Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:26:
Haha gl iig. Ben zelf bezig met draenor angler, 100 van elk van die enormous vissen, pff. Het houdt je bezig :D
Ben hier zelf ook mee bezig
En this een aardige bezigheid
Nog een paar en dan heb k nat pagle in ne hutje zityen
De azure water strider heb k in t begin van de mop exp al gehaald nu de rode variant ervan maar dan moet
Ik nat in me hut hebbe. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo binnen 2 dagen dreanor angler achv gehaald
fishing shack nu aan t upgrade en nu me fishing naar 700 brengen en dan nat pagle zien te krijgen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:04:
zoo binnen 2 dagen dreanor angler achv gehaald
fishing shack nu aan t upgrade en nu me fishing naar 700 brengen en dan nat pagle zien te krijgen :D!
Gratz, moet nog de blind lake, sea scorpion en jaweless.. nog ff hengelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op t moment ben k bezig met de laaste 100punten prof om max te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist maar even tweede seizoen van Brawlers Guild afgemaakt. Kan ik dat ook weer van het lijstje strepen. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Brawlers guild.. moet ik ook nog eens doen; maar ik had zo'n irritatie aan die maffe worm aan t begin van de expac dat ik er sindsdien niet meer naar omgekeken heb xD

En momenteel te druk met Diablo 3 spelen :p ff een beetje n break

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:05:
Brawlers guild.. moet ik ook nog eens doen; maar ik had zo'n irritatie aan die maffe worm aan t begin van de expac dat ik er sindsdien niet meer naar omgekeken heb xD

En momenteel te druk met Diablo 3 spelen :p ff een beetje n break
Die worm... O M G, die was echt, een "hel" voor melee characters tijdens het eerste seizoen... Man man man... Maar gelukkig is het me toen ook allemaal gelukt. :)

Diablo 3 is het voor mij echt niet meer... Diablo 2 was naar mij idee vele malen beter... Gelukkig geniet jij er wel van en dat is top :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:10:
[...]

Gratz, moet nog de blind lake, sea scorpion en jaweless.. nog ff hengelen dus.
ben bezig met lunkers te vangen voor nat heb hem namelijk in me fishing shack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Hihi, dat was het eerste wat ik deed toen ik lvl 100 was. aangezien ik toch niet ging raiden.
Nu geswitched van Main, maar zit te twijfelen of ik nu de Pandaria mount wil gaan halen, en hiermee mijn fishing op 700 ga krijgen op mijn nieuwe main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonson schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:11:
Hihi, dat was het eerste wat ik deed toen ik lvl 100 was. aangezien ik toch niet ging raiden.
Nu geswitched van Main, maar zit te twijfelen of ik nu de Pandaria mount wil gaan halen, en hiermee mijn fishing op 700 ga krijgen op mijn nieuwe main.
heb zelf de azure waterstrider nu wil k de rode vairiant ook graag hebben vind ze geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
Hallo iedereen,

Na lange tijd toch eens besloten om eens te starten met wow. Hebben jullie enkele tips of kan ik ergens een goeie beginners gids vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33
dauwie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:39:
Hallo iedereen,

Na lange tijd toch eens besloten om eens te starten met wow. Hebben jullie enkele tips of kan ik ergens een goeie beginners gids vinden?
Leuk dat je wilt beginnen! Wow is een spel met zeer veel spelers die al jaren spelen maar voor beginners is de game de laatste tijd ook erg toegankelijk gemaakt!

Tip: ga nog niks kopen maar maak eerst een gratis account aan, dan kun je tot lvl 20 gratis spelen en het dan evt kopen als je het leuk vind. Wel een sidenote: de game tot lvl 20 is maar een piepklein deel van wat je allemaal kunt doen, de meeste spelers spelen het om de end game content.

Youtube staat stampvol met guides en ik kan die van thelazypeon altijd wel aanraden hij vertelt het wel duidelijk:

Mocht je in de tweakers guild willen moet je een character op defias brotherhood en dan de horde side aanmaken dan kan je die guild joinen. Je kan me ook altijd toevoegen op bnet als je nog vragen hebt Bartske#1483
Ik ben maar eens op al m'n alts ook m'n hele garrison afmaken. Had in eerste instantie niet het plan om alle gebouwen te plaatsen bij m'n alts en al zeker niet naar level 3 te upgraden. Echter, vind het toch een beetje leeg zonder gebouwen, dus toch maar wel het een en ander neerzetten en natuurlijk dan ook upgraden... Weer wat te doen. ;)

Met een aantal alts ook bijna zo ver dat ik de tomes moet gaan verzamelen in HFC raid. Dus de laatste loodjes wat dat betreft. Hopelijk heb ik wat geluk en zijn de LFR groepen een beetje te doen; want man man man wat kan ik me ergeren zeg aan LFR... /cry

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:23
RustStorm schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:11:
Hopelijk heb ik wat geluk en zijn de LFR groepen een beetje te doen; want man man man wat kan ik me ergeren zeg aan LFR... /cry
Je hebt de LFR knop nog niet gevonden die je brein automatisch uitschakeld? Heel handig :P
Heerlijk als je ziet in LFR als een groot gedeelte een paar mobs probeert te ontlopen en het eerste wat ik denk dat gaat niet werken in LFR en indd, gepulled! Gevolgd door de standaard opmerking met het woord retard er in.

Nee schakel alles uit in LFR en probeer je nergens aan te storen, dat is de enige manier om te overleven.
Carthrax schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Je hebt de LFR knop nog niet gevonden die je brein automatisch uitschakelt? Heel handig :P
Heerlijk als je ziet in LFR als een groot gedeelte een paar mobs probeert te ontlopen en het eerste wat ik denk dat gaat niet werken in LFR en indd, gepulled! Gevolgd door de standaard opmerking met het woord retard er in.

Nee schakel alles uit in LFR en probeer je nergens aan te storen, dat is de enige manier om te overleven.
Hahaha, nee, heb er wel zeer regelmatig naar gezocht, maar ik ben bang dat het een zeer klein knopje is die niet graag gevonden wil worden. Tips waar deze kleine duivelse knopjes normaliter te vinden zijn? })

Desalniettemin heb ik het gisteren toch voor elkaar gekregen om met twee (!!!!!!!!) characters de BRF lfr wings te doen voor de drie questitems die nodig zijn. Als ik me niet vergis is er ook een questitem van Blackhand nodig hè? Hmmz, zo maar eens even bekijken. ^_^

• Carthrax
Klopt je hebt ook wat van Blackhand nodig, mocht je hem al geloot hebben dan valt dat item dan niet (hardhandig achter gekomen). Ik moet zeggen ik heb nu op 2 chars de ring maar moet er niet aan denken om het nog een keer te doen.
Carthrax schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:41:
Klopt je hebt ook wat van Blackhand nodig, mocht je hem al geloot hebben dan valt dat item dan niet (hardhandig achter gekomen). Ik moet zeggen ik heb nu op 2 chars de ring maar moet er niet aan denken om het nog een keer te doen.
Dan heb ik er goed aan gedaan de laatste wing nog niet te doen. ;) yay me!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Carthrax schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:25:
[...]

Je hebt de LFR knop nog niet gevonden die je brein automatisch uitschakeld? Heel handig :P

Die knop heb ik wel gevonden inderdaad. Trek er ook maar één of twee achter elkaar gevolgd wellicht door ééntje op follow.... Mijn brein gaat in idle, gevolgd door gesloten ogen.

Maargoed, als casual WoWer ontkom je er helaas niet echt aan als je toch nog de legendary questlines wil doen.

Gelukkig is een maatje ook weer begonnen met WoWen dus dan kan je via VOIP nog wel wat leven in de brouwerij brengen..

Default blanke hetero

Als ik LFR in moet dan sjok ik semi-AFK achter de groep aan terwijl ik op een tablet naar tv kijk. Bij een bossfight pop ik alles om een goede burst te maken, de rest laat ik mijn char autoattack doen.

LFR zou onderdeel van Durex moeten worden, het is zaaddodend genoeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wel leuk dat sommige tanks nog proberen rustig mobs te pullen e.d. Moet zeggen dat mijn barrage toch altijd wel even door een kamer gaat..

Default blanke hetero

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:36
Soms heb je toch ook goede LFR groups. zeldzaam maar die maken het dan weer wel leuk :)
hatelijk in LFr is dat ze zo rap de boss pullen dat als je achteraan loopt je buiten gelocked wordt. En als er dan een wipe is dan is het natuurlijk jouw schuld.

• Carthrax
Er is ook bijna geen tank meer die pulled in LFR, het zijn bijna altijd anderen die snel pullen en dan naar de tank rennen.

Verwijderd

Hi guys,

Mijn achtergrond: zelf ben ik (zeer) hardcore geweest tijdens TBC en LK maar ben daarna casual gaan spelen. Dat was op Auchindoun - een dode server. Vervolgens ben ik nog wel meeverhuisd met het guild naar Twisting Nether maar voelde me niet meer op mijn plek daar. Teveel nieuwe spelers en totaal geen sfeer in het guild.

Hoe is dat in het tweakers guild?
Wordt er bijvoorbeeld vanuit het guild geraid?

• Bartske
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:15:
Hi guys,

Mijn achtergrond: zelf ben ik (zeer) hardcore geweest tijdens TBC en LK maar ben daarna casual gaan spelen. Dat was op Auchindoun - een dode server. Vervolgens ben ik nog wel meeverhuisd met het guild naar Twisting Nether maar voelde me niet meer op mijn plek daar. Teveel nieuwe spelers en totaal geen sfeer in het guild.

Hoe is dat in het tweakers guild?
Wordt er bijvoorbeeld vanuit het guild geraid?
Het is nu een duidelijke downtime in de Tweakers guild qua raiden, maar ik verwacht dat er met legion weer veel mensen terug gaan komen en dat we dan weer lekker 2x pw gaan raiden.
één ding ben ik inmiddels achter: dat vissen is écht écht écht écht niks voor mij, gatverdamme wat een verschrikkelijke profession om te doen is dat toch. :P

Dus jammer maar helaas voor mezelf: die mount ga ik écht niet krijgen en geen best friends met Nat... -O-

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 11-02-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:05:
één ding ben ik inmiddels achter: dat vissen is écht écht écht écht niks voor mij, gatverdamme wat een verschrikkelijke profession om te doen is dat toch. :P

Dus jammer maar helaas voor mezelf: die mount ga ik écht niet krijgen en geen best friends met Nat... -O-
Haha vind je t zo erg .. Haha nouu ik ga toch echt wel voor die rode azure water strider.. En zonerg vind ik het niet om te doen heb namelijk veel " geduld "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Hieronder leuk artikel gezien op wowhead me alle bestaande items die naar toys worden omgezet in legion. Handig voor verzamelaars om deze al in je bag te hebben.

http://www.wowhead.com/ne...llecting-future-toy-items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:06
Had al 'n hele berg characters op Hellfire, maar besloten toch ook maar een rogue te beginnen op Defias Brotherhood (horde natuurlijk) Probeer vanmiddag wel iemand te wisperen voor 'n invite!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:05:

Hahaha, ik snap je. Pak het zelf af en toe even mee als ik maar 15 minuten online ben en niks beters te doen heb. Moet alleen nog de sea scorpions en dan klaar wat betreft Draenor angling.

Maar wat jij nu met fishing heb, heb ik met Archeology denk ik zo. Daar kom ik niet door heen. Archeology naar 700 brengen doe je toch niet voor je lol? En droppen die mounts een beetje makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb eerder deze expac gewoon die rode mount gehaald; toen waren er regelmatig groepen om vlakbij t Garrison te gaan vissen met zn allen. En dan flink de skill buffen door de visjes die fishing skill buffen op elkaar te gooien.. met n fishing skill van ongeveer 1000-1100 (hengel en hoed uit de bags van de Cavedwellers, bait en bonus buffs omdat je die van iemand in de buurt hebt gekregen) gaan die lunkers echt heel erg rap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:45:
Ik heb eerder deze expac gewoon die rode mount gehaald; toen waren er regelmatig groepen om vlakbij t Garrison te gaan vissen met zn allen. En dan flink de skill buffen door de visjes die fishing skill buffen op elkaar te gooien.. met n fishing skill van ongeveer 1000-1100 (hengel en hoed uit de bags van de Cavedwellers, bait en bonus buffs omdat je die van iemand in de buurt hebt gekregen) gaan die lunkers echt heel erg rap..
Moet wel zeggen dat vissen redelijk sociaal is. Eerder bij ingang Ashran staan vissen, werd ik aangesproken door iemand. Tijdje in 't Engels zitten lullen over niks, vraag je 'where are you from', reactie 'Belgium', ah oke, dat praat makkelijker :D . Gisteren avond zat ik in Shadowmoon te vissen (als horde), kwam er ineens een undead naast me staan vissen, ook wat zitten lullen over niks. Maar vind t wel 'sociaal' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:21
marijnvtg schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:11:
[...]

Hahaha, ik snap je. Pak het zelf af en toe even mee als ik maar 15 minuten online ben en niks beters te doen heb. Moet alleen nog de sea scorpions en dan klaar wat betreft Draenor angling.

Maar wat jij nu met fishing heb, heb ik met Archeology denk ik zo. Daar kom ik niet door heen. Archeology naar 700 brengen doe je toch niet voor je lol? En droppen die mounts een beetje makkelijk?
Welke mounts hebben jullie het over? Die blauwe en epic turtle van Nat? Heb er volgens mij 1 gevangen, heb altijd al veel gevist in wow. Archeology is vrij makkelijk te levelen alleen een major timesink, prima manier om in queues en dergelijke de tijd te doden. Heb vroeger ook hardcore gespeeld maar al mijn gamebuddies zijn met wow gestopt. 2 maanden terug nog subscription verlengd maar eigenlijk amper meer gespeeld en ook weinig behoefte. Komt miss met legion wel weer...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 05:31:
[...]

Welke mounts hebben jullie het over? Die blauwe en epic turtle van Nat? Heb er volgens mij 1 gevangen, heb altijd al veel gevist in wow. Archeology is vrij makkelijk te levelen alleen een major timesink, prima manier om in queues en dergelijke de tijd te doden. Heb vroeger ook hardcore gespeeld maar al mijn gamebuddies zijn met wow gestopt. 2 maanden terug nog subscription verlengd maar eigenlijk amper meer gespeeld en ook weinig behoefte. Komt miss met legion wel weer...
Azure warerstrider kun je via nat krijgen als je exalted bent bij the anglers

Crimson waterstrider de rode variant via je garrison via nat..

En de sea turtle kun je opvissen met veel geluk heb hier op t moment ergens in de 900 attempts op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Hoe kun je die lunkers eigenlijk vangen? Is dat enkel uit pools of kan je die ook in je garrison vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:11:
Hoe kun je die lunkers eigenlijk vangen? Is dat enkel uit pools of kan je die ook in je garrison vangen?
Lunkers alleen buiten je garrison te vangen maar aardig geduld voor hebben en nat pagle laten werken in je fishing shack dan heb je namelijk geen bait nodig voor lunkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:20:
[...]

En de sea turtle kun je opvissen met veel geluk heb hier op t moment ergens in de 900 attempts op
De sea turtle kan ook droppen van de Cavedweller in je Garrison. Evenals de Riding turtle (een TCG mount)
Grompie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:11:
Level 3 fishing shack met Nat Pagle erin aan het werk (anders kan je geen lunkers vangen).

Je kan ze in pools of in open water vangen, maar niet in je garrison. En hoe hoger je fishing des te meer kans. Dus zorg voor supreme worms, zo'n hoed van een cavedweller etc..

En in other news; vandaag Love is in the Air!! Vanavond dus maar eens dungeons runnen.. op jacht naar die Big love rocket

[ Voor 6% gewijzigd door icemotion op 15-02-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
nat pagle hoeft niet aan het werk om lunkers te vangen btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Dan is dat aangepast, want in het verleden was dit wel een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
icemotion schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:24:

Level 3 fishing shack met Nat Pagle erin aan het werk (anders kan je geen lunkers vangen).

Je kan ze in pools of in open water vangen, maar niet in je garrison. En hoe hoger je fishing des te meer kans. Dus zorg voor supreme worms, zo'n hoed van een cavedweller etc..

En in other news; vandaag Love is in the Air!! Vanavond dus maar eens dungeons runnen.. op jacht naar die Big love rocket
Jammer, kan je niet die turtle en lurkers tegelijk doen. Moet alleen die TCG turtle nog die andere al een tijdje in mijn bezit.

Heb 8 characters waar ik big love rocket ga mee farmen en dat 14 dagen dus 112 pogingen om hem te hebben. 2 jaar geleden hetzelfde met 5 of 6 chars gedaan maar toen geen geluk. Vorig jaar had nog maar 2 level 100 characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:20:
[...]

Ah ja, dan heb ik alleen die rode niet, heb die andere water strider al en had voor deze geen zin meer. Sea turtle heb ik wel, uit garrison pool bij Nat.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen veel geluk bij de jacht op de Big Love Rocket! Hoop dat hij (zij?;)) mag droppen voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:22:
Iedereen veel geluk bij de jacht op de Big Love Rocket! Hoop dat hij (zij?;)) mag droppen voor jullie!
Welke dungeons geven meeste kans? maakt dat nog uit? Draenor of juist oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RustStorm schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:22:
Chance to get Big Love Rocket is one in 3333.
Chance to get The Horseman's Reins is one in 200.
Both drop in a same way, from loot bag of two-week long even dungeon, so you get same amount of chances to get them each year.

On average, you'll get 16 The Horseman's Reins before you see one Big Love Rocket
Good luck iedereen maar mij niet gezien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:23:
[...]

Welke dungeons geven meeste kans? maakt dat nog uit? Draenor of juist oude?
Je kan maar 1 "dungeon" doen en daarvoor moet je lfg gebruiken. Krijg je 1 boss, versla die en je krijgt per character per dag een kistje met wat loot in. Daarin kan die rocket zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Je kan maar 1 "dungeon" doen en daarvoor moet je lfg gebruiken. Krijg je 1 boss, versla die en je krijgt per character per dag een kistje met wat loot in. Daarin kan die rocket zitten.
Dank je! Krijg je dan niet niet een probleem dat iedereen na 1e baas al direct leaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:11

Prx

marijnvtg schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Dank je! Krijg je dan niet niet een probleem dat iedereen na 1e baas al direct leaved?
Er is maar 1 boss. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ah oke, helder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Yep, lekker makkelijk :) En behalve de mount kan er ook een toy droppen uit die dungeon, die moet ik ook nog steeds.. dus we gaan weer lekker duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:16:
Yep, lekker makkelijk :) En behalve de mount kan er ook een toy droppen uit die dungeon, die moet ik ook nog steeds.. dus we gaan weer lekker duimen.
Welke toy is dat ookweer? Volgens mij heb ik die al wel, maar weet het niet zeker. :)

En wat betreft de love rocket... yeh... abnormaal rare dat ding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:52:
[...]

Welke toy is dat ookweer? Volgens mij heb ik die al wel, maar weet het niet zeker. :)

En wat betreft de love rocket... yeh... abnormaal rare dat ding. 8)7
The heartbreaker.

Je hebt ook nog True love prism in dit event, maar dat is een achievement reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:50:
[...]

The heartbreaker.

Je hebt ook nog True love prism in dit event, maar dat is een achievement reward.
AH ja, de eerstgenoemde die heb ik inderdaad al. En weet nog dat ik vorig jaar geen zin had om te True Love Prism toy te halen... Luiheid he... :P Weet ook niet of ik er dit jaar zin in heb... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Eerst van de 9 runs levert voorlopig niets op. Wel handig dat men meeste chars als tank of healer kunnen queuen krijg je een instant join. Alleen Rogue en hunter maar ook daar viel de tijd best mee. (Moet nog mage en warlock op 100 krijgen.) Hopelijk dropt de Toy ook, heb deze blijkbaar vorig jaar ook gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Mijn eerste 8 runs vanochtend hebben nog niks opgeleverd.

Ik merk trouwens wel dat de queue tijden 's ochtends vroeg een stuk korter zijn dan 's avonds. 2-5 minuten als solo dps. Instant als healer of tank.

's avonds is die solo dps queue vaak een kwartier of nog langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gisteren avond op Tarren Mill als horde 6x rond 5 minuten als DPS.. 1x heartbreaker toy, jeej.

edit: Oei, zie nu dat de droprate best laag is, lucky me i guess :P

[ Voor 27% gewijzigd door Rhain op 16-02-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik kreeg een kwartier voor mijn neus gisteravond en geen zin om te wachten ;)

Ben ook maar weer begonnen met het levelen van een poppetje. Als iemand nog een char heeft op Aerie Peak/Bronzebeard aan de horde kant rond level 60 en nog een plek heeft in de guild. Mijn tank kan wel een beetje leuke guild gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal dit jaar wel geen mount krijgen van dat love gebeuren. had vorig jaar namelijk alle tokens weg gegooit dus dat zal wel ff duren voor dat ik em heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:16:
zal dit jaar wel geen mount krijgen van dat love gebeuren. had vorig jaar namelijk alle tokens weg gegooit dus dat zal wel ff duren voor dat ik em heb
De mount is gewoon een drop van die daily bag. Die kan je helaas niet met de tokens kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 19:23
hi ik zou weer terig world of warcraft spelen maar op welke server ziten de meeste mensen nederlanders en belgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:11:
[...]

De mount is gewoon een drop van die daily bag. Die kan je helaas niet met de tokens kopen :(
Dat snap ik maar die anderen van 270 tokens wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-10 10:53
Ik zit te twijfelen of ik weer een poosje ga spelen. Daarbij heb ik nog wel wat vragen, hopelijk kunnen jullie daar wat over vertellen.

Mijn vorige spel sessie was toen MoP al lange tijd uit was, tijdens het lvl was pvp in bgs erg leuk. Maar in de endgame was het niks. Ik deed 2k dmg op mensen met 100k leven (zo iets), dit maakte me moedeloos en razend. Ik begrijp dat je kon farmen voor beter pvp gear via arena's ofzo maar dat vind ik niks aan. BGs waren mijn favorite bezigheid maar het was echt niet leuk meer.
Hoe is dat nu geregeld?

En hoe zit het met die WoW tokens? Kan ik die zonder sub al kopen (hoe duur zijn ze?) zo als in Eve online?

Is het waard om nog te spelen?

Zitten realms nog in die battlegroups, of zijn de dungeons/bgs queue nu region wide?

Bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ben even opnieuw begonnen om alle quests te doen voor lore walker achieves. Maar klopt het dat de tijdlijn nu een beetje vreemd is? Ik ben lvl 15, zit in Silverpine Forest waarbij Lady Sylvanas zegt: "Now that the Lich King is dead.." (mag aannemen dat dit geen spoiler meer is toch?). Maar ik moet straks nog wel naar Outlands gevolgd door Northrend waar LK gewoon actief is? Que?
Is trouwens voor t eerst in 10 jaar dat ik de quest lines een beetje volg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:33:
Ben even opnieuw begonnen om alle quests te doen voor lore walker achieves. Maar klopt het dat de tijdlijn nu een beetje vreemd is? Ik ben lvl 15, zit in Silverpine Forest waarbij Lady Sylvanas zegt: "Now that the Lich King is dead.." (mag aannemen dat dit geen spoiler meer is toch?). Maar ik moet straks nog wel naar Outlands gevolgd door Northrend waar LK gewoon actief is? Que?
Is trouwens voor t eerst in 10 jaar dat ik de quest lines een beetje volg
Alles in kalimdor en eastern kingdoms speelt zich af na wotlk. Dan ga je vanaf level 58 naar outland en ga je eigenlijk terug in het verleden. Daarna ga je naar northrend waar je de lich king killed en dan speelt de cataclysm zich af. Idd beetje vreemd dat je plots in een wereld zit die vooruit op de tijd loopt maar dit hebben ze allemaal veranderd toen er een world overhaul gebeurde met de cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
E2max schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:09:
Ik zit te twijfelen of ik weer een poosje ga spelen. Daarbij heb ik nog wel wat vragen, hopelijk kunnen jullie daar wat over vertellen.

Mijn vorige spel sessie was toen MoP al lange tijd uit was, tijdens het lvl was pvp in bgs erg leuk. Maar in de endgame was het niks. Ik deed 2k dmg op mensen met 100k leven (zo iets), dit maakte me moedeloos en razend. Ik begrijp dat je kon farmen voor beter pvp gear via arena's ofzo maar dat vind ik niks aan. BGs waren mijn favorite bezigheid maar het was echt niet leuk meer.
Hoe is dat nu geregeld?

En hoe zit het met die WoW tokens? Kan ik die zonder sub al kopen (hoe duur zijn ze?) zo als in Eve online?

Is het waard om nog te spelen?

Zitten realms nog in die battlegroups, of zijn de dungeons/bgs queue nu region wide?

Bijvoorbaat dank!
PVP komt vooral neer op grinden, tegenwoordig hebben ze voor de casuals wel een BG week gemaakt waar je +200? % extra honor krijgt. Zo geeft een BG bijvoorbeeld in deze week 900-1100 honor per win. Easy gearing dus.

Daarnaast kun je ook de prison of holinka (ashran) doen. Hier krijg je ook gear uit en eens per week een conquest item mocht je de weekly objective doen. Vrij simpel, 4 events + 1 baas.

Wow token zit ongeveer op 60k en hoef je geen sub voor te hebben.

Is het waard om te spelen ? Dat hangt helemaal van jou af. Ik zou persoonlijk helemaal naar worden als ik alleen BGs en trashran zou moeten doen, maar goed, dat is aan jou. Ik zou je toch echt adviseren om eens Arena te proberen. Je hoeft geen 2600-3200 rating te halen om het pas leuk te vinden. Op 2200 rating kun je ook al genoeg plezier hebben met vrienden.

Uiteindelijk gear je sneller door Arena zoals het altijd geweest is.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:38:
[...]
Alles in kalimdor en eastern kingdoms speelt zich af na wotlk. Dan ga je vanaf level 58 naar outland en ga je eigenlijk terug in het verleden. Daarna ga je naar northrend waar je de lich king killed en dan speelt de cataclysm zich af. Idd beetje vreemd dat je plots in een wereld zit die vooruit op de tijd loopt maar dit hebben ze allemaal veranderd toen er een world overhaul gebeurde met de cataclysm.
Ik zit ook inderdaad meer aan de nieuwe spelers te denken. Maar goed, vooruit, achteruit etc in de tijd is niet heel vreemd, al is chronologisch makkelijker natuurlijk. Kun je uberhaupt vandaag de dag nog zonder pre Cata starten? Dus als je alleen WoW + BC + WoTLK koopt/installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Als je nu WoW aanschaft krijg je Vanilla tot en met Mists of Pandaria. Dus nooit zonder Cataclysm.

Maar er zitten wel meer inconsistenties in de tijdlijnen / status van de wereld op dat moment.

Zo kom je in de Goblin starting areas Thrall tegen met als title Warchief; terwijl hij dat allang niet meer is in de huidige wereld.

Garrosh Hellscream heeft ook de nodige incarnaties in de game in de verschillende expansions.

Dus ja, sommige dingen worden ge-update naarmate de algehele storyline vordert, andere dingen niet.

Mooi voorbeeld is ook de red shirt guy met zijn vraag over Falstad die met Cataclysm uit de game was verdwenen terwijl dat niet strookte met de lore (ook uit boeken). Dit hebben ze achteraf nog weer gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:12:
Als je nu WoW aanschaft krijg je Vanilla tot en met Mists of Pandaria. Dus nooit zonder Cataclysm.

Maar er zitten wel meer inconsistenties in de tijdlijnen / status van de wereld op dat moment.

Zo kom je in de Goblin starting areas Thrall tegen met als title Warchief; terwijl hij dat allang niet meer is in de huidige wereld.

Garrosh Hellscream heeft ook de nodige incarnaties in de game in de verschillende expansions.

Dus ja, sommige dingen worden ge-update naarmate de algehele storyline vordert, andere dingen niet.

Mooi voorbeeld is ook de red shirt guy met zijn vraag over Falstad die met Cataclysm uit de game was verdwenen terwijl dat niet strookte met de lore (ook uit boeken). Dit hebben ze achteraf nog weer gefixed.
Oke helder, kwam idd Garrosh ook al vrij snel tegen in Silverpine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
xavento schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:43:
[...]

PVP komt vooral neer op grinden, tegenwoordig hebben ze voor de casuals wel een BG week gemaakt waar je +200? % extra honor krijgt. Zo geeft een BG bijvoorbeeld in deze week 900-1100 honor per win. ................

Uiteindelijk gear je sneller door Arena zoals het altijd geweest is.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Het is qua pvp op endgame nog wel het zelfde dus, je moet goede gear hebben om effectief te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
E2max schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:32:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Het is qua pvp op endgame nog wel het zelfde dus, je moet goede gear hebben om effectief te zijn?
Ja en Nee, uiteraard op endgame komt het aan op gear. Echter kun je een pleb in 710 gear stoppen maar dat betekend niet dat hij ook zijn class kan spelen. Zo kun je met standaard honor gear (700) al redelijk simpel een 710 slopen. Het gear verschil is tegenwoordig maar 10% tov honor gear. Op lage rating/BGs ga je hier niets van merken. Sterker nog, veel high end pvp'rs gebruiken een aantal pve ringen in arena (versatility).

Met een volle honor set kun je aardig hard gaan mits je je class kent uiteraard. En waar leer je dat het best ? Arena of skirmishes. Skirmishes is nieuw, een queue om 2v2 te doen met een random. Vaak queue je met een complete retard, maar dat zorgt er wel voor dat jij je defenses beter gaat gebruiken en meer op CC letten. Wees niet bang om te verliezen, elk potje leer je weer bij.

[ Voor 4% gewijzigd door xavento op 17-02-2016 10:37 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
xavento schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Ja en Nee, uiteraard op endgame komt het aan op gear. Echter kun je een pleb in 710 gear stoppen maar dat ses beter gaat gebruiken en meer op CC letten. Wees niet bang om te verliezen, elk potje leer je weer bij.
Bedankt, dat klinkt wel vet :D. Vond het altijd jammer dat arena een vast team nodig had. En daarmee krijg je nog steeds honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Yup 150 honor per win als ik het goed heb + een strongbox met loot/gold of meer honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
E2max schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Bedankt, dat klinkt wel vet :D. Vond het altijd jammer dat arena een vast team nodig had. En daarmee krijg je nog steeds honor?
je hebt al tijden geen vast team meer nodig voor arena :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zie net een stukje op mmo-champion over players die 100% achievements compleet hebben... dan speel je toch 24/7 of zie ik dat verkeerd? Ik ben niet vies van wat uurtjes gamen op een dag, maar dit slaat dan toch alles? Of grote kans dat ze een inkomen hebben door te stream oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
marijnvtg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:26:
Zie net een stukje op mmo-champion over players die 100% achievements compleet hebben... dan speel je toch 24/7 of zie ik dat verkeerd? Ik ben niet vies van wat uurtjes gamen op een dag, maar dit slaat dan toch alles? Of grote kans dat ze een inkomen hebben door te stream oid?
Of ze laten gewoon hun matties ook hun hun account spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
marijnvtg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:26:
Als je al jaren speelt is het niet extreem moeilijk om al die achievements te halen zelfs met een vaste job. Zit zelf op 22540 nu en mijn grootste probleem zijn de pvp achievements waar ik nog niet de helft van heb. Dungeons en raids heb ik bijna alles completed van vorige expansions, professions bijna klaar alleen nog 1 vis uit ironforge en archeology farmen. World events kan je ook best makkelijk doen alleen een jaartje tijd nodig. Pet battles zijn ook een grote time sink. En als je dagelijks je garrison missions gedaan hebt zou je er ook bijna klaar mee moeten zijn (behalve dan die stomme pvp building).

Je moet rekenen dat die spelers al maanden klaar zijn met mythic archimonde en wanneer de raid content ten einde is werken ze gewoon aan die achievements. Het kost veel tijd dat is zeker maar 24/7 hoeft nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ja daar heb je wel een punt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2max
Zat de afgelopen week al wat aan te kloten op private servers. Maar dan mis ik toch al snel de gemakken van het huidige wow. Vanavond starter edition, of veteran geprobeerd. Man o man, vergeleken met vanilla (op die private) lvl je zo snel :P

Ik speelde even warrior en chopt alles in elwyn forest in 2 slagen neer. Zit je in vanilla met je zwaard/schild mobs te killen in 6/7 hits en je billen samen te knijpen voor de murlocs. Net gewoon 7 ofzo gelijk gedaan. Enige wat kaal/simpel aanvoelt zijn de talents/skills maarja daar heb ik me bij neer te leggen.

Ik las in de TS dat GoT op Defias Brotherhood speelt. Toevallig zat mijn oude characters daar ook op. Alleen op allaince kant.
Via realmpop had ik de population gecheck en zie je kleine meerderheid voor allaince. Is dat iets wat jullie hebben gemerkt in gameplay? Merk je zo iets uberhaupt. Vond het altijd leuk om voor de "underdog" te spelen. Toen ik begon was allaince in de minderheid.

TLDR: uitlating van genot en nostalgie ;p

Verwijderd

Klinkt alsof Vanilla vele malen leuker en uitdagender was, dan de faceroll fest vandaag de dag in wow.

• Carthrax
Gisteren dankzij IntToStr en zijn guild de Ahead of the Curve achievement gehaald en dus de moose mount. (Nog veel dank daarvoor!!). Ik had mij er al een beetje bij neergelegd dat deze mount aan mij voorbij zou gaan maar gelukkig is deze nu aan de collectie toegevoegd.
Heerlijke tactics voor mij en nog 1 ander. Raak de boss een keer en ga in de groene zooi staan :P
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 04:03:
Klinkt alsof Vanilla vele malen leuker en uitdagender was, dan de faceroll fest vandaag de dag in wow.
Leuker weet ik niet, omdat het toen met heel veel dingen echt "afzien" was (zoals het reizen naar alle instances, het niet kunnen vliegen, minder flying paths, ongelooflijk veel moeten farmen voor raid mats, etc.etc.etc.). Uitdagender daarentegen: absoluut! Classic WoW was echt vele malen moeilijker dan dat het nu is. Nu is het allemaal faceroll, behalve Mythic raiding (en voor anderen heroic raiding, wat natuurlijk niet erg is). Het is niet anders... Vooralsnog vermaak ik me, en dat is toch nog wel het belangrijkste.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Klopt, toen je als groen blaadje met je level 1 Human Warrior het nieuwe machtige spel World of Warcraft verkende...

Niet als je al ontelbare alts op 100 hebt staan en besluit weer een alt op een andere server te starten omdat iemand anders daar heen verhuist. Doe mij maar even snel van 1-100 zodat ik gewoon weer de normale zaken kan doen. Levellen verveelt vrij snel natuurlijk...

Zit momenteel namelijk in die situatie.. Heb één level 100 kunnen aanmaken door de pre-order, maar de rest is weer fijn levellen. Gelukkig is een vriend nu ook weer gestart dus kunnen we samen even beetje levellen naar 100, maar mijn hobby is het inmiddels niet meer. Wellicht heeft dit, nu ik er over nadenk, ook wel met het gebrek aan uitdaging te maken :P Want hoewel het lekker is dat je gewoon van instance naar instance kan levellen, is het natuurlijk totaal geen uitdaging. Kwestie van brein op idle en gaan, net als LFR zeg maar..

Wat een kut spel is het eigenlijk :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2016 08:23 ]

Default blanke hetero

• Grompie
Vanilla was gewoon een enorm grote challenge. Alleen al levelen deed je enorm lang over tot je level 60 was. Professions waren stukken moeilijker. Dungeons doen moest je naar de instance zelf lopen. Epic mounts halen kosten enorm veel gold. Maar de uiteindelijke dungeon en raid bosses kon je moeilijk uitdagen noemen het grote probleem was dat je altijd met een halve groep zat die niet wist wat te doen. Boss mods waren nog lang niet zo verspreid en je had vaak niet snel effen een guide op het internet op te zoeken. De bosses zelf deden meestal maar 1 echte abilitie op de raid en een tank swap maar daarnaast waren die bosses in vergelijking met bosses nu echt piss easy. Je had gewoon veel meer tijd nodig om iets te bereiken in de game. Doe maar eens een ready check met 40 man...

Verder nu op 27 pogingen en nog steeds geen mount of toy gezien in de love dungeon. Hopelijk vanavond meer succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Grompie op 18-02-2016 08:33 ]

Verwijderd

Gelukkig een paar 40 man raids mogen meemaken, het was episch, zal me altijd blijven bijstaan :D

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:39
Grompie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:32:
[...]

Vanilla was gewoon een enorm grote challenge. Alleen al levelen deed je enorm lang over tot je level 60 was. Professions waren stukken moeilijker. Dungeons doen moest je naar de instance zelf lopen. Epic mounts halen kosten enorm veel gold. Maar de uiteindelijke dungeon en raid bosses kon je moeilijk uitdagen noemen het grote probleem was dat je altijd met een halve groep zat die niet wist wat te doen. Boss mods waren nog lang niet zo verspreid en je had vaak niet snel effen een guide op het internet op te zoeken. De bosses zelf deden meestal maar 1 echte abilitie op de raid en een tank swap maar daarnaast waren die bosses in vergelijking met bosses nu echt piss easy. Je had gewoon veel meer tijd nodig om iets te bereiken in de game. Doe maar eens een ready check met 40 man...

Verder nu op 27 pogingen en nog steeds geen mount of toy gezien in de love dungeon. Hopelijk vanavond meer succes.
Ik denk dat de grootste uitdaging inderdaad het in gareel houden van 40 man was, hoe vaak ging het wel niet mis omdat 1 iemand de whelpjes pullde bij Onyxia...
Het was nieuw en daarom heel erg spannend en leuk. Uitdagend? Kwa tijd wel, want het is nou niet dat het moeilijk was.

En faceroll vandaag de dag? Kun je mij jouw Mythic kills linken s.v.p.?

• Noiz
Precies, vanilla is vergeleken met huidige content niet uitdagender. Iets niet veel tijd kost is niet perse uitdagender. En dat was Vanilla, een enorme timesink. Levelen duur weken/maanden en het was niet mogelijk zoals nu om dit binnen uren/dagen te doen. Dat zorgde ook ervoor dat men nauwelijks alts had in die tijd want de tijd dat daarvoor nodig was, was gewoon te groot.

Raids organiseren an sich was in vanilla inderdaad uitdagender, aangezien je perse 40 man nodig had. PuGs waren uit den boze. Maar als je gaat kijken naar de bossfights zelf was vanilla natuurlijk belachelijk easy als je het vergelijkt met tegenwoordig. In vanilla waren ze ontzettend vergevingsgezind; we hadden altijd dezelfde mensen dood en dergelijke en die konden gewoon gecarried worden. Als er op mythic nu iemand te vroeg doodgaat betekent dat vaak al een wipe. Bossmods lijken dat wel allemaal makkelijker gemaakt te hebben (de moeilijkheid in vanilla kwam door het ontbreken hiervan) maar daar houden developers tegenwoordig ook gewoon rekening mee.

Wat wel uitdagender was in vanilla was het krijgen van mounts/epics. Als je iemand op een epic mount zag was dat nog speciaal (ik heb dagenlang in Deadwind Pass vogels zitten doden om de grijze meuk te vendoren voor gold > epic mount) en hetzelfde gold voor mensen in epics (dropten alleen in raids waar je dus 40 man voor nodig had, je kan je de moeilijkheid in het organiseren van raids wel voorstellen).
Tegenwoordig loopt iedereen natuurlijk in epics en epic mounts zijn zeer toegankelijk, maar dat is niet perse een slecht ding.

Vanilla was leuk en zeker goede herinneringen aan, maar geef mij maar de huidige versie die er voor zorgt dat ik een mooie balans tussen zowel verschillende dingen in de game alsook game/irl kan maken. Want raiden in vanilla betekende gewoon veel tijd nodig hebben (tijd > skill) en 5 dagen/week raiden was gewoon regel. Tegenwoordig doe ik dat nog 2 dagen/week op een veel hoger niveau dan ik deed in vanilla omdat skill > tijd tegenwoordig.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 09:32
Ben het grotendeels eens met bovenstaande post van Noiz, behalve dat het tegenwoordig skill > time is.. Vanilla heb ik zelf niet gespeeld want ik begon pas in TBC en zit sinds enkele maanden op een private server met 2.4.3.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat niet echt alles beter was, de kalender en dat soort dingen hebben WoW veel 'smoother' gemaakt, kleine dingen die het perfectioneren en die zijn welkom.
En even het raiden buiten beschouwing gelaten, want op de hoogste moeilijkheid is het tegenwoordig zeker niet makkelijker daar ben ik het mee eens. Maar als solo in 2.4.3 is het af en toe best hard, en je hebt nog heel veel knopjes/abilities. Ja, een deel daarvan is vrijwel zinloos en gebruik je zelden. Maar het is de keuze daarin dat het voor mij leuk maakt, zelfde als met de talents. Je hebt de vaste talent builds, maar kan het ook helemaal anders doen als je wilt.

Juist dat het toen veel tijd kostte is voor mij een pluspunt, ja het is gewoon een timesink maar het haalde het tempo aanzienlijk omlaag. Onlangs bijvoorbeeld een 'reis' gemaakt met m'n human warlock van SWC naar IF via de tram, toen gewandeld (lvl 16) via Dun Algaz naar de Wetlands om daar in Menethil harbour de boot naar Auberdine te nemen, van daar weer door naar The Exodar en dat alleen om JC te leren. Heeft me een dik half uur gekost in totaal maar het is lekker relaxt, past bij mijn speelstijl. Ik vind het WoW van nu te gehaast, allemaal dungeons spammen voor wat punten, de timesink is verplaatst van mats en xp grinden naar dungeons en dailies grinden. Ik weet dat er een hoop mensen zijn die levellen niks vinden en die hebben enorm veel plezier in WoW, nog steeds, ik niet en hoop dan ook op een paid TBC server (liefst zonder badges, ZA, SWP).

Ben wel benieuwd welke kant Legion op zal gaan, maar denk niet dat het ooit meer 'mijn' kant zal worden.

Specs

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Freaky Maus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:35:
...

Maar als solo in 2.4.3 is het af en toe best hard, en je hebt nog heel veel knopjes/abilities. Ja, een deel daarvan is vrijwel zinloos en gebruik je zelden. Maar het is de keuze daarin dat het voor mij leuk maakt, zelfde als met de talents. Je hebt de vaste talent builds, maar kan het ook helemaal anders doen als je wilt.

...
Dat is ook thank god de reden waarom ze weg zijn. Hele bars vol waarvan je 50% niet of nauwelijks gebruikte. Voegde weinig toe!

En de talent build is ook veel beter. Er was, bij normale speelwijze, gewoon maar één nuttige build. Waarom dan onnodig complex maken. Ook nu heb je weleens een switch hier en daar voor sommige situaties, maar over het algemeen is er gewoon één build welke nuttig is.

Enige wat ik nu weleens "mis" is het krijgen van extra abilities tijdens het levellen. Ok, in de tijd dat je per abilitie zelfs levels had was het wat chaotisch, maar nu krijg je soms 20 levels niets nieuws. Maar om terug te komen op punt 1, uiteindelijk is het wel handiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Ebayzo op 18-02-2016 12:44 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:43:
[...]
Dat is ook thank god de reden waarom ze weg zijn. Hele bars vol waarvan je 50% niet of nauwelijks gebruikte. Voegde weinig toe!

En de talent build is ook veel beter. Er was, bij normale speelwijze, gewoon maar één nuttige build. Waarom dan onnodig complex maken. Ook nu heb je weleens een switch hier en daar voor sommige situaties, maar over het algemeen is er gewoon één build welke nuttig is.

Enige wat ik nu weleens "mis" is het krijgen van extra abilities tijdens het levellen. Ok, in de tijd dat je per abilitie zelfs levels had was het wat chaotisch, maar nu krijg je soms 20 levels niets nieuws. Maar om terug te komen op punt 1, uiteindelijk is het wel handiger.
Volledig mee eens, liever goeie abilities waar je iets mee bent dan er 20 op ja bar die niets toevoegen. Ook talents vind ik nu juist nuttig. Je liet vroeger gewoon je talents altijd hetzelfde of je moest een andere spec spelen. Nu kan je switchen en nuttige dingen nemen afhankelijk van boss of zelfs world situation.

Wat ik wel eventueel terug zou afvoeren zijn al de "gear inhaal" mogelijkheden. Vroeger moest je gewoon eerst door de dungeons lopen, en dan alle raid tiers doorlopen tot je goeie gear had. Akkoord er waren minder mensen die de expansion end raids deden maar met de huidige systemen sla je gewoon te makkelijk raids over. En laat LFR ook maar vallen als het aan mij ligt, of geeft het blue gear = heroic dungeons. Attunement quests vond ik persoonlijk ook geen slecht idee.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Grompie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:28:
[...]
Wat ik wel eventueel terug zou afvoeren zijn al de "gear inhaal" mogelijkheden. Vroeger moest je gewoon eerst door de dungeons lopen, en dan alle raid tiers doorlopen tot je goeie gear had. Akkoord er waren minder mensen die de expansion end raids deden maar met de huidige systemen sla je gewoon te makkelijk raids over. En laat LFR ook maar vallen als het aan mij ligt, of geeft het blue gear = heroic dungeons. Attunement quests vond ik persoonlijk ook geen slecht idee.
Mixed feelings inderdaad. Tuurlijk, met het oog op mijn andere reacties is het lekker om snel weer bij te zijn, maar het haalt de lol van level 100 wel een beetje weg. Voor de legendary quests moet je vaak keer en keer in de raids zijn, maar meestal heb je tegenwoordig al betere gear dan daar dropt wat de lol een beetje weghaalt van het looten. LFR is voor mij persoonlijk prima, ik heb geen tijd/zin om echt te gaan raiden en krijg dan toch nog een blik in de end-game. En als ik dan een keer ga raiden heb ik het tenminste al een keertje gezien allemaal.

Default blanke hetero

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:19
Carthrax schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:01:
Gisteren dankzij IntToStr en zijn guild de Ahead of the Curve achievement gehaald en dus de moose mount. (Nog veel dank daarvoor!!). Ik had mij er al een beetje bij neergelegd dat deze mount aan mij voorbij zou gaan maar gelukkig is deze nu aan de collectie toegevoegd.
Heerlijke tactics voor mij en nog 1 ander. Raak de boss een keer en ga in de groene zooi staan :P
En je hebt de tactics perfect uitgevoerd :p

Wij zijn nu bezig op mythic mannoroth. Eerste avond en tot z'n 55% gekomen geloof ik. Waarschijnlijk de moeilijkste boss in de instance, dus we zullen nog wel een paar avonden nodig hebben...

• E2max
Ebayzo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:43:
[...]
Dat is ook thank god de reden waarom ze weg zijn. Hele bars vol waarvan je 50% niet of nauwelijks gebruikte. aotisch, maar nu krijg je soms 20 levels niets nieuws. Maar om terug te komen op punt 1, uiteindelijk is het wel handiger.
Ik begrijp dit standpunt, veel spelers wouden gewoon telkens de best build. Maar andere, waaronder ik, vinden het leuk om zelf keuzes te maken. Ook al zijn die keuzes deels een illusie, heb je nog wel zelf invloed erop. Voor die spelers maakt het dan ook niet uit of het de beste build is. Spelers die het beste willen zullen nog ook nog google op best build (gok ik).

Maarja, speel net weer even op me warrior, heb je eigenlijk nog verdere keuzes dan arms, fury of protection? Zijn er nog glyps ofzo?

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ja, je hebt uiteraard glyphs (build specifiek).

Default blanke hetero

• Noiz
E2max schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:37:
[...]
Maarja, speel net weer even op me warrior, heb je eigenlijk nog verdere keuzes dan arms, fury of protection? Zijn er nog glyps ofzo?
Welke andere keuzes zou je dan nog willen hebben? Dezelfde 3 specs die er al sinds vanilla inzitten en die nog steeds op redelijk dezelfde manier werken. Dezelfde hoeveelheid keuze als elke andere class, met uitzondering van druid :P

[ Voor 8% gewijzigd door Noiz op 18-02-2016 16:18 ]

• icemotion
Druids zijn dan ook superawesome. We can be anything; tank, healer, melee dps of ranged dps :)

• Rhain
Maar niet voor iedereen. Zo vaak geprobeerd om er 1 te levellen, maar t lukt me gewoon niet. Misschien komt het bij mij ook doordat ik er teveel bij nadenk bij het personage; Zit liefst horde zijde. En dan moet ik altijd denken aan een Cow met identiteitscrisis (koe die shapeshift naar cat/bear whatever). Troll male is niet m'n ding en troll female moet ik altijd aan Avatar denken. Alliance zijde: Worgen idem identiteitscrisis. Male Nelf cast animatie thumbs down, female Nelf opzich nog wel oke, maar t lukt me gewoon nooit :(. Of ben ik gewoon moeilijk :P

edit: En toch, iedere keer in PvP of Dugeon/Raid als ik een Druid met skills zie; "Dat wil ik ook, ik ga er 1 levellen".

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 18-02-2016 16:43 ]

• icemotion
Tja ik ben een druid speler, het is echt mijn favoriete class vanwege alle opties die je hebt qua gameplay in 1 class.

En shapeshiften is cool, als snap ik wat je bedoelt met een koe met een identitycrisis... ;) Daarentegen; flight form is te awesome. En looten in flight form al helemaal (zoals die snow piles tijdens winter veil onlangs)

(of vlaggen cappen in Warsong gulch in Travel form :p sneller rennen dan iedereen is cool en nuttig, ik ben niet echt een pvp-er, maar door op die manier vlaggen te capturen waren de wel-pvpers zo aardig om mij een flag te laten returnen tijdens Childrens week. Ik hielp ze winnen dus hielpen zij mij met mn achievement! Win-win)

• Rhain
icemotion schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:48:
(of vlaggen cappen in Warsong gulch in Travel form :p sneller rennen dan iedereen is cool en nuttig, ik ben niet echt een pvp-er, maar door op die manier vlaggen te capturen waren de wel-pvpers zo aardig om mij een flag te laten returnen tijdens Childrens week. Ik hielp ze winnen dus hielpen zij mij met mn achievement! Win-win)
O jee, ik zag de bui al hangen voor die achieve, moet je m ook echt helemaal terug brengen?? Hoopte alleen capturen en dan ging dat met mn rogue wel lukken dacht ik zo..

Dan toch maar levellen of mn boost inzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:53:
[...]

O jee, ik zag de bui al hangen voor die achieve, moet je m ook echt helemaal terug brengen?? Hoopte alleen capturen en dan ging dat met mn rogue wel lukken dacht ik zo..

Dan toch maar levellen of mn boost inzetten
Je moet 4 dingen doen in het bijzijn van je orphan;

Return a flag in Warsong gulch:
Vanuit Horde perspectief, als iemand van de Alliance de Horde flag heeft gepakt en je maakt m dood dan laat hij de vlag vallen en moet je er op klikken om hem te 'returnen' (je hoeft er dan dus zelf niet mee aan de haal, alleen de eerste zijn die erop klikt.. lastiger dan het klinkt)

Capture a flag in Eye of the storm:
Hierbij moet je dus wel de flag in het midden van de BG oppakken en terugbrengen naar 1 van de vier torens. De toren moet wel in control zijn van jouw team. De fout die velen maken is om bij de start vol op die vlag te duiken om m vervolgens nergens naartoe te kunnen brengen omdat niemand een toren heeft geclaimed. Dus help eerst met het claimen van torens en ga dan pas voor de vlag.

Assault a tower in Alterac valley
De grote race; je moet de vlag in 1 van de 4 torens pakken. Je hebt 4 kansen, 2 ongeveer halverwege de map, 2 torens in de enemy base. DKs en Paladins hebben hier een voordeel vanwege hun snellere mount-speed. Het is gewoon rennen en hopen dat je ergens als eerste bent om de vlag te pakken.

Assault a flag in Arathi Basin
Verreweg de makkelijkste van de 4. Claim een van de 5 bases gedurende de BG. Ik heb deze zelf gedaan door in stealth naar de overkant te lopen en te wachten tot alle vijanden weg waren bij die vlag en m daarna gewoon zelf gepakt terwijl iedereen om de andere bases aan het vechten was.

De beste tip die ik je kan geven hiervoor is om dit als het even kan 's ochtends te doen. Dan zijn er meer mensen in de BG voor het PvP en minder voor de School of Hard knocks. Doe vervolgens eerst je best om te helpen met de BG winnen. Met name Warsong Gulch en Eye of the storm, capture vlaggen als je kan, claim torens in Eye.. dan zijn de overige mensen vaak wel bereid om jou te helpen met je achievement.

Ik heb het destijds in mijn eerste Childrens week gedaan. Vrienden van mij zijn onderhand 5 jaar verder en hebben die achieve nog steeds niet.

• Rhain
Thanks voor de in-depth guide haha. Ben bekend met alle BG's. Ik las je text verkeerd en was even in de veronderstelling dat je in WSG een flag moest capturen en returnen bij je home-base. Maar dat is dus bij EotS, mijns inziens iets makkelijker dan WSG. Maar blijft toch een opgave.

[ Voor 28% gewijzigd door Rhain op 18-02-2016 17:18 ]

E2max schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:37:
[...]

Je hebt ook nog de mogelijkheid om als warrior in Gladiator stance DPS te doen...

@martijnvtg: ik weet EXACT hoe je je voelt als het gaat om het levelen van een druid. Ik heb daar ook echt jaren en jaren en jaren mee gestruggled... Maar, deze expansion heb ik mezelf gepusht en een druid naar 60 geleveled, vervolgens de boost naar 90 te gebruiken en hem met insane overpowered gear naar 100 geloodst... En ik moet zeggen; nu op max level, is het een van de alts die ik het meeste speel...

[ Voor 33% gewijzigd door RustStorm op 18-02-2016 17:31 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.