Acties:
  • 0 Henk 'm!
psych schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:48:
[...]
... gelukkig is onze attendance redelijk gebleven dankzij een move naar Draenor en succesvolle recruitment verder.
Dreanor is een leuke server.
Welkom, hehe :)

Fury warriors zien er goed uit voor Legion. Aardig wat streams gezien met fury en dat belooft veel goeds :)
Fury wapens zijn wel wat lackluster (en klein) maar dat is persoonlijk.
Arms kan nog niet getest worden dacht ik.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Voor de warrior community is er zoals bij iedere change weer veel QQ te horen
Tja, maar ze zijn in WoD dan ook gewoon in een bad state. DPS wise doen we het prima, maar RNG m.b.t. Enrage maakt het gewoon erg boring en vooral frustrerend voor Fury. En Arms is zo dodelijk saai dat het als anti-conceptie gebruikt kan worden, gewoon zaaddodend.

Gelukkig hebben ze zeker voor wat betreft Fury goed geluisterd, want de talents en gameplay voor Legion ziet er stukken vloeiender, frisser en vooral leuker uit. En de nieuwe animations maken het allemaal heel wat zoeter.
[...]
en ik vind het wel jammer dat er geen axe tussen de artifacts zit.
Axe voor Arms had prima geweest, Broxigar's axe, maar het is gewoon bizar waarom Fury niet de wapens van Varian krijgt. Paladin krijgt wel Ashbringer van Tirion, maar die van Varian blijven dan ongebruikt op de Broken Isles liggen.

Zowel Arms als Fury artifacts zijn gewoon matig. Niet alleen kwa looks, maar ook kwa lore.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-12-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Kaap schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:28:
Axe voor Arms had prima geweest, Broxigar's axe, maar het is gewoon bizar waarom Fury niet de wapens van Varian krijgt. Paladin krijgt wel Ashbringer van Tirion, maar die van Varian blijven dan ongebruikt op de Broken Isles liggen.
Ik weiger de rumors vooralsnog te geloven, in vanilla is er ook niets van gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shortyx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-02-2021
Nu Legion er aan komt begint het toch weer te kriebelen. Ik zou graag weer willen starten maar ben "bang" dat het dan toch weer tegen valt. :|

Mijn RL vrienden en ik speelde namelijk altijd samen en ik ben eigenlijk de enige die weer wilt starten, is er momenteel nog genoeg te doen of kan ik beter wachten tot Legion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vermaak me an sich prima met oude raids farmen voor mounts (en transmog items).. en af en toe lekker timewalking dungeons doen...

En de laatste tijd ook weer wat meer met raiden; dus op zich ja er is altijd wel wat te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:23:
[...]

Ik weiger de rumors vooralsnog te geloven, in vanilla is er ook niets van gekomen :p
Rumors :? Is gewoon uit de alpha datamine. Idem voor Vol'jin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Vol'jin situatie != Varian situatie. Daarnaast alpha = alpha. Het is niet de eerste keer dat Blizzard vaga data in hun alpha builds heeft zitten waar uiteindelijk niets van klopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shortyx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-02-2021
icemotion schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:41:
Ik vermaak me an sich prima met oude raids farmen voor mounts (en transmog items).. en af en toe lekker timewalking dungeons doen...

En de laatste tijd ook weer wat meer met raiden; dus op zich ja er is altijd wel wat te doen..
Jaa dat is inderdaad wel een goed idee, en misschien switchen naar een andere realm met wat meer social aspecten :) Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:49:
Vol'jin situatie != Varian situatie.
Ik zie niet in waarin ze verschillen :?
detheavn schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:49:
Daarnaast alpha = alpha. Het is niet de eerste keer dat Blizzard vaga data in hun alpha builds heeft zitten waar uiteindelijk niets van klopt :p
We hebben het hier over artifact quests waarin dat benoemd wordt en
spoiler:
Greymane die nu de Alliance leader is, en Anduin King of Stormwind
.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-12-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren avond legendary ring gehaald, wel toepasselijk mn 33e tome op Archimonde binnen gehaald. Overigens was m'n drop rate van de laatste 10 bazen 100%. Weet niet of t geluk of gebuffed is..

Weet niet of die naval mission aanpassingen al live waren.. Afgelopen maanden amper een rare mission. Nu in deze week op mn alt met lvl 2 shipyard zowel pet als mount mission en bij mn main (>500 missions gedaan) nu de loom ring. Dat is 3 in een week zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet er op mijn Mage en Warrior nog 12 deze reset. Zal wel niet gaan lukken. Zou fijn zijn als de droprate hoger is als je al een char met de ring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Ik moet ook nog op mijn mage nog wat tomes ophalen, binnenkort toch maar eens wat zin bijelkaar schrapen ;)
Gisteren nog met mijn nieuwe gebooste balance druid LFR in geweest maar dps is nog bedroevend. Nog maar even wat spul erbij verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kaap schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:57:
We hebben het hier over artifact quests waarin dat benoemd wordt en
spoiler:
Greymane die nu de Alliance leader is, en Anduin King of Stormwind
.
En nog zegt dat niks.
spoiler:
Anduin was in Vanilla ook al King of Stormwind omdat ze dachten dat Varian dood was, en Bolvar Fordragon was Anduin's begeleider daarin en daarmee dus plaatsvervangend Alliance leider.

Ik blijf er dus bij dat ik het zie wanneer het zover is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, op die manier blijft alles "open" daar Blizzard namelijk wanneer ze dat nodig achtten de lore aanpassen ;)

Voor komende expansion is het in ieder geval zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, en dat laatste ligt nog niet vast :p

Edit: Storytelling heeft plot twists. Niet elke aanpassing in het verhaal is een ret-con.

[ Voor 53% gewijzigd door detheavn op 09-12-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Ik ben wel benieuwd wanneer de beta van start gaat. Wil er ook graag weer aan snuffelen net als met de vorige betas.

[ Voor 67% gewijzigd door Carthrax op 09-12-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dus.. deze week ff TBC timewalking dungeons knallen :D is een goeie manier om net level 100 chars redelijk goeie gear te geven. Ga deze week daarmee even me monk en paladin gearen denk :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:01:
Dus.. deze week ff TBC timewalking dungeons knallen :D is een goeie manier om net level 100 chars redelijk goeie gear te geven. Ga deze week daarmee even me monk en paladin gearen denk :)
Ondanks ik graag al die mounts en pets wil hebben van de timewalking weekends... dit keer ga ik er niet veel mee doen. Wat een verschrikkelijke instances vind ik dat... :(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
kvond die van cata minder leuk.
Veel pugs whipen op de boss mechanics die flink pijn kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tja, ik merkte in de timewalking dungeons dat ook zwaar gegearde mensen wel eens willen vergeten dat gear scaling een vreemde uitwerking kan hebben op inkomende damage. Soms betekent 730 ilvl dan ook niet dat je alle mechanics kunt negeren :)

Daarnaast moet ik ook wel zeggen dat ik zelf de eerste keren ook een enorm faalkanaal was, want ik werd op sommige moment echt hard herinnerd aan mechanics die de tijd mij glad heeft laten vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vond het wel grappig hoeveel ik nog wist van die cata dungeons :) vond ik wel grappig.
oh ja,dan komt daar dat vandaan en dan moet je eerst die doen dan die oh ja en dan daardoor naar de andere kant rennen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je hebt toch gewoon Deadly Bossmods voor TBC en dergelijke dan weetje toch precies welke mechanic komt ?. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
T probleem is gewoon mensen die hele kamers gaan pullen zonder rekening te houden met gear scaling.. soms is t n tank.. n andere keer n hunter (barrage XD)... etc etc.. maar daar ga je in timewalking dus heel hard dood aan, vooral in tbc dungeons waar er sowieso al enorme damage spikes zitten. En vooral van trash waar DBM echt niets mee doet..

Ik ga in ieder geval wel een paar dungeons doen; minimaal 1 per karakter voor de quest.

En die Cata dungeons was erg grappig; ik wist niets, mijn vriendin alles... normaal is t andersom xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is de weekly quest nu dan van die gast naast de ingang van je garrison headquarters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:43:
Wat is de weekly quest nu dan van die gast naast de ingang van je garrison headquarters
5 timewalking dungeons doen...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 16:22
marijnvtg schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:15:
Gisteren avond legendary ring gehaald, wel toepasselijk mn 33e tome op Archimonde binnen gehaald. Overigens was m'n drop rate van de laatste 10 bazen 100%. Weet niet of t geluk of gebuffed is..

Weet niet of die naval mission aanpassingen al live waren.. Afgelopen maanden amper een rare mission. Nu in deze week op mn alt met lvl 2 shipyard zowel pet als mount mission en bij mn main (>500 missions gedaan) nu de loom ring. Dat is 3 in een week zeg maar..
Had ik afgelopen reset ook. Op die wijze ook de ring kunnen halen. Wel toevalling, of was dat nu juist rng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ze hebben een hotfix geplaatst vorige week ongeveer, waarbij de rare missions veel vaker beschikbaar komen voor de shipyards. Heb ik enkele pagina's een quote over gepost van Blizzard. :)

WoW Collector's Edition is bij bol.com te reserveren.

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 09-12-2015 21:14 ]

• Rhain
RustStorm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:08:
Nee, ze hebben een hotfix geplaatst vorige week ongeveer, waarbij de rare missions veel vaker beschikbaar komen voor de shipyards. Heb ik enkele pagina's een quote over gepost van Blizzard. :)
Klopt, daar hadden we het over, maar die bluepost ging erover dat ze het nog aan het testen waren.. Zelf had ik nergens gezien dat die hotfix ook live is gegaan, waarschijn is me dat ontschoten ;)

• icemotion
Mij maakt het in ieder geval weinig uit; eerder deze week kreeg ik de riverbeast missie, en gisteren de Lifebinder's handmaiden uit Dragon soul waarmee ik nu de 250 mounts achievement heb gehaald :)

Laatste dagen ook weer meer gold missies op de shipyard.. dat tikt ook wel weer lekker aan :)

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Hoe goed is dragon soul te soloen met een dk?

• mrsar
  • Nu online

mrsar

ik doe DS 10H met gemak op mijn destro lock op lvl100,25H moet ik meer moeite doen,opletten enzo :P

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 10-12-2015 10:51 ]

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Hihi, ok, maar mijn dk heeft een crappy ilvl van 621, geen zin om moeite te doen om daar mee te gearen

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sjonson schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:13:
Hihi, ok, maar mijn dk heeft een crappy ilvl van 621, geen zin om moeite te doen om daar mee te gearen
Dan kan je 10man denk ik echt wel aan met een DK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

ja heroic 10 man moet lukken daarmee

• icemotion
10 man heroic is idd easy peasy op level 100. De lastigste fight is Spine en das meer vanwege de constante rolls dan wat anders..

• mrsar
  • Nu online

mrsar

icemotion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:43:
10 man heroic is idd easy peasy op level 100. De lastigste fight is Spine en das meer vanwege de constante rolls dan wat anders..
klopt,dat contant heen en weer lopen wordt je wat moe van :P

icemotion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:29:
Mij maakt het in ieder geval weinig uit; eerder deze week kreeg ik de riverbeast missie, en gisteren de Lifebinder's handmaiden uit Dragon soul waarmee ik nu de 250 mounts achievement heb gehaald :)

Laatste dagen ook weer meer gold missies op de shipyard.. dat tikt ook wel weer lekker aan :)
Oh grats on that mount man! :) Hoe je nooit meer spine te doen ^_^ Dat is DE encounter die er voor zorgt dat ik gewoon geen zin heb op Deathwing the farmen. :P Misschien maar eens lockouts kopen :P

Verwijderd

hoe farm ik deathwing trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:02:
[...]

Oh grats on that mount man! :) Hoe je nooit meer spine te doen ^_^ Dat is DE encounter die er voor zorgt dat ik gewoon geen zin heb op Deathwing the farmen. :P Misschien maar eens lockouts kopen :P
Nah, jammer genoeg ben ik nog niet van spine af. Moet de blazing drake nog die ook van madness dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag maar eens beginnen met de achievement om draenor flying te unlocken denk ik. Is alleen beest een gedoe zeg, moet voor het questen alleen de nagrand area doen maar dan de rest van de achievements nog =p echt geen zin in eigenlijk maarja wil wel echt vliegen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Mijn Night Elf Hunter is in een totale /played van 1 dag en 12 uur van level 0 naar 100. Denk dat dit het snelste is dat ik ooit geleveld heb en zal levelen. Next char!

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 3/4de jaar van Garrison missions met Treasure hunters op slechts 2 chars en geen andere grinds als 25man Cata HC, het dagelijks doen van herbgarden / mine of andere sales via crafting of AH bespeling e.d. een leuke mijlpijl aangetikt.

Een miljoen gold op mijn account, en dan te bedenken dat ik voor WoD volgens mij nog nooit over de 200k ben geweest!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Money.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-10 19:06
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:27:
Vandaag maar eens beginnen met de achievement om draenor flying te unlocken denk ik. Is alleen beest een gedoe zeg, moet voor het questen alleen de nagrand area doen maar dan de rest van de achievements nog =p echt geen zin in eigenlijk maarja wil wel echt vliegen daar
Veel succes gewenst :) Ik heb de achievement unlocked omdat ik het quest deel al had afgewerkt (en dat was gelukkig gedeeld tussen chars). Om nieuwe alts te levellen is vliegen leuk, en ook om de (rare) elites in Tanaan wat sneller te bereiken. Of het voor de rest de moeite waard is laat ik in het midden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:47:
[...]

Veel succes gewenst :) Ik heb de achievement unlocked omdat ik het quest deel al had afgewerkt (en dat was gelukkig gedeeld tussen chars). Om nieuwe alts te levellen is vliegen leuk, en ook om de (rare) elites in Tanaan wat sneller te bereiken. Of het voor de rest de moeite waard is laat ik in het midden.
Op mains is het inderdaad maar weinig nuttig, al zit er hier en daar wel wat tijdwinst in, daarintegen zijn de requirements ook vrij makkelijk te halen (het meeste krijg je "gratis" door gewoon het spel te spelen), dus ik zou het zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dennism: Grats met de mijlpaal in WoW! :) 1M gold... goed bezig! :) Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel ik heb over geheel m'n account. Zal het eens nagaan :) Heb in ieder geval wel iemand in de guild die bijna 10M heeft... Die heeft gewoon AH monopoly in voornamelijk de enchanting afdeling... echt ziekelijk.

Ik ben op dit moment toch maar proberen een en ander aan timewalking te doen, ondanks het feit ik de instances niet heel erg leuk vind. M'n main heeft de quest af, ben nu met m'n hunter bezig. En daarna mogelijk m'n andere alts voor de 500 badge quest... (toch de makkelijkste manier om de toys te verzamelen op dit manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 19:27
Weet iemand hier iets over Trixxy Volt? Ik probeer al een week de recipes te bemachten om mijn engineering gun verder te upgraden op m'n hunter, maar die Trixxy wilt maar niet spawnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100K apexis nog te gaan voor de mount pfoee -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:45:
100K apexis nog te gaan voor de mount pfoee -,-
Nog even doorzetten en dan heb je hem eindelijk! goed bezig! :D
Kaap schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:13:
Gebruik de group finder en zoek naar ore trader ;)
Helaas is het per EU altijd hetzelfde. Het is óf ore, óf dust, óf herb, óf leather. Om te zien welke het is, kan je hier zien: rechter kolom "Today in Dreanor" onder "profession" (je moet hem wel op EU zetten!)

[ Voor 49% gewijzigd door RustStorm op 12-12-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:18:
[...]
Helaas is het per EU altijd hetzelfde. Het is óf ore, óf dust, óf herb, óf leather. Om te zien welke het is, kan je hier zien: rechter kolom "Today in Dreanor" onder "profession" (je moet hem wel op EU zetten!)
Joh :O Dan is het nog steeds niet zo dat ie ook net in jouw garrison staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:58:
[...]

Joh :O Dan is het nog steeds niet zo dat ie ook net in jouw garrison staat.
Nee, maar ik wilde er mee aangeven dat je heel leuk naar een "ore" trader kan zoeken iedere dag in de premade groups lijst, maar als de ore trader er sowieso niet is kan je lang zoeken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zoals dat je lang kan blijven zoeken als je enkel alleen in je eigen garrison wacht. En dat is wat ik ermee wilde aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
Zo op de lock ook de ring binnen. 3 weken 11 bazen en overal een drop. Me happy :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-10 11:10
Dennism schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:39:
Na 3/4de jaar van Garrison missions met Treasure hunters op slechts 2 chars en geen andere grinds als 25man Cata HC, het dagelijks doen van herbgarden / mine of andere sales via crafting of AH bespeling e.d. een leuke mijlpijl aangetikt.

Een miljoen gold op mijn account, en dan te bedenken dat ik voor WoD volgens mij nog nooit over de 200k ben geweest!

[afbeelding]
Gz, die mijlpaal ben ik ook al voorbij, laatst de 2m aangetikt en nu nog 420k over maar ik kan wel wow spelen tot ergens in 2018. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
Actief topic zeg hier! Ik ben twee weken geleden begonnen met Wow. Heb een frost mage van level 72 in een pvp server. Bevalt me prima tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:05:
[...]

Gz, die mijlpaal ben ik ook al voorbij, laatst de 2m aangetikt en nu nog 420k over maar ik kan wel wow spelen tot ergens in 2018. :P
Tokens zijn mij veel te duur in de EU :P Ik kan sneller €12,99 verdienen, dan dat ik 60k+ bij elkaar zou kunnen grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:00:
Net zoals dat je lang kan blijven zoeken als je enkel alleen in je eigen garrison wacht. En dat is wat ik ermee wilde aangeven.
Het spijt me intens dat ik geprobeerd heb net wat meer informatie te geven, waardoor het allemaal net wat makkelijke gemaakt wordt. Voor jou misschien vanzelfsprekende informatie, maar dat wil niet zeggen dat het meteen bij iedereen bekend is.

Iemand van jullie dit timewalker event de mount mogen looten? :) Ik ben niet zo vaak te vinden in deze dungeons, omdat ik ze niet zo leuk vind, maar de keren dat ik er ben heb ik hem nog niet mogen ontvangen en/of geloot zien worden. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 13-12-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee helaas heb hem niet geloot alhoewel ik wel blijf sparen en de mount koop voor 5k badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:19:
nee helaas heb hem niet geloot alhoewel ik wel blijf sparen en de mount koop voor 5k badges
De 5k badges mounts zijn andere mounts dan diegene die kan droppen van iedere timewalking Boss. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:54:
[...]

De 5k badges mounts zijn andere mounts dan diegene die kan droppen van iedere timewalking Boss. :)
maakt niet uit haha heb die pech toch dat die niet bij mij dropt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Laatst online: 12-10 14:43

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ben gisteren weer begonnen (kan ook nooit weg blijven), ditmaal totaal iets anders proberen. PvP Disc priest, nooit veel pvp gedaan, en heel vroeger wat priest gespeeld. Ik ga me vooral focussen op battleground ipv arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:35:
Ben gisteren weer begonnen (kan ook nooit weg blijven), ditmaal totaal iets anders proberen. PvP Disc priest, nooit veel pvp gedaan, en heel vroeger wat priest gespeeld. Ik ga me vooral focussen op battleground ipv arena.
RBG is leuk hoor, is prima te doen. Disc priest is ook een verstandige keus voor pvp, eenvoudig tot op zekere rating. Al is druid natuurlijk nog een heel stuk meer OP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:46:
[...]

RBG is leuk hoor, is prima te doen, disc priest is ook een verstandige keus voor pvp. Eenvoudig tot op zekere rating, al is druid natuurlijk nog een heel stuk meer OP :+
Heb heel lang getwijfeld of ik druid of priest zou gaan spelen, maar uiteindelijk toch gekozen voor priest. Ben reuze benieuwd wat me te wachten staat als pvp noob in wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:48:
[...]

Heb heel lang getwijfeld of ik druid of priest zou gaan spelen, maar uiteindelijk toch gekozen voor priest. Ben reuze benieuwd wat me te wachten staat als pvp noob in wow :P
Heb geduld en geniet in het proces van noob > ervaren, verwacht niet teveel van jezelf en ga niet meteen voor Gladiator of Hero of the alliance/horde :+
Negeer de rage van mensen die je gaat ontmoeten, pvp community is verrot, nog erger dan in WOTLK, dus be prepared.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Gisteren mythic Archimonde voor de 1e keer gekillt. Toch wel weer een episch gevoel, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel bij de endboss van een expansion. Bij andere bosses toch wat meer het gevoel van 'zo, op naar de volgende'. Daarbij ook nog onze grootste concurrent op de server (beide 2d/w raiding guild) met een paar uur weten te verslaan, wat de kill nog iets mooier maakt :) Die concurrentie is er al lange tijd maar deze tier nog iets meer nadat ze in het begin meerdere dagen per week waren het raiden, alleen om ons voor te blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:38

Prx

Noiz schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:08:
Gisteren mythic Archimonde voor de 1e keer gekillt.
Gratz! Dat is echt een coole kill om erbij te hebben. :D

Wij hebben gisterenavond op avond 2 eindelijk onze Herald of the Titans achievement behaald. De eerste avond ging wat moeilijk omdat we er niet doorheen gehealed kregen, maar gisterenavond ging het echt stukken beter. We hadden dus uiteindelijk wel 4 healers nodig, en de Monk tank heeft toch maar een Paladin tank geleveld tussen de 2 avonden in. :p

Eind deze week gaan we hem nog een keer doen voor de guildies die hem ook nog willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-10 11:10
Dennism schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:52:
[...]

Tokens zijn mij veel te duur in de EU :P Ik kan sneller €12,99 verdienen, dan dat ik 60k+ bij elkaar zou kunnen grinden :)
Zo dacht ik er eerst ook over maar geef mijn goud toch nergens anders aan uit dus koop maar gewoon de tokens en zorg dat ik ongeveer 500k goud op voorraad heb voor als ik nog iets wil kopen.
Toch nog een besparing van €311 voor 2 jaar gametime, das best veel bier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Sinds de wow token is geintroduceerd speel ik ''gratis'''. In game gold is kinderlijk eenvoudig te ''farmen'' door ah.

En die timewalking mount drop is zoveeeeeeeeeeel RNG. Ik geloof loop eerder tegen 5k badges aan, dan dat ik die mount zie droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:19
Vandaag dropte de mount in een timewalking dungeon. Helaas bij iemand anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik ben ooit begonnen met WoW toen WotLK uit kwam daar redelijk aantal raids gedaan. Zat altijd in een Guild in de middenmoot. Niet echt casual maar ook niet super tryhard. Daarna tijdens Cataclysm ook weer begonnen en gespeeld en ook daar weer Raids gedaan met een guild een tijdje uiteindelijk gestopt met de gedachte om verder te gaan met andere.

Maar goed, nu wil ik toch weer graag opnieuw beginnen. Over het levelen maak ik me geen zorgen, dat vond ik altijd wel leuk. Lekker de boel verkennen, quests doen en af en toe een dungeon. Maar hoe zit het met de end game tegenwoordig? Moet je nog steeds veel tijd steken in dailys en gold farmen? Want dat was toch wel het minst leuk uit die tijd. Ik wou niet echt rijk zijn maar de gold die ik nodig had voor raids, potions en dat soort dingen kostte me altijd wel een uurtje per dag. Is dat nu anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Xanthian schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:08:
Maar goed, nu wil ik toch weer graag opnieuw beginnen. Over het levelen maak ik me geen zorgen, dat vond ik altijd wel leuk. Lekker de boel verkennen, quests doen en af en toe een dungeon. Maar hoe zit het met de end game tegenwoordig? Moet je nog steeds veel tijd steken in dailys en gold farmen? Want dat was toch wel het minst leuk uit die tijd. Ik wou niet echt rijk zijn maar de gold die ik nodig had voor raids, potions en dat soort dingen kostte me altijd wel een uurtje per dag. Is dat nu anders?
Je kunt compleet zelfvoorzienend zijn door wat gold te verdienen via je garrison. Potions etc is niet duur. Dailies zijn ook niet nodig.

Omdat het nu al redelijk laat in de expansion is is er een hoop veel sneller te bereiken, zoals gear. Vanaf 0 zal het je wel even wat tijd kosten, maar nog steeds kan dat snel gaan.

Gewoon beginnen zou ik zeggen en ondertussen wat lezen over je garrison en wat er op end game content allemaal te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
IntToStr schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:17:
[...]

Je kunt compleet zelfvoorzienend zijn door wat gold te verdienen via je garrison. Potions etc is niet duur. Dailies zijn ook niet nodig.

Omdat het nu al redelijk laat in de expansion is is er een hoop veel sneller te bereiken, zoals gear. Vanaf 0 zal het je wel even wat tijd kosten, maar nog steeds kan dat snel gaan.

Gewoon beginnen zou ik zeggen en ondertussen wat lezen over je garrison en wat er op end game content allemaal te doen is.
Garrisons zien er wel gaaf uit. Inderdaad ideaal voor raiding, wat ik toch wel weer wil gaan doen.
Waarschijnlijk ga ik op een nieuwe server beginnen dus moet ik alles weer opnieuw doen, maar dat is niet zo erg.

Het liefst wil ik weer als Tank gaan spelen want dat was toch wel het leukste. Voorheen had ik altijd een Tauren Paladin maar ik weet niet of ik daar weer voor ga. Een Druid lijkt me namelijk ook erg leuk en kan nog steeds een goede tank zijn, toch?

edit: Ik heb het al besloten, ik ga voor een Pandaren Monk. Brewmaster's schijnen wel redelijke tanks te zijn. Tijdens het levelen kan ik gewoon Windwalker gebruiken en dan Brewmaster voor dungeon en later raids.

[ Voor 9% gewijzigd door Xanthian op 15-12-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt hoog tijd dat ik de topicstart maar eens ga bijwerken naar Legion toe. Dit wil deze week ergens gaan doen.

Tevens begin wel weer zin te krijgen om WoW te spelen. Heb er bijna een break van een jaar op zitten, maar ik begin het spel te missen. Heb geen andere game gevonden die WoW kon vervangen. Dus zal spoedig weer in de game zitten. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zeror schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:09:
Het wordt hoog tijd dat ik de topicstart maar eens ga bijwerken naar Legion toe. Dit wil deze week ergens gaan doen.

Tevens begin wel weer zin te krijgen om WoW te spelen. Heb er bijna een break van een jaar op zitten, maar ik begin het spel te missen. Heb geen andere game gevonden die WoW kon vervangen. Dus zal spoedig weer in de game zitten. :)
zelfde bij mij gebeurd 1 maand geleden, was toen ook zo'n 8 maanden gestopt.
Ben nu al weer een ruime maand met plezier aan het spelen, was genoeg te doen wat ik kon inhalen en nog moet/wil halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:57
@ Noiz: gefelicteerd, best een hele dikke achievement!
@ Zeror: alvast welkom terug!

Wij hebben afgelopen reset een kleine inhaal race gehad. Gorefiend Mythic ging zondag vrij snel neer (in totaal rond de 75 wipes gehad), daarna was Mythic Iskar in 6-7 tries neer.

Gisteravond waren we na 20+ wipes opeens ook een kill rijker toen Mythic Socretar neerging.

Drie nieuwe Mythic kills dus in 1 reset. De verwachtingen zijn hoog gespannen voor de komende reset. Met de gearupgrades gaat en de routine gaat het allemaal steeds makkelijker, op naar de volgende 'cock-block'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 12-10 19:27
Ben ik weer met mijn vraag of die Trixxy Volt.

Nu staat er op de wowhead homepage dat de Ore Trader (Trixxy dus) er vandaag zou moeten zijn.

Kijk ik in mijn garrison, is ze gewoon nergens te bekennen.. Wtf :? Mis ik hier iets, moet ik pre-quests hebben gedaan oid? Heb natuurlijk een lvl 3 garrison, en andere traders (herb en leather en fur) ben ik allemaal al tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Pyr0_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:19:

Nu staat er op de wowhead homepage dat de Ore Trader (Trixxy dus) er vandaag zou moeten zijn.

Kijk ik in mijn garrison, is ze gewoon nergens te bekennen.. Wtf :? Mis ik hier iets, moet ik pre-quests hebben gedaan oid? Heb natuurlijk een lvl 3 garrison, en andere traders (herb en leather en fur) ben ik allemaal al tegengekomen...
Bij mij staat dat Pyxni Pennypocket (alliance side) vandaag er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is dit waarom:
..
This is one of several NPCs that can randomly spawn in your garrison each day. They will appear in the entryway of your level 3 town hall.
..

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Probeer anders de Group Finder even.
>Ga naar Group Finder.
>Selecteer Premade Groups.
>Selecteer Custom.
>Klik Find a Group.
Altijd wel iemand die met xxxx Trader er tussen staat.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
hulkie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:14:
@ Noiz: gefelicteerd, best een hele dikke achievement!
@ Zeror: alvast welkom terug!

Wij hebben afgelopen reset een kleine inhaal race gehad. Gorefiend Mythic ging zondag vrij snel neer (in totaal rond de 75 wipes gehad), daarna was Mythic Iskar in 6-7 tries neer.

Gisteravond waren we na 20+ wipes opeens ook een kill rijker toen Mythic Socretar neerging.

Drie nieuwe Mythic kills dus in 1 reset. De verwachtingen zijn hoog gespannen voor de komende reset. Met de gearupgrades gaat en de routine gaat het allemaal steeds makkelijker, op naar de volgende 'cock-block'!
Dit verhaal klonk mij erg bekend in de oren en verrek, je bent er een van Dude...:)

De traders zitten op een rotatie schema dat door de hele EU hetzelfde is.
Maar... het is 1 van de 3/4 npc's die kunnen spawnen, Harrison Jones is er eentje, Saurfang ook en dan de trader.
Het kan best zijn dat je op 3 verschillende chars dus 3 verschillende npc's kriijgt.

Handigste is dus inderdaad via de custom lfd tool te zoeken naar iemand die de trader wel heeft en deze aanbied, meestal staat dit ook op auto invite.

Klik vervolgens via je eigen portrait op "view partyleaders Garrison" om naar zijn garrison te gaan en loop vervolgens zo naar de trader toe.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hebben ondertussen een kerstpauze. Te veel mensen al met allerlei redenen om niet te kunnen. Wel jammer, want we hadden mythic Zakuun op 1M health :(

Volgend jaar maar weer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07

Die jeuk kreeg ik ook na het zien van Legion.

Ik heb bijna een break van 2 jaar? Geloof ik? Ben begonnen aan de panda regio en dat hield ik een maand of 2/3 vol. Dus de expansion erna niet mee gekregen. Wil zelf wachten totdat Legion uit is, alleen duurt dat nog best lang

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:18:
[...]

Die jeuk kreeg ik ook na het zien van Legion.

Ik heb bijna een break van 2 jaar? Geloof ik? Ben begonnen aan de panda regio en dat hield ik een maand of 2/3 vol. Dus de expansion erna niet mee gekregen. Wil zelf wachten totdat Legion uit is, alleen duurt dat nog best lang
Mooi moment om de huidige expansion nog ff mee te pakken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Zeror schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:20:
[...]

Dat dacht ik ook, 1,5 jaar niet gespeeld en nu kon ik upgraden voor €15! Kan ik niet weerstaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zit even te kijken welke server ik opnieuw wil beginnen, maar is een high population server zoals Ragnaros of Stormscale verstandig? Ik weet dat beide Horde server zijn. Het doel is uiteindelijk om te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Met ^^. Vooral na het zien van de Legion aankondiging had ik er weer zin in. Ik had nog een CE van WoD kunnen vinden bij een reseller op amazon.co.uk; als ik niet ben afgezet kan ik binnenkort ook weer spelen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Zeror schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:20:
[...]

Is de nieuwe expansion ook een goeie? Ondanks dat ik het hele een garrison idee leuk vindt ben ik zelf niet iemand die er veel tijd in zal steken ben ik bang.

Zat trouwens in een hele drukke server Stormscale als Horde. Dus kijken of die server nog steeds druk is, want dat vond ik persoonlijk altijd erg tof :+

Herinner me nog goed de uren die ik stak in oude raids/dungeons solo te raiden voor trans-morph. Hoevaak ik wel niet bezig was om een specifiek onderdeel te vinden van een set :X

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:56:
[...]

Is de nieuwe expansion ook een goeie? Ondanks dat ik het hele een garrison idee leuk vindt ben ik zelf niet iemand die er veel tijd in zal steken ben ik bang.
Voor de garrison alleen al kun je genoeg tijd insteken. In en rondom de garrison kun je genoeg doen. Daarnaast heb je natuurlijk nog de questlijnen van de zones zelf, welk ook mooie content is om mee bezig te zijn. Daar heb je wel een paar maanden genoeg aan om mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
weszz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:56:
[...]

Eerlijk de expansion als geheel is zeker niet wat ik er van verwacht had. Misschien zelfs de slechtste voor mij persoonlijk dan.

Garrisons zijn zowat het slechtste deze expansion. Het enige waar garrisons nog goed voor zijn is als je er in het begin de juiste tijd in steekt om gold te maken.

Levelen vond ik zelf wel goed, het zijn leuke afwisselende zones en de storylines in de zones zijn de moeite om uit te spelen.

PvP kan ik zelf weinig over oordelen maar niet echt super veel veranderd met vorige expansions al is ashran af en toe leuk om te doen als je in het winnende team zit :P.

PvE is raiden zeker de moeite de raids zijn van goeie kwaliteit alleen start je natuurlijk nu al later in de expansion en doen mensen meestal alleen HFC nu.

Daarnaast kan je nog Mythic dungeons doen of timewalker dungeons als de event op is maar ook daar ben je snel klaar mee of gaat repetitief aanvoelen.

Zoek je naar een goed Lore verhaal in WoD dan kijk je er beter niet naar want ze zelfs bij blizzard weten ze dat ze het hier grondig verknalt hebben.

Heb je de tijd kan je zeker alles eens proberen maar verwacht geen eindeloze content waar je tot aan de release van volgende expansion zoet mee bent. Tenzij je echt Mythic wil gaan raiden maar zelfs dan gaat misschien alles nog ervoor neer. Het hangt natuurlijk af wat voor speler die je bent. Vind je farmen van oude content, huidige content, achievements halen leuk? Dan is het nog de moeite waard om tot de volgende expansion te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
YouTube: Wardrobe | New Transmog UI and Storage | Legion Alpha

Leuk videootje van het nieuwe transmog systeem in Legion. Ziet er wel tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Nou, gisteren mijn Pandaren Monk aangemaakt op Stormscale server.
Ik heb het idee dat levelen sneller gaat dan voorheen, na een paar uurtjes alweer level 13.

Het zal wel even duren voordat ik level 100 ben, maar dan kan ik mooi oefenen met tanken.
Als ik trouwens WoD koop (zit nu op trial) krijg ik een character boost naar 90. Moet nog even kijken wie dat gaat worden. En als ik Legion koop krijg ik weer char boost.

Ik heb nog een Paladin, die gaat ook ooit eens naar 100.
Misschien dat ik een druid naar level 90 of 100 ga brengen, kan ik ook nog eens een keer healen of juist ranged dps doen in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even een achievement vraagje.. Voor de 'x exalted reputations', moet dit nu per se op 1 char of niet? Bij de 60 exalted reputations comments lees ik van wel.. Ik zit nu op '20 exalted reps' achieve, maar met m'n main heb ik er 17 en met wat alts nog her en der nog een paar exalted zodat ik aan 20+ kom. Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden..

Ik wil met mn hunter alt oude content gaan doen, dan pak je toch automatisch wat rep mee. Het zou leuk zijn als de exalted reps van beiden meetellen voor die achieves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:21:
Even een achievement vraagje.. Voor de 'x exalted reputations', moet dit nu per se op 1 char of niet? Bij de 60 exalted reputations comments lees ik van wel.. Ik zit nu op '20 exalted reps' achieve, maar met m'n main heb ik er 17 en met wat alts nog her en der nog een paar exalted zodat ik aan 20+ kom. Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden..

Ik wil met mn hunter alt oude content gaan doen, dan pak je toch automatisch wat rep mee. Het zou leuk zijn als de exalted reps van beiden meetellen voor die achieves :)
Ja, moet op 1 char :) voor zover ik weet tenminste :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
marijnvtg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:21:

Moet inderdaad op 1 char. Echter als je bijvoorbeeld de 60 exalted haalt, kan je de titel "the Beloved" wel gebruiken op elke andere char vanaf lvl 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@corset & @Zertaxka; Vage sh.. dan.. Wat ik zeg, heb 17 exalted reps, maar ook de 20 exalted reps achieve gehaald op mn main..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
dat los je natuurlijk op door even in /trade ernaar te vragen, of in premade groups te kijken...
(bovenstaande was ivm de daily trader in garisson: als je hem zelf niet hebt: vraag ernaar in /trade of check premade groups)

'dagboek':
ik zat tot voorkort op slechts 3 lvl 100's, met de rest plakkend op lvl 91 t/m 95 maar door het datum prikken van legion had ik zoiets van hup, alles naar 100.
De 90-100 powerlevelguide op wowhead en het unlocked van vliegen in dreanor zorgde ervoor dat een weekendje - en eigenlijk slechts een zaterdag - later er niet 3 maar 9 toons op lvl 100 zitten, en timewalking heeft de meeste al op 675+ gebracht.
Veel meer dan dat - en misschien lfr gaan ze wellicht niet zien.
dus nu: 2 boomies, 2frost DK's, ele-shaman, warlock, hunter, s-priest, en ww-monk op lvl 100.

Nu nog bezig met de bankalts die op lvl 60-70 staken ook naar lvl 100 te brengen, (rogue nu op lvl 86 en druid healer op lvl 71 om eindelijk toch eens healing spec te leren) en altjes op 2de account eens richting lvl 100 brengen. (mage, warrior, paladin - tank-spec leren, ...)

----
mmm ik zou nog een paar reps op exalted moeten farmen.
heb de "60 exalted" al ruim behaald, en daarmee ook 17k achievement points aangetikt, wat ikzelf na nog maar 2,5 jaar in wow toch een mooie ja, euhm achievement vond.

[ Voor 16% gewijzigd door soulrider op 16-12-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
marijnvtg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:03:
@corset & @Zertaxka; Vage sh.. dan.. Wat ik zeg, heb 17 exalted reps, maar ook de 20 exalted reps achieve gehaald op mn main..
Beetje vreemd inderdaad. Zelf zit ik op 63 en die geeft ie wel netjes weer op de armoury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:03:
Ik tel er 18, guild reputation telt ook mee. En ik weet niet of je al eens van guild bent gewisseld? Want 2x exalted aantikken met een guild telt 2x mee ook al zie je er maar 1 in je reputation overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
icemotion schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:52:
[...]

Ik tel er 18, guild reputation telt ook mee. En ik weet niet of je al eens van guild bent gewisseld? Want 2x exalted aantikken met een guild telt 2x mee ook al zie je er maar 1 in je reputation overzicht.
Daar kan de spreekwoordelijke aap uit de mouw komen.. Ik ben in het verleden wel een paar keer geswitched ja, geen idee hoevaak ik exalted was met de desbetreffende guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noiz schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:08:
Gisteren mythic Archimonde voor de 1e keer gekillt.
[...] (beide 2d/w raiding guild) [...]
Wij zijn druk aan het recruiten, na twee expansions geen mythic gaat het toch weer jeuken. Volgende expansion willen we toch weer mythic gaan doen, met twee avonden raiden.

Is tot en met Cataclysm altijd voldoende tijd geweest om alles te clearen. Dooie server en een tweede verhuizing door verkeerde serverkeuze (queues van meer dan een uur, nadat fatboss besloot naar de server te migreren :X) gooiden in MoP roet in het eten. In WoD was het probleem dat de helft van de nieuwe raiders gewoon niet goed genoeg zijn, waardoor we in Heroic al tegen een muur aan lipen op de eind bazen.

Het idee is nu tot 30 man te recruiten. Heroic eerst te doen met iedereen en dan met de 20 sterkste spelers door te gaan in mythic.

Beetekent wel dat we nog 12-15 spelers moeten recruiten voor de volgende expansion :X
Pagina: 1 ... 45 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.