de toren dat Hearthstone en de Overwatch beta tientallen miljoenen spelers hebben 8)7

Ik kijk de kat uit de boom. Geen automatische preorder van de CE meer.

*relurks*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik ben vrij nieuw hier op het forum en ben van plan om terug WoW te spelen na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben ( Wotlk ). Ik zal alles weer moeten aankopen veronderstel ik. Nu heb ik een paar vragen.. Ik zoek een server met een normale 'ping' weet niet of dit verschilt per server. Een server waarbij de factions horde/alliance redelijk opgaan en waarbij ik zowel PvE mij kan uitleven als PvP.. Mijn voorkeur naar een faction gaat eerder uit naar horde overigens.. Misschien denken jullie aan nog dingen die ik over het hoofd heb gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze halve guild is al leeg gelopen en ik vrees dat de rest het ook niet tot na juni volhoudt (als ze juni al redden).

Ervaring met eerdere expansions leert dat de meesten wel weer resubben als de expansion er eenmaal is, maar toch ...

Ze maken het nu wel heel erg bont met hoe lang de laatste tier mee moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:30:
Ik zal alles weer moeten aankopen veronderstel ik.
Alleen WoD. Cata en MoP krijg je gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Legion komt uit na de film ja. Ik denk echter zelf dat we pre-patch 7.0 gaan zien eind juni, dat je dan 2 maandjes invasions kunt doen, vernieuwde specs proberen etc, en dan September de echte release.

Want laten we eerlijk zijn, er komt echt geen live expansion launch in juli en augustus als men op vakantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Aan de andere kant, je kunt erop rekenen dat Blizzard mee wil liften op het (hopelijke) succes van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wee Man schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:14:
*unlurks*

Legion komt uit na de Warcraft film.

http://blizzardwatch.com/...-blizzards-investor-call/

De sub nummers doen er niet toe en geven geen goede indicatie van hoe het met WoW en Blizzard gaat, zeiden ze. Wel blazen ze hoog van de toren dat Hearthstone en de Overwatch beta tientallen miljoenen spelers hebben 8)7

Ik kijk de kat uit de boom. Geen automatische preorder van de CE meer.

*relurks*
Kaap schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:37:
Legion komt uit na de film ja. Ik denk echter zelf dat we pre-patch 7.0 gaan zien eind juni, dat je dan 2 maandjes invasions kunt doen, vernieuwde specs proberen etc, en dan September de echte release.

Want laten we eerlijk zijn, er komt echt geen live expansion launch in juli en augustus als men op vakantie is.
Denk dat Kaap met zijn voorspelling redelijk goed zit, misschien dat een Legion Launch eind Augustus nog kan.
Van Beta naar Pre-Patch was met WoD 3 maanden dus rond Juni-Juli zal de Pre-Patch wel komen.
WoD was echter een maand na de Pre-Patch en dat zie ik nu niet gebeuren in Juli-begin Augustus ivm met zomervakantie.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 15:55

Maduth

Probeersel

Ten tweede, de film kan nieuwe nerds... sorry... gamers aantrekken en die hebben dan nog even tijd om tot 100 te lvl-en. Dus die kopen dan eerst nog een complete pakket WoD en daarna kan die groep ook nog Legion kopen [de spreekwoordelijke vette kluif] = dubbele inkomsten.

Als Legion tijdens de film zou uitkomen, komt WoD waarschijnlijk in een battlechest/deal en zal deze dus minder inkomsten generenen tov mijn eerder suggestie... snappie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Maduth schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:23:
Ten tweede, de film kan nieuwe nerds... sorry... gamers aantrekken en die hebben dan nog even tijd om tot 100 te lvl-en. Dus die kopen dan eerst nog een complete pakket WoD en daarna kan die groep ook nog Legion kopen [de spreekwoordelijke vette kluif] = dubbele inkomsten.

Als Legion tijdens de film zou uitkomen, komt WoD waarschijnlijk in een battlechest/deal en zal deze dus minder inkomsten generenen tov mijn eerder suggestie... snappie :S
Idd, plus het feit dat de servers met een nieuwe expansion altijd overvol zitten met que times en daar wil je nieuwe spelers natuurlijk niet mee afstoten. Het is verstandiger om het na de film te releasen of x weken ervoor maar dan is de overwatch release te dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:08:
[...]

[...]

Denk dat Kaap met zijn voorspelling redelijk goed zit, misschien dat een Legion Launch eind Augustus nog kan.
Van Beta naar Pre-Patch was met WoD 3 maanden dus rond Juni-Juli zal de Pre-Patch wel komen.
WoD was echter een maand na de Pre-Patch en dat zie ik nu niet gebeuren in Juli-begin Augustus ivm met zomervakantie.
Met het verschil dat er nu wel een event gaande is in Azeroth. Die invasions etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
De nieuws sites zoals MMO en WoWhead weten ook van gekkigheid niet meer wat ze moeten plaatsen om de tijd te killen volgens mij.. Eerst voor iedere class/spec combinatie een los nieuwsbericht voor artifact weapons etc. Denk je dat gehad te hebben, gaan ze een los nieuwsbericht plaatsen voor de nieuwe animaties.. per class.. per spec.. Of noem het slim, je returning visitors zal wel hoog zijn, waar het hun weer om gaat waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het vervelend vind, bezoek je die website toch gewoon niet? Er zijn genoeg mensen die Legion nieuws wel boeiend vinden. Ik denk eerder dat er niemand geïnteresseerd is naar de avonturen van marijnvtg in Azeroth, maar het staat je natuurlijk vrij om zelf een website te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:52:
Als je het vervelend vind, bezoek je die website toch gewoon niet? Er zijn genoeg mensen die Legion nieuws wel boeiend vinden. Ik denk eerder dat er niemand geïnteresseerd is naar de avonturen van marijnvtg in Azeroth, maar het staat je natuurlijk vrij om zelf een website te maken.
Volgens mij staat er nergens in het bericht van marijnvtg dat hij het vervelend vindt, dus ik vind dat je reply niet echt ter zake doende is en meer een aanval. Wat marijnvtg schrijft is enkel een constatering, zoals ik het lees. En ik geef hem daar gelijk in. Het lijkt er inderdaad op dat ook die websites op dit moment enigszins moeite hebben met het interessant houden van hun frontpages...

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 08-03-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Eensch met Martijn :P. Was me idd ook al opgevallen. Beter maken ze gewoon een keer/paar keer wat grotere nieuwsberichten dan dit gedoe.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Vroeger als er een patch uitkwam probeerden ze zo snel mogelijk alles te posten wat ze konden vinden. Alpha content was dan ook nauwelijks te vinden en echte info kon je pas vanaf beta vinden. Nu is de alpha al open en dit al 3 maanden waar ze dus hun pagina moeten mee vullen. En weten dat ze dit nog een tijd moeten doen tot beta er is en ook dat zal op dezelfde manier verlopen.
Blizzard is een stuk opener geworden en iedereen kan met de tools video's maken van animaties, dungeons... zonder dat je zelfs de game kan spelen. Je merkt dat ze content op een andere manier moeten brengen. Plus het feit dat er anders niets te melden is over Wow in het algemeen en dit voor nog x aantal maanden.
Ze moeten hun dagelijks aantal bezoekers halen anders rendeert een website niet en hoe haal je die, door elke dag nieuwe content te plaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Grompie op 08-03-2016 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Kaap schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:52:
Als je het vervelend vind, bezoek je die website toch gewoon niet? Er zijn genoeg mensen die Legion nieuws wel boeiend vinden.
Het zit in m'n dagelijkse routine van website bezoek en vind Legion nieuws juist interessant.

Het is meer inhakend op dat wij als speler het een jaar met dezelfde content moeten stellen en dat dit ook z'n weerga heeft op nieuws of blog sites.

[ Voor 42% gewijzigd door Rhain op 08-03-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Marijn, dit niveau moet je gewend raken hier. "humor" noemen ze het :+

Yay! na een avond wipen op Gorefiend constant dezelfde persoon fouten zien maken. Wie was het? Uiteraard Guild master en haar man. Probeerde een non officer hen erop te wijzen? "Lol I'm the last person you need to lecture on tactics".

Korte samenvatteing van onze Guild Master (mage);

Hellfire assault -> AOE damage, en dan pas een keer kijken naar siege vehicles
Iron Reaver -> Boss tunneling, tijdens flight totaal geen dps. Alleen rennen.
Kormrok -> "I forgot to soak", 4 wipes op een rij.
Council -> Reap vol in de melee of ranged group
Kilrogg -> Vergeten visions in te gaan, tussen heartseeker in staan.
Gorefiend -> Geen bolt soak bij Phase 2, volle AOE damage als mensen net binnen zijn.

Helaas worden guildies uit de raid getrapt bij minder, maar moeten we haar accepteren.. Overigens is haar man niet veel beter als tank. "Taunt for fuck sakes <mijn character>".. Ik wacht netjes 30 seconden. "Why the fuck didn't you taunt".
Helaas heeft het uitleggen dat ik een Ranged DPS ben zonder taunt weinig resultaat.. >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

corset schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:00:
Helaas heeft het uitleggen dat ik een Ranged DPS ben zonder taunt weinig resultaat.. >_>
:D :')

mijn dochter heeft voor haar verjaardag om wow gevraagd (wordt 13),dus alles maar in huis gehaald alvast :P eerdaags mijn account maar weer activeren (sinds december niet meer betaald)

gaat wat worden :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:00:
@Marijn, dit niveau moet je gewend raken hier. "humor" noemen ze het :+

Yay! na een avond wipen op Gorefiend constant dezelfde persoon fouten zien maken. Wie was het? Uiteraard Guild master en haar man. Probeerde een non officer hen erop te wijzen? "Lol I'm the last person you need to lecture on tactics".

Korte samenvatteing van onze Guild Master (mage);

Hellfire assault -> AOE damage, en dan pas een keer kijken naar siege vehicles
Iron Reaver -> Boss tunneling, tijdens flight totaal geen dps. Alleen rennen.
Kormrok -> "I forgot to soak", 4 wipes op een rij.
Council -> Reap vol in de melee of ranged group
Kilrogg -> Vergeten visions in te gaan, tussen heartseeker in staan.
Gorefiend -> Geen bolt soak bij Phase 2, volle AOE damage als mensen net binnen zijn.

Helaas worden guildies uit de raid getrapt bij minder, maar moeten we haar accepteren.. Overigens is haar man niet veel beter als tank. "Taunt for fuck sakes <mijn character>".. Ik wacht netjes 30 seconden. "Why the fuck didn't you taunt".
En... je zit nog in de guild omdat...? :)

Ik zou het heel slecht trekken als ik jou was. Ik bedoel, leuk en aardig hoor GM zijn en het mannetje van de GM zijn; maar als je geen feedback kan accepteren vanwege hiervoor genoemd feit -- dan is er echt is goed mis met je zelfperceptie...

@mrsar: dat lijkt me toch wel heel bijzonder om mee te maken... vader en dochter lekker samen gamen, te leuk toch! :D haha

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 08-03-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ja zal wel leuk zijn,gok alleen dat ze hoopt ook al gelijk 200+ mounts te hebben,dus maar even goed uitleggen dat ze voor de meesten ook echt iets moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:24
mrsar schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:58:
ja zal wel leuk zijn,gok alleen dat ze hoopt ook al gelijk 200+ mounts te hebben,dus maar even goed uitleggen dat ze voor de meesten ook echt iets moet doen :P
Mijn zoontje van bijna 10 wilde het ook even proberen. Dus afgelopen weekend voor hem een trial account aangemaakt en dan samen met mij en de vrouw een char aangemaakt.
Hij vond het prachtig om te doen maar indd hij verwacht ook direct allemaal draken om op te vliegen, pets om mee te battlen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mja,zal wel wat gold opsturen zodat ze z.s.m. in ieder geval de simpele goedkope mounts kan halen (lvl 20 was het toch? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Yes level 20. Ik kijk even aan of hij het leuk blijft vinden en anders maar even zijn account upgraden naar een full account. Tot die tijd moet hij het maar even met alle standaard spullen doen tot level 20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
mrsar schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:58:
Waarom link je beide accounts niet aan hetzelfde BattleNet account? Dan heeft zij alle mounts/pets/toys die jij nu al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Noiz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:58:
[...]

Waarom link je beide accounts niet aan hetzelfde BattleNet account? Dan heeft zij alle mounts/pets/toys die jij nu al hebt.
oh dat is een goede,eens even uitzoeken,al is het waarschijnlijk niet handig dat ik een authenticator eraan heb hangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Wel er om denken dat de kids bij Goldshire weg blijven :)
RustStorm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:27:
En... je zit nog in de guild omdat...? :)
Vroeg ik me ook af terwijl ik dat las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Carthrax schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:26:
[...]

Mijn zoontje van bijna 10 wilde het ook even proberen. Dus afgelopen weekend voor hem een trial account aangemaakt en dan samen met mij en de vrouw een char aangemaakt.
Hij vond het prachtig om te doen maar indd hij verwacht ook direct allemaal draken om op te vliegen, pets om mee te battlen etc.
Leer je hem meteen wat werken naar zijn loon is :P .
Moet wel niet makkelijk zijn om nu nog met wow te beginnen als ik het zo een beetje bedenk. Je loopt hopeloos achter met mounts, achievements, pets,... Je komt in een dungeon en mensen racen je ervoor bij in heirloom gear. Er zou eigenlijk een non heirloom lfg moeten zijn een één met bedenk ik me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:23:
[...]
Moet wel niet makkelijk zijn om nu nog met wow te beginnen als ik het zo een beetje bedenk. Je loopt hopeloos achter met mounts, achievements, pets,... Je komt in een dungeon en mensen racen je ervoor bij in heirloom gear. Er zou eigenlijk een non heirloom lfg moeten zijn een één met bedenk ik me zo.
Ben het wel met je eens, al weet ik niet of de beginnende WoW-er gelijk dungeons in duikt, maar mss eerst veel explored en quests doet.. Gisteren nog een paar dungeons gedaan van lvl 29-33. Ik krijg de kans niet eens om te casten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Ben het wel met je eens, al weet ik niet of de beginnende WoW-er gelijk dungeons in duikt, maar mss eerst veel explored en quests doet.. Gisteren nog een paar dungeons gedaan van lvl 29-33. Ik krijg de kans niet eens om te casten :X
Dat is nou precies de reden dat ik geen dungeons meer gebruik om te levelen. Ik vind het niet meer leuk om te doen omdat je er gewoon doorheen kan blazen. Dan doe ik liever lekker beetje quests op m'n eigen tempo. Leer ik m'n class ook ten minste een beetje kennen. (gebeurt ook wel met dungeons hoor, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Daarom quest ik gewoon en als ik een dungeon wil doen voor wat extra xp dan vraag ik de vrouw of ze mij er even door boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:07:
Daarom quest ik gewoon en als ik een dungeon wil doen voor wat extra xp dan vraag ik de vrouw of ze mij er even door boost :P
Had ik maar zo iemand!!! :(

Laatste dagen wat met met Starcraft 2 bezig geweest, heerlijk om zo af en toe wat anders te doen dan WoW. Maar nu toch weer beetje aan het kriebelen om verder de gaan met m'n rogue en meer gold te verdienen ingame 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoe staat het ermee met de Tweakers guild? Wordt er nog een beetje geraid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Raptar schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:11:
Hoe staat het ermee met de Tweakers guild? Wordt er nog een beetje geraid?
Bestaat die nog ?

Vanavond eindelijk 13/13M gehaald met onze Nederlandse guild.
Filmpje mocht je interesse hebben ;)

YouTube: Century Gaming vs Archimonde Mythic HFC mage pov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madshark schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:46:
[...]

Bestaat die nog ?

Grats! Dat is altijd geweldig en bewonderingswaardig als een guild de hele content gecleared heeft. :) _/-\o_

Wat betreft de Tweakers guild. Die bestaat volgens mij zeker nog wel, maar zitten wat raiden betreft in een slumber omdat veel mensen een pauze hebben genomen tot aan Legion (waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
[...]

Bestaat die nog ?

Grats! was helaas niet met m'n main online, had wel mee willen delen in de vreugde (in de chat) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Grats! was helaas niet met m'n main online, had wel mee willen delen in de vreugde (in de chat) ;)
De vreugde viel al bij al wel mee :D. De mount rol was erger toen Guild leader met 91 verloor van 94 :p.
Maar ook nog eens proficiat. Kan ik ook beginnen met raiden opnieuw :D.

Wel knap voor een NL guild only om 2 expansions na elkaar eind boss te clearen toch lang voor nieuwe content uit komt. De grootste struggle blijft vaste leden hebben, maar de guild leiding doet het hier wel erg goed en is constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hah toevallig, ik zat gisteravond eventjes op twitch mee te kijken met progress erop.

Grats hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds afgelopen zaterdag eindelijk...eindelijk de titel "Salty" 'gevangen/opgevist'! :)

[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 14-03-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bitshady schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:06:
Sinds afgelopen zaterdag eindelijk...eindelijk de titel "Salty" 'gevangen/opgevist'! :)
Yay! Grats. Een titel waar je werkelijk iets voor moet doen is altijd super fijn te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salty zou ik wel willen voor mijn mage. Mijn mage heet Frostbolls. Salty Frostbolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:52:
Salty zou ik wel willen voor mijn mage. Mijn mage heet Frostbolls. Salty Frostbolls.
Firelord Frostbolls is ook wel een leuke. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een keer iemand zien rondhobbelen als Salty Salty. Toch wel vrij bijzonder om je character zo te noemen. ;)

Ik heb gisteren m'n subscription gecanceld. Heb nog een maand speeltijd. Maar merk dat ik niet echt meer iets te doen heb in WoW, ofwel zin om iets te doen... Wellicht verandert dat de komende weken. En anders komt het wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here. Werk vormde voor week of 4 een probleem met raiden. Zodoende dus uit raidteam gezet. Guild zit op Outland, bout server voor pve. Maar gewoon geaccepteerd dat Killrog mythic het hoogst haalbare voor mij is deze expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:34:
Same here. Werk vormde voor week of 4 een probleem met raiden. Zodoende dus uit raidteam gezet. Guild zit op Outland, bout server voor pve. Maar gewoon geaccepteerd dat Killrog mythic het hoogst haalbare voor mij is deze expansion.
Jammer man. Maar aan de andere kant: work / irl >>>> WoW. :)

Ik heb deze xpack helemaal niet geraid. Had het kunnen doen, maar is door toestanden niet gelukt. Shit happens. :)

Misschien geven ander games me meer voldoening zodra ik niet meer kan inloggen in WoW. :) ben bezig met starcraft op het moment. Zerg campaign. Vind het wel leuk hoor. :) maar merk dat ik soms te ongeduldig ben. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat issue met werk was tijdelijk. Kan nu gewoon weer raiden. Alleen niet meer met die guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 09:57
RustStorm schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:58:
Heb een keer iemand zien rondhobbelen als Salty Salty. Toch wel vrij bijzonder om je character zo te noemen. ;)

Ik heb gisteren m'n subscription gecanceld. Heb nog een maand speeltijd. Maar merk dat ik niet echt meer iets te doen heb in WoW, ofwel zin om iets te doen... Wellicht verandert dat de komende weken. En anders komt het wel weer. :)
Begint ook weer dichterbij te komen. Het gevoel van wat nu te doen.

Hoop eigenlijk dat ze de gnome hunter een beetje een behoorlijk headstart gaan geven. Dus niet een 24-uurs ;) Zou het wel tof vinden die nog op te levelen naar 100 en daar dan legion mee in te gaan. Een 60 dagen zou mooi zijn, bijvoorbeeld pre order nu en start alvast je gnome hunter avonturen. Het is geen nieuw ras, dus hoeven er ook geen speciale nieuwe start gebieden voor gemaakt te worden. Maar ja, zal wel weer niet gebeuren :( Misschien gaan ze bij Blizzard voor het extra geld van spelers die tegen betaling hun hunter gaan veranderen in een gnome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fitznl schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:23:
[...]

Begint ook weer dichterbij te komen. Het gevoel van wat nu te doen.

Hoop eigenlijk dat ze de gnome hunter een beetje een behoorlijk headstart gaan geven. Dus niet een 24-uurs ;) Zou het wel tof vinden die nog op te levelen naar 100 en daar dan legion mee in te gaan. Een 60 dagen zou mooi zijn, bijvoorbeeld pre order nu en start alvast je gnome hunter avonturen. Het is geen nieuw ras, dus hoeven er ook geen speciale nieuwe start gebieden voor gemaakt te worden. Maar ja, zal wel weer niet gebeuren :( Misschien gaan ze bij Blizzard voor het extra geld van spelers die tegen betaling hun hunter gaan veranderen in een gnome.
7.0 released voordat Legion uitkomt. We hebben minimaal 3/4 weken om nieuwe specs uit te proberen. Dan zal de Hunter/Gnome combo ook al toegankelijk zijn. Ook de Demon Hunter is al even te spelen voordat de expansion van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
WoW staat hier ook op een laag pitje nu. Log eigenlijk alleen in voor de guildraid (en dan altijd hopen dat mensen focussed zijn zodat we gewoon op 1 dag clearen :P ). Daarnaast log ik nog wel dagelijks een paar minuten in om even wat auctions neer te zetten of garrison missions te doen.
Hou me op dit moment vooral bezig met Black Desert. Moet zeggen, ik vermaak me voor de verandering prima met een andere mmorpg dan WoW. Eerste keer dat dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn er nog mensen hier die World of Warcraft: Chronicle Volume 1 gaan aanschaffen? Die zou vanaf vandaag te koop zijn. Ik zie hem op Bol.com voor 42,99 (hardcover). Oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel aleen nog maar als mijn broer ook speelt. We zijn samen nieuwe characters begonnen en doen alleen dungeons om te levellen.

Ik priest met Holy/disc specs hij een Guardian/feral druid. Gisteren even snel 9 levels erbij in dungeons we zijn nu 42. Instant queues en aangezien we allebei al sinds vanilla spelen weten we wel wat we doen. Als een speer door alle dungeons, zoveel mobs pulen dat ik hem net in leven kan houden ...

Nu drie keer op pad geweest en alle drie de keren vrijwel de hele avond met dezelfde 3 random dps gespeeld. Gewoon steeds met de groep opnieuw gequeued. En dan blijken mensen ineens wel sociaal en is het heel gezellig in /i ! Ik heb echt weer een ouderwets WoW gevoel :-)

Mijn main verveelt me inmiddels echter danig. Donderdag nog even een raid om wat laatste HFC achievements te doen, maar verder hebben we sinds de kerst 1 raid gehad. De raid maar even op facebook gegooid en een aantal mensen hebben een maandje geresubbed om die achievements af te maken!

Blizzard heeft het echt verkloot deze keer met de wachttijd en een expansion waarin (pve) niets te doen is behalve Garrisons en shityards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zit op dit moment diep in The Division ;)
Maar dit is ook een goede manier om wat rested te krijgen voor mijn chars op Aerie Peak en Turalyon.
Meestal doe is voor het werk aan nog even de tanaan daily op een char maar dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie steeds meer mensen afhaken met WoW. Ikzelf ook. De nieuwe expansion moet heel veel goedmaken om deze mensen weer terug te krijgen, maar ik denk dat veel mensen die nu afhaken wel zoiets hebben dat de game zijn beste tijd wel gehad heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Keek toevallig in dit topic hoe het er tegenwoordig voor staat met WoW, mijn laatste subscriptie was alweer van december 2014.. Misschien dat een nieuwe expansion voor een tijdelijke terugkeer zorgt, maar na het bereiken van max level zal het toch gauw weer klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:41:
Zijn er nog mensen hier die World of Warcraft: Chronicle Volume 1 gaan aanschaffen? Die zou vanaf vandaag te koop zijn. Ik zie hem op Bol.com voor 42,99 (hardcover). Oef.
Ja zou deze ook heel graag bestellen, zeker omdat ik toch redelijk goed de lore ken en er heel wat interessante dingen instaan.

Denk dat WoW idd nu op een diepte punt zit en dat gaat niet snel verbeteren. Vind het trouwens zwak van blizzard dat ze effen een achievement in de game stoppen waar je iets in hearthstone mee bent. Hopen ze zo wss om weer wat mensen naar wow te lokken. Blijf voorlopig subbed maar doe ik niet veel anders meer dan gold ophalen via garrison en raiden. Met legion zullen er wel weer massa's mensen terug komen maar tot dan is wow zo goed als dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal persoonlijk zeker wel terugkeren zodra Legion er is. Want volgens mij is dat wel iets wat me weer een tbc gevoel gaat geven. En toen vond ik het echt fantastisch om te spelen. Maar voor nu is de lol er echt van af en kan ik gewoon geen doel meer voor mezelf bedenken. Alle classes heb ik op max level, dus levelen van andere character verveelt echt ontzettend snel omdat het al zo vaak doorlopen is. Maargoed, lang verhaal kort: m'n gestelde doelen bereikt en dus weinig meer te doen waar ik plezier aan beleef. Jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Chronicle bestellen; misschien, maar net een tegenvaller gehad met mn auto dus nog maar ff laten wachten.

En wat de achievement voor Hearthstone betreft; dat doen ze met zoveel van hun games; bereik X in game Y. Krijg iets in game Z.

Eventjes naar level 20 spelen en een hero skin in Hearthstone is een prima actie.

Net zoals level 20 halen in Heroes of the Storm voor een pet in WoW.. of 3 games winnen in Hearthstone voor een mount in WoW.. etc etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik wel van plan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
RustStorm schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:00:
Ik zal persoonlijk zeker wel terugkeren zodra Legion er is. Want volgens mij is dat wel iets wat me weer een tbc gevoel gaat geven.
Ik had ik het begin bij de huidige expansion best wel een TBC gevoel hoor, teminste bij het questen
(wel momenteel al maanden geen sub lopen )

In TBC uren door gebracht in Nagrand en beetje mensen lopen afslachten.
Roepen in de trade dat er gratis goud te krijgen is in de arena om zo mede hordes er na toe te lokken en ze vervolgens te slachten :D
pvp zie ik in de huidige expansie te weinig buiten battlegrounds en arena, maar dat weet iedereen
Met legion zal ik het wel weer een sub nemen. denk een warlock of mage. ( te veel roque gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Is dat boek nog een aanrader? Is het een soort history lore boek?

Overigens zou ik het absoluut niet bij bol.com bestellen, bij amazon is ie veel goedkoper, zowel .com, .co.uk als .de
Uiteraard heb je wel een creditcard nodig, ik weet niet of ie goedkoper is een willekeurige boekhandel, maar bol.com is vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je iets elders vandaan haalt, houdt er dan rekening mee dat je extra kosten kan krijgen wanneer het de douane passeert. Waardoor het wellicht niet meer goedkoper, maar juist duurder is. Maar het is natuurlijk aan een ieder om dat zelf de bepalen. :)

Ik ben nog steeds alle novels aan het verzamelen. Want dat zijn toch wel erg leuke boeken (en ik heb een hekel aan lezen...). Dus wellicht komt dat nieuwe boek er ook wel bij. Alles op z'n tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:02

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Op bol.com staat ie nu voor 33.99 (hardcover)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:56
Drie korte vraagjes:

- Is er al een verwachte release datum voor Legion? (specifieker dan 2016)
- Hoe koop je tegenwoordig Heirlooms?
- Ik weet bijna zeker dat ik al Heirlooms had, zijn die makkelijk terug te vinden op welke character ze stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:32
Legion is na de film (10juni?) en voor 20 sept dacht ik. Maarja kan altijd weer veranderen :)

Heirloom vendor zit voor alliance in IronFront
Je heirlooms kan je terugvinden bij je Mounts/Pets en dergelijke (shift + p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Blitzdoctor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:17:
Bedankt, meteen besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:00:
Drie korte vraagjes:

- Is er al een verwachte release datum voor Legion? (specifieker dan 2016)
- Hoe koop je tegenwoordig Heirlooms?
- Ik weet bijna zeker dat ik al Heirlooms had, zijn die makkelijk terug te vinden op welke character ze stonden?
Legion: September 2016

Heirlooms; Alliance zit in Ironforge, Horde een vendor in Undercity (dacht ik)

Als je al heirlooms had, maar deze staan nog niet in je collection tab. Inloggen en ze worden automatisch toegevoegd aan je collection. Het is niet makkelijk opzoeken, maar gewoon ff inloggen met alles doet t werk ;) Je hoeft niet op zoek in bags en je bank om te kijken waar ze staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:56
Thanks! En hoe betaal je voor Heirlooms tegenwoordig? Gewoon gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Yep gewoon gold;

De basis (level 1-60) is koop je voor gold

De upgrades; (scabards voor wapens en casings voor armor) zijn ook te koop voor gold. Maar ook voor andere currencies zoals honor points en diverse world event items zoals de love tokens van love is in the air etc of Darkmoon faire spul.

De upgrades zijn voor het uitbreiden van de heirlooms van 1-60 naar 1-90 en 1-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Blitzdoctor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:17:
Ik zag hem idd ook op Amazon, maar dan moet ik mn Creditcard weer afstoffen. 33.99 via bol is net de psychologische drempel waardoor ik m zojuist besteld heb. Nu even 2-3 werkdagen wachten, hoop dat ik m voor t weekend heb. M'n eerste boek na 10 jaar W(oW) om eens in de lore te duiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 13:31
icemotion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:23:
Yep gewoon gold;

De basis (level 1-60) is koop je voor gold
Kun je ook heirlooms kopen op een hele nieuwe account? Als je genoeg gold hebt natuurlijk of moet je soort van rep hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Awesomo4k schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Kun je ook heirlooms kopen op een hele nieuwe account? Als je genoeg gold hebt natuurlijk of moet je soort van rep hebben?
Je kan heirlooms kopen op een nieuwe account zolang je het goud hebt; er is geen reputation voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Je kan heirlooms kopen op een nieuwe account zolang je het goud hebt; er is geen reputation voor nodig.
Voor de heirlooms die je bij de guildvendor moet kopen heb je rep met guild nodig toch? Of is dat inmiddels veranderd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Voor de heirlooms die je bij de guildvendor moet kopen heb je rep met guild nodig toch? Of is dat inmiddels veranderd? :)
Er zijn geen guild vendors meer; alle heirlooms zijn te koop via de vendors in Ironforge en Undercity.

Of toch nog wel xD En ja voor de guild heirlooms heb je guild rep nodig, maar dat heb je snel genoeg bij elkaar..

[ Voor 15% gewijzigd door icemotion op 16-03-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Ik moet eerlijk zijn dat het weer een beetje jeukt... Zijn er geen guilds die alleen HC clearen en dan niet de drang hebben Mythic te gaan? :) en dan zo 1x per week ofzo?

Ik heb altijd top geraid maar ivm mijn vrije tijd wil ik dat zeker niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
RustStorm schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:59:

Voor de helmen en capes moet je minstens honored zijn. Voor legs moet je honored zijn en de guild moet de achievement "Working Better as a Team" hebben. Oftewel gezamenlijk moeten de leden van het guild alle professions op 600 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesomo4k schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:08:
Ik moet eerlijk zijn dat het weer een beetje jeukt... Zijn er geen guilds die alleen HC clearen en dan niet de drang hebben Mythic te gaan? :) en dan zo 1x per week ofzo?

Ik heb altijd top geraid maar ivm mijn vrije tijd wil ik dat zeker niet meer :)
Dat deden wij en daardoor hebben we nu geen raids meer, iedereen is er klaar mee. :( (Vooral omdat we eigenlijk maar iets van 10 man hebben die goed genoeg voor mythic is en die weigeren (terecht) met de rest mythic in te gaan en nodeloos te wipen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:35:
[...]

Dat deden wij en daardoor hebben we nu geen raids meer, iedereen is er klaar mee. :( (Vooral omdat we eigenlijk maar iets van 10 man hebben die goed genoeg voor mythic is en die weigeren (terecht) met de rest mythic in te gaan en nodeloos te wipen)
Ik ben best goed genoeg voor Mythic mag ik wel zeggen... Maar ik wil dat niet, als er meer mensen zijn die dat hebben is dat best een aardig idee.... natuurlijk zit het in ons om altijd meer te willen :) Openraid puggen past het beste bij de... "Ik wil HC eens doen" tactiek.... helaas is dat op sociaal vlak totaal ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteindelijk toch maar nieuwe guild gevonden.. vooral nadat sommige mensen echt werden afgezeken constant in de raids was ik er klaar mee.

Nieuwe priest geboost, en na 12 uur spelen;

http://eu.battle.net/wow/...silvermoon/Cambric/simple

geen slecht begin :D

http://eu.battle.net/wow/.../silvermoon/Coutil/simple

Mijn main heeft nu uiteindelijk de ring /cheer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
corset schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:38:
Nieuwe priest geboost, en na 12 uur spelen;

http://eu.battle.net/wow/...silvermoon/Cambric/simple

geen slecht begin :D

http://eu.battle.net/wow/.../silvermoon/Coutil/simple

Mijn main heeft nu uiteindelijk de ring /cheer
Gratz! Vond t zelf toch wel een magisch momentje om de legendary in ontvangst te nemen :)
Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.