Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarna trap je die 10 overigen eruit halfverwege eerste tier? Lekker sociaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hoppa, mooi een (temp) banwave voor de botters. Is altijd van dat leuke nieuws d:)b *O*
Overigens wel interessant dat het nu schijnbaar allemaal temp bans zijn ipv perm bans. Hopen dat de reden van Lore erachter ook klopt; http://us.battle.net/wow/...pic/20043676375?page=2#24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken er al 3 die nieuwe accounts hebben hoor :) Blizzard heeft hun Legion zelf gerefund(zijn ze verplicht want je hebt er nog geen gebruik van kunnen maken). En nu wow Vanilla tot aan MoP 5 euro kost, en wod 15 euro kost. zijn deze spelers 20€ kwijt.
Vervolgens doen ze dit uiteraard op hetzelfde Battle.net waardoor ze al hun achivements en mounts behouden, en krijgen ze "gratis" nieuwe Legion xpac. Dus.. ze beginnen met een level 100 en een level 90 char, de 90 char..

1 van die 3 maatjes is nu al de 90 char naar 100 aan het botten :+ Werkt dus totaal niet

Edit: Leuk feitje, een maatje heeft een ticket aangemaakt en gesmeekt voor een unban, met een linkje naar Justin Bieber - Sorry, ban is verhoogd naar 12 maanden :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 00:00 ]

• Lanfear89
  • Niet online
Ja goed, er zullen altijd mensen zijn die gewoon een nieuwe account halen, alleen veel minder als je temp bant ipv een perma ban.

Verwijderd

not sure, persoonlijk zou ik ook een WoD accountje kopen, later de char gewoon overmiggen naar mijn main account, gelukkig, ben ik al lang niet meer van het botten ;')
Wat mij betreft is en blijft botten een treurige bedoeling. Keihard aanpakken bestaat kennelijk niet meer. Volgens mij is het echt niet zo moeilijk een heel account te strippen van alles wat het heeft: mounts, gold, achievement, characters en weet ik veel wat nog meer...

Helaas blijft het feit dat het nooit zal ophouden en botters zullen blijven botten zo lang ze er voordeel uit kunnen halen. En dat blijft zo wanneer de banwaves (etc.) komen in de frequentie waarin ze nu worden toegepast... nauwelijks dus.

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 17-12-2015 08:37 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
De Legion beta mag wat mij betreft zsm in mijn mandje vallen. De 14e level 100 komt er al aan en ik blijf ze maar levelen. Ben dus wel weer toe aan nieuwe content.

Van bots heb ik persoonlijk alleen maar last gehad in vanilla content. Sorrow hill werd continu gefarmed door botjes waardoor je onmogelijk kon questen. Maar nog gewoon niet gebruiken die rommel dan krijg je ook geen ban.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iemand de Winter veil mount al te pakken gekregen?

Gisteravond de dailies gedaan en dat was me een gedoe.. met name de unusual gifts waren constant 'op' met 30 man die die dingen staan te campen XD

Vanochtend ging dat lig een stuk soepeler.. alleen nog geen mount, al wel de pet.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:06:
[...]
Het idee is nu tot 30 man te recruiten. Heroic eerst te doen met iedereen en dan met de 20 sterkste spelers door te gaan in mythic.

Beetekent wel dat we nog 12-15 spelers moeten recruiten voor de volgende expansion :X
Wij hebben een roster van 30 man op dit moment. Betekent wel dat er tijdens progress nog wel eens mensen op standby moeten zitten maar gezien de attendance problemen die wel vaker hebben gehad is het wel ideaal. Zeker gezien we daardoor ook ietwat specifiekere setups kunnen maken voor bosses, wat helaas nog steeds nodig is.

En ik zit trouwens prima op mijn plek :P In mijn huidige guild heb ik tijdens TBC de grootste successen gehad en na uitstapjes naar andere guilds (nadat mijn huidige guild casual guild ging na TBC) sinds MoP weer terug. Nog steeds mensen erin waar ik tijdens TBC al mee geraid heb en dus ook al erg lang ken. Daarnaast ondertussen door recruitment een erg sterk roster gekregen. Voor mij in ieder geval de ideale situatie op dit moment :)
icemotion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:37:

Gisteravond de dailies gedaan en dat was me een gedoe.. met name de unusual gifts waren constant 'op' met 30 man die die dingen staan te campen XD

Vanochtend ging dat lig een stuk soepeler.. alleen nog geen mount, al wel de pet.
Helaas nog geen mount :( De quest die je krijgt na de 1e keer Metzen redden geeft je een kans op weer een enchant visual genaamd 'Winter's Grasp'. Spijtige is weer dat die niet BoA en krijg ik die weer op een character waar ik die illusion niet echt gebruik maar op characters dat ik die wel wil, dropt die natuurlijk niet :( En blijkbaar ook een kleine kans op de 'Flames of Ragnaros' die vorig jaar dropte tijdens het MC event. Nog een aantal characters te gaan dus ik hoop dat ik die nog mag ontvangen. En dat de Legion wardrobe ervoor zorgt dat deze illusions allemaal account-wide worden :P

• Vincentloo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-02-2023
Hallo allemaal!

Deze week ben ik gestart met het spelen van WoW.

Welke realm raden jullie me aan op een actieve NL guild te vinden :+ ?

Thnx alvast.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
icemotion schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:37:

Op 1 character gisteren die unusual gifts gedaan maar dat wou ik niet herhalen op al mijn chars. Gelukkig zijn die tokens account bound dus op 5 andere chars effen snel de 4 andere quests gedaan en zo toch 5 van die dingen kunnen openen. Tot nu toe 1x 300% exp potion gehad, 1x garrison en 2x apexis. Van de andere 5 die toy gekocht aangezien ik die ook wel wilde.
Hoop dat ze die quest snel fixen want nu is het gewoon rampzalig om te doen.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Vincentloo schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:48:
Hallo allemaal!

Deze week ben ik gestart met het spelen van WoW.

Welke realm raden jullie me aan op een actieve NL guild te vinden :+ ?

Thnx alvast.
Op Defias Brotherhood zit aan de horde kant de Gathering of Tweakers guild. Ze zullen vast wel een plekje voor je hebben ;)

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• TeQ99
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:46
ValHallen schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:19:
[...]

Op Defias Brotherhood zit aan de horde kant de Gathering of Tweakers guild. Ze zullen vast wel een plekje voor je hebben ;)
Oh leuk. Ik zat al te denken om mijn chars van Hellfire af te halen want die server is Dood.

Even 8 chars naar Defia verhuizen... Ouch... We beginnen wel met 1 :)

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
TeQ99 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:03:
[...]

Oh leuk. Ik zat al te denken om mijn chars van Hellfire af te halen want die server is Dood.

Even 8 chars naar Defia verhuizen... Ouch... We beginnen wel met 1 :)
Kun je bij de release van Legion ten minste wel gelijk inloggen ipv in een lange queue staan :) . 8x 20 Euro, duur geintje. Al heb ik zelf al te veel uitgegeven aan deze services O-)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Defias had bij WoD launch anders ook queues hoor, alleen niet zulke hele lange gelukkig.

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:01:
En daarna trap je die 10 overigen eruit halfverwege eerste tier? Lekker sociaal :+
Wie heeft het daar over? Wij beginnen sowieso iedere tier op 1 niveau onder waar we de vorige begonnen zijn. Dus om te beginnen kunnen ze iedere tier alles op heroic doen.

Daarnaast hebben we een klein aantal mensen die wel vaker dan 2 avonden kunnen raiden en altijd up to date alts hebben. Die 10 man plus deze op alts blijven gewoon een avondje heroic doen.

Toen we BRF heroic drie weken gecleared hadden zijn er verschillende mensen ruim een maand niet online geweest tot de volgende tier uitkwam. Hierdoor een aantal raids gecancelled, er is voor deze groep nu dus meer te doen.
Carthrax schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:28:
De Legion beta mag wat mij betreft zsm in mijn mandje vallen. De 14e level 100 komt er al aan en ik blijf ze maar levelen. Ben dus wel weer toe aan nieuwe content.

Van bots heb ik persoonlijk alleen maar last gehad in vanilla content. Sorrow hill werd continu gefarmed door botjes waardoor je onmogelijk kon questen. Maar nog gewoon niet gebruiken die rommel dan krijg je ook geen ban.
Hunter en DK nog naar 100 en dan heb ik alle classes op 100, 12 in totaal aangezien ik twee monks heb. Dat is straks dus ook overbodig met triple spec en het nieuwe pvp systeem. Alles gewoon op één character doen.

Wat botten betreft ben ik regelmatig in het chinees uitgescholden. Even op ander account hoppen, en ganken die botters. Tegenwoordig kan je op pvp servers beide factions op 1 server hebben, tweede account niet meer nodig.

Grappig te zien hoe ze automatisch ressen om in 5 seconden weer dood te liggen. Ook leuk is om ze met een priest ergens heen te halen waar ze niet wegkomen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren mijn 14e char naar level 100 gebracht. Ik heb er nog 1 in de 90 zitten dus die level ik nog naar 100 en dan is het wel genoeg geweest voor deze expack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik lees steeds dat tijdens het levelen van 0 > 100 dat je eigenlijk alleen quests moet doen.
Maar dungeons leveren ook nog aardig wat XP op zo te zien, en je krijgt nog leuke gear ook. (ik heb geen heirlooms.)

Volgende week lekker vrij, dus eens kijken of ik richting level 100 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Xanthian schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:46:
Ik lees steeds dat tijdens het levelen van 0 > 100 dat je eigenlijk alleen quests moet doen.
Maar dungeons leveren ook nog aardig wat XP op zo te zien, en je krijgt nog leuke gear ook. (ik heb geen heirlooms.)

Volgende week lekker vrij, dus eens kijken of ik richting level 100 kan komen.
Ieder zal z'n eigen methode hebben. Normaal gesproken combineer ik de 2. Probeer zodra je een nieuwe dungeon kan doen deze te pakken ivm de quests, die leveren meestal wel aardig xp op + de xp van de dungeon zelf dan. Dan nog een paar gewone quests en je bent weer level up en kun je weer nieuwe dungeon doen, rinse and repeat. Nogmaals, misschien niet het meest effectiefs, maar (voor mij) wel leuk en het gaat vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
marijnvtg schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:22:
[...]

Ieder zal z'n eigen methode hebben. Normaal gesproken combineer ik de 2. Probeer zodra je een nieuwe dungeon kan doen deze te pakken ivm de quests, die leveren meestal wel aardig xp op + de xp van de dungeon zelf dan. Dan nog een paar gewone quests en je bent weer level up en kun je weer nieuwe dungeon doen, rinse and repeat. Nogmaals, misschien niet het meest effectiefs, maar (voor mij) wel leuk en het gaat vlot.
Dat heb ik dus ook, kan nooit veel schelen.
Ik zie ook dat de Monk terug kan naar Serinity Peak (o.i.d.) voor een 50% XP buff.
Dus ik kan dan elk uur terug gaan, die quest doen en weer verder questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Xanthian schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:32:
[...]

Dat heb ik dus ook, kan nooit veel schelen.
Ik zie ook dat de Monk terug kan naar Serinity Peak (o.i.d.) voor een 50% XP buff.
Dus ik kan dan elk uur terug gaan, die quest doen en weer verder questen?
Ik heb zelf geen Monk, weet wel dat er een 50% buff is, maar geen idee of dit eenmaal daags is of ieder uur te verversen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Bartske schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:37:
Defias had bij WoD launch anders ook queues hoor, alleen niet zulke hele lange gelukkig.
pfft die queue times waren belachelijk.
Ik zit op Dreanor, en waren queue times van 6+ uur.

Oplossing: remote desktop vanaf het werk de queue joinen en vanaf het moment dat ik erin was vanaf mijn mobiel om het kwatier een keer op de spatiebalk drukken zodat ik er niet automatisch uit werd gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
arnocl schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:54:
[...]

pfft die queue times waren belachelijk.

Oplossing: remote desktop vanaf het werk de queue joinen en vanaf het moment dat ik erin was vanaf mijn mobiel om het kwatier een keer op de spatiebalk drukken zodat ik er niet automatisch uit werd gegooid.
Ja dan snap ik wel hoe de lange queues ontstaan, en ik savonds na het werken braaf achteraan in de rij aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnocl schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:54:
[...]
Oplossing: remote desktop vanaf het werk de queue joinen
Ik zit zowel op Draenor als Silvermoon en ja de queue's waren ongelofelijk lang.

Mijn oplossing : wat anders gaan doen, werkt veel beter :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:41:
[...]

Ik heb zelf geen Monk, weet wel dat er een 50% buff is, maar geen idee of dit eenmaal daags is of ieder uur te verversen..
Als je levelt krijg je iedere paar levels een nieuwe quest die deze buff geeft, plus een daily van dezelfde quest die ook de buff geeft.

Je hebt dus iedere dag 1 keer die buff en op dagen dat je een nieuw level van de quest bereikt heb je er drie (oude daily, quest, nieuwe daily)

Als je met full heirlooms en 300% XP potions (de 1 uur potions op lagere levels uiteraard) levelt, dan gaat het zo snel dat je continu deze monk buff ook kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:14:
[...]

Als je levelt krijg je iedere paar levels een nieuwe quest die deze buff geeft, plus een daily van dezelfde quest die ook de buff geeft.

Je hebt dus iedere dag 1 keer die buff en op dagen dat je een nieuw level van de quest bereikt heb je er drie (oude daily, quest, nieuwe daily)

Als je met full heirlooms en 300% XP potions (de 1 uur potions op lagere levels uiteraard) levelt, dan gaat het zo snel dat je continu deze monk buff ook kan houden.
Ahh, duidelijk, bedankt voor de uitleg.

Wanneer is het een goed idee om te gaan leren tanken met de Monk? Vanaf level 30 met dual spec of pas later rond level 80? Het basis van tanken snap ik wel, aggro pakken, mops oppakken en de aggro vasthouden, of komt er tegenwoordig meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Heb toch besloten om op mijn rogue PVP te gaan doen. Nog wel enorm wennen, want ik ben altijd erg PVE gericht geweest op mijn andere chars. Heb er wel enorm lol in, maar oh wat moet ik nog veel leren merk ik.

Wil wellicht ook mijn warrior volledig inzetten op PVP :) Dus genoeg leuks te doen tot aan de release van Legion. Wel een vraagje over PVP en levellen. Krijg je in BG nu ook nog XP of moet je toch echt ernaast questen?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43
Ik ben wel te spreken over de upcoming PVP changes in Legion, wat denken jullie?

Ik voorspel dat ik een dezer dagen mijn subscription weer actief ga maken :D

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Spoek schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:43:
Ik ben wel te spreken over de upcoming PVP changes in Legion, wat denken jullie?

Ik voorspel dat ik een dezer dagen mijn subscription weer actief ga maken :D
Waarschijnlijk vanavond al ;) :9

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:42:
[...]

Ahh, duidelijk, bedankt voor de uitleg.

Wanneer is het een goed idee om te gaan leren tanken met de Monk? Vanaf level 30 met dual spec of pas later rond level 80? Het basis van tanken snap ik wel, aggro pakken, mops oppakken en de aggro vasthouden, of komt er tegenwoordig meer bij kijken?
Ik heb zelf vanaf de allereerste dungeon tot en met level 90 alleen maar dungeons getankt.

Eerst zonder XP potion tot ik een goede groep had die ook aan het dungeon levellen waren en dan dungeons spammen met potion. Met een goede groep is dat maar iets langzamer dan questen.

Lachen was de zaterdag met een groep met 3 levelende monks (healer, dps en tank (ik) ) Ieder uur even een pauze voor de andere twee terwijl wij onze buff gingen verversen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43
Velandu schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:51:
[...]

Waarschijnlijk vanavond al ;) :9
Vanavond moet ik helaas werken, anders had die kans er misschien wel geweest :X

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een nieuwe muis nodig en bij het rondvragen bij mijn guildies vertelde iemand dat hij met een Razer Tartarus werkte i.c.m. een Razer Naga. Die Tartarus leek me superhandig, dus beide devices besteld en gisteren mogen ontvangen.

De Taratarus is wennen, maar wel heel bruikbaar. In principe verplaatst je WASD daarheen, maaaaar er zit een duimjoystick op waarmee je dus ook gewoon kan bewegen. Dat scheelt wel knoppen en dus ben ik mezelf dat nu aan het aanleren. De main spells zitten nu allemaal gebind onder de 12 buttons op de Tartarus.

Dan de Naga. Ik heb vrij grote handen, en dan weer in verhouding een korte dikke duim. De Naga was gewoon te klein voor me. Ik kreeg er werkelijk waar kramp van in mijn handen omdat ik moeite moest doen hem te sturen omdat mijn hand er niet lekker op paste. Ook de 12 duimknoppen kon ik amper gebruiken. Deze dus weer retour gedaan.

Vanmiddag nog even langs de Mediamarkt gegaan en daar de Roccat Tyth gehaald. Deze muis is net een slagje groter en valt breder te maken door nog een opzetstukje erop te zetten. Tevens zijn de 12 duimknoppen modulair en komen met een 2de set knoppen die weer anders van vorm zijn. Ook een set van 6 grote knoppen en 3 strips voor als je een rij niet wilt gebruiken. Deze muis werkt heerlijk _/-\o_

Vanavond in de scrubboostraid(*) maar even testen.

(*) term voor de zaterdagavond raid waar enkele mainraiders op hun mains en goed gegearde alts onze socials door HFC normal boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das inderdaad wel een vette muis, als ik al geen naga had gehad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

En we zijn weer klaar met deze tier :).
Eindelijk Archimonde Mythic afgemaakt en daarbij hoort weer een video.

Jammer dat we de dps-checks voor 1 doomfire niet consistent haalden met 3 healers, anders was deze baas al veeeel eerder down. Ik moest helaas de doomfire soaken waardoor mijn healing niet lekker uit de verf kwam, maar goed hij is neer :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:58:
En we zijn weer klaar met deze tier :).
Eindelijk Archimonde Mythic afgemaakt en daarbij hoort weer een video.

[video]

Jammer dat we de dps-checks voor 1 doomfire niet consistent haalden met 3 healers, anders was deze baas al veeeel eerder down. Ik moest helaas de doomfire soaken waardoor mijn healing niet lekker uit de verf kwam, maar goed hij is neer :D.
Grats! Mannoroth M is moeilijker dan Archimonde M hè? Althans... dat vermoeden krijg ik als ik naar m'n eigen guild kijk. Die wipen nog steeds als ene malle op Mannoroth M, terwijl Archimonde M sneller neer is...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RustStorm schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:02:
[...]

Grats! Mannoroth M is moeilijker dan Archimonde M hè? Althans... dat vermoeden krijg ik als ik naar m'n eigen guild kijk. Die wipen nog steeds als ene malle op Mannoroth M, terwijl Archimonde M sneller neer is...
Archimonde was vooral een dps-check, the mechanics waren simpel (voor sommige mensen niet, daarom deden we er zo lang over :X).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Iemand tips voor de LK achievement met de necrotic plagues?
Ik heb het nu al 2x gedaan met een vriend van me maar 2keer hebben we de achievment niet gekregen terwijl we zeker waren dat we 30 stacks gezien hadden.
Er moet dus iets zijn wat we fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:52
Ashtaria schreef op maandag 21 december 2015 @ 07:51:
Iemand tips voor de LK achievement met de necrotic plagues?
Ik heb het nu al 2x gedaan met een vriend van me maar 2keer hebben we de achievment niet gekregen terwijl we zeker waren dat we 30 stacks gezien hadden.
Er moet dus iets zijn wat we fout doen.
Ik heb die onlangs ook nog gedaan met een warrior (ik dus) en priest (guildie) combo. Ik begon het gevecht met een auto attack op arthas en daarna deed ik niets meer. De priest tankte alle adds door de healing aggro die hij via mij kreeg. Terwijl liepen we ongeveer in rondjes rond het middenplein in tegenwijzerzin.

Eenmaal hij een aantal dozijn mobs op zich had liepen we naar elkaar toe en was het ongeveer beklonken,
al moet je hier wel opletten dat arthas niet ineens die venijnige cirkel val onder je voeten gooit, dat is minder zichtbaar met tig mobs op je scherm.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Dit weekend warrior van 90-100 in uurtje of 4 gedaan, met potions of rapid mind, garrison potion en quest event locations gaat het echt heel snel. Kon waarschijnlijk nog sneller mocht ik heirlooms naar 100 boosten maar dit niet gedaan. Daarna beginnen gearen en legendary questline gedaan, geëindigd op het ogre gedeelte, zal deze week eens kijken hoe vlot die dingen droppen. Wel al op ilvl665 gestrand met meestal baleful gear. Nu zal het LFR farmen beginnen, gelukkig gaan de que's overal snel als tank.

Wel verbazingwekkend hoe snel je een character op 1 weekend klaar kan krijgen van 90 naar lfr raid klaar. Maar zal ook wel komen door als tank te gaan aangezien je dungeon que bijna instant is en ik een paar keer zo een satchel of savaged goods open deed en er daar ook al baleful tokens in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
Kapoen schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:44:
[...]

Ik heb die onlangs ook nog gedaan met een warrior (ik dus) en priest (guildie) combo. Ik begon het gevecht met een auto attack op arthas en daarna deed ik niets meer. De priest tankte alle adds door de healing aggro die hij via mij kreeg. Terwijl liepen we ongeveer in rondjes rond het middenplein in tegenwijzerzin.

Eenmaal hij een aantal dozijn mobs op zich had liepen we naar elkaar toe en was het ongeveer beklonken,
al moet je hier wel opletten dat arthas niet ineens die venijnige cirkel val onder je voeten gooit, dat is minder zichtbaar met tig mobs op je scherm.
moet je die 30 stacks van de necrotic plague op jezelf gekregen hebben of is het enkel op de add en dan nuken?
Want in principe gebruiken we dezelfde tac. Lock/Rogue combo.
Ik probeer een beetje uit te vogelen waar we de mist ingaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ashtaria op 21-12-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Ashtaria schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:19:
[...]

moet je die 30 stacks van de necrotic plague op jezelf gekregen hebben of is het enkel op de add en dan nuken?
Kun je hem als lock niet soloën door je pet te gebruiken? Ik heb hem als druid wel solo gedaan omdat je dan een pet (treant) kan spawnen voor een aantal sec. Dat doen en dan gaat die plague vanzelf springen tussen de adds volgensmij. De pet moet wel aggro trekken dan
4) Pull boss, don't hit him at all, just sit there in Bear form and rack up adds
5) Once you you think you have enough adds (I usually sat there for 3-5 mins) use 1 treant on the Lich King (The treant should aggro him ASAP, as long as you didn't hit him (See step 4), and you will get the debuff (Necrotic Plague)
6) Let necrotic plague finish in the group of adds then just kite around keeping the adds behind you, occasionally throwing up rejuvenation if needed
7) Once the stack is at 30+, kill the adds and once there is less then 3 adds left, use dash and get away from everyone, letting the necrotic plague kill itself or if it's on you, dash away and cure yourself with the potion (You may get lucky and not need it)
Zo heb ik het als druid gedaan, was vrij makkelijk. Zorg iig wel dat je het op normal doet dan heb je niet die orbs die spawnen die je terug kunnen knocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:52
Ashtaria schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:19:
[...]

healer/dps combo is veruit de gemakelijkste manier om deze achievement te doen. Toegegeven, ik had nog niet eens door dat ik de achievement binnen had. Ik had heel weinig stacks op mezelf van de plague, maar blijkbaar had de priest er meer dan voldoende. Dus het zou best kunnen dat het aantal stacks cumuleert per speler...

De naam van deze achievement is heel toepasselijk, ik heb er ongeveer een jaar op moeten wachten :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
RustStorm schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:02:
[...]

Kwa gevecht is Mannoroth inderdaad lastiger (mijn mening). Afgezien van het feit dat het gevecht langer duurt zijn er meer dingen die ervoor kunnen zorgen dat het mis gaat. Wat dat betreft is Archimonde redelijk simpel. Alleen dan jammer dat wij deze reset belachelijk veel op Archi hebben gewiped en Manno zo down was >< Zo veel persoonlijke fouten die een sneeuwbal effect hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
Ik speel het nu een maandje ofzo, en zit op level 87 met mijn frost mage. Lees de berichten hier wel eens, maar snap/herken vrijwel niks van wat jullie hier zeggen. Geeft denk ik wel aan dat er genoeg te doen is op max. level. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Grompie schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:03:
Dit weekend warrior van 90-100 in uurtje of 4 gedaan, met potions of rapid mind, garrison potion en quest event locations gaat het echt heel snel. Kon waarschijnlijk nog sneller mocht ik heirlooms naar 100 boosten maar dit niet gedaan. Daarna beginnen gearen en legendary questline gedaan, geëindigd op het ogre gedeelte, zal deze week eens kijken hoe vlot die dingen droppen. Wel al op ilvl665 gestrand met meestal baleful gear. Nu zal het LFR farmen beginnen, gelukkig gaan de que's overal snel als tank.

Wel verbazingwekkend hoe snel je een character op 1 weekend klaar kan krijgen van 90 naar lfr raid klaar. Maar zal ook wel komen door als tank te gaan aangezien je dungeon que bijna instant is en ik een paar keer zo een satchel of savaged goods open deed en er daar ook al baleful tokens in zaten.
Hoe kom je aan die potions? of kan je dat gewoon kopen op de AH ? ik heb er nog nooit van gehoord :P maar zou dat graag willen doen dan want ik ben nu me monk van 90 naar 100 aan het levelen en na een dag ongeveer pas 4 levels gedaan :P (niet vollop gespeeld dan maar alsnog) best ziek om jou dan in 4 uur 10 levels gedaan te zie hebben haha :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Ricmaniac schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:07:
[...]
Hoe kom je aan die potions? of kan je dat gewoon kopen op de AH ? ik heb er nog nooit van gehoord :P maar zou dat graag willen doen dan want ik ben nu me monk van 90 naar 100 aan het levelen en na een dag ongeveer pas 4 levels gedaan :P (niet vollop gespeeld dan maar alsnog) best ziek om jou dan in 4 uur 10 levels gedaan te zie hebben haha :)
> Elixir of the Rapid Mind kun je uit een bepaalde Garrison Mission krijgen maar momenteel kun je ze ook krijgen door de Winter Veil dailies te doen en de Savage Gift te kopen, hierin kan ook een Elixir zitten (zelf al 3x gehad). Ze zijn overigens ook niet heel duur op de AH te krijgen
> Excess Potion of Accelerated Learning kun je bij de Garrison Quartermaster kopen voor 100 GR (uit mijn hoofd) en die geven 20% extra xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DarthNeo schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:04:
[...]

> Elixir of the Rapid Mind kun je uit een bepaalde Garrison Mission krijgen maar momenteel kun je ze ook krijgen door de Winter Veil dailies te doen en de Savage Gift te kopen, hierin kan ook een Elixir zitten (zelf al 3x gehad). Ze zijn overigens ook niet heel duur op de AH te krijgen
> Excess Potion of Accelerated Learning kun je bij de Garrison Quartermaster kopen voor 100 GR (uit mijn hoofd) en die geven 20% extra xp
en zijn beide potions te stacken met elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Ricmaniac schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:05:
[...]
en zijn beide potions te stacken met elkaar ?
Jazeker :)

Overigens duurt de Elixir of Rapid Mind 15 minuten, het is dan ook verstandig missies en bonus objectives op te sparen (op 1 objective afmaken en later pas afmaken als je de potion gebruikt) en dan binnen die 15 minuten te completen, flying is daarvoor wel bijna noodzakelijk

Via onderstaande pagina staat het wel uitgelegd (ik gebruik de Gorgrond uitleg zelf):

http://www.wowhead.com/it...f-the-rapid-mind#comments

[ Voor 56% gewijzigd door DarthNeo op 21-12-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb het met een aantal chars moeten doen maar nu toch de Minion of Grumpus mount binnen! Weer één voor de collectie. Nu nog maar even wat dailies doen voor de versiering van mijn garrison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:43:
Ik heb het met een aantal chars moeten doen maar nu toch de Minion of Grumpus mount binnen! Weer één voor de collectie. Nu nog maar even wat dailies doen voor de versiering van mijn garrison.
Nice! Ik heb m nog steeds niet.. dus hopelijk nog wel tijd om ook mn garrison te versieren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier hem ook helaas nog niet jammer, want de prijs is nu behoorlijk gekelderd. Had hem graag verkocht toen die nog 50K waard was.

/care for mounts namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
Is er een programma/site met de actuele prijzen in de AH?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heb je hier iets aan? https://theunderminejournal.com/#eu

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
weet iemand nog een goede spot om je follower reputation snel te boosten? sommige spots zijn generfed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Ricmaniac schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:07:
[...]
volg even: http://www.wowhead.com/guides/powerleveling-90-100 als je 't vliegen unlocked hebt.
Zelf zo op een zaterdag-namiddag 6 alts van 91 naar 100 gebracht.
(main is op de traagste manier gegaan: questing, de volgende 2 gingen wat rapper omdat je de weg kent naar de grotere questhubs en de klein prutsen kunt laten liggen, 4->9 konden vliegen en kon ik dus sneller rondvliegen)
en recent mijn rogue van 81-> 90 mbv dungeons, en dan 90-100 met die guide: die dingde met heirlooms en de rest nog allemaal 496 timeless gear :$
Nu is het wachten op balefull en timewalking om die in de buurt van 675 te krijgen, of in ieder geval boven 650 voor hfc lfr ( cba voor hm en brf)

[ Voor 15% gewijzigd door soulrider op 22-12-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

soulrider schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:36:
[...]

volg even: http://www.wowhead.com/guides/powerleveling-90-100 als je 't vliegen unlocked hebt.
Zelf zo op een zaterdag-namiddag 6 alts van 91 naar 100 gebracht.
(main is op de traagste manier gegaan: questing, de volgende 2 gingen wat rapper omdat je de weg kent naar de grotere questhubs en de klein prutsen kunt laten liggen, 4->9 konden vliegen en kon ik dus sneller rondvliegen)
en recent mijn rogue van 81-> 90 mbv dungeons, en dan 90-100 met die guide: die dingde met heirlooms en de rest nog allemaal 496 timeless gear :$
Nu is het wachten op balefull en timewalking om die in de buurt van 675 te krijgen, of in ieder geval boven 650 voor hfc lfr ( cba voor hm en brf)
Thanks :D , was me gisteren al gelukt op die manier though :) veel bijna completen, potion drinken en hoppa alles afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Afgelopen periode erg druk op de zaal, dus ff ontspanning gezocht met oa mn DK. Eindelijk de eerste lfr instances kunnen tanken. Nog wel af en toe wat tips nodig, maar begin de lol er wel van in te zien. Ilvl 668 nu. En helemaal netjes in t11 style.

Verder op mn main de 150k apexis bij elkaar voor de mount.

Mythic zal ik nooit gaan zien met de chars. Zat nog wel van de week ff te twijfelen over een hc run (45k), maar voelt toch niet zo goed aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Jammer genoeg is de Blizzard AH API al een paar dagen offline, dus is het nu niet actueel.
Kaap schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:01:
Hier hem ook helaas nog niet jammer, want de prijs is nu behoorlijk gekelderd. Had hem graag verkocht toen die nog 50K waard was.
Schijnbaar was er een expoit waarbij je het pakketje terug kon verkopen nadat je had gekeken of de mount erin zat. Mounts gingen schijnbaar voor onder de 20k weg, maar na de hotfix alweer rap naar de 50k+.
Was er helaas niet op tijd bij, had graag een aantal mounts voor die lage prijs willen pakken :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The undermine Journal pagina werkt weer; Blizzard heeft kennelijk bij deze reset voor een oplossing kunnen zorgen. :)

Ik ben met drie characters de mount aan het "farmen" iedere dag... Heb geen zin om het met 10 characters te doen eerlijk gezegd, alhoewel het wel zou kunnen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
RustStorm schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:55:
The undermine Journal pagina werkt weer; Blizzard heeft kennelijk bij deze reset voor een oplossing kunnen zorgen. :)

Ik ben met drie characters de mount aan het "farmen" iedere dag... Heb geen zin om het met 10 characters te doen eerlijk gezegd, alhoewel het wel zou kunnen... :|
farm hem met 6 characters en nog geen enkele drop. Questen op zich gaat er snel, via group finder gewoon een groepje vinden of zelf een starten en je hebt die quests in no time gedaan. Maar op zoveel characters doen vraag wel effen tijd. Als ik tegen zondag de mount nog niet heb zal ik hem ook kopen, want geen zin nog veel langer te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:59:
[...]

farm hem met 6 characters en nog geen enkele drop. Questen op zich gaat er snel, via group finder gewoon een groepje vinden of zelf een starten en je hebt die quests in no time gedaan. Maar op zoveel characters doen vraag wel effen tijd. Als ik tegen zondag de mount nog niet heb zal ik hem ook kopen, want geen zin nog veel langer te farmen.
Groupfinder niet eigenlijk een nodig. Ik run hem ook op een paar chars en die mobs zijn dood in een paar seconden, en Grumpus zelf is constant in combat dus die heb je ook zo. Denk dat ik gemiddeld 2-3 min nodig hebt per char solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie hebben ook eigenlijk wel gelijk. Het stelt natuurlijk geen reet voor die dailies... Denk dat ik gewoon te lui ben om het met allemaal te doen, ondanks dat de kans dat heel groot is dat ik die mount één of meerdere keren zal krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
ik doe ze al elke dag 3x en heb nog geen geluk tot nu toe :p komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Die grumpus dailies zijn zo snel te doen, het vliegen er naar toe duurt al bijna langer ;)

Dan terug stonen naar je garrison, inleveren, savage gift kopen en hopen dat de minion er in zit.
Ik ben met al mijn lvl100's langs gegaan en had hem dus redelijk snel. Als je maar 1 lvl100 hebt ja dan kan het zijn dat je wat meer tijd nodig hebt.
Op mijn uitgestorven realm is daar toch altijd veel activiteit.

Mocht iemand hulp er mee nodig hebben ik wil altijd wel helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Carthrax op 23-12-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Dennism schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:52:
[...]

Groupfinder niet eigenlijk een nodig. Ik run hem ook op een paar chars en die mobs zijn dood in een paar seconden, en Grumpus zelf is constant in combat dus die heb je ook zo. Denk dat ik gemiddeld 2-3 min nodig hebt per char solo.
De meeste van mijn characters zijn laag gegeared en dienen enkel om gold op te halen. Plus het feit dat er een aantal tank zijn waardoor damage erg laag ligt, dan maakt een groep het wel wat sneller, vooral die 8 mobs killen duurt gewoon te lang naar mijn zin om alleen te doen. En op mijn realm is het gewoon ook al moeilijk om een mob getagged te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
RustStorm schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:35:
Jullie hebben ook eigenlijk wel gelijk. Het stelt natuurlijk geen reet voor die dailies... Denk dat ik gewoon te lui ben om het met allemaal te doen, ondanks dat de kans dat heel groot is dat ik die mount één of meerdere keren zal krijgen...
Pathfinder is een leukere uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:29:
[...]

De meeste van mijn characters zijn laag gegeared en dienen enkel om gold op te halen. Plus het feit dat er een aantal tank zijn waardoor damage erg laag ligt, dan maakt een groep het wel wat sneller, vooral die 8 mobs killen duurt gewoon te lang naar mijn zin om alleen te doen. En op mijn realm is het gewoon ook al moeilijk om een mob getagged te krijgen.
Dan geloof ik idd best dat een groepje wat sneller gaat, guildie met een net gebooste char deed er ook wat langer over tot ik mee ging. Ik mobs killen, hij kooien en presents doen. Waren we nog sneller klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat ging lekker met die elixer of rapid mind.

had een vriend met draenor flying die me even langs allemaal treasures vloog :) level 94-100 in 22 minuten :P

• RobbertG
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:26
Zat er weer eens over te denken om WoW te gaan spelen maar kan niet echt een geschikte realm vinden. Iemand een idee ? Defias Brotherhood is 99% Horde zag ik ergens. Ben eigenlijk op zoek naar een realm (Engels/PvP) met een redelijke balance tussen Horde en Alliance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 17:48
Defias Brotherhood is volgens mij één van de weinige realms met een 50/50 balans. Iets meer Alliance dan Horde momenteel.

https://realmpop.com/eu-defias-brotherhood.html

Als je Horde speelt mag je vast en zeker de Gathering of Tweakers guild joinen. Ook leuk!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Replika90 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:46:
Defias Brotherhood is volgens mij één van de weinige realms met een 50/50 balans. Iets meer Alliance dan Horde momenteel.

Als je Horde speelt mag je vast en zeker de Gathering of Tweakers guild joinen. Ook leuk!
Mmmm dat is wel gunstig, zit met mijn chars op Steamwheedle cartel, ook op zich een goede balans, maar is een normale rp server. Heb nu net een nieuwe rogue aangemaakt en in het Gathering of Tweakers Guild gezet en zit er toch aan te denken om ook een van mijn lvl 100 chars te transferen naar Defias Brotherhood, zodat ik daar ook mee kan gaan raiden met de guild :)

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:00
Replika90 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:46:

Mijn eigen ervaring van Defias Brother hood is dat het daar op de Horde side behoorlijk uitgestorven is.
Heb er nog een paar level 100's staan, maar ben overgestapt naar silvermoon alliance om toch een iets actiever idee te krijgen, vaak voorgekomen dat ik in orgrimmar alleen stond.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Meeste spelers staan tegenwoordig in hun garissons en/of in ashran. SW en Org zijn meestal uitgestorven.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Thorval schreef op donderdag 24 december 2015 @ 07:51:
[...]

Mmmm dat is wel gunstig, zit met mijn chars op Steamwheedle cartel, ook op zich een goede balans, maar is een normale rp server. Heb nu net een nieuwe rogue aangemaakt en in het Gathering of Tweakers Guild gezet en zit er toch aan te denken om ook een van mijn lvl 100 chars te transferen naar Defias Brotherhood, zodat ik daar ook mee kan gaan raiden met de guild :)
Ik heb mijn Defias Brotherhood char juist de andere kant op gegooid (naar The Sha'Glade Cartel;)) maar dat komt omdat het pvp gedeelte niets voor mij is. De Tweakers guild is verder gewoon 1 van de beste en leukste guilds om bij te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Fijn en leuk om te horen dat de Tweakers guild als leuke guild wordt beschouwd, dat hoor je namelijk ook niet vaak!

Verder is de balance op Defias Brotherhood inderdaad erg goed. 49 / 51 volgens mij ( Horde / Alliance ). Van PvP is er wel sprake, maar niet erg veel. Het is een RP server, maar geen hardcore RP server en dat scheelt wel.

Mocht je eens een kijkje willen nemen maak een altje en join de guild, dan krijg je binnen de korste keren de sfeer in de guild mee.

Helaas raiden we momenteel niet i.v.m. de feestdagen, maar in Januari gaan we het weer proberen!

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:31
Ik moet dan echt geluk hebben gehad met die minion of grumpus. Die zat in mijn eerste savage gift. Doe het nu nog dagelijks al was het alleen voor de kans op een 2de om te verkopen. Of medallions of the legion, die gaan ook nog rap voor de 3-5k bij ons on de server.
Maar dus mogelijk om makkelijk naar 100 te levellen met draenor flying dus, moet ik even alle treasures gaan doen op mijn DK ofzo.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:27
Kan weg

[ Voor 98% gewijzigd door 038Zwolle op 26-12-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Vrolijk kerstfeest en helaas nog geen Mount.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:53:
Dit screenshot heeft een shitstorm losgemaakt onlangs:
[afbeelding]
Waarom zou dit een shitstorm losmaken, misschien dat ik iets mis, maar ik zie niets op dit screenshot dat ik na de aankondingen op Blizzcon echt vreemd vind?

Lijkt me dat dit een screenshot is van de mission table in the rogue classhall, waarvan allang bekend was dat een deel van de Classhall functionaliteit zou doorborduren op het follower missions systeem van de garrisons, maar dan met followers die een wat grotere betekenis in de lore hebben voor die classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:28:
[...]
Waarom zou dit een shitstorm losmaken, misschien dat ik iets mis, maar ik zie niets op dit screenshot dat ik na de aankondingen op Blizzcon echt vreemd vind?
Blizzard zei dat je garrisons verleden tijd zijn, maar deze mission vraagt wel om garrison resources. Dus je garrison is straks dus wel degelijk relevant, al is het maar om resources te farmen.
Dennism schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:28:
[...]
Lijkt me dat dit een screenshot is van de mission table in the rogue classhall, waarvan allang bekend was dat een deel van de Classhall functionaliteit zou doorborduren op het follower missions systeem van de garrisons, maar dan met followers die een wat grotere betekenis in de lore hebben voor die classes.
Dat klopt, handjevol followers die connectie hebben met jouw class maar ook met zinvolle missies, en niet missies om maar missies te hebben. Deze missie ziet er ver van dat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Over welke mount hebben jullie het om te farmen?
Enige dat ik nu doe is iedere dag mining en herbalism in mijn garrison en verkopen op AH om wat gold te verzamelen, maar voor de rest weet ik niet wat doen...

Hebben jullie soms wat tips ofzo om gold te maken? Heb maar 6k atm...
mining en herbalism verkopen wel vlot op de AH maar dat brengt niet zoveel in het laatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:04:
[...]

Blizzard zei dat je garrisons verleden tijd zijn, maar deze mission vraagt wel om garrison resources. Dus je garrison is straks dus wel degelijk relevant, al is het maar om resources te farmen.

[...]

Dat klopt, handjevol followers die connectie hebben met jouw class maar ook met zinvolle missies, en niet missies om maar missies te hebben. Deze missie ziet er ver van dat uit.
Dat van die resources zal vast een placeholder zijn, er zal vast iets komen als "classhall resources", je zal echt geen garrison resources meer hoeven te hebben.

Verder kan het ook makkelijk een placeholder missie zijn als heb ze nergens horen zeggen dat het alleen maar zinvolle missions zouden zijn, wel een stuk meer zinvolle missies. Ik denk niet dat je conclusies kan trekken uit een enkel screenshot gemaakt in een alphabuild, als dat is waar de shitstorm over ging....

Verder mijn mening: Hoe meer missies hoe beter, als ik iets niet vervelend heb gevonden van de garrisons is het nog steeds wel de missies starten iedere dag. Ik blijf het een leuk systeem vinden en vind het jammer dat ze het niet een stuk diepgaander hebben gemaakt over het verloop van de expansion. Het kont nu namelijk wel op een punt daar ik alle rare missions wel gehad heb. Van mij mag het systeem dus ook gewoon blijven in de classhalls, zelfs al zou het onveranderd zijn (maar dan wel een stuk meer rare missions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:47:
[...]
Verder mijn mening: Hoe meer missies hoe beter, als ik iets niet vervelend heb gevonden van de garrisons is het nog steeds wel de missies starten iedere dag.
Hoewel ik het verzamelen van followers leuk vond, vond ik het hele garrison mission gebeuren zinloos. Het voegde eigenlijk gewoon niets toe aan jouw character. Gold en gear mag niet het bestaansrecht van die missions zijn. Als je er goed over nadacht hing het gewoon alleen maar samen omdat Blizzard het zo wou. Een systeem zodat el casual die liever niet meedoet aan het "MMO" gebeuren meer en meer zijn singleplayer game krijgt. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Begrijp me goed hoor, ik vond al dat gold prima, maar het zou niet zo moeten zijn. En zo denken vrijwel de meeste mensen er over.

Class Hall Prima. Followers prima. Zinvolle missies die iets bijdragen aan de expansion storyline ook prima. Missions for the sake of missions: GTFO!

[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-12-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 18:54:
[...]

Hoewel ik het verzamelen van followers leuk vond, vond ik het hele garrison mission gebeuren zinloos. Het voegde eigenlijk gewoon niets toe aan jouw character. Gold en gear mag niet het bestaansrecht van die missions zijn. Als je er goed over nadacht hing het gewoon alleen maar samen omdat Blizzard het zo wou. Een systeem zodat el casual die liever niet meedoet aan het "MMO" gebeuren meer en meer zijn singleplayer game krijgt. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Begrijp me goed hoor, ik vond al dat gold prima, maar het zou niet zo moeten zijn. En zo denken vrijwel de meeste mensen er over.

Class Hall Prima. Followers prima. Zinvolle missies die iets bijdragen aan de expansion storyline ook prima. Missions for the sake of missions: GTFO!
Voor mijn part mag het gold er ook gewoon uit het levert nu gewoon te veel op, wat straks nog issues gaat geven voor iedereen die er geen gebruik van heeft gemaakt, Gear mag van mij wel blijven, die ene missie in de 2 weken is imho gewoon prima, zeker nu ze het veranderd hebben zodat je ook enkel loot krijgt op de difficulty waar je bosses killed. Echt mee gearen kan je er niet mee, of je moet van random balefull tokens houden maar onverwacht een leuk item krijgen zo nu dan vind ik opzich wel leuk, zo had ik laatst onverwacht voor het eerst een leuke trinket in mijn cache zitten, daar was ik best blij mee, en het scheelt mijn guildies ook, want 1 persoon minder om tegen te rollen straks zodra we gorefiend neer hebben.

Daarnaast blijft het gewoon (op de cache missions en de 5 missions die je nodig hebt voor de ring na, al zijn in principe zelfs deze optioneel, ik kan inzien dat bepaalde guilds eisen dat je deze haalt) een optioneel systeem, vind je het niet leuk, doe het dan niet. Maar om te gaan roepen dat omdat je de feature niet leuk vind, deze dan moet verdwijnen, nee liever niet (Niet direct tegen jou kaap, maar meer naar alle whiners op de WoW forums / MMO-champ forums e.d die liever alles zien verdwijnen dat je zelf niet leuk vinden ipv ook na te denken dat er andere spelers zijn dan zijzelf die bepaalde content wel leuk vinden). Er zijn genoeg spelers die het wel leuk vinden, en het juist liever een stuk uitgebreider en gecompliceerder zouden zien. Er zijn ook genoeg spelers die PVP niet leuk vinden, moet PVP dan ook maar verdwijnen, of Pet battles, of Mythic Raids of.......

[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 26-12-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
2de minion of grumpus ook binnen, zijn op onze server 60k dus geen probleem :D.

Tja, die class hall missions, ik zie ze liever ook niet maar goed, als ze iets toevoegen ten opzichte van de huidige garrison missies dan sta ik er wel voor open. Eens in de 2 weken een stuk loot is nou ook niet echt iets waar je echt over moet gaan vallen.
Mag wel hopen dat die transmog pre-patch gaat zijn, kan ik echt een hoop uit mijn bank gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Volgens mij hadden ze al aangegeven dat veel nieuwe features (waaronder xmog) in een pre patch komen. Het nieuwe systeem gaat mij ook een shitload aan bank slots schelen, wardrobe is dan ook één van de features waar ik het meest naar uit kijk :). Verder wel jammer dat er weer een follower/mission achtig ding komt. Het goud van die missies is nu wel leuk, maar voor de rest voeg het idd niks toe en is het gewoon een saai iets (althans voor mij dan) plus dat het er o.a. voor zorgt dat je veel minder mensen in de capitals ziet wat ik ook erg jammer vind.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:35:
Volgens mij hadden ze al aangegeven dat veel nieuwe features (waaronder xmog) in een pre patch komen. Het nieuwe systeem gaat mij ook een shitload aan bank slots schelen, wardrobe is dan ook één van de features waar ik het meest naar uit kijk :). Verder wel jammer dat er weer een follower/mission achtig ding komt. Het goud van die missies is nu wel leuk, maar voor de rest voeg het idd niks toe en is het gewoon een saai iets (althans voor mij dan) plus dat het er o.a. voor zorgt dat je veel minder mensen in de capitals ziet wat ik ook erg jammer vind.
Dat is bijna altijd zo, eigenlijk iedere expansion zitten de core features in de pre-patch en veel ervan worden ook direct vrijgegeven. Mij gaat dit ook veel schelen, mijn hele voidstorage komt bijna vrij, samen met een groot gedeeltje van mijn bank slots.Zo heb ik o.a. alle Tier sets nog met de bijpassende slots vanaf het moment dat het 5p sets werden en een hele sloot aan wapens en andere items voor de looks in de bank of void storage liggen.

van mij zou die wardrobe nu al wel mogen komen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt elke dag doe ik die daily's van winterveil op 4 characters... nog steeds die mount gewoon niet. meestal krijg ik apexis crystals en of elixer of presence mind ofzoiets... kan er echt slecht tegen, sommige vrienden krijgen altijd veel te makkelijk mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:53:
Dit screenshot heeft een shitstorm losgemaakt onlangs:
[afbeelding]
De map op de achtergrond is van The Broken Isles.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik kreeg de minion of Grumpus gisteren voor t eerst; met 8 characters (mostly heb er n aantal geskipped).

Nu de garrison van mijn main ingericht en nu proberen of ik er nog 1 te pakken kan krijgen voor mn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Door de kerst niet echt veel kunnen spelen. Grumpus is nog steeds niet bij me gevallen, dus maar besloten hem te kopen op de AH. Komende dagen ook weinig tijd om te spelen en ik wil hem toch echt wel hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu hetzelfde truukje als met me monk met me warrior doen, Shadowmoon Valley voorbereid en vanavond maar even bezig om Gorgrond voor te bereiden. dan slikken we maar weer 2 Elixers of Rapid Mind om binnen een half uur van 92 naar 100 te gaan :P Me monk was binnen 22 minuten gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:01:
Nu hetzelfde truukje als met me monk met me warrior doen, Shadowmoon Valley voorbereid en vanavond maar even bezig om Gorgrond voor te bereiden. dan slikken we maar weer 2 Elixers of Rapid Mind om binnen een half uur van 92 naar 100 te gaan :P Me monk was binnen 22 minuten gelukt.
Bereid je alleen maar de bonus objectives voor dan? want volgens mij is dat helemaal niet genoeg om van 92 naar 100 te gaan. Of neem je ook alle treasures mee? :)

@Thorval; ik sta ook op het punt de mount te kopen, krijg er steeds minder vertrouwen in dat ik hem ga krijgen. De RNG gods hate me; laatste dagen met 9 characters aan het doen iedere dag; no luck so far! -_- En mocht ik hem dan toch krijgen nadat ik hem gekocht heb kan ik hem altijd nog verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Tis bij ons op de server altijd nog 50k minimaal, mijn extra ook verkocht voor dat bedrag.
Neem aan da je dan ook allemaal geld hebt uitgegeven aan lvl 100 heirloom upgrades enzo.
Zou het wel willen doen maar ik level te weinig alts om het te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gedaan is SMV bonus objectives en quests. De quests in de buurt van bonus objectives niet inleveren.

Gorgrond bonus objectives, een paar quests en de sparring arena!

Daarmee was ik 93,5 en het was genoeg om helemaal naar 100 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:39:
[...]

Bereid je alleen maar de bonus objectives voor dan? want volgens mij is dat helemaal niet genoeg om van 92 naar 100 te gaan. Of neem je ook alle treasures mee? :)
Bonus objectives + een aantal quests die op een kluitje staan per 4 of 5 ofzo .. en verder totaal een stuk of 25 treasures. Was vorige keer genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Inhakend op minion of grumpus mount;

Heb 'm zelf bij de 30e keer ofzo gekregen, jeej. Maar! Ondertussen wel de nodige medallions, elixers etc gekregen die voor een paar k gold verkocht kunnen worden. Met dat geld kun je de mount ook kopen van de AH! iig zijn al je tries niet voor niets. In tegenstelling tot bv headless horseman mount, iets van 50 tries (of meer) gedaan en niks nada noppes, dat is veel zuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

marijnvtg schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:58:
Inhakend op minion of grumpus mount;

Heb 'm zelf bij de 30e keer ofzo gekregen, jeej. Maar! Ondertussen wel de nodige medallions, elixers etc gekregen die voor een paar k gold verkocht kunnen worden. Met dat geld kun je de mount ook kopen van de AH! iig zijn al je tries niet voor niets. In tegenstelling tot bv headless horseman mount, iets van 50 tries (of meer) gedaan en niks nada noppes, dat is veel zuurder.
Die wil bij mij al helemaal niet vallen. Heb wat dat betreft echt geen geluk met mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Thorval schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:02:
[...]

Die wil bij mij al helemaal niet vallen. Heb wat dat betreft echt geen geluk met mounts
Heb je iig een lotgenoot, heb ook iets van 100 tries op Huolon, en dat was helemaal drama. 30-60 minuten wachten tot ie spawned en dan in 3 seconden (zonder dollen) gekilled worden. Paar keer meegemaakt, net even drinken pakken/wc/ of naar de kleine, terug komen en ja hoor, daar lag hij al weer.. The horrrooorrr..

Dus vandaar ben ik blij dat je grumpus iig kunt kopen (30k op Tarren Mill).
Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.