dat los je natuurlijk op door even in /trade ernaar te vragen, of in premade groups te kijken...
(bovenstaande was ivm de daily trader in garisson: als je hem zelf niet hebt: vraag ernaar in /trade of check premade groups)
'dagboek':
ik zat tot voorkort op slechts 3 lvl 100's, met de rest plakkend op lvl 91 t/m 95 maar door het datum prikken van legion had ik zoiets van hup, alles naar 100.
De 90-100 powerlevelguide op wowhead en het unlocked van vliegen in dreanor zorgde ervoor dat een weekendje - en eigenlijk slechts een zaterdag - later er niet 3 maar 9 toons op lvl 100 zitten, en timewalking heeft de meeste al op 675+ gebracht.
Veel meer dan dat - en misschien lfr gaan ze wellicht niet zien.
dus nu: 2 boomies, 2frost DK's, ele-shaman, warlock, hunter, s-priest, en ww-monk op lvl 100.
Nu nog bezig met de bankalts die op lvl 60-70 staken ook naar lvl 100 te brengen, (rogue nu op lvl 86 en druid healer op lvl 71 om eindelijk toch eens healing spec te leren) en altjes op 2de account eens richting lvl 100 brengen. (mage, warrior, paladin - tank-spec leren, ...)
----
mmm ik zou nog een paar reps op exalted moeten farmen.
heb de "60 exalted" al ruim behaald, en daarmee ook 17k achievement points aangetikt, wat ikzelf na nog maar 2,5 jaar in wow toch een mooie ja, euhm achievement vond.
[
Voor 16% gewijzigd door
soulrider op 16-12-2015 14:01
]