Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06
De Dark Legacy comic heeft het er ook over deze week :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Die is mooi ja :)

Vond deze anders toch ook geniaal: #513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Eerste wat ik ga doen met Legion mijn Draenei Hunter ombatterijen naar gnome. Gnome powah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dan toch eindelijk m'n Moose mount mogen ontvangen. Na een boost te hebben gekocht voor 50k welke startte vanaf Mannoroth; tier chest piece rijker en de class trinket met een socket (trinket van mannoroth had ik oevr het hoofd gezien! is naast class trinket BiS!... DOH!) Helaas geen archimonde weapon. Desalniettemin ben ik best wel tevreden na gisteren. Meteen ook begonnen met upgraden van wat spullen waardoor ik nu een ilvl van 705 heb ofzo. Niet heel slecht voor iemand die niet raidt volgens mij. Die twee bosskills van gisteren hebben het echter wel weer doen kriebelen bij me... Raiden is en blijft gewoon echt het leukste ingame imo.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:42:
Gisteren dan toch eindelijk m'n Moose mount mogen ontvangen. Na een boost te hebben gekocht voor 50k welke startte vanaf Mannoroth; tier chest piece rijker en de class trinket met een socket (trinket van mannoroth had ik oevr het hoofd gezien! is naast class trinket BiS!... DOH!) Helaas geen archimonde weapon. Desalniettemin ben ik best wel tevreden na gisteren. Meteen ook begonnen met upgraden van wat spullen waardoor ik nu een ilvl van 705 heb ofzo. Niet heel slecht voor iemand die niet raidt volgens mij. Die twee bosskills van gisteren hebben het echter wel weer doen kriebelen bij me... Raiden is en blijft gewoon echt het leukste ingame imo.
Gratz! vraagje, voor de items, is het dan personal loot of master loot of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:09:
[...]

Gratz! vraagje, voor de items, is het dan personal loot of master loot of?
Hangt van de verkopers af... :) Bij mij was het gisteren Master Loot. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:11:
[...]

Hangt van de verkopers af... :) Bij mij was het gisteren Master Loot. :)
En met hoeveel man moest je ongeveer rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik hoop dat er met de kerstvakantie nog groepen zijn die boosts verkopen :p I still want that moose :)

En ook eens nadenken over challenge mode dungeons.. voor die Yeti..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:12:
[...]

En met hoeveel man moest je ongeveer rollen?
Ook dat hangt weer af van de boostende partij. Er zijn guilds die nemen zo veel mogelijk mensen mee. De guild waar ik het gistere van heb gekocht had maar 5 mensen mee in totaal, allemaal verschillende classes. Dus als ik pech had moest ik tegen max 2 anderen rollen. MAar de tier token dropte er twee van en ik en de shaman waren de enige die hem konden krijgen. Zelfde geldt eigenlijk voor de class trinket. Dropten er ook twee van, een voor mij en andere voor de shaman (maar die wilde hem niet O_O)

DUs uiteeindelijk is het allemaal afhankelijke van de boostende partij. Daarom zou ik, als ik jou was, goed vragen naar de voorwaarden qua loot en hoeveel anderen mee komen enzo.

@icemotion; daar zit ik ook nog steeds ernstig over te twijfelen of ik de dungeon challenges zal gaan "kopen" of niet... Ik heb gewoon een gebrek aan menschen online die ik goed genoeg ken om het zelf te proberen. PuGs zijn voor mij altijd wel een ergernis, dus dat probeer ik te voorkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 03-12-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Over dungeon/raid challenges gesproken, ik heb eindelijk de ICC achievement met de toepasselijke naam 'Been waiting a long time for this' behaald. Die stond al x jaren op mijn verlanglijst. Toen ik daarnet een guildie met zijn priest zag gaan heb ik ff geprofiteerd om eindelijk de nodige 30 stacks plague te krijgen van Arthas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
icemotion schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:13:
Ik hoop dat er met de kerstvakantie nog groepen zijn die boosts verkopen :p I still want that moose :)

En ook eens nadenken over challenge mode dungeons.. voor die Yeti..
Wij ( Pandamonium Dragonblight-Ghostlands EU Alliance) verkopen nog boosts voor 50k aan mensen die er geïntresseerd in zijn.

Werkwijze:
Alle boosties betalen 50% (= 25k ) aan de aangewezen persoon voor de pull.
Wij downen Archimonde (je hoeft zelf in principe niks te doen, je kan gewoon in fire gaan staan en jezelf killen)
Indien nodig, krijg je een ress na de kill.
Zorg ervoor dat je de boss loot om eventuele loot en Remnant of Chaos te verkrijgen. ( Item die de Quest start voor de mount. )
Betaal de andere 50% aan dezelfde persoon en je kan leaven.

Wat heb je nodig:
Level 100 Alliance character op een EU realm ( Er is geen ilvl requirement! )
50k gold op Dragonblight-Ghostlands

Wanneer: Iedere woensdag vanaf 19:30 ( Andere data is ook mogelijk ALS we minimum 3 mensen kunnen boosten.)

Als je nog vragen hebt of interesse hebt, contacteer me dan op B.net: Jeroennie#2565

Mijn main char armory: http://eu.battle.net/wow/...onblight/Jeroennie/simple

[ Voor 2% gewijzigd door Jeroennie777 op 03-12-2015 15:18 . Reden: Faction opmerking van marijnvtg. Bedankt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Jeroennie777 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:04:
[...]

Als je nog vragen hebt of interesse hebt, contacteer me dan op B.net: Jeroennie#2565
Geen vraag, wellicht een opmerking; zet er even bij dat het om alliance gaat of heb je ook een horde equivalent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Oei, ik ga hier wel gebruik van maken zodra ik aan mijn laaste stap ben bij van de LEgendary ring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
[...]

Wij ( Pandamonium Dragonblight-Ghostlands EU Alliance) verkopen nog boosts voor 50k aan mensen die er geïntresseerd in zijn.

Werkwijze:
Alle boosties betalen 50% (= 25k ) aan de aangewezen persoon voor de pull.
Wij downen Archimonde (je hoeft zelf in principe niks te doen, je kan gewoon in fire gaan staan en jezelf killen)
Indien nodig, krijg je een ress na de kill.
Zorg ervoor dat je de boss loot om eventuele loot en Remnant of Chaos te verkrijgen. ( Item die de Quest start voor de mount. )
Betaal de andere 50% aan dezelfde persoon en je kan leaven.

Wat heb je nodig:
50k gold

Wanneer: Iedere woensdag vanaf 19:30 ( Andere data is ook mogelijk ALS we minimum 3 mensen kunnen boosten.)

Mijn main char armory: http://eu.battle.net/wow/...onblight/Jeroennie/simple
Cool; ga ik binnenkort zeker eens doen; mijn vriendin wil dan waarschijnlijk ook mee dus ik zal ff kijken of we beiden kunnen op een woensdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat heb je nodig:
50k gold
Hoe ga je cross-realm die betaling regelen? Of verwacht je dat mensen op jullie realm een alt aanmaken en een token verkopen?

Overigens heb ik de mount op de eerste dag gehaald, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe je cross-realm betalingen wil regelen.

Zelf voor de zoveelste keer een mislukte CM groep getroffen afgelopen weekend. Ik geef het openraid en pug gebeuren op, ik koop wel een boost. Eigenlijk zonde want die heb ik niet nodig. Pandaria ook laatste twee dungeons moeten laten boosten omdat de gorep waar ik de andere golds mee had gedaan uiteenviel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:56:
[...]

Hoe ga je cross-realm die betaling regelen? Of verwacht je dat mensen op jullie realm een alt aanmaken en een token verkopen?

...
Ik dacht dat er hierbij geen verklaring nodig bij was. Ik ga er vanuit dat iedereen weet dat cross realm gold traden niet gaat maar er wel andere manieren genoeg zijn om aan dat goud te geraken op een andere realm.
Dat kan met een token of door gebruik te maken van battle pets te farmen en op de andere realm te verkopen.

Toch pas ik het nog even aan voor de duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zelf wachten met het kopen van die boosts. De pre-patch gaan we pas op zijn vroegst in April misschien zien. Tegen die tijd kost een boost misschien nog 10K ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:35:
Ik zou zelf wachten met het kopen van die boosts. De pre-patch gaan we pas op zijn vroegst in April misschien zien. Tegen die tijd kost een boost misschien nog 10K ofzo.
Da's een gok, bij onze op de server aan einde MoP ging de prijs omhoog en was een wachttijd. Ik was blij dat ik maar twee dungeons nodig had voor de achievement en de rest al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
Aangezien hij het over 10K heeft vermoed ik dat de Archi hc boost bedoeld was :) voor een complete CM gold boost zal het iig nooit in de buurt van 10K komen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psych schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:32:
Aangezien hij het over 10K heeft vermoed ik dat de Archi hc boost bedoeld was :) voor een complete CM gold boost zal het iig nooit in de buurt van 10K komen.
10k voor een archi hc boost? Das pas weinig..
Edit: Pre-patch, ja probably ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met de boost. Die Kor'Kron Warwolf voelt ook veel toffer aan als je het zelf hebt gedaan.

Die Moose mount is een toffe mount, maar als ik 'm zou kopen, eindigt ie al snel weer ergens in de verzamelingskast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reden dat ik die boosts koop, is vrij simpel: anders is de kans gewoon heel klein dat ik ze krijg omdat ik niet raid. En PuGs daar begin ik niet meer aan... En aangezien het een tijdelijke mount is, net als die heirlooms van Garrosh en de mount van Garrosh, heb ik daar m'n gold aan gespendeerd. En dat zal ik waarschijnlijk altijd blijven doen, mits het een redelijk bedrag is. :)

Ben het met je eens dat een kill, gemaakt met een guildgroep of een PuG, meer "waard" is dan een gebooste kill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 12-10 15:04

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik speel al een tijdje WoW onder level 20.
Ik ga waarschijnlijk wel door als ik lvl. 20 heb behaald.

Maar nu lees ik hier in 't topic over allerlei boosts.
En daar snap ik geen hout van.
Ik wil namelijk graag jullie berichten meelezen (en ook dus begrijpen ;))

Wat zijn die boosts?
Is dat een levelboost of zo?

Want op Google kwam ik niet verder dan levelboost...
Alvast bedankt en een fijne nacht!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

rikdegraaff schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:12:
Ik speel al een tijdje WoW onder level 20.
Ik ga waarschijnlijk wel door als ik lvl. 20 heb behaald.

Maar nu lees ik hier in 't topic over allerlei boosts.
En daar snap ik geen hout van.
Ik wil namelijk graag jullie berichten meelezen (en ook dus begrijpen ;))

Wat zijn die boosts?
Is dat een levelboost of zo?

Want op Google kwam ik niet verder dan levelboost...
Alvast bedankt en een fijne nacht!
De boosts waar het hier over gaat is voor een bepaalde raid (want endgame content is) voor level 100.
Voor jou totaal nog niet relevant :)
Overigens vind ik zelf boosts maar saai, ik kill liever zelf een moeilijke raidboss met een groep.

Overigens zou ik aanraden om ook lekker te genieten van de weg naar level 100 :)
Veel mensen (die al meer dan 1 karakter hebben) willen zo snel mogelijk naar level 100, maar zeker de eerste keer is de weg er naar toe minstens net zo leuk.

Mijn eigen eerste char vond ik ook heerlijk, beetje dungeons beetje questen etc, zoveel te ontdekken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Niet correct.

Als je het spel koopt krijg je tegenwoordig een boost naar level 100 op 1 character,
Denk dat je dit met de boost bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Vaniska; Well correct. De vraag was wat we bedoelden met boosts. En daar zijn er een hele hoop van te bedenken. Maar in dit geval hadden we het over Heroic Archimonde kill boosts. Die verkocht worden door guilds aan meer casual spelers zodat ook zij de Grove warden mount kunnen halen.

Dus in het kader van de gehele discussie ervoor ging de vraag wel degelijk over die boost.

Wat betreft de level boosts; je krijgt er 1 naar level 90 bij het aanschaffen van Warlords of Draenor. En een voor level 100 bij het pre-orderen van Legion, dus als een nieuweling nu het spel koopt via de 65% off periode dan krijgt ie alleen n level 90 boost, nog niet een voor 100.

En mijn mening over het kopen van een kill; ja het voelt oneindig veel toffer als je het zelf doet, met een guild groep, of via PuGs. Maar op dit moment heb ik gewoon niet de tijd om zo actief te raiden dat ik mezelf any time soon die kill zie halen. Ik heb in de afgelopen 4-5 maanden welgeteld 2x kunnen raiden en ben nog niet verder geweest dan Gorefiend normal. Dus ja ik overweeg sterk om toch een boost te kopen omdat ik die mount gewoon erg tof vind. Ik heb gold zat en dan heb ik liever die mount erbij.

De Korkron wolf heb ik destijds wel zelf kunnen halen; 4 uur voordat de pre-patch live zou gaan had ik eindelijk mn kill.. en dat voelde onwijs tof. Maar ondertussen is ook dat eigenlijk gewoon een toffe mount.

[ Voor 35% gewijzigd door icemotion op 04-12-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:57:
De reden dat ik die boosts koop, is vrij simpel: anders is de kans gewoon heel klein dat ik ze krijg omdat ik niet raid. En PuGs daar begin ik niet meer aan... En aangezien het een tijdelijke mount is, net als die heirlooms van Garrosh en de mount van Garrosh, heb ik daar m'n gold aan gespendeerd. En dat zal ik waarschijnlijk altijd blijven doen, mits het een redelijk bedrag is. :)
De Garrosh heirlooms zijn voor mij een mooi voorbeeld van gold inflatie. Als ik me niet vergis heb ik er enkele gekocht voor 5000g/stuk aan het einde van de vorige xpac (duh :) ), een bedrag dat vandaag gewoon peanuts is. Wie weet denk je in de volgende xpac dat 50 tot 100k voor de Archimonde mount ook wel een koopje was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 12-10 15:04

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, bedankt heren voor de uitleg!
Ik ga van mijn "weg" naar de lvl. 100 zeker genieten.

Er is zoveel leuks op World of Warcraft te beleven, voor mij als beginner. :D

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
rikdegraaff schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:23:
Oke, bedankt heren voor de uitleg!
Ik ga van mijn "weg" naar de lvl. 100 zeker genieten.

Er is zoveel leuks op World of Warcraft te beleven, voor mij als beginner. :D
Wou dat ik WoW weer voor het eerst kon ervaren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
unwolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:44:
[...]

Met m'n eerste char (undead warrior in vanilla):
- "wat betekenen die drakenportretten rond de namen van die mobs?" - Iets te dicht bij Scarlet Monastery gelopen als level 5 char 8)7
- "hmm die mob heeft een doodshoofd naast z'n naam" - Western plaguelands binnen gelopen ;)
- aha, een quest die ik moet inleveren in Thunderbluff - En ik stond in Silverpine Forest 8) Dat moet toch wel één van de langste hikes zonder mount geweest zijn die ik ooit gedaan heb in dit spel... memories!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:02:
[...]

- "wat betekenen die drakenportretten rond de namen van die mobs?" - Iets te dicht bij Scarlet Monastery gelopen als level 5 char 8)7
Dat is toch wel een klassieker :) . Wie plaatst er dan ook een instance in het start gebied waarbij er ook nog eens zoveel mobs buiten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unwolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:44:
[...]

Vooral dat naar lvl 60 al zowat een half jaar duurde !

O wait :( dat krijgen we nooit meer :P ( en toen ook al niet is natuurlijk overdreven haha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Je hebt een website, wow archiver oid (weet url niet) waarbij je je oude chars op kunt zoeken. Er zijn soort van snapshots genomen. Was inderdaad 5 levels in 3 maanden 28-33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Voor de eerste keer in molten core met 40man, of het gevoel dat je had nadat je voor het eerst raganaros down had ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
marijnvtg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:27:
[...]

Dat is toch wel een klassieker :) . Wie plaatst er dan ook een instance in het start gebied waarbij er ook nog eens zoveel mobs buiten lopen.
Dat was nog een kleine irritatie vergeleken met wat alliance moest doen om aan die instance te geraken :)
En dat terwijl Scarlet Monastery toch wel één van de belangrijkste instances was in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:27:
[...]

Dat was nog een kleine irritatie vergeleken met wat alliance moest doen om aan die instance te geraken :)
En dat terwijl Scarlet Monastery toch wel één van de belangrijkste instances was in die tijd.
Dat was juist altijd een epic run ! :D

Helemaal daarheen en dan sneaky rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
marijnvtg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:31:
Je hebt een website, wow archiver oid (weet url niet) waarbij je je oude chars op kunt zoeken. Er zijn soort van snapshots genomen. Was inderdaad 5 levels in 3 maanden 28-33
http://www.warcraftrealms.com/ is een site waar je van je char de history kan zien. Weet niet of je deze in gedachten had maar is leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Carthrax schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:45:
[...]

http://www.warcraftrealms.com/ is een site waar je van je char de histor kan zien. Weet niet of je deze in gedachten had maar is leuk om te zien.
Yup, dat is m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Van het weekend maar eens game time kopen ^^
Eens kijken of het nog beetje leeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
unwolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:04:
Bij jou of in de WoW wereld? (eer)gisteren kwam nog opmerking dat men de garrison niet uitkomt.. Ik zit op Tarren Mill server, 20.00uur gisteren avond te Warspear, kon over de koppen lopen zo druk, lag/fps drops van heb ik me jou daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
marijnvtg schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:08:
[...]

Bij jou of in de WoW wereld? (eer)gisteren kwam nog opmerking dat men de garrison niet uitkomt.. Ik zit op Tarren Mill server, 20.00uur gisteren avond te Warspear, kon over de koppen lopen zo druk, lag/fps drops van heb ik me jou daar
Beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:02:
[...]

Met m'n eerste char (undead warrior in vanilla):
- "hmm die mob heeft een doodshoofd naast z'n naam" - Western plaguelands binnen gelopen ;)
- aha, een quest die ik moet inleveren in Thunderbluff - En ik stond in Silverpine Forest 8) Dat moet toch wel één van de langste hikes zonder mount geweest zijn die ik ooit gedaan heb in dit spel... memories!
Ja ik vond de trek van Ashenvale naar omgeving IronForge al lang zonder mount.
Ook die ene mob bij Ravenhill was in het begin van mijn wow carrière erg spannend om te zien en te ontwijken.. :0

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:31

Phydomir

Dennis

Begin wow nostalgie, ik word soms nog schreeuwend wakker van Son of Arugal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Phydomir schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:27:
Begin wow nostalgie, ik word soms nog schreeuwend wakker van Son of Arugal.
Hehe, ik dacht nog aan die rotzakken toen ik typte over Silverpine Forest :)
Maar die waren dan nog 'lief' t.o.v. de @#!king T-rex mobs die de gave hadden om in je rug te stealthen in un'goro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:32:
[...]

Maar die waren dan nog 'lief' t.o.v. de @#!king T-rex mobs die de gave hadden om in je rug te stealthen in un'goro :D
hahaha ye!! insanity! Dat was lachen joh!

Ik vond m'n eerste Ragnaros kill echt episch... sterker nog, de eerste keer dat ie spawnde.. sooo huge dat ie niet op het scherm paste... Damn dat was nog eens tof zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
unwolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:04:
Van het weekend maar eens game time kopen ^^
De guild is er nog steeds, alleen zijn we niet heel actief aan het raiden vanwege de welbekende patch dip!

Ik zit ook maar een beetje aan te modderen:
- Alle alts naar 100 gebracht
- 8/11 alts van transmog voorzien
- Alts zijn ilvl 680+
- HC HFC al gedaan + Warden ook al
- NO BETA CLUB!

Dus ja, geen rede om nog WoW te gaan doen...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:32:
[...]

Wat dacht je van de grote undead die rondzweerft bij Darkhollow / Emeral Dream tree. Spawned en kwam me zo in de rug gelopen...

Vetste tot nu toe was voor mij toch de Hunter Epic Quest en de eerste keer Ragnaros zien + killen!

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Dannnyyyy,

Hm heb ook nog wat alts die misschien eens naar 100 moeten :D
Misschien tot vanavond of dit weekend ^^
Danny Canero schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:56:
[...]

De guild is er nog steeds, alleen zijn we niet heel actief aan het raiden vanwege de welbekende patch dip!

Ik zit ook maar een beetje aan te modderen:
- Alle alts naar 100 gebracht
- 8/11 alts van transmog voorzien
- Alts zijn ilvl 680+
- HC HFC al gedaan + Warden ook al
- NO BETA CLUB!

Dus ja, geen rede om nog WoW te gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-10 15:57
unwolf schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:02:
Dannnyyyy,

Hm heb ook nog wat alts die misschien eens naar 100 moeten :D
Misschien tot vanavond of dit weekend ^^

[...]
Goed bezig! Ben zelf ook niet zo actief meer, HFC heb ik wel gezien in heroic en mythic ga ik toch niet aan beginnen. Alts heb ik er 3 in totaal op 100 maar kan me niet zoveel schelen eigenlijk. Ben vooral bezig met oudere raids doen en achieves verzamelen en transmogs verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Ik ben mijn alts (zowel horde als alliance) ook naar 100 aan het brengen. Beetje bonus objectives grinden tot bijna compleet en dan deze met Elixir of the Rapid Mind completen, terwijl je intussen nog treasures oppakt. Heb zo afgelopen week denk ik wel een stuk of 6 alts van 90 naar 100 gebracht.

Probleem is wel dat deze 0,0 garrison/shipyard mogelijkheden hebben, maar ze staan dan iig klaar voor Legion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga dit weekend in de vrije uurtjes maar eens aandacht besteden aan de laatste 10 levels voor m'n mage. Dit keer ga ik het weer wat anders aanpakken dan m'n vorige alts. Heb namelijk een wapen gecraft en naar ilvl 675 gebracht. Ik hoop op die manier lekker te pew pew-en zonder al te veel moeite. Daarnaast zal ik nog twee cloth pieces craften denk ik. Maar die houd ik dan gewoon op 630. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
ik zou ook zo graag wow spelen, maar telkens ik inlog is er niets te doen...
raiden enzo vind ik nu waste of time. Die gear is binnen paar maand toch niets meer waard.
Af en toe eens een bg in doe ik nu. Maar daar houd het dan ook op.
Dat het maar snel september 2016 is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Benosa schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:14:
ik zou ook zo graag wow spelen, maar telkens ik inlog is er niets te doen...
raiden enzo vind ik nu waste of time. Die gear is binnen paar maand toch niets meer waard.
Af en toe eens een bg in doe ik nu. Maar daar houd het dan ook op.
Dat het maar snel september 2016 is :p
Kan je dat niet zeggen van elke tier in een xpac? Highmaul en Blackrock Foundry gear is nu ook niets meer waard, en daar zaten ook telkens maar een paar maanden tussen :)

HFC gear zal net het langste meegaan van alle tiers als je glas halfvol is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Je moet ook niet raiden voor de gear, maar voor de progress en gear zien als een middel om meer progress te kunnen boeken. Het gevoel dat je een boss voor het eerst na een aantal keer wipen neerlegt geeft gewoon een goed gevoel en gear scoren moet je meer zien als kers op de taart dan.

en tot september 2016 is nog ruim 9 maanden, dus je gear is in die tijd echt wel wat waard nog en het geeft je makkelijker toegang tot de betere pugs.

[ Voor 21% gewijzigd door Bartske op 05-12-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Bartske schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:05:
Je moet ook niet raiden voor de gear, maar voor de progress en gear zien als een middel om meer progress te kunnen boeken. Het gevoel dat je een boss voor het eerst na een aantal keer wipen neerlegt geeft gewoon een goed gevoel en gear scoren moet je meer zien als kers op de taart dan.

en tot september 2016 is nog ruim 9 maanden, dus je gear is in die tijd echt wel wat waard nog en het geeft je makkelijker toegang tot de betere pugs.
Dit is dan ook weer waar.
Ik zit in de Tweakers guild, is daar nog plaats voor nieuwe raiders mee te nemen? Of eventuele alt runs die ik kan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Benosa schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:47:
[...]

Dit is dan ook weer waar.
Ik zit in de Tweakers guild, is daar nog plaats voor nieuwe raiders mee te nemen? Of eventuele alt runs die ik kan meedoen?
Stuur even een whisper naar Tanodal of Phacoid. Er wordt momenteel alleen op woensdag geraid samen met een andere guild aangezien er niet veel mensen meer actief raiden. Aangezien dat alleen HFC heroic is wordt er denk ik wel een minimaal itemlevel verwacht (hoeveel dat is weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zijn er mensen die Apostle of Argus wel eens hebben gefarmed? Ik farm 'm nu al een tijdje op een aantal chars voor xmog en het ding wil maar niet droppen terwijl de droprate volgens wowhead toch een goede 17% is. Damn rng :P

edit:
Kan iemand mij trouwens makkelijk te obtainen mounts aanraden? Ik moet er nog 6 voor de 100 mount achievement. Al de mounts van de verschillende rassen die je makkelijk kan kopen heb ik volgens mij al. Zit nu op 111 mounts (effectief 94 omdat sommige niet account wide meetellen oid).
Mounts

edit2:
nvm not collected filter doet wonderen :)

[ Voor 46% gewijzigd door temp00 op 05-12-2015 23:19 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
temp00 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:09:
Zijn er mensen die Apostle of Argus wel eens hebben gefarmed? Ik farm 'm nu al een tijdje op een aantal chars voor xmog en het ding wil maar niet droppen terwijl de droprate volgens wowhead toch een goede 17% is. Damn rng :P

edit:
Kan iemand mij trouwens makkelijk te obtainen mounts aanraden? Ik moet er nog 6 voor de 100 mount achievement. Al de mounts van de verschillende rassen die je makkelijk kan kopen heb ik volgens mij al. Zit nu op 111 mounts (effectief 94 omdat sommige niet account wide meetellen oid).
Mounts

edit2:
nvm not collected filter doet wonderen :)
Ik heb hem gefarmed en Had hem de eerste try :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lekker snel :P No luck voor mij deze week. Woensdag maar weer eens proberen :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Je kan hem ook van de HFC archimonde krijgen als je extra tries nodig hebt, heb je hem ook nog eens met goede stats (edict of argus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:08:
Je kan hem ook van de HFC archimonde krijgen als je extra tries nodig hebt, heb je hem ook nog eens met goede stats (edict of argus)
Het model is niet gelijk, als je dus voor transmog de oude wil, zal je toch echt die moeten farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:05:

Dit is waar, echter heb ik dit niet meer ervaren kwa gevoel sinds TBC.

En nee dat betekend voor mij niet de moeilijkheid of iets, want ik heb geen heroic geraid meer na Cataclysm ( pandaria heb ik afgepoeierd )

Maar die aantal keer was in TBC toch soms wel is een paar WEKEN, dat gaf meer een kick dan na een week ploeteren.

Maar niet bedoeld om je post te bashen hoor :), ieder ze gevoel is anders erin.
Na TBC was voor mij de echte leuke dingen Lichking 25heroic en Spine :).

Mijn ding ingame is vooral farmen :), lekker mounts zoeken en hunten etc.
Dat is al genoeg om me mee bezig te houden, en setjes verzamelen voor looks enz :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 06-12-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mektheb schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:17:
[...]

Dit is waar, echter heb ik dit niet meer ervaren kwa gevoel sinds TBC.

En nee dat betekend voor mij niet de moeilijkheid of iets, want ik heb geen heroic geraid meer na Cataclysm ( pandaria heb ik afgepoeierd )

Maar die aantal keer was in TBC toch soms wel is een paar WEKEN, dat gaf meer een kick dan na een week ploeteren.

Maar niet bedoeld om je post te bashen hoor :), ieder ze gevoel is anders erin.
Na TBC was voor mij de echte leuke dingen Lichking 25heroic en Spine :).

Mijn ding ingame is vooral farmen :), lekker mounts zoeken en hunten etc.
Dat is al genoeg om me mee bezig te houden, en setjes verzamelen voor looks enz :D
Ieder zijn eigen gevoel erin, maar ik heb juist het gevoel dat je nu juist meer op je eigen niveau kan raiden dan ooit tevoren. Die honderden keren wipen tot je een boss neerhebt kan nog steeds als je hardcore op mythic gaat raiden, wil je wat toegankelijkere content die nog wel wat uitdaging heeft kun je heroic raiden (mooi voor mij) en mocht je weinig tijd hebben om te raiden of gewoon niet zo goed zijn kun je op normal terecht.

Ik snap dan je post ook niet helemaal, want je zegt dat je het gevoel niet meer hebt sinds tbc maar ook dat je deze expansion helemaal niet geraid hebt, logisch dat je het gevoel dan ook niet meer terug gaat krijgen. Ik heb geraid in Wotlk en dat was gewoon te hardcore voor mij eigenlijk, zeker omdat we toen 10 man raiden en je dus gewoon kans had gebenched te worden als er meer dan 10 man kwamen opdagen. Nu is die kans gewoon een stuk kleiner aangezien de raids scalen en je in principe iedereen mee kunt nemen. Alleen als je voor echte progress gaat kan het handig zijn om voor een bepaalde compositie te kiezen.

Maar gelukkig is er nog veel meer buiten raiden te doen, dus als je je daarmee vermaakt moet je dat zeker blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:55:
[...]

Ieder zijn eigen gevoel erin, maar ik heb juist het gevoel dat je nu juist meer op je eigen niveau kan raiden dan ooit tevoren. Die honderden keren wipen tot je een boss neerhebt kan nog steeds als je hardcore op mythic gaat raiden, wil je wat toegankelijkere content die nog wel wat uitdaging heeft kun je heroic raiden (mooi voor mij) en mocht je weinig tijd hebben om te raiden of gewoon niet zo goed zijn kun je op normal terecht.

Ik snap dan je post ook niet helemaal, want je zegt dat je het gevoel niet meer hebt sinds tbc maar ook dat je deze expansion helemaal niet geraid hebt, logisch dat je het gevoel dan ook niet meer terug gaat krijgen. Ik heb geraid in Wotlk en dat was gewoon te hardcore voor mij eigenlijk, zeker omdat we toen 10 man raiden en je dus gewoon kans had gebenched te worden als er meer dan 10 man kwamen opdagen. Nu is die kans gewoon een stuk kleiner aangezien de raids scalen en je in principe iedereen mee kunt nemen. Alleen als je voor echte progress gaat kan het handig zijn om voor een bepaalde compositie te kiezen.

Maar gelukkig is er nog veel meer buiten raiden te doen, dus als je je daarmee vermaakt moet je dat zeker blijven doen.
Inderdaad, zelfs Mythic is nu (iig tot Gorefiend) vrij makkelijk geworden, wij hadden wat last met de 20 man attandance over de zomer / herfst waardoor we vrij weinig mythic raids konden doen, en ook de heroic progress wat trager verliep. Zo hadden we voor de "item level patch" Hellfire assault geloof ik pas 3-4 keer down, en een try of 40-50 gehad op Iron Reaver (barrage is hard voor sommige van onze raiders ;) ) Na de "item level patch" Iron Reaver down op de 2de try die we deden na die patch, Kormrom down in 12 tries geloof ik, Hell fire council in iets van 20 en Killrog ook in iets van 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat streams gekeken met Alpha Legion
Ziet er wel goed uit, jammer dat het nog zo lang duurt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
temp00 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:09:
Muchos respect dat je die raid wil farmen. Ik ben tweemaal door de oude Hyjal raid gelopen voor de nieuwe pets en daarna heb ik ze maar gekocht op AH :) Misschien is het een leukere raid voor ranged chars, maar met m'n warrior waren de waves met de vliegende mobs er teveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:15:
[...]

Muchos respect dat je die raid wil farmen. Ik ben tweemaal door de oude Hyjal raid gelopen voor de nieuwe pets en daarna heb ik ze maar gekocht op AH :) Misschien is het een leukere raid voor ranged chars, maar met m'n warrior waren de waves met de vliegende mobs er teveel aan.
Ook op een ranged char zijn die irritant :) Het is gewoon weg geen fijne raid om te farmen qua snelheid daar ook door de opzet van het wave systeem voor de bosses de snelheid er gewoon enorm uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt heb deze exp ook amper iets gedaan dus hoe dit nu is is voor mij niet om over te oordelen.

Ik vond de content leuker met 25 man en of dit nu heroic was of gewoon lekker lastig zoals tbc maakt me niet veel uit.

vroeger had ik het idee het meer moeite koste kwa geregel gear en attunments en dergelijke.
Wat ik wel positief vond, maar andere kant toen speelde ik 7 dagen per week en bijna 6 uur per dag als het niet meer was, dat is nu in mijn leven helemaal niet haalbaar zelfs 3 uurtjes per week is al lastig ;).

Laten we het op het feit houden dat Mektheb graag met een roze bril naar tbc kijkt ;)

25 man raiden en met 35 man op teamspeak en dergelijke ouwehoeren.

WoW is verandert en de content en manier van ook echter speel ik te weinig om te mogen oordelen over nu :p al ik wel helemaal hyped ben nu over legion, want sja THE burning legion is toch wel de badguys ;).

( getypt met telefoon )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in zowel TBC als WOD geraid. Het normal/heroic van nu is niet meer of minder moeilijk dan het raiden van TBC. Mythic daarentegen acht ik toch wel een stukje taaier dan toen. Misschien enkele bosses in Sunwell, maar dat was dan ook een buitengewoon harde raid.

Attunements moeite? Als tijd moeite is dan wel ja, maar is tijd echt moeite/moeilijk? Nee, absoluut niet. Daarom was het vooral irritant. Ik kan er niet mee zitten dat ze weg zijn.

TBC was gewoon jouw hoogtij dagen in WoW, daarom is het rooskleuriger. Ik heb dat met WOTLK en sowieso alles pre-LFD/LFR.

Maar ik ben fucking hyped over Legion :Y

Wat betreft dat sociale aspect in guilds, dat is wel een heel eind voorbij. Je moet echt goed zoeken om een guild te vinden waar mensen superactief zijn op voicechat. Gelukkig is mijn guild nog steeds zo. Middag, avond en nacht zitten er altijd mensen.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-12-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:30:
Ik heb in zowel TBC als WOD geraid. Het normal/heroic van nu is niet meer of minder moeilijk dan het raiden van TBC. Mythic daarentegen acht ik toch wel een stukje taaier dan toen. Misschien enkele bosses in Sunwell, maar dat was dan ook een buitengewoon harde raid.

Attunements moeite? Als tijd moeite is dan wel ja, maar is tijd echt moeite/moeilijk? Nee, absoluut niet. Daarom was het vooral irritant. Ik kan er niet mee zitten dat ze weg zijn.

TBC was gewoon jouw hoogtij dagen in WoW, daarom is het rooskleuriger. Ik heb dat met WOTLK en sowieso alles pre-LFD/LFR.

Maar ik ben fucking hyped over Legion :Y

Wat betreft dat sociale aspect in guilds, dat is wel een heel eind voorbij. Je moet echt goed zoeken om een guild te vinden waar mensen superactief zijn op voicechat. Gelukkig is mijn guild nog steeds zo. Middag, avond en nacht zitten er altijd mensen.
Denk je het inderdaad prima zo samenvat :D.

Legion heb ik echt gewoon zin in, ben gewoon al vrije dagen aan het opsparen om dan in een keer te kunnen knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

[...]

Vind eigenlijk het zelfde , dus denk dat ie meer duid op het feit dat raiden nu imo eigenlijk echt een 'oefening' is , als raidleader trek je een tactic van een website site (voor de meeste guilds ofc) en oefenen maar totdat iedereen dat perfect doet. In Tbc was het vaak toch meer een 'zoek zelf je tactic' ding imo. Sure er waren wat sites met tactics maar ieg in mijn guild deden we ons eigen ding aka 'what does this boss do ?' 'idk, some shit i guess' 'lets pull and find out!'. gaf toch wat meer voldoening met de kill als 'copy/paste' de tactic ^^

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 07-12-2015 03:35 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Na een behoorlijk lange periode van inloggen om alleen de Garrison Missies te doen en daarna weer uitloggen, weer eens fris begonnen op een nieuwe battlegroup. Dit keer Alliance en moet zeggen dat het me wel bevalt. Inmiddels is de Hunter level 77 en ik dacht slim te zijn (alvast wat gold en garrison resources stacken) door de Legion boost te gebruiken voor een andere Alliance character maar jeetje wat is dat karig zeg. Een Dwarf Shaman had de eer om geboost te worden en heeft op level 100 500 gold en 300 Garrison Resources gekregen.. wat kan je tegenwoordig met 500g? Repairen is zelfs al lastig. Ik had de hoop om hiermee al het questen over te slaan en meteen te gaan bouwen aan de Garrison, maar omdat het een nieuwe battlegroup is heb ik niet meer dan deze Shaman en 77 Hunter - waarmee ik overigens de questen wilde doorlopen. Ik had het wel kunnen weten, maar dan nog. Nou ja dan kan ik in ieder geval alles goed zien in WoD (Alliance kant), hehe.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend mijn tauren druid maar even zijn level 100 boost gegeven. Aangezien de meerderheid van mijn chars alliance zijn wilde ik de horde kant ook een beetje aandacht geven.

Nu nog even een beetje gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Velandu schreef op maandag 07 december 2015 @ 07:27:
Na een behoorlijk lange periode van inloggen om alleen de Garrison Missies te doen en daarna weer uitloggen, weer eens fris begonnen op een nieuwe battlegroup. Dit keer Alliance en moet zeggen dat het me wel bevalt. Inmiddels is de Hunter level 77 en ik dacht slim te zijn (alvast wat gold en garrison resources stacken) door de Legion boost te gebruiken voor een andere Alliance character maar jeetje wat is dat karig zeg. Een Dwarf Shaman had de eer om geboost te worden en heeft op level 100 500 gold en 300 Garrison Resources gekregen.. wat kan je tegenwoordig met 500g? Repairen is zelfs al lastig. Ik had de hoop om hiermee al het questen over te slaan en meteen te gaan bouwen aan de Garrison, maar omdat het een nieuwe battlegroup is heb ik niet meer dan deze Shaman en 77 Hunter - waarmee ik overigens de questen wilde doorlopen. Ik had het wel kunnen weten, maar dan nog. Nou ja dan kan ik in ieder geval alles goed zien in WoD (Alliance kant), hehe.
Ik liep ook tegen dit probleem aan toen ik destijds mijn level 90 boost gebruikte om een nieuwe alt aan te maken op een nieuwe server. Speelde toendertijd enkel PvP en was ook binnen een dag volledig gegeared met behulp van wat maten. Kon echter toen niet eens gems en enchants kopen (dit was nog tijdens MoP). Heb toen een aantal pets verkocht op het auction house zodat ik genoeg had.

Het is inderdaad lastig maar ik snap wel waarom Blizzard mensen niet zomaar duizenden gold geeft. De 500 garrison resources is wel een beetje aan de lage kant.

offtopic:
Heb er trouwens weinig mee gespeeld na al die moeite, en staat dan ook nog steeds stof te verzamelen in mop style :P

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 07-12-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Vanochtend heb ik mijn "It's a plane -> riverbeast" op kunnen halen via de Shipyard; 249 mounts nu nadat ik van de week ook de Onyxian drake te pakken heb gekregen.

Nog 1 mount voor de Felfire hawk.

En zonet een lijst gemaakt met mounts die ik nog kan halen; en het is zowaar mogelijk in theorie om de 300 te halen voor Legion uitkomt; maar dan moet ik wel heel hard mn best doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:18
Dennism schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:18:
[...]

Inderdaad, zelfs Mythic is nu (iig tot Gorefiend) vrij makkelijk geworden, wij hadden wat last met de 20 man attandance over de zomer / herfst waardoor we vrij weinig mythic raids konden doen, en ook de heroic progress wat trager verliep. Zo hadden we voor de "item level patch" Hellfire assault geloof ik pas 3-4 keer down, en een try of 40-50 gehad op Iron Reaver (barrage is hard voor sommige van onze raiders ;) ) Na de "item level patch" Iron Reaver down op de 2de try die we deden na die patch, Kormrom down in 12 tries geloof ik, Hell fire council in iets van 20 en Killrog ook in iets van 20.
Bij ons is het ook ongeveer zo verlopen. Mythic Reaver en Kromog hadden we al voor de patch down. Council hadden we eigenlijk nooit de mensen voor (net te weinig signs elke keer). Afgelopen week hebben we slechts 5 tries nodig gehad voor Killrog.

Gister de eerste avond op Gorefiend. Dat is wel andere koek. Al hadden we na een try of 25 toch al een 23% wipe! De fight hebben we dus redelijk in de smiezen, nu nog even alles goed laten landen en geen fuckups. Wat een chaotisch gevecht trouwens! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het kijken van wat Legion streams moet ik bekennen dat een survival hunter er wel erg leuk uitziet.
Heb in 10 jaar WoW nog nooit een hunter gespeeld maar misschien wordt het tijd om dat te veranderen. :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:46:
[...]
Gister de eerste avond op Gorefiend. Dat is wel andere koek. Al hadden we na een try of 25 toch al een 23% wipe! De fight hebben we dus redelijk in de smiezen, nu nog even alles goed laten landen en geen fuckups. Wat een chaotisch gevecht trouwens! }:O
Wij sinds deze reset ook aan de gang met Gorefiend. Allemachtig wat een draak van een fight.

Nu even 2 resets eruit, reroll naar Mage gedaan. Rogue is leuk, maar ik krijg Sub gewoon gewoon niet goed aan de praat. Zo erg dat ik gewoon er tegenop zag om te gaan raiden s'avonds. Mage is 712 en zit op 21 tomes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Legion - Treasure Demons
Several players in the Alpha have reported seeing the Treasure Demon appear and start casting an Escape Portal. It appears to activate a counter that counts down as it escapes, possibly giving you more loot if you kill it faster. Right now it is too high of a level to kill, but there is a fun new item that may be related: Sanctuary Coins.
Ook in WoW kunnen we straks jagen op treasure gobl...euh demons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En of ik dat goed nieuw vind... ik weet het niet... Vind het een beetje te veel overlap worden als het gaat om de verschillende werelden. Immers is Sanctuary met de Nephalem niet hetzelfde als Azeroth + overige werelden. En The Burning Legion =/= minions from hell... Dus meh.. leuk idee, maar eigenlijk ben ik er niet zo blij mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Zijn de quests van Alliance trouwens hetzelfde als die van de Horde in WoD? Uitgezonderd van Frostfire en Shadowmoon dan. Dan kan het levelen wel weer snel gaan namelijk. :D

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:26:
[...]
Ook in WoW kunnen we straks jagen op treasure gobl...euh demons ;)
Is toch eigenlijk een beetje een zwakte bod dit "lenen" van Diablo3. Zelfde met het nieuwe transmog systeem en misschien gaan ze nog wel meer gebruiken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:07:
[...]

Is toch eigenlijk een beetje een zwakte bod dit "lenen" van Diablo3. Zelfde met het nieuwe transmog systeem en misschien gaan ze nog wel meer gebruiken.
Op zich vind ik het lenen/overnemen van systemen als de wardrobe (transmog) juist een toegevoegde waarde. Dat heeft niks met de lore en gameplay te maken, zorgt alleen voor meer comfort... Maar treasure goblin achtige toestanden... dat hoeft van mij dan weer niet, vanwege reden in eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:09:
[...]
Op zich vind ik het lenen/overnemen van systemen als de wardrobe (transmog) juist een toegevoegde waarde. Dat heeft niks met de lore en gameplay te maken, zorgt alleen voor meer comfort... Maar treasure goblin achtige toestanden... dat hoeft van mij dan weer niet, vanwege reden in eerdere post.
Dat ben ik zeker met je eens. Het gebruiken van systemen die in andere games goed werken moeten ze zeker doen.
Treasure goblins of iets wat er op lijkt heeft geen toegevoegde waarde maar is gewoon jatwerk (imo) en heeft niets met WoW te maken.
Ze hadden dit anders kunnen implementeren denk ik.

Toch lijkt Legion wel de goede kant op te gaan. Soms als ik de streams bekijk bekruipt me aan soort WotLK gevoel

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Velandu schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:01:
Zijn de quests van Alliance trouwens hetzelfde als die van de Horde in WoD? Uitgezonderd van Frostfire en Shadowmoon dan. Dan kan het levelen wel weer snel gaan namelijk. :D
Alles is daarna grotendeels hetzelfde dus lekker full speed levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik wil mijn 100 boost gebruiken om een hunter te boosten en weet niet welk ras ik zal nemen. Twijfel over human of tauren ....voor survival in Legion btw, maar nu zie ik dat we ook gnome hunters krijgen lol.
Die zag ik niet aankomen :)

Volgende X pac Undead Paladins ? :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
Hmm, ik wil mijn 100 boost gebruiken om een hunter te boosten en weet niet welk ras ik zal nemen. Twijfel over human of tauren ....voor survival in Legion btw, maar nu zie ik dat we ook gnome hunters krijgen lol.
Die zag ik niet aankomen :)

Volgende X pac Undead Paladins ? :P
De gnome community is groooottt... kunnen veel druk uitoefenen

Vind het overigens wel een beetje vreemd om dat te doen na 10 jaar.. of is het lore wise ofzo? En dat terwijl hunter toch al over veel races aanwezig is.. Baal zelf dat je aan horde zijde bv alleen maar troll en tauren druids heb terwijl dat niet bepaald mn favo races zijn. Kortom, ik zal vrijwel nooit druid spelen. Om maar te zwijgen over Demon Hunters natuurlijk.. Kan me voorstellen dat er aan horde zijde weer veel Belf haters zijn..

[ Voor 31% gewijzigd door Rhain op 07-12-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn druids zijn feral en resto. Dus kat en boom vorm en dan maakt ras niet zoveel uit :)
Tauren is wel favoriet.

Zou in Legion wel eens willen overstappen naar Alliance omdat ik vind dat een Demon Hunter gewoon NE moet zijn.
Maar ik vind alleen Humans aan ally kant nog wel te doen (voor andere klasses), de rest vind ik niets :)

Dan toch maar Horde blijven maar BE demon hunter is even wennen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ach als je heel strak naar lore gaat kijken uit bijvoorbeeld Warcraft 3; dan zouden alleen Night elves druids kunnen zijn, en ook alleen Night elf demon hunters (ik vind Bloodelf DHs ook raar, maar wel de meest logische keuze voor toch horde Demon Hunters)

Paladins zouden dan Alliance only moeten zijn, Shamans alleen horde.. Maar goed; times change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu ook me 90monk overgezet naar alliance en die deze week maar ff naar 100 halen zodat ik nog even die timewalking kan gebruiken om me monk te gearen :) heb hem op 90 alleen voor PVP gebruikt als healer maar denk dat ik nu wil gaan tanken in pve. Weet niet of monk tanks een beetje viable zijn in endgame momenteel ? anders ga ik gewoon weer lekker healen en offspec DPS

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand waar een paar van die "steampunk" wapens ook al weer vielen ?
Was het nou Karazahn of Ulduar ?

Zit toch te denken aan een undead hunter en die wapens maken een leuke transmog :)
Weet alleen nog niet of undead zo een goede keuze is :?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:23:
Weet iemand waar een paar van die "steampunk" wapens ook al weer vielen ?
Was het nou Karazahn of Ulduar ?

Zit toch te denken aan een undead hunter en die wapens maken een leuke transmog :)
Weet alleen nog niet of undead zo een goede keuze is :?
Ulduar :)

En qua steampunk, Worgen uiteraard. Als je horde wil blijven is undead een goede keuze, de rest is te "netjes" of te "feral" voor steampunk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worgen ? Hmm, helemaal niet aan gedacht.
Worden wapens kleiner bij Worgen ? Ik weet dat schilden wel kleiner scalen.
Wil nl. survival hunter en die speer moet groot blijven.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Sommige titel/naam referrals zijn wel erg flauw. Zit naar de artifact weapon calculator voor frost mage te kijken.

Trait: "Let it go", 10% crit op je ice lance. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waar "Let it go" vandaan komt toch... of ben ik een van de weinige die dankzij mn dochters iets te veel Frozen heeft gezien/gehoord.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iriseyoufall schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 06:40:
Vandaag staan de Garrison-Invasions bij mij op de planning (2 out of 4 mounts). En nog Throne of Thunder met één alt (mountfarm). Zit op 305 mounts (en mis 8 store-mounts, heb er maar 1. Wordt tijd voor een mountsale), het wordt zo langzamerhand steeds lastiger om een nieuwe mount te bemachtigen.
Momenteel 50% discount in te shop op mounts :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:44:
[...]

Momenteel 50% discount in te shop op mounts :Y
Oh nice! thanks for letting us know! :)

Haha, nu maar eens tijd om die belachelijk lelijker warforged nightmare to kopen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:28:
Sommige titel/naam referrals zijn wel erg flauw. Zit naar de artifact weapon calculator voor frost mage te kijken.

Trait: "Let it go", 10% crit op je ice lance. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waar "Let it go" vandaan komt toch... of ben ik een van de weinige die dankzij mn dochters iets te veel Frozen heeft gezien/gehoord.. 8)7
Tja daar staat Blizzard gewoon bekend om.. referenties naar andere dingen binnen hun games in titels / namen / achievements.

Tussen raid achievements bijvoorbeeld:

The Iron Price (Game of thrones)
Stamp stamp revolution (dance dance revolution)
Pro Toss (Starcraft)
Like an arrow to the face (Skyrim)
You said crossing the streams was bad (Ghostbusters)

etc etc etc..

Redridge mountains questline is gewoon voor een groot deel gebasseerd op Rambo, Uldum questline Indiana Jones films....

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@icemotion; ben het helemaal met je eens, maar de ene keer ligt het er iets dikker op dan de andere keer :)

Beter die mount korting, idd de warforged nightmare maar eens binnenhalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 08-12-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:19:
Beter die mount korting, idd de warforged nightmare maar eens binnenhalen.
Heb ik zojuist gedaan.... In ieder geval weer een mount extra op het lijstje, en een toy niet te vergeten! Maar gosh... de loopanimatie van dat ding... 8)7

Hmmmz, vanaf morgen weer Timewalking Dungeons... Ben benieuwd of voor iemand van ons allen die mount zal droppen...

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 08-12-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
marijnvtg schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:28:
Bedankt he, nu zit dat weer de hele dag in mijn hoofd :)

Voor de warrior community is er zoals bij iedere change weer veel QQ te horen, en ik vind het wel jammer dat er geen axe tussen de artifacts zit. Verder maar aankijken wat de echte mainspec wordt voor Legion. Hopelijk zien we M archi nog deze expansion (Tyrant is nu progress), gelukkig is onze attendance redelijk gebleven dankzij een move naar Draenor en succesvolle recruitment verder.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Pagina: 1 ... 44 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.