Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met geld maak je geld, zo ook in WoW.

De grootste armoedzaaier die ik ken in WoW heeft gametime tokens verkocht voor start gold. Dat geïnvesteerd op het AH en nu zwemt hij in het gold. Waarvoor hij het gold nodig had? Om te goedkope concurrenten uit te kopen en te relisten voor een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Dit weekend ook eindelijk na 58 pogingen de mount te pakken gekregen.

Weet niet of het hier toegestaan is om over te praten maar dit weekend eens op een vanilla private server terecht gekomen. Wou nog eens terug in de tijd gaan. Moet zeggen dat ik mij best vermaakt heb met tauren warrior. Tot level 10 geraakt in 4u tijd maar wat is de game veranderd zeg.

Grootste verschil is toch wel de snelheid in levelen en de moeilijkheid. Effen 2-3 mobs pullen zit er niet in, de mobs gaan je gewoon kapot maken. Je moet echt 1a2 mobs per keer killen anders red je het niet. Ook na combat effen wat eten gaat je ook geen kwaad doen. Dit zorgt er wel voor dat je vaker samen met andere mensen gaat questen aangezien het zo een stuk makkelijker gaat. Dat mis ik toch een beetje in het huidige wow. Ook locaties van quests kan je niet zomaar terug vinden op je map maar vond het wel sterk dat ik toch een hoop dingen mij kon herinneren waar je de mobs moest zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:56:
Met geld maak je geld, zo ook in WoW.

De grootste armoudzaaier die ik ken in WoW heeft gametime tokens verkocht voor start gold. Dat geïnvesteerd op het AH en nu zwemt hij in het gold. Waarvoor hij het gold nodig had? Om te goedkope concurrenten uit te kopen en te relisten voor een hogere prijs.
Precies wat je zegt. Guildie heeft bijna 10M op z'n characters. Hij heeft alleen heerschappij op enchanting(-mats). Hij kan echt alles kopen wat los en vast zit en z'n concurrenten helemaal gek maken door als een debiel te undercutten zodat ze opgeven. Hij maakt per dag bijna 100k gold.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Om zo op de AH te spelen moet je toch goed weten welke dingen goed verkopen?
Je kan alles opkopen en hoger verkopen maar als geen kat het nodig heeft of koopt draai je toch ook verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Maar dat weten die mensen juist ook heel goed. Het zijn vaak spelers die hier behoorlijk veel tijd insteken en/of veel tijd in hebben gestoken om er zo goed in te zijn. Vaak zijn ze goed op de hoogte van recipes, (shared) materials, oude meuk waar toch nog veel vraag naar is etc. etc. Plus dat wanneer je een monopolie hebt, het makkelijker is om goeie omzet te draaien en evt. je concurrenten uit de markt te drukken.

Ik zou het zelf niet kunnen maar kan er wel waardering voor hebben dat sommige spelers het succesvol zijn op het AH ook als een spel zien en daar bevrediging uit kunnen halen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk Gorefiend down :D Toch zo'n 100 tries nodig gehad, Iskar lijkt wel erg makkelijk erna, iets van 18% na 6 tries :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend eindelijk een keer "geluk" toen ik op de AH keek. En de Minion of Grumpus kunnen kopen voor 32k, in plaats van de ruim 50k. Toch de dailies blijven doen, om te zien of ik er toch nog een of een paar kan vangen...

@Dennism; grats :)

@Temp00; yeh... op zich kan ik er ook wel waardering voor uitspreken. Echter, kan ik er niet zo goed bij dat ze maar meer en meer en meer willen. Desbetreffend persoon heeft bijvoorbeeld HEEL veel minions of grumpus gekocht voor "weinig" en probeert ze nu voor 500k+ te verkopen. Ik bedoel, je hebt hebberig en hebberig... Dit is toch wel te gek voor woorden als je het mij vraagt.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 15:41
Gisteren even wat WoD normal dungeons samen met de vrouw (lvl94 warrior) gedaan, maar Auchindoun was nog best pittig. Nu had ik natuurlijk ook gewoon mijn ret gear aan met 1h en schild dus geen optimale gear voor prot spec maar de eerste dungeons kwam ik zonder kleerscheuren door.
Bij Auchindoun was toch enige zelf healing vereist :P

Daarna met mijn gnome shadow priest LFR in en heerlijk weer hoeveel mensen kunnen zeuren. De boss was down (zeg niet hoe maar hij was neer) maar hoeveel mensen dan nog de tijd nemen om de rest uit te schelden. Neem gewoon een koekje en ga verder zou ik zeggen.

En gz Dennism ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kut. Ik faal keihard in WoW :+. 1 jaar pauze is niet goed voor het onthouden van je spell rotatie. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

Prx

Dennism schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:27:
Eindelijk Gorefiend down :D Toch zo'n 100 tries nodig gehad, Iskar lijkt wel erg makkelijk erna, iets van 18% na 6 tries :D
Gratz, wij bijten ons er toch elke keer weer op stuk. Zal blij zijn als we die eindelijk een keer neer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op woensdag 30 december 2015 @ 02:42:
[...]

Gratz, wij bijten ons er toch elke keer weer op stuk. Zal blij zijn als we die eindelijk een keer neer hebben.
Al veel tries gehad dan? Tis wel echt een fight waar zo'n beetje alles goed moet gaan, ieder klein foutje (doom op verkeerde plek, mensen te snel / te laat bevrijden / iemand die geraakt wordt door een skellie e.d. ) gewoon keihard tot een wipe kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik wil/moet m'n secondary profs (cook/firstaid/fish/arch) naar 700 brengen. Is het handiger om dit op m'n main of op een alt te doen? Op mn main handiger voor de soulbound recipes en spullen.. Op m'n alt handiger omdat het dan reizen scheelt.. Iemand van jullie advies of best practice?
M'n main is pala en alt in dit geval hunter. Vindt de sec profs wel echt iets voor een hunter kwa gevoel. Maar pala is niet voor niets main en speel ik het meest mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
marijnvtg schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:43:
Ik wil/moet m'n secondary profs (cook/firstaid/fish/arch) naar 700 brengen. Is het handiger om dit op m'n main of op een alt te doen? Op mn main handiger voor de soulbound recipes en spullen.. Op m'n alt handiger omdat het dan reizen scheelt.. Iemand van jullie advies of best practice?
M'n main is pala en alt in dit geval hunter. Vindt de sec profs wel echt iets voor een hunter kwa gevoel. Maar pala is niet voor niets main en speel ik het meest mee.
Wat ga je er mee doen dan? Soulbound recipes zijn er nagenoeg geen die nuttig zijn. Archeology levert hooguit account-wide pets, mounts of "heirlooms" op. Fishing ... tjah... Cooking, leuk als je de Savage Feast wilt maken voor je guild raids. First Aid ... gebruikt iemand dat uberhaubt? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
redfoxert schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:46:
[...]
Wat ga je er mee doen dan? Soulbound recipes zijn er nagenoeg geen die nuttig zijn. Archeology levert hooguit account-wide pets, mounts of "heirlooms" op. Fishing ... tjah... Cooking, leuk als je de Savage Feast wilt maken voor je guild raids. First Aid ... gebruikt iemand dat uberhaubt? :)
Voor de mounts inderdaad, voor de achievements en FA mss voor rogue of hunter, geen idee of de 700 bandages een beetje opschieten? Heb sinds vanilla niks meer met FA gedaan, maar vond het toen voor mn rogue altijd wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 16:16
temp00 schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:58:
Maar dat weten die mensen juist ook heel goed. Het zijn vaak spelers die hier behoorlijk veel tijd insteken en/of veel tijd in hebben gestoken om er zo goed in te zijn. Vaak zijn ze goed op de hoogte van recipes, (shared) materials, oude meuk waar toch nog veel vraag naar is etc. etc. Plus dat wanneer je een monopolie hebt, het makkelijker is om goeie omzet te draaien en evt. je concurrenten uit de markt te drukken.

Ik zou het zelf niet kunnen maar kan er wel waardering voor hebben dat sommige spelers het succesvol zijn op het AH ook als een spel zien en daar bevrediging uit kunnen halen.
Klopt helemaal, ik ben begonnen toen ik even zat was van het raiden en de meeste andere dingen in WoW.
Vind het zelf wel een leuke bezigheid en ik hoef nu niet meer maandelijks voor het spel te betalen. :)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
redfoxert schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:46:
[...]

Savage feast kan je niet maken met cooking, enkel verkrijgbaar via workorders in een barn en daar hoef je zelfs geen cooking voor te hebben ...

maar cooking+fishing is dan weer wel handig voor de +125 fishfoods wat goedkoper te verkrijgen ;-)

edit: of om wat gold extra te verdienen

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 31-12-2015 06:22 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
soulrider schreef op donderdag 31 december 2015 @ 01:09:
[...]

Savage feast kan je niet maken met cooking, enkel verkrijgbaar via workorders in een barn en daar hoef je zelfs geen cooking voor te hebben ...

maar cooking+fishing is dan weer wel handig voor de +125 fishfoods wat goedkoper te vekrijgen ;-)
Je hebt gelijk, was in de war met Feast of Blood :) Maar overall bezien hebben die secundaire proffs weinig toegevoegde waarde imo.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 31-12-2015 02:15 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• PeaceFreak
  • Laatst online: 13-10 15:10

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hoi allemaal,

Ik heb al een paar keer een balletje opgeworpen over het kopen van een timecard voor WoW.
Echter door mijn vorm van autisme, vind ik het verschrikkelijk moeilijk om een keuze daar in te maken.

Kijk, ik game op zich niet veel, misschien een keer per dag.
Dus dat ik echt effe een spel opstart en het ook ± 1 uur ga spelen.

Nu zit ik met het volgende:

Is het zonde van de kosten om WoW te spelen (± 20 €), als ik het maar een keer of vier in de week speel?
Of is het misschien geen zonde maar juist leuker om dit geld aan WoW te spenderen.

Snappen jullie me nog?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, om de goede keuze te maken.
Alvast bedankt, Rik

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

rikdegraaff schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:23:
Hoi allemaal,

Ik heb al een paar keer een balletje opgeworpen over het kopen van een timecard voor WoW.
Echter door mijn vorm van autisme, vind ik het verschrikkelijk moeilijk om een keuze daar in te maken.

Kijk, ik game op zich niet veel, misschien een keer per dag.
Dus dat ik echt effe een spel opstart en het ook ± 1 uur ga spelen.

Nu zit ik met het volgende:

Is het zonde van de kosten om WoW te spelen (± 20 €), als ik het maar een keer of vier in de week speel?
Of is het misschien geen zonde maar juist leuker om dit geld aan WoW te spenderen.

Snappen jullie me nog?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, om de goede keuze te maken.
Alvast bedankt, Rik
offtopic:
autisme staat los van of dit slim is, iedereen vind dit een lastige keuze

Ik heb het gedaan maanden geleden, en speelde misschien 6 uur per week. Hierin was ik na enige tijd zo self sufficient dat ik voor 2 accounts rustig via ingame gold mijn gametime kon betalen.

Dus ik zou het zeker een kans geven :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Bedankt voor je snelle bericht.
Wat kosten die tokens nu dan, of waar kan ik dat vinden, om ingame tijd te kopen?

Maar ik ga eerst naar lvl 20 en dan ga ik het waarschijnlijk aanschaffen.

Mochten jullie nog meer tips hebben, dan hoor ik dat graag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door PeaceFreak op 31-12-2015 17:35 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
rikdegraaff schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:23:
Wat kosten die tokens nu dan, of waar kan ik dat vinden, om ingame tijd te kopen?
Op websites zoals https://wowtoken.info/ wordt de actuele AH prijs van tokens bijgehouden.
Kaap schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:18:
Hij staat momenteel wat laag, ik wacht dus even met verkopen :Y
Ze lijken wel langzaam maar zeker iets te zakken de laatste tijd op langere termijn
Hoop het niet, was van plan vanaf januari tm Legion release elke maand even 1 misschien 2 tokens te verkopen. Gold hoarding.

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Wee Man schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:14:
[...]

Op websites zoals https://wowtoken.info/ wordt de actuele AH prijs van tokens bijgehouden.
Dank je wel voor de info Wee Man!
Ik ga eens even rondsnuffelen daar...

Fijne jaarwisseling allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste wensen allemaal! Dat het maar een mooi (WoW) jaar mag worden voor iedereen. :)

Zijn er nog meer mensen, anders dan ik, die de Grumpus mount nog niet hebben mogen looten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 16:11
RustStorm schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 09:45:
Beste wensen allemaal! Dat het maar een mooi (WoW) jaar mag worden voor iedereen. :)

Zijn er nog meer mensen, anders dan ik, die de Grumpus mount nog niet hebben mogen looten?
Beste wensen voor 2016.

Hier hetzelfde. Geen grumpus.
Alwel deze nacht 12k gold gemaakt met ah. En de 1e mount van de stables. Nog twee en dan eindelijk 100 mounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 16:16
Kaap schreef op donderdag 31 december 2015 @ 23:51:
Hoop het niet, was van plan vanaf januari tm Legion release elke maand even 1 misschien 2 tokens te verkopen. Gold hoarding.
Ik doe precies het tegenovergestelde. :)

Uit verveling maar eens naar stratholme gegaan om de mount te farmen, nu verveel ik me weer. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oyszREy.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Idanue op 01-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kaap schreef op donderdag 31 december 2015 @ 23:51:
Komt je duur te staan iedere maand denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
ik bedoel maar dat er goedkopere manieren bestaan, al dan niet gratis, om gold in wow te verkrijgen ipv 40€ per maand bovenop je sub te betalen. Farmen, grinden, professions, ah,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik ben net overgestapt van Horde naar Alliance..... ik weet het.. excuses.
Maar soit, ik ben dus op Silvermoon gaan spelen en vroeg me af of hier nog tweakers zijn die daar actief zijn en misschien leuke guilds kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benosa schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:13:
[...]
ik bedoel maar dat er goedkopere manieren bestaan, al dan niet gratis, om gold in wow te verkrijgen ipv 40€ per maand bovenop je sub te betalen. Farmen, grinden, professions, ah,...
Dat klopt en dat blijf ik doen. De huidige 300K+ is er op die manier gekomen. Ik ben alleen van plan elke maand 1, heel misschien 2, tokens te verkopen om die hoeveelheid aanzienlijk te boosten tot aan Legion.

Die €20,- extra kan me weinig schelen. Ik behoor niet tot groep die het liefst f2p willen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-01-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ingame kun je die info ook zien. Ga naar de ingame WoW-shop toe en klik op WoW token. Daar staat ook de actuele Ah prijs. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
maar dankzij die site heb je een idee of je iets meer gold gaat krijgen voor je 20 euro als je even wacht, of dat het je iets minder gold gaat kosten om er eentje te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 08:00
Weet iemand van een leuke guild op Lightbringer? Zit daar nu in piepklein guild van wat collega's, maar die zijn er nooit :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een leuk mazzeltje :) Slechts 8 tries nodig voor Drake of the Northwind, normaal heb ik altijd zware pech mounts :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/northwind.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04
[...]

wow 200k op Aziatische realms, en maar 34k op Amerikaanse wat een verschillen hoe kan dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
de waarde van het geld.
en in EU komt het vooral door het verschil in inkomsten tussen west en oost europa...
(voor ons is 20 euro niet echt veel, terwijl dat voor bv een pool of rus wel veel is in vergelijking met zijn inkomsten - ze zitten er dan bv niet veel mee in om iets meer gold te farmen, al dan niet gebot, om hun playtime te bekostigen want dat kost hen minder tijd dan het geld te verzamelen met een irl job)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
cherrycoke schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:05:
[...]

wow 200k op Aziatische realms, en maar 34k op Amerikaanse wat een verschillen hoe kan dat zo?
Heeft ook te maken met de subscription wijze in Azië. Daar betalen ze per uur in tegenstelling tot een maand playtime in Europa bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend met mijn priest en de vrouw met haar warrior Black Temple en MH doorgelopen voor T6.
Ik had 2 Tier delen binnen gekregen zij had de complete set binnen....some people have all the luck ;)

Nu ook al level 100 nummer 17 binnen. Misschien toch de komende tijd eens wat andere games gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Carthrax schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:24:
Nu ook al level 100 nummer 17 binnen. Misschien toch de komende tijd eens wat andere games gaan doen.
17 FTW!? waren 11 verschillende niet voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
marijnvtg schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:59:
[...]

17 FTW!? waren 11 verschillende niet voldoende :P
Meer dan voldoende maar dan denk ik weer van wat zal ik doen: Tanaan dailies, LFR (ik raid niet) of char levelen. En dan wint meestal de laatste optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf vandaag kun je je ring upgrades voor valor kopen in Tanaan. 795 ring now possible for the plebs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:52
@hierboven: kun je dat misschien even uitleggen? Ben zelf nog niet begonnen aan die legendary ring quest. Maar valor is zo ez te krijgen dat t nu mss wel de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Nadat je de legendary ring compleet hebt kan je hem nog verder upgraden via drops van Normal of hoger Archimonde. Als ik Kaap goed begrijp kan je deze tokens nu ook kopen via Valor.

Ik moet nog steeds die ring eens afmaken.. nog 11 tomes te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Inderdaad, als je de legendary ring hebt kun je deze verder blijven upgraden tot een max ilvl van 795. Dit gebeurt met de Crystallized Fel, wat voorheen alleen dropte van Archimonde (op normal/heroic/mythic difficulty). En nu dus ook in Tanaan beschikbaar voor 1250 valor points per Crystallized Fel. In theorie betekent dat, dat je er 4 per week kan kopen mits je alles doet om valor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

En hoeveel tokens heb je nodig per upgrade?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Per token een stap van 3 du tot 795 20 tokens . Dus 5 weken tijd zoals beschreven door Noiz hierboven
Wowhead link voor meer info

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
skassie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:01:
Per token een stap van 3 du tot 795 20 tokens . Dus 5 weken tijd zoals beschreven door Noiz hierboven
Wowhead link voor meer info
3 ilvls per Crystallized Fel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Was de vormalige manier ook al via die tokens? maar dan alleen via raids te verkrijgen ? of gaat dat anders als je het via raids doet?

ik ben namelijk bijna klaar met me laatste fase om die ring legendarisch te maken. dan wil ik wel doorgaan gelijk om hem 795 te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ricmaniac schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:23:
Was de vormalige manier ook al via die tokens? maar dan alleen via raids te verkrijgen ? of gaat dat anders als je het via raids doet?

ik ben namelijk bijna klaar met me laatste fase om die ring legendarisch te maken. dan wil ik wel doorgaan gelijk om hem 795 te maken :p
Nee, dat gaat met exact hetzelfde item. Per week kan je dus bijna 4 (4875 vp/week) + 1 (drop van Archimonde kunnen krijgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slomy
  • Laatst online: 22:42
Vandaag eindelijk, na jaren, de mainhand warglaive mogen looten. Nu is de set compleet en ziet het weer wat beter uit dan de offhand glaive en thunderfurry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Nee, dat gaat met exact hetzelfde item. Per week kan je dus bijna 4 (4875 vp/week) + 1 (drop van Archimonde kunnen krijgen)
4 * 1250 is gewoon 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
En daarom staat er dus ook bijna 4 per week ;) Komt erop neer dat je op 10 weken tijd eenmaal 3 tokens maar kan kopen, de overige 9 weken kan je er gewoon 4 kopen (mits je 4875 VP per week blijft verzamelen).

[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 07-01-2016 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:12:
[...]
En daarom staat er dus ook bijna 4 per week ;) Komt erop neer dat je op 10 weken tijd eenmaal 3 tokens maar kan kopen, de overige 9 weken kan je er gewoon 4 kopen (mits je 4875 VP per week blijft verzamelen).
Ja, ik zat ook even met 5K cap in gedachten. Nou doe ik die weekly nooit tenzij apexis en draenor dungeons, dus die 4875 pak ik nooit. Meeste van mijn guildies ook niet.

Wel ervaar ik nu, en een groot aantal van mijn guildies ook, dat we ons genoodzaakt voelen nu elke week perse de cap te halen daar we een progression guild zijn. Maar we hebben eigenlijk helemaal geen zin om LFR en elke weekly te doen. Mythic dungeons is al een burden voor de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Kaap schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:40:
[...]
Wel ervaar ik nu, en een groot aantal van mijn guildies ook, dat we ons genoodzaakt voelen nu elke week perse de cap te halen daar we een progression guild zijn. Maar we hebben eigenlijk helemaal geen zin om LFR en elke weekly te doen. Mythic dungeons is al een burden voor de meeste.
Waarom voel je je dan genoodzaakt? Je hebt iets wat valor nodig voor de gear die je krijgt uit de raids. Je krijgt 300 per mythic dungeon en die dingen zijn poep easy als je met een fatsoenlijk gegeared groepje uit je raidteam die dingen aanvliegt. Wij vliegen er ook doorheen en hebben de grootste lol op mumble ondertussen.

Als je op dit moment nog valor nodig hebt voor die ring upgrades dan ben je nu een inhaalrace aan het doen omdat je als team niet snel genoeg door T18 heen hebt kunnen gaan. De meeste bij ons zijn al weken klaar met de ring. Dan is het mooi dat je nu kunt inhalen en een noodzakelijk kwaad dat je dit moet doen door valor te grinden.

LFR laat ik trouwens ook echt compleet schieten hoor. Die 150 valor die je krijgt per wing is daar de tijd niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Tijdens onze progression hebben we altijd normal of heroic Archimonde nog gekillt, puur en alleen om mensen die ring upgrade te krijgen. Ik moet nog 1 keer upgraden en dan ben ik eindelijk klaar en ik heb een aantal keer de kill gemist. Dus op zich zou iedereen die op mythic progression zit ondertussen wel volledig geupgrade ringen moeten zitten. Kan mij niet voorstellen dat men 23/34? weken geleden normal Archimonde nog niet gekillt heeft als ze nu op mythic progression bezig zijn (kan natuurlijk wel, maar voor de meeste guilds niet heel logisch).
Maar ik ben wel hetzelfde wat betreft het verplicht voelen weer op die shit te doen. Ik ben blij dat mijn guild op de eerste 2 woensdagen een guild-LFR (best grappig als je 1 of 2 random erbij krijgt die geen flauw idee hebben wat er gaande is :P) had gepland met aansluitend mythic dungeons in groepen (met iedereen dus ongeveer 730 ilvl). Dat 2 weken gedaan om mijn gear te upgraden en toen had ik er weer meer dan genoeg van. Nu af en toe nog wat mythic dungeons (mis nog een aantal heirloom trinkets) en de weekly event om wat valor te verzamelen zodat ik nieuwe gear meteen kan upgraden.

Daarnaast heb ik het vermoeden dat we over een tijdje wellicht nog een change krijgen dat je items in totaal 4 keer kunt upgraden. Of ze zullen de content op een andere manier een nerf geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 07-01-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:31:
[...]
Als je op dit moment nog valor nodig hebt voor die ring upgrades dan ben je nu een inhaalrace aan het doen omdat je als team niet snel genoeg door T18 heen hebt kunnen gaan.
Niet snel genoeg? Was er een gezette tijd die je kreeg dan? Wij zijn geen inhaalrace aan het doen. Althans, wij doen geen wedstrijd met andere guilds dus van een race is dan toch echt geen sprake. Misschien als je in een top 10 world guild ziet ofzo.

We progressen als guild door Mythic heen momenteel op Gorefiend. Enkele van ons hebben hun rings complete, de meeste zijn een heel eind en een handjevol moeten nog een stuk. O.a. ik omdat ik begin van de Mythic progress ben gererolled van class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Kaap schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:05:
[...]

Niet snel genoeg? Was er een gezette tijd die je kreeg dan? Wij zijn geen inhaalrace aan het doen. Althans, wij doen geen wedstrijd met andere guilds dus van een race is dan toch echt geen sprake. Misschien als je in een top 10 world guild ziet ofzo.

We progressen als guild door Mythic heen momenteel op Gorefiend. Enkele van ons hebben hun rings complete, de meeste zijn een heel eind en een handjevol moeten nog een stuk. O.a. ik omdat ik begin van de Mythic progress ben gererolled van class.
Neuh, geen vaste tijd. Maar als ik kijk naar de progression van mijn guild in T18 en wanneer de meesten klaar waren, dan is dat nu een paar weken geleden. Zelf heb ik ook een week hier en daar gemist. Dan is het voor de rest in ons team in mijn optiek toch echt een inhaalrace.

Persoonlijk vind ik het ook erg jammer om te zien dat de ring upgrade nu met valor gekocht kan worden. Weken moeite moeten stoppen in een Archimonde kill en dan nu een ring upgrade kunnen halen met wat LFR en Mythic Dungeon valor. Ik speel dan pas iets meer dan een jaar, maar mijn gf (vanaf wow beta) geeft aan dat dit blijkbaar Blizzard eigen is. Toch jammer :P
Kaap schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:05:
We progressen als guild door Mythic heen momenteel op Gorefiend.
Ook de boss waar wij op hangen momenteel. 1 f*ckup van iemand in de groep en het is weer een wipe. Wel grappig om te zien dat het geen standaard progression is waarbij je steeds wat afsnoept van de % wipe. We halen net zogoed 93% wipes als dat we 42% wipes halen. :o

[ Voor 15% gewijzigd door Prx op 07-01-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Eindelijk de mount van Alysrazor mogen looten. Nu Kael'Thas nog 8)7

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Wat de legendary ring betreft tijdens progressions, is het ook niet echt nodig om volledig geupgrade rings te halen. Ja, het helpt op sommige bosses, met name op de laatste 3 (Tyrant, Mannoroth, Archi). Dus wat dat betreft hebben jullie nog even de tijd ;) Daarvoor speelt perfecte executie toch iets meer uit dan dps, zeker een gevecht als Gorefiend waar mensen bijvoorbeeld de boss prioritiseren boven de adds buiten feast om of mensen te snel uit de spirit halen.
De volledige gear upgrade maakt een veel groter verschil dan die ring in ieder geval, dus ik hoop voor jullie dat iedereen zijn gear wel volledig heeft geupgrade ondertussen. Die change zorgde op onze Gorefiend kills ervoor dat wij van 3x feast naar net een beetje nodig hebben van de 2e feast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Hey, wordt er nog geraid binnen de tweakers guild?
en zoja, is er nog plaats voor een ret paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Er wordt wel geraid, maar in samenwerking met een andere guild die ook Full HC heeft.

De planning voor nu is op 13 januari een achievement run te doen in upper HFC op normal. Hierbij is er reeds een achievement run gedaan in Highmaul en Blackrock Foundry op normal en lower HFC.

Door de aankondiging van Legion en de vele members die een break hebben ingelast is dit de enige oplossing die er voor handen is.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:27
Danny Canero schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:12:
Door de aankondiging van Legion en de vele members die een break hebben ingelast is dit de enige oplossing die er voor handen is.
Hier momenteel ook een break, maar meer een verplichte break. Ik heb geen tijd door schooldrukte :( (afstudeerverslag).
Binnenkort ga ik weer raiden & levelen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yeeeeeeeesssss!!!

Eindelijk Ashes of Alar!

Totaal heb ik rond de 90 runs moeten doen over de laatste jaren heen voor ik hem had. holy shit wat ben k blij dat ik hem eindelijk heb XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Gratz met de Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha Ric dat is awesome! Grats! Altijd fijn om zo iets te zien droppen na zo een lang tijd farmen... 90 runs met 1 character? Dan ben je wel even zoet geweest ja... :)

Ik ben iedere keer in de TWing dungeons bij iedere baas weer aan het hopen op de timereaver... Er komt een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer t stof van me druid gehaald en moet zeggen speelt toch aardig lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Druids rule! :p

En ik heb deze keer met timewalking maar 3 runs gedaan.. 1x met ieder char dat die badges spaart.. begint al wel mooi op te schieten onderhand.. bijna 4k van die dingen op 2 toons.. en 3k op n derde.. bijna de mounts en dan verder met t kopen van de toys :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de mensen in de tweakers guild op Defias Brotherhood. Ikzelf speel daar ook in een 13/13 hc guild en we zijn net begonnen met mythic progress.

Gisteren werd duidelijk dat een mythic guild op defias, "That's nice", actief members had proberen wegplukken bij ons.

Hebben jullie soortgelijke ervaringen met die mannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ icemotion; dat druids rule.... dat moet ik nog steeds aan uitvinden. Ik krijg het maar niet voor elkaar om m'n druid naar level 100 te knallen... Om een of andere reden is het met een druid nog nooit gelukt om max level te worden in welke xpack dan ook. Vraag me niet hoe het kan in ieder geval. :) Dit keer moet en zal het me lukken tho! ;)

Poeh, de TWing dungeons... ik moet zeggen dat ik het nog "leuk" vind om te doen zo lang er nog steeds een kans bestaat bij iedere boss dat die mount dropt... Ik ben bang dat ik het niet meer leuk zal vinden ze te doen zodra ik die mount heb... En het idee om die badges te gaan farmen, zoals best wel wat mensen doen; breinloos TWing dungeons spammen een hele dag lang -- oh man oh man, mij niet gezien. :P Ik krijg ze wel een keer door enkel en alleen die eerste dungeon quest steeds in te leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Dat laatste is dan ook exact wat ik doe; en soms doe ik er 5 met een poppetje in zo'n weekend voor de andere quest en valor points. Maar gewoon 1x met 3 toons gaat hard genoeg en ik zit op die manier dus onderhand op zo'n 4k van die badges op een paar chars.

Het helpt ook wel dat ik dit doe met tanks en een healer. Regelmatig krijg ik n bonus van 50 badges omdat er een tekort is aan tanks of healers in de queues :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Hallo Iedereen,
Ik ben weer eens begonnen naar een lange tijd afwezig te zijn. Een beetje PVP gedaan voor gear maar wil misschien toch af en toe de raids induiken. Is het mogelijk om crossrealm een guild te joinen of moet je perse op dezelfde server zitten?. Als dat kan is er nog plaats binnen de Tweakers guild?
Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Cross-realm kan je geen guilds joinen. Je kan wel guilds joinen die op connected realms zitten. Connected realms zijn realms die een tijd geleden (ivm onderpopulatie) zijn samengevoegd met jouw realm, dat zijn er mijn weten maar één of twee per realm.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
dat is vaak makkelijk te detecteren: als je guild spam ziet in /2 van toons wiens naam gevolgd wordt door '-realname' (en dat is niet uw realm) dan zit je op een connected realm en zijn minstens jouw en hun realm geconnecteerd en kan je hun guild joinen. (er zijn realms die zelfs per 5 geconnecteerd zijn volgens de lijsten van blizzard)

Je ziet in sommige crz-plaatsen zulke spam ook in /1 van guilds/realms waar je niet bij kunt, maar in dat channel kan er dus wel crossrealm gespamd worden omdat dat channel zone specifiek is en je in een CRZ zit. (zoals bv /1 in shrine dat nu vaak redelijk leeg is)

maw: als je het niet in /2 kunt zien, dan kan je niet joinen (of traden,...) zie je het daar wel, dan kan dat dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag maar eens besloten om toch met enkele alts de shipyard te maken en de legendary ring proberen te behalen. Had er tot dusverre absoluut geen behoefte aan en zin in om te doen. Het zal mij benieuwen of het me gaat lukken . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:55:
Heb vandaag maar eens besloten om toch met enkele alts de shipyard te maken en de legendary ring proberen te behalen. Had er tot dusverre absoluut geen behoefte aan en zin in om te doen. Het zal mij benieuwen of het me gaat lukken . :)
Heel veel sterkte, ik ben ook bezig met een 2e char om de ring te halen maar zit vast op 11 tomes. Kan mijzelf er niet toe dwingen om in de queue te gaan hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:45:
[...]

Heel veel sterkte, ik ben ook bezig met een 2e char om de ring te halen maar zit vast op 11 tomes. Kan mijzelf er niet toe dwingen om in de queue te gaan hangen :P
Oh boy... LFR... dat was ik dan natuurlijk weer vergeten... 8)7

Ik zie het wel. Lukt het dan lukt het, als niet dan niet... :P

Man man man, merk gewoon nu al dat ik er geen zin meer in heb! Hoe slecht is dat!? hahaha... En dan al die guildies van me die ze op iedere alt gewoon zonder problemen even binnen hengelen en mythic dungeons runnen en binnen een week ilvl 710 zijn.... Hahaha... pffffff 8)7 |:(

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 13-01-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb nog niet eens 1 ring xD En dan ben ik wel bezig met 2 chars. De een heeft 24 tomes, de andere 12..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Ben inmiddels bezig met ring nummer 3. Warrior (tank) , Lock al binnen. Geluk dat ik op de lock met een guildie mee kon die Tank is dus weinig last van de wachtrij.

Nu als healer en deze week HM afronden en dan BRF in. Op zich leuk om te doen,

[ Voor 1% gewijzigd door skassie op 13-01-2016 10:58 . Reden: vergeten tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo weer een mount erbij dankzij de shipyard mission Mudback river beast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vaag mijn hele guild zit ineens (behalve 1) in legion alpha :P.
Grote wave of alle 13/13M guilds zitten erin :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:11:
Vaag mijn hele guild zit ineens (behalve 1) in legion alpha :P.
Grote wave of alle 13/13M guilds zitten erin :D.
Zelfde in onze guild... Grats i guess...

Weet persoonlijk niet of ik de alpha/beta zou gaan spelen mocht ik een invite krijgen. Vind het altijd best wel zonde om al zo veel te zien van wat komen gaat... Wil het liever allemaal beetje uitvinden op releasedag en de weken er na... Heb expres ook bijzonder weinig verdiept in alles wat komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:10:
[...]

Zelfde in onze guild... Grats i guess...

Weet persoonlijk niet of ik de alpha/beta zou gaan spelen mocht ik een invite krijgen. Vind het altijd best wel zonde om al zo veel te zien van wat komen gaat... Wil het liever allemaal beetje uitvinden op releasedag en de weken er na... Heb expres ook bijzonder weinig verdiept in alles wat komen gaat.
Ik zou het alleen al spelen om te kijken hoeveel tas ruimte ik met Legion weer vrij ga krijgen, dan kan ik mij daar al op gaan verheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het wel doen, maar ik wil ook eigenlijk de content niet zien, maar juist wel testen met class changes van Warrior en DK. Ik zou dus wel de beta in gaan, maar wel selectief omgaan met wat ik daarin ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Of voor 5 a 10k apexis een 650 met kans op hoger Baleful.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

We hebben gisteren ein-de-lijk gorefiend mythic neergelegd. Persoonlijk waren het 'maar' ~35 wipes, maar genoeg in de guild hadden 100+ wipes erop zitten alvorens hij neer ging. Op naar Upper HFC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:31:
We hebben gisteren ein-de-lijk gorefiend mythic neergelegd. Persoonlijk waren het 'maar' ~35 wipes, maar genoeg in de guild hadden 100+ wipes erop zitten alvorens hij neer ging. Op naar Upper HFC. :)
Grats! Ik vermoed dat de volgende bosses wel weer wat gemakkelijker neer zullen gaan. :) Zijn volgens mij enkele struikelblokken en daar is Gorefiend er één van. :)

@Carthrax; daar heb je wel een punt ja! Man man man, ik ben echt volledig overburdened als het gaat om equipment die ik wil bewaren voor transmoggen. Zal zo een verademing zijn om de wardrobe live te zullen zien gaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:33
Gelukkig is upper HFC inderdaad een stuk makkelijker qua eerste bosses. Tegenwoordig met de valor upgrades en maxed ringen is het zelfs wel heel veel makkelijker geworden. Helpt nog steeds niet tegen persoonlijke fouten, maar wel groot verschil.

Voor Iskar: ring op die nieuwe add en geen fuckup op dispel en je wint.
Voor socrethar: ring op dominator en je wint
Zakuun is wel wat lastiger omdat 1 persoon met latent energies de raid kan opblazen, maar vooral goed seeds afhandelen en je wint

Wij zijn bezig op mythic Tyrant op het moment. P3 wordt in ieder geval wel gehaald na onze eerste avond, hopelijk zondag die kill ook binnen :)

We hadden een lange pauze genomen rond kerst en oud en nieuw en zo, maar nu weer goed aan de gang en hopelijk weer stijgen op de server ranglijst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Sinds eergisteren weer begonnen met wow, natuurlijk een kaal account :'( Blizzard contact op genomen en kreeg 500Gold + ilvl489(zou zweren dat ik hoger had) dus dat was zeer, zeer klote.

Maar nu een nieuw personage gemaakt maar twijfel nog een beetje over de class...paladin nog fijn? Koos voor de tank variant maar elke dungeon dat ik in ga rusht de hele groep terwijl ik nog zoiets heb van 'Eh boys, welke skill is nou aggro?' :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Ik ben nu een beetje oude dungeons aant spelen, met een Youtube concert op de achtergrond. Waarom wil mijn r9 390 OC opeens 81 graden worden en 72 % fan-speed. Laatste drivers en youtube is html5... Ik haal dit niet eens in een volwassen game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal het me dan toch lukken? M'n druid is level 56, dus nog 4 te gaan en dan kan ik m'n boost gebruiken (level 90... i know...). Tips voor primaire professions? Ik zelf dacht aan herbalism + alchemy. Puur vanwege het kunnen herben in fly form...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Alchemy is wel grappig, maar herbalism en meteen verder kunnen vliegen, daar heb je niet meteen flight form voor nodig. Dat kan ook gewoon met de Sky Golem mount.

Mijn probleem met professions op nieuwe characters op dit moment is dat ik eigenlijk gewoon alles al heb op t een of andere karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:25:
Alchemy is wel grappig, maar herbalism en meteen verder kunnen vliegen, daar heb je niet meteen flight form voor nodig. Dat kan ook gewoon met de Sky Golem mount.

Mijn probleem met professions op nieuwe characters op dit moment is dat ik eigenlijk gewoon alles al heb op t een of andere karakter.
Punt 1 heb je helemaal gelijk in! Dat heb ik helemaal over het hoofd gezien. :) Thanks! :)

En jouw probleem is ook mijn probleem... Heb alles al, dus dit is meer voor de leuk. Misschien toch maar kiezen voor de professions die "moeilijk" te levelen zijn. :) Engineering ofzo... en dan nog iets anders leuks er bij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weekend maar eens goed tijd besteden aan wow wat gold binnen halen en proberen mounts te krijgen tevens 100K apexis verzameld nog 50K voor de mount..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Iemand een idee wanneer de volgende legion alpha is?
Ik hoop wat nieuwe specs te zien, gameplay wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benosa schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:27:
Iemand een idee wanneer de volgende legion alpha is?
Ik hoop wat nieuwe specs te zien, gameplay wise.
Begin deze week is er weer een invite wave uit gegaan. Echter alleen aan spelers die voor een bepaalde datum Archimonde Mythic hebben verslagen. Random invites heb ik nog niets over gehoord.

@pepsii: go for it man! Je bent goed bezig. :) je kan de weekly gaan doen. Geeft je ook weer een hoop valor en oil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
RustStorm schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:33:
[...]

Begin deze week is er weer een invite wave uit gegaan. Echter alleen aan spelers die voor een bepaalde datum Archimonde Mythic hebben verslagen. Random invites heb ik nog niets over gehoord.
Is niet erg, ik hoef niet zelf de alpha te spelen. Op youtube naar de veranderingen kijken vind ik al voldoende :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me dan tóch gelukt om m'n druid naar level 90 te brengen. Eindelijk! Nu maar eens de laatste 10 levels doen, om er voor te zorgen da tik alle classes op max level heb. Dat heeft echt een eeuwigheid geduurd.... pffff...

Tegenwoordig ook weer in Tanaan te vinden. Ben op m'n hunter, dk en mage begonnen met het verkrijgen van m'n ring en shipyard. Dus er moeten dailies gedaan worden voor oil en rep (awakener....)

Pagina: 1 ... 47 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.