Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Hier ook geen love rock zien droppen en dat met 9 chars elke dag gefarmed :(. Gelukkig wel de Toy zien droppen maar ook pas na over de 100 pogingen.

TW ook de mount gekocht en beide toys, al is die mirror nog geen toy maar wordt het wel in legion. Doe enkel op mijn main de quest voor 5 timewalking dungeon en dan op 3 tank characters de quest voor 500 van die badges. Hoop zo ook dat paard te bemachtigen en alle toys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
voor zij die het nog niet hadden gelezen: After further discussion, we will be reverting these changes entirely, and Water Striders’ water-walking will not be restricted by location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:03:
voor zij die het nog niet hadden gelezen: After further discussion, we will be reverting these changes entirely, and Water Striders’ water-walking will not be restricted by location
Maar gaan ze nu toch werken in legion gebieden? Dan zou ik dit wel heel erg ver terug plooien zijn. Ok dat ze werken in alle old content maar legion gebieden vond ik nu wel een positief iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit vast met een achv voor te vliegen moet namelijk nog
in the shadows of the aucindoun qeust doen..
overal gekeken door heel taladoor heen en kom er niet uit
kan nergens die quest starten iemand een idee
tevens op wowhead gekeken en alles maar kan echt niks meer vinden,.. word er een beetje moe van nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
RustStorm schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:19:
Love is in the Air event is weer voorbij... Mag ik iemand feliciteren met de rocket mount? Ik hoop het...
Hier in ieder geval niet. Elke dag (m.u.v. vandaag) netjes met 11 characters die event gedaan. Helaas geen mount :( Wel een aantal pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover na te denken om WoW te spelen alleen is mijn vraag, is er een mogelijkheid dat ik het spel kan spelen zonder er echt geld aan uit te geven? Heb gehoord van een collega dat hij ingame-playtime kan kopen ? En zo ja. is het heel moeilijk om aan het aantal muntjes te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:47:
Ik zit erover na te denken om WoW te spelen alleen is mijn vraag, is er een mogelijkheid dat ik het spel kan spelen zonder er echt geld aan uit te geven? Heb gehoord van een collega dat hij ingame-playtime kan kopen ? En zo ja. is het heel moeilijk om aan het aantal muntjes te komen ?
Dat zou zeker kunnen, daarvoor zijn gametime tokens te koop welke je met ingame gold kunt kopen.

Momenteel ligt deze prijs zo rond de 74K (https://wowtoken.info/) maar zeker als nieuwe speler schraap je dat niet elke 30 dagen zo ff binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthNeo schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Dat zou zeker kunnen, daarvoor zijn gametime tokens te koop welke je met ingame gold kunt kopen.

Momenteel ligt deze prijs zo rond de 74K (https://wowtoken.info/) maar zeker als nieuwe speler schraap je dat niet elke 30 dagen zo ff binnen.
Cheers mate! Ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:47:
Als nieuwe spelers is het heel erg moeilijk om aan je x aantal muntjes te komen. De prijs ligt momenteel erg hoog. Je zal pas na een aantal maanden je garrison op punt hebben en genoeg gold hebben om zo een token te kopen en dan blijft er waarschijnlijk niets anders meer over om al de rest te kopen die je ook nog steeds nodig hebt. Wow is nog steeds geen F2P mmo Je kan gametime met gold kopen maar dit doe je best alleen maar als je echt veel gold over hebt of weet hoe je maximaal gold kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:36:
zit vast met een achv voor te vliegen moet namelijk nog
in the shadows of the aucindoun qeust doen..
overal gekeken door heel taladoor heen en kom er niet uit
kan nergens die quest starten iemand een idee
tevens op wowhead gekeken en alles maar kan echt niks meer vinden,.. word er een beetje moe van nu..
Hier zou je eens moeten kijken. Dat is wat je moet completen uiteindelijk. Dus ga alles af om te zien waar je een quest mist...

Jammer te lezen dat niemand de mount heeft mogen looten. :( Damn! Echt bere zonde zeg... :-/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Grompie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Maar gaan ze nu toch werken in legion gebieden? Dan zou ik dit wel heel erg ver terug plooien zijn. Ok dat ze werken in alle old content maar legion gebieden vond ik nu wel een positief iets.
Yep, de reden voor de nerf was namelijk voornamelijk "Cosmetic choice" ze hadden het idee dat men vaker op de Waterstriders zat vanwege het water walken en dat men daarom zijn of haar favoriete mount niet gebruikte.

Ze hebben namelijk geen problemen met water walking an zich, want er zijn gewoon andere manieren voor om toch te kunnen water walken.

Ik ben in ieder geval blij dat ze geluisterd hebben naar de community in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen, kon ik niet opmaken uit de bluepost

edit: nvm, zag post van icemotion te laat :S

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 29-02-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
icemotion schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:07:
[...]

Yep, de reden voor de nerf was namelijk voornamelijk "Cosmetic choice" ze hadden het idee dat men vaker op de Waterstriders zat vanwege het water walken en dat men daarom zijn of haar favoriete mount niet gebruikte.

Ze hebben namelijk geen problemen met water walking an zich, want er zijn gewoon andere manieren voor om toch te kunnen water walken.

Ik ben in ieder geval blij dat ze geluisterd hebben naar de community in dit geval.
Ah, ok. Dacht dat het kwam omdat men tegen waterwalking was en vooral bij het levelen. Mijn waterstrider staat altijd op mijn bar maar ga er niet altijd op zitten enkel in situaties waar ik weet dat ik veel over water moet lopen. Ook tijdens het levelen in nieuwe content is dit mijn standaard mount, gewoon te handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bijna de crimson water strider dus.. Vind ze allebei te gek thanks rust zal straks even kijken als kntijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:32:
Heb bijna de crimson water strider dus.. Vind ze allebei te gek thanks rust zal straks even kijken als kntijd heb.
Laat even weten of de link werkt. Ik krijg nu namelijk internal server error. Dus zal wel wowheadgebonden zijn, maar je weet nooit. :)

Het werkt weer gewoon. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 29-02-2016 15:01 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:15:
[...]

Laat even weten of de link werkt. Ik krijg nu namelijk internal server error. Dus zal wel wowheadgebonden zijn, maar je weet nooit. :)

Het werkt weer gewoon. d:)b
werkt idd maar eens goed gekeken mer weet t echt ff niet meer zo moeilijk kan het toch in godsnaam niet zijn -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me horde heeft t wel gehaald ooit

me main ook op 1/12/2014
maar de achv is nooit gehaald terwijl me main t wel heeft gehaald heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:59:
[...]

Je kan gametime met gold kopen maar dit doe je best alleen maar als je echt veel gold over hebt of weet hoe je maximaal gold kan farmen.
Hier volg ik je niet meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:33:
[...]

Hier volg ik je niet meer :F
Bedoel dat enkel spelers die al een tijdje spelen en massa's gold hebben gametime kopen of er zijn bepaalde trucs maar die vereisen dat je meerdere characters op maximum level hebt met specifieke garrison abilities waar je best wat gold kan uithalen zodat je maandelijks genoeg binnenhaalt om je gametime te kopen.
Heb je die niet hoef je er niet op te hopen dat je gratis zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Bedoel dat enkel spelers die al een tijdje spelen en massa's gold hebben gametime kopen of er zijn bepaalde trucs maar die vereisen dat je meerdere characters op maximum level hebt met specifieke garrison abilities waar je best wat gold kan uithalen zodat je maandelijks genoeg binnenhaalt om je gametime te kopen.
Heb je die niet hoef je er niet op te hopen dat je gratis zal kunnen spelen.
Dus dat gaat lang duren ? :(
Achja dan maar eerst trial-versie spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:43:
[...]
Achja dan maar eerst trial-versie spelen O-)
Dat is sowieso wel een goed plan. Dan krijg je (weer) een indruk hoe het speelt. En kan je ook lekker allerlei classes uitproberen tot level 20, om te bepalen welke je het leukst vindt om naar 100 te brengen mocht je tot aanschaf over gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Dat is sowieso wel een goed plan. Dan krijg je (weer) een indruk hoe het speelt. En kan je ook lekker allerlei classes uitproberen tot level 20, om te bepalen welke je het leukst vindt om naar 100 te brengen mocht je tot aanschaf over gaan. :)
Is het heel ingewikkeld ? het spel over het algemeen ? of is het weer een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Is het heel ingewikkeld ? het spel over het algemeen ? of is het weer een kwestie van wennen.
Sowieso een kwestie van wennen, maar om nou te zeggen dat het ingewikkeld is: dat absoluut niet. :) Het kan ook door kleine kids gespeeld worden en door de oudjes onder ons... Dus: easy to learn, hard to master. Dat is wat het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:32:
[...]

en door de oudjes onder ons :*) 8)7
Hahah ! Dan moet het helemaal goed komen :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gisteren toch nog op de valreep 4x TW dungeon gedaan in een uur. Als je dan eenmaal een goed groepje heb én je gaat gelijk door met z'n allen, dan is t zo vervelend nog niet, maar die keren zijn bij mij iig zeldzaam.

En mee dat ik dit schrijf realiseer ik me dat ik de quest niet ingeleverd heb.. fck.. (had 5x TW gedaan in totaal en quest geaccepteerd) Of zit die gast er iedere dag bij je garrison of morgen en dat ik m dan nog in kan leveren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nee de quest is alleen actief tijdens het event; als je hem nog niet hebt ingeleverd als het event voorbij is is de quest weg en kan je m niet meer inleveren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:55:
Nee de quest is alleen actief tijdens het event; als je hem nog niet hebt ingeleverd als het event voorbij is is de quest weg en kan je m niet meer inleveren helaas.
crap, volgende keer beter opletten dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:41:
[...]

Hahah ! Dan moet het helemaal goed komen :D :+
Hahahaha en zo is het maar net! Laten ons niet uit het veld slaan... ^_^ (niet dat ik zó oud ben, maar de jongste ook zeker niet)
marijnvtg schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:42:
Gisteren toch nog op de valreep 4x TW dungeon gedaan in een uur. Als je dan eenmaal een goed groepje heb én je gaat gelijk door met z'n allen, dan is t zo vervelend nog niet, maar die keren zijn bij mij iig zeldzaam.

En mee dat ik dit schrijf realiseer ik me dat ik de quest niet ingeleverd heb.. fck.. (had 5x TW gedaan in totaal en quest geaccepteerd) Of zit die gast er iedere dag bij je garrison of morgen en dat ik m dan nog in kan leveren..?
Ahhww dude :( De quest verdwijnt uit je log zodra het event is afgelopen... Dat is iig zo wanneer je hem niet completed hebt... Als ie wel complete is, dan weet ik het niet zeker... Maar ga er van uit dat je hem kwijt bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Hahahaha en zo is het maar net! Laten ons niet uit het veld slaan... ^_^ (niet dat ik zó oud ben, maar de jongste ook zeker niet)
Hahaha mooi man! om nog volwassen mensen te zien gamen. Ik bewonder dat en benieuwd of ik later ook nog zal gamen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:17:
[...]
Hahaha mooi man! om nog volwassen mensen te zien gamen. Ik bewonder dat en benieuwd of ik later ook nog zal gamen haha :)
Gamen zit in je bloed ;) Net de 42 aangetikt en game nog elke dag. Kan bijna niet zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Gamen zit in je bloed ;) Net de 42 aangetikt en game nog elke dag. Kan bijna niet zonder :P
Nice ! Ben zelf 17 jaar jong :P heb zelf ouders die gamen een tijdverspilling vinden haha.. Maar dat stopt me niet om door te spelen ;) Na school natuurlijk he.
Maar leuk man ! 42 jaar alweer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:05

Prx

Laatste keer dat ik zoiets had (dus wel op status completed), kon ik hem gewoon nog bij de vendor inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:17:
[...]

36, speel wow vanaf beta in 2004 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:19

Ondanks dat mensen hierboven anders zeggen, kun je de quest nog tot 1 dag na het event inleveren. Ik was het namelijk ook vergeten en ben het meteen gaan checken op m'n hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Ik net de 45 aangetikt en game al vanaf mijn eerste console, de atari2600 en bezit nu dus een game laptop en een ps4 (en ps3, xbox360, Wii en nog talloze oudere consoles) Zit inderdaad in je bloed!

Gisteren bestond een van de guilds waar ik in zit 10 jaar op onze server. Ik speel zelf ook al minstens 9 jaar wow nu en daarvan het grootste deel altijd bij deze guild.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na een tijdje weg te zijn geweest, druk bezig in de guild en in een maandje van 640 naar 721 gegaan. Zit nu in de core raiding team, dus druk aan het progressen in Mythic (zitten op Gorefiend) vanaf vandaag.

nooit verwacht dat ik balance druid zo cool zou vinden. Nu alleen nog een alpha/beta invite en ik ben helemaal blij :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Thorval schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:57:
[...]

Ik net de 45 aangetikt en game al vanaf mijn eerste console, de atari2600 en bezit nu dus een game laptop en een ps4 (en ps3, xbox360, Wii en nog talloze oudere consoles) Zit inderdaad in je bloed!

Gisteren bestond een van de guilds waar ik in zit 10 jaar op onze server. Ik speel zelf ook al minstens 9 jaar wow nu en daarvan het grootste deel altijd bij deze guild.
The Kodo Dragoons, ik was er gisteren bij. Heb een char daar in de guild zitten ;) Was gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:54:
[...]

The Kodo Dragoons, ik was er gisteren bij. Heb een char daar in de guild zitten ;) Was gezellig gisteren.
Yep klopt, Ik was er met Killingtouch, mijn rogue. Mijn echte main zit niet meer in de guild, omdat ik daar nu toch wel voornamelijk mee raid. Maar was weer erg leuk!

En dacht je al voorbij te zien komen idd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Pyr0_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Ondanks dat mensen hierboven anders zeggen, kun je de quest nog tot 1 dag na het event inleveren. Ik was het namelijk ook vergeten en ben het meteen gaan checken op m'n hunter.
Yup, wou het gisteren avond nog posten, kon m gelukkig nog inleveren, al ging het me slechts om de valor points :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Fell Reavers in Hellfire, doen me toch altijd weer terugdenken aan die geweldige tijd in TBC... Man man man, altijd oppassen voor die dingen en op een gegeven moment ook moeten slopen vanwege een quest serie... dat was echt leuk! <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
32 hier, speel vanaf m'n 6e? NES / gameboy -> SNES -> N64 -> Gamecube -> PS2 -> PS3 en parallel vanaf m'n 14e op de PC.

Heb m'n NES afgestoft voor m'n dochter van 5 1/2 en ze vind het prachtig. Daarnaast andere platform games zoals Ori and the blind forest op PC. Maaaarrr alleen met slecht weer en in 't weekend ;)

M'n ouders en met name m'n vader heeft zo vaak gezegd:"zit je weer spelletjes te doen, ga toch wat nuttigs doen".. Maar sinds hij een iPad heeft.. Oh en vorige week moest ik de NES voor hem aansluiten, 3 uur straight zitten gamen... Dus.. moraal van het verhaal, gamen zit in het bloed denk ik.

WoW sinds 2005 (Vanilla), met een paar kleine tussen pauzes, maar t blijft me boeien. Deze recente cartoon sluit er wel mooi op aan denk ik zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:15:
Die Fell Reavers in Hellfire, doen me toch altijd weer terugdenken aan die geweldige tijd in TBC... Man man man, altijd oppassen voor die dingen en op een gegeven moment ook moeten slopen vanwege een quest serie... dat was echt leuk! <3
Juist niet! Was je lekker aan het questen, minding your own business en 1 onoplettend moment (ok de grond trilde en alles) SPLAT! Daar ging je. Je had indd voor een attunement dacht ik die fel reaver nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Juist niet! Was je lekker aan het questen, minding your own business en 1 onoplettend moment (ok de grond trilde en alles) SPLAT! Daar ging je. Je had indd voor een attunement dacht ik die fel reaver nodig.
Hahaha, dat is nou precies de reden dat ik ze zo tof vind! ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 15:55

Maduth

Probeersel

Deze recente cartoon sluit er wel mooi op aan denk ik zo :9
+1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hehe leuk die cartoon :) 33 overigens hier. Ik dacht ik de enige ouwe bok in dit topic was maar gelukkig valt het mee als ik de reacties zo lees 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:26:
[...]

36, speel wow vanaf beta in 2004 :Y
Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Hier ook begonnen met wow op mijn 17de wanneer TBC uitkwam. Ah er zijn zoveel mensen die klagen of zich afvragen waarom ik nog game op mijn leeftijd maar geef mij maar een avondje gamen in plaats van voor de buis te hangen. Heb vrienden die niets anders doen dan tv kijken s'avonds en als ze dan met mij lachen als ik zit te gamen s'avonds denk ik bij mijzelf wat voor slaaf ze zelf niet zijn aan dat kastje.

Afgelopen jaar best druk geweest maar alles valt nu terug weer beetje op zijn plaats en besloten om terug te gaan raiden met mijn guild (als ze me nog terug willen natuurlijk). Probleem is wel dat ze nu op mythic archimonde zitten en ik nog maar op ilvl723 dus zal waarschijnlijk pas meekunnen eenmaal archimonde neer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:15:
Carthrax schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:17:
Moest inderdaad een corpse van een Fel Reaver hebben voor de Key om Shattered Halls in te mogen - Quest
Toevallig Shattered Halls op al mijn tanks gedaan dit weekend tijdend de TBC event. Viel me op hoe makkelijk het nu is ten opzichte van TBC. Shattered Halls werd toen eigenlijk alleen gedaan als het de daily was en je iemand kon vinden met een Key om uberhaupt binnen te komen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
37 ;) Speel Wow vanaf de release dag. Had net op tijd een character aangemaakt voordat de authentication servers er de rest van de dag uit lagen tot grote frustratie van mijn vrienden die net wat later thuis waren dan ik.

Speel nog steeds op dezelfde main en ben net weer begonnen. Heb wel een paar hele grote tussenpozen gehad (heel wotlk bijvoorbeeld) maar op de een of andere manier blijft het trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:15:
Hier ook begonnen met wow op mijn 17de wanneer TBC uitkwam. Ah er zijn zoveel mensen die klagen of zich afvragen waarom ik nog game op mijn leeftijd maar geef mij maar een avondje gamen in plaats van voor de buis te hangen. Heb vrienden die niets anders doen dan tv kijken s'avonds en als ze dan met mij lachen als ik zit te gamen s'avonds denk ik bij mijzelf wat voor slaaf ze zelf niet zijn aan dat kastje.
En zo is het maar net. Ieder zijn vorm van ontspanning toch? Ik breng de avond door achter m'n laptop, zodat ik zelf bepaal wat ik doe en datgeen houdt me lekker bezig (voornamelijk WoW :D). En het kijken van sommige programma's vind ik op mijn beurt weer tamelijk kansloos. Zal geen programma's noemen, maar ze worden al snel op SBS uitgezonden })

Oja en wel voor de tv maar dan met vrouwlief en dan Netflix series, iig dat ik zelf bepaal wanneer en wat we kijken.. (control freak?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Oja en wel voor de tv maar dan met vrouwlief en dan Netflix series, iig dat ik zelf bepaal wanneer en wat we kijken.. (control freak?)
Nee, gebrek aan echt goede programma's op de tv... Je kijkt meer reclame dan...

Toch wel leuk om te zien dat er zo veel oudere garde aanwezig is in WoW, en op dit forum... In WoW kom ik voornamelijk alleen nog maar jonkies tegen. Zelf speel ik ook al sinds Classic WoW (ik weiger om het Vanilla te noemen... :P). Sterker nog, ik ben ooit begonnen in de Koreaanse Beta! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Sterker nog, ik ben ooit begonnen in de Koreaanse Beta! 8)7
En toen was er nog geen Google Translate denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

RustStorm schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Nee, gebrek aan echt goede programma's op de tv... Je kijkt meer reclame dan...

Toch wel leuk om te zien dat er zo veel oudere garde aanwezig is in WoW, en op dit forum... In WoW kom ik voornamelijk alleen nog maar jonkies tegen. Zelf speel ik ook al sinds Classic WoW (ik weiger om het Vanilla te noemen... :P). Sterker nog, ik ben ooit begonnen in de Koreaanse Beta! 8)7
Kan natuurlijk ook zijn dat je wel ouderen tegenkomt, die zich dan gedragen als jonkies ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:35:
[...]

En toen was er nog geen Google Translate denk ik zo..
Hahaha nee true. Als ik terugdenk, zal het niet de echte Koreaanse Beta zijn geweest. Wat me echter nog wel voor de geest staat, is dat er een Koreaanse (Chinese? Japanse?) site was die een hele reeks beta keys had staan... En het was een kwestie van trial en error om er achter te komen of de key al gebruikt was of niet... Op die manier ben ik er in ieder geval aan gekomen en kon ik de beta spelen. Man man man, meteen "hooked"...
Thorval schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:44:
[...]

Kan natuurlijk ook zijn dat je wel ouderen tegenkomt, die zich dan gedragen als jonkies ;-)
Dat... zou natuurlijk ook nog eens kunnen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn er hier trouwens spelers die regelmatig beide factions spelen (alliance/horde) of sticken jullie meestal bij 1 faction (bv met al je alts)?

Wil mss toch een keer van 1 tot 100 aan alliance zijde, nu dat ik 7 lvl 100 horde chars heb... Maar is het de moeite wel? Heb het gevoel dat er sinds cata niet heel veel verschil tussen horde/alliance zit aan dorpen, quests etc.

[ Voor 46% gewijzigd door Rhain op 02-03-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:10:
Zijn er hier trouwens spelers die regelmatig beide factions spelen (alliance/horde) of sticken jullie meestal bij 1 faction (bv met al je alts)?

Wil mss toch een keer van 1 tot 100 aan alliance zijde, nu dat ik 7 lvl 100 horde chars heb... Maar is het de moeite wel? Heb het gevoel dat er sinds cata niet heel veel verschil tussen horde/alliance zit aan dorpen, quests etc.
Ik heb tijdens MoP een keer een horde character naar level 90 gebracht. En ik moet zeggen dat ik niet veel wezenlijke verschillen waarnam als het gaat om gameplay experience of wat dan ook. De quests zijn veelal hetzelfde, maar dan met een ander verhaaltje (spreek nu wel voor m'n beurt, aangezien ik ze niet allemaal lees). Alleen de dorpjes etc zijn natuurlijk verschillend. Als het om WoD gaat, daar kan ik nog niets nuttigs over zeggen. M;n horde is namelijk nog steeds level 90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax

Gewoon een keer doen. Al was het alleen maar voor de double agent achievement.
Ik heb dan *kuch* meerdere level 100 alts aan beide zijden en er zijn wat subtiele verschillen. Probeer het gewoon uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Carthrax schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:59:
[...]

Gewoon een keer doen. Al was het alleen maar voor de double agent achievement.
Ik heb dan *kuch* meerdere level 100 alts aan beide zijden en er zijn wat subtiele verschillen. Probeer het gewoon uit ;)
Ach, er zijn wel degelijk verschillen. Maar het blijft natuurlijk dezelfde opzet :)

Ben momenteel weer aan alliance zijde bezig, en het levellen geeft weleens wat nostalgische gevoelens. Tot je level 15 bent en alleen dungeons ziet :P Dan is alliance en horde gelijk ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Er zijn absoluut verschillen, met name in het begin omdat de starting zones gewoon verschillen.

In MoP en lijkt t allemaal best veel op elkaar ondanks dat je aan de andere kant van Jade forest begint, maar de quests daar zijn redelijk gelijk.

In WoD daarentegen heb je als Horde een heel andere ervaring zodra je eenmaal in Draenor bent. Frostfire ridge gaat om de Frostwolf clan tegen andere orcs en ogres en wat nog; Shadowmoon valley draait om de Draenei en de Shadowmoon clan.. dus dat is wel tof, maar naar mate je verder komt in de expansion loopt t allemaal wat meer gelijk.

Maar zeker voor de eerste 40-50 levels kan je heel andere quests en storylines doen op de andere factie.

Ik main op Alliance, maar heb ook wat Horde characters.. en de meest briljante quest in de game zit aan de Horde kant.. dus ben blij dat ik de double agent heb gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
icemotion schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:42:
Ik main op Alliance, maar heb ook wat Horde characters.. en de meest briljante quest in de game zit aan de Horde kant.. dus ben blij dat ik de double agent heb gedaan. ;)
Laat me raden, de quest dat je zelf quest gever mag zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Oke thanks allemaal! Dan ga ik vrolijk verder tot 100 aan alliance zijde! "double agent achievement" huh? hoe? wat? Ff checken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Laat me raden, de quest dat je zelf quest gever mag zijn? ;)
Yep, die is echt briljant grappig xD
marijnvtg schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:11:
Oke thanks allemaal! Dan ga ik vrolijk verder tot 100 aan alliance zijde! "double agent achievement" huh? hoe? wat? Ff checken dan :)
Achievement voor het halen van Max level met zowel een Alliance als Horde character. En die heet dus Double agent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor mijn beeldvorming -- welke kant spelen jullie voornamelijk, en main class?

Dan kunnen we op basis daarvan wellicht eens zien of we gezamenlijk eens wat dingen kunnen doen; zoals Mythic dungeons of TWing dungeons... etc...
  • RustStorm -- Alliance Warrior (DPS -- Tanken kan..., maar ben daarin een n00b ;))

[ Voor 139% gewijzigd door RustStorm op 03-03-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:23:
Even voor mijn beeldvorming -- welke kant spelen jullie voornamelijk, en main class?

Dan kunnen we op basis daarvan wellicht eens zien of we gezamenlijk eens wat dingen kunnen doen; zoals Mythic dungeons of TWing dungeons... etc...
  • RustStorm -- Alliance Warrior (DPS -- Tanken kan..., maar ben daarin een n00b ;))
Ik heb een tijd geleden een mini website in elkaar geknutseld, zie hier voor mijn 7 100 chars. Als je de parameter ?group=bendevan7 weg laat, zie je de chars van mij en die van nog 3 vrienden van me. Let niet te veel op de looks, als ik wat meer tijd heb gooi ik er een nieuw sausje overheen met misschien wat meer stats.

Ditzelfde kan ik ook voor dit topic doen, dan zie je een mooi lijstje van elkaars mains. Dan moet ik alleen wel je main char + server weten (PM me of plaatst het hier). Daarnaast kan ik er nog de tweakers naam bijzetten zodat je ziet van wie welke char is..

Mijn main is Horde paladin ret. Dus samen met RustStorm iets doen wordt al lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo een soort idee had ik ook, ik heb de skills er alleen niet voor, dus vandaar zo'n simpel [list] ding :P ^_^ Dus als je dat zou willen doen, zou dat wel top zijn man. :)

En voor mijn main char en server, zie sig... :)

En dan zet(ten) ik (we) die link gewoon in onze sig, dan kan het vaak geraadpleegd worden als men dat wil.

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 03-03-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Mijn main is een Night elf Guardian / Feral druid op Azuremyst. En daarnaast een Worgen Resto druid die ik ook veel speel en af en toe mee raid.

Ook nog een Orc Hunter op hetzelfde realm en ik ben een Undead DK aan het levelen op Chamber of Aspects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
bij deze de url: https://marijnvtg.nl/wow/?group=tweakers, url staat ook in m'n sig

@RustStorm; Yzeria staat erbij. Cronjob voor ophalen van gegevens loopt om de paar uur. Dus je staat er straks als het goed is vanzelf bij.

@Icemotion; Als je wil kan ik je chars erbij zetten, moet ik wel even de naam/namen weten.

Ik wil geen competitie element aanzwengelen ofzo, maar de ranking van de list op de site is op basis van ilvl ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Rhain op 03-03-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Realms maken gelukkig niet veel meer uit om wat samen te doen. Ik heb van alles wat.

Alliance Chars:

100 Carthir (Rogue)
100 Carthosar (DK) Frost - Blood
100 Carthos (Paladin) Ret - Prot
100 Carthindros (Mage) Frost
100 Carthor (Druid) Balance - Resto
100 Carthrax (Warrior) Fury - Prot
100 Carthir (Priest) Shadow - Holy
100 Carthox (Hunter) BM - SV
100 Cathos (Shaman) Ele - Resto
100 Cart (Warlock) Demo - Destro

Horde Chars:

100 Cartrhax (Paladin) Ret - Holy
100 Carthread (Warrior) Fury - Prot
100 Carthread (DK) Frost - Blood
100 Carthrax (Monk) WW - Brew
100 Bazu (Priest) Shadow - Disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:06:
Realms maken gelukkig niet veel meer uit om wat samen te doen. Ik heb van alles wat.

Alliance Chars:

100 Carthir (Rogue)
100 Carthosar (DK) Frost - Blood
100 Carthindros (Mage) Frost
100 Carthrax (Warrior) Fury - Prot
100 Carthir (Priest) Shadow - Holy
100 Carthox (Hunter) BM - SV
100 Cathos (Shaman) Ele - Resto
100 Cart (Warlock) Demo - Destro

Horde Chars:

100 Cartrhax (Paladin) Ret - Holy
100 Carthread (Warrior) Fury - Prot
100 Carthread (DK) Frost - Blood
100 Carthrax (Monk) WW - Brew
100 Bazu (Priest) Shadow - Disc
Holy crap dude... Ik dacht dat ik "veel" level 100 characters had... (gewoon alle classes op alliance) Welke is de main van allemaal (A en H)? Anders wordt het zo'n grote Carthrax lijst als al je characters er in gezet worden. ^_^

@Marijn; damnit... competitie, had je niet over moeten beginnen, kan ik slecht tegen... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 03-03-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kan ik een keer blitzen met mijn char lijst is die weer te groot. Het is ook nooit goed hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:16:
Kan ik een keer blitzen met mijn char lijst is die weer te groot. Het is ook nooit goed hè :P
Sshhhh, niet hardop zeggen hoor, maar euhmmm... ik ben gewoon jaloers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Pff... ik moet de 2de 100 nog maken maaruh even sidenote: als lock is het dan handiger om Destro te lvl-en of Afflic? Heb het idee dat Destro niet echt lekker werkt bij mij met multi targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Je kan mij hier ook aan toevoegen:
Noiz- Kazzak EU (horde)

De rest van mijn characters zal daarna wel verschijnen als die job gelopen heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Goed het hele lijstje dan maar;

Azuremyst:

Yserim (NE Druid Guardian / Feral)
Ysegrim (Worgen Druid Resto / Balance)

Ysemir (Dwarf Priest disc)
Yserill (Dwarf destro Warlock)
Yserinoko (Panda frost mage)
Yseri (Gnome rogue)
Thurmkillion (Human prot paladin)

Marfabi (Orc BM hunter)

En dat zijn mijn lvl 100's en heb ik nog een paar chars die langzaamaan geleveld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Maduth schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:23:
Pff... ik moet de 2de 100 nog maken maaruh even sidenote: als lock is het dan handiger om Destro te lvl-en of Afflic? Heb het idee dat Destro niet echt lekker werkt bij mij met multi targets.
Ik heb zelf affliction geleveld. Big Blue erbij en DoT'ten maar. Maar alle specs werken wel hoor, het is maar welke voorkeur je zelf hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 03-03-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Lijst is bijgewerkt. Kleine sidenote; je char moet wel in de afgelopen 2 weken ingelogd zijn geweest. Het gaat immers om je main of veel gespeelde alt(s).

[ Voor 35% gewijzigd door Rhain op 03-03-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Ik heb zelf mijn DK op Alliance zijde en de overigen op Horde. Heb nu 9 chars op 100, 2 nog te doen. Wilde een stukje van Alliance zien, maar heb ook een aantal low level op andere servers, ivm de lore... alleen speel ze zelden

Heb die DK gedaan om het achievement Double Agent te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik denk dat ik m'n lock maar eens afstof in Legion, die updated suckubus staat niet verkeerd aan je zijde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Thorval schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Ik heb zelf mijn DK op Alliance zijde en de overigen op Horde. Heb nu 9 chars op 100, 3 nog te doen. Wilde een stukje van Alliance zien, maar heb ook een aantal low level op andere servers, ivm de lore... alleen speel ze zelden

Heb die DK gedaan om het achievement Double Agent te krijgen.

Mijn main is Thorval - Priest - Horde - Steamwheedle Cartel rest zie sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Vraagje voor alle alt addicts, hoe doen jullie dat toch? Hoeveel uur speel je per avond als je zoveel maxed lvl's hebt en dan ook nog [LFR]raid om je items lvl's omhoog te krijgen? Van 90 naar 100 doe ik waarschijnlijk in 10 - 12 uur denk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:19
Ik heb maar 2 level 100 karakters, maar de 2e had ik in 3 uur of zo van 90 naar 100 denk ik. Je hebt wat heirlooms en die potions. Als je die speciale events voorbereid en dan met zo'n potion de laatste mob doet krijg je in korte tijd enorme hoeveelheden experience. Wat ook kan is alle treasures afgaan op je flying mount met zo'n potion, gaat ook heel hard. Als je het wat spreidt met rested zijn is het helemaal feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:46:
Vraagje voor alle alt addicts, hoe doen jullie dat toch? Hoeveel uur speel je per avond als je zoveel maxed lvl's hebt en dan ook nog [LFR]raid om je items lvl's omhoog te krijgen? Van 90 naar 100 doe ik waarschijnlijk in 10 - 12 uur denk?
In principe hoeft levelen niet zo veel tijd te kosten. En als je het leuk vindt, dan gaat het sowieso al wat gemakkelijker. Wat ook meehelpt is dat ik al alts level sinds The Burning Crusade. Dus dan komt het er uiteindelijk op neer dat je per expansion maar een aantal levels hoeft te doorlopen om weer max te zijn. Eerlijkheidshalve gebiedt me wel te zeggen dat ik er wel voor in de mood moet zijn. En dat wil ook wel eens weken/maanden niet het geval zijn.

Maar voor wat het waard is: blik om oneindig en je bent uiteindelijk level 100.

En het gearen: daar doe ik voor m'n alts geen moeite voor. Ben alleen Tanaan in gestapt met een aantal om daar de dailies te doen voor de reputation die nodig zijn voor de oil rig en de awakener. Dan krijg je vanzelf baleful tokens en krijg je met beetje mazzel zo je characters wel enigszins gegeard.

LFR: daar blijf ik heul ver uit de buurt... ziet er zelfs naar uit dat ik het niet eens ga trekken om de tomes te verzamelen voor m'n alts die wel aan de legendary chain begonnen zijn...

@Marijn; is het wellicht handig om B-net IDs te verzamelen op die site ook? Anders is het nog niet echt nuttig denk ik. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 03-03-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
marijnvtg schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:12:
Lijst is bijgewerkt. Kleine sidenote; je char moet wel in de afgelopen 2 weken ingelogd zijn geweest. Het gaat immers om je main of veel gespeelde alt(s).
Weet niet of het mogelijk is, maar wellicht dat er een username toegevoegd kan worden die bij alle characters van die persoon zal staan? (Zeker handig als dadelijk al mijn alts er ook bij komen te staan :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Noiz op 03-03-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

RustStorm schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:53:
[...]

En het gearen: daar doe ik voor m'n alts geen moeite voor. Ben alleen Tanaan in gestapt met een aantal om daar de dailies te doen voor de reputation die nodig zijn voor de oil rig en de awakener. Dan krijg je vanzelf baleful tokens en krijg je met beetje mazzel zo je characters wel enigszins gegeard.
Ik gear ook niet echt mijn alts, Heb mijn main priest (healer) voor raids (soms neem ik mijn warlock voor als er geen plek is op healer, al mist die de ring) en heb mijn Hunter voor pvp. De rest is gewoon voor lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@RustStorm & @Noiz; alles is mogelijk ;), ik zal de tweakers naam erbij zetten. Battle tag erbij vind ik prima, maar alleen op aangeven van de user zelf. Buiten dat bijna niemand van de website weet, is het altijd nog wel een publieke website. Ik weet niet hoe gevoelig het publiceren van een battle net ID voor iemand is.. Of kun je die altijd wel achterhalen op basis van character name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ben net weer begonnen en volgens mij heb ik niet alle heirlooms [ja t/m 90] en flying heb ik sowieso niet. Daarom wil de missing questgebieden doen met me altje. Geen zin om met een lvl 100 te questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond WoW maar weer eens afstoffen. Heb sinds einde MoP eigenlijk niet meer gespeeld en wil mijn lvl88 hunter toch wel eens op 100 krijgen om zo ook de WoD content te checken. Mijn Hunter is trouwens vorige week 10 jaar geworden, dat betekent dus ook een 10 jarig huwelijksjubileum met zijn pet Tinus. (ooit gescoord op de groene vlaktes van Mulgore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU: Intel Core I5 520M @ 2.40 GHZ
RAM: 4,00 GB - DUAL CHANNEL DDR3 ( 8 als nodig is )
Motherboard: Dell Inc 0K42JR (CPU 1)
Storage: 149GB
Videokaart: Nvidia 3100M
Is het mogelijk om met deze specs World of Warcraft te spelen ? Mijn neefje zijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Volgens mij geen probleem [misschien niet op HIGH settings maar zou moeten kunnen].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:38:
Vanavond WoW maar weer eens afstoffen. Heb sinds einde MoP eigenlijk niet meer gespeeld en wil mijn lvl88 hunter toch wel eens op 100 krijgen om zo ook de WoD content te checken. Mijn Hunter is trouwens vorige week 10 jaar geworden, dat betekent dus ook een 10 jarig huwelijksjubileum met zijn pet Tinus. (ooit gescoord op de groene vlaktes van Mulgore)
Nog gespeeld? hoe was het? En gratz met je jubileum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:22:
[...]

Nog gespeeld? hoe was het? En gratz met je jubileum ;)
Gister een uur of twee gespeeld in MoP, best geinige content! Even weer wennen aan de game maar wel genoten. Ben van plan om zoveel mogelijk te gaan questen ipv het levelen met LFD zoals ik voorheen deed. Gister in ieder geval weer een level erbij en zit nu alweer op 25% in lvl89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:52:
Ik heb maar 2 level 100 karakters, maar de 2e had ik in 3 uur of zo van 90 naar 100 denk ik. Je hebt wat heirlooms en die potions. Als je die speciale events voorbereid en dan met zo'n potion de laatste mob doet krijg je in korte tijd enorme hoeveelheden experience. Wat ook kan is alle treasures afgaan op je flying mount met zo'n potion, gaat ook heel hard. Als je het wat spreidt met rested zijn is het helemaal feest.
Mijn laatste character had geen rested, maar wel alle heirlooms en genoeg potions om ook de event voorbereidingen met potions te doen. Ik was in twee uur klaar met 90-100! Ik heb alleen de treasures onderweg van event naar event opgepikt en uiteraard had ik flying en de snelste mount anders denk ik niet dat ik dat had gered.

1 tot en met 90 is overigens ook zo gedaan als je heirlooms en potions hebt. (Mijn elixirs of the rapid mind zijn nu wel op :-(. Al met al was dat character in 1 zaterdag level 100.

Vanaf dinsdag beginnen mijn broer en ik met nieuwe characters, hij een druid tank, ik een holy priest. En dan via LFD instant queues levellen. Full heirlooms zonder potions, ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb van een guildie ook zo potions gekregen maar ik dacht dat het beter was om deze in een dungeon te gebruiken of mis ik iets?

Ten tweede, om me heirlooms te upgraden heb ik 14k nodig... wat ik dus niet heb :(

[ Voor 25% gewijzigd door Maduth op 04-03-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:14:
Heb van een guildie ook zo potions gekregen maar ik dacht dat het beter was om deze in een dungeon te gebruiken of mis ik iets?

Ten tweede, om me heirlooms te upgraden heb ik 14k nodig... wat ik dus niet heb :(
Zou het niet in dungeons gebruiken als ik jou was. Als je dood gaat, dan is je buff weg... En dat is natuurlijk wel klein beetje eeuwig zonde...

Ik heb ze persoonlijk alleen gebruikt van 60 tot 85 ofzo... (weet niet wat ook weer max level is voor die dingen). Echt ongelooflijk snel gaat het dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maar volgens heeft het maar een periode van 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Maduth schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:14:
Inhakend op Omega en RustStorm; er is een methode om snel te levellen met die potions, maar vereist het eea, zie hier voor een guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:19:
[...]

Inhakend op Omega en RustStorm; er is een methode om snel te levellen met die potions, maar vereist het eea, zie hier voor een guide
Yeh, dat weet ik inderdaad. Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn welke pots ik bedoelde; namelijk de Elixir of Ancient Knowledge.

Dus, my bad... had het over de verkeerde versie... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zal vanavond eens kijken aangezien alles geblocked wordt op me werk. Maar deed gisteren 2 uur en 3 kwartier over 1 lvl [zat ook een beetje doelloos te lvlen]. Helaas geen gold om me Heirlooms up te graden of tijd flying te gaan regelen op me main. Kan ik net zo goed rustig door lvl-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:37:
Zal vanavond eens kijken aangezien alles geblocked wordt op me werk. Maar deed gisteren 2 uur en 3 kwartier over 1 lvl [zat ook een beetje doelloos te lvlen]. Helaas geen gold om me Heirlooms up te graden of tijd flying te gaan regelen op me main. Kan ik net zo goed rustig door lvl-en.
`
Als ik jou was zou ik gewoon alle tijd nemen om lekker te levelen. Zeker als je de content die je aan het doen bent nog niet hebt gezien. Waarom rushen als de game je tijdens het levelen zo veel te bieden heeft? Als je het allemaal al meermalen gedaan hebt, dan zou ik lekker die experience spullen gebruiken; maar anders lekker laten voor wat het is en lekker je ding doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 21:58
Zelfde verhaal hier. Na een paar jaar afwezigheid WoW weer eens opgepakt, en met 1 char snel naar 100 gegaan. De rest gewoon gebruiken om op het gemakje alle quests af te gaan :)
Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.