Dat is wel een beetje jammer, dat je daar op moet wachten. Kan me voorstellen dat je juist ook nu wilt beginnen, omdat je er weer zo'n zin in hebt. Haha, nou ja... geduld is een schone zaak; immers heb je al een tijd WoW niet aangeraakt, kan deze ene dag er ook nog wel bij.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:09:
Alleen lastig om aan game time cards te komen😐 merk ik de laaste tijd mediamarkt verkoopt ze haast amper nog bij ons in de buurt vandaag kijken bij de intertoys en anders maar wachten tot morgen het pakketje komt van bol.com
Als je level 85 bent, dan eerst lekker door MoP heen, is best leuk questen daar. Combineer het met wat instances, zodat je die ook gezien hebt. Zodra je level 90 bent, kan je er voor kiezen in MoP door te gaan, als je alles wilt zien. Als je echter asap level 100 wilt worden, dan ga je lekker door naar Draenor, om daar alles aan te gaan op de weg naar max level. Neem vooral te tijd, en doe de dingen die jij het leukst vindt om te doen.Jeffrey0416 schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:10:
[...]
Moet ik dan eerst naar de MoP stuff gaan kijken en daar questen? Of gewoon instances runnen? Wat is aan te raden?
-- en je kan er voor kiezen geen heirlooms te gebruiken, wanneer je iets minder snel wilt levelen. (deze zijn namelijk allemaal te upgrade naar level 100)
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 02-11-2015 08:30 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!