Weet je toevallig op hoeveel missions je totaal zit? Ik op 450 zoiets, geen loom, geen pet, geen mount, en 2 van de 6 rare missions gekregen voor de hatKapoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:29:
[...]
...
- ook via de shipyard de left shark pet gekregen, en eindelijk de bijhorende achievement met admiral's hat unlocked, na maanden geen rare missions gekregen te hebben.
Ondanks al deze lokkertjes heb ik toch weer nood aan een pauze, om het in de toekomst leuk te houden.
Zoo ik kan weer verder met mounts verzamelen
Genoeg gekookt voor Pilgrim's bounty want de pet die vorig jaar geïntroduceerd is heb ik nu ook binnen.
Qua rare missies; ik zit op 500 missies en heb er nog 2 niet gehad; waaronder die voor de mount.
Qua rare missies; ik zit op 500 missies en heb er nog 2 niet gehad; waaronder die voor de mount.
Toevallig weet ik dat omdat ik onlangs de 500 mission achievement heb aangetikt. De mount had ik redelijk vroeg te pakken, aan het begin van de xpac. Daarna heb ik maanden geen enkele rare mission gekregen.marijnvtg schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:24:
[...]
Weet je toevallig op hoeveel missions je totaal zit? Ik op 450 zoiets, geen loom, geen pet, geen mount, en 1 of 2 van de 5 rare missions gekregen voor de hat
Onlangs pas kreeg ik ineens missions met een gold reward, die zijn wel rare, maar tellen niet mee voor de admiral's hat achievement. En deze week ineens achtereenvolgens de heirloom ring en de left shark.
De left shark had ik trouwens wel al gevangen op het AH, net zoals de Nat Pagle reputation pet.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Arcane scaled heel goed mee wanneer je gear beter wordt. Verder zijn er ook gewoon gevechten waar frost beter is vanwege de passive cleave die je erbij hebt.Ricmaniac schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:01:
Ik weet niet wat het is maar ik heb er echt moeite mee om met me mage die Arcane rotatie goed te gebruiken in raids zeg. Me gear is bijna volledig arcane gebasseerd maar met me frost spec doe ik nog meer damage dan Arcane. Voel me echt noob als ik arcane speel
Ik zit wel weer echt helemaal in de game, had een pauze van geruim half jaar oid en nu is er voor mij ineens genoeg te doenben weer terug naar me soort roots en dat is me mage die vanaf TBC release me main was geworden (since cata een rogue gespeeld) en dat bevalt me weer prima.
Kijk al super erg uit naar Prestiege PvP , ik zie me al laatste prestiege worden hoor#lifegoals .
Maarja dat gaat nog een 10 maanden duren
Als je wilt kun je hier een van je logs posten (indien je weet hoe dit moet), ik ben geen expert in het kijken ernaar, maar dat maakt het wel makkelijker om feedback te geven.
Verder zou een link naar je armory ook wel handig zijn
Wellicht dat de 500 aantikken sommige rare missie kansen zal verhogen, let's hope soKapoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:32:
[...]
Toevallig weet ik dat omdat ik onlangs de 500 mission achievement heb aangetikt. De mount had ik redelijk vroeg te pakken, aan het begin van de xpac. Daarna heb ik maanden geen enkele rare mission gekregen.
Onlangs pas kreeg ik ineens missions met een gold reward, die zijn wel rare, maar tellen niet mee voor de admiral's hat achievement. En deze week ineens achtereenvolgens de heirloom ring en de left shark.
De left shark had ik trouwens wel al gevangen op het AH, net zoals de Nat Pagle reputation pet.
Gisteren op 250 mounts geticked. Was al paar weken mounts aan het farmen in stonecore enzo tot ik plots mijn lijst goed bekeek en zag dat ik de exalted mount voor ashran nog niet had gekocht. Gekocht maar kreeg de achievement niet, login op mijn paladin en boem daar popte de achievement. Daarmee heb ik het wel even gehad met mounts farmen aangezien 300 op dit moment bijna onhaalbaar is.
Het enige andere wat ik kan bedenken is dat ik onlangs eindelijk die elite shark in Tanaan heb afgemaakt,marijnvtg schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:34:
[...]
Wellicht dat de 500 aantikken sommige rare missie kansen zal verhogen, let's hope so
en daarmee had ik alle modificatie items binnen voor mijn schepen.
Voorlopig nog niet voor mij. Heb zelf 4 van de 6 rare missions gehad geloof ik en heb een paar weken terug de 500 missions achievement gehaald. Ondertussen al maanden geen rare mission meer gezien...
Qua raiden hoop ik dat we zondag op 8/13 mythic komen. De valor gear upgrades helpen toch wel hier en daar
Alleen wat een gedoe om valor te verzamelen, maar goed, hopelijk ben ik daar na vanavond vanaf en dan alleen nog maar als ik een nieuw item win.
Qua raiden hoop ik dat we zondag op 8/13 mythic komen. De valor gear upgrades helpen toch wel hier en daar
Yep altijd dat gedoe met Paladins die extra mounts hebben.Grompie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:36:
Gisteren op 250 mounts geticked. Was al paar weken mounts aan het farmen in stonecore enzo tot ik plots mijn lijst goed bekeek en zag dat ik de exalted mount voor ashran nog niet had gekocht. Gekocht maar kreeg de achievement niet, login op mijn paladin en boem daar popte de achievement. Daarmee heb ik het wel even gehad met mounts farmen aangezien 300 op dit moment bijna onhaalbaar is.
Zelf momenteel ook bezig met Ashran rep, alleen dan aan de horde kant terwijl ik normaal vooral alliance speel. Maar de Ashran mounts zijn niet fiction-bound dus die wil ik gewoon beide halen zodat ze beide tellen voor de 250.
Zijn je followers wel hoog genoeg? 660/675 missies krijg je niet als je followers <660 zijnmarijnvtg schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:24:
[...]
Weet je toevallig op hoeveel missions je totaal zit? Ik op 450 zoiets, geen loom, geen pet, geen mount, en 2 van de 6 rare missions gekregen voor de hat
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Yup, 25 active stuks op 675 en 1tje op >655 of 660, maar als het goed is staan je followers toch los van je naval missions?Donaldinho schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:12:
[...]
Zijn je followers wel hoog genoeg? 660/675 missies krijg je niet als je followers <660 zijn
Inderdaad, followers hebben niets te maken met de shipyard. Om je slaagkansen te beïnvloeden voor de shipyard moet je die tokens aankopen en je schepen aanpassen.marijnvtg schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:24:
[...]
Yup, 25 active stuks op 675 en 1tje op >655 of 660, maar als het goed is staan je followers toch los van je naval missions?
Ah, ging over shipyard missies, overheen gelezen
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Yup, heb overigens ook de addon (masterplan?) waarbij je gelijk ziet hoeveel % slagingskans je hebt, ideaal! Daarnaast kijk ik meestal of ik een bepaalde missie al gedaan heb (staart er dan ook gelijk bij).Kapoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:13:
[...]
Inderdaad, followers hebben niets te maken met de shipyard. Om je slaagkansen te beïnvloeden voor de shipyard moet je die tokens aankopen en je schepen aanpassen.
De masterplan add-on is een zwaard dat snijdt langs twee kanten. Aan het begin van de xpac gebruikte ik het ding vooral om die irritante animatie na elke mission over te slaan, omdat Blizzard blijkbaar niet door had dat zoiets maar beperkt leuk is. Anderzijds draagt masterplan voor mij ook bij aan het gevoel dat garrisons een dagelijkse sleur zijn, het is zo snel en efficiënt in wat het doet dat je zelf niet meer hoeft na te denken.
In dat opzicht is de shipyard iets beter, omdat masterplan wel een suggestie doet, maar je moet deze meestal nog aanpassen met die tokens. Daardoor kan je zelf nog wat puzzelen.
In dat opzicht is de shipyard iets beter, omdat masterplan wel een suggestie doet, maar je moet deze meestal nog aanpassen met die tokens. Daardoor kan je zelf nog wat puzzelen.
Is er ook een manier om te tokens voor de shipyard te krijgen zonder dagelijks Tanaan af te struinen...Zou wel makkelijk zijn voor de alts...Nu mis is namelijk sommige encounters op mijn schepen.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
De tokens die je reeds unlocked hebt kan je aankopen in je shipyard voor 500GR/stuk of 1000GR voor de variant die je nodig hebt in rare missions. Deze tokens moet je overigens ook maar één keer unlocken, je alts krijgen dan ook toegang.skassie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:16:
Is er ook een manier om te tokens voor de shipyard te krijgen zonder dagelijks Tanaan af te struinen...Zou wel makkelijk zijn voor de alts...Nu mis is namelijk sommige encounters op mijn schepen.
De schepen zelf moet je helaas wel per char unlocken

Dank je voor je reactie. Ga ik dat eens ff bekijken. Op mijn main heb ik wel alles unlocked maar op de lock niet dus ga vanavond eens ff spenderenKapoen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:23:
[...]
De tokens die je reeds unlocked hebt kan je aankopen in je shipyard voor 500GR/stuk of 1000GR voor de variant die je nodig hebt in rare missions. Deze tokens moet je overigens ook maar één keer unlocken, je alts krijgen dan ook toegang.
De schepen zelf moet je helaas wel per char unlocken
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Misschien dat iemand het weet ik heb wat alts op een ander realm dan mijn mains.
Nu wil ik ze eigenlijk van wat goud voorzien en ik begreep dat als ik bijvoorbeeld een Ancient Heirloom Armor Casing koop en deze stuur naar een alt op de andere realm ik deze weer bij de vendor kan verkopen voor dat geld. Is dat ook zo of kan het alleen door een char die kant op te transferren?
Nu wil ik ze eigenlijk van wat goud voorzien en ik begreep dat als ik bijvoorbeeld een Ancient Heirloom Armor Casing koop en deze stuur naar een alt op de andere realm ik deze weer bij de vendor kan verkopen voor dat geld. Is dat ook zo of kan het alleen door een char die kant op te transferren?
Zover ik weet werkt dat niet; doorgaans kan je niet meer refunden nadat je een item trade of mailt.Carthrax schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:55:
Misschien dat iemand het weet ik heb wat alts op een ander realm dan mijn mains.
Beste manier om geld tussen realms over te zetten is via pets.
Als je zeldzame pets hebt kan je deze op je alts op een ander realm gewoon verkopen op t AH. En als je ze niet hebt kan je ze op het char dat veel gold heeft kopen, en dan op je andere realm verkopen. Maar prijzen variëren natuurlijk per realm, dus mogelijk levert de gekochte pet minder op dan dat ie heeft gekost (of andersom
Hey,
Ik ben een poos gestopt maar vandaag weer begonnen. Nu blijkt mijn realm nogal dood te zijn. Weten jullie misschien een goede realm voor horde?
thanks
Ik ben een poos gestopt maar vandaag weer begonnen. Nu blijkt mijn realm nogal dood te zijn. Weten jullie misschien een goede realm voor horde?
thanks
@Rare schepen missies,
mijn paladin, 0/6 van rare missies en al 649 missies gedaan
mijn hunter 5/6 van rare missies en 623 missies gedaan, moet daar alleen nog de pet krijgen
Dus tja die rare rnd moet echt wel naar gekeken worden
mijn hunter 5/6 van rare missies en 623 missies gedaan, moet daar alleen nog de pet krijgen
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Of niet.Teunis schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:33:
@Rare schepen missies,

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
RNG is idd een grappig ding, gisteren kreeg ik ineens nog een mission met heirloom ring aangeboden.
Eerst maanden niets en nu al twee op één week.
Eerst maanden niets en nu al twee op één week.
Lightnings blade, daar ben ik ook (casual) aan het levelen :-) drukke Server!unwolf schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:12:
Ik wil opnieuw beginnen aan Ally kant,
Alleen niemand speelt meer
Dus als iemand zich verveeld hoor ik het graag.
add me maar, Rann#2273
[ Voor 3% gewijzigd door Rann op 28-11-2015 08:53 ]
Na vele vele vele vele shipyard missions, is eindelijk m'n laatste "rare" mission verschenen; de mount! Dat is de laatste van de 6 die ik nog moet, dus daarna kan ik m'n shipyard iets meer links laten liggen, tenzij de gold missions blijven komen (krijg er nu al aardig wat). Over 18 uur weet ik of ie geslaagd is... ^_^
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 28-11-2015 10:02 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ben na een tijdje terug gekomen maar veel kennissen en oude guildmates zijn blijkbaar gestopt met spelen.
Ben horde op Magteridon.
Als er daar ergens leuke social guilds zijn die af en toe wat leuks doen mag je mij gerust inviten!
Straffendino (100 prot warr) of Ashtaria#2221 @ battlenet
Of als er hier gewoon mensen zijn die graag wat zaken samen willen doen, ben voor veel zaken te vinden.
Speel gewoon niet zo graag alleen hehe
Ben horde op Magteridon.
Als er daar ergens leuke social guilds zijn die af en toe wat leuks doen mag je mij gerust inviten!
Straffendino (100 prot warr) of Ashtaria#2221 @ battlenet
Of als er hier gewoon mensen zijn die graag wat zaken samen willen doen, ben voor veel zaken te vinden.
Speel gewoon niet zo graag alleen hehe
[ Voor 3% gewijzigd door Ashtaria op 28-11-2015 10:17 ]
Toch weer terug gegaan naar me rogue ipv me oude mage. ik ben toch meer een melee person 
moet wel weer heeel erg wennen na een ruime 8 maanden. en dan ook helemaal met een nieuwe spec omdat k nu sub speel en normaal combat of assassination speelde
moet wel weer heeel erg wennen na een ruime 8 maanden. en dan ook helemaal met een nieuwe spec omdat k nu sub speel en normaal combat of assassination speelde
ik voeg je toeRann schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:47:
[...]
Lightnings blade, daar ben ik ook (casual) aan het levelen :-) drukke Server!
add me maar, Rann#2273
En? Is ie geslaagd?RustStorm schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:50:
Na vele vele vele vele shipyard missions, is eindelijk m'n laatste "rare" mission verschenen; de mount! Dat is de laatste van de 6 die ik nog moet, dus daarna kan ik m'n shipyard iets meer links laten liggen, tenzij de gold missions blijven komen (krijg er nu al aardig wat). Over 18 uur weet ik of ie geslaagd is... ^_^
RustStorm schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:50:
Gisteren ben ik eindelijk eens begonnen aan mythic dungeons, helaas nog geen heirloom trinkets gezien. Weet iemand of die trinkets permanent op de loottable blijven staan, of zullen verdwijnen zoals de Garrosh heirlooms na de vorige xpac? Binnen enkele dagen stopt mijn subscription, en ik wil graag enkele maanden pauzeren. Hopelijk moet ik bij mijn herintrede dan niet meteen die dungeons farmen/rushen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 30-11-2015 08:32 ]
Ik heb sinds afgelopen weekend de Agility heirloom ring. 81% maar wel met die air support buff.
Nu heb ik een dilemma, ik heb 2 characters die nu level 60 zijn en nu zit ik welke van de 2 moet ik de level 100 boost geven? Mijn gnome priest of mijn tauren druid. Welke oh welke gaat het worden....
Nu heb ik een dilemma, ik heb 2 characters die nu level 60 zijn en nu zit ik welke van de 2 moet ik de level 100 boost geven? Mijn gnome priest of mijn tauren druid. Welke oh welke gaat het worden....
Even een kort vraagje qua performance in WoW. Vooral in Stormshield en andere WoD zones krijgt ik het niet voorelkaar om meer dan 60 FPS stabiel te houden op Ultra. WoW is nou niet bepaald een eye-candy game maar het is wel het zwaarste spel voor mijn PC om een één of andere reden. Andere spellen gaan gemakkelijk richting de 100FPS etc. Is er een setting die enorm zwaar is maar niet veel veranderd aan de looks van de game?
CPU: I7-5820k, GPU: GTX 980TI
WoW is qua optimalisatie heel raar..Zenety schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:13:
Even een kort vraagje qua performance in WoW. Vooral in Stormshield en andere WoD zones krijgt ik het niet voorelkaar om meer dan 60 FPS stabiel te houden op Ultra. WoW is nou niet bepaald een eye-candy game maar het is wel het zwaarste spel voor mijn PC om een één of andere reden. Andere spellen gaan gemakkelijk richting de 100FPS etc. Is er een setting die enorm zwaar is maar niet veel veranderd aan de looks van de game?
FFXIV op normal, alles netjes 30 fps
WoW alles op low, gigantisch schommelend tussen 10-60 fps
Hell, zelfs guild wars 2 draait soepeler dan WoW Oo
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik had op de Blizz fora ook al meerdere mensen gezien met hetzelfde probleem. Er is nog geen oplossing voor:
Had the same issue with my 980ti. I think it might be the drivers. FPS was horrible in 1080p. I mean, for a 980ti to be hitting a low of 30-40fps in 1080p in WoW, is a bit of a shock. Actually it's a kick in the teeth is what it is!
Anyhow, I messed about with graphic settings for a bit and found that once I switched it up to 4k (UHD, 3840X2160) with no AA (no need for it at 4k) 16x anisotropic everything looked stunning and I was getting 80-100fps everywhere, go figure.
So like I say, I think it might be that the drivers have not optimised with WoW in mind. We'll have to wait for Nvidia to sort it. Or if you have the monitor, play in 4k.
Yup! Hoe top is dat.
Straks maar weer verder met m'n mage. Na 45 minuten gedaan te hebben over 80-85, begint het nu weer wat langer te duren. Maar eind is in zicht. Daarna nog 1 toon: m'n druid.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar in het kleine segment van 86-90 zijn die blauwe BoA wapens uit pandaland iets beter dan de heirlooms, omdat deze rond ilevel 450 zitten. Dus daarmee kan je je dps nog iets opkrikken tot je in WoD aankomt.RustStorm schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:55:
[...]
Straks maar weer verder met m'n mage. Na 45 minuten gedaan te hebben over 80-85, begint het nu weer wat langer te duren. Maar eind is in zicht. Daarna nog 1 toon: m'n druid.
Van het weekend mijn priest die altijd main holy was met shadow als off spec, deze nu omgezet naar holy/disc spec :-) en loving it..... wat speelt disc fijn. Verder druk bezig mijn drie laatste chars naar 100 te levellen. Moet nu mijn shaman, druid en warrior alleen nog. Doe het merendeel via dungeons omdat ik de quests niet echt meer kan zien.... .die heb ik nu echt teveel moeten doen.
Tip: laatst met men monk van 98-100 gedaan op een uurtje. gewoon in nagrand 2 van die special quest zones gedaan die best veel exp opleveren en daarnaast enkel en alleen maar alle items van treasure hunter opgehaald via flying mount. Was wel rested en had zo een exp potion van in je garrison op. Maar je kan echt snel levelen als je kan vliegen in draenor.Thorval schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:09:
Van het weekend mijn priest die altijd main holy was met shadow als off spec, deze nu omgezet naar holy/disc spec :-) en loving it..... wat speelt disc fijn. Verder druk bezig mijn drie laatste chars naar 100 te levellen. Moet nu mijn shaman, druid en warrior alleen nog. Doe het merendeel via dungeons omdat ik de quests niet echt meer kan zien.... .die heb ik nu echt teveel moeten doen.
Nee dat wist ik nietKapoen schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:57:
[...]
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar in het kleine segment van 86-90 zijn die blauwe BoA wapens uit pandaland iets beter dan de heirlooms, omdat deze rond ilevel 450 zitten. Dus daarmee kan je je dps nog iets opkrikken tot je in WoD aankomt.
De heirlooms voldoen zeker, maar misschien heb je die blauwe wapens ook wel liggen. Anders moet je er niet speciaal achter zoeken, 86-90 duurt toch niet zo lang dat je er echt profijt van hebt.RustStorm schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:34:
[...]
Nee dat wist ik nietZal er eens naar kijken! Overigens vind ik dat de heirlooms meer dan voldoen.
Maar zal er eens serieus naar kijken, ben wel benieuwd
Reeds weer eens begonnen met WoW. Heb vrijwel heel WoD overgeslagen, maar wilde toch een character klaar zetten voor Legion.
Even een kort vraagje over die garrisons. Moet je dit heel de tijd bij gaan houden. of kan ik dat negeren waar kan? Vindt het echt een verschrikkelijke toevoeging.
Als ik het goed had gelezen ging garrisons toch weg in legion ?
Even een kort vraagje over die garrisons. Moet je dit heel de tijd bij gaan houden. of kan ik dat negeren waar kan? Vindt het echt een verschrikkelijke toevoeging.
Ligt eraan wat je allemaal van plan bent in WoD, maar je kunt het prima links laten liggen.fenylalaline schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:57:
Reeds weer eens begonnen met WoW. Heb vrijwel heel WoD overgeslagen, maar wilde toch een character klaar zetten voor Legion.
Als ik het goed begrijp gaat je garrison weg, maar breng je meer tijd door in een class hall. In de class hall zul je nog altijd missions kunnen doen voor je followers. Correct me if i'm wrong.
In aanloop naar Legion en m'n boost kies ik zeer waarschijnlijk voor een Orc Shaman. Kan iemand me in een notendop het verschil tussen elemental en enhancement uitleggen? De een is melee dps, de ander ranged? Heb je dot's? zijn er lange cast tijden?
Moeten is veel gezegd, maar garrisons zijn in feite mini goudfabriekjes. En om je professions te levellen is het ook gemakkelijk. Je hoeft gelukkig niet elk aspect van de garrisons maximaal uit te bouwen.fenylalaline schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:57:
Elemental shaman vs. Enhancement shamanmarijnvtg schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:17:
In aanloop naar Legion en m'n boost kies ik zeer waarschijnlijk voor een Orc Shaman. Kan iemand me in een notendop het verschil tussen elemental en enhancement uitleggen? De een is melee dps, de ander ranged? Heb je dot's? zijn er lange cast tijden?
Eerlijk gezegd vind ik de meeste casters niet erg leuk om te spelen. Echter, tijdens MoP vond ik het echt heel erg top een elemental shaman te besturen. Was gewoon erg leuk om te spelen met chain lightning and totems en shite zoals dat. Ik denk dat je maar eens moet gaan kijken bij bovenstaande links. Dan kan je een beetje uitvinden hoe ze zouden moeten spelen en wellicht kan je je keuze daar op baseren.
Nou, mage level 88 inmiddels. Morgen maar eens naar 90 brengen. @Kapoen; heb naar blue items gekeken op de AH, maar niks te vinden. Dus heirlooms it is
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 30-11-2015 21:54 ]
Verwijderd
Zoo weer apexis daileys gedaan pfoee wat een werk ben van ilvl 638 naar ilvl 650 gegaan gaat opzicht lekker in tanaan .. Nu vooral bezig met gold te farmen door middel daileys , garrision & schipyard , tevens me eerste 2 LFR"s gedaan wat een chaos afentoe haha! En ben aan t kijken voor nog wat mounts morgen ashes of al"lar farmen en dan maar nog wat gold mounts zien te krijgen en dan zit ik langzaam aan de 100 mounts
Vandaag staan de Garrison-Invasions bij mij op de planning (2 out of 4 mounts). En nog Throne of Thunder met één alt (mountfarm). Zit op 305 mounts (en mis 8 store-mounts, heb er maar 1. Wordt tijd voor een mountsale), het wordt zo langzamerhand steeds lastiger om een nieuwe mount te bemachtigen.
[ Voor 12% gewijzigd door Lootbox op 01-12-2015 06:41 ]
Maar holy crap je hebt er dan ook echt ontzettend veel!iriseyoufall schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 06:40:
Vandaag staan de Garrison-Invasions bij mij op de planning (2 out of 4 mounts). En nog Throne of Thunder met één alt (mountfarm). Zit op 305 mounts (en mis 8 store-mounts, heb er maar 1. Wordt tijd voor een mountsale), het wordt zo langzamerhand steeds lastiger om een nieuwe mount te bemachtigen.
Wat ik mij afvraag; hoe krijg je toch die Garrison-Invasions raid bosses? Heb er pas 2 gedaan, omdat ik ze per ongeluk voorbij zag komen in /trade.
Throne of Thunder een beetje farmable solo? Ik ben bang dat ik het niet aan ga kunnen met m'n warrior.
In principe kun je zonder, maar je legendary quest valt wel deels samen met je shipyard. In zoverre kun je garrison dus gewoon gebruiken als er een interessante mission is voor gold of gear, verder niet.fenylalaline schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:57:
Garrison gaat niet weg in Legion, hij blijft gewoon in Draenor staan, maar speelt geen rol in Legion. Veel mensen zullen het dus nog steeds misbruiken als goldmine, ik in ieder geval.fenylalaline schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:57:
Daarvoor in de plaats krijg je een class order hall. Met iets van 5 specifieke followers, veelal bekende NPC's uit lore, en daar doe je soort van missions mee om o.a. reputation met factions te krijgen. Hangt ook veel samen met je artifact.
Voor de mensen die maar aan het wachten zijn op de rare shipyard missions:
quote: BlizzardPlease note, the following Shipyard changes are still in testing.
Naval MissionsShips and Crews
- Rare naval missions should now appear more frequently.
- Increasing the chance of success on a naval mission will now also decrease the chance a ship will be destroyed on failure. If the mission success chance is at or above 90%, no ships will be lost on the mission.
- Naval blockade missions now have a shorter duration of 30 minutes (down from 4 hours), reduced Oil cost to 50 (down from 100), and increased the amount of time before a naval blockade returns to 7 days (up from 5 days).
- Increased success chance bonus on missions provided by a Human Crew by 50%.
- Increased success chance bonus on missions provided by a Pandaren Crew by 33% and the bonus will now apply to Missions that are 12 hours or longer (was 18 hours or longer).
- Significantly increased the effectiveness and bonuses provided by Naval Equipment items by 100%.
http://eu.battle.net/wow/...e/Thenazg%C3%BBl/advanced , mijn main-char.RustStorm schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:28:
[...]
Maar holy crap je hebt er dan ook echt ontzettend veel!
Wat ik mij afvraag; hoe krijg je toch die Garrison-Invasions raid bosses? Heb er pas 2 gedaan, omdat ik ze per ongeluk voorbij zag komen in /trade.
Throne of Thunder een beetje farmable solo? Ik ben bang dat ik het niet aan ga kunnen met m'n warrior.
Er zijn twee soorten invasions. Eentje voor met 3-man. Bij gold of platinum krijg je 1- of twee bags die kans geven op 1 van de 4 mounts. Er is ook een kleine kans dat je een epic-item krijg waarmee je één van de grotere raid-bosses kan summonen (10-40 man raid). Deze grote bazen geven tevens de kans op 1 van 4 mounts.
Throne of Thunder is vrij lastig om deze solo te doen. Eigenlijk is het alleen te doen voor classes die een pet hebben. Denk aan een hunter of warlock. Ik krijg wekelijks van vrienden lockouts voor ji-kun en horridon (de mountbosses). Scheelt weer een hoop clear-werk
Gisteren voor het eerst geprobeerd wat gold te maken door middel van de auction house te bespelen. in al mijn jaren WoW heb ik nooit meer gold gehad dan 39k
dat was max en nu heb ik momenteel 13k terwijl de inflatie en alles velen malen hoger ligt nu.
Een halve avond gisteren bezig geweest er me in te verdiepen.
Hebben jullie misschien ook nog tips? gebruik nu auctioneer en auctionator om items te scannen etc.
Toch gisteren al 900 gold winst gemaakt doordat mensen best iets waardevols voor vrij laag er op zetten
Hebben jullie misschien ook nog tips? gebruik nu auctioneer en auctionator om items te scannen etc.
Toch gisteren al 900 gold winst gemaakt doordat mensen best iets waardevols voor vrij laag er op zetten
Ik bespeel de AH al vanaf Classic WoW, maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit gebruik gemaakt van wat voor een addon dan ook die met de AH te maken heeft. Het is allemaal gebaseerd op ervaring en goed in de gaten hebben welke items snel verkocht zijn op de AH en welke niet. Enige waar ik gebruik van maak is: https://theunderminejournal.com/#euRicmaniac schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:12:
Gisteren voor het eerst geprobeerd wat gold te maken door middel van de auction house te bespelen. in al mijn jaren WoW heb ik nooit meer gold gehad dan 39kdat was max en nu heb ik momenteel 13k terwijl de inflatie en alles velen malen hoger ligt nu.
En dat gebruik ik alleen maar om de prijs van items te bepalen, zoals die gemiddeld over ALLE servers zijn. En soms maak je een flater en verlies je gold, maar dat is nou eenmaal zo met "gokken".
Sowieso denk ik dat je voor deze expansion te laat bent. De AH bespelen werkt, maar dan wel vroeg in een expansion. Nu is alles gewoon amper iets waard en is er te veel aanbod.
Zelf overigens 350K aangetikt gisteravond.
Niet dat ik jou geen gold generator gun, maar voor mezelf hoop ik dat ze de gold missions/salvage yard de grond in nerfen wanneer Legion live gaat. Kwestie dat ik mezelf niet 'verplicht' voel om toch nog een paar alts in die hamsterkooi achter te laten.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:38:
[...]
Garrison gaat niet weg in Legion, hij blijft gewoon in Draenor staan, maar speelt geen rol in Legion. Veel mensen zullen het dus nog steeds misbruiken als goldmine, ik in ieder geval.
Dan kan je natuurlijk argumenteren dat niets echt verplicht is in dit spel, maar ik ben er zeker van dat niemand gratis gold laat liggen.
Salvage Yard is al patches geleden generfed, daar maak je echt geen gold mee.
Betreffende gold missions nerfen, die missions van 32 en 40G nog meer nerfen? Tjeez...das wel heel salty hoor. De mission van 1000G krijg je zelden maar, dus dat is ook niet de boosdoener.
Sowieso zie ik ze het niet nerfen, tenslotte behoort het tot WoD content, toekomstige alts moeten er ook doorheen.
En als dat wel het geval is, dan ook graag alle oude content nerfen. Niks Cata raids farmen, alles kaput!
Betreffende gold missions nerfen, die missions van 32 en 40G nog meer nerfen? Tjeez...das wel heel salty hoor. De mission van 1000G krijg je zelden maar, dus dat is ook niet de boosdoener.
Sowieso zie ik ze het niet nerfen, tenslotte behoort het tot WoD content, toekomstige alts moeten er ook doorheen.
En als dat wel het geval is, dan ook graag alle oude content nerfen. Niks Cata raids farmen, alles kaput!
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2015 08:31 ]
Daar vergis je je in. Ik maak iedere dag nog ruim 10k door de AH te bespelen... Tuurlijk, het gaat minder "snel" dan voorheen, maar verkopen doet alles nog als warme broodjes.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:25:
Sowieso denk ik dat je voor deze expansion te laat bent. De AH bespelen werkt, maar dan wel vroeg in een expansion. Nu is alles gewoon amper iets waard en is er te veel aanbod.
Dan vraag ik me toch af wat je zoal verkoopt dat dat zoveel winst kan opleveren.RustStorm schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:31:
[...]
Daar vergis je je in. Ik maak iedere dag nog ruim 10k door de AH te bespelen... Tuurlijk, het gaat minder "snel" dan voorheen, maar verkopen doet alles nog als warme broodjes.
E P I C S ! ! ! ! ! ! (echt...) Ondanks dat het zeer gemakkelijk is om te gearen, kopen mensen nog steeds gewoon kant-en-klare epics van de AH.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:33:
[...]
Dan vraag ik me toch af wat je zoal verkoopt dat dat zoveel winst kan opleveren.
Euh...je weet wat de Ah bespelen betekent right? In massa spul opkopen en voor duurder terugzetten en de markt zo bepalen en domineren. Een epic craften en upgraden is niet echt de AH bespelen. Zo verkoop ik elke week wel een Medallion en Champion's Honor.
Ik bespeel het AH ook niet, dump alleen allerlei mats erop voor professions omdat ik daar zelf wel een beetje klaar mee ben in dreanor; en dat verkoopt prima ook prima, net als de rare mission overschot items zoals idd Medals of the Legion, Elixers etc..
Challenge Accepted!Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:25:
Ik krijg dagelijks missions van 100g die ik altijd x3 of x4 doe. Per char haal ik gemakkelijk 1000g/dag binnen met die missions. De salvage yard is inderdaad al generfed geweest, maar levert nog steeds heel veel groene items die je kan vendor trashen. Ook de follower upgrade tokens die je er uit haalt (zelfs de groene) zijn veel gold waard.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:29:
Alts hoeven er niet doorheen, net zoals je nu al perfect kan levellen tot 100 zonder één cent in de garrison te steken. Maar nogmaals, mijn 'nerf idee' is niet om jou of anderen te trollen, ik wil gewoon geen enkele motivatie meer om nog in de garrisons rond te lopen. Tenzij voor de goodies zoals transmog, mounts,...
Epics kan je ook cheap kopen en daarna verkopen. Heb het ook niet over de crafted epics.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:53:
Euh...je weet wat de Ah bespelen betekent right? In massa spul opkopen en voor duurder terugzetten en de markt zo bepalen en domineren. Een epic craften en upgraden is niet echt de AH bespelen. Zo verkoop ik elke week wel een Medallion en Champion's Honor.
Ik mag dan aannemen dat we het over 695 en hoger ilevel hebben op een beetje server. Dan zou je wel meer dan 10K moeten kunnen maken lijkt me. Of je reselled net 1 epic met 10K winst? 655 epics krijg je bij ons aan de straatstenen niet kwijt soms. Hooguit specifieke trinkets die nog een paar K opleveren, maar over het algemeen zijn de meeste mensen op een progress minded server van een dergelijk niveau dat ze het begrip Tanaan Jungle en HFC Normal kennen.RustStorm schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:02:
[...]
Epics kan je ook cheap kopen en daarna verkopen. Heb het ook niet over de crafted epics.
Vind het een beetje cru dat content generfed moet worden omdat je zelf niet sterk genoeg bent om content links te laten liggen.Kapoen schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:58:
[...]
Maar nogmaals, mijn 'nerf idee' is niet om jou of anderen te trollen, ik wil gewoon geen enkele motivatie meer om nog in de garrisons rond te lopen. Tenzij voor de goodies zoals transmog, mounts,...
Probeer het maar met gems en mats
[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2015 09:14 ]
Nope, vanaf 655 raak ik alles binnen paar dagen kwijt. Maakt bijna niet uit wat ik koop en verkoop...Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:12:
[...]
Ik mag dan aannemen dat we het over 695 en hoger ilevel hebben op een beetje server. Dan zou je wel meer dan 10K moeten kunnen maken lijkt me. Of je reselled net 1 epic met 10K winst? 655 epics krijg je bij ons aan de straatstenen niet kwijt soms. Hooguit specifieke trinkets die nog een paar K opleveren, maar over het algemeen zijn de meeste mensen op een progress minded server van een dergelijk niveau dat ze het begrip Tanaan Jungle en HFC Normal kennen.
[...]
Vind het een beetje cru dat content generfed moet worden omdat je zelf niet sterk genoeg bent om content links te laten liggen.
[...]
Probeer het maar met gems en mats
We mochten het hier nog wel over hebben, toevalRustStorm schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:44:
Voor de mensen die maar aan het wachten zijn op de rare shipyard missions:
[...]
Dat heeft niets met sterk of zwak te maken. Niemand laat gratis goud liggen, mezelf incluis dus.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:12:
[...]
Vind het een beetje cru dat content generfed moet worden omdat je zelf niet sterk genoeg bent om content links te laten liggen.
Nuja, er is een grote kans dat dit een non-issue wordt. Blizzard knipt altijd de banden tussen xpacs door.
Ofwel met een heel sterke inflatie (zoals van pandaland naar wod), ofwel met nieuwere en betere methodes om gold te genereren, of een combinatie van beiden.
Op de events kalender van Wowhead zie ik nog 2x TW weekenden. Weten jullie toevallig of er voor 2016 nog meer van dit soort weekenden komen?
Welja joh. Die gaan gewoon door in 2016. Denk dat ze ook gewoon doorgaan tijdens Legion.marijnvtg schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:31:
Op de events kalender van Wowhead zie ik nog 2x TW weekenden. Weten jullie toevallig of er voor 2016 nog meer van dit soort weekenden komen?
Ja, heb je wel een punt eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:32:
Lijkt me wel toch, of zouden ze cata TW dungeons gemaakt hebben voor 1 weekend
Na een jaar of 6 niet te hebben gespeeld heb ik van het weekend WoW + WoD gekocht. Voor die €20,- kon ik hem niet laten liggen. Het laatste wat ik in WoW heb gedaan was Naxx in WotLK. Toen ik daarin mijn Rogue destijds de beste PVE uitrusting had gegeven die mogelijk was ben ik eigenlijk direct gestopt. Geen doel meer. Mijn oude account kom ik niet meer in dus maar besloten om helemaal vanaf 0 te beginnen, wat opzich best leuk is.
Heb een Orc Monk aangemaakt. Die klasse was er niet toen ik nog speelde dus valt er weer wat nieuws te leren. Het is allemaal weer even wennen maar het gevoel is weer als vanouds. Nu lekker levelen en de klasse leren.
Aangezien ik er zo lang uit ben geweest zijn er wel wat dingetjes veranderd. Ik raak weer ouderwets verdwaald in Orgrimmar en ik zie nu ineens ook mensen van andere servers op mijn server? Hoe zit dat? Worden die nu gewoon real-time gemerged als een soort instance om zo volle servers te houden?
Heb een Orc Monk aangemaakt. Die klasse was er niet toen ik nog speelde dus valt er weer wat nieuws te leren. Het is allemaal weer even wennen maar het gevoel is weer als vanouds. Nu lekker levelen en de klasse leren.
Aangezien ik er zo lang uit ben geweest zijn er wel wat dingetjes veranderd. Ik raak weer ouderwets verdwaald in Orgrimmar en ik zie nu ineens ook mensen van andere servers op mijn server? Hoe zit dat? Worden die nu gewoon real-time gemerged als een soort instance om zo volle servers te houden?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Timewalking gaan ze wel mee door; ze hebben net in een patch nieuwe dungeons geïntroduceerd (Cata en ook extra dungeons in TBC en WoTLK TimeWalking). Een nieuwe mount (drop), en de gemiddelde speler is nog niet klaar met het grinden van die badges voor de mounts etc.
Dus dat komt in 2016 wel terug
Dus dat komt in 2016 wel terug
Verwijderd
YouTube: That's the World of Warcraft That I Used To Play! (feat. Oxhorn)
all you have to know:)
Anyway, alle classes zijn heel erg veranderd sinds WOTLK, maar monk is geen verkeerde keuze.
Ook krijg je als het goed is bij aanschaf van WoD een character boost naar level 90, ook wel leuk.
Dat er mensen van een andere realm op jou realm zitten, komt door de zogenoemde Cross-realm feature. Verschrikkelijk, maak je borst maar nat.
Overigens, je bent wel gestopt op het leukste moment van WoW zo ongeveer, ICC was echt geweldig.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 09:42 ]
Die 90 char boost heb ik ja. Maar die wil ik eigenlijk nog even bewaren. Nu eerst die Monk levelen en zo ook de dingen ontdekken die ik sinds mijn stop gemist heb.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat lijkt me ook een verstandige keuze. Het levelen gaat wel veel sneller dan je waarschijnlijk gewend bent. Maar dat zou geen afbreuk moeten doen aan de ervaring. Ik zou zeggen: laat je gewoon weer lekker meeslepen in alles wat je tegen komt. Er is sinds WotLK echt heel erg veel bij gekomen en veranderd.Phydomir schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:59:
Die 90 char boost heb ik ja. Maar die wil ik eigenlijk nog even bewaren. Nu eerst die Monk levelen en zo ook de dingen ontdekken die ik sinds mijn stop gemist heb.
Onder AH bespelen hoort ook gewoon dingen craften. Dat is niet alleen het flippen van items/recipes/pets/mounts. Al geruime tijd verdien ik het overgrote deel van mijn gold door dingen te craften waarvan ik de mats gewoon van AH koop. Op die manier verdubbel (of meer) ik de waarde van de raw mats. Dat hoort voor mij ook gewoon bij het bespelen van de AH.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:53:
Bij de WoD crafts is het wellicht nog anders door de daily cooldown, maar nog steeds koop ik daar de mats voor gewoon van AH en verkoop ik die uiteindelijk in een andere vorm weer voor winst.
Afgelopen week mythic Mannoroth gekilled. 12/13 mythic als 2d/w guild nu, niet slecht. De valor upgrades hebben wel flink geholpen maar dat maakt mij niet veel uit
In dat opzicht bespeelt dus iedereen de AH. Iedereen verkoopt wel wat. Niks speciaals aan. Dus nee, dat wordt toch zeker niet bedoeld met de AH bespelen.Noiz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:32:
[...]
Onder AH bespelen hoort ook gewoon dingen craften. Dat is niet alleen het flippen van items/recipes/pets/mounts.
Laten we het er dan maar op houden dat het met server etc te maken zal hebben. 655 spul disenchant ik sinds 6.2 soms gewoon omdat het niet meer verkoopt. Speel(de) Silvermoon, Draenor en nu Outland.RustStorm schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:22:
[...]
Nope, vanaf 655 raak ik alles binnen paar dagen kwijt.
Dan laat je het niet liggen. Voor die 5 minuten per dag?Kapoen schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:28:
[...]
Niemand laat gratis goud liggen, mezelf incluis dus.
[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2015 10:56 ]
Helaas lees/quote je maar een gedeelte van mijn reactie. Wanneer ik dingen goedkoop opkoop en voor een veelvoud verkoop in een andere vorm, zie ik dat ook als AH bespelen. Als ik ore koop voor 50s en een bar kan verkopen voor 5g is dat ook gewoon een craft maar wel het bespelen van de AH. Dan heb ik het niet over mensen die maar wat aankloten en geen winst maken om hun crafts.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:52:
[...]
In dat opzicht bespeelt dus iedereen de AH. Iedereen verkoopt wel wat. Niks speciaals aan. Dus nee, dat wordt toch zeker niet bedoeld met de AH bespelen.
Salvage Yard Boxes zijn toch al redelijk generfed. Bijna geen WoD greens/Blauwe Class stukken meer, Follower weapon/armor upgrades droppen veel minder en ook minder herbs/ores die je er van krijgt.Kapoen schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:25:
Niet dat ik jou geen gold generator gun, maar voor mezelf hoop ik dat ze de gold missions/salvage yard de grond in nerfen wanneer Legion live gaat. Kwestie dat ik mezelf niet 'verplicht' voel om toch nog een paar alts in die hamsterkooi achter te laten.
Dan kan je natuurlijk argumenteren dat niets echt verplicht is in dit spel, maar ik ben er zeker van dat niemand gratis gold laat liggen.
Balen want aangezien ik op bijna al mijn chars een Enchanting Station heb, moet ik nu dus een deel van de dust van trading posts halen.
Is ook erg server afhankelijk.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:52:
Laten we het er dan maar op houden dat het met server etc te maken zal hebben. 655 spul disenchant ik sinds 6.2 soms gewoon omdat het niet meer verkoopt. Speel(de) Silvermoon, Draenor en nu Outland.
Op bijvoorbeeld Ragnaros/Outland gaan de Temporal Crystals voor 100g+,
Bronze Dragonflight/Bladefist mag je blij zijn als je er 60g voor krijgt.
Sky Golems mag je op sommige servers blij zijn als je ze tegen kostprijs verkoopt, andere servers verkoop je ze voor 25k+ als warme broodjes.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik pleit dan ook niet om de salvage yard nu te nerfen, en ik ben ook niet tegen gemakkelijke inkomsten voor iedereen. Ik hoop alleen dat de huidige garrisons niet meer relevant zullen zijn in de volgende xpac, en Blizzard kennende zal dat ook wel zo zijn. Of door inflatie, of door nerfs, of beide.Zertaxka schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:20:
[...]
Salvage Yard Boxes zijn toch al redelijk generfed. Bijna geen WoD greens/Blauwe Class stukken meer, Follower weapon/armor upgrades droppen veel minder en ook minder herbs/ores die je er van krijgt.
Balen want aangezien ik op bijna al mijn chars een Enchanting Station heb, moet ik nu dus een deel van de dust van trading posts halen.
Salvage yard maak je nog steeds best wat "gratis" gold mee hoor, zelfs als je alleen maar de crates opent en alles direct verkoopt pak ik makkelijk 2k per char per week met een beetje mazzel 3k+. Als je de greens/blue's epics gaat filteren op transmog / DE waarde kan je nog een stuk meer pakken, zeker als je server toevallig vrij actief is qua moggers. Tikt over de hele expansion toch redelijk aan voor iets dat in de basis 0 effort kost.Kaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:29:
Verder pak je met missions met een beetje redelijke garrison opzet ook makkelijk 5 tot 10k per char per week met enkel gold missions, ik denk dat ik gemiddeld op makkelijk 1k per dag per char zit sinds de patch dat de treasure hunter trait er is. Ik zit nu al zonder al te veel zaken op AH verkocht te hebben (enkel wat random drops, dus geen crafting handel), niet gegrind te hebben en Cata+ 25 man farming doe ik ook niet aan (op een mount run zo nu en dan na als ik zin en tijd heb) met maar 2 lvl 100 chars al op 800k winst deze expansion uit vrijwel enkel de salvage yard en garrison missions, met nog zeker een half jaar te gaan kan hier zo nog 400-500k bijkomen, en zelfs meer als ik meer chars naar 100 breng (ze hebben de opbrengsten bij veel alts wel zo gemaakt dat iedere extra alt gemiddeld genomen minder opbrengt, maar een guildie van me pakt nog steeds 10k+ per dag met 11 alts als hij enkel naar het gold uit garrisons kijkt.
Dat ze dit na WoD gaan nerfen lijkt me vrijwel zeker anders kan iedereen met veel alts "gratis" gold blijven produceren naast de zaken die w.s. in Legion gold gaan opbrengen, ik verwacht zelf ook een nerf op de Cata 25 mans daar ze meestal raids ouder dan 2 expansions nerfen qua opbrengst uit mijn hoofd, waardoor het gold farmen in raids w.s. naar MoP raids gaat verschuiven.
Volgens mij gaan we er ook iets te veel vanuit dat maar iedereen het "gratis" gold 'eventjes' oppikt met zn char(s). Wil het toch een beetje interessant zijn moet je deze methode toch met een paar chars doen met een lvl 3 garrison met 20/25 followers op 675 bij voorkeur en dan ook bij voorkeur nog eens de treasure missions dmv je taveren + followers met gold trait etc.. Lang niet iedereen steekt hier de tijd en moeite in, dus waarom (verder) nerfen.. Tis gewoon part of the game net als AH bespelen of andere methodes om geld te verdienen.
Toen dit er nog niet was deed ik regelmatig een half uurtje/uurtje titanium ore (dacht ik) farmen en voor flink geld verkopen op de AH, was ook 2k per uur zoiets.
Anyway, volgens mij ben ik nog een van de laatste hier die zn legendary op zn main nog moet halen. Gisteren 23/33 tomes. 13 kansen deze week op 10 tomes, may the odds be ever in my favor
. Als het van de RNG goden af moet hangen, heb ik m over 2 weken XD
Toen dit er nog niet was deed ik regelmatig een half uurtje/uurtje titanium ore (dacht ik) farmen en voor flink geld verkopen op de AH, was ook 2k per uur zoiets.
Anyway, volgens mij ben ik nog een van de laatste hier die zn legendary op zn main nog moet halen. Gisteren 23/33 tomes. 13 kansen deze week op 10 tomes, may the odds be ever in my favor
Nopemarijnvtg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:20:
Anyway, volgens mij ben ik nog een van de laatste hier die zn legendary op zn main nog moet halen. Gisteren 23/33 tomes. 13 kansen deze week op 10 tomes, may the odds be ever in my favor. Als het van de RNG goden af moet hangen, heb ik m over 2 weken XD
Maar er zijn wel veel mensen die nu al een collectie alts hebben met een leger aan treasure hunters (waaronder ik ookmarijnvtg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:20:
Lang niet iedereen steekt hier de tijd en moeite in, dus waarom (verder) nerfen.. Tis gewoon part of the game net als AH bespelen of andere methodes om geld te verdienen.
Trouwens, na al de kritiek die er op garrisons is gegeven vind ik het raar dat mensen nog overwegen om deze nog te blijven gebruiken in een volgende xpac. Het is nu niet bepaald de leukste content van de game naar mijn smaak.
Ik zit ook nog niet met een complete legendary ring; ik moet ook nog 20-ish tomes op mijn beide mains.. Hopelijk tijdens de kerstvakantie wat tijd om daar wat aan te doen.
As voor geld verdienen; de meeste van mijn vrienden vinden mij vooral erg rijk omdat ik gewoon een kleine 200k gold per maand binnenhark door middel van garrison missions.
Mijn vriendin speelt ook, ze heeft de helft aan alts van wat ik heb, en zij kan zich er niet toe zetten om haar garrisons zo in te richten, ondanks dat ze graag wel wat meer gold binnen wil halen (wat er op neerkomt dat ik mijn alts gewoon aan het einde van de maand een deel van hun gold naar mn vriendin laat sturen ;p )
As voor geld verdienen; de meeste van mijn vrienden vinden mij vooral erg rijk omdat ik gewoon een kleine 200k gold per maand binnenhark door middel van garrison missions.
Mijn vriendin speelt ook, ze heeft de helft aan alts van wat ik heb, en zij kan zich er niet toe zetten om haar garrisons zo in te richten, ondanks dat ze graag wel wat meer gold binnen wil halen (wat er op neerkomt dat ik mijn alts gewoon aan het einde van de maand een deel van hun gold naar mn vriendin laat sturen ;p )
Hoop voor je dat het bij fictief geld blijfticemotion schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:23:
Komen de class halls (waarvan jij class leader bent) niet in de plaats van garrisons? Sowieso moesten garrissons een soort van housing zijn, maar dat is falikant mislukt. Mensen wilden sinds dag 1 gewoon een eigen blokhut, blizzard heeft er een fort van gemaakt waarbij het meer een last is dan iets anders. Jammer!
Consultant - Autogek
Class Halls zijn een nieuw soort garrison. Je hebt echter maar een paar followers, afhankelijk van je class, bekende lore wise figuren. De missies die je doet hebben ook echt een toevoeging aan je eigen progress i.p.v. doe missie x voor item zo of resource dit.
Er is nog niet heel veel bekend over locatie etc van de class halls toch? Ik neem aan dat dit gescheiden is voor horde/alliance?
Een aantal locaties is al wel bekend, en ze zijn niet gescheiden voor Horde/Alliance. Rogues zullen hun class hall bijvoorbeeld hebben in de sewers van Dalaran.marijnvtg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:11:
Er is nog niet heel veel bekend over locatie etc van de class halls toch? Ik neem aan dat dit gescheiden is voor horde/alliance?
Humm, ik zie inderdaad de hunter lodge, deze is nogal nelf/alliance getint imho, niet heel leuk voor horde kant lijkt me, maar kan t mis hebben. Had ook speculaties van diverse class halls in dalaran gehoord. Ergens vreemd dat voor een aantal classes de CH in Dalaran is en andere weer (ver) daar buiten..icemotion schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:57:
[...]
Een aantal locaties is al wel bekend, en ze zijn niet gescheiden voor Horde/Alliance. Rogues zullen hun class hall bijvoorbeeld hebben in de sewers van Dalaran.
edit: en wordt de lodge straks overlopen door gnome hunters... leuk.. of is dit nog steeds een rumour?
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 02-12-2015 12:16 ]
Idd, ze hebben player housing volledig verkeerd aangepakt. Player housing zou iets moeten zijn wat niet iedere speler hoeft te doen of even veel tijd wil/moet in stoppen. Het is goed om spelers te motiveren er naar toe te gaan om dingen te doen maar na een tijdje moet je er ook gewoon terug uit willen. Nu zitten mensen gewoon in hun garrison en gaan zelfs niet meer naar steden omdat ze auction house, bank en dergelijke gewoon in je garrison hebt. Zelfs voor materials moet je nauwelijks nog de wereld in.matthewk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:45:
Komen de class halls (waarvan jij class leader bent) niet in de plaats van garrisons? Sowieso moesten garrissons een soort van housing zijn, maar dat is falikant mislukt. Mensen wilden sinds dag 1 gewoon een eigen blokhut, blizzard heeft er een fort van gemaakt waarbij het meer een last is dan iets anders. Jammer!
Garrisons zijn gewoon de grootste flop voor mij in Wow geschiedenis. Jaren hielden ze het idee van player housing tegen met het idee dat mensen alleen maar daar zouden in zitten. Nu hebben ze er echt alles in gestopt zodat mensen ook alleen maar daar in zitten.
Maar vrees dat echte player housing er in wow echt niet van gaat komen. De engine kan het volgens mij niet aan dat je zomaar even een huis gaat inrichten. Het verste wat we in de garrison zagen van customization was monuments die je kon plaatsen.
Denk dat classhalls meer een soort quest hub gaat worden. Niet iets waar je dagelijks naar toe gaat maar af en toe moet bezoeken voor je wapen quest.
Ik ben ook sinds dit weekend maar weer eens begonnen met een start vanaf 0. Geen behoefte om mijn account van een aantal jaar geleden te gebruiken.
Ik ben van plan deze keer minder te focussen op de race naar endgame, maar daadwerkelijk alle quests te lezen, en wat meer mee te krijgen van het verhaal van het spel ipv gewoon maar quest objectives uitvoeren.
Hiervoor had ik de volgende add-on gevonden om me er bij te helpen: http://www.curse.com/addons/wow/best-quest-lore (wijst me naar questing areas die ik moet checken, en geeft random achtergrond info over bepaalde plaatsen) en ik vroeg me af of er nog andere tips zijn voor een soortgelijke spelwijze? Ik was "Storyline" ook al tegengekomen, die vooral de quest UI aanpast.
Het liefste heb ik iets Zygor-achtigs, maar dan ipv een zo efficient mogelijk pad, eentje voor een pad met de beste verhalen binnen WoW
Ik ben van plan deze keer minder te focussen op de race naar endgame, maar daadwerkelijk alle quests te lezen, en wat meer mee te krijgen van het verhaal van het spel ipv gewoon maar quest objectives uitvoeren.
Hiervoor had ik de volgende add-on gevonden om me er bij te helpen: http://www.curse.com/addons/wow/best-quest-lore (wijst me naar questing areas die ik moet checken, en geeft random achtergrond info over bepaalde plaatsen) en ik vroeg me af of er nog andere tips zijn voor een soortgelijke spelwijze? Ik was "Storyline" ook al tegengekomen, die vooral de quest UI aanpast.
Het liefste heb ik iets Zygor-achtigs, maar dan ipv een zo efficient mogelijk pad, eentje voor een pad met de beste verhalen binnen WoW
Kijk naar mij zou ik zeggen, 2 max level chars en toch nu al 800k "gratis" gold, je hebt dus echt geen leger aan alts nodig om te profiteren al helpt het natuurlijk wel. Het is uiteraard niet helemaal gratis, want je bent in de opbouw van de garrison wel een paar uurtjes bezig met finetunen (al zit daar ook veel wachttijd in ivm weekly CD op recruiten van een follower met de juiste trait), maar ook het farmen van genoeg tokens om je (ff uit mijn hoofd) Blook en Garona team te rollen naar de juiste traits kost wel even wat tijd. Maar het veelgehoorde punt is dat wanneer ze dit niet gaan nerfen je na de opzet periode ongelimiteerd goud kan blijven maken zonder extra effort. Even een uurtje minen per week/dag is toch weer een uurtje in de wereld rondhangen en ook echt een uur bezig zijn, en niet in een afgesloten instance 5 min moeten inloggen per dag voor 1000g x aantal alts.marijnvtg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:20:
Volgens mij gaan we er ook iets te veel vanuit dat maar iedereen het "gratis" gold 'eventjes' oppikt met zn char(s). Wil het toch een beetje interessant zijn moet je deze methode toch met een paar chars doen met een lvl 3 garrison met 20/25 followers op 675 bij voorkeur en dan ook bij voorkeur nog eens de treasure missions dmv je taveren + followers met gold trait etc.. Lang niet iedereen steekt hier de tijd en moeite in, dus waarom (verder) nerfen.. Tis gewoon part of the game net als AH bespelen of andere methodes om geld te verdienen.
Anyway, volgens mij ben ik nog een van de laatste hier die zn legendary op zn main nog moet halen. Gisteren 23/33 tomes. 13 kansen deze week op 10 tomes, may the odds be ever in my favor. Als het van de RNG goden af moet hangen, heb ik m over 2 weken XD
http://eu.battle.net/wow/...ers-are-coming-25-11-2015marijnvtg schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:02:
[...]
edit: en wordt de lodge straks overlopen door gnome hunters... leuk.. of is dit nog steeds een rumour?
Gnome hunters; yep it's happening.
Dit topic is gesloten.