Thanks Rust, vanavond/morgen avond poging 5.. of 6.. tel kwijt. Welke faction/race/gender speel je?RustStorm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:22:
[...]
@martijnvtg: ik weet EXACT hoe je je voelt als het gaat om het levelen van een druid. Ik heb daar ook echt jaren en jaren en jaren mee gestruggled... Maar, deze expansion heb ik mezelf gepusht en een druid naar 60 geleveled, vervolgens de boost naar 90 te gebruiken en hem met insane overpowered gear naar 100 geloodst... En ik moet zeggen; nu op max level, is het een van de alts die ik het meeste speel...
Thanks for de reacties, was vergeten dat je bij lvl 15, (net gehaald, dingRustStorm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:22:
[...]
Je hebt ook nog de mogelijkheid om als warrior in [url=http://www.icy-veins.com/wow/gladiator-warrior-pve-dps-gutruiken en hem met insane overpowered gear naar 100 geloodst... En ik moet zeggen; nu op max level, is het een van de alts die ik het meeste speel...
No problem dude!marijnvtg schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:51:
[...]
Thanks Rust, vanavond/morgen avond poging 5.. of 6.. tel kwijt. Welke faction/race/gender speel je?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zo maatje doet vanavond even mee in de love dungeon en ja hoor de Mount..... Altijd geluk
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Is het eigenlijk de moeite om nu nog te beginnen met WoW? Hiermee doel ik op of er nog een redelijke hoeveelheid spelers rondloopt in de zones voor lage levels? Zodat ik niet in m'n uppie rondloop de komende paar weken.
Wil toch graag eens verder gaan met WoW(paar jaar terug ooit eens begonnen, wat uitbreidingen gekocht), maar was er al snel weer mee gestopt.
Wil toch graag eens verder gaan met WoW(paar jaar terug ooit eens begonnen, wat uitbreidingen gekocht), maar was er al snel weer mee gestopt.
Zijn nog steeds genoeg mensen aan het levellen en met de cross-realm zones is er altijd wel iemand in de buurtWhiteTiiger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:39:
Is het eigenlijk de moeite om nu nog te beginnen met WoW? Hiermee doel ik op of er nog een redelijke hoeveelheid spelers rondloopt in de zones voor lage levels? Zodat ik niet in m'n uppie rondloop de komende paar weken.
Pijnlijk, vooral als je zelf iedere dag stee vast met een x-aantal chars inlogt, om vervolgens bij iedere opening van een box maar weer te hopen dat hij erin zitskassie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:40:
Zo maatje doet vanavond even mee in de love dungeon en ja hoor de Mount..... Altijd geluk
Gisteren avond Legion digital deluxe edition aangeschaft en jawel; boost gebruikt voor een druid
. M'n bedoeling is toch wel om hier mee te gaan pvp-en, in het begin (tr)ashran en BG's, uitendelijk ook arena 2vs2. Ben er alleen nog niet aan uit of ik feral, balance of resto ga. Heb toch wel een aantal jaar rogue pvp gespeeld, komt feral dan niet teveel op hetzelfde neer? of zeg ik nu iets heel stoms? Kan iemand me een beetje een kant op duwen kwa keuze?
http://www.worldofwargrap...ers-11-0-0-0-0-0-0-0.htmlmarijnvtg schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:43:
Gisteren avond Legion digital deluxe edition aangeschaft en jawel; boost gebruikt voor een druid. M'n bedoeling is toch wel om hier mee te gaan pvp-en, in het begin (tr)ashran en BG's, uitendelijk ook arena 2vs2. Ben er alleen nog niet aan uit of ik feral, balance of resto ga. Heb toch wel een aantal jaar rogue pvp gespeeld, komt feral dan niet teveel op hetzelfde neer? of zeg ik nu iets heel stoms? Kan iemand me een beetje een kant op duwen kwa keuze?
Als iets lijkt op rogue is het feral druidmarijnvtg schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:43:
Gisteren avond Legion digital deluxe edition aangeschaft en jawel; boost gebruikt voor een druid. M'n bedoeling is toch wel om hier mee te gaan pvp-en, in het begin (tr)ashran en BG's, uitendelijk ook arena 2vs2. Ben er alleen nog niet aan uit of ik feral, balance of resto ga. Heb toch wel een aantal jaar rogue pvp gespeeld, komt feral dan niet teveel op hetzelfde neer? of zeg ik nu iets heel stoms? Kan iemand me een beetje een kant op duwen kwa keuze?
Ik speelde hem in MoP en ook veel rogue gespeeld. De druid kan ongeveer net zo veel dps doen maar heeft gewoon minder spells enzo hiervoor.
Komt iemand de melding: World server is down bekent voor?
Krijg het als ik probeer in te loggen met een char.
Nvm, werkt nu weer.
Ga weer even een maandje subben alleen twijfel welke class ik ga spele.
Ik wil graag een uitdagende class, wat raden jullie aan?
Nvm, werkt nu weer.
[ Voor 42% gewijzigd door E2max op 19-02-2016 10:10 ]
Monk al eens geprobeerd?E2max schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:07:
Komt iemand de melding: World server is down bekent voor?
Nvm, werkt nu weer.
Nee nog nooit, misschien een keer tot lvl 5 ofzo ;p
Is het wat?
Mooie hybride class. TANK, DPS of HEALER dus genoeg keusE2max schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:35:
[...]
Nee nog nooit, misschien een keer tot lvl 5 ofzo ;p
Is het wat?
Idd, en misschien dat het aan mij ligt maar toch een van de classes die ik minst tegen komen in een dungeon group.skassie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Mooie hybride class. TANK, DPS of HEALER dus genoeg keus
Heeft het nut om daar aan te beginnen als noob? Of toch even beginnen met weet een wat standaard class?
Natuurlijk heeft het nut als noob, het is nu niet dat het een super moeilijke class is om te spelen. Of je ze graag gaat spelen weet ik natuurlijk ook niet.WhiteTiiger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:15:
[...]
Heeft het nut om daar aan te beginnen als noob? Of toch even beginnen met weet een wat standaard class?
Verder even zitten nadenken over de release dat van legion. Ze zitten nu nog in alpha, maar dat is eigenlijk een halve beta enige reden waarom het alpha is omdat nog niet alle classes beschikbaar zijn. Eenmaal ze allemaal beschikbaar zijn gaat het beta worden. Verwacht dat dit begin maart zal zijn. Beta mag je rekenen op nog minstens 3 maanden tot pre legion patch. Dus pre patch begin juni en dan een dikke maand pre patch dus ergens in juli release van de expansion. Slagen ze er toch weer in om ons een jaar lang zonder nieuwe content te laten doorbrengen.
Als je begint met spelen dan leer je de class vanzelf wel. Ik zou zelf niet als Mist beginnen daar jeWhiteTiiger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:15:
[...]
niet zo heel sterk bent. Voor questen is Brewmaster of Windwalker wel leuk om te doen.
Ik ben begonnen als WW en later als BM in de dungeons gegaan.
Kies in ieder geval de class die jij het leukste denkt te vinden. tot level 20 kun je sowieso gratis gebruik maken van het spel zonder sub dus scheelt ook weer en dan heb je (zij het een klein beetje) een gevoel bij de class of die wel of niet leuk is.
Meeste mensen hebben een Monk als alt (waaronder ik ook) en toen de class er net was zag je ze iddGrompie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:33:
[...]
Idd, en misschien dat het aan mij ligt maar toch een van de classes die ik minst tegen komen in een dungeon group.
vaker als vandaag de dag.
De afgelopen tijd zie je wel meer monks langskomen daar men toch net ff de class op max wilt hebben voor legion.
[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 19-02-2016 14:47 . Reden: typo ]
nee... nee.... nee.... neeee.... neeeeeeeeeeee!!! Blizzard please!!!!!!
Battle
Pets
Can
Be
Upgraded
To
Epic
Quality
In
Legion
!!!!!!
source
Battle
Pets
Can
Be
Upgraded
To
Epic
Quality
In
Legion
!!!!!!
source
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Och dat is dan weer jammerRustStorm schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:01:
nee... nee.... nee.... neeee.... neeeeeeeeeeee!!! Blizzard please!!!!!!
Battle
Pets
Can
Be
Upgraded
To
Epic
Quality
In
Legion
!!!!!!
source
Weer een puntje dat ik denk mmmh wel legion of niet
Als dat game breaking is waardoor je de expansion niet zou kopen, zou ik overwegen om pokemon te gaan spelen. Nee, serieus bedoel ik dat.
Ik zie het meer als verbetering. Bedoel, hoeveel mensen zitten al tjok vol met level 25 rare pets. Die kunnen nu verder met levelen/upgraden.
Ik zie het meer als verbetering. Bedoel, hoeveel mensen zitten al tjok vol met level 25 rare pets. Die kunnen nu verder met levelen/upgraden.
Bedankt voor de tips, toevallig vandaag nog met een gm gechat. Volgens hem waren DK blood tank ook heel bijzonder of skill heavy (ofzo iets)Grompie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:33:
[...]
Idd, en misschien dat het aan mij ligt maar toch een van de classes die ik minst tegen komen in een dungeon group.
Op de website kwam in data als 12-09.16 tegen. Maar misschien is dat een schatting.Grompie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:43:
[...]
Natuurlijk heeft het nut als noob, het is nu niet dat het een super moeilijke class is om te spelen. Of je ze gre van de expansion. Slagen ze er toch weer in om ons een jaar lang zonder nieuwe content te laten doorbrengen.
ps. Ben nu even me oude chars weer aan het checken. Tonnen goud van oude justice
maar mis heel wat. Me mage heeft geen professions meer en mist zijn wapens
[ Voor 16% gewijzigd door E2max op 19-02-2016 23:05 ]
Mocht je weer een guide willen gebruiken: klik hierE2max schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:03:
[...]
Baal wel omdat ik zeker weet dat ik die profs met guides heb geleveld destijds
Wij zitten nog steeds wat krap in de raiders door wat schommelende aanwezigheid. Op dit moment 11/13 mythic en dus bezig met mannoroth. Zijn hier misschien nog mensen die ons willen vergezellen tijdens de afronding van HFC (en legion)? Het gaat voornamelijk om een healer en enkele dps. Het gaat niet om een rol als reserve maar we kunnen je maar minimaal aan extra gear helpen dus bij voorkeur heb je al vergelijkbare ervaring en gear.
Het gaat om alliance en slechts 2 dagen per week: woensdag en zondag. Stuur me een pm als je interesse hebt en dan kan ik je meer info geven indien gewenst en kunnen we samen kijken of het past en er een applicatie gemaakt kan worden.
Het gaat om alliance en slechts 2 dagen per week: woensdag en zondag. Stuur me een pm als je interesse hebt en dan kan ik je meer info geven indien gewenst en kunnen we samen kijken of het past en er een applicatie gemaakt kan worden.
gister eindelijk een mijlpaaltje gehaald

tja ik speel te veel
... maar toch 2mil gold 
En mijn eerste grote uitgave gaat nu 10-12 maanden game time zijn via ah... maar die token prijzen schommelen nog wel flink...
Was oorspronkelijk aan het sparen voor swift spectral trouwens maar ja die zie ik echt nooit op ah ; ;

tja ik speel te veel

En mijn eerste grote uitgave gaat nu 10-12 maanden game time zijn via ah... maar die token prijzen schommelen nog wel flink...
Was oorspronkelijk aan het sparen voor swift spectral trouwens maar ja die zie ik echt nooit op ah ; ;
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dat is toch wel nice hoor!Lord_T schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:04:
[afbeelding]
tja ik speel te veel... maar toch 2mil gold
Die (swift) spectral tiger zal niet meer op de AH verschijnen gok ik. Die zal alleen nog maar via officiële trade forums te krijgen zijn, en houd er ook maar rekening meer dan je dan meteen weer blut bent...
Die zal je voornamelijk niet meer op AH zien omdat die tegenwoordig voor meer dan goldcap gaatRustStorm schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Dat is toch wel nice hoor!Grats! Daar zullen velen jaloers op zijn gok ik zo...
![]()
Die (swift) spectral tiger zal niet meer op de AH verschijnen gok ik. Die zal alleen nog maar via officiële trade forums te krijgen zijn, en houd er ook maar rekening meer dan je dan meteen weer blut bent...
Ben blij dat ik die paar jaar terug voor iets van 600k nog heb weten te kopen.
Er komt echt een waanzinnig gaaf boek aan voor elke Warcraft liefhebber. Zeker als je een lore liefhebber bent.
World of Warcraft Chronicle: volume 1
Gaat over de oorsprong van Warcraft en kalimdor enzo. Echt gaaf.
link
link
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Precies dit.Noiz schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:25:
[...]
Die zal je voornamelijk niet meer op AH zien omdat die tegenwoordig voor meer dan goldcap gaat
Ben blij dat ik die paar jaar terug voor iets van 600k nog heb weten te kopen.
Ook omdat gold amper waarde heeft
Oud collega had in TBC al 3x de gold cap ( toen nog niet zoveel als nu ) ( 3 chars )
Maar dat was ook wel naast het raden het enige wat die deed, AH traden
Dat is zeker wel tof. Ik kwam er laatst achter dat ik stiekem nog erg veel van de warcraft (maar ook diablo) novels mis... :-/ En heb er toch al aardig wat moet ik eerlijk zeggen... Nou ja, wat om naar uit te kijken en af en toe aan te schaffen.Zeror schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:13:
Er komt echt een waanzinnig gaaf boek aan voor elke Warcraft liefhebber. Zeker als je een lore liefhebber bent.
link
Tot een paar maanden terug kwam ik deze nog geregeld tegen op Draenor-eu AH. Of dat nu nog zo is weet ik niet aangezien ik al een paar maandjes niet ben ingelogd...Lord_T schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:04:
[afbeelding]
tja ik speel te veel... maar toch 2mil gold
Nice, wou pas nog hier vragen over wat te lezen over Warcraft/WoW om een beetje in de lore te komenZeror schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:13:
link
Die WoW Chronicle is iets waar ik ook nog wel wil proberen aan te komen. Ik hou wel van dat soort dingen.
Ondertussen in WoW zelf; 55 runs alweer deze Love is in the Air, maar nog geen toy of mount..
Ondertussen in WoW zelf; 55 runs alweer deze Love is in the Air, maar nog geen toy of mount..

Token prijs momenteel trouwens 73K, interessant
De 27ste was ik van plan weer 2 tokens aan te schaffen. 150K is leuk

Ondanks het feit ik meer dan genoeg gold heb, word ik er niet bepaald vrolijk van... Het is gewoon bijna twee keer zo veel als dat het ooit geweest is. Toch zonde...Kaap schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:32:
Token prijs momenteel trouwens 73K, interessantDe 27ste was ik van plan weer 2 tokens aan te schaffen. 150K is leuk
@Sjonson; grats op de mooie mount!
Verwacht niet dat ze omlaag gaan. Spelers komen nu te makkelijk aan gold dus willen weinig mensen een token kopen voor geld. Er zijn meer kopers dan verkopers op dit moment dus de prijs zal wel nog even stijgen vermoed ik. Wss wordt het met legion terug beter als mensen weer veel gold kwijt zijn.RustStorm schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Ondanks het feit ik meer dan genoeg gold heb, word ik er niet bepaald vrolijk van... Het is gewoon bijna twee keer zo veel als dat het ooit geweest is. Toch zonde...
@Sjonson; grats op de mooie mount!Hoeveel tries heeft het je gekost?
Verder 68 pogingen maar nog geen mount of toy gedropt.
Ik verwacht niet dat de prijs van het WoW token snel zal zakken. Want ik heb het vermoeden dat het aanbod steeds kleiner wordt; en de vraag blijft gelijk.. minder aanbod, zelfde vraag = hogere prijs.
Ach ik laat gewoon mijn subscription lopen, dat wil ook prima.
Ach ik laat gewoon mijn subscription lopen, dat wil ook prima.
Ik verwacht dat ze met Legion relatief gezien zullen zakken. Het probleem op dit moment is inderdaad dat je te makkelijk gold kan verdienen. Je garrison en shipyard leveren enkele duizenden op per week als je de juiste traits hebt. Combineer dat met het feit dat alts levelen weinig voorstelt en je hebt een enorme influx van gold op servers. Voor zover ik heb gezien zal dit in Legion een stuk minder worden en wat uiteindelijk ook weer voor lagere prijzen op de tokens zal zorgen.
Desalniettemin ben ik blij dat ik enkele maanden geleden toen ze nog ongeveer 30-35k waren flink heb ingeslagen
Desalniettemin ben ik blij dat ik enkele maanden geleden toen ze nog ongeveer 30-35k waren flink heb ingeslagen
Yeh, ik verwacht inderdaad ook niet dat het zal dalen. Jammer, maar supply en demand, precies zoals jullie ook zeggen... 
Ik laat m'n subscription ook gewoon lekker door lopen. Minder dan een uurtje werken voor een maand speeltijd. Prima als je het mij vraagt.
Bizar dat nog steeds niemand van jullie de rocket heeft mogen looten.
ben inmiddels wel zeker dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik hem drie jaar terug heb mogen toevoegen aan m'n collectie...
Ik laat m'n subscription ook gewoon lekker door lopen. Minder dan een uurtje werken voor een maand speeltijd. Prima als je het mij vraagt.
Bizar dat nog steeds niemand van jullie de rocket heeft mogen looten.
Heb nu level 100 aangetikt met m'n monk!
Speel al aardig lang wow, maar ben nog niet echt bekend met wat ik nu het beste kan doen.
Zijn er mensen die mij een beetje wegwijs willen maken? Tanaan Jungle, naval missies, garrison etc etc..
M'n Battletag is R3belz #2180
Speel al aardig lang wow, maar ben nog niet echt bekend met wat ik nu het beste kan doen.
Zijn er mensen die mij een beetje wegwijs willen maken? Tanaan Jungle, naval missies, garrison etc etc..
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Sure thing! Ik add je zodra ik online ben.jorank schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:37:
Heb nu level 100 aangetikt met m'n monk!
Verwijderd
Even tussendoor draenor pathfinder aan t doen .. Gaat toch aardig wat tijd inzitten... Ik zag dat ik me voortgang kon zien via wowhead maar is dat beetje makkelijk om bij te houden via wowhead ?
Klik hierVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:12:
Even tussendoor draenor pathfinder aan t doen .. Gaat toch aardig wat tijd inzitten... Ik zag dat ik me voortgang kon zien via wowhead maar is dat beetje makkelijk om bij te houden via wowhead ?
Tja dropkans van 1 op 3333 (volgens mijn Rarity addon).. das niet bijzonder hoog.. Vanochtend weer geen geluk, ook niet voor de toy (die een dropkans zou hebben van 1 op 87 volgens rarity....)RustStorm schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:14:
Bizar dat nog steeds niemand van jullie de rocket heeft mogen looten.ben inmiddels wel zeker dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik hem drie jaar terug heb mogen toevoegen aan m'n collectie...
Ik zag de toy bij meerdere mensen droppen maar helaas niet in mijn mandje. Mijn eeuwige strijd tegen RNG gaat verder.
Klopt, even doorbijten, persoonlijk vind ik het meer dan de moeite waard dat je kan vliegen, scheelt veel tijd als je veel in draenor bent.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:12:
Denk een try of 20, op charc waarmee ik hem had was het denk ik de 4e try.RustStorm schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Ondanks het feit ik meer dan genoeg gold heb, word ik er niet bepaald vrolijk van... Het is gewoon bijna twee keer zo veel als dat het ooit geweest is. Toch zonde...
@Sjonson; grats op de mooie mount!Hoeveel tries heeft het je gekost?
Dan heb je bij deze waarschijnlijk heul veul mensen jaloers gemaakt.... ^_^Sjonson schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Denk een try of 20, op charc waarmee ik hem had was het denk ik de 4e try.
Heb vanochtend eens een beetje archeology gedaan: toch weer twee nieuwe toys er bij. Altijd leuk.
Ja, soms heb ik mazzel soms ook niet 
Volgende op mijn lijst staat Yogg-0 mount. Maar daar moet ik de logica nog even van uitvogelen.
Ik fail elke keer in de brain-phase.
Gz met de toys, dat arch moet ik ook eens goed oppakken. Wil nog steeds wat mounts daarvan.
Volgende op mijn lijst staat Yogg-0 mount. Maar daar moet ik de logica nog even van uitvogelen.
Gz met de toys, dat arch moet ik ook eens goed oppakken. Wil nog steeds wat mounts daarvan.
[ Voor 21% gewijzigd door Sjonson op 23-02-2016 10:46 ]
Gz. Waar ben je met Archeo bezig geweest? Draenor of oude gebieden?RustStorm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:43:
[...]
Heb vanochtend eens een beetje archeology gedaan: toch weer twee nieuwe toys er bij. Altijd leuk.Ook die verzameling raakt steeds meer compleet. Even doorzetten als het gaat om archeology, want daar moet ik echt nog wat toys van verzamelen.
Gisteren verder gegaan met m'n boosted lvl 100 druid. Balance even opzij gezet en in Resto gedoken. Beviel best goed, al moet ik alle spells nog uitvogelen. Avondje in Ashran doorgebracht, toch 2x 710 items erbij (head/wrist) + 700 wapen.
Wat is balance btw een flipperkast aan procs zeg, of overdrijf ik nu? M'n frost mage kan er ook wel wat van.. maar dit..
Kwa PvP, is de prio van upgraden nog belangrijk? eerst trinkets -> rings -> head/chest/feet etc -> dan rest, of maakt dit allemaal niet zoveel meer uit?
Wat is balance btw een flipperkast aan procs zeg, of overdrijf ik nu? M'n frost mage kan er ook wel wat van.. maar dit..
Kwa PvP, is de prio van upgraden nog belangrijk? eerst trinkets -> rings -> head/chest/feet etc -> dan rest, of maakt dit allemaal niet zoveel meer uit?
@Marijnvtg, qua upgrades zou ik idd trinkets eerst doen (voor de 2 set bonus = 15% minder dmg taken van players, helpt zeker als healer behoorlijk). Maar daarna gelijk voor de 'grote' set items gaan, head, chest, legs. Die hebben de meeste stats. Gewoon ff kijken wat de grootste upgrade voor je is en dat kopen.
"Vroeger", toen flying not niet beschikbaar was in WoD, was ik vooral te vinden in MoP.marijnvtg schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Gz. Waar ben je met Archeo bezig geweest? Draenor of oude gebieden?
Thanks, ga ik toch maar eerst voor de trinketsPyr0_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:57:
@Marijnvtg, qua upgrades zou ik idd trinkets eerst doen (voor de 2 set bonus = 15% minder dmg taken van players, helpt zeker als healer behoorlijk). Maar daarna gelijk voor de 'grote' set items gaan, head, chest, legs. Die hebben de meeste stats. Gewoon ff kijken wat de grootste upgrade voor je is en dat kopen.
Heel veel speculatie op het moment. Er zijn wat tweets van mensen heel dicht bij blizzard die aanbevelen om snel valor points te cappen. Binnen enkele weken zou er iets komen waar ze voor nodig zijn. De meeste mensen gaan uit van 4/4 valor upgrades mogelijk ipv 2/2...
Als het klopt gaat het echt nergens meer over qua gear. Gewoon 20 ilvls gratis in totaal
Maar goed, voor de zekerheid maar weer even wat mythic dungeons doen dus...
Boss kills van 12 seconden incoming?
Als het klopt gaat het echt nergens meer over qua gear. Gewoon 20 ilvls gratis in totaal
Boss kills van 12 seconden incoming?
In p2 is het tentacles killen en die portal in gaan zodra je kan. Eenmaal daar binnen is het de mobs killen (als ik mij niet vergis zijn dat dragons) en je gezicht niet draaien naar de 'fear' icoontjes (je ziet een beam ernaartoe als je er heen kijkt), of althans, zo min mogelijk. Zodra je dat gedaan hebt opent een deur waar je het brein kan dpsen. Dit doen tot alles rood wordt en de portal weer naar buiten pakken.Sjonson schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:44:
Eenmaal buiten spawnen mobs die je helaas niet kunt killen, negeer die dan ook. Gewoon Yogg dpsen en als ie Gaze doet even je gezicht wegdraaien (Mocht je goede gear hebben is dat wellicht niet meer nodig).
Dragons, of een scene rond de Lich King.. er zijn wat verschillende opties, al heb ik zelf het idee dat ik het vaakst de dragons zie.Noiz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:08:
[...]
In p2 is het tentacles killen en die portal in gaan zodra je kan. Eenmaal daar binnen is het de mobs killen (als ik mij niet vergis zijn dat dragons)
Ondanks het feit ik nergens echt achteraan zit, is het toch wel leuk te zien dat ik af en toe toch nog een achievement binnen weet te harken. Voor de meeste mensen zal de commandojack titel achievement ongeveer geschiedenis zijn... MAar voor mij is het aardig wat...
Dat farmen van boompjes, terwijl ik het niet nodig heb.... dat is eigenlijk niet veel voor mij.
Nu nog het skinnen en de PvP building... UGH... Architect titel lijkt me namelijk ook wel leuk.
vergeet de mount niet ! takke ding ben ik 3 maanden mee bezig geweest lolRustStorm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:02:
[...]
"Vroeger", toen flying not niet beschikbaar was in WoD, was ik vooral te vinden in MoP.Maar tegenwoordig gewoon lekker in WoD aan het graven. Ook vanwege de pristine versies voor in je headquarters. En alle overige dingen maak je zo'n kistje van, welke je kan traden voor andere faction fragments. Ideaal!
Yeah, die komt er ook nog welWognummer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:09:
[...]
vergeet de mount niet ! takke ding ben ik 3 maanden mee bezig geweest lol
En terugkomend op m'n vorige post: Architect titel is ook binnen... Kost wat goud, maar och, boeiend! ;D
ik kwam er op tijd achter dat je die kistjes met arch parts kon kopen in pandaria voor die mats toen koste de mount me wel 50k maar was het wel geregeld lolRustStorm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:12:
[...]
Yeah, die komt er ook nog welHehe, maar eerst de toys!
En terugkomend op m'n vorige post: Architect titel is ook binnen... Kost wat goud, maar och, boeiend! ;D
Archeology.. Tja, ligt eraan wat je wil. Wil je van een specifieke soort fragments hebben dan kan je het beste gewoon in Pandaria of Draenor gaan zoeken en je solves omzetten naar kistjes en die omruilen.
Zelf ben ik nog steeds de grootste fan van Pandaria wat dat betreft; hoewel de digsites in Dreanor groter zijn en meer fragments opleveren is het in Pandaria mogelijk om voor 2 kistjes een kit te kopen die 24 uur lang al je nieuwe digsites Mantid digsites laat zijn. En een map waarmee je alles rerolled dus meteen alles op Mantid kan zetten.
Minder reistijd tussen digsites omdat ze allemaal in 2 zones van Pandaria liggen, en qua oppervlakte zijn ze klein, dus minder lopen in de digsite.
Op die manier heb ik in een weekend tijd zo'n 500 kistjes bij elkaar gesolved; alles omzetten naar Tol'vir; resultaat; bijna alle Tol'vir rares (alleen de pet nog niet), en het recept voor Vial of the sands.
Oh en archeology kan 2 mounts opleveren; de Fossilized raptor en de Battletank.
Zelf ben ik nog steeds de grootste fan van Pandaria wat dat betreft; hoewel de digsites in Dreanor groter zijn en meer fragments opleveren is het in Pandaria mogelijk om voor 2 kistjes een kit te kopen die 24 uur lang al je nieuwe digsites Mantid digsites laat zijn. En een map waarmee je alles rerolled dus meteen alles op Mantid kan zetten.
Minder reistijd tussen digsites omdat ze allemaal in 2 zones van Pandaria liggen, en qua oppervlakte zijn ze klein, dus minder lopen in de digsite.
Op die manier heb ik in een weekend tijd zo'n 500 kistjes bij elkaar gesolved; alles omzetten naar Tol'vir; resultaat; bijna alle Tol'vir rares (alleen de pet nog niet), en het recept voor Vial of the sands.
Oh en archeology kan 2 mounts opleveren; de Fossilized raptor en de Battletank.
Gisteren glory achievement in hellfire citadel binnen gehaald, zo weer een pak achievements rijker en zie ik 23k nog haalbaar voor legion. Verder al over de 70 pogingen in die love dungeon en nog steeds geen toy of mount gezien. Hoop vooral dat die toy toch wel eens dringend dropt want wil daar niet weer een jaar op wachten.
Nieuwe alpha build maakt ook duidelijk dat het vanaf legion gedaan zal zijn met gold farmen in je garrison. De extra gold missions van inn gaan weg en ook de treasure hunter abilitie wordt omgezet naar een 200% extra garrison resource. Ook extra gold van shipyard is nu ook weg. Was natuurlijk wel te verwachten anders gaat iedereen gewoon leger alts in zijn garrison houden om gold te farmen.
Ga ik zelf een aantal van mijn alts voor dungeons plaats waar een heroic mount van dropt zoals die blue proto drake. Kan ik deze makkelijker farmen.
Nieuwe alpha build maakt ook duidelijk dat het vanaf legion gedaan zal zijn met gold farmen in je garrison. De extra gold missions van inn gaan weg en ook de treasure hunter abilitie wordt omgezet naar een 200% extra garrison resource. Ook extra gold van shipyard is nu ook weg. Was natuurlijk wel te verwachten anders gaat iedereen gewoon leger alts in zijn garrison houden om gold te farmen.
Ga ik zelf een aantal van mijn alts voor dungeons plaats waar een heroic mount van dropt zoals die blue proto drake. Kan ik deze makkelijker farmen.
Oh boy. Het is sinds vandaag weer zo ver... Timewalking TBC... Jottum! Eens uitvogelen wat ik kan aanschaffen deze ronde... Vast wel wat toys.
Is het alweer zover? Ik kijk op wowhead.com/events en zag maar geen nieuwe TW weekends voorbij komen. Moet nog 2 (of 1 met 40 runs ofzo) weekenden voor mn horse mount. Nog ff doorbijten.RustStorm schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:19:
Oh boy. Het is sinds vandaag weer zo ver... Timewalking TBC... Jottum! Eens uitvogelen wat ik kan aanschaffen deze ronde... Vast wel wat toys.
Cool, daar ga ik er een paar van doen deze week! Ik pve eigenlijk helemaal niet meer maar Timewalking dungeons vind ik wel erg gaaf. Lekker insta queuen op één van m'n healers om die oude content weer eens te zien. Cata dungeons zijn toch wel m'n favorieten maar TBC & Wotlk zijn ook zeer goed te doen. Mop dungeons daarentegen zijn schijtRustStorm schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:19:
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik ga voor de Dragonhawk dit weekend; heb 4400 badges op een van mn chars; dus dat moet gaan lukken.
Volgende keer is het dan WotLK weekend en dan kan ik de mount kopen met mn 2e char die op 4300 badges zit
Volgende keer is het dan WotLK weekend en dan kan ik de mount kopen met mn 2e char die op 4300 badges zit
Ohhh dat is nice icemotion. Ik heb er spijt van dat ik een aantal timewalking events heb geskipt. Kon mezelf er toen namelijk niet toe zetten... Daarom mis ik ten minste 1000 badges op m'n characters waar ik ze mee run. Nou ja, die mounts komen er wel uiteindelijk... Ben ook zeer benieuwd of de Mount dit weekend wel voor me mag droppen. Hoop natuurlijk ook.voor jullie! Is wel een top ding!
Ook weer is game time gekocht om wow weer te proberen +legion gelijk maar ge pre orderd kreeg er een lvl 100boost bij maar snap weinig van wow dus toch maar hele nieuwe char gemaakt. Vele dingen die hier besproken worden zeggen me echt 0,0
Hoop dat ik snel beetje mee kan praten!
Welkom! Je weet ons vast wel te vinden mocht je iets willen weten.Inhumanous schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:12:
Ook weer is game time gekocht om wow weer te proberen +legion gelijk maar ge pre orderd kreeg er een lvl 100boost bij maar snap weinig van wow dus toch maar hele nieuwe char gemaakt. Vele dingen die hier besproken worden zeggen me echt 0,0
Tis officieel trouwens, met 7.0 worden alle gold missions vervangen door garrison resources. Natuurlijk heel veel mensen klagen dat ze strakjes niet meer easy gold kunnen verdienen.
Dat lag in de lijn der verwachtingen toch? Blizzard nerfed oude content altijd zodanig dat mensen zich niet verplicht kunnen voelen om oude xpacs te blijven grinden. In de plaats komen er natuurlijk nieuwe manieren om gold te grinden.Kaap schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:05:
Tis officieel trouwens, met 7.0 worden alle gold missions vervangen door garrison resources. Natuurlijk heel veel mensen klagen dat ze strakjes niet meer easy gold kunnen verdienen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ja ik verwacht dat er in Legion wel weer nieuwe manieren komen om gold te verdienen..
Wat mij betreft een goede aanpassing.
Waar ik dan weer minder blij mee ben is dat de Water strider mounts worden generfed xD Ze kunnen straks alleen nog maar op water lopen in de zones van de expansion waarin ze uitkwamen. Dus de Azure kan alleen in Pandaria op water lopen en de Crimson alleen in Dreanor...
Waar ik dan weer minder blij mee ben is dat de Water strider mounts worden generfed xD Ze kunnen straks alleen nog maar op water lopen in de zones van de expansion waarin ze uitkwamen. Dus de Azure kan alleen in Pandaria op water lopen en de Crimson alleen in Dreanor...
Baal ik behoorlijk van word weer eindeloos fishing levellen om de mount te krijgenicemotion schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:45:
Ja ik verwacht dat er in Legion wel weer nieuwe manieren komen om gold te verdienen..
Ik heb nog twee toys en beide mounts te gaan, als het gaat om de TWing rewards. Ben toch eigenlijk wel benieuwd of ik de Timereaver er voor zal krijgen, of dat ik zal moeten gaan farmen...
Ik ben het er wel mee eens. In het begin van zon expansion is het toch een soort cheat doordat je bepaalde content kunt ontwijken.icemotion schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:45:
Voeg me gerust toe voor een praatje
godwithwings#2135
godwithwings#2135
Meh, ik vind t wel meevallen. Want gaan ze dan de Warlock glyph waarmee hun class mounts kunnen waterwalken ook weghalen?Kaap schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:57:
[...]
Ik ben het er wel mee eens. In het begin van zon expansion is het toch een soort cheat doordat je bepaalde content kunt ontwijken.
En als het gaat om het begin van de expansion; implementeer dan iets waardoor de waterstriders daar niet werken. Maar waarom mogen we er nu niet meer mee rondrennen in de oude content? En waarom zou ik niet in Draenor met mijn Azure waterstrider omdat ik die mooier vind?
En kijk, het is al confirmed dat het Fishing artifact een waterwalking perk gaat geven.. waarmee je zelfs midden op t water kan gaan staan vissen (iets dat je niet lukt met een water strider)...
Dus ja, ik vind het vooral een rare nerf en snap de noodzaak er totaal niet van.
De change is deels teruggedraaid als in dat je je waterstrider in alle pre-Legion content kunt blijven gebruiken. De reden voor de change is exact wat ik al zei:
Thanks for the feedback, and I apologize for alarm caused by a seemingly random change. What you see in our weekly Alpha builds is a snapshot of thinking that is often actively evolving, including experiments that we’re about to discard, or solutions to problems that are overly crude just because it’s our first iteration and we simply haven’t come up with anything better yet.
I’d like to shed some light on our thought process in exploring this change. No, we’re not trying to stamp out fun, or destroy the value of hard-won rewards arbitrarily. The concern that drives this process is that mounts are primarily cosmetic choices, and are one of the most visible ways of showing off an aesthetic you enjoy, or an achievement of which you are proud. But water-walking makes Water Striders mechanically superior to other ground mounts in a way that risks removing a feeling of choice. Even if you want to show off that Invincible that you finally managed to farm up, or your Grove Warden, you may end up feeling foolish for using anything other than the Water Strider in areas where you can’t fly, just because it offers that mechanical advantage.
Our initial change was aimed at letting people feel more free to choose the mount that they felt looked coolest, whether in new content or while leveling alts. But as we’ve clearly heard from your feedback, removing the water-walking functionality from pre-existing content feels like we’re taking away something that you have worked hard to earn, and that cost outweighs any benefit from potentially broadened cosmetic options.
So, in the next Alpha build, we’re restoring the ability of Water Striders to walk on water in all pre-Legion content (Azeroth, Outland, Northrend, etc.). The restriction on the mounts’ water-walking ability will now only apply to the Broken Isles and future content beyond that.
Alle glyphs zijn verwijderd. Er zijn slechts nog enkele cosmetische minor glyphs die een bepaald effect op je ability hebben.icemotion schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Meh, ik vind t wel meevallen. Want gaan ze dan de Warlock glyph waarmee hun class mounts kunnen waterwalken ook weghalen?
Dus inscription wordt een nutteloze prof?[b]
Alle glyphs zijn verwijderd. Er zijn slechts nog enkele cosmetische minor glyphs die een bepaald effect op je ability hebben.
Nope, integendeel. Er komen glyphs voor je spells. Als ik het goed begreep worden die iets als dat je x aantal spells kan veranderen zodat ze x% meer damage doen op baas x voor x aantal dagen.skassie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:55:
[...]
Dus inscription wordt een nutteloze prof?
Hoe makkelijk je die glyphs dan kan vervangen weet ik ook niet.
Darkmoon cards blijven. Verder kunnen ze boeken en muziekstukken schrijven. En inderdaad die glyphs die damage op een bepaalde boss buffen.skassie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:55:
[...]
Dus inscription wordt een nutteloze prof?
Zie verder: http://www.wowhead.com/ne...ts-spell-data#inscription
"Mining and Herb nodes are SHARED in Legion. Druids won't steal your nodes!""
What what ?
Betekend dat je nu herbs uit een stuk ore kan halen ?
Dit is cheap ass
What what ?
Betekend dat je nu herbs uit een stuk ore kan halen ?

Dit is cheap ass
Denk eerder dat iemand niet net voor je neus een herb of mine node kan farmen en dat jij met lege handen staatHStyles schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:09:
"Mining and Herb nodes are SHARED in Legion. Druids won't steal your nodes!""
What what ?
Betekend dat je nu herbs uit een stuk ore kan halen ?![]()
Dit is cheap ass
Fuuuuuuu, begrijp ik het goed; Je hebt met TW dus Outland, WotLK en Cata, "Each holiday has a different NPC with unique items". Ik kan alleen horse mount halen tijden WotLK weekend!? Kortom, ik moet dan nog iets van 25 TW dungeons doen (verdeeld over dit en komend event). Dat is een bummer zeg
Paragon stopt met raiden. Hebben ze onlangs bekend gemaakt.
https://www.paragon.fi/news/end-of-the-road
https://www.paragon.fi/news/end-of-the-road
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mjah niet echt verwonderend. In een relatief klein WoW land een nationale top world raiding guild overeind houden is bijzonder moeilijk. Je hebt een vrij kleine recruitmentpool alleen al vanwege de taal en dan moet je daaruit nog spelers zien te vissen die tijdens progress 24/7 kunnen raiden.
Ik snap ook wel dat ze ervoor gekozen hebben niet internationaal te gaan. Gros van je spelers is fins, dat zijn bestaande klieken, en dan zouden daar anderstaligen opeens tussendoor moeten. Dat kost je maanden om om te vormen en bestaat de kans nog steeds dat het faalt.
Ik snap ook wel dat ze ervoor gekozen hebben niet internationaal te gaan. Gros van je spelers is fins, dat zijn bestaande klieken, en dan zouden daar anderstaligen opeens tussendoor moeten. Dat kost je maanden om om te vormen en bestaat de kans nog steeds dat het faalt.
Wel erg jammer want het begon nu net pas interessant te worden, aangezien method ook voor een deel veranderd is naar serenity en er dus 3 top kandidaten waren voor world first valt er nu weer eentje weg.
Zeker ook als je nog niet weet of serenity het gaat halen. In method zit toch het vaste leiderschap erin en ze zijn sterk verstevigd met Rapid Eye movement die ook al een tijdje in de top 10 meedraaien.
Het zal weer een race tussen 2 teams worden maar had het toch liever tussen meerder dan 2 teams gezien.
Ondertussen ook al 98 tries op de love rocket en toy en nog steeds geen van beide gezien. Begin te vrezen dat het niets zal worden.
Zeker ook als je nog niet weet of serenity het gaat halen. In method zit toch het vaste leiderschap erin en ze zijn sterk verstevigd met Rapid Eye movement die ook al een tijdje in de top 10 meedraaien.
Het zal weer een race tussen 2 teams worden maar had het toch liever tussen meerder dan 2 teams gezien.
Ondertussen ook al 98 tries op de love rocket en toy en nog steeds geen van beide gezien. Begin te vrezen dat het niets zal worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Grompie op 26-02-2016 13:19 ]
Zijn geen glyphs die damage op een bepaalde boss buffen maar runes. Dus gewoon een consumable. De glyphs die er dadelijk zijn, zijn er voor grafische veranderingen aan je spells en wat ik heb begrepen kan je er zoveel gebruiken als je wilt. En als ik het goed heb is het ook zo dat je glyphs niet meer permanent leert, dus terug naar het beginmodel waarin je als je een opnieuw een glyph wil gebruiken je deze moet craften/kopen.Kaap schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Darkmoon cards blijven. Verder kunnen ze boeken en muziekstukken schrijven. En inderdaad die glyphs die damage op een bepaalde boss buffen.
Zie verder: http://www.wowhead.com/ne...ts-spell-data#inscription
Oftewel, voor de glyphs hoef je het niet meer te doen
Klopt, ieder verschillend weekend heeft een andere vendor.marijnvtg schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:13:
Fuuuuuuu, begrijp ik het goed; Je hebt met TW dus Outland, WotLK en Cata, "Each holiday has a different NPC with unique items". Ik kan alleen horse mount halen tijden WotLK weekend!? Kortom, ik moet dan nog iets van 25 TW dungeons doen (verdeeld over dit en komend event). Dat is een bummer zeg
De WotLK heeft idd de horse, de TBC een dragonhawk en de Cata heeft alleen toys qua collection items.
Mijn ruggengraat heeft het begeven en ik heb weer een card gekocht 
Nu van plan om me Lock naar 100 te brengen en proberen om zoveel mogelijk goud te verdienen met mijn Pally [100] via followers, om te tokens te kopen. Hoe, nog geen idee? Tips zijn altijd welkom aangezien er roest in de WoW scharnieren zit
Nu van plan om me Lock naar 100 te brengen en proberen om zoveel mogelijk goud te verdienen met mijn Pally [100] via followers, om te tokens te kopen. Hoe, nog geen idee? Tips zijn altijd welkom aangezien er roest in de WoW scharnieren zit
Potjandriedubbeltjes; vanochtend nog een laatste reeks runs gedaan voor Love is in the Air. Weer geen mount of toy dit jaar... 
Ook nog geen timewalking dungeon mount drop, wel de dragonhawk gekocht voor 5000 badges. Volgend Twalking weekend dat paard maar kopen
Ook nog geen timewalking dungeon mount drop, wel de dragonhawk gekocht voor 5000 badges. Volgend Twalking weekend dat paard maar kopen
Er even vanuit gaande dat je maar 1 lvl 100 char hebt; De wow tokens kosten nu 70 a 75k gold. Volgens mij ga je het met 1 char zelfs met 25 followers en shipyard etc niet eens redden. Zelf heb ik 7 chars en zou ik het kunnen betalen met gold via followers, maar als die 13 euro per maand geen probleem voor is, zou ik zeggen: wel lekker followers upgraden (geen verplichting van maken om in te moeten loggen voor je mission) en het gold dat je eruit trekt voor ingame dingen (mounts? pets? gear?) gebruiken of alvast opzij zetten voor legion..Maduth schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:37:
Mijn ruggengraat heeft het begeven en ik heb weer een card gekocht
Nu van plan om me Lock naar 100 te brengen en proberen om zoveel mogelijk goud te verdienen met mijn Pally \[100] via followers, om te tokens te kopen. Hoe, nog geen idee? Tips zijn altijd welkom aangezien er roest in de WoW scharnieren zit
Oh en welcome back
[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 29-02-2016 10:01 ]
Zuur, heel zuur. Grats met je dragonhawk. Paard wil ik ook, maar dat wordt m pas t WotLK na de eerste komendeicemotion schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:40:
Potjandriedubbeltjes; vanochtend nog een laatste reeks runs gedaan voor Love is in the Air. Weer geen mount of toy dit jaar...

Love is in the Air event is weer voorbij... Mag ik iemand feliciteren met de rocket mount? Ik hoop het...
Ik ben voor de rest bijzonder weinig bezig geweest met de TWing dungeons dit TWing "weekend". Merk dat ik de TBC instances echt een stuk minder leuk vind om te doen en, het spijt me om te zeggen; de noobs die je tegenkomt is gewoon te erg voor woorden... :-/ (niet dat ik de sterren van de hemel speel, maar dat ter zijde).
Heb van het weekend een rogue aangemaakt op Darkspear server. Gewoon voor de lol, en ben eens niet in combat spec aan het levelen maar subtlety. Bevalt me aardig; ben inmiddels level 50. Kijken of ik het kan volhouden er nog een naar 100 te krijgen. De quest continues!
Ik ben voor de rest bijzonder weinig bezig geweest met de TWing dungeons dit TWing "weekend". Merk dat ik de TBC instances echt een stuk minder leuk vind om te doen en, het spijt me om te zeggen; de noobs die je tegenkomt is gewoon te erg voor woorden... :-/ (niet dat ik de sterren van de hemel speel, maar dat ter zijde).
Heb van het weekend een rogue aangemaakt op Darkspear server. Gewoon voor de lol, en ben eens niet in combat spec aan het levelen maar subtlety. Bevalt me aardig; ben inmiddels level 50. Kijken of ik het kan volhouden er nog een naar 100 te krijgen. De quest continues!
Mja maar volgens mij is de volgende toch weer Northrend? Ik heb iig genoeg badges om het paard te kunnen kopen dan. Heb momenteel 3 chars met badges; 1 met 10, 1 met 4790 en 1 met iets van 1500 badges..marijnvtg schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:03:
[...]
Zuur, heel zuur. Grats met je dragonhawk. Paard wil ik ook, maar dat wordt m pas t WotLK na de eerste komende
Nog een paar weekenden en dan heb ik alle mounts en toys gekocht
Klopt, volgende zou dan weer WotLK moeten zijn. Ik sta op ongeveer 3700. Dan met quest erbij van 500 badges + 30 van de dungeon maakt 4230 en nog 770 te gaan. 770/30 a 35 per run is ongveer 22 a 25 runs die ik dan in dat 'weekend' moet doen. Gemiddeld 3 runs per uur, dan zou ik 7 uur MOETEN spelen.. Ik weet niet of ik dat ga reddenicemotion schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:21:
[...]
Mja maar volgens mij is de volgende toch weer Northrend? Ik heb iig genoeg badges om het paard te kunnen kopen dan. Heb momenteel 3 chars met badges; 1 met 10, 1 met 4790 en 1 met iets van 1500 badges..
Nog een paar weekenden en dan heb ik alle mounts en toys gekocht
Pfoe ja, 25 runs is wel een flink aantal ja.. 
Das ook wel de reden dat ik het met meerdere characters doe; zodat ik ieder weekend gewoon 1500 badges kan halen.. dan gaat t hard genoeg. Plus ik doe het met 2 tanks en 1 healer. Snelle queues en vaak nog een keer 50 badges bonus omdat er een tekort is aan tanks of healers in de queue..

Das ook wel de reden dat ik het met meerdere characters doe; zodat ik ieder weekend gewoon 1500 badges kan halen.. dan gaat t hard genoeg. Plus ik doe het met 2 tanks en 1 healer. Snelle queues en vaak nog een keer 50 badges bonus omdat er een tekort is aan tanks of healers in de queue..
Dit topic is gesloten.