• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Gisteravond een paar LFR's gedaan met mijn main en kwam er achter dat ik toch niet alle bosses op LFR met hem had gedaan, ineens een achievement...oeps.
Dungeons ga ik niet aan beginnen om valor te krijgen dus wacht de weekly lockouts wel af.

Voor de achievement hunters die het nog niet wisten, het gebruik maken van de inflatable Thunderfury geeft je een Feat of Strength.

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
JBplap schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:09:
[...](ilvl 725 en laagste van de groep).
Dps allemaal rond de 730, dan kun je dus wel alle mechanics ignoren 8)7
:/
Ik ben jaloers!

inmiddels heb ik er wat gold en apexis tegenaan gegooid en ben ik 697 ofzo. alleen ik kom maar niet in een HFC normal group. dus kan nauwelijks fatsoenlijk gear scoren.

Overigens ik vind de TW dungs geweldig, die kan ik bijna solo aan. als je je cd's goed gebruikt out-heal je de healer 10 van de 10 keer. Waarbij plate wearers maar kleine groepjes kunnen trekken omdat de healers het niet aankunnen.

Me likey
Vanochtend zo maar iemand de timewalking mount zien looten... Dat is toch best wel bizar om te zien; /jealous! (was ook nog eens een level 86 en geen max level haha ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
icemotion schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:45:
[...]

En ik heb de eerste Moose boost groepen al gezien.. nog best betaalbaar lijkt t so far :)
En over hoeveel geld heb je het dan ongeveer?

Verwijderd

ik heb ze gezien voor 19€ of 50k gold.

• Rhain
Dat is inderdaad te doen
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:19:
Holy crap, dat is wel te doen... en zal wellicht nog minder worden naarmate er minder vraag naar is.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Idd 50k tot 75k gold. Hadden het er gisteren in de raidgroep ook nog over dat dat best goedkoop was (voor sommigen.. voor anderen was t o0 dude now I feel poor)

Maar gezien ik momenteel toch meer dan genoeg gold heb (vind ik zelf) heb ik dat er best voor over dus ik ga t binnenkort wel proberen te fixen. Want awesome moose is awesome.

Verwijderd

Meh vind hem niet echt mooi, ook vind ik het heel veel geld maar goed, dat krijg je als je 600 gold heb ^^
denk ook dat me guild het niet zo een leuk grapje zou vinden overigens :p

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Nice om te zien, ik ga hem ook kopen dan :)

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Gister gelijk met de guild mannoroth en archi HC gedaan voor de moose. Had verwacht dat er nog een hele questline achter zou zitten.... Maar helaas inleveren en daar is de mount al.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 23:25
Gisteren eindelijk mythic Gorefiend down *O*

Het was waarschijnlijk de slechtste kill ooit met iedereen dood op enrage, maar een shaman die snel een ress deed zodat boss nog net dood ging op de dots zorgde ervoor dat we toch wonnen :p

Gelukkig zijn de volgende 3 bosses sowieso stuk makkelijker.

Ook gisteren een hele sloot guildies die ons hadden geholpen tijdens progress tot nu toe meegesleept voor de moose mount :)

Nu alleen de valor points farm... Eens kijken hoe ver ik kan komen :O

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Iemand al heirloom trinkets uit mythic dungeons, of de draak uit timewalking weten te scoren?
Ik heb gisteren 3 mythics gedaan en 4 mensen lootte daar een trinket (3x caster en 1x melee), jammer geen voor mij. Heb zelf ook nog geen timewalking gedaan, dus kan daar zelf nog niets over zeggen :(
Man man, ik wil graag de Moose Mount. Gewoon omdat het kan en hij maar voor beperkte tijd beschikbaar zal zijn. (Al zal dat ongetwijfel weken zo niet maanden zijn).

Heb zelf al aardig wat timewalking dugeons gedaan, en heb de Mount een keer geloot zien worden.

De mythic dungeons moet ik me nog aan wagen. Hopelijk heb ik dan wat geluk met de heirloom trinkets. Die droppen alleen van laatste Boss van dungeons toch?

• IntToStr
Guildies van me hebben er al meerdere geloot. Zelfs iemand 1 van de eerste boss en daarna meteen een andere van de 2e boss :)

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ze kunnen inderdaad droppen bij iedere boss. Gisteren alle 8 de dungeons gedaan met een guildgroep en 1 trinket ontvangen (de str versie). Andere guildies hebben er al 3 of 4 gekregen.

Verwijderd

Na enkele weken alleen op alts normal HFC te hebben gedaan gisteren iedereen die nog actief is op de mains een moose scoren.

Dat werkte dus niet ...

Eén van onze main tanks is verhuisd en de provider heeft een foutje gemaakt dus zijn verbinding was niet mee verhuisd, zit zonder internet.

We doen geen Mythic, dus met Heroic Archimonde waren we 'klaar' met de expansion. Drie spelers spelen nu andere games, zoals elite dangerous, tot Legion uitkomt. Ondertussen zijn 4 spelers teruggekomen van pauzes, en die lopen nog in BRF gear rond.

De helft van de dps zat rond de 30-35k; je raadt het al hij ging niet neer! Uiteindelijk de raid iets gekrompen (laagste dps en healer eruit) en toen ging het probleemloos. De komende twee weken nog even doen voor degenen die nu buiten de boot vielen en dan weer terug naar de alts. Die zijn klaar voor heroic dus dan begint het progress feest opnieuw.

Voor mij niet schokkend anders, main is monk healer, alt is druid healer. Maar wel grappig dat mensen die normaal melee spelen en nu ranged en vice versa geen benul bleken te hebben van mechaniscs waar ze op hun main niet mee te maken hadden :D
Zullen vanavond wel even snel Archi HC doen voordat we verder gaan op Kormok Mythic. Niet dat mij die mount wat kan schelen, lelijk ding :+
Kaap schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:41:
Zullen vanavond wel even snel Archi HC doen voordat we verder gaan op Kormok Mythic. Niet dat mij die mount wat kan schelen, lelijk ding :+
Kan die kill vast niet van jullie stelen hè? :P

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:19:
Dat is spotgoedkoop, gisterochtend zag ik de eerste boosts aangeboden voor 100k.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Man man man... Ik heb "respect" voor al die mensen die als een bezetene de timeless dungeons gerund hebben zodra de mounts voor 5000 badges beschikbaar kwamen en dus allebei de mounts al hebben... Dát is werkelijk waar gekken werk... Ik ben het nu al spuugzat en heb er nog maar 20 gedaan ofzo denk ik... Echt, werkelijk waar, insanity...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik zit momenteel op de helft en moet mijn timewalking quests nog afmaken.. heb er nog maar 1 gedaan op beide chars deze week.

Dus nog een eventje of 3-4 meer en dan heb ik beide mounts ook wel :) En hopelijk die random drop ook meteen :p En dan is t alleen nog toys verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
In 2 avonden heb ik nu een raid van 3 uur, 2 daily heroic dungeons, 8 mythic dungeons en 3 LFR instances gedaan. Bedankt he Blizzard! :D Uiteraard m'n eigen keuze om het ook echt te doen, maar ja, beter nu maar even een paar avonden doorzetten nu ik even tijd had en dan verder weer over op de orde van de dag.

Alleen geen enkel heirloom trinket :( Alle guildies die met me mee waren in die mythic dungeons hebben 2 of meer trinkets gekregen. Maar goed, volgende week weer een nieuwe ronde met 8 mythic dungeons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:57
Ik ben niet echt van de alts, maar heb door het gigantisch snelle levelen mn warrior op lvl 100 kunnen krijgen. Zeker omdat je gear zowat gratis krijgt is het wel leuk om deze wat te gaan gearen en de bedoeling is om er mee te gaan tanken.

Even wat gear verzameld voor 610 itemlevel en vol goede moet een heroic in gegaan als tank. Maar wat is dat verschrikkelijk met die nieuwe patch zeg. heb er in totaal 2 gedaan en kom alleen maar high itemlevel mensen tegen voor wie het allemaal snel snel snel moet. Ik geef keurig van te voren aan dat ik net 100 ben en het rustig aan doe, maar daar nemen ze geen genoegen mee en alles wordt constant voor me gepulled. Kan ook niet anders concluderen dat het voor nieuwe spelers die net 100 zijn geworden echt een verschrikkelijk spel moet zijn. Nu ben ik in 1 dag al bijna op 650 ilvl dus hoop snel genoeg gear te hebben om een keer met een hfc normal raid mee te gaan.

De timewalkings zijn daarnaast wel leuker omdat daar niet iedereen OP is en je wel echt moet tanken. Denk dat ik er daar gewoon nog maar wat meer van ga runnen al heb ik de 5 voor de quest al gedaan. De rewards zijn ook niet mis namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 20-11-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Volgens mij had iemand het er gisteren avond dat hij een TW dungeon bijna solo kan doen? Best knap :)

Na ellende van woensdag avond toch gisteren avond maar weer TW geprobeerd ivm mount drop. Was weer tof, hadden een healer... man man man.. Ik ben echt niet iemand die iemand anders erop wijst of hij/zij het slecht doet, laat staan schelden etc. Maar als je als healer 3x dood gaat omdat je niet moved wanneer je in een pool rotzooi sta.. kom op zeg.. Gelukkig konden we het met de rest wel afmaken.

De tank reageerde al vrij snel dat het een bot was, maar neen, healer reageerde gelijk dat ie geen bot was. Tank ging los tegen healer, healer gaf als excuus dat het aan z'n gear lag :X

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 20-11-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Die healer was dus gewoon een prutser als ik dat zo lees; in TW ligt het niet zo snel aan je gear gezien dat allemaal geschaald wordt. In zooi staan hebben wel meer mensen last van; gisteren in Grim Batol gewiped op de 3e boss omdat niemand die firebreath van die draak ontweek..

En Dark Fissure in Tides is ook 6x feest XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:27:
Even wat gear verzameld voor 610 itemlevel en vol goede moet een heroic in gegaan als tank. Maar wat is dat verschrikkelijk met die nieuwe patch zeg. heb er in totaal 2 gedaan en kom alleen maar high itemlevel mensen tegen voor wie het allemaal snel snel snel moet. Ik geef keurig van te voren aan dat ik net 100 ben en het rustig aan doe, maar daar nemen ze geen genoegen mee en alles wordt constant voor me gepulled. Kan ook niet anders concluderen dat het voor nieuwe spelers die net 100 zijn geworden echt een verschrikkelijk spel moet zijn. Nu ben ik in 1 dag al bijna op 650 ilvl dus hoop snel genoeg gear te hebben om een keer met een hfc normal raid mee te gaan.
Ik heb dit ook met mijn alt tegengekomen vorig weekend. Ik heb eindelijk mijn lock naar 100 gebracht en eventjes wat gear upgrade gedaan. Maar ik wou er vlug bijzijn voor de legendary quest line.
Dus daarvoor moet je 3 heroics doen.

Dus ik queue voor 1 dungeon en geraak er vlug in, maar ik meld direct dat ik ook juist 100 ben (had wel al genoeg ilevel voor LFR) en ik werd direct uitgescholden dat ze geen boosts doen. Ik vraag dan hoe moet ik anders de legendary quest line beginnen en ze melden me dat ik maar eerst LFR moet doen voor ik de quest line begin.
Maar bij eerst echt pull kreeg ik echt de vlaag als ik echt niet meekon met de DPS van de high ilevel gasten. En ja na 1ste pull vote kicken ze me.

Dan opnieuw queue en als ik dan terug in group was melde ik het opnieuw en kreeg ik terug blamage, maar ik bleef in de groep. Maar toch moest de tank iedere pull melden 'slechtste groep ooit', 'waar blijft die DPS?','slechtste DPS groep ooit', ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Die volg ik niet helemaal.. Je hebt toch ook proving grounds gedaan voordat je in HC WoD kan komen via de dungeon group finder..? Of had je via pre-made groups gedaan ofzo? HC WoD is nu (als t ff meezit) juist wel heel eenvoudig...

edit: sorry, had de quote niet gelezen. Vaag.. als je een paar hoge ilvl speler in je groep heb moeten ze een DPSer toch zeker kunnen compenseren.. mss wordt het als healer of tank een ander verhaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Rhain op 20-11-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je moet proving grounds gedaan hebben ja om voor heroic dungeons te queuen.

Maar dat zijn gewoon een stel eikels als ze je kicken. Ze kunnen het prima af op zichzelf en als ze niet met iemand anders in de groep willen komen moeten ze zelf maar een premade group vormen.

Wij hebben gisteren ook een paar mensen via queue gelukkig gemaakt door in 5 minuten een heroic dungeon te doen met eigenlijk alleen mezelf en onze top healer. Ik heb als mage maar even voor tank gespeeld af en toe en hij hield me wel op. Iedereen vond het wel grappig.

Ook in LFR met 15 man van de guild. Pull alles, trash, boss, maakt niet uit, alles op een hoop en aoe het maar neer. Ging maar 1 keer mis met de trash voor Tyrant :p Die mensen hadden ook zoiets van wtf ben ik nu weer in beland, maar uiteraard gaan we mensen niet kicken.

Aan de andere kant ga ik me ook niet aanpassen door bewust langzaam te gaan of zo. Als de tank / healer het toestaat qua gear of skills ga ik gewoon vol gas door die instances. Uiteraard wel met de intentie om niet te laten wipen, dus niet te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ik snap ook niet zo goed waarom je als dps zijnde moet melden dat je net 100 bent, zeker als je een ilvl hebt dat hoog genoeg is voor LFR. Als tank of healer wil dat nog wel eens handig zijn maar zelfs dan vind ik het onnodig. Doe gewoon je best en er is niks aan de hand. Door te gaan zeggen dat je net 100 bent zou ik de indruk krijgen dat je wel 100 bent maar eigenlijk geen flauw idee hebt waar je mee bezig bent.
Gewoon goed je best doen en mensen interesseert het vrij weinig of je net 100 bent of al maanden. En ja, er zitten af en toe wel rotte appels tussen helaas. Maar dat zal je nooit tegenhouden met online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ach ja mensen zullen wel weer lekker toxic bezig zijn nu ze weer 'verplicht' heroics moeten doen voor hun valor.. en dan moet alles snel snel snel met max dps...

Random dungeon queuen.. soms is het leuk, maar zo vaak heb je echt een paar van die toxic azijnpissers erbij zitten.. damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Zo zeg, niemand die het over de eerste Legion Beta build heeft?

Vooral dat Dalaran in de Legion maps boven Karazhan zweeft. :)

En mijn favoriete: Tip: Nobody has seen Alleria or Turalyon in years... until now!

Heb maar een pastebin gemaakt voor de geblokkeerde mensen..http://pastebin.com/bK5udBAz

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 20-11-2015 13:47 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
junglebeast schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:44:
Zo zeg, niemand die het over de eerste Legion Beta build heeft?

Vooral dat Dalaran in de Legion maps boven Karazhan zweeft. :)

En mijn favoriete: Tip: Nobody has seen Alleria or Turalyon in years... until now!
Was al langer bekend dat Alleria en Turalyon in de expansion zouden voor komen. Hopelijk hebben ze een degelijk verhaal rond hen hangen.
Verder geen idee waarom dalaran nu boven karazhan zweeft maar vermoed dat het om kedgar gaat en misschien iets te maken met het pre event? Dalaran zou normaal de central hub moeten worden voor legion dus vermoed niet dat hij daar gaat blijven hangen. Of de ontwikkelaars zijn gewoon aan het trollen.
Beta zal waarschijnlijk heel binnenkort live gaan. Hopen op een beta key zal moeilijk worden maar zal zeker via streams volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn geen beta keys. Alleen opt-ins via je battle.net account.

Je maakt meer kans als je bekende streamer bent, enige aanzien in de community geniet of bevriend of familie bent met Blizzard's medewerkers.
IntToStr schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:35:
Ook in LFR met 15 man van de guild. Pull alles, trash, boss, maakt niet uit, alles op een hoop en aoe het maar neer. Ging maar 1 keer mis met de trash voor Tyrant :p Die mensen hadden ook zoiets van wtf ben ik nu weer in beland, maar uiteraard gaan we mensen niet kicken.
Butcher LFR was down in 20-25 seconden woensdag :+

[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-11-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:52:
Je maakt meer kans als je bekende streamer bent, enige aanzien in de community geniet of bevriend of familie bent met Blizzard's medewerkers.
Wat ik persoonlijk beetje lame vind. Ik vind dat iedereen een gelijke kans dient te hebben.

Desalniettemin hoop ik voor de mensen die graag de beta willen spelen, dat ze een beta invite gaan krijgen. Ik weet nog niet of ik de beta zal gaan spelen wanneer ik een invite heb mogen ontvangen. Wil er eigenlijk voor zorgen dat bij ed release alles zo goed als nieuw voor me is. :)

Vandaag maar eens een hoop TW dungeons gaan doen denk ik. Ga me toch focussen op de dungeons met één toon, in plaats van al m'n alts gebruiken (ondanks ze de gear zeer hard nodig hebben).

Door afgelopen patch heeft Blizzard er voor gezorgd dat m'n leveling stagneert! Potverdorie... Die mage en druid moeten nog wel 100 worden!

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 20-11-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Ach, ik ben geen bekende streamer maar heb wel telkens bij de 1e wave van beta-invites gezeten. Ze kijken ook naar de tijd dat je al speelt en daarbuiten is het volgens mij gewoon random. Meestal heeft aan het einde van de beta iedereen die wil toegang ertoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:01:
[...]

Vandaag maar eens een hoop TW dungeons gaan doen denk ik. Ga me toch focussen op de dungeons met één toon, in plaats van al m'n alts gebruiken (ondanks ze de gear zeer hard nodig hebben).
Los van gear; ik gok dat jij vooral ook die mounts en toys wil hebben die voor de badges te koop zijn? Eerste kill per event geeft een quest per alt voor 500 van die dingen..

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik eerst met mn alts 1x zo'n dungeon doen en dan later als ik tijd over heb nog vaker door de dungeons heen met mn mains voor mogelijke valor points etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:43:
[...]

Los van gear; ik gok dat jij vooral ook die mounts en toys wil hebben die voor de badges te koop zijn? Eerste kill per event geeft een quest per alt voor 500 van die dingen..

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik eerst met mn alts 1x zo'n dungeon doen en dan later als ik tijd over heb nog vaker door de dungeons heen met mn mains voor mogelijke valor points etc.
Helemaal waar wat je zegt ja. Wellicht nog een goed plan ook! Thanks voor het meedenken. Was er zelf niet op gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
Begrijp ik het goed dat je de TW ook met lower level alts kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Sjonson schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:18:
Vanaf lvl 85 als ik het goed zeg. Wellicht voor Outland/WotLK nog lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Sjonson schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:18:
Ja zolang ze maar in ieder geval het level van de dungeon + 1 hebben; alles daarboven wordt naar beneden geschaald;

Dus voor Burning crusade timewalking moet je minimaal level 71 hebben.

Voor Wrath dungeons level 81 en voor Cata dungeons (dit 'weekend') level 86 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
icemotion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:23:
[...]

Ja zolang ze maar in ieder geval het level van de dungeon + 1 hebben; alles daarboven wordt naar beneden geschaald;

Dus voor Burning crusade timewalking moet je minimaal level 71 hebben.

Voor Wrath dungeons level 81 en voor Cata dungeons (dit 'weekend') level 86 of hoger.
Cool en de gear die dropped scaled dan ook naar je ilvl op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Als het goed is wel; heb het zelf alleen nog maar met level 100 toons gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Sjonson schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:27:
[...]

Cool en de gear die dropped scaled dan ook naar je ilvl op dat moment?
Jupp, al is het ilvl nog redelijk goed, en 9 vd 10 keer hoger als je op dat moment draagt. (uitzondering ten opzichte van looms).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Donderdag eindelijk Mannoroth Mythic afgemaakt. Leuk gevecht. Helaas weer veel te veel fouten van mensen waardoor we bijna 300 tries nodig hadden :(. En natuurlijk maak ik een fout tijdens de kill :'(.

Nu kunnen we ons focusen op Archimonde Mythic! Zal mij benieuwen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:07:
Donderdag eindelijk Mannoroth Mythic afgemaakt. Leuk gevecht. Helaas weer veel te veel fouten van mensen waardoor we bijna 300 tries nodig hadden :(. En natuurlijk maak ik een fout tijdens de kill :'(.

[video]

Nu kunnen we ons focusen op Archimonde Mythic! Zal mij benieuwen.
Grats man! Heel erg top! "Mijn" guild is echt werkelijk al weken aan het wipen op Mannoroth Mythic... Om een of andere reden krijgen ze het niet voor elkaar hem om te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Pff..

Ik wil dus een nieuw password voor mijn battle.net.
Ik ben altijd ingelogged maar ik ben dus mijn password vergeten.

Het is echt een ramp om dus op een simpele manier je pw te veranderen o0
Mja aan de andere kant maar goed ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En iedereen al gek van het Valor farmen? :D Heb nu op Main alles gedaan tot nu toe, dus nog 3 daily HC te gaan deze week, op mijn enige raid altje 12x LFR, 7x Mythic (nog 1 te gaan dus) en alle daily hc's en wordt het al flink zat. Had liever gezien dat ze per week weer een Cap hadden van 1000 valor oid ingesteld hadden, of dat je ook valor in de raids zou kunnen cappen want al deze voor deze chars verder nutteloze side content is niet echt wat imho.

Ja, mythic dungeons zouden upgrades kunnen geven, maar het lijkt wel of de 720+ items echt te zeldzaam zijn,in 15 mythic dungeons 1x een 720 gezien, dropte voor een party member en ook de 710 / 715 die op enkele slots op mijn altje nog nuttig zouden kunnen zijn met de juiste stats lijken ook niet echt te droppen (stuk of 4 gezien voor party members over 15 dungeons gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon met m'n main twee dagen terug mee met m'n guildies. Die hadden een avond lfr gepland. F u c k i n g hel dat was bizar. We hadden in twee uurtjes ALLE wings gedaan! Zal ongetwijfeld eenmalig zijn geweest. If not: bring it on... Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 22 november 2015 @ 07:31:
Ik kon met m'n main twee dagen terug mee met m'n guildies. Die hadden een avond lfr gepland. F u c k i n g hel dat was bizar. We hadden in twee uurtjes ALLE wings gedaan! Zal ongetwijfeld eenmalig zijn geweest. If not: bring it on... Haha
Solo waren ze woensdag ook in zo'n 2-2.5 uur te doen als DPS, dus dat was idd ook we lekker. Veel Mythic / Heroic raiders in LFR. I had er continu 5 gequeued staan, dus alleen een initiele queue van 10 min oid, daarna telkens insta queue als DPS als je weer een wing klaar had. Highmaul wings gingen in zo'n 5 min per wing, BRF en HFC in zo'n 15 min per wing (Blackhand en Archi echter ook iets van 5 min per wing).

Maar toch blijft het vreemd van Blizzard dat ze deze expansion zelfs de loot in LFR veranderd hebben zodat je geen Tier sets en OP trinkets in LFR zou kunnen lopen, zodat LFR niet mandatory zou worden voor Normal / Heroic / Mythic raiders zoals het in MoP / Cata wel wat als je bijv. nog een set piece of trinket miste, en dan doen ze nu zo'n verandering waardoor deze raiders alsnog LFR in moeten. wat Qua content doelgroep totaal niet voor raiders bedoeld is, hoogstens voor de alts van een raider als Catchup .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeh, daar heb je wel een punt ja. Ik moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat ze niet een weekly cap hebben geregeld. Dat, terwijl dit altijd in het verleden wel zo is geweest. OP deze manier zorgen ze er enkel voor dat de eerste weken de VPs als een malle gefarmd worden, om vervolgens de periode erna weinig tot nergens meer goed voor zijn voor de die-hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

RustStorm schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:42:
Yeh, daar heb je wel een punt ja. Ik moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat ze niet een weekly cap hebben geregeld. Dat, terwijl dit altijd in het verleden wel zo is geweest. OP deze manier zorgen ze er enkel voor dat de eerste weken de VPs als een malle gefarmd worden, om vervolgens de periode erna weinig tot nergens meer goed voor zijn voor de die-hards.
Er is natuurlijk wel gewoon een cap...
Je kunt niet zaken blijven runnen.

Maar inderdaad, woensdag nog de 2e ronde en dan is valor weer klaar :)
Al vond ik het toch wel even leuk hoor, door die content heen blazen. :D

Al ga ik mn alt Rogue (719) niet cappen deze week, dan kan ik die daarna nog een beetje uppen.

[ Voor 6% gewijzigd door JBplap op 22-11-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met mijn Rogue (main) mee met de social/alt run naar HFC HC. Wij progressen op Mythic met het mainteam en doen we geen HC meer, maar ik mis nog steeds leggings voor mijn 4-set bonus, voor een Sub Rogue nogal belangrijk. Op Gorefiend swap ik mijn alt Warrior voor mijn Rogue en eindelijk droppen de leggings blij blij blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:49:
Gisteren met mijn Rogue (main) mee met de social/alt run naar HFC HC. Wij progressen op Mythic met het mainteam en doen we geen HC meer, maar ik mis nog steeds leggings voor mijn 4-set bonus, voor een Sub Rogue nogal belangrijk. Op Gorefiend swap ik mijn alt Warrior voor mijn Rogue en eindelijk droppen de leggings blij blij blij *O*
Haha, ik ken het, nu runnen wij Heroic nog wel 1 avond per week, maar pas deze week na iets van 15 kills mijn gloves gekregen van Socretar. Nu had ik gelukkig al wel de normal versie voor 4 set, maar het blijft klote als een item gewoon niet dropt.

Zo hadden we deze week ook pas onze 2de en 3de Protector tokens van Gorefiend Heroic als drop, op een na heeft iedereen in onze raid qua protector token classes hun legs moeten coinen omdat ze gewoon niet dropten.

Zo hebben we volgens mij ook nog geen Agi fists gehad van Zakuun, en ook nog geen Xhul healing trinkets.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 22-11-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Dagboekje:
Van het weekend best veel kunnen spelen. Op mijn Priest en Mage de 5 timewalking dungeons gedaan voor de quest. Toch wel grappig om die cata dungeons weer te zien. Was vergeten hoe leuk sommige dungeons altijd waren.

Verder vooral mijn DK en mijn Shaman gelevelled. Mijn DK gisteren avond op lvl 100 gekregen, dus ook direct mijn Double Agent achievement.

Al met al een leuk weekend en levellen gaat nu extra snel met de bonus xp van het verjaardagscadeautje

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:04:
[...]

Ik heb dit ook met mijn alt tegengekomen vorig weekend. Ik heb eindelijk mijn lock naar 100 gebracht en eventjes wat gear upgrade gedaan. Maar ik wou er vlug bijzijn voor de legendary quest line.
Dus daarvoor moet je 3 heroics doen.

Dus ik queue voor 1 dungeon en geraak er vlug in, maar ik meld direct dat ik ook juist 100 ben (had wel al genoeg ilevel voor LFR) en ik werd direct uitgescholden dat ze geen boosts doen. Ik vraag dan hoe moet ik anders de legendary quest line beginnen en ze melden me dat ik maar eerst LFR moet doen voor ik de quest line begin.
Maar bij eerst echt pull kreeg ik echt de vlaag als ik echt niet meekon met de DPS van de high ilevel gasten. En ja na 1ste pull vote kicken ze me.

Dan opnieuw queue en als ik dan terug in group was melde ik het opnieuw en kreeg ik terug blamage, maar ik bleef in de groep. Maar toch moest de tank iedere pull melden 'slechtste groep ooit', 'waar blijft die DPS?','slechtste DPS groep ooit', ...
Heel herkenbaar op mijn alt's..... DPS meters zijn er ook wel de oorzaak van, zelfde met HPS meters. Die zeggen eigenlijk helemaal niets als je een healer bent. Maar oh wat wordt je er op afgerekend in pugs.... ik pug daarom zelden, ga liever met een groepje guildies op pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja LFD/LFR maakt meer kapot dan je lief is, maar alles voor de casuals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PuGs zooi kan ik wel beamen helaas; heb me afgelopen dagen zo gruwelijk geïrriteerd aan mensen die gewoon NIET weg kunnen lopen van een add dat op ze af komt of mensen die niet kunnen interrupten of niet focussen op skull... echt... pffff als ik er weer aan denk. :( Dat is dan ook de enige reden dat ik wellicht ooit een andere guild ga uitzoeken. Huidige guild is wel m'n echte homebase, omdat ik er al zoooooooo lang deel van uit maak. Echter, heb geen enkele band met de guildies, die allemaal mythic aan het raiden zijn en vrij weinig met socials doen. Het heeft zo z'n voordelen een mythic guild als homebase hebben.... maar soms zet het me aan het denken: closeknit guildies waar je veel samen mee doet is wellicht ook veel waard.

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 23-11-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:13:
De PuGs zooi kan ik wel beamen helaas. Dat is dan ook de enige reden dat ik wellicht ooit een andere guild ga uitzoeken. Huidige guild is wel m'n echte homebase, omdat ik er al zoooooooo lang deel van uit maak. Echter, heb geen enkele band met de guildies, die allemaal mythic aan het raiden zijn en vrij weinig met socials doen. Het heeft zo z'n voordelen een mythic guild als homebase hebben.... maar soms zet het me aan het denken: closeknit guildies waar je veel samen mee doet is wellicht ook veel waard.
Heel herkenbaar, ik zit ook echt in een leuke guild maar ook die zijn druk aan het raiden en ook de normale dungeons worden vaak gevuld met mensen uit de raid groepen. Ook logisch maar aangezien puggen mijn allerlaatste optie is kom ik niet meer in dungeons.
Dan heb ik nog meerdere alts die of in eigen guilds zitten en andere die in van die grote level guilds zitten waar ook niet veel samen gedaan word.
Dus LFR, dailies en alts levelen is mijn tijdsbesteding in WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Resto shaman hier, ben dit weekend ook 3 keer uit een groep (HFC NM) gezet omdat ik aan het 'slacken' was. Ik deed 25k hps, maar heel het fight was er nauwelijks iets te healen. Uiteindelijke wipen we omdat mensen van het platform donderen.

Door mijn slechte healing waren we gewipet.. Juist...
Ik ga nu ballz to the wall met healing. Tik voort minimaal de 40-45k hps aan. Ondanks dat 90% totaal geen nut heeft. Maar dat is wat de groepen willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Achja.. de reden dat ik dus geen PuGs doe.. of LFR.. hoewel dat nu idd mogelijk wat beter gaat omdat de goede raiders het nu ook weer doen omdat ze valor willen... dus wat dat betreft wel een slimme move om het alleen op LFR te zetten.. want voor Valor was LFR echt een puinhoop met mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn.

Ach ik raid wat ik kan.. en doe ondertussen lekker de dingen waar ik zelf lol in heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds afgelopen weekend ook weer begonnen te spelen na een geruime 8 maanden denk ik :) ik heb alleen nu heel erg een dilemma voor mezelf wat ik nou wil spelen momenteel, heb een 100 pala, rogue en mage. Mage was me main vanaf tbc tot cata, vanaf cata tot warlords season 2 rogue gespeeld.

En die Paladin was alleen voor het levelen maar misschien dat ik die nu holy wil gaan spelen voor dit PvP seizoen. Ook denk ik dat ik misschien voor de PvE een warlock eens wil spelen. dat is de enige class die ik nog nooit gespeeld heb op hoog level na 9 jaar WoW ofzo :P heb er wel 1 op 90 maar door een boost en nooit wat mee gedaan. Zo lastig :D

Ik ben ook nog is super erg achievement geil dus dat blokkeerd mij ook nog. Als ze nou bij WoW alle achievement progress ook geshared hadden dan was er echt helemaal niets aan de hand. Maar doordat alleen de behaalde achievements shared zijn en niet de progression voel ik me verplicht om verder te gaan met me mage of rogue :S

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, op zich heb je op alle characters dezelfde hoeveelheid achievement points. Dus wat dat betreft maakt het niks uit met welke character je het speelt. Alleen als je mouse-overs gaat doen bij de betreffende achievements kan je zien welke deze gehaald heeft. Niet zo erg toch? Maar ik snap wat je bedoelt en zegt hoor. :) Naast het feit ik m'n warrior gewoon de leukste class vind, blijft het ook m'n main omdat deze zo goed als alle achievements die ik heb, gehaald heeft.

Maar het belangrijkste in je keuze denk ik is: speel waar je het meeste plezier aan beleeft. Dat is uiteindelijk de reden dat je een spel speelt; entertainment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:57
RustStorm schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:59:
Nou ja, op zich heb je op alle characters dezelfde hoeveelheid achievement points. Dus wat dat betreft maakt het niks uit met welke character je het speelt. Alleen als je mouse-overs gaat doen bij de betreffende achievements kan je zien welke deze gehaald heeft. Niet zo erg toch? Maar ik snap wat je bedoelt en zegt hoor. :) Naast het feit ik m'n warrior gewoon de leukste class vind, blijft het ook m'n main omdat deze zo goed als alle achievements die ik heb, gehaald heeft.

Maar het belangrijkste in je keuze denk ik is: speel waar je het meeste plezier aan beleeft. Dat is uiteindelijk de reden dat je een spel speelt; entertainment. :)
Het gaat hem meer om een achievement als ´raise x reputations to exalted´, als je er op je huidige main al 20 op exalted hebt en je swapped naar een andere main ga je die never nooit meer op 20 krijgen om die te progressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:59:

Ja precies, daar heb je zeker gelijk in. Maar het gaat me inderdaad om die achievements wat Bartske hier boven zegt. zulke dingen is gewoon niet te doen eigenlijk als je opnieuw begint

Die racechanges en realm transfers blijven ook echt te duur man.
Me vrienden en ik spelen nu alliance maar me Rogue is nog horde.
Om nou weer 25 euro voor race change uit te geven vind ik ook weer zo wat. waarom kan het niet gewoon een 10tje of 15 euro zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 23-11-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik zat net heel snel even te gluren bij de Legion talents en viel mij op dat de Ret dps talent tree een paar nieuwe dingen die mij heel bekend voorkomen van de Diablo 3 Crusader:

Divine Steed:
Summons your Holy Charger to ride for 4 sec, increasing movement speed by 100%. Useable while indoors or in combat

Divine Hammer:
Divine Hammers spin around the Paladin, damaging enemies within 8 yds for 40% Holy damage instantly and every 2 sec for 8 sec. Generates 1 Holy Power.

Viel mij gewoon op, er zal nog veel veranderen dus of deze blijven dat zullen we wel zien maar het lijkt of ze wel even bij de buren zijn wezen kijken voor ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik weet niet echt een goeie website waar ik de volgende info vandaan kan halen dus vraag maar even hier.
Op noxxic heb je bijv een dps tabel staan welke class/spec meeste damage over het algemeen doet.

Is er ook zo'n tabel voor healers? Ik vraag me af of paladin healer nu goed is ivm andere healers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben wel benieuwd naar die charge (als in gapcloser) die Rets krijgen want dat missen ze toch een beetje in arena. Aan de andere kant toch ook wel jammer dat er weer meer mobility en weer meer van hetzelfde aan de game wordt toegevoegd.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Laatst online: 27-09 20:30
temp00 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:34:
Ik ben wel benieuwd naar die charge (als in gapcloser) die Rets krijgen want dat missen ze toch een beetje in arena. Aan de andere kant toch ook wel jammer dat er weer meer mobility en weer meer van hetzelfde aan de game wordt toegevoegd.
Ik krijg vreselijke kriebels als ik de nieuwe talents zien. Iedere class met enorme movement speed buffs. Zelfs enhance shaman krijgt nu een "leap". Dit was nooit nodig in de eerdere expansions dus waarom nu opeens wel. Toen monk werd geïntroduceerd met double roll en FSK was iedereen ook geïriteerd door de movement speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wud? Shamans ook? Geez, nu Dk's ook nog en iedereen en z'n moeder heeft een charge/leap/blink/whatever :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:49:
Ik zat net heel snel even te gluren bij de Legion talents en viel mij op dat de Ret dps talent tree een paar nieuwe dingen die mij heel bekend voorkomen van de Diablo 3 Crusader:

Divine Steed:
Summons your Holy Charger to ride for 4 sec, increasing movement speed by 100%. Useable while indoors or in combat

Divine Hammer:
Divine Hammers spin around the Paladin, damaging enemies within 8 yds for 40% Holy damage instantly and every 2 sec for 8 sec. Generates 1 Holy Power.

Viel mij gewoon op, er zal nog veel veranderen dus of deze blijven dat zullen we wel zien maar het lijkt of ze wel even bij de buren zijn wezen kijken voor ideeen.
Tja dat is niks nieuws natuurlijk, zo krijgt Legion ook een Transmogrify systeem dat gestoeld is op hoe het nu in Diablo 3 werkt. Daarentegen is het hele idee van Transmog natuurlijk in Diablo 3 gekomen dankzij World of Warcraft.

En als sinds ze bestaan zit er in iedere game qua fantasy genre wel ergens n caster die n Blizzard kan oproepen..

Edit; en die rondspinnende hamer zat al in Diablo 2; als een skill van de paladin aldaar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door icemotion op 23-11-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
icemotion schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:05:
[...]

Tja dat is niks nieuws natuurlijk, zo krijgt Legion ook een Transmogrify systeem dat gestoeld is op hoe het nu in Diablo 3 werkt. Daarentegen is het hele idee van Transmog natuurlijk in Diablo 3 gekomen dankzij World of Warcraft.

En als sinds ze bestaan zit er in iedere game qua fantasy genre wel ergens n caster die n Blizzard kan oproepen..

Edit; en die rondspinnende hamer zat al in Diablo 2; als een skill van de paladin aldaar ;)
Het is ook wel logisch dat ze van elkaar "lenen". Het zou ook zonde zijn als je niet gebruikt maakt van elkaars kwaliteiten in een studio als Blizzard.
Het was ook meer dat bepaalde skills mij opvielen en dat zullen natuurlijk niet de enige spells zijn die je weer terug ziet komen.
Ik ben gewoon benieuwd hoe ze gaan werken in het spel zelf.

Dat in het fantasy genre van elkaar geleend worden is niet anders in een willekeurig ander genre. En dat is prima. Gewoon blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D3 heeft zeker leuke dingen die goed in WoW kunnen werken. Vraag is alleen waarom ze dat niet eerder gedaan hebben ?

WoD is mijn eerste expansie waarin ik gestopt ben en dat is me nog nooit gebeurd, lol
En als ik om me heen kijk ben ik niet de enige.

Ik hoop echt dat ze een fantastische expansie maken.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Ik vind die D3 achtige loot geweldig. Zo blijft het steeds een verassing wat je kan krijgen.. Ok naar het einde toe van een expansion zal je toch wel vaak genoeg in BiS zitten. Maar je kan altijd legendaries gaan farmen die je nog niet hebt.

Trouwens die art op de artifacts.. /drool :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In WoD heb ik heel veel plezier gehad om mijn ret pally, DK en warrior te levelen.

Shaman, shadow priest maar ook mijn druid (feral/guardian) vond ik "tegenvallen" cq minder leuk
Als ik nu een en ander lees op MMO champion lijken die juist nu wel weer erg leuk te worden :) 8)7

Enige is dat Frost DK nu toch echt dual weild wordt, dat vind ik heel jammer

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2015 15:23 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
temp00 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:05:
Wud? Shamans ook? Geez, nu Dk's ook nog en iedereen en z'n moeder heeft een charge/leap/blink/whatever :/
Deze is van Shaman:
Feral Lunge
25 yd range
Instant 30 sec cooldown
Requires Shaman (Enhancement)
Requires level 30
Requires Melee Weapon
Lunge at your enemy, striking them and dealing 450% Physical damage with your main-hand and 450% Physical damage with your off-hand.

Only usable within Ghost Wolf.
Wel leuk dat het dan gebruikt moet worden in Ghost Wolf.

Kon hier ook wel om lachen, je geeft voor die eerste talent wel Ice Block op, maar die mobility is insane. De eerste is een normale talent, de tweede een "PvP" talent.
Shimmer
Requires Mage
Requires level 30
When you take damage there is a 30% chance for the cooldown of Blink to be reset. This effect cannot occur more than once every 30 secs.
Temporal Anomaly
Requires Mage
Your Arcane Blast reduces the cooldown of your Blink spell by 5 sec.

[ Voor 23% gewijzigd door Zenety op 23-11-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
De class changes zien er wel erg goed uit moet ik zeggen, vooral dat ze alle specs ook los van elkaar aan het maken zijn lijkt mij echt geweldig. Iedere spec gaat zo echt zich focussen op zijn core elementen zonder rekening te moeten houden met de andere specs. krijgen we in totaal 33 "subclasses" die best verschillend zijn van elkaar.

Zelf het meest al gekeken naar shadow priest die er best vet uit ziet. Als je kijkt naar de talents zit ik mijzelf al sterk af te vragen wat er het beste gaat zijn maar dan merk je dat bijna alles situatie afhankelijk is. Er zal natuurlijk altijd 1 talent iets sterker zijn op de meeste fights maar sommige zijn erg goed. Zoals de Surrender to madness talent die je insanity generation met 300% vermeerderd als je in voidform bent. maar eenmaal je op 0 sanity komt je instant dood gaat. Gaat vooral afwachten hoe lang je dan in void form kan blijven om dan dit ongeveer gelijk te krijgen met een boss kill :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belachelijk dat Warriors Shalamayne niet als artifact krijgen nu de nieuwe spoilers uit zijn :(
spoiler:
King Varian is dood, zie MMO-Champion

Retri en DK krijgen artifacts gebaseerd op echte lore heavy legendaries, Warriors krijgen een verzinseltje welke er meer uitzien als random weapon drops uit WOTLK en Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Kaap schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:03:
Belachelijk dat Warriors Shalamayne niet als artifact krijgen nu de nieuwe spoilers uit zijn :(
spoiler:
King Varian is dood, zie MMO-Champion

Retri en DK krijgen artifacts gebaseerd op echte lore heavy legendaries, Warriors krijgen een verzinseltje welke er meer uitzien als random weapon drops uit WOTLK en Cataclysm.
En:

spoiler:
Sylvanas wordt warchief!

Maar zou die spoilers niet te veel voor echt nemen. Zou me niet verbazen mocht blizzard iedereen trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Kaap schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:03:

Inderdaad, zou om die reden zelfs liever mijn DK mainen dan mijn warrior :/ Misschien komt het nog als een soort van skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 15:13
Grompie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 07:58:
[...]

En:

spoiler:
Sylvanas wordt warchief!

Maar zou die spoilers niet te veel voor echt nemen. Zou me niet verbazen mocht blizzard iedereen trollen.
spoiler:
Acting warchief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Even een vraagje voor de shaman's onder ons....

Ik ben eigenlijk op zoek naar een macro die met 1 druk op de knop, 4 totems plaatst. Is dat uberhaupt mogelijk en zo ja, hoe maak ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Thorval schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:54:

Ik ben eigenlijk op zoek naar een macro die met 1 druk op de knop, 4 totems plaatst. Is dat uberhaupt mogelijk en zo ja, hoe maak ik die?
Dat kan volgens mij niet meer. Alleen nog maar met een minor glyph die dan 3 dummy totems erbij zet.
Vroeger kon dat wel maar dat hebben ze geschrapt.

Glyph of Totemic Encirclement is de minor glyph.

[ Voor 7% gewijzigd door Carthrax op 24-11-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:00:
[...]

Dat kan volgens mij niet meer. Alleen nog maar met een minor glyph die dan 3 dummy totems erbij zet.
Vroeger kon dat wel maar dat hebben ze geschrapt.

Glyph of Totemic Encirclement is de minor glyph.
Dang, nou ja dan maar 4x clicken lol, dank je wel iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik zit een beetje verbaasd naar de 'nieuwe' armor set te kijken van Legion. Ik zie veel items die veel lijken op oude (klassieke) sets... Of ligt het aan mij? Vindt het wel vet, maar ergens een beetje goedkoop(?)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie dat een aantal streamers de Alpha van Legion al streamen.
Vergis ik me nou, maar in de eerdere expansies mocht men toch pas de open beta streamen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

Prx

Thorval schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:54:

Wel erg benieuwd welke 4 je dan wilt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Iusedto schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:52:
Zie dat een aantal streamers de Alpha van Legion al streamen.
Vergis ik me nou, maar in de eerdere expansies mocht men toch pas de open beta streamen ?
Blizzard ziet goed in dat ze mooi gratis reclame kunnen maken via streamers. Gisteren stond WoW weer even op nummer 2 van de top gestreamde games. Sodapoppin zorgt hier eigenlijk in zijn eentje voor, maar als je zelf Reckful een alpha stuurt na hem gebanned te hebben, dan is het voor mij wel duidelijk...
marijnvtg schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:49:
Ik zit een beetje verbaasd naar de 'nieuwe' armor set te kijken van Legion. Ik zie veel items die veel lijken op oude (klassieke) sets... Of ligt het aan mij? Vindt het wel vet, maar ergens een beetje goedkoop(?)..
Ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel. De nieuwe DK tier 19 is zo ongelofelijk tof!

[ Voor 30% gewijzigd door Zenety op 24-11-2015 15:36 ]

• Rhain
Voelde nooit iets voor druids, maar die nieuwe bear/cat forms, holy sh*t

• Carthrax
marijnvtg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:25:
Voelde nooit iets voor druids, maar die nieuwe bear/cat forms, holy sh*t
Mijn druid is normaliter altijd balance maar ik zou bijna gaan respeccen als ik dit zo zie :P
Die zijn inderdaad wel gruwelijk O_O

Zodra m'n mage 90 is, zal ik m'n druid naar 90 brengen. Moet gewoon. :) Zal super tof zijn om met alle classes die artifact weapons te hebben (ook al kost dat waarschijnlijk ontzettend veel tijd)

Verwijderd

Ugh, wat een k*t raid gisteren.

Nadat we ahead of the curve hadden gehaald en geen mythic gingen doen (deel van de spelers niet goed genoeg) zijn we op altjes opnieuw begonnen. Een aantal van de spelers is intussen gestopt en dat waren vnl ook de betere spelers. (Nee ze raiden niet ergens anders, ze zitten nog in de guild maar kopen tot legion geen gametime meer)

Vanwege de moose vorige week op de mains direct naar heroic mannoroth gegaan en 'even' twee bosses omgelegd. Even werd bijna de hele avond de dps kon in twee groepen worden verdeeld de helft deed ruim meer dps dan nodig voor deze boss, de andere helft kwam niet boven de 40k dps uit. (iedereen had ilevel > 690 705). Daarnaast was healen een hel omdat mensen aan de lopende band fouten maakten (raad eens welke) Uiteindelijk hebben we de helft van de lage dpsers gedropt en toen ging hij plat.

Dus deze week met de andere helft op pad en drie uur lopen wipen op een boss die we niet heel lang terug farmden. Uiteindelijk wilde men dan maar normal doen en een ring upgrade halen, zodat het volgende week makkelijker is. En of we even valor upgrades willen uitvoeren komende week. Ik ben niet mee gegaan, stik in die ring. En ik heb echt geen zin om valor te verzamelen, omdat een deel van de mensen de coordinatie van blinde koe hebben.

Dat heb ik nu dus even meegedeeld op ons forum, ben benieuwd naar de reacties :X

In ieder geval was mijn avond gisteren grondig verpest.

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Afgelopen 4 dagen na 3 jaar WOW gespeeld. Wat een heerlijke uitbreiding is die Warlords of Dreanor! Mij niet direct naar lvl90 laten upgraden, de Panda levels maar us doorlopen.... heeft mij geen 1 moment kunnen boeien. Wist niet wat mij van Dreanor te wachten stond.... dit had de uitbreiding na Cataclysm moeten zijn!!! Wat een fantastische begin, mooie zetting, doet mij denken aan het vroegere WoW! Jammer dat ik 1 jaar te laat ben hahahahaha. Mij maar is op Legion inlezen.

Verwijderd

Fermion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:38:
Afgelopen 4 dagen na 3 jaar WOW gespeeld. Wat een heerlijke uitbreiding is die Warlords of Dreanor! Mij niet direct naar lvl90 laten upgraden, de Panda levels maar us doorlopen.... heeft mij geen 1 moment kunnen boeien. Wist niet wat mij van Dreanor te wachten stond.... dit had de uitbreiding na Cataclysm moeten zijn!!! Wat een fantastische begin, mooie zetting, doet mij denken aan het vroegere WoW! Jammer dat ik 1 jaar te laat ben hahahahaha. Mij maar is op Legion inlezen.
Draenor is verre van perfect, maar biedt wel de beste leveling ervaring van alle expansions. Buiten de voor mij niet aantrekkelijke setting was MoP op alle punten behalve dit beter.

Daarentegen als je nu weer begint, is er wel voldoende nieuwe content om je bezig te houden tot legion. En aangezien Blizzard hun fouten met WoD al hebben toegegeven vermoed ik dat legion wel eens er goed uit kan pakken.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08
Toch hoop ik wel dat de release wat sneller gaat komen dan de uiterste datum, door de leegloop staat onze guild (of in ieder geval die mensen die nog zijn gebleven) ook in hibernation modus.
Ik speel sinds vanilla maar nu voor de eerste keer ooit mn sub gestopt en ik moet zeggen: het bevalt ook wel zo zonder wow, misschien is dat ook het doel van blizzard: de oude spelers eruit en de moba generatie erin :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:11
blouweKip schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:37:
Toch hoop ik wel dat de release wat sneller gaat komen dan de uiterste datum, door de leegloop staat onze guild (of in ieder geval die mensen die nog zijn gebleven) ook in hibernation modus.
Ik speel sinds vanilla maar nu voor de eerste keer ooit mn sub gestopt en ik moet zeggen: het bevalt ook wel zo zonder wow, misschien is dat ook het doel van blizzard: de oude spelers eruit en de moba generatie erin :P
Ik speel sinds vanilla met grote pauzes af en toe, niets mis mee :)
Er zit zelfs nu weer een pauze aan te komen omdat ik gewoon even wat anders wil doen en omdat ik onmogelijk kan voorspellen hoelang we nog bezig zullen zijn in Draenor.

Ik zit met een dubbel gevoel in verband met die mogelijke release datum van Legion. Enerzijds hoop ik dat Blizzard inderdaad z'n tijd neemt en een goede xpac aflevert, ook al duurt dat nog 10 maanden. Anderzijds vrees ik dat ze weer zaken gaan verwijderen om toch maar vroeger te kunnen lanceren zoals bij WoD.

Het lijkt wel alsof het spel aanvoelt dat ik wil pauzeren. De laatste dagen word ik nogal verwend:
- eindelijk mijn eerste heirloom ring gekregen, nog wel via een char waarbij de shipyard absoluut niet is uitgebouwd en slechts een lage kans had.
- weer onverwacht een mount bijgekregen via één of andere elite olifant die ik tegenkwam in Nagrand, bij het farmen van die andere elite beesten. Iets wat grappig genoeg het beste lukt met één van mijn slechtst gegearde chars, een BM hunter met ilevel 670 8)7
- gisteren op mijn goede char (qua followers) een Blingtron's vault mission gekregen, dus dat is weer cashen :)
- ook via de shipyard de left shark pet gekregen, en eindelijk de bijhorende achievement met admiral's hat unlocked, na maanden geen rare missions gekregen te hebben.

Ondanks al deze lokkertjes heb ik toch weer nood aan een pauze, om het in de toekomst leuk te houden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik weet niet wat het is maar ik heb er echt moeite mee om met me mage die Arcane rotatie goed te gebruiken in raids zeg. Me gear is bijna volledig arcane gebasseerd maar met me frost spec doe ik nog meer damage dan Arcane. Voel me echt noob als ik arcane speel :P

Ik zit wel weer echt helemaal in de game, had een pauze van geruim half jaar oid en nu is er voor mij ineens genoeg te doen :) ben weer terug naar me soort roots en dat is me mage die vanaf TBC release me main was geworden (since cata een rogue gespeeld) en dat bevalt me weer prima.

Kijk al super erg uit naar Prestiege PvP , ik zie me al laatste prestiege worden hoor :D #lifegoals .
Maarja dat gaat nog een 10 maanden duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Ricmaniac schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:01:
Ik weet niet wat het is maar ik heb er echt moeite mee om met me mage die Arcane rotatie goed te gebruiken in raids zeg. Me gear is bijna volledig arcane gebasseerd maar met me frost spec doe ik nog meer damage dan Arcane. Voel me echt noob als ik arcane speel :P

Ik zit wel weer echt helemaal in de game, had een pauze van geruim half jaar oid en nu is er voor mij ineens genoeg te doen :) ben weer terug naar me soort roots en dat is me mage die vanaf TBC release me main was geworden (since cata een rogue gespeeld) en dat bevalt me weer prima.

Kijk al super erg uit naar Prestiege PvP , ik zie me al laatste prestiege worden hoor :D #lifegoals .
Maarja dat gaat nog een 10 maanden duren :P
Wat mij enorm heeft geholpen is Weak Aura's. Heb nu een setup (wel via een ander gekregen) die me laat zien wanneer ik mijn burn fase in ga etc. en welke spells op dat moment op hoeveel tikken zitten.... erg handig en veel beter voor mijn rotatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
Ik wil opnieuw beginnen aan Ally kant,
Alleen niemand speelt meer :P

Dus als iemand zich verveeld hoor ik het graag.
Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.