Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz ik ben/ga op zoek naar een andere server/guild. Opeenhoping van een aantal zaken.

We zijn een mythic raiding guild, 6/13. Echter moet je alles wat je niet uit mythic kan halen zelf puggen. Sommigen members hebben bv nog specifieke items, bijvoorbeeld trinkets, nodig uit HC en ring upgrades. Ik baal er van om in een raiding guild te zitten en te moeten puggen omdat de guild enkel de mythic bosses wil doen. Lees: GM is voorzien van alle gear, die werkt niet en speelt 24/7, die heeft wel tijd om te puggen. Het "Ik doe het toch ook" argument wordt natuurlijk geregeld gegeven.

Een ander punt waar ik me aan stoor is kliekvorming. 5-8 man van de core raiders doen zo ongeveer alles samen. Elke woensdag als de reset is geweest duiken de mythic dungeons in of puggen HFC HC. Als je niet bij de kliek hoort is een invite niet vanzelfsprekend. Het maakt mijn eerste punt m.b.t. pugging vervelender, tenslotte puggen zij zelf als een halve raid, ik moet maar hopen een beetje groep te vinden.

Afgelopen weekend is de guild hervormd in structuur en daarmee ben ik officer af. Geen reden waarom ofzo. In de officers zitten echter wel 2 gasten waarvan ik weet dat ze niet echt iets toevoegen, maar wel maatjes van de GM zijn, in de kliek horen.

Al met al dus nogal teleurgesteld in mijn guild.

Guild is afgelopen zomer van Draenor naar Outland getransferred. Draenor is een top pve progress server waar ik grotendeels vanaf pre-patch WOTLK heb gezeten. En Outland is een server waar de focus echt op PVP ligt. 95K level 100's waarvan minder dan 9000 iets in tier 17 hebben gedaan. Outland als server stond me eigenlijk al tegen sinds het moment dat we er heen gingen. Het was de guild die me er hield.

Nou ben ik vooral een type dat zoekt naar een family type guild. Grote guild met veel members, s'avonds toch wel een man of 30-40 online, maar vooral belangrijk een actieve voicechat server. 1 van de dingen dat me zolang bij mijn huidige guild hield was omdat er elke avond wel een man of 10 op teamspeak zat buitenom raids. Dat sociale aspect vind ik erg belangrijk. Dat maakt bonding.

Nu een spreadsheet gemaakt van servers die in aanmerking komen. Die shortlist was 5 servers. Op basis van hoeveelheid level 100's, raidende level 100's, aantal mythic guilds en progression, hou ik 3 servers over. Kazzak, Twisting Nether en Silvermoon. Silvermoon ken ik wel, maar Kazzak en Twisting Nether weet ik weinig vanaf. Ik las dat Twisting Nether nogal last heeft van een sterke turkse aanwezigheid. Heeft iemand ervaring met beide servers en kent iemand een guild op deze servers die ik beschreef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik die legendary ring eingelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:49:
hoe krijg ik die legendary ring eingelijk ?
Legendary questline volgen. Die begint in je garrison. Is een uitroepteken dat iets meer de kleur van oranje dan geel is.

@ Kaap; dat is vervelend om te lezen man. Maar eigenlijk komt het uiteindelijk altijd op hetzelfde neer in guilds. Kliekjes... en daar is niet tot nauwelijks tussen te komen. En naast kliekjes is er ook altijd sprake van egoïsme.... Bij mij in de guild zijn ook twee zeer belangrijke spelers weg gegaan... En ben ik op dit moment aan het overwegen over te stappen naar een anderen guild. Waar ik geen loneranger ben.

[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 16-01-2016 13:58 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik ga denk ik met Legion ook naar een andere server transferen.
Ik heb lang op Draenor gespeeld en daar waar veel goede raiding guilds.
Ik denk daar naartoe terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar eens proberen te focussen op m'n druid. Deze is nu 91 en wil hem paar leveltjes bij geven. Ik ga het gewoon middels questen doen, en niet middels de power boost methode (lees: 300% exp potions nemen, dit na zo veel mogelijk bonus objectives te clearen op 1 mob na en ze vervolgens te completen met pot)

Maar eerst: Tanaan met m'n alts.. ugh.. en random heroics.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47
RustStorm schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:09:
Vandaag maar eens proberen te focussen op m'n druid. Deze is nu 91 en wil hem paar leveltjes bij geven. Ik ga het gewoon middels questen doen, en niet middels de power boost methode (lees: 300% exp potions nemen, dit na zo veel mogelijk bonus objectives te clearen op 1 mob na en ze vervolgens te completen met pot)

Maar eerst: Tanaan met m'n alts.. ugh.. en random heroics.
Dat wordt nog een drukke dag dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knielen schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:28:
[...]

Dat wordt nog een drukke dag dan ;)
Haha, pfew! en dat op een zondag!

Naa, gelukkig de Tanaan dreadfulness achter de rug. Nu alleen nog paar randoms runnen en dan is het wel good to go op m'n druid. :) 6/6 wapen en trinket moeten er wel klein beetje voor zorgen dat het levelen enigszins wat rapper gaat zonder te veel problemen. :)

Vooralsnog is de druid toch nog niet aan bod gekomen... Moest van mezelf even naar buiten met dit heerlijke weer ^_^ Rest is wel done. ;D Dus wellicht vanavond maar poging doen ^_^

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 17-01-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen die ik kan/mag toevoegen in me friendslist :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:22:
zijn er nog mensen die ik kan/mag toevoegen in me friendslist :) ?
Tuurlijk, altijd in voor een dungeon of bg ofzo.
Valdourian#2388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boah weer een dagje overleven in de kou.. Hopeb dat de dag gauw om is.. En dan weer wow doen
Denk dat ik wat daileys oversla vandaag heb vaker het idee dat ik te veel moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:32:
Boah weer een dagje overleven in de kou.. Hopeb dat de dag gauw om is.. En dan weer wow doen
Denk dat ik wat daileys oversla vandaag heb vaker het idee dat ik te veel moet doen..
Als je het idee hebt dat je dingen - moet - doen, dan moet je inderdaad even gast terug nemen. Moeten bestaat niet in dit spel, althans, in mijn ogen niet. Games speel je nog altijd om het leuk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:28
Afgelopen weekend mijn gnome shadow priest voorzien van wat upgrades en een paar dingen voor transmog getracht te halen (RNG is nog steeds mijn grootste vijand). Kijk ik vanochtend even op de Armory om te kijken wat ik nog moet upgraden zie ik dat mijn Glyphs vakjes akelig leeg zijn.....oeps :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:19:
Afgelopen weekend mijn gnome shadow priest voorzien van wat upgrades en een paar dingen voor transmog getracht te halen (RNG is nog steeds mijn grootste vijand). Kijk ik vanochtend even op de Armory om te kijken wat ik nog moet upgraden zie ik dat mijn Glyphs vakjes akelig leeg zijn.....oeps :P.
Haha, dat overkomt de beste mensen! 8)

Vandaag maar eens een poging wagen (wederom................) m'n druid te levelen. Dit weekend dus niet gelukt ivm nevenactiviteiten. Haha.

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 18-01-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:35:
[...]

Haha, dat overkomt de beste mensen! 8)

Vandaag maar eens een poging wagen (wederom................) m'n druid te levelen. Dit weekend dus niet gelukt ivm nevenactiviteiten. Haha.
Als je een boost moet hebben om deze sneller op 60 te krijgen geef maar een seintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Kaap schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:57:
Nu een spreadsheet gemaakt van servers die in aanmerking komen. Die shortlist was 5 servers. Op basis van hoeveelheid level 100's, raidende level 100's, aantal mythic guilds en progression, hou ik 3 servers over. Kazzak, Twisting Nether en Silvermoon. Silvermoon ken ik wel, maar Kazzak en Twisting Nether weet ik weinig vanaf. Ik las dat Twisting Nether nogal last heeft van een sterke turkse aanwezigheid. Heeft iemand ervaring met beide servers en kent iemand een guild op deze servers die ik beschreef?
Ik speel al vanaf het begin op Kazzak. Vanaf het begin is het een server geweest die PvE geörienteerd met veel goede guilds in het verleden (Forte, Last Resort, Envy, Pwnanza om de echte topguilds te noemen). Wel is het zo dat net als veel andere servers de ratio duidelijk naar 1 factie ligt, horde in dit geval. Kwa nationaliteiten zit het volgens mij goed. Het is niet zo dat er bijvoorbeeld voornamelijk Russen of Turken zitten. Bij de expansion launch kan/zal het wel voorkomen dat er queues zijn gezien het 1 van de meeste drukke servers is, maar dat is volgens mij wel het geval bij je gehele shortlist.

Zelf zit ik in Coalescence, een 2d/w raiding guild die ook al vanaf het begin van Kazzak bestaat (en voorheen Daggerspine voor we een free realm transfer kregen). Weet niet wat je precies zoekt maar er is in ieder geval genoeg diversiteit in raiding guilds (wat betreft aantal dagen dat ze raiden en welke dagen) dat er wel iets van je gading tussen moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:21:
[...]

Als je een boost moet hebben om deze sneller op 60 te krijgen geef maar een seintje ;)
Hehe, thanks voor het aanbod man! :) Echter, druid is nu 91 (yay!). :) Dus het moet wel goed komen binnen een paar dagen, als ik er eenmaal eens even goed voor ga zitten. :) Maar ben vaak druk met andere dingen (vooral ook met iemand anders ingame). Dus daardoor loopt het een beetje spaak. :|

Weet iemand trouwens hoe het "kopen"/"verkopen" van lockouts werkt? Blijven de lockouts gewoon bestaan zolang de originele "creator" van de raid de boss niet doodt?

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 18-01-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:49:
Weet iemand trouwens hoe het "kopen"/"verkopen" van lockouts werkt? Blijven de lockouts gewoon bestaan zolang de originele "creator" van de raid de boss niet doodt?
Precies. De creator zal de instance gewoon niet ingaan. Heb op een 2e account bijvoorbeeld saves voor Elegon en Horridon die ik zelf gebruik :) Mocht je het helemaal safe willen doen kan je ook nog nadat de ander de instance binnen is gegaan, hem/haar leader maken en zelf de party uitgaan. Alleen bij ID-gebonden saves zal dit niet werken, zoals op mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Precies. De creator zal de instance gewoon niet ingaan. Heb op een 2e account bijvoorbeeld saves voor Elegon en Horridon die ik zelf gebruik :) Mocht je het helemaal safe willen doen kan je ook nog nadat de ander de instance binnen is gegaan, hem/haar leader maken en zelf de party uitgaan. Alleen bij ID-gebonden saves zal dit niet werken, zoals op mythic.
Dat is nice. Ik wil wel eens proberen om met m'n warlock alle saves te creëren, ICC, FL, MSV, Ulduar wellicht en dan m'n maatje ingame de saves iedere week over te laten nemen met characters, zodat we ze samen gewoon kunnen runnen iedere week zonder altijd weer die andere bosses en trash te hoeven doen. Zou echt ideaal zijn. Zeker als ook Horridon zal lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:38:
Dat is nice. Ik wil wel eens proberen om met m'n warlock alle saves te creëren, ICC, FL, MSV, Ulduar wellicht en dan m'n maatje ingame de saves iedere week over te laten nemen met characters, zodat we ze samen gewoon kunnen runnen iedere week zonder altijd weer die andere bosses en trash te hoeven doen. Zou echt ideaal zijn. Zeker als ook Horridon zal lukken...
Ja, scheelt enorm.

Horridon op 10-man kan met redelijk wat classes al gesolo'd worden. Tot nu toe heb ik dit gedaan op mijn warrior (fury/743ilvl, gewoon bruteforcen), blood DK, BM hunter, BW monk (alle 3 rond de 690-700ilvl). Bij de classes die iets minder dps doen zal je ook gewoon de adds wat meer moeten killen en de mindcontrol doen de hele tijd. En dan heb je ook wat meer self-healing nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:26:
[...]

Ik speel al vanaf het begin op Kazzak. Vanaf het begin is het een server geweest die PvE geörienteerd met veel goede guilds in het verleden (Forte, Last Resort, Envy, Pwnanza om de echte topguilds te noemen). Wel is het zo dat net als veel andere servers de ratio duidelijk naar 1 factie ligt, horde in dit geval. Kwa nationaliteiten zit het volgens mij goed. Het is niet zo dat er bijvoorbeeld voornamelijk Russen of Turken zitten. Bij de expansion launch kan/zal het wel voorkomen dat er queues zijn gezien het 1 van de meeste drukke servers is, maar dat is volgens mij wel het geval bij je gehele shortlist.
Klopt, ik speel bijna exclusief op high/full pop servers. In ieder geval fijn om te horen dat het kwa nationaliteiten goed zit.
Noiz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:26:
[...]
Zelf zit ik in Coalescence, een 2d/w raiding guild die ook al vanaf het begin van Kazzak bestaat (en voorheen Daggerspine voor we een free realm transfer kregen). Weet niet wat je precies zoekt maar er is in ieder geval genoeg diversiteit in raiding guilds (wat betreft aantal dagen dat ze raiden en welke dagen) dat er wel iets van je gading tussen moet staan.
Grappig, volgens mij herken ik die guildnaam wel. Ik heb zelf op Daggerspine gespeeld vlak voordat ze die free migration kregen. Bladefist en Daggerspine zouden toen allebei free migration naar Outland krijgen, maar omdat zowat heel Bladefist migreerde naar Outland blokkeerde Blizzard de free transfer van Daggerspine en dat werd toen Kazzak i.p.v. Outland.

Reden dat ik toen niet naar Kazzak ben gegaan is omdat vrienden van mij op Bladefist zaten en naar Outland gingen. Einde TBC ben ik naar Draenor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:25:
Grappig, volgens mij herken ik die guildnaam wel. Ik heb zelf op Daggerspine gespeeld vlak voordat ze die free migration kregen. Bladefist en Daggerspine zouden toen allebei free migration naar Outland krijgen, maar omdat zowat heel Bladefist migreerde naar Outland blokkeerde Blizzard de free transfer van Daggerspine en dat werd toen Kazzak i.p.v. Outland.

Reden dat ik toen niet naar Kazzak ben gegaan is omdat vrienden van mij op Bladefist zaten en naar Outland gingen. Einde TBC ben ik naar Draenor gegaan.
Jup, good old Daggerspine :P Zat zelf in Apex gedurende die tijd en vlak voor die migration ben ik naar Divine Vengeance gegaan. Zo ongeveer iedere goede guild ging toen naar Kazzak dus die keuze was snel gemaakt en sindsdien ook altijd daar gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 21:58
Zo, na een paar jaar (2012) afwezigheid, nu toch de handschoen nog maar eens opgepakt.. Nu dus alleen nog een kwestie van levelen tot 100. Zijn er mensen die op Shattered Halls spelen? Zoek een casual guild, ik zal af en toe wel een raidje doen, maar voornamelijk PvP'en.

Btw, wel even wennen die 'nieuwe' talents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Is warlock nog een fijne class om te spelen? Ranged dps is wel leuk maar mage doet me dan weer zeer weinig...Wil misschien legion pre-order kopen maar zit een beetje met de lvl 100 boost...

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:48:
Is warlock nog een fijne class om te spelen? Ranged dps is wel leuk maar mage doet me dan weer zeer weinig...Wil misschien legion pre-order kopen maar zit een beetje met de lvl 100 boost...
Je hoeft die boost niet meteen te gebruiken. Dus die pre-order kan je wat dat betreft gewoon doen.

Wat betreft de warlock. Het is, zoals altijd, altijd persoonlijk. Sommige mensen zullen zweren bij een warlock en anderen (waaronder ik) hebben er gewoon bijzonder weinig mee. Dus wat dat betreft is het vrij lastig daar objectieve informatie over te krijgen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
RustStorm schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Je hoeft die boost niet meteen te gebruiken. Dus die pre-order kan je wat dat betreft gewoon doen.

Wat betreft de warlock. Het is, zoals altijd, altijd persoonlijk. Sommige mensen zullen zweren bij een warlock en anderen (waaronder ik) hebben er gewoon bijzonder weinig mee. Dus wat dat betreft is het vrij lastig daar objectieve informatie over te krijgen. :S
Hmm, blijft natuurlijk ook erg lastig iets voorkeur geven als er zoveel verschillende mogelijkheden zijn.

Nog tips met een warrior build? Welke is b.v. erg fijn voor raids

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
weszz schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Hmm, blijft natuurlijk ook erg lastig iets voorkeur geven als er zoveel verschillende mogelijkheden zijn.

Nog tips met een warrior build? Welke is b.v. erg fijn voor raids
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Fury. Fury vind ik gewoon heel erg fijn spelen. Heb het altijd met twee 2-handers gedaan. Begin van deze expansion geswitched naar twee 1-handers. Voelde leuk in het begin, maar toch minder harde spikedamage. Dus nu weer keurig twee huge weapons in m'n klauwtjes. :) Ik vind het echt leuk om te spelen, en volgens mij wordt het in Legion nog vele malen leuker. (daar heb ik me alleen nog lang niet in verdiept). Andere mensen vinden Arms weer heel leuk, maar dan vooral voor PvP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
Nog tips voor rogue builds? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euhmmm.. Hangt er van af wat je precies wilt. :)

Assassination Rogue DPS
Combat Rogue DPS
Subtlety Rogue DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekovk
Thanks, zal er straks eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Een tijdje geleden een hoop posters hier die die character planner rarest mounts van zichzelf posten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de favoriete mounts van de mensen zijn hier? Die van mij:
1>Ashas of Al'ar
2>Sapphire panter
3>Tan riding camel (lekker clumsy met een dikke boomkin er bovenop 8) ). Die kip vind ik ook wel erg gaaf maar die is vaak zo prijzig (als je 'm al kan kopen) dat ik 'm waarschijnlijk nooit ga krijgen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
temp00 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:49:
Een tijdje geleden een hoop posters hier die die character planner rarest mounts van zichzelf posten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de favoriete mounts van de mensen zijn hier? Die van mij:
1>Ashas of Al'ar
2>Sapphire panter
3>Tan riding camel (lekker clumsy met een dikke boomkin er bovenop 8) ). Die kip vind ik ook wel erg gaaf maar die is vaak zo prijzig (als je 'm al kan kopen) dat ik 'm waarschijnlijk nooit ga krijgen.
1. Big Love Rocket
2. Time-Lost Proto Drake
3. Grove Warden

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Big Love Rocket! Ook een leuke. Volgende maand weer proberen te scoren :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:43
Weet iemand of het pvpe nog steeds zo slecht is als in het begin van WoD. Ik overweeg om weer te gaan spelen maar ik wil eerst zekerheid hebben of het is veranderd. Met slecht bedoel ik dat ik uren kon wachten in de Q en uiteindelijk 10 minuten spelen tegen een groep russen die je helemaal afmaakte. En het winnen > lol idee, weet niet of dit te begrijpen is voor jullie. Bijv AV = in grote groepen naar de torens, wie het 1e in vijandelijke basis is wint 9 vd 10x doordat de boss 10 sec na vernietigen van de torens dood is.
Weet niet of het veranderen van server enige positieve werking heeft qua pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je PVP blijft spelen in een pug achtige situatie zal PVP altijd ruk blijven. Join een goed RBG team of Arena team als je goede kans wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:44:
Big Love Rocket! Ook een leuke. Volgende maand weer proberen te scoren :P
Hehe, ik wens je alle geluk toe. ;) Het is en blijft vooralsnog de rareste mount ingame afaik. :) (buiten TCG mounts om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks ;) Ik hoop dat het dit jaar raak is. Jij hebt hem al zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:26:
Thanks ;) Ik hoop dat het dit jaar raak is. Jij hebt hem al zo te zien?
Ja. Aantal jaren terug mocht ik mezelf gelukkig prijzen. Ik heb alle event mounts inmiddels. Dus daar ben ik wel blij mee. :) ben benieuwd of er dit jaar nieuwe dingen komen bij love is in the air event (pets, toys). Denk het echt niet.

Gisteren overigens m'n druid naar 94 kunnen tillen. Yay me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Big love rocket, hoop dat t dit jaar lukt xD maar zal wel weer niet :p Of de toy die ook uit de dungeon dropt..

Mijn top 3 rarest mounts volgens de character planner:

1) Crimson water strider
2) Champions treadblade
3) Breezestrider stallion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Kaap schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:25:
Zolang je PVP blijft spelen in een pug achtige situatie zal PVP altijd ruk blijven. Join een goed RBG team of Arena team als je goede kans wilt maken.
daar heb je wel gelijk in.

Ik ben aan het denken om op een nieuwe realm te starten als horde, is Talnivarr een goede optie denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm beetje jammer dat de raids ook 1x per week een reset krijgen achja vanavond maar wat daileys doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin12 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Ik ben aan het denken om op een nieuwe realm te starten als horde, is Talnivarr een goede optie denk je?
Ik blijf persoonlijk ver weg van nieuwe, recommended en low/medium pop realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin12 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Heb je hier al eens een kijkje genomen als het gaat om PvP, guilds en servers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Kaap schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:49:
[...]

Ik blijf persoonlijk ver weg van nieuwe, recommended en low/medium pop realms.
dacht ik zelf ook, bedankt :)

@Ruststorm, nee daar had ik niet naar gekeken. Eigenlijk nooit zelfs, zal dat toch maar eens moeten doen. Bedankt! :)

[ Voor 20% gewijzigd door kevin12 op 19-01-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
temp00 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:49:
1>Ashas of Al'ar
2>Sapphire panter
op mijn boomies:
De geit van de Tillers (gewoon grappig omdat je die geit dan bijna niet ziet - kost 300g ofzo na wat rep),
daarnaast yak/repair mount en flight form.

de rest is een mengeling van class/prof./racial specifieke mounts .
Afh. van de toon dus: dk mounts, warlock mount, of bv Kor'kron war wolf op mijn panda's)
met flyingmounts: Ashes of Al'ar of de Pandaren Phoenixen
Mekgineer's Chopper en Sandstone drake staan beschikbaar als ik mezelf (2nd account) of anderen taxi moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin12 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:27:
[...]

dacht ik zelf ook, bedankt :)

@Ruststorm, nee daar had ik niet naar gekeken. Eigenlijk nooit zelfs, zal dat toch maar eens moeten doen. Bedankt! :)
Geen dank! Hoop dat je er je guild en server kunt vinden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
RustStorm schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:38:
[...]

Geen dank! Hoop dat je er je guild en server kunt vinden. d:)b
Hoop ik ook, eerst even de tentamenweek afmaken. Daarna ga ik zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo een paar daileys gedaan vanavond + een paar hc dungeon"s met wat guildies altijd leuk:) .. Nu wachten op de reset zodat ik morgen ashes en onxyian kan farmen hopend op de mount"s ... en dan op me gemak door een paar raids gaan zodat ik dienstones krijg zodat ik verder kan gaan voor de legendary ring ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik gestopt te zijn.. nee dus. Wil wat meer terug naar mijn relax dagen, daar hoort raiden dus bij. Dus maar paar applications de deur uit gedaan. 3 gesprekken gehad, en 1 gekozen.

Maar ja, nu dus het gearen. 663 elemental/resto shaman is natuurlijk kansloos in de huidige tijd van de expansion.

Iemand tips? Behalve the usual:

Tanaan
AH
Legendary Ring

Uiteraard LFR doen als healer, snellere quieues, en nog wel de gear krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
RNG, gotta love it.. or not.. Gisteren avond bij 3e try Onyxia mount geloot, jeej, goede compensatie tegenover de 100+ tries voor Huolon die ik nogsteeds niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:10:
RNG, gotta love it.. or not.. Gisteren avond bij 3e try Onyxia mount geloot, jeej, goede compensatie tegenover de 100+ tries voor Huolon die ik nogsteeds niet heb.
Proficat ! Ik ga vanavond weer. Een run proberen evenals ashes ...
Hoop dat de mounts droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:15:
[...]

Proficat ! Ik ga vanavond weer. Een run proberen evenals ashes ...
Hoop dat de mounts droppen
Danke en Succes :). Onyxia is iig wel zo gepiept, erin eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:22:
[...]

Danke en Succes :). Onyxia is iig wel zo gepiept, erin eruit
Dat klopt mer hij moet droppen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:31

Prx

corset schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:10:
Dacht ik gestopt te zijn.. nee dus. Wil wat meer terug naar mijn relax dagen, daar hoort raiden dus bij. Dus maar paar applications de deur uit gedaan. 3 gesprekken gehad, en 1 gekozen.

Maar ja, nu dus het gearen. 663 elemental/resto shaman is natuurlijk kansloos in de huidige tijd van de expansion.

Tanaan
AH
Legendary Ring

Tenzij je LFR gaat doen voor de tomes die je nodig hebt voor je Legendary Ring zou ik LFR eigenlijk links laten liggen. Het itemlevel wat er dropt is echt te laag om daarmee direct een Heroic HFC in te kunnen duiken. Het beste wat je kunt doen is Tanaan voor Baleful en die empoweren naar 695, daarna deze upgraden met valor naar 705. Als je dan de legendary hebt en dat itemlevel dan kun je Heroic HFC in.

Mijn advies daarnaast zou zijn om veel Mythic Dungeons te doen. Niet alleen geven ze een klap valor (300 per stuk), maar tevens dropt er gear die kans heeft om warforged te zijn. In plaats van 685 kan deze dus tot 725 oplopen qua itemlevel. Ik loop zelf ook met wrists die 715 (m wf) + 10 (valor) = 725 zijn. En ik raid gewoon Mythic HFC met die dingen, want ze zijn beter dan alles wat op Heroic HFC dropt voor mijn Enh Shaman.

Op die manier kun je 'snel' je itemlevel opkrikken om raid viable te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
corset schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:10:

Tanaan
AH
Legendary Ring

Duik voor de gein ook eens even ashran in. De PVP gear is vrij goed, zelfs de blauwe (set) items. Zelf loop ik ook rond met de pvp set (lvl 700) want dat doet meer dps dan de 695 baleful non-set items

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks allebei voor de tips! Vanavond bezig ermee, kost wat meer tijd dan ik dacht.

LFR voor de legendary is omdat ik dat ding asap wil :p elke zaterdag hebben we gearing runs, waar ik zeker aan mee wil doen. Maar ik kan daar niet half assed aankomen en niks hebben gedaan :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 17:41
Hm... heb de draad ook weer is opgepakt! Net even m'n account bekeken, heb nu 100 druid, de rest allemaal rond de 90 (mage, hunter, paladin, warrior, rogue) 80 (priest, warlock, shaman). ZIt nu alleen te twijfelen waar ik voor ga... even met m'n druid gespeeld, maar kan me niet helemaal bekoren.

Benieuwd waar jullie voor gaan, ook met Legion aan de horizon!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wil ook weer gaan beginnen! Echter heb ik 2x lvl 100 op Silvermoon-Ally met rond de 80k gold. Maar ik wil naar een realm waar een paar maten van me horde spelen. Is er een mogelijkheid dat ik mijn gold op het andere account kan krijgen?

Of is dit simpelweg niet mogelijk en moet ik weer bij 0 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:19:
Mensen ik wil ook weer gaan beginnen! Echter heb ik 2x lvl 100 op Silvermoon-Ally met rond de 80k gold. Maar ik wil naar een realm waar een paar maten van me horde spelen. Is er een mogelijkheid dat ik mijn gold op het andere account kan krijgen?

Of is dit simpelweg niet mogelijk en moet ik weer bij 0 beginnen?
Niet mogelijk helaas :( En silvermoon Ally ftw! daar zit ik nu net in een gezellige guild :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ben er begonnen toen WoD uitkwam.

Maar zal dus helaas helemaal opnieuw moeten beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:22
Het kan wel, maar dat kost geld. Realm transfer en faction transfer en je kunt 50k gold meenemen per char dacht ik.

Om meer mee te nemen kun je eventueel een duur item van AH kopen en die verkopen op je nieuwe realm na een transfer.

Of gebruik de gold om game time te kopen bijv.

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 20-01-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:27:
Het kan wel, maar dat kost geld. Realm transfer en faction transfer en je kunt 50k gold meenemen per char dacht ik.

Om meer mee te nemen kun je eventueel een duur item van AH kopen en die verkopen op je nieuwe realm na een transfer.

Of gebruik de gold om game time te kopen bijv.
Oef kost serieus geld dan.. Dat laat ik maar mooi aan me voorbij gaan, moet allemaal wel leuk blijven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Na 10 jaar voor de eerste keer op de cancel knop gedrukt. Ik betaal wel via tokens. :)

Zit nu een beetje in winterslaapmodus. Legion mag wat bij betreft snel komen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unigo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:02:
Hm... heb de draad ook weer is opgepakt! Net even m'n account bekeken, heb nu 100 druid, de rest allemaal rond de 90 (mage, hunter, paladin, warrior, rogue) 80 (priest, warlock, shaman). ZIt nu alleen te twijfelen waar ik voor ga... even met m'n druid gespeeld, maar kan me niet helemaal bekoren.

Benieuwd waar jullie voor gaan, ook met Legion aan de horizon!
Ik zal sowieso voor m'n warrior gaan. Dat is de character waar ik de meeste tijd in gestoken heb en welke ik nog steeds het leukste vind om te spelen. Naast de warrior kan ik het ook goed vinden met m'n death knight, hunter en shaman.

Leuk om te zien dat er toch weer mensen komen kijken in WoW. :) Ik vermaak me nog wel.

Nog eventjes en m'n druid is level 100. <3

Oh en wat betreft gearen: je kan ook altijd 3 crafted items op je character plakken, die geupgrade zijn naar 6/6 en dan nog valor upgraded ook. :) toch weer 3 items van ilvl 715 :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 20-01-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
Ik ben een beetje bang aan het worden voor legion, met name aangezien ik Brewmaster Monk main. speel Wow pas sinds MoP, en van MoP naar draenor waren er nauwelijks wijzigigen, nu heel brewmaster op de schop gaat ben ik bang dat het me enorm gaat vervelen. (al kunnen we er nu niet al te veel over zeggen denk ik... maar toch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woehoeeeeeeeee heb ashes of a lar :D! 20 runs eindelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:39:
Ik ben een beetje bang aan het worden voor legion, met name aangezien ik Brewmaster Monk main. speel Wow pas sinds MoP, en van MoP naar draenor waren er nauwelijks wijzigigen, nu heel brewmaster op de schop gaat ben ik bang dat het me enorm gaat vervelen. (al kunnen we er nu niet al te veel over zeggen denk ik... maar toch.)
Het enige dat ik kan zeggen is dat er in de loop der jaren zeer veel wijzigingen zijn toegepast in het spel. Meestal zorgde alles voor gezeur en gezeik op de officiële WoW forums omdat mensen het er niet mee eens waren. Uiteindelijk valt het in de meeste gevallen allemaal wel mee. Het zal even wennen zijn, maar ik vermoed dat als je het nu leuk vindt spelen, je dit ook in Legion nog wel leuk gaat vinden. En als het je toch erg tegenvalt, heb je altijd nog de boost naar level 100 mocht je Legion peorderen. :) Kan je altijd nog een andere class kiezen, waarvan je denkt (op basis van de teksten die je er nu over leest) wel leuk zal zijn om te spelen en niet te snel saai zal zijn. :)

@pepsii: yay! grats! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ashes dus dat maakt me avond weer goed pff duurde lang mer heb ik ook wat
tevens vanavond iets minder actief op wow & forum zoals de komende weken
ivm leren voor motor theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Grtz met Ashes! Altijd fijn lijkt me.

Ik heb gister met dank aan Jeroennie777 mn Grove Warden binnen. Ging lekker vlotjes

Komende tijd dan toch maar eens die legendary ring af gaan maken; nog 5 tomes te gaan.

En gister nog iemand blij gemaakt met wat gold; heeft een tijd niet kunnen spelen en moet elke maand gold sparen voor een token omdat ie t momenteel ff niet zo breed heeft. Dus ach, ff 50k naar m gestuurd.. heb zelf toch genoeg gold en ben te lui om over te stappen van sub naar tokens kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine class change;

http://eu.battle.net/wow/.../silvermoon/Coutil/simple

Was nog geen 10 minuten gedinged, had net Proving Grounds silver, mocht mee Heroic HFC in als boost. Zie de results. 22 man, 5 trials.

Natuurlijk ben ik geboost, nee dat hoef je niet te bevestigen. Was wel raar, totaal 0 Balance ervaring, dus moest nog veel on the go leren. Ook is op 640 je HP niet goed genoeg voor veel raidwide AOE damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Balance.. wen er niet teveel aan ;) In Legion gaat de gameplay hiervan flink op de schop.. en wat ik er tot dusver van heb gezien wordt het er zoveel beter van :)

Maar have fun met druid spelen (t blijft toch mijn favoriete class en ik denk dat ik er in Legion ook weer een hoop lol mee ga hebben. Zeker met alle druid lore dingen in Valshara straks :)

Wat dat betreft vond ik de quest voor de Grove warden wel cool.. stukje extra lore erbij alvast.. Ik hou van die kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:03:
Balance.. wen er niet teveel aan ;) In Legion gaat de gameplay hiervan flink op de schop.. en wat ik er tot dusver van heb gezien wordt het er zoveel beter van :)

Maar have fun met druid spelen (t blijft toch mijn favoriete class en ik denk dat ik er in Legion ook weer een hoop lol mee ga hebben. Zeker met alle druid lore dingen in Valshara straks :)

Wat dat betreft vond ik de quest voor de Grove warden wel cool.. stukje extra lore erbij alvast.. Ik hou van die kleine dingen.
Helaas grove warden niet gekregen, mijn dps was gewoon simpelweg te laag om het mogelijk te maken. Volgende keer beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren met de shadow priest alle wings van HFC LFR in geweest en ik wist dat RNG en ik niet de beste vrienden waren maar nu begint het toch te lijken alsof we in totale oorlog met elkaar zijn. Alle wings en 1 keer een drop.....I'll get you next time RNG....next time!

Balance is heerlijk om te spelen maar ben wel blij dat deze flink aangepakt gaat worden. Je blijft teveel kijken naar je balk voor solar/lunar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33
icemotion schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:03:

Heb zelf de hele expansion balance gespeeld, vind het leuk om te spelen maar vind het ook totaal niet erg dat de gameplay op de schop gaat, dit is voor 1 expansion prima zo. Hopenlijk kan ik in de beta de nieuwe balance alvast uitproberen en anders ga ik of voor kitty (met OS resto) of toch voor een hele andere class.. Nog even kijken maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik had aan het begin van de expansion geen flauw idee wat te doen met mijn char boost; dus heb toen gewoon een tweede druid gemaakt en voor Balance gegaan omdat mijn main (ook een druid dus) al Guardian / Feral was.

Maar ik heb nog steeds moeite met die Balance rotation zoals ie nu is; gewoon omdat ik constant de verkeerde spells liep te casten omdat mn balkje alweer verder was dan ik dacht.

Dus ik heb m uiteindelijk gewoon dual spec met Resto erbij gedaan en voornamelijk als healer gespeeld met druid no 2. (waarvan ik ook eens de legendary ring moet afmaken.. die zit op 12 tomes xD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:02:

Maar ik heb nog steeds moeite met die Balance rotation zoals ie nu is; gewoon omdat ik constant de verkeerde spells liep te casten omdat mn balkje alweer verder was dan ik dacht.
Dat klinkt zeer bekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:31

Prx

corset schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:57:
Kleine class change;

http://eu.battle.net/wow/.../silvermoon/Coutil/simple

Was nog geen 10 minuten gedinged, had net Proving Grounds silver, mocht mee Heroic HFC in als boost. Zie de results. 22 man, 5 trials.
Gedinged? Al je 640 gear wijst erop dat je jouw Legion Boost hebt gebruikt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Prx schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Zelfde ding die ik had op mijn druid :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
De Glyph of Untamed Stars is wel een gevaarlijke trouwens. Onze groep had een aantal mobs in leven gelaten in die kamer van Tyrant Velhari. Dus het gevecht begint ik pop mijn starfall en hallo extra mobs die even mee komen doen ;)
Ook als je dailies doet in Tanaan krijg je veel nieuwe vriendjes die even komen buurten als je dan starfall gebruikt.

Ik heb de glyph dus maar snel vervangen.

[ Voor 26% gewijzigd door Carthrax op 21-01-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Ding/boost, je dinged alsnog 100 :+ Hoe is irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren dan toch maar m'n druid naar level 100 geknald. Wat is het een genot om te levelen met drie crafted equipment, waarvan twee naar 6/6 geupgrade zijn (waaronder wapen). Dan is het een genot om te levelen. Zonde dat het voor nu m'n laatste is deze expansion. Was namelijk m'n laatste class die ik nog moest maxen. :)

Nu maar eens vlug Tanaan in om wat baleful spul op de kop te tikken. Kijken of RNG-Gods me een beetje gunstig gezind zijn... ^_^ helaas, vandaag even niet... ^_^

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 21-01-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:19:
De Glyph of Untamed Stars is wel een gevaarlijke trouwens. Onze groep had een aantal mobs in leven gelaten in die kamer van Tyrant Velhari. Dus het gevecht begint ik pop mijn starfall en hallo extra mobs die even mee komen doen ;)
Ook als je dailies doet in Tanaan krijg je veel nieuwe vriendjes die even komen buurten als je dan starfall gebruikt.

Yup, in zulke situaties is ie echt heel lijp; voor oudere content is ie ideaal.. vooral Firelands waarbij je hele ladingen trash moet doodmaken om Shannox te voorschijn te toveren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 28 van die stones voor de legendary ring qeust ..vanavond even gauw alle 3 de raids doorlopen ivm tijd gebrek.. En heb een garn nightwolf van de wolf boss in frostfire ridge ( schrijf t verkeerd volgens ) gefarmt en was de gelukkige eruit total mounts nu op 80stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Grtz! Nu op naar de volgende 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@pepsii grats met Ashes! Dikke mount d:)b
@RustStorm en grats met alles @lvl100!
Ik had zelf in MoP alles 90 maar moet er nu nog 4 doen. Vorig weekend heeft m'n rogue een boost gekregen van m'n arena buddy vanaf lvl93 naar 100. Met heirlooms, garrison xp potion, elixer of the rapid mind en een beetje slim plannen/inleveren van de area quests was het in een paar uurtjes gebeurd...en dat zonder vliegen :P. Nu moet ik er wel bij zeggen dat m'n arena buddy echt geniaal is in levelen. Naast dat het gewoon veel gezelliger is om samen te levelen weet die gast elke lokatie, mobs, quest givers en optimale routes uit z'n hoofd te vinden en dat is verdomd handig elke keer. We hebben al vaker geleveld en dan heb je gewoon je personal quest helper addon op skype :P.

Misschien deze maand nog de laatste paar levelen zodat ik meer kans heb op de Big Love Rocket volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha thanks Temp00. Zal eerlijk zijn: verveel me ineens meer ingame. Heb geen "doel" meer in m'n achterhoofd. Dat istoch erg he! Hahaha. Oh well, even bedenken wat te doen en dan komt het wel weer. :)

Zijn altijd nog andere servers waar geleveld kan worden, mocht ik echt niet goed bij m'n hoofd zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Carthrax schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:19:

Vooral icm de class trinket is het gevaarlijk. Ik unglyph en reglyph hem meestal als het even niet uitkomt maar vooral de trash rond kromrok j(of hoe die ook heet) is gevaarlijk vraag maar aan de tweakers guild ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:15
Vorige week de Ragnaros firehawk mount gedropt. Dat is dan ook een instance die ik niet meer hoef te doen tenzij ik de achievements ooit nog eens wil doen.
Argent tournament nu ook klaar mee nu ik de laatste mount daar heb weten te scoren.

ICC is nog een beetje koppig met invincible, wil maar niet droppen, maar goed, dat komt ook wel tzt.

Heb ook een Shaman maar geboost naar lvl 100 met de Legion boost. Vroegr altijd een beetje elemental gespeeld maar heel lang geen shaman meer gespeeld. Enchancement gepakt en dat is toch wel ff wennen :P
Magoed, elke week kazzak nog doen op wat characters, ook al is de gear niet BiS ofzo, ik ben toch een casual dus dat maakt me al wat minder uit :)

Benieuwd naar Legion in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Bartske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:02:
[...]

Vooral icm de class trinket is het gevaarlijk. Ik unglyph en reglyph hem meestal als het even niet uitkomt maar vooral de trash rond kromrok j(of hoe die ook heet) is gevaarlijk vraag maar aan de tweakers guild ^^
We need moar starfall. Het werkte altijd goed om meer te pullen heerlijk.
Sneue zaak dat we de starfall zoals we hem nu kennen gaat verdwijnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
And then... there was... Invincible Reins... oOo

Echter... doe volgens mij iets verkeerd met het locken van raids... :-/ LK staat in m'n lijst van de toon die ik gebruiken wil als extender als undefeaten... maar als ik de raid in ga, issi wel dood. (door vorige kill op andere toon bla bla bla)... snap het niet... Dus mocht iemand ervaring hebben en het iedere week goed doen met een maatje (of ander account), dan hoor ik het rgaag :)

[ Voor 89% gewijzigd door RustStorm op 22-01-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Zijn er mensen die op Defias Brotherhood realm spelen? Was op zoek naar een server voor pvp en denk dat ik de goede server nu heb gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
kevin12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:54:
Zijn er mensen die op Defias Brotherhood realm spelen? Was op zoek naar een server voor pvp en denk dat ik de goede server nu heb gevonden :)
Daar zit de tweakers guild op! Stuur even een whisper naar iemand en je kan een invite krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Bartske schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:58:
[...]

Daar zit de tweakers guild op! Stuur even een whisper naar iemand en je kan een invite krijgen
horde of ally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Radeon

Today is a good day to die

horde

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Nice ik speel nu ook horde, heb zolang ik niet zeker weet of ik wil spelen een starter editie popetje gemaakt. Zolang ik dat heb kan ik geen guild joine als het goed is, volgende week doe ik een subscription maar zolang ik nog geen characters heb op defias wil ik er eerst een paar tot lvl 20 lvle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
kevin12 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Nice ik speel nu ook horde, heb zolang ik niet zeker weet of ik wil spelen een starter editie popetje gemaakt. Zolang ik dat heb kan ik geen guild joine als het goed is, volgende week doe ik een subscription maar zolang ik nog geen characters heb op defias wil ik er eerst een paar tot lvl 20 lvle ;)
Prima! Je kan me altijd even als vriend toevoegen Bartske#1483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Bartske schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Prima! Je kan me altijd even als vriend toevoegen Bartske#1483
toe gevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo weer een stuk verder in de legendary qeust line :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
weet iemand of er nog een mogelijkheid bestaat om een week gratis te spelen. Ik weet dat als je een tijd geen subscription meer hebt betaald je een mail kon krijgen met 7 dagen gratis spelen. Kan er op internet niks meer over vinden dus ik denk dat het niet meer bestaat, zo wel zou het mooi mee genomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin12 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:09:
weet iemand of er nog een mogelijkheid bestaat om een week gratis te spelen. Ik weet dat als je een tijd geen subscription meer hebt betaald je een mail kon krijgen met 7 dagen gratis spelen. Kan er op internet niks meer over vinden dus ik denk dat het niet meer bestaat, zo wel zou het mooi mee genomen zijn.
tegenwoordig is het tot lvl 20 spelen derna betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:13:
[...]

tegenwoordig is het tot lvl 20 spelen derna betalen
ow dat is opzich ook wel mooi, daar profiteer ik momenteel al van :) skere student haha
Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.