Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
Gisteren ook mijn curve mogen behalen! Met dank aan medetweaker Jbplap voor het organiseren van de raid. Was manno-archi heroic en ook nog flink in de prijzen gevallen qua loot. Chest tierpiece van manno en de class trinket van archi!

Nu met de curve zal het hopelijk ook goed te doen worden om straks met de nieuwe patch een hc archi kill te krijgen en zo die mount te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:38:
Damn nice... Ik heb mezelf betrapt op eht feit ik me niet kan zetten tot het doen van die Timewalking Dungeons... Eigenlijk heel dom, want het heeft veel wat ik graag wil hebben (mounts en toys...). Nou ja, het is nog lang niet voorbij met timeless weekends, dus kansen genoeg. ;)
Ik had hetzelfde. Ik ben nu een monk aan het levellen als tank. Inmiddels level 78 bereikt met vanaf dat ik kon queuen alleen maar dungeons. En ik heb echt lol daarin, dus ik dacht kom Timewalking.

Die mount en pets blijken toch niet zo'n goede motivatie te zijn, na twee dungeons had ik al iets van meh ik ben hier wel klaar mee.

En raiden is ook zo iets, op twee items na (side grades met betere secondary stats) kan ik mij in heroic alleen nog verbeteren met warforged en gem slots. En mythic hebben we de mensen niet voor. Ik doe nog een paar keer een full clear zodat iedereen zijn heroic setje compleet heeft inclusief bijpassende offset items voor de transmog. En dan ben ik er klaar mee. Kom maar op met die nieuwe expansion.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:38:
Damn nice... Ik heb mezelf betrapt op eht feit ik me niet kan zetten tot het doen van die Timewalking Dungeons... Eigenlijk heel dom, want het heeft veel wat ik graag wil hebben (mounts en toys...). Nou ja, het is nog lang niet voorbij met timeless weekends, dus kansen genoeg. ;)
Ik heb dit keer gewoon maar 1x een dungeon gedaan per karakter. De eerste levert je gewoon een quest op voor 500 badges.. dat helpt wel; 2 mounts a 5000 badges duurt dan gewoon even maar beter dan 2600 van die dungeons doen in 1x..

Wel benieuwd naar de uitbreidingen op Tlmewalking met de komende patch; er komt een mount drop bij die er erg gaaf uitziet. maar ook wel benieuwd of er een 3e mount bijkomt voor badges, want er komen Timewalking Cata dungeons bij.

Voor mezelf vind ik het wel cool; ik heb deze dungeons nooit op heroic gedaan omdat ik pas met Mists ben begonnen met spelen; zo maak ik die dungeons toch een beetje mee op stevigere difficulty.

En het is heel erg hit or miss.. sommige groepen dan denk je echt... man man man wat n idiots heb ik weer bij me xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Ik kan mij er ook niet toe zetten. Die mounts zijn wel de moeite waard maar de frustratie die vaak er bij komt kijken zorgen ervoor dat ik het toch maar niet doe.
De Wrath dungeons zijn wel leuk maar die doe ik genoeg in de boost rondjes ;) Dus als er nog iemand boosts nodig heeft geef maar een seintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 15:33

mrsar

waar een sar is,is een wodka

toevallig gisteren maar eens timewalking gedaan,had geluk dat de tank en healer vanaf dungeon 1 t/m 5 (voor quest) erbij waren voor dezefde quest :) konden steeds zo goed als instant door naar de volgende waardoor het redelijk snel gedaan was :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra die Infinite mount beschikbaar is: dan zal je me zien in de timewalking dungeons... Dan pak ik gewoon drie vliegen in een klap als het om mounts gaat... en die toys... die komen er ook wel... ooit ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Hier precies hetzelfde. Zowel timewalking voor de mount als de mythic dungeons voor de trinkets en gear upgrades :p
Als tank ben je in een guild dan al vrij gewild <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:53:
Hier precies hetzelfde. Zowel timewalking voor de mount als de mythic dungeons voor de trinkets en gear upgrades :p
Als tank ben je in een guild dan al vrij gewild <3
Mijn guild heeft helaas zijn eigen core groep(en), omdat ze 11/13M raiden op het moment... En eigenlijk altijd server first of second zijn... Ik ben de "opa" van de guild, omdat ik er het langste in zit van iedereen, maar gewoon als social; doe dus eigenlijk niet veel met ze. Maar de guild is m'n thuis in WoW, kan me gewoon niet voorstellen naar een andere te verhuizen.

Dus maar eens een andere methode gaan vinden om insane te gaan farmen in die weekenden... Wellicht moet ik ook m'n tank spullen maar eens gaan aantrekken. ;) Heb ze keurig in de bank liggen, maar beetje huiverig om te gebruiken. Ben niet zo een held in tanken en healen vanwege de "hoge verantwoordelijkheid" -- heb ik in het echte leven al genoeg. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Bartske schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:48:
Gisteren ook mijn curve mogen behalen! Met dank aan medetweaker Jbplap voor het organiseren van de raid. Was manno-archi heroic en ook nog flink in de prijzen gevallen qua loot. Chest tierpiece van manno en de class trinket van archi!

Nu met de curve zal het hopelijk ook goed te doen worden om straks met de nieuwe patch een hc archi kill te krijgen en zo die mount te bemachtigen.
yw :)

Ook tof dat die Chest die ik je gaf gewoon WF werd! 8)

Was zelf ook wel erg blij met de WF trinket+waist van Archi!
Die had ik nodig om van bottom dps af te komen tijdens de mythic runs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, holy crap. Gisteravond had ik even zin om (net als m'n DK) m'n warlock te gaan levelen. Dat waren twee characters die al eeuwen op level 80 stonden. En het is gewoon abnormaal; als je zo'n 300% exp potion gebruikt, dan ben je gewoon binnen een uur level 85... O_o nice! Dus nu is het tijd voor pandaland.

Missie voor vandaag: Firelands en DS met m'n main. Tussendoor campen voor de toy van Jakur of Ordon. Einde van de dag verder met warlock levelen (als demonology).

Naast het feit ik nog een aantal lampen moet gaan ophangen vandaag 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 27-10-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Dropt de HH mount nog wel...? vanavond dag 6 of 7 (tel kwijt) op 6 chars ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:13:
Haha, holy crap. Gisteravond had ik even zin om (net als m'n DK) m'n warlock te gaan levelen. Dat waren twee characters die al eeuwen op level 80 stonden. En het is gewoon abnormaal; als je zo'n 300% exp potion gebruikt, dan ben je gewoon binnen een uur level 85... O_o nice! Dus nu is het tijd voor pandaland.

Naast het feit ik nog een aantal lampen moet gaan ophangen vandaag 8)7
Net weer begonnen met wow, na een jaartje break. welke potion heb je het over als ik vragen mag?:3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

marijnvtg schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:02:
Die dropt nog wel ja, ook niet voor mij nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:11:
[...]

Net weer begonnen met wow, na een jaartje break. welke potion heb je het over als ik vragen mag?:3
Elixir of the Rapid Mind

En voor lagere levels: Elixir of Ancient Knowledge

[ Voor 16% gewijzigd door Carthrax op 27-10-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy shit, waarom heb ik zojuist RAF gekocht? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:02:
Eerder iemand in dit topic nog gezien die hem heeft geloot.

Voor mij ook nog niet; op 8 chars (vorig jaar met 6..). Vanavond nog 3 runs doen, maar ik ga gewoon nergens vanuit xD Stiekem hoop ik er zelfs op dat mijn vriendin m eerder krijgt dan mij.. en zij doet maar 3 runs per dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12
icemotion schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Voor mij ook nog niet; op 8 chars (vorig jaar met 6..). Vanavond nog 3 runs doen, maar ik ga gewoon nergens vanuit xD Stiekem hoop ik er zelfs op dat mijn vriendin m eerder krijgt dan mij.. en zij doet maar 3 runs per dag..
3 vrienden van mij de afgelopen 1,5 week allemaal de mount dus hij zit nog wel in game..... :( :(

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Dat was ik dus ;) Na al die jaren proberen is het dit jaar toch eindelijk gelukt. Pfew, gelukkig maar! Hoef ik dat ook nooit meer te doen :) Nu nog hopen voor jullie dat ie dit jaar dropt! Hopelijk komt het goed!

@Vaniska; RAF is helemaal top toch? Gratis levels...? Als je dat ook nog eens zou kunnen combineren met die potion buffs... Dat zou insanity levelen zijn. ^_^

Inmiddels Firelands gedaan op m'n warrior; helaas geen mount mogen looten. Volgende week beter. Wellicht straks nog even DS binnen stappen, maar vind spine niet zo'n leuke encounter om te doen... Moet er alleen wel wwat voor over hebben zal ik maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de gear eigenlijk die je krijgt van timewalk dungeons? ben nu bijna 100.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:59
Oxidda schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Die dropt nog wel ja, ook niet voor mij nog.
het is echt gewoon niet grappig meer :P ik heb 2 accounts 1 main account met 7 lvl 100's en een bij account met alleen nog een lvl 90 waar ik totaal niets meer mee doe

op mn main account 500+ tries 0 mounts

op mn andere account 1 try 1 mount :'(

alleen omdat ik de achternaam verkeerd gespeld heb wil blizzard hem niet overzetten (ook andere geboorte datum to be honest en dat allemaal omdat multy accounting niet zeker was in de begin dagen van wow hoe blizz daarmee omging)

ik zou bijna dat andere account gaan spelen puur voor deze mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welke mount hebben jullie het eigenlijk, toch niet de headless mag ik hopen? heb hem in totaal op 3 characters geloot in Wrath, is niet zo een bijzondere mount jongens :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:51:
Over welke mount hebben jullie het eigenlijk, toch niet de headless mag ik hopen? heb hem in totaal op 3 characters geloot in Wrath, is niet zo een bijzondere mount jongens :)
DEZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Wel dus :P ik wil hem op mn lock graag hebben :P

excuus dubbelpost foutje :(

[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 27-10-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:42:
Hoe is de gear eigenlijk die je krijgt van timewalk dungeons? ben nu bijna 100.. ben benieuwd
660 / 675.

Op zich redelijk; en een eerste dungeon levert je een quest op waarmee je 500 badges krijgt.. daarmee kan je ook 675 gear kopen..

En welke mount? Welke mount?! Die van Hallow's End! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

Wel dus :P ik wil hem op mn lock graag hebben :P
haha, ach zo zie je weer dat de mens altijd wilt wat hij niet kan krijgen, ik wil dolgraag de mount van Tyrael, die je kon krijgen tijdens die Annual pass. Helaas :9
Ik heb ook zo ong. 500 runs Stratholme gedaan voor de baron mount, ook nog steeds niet gekregen. Karazan 3 runs en ik had de mount :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 15:33

mrsar

waar een sar is,is een wodka

zullen we het gewoon niet meer over die mount hebben,bij mij is die ook nog nooit gedropt :(
stratholm ook nog steeds niet :(

Tyrael mount dan weer wel :P

[ Voor 26% gewijzigd door mrsar op 27-10-2015 16:56 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

haha, ach zo zie je weer dat de mens altijd wilt wat hij niet kan krijgen, ik wil dolgraag de mount van Tyrael, die je kon krijgen tijdens die Annual pass. Helaas :9
Ik heb ook zo ong. 500 runs Stratholme gedaan voor de baron mount, ook nog steeds niet gekregen. Karazan 3 runs en ik had de mount :+
Baron mount en TK mount op dezelfde dag :+

tyrial mount CHECK :P

maar idd je hebt een punt ik heb een hoop gold ingame verzameld voor een en alleen een mount ik heb hem alleen nooit op de BMAH kunnen aanschaffen en alleen tijdens de opening van AQ was hij te verkrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Baron mount en TK mount op dezelfde dag :+

tyrial mount CHECK :P

maar idd je hebt een punt ik heb een hoop gold ingame verzameld voor een en alleen een mount ik heb hem alleen nooit op de BMAH kunnen aanschaffen en alleen tijdens de opening van AQ was hij te verkrijgen :D
black Scarab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
die ja :( grrrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staat toch niet op de BMAH mag ik hopen? Anders ga ik daar denk ik 24/7 staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
niet direct op de BMAH meer

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/10894819783

DE reden dat ik deze spaar en heb er dus al 44 gekocht :P waarvan dus 5 keer een mount uitgekregen helaas 5 keer Ashes of alar die ik al had... .:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook een prima methode om Mimiron's Head, Invincible, <enter mount here>, te krijgen als je geen zin hebt in farmen van raids. Het is een enorme goldsink, want heel vaak gaan de boxes op mijn server voor meer dan 50k. Iedere dag weer. En natuurlijk, voor de ene een hoop gold, voor de ander peanuts. Maar toch, het is niet goedkoop aangezien de kans nihil is dat je er iets bruikbaars uit haalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:55:
Baron mount gekregen uit een Call to Arms bag :) De Big Love Rocket is de holiday mount die voor mij niet wil droppen. Oh, en Al'Akir en Ultraxion mount willen maar niet droppen. Rarity (addon die hoeveelheid kills voor een mount tracked) geeft zelfs al 'unlucky' aan voor deze 2 gezien de hoeveelheid kills die ik heb en het droppercentage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net toevallig dat me favo mount ook weer te vekrijgen is? Zullian tiger op BMAH? zou wel verkopen voor belachelijke prijzen.. kom ik aan met me 60k gold :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ja mounts gaan meestal voor een paar 100k op zn minst; ik zag onlangs de Onyxian drake staan.. die ging voor 900k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oO Hoe komen mensen aan zoveel gold lolz, gek hoor :)
Heb toch liever een spectral tiger dan voor dat geld... Ik ga proberen T3 te kopen met me gold, mounts zijn me te duur, alleen de invincible en de zully tiger zouden 300-400k gold waard zijn, maar ook niet de gold cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:39:
oO Hoe komen mensen aan zoveel gold lolz, gek hoor :)
Heb toch liever een spectral tiger dan voor dat geld... Ik ga proberen T3 te kopen met me gold, mounts zijn me te duur, alleen de invincible en de zully tiger zouden 300-400k gold waard zijn, maar ook niet de gold cap.
Het simpele antwoord? Garrisons.

Ik hark met mijn 8 karakters ongeveer 150 - 200k binnen met alleen Garrison missies (treasure hunters ftw!) in een maand tijd.

Mijn main heeft 350k op het moment; in totaal zit ik boven een miljoen qua gold. Binnenkort maar even weer wat uitgeven aan de overpriced hippo en clefthoof om gewoon mn hoeveelheid mounts wat op te krikken voor de achievement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Het simpele antwoord? Garrisons.

Ik hark met mijn 8 karakters ongeveer 150 - 200k binnen met alleen Garrison missies (treasure hunters ftw!) in een maand tijd.
Dat doe je toch met de Tavern/Inn? Weet niet veel meer van Garrison, in begin was ik er heel erg mee bezig, followers op missies sturen etc. Nu na lange break weer begonnen, en op een fresh account met only 1 level 100.. komt er wel nog eentje aan :+ word lastig gold maken zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snij mezelf in de vingers door al m'n alts niet te gebruiken voor de garrison missions... Kan mezelf er gewoon niet toe zetten helaas. Nou ja.... dan maar op een houtje bijten. ;) Nee hoor, komt helemaal goed. Zal die followers van me weer eens even aan het werk zetten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Iedere mount die niet meer beschikbaar is, is goldcap waard. Waaronder dus de Swift Zulian Tiger ;) Gelukkig heb ik die al in Vanilla gekregen, mis helaas alleen de oude ZG raptor. Tot nu toe 1 keer gezien op BMAH, stond meteen goldcap op.
Mount die nu nog droppen vind ik geen goldcap waard, maar ieder zijn eigen. Heb genoeg characters om ze te farmen dus dat scheelt. En gelukkig ook al de eigenaar van een aantal van die 'rare' mounts :p
T3 kan ook voor belachelijke bedragen gaan trouwens, afhankelijk van de set. Voor Dreadnaught heb ik in totaal zo'n 3-3,5M betaald uiteindelijk.

Wat gold betreft, garrisons helpen inderdaad veel nu. Maar de mensen met echt veel gold (meerdere keren goldcap) spenderen daar gewoon veel tijd aan, danwel constant (CM boosts en dergelijke) danwel tijdelijk (inlezen in mogelijkheden, kansen verspreiden met verschillende professions en allerlei verschillende AH business ingeregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke buildings word aangeraden om wat gold te krijgen? Ik kan me niet eens inbeelden om een gold cap te hebben, laat staan uitgeven voor een mount :3
T3 hoef ik in principe niet de full set, zoals de legs en head hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:56:
Welke buildings word aangeraden om wat gold te krijgen? Ik kan me niet eens inbeelden om een gold cap te hebben, laat staan uitgeven voor een mount :3
Vooral Garrison Missions met followers uitvoeren, en de Shipyard missions natuurlijk ook... Dat zijn voornamelijk de dingen die gold op kunnen leveren. Zowel direct goud als dingen die voor leuke bedragen te verkopen zijn op de AH.

Zie toevoeging Icemotion _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:56:
De tavern/inn. Followers met de treasure hunter trait recruiten en dan gaat t best redelijk hard.

De shipyard heeft ook gold missies, maar die zijn IMO te weinig voorkomend om echt op in te zetten.

Een ander gebouw wat mogelijk geld door middel van missies is de Salvage yard; succesvolle missies geven crates waar vooral groene junk uitkomt, maar dat verkoop je gewoon aan een vendor.. tis alleen gigantisch saai om die crates open te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door icemotion op 28-10-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

De tavern/inn. Followers met de treasure hunter trait recruiten en dan gaat t best redelijk hard.

De shipyard heeft ook gold missies, maar die zijn IMO te weinig voorkomend om echt op in te zetten.

Een ander gebouw wat mogelijk geld door middel van missies is de Salvage yard; succesvolle missies geven crates waar vooral groene junk uitkomt, maar dat verkoop je gewoon aan een vendor.. tis alleen gigantisch saai om die crates open te maken.
Ja, dat deed ik eerst.. nooit echt profit gehaald :) beetje jammer :9~
Ik ga denk ik een Inn in me garrison zetten, die snel op 3 zetten. shipyard moet ik ook nog maken, heb nog helemaal niet verdiept in garisson:) ben ook pas net weer 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Wognummer schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

het is echt gewoon niet grappig meer :P ik heb 2 accounts 1 main account met 7 lvl 100's en een bij account met alleen nog een lvl 90 waar ik totaal niets meer mee doe

op mn main account 500+ tries 0 mounts

op mn andere account 1 try 1 mount :'(

alleen omdat ik de achternaam verkeerd gespeld heb wil blizzard hem niet overzetten (ook andere geboorte datum to be honest en dat allemaal omdat multy accounting niet zeker was in de begin dagen van wow hoe blizz daarmee omging)

ik zou bijna dat andere account gaan spelen puur voor deze mount :P
Das miunder ja. Ik ga er nu vanuit dat ik de mount gewoon niet krijg, in de jaren wow is die dan ook nog nooit voor mij gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e i n d e l i j k m'n legendary ring binnen... \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:14:
e i n d e l i j k m'n legendary ring binnen... \o/
Gratz! Very nice!
vandaag me 640 ring binnen :p
Hoelang gaat het mij duren om de legendary te halen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:16:
[...]

Gratz! Very nice!
vandaag me 640 ring binnen :p
Hoelang gaat het mij duren om de legendary te halen denk je?
Houd maar rekening met enkele maanden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Houd maar rekening met enkele maanden... ;)
Als je shipyard hebt gaat dat vrij snel tegenwoordig. Met de missions van de garrison/shipyard en de bossdrops moet dat niet zo lang meer duren.
Alleen het laatste gedeelte, met de tomes, zal enige tijd in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet volgens mij nu heroics doen, vervolgens 5k apexis crystals farme, dat duurt al zo een 5 dagen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:13:
Ik moet volgens mij nu heroics doen, vervolgens 5k apexis crystals farme, dat duurt al zo een 5 dagen geloof ik
Nah; ja als je de apexis daily via je garrison doet. Maar als je in Tanaan wat dailies doet heb je die 5k apexis zo binnen een dag; zelfde als je je er even toe zet om de heroics te doen.

Dan Highmaul: 125 Abrogator stones.
Deze zijn ook te verkrijgen via garrison missies, shipyard missies. En er is een weekly quest waarmee 25 stones te krijgen zijn als je 15k Apexis inlevert.

Dan Blackrock foundry; 900 elemental runes.
9 of 27 per boss drop; garrison missies, shipyard missies en ook hier weer een weekly quest. 75 runes voor 20k apexis.

Dan Hellfire Citadel & shipyard;
33 tomes boss drops uit de raid en 5 legendary shipyard missies.

Ik moet zelf nog 22 tomes farmen, maar de laatste tijd weinig tijd gemaakt om te raiden / LFR te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Nah; ja als je de apexis daily via je garrison doet. Maar als je in Tanaan wat dailies doet heb je die 5k apexis zo binnen een dag; zelfde als je je er even toe zet om de heroics te doen.
Oh daar heb ik over gelezen ja! maar me Garrison is nog niet eens level 3 haha ;') Toch maar even fixxen dit.
Dan Highmaul: 125 Abrogator stones.
Deze zijn ook te verkrijgen via garrison missies, shipyard missies. En er is een weekly quest waarmee 25 stones te krijgen zijn als je 15k Apexis inlevert.
Ik zit hier te denken om Highmaul op Heroic of zelf Mythic te doen? ik moet namelijk ook nog gearen.. me ilvl is nu rond 660-670
Dan Blackrock foundry; 900 elemental runes.
9 of 27 per boss drop; garrison missies, shipyard missies en ook hier weer een weekly quest. 75 runes voor 20k apexis.
20k apexis? jeetje, kan je dat niet beter uitgeven aan upgrades etc?
Dan Hellfire Citadel & shipyard;
33 tomes boss drops uit de raid en 5 legendary shipyard missies.

Ik moet zelf nog 22 tomes farmen, maar de laatste tijd weinig tijd gemaakt om te raiden / LFR te doen.
daar ben ik nog lang niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Oh daar heb ik over gelezen ja! maar me Garrison is nog niet eens level 3 haha ;') Toch maar even fixxen dit.

[...]

Ik zit hier te denken om Highmaul op Heroic of zelf Mythic te doen? ik moet namelijk ook nog gearen.. me ilvl is nu rond 660-670

[...]

20k apexis? jeetje, kan je dat niet beter uitgeven aan upgrades etc?

[...]

daar ben ik nog lang niet :+
Gearen in HM heroic en mythic zou ik niet aanraden, daar is de gear veel te outdated voor. Je kan beter in tanaan farmen en voor 20K apexis die upgrades kopen en HFC LFR in en dan HFC normal. Die ring gewoon lekker op de achtergrond doen, leuk als je hem hebt hoor maar als je geen HFC heroic/mythic gaat doen heb je hem neit echt 'nodig' (eigenlijk voor HFC heroic ook niet). Ook elke week de kazzak world boss doen en dan gear je lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Gearen in HM heroic en mythic zou ik niet aanraden, daar is de gear veel te outdated voor. Je kan beter in tanaan farmen en voor 20K apexis die upgrades kopen en HFC LFR in en dan HFC normal. Die ring gewoon lekker op de achtergrond doen, leuk als je hem hebt hoor maar als je geen HFC heroic/mythic gaat doen heb je hem neit echt 'nodig' (eigenlijk voor HFC heroic ook niet). Ook elke week de kazzak world boss doen en dan gear je lekker snel.
Daar dacht ik ook aan, ik ga denk ik lekker gearen, evt wat conquest items ilvl 700 zodat ik snel HFC normal kan doen, eventueel heroic. langzaam me legendary ring halen en uiteindelijk mythic. Hoop wel dat ik Archimonde Mythic nog kan doen, anders is het de eerste keer dat ik het niet haal om de eind boss te kille op de hoogste moeilijkheidsgraad, zou jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:18:
[...]

Daar dacht ik ook aan, ik ga denk ik lekker gearen, evt wat conquest items ilvl 700 zodat ik snel HFC normal kan doen, eventueel heroic. langzaam me legendary ring halen en uiteindelijk mythic. Hoop wel dat ik Archimonde Mythic nog kan doen, anders is het de eerste keer dat ik het niet haal om de eind boss te kille op de hoogste moeilijkheidsgraad, zou jammer zijn
Dan wens ik je veel succes, ik denk dat ook na de nerfs straks archimonde mythic echt maar voor enkelen is weggelegd. Ik zou op archimonde heroic focussen als ik jou was.

Op het moment hebben pas 225 guilds archimonde mythic neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

Dan wens ik je veel succes, ik denk dat ook na de nerfs straks archimonde mythic echt maar voor enkelen is weggelegd. Ik zou op archimonde heroic focussen als ik jou was.

Op het moment hebben pas 225 guilds archimonde mythic neergehaald.
^
Dit dus... Maar, wie niet waagt wie niet wint. :)

Ik hoop een heroic kill te kunnen regelen zodra de nieuwe patch er is. Die mount moet ik gewoon hebben, zeker omdat het een tijdelijk ding zal zijn. Nu maar eens verder met m'n beloved warrior. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 16:39
Gisteren achrimonde lfr gedaan na weer eens geactiveerd te hebben met gold voor een maandje.
LFR is iig niets veranderd met hoe slecht sommige mensen zijn, ongeacht welk ilvl ze hebben :D

Magoed, toch neergehaald en een warforged hoedje met de extra rune kunnen krijgen. Nu de rest nog ook maar even doen, ik werk van achter naar voren. Ook nog wat elemental runes maar doen en dan door naar de volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48
Ik ben een beetje aan het anticiperen op de volgende xpac en de bijhorende gratis character boost.
Daarbij ga ik er van uit dat je char minimum level 60 moet zijn om ook de professions te laten boosten,
zoals nodig was bij de character boost die we kregen bij de huidige xpac.

Aangezien ik alle professions al maxed heb op m'n andere chars moet ik dus kiezen tussen zaken
die ik al heb. Het is natuurlijk koffiedik kijken wat er nog allemaal staat te gebeuren in de volgende xpac qua crafting, maar voorlopig lijkt de combinatie alchemy en inscription me wat. Vrij snel bruikbare trinkets, pots en glyphs. En de transmutes zijn ook mooi meegenomen uiteraard.

Iemand misschien andere inzichten? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister toch voor elkaar gekregen om de 680 ring te krijgen, ook kazzak gedaan zonder geluk helaas. Wel archimonde LFR gedaan. Kreeg een Warforged staf 691. nice =)
Ben nu ilvl 668

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:19:
Gister toch voor elkaar gekregen om de 680 ring te krijgen, ook kazzak gedaan zonder geluk helaas. Wel archimonde LFR gedaan. Kreeg een Warforged staf 691. nice =)
Ben nu ilvl 668
Je bent goed bezig! :) Welke class speel je?

Gisteren bezig geweest met m'n warlock. Level hem in demonology spec. Moet zeggen dat ik dat wel grappig vind. Het is niet de sterkste spec denk ik, maar dat doet er niet toe; alles gaat nog zeer eenvoudig neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Alle 3 de warlock specs zijn lekker krachtig tijdens het levelen. Daar kan je niet echt een foute spec kiezen.
Alleen voor het raiden zijn Destruction en Affliction wel de beste specs.

Windwalker monk vind ik op dit moment het minst qua survivability. Met een full 650 WW monk moet ik ook op tanaan selectief pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay! Dit is top! Sta met m'n monk op timeless isle -- Jakur of Ordon te campen voor z'n toy... Spawnt Golganarr! Guess what! Odd Polished Stone is mine! *O* Had ik nooit gedacht dat ik die zou krijgen... gezien de spawnrate van de rare en de dropkans overall... :|

Nu nog steeds die damned Warning Sign... -O-

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 29-10-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

Je bent goed bezig! :) Welke class speel je?

Gisteren bezig geweest met m'n warlock. Level hem in demonology spec. Moet zeggen dat ik dat wel grappig vind. Het is niet de sterkste spec denk ik, maar dat doet er niet toe; alles gaat nog zeer eenvoudig neer. :)
Ik speel momenteel mage, Ilvl 672 nu, gaat echt hard.. nu groep gevonden voor HFC normal, ben benieuwd :+

Leuk dat je lock levelt, in mop heb ik soo mythic gedaan met me lockje toen, was geweldige gameplay:) Zag alleen dat destro minder goed is tegenwoordig, naja, afflication beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:53:
[...]

Ik speel momenteel mage, Ilvl 672 nu, gaat echt hard.. nu groep gevonden voor HFC normal, ben benieuwd :+

Leuk dat je lock levelt, in mop heb ik soo mythic gedaan met me lockje toen, was geweldige gameplay:) Zag alleen dat destro minder goed is tegenwoordig, naja, afflication beter is?
Destruction is nog steeds de top dps spec op meeste fights. Affliction lacked helaas AoE.

Voor mij is Warlock niet meer wat het is geweest na de mobility removal op Incinerate. Dat maakte mijn warlock in MoP echt geweldig leuk om te spelen. Nu is ie echter nog steeds 90..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scallius schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:53:
[...]

Destruction is nog steeds de top dps spec op meeste fights. Affliction lacked helaas AoE.

Voor mij is Warlock niet meer wat het is geweest na de mobility removal op Incinerate. Dat maakte mijn warlock in MoP echt geweldig leuk om te spelen. Nu is ie echter nog steeds 90..
De reden waarom mijn warlock ook nog 90 is:P
Ben nu wel langzaam bezig met me priest, tijd geleden dat ik geheald heb, was ICC toen destijds ^^
Ik ga langzamerhand ook maar zoeken naar een guild voor normal en heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Gister mythic Tyrant Velhari down gekregen \o/ 11/13 mythic nu, niet slecht voor 2 dagen in de week raiden :) En daarbij warforged/gemmed BiS neck gekregen :D

[ Voor 18% gewijzigd door Noiz op 30-10-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 16:39
Ach, ik speel al warlock sinds vanilla, ja sommige changes zijn niet leuk (vond die moving incinerate wel leuk maar het weghalen wat minder)

Enige andere level 100 die ik nog heb daarnaast is een Hunter. Heb eigenlijk nooit anders gedaan dan Warlock gespeeld, class loyalist enzo. Van toen warlocks nog bijzonder meh waren tot super OP in TBC (Shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt...). I've stuck with it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
En vanochtend weer geen geluk bij de Horseman; 5 runs down, nog 3 te gaan voor vandaag... nog 19 kansen totaal... *blijft duimen*

Ik merk wel dat de queue 's ochtends korter is voor een dps dan 's avonds.. dan sta je rustig 10+ minuten te wachten.. nu ergens tussen de 3 en 6 minuten vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
The life of RNG; ook hier nog geen HH mount, gisteren avond weer 6x gedaan. Wel neck drop van Kazzak en op 2 chars een item waarbij je 1000 conquest points krijg. Kortom, deze zeer casual speler heeft z'n main naar ilvl 703 kunnen pushen zonder raid op normal of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop toch wel dat jullie de HH mount ook mogen looten dit jaar. Het is mij gegund dit jaar, na al die jaren misgegrepen te hebben.

Ik heb nog een ilvl onder de 700 met m'n main. Zou het wel kunnen verhogen, door m'n huidige crafted gear naat 6/6 te brengen. Misschien dat binnenkort maar eens doen. Echter, niet echt noodzakelijk op zich.... Hmmmz, keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Helaas ook na mn dagelijkse pogingen nog geen mount gescoord :P ik zeg je die mount bestaat niet meer en iemand bij Blizzard heeft een hele leuke vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:36:
Ik ben een beetje aan het anticiperen op de volgende xpac en de bijhorende gratis character boost.
Daarbij ga ik er van uit dat je char minimum level 60 moet zijn om ook de professions te laten boosten,
zoals nodig was bij de character boost die we kregen bij de huidige xpac.
Je professions mee laten boosten was interessant in MoP, maar in WoD al niet echt boeiend meer daar je vanaf level 1 gewoon WoD recipes kan maken. Ja, je maakt iets minder van de daily mats, maar daar valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Wognummer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:28:
Helaas ook na mn dagelijkse pogingen nog geen mount gescoord :P ik zeg je die mount bestaat niet meer en iemand bij Blizzard heeft een hele leuke vrijdag :P
Is die HH zo speciaal dat je die persé moet hebben? Ik heb het ding jaren geleden al ontvangen en het is niet echt mijn favoriete mount. De standaard paardjes zoals de Stormwind en Undercity mounts vind ik mooier.

Ik blijf bij mijn tacktiek om mounts te ontvangen: gewoon niet grinden dan krijg je ze vanzelf :)
Regelmatig krijg ik mounts waarvan ik nog niet eens wist dat ze dropten van een bepaalde npc/boss/event/..., gewoon omdat ik er niet naar op zoek ben. Van zodra ik specifiek iets wil grinden dropped het ding gewoon... niet. Zo probeer ik bijvoorbeeld al sinds Burning Crusade dat 1h tank zwaard te krijgen uit de Mechanar dungeon 8)7
Kaap schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Je professions mee laten boosten was interessant in MoP, maar in WoD al niet echt boeiend meer daar je vanaf level 1 gewoon WoD recipes kan maken. Ja, je maakt iets minder van de daily mats, maar daar valt mee te leven.
Bij Alchemy heb ik gemerkt dat je de philo... dinges trinket pas kan gebruiken als je minstens 500 punten hebt in die profession. Ik ken niet alle professions van buiten, maar ik geloof dat er links en rechts nog zo'n dingen zijn. Je hebt gelijk dat het voor de rest niet zoveel uitmaakt in deze xpac, maar wie weet wat Blizzard nog in petto heeft in de volgende xpac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Kapoen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Is die HH zo speciaal dat je die persé moet hebben? Ik heb het ding jaren geleden al ontvangen en het is niet echt mijn favoriete mount. De standaard paardjes zoals de Stormwind en Undercity mounts vind ik mooier.
voor mn lock vind ik het een mooie mount :+ erge is dat ik er waarsch nooit bewust op zal gaan zitten heb er 12 tot favs gemaakt en heb elke keer een andere

het is gewoon een principe kwestie geworden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kapoen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Ik blijf bij mijn tacktiek om mounts te ontvangen: gewoon niet grinden dan krijg je ze vanzelf :)
Regelmatig krijg ik mounts waarvan ik nog niet eens wist dat ze dropten van een bepaalde npc/boss/event/..., gewoon omdat ik er niet naar op zoek ben. Van zodra ik specifiek iets wil grinden dropped het ding gewoon... niet. Zo probeer ik bijvoorbeeld al sinds Burning Crusade dat 1h tank zwaard te krijgen uit de Mechanar dungeon 8)7
Tja in mijn geval; ik verzamel die dingen gewoon graag; omdat het kan. Net als toys en pets.

Het is qua looks ook niet mijn favoriete mount, ik vind de paarden vaak maar n beetje iel; ik zit vaker op grote, lompe dingen. Maar hij is wel cool, en hij kan vliegen.. dus toch weer een beetje uniek.

En behalve die mount heb ik eigenlijk 0 reden om die dungeon te doen; dus ja, dan maar gewoon grinden in de hoop dat ie toch n keer dropt.. statistisch gezien wordt de kans steeds n stukje groter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
icemotion schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:55:
[...]
statistisch gezien wordt de kans steeds n stukje groter :p
ik ga toch happen maar statistisch gezien blijft de kans gelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Wognummer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:56:
[...]
Nope; hij wordt steeds een stukje groter.

Ja, de kans op een drop is iedere losse keer 1% (of 0,5% zelfs).

Maar vergelijk het met een muntje opgooien; de kans op kop is iedere worp 50%.

Maar als ik 100x een muntje gooi is de kans dat ik 1x kop heb gegooid 99,99999... %

Uitgebreidere uitleg met mooie calculator voor je dropchance en statistische kans bij de hoeveelheid runs die je doet te berekenen:
http://www.engadget.com/2010/01/13/drop-chance-probability/

Dus met mijn ongeveer 100 runs deze twee weken is mijn 'kans' dat ik toch 1x die mount heb geloot toch ongeveer 40%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Wognummer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Ga nou niet een RNG discussie beginnen met mensen die geloven in RNG-goden, dat is als een geloof/atheisme discussie :P

Het is ook verleidelijk om op de reactie hierboven te gaan reageren maar laat ik de discussie toch maar niet aanzwengelen. Overigens heb je wel gelijk maar gebruik je de verkeerde termen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bartske op 30-10-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Laatste keer dat ik ging farmen was voor de Kara en Blauwe proto drake. Na een kleine 2 maanden had ik ze en was ik gelijk genezen van het mount farmen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh crap... ik heb een nieuwe missie... Poseidus

Slecht idee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Iemand een idee of we dit jaar ook weer Molten Bore voorgeschoteld krijgen tijdens het WoW verjaardagsevent? Enerzijds zou ik graag de Hatespark pet eindelijk te pakken krijgen, anderzijds was de hele ervaring verleden jaar niet zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Kapoen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:58:
Iemand een idee of we dit jaar ook weer Molten Bore voorgeschoteld krijgen tijdens het WoW verjaardagsevent? Enerzijds zou ik graag de Hatespark pet eindelijk te pakken krijgen, anderzijds was de hele ervaring verleden jaar niet zo prettig.
Lijkt me niet, dat was echt een 'speciaal' event omdat blizzard 10 jaar bestond. Maar misschien dat ze het kortstondig nog even open gooien.

Heb het zelf 1 keer gedaan en toen nooit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben er zelf twee keer door geraakt na heel wat uurtjes er tegenaan gegooid te hebben. Daardoor had ik tenminste de transmog helm op twee chars.

In vanilla was dit natuurlijk ook zo, maar daar dropte elke boss tenminste nog iets :)
Na één keer was het in feite ook al genoeg voor mij, maar ja ik verzamel nu eenmaal pets ;)

In principe was de verjaardagsversie van MC zelfs nog niet zo moeilijk, ware het niet dat veel mensen spontaan met hun goblin gliders naar beneden vlogen vanaf de eerste brug en zo één en ander in beweging zetten. Om vervolgens dan te splitsen in verschillende groepen: zij die door hadden dat je toch alle bosses moest neerkrijgen en zij die zoveel mogelijk wilden overslaan 8)7

Zelfs tijdens mijn vanilla raid periode heb ik nog nooit zoveel onverwachtte Golemagg pulls meegemaakt :?

[ Voor 43% gewijzigd door Kapoen op 30-10-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik vermoed ook niet dat ze Molten Core level 100 weer open gooien; ze hebben immers begin dit jaar de periode al verlengd aan het einde om meer mensen de kans te geven de raid te doen.

Ik heb uiteindelijk een stuk of 8-9 runs gedaan voor Hatespark en m uiteindelijk wel te pakken gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Day of the Dead komende dagen... Tijd om extra toys te verzamelen (5 stuks...) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:57:
Day of the Dead komende dagen... Tijd om extra toys te verzamelen (5 stuks...) :)
Ah, die costumes van vorig jaar :) die had ik destijds bewaard en dus allemaal al in mn toy chest :)

En zonet is Hallow's end afgelopen.. geen mount voor mij dit jaar :( Volgend jaar gewoon weer proberen :p

[ Voor 15% gewijzigd door icemotion op 01-11-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:05:
[...]

Ah, die costumes van vorig jaar :) die had ik destijds bewaard en dus allemaal al in mn toy chest :)

En zonet is Hallow's end afgelopen.. geen mount voor mij dit jaar :( Volgend jaar gewoon weer proberen :p
Had er vorige jaar ééntje gekocht, omdat ik die achievement wilde halen (heb hem nog steeds niet). Vond het niet nodig om de overige vier ook te kopen -- kostte alleen maar bagspace. ;) Maar nu dus allemaal keurig in de toybox... Zit bijna aan de 200, dus dan kan ik m'n titel gaan aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:58:
Ik had Hatespark binnengeharkt toen, maar had die verkocht op het AH :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
icemotion schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:05:
[...]

waarom stoppen ze hem mid day? :| stelletje asos nu 2 chars waar ik hem niet op heb kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Zo ook maar is weer wow voor 6 maand gesubt.
Na een jaar niet gespeelt te hebben. Alle toons naar 1 account verhuisd waar de xpack op zit en chars lvlen. Dan vermaak ik me wel weer de eerste tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door B-BRAIN op 01-11-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de 300.000 gold mark doorgekomen, en vanmorgen meteen een naval mission voor 800G en garrison mission voor 3000G :D

Afbeeldingslocatie: http://cs5.pikabu.ru/images/previews_comm/2015-04_5/1429877350349.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo vandaag kijken of ze nog gametime verkopen in de winkels.. Anders online bestellen en kijken waar ik gebleven was haha nog ergens een NL guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Denk dat ik de game binnenkort ook weer eens opstart na bijna 4 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, waar komt de interesse ineens weer vandaan? Leuk om te zien! :) welcome back you all!

@Kaap; lekker hoor, altijd fijn om een leuk goldbedrag op de bank te hebben staan.! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, en dat zonder de AH te spelen of ook maar iets zinnigs aan professions to doen. Gewoon zuinig aan gedaan en mijn garrison op meerdere chars, koop geen mounts etc. Heb wel de afgelopen tijd een paar crafted upgrades gekocht, totaal iets van 60K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Duurt het levelen van 85 naar 100 lang?
Ik heb een warrior en een rogue, welke is nu met al die nieuwe updates en stuff het leukste om te spelen? Heb eerlijk gezegt de afgelopen jaren niet meer omgekeken naar WoW..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RustStorm schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:25:
Haha, waar komt de interesse ineens weer vandaan? Leuk om te zien! :) welcome back you all!

haha dankje het blijft toch ergens kriebelen om teblijven spelen .. Blijft voor mij een geweldige game en na al het lezen krijg ik al helemaal zin om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffrey0416 schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:45:
Duurt het levelen van 85 naar 100 lang?
Ik heb een warrior en een rogue, welke is nu met al die nieuwe updates en stuff het leukste om te spelen? Heb eerlijk gezegt de afgelopen jaren niet meer omgekeken naar WoW..
Wat levelen betreft vind ik het reuze meevallen. Maar ik zou je willen zeggen, geniet van het levelen en de quests. Vooral wanneer je ze nog niet gedaan hebt, omdat je er zo veel jaar niet naar WoW om hebt gekeken. Mijn main is een warrior, dus ik ben biased... ;)

@Pepsii; en zo is het maar net! Ik zou zeggen, geniet er lekker van. Ik speel het ook nog steeds, en dat is niet voor niets. :) Nog geen ander spel tegengekomen die me er voor lange tijd van weg kan houden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 02-11-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen lastig om aan game time cards te komen😐 merk ik de laaste tijd mediamarkt verkoopt ze haast amper nog bij ons in de buurt vandaag kijken bij de intertoys en anders maar wachten tot morgen het pakketje komt van bol.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
RustStorm schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:50:
[...]

Wat levelen betreft vind ik het reuze meevallen. Maar ik zou je willen zeggen, geniet van het levelen en de quests. Vooral wanneer je ze nog niet gedaan hebt, omdat je er zo veel jaar niet naar WoW om hebt gekeken. Mijn main is een warrior, dus ik ben biased... ;)

@Pepsii; en zo is het maar net! Ik zou zeggen, geniet er lekker van. Ik speel het ook nog steeds, en dat is niet voor niets. :) Nog geen ander spel tegengekomen die me er voor lange tijd van weg kan houden. :)
Moet ik dan eerst naar de MoP stuff gaan kijken en daar questen? Of gewoon instances runnen? Wat is aan te raden?
Pagina: 1 ... 36 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.