marijnvtg schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:53:
[...]
O jee, ik zag de bui al hangen voor die achieve, moet je m ook echt helemaal terug brengen?? Hoopte alleen capturen en dan ging dat met mn rogue wel lukken dacht ik zo..
Dan toch maar levellen of mn boost inzetten
Je moet 4 dingen doen in het bijzijn van je orphan;
Return a flag in Warsong gulch:
Vanuit Horde perspectief, als iemand van de Alliance de Horde flag heeft gepakt en je maakt m dood dan laat hij de vlag vallen en moet je er op klikken om hem te 'returnen' (je hoeft er dan dus zelf niet mee aan de haal, alleen de eerste zijn die erop klikt.. lastiger dan het klinkt)
Capture a flag in Eye of the storm:
Hierbij moet je dus wel de flag in het midden van de BG oppakken en terugbrengen naar 1 van de vier torens. De toren moet wel in control zijn van jouw team. De fout die velen maken is om bij de start vol op die vlag te duiken om m vervolgens nergens naartoe te kunnen brengen omdat niemand een toren heeft geclaimed. Dus help eerst met het claimen van torens en ga dan pas voor de vlag.
Assault a tower in Alterac valley
De grote race; je moet de vlag in 1 van de 4 torens pakken. Je hebt 4 kansen, 2 ongeveer halverwege de map, 2 torens in de enemy base. DKs en Paladins hebben hier een voordeel vanwege hun snellere mount-speed. Het is gewoon rennen en hopen dat je ergens als eerste bent om de vlag te pakken.
Assault a flag in Arathi Basin
Verreweg de makkelijkste van de 4. Claim een van de 5 bases gedurende de BG. Ik heb deze zelf gedaan door in stealth naar de overkant te lopen en te wachten tot alle vijanden weg waren bij die vlag en m daarna gewoon zelf gepakt terwijl iedereen om de andere bases aan het vechten was.
De beste tip die ik je kan geven hiervoor is om dit als het even kan 's ochtends te doen. Dan zijn er meer mensen in de BG voor het PvP en minder voor de School of Hard knocks. Doe vervolgens eerst je best om te helpen met de BG winnen. Met name Warsong Gulch en Eye of the storm, capture vlaggen als je kan, claim torens in Eye.. dan zijn de overige mensen vaak wel bereid om jou te helpen met je achievement.
Ik heb het destijds in mijn eerste Childrens week gedaan. Vrienden van mij zijn onderhand 5 jaar verder en hebben die achieve nog steeds niet.