Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin12 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:27:
[...]

ow dat is opzich ook wel mooi, daar profiteer ik momenteel al van :) skere student haha
Haha veel plezier komen mekaar misschien wel ergens tegen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is t apx waard om uit te geven aan die emprovment enchaments voor armor en stuff ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:33:
Is t apx waard om uit te geven aan die emprovment enchaments voor armor en stuff ??
Ik zou eerst die mount halen als ik jou was. Die upgrade items naar ilvl 695 (ofzo?) zijn het alleen waard als je de juiste stats hebt op je items en het moeilijk is op een andere manier de gear te upgraden. En als je niks meer met je apexis kan of wilt doen... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilvl 672 in totaal mis nog
2 epic items voornamelijk een cloak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik zwem op t moment in de Apexis; op n gegeven moment heb je zoveel dat ja je kan er prima upgrade tokens voor Baleful van kopen.

Die 150k apexis mount komt dan vanzelf wel.

Ik heb van t weekend eindelijk eens mn eerste legendary ring afgemaakt. Op naar ring nummer 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:38:
Ik zwem op t moment in de Apexis; op n gegeven moment heb je zoveel dat ja je kan er prima upgrade tokens voor Baleful van kopen.

Die 150k apexis mount komt dan vanzelf wel.

Ik heb van t weekend eindelijk eens mn eerste legendary ring afgemaakt. Op naar ring nummer 2!
Net even gekeken, maar op mijn 10 level 100 hebben er maar twee minder dan 60k apexis shards. Alles wat ik doe met 7 van die characters is garrison missions. die andere drie doen garrison en shipyard missies en twee daarvan speel ik ook echt.

Het is een ware goudmijn!

Daarnaast zit ik ook op enige tienduizenden primal spirits, 6000 hexweavecloth , duizenden alchemical catalysts en bakken van alle sorcerous elements, binnenkort maar eens kijken hoe ik die het efficientst in gold omzet. Ik heb eigenlijk sinds begin van de expansion al mijn 90 de garrison snel vrijgespeeld en dagelijks de gebouwen laten produceren. Het meeste daarvan nooit gebruikt, waardoor mijn reagent banks helemaal vol zitten.

en dat alles met 2x 15 minuten per dag even snel wat klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is insane Omega... haha, damn nice. Ik zwem ook op sommige characters in materials... weet nog niet zo goed wat ik er mee zal doen. Uiteindelijk beetje zonde om het niet gebruikt te hebben aan het einde van de xpack. En daar ben ik nogal goed in, waardoor alles worthless is geworden ineens. Binnenkort maar eens hetzelfde gaan doen als jij. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,
Na er een hele tijd uit te zijn geweest met WoW,
wil ik toch weer gaan beginnen, en aangezien ik graag
met een spellcaster speel zit ik te denken om te beginnen met een warlock, mage of priest.
Maar gezien de achterstand van 0-100? is het nog de moeite waard? :)
Wel veel gelezen dat het sociale aspect van WoW een stuk minder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:37:
Hallo Tweakers,
met een spellcaster speel zit ik te denken om te beginnen met een warlock, mage of priest.
Koop de pre-order voor Legion en je hebt een gratis level 100 boost erbij! En als je Draenor ook nog mist, gelijk een level 90 boost. Dan ben je er zo weer bij :)

Sociale aspect moet je zelf regelen (guilds e.d.). In random groups hoef je over het algemeen niet veel sociale momenten te verwachten. Zeker van 1 - 100 in dungeons is vooral zo snel mogelijk door die dungeon knallen :D

Oh, en het duurt nog even voor dat Legion komt, dus je hebt tijd zat om weer "aan te sluiten".

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 26-01-2016 08:42 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:37:
Hallo Tweakers,
Goedemorgen Juggernot :)

Leuk om te zien dat je weer lekker wilt gaan beginnen. Wat mij betreft kan je op ieder moment het spel in stappen. Dat je dan opnieuw moet beginnen van 1 naar 100 is geen enkel probleem. Het levelen gaat namelijk als een speer (als je wilt) en zodra je level 100 bent kost het ook weinig moeite aan de juiste gear te komen waardoor je enigszins snel kunt gaan raiden mocht dat je prioriteit zijn. :) Als ik jou was zou ik het gewoon lekker gaan proberen, dan zal je vanzelf zien hoe het tegenwoordig is. Sociaal aspect? Hangt helemaal van jezelf af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:42:
[...]
Koop de pre-order voor Legion en je hebt een gratis level 100 boost erbij! En als je Draenor ook nog mist, gelijk een level 90 boost. Dan ben je er zo weer bij :).
Bedankt voor je reactie en de tip! :)
Dat had ik helemaal over het hoofd gezien die boost naar 90/100 haha super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:45:
[...]

Bedankt voor je reactie en de tip! :)
Dat had ik helemaal over het hoofd gezien die boost naar 90/100 haha super _/-\o_
Maatje zat van het weekend met hetzelfde probleem dus ideale oplossing :9

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee voor rep mounts nog ? Ben bezig met netherwings atm en heb afgelopen dagen aardig wat dg"s gefarmed zodra k de tijd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:59:
Iemand een idee voor rep mounts nog ? Ben bezig met netherwings atm en heb afgelopen dagen aardig wat dg"s gefarmed zodra k de tijd had
Misschien heb je hier en hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:59:
Zit in t zelfde schuitje. Welke (BC) dungeons kun je daar het beste voor farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:38:
[...]

Zit in t zelfde schuitje. Welke (BC) dungeons kun je daar het beste voor farmen?
Netherwing is all about dailies en eieren zoeken op het eiland. Geen enkele dungeon geeft reputation voor Netherwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Gisteren voor het eerst wat Mythic dungeons gedaan met mn Resto druid. Bijtijds nog best pittig soms. Met name Teron'gor.

Nou hielp t ook niet dat onze ranged dps eigenlijk maar 1 hand had om te gamen en niet supermobiel was met t kiten van die infernal.

Maar ach; wel mn ilvl van 688 naar 693 kunnen trekken door een leuk neck item en een van de heirloom trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:40:
[...]

Netherwing is all about dailies en eieren zoeken op het eiland. Geen enkele dungeon geeft reputation voor Netherwing.
Bummer, ik spam liever dungeons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Met een beetje mazzel heb je dit in een paar uur gedaan... Vroeger in BC was het meer een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Dat valt nog best tegen; er zijn nog genoeg mensen die dit doen en zo hard droppen / spawnen die eggs nu ook weer niet.

Ik ben er vorig jaar toch wel een paar weken zoet mee geweest met dailies en af en toe wat eieren die ik vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:19:
Dat valt nog best tegen; er zijn nog genoeg mensen die dit doen en zo hard droppen / spawnen die eggs nu ook weer niet.

Ik ben er vorig jaar toch wel een paar weken zoet mee geweest met dailies en af en toe wat eieren die ik vond.
Sjonson schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:27:
Met een beetje mazzel heb je dit in een paar uur gedaan... Vroeger in BC was het meer een drama.
Misschien ook een beetje server afhankelijk? Zit zelf op Tarren Mill en merk vaak dat dit soort spawn items vaak weg zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
icemotion schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:19:

paar weken voor een mount is niet zo erg toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nope; sterker nog; je kan er meteen nog 4-5 bijkopen :) dus dat tikt best lekker aan.

Gaat sneller dan Sky shards grinden in Vale of Sethekk halls runs doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 10K voor de mount en dan van t apx grinden af eindelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invincible... die is echt extreem lelijk als je inzoomt... O_O het is nog net niet één grote pixel...

[ Voor 23% gewijzigd door RustStorm op 26-01-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
RustStorm schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:20:
Invincible... die is echt extreem lelijk als je inzoomt... O_O het is nog net niet één grote pixel...
En toch staat die met stip op nummer 1 op de wishlist van mounts bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjonson schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:54:
[...]

En toch staat die met stip op nummer 1 op de wishlist van mounts bij mij
Kan ik me goed voorstellen, want uitgezoomd (en natuurlijk lore-wise) is het een geweldige mount. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Helaas heb ik nog geen geluk gehad, ik doe deze farm elke reset met 4 characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:58:
nog 10K voor de mount en dan van t apx grinden af eindelijk !
Apexis grind is zo erg nog niet in vergelijking met de claws grind voor de Saberstalker mount. Echt zo een grind die ik uitendelijk wel zal uitstellen tot Legion er is en dan met lvl110 er maar te gaan farmen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Die claws idd xD 1000 was nog wel een keer te doen, maar 5000.. meh

Ik wil binnenkort eens gaan kijken om toch wat Pandaria raids te doen voor de Meta achievements nadat ik vanochtend iets las op Wowhead over het gemakkelijker maken van de meta Glory of the Pandaria raider

It's getting hot in here & Show me your moves (de achieves waar je een volle raid groep voor nodig hebt) zijn nu niet meer benodigd voor de meta.

Evenals "Holding hands" voor de Dragon soul meta achievement.

Op naar de heavenly ruby cloud serpent (en eigenlijk daarna vooral Thundering raider; die Skyscreamer is een awesome mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohh... great... timewalking week again...! grrr, alsof ik niet al genoeg te doen heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Timewalking find ik eigenlijk best leuk. Sommige dungeons zijn echt nog wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:58:
ohh... great... timewalking week again...! grrr, alsof ik niet al genoeg te doen heb! :P
Yup, we mogen weer. Eens kijken wat voor feest het nu weer wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Cataclysm! Mn vriendin vind dat de leukste Timewalking weekenden; omdat zij daar meer van weet qua tactics etc dan ik er van weet.. xD

Dus ik doe ook vooral geen tactics leren om dat in stand te houden ;)

Wel weer badges verzamelen voor de TBC en Wrath mounts.. en misschien een toy kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam nog wat leuks tegen. Iemand op Kickstarter wil een addon maken om user generated quests te creëren.

https://www.kickstarter.c...d-world-of-warcraft-addon

Klinkt wel cool.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

149.200K apx net 800 stuks te min dju nog dan maar even wachten tot morgen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 15 runs onyxia mount woehoeee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:53
Iemand tips om redelijk goedkoop wow te spelen, weet niet zo goed waar ik een 60 dagen card kan halen waarbij ik zeker weet dat het betrouwbaar is. Haal zelf meestal bij G2A maar misschien heeft iemand een ander adres om het goedkoop te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin12 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:29:
Iemand tips om redelijk goedkoop wow te spelen, weet niet zo goed waar ik een 60 dagen card kan halen waarbij ik zeker weet dat het betrouwbaar is. Haal zelf meestal bij G2A maar misschien heeft iemand een ander adres om het goedkoop te krijgen :P
bestel ze meestal via bol.com of de plaatselijk intertoys maar kwa geld zijn ze even duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Gold farmen en WoW tokens kopen van t AH :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gratz! Blijft toch een mooi momentje als je m dan mag looten

Normaal is het klaag zucht steun TW, gisteren avond was het eens andersom, 5 runs kunnen doen, jeuj. Over 2 TW weekenden kan ik eindelijk 1 van de 2 mounts halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Gz! Een zeer mooie mount, gebruik deze op meerdere chars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats Pepsii, eigenlijk ben je best wel lucky als het om die mount drops gaat. :) sommige (lees: de meeste mensen) doen er een stuk langer over voor ze die hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
Ik wil graag de Draenor Pathfinder achievement zo snel mogelijk binnen halen. Ik ben echter niet zo snel in het farmen van Fel-Corrupted Apexis Fragments, waar je er tien van moet hebben om reputation op te doen van The Order of The Awakened. Iemand die met een tip kan komen zodat ik dit wat sneller kan gaan doen? Ik ben nu telkens op zoek naar paarse "treasures" en dood een elite monster als ik ze tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Robbdie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:24:
Ik wil graag de Draenor Pathfinder achievement zo snel mogelijk binnen halen. Ik ben echter niet zo snel in het farmen van Fel-Corrupted Apexis Fragments, waar je er tien van moet hebben om reputation op te doen van The Order of The Awakened. Iemand die met een tip kan komen zodat ik dit wat sneller kan gaan doen? Ik ben nu telkens op zoek naar paarse "treasures" en dood een elite monster als ik ze tegen kom.
Addon installeren die handy notes heet en waarschijnlijk ook de draenor treasure module. Komen de locaties van alle treasers op je map terecht. Ook Rarity geeft de locatie aan van rare's op je map dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:07
Grompie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:52:
[...]
Addon installeren die handy notes heet en waarschijnlijk ook de draenor treasure module. Komen de locaties van alle treasers op je map terecht. Ook Rarity geeft de locatie aan van rare's op je map dacht ik.
Handynotes inderdaad met de treasures + rares module installeren. Verder kun je een item kopen van de reputation vendor (naast de flypath in Volmar) die je teleport naar een rare binnen 500 yard. Kan erg handig zijn om toch nog ff snel een rare te taggen die al aangevallen word. Let op dat je geen treasures oppakt als je al 10 van die fragments hebt, je kunt er niet meer dan 10 krijgen. Verder kun je als je wat gold hebt en geen zin hebt om die dailys te doen, de Medaillion of the Legion kopen, op mijn server (Twisting Nether) gaan ze tussen de 2.5k en 3.5k. Dat geeft je 1k rep voor een aantal facties (incl. de 3 facties die je nodig hebt voor de achi). Ik heb zelf tot ongeveer 2k in honored dailys gedaan en toen 10 van die medaillions gekocht. Had de achi in totaal binnen 2 weken. (Tip voor de treasure achi, zoek een buddy met flying, dan gaat het n stukje sneller / makkelijker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tip voor de Fel Corrupted Apexis;

Je kan iedere dag van de 3 champions die je oproept voor de weekly quest in die arena bin Fang'rila gewoon doen voor de fel corrupted apexis; http://www.wowhead.com/quest=39565/rumble-in-the-jungle

Akrrilo: 5 fangs: 1 fel corrupted apexis voor je eerste kill op een dag
Rendarr: 10 fangs: 2 fel corrupted apexis voor je eerste kill op een dag
Eyepiercer: 25 fangs; 3 fel corrupted apexis voor je eerste kill op een dag

Die fangs zijn snel genoeg aan te komen (en je kan natuurlijk altijd meeslaan als iemand m al opgeroepen heeft); maar het geeft je 6 van die dingen zonder te hoeven wachten op een spawn-moment omdat je ze gewoon op kan roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik heb altijd al mijn Fragments uit een cave gehaald: Ironmonger's Hold (ingang noord-west van HFC) met de coördinaten 32/49.

Deze cave zit echt vol met treasures, treasures die je altijd weer can re-looten. Ook zitten er 2 rare mobs in. Veel mobs kan je gewoon voorbij rennen en met stealth ben je er helemaal de koning.
Heb je een rondje gehad en je mist nog een paar fragments? LFG tool en zoek een groep crossrealm, deze kan alleen geen raid groep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
Bedankt voor de tips allemaal! Heb de addons geïnstalleerd en ga zo ook even een kijkje nemen bij Ironmonger's Hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:16:
Grats Pepsii, eigenlijk ben je best wel lucky als het om die mount drops gaat. :) sommige (lees: de meeste mensen) doen er een stuk langer over voor ze die hebben. :)
Dat klopt opzich gingen de runs nog
Allemaal. Straks even kijken voor die 3k apx en anders morgen heeft even geen haast op t moment.. Weekend zowiezo raids doen en exalted worden bij darnasaus door middel van de qeust"s daar.. Nog
Hopen dat ik een paar mounts mee kan pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Van de week Void-Shrouded Satchel via een garrison mission kunnen scoren. Zat nog te twijfelen om 'm door te verkopen, het ding kan niet op het AH maar je schijnt 'm wel te kunnen traden. Uiteindelijk toch maar zelf gehouden.
Ik moet eigenlijk alleen nog de heirloom ringen maar die droppen alleen in Mythic dungeons of van fishing toch? Zijn die Mythic dungeons een beetje te doen voor een healer die geen Pve gear heeft maar wel in volledige 710 pvp gear zit? Fishing ga ik namelijk niet aan beginnen :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
temp00 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:15:
Van de week Void-Shrouded Satchel via een garrison mission kunnen scoren. Zat nog te twijfelen om 'm door te verkopen, het ding kan niet op het AH maar je schijnt 'm wel te kunnen traden. Uiteindelijk toch maar zelf gehouden.
Ik moet eigenlijk alleen nog de heirloom ringen maar die droppen alleen in Mythic dungeons of van fishing toch? Zijn die Mythic dungeons een beetje te doen voor een healer die geen Pve gear heeft maar wel in volledige 710 pvp gear zit? Fishing ga ik namelijk niet aan beginnen :P
Fishing is enkel die pirate ring die je kan krijgen als je dat wekelijks zondag event in bootybay wint.
Mythic dungeons in pvp gear zou ik niet gaan healen maar dat zijn trinkets die daar droppen geen ringen die ringen kan je via je shipyard krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ah ok. Thanks voor de info ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Bartske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:02:
[...]

Vooral icm de class trinket is het gevaarlijk. Ik unglyph en reglyph hem meestal als het even niet uitkomt maar vooral de trash rond kromrok j(of hoe die ook heet) is gevaarlijk vraag maar aan de tweakers guild ^^
daarom dat ik op mijn main dualspec 2x boomie ben: 1x boomie met die glyph, 1x zonder die glyph
omdat je dan makkelijk met een macro (/cast [spec2] spec1; spec2 (of zoiets) ) kunt omwisselen en niet moet vloeken omdat je weer geen dingen bij hebt om je glyphs te veranderen.

en je wordt niet meer lastig gevallen met de vraag of je niet even offspec wilt gaan
(vaak resto als je balance speelt).
nadeel: tja rollen voor "offspec" zit er niet meer bij...
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:19:
Mensen ik wil ook weer gaan beginnen! Echter heb ik 2x lvl 100 op Silvermoon-Ally met rond de 80k gold. Maar ik wil naar een realm waar een paar maten van me horde spelen. Is er een mogelijkheid dat ik mijn gold op het andere account kan krijgen?

Of is dit simpelweg niet mogelijk en moet ik weer bij 0 beginnen?
Je kunt eventueel een gametoken met je andere account betalen en in AH zetten
en met de ene kopen voor gold:
de eerste krijgt dan iets van 61k zodra het token verkocht is, en door er zelf een te kopen heb je voor datzelfde gold toch nog je maand gametime.
dan heb je 20 euro betaald om 1 maand gametime + iets van 61k overgezet te krijgen.
(maw: 13 euro voor die maand + 7euro om het gold over te zetten)

langs de andere kant:
voor diezelfde 20 euro kan je een lvl100-bank-toon met op zich max 50k gold maar met een volgeladen en goldcapped guildbank overzetten. ;)
zet er de juiste pets/mounts in of mats die met winst kunnen worden verkocht (of craft+vendor)
en met wat geluk haal je 61+k winst (evenveel als je zou krijgen met gewoon een gametoken te kopen voor die 20 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo me apx mount gekocht :D eindelijk zeg ..

tevens iets minder bezig heb namelijk de beta code van The division binnen en wil k die even spelen
kijken of het ech zo geweldig is zoals ze melden..
dus even iets minder actief op wow

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Wat ik begreep is dat PVP gear tegenwoordig niet onder doet voor PVE maar kan mij natuurlijk vergissen.
Lopen mijn inziens veel gasten rond in PVP

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:53
Iemand die me toe kan voegen in de guild op DB server
Kidmonster#2149

bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 21:58
Na een aantal jaren m'n shaman weer eens afgestoft.. Hebben ze alle totems in een keer droppen weggehaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtn
  • Laatst online: 02-12-2024

mtn

skassie schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:24:
[...]

Wat ik begreep is dat PVP gear tegenwoordig niet onder doet voor PVE maar kan mij natuurlijk vergissen.
Lopen mijn inziens veel gasten rond in PVP
Qua stats niet echt nee, maar na de grote aantal PVP-ers die ik heb mee gehad in raids en mythic dungeons.
Doen ze bijna altijd ver onder voor PVE-ers al hebben ze lagere iLVL (iLVL zegt ook lang niet alles) heeft vast niet alleen met gear te maken, maar ook dat hun spec niet voor PVE is ingesteld en ze vaak niet de moeite doen om de tactics te weten.

Meeste mensen gaan nu eenmaal voor de PVP gear aangezien dat net iets sneller te krijgen is dan PVE gear. Mensen showen graag hun iLVL. als zijn Balefuls upgraden ook niet erg moeilijk. Ga naar Mythic dungeons warforged gear daar is beter dan veel gear die dropt in Hellfire Citadel Normal raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 13:33
Het ding voor mij als casual is gewoon dat ik vaak niet meer doe dan LFR, en dan is PvP gear gewoonweg beter op een paar PvE dingetjes na. Makkelijker te krijgen en zeker niet minder dan PvE gear in sommige gevallen.

Magoed, als casual speller vind ik het allemaal wel best, heb toch die heroic archimonde gekocht voor de mount en dat had ik met een weekje alweer terug verdient.
Enige minpuntje van LFR is wel al die ontzettend spuuglelijke gear die er dropt, dat Mogen ze gewoon weer teruggooien naar hoe het was, niet dat de tiergear deze expansion nu echt geweldig was, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtn
  • Laatst online: 02-12-2024

mtn

Akaendra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:42:
Het ding voor mij als casual is gewoon dat ik vaak niet meer doe dan LFR, en dan is PvP gear gewoonweg beter op een paar PvE dingetjes na. Makkelijker te krijgen en zeker niet minder dan PvE gear in sommige gevallen.
Als je full PVP gear hebt kun je als DPS zijnde nog wel via LFG groepen zoeken voor Mythic Dungeons heb je nog kans voor mooie upgrades van gear voor weinig moeite (afhankelijk van de groep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou... het TWing weekend is weer voorbij. en ook dit keer geen mount zien droppen of mogen looten. Anderen wel geluk gehad?

@Akaendra: dat ze zulke belachelijke graphics hebben gemaakt voor LFR gear vind ik ook echt ongelooflijk. Natuurlijk is LFR inferieur aan al het ander raiden, maar om dan zulke "kinderachtige" graphics te maken die echt totaal in het niets vallen tegenover de graphics van de normal+ raids... maakt LFR nog kanslozer om te doen dan het al is... echt nul beloning om het te doen nu...

[ Voor 61% gewijzigd door RustStorm op 02-02-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
RustStorm schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:47:
Nou... het TWing weekend is weer voorbij. en ook dit keer geen mount zien droppen of mogen looten. Anderen wel geluk gehad?
Geen geluk met mount drops, zelfs geen mount voor anderen in TW dungeons zien droppen deze keer.

Zelf het weekend ook nog een poging gedaan om eindelijk de laatste 2 mounts van de Zandalari Warbringers te krijgen. Zaterdag Jade Forrest zitten campen en als een malle gaan server hoppen. 10/11 kills van elke Warbringer kleur die ik nog moest maar niks gezien. Zondag maar Dread Wastes gegaan. Weinig Warbringers gezien dus maar naar Townlong Steppes. 1e kill gelijk een mount, en de laatste mount had ik ook binnen 5 kills erna. Voor elke mount dik 20 kills nodig gehad dus weinig geluk gehad.

Ook gelijk maar de battle pets in Dread Wastes gefarmed zodat ik er 3 van elk heb. Ging erg makkelijk.
Moest nog de toys van Kang en Yorik. Kang zit helaas in een farm zone, dus dat duurde even voor de toy dropte. Yorik was echt een ramp. Die werd continu gecamped en weigerde gewoon om de toy te droppen.
Maar goed die is uiteindelijk ook binnen.

Heeft me wel doen besluiten om nu vooral op de Dreanor mount drops te gaan focusen (Tanaan/Garrison), want dat gaat een ramp worden om die in Legion te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nope, geen Infinite draak gedropped voor mij dit weekend. Wel weer flink wat badges verdient; volgende weekend ga ik de eerste mount kunnen kopen. Zit nu op 4400 badges ongeveer met 2 chars.

York wil bij mij ook zn toy maar niet droppen; zit onderhand op 45 kills van die gast xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:49:
[...]
Heeft me wel doen besluiten om nu vooral op de Dreanor mount drops te gaan focusen (Tanaan/Garrison), want dat gaat een ramp worden om die in Legion te farmen.
Daar heb ik ook aan zitten te denken. Vooral de Garrison invasion mounts... Heb werkelijk geen idee hoe ik daar aan moet gaan komen. :? De rest van de WoD mounts heb ik gelukkig al. (excl. raid natuurlijk)

Jakur of Ordon wil zijn Sign toy maar niet droppen voor mij...

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 02-02-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Garrison mounts heb je kans op als je gold of platinum haalt bij een invasion. Verder kan elke invasion een epic item dropen waarmee je weer een raid-boss kan summonen. Daar heb je 10-40 man voor nodig, staan soms in de groupfinder die je kan joinen. Die raidboss heeft ook weer een kans op een mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:24:
Garrison mounts heb je kans op als je gold of platinum haalt bij een invasion. Verder kan elke invasion een epic item dropen waarmee je weer een raid-boss kan summonen. Daar heb je 10-40 man voor nodig, staan soms in de groupfinder die je kan joinen. Die raidboss heeft ook weer een kans op een mount.
Holy crap.. dat betekent dus dat ik invasions moet gaan doen... blegh, heb ik nog nooit gedaan met een reden.. :P Nou ja, maar eens zien of ik het een keer ga doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Had bij 2e try 1 van 3 tanaan mounts van doomroller/vengeance/terrorfist/deathalon. Zondag na 39 tries eindelijk weer een cage drop. Krijg ik net die ene mount van 3 opnieuw. zucht.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 02-02-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:10:
Had bij 2e try 1 van 3 tanaan mounts van doomroller/vengeance/terrorfist/deathalon. Zondag na 39 tries eindelijk weer een cage drop. Krijg ik net die ene mount van 3 opnieuw. zucht.
Das balen idd, net zoiets als met die Primal eggs voor die Rode / Groene / Zwarte primal raptors.

Ik had gelukkig vies mazzel met die cages; binnen 15 tries had ik 3 cages en alle 3 de mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Huh ik dacht dat ik vanavond nog kans/tijd had om TW te doen.. wat een waist zeg had nog 1 te gaan voor de qst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjonson schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:40:
Huh ik dacht dat ik vanavond nog kans/tijd had om TW te doen.. wat een waist zeg had nog 1 te gaan voor de qst.
Helaas eindigen deze "weekenden" altijd op maandag 2300 uur... :-/ heb me er dit keer ook op verkeken, waardoor m'n mange nu een normal HFC item mist... Nou ja, niks aan te doen verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:35:
[...]

bestel ze meestal via bol.com of de plaatselijk intertoys maar kwa geld zijn ze even duur
De Primera verkoopt de verschillende Blizzard gamecards ook. Scheelt weer een ritje naar de meestal iets verder liggende speelgoedwinkel. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kost altijd even wat tijd, 11 keer Kazzak doen, maar het levert wel wat op. Deze week aardig vruchtbare week -- 131 Felblights. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:46:
Het kost altijd even wat tijd, 11 keer Kazzak doen, maar het levert wel wat op. Deze week aardig vruchtbare week -- 131 Felblights. :)
Ja dat schiet altijd wel op, vergeet het alleen iedere week te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Ik dacht gisteren even snel SoO door te lopen met mijn ret paladin maar bij de eerste boss liep ik tegen de add muur. Ik kreeg niet snel genoeg adds af om de boss neer te krijgen. Ik vraag de vrouw wel even mee om met mij hier door te lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:47:
echt nul beloning om het te doen nu...
Dat is nou ook precies de bedoeling van Blizzard vanaf WoD. LFR is een manier zodat mensen die niet kunnen of willen raiden toch de content te zien krijgen. Want dat was vaak de klacht van de extreme casuals "We pay for content we dont get to play because of reason x". Die klacht is weggenomen nu. Er hoeft geen verdere beloning aan te zitten.

Wil je echt betere gear etc halen, dan ga je of PVPén, of raiden in normal/heroic/mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:57:
Ik dacht gisteren even snel SoO door te lopen met mijn ret paladin maar bij de eerste boss liep ik tegen de add muur. Ik kreeg niet snel genoeg adds af om de boss neer te krijgen. Ik vraag de vrouw wel even mee om met mij hier door te lopen :P
SoO als geheel is niet te solo-en. Je loopt vast op Sha of op Galakras. Bij Sha wordt je op een gegeven moment imprisoned en heb je anderen nodig om bevrijd te worden.

En Galakras heb je 2 man tegelijk nodig op de cannons in de towers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Dat is nou ook precies de bedoeling van Blizzard vanaf WoD. LFR is een manier zodat mensen die niet kunnen of willen raiden toch de content te zien krijgen. Want dat was vaak de klacht van de extreme casuals "We pay for content we dont get to play because of reason x". Die klacht is weggenomen nu. Er hoeft geen verdere beloning aan te zitten.

Wil je echt betere gear etc halen, dan ga je of PVPén, of raiden in normal/heroic/mythic.
Gaat me niet om bétere gear, het gaat me om de looks. Die hadden wat mij betreft gewoon hetzelfde gelaten kunnen worden als de Normal+ varianten van de gear, maar dan gewoon een andere kleur oid. Ik snap dat LFR niet is bedoeld voor goede gear, maar om de content te laten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Gaat me niet om bétere gear, het gaat me om de looks. Die hadden wat mij betreft gewoon hetzelfde gelaten kunnen worden als de Normal+ varianten van de gear, maar dan gewoon een andere kleur oid. Ik snap dat LFR niet is bedoeld voor goede gear, maar om de content te laten zien. :)
Normal+ belonen met mooiere looks tov LFR vind ik wel oke. Beetje meer effort en je kunt normal ook wel doen. Andere kleur zou te minimaal zijn.

Wat ik dan weer persoonlijk jammer vind is dat bij LFR de class niet een basic eigen set heeft maar dat je per armor type een set krijg. Waarbij alle DK/Warriors/Pala's op die manier op elkaar lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is gewoon heel weinig effort gestoken in LFR en dat heeft een reden die Blizzard duidelijk uitgesproken heeft. LFR is er om content te zien, je kunt er wat gear upgrades scoren, maar het is absoluut niet geclassificeerd als priority content.

En ik vind dat een goede zaak. Laat ze lekker die resources nuttig besteden dan voor heel LFR nieuwe gear ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Nieuwe - gear hoeft niet, zoals ik al gezegd heb. Maar nevermind, tis allemaal niet belangrijk.

Ben me aan het afvragen wat ik nog zal doen ingame. Begin een beetje uitgekeken te raken nu ik alle classes op max level heb. Heb eigenlijk niet echt meer een doel. Nou ja, even aan zien maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Dit lees ik vaker maar ik blijf het twijfelachtig vinden, naar mijn weten was het vooral Blizzard die het zo rot vond dat vele hun raid content niet zag. Mij heeft het nooit gestoord, alsof je perse alle content in WoW moet zien. :s Neemt niet weg dat het leuk is voor de mensen die LFR graag doen.
Iemand die puur hardcore raid kan bijvoorbeeld ook een bepaalde battleground nooit zien of een heel quest gebied, so what?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
LFR mag dan voor Blizz niet echt interessant zijn maar die unisex gear is wel heel erg gemakkelijk.

Volgens mij waren de recolors die we in de vorige xpacks zagen eenvoudiger om te doen maar ja dan had je ook dezelfde stats als de raiders hadden en dat is natuurlijk een no go :S

Natuurlijk verdienen de raiders de betere gear, die steken daar tijd en effort in maar ik had het leuker gevonden als er voor elke klasse een eigen LFR setje was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:26:
[...]
Iemand die puur hardcore raid kan bijvoorbeeld ook een bepaalde battleground nooit zien of een heel quest gebied, so what?
Met het verschil dat die battlegrounds of quest gebieden wel zeer toegankelijk zijn voor iedereen, waar men raid content veel lastiger kon zien. Zeker in het verleden toen men een guild nodig had om de raid content te kunnen zien. Toen waren er nog niet echt PuG's of LFR..

[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 04-02-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 13:33
Gaat mij ook meer om de looks, een recolor van de tierset is imo makkelijker dan hele sets te maken. Dat uniclass spul word ik ook niet echt vrolijk van. wat stats betreft had het ok best cosmetic only Mogen zijn maar doe dan iig wel een beetje je best om je items er goed uit te laten zien ipv weggooibaar level spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:39:
Ben me aan het afvragen wat ik nog zal doen ingame. Begin een beetje uitgekeken te raken nu ik alle classes op max level heb. Heb eigenlijk niet echt meer een doel. Nou ja, even aan zien maar.
Je bent nog geen best friends met Nat Pagle... Misschien dat iets? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Je bent nog geen best friends met Nat Pagle... Misschien dat iets? :X
F i s h i n g ! ! ! ! ! !

Maar ja, het is wel een doel. Zelfde geldt natuurlijk voor die mount... Hmmmz, ik ga het in overweging nemen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Haha gl iig. Ben zelf bezig met draenor angler, 100 van elk van die enormous vissen, pff. Het houdt je bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik moet ook nog steeds wat aan fishing doen; al dan niet in mn garrison.

Ik moet de pets nog van Nat Pagle; en de 2 turtles die kunnen droppen van die mannetjes die je kan krijgen via fishing in het Garrison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:38:
Ik moet ook nog steeds wat aan fishing doen; al dan niet in mn garrison.

Ik moet de pets nog van Nat Pagle; en de 2 turtles die kunnen droppen van die mannetjes die je kan krijgen via fishing in het Garrison.
Twee turtles? Ik vermoed dat ik iets aan het missen ben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Door te gaan vissen in je Garrison kan je een item opvissen waarmee je deze: http://www.wowhead.com/npc=85715/lunarfall-cavedweller

kan oproepen. Deze cavedwellers kunnen zowel de Sea turtle mount als de Riding turtle mount droppen.

Extra interessant is natuurlijk dat de Riding turtle anders gewoon een TCG mount is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
icemotion schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:52:
Door te gaan vissen in je Garrison kan je een item opvissen waarmee je deze: http://www.wowhead.com/npc=85715/lunarfall-cavedweller

kan oproepen. Deze cavedwellers kunnen zowel de Sea turtle mount als de Riding turtle mount droppen.

Extra interessant is natuurlijk dat de Riding turtle anders gewoon een TCG mount is.
Argh deze info had ik niet moeten hebben *pakt hengel alvast in voor vanavond*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh.. c r a p ... toch weer een doel in WoW. :P zal me er wel toe moeten zetten vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:09
RustStorm schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:23:
[...]

In de Pandaria xpac kreeg je via LFR wel andere kleuren van tier sets die ook in de hogere raids dropten.
Ik vond de implementatie van LFR in MoP best ok, daarom begrijp ik ook niet goed waarom het hele systeem zo drastisch moest aangepast worden naar WoD toe.

*edit* post ingekort

[ Voor 65% gewijzigd door Kapoen op 06-02-2016 08:14 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant dit:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/february/WCMovieReward.png

Komt uit een survey die Blizzard gehouden heeft. Gevonden door een gebruiker op Reddit.

[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 05-02-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo t langr weekend proberen te gebruiken voor valor points te grinden.. Maar waarom krijg ik voor een hc dg 100 en een raid 75 iemand die hier iets van af weer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:54:
Zo t langr weekend proberen te gebruiken voor valor points te grinden.. Maar waarom krijg ik voor een hc dg 100 en een raid 75 iemand die hier iets van af weer ??
Op die vraag heeft niemand een antwoord, omdat niemand het (volgens mij) kan weten waarom Blizzard heeft gekozen voor 100VPs voor de eerste Random Heroic op een dag, en bij bepaalde LFR Wings 75VPs... :)

Succes met de VPs! :) Ik ga dit weekend ook maar eens wat "nuttige" dingen doen in WoW denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraag ben bezig met fishing prof .. heeft een anderen hengel zeg maar effect erop of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:44:
nog een vraag ben bezig met fishing prof .. heeft een anderen hengel zeg maar effect erop of niet ?
Fishing rods geven vaak een bonus in fishing skill (waardoor je sneller échte visjes vangt, in plaats van trash) en het ziet er natuurlijk leuker uit dan een tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:36
Zeror schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:45:
Interessant dit:

[afbeelding]

Komt uit een survey die Blizzard gehouden heeft. Gevonden door een gebruiker op Reddit.
Om de één of andere reden dacht ik al de hele tijd dat Blizzard een code zou weggeven bij de Warcraft movie, wel tof dat ze het nu ook echt gaan doen. Ik hoop alleen wel dat ze dit ook in Europa gaan doen, straks is het US only of doet Nederland niet mee. Hmm misschien loont het wel om meer dan één keer naar de film te gaan ;)
Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.