blouweKip schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:37:
Toch hoop ik wel dat de release wat sneller gaat komen dan de uiterste datum, door de leegloop staat onze guild (of in ieder geval die mensen die nog zijn gebleven) ook in hibernation modus.
Ik speel sinds vanilla maar nu voor de eerste keer ooit mn sub gestopt en ik moet zeggen: het bevalt ook wel zo zonder wow, misschien is dat ook het doel van blizzard: de oude spelers eruit en de moba generatie erin

Ik speel sinds vanilla met grote pauzes af en toe, niets mis mee

Er zit zelfs nu weer een pauze aan te komen omdat ik gewoon even wat anders wil doen en omdat ik onmogelijk kan voorspellen hoelang we nog bezig zullen zijn in Draenor.
Ik zit met een dubbel gevoel in verband met die mogelijke release datum van Legion. Enerzijds hoop ik dat Blizzard inderdaad z'n tijd neemt en een goede xpac aflevert, ook al duurt dat nog 10 maanden. Anderzijds vrees ik dat ze weer zaken gaan verwijderen om toch maar vroeger te kunnen lanceren zoals bij WoD.
Het lijkt wel alsof het spel aanvoelt dat ik wil pauzeren. De laatste dagen word ik nogal verwend:
- eindelijk mijn eerste heirloom ring gekregen, nog wel via een char waarbij de shipyard absoluut niet is uitgebouwd en slechts een lage kans had.
- weer onverwacht een mount bijgekregen via één of andere elite olifant die ik tegenkwam in Nagrand, bij het farmen van die andere elite beesten. Iets wat grappig genoeg het beste lukt met één van mijn slechtst gegearde chars, een BM hunter met ilevel 670
- gisteren op mijn goede char (qua followers) een Blingtron's vault mission gekregen, dus dat is weer cashen
- ook via de shipyard de left shark pet gekregen, en eindelijk de bijhorende achievement met admiral's hat unlocked, na maanden geen rare missions gekregen te hebben.
Ondanks al deze lokkertjes heb ik toch weer nood aan een pauze, om het in de toekomst leuk te houden.