Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:09:
Alleen lastig om aan game time cards te komen😐 merk ik de laaste tijd mediamarkt verkoopt ze haast amper nog bij ons in de buurt vandaag kijken bij de intertoys en anders maar wachten tot morgen het pakketje komt van bol.com
Dat is wel een beetje jammer, dat je daar op moet wachten. Kan me voorstellen dat je juist ook nu wilt beginnen, omdat je er weer zo'n zin in hebt. Haha, nou ja... geduld is een schone zaak; immers heb je al een tijd WoW niet aangeraakt, kan deze ene dag er ook nog wel bij. ;)
Jeffrey0416 schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:10:
[...]

Moet ik dan eerst naar de MoP stuff gaan kijken en daar questen? Of gewoon instances runnen? Wat is aan te raden?
Als je level 85 bent, dan eerst lekker door MoP heen, is best leuk questen daar. Combineer het met wat instances, zodat je die ook gezien hebt. Zodra je level 90 bent, kan je er voor kiezen in MoP door te gaan, als je alles wilt zien. Als je echter asap level 100 wilt worden, dan ga je lekker door naar Draenor, om daar alles aan te gaan op de weg naar max level. Neem vooral te tijd, en doe de dingen die jij het leukst vindt om te doen.

-- en je kan er voor kiezen geen heirlooms te gebruiken, wanneer je iets minder snel wilt levelen. (deze zijn namelijk allemaal te upgrade naar level 100)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 02-11-2015 08:30 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren de addon geïnstalleerd die bijhoudt hoeveel pogingen je al gedaan hebt om een mount te pakken te krijgen. En krap een uurtje later dropt de mount van Onyxia. Woei, dat was toch, qua locatie, een vervelende om te farmen. :)

Op naar de volgende! Lees: Baron Rivendare, geef dat schijtpaard van je nou 's! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gaius schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:23:
Gisteren de addon geïnstalleerd die bijhoudt hoeveel pogingen je al gedaan hebt om een mount te pakken te krijgen. En krap een uurtje later dropt de mount van Onyxia. Woei, dat was toch, qua locatie, een vervelende om te farmen. :)

Op naar de volgende! Lees: Baron Rivendare, geef dat schijtpaard van je nou 's! :+
[/qu

Mag ik weten welke addon en via curseclient te krijgen ?? Verzamel zelf ook graag mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:26:

Mag ik weten welke addon en via curseclient te krijgen ?? Verzamel zelf ook graag mounts
http://www.curse.com/addons/wow/rarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen lastig om aan game time cards te komen😐 merk ik de laaste tijd mediamarkt verkoopt ze haast amper nog bij ons in de buurt vandaag kijken bij de intertoys en anders maar wachten tot morgen het pakketje komt van bol.com
Er zijn wel een paar nederlandse pagina's die van die timecards leveren. Online betalen en binnen 5 minuten krijg je de code aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Kaap schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:40:
[...]

Er zijn wel een paar nederlandse pagina's die van die timecards leveren. Online betalen en binnen 5 minuten krijg je de code aangeleverd.
Huh, ik kocht ze destijds altijd in de blizzard ( of battle.net ) store.. Kan dat nier meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard heeft nu die gametime tokens. Die koop je voor 20,- en kun je of gebruiken om te verkopen op de AH, of zelf gebruiken voor gametime. Is 60 30 dagen. Je kunt tevens die tokens zelf van de AH plukken voor gold.

[ Voor 2% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2015 09:17 . Reden: Inderdaad 30 dagen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:59:
Blizzard heeft nu die gametime tokens. Die koop je voor 20,- en kun je of gebruiken om te verkopen op de AH, of zelf gebruiken voor gametime. Is 60 dagen. Je kunt tevens die tokens zelf van de AH plukken voor gold.
30 dagen, niet 60. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:22
Mythic Gorefiend is best een lastig ding :p

Tot nu toe is onze beste poging het overleven van de eerste feast of souls met de meeste mensen nog levend. Maar hij maakt z'n naam aardig waar als waarschijnlijk de op 2 na lastigste boss in de instance...

Ik hoop dat ie misschien komende reset neer kan, maar ben bang dat het misschien nog eentje extra gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:40:
[...]

Hmm lijkt me niet echt betrouwbaar of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Die wil ik ook graag, elke week op 2 chars nu ICC en Ulduar lock outs kopen voor de mounts, moet er toch ooit een keer van komen toch.

Ondertussen ben ik ilvl 680 op me main, ging tot zo ver echt heel snel, ik heb ook 65 Abrogator Stone, door alleen highmaul te doen en de fleet het werk te laten doen, dus volgende week me upgraded ring :3 gaat heel snel nu.

denk vanaf volgende week wel HFC normal te kunnen joinen, mensen vragen echt belachelijke ilvl's namelijk om te joine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Gaius schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:23:

Succes met dat paard! En ja Onyxia is n gedoe om te komen altijd.. eind vliegen altijd xD Daarom staan nu al mijn alts met hun Hearthstone op Mudsprocket... I will farm that thing until I get it.

Die addon ga ik ook maar eens installeren.
Kaap schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:59:
Blizzard heeft nu die gametime tokens. Die koop je voor 20,- en kun je of gebruiken om te verkopen op de AH, of zelf gebruiken voor gametime. Is 60 30 dagen. Je kunt tevens die tokens zelf van de AH plukken voor gold.
Je kan ook nog gewoon gametime kopen a 13 euro voor 30 dagen; of giften aan iemand of wat ook. Zelf ben ik gewoon lui en heb ik gewoon iedere 6 maanden een sub die doorloopt xD

Zelfs nu ik tegenwoordig ook regelmatig Diablo 3 weer eens opstart.. (hmm misschien ook die eens aanschaffen, CE of course zodat ik er meteen een WoW pet bij heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Wat kosten ze in de AH? Heb namelijk wel wat gold over voorzover ik me herinner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffrey0416 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:26:
Wat kosten ze in de AH? Heb namelijk wel wat gold over voorzover ik me herinner..
Rondde 65k op het moment van schrijven. :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Nvm XD koop wel gametime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
icemotion schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:22:
[...]

Succes met dat paard! En ja Onyxia is n gedoe om te komen altijd.. eind vliegen altijd xD Daarom staan nu al mijn alts met hun Hearthstone op Mudsprocket... I will farm that thing until I get it.

Die addon ga ik ook maar eens installeren.
Hij dropte op m'n mage, portal naar Theramore ftw. :P
Het meeste farm ik echter met m'n hunter, met de engineering-transporters kun je vrij snel en makkelijk over de wereld heen jumpen. In ieder geval ben je dan niet afhankelijk van de boten, want dat schiet echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
onyxia is niet ver man gewoon heartstone in pandaria city, daar de portal dalaran en dalaran de portal naar caverns of time vanaf daar is t wel geteld 1 minuut vliegen max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Erik82 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:48:
onyxia is niet ver man gewoon heartstone in pandaria city, daar de portal dalaran en dalaran de portal naar caverns of time vanaf daar is t wel geteld 1 minuut vliegen max.
Meh, mijn alts doe ik op het moment toch niet veel mee; dus dan bespaar ik me 2 laadschermen, rondrennen in Shrine, mounten en rondrennen in Dalaran en een vlucht van een minuut :p

Toch op zn minst een kwartier tijdswinst door 7 alts in Mudsprocket te hebben staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:42
Portal naar Theramoooooooooore *plof* ;)

Ik had nog een undead warrior in de mottenballen verstopt en die afgelopen weekend nog van 72 naar 82 geknald. Ook nog even een paar Ulduar runs gedaan voor de mount en achievements. Helaas geen mount maar moet nu alleen nog maar de Iron Dwarf achievement voor de Protodrake.

[ Voor 34% gewijzigd door Carthrax op 02-11-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Tijdje bezig op mythic Archimonde nu, valt nog tegen. Veel mensen zeiden dat ze Mannoroth moeilijker vonden, maar dat viel me erg mee. Scheelt dat we stukje tactic gewoon niet goed hadden, dus gaat nu wel soepeler, bijna in p3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:19
Lekker bezig. Succes met de laatste loodjes!

Bij ons is het al tijden lastig om 20 man op de been te krijgen... We zijn daarom al een tijd lang gestrand op 3/20M. Ik vind het ook wel erg lang duren voor we nieuwe raidcontent krijgen.

Je zou toch zeggen dat Blizzard een keertje iets met dit signaal zou doen. Elke expansion is dit de reden dat veel mensen stoppen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die achievements hunten leuk vindt -- deze zijn nu te doen (vorig jaar ook, maar toch meld ik het even :))

-- To The Afterlife
-- Vientos!
-- Calavera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:50:
Voor iedereen die achievements hunten leuk vindt -- deze zijn nu te doen (vorig jaar ook, maar toch meld ik het even :))

-- To The Afterlife
-- Vientos!
-- Calavera
Deze achievements hoef je niet per se tijdens Day of the Dead te doen; je hebt alleen allebei zo'n costume nodig om de kills te laten tellen;

Dat gezegd hebbende; ik moet de reeks nog steeds een keer afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:11:
[...]

Deze achievements hoef je niet per se tijdens Day of the Dead te doen; je hebt alleen allebei zo'n costume nodig om de kills te laten tellen;

Dat gezegd hebbende; ik moet de reeks nog steeds een keer afmaken.
Daar heb je gelijk in. Ik heb ze nog niet gedaan, omdat ik er zelf vorig jaar geen minuut bij stil heb gestaan. :)

Op dit moment, met heul veul plezier HM LFR aan het doen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net de gametime opgehaald bij de intertoys hun hadden ze wel plus die van bol.com is ook onderweg kan ik even voor uit 👍🏻😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt deze addon heb hem er opstaan maar hoe of wat ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ke kan tegenwoordig ook subben via paypal.

Is die Tweakers guild op die rppvp server nog steeds actief ?

[ Voor 7% gewijzigd door B-BRAIN op 02-11-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:23:
[...]

Hmm lijkt me niet echt betrouwbaar of wel?
Ik koop al jaren (7) me timecards en Expansion keys op Offgamers en G2Play voor 2 accounts (dus dubbel). Nooit een probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me eingelijk Af hoe jullie je gold verdienen ? Probeer t via garrisons en dungeon"s en t schiet totaal niet op iemand toevallig tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:02:
Vraag me eingelijk Af hoe jullie je gold verdienen ? Probeer t via garrisons en dungeon"s en t schiet totaal niet op iemand toevallig tips?
Wanneer je oude raids doet, zoals Firelands, ICC, Dragon Soul op 25HC; dan hark je sowieso iedere week paar duizend goud binnen per character.

Voor de rest is het vooral same old story; gebruik maken van de AH op wat voor een manier dan ook. (je verbaast je hoeveel mensen allemaal op de AH zetten om te verkopen, en dat niet eens tevergeefs...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:26:
[...]

Wanneer je oude raids doet, zoals Firelands, ICC, Dragon Soul op 25HC; dan hark je sowieso iedere week paar duizend goud binnen per character.

Voor de rest is het vooral same old story; gebruik maken van de AH op wat voor een manier dan ook. (je verbaast je hoeveel mensen allemaal op de AH zetten om te verkopen, en dat niet eens tevergeefs...)
Oke dan ga ik vanavond de oude dungeons doorlopen op 25 hc bedankt voor de tip wat is trouwens je netbattle iD ?? Kan ik je vanavond btoevoegen aan me friendslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:02:
Ik farm zo al jaren AH de laatste tijd vooral mounts en pets maar dan moet je wat gold hebben om stuk te slaan haha

laatst een Swift spectral gekocht op ah voor 300k. Echt geen idee hoe hij daar op kwam, dag later verkocht voor 750k maar dat zijn de uitzonderingen.

proffesions laat ik links liggen die leveren echt geen drol meer op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 06:57:
[...]

Oke dan ga ik vanavond de oude dungeons doorlopen op 25 hc bedankt voor de tip wat is trouwens je netbattle iD ?? Kan ik je vanavond btoevoegen aan me friendslist
You're welcome :) -- RustStorm#2933

@Wognummer; dat is echt ongelooflijk rare en je hebt heel veel mazzel dat ie voor zo weinig ging... Abnormaal. :) Grats

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 03-11-2015 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:10:
[...]

Ik farm zo al jaren AH de laatste tijd vooral mounts en pets maar dan moet je wat gold hebben om stuk te slaan haha

laatst een Swift spectral gekocht op ah voor 300k. Echt geen idee hoe hij daar op kwam, dag later verkocht voor 750k maar dat zijn de uitzonderingen.

proffesions laat ik links liggen die leveren echt geen drol meer op helaas.
Jup moet gold hebben voornamelijk voor mounts toch me favoriete bezigheid in wow dus dat word oude dg"s farmen ol 25 hc dan is het ook een stuk lastiger om te solo"n of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:59:
[...]

Jup moet gold hebben voornamelijk voor mounts toch me favoriete bezigheid in wow dus dat word oude dg"s farmen ol 25 hc dan is het ook een stuk lastiger om te solo"n of niet ?
Uiteraard zal 25HC lastiger zijn dan dan 25N, maar als je eenmaal level 100 bent met een beetje knappe gear (hoeft niet eens): dan is het prima te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad als clothie mage kan ik alles van lvl 70 80 25man heroic doen.

Alleen Pandaria raids zijn nog lastig alleen zonder een maatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:07:
[...]

hoe werkt deze addon heb hem er opstaan maar hoe of wat ? :$
Was een beetje wazig inderdaad om er wat info uit te krijgen, maar uit m'n hoofd moet je ergens in de opties (via menu -> addons -> rarity) aanvinken dat ie een icoontje rondom je minimap zet, en dan kun je van daaruit meer doen. En anders moet je even bij curse kijken, daar staat het volgens mij ook uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Mektheb schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:24:
Inderdaad als clothie mage kan ik alles van lvl 70 80 25man heroic doen.

Alleen Pandaria raids zijn nog lastig alleen zonder een maatje.
Dat is ook niet zo heel vreemd aangezien MoP raids nog in de 10 levels range ligt en de damage nog niet gescaled wordt ;)
Gaius schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:39:
[...]

Was een beetje wazig inderdaad om er wat info uit te krijgen, maar uit m'n hoofd moet je ergens in de opties (via menu -> addons -> rarity) aanvinken dat ie een icoontje rondom je minimap zet, en dan kun je van daaruit meer doen. En anders moet je even bij curse kijken, daar staat het volgens mij ook uitgelegd.
Inderdaad even de minimap icon aanzetten. Gaat met name om de tooltip van die icon aangezien die alle data weergeeft (waar iets dropt, aantal kills, etc). Even inloggen op je characters zodat ie de juiste data showt (kills van bijvoorbeeld Lich King verspreidt over meerdere characters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:39:
[...]

Had ik gisteren al gedaan namelijk gekeken op curs werkt inderdaad zeer fijn die addon harstikke bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Ik ben weer van plan om wat meer op de AH te spelen, tijd om TSM weer eens te gebruiken :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:17:
Zo, Ik ben weer van plan om wat meer op de AH te spelen, tijd om TSM weer eens te gebruiken :3
Die heb ik geprobeerd te gebruiken; maar ik snapte er werkelijk echt h e l e m a a l niets van. Dus maar aan de kant gezet en weer m'n eigen skills gaan gebruiken. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:18:
[...]

Die heb ik geprobeerd te gebruiken; maar ik snapte er werkelijk echt h e l e m a a l niets van. Dus maar aan de kant gezet en weer m'n eigen skills gaan gebruiken. ;D
Klopt, het is inderdaad een gezeur om dat helemaal goed en werkend te krijgen, ik heb hem in Mist of Pandaria heel veel gebruikt, dus ik ken het systeem gelukkig, maar in het begin was het even doorbijten ja :+

valt me op dat mensen echt veel gold hebben, terwijl ik echt stuck zit met 50k gold, vandaar.. AH undercutten dan maar. Ik wil namelijk wat gold voor die tabard of the frost uit de black market, en evt nog een mount, die al snel de gold cap koste daar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eerlijk gezegd nooit en te nimmer een gold cap plaatsen op een mount. Tenzij deze niet meer te krijgen is ingame. Maar ook dan zal ik er 100000x over nadenken, en waarschijnlijk al te laat zijn vanwege iemand anders die goldcap bod geplaatst heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:32:
Ik zou eerlijk gezegd nooit en te nimmer een gold cap plaatsen op een mount. Tenzij deze niet meer te krijgen is ingame. Maar ook dan zal ik er 100000x over nadenken, en waarschijnlijk al te laat zijn vanwege iemand anders die goldcap bod geplaatst heeft. ;)
Ach, ik wil sinds Wotlk al me invincible reins, die 500 gold lock out iedere week op 2 chars, kost me uiteindelijk al ong de gold cap :9~

Zie nu pas dat tweakers een IRC heeft, naja dat wist ik wel. Alleen wist ik niet dat er een wow channel was, zitten daar soms mensen of is dat een beetje verwaarloosd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Makkelijkste manier om gold te verdienen vind ik nog altijd met lvl100 alts die je parkeert in je garrison.

- Level 3 inn (deze heeft op level 3 extra missies die gold opleveren)
- Rekruteer volgers tot je er 20 hebt en zoveel mogelijk met 100% gold bonus
- Salvage yard level 3
- Level all followers tot 100 + armor en weapons
- Log dagelijks in en doe met je volgers alle garrison missions die gold opbrengen. Heb je er geen meer doe gewone missies.
- Open je crates in de salvage yard die je krijgt en verkoop alles wat erin zit.
- trade post lever je garrison resources in voor materials die je kan verkopen of gebruiken om profession dingen mee te maken die je gewoon verkoopt.

Zo haal je makkelijk 40k per maand op en dat met 10min inloggen op een alt. Heb 3 alts die dit doen en betaal daarmee mijn gametime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:36:
Makkelijkste manier om gold te verdienen vind ik nog altijd met lvl100 alts die je parkeert in je garrison.

- Salvage yard level 3
- Log dagelijks in en doe met je volgers alle garrison missions die gold opbrengen. Heb je er geen meer doe gewone missies.
- Open je crates in de salvage yard die je krijgt en verkoop alles wat erin zit.
- trade post lever je garrison resources in voor materials die je kan verkopen of gebruiken om profession dingen mee te maken die je gewoon verkoopt.

Zo haal je makkelijk 40k per maand op en dat met 10min inloggen op een alt. Heb 3 alts die dit doen en betaal daarmee mijn gametime.
Point is, ik ben zo ong al me characters kwijt. Heb er nog maar 1 op 100, en nu me priest op 95. De inn level 3 moet ik nog heel veel dailys voor doen voordat ik de achivement heb om de blueprint te krijgen, en ik heb zoveel dingen te doen momenteel aan daily's dat ik daar eigenlijks geen zin in heb. ik weet ook niet of het erg winst gevend is voor 1 char om dit te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

- Salvage yard level 3

10 min per dag 'werken' voor een sub van 13 euro per maand...
Mijn niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37

- Salvage yard level 3

Misschien nog een kleine aanvulling; met o.a. masterplan addon kun je de missions heel snel afvinken en checken met welke missie je 100% succes heb. De crates spaar ik meestal op en open ik wanneer ik half tv zit te kijken oid. Ik doe dit met 6 chars in minder dan 20 minuten.

Tegenwoordig koop ik er geen gametime meer voor, 60k gaat me echt te ver. Maar wat gold is altijd lekker natuurlijk voor upgrades of mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:53
JBplap schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:55:
[...]

10 min per dag 'werken' voor een sub van 13 euro per maand...
Mijn niet gezien :X
Inderdaad, stel je doet dit dus 25 dagen per maand 'werk' je dus 250 minuten is ongeveer 4 uur. Niet echt even snel verdiend. Ik pot mn gold dan ook gewoon lekker op, met Legion is er vast wel weer genoeg uit te geven.

Maar nu is ook dat die 13 euro pm voor mij geen probleem is te betalen, dat kan voor andere mensen anders zijn natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 03-11-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er ook voor kiezen om het gold te houden en daarmee leuke mounts, t3 enz kopen.
Helaas, verdien ik niks met me garrison momenteel, lastig met 1 character, en momenteel verbruik ik al mijn olie aan missies voor mijn legendary quest line :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:08:
Ik zou er ook voor kiezen om het gold te houden en daarmee leuke mounts, t3 enz kopen.
Helaas, verdien ik niks met me garrison momenteel, lastig met 1 character, en momenteel verbruik ik al mijn olie aan missies voor mijn legendary quest line :)
De gold komt allemaal vanzelf wel. :) Kwestie van tijd en geduld. En dat heb je nog genoeg tot Legion komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:10:
[...]

De gold komt allemaal vanzelf wel. :) Kwestie van tijd en geduld. En dat heb je nog genoeg tot Legion komt. ;)
Gelukkig maar :+
Is de release al bekend gemaakt met Blizzcon? Ik heb me er dit keer echt helemaal niet mee bezig gehouden, ik wil proberen voor Legion wel een gold capje te behalen, en wat bosses op Mythic wat goed moet komen, gister werd ik benaderd door een maatje die ik ken van wotlk, vroeger arena met hem gespeeld, blijkt dat hij nu guild leader is van een mythic guild en nog op zoek is naar een mage, dus wie weet, ligt eraan wat hun raid dagen en tijden zijn, maar zou leuk wezen. Ondertussen ben ik ilvl 682, in minder dan een weekje. Gaat heel snel :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:13:
[...]

Gelukkig maar :+
Is de release al bekend gemaakt met Blizzcon? Ik heb me er dit keer echt helemaal niet mee bezig gehouden, ik wil proberen voor Legion wel een gold capje te behalen, en wat bosses op Mythic wat goed moet komen, gister werd ik benaderd door een maatje die ik ken van wotlk, vroeger arena met hem gespeeld, blijkt dat hij nu guild leader is van een mythic guild en nog op zoek is naar een mage, dus wie weet, ligt eraan wat hun raid dagen en tijden zijn, maar zou leuk wezen. Ondertussen ben ik ilvl 682, in minder dan een weekje. Gaat heel snel :3
Dan ben je mij al bijna voorbij wat betreft ilvl. Haha, misschien ben ik wel echt een ongelooflijke slacker.... dat zou kunnen.

Wat betreft release date en Blizzcon; nope, aankomend weekend is Blizzcon. Dus dan zullen we het ongetwijfeld wel te horen krijgen. :) Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:16:
[...]

Dan ben je mij al bijna voorbij wat betreft ilvl. Haha, misschien ben ik wel echt een ongelooflijke slacker.... dat zou kunnen.

Wat betreft release date en Blizzcon; nope, aankomend weekend is Blizzcon. Dus dan zullen we het ongetwijfeld wel te horen krijgen. :) Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Moet zeggen dat ik ook begin te verslappen hoor, heb een paar dagen lang uren dailys gedaan en objectives hunten, heroics gedaan en me laatste 50k aan wat items uitgegeven heb, toevallig een warforged staff geloot uit LFR ilvl 791 staf, en een paar mythic dungeons gedaan met paar loots;')
Gister heb ik niks met me mage gedaan, moest van 08:00 tot 20:00 werken en had s'avonds echt geen zin om me enige vrije uurtjes te besteden aan dailys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Bartske schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:06:
[...]

Inderdaad, stel je doet dit dus 25 dagen per maand 'werk' je dus 250 minuten is ongeveer 4 uur. Niet echt even snel verdiend. Ik pot mn gold dan ook gewoon lekker op, met Legion is er vast wel weer genoeg uit te geven.

Maar nu is ook dat die 13 euro pm voor mij geen probleem is te betalen, dat kan voor andere mensen anders zijn natuurlijk.
13 euro is misschien voor velen hier geen probleem. Maar als je het er mee kan besparen door te gamen, want ik zie het afwerken van missions niet als werken, dan is dat leuk meegenomen.
De een zal zeggen, ik verbruik geen ingame gold aan gear/mounts en koop er subscription van, de ander zal zeggen ik gebruik m'n 13 euro niet en koop er ingame stuff van.

Heb 4 maanden tokens gekocht (= 52 euro), leuk meegenomen. Maar nu met 60k ingame gold, meeh. Dan maar 13 Euro betalen.

Heb wel eens een paar keer naar m'n played time gekeken en bedacht dat ik nou eens 10% daarvan niet had gegamed maar werk had gedaan dat geld op levert... oef.. :F

Maar we dwalen af denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is pas schokkend als je er achter komt door middel van /played, je een heel jaar aan uren hebt gegamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:16:
[...]
Blizzcon aankomend weekend; maar ik verwacht niet dat ze de release date voor Legion al bekend gaan maken; eerder de aankondiging van de open beta datum...

Vrijdag ook de trailert voor de Warcraft film!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het toch gold sparen haha.. Me ilvl is pas 616 dus zal eens kijken hoe ik die ook tusse. Door onhoog krijg gehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:08:
Zit ook weer bijna aan de 1 miljoen gold en vind 60k teveel voor een maand gametime. Elke dag die garrison meuk heb ik ook geen zin in. Koop dus maar zon gamekaart eens in de twee maanden, al is die het ook niet helemaal waard omdat ik weinig speel. Dooie guild en dooie realm :<

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:02:
[...]

Zit ook weer bijna aan de 1 miljoen gold en vind 60k teveel voor een maand gametime. Elke dag die garrison meuk heb ik ook geen zin in. Koop dus maar zon gamekaart eens in de twee maanden, al is die het ook niet helemaal waard omdat ik weinig speel. Dooie guild en dooie realm :<
Geef de gold cap dan maar aan mij als je weinig speelt ^^
hoe heb je de gold gefarmd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:03:
[...]

Geef de gold cap dan maar aan mij als je weinig speelt ^^
hoe heb je de gold gefarmd ?
Ik kan mn gold altijd nog wel gebruiken, heb feldrake gekocht voor 375k en tijdje geleden ook die kip mount. Mounts kosten me altijd al een hoop geld. Ik heb vroeger heel veel gefarmed en daar mijn basiskapitaal mee verdiend, verder ook een beetje de AH spelen (zonder TSM ofzo). Moet wel zeggen dat ik in WoD bijna niets meer verdien. Heb tijdje geleden wat pets op de BMAH gekocht, die staan echter ook al een maand onverkocht op de AH :(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
B-BRAIN schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:10:
[...]

ke kan tegenwoordig ook subben via paypal.

Is die Tweakers guild op die rppvp server nog steeds actief ?
De Tweakers guild of Defias Brotherhood is er nog steeds, alleen zitten we momenteel in een winterslaap. Weinig mensen online waardoor het niet mogelijk is om als guild te raiden.

We zijn dan ook een samenwerking aangegaan met een andere guild op de Realm 'Chambers of Aspect' met de guild naam 'Fear'.

We raiden nu Donderdag, Vrijdag, Zondag (mits er genoeg mensen zijn) en Dinsdag. Mogelijk dat de zondag nog verplaatst gaat worden naar een zaterdag of een maandag, maar dit moet ik nog met de andre guild bespreken.

Je bent in ieder geval van harte welkom!

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:42:
[...]

Blizzcon aankomend weekend; maar ik verwacht niet dat ze de release date voor Legion al bekend gaan maken; eerder de aankondiging van de open beta datum...

Vrijdag ook de trailert voor de Warcraft film!
Het zal mij toch niet helemaal verbazen als ze beide vliegen in één klap pakken. Dit omdat WoW subscribers inmiddels niet meer te lang willen wachten op een volgende uitbreiding. Om er voor te zorgen dat ze toch blijven spelen, kan ik me voorstellen dat Blizzard alvast het worstje gaat voorhouden dmv een beta datum en een release datum. Maar alles is speculeren, laten we het maar gewoon rustig afwachten. :) Ik vermaak me sowieso wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
[...]

De Tweakers guild of Defias Brotherhood is er nog steeds, alleen zitten we momenteel in een winterslaap. Weinig mensen online waardoor het niet mogelijk is om als guild te raiden.

We zijn dan ook een samenwerking aangegaan met een andere guild op de Realm 'Chambers of Aspect' met de guild naam 'Fear'.

We raiden nu Donderdag, Vrijdag, Zondag (mits er genoeg mensen zijn) en Dinsdag. Mogelijk dat de zondag nog verplaatst gaat worden naar een zaterdag of een maandag, maar dit moet ik nog met de andre guild bespreken.

Je bent in ieder geval van harte welkom!
Horde of Alliance?
edit: start post, sorry! had ik niet gelezen haha, helaas ben ik Alliance ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:33:
[...]

Het zal mij toch niet helemaal verbazen als ze beide vliegen in één klap pakken. Dit omdat WoW subscribers inmiddels niet meer te lang willen wachten op een volgende uitbreiding. Om er voor te zorgen dat ze toch blijven spelen, kan ik me voorstellen dat Blizzard alvast het worstje gaat voorhouden dmv een beta datum en een release datum. Maar alles is speculeren, laten we het maar gewoon rustig afwachten. :) Ik vermaak me sowieso wel...
Blizzard heeft toch ook aangegeven dat ze een snellere release cycle willen hebben voor expansions. (Elk jaar een nieuwe uitbreiding las ik ergens).

Ik zou dat toejuichen omdat ik voornamelijk characters level, transmog spul verzamel etc. maar ik kan mij voorstelllen dat het voor raiders te snel kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:44:
[...]

Ik zou dat toejuichen omdat ik voornamelijk characters level, transmog spul verzamel etc. maar ik kan mij voorstelllen dat het voor raiders te snel kan zijn.
De die-hard raiders (lees: Paragon, Midwinter, etc...) kan een release niet snel genoeg komen volgens mij. Immers hebben ze niets meer te doen behalve de mythic mount farmen voor iedereen in de guild en daarna verkopen voor de mensen met te veel gold... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Maar de iets minder die hard raiders, zoals ikzelf, komen nu eigenlijk nooit toe aan alle mythic bosses. Wij hadden 6/7 Higmaul mythic (1 of 2 wel tijdens BRF nog gedaan) en 5/10 BRF mythic en staan nu op 5/13 HFC. Voor ons is dus juist wel fijn als het iets langer duurt. Al zijn er uiteraard grenzen aan "iets langer" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:55:
Maar de iets minder die hard raiders, zoals ikzelf, komen nu eigenlijk nooit toe aan alle mythic bosses. Wij hadden 6/7 Higmaul mythic (1 of 2 wel tijdens BRF nog gedaan) en 5/10 BRF mythic en staan nu op 5/13 HFC. Voor ons is dus juist wel fijn als het iets langer duurt. Al zijn er uiteraard grenzen aan "iets langer" ;)
Ik ben het absoluut met je eens dat Blizzard een gulden middenweg dient te vinden als het gaat om nieuwe releases (zowel xpacks als grote patches). Ik hoop dat jullie dan ook nog genoeg tijd zullen hebben alles raid content te hebben doorlopen op Mythic. Is toch wel de ultieme ervaring lijkt mij. :) Helaas, geen raiding voor deze jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
[...]

Blizzard heeft toch ook aangegeven dat ze een snellere release cycle willen hebben voor expansions. (Elk jaar een nieuwe uitbreiding las ik ergens).

Dat schreeuwen ze idd al jaren dat ze per jaar een expansion willen uitbrengen maar dat lukt hen volgens mij nooit. Ze beloofden ook dat ze spelers nooit meer een jaar zouden laten wachten op een nieuwe grote content patch of expansion maar het lijkt er mij op dat ze het toch weer niet zullen halen. De nieuwe patch die vol zit met zoethoudertjes is mij daar alleen al maar getuige van. Tussen start beta en launch WoD zat er 5 maanden dus als men al vrijdag de beta aankondigt zal de game pas ten vroegste Maart/April uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:57:
[...]

Ik ben het absoluut met je eens dat Blizzard een gulden middenweg dient te vinden als het gaat om nieuwe releases (zowel xpacks als grote patches). Ik hoop dat jullie dan ook nog genoeg tijd zullen hebben alles raid content te hebben doorlopen op Mythic. Is toch wel de ultieme ervaring lijkt mij. :) Helaas, geen raiding voor deze jongen.
Ik weet het niet zeker of ik Mythic nog ga halen, ligt eraan wanneer de release is. Het feit dat ik gestopt ben in begin wod werkt ook niet heel erg mee, met pugs zeuren ze dat ik 0 experience heb, terwijl ik voorgaande xpacks altijd alle raids(sinds tbc) op high end gedaan heb maar goed :9~
Gelukkig werken ze nu met Curves, dat je kan aantonen dat je die raid gedaan heb in die tijd, dan blijven je achivements nog wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat gister youtube filmpje te kijken met FinalbossTV en Asmongold. Asmongold zei iets wat de spijker op zijn kop slaat: in de laatste 2 expansions ben je telkens bezig met het spelen van een patch i.p.v. dat je een expansion aan het spelen bent. Well said dacht ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Het ziet er goed uit, is het al vrijdag? Ben benieuwd of dit de eerste, goede game-verfilming gaat worden. Ik heb er zelf wel vertrouwen in, sowieso is de lore van Warcraft erg goed. Wat me opvalt is dat dit Warcraft the Beginning is, keep em coming ;) Laten we dus hopen dat dit een groot succes gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nostordici schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:01:
[...]

Het ziet er goed uit, is het al vrijdag? Ben benieuwd of dit de eerste, goede game-verfilming gaat worden. Ik heb er zelf wel vertrouwen in, sowieso is de lore van Warcraft erg goed. Wat me opvalt is dat dit Warcraft the Beginning is, keep em coming ;) Laten we dus hopen dat dit een groot succes gaat worden.
Als het maar een beetje in de buurt kan komen van LotR (waarschijnlijk ala Hobbit) dan zit het wel goed denk ik. Natuurlijk flink wat cgi. I'm hyped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het beste met de AH omgaan heb er nog nooit iets mee gedaan toen net na t farmen wil ik stuff verkopen mer hoe kan ik het , het beste doen niet dat ik dadelijk iets verkoop voor veel te weining of tehoog dat ik ee nooit van af kom ? Een addon maybe hiervoor ?of hoe doen jullie dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:24:
Hoe kan ik het beste met de AH omgaan heb er nog nooit iets mee gedaan toen net na t farmen wil ik stuff verkopen mer hoe kan ik het , het beste doen niet dat ik dadelijk iets verkoop voor veel te weining of tehoog dat ik ee nooit van af kom ? Een addon maybe hiervoor ?of hoe doen jullie dat??
The Undermine Journal is de site dat ik gebruik om te zien hoeveel bepaalde items gaan. Je kan per server kijken, maar ook zien wat het gemiddelde is over alle servers.

Voor de rest gezond verstand gebruiken. Trial and Error is toch wel de manier om het beste te weten hoeveel je voor wat kunt vragen. Doorgaans heb je het voor te weinig op de AH gezet, wanneer je het direct verkocht hebt. Kan natuurlijk ook zo zijn dat het dusdanig "zeldzaam" is dat mensen er gretig naar op zoek zijn en er dus als de kippen bij willen zijn.

Nogmaals: het is echt een kwestie van trial en error en goed in de gaten houden wat de concurrenten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
https://www.youtube.com/user/NerdzRL

Heeft er de stunts gedaan en wat ik zie heb gehoort van haar is het al meer dan een jaar geleden dat ze klaar waren met het filmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Man man.. wat een PvP video is dit. Super mooi gedaan..

YouTube: The Rhythm of Chaos (WoW PVP Machinima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
wow erg vet idd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
[...]
Dan hadden we nu ongeveer in de nieuwe xpac moeten zitten, dus volgens mij halen ze dat doel niet ;)

Ik gok op ten vroegste rond Pasen 2016 eer we de volgende xpac live zullen zien, en zelfs dat is al krap aangezien dit einde maart valt. Dan zou de beta toch echt in de komende weken ergens moeten beginnen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok gewoon op een release rondom de nieuwe film. Die nieuwe film gaat een flinke hype opwekken en nieuwe spelers aantrekken. Ook oude spelers zullen wel geprikkeld worden. Het belangrijkste vooral is dat Legion gewoon goed moet zijn. Zo goed als WOTLK wat mijn inziens nog altijd de beste expansion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen gekeken en wat crap verkocht op AH ongeloofelijk wat mensen kopen haha.. Zie alleen net dat ik op een low pop realm zit dus zit er aan te denken om te verhuizen iemand een idee welke ik t beste kan pakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:09:
Vanmorgen gekeken en wat crap verkocht op AH ongeloofelijk wat mensen kopen haha.. Zie alleen net dat ik op een low pop realm zit dus zit er aan te denken om te verhuizen iemand een idee welke ik t beste kan pakken ??
Je kan beter in de avonduren kijken naar "population" aantal. Dan is het meer representatief, omdat dan de meeste mensen spelen. Dus zou zo maar kunnen dat je op een medium server speelt. Houd er ook rekening mee dat verschillende servers nu "merged" zijn, en dus ook dezelfde AH gebruiken.

Wel top dat je wat dingen verkocht hebt. ;) Altijd leuk, gold in je mailbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op woensdag 04 november 2015 @ 07:01:
[...]

Dan hadden we nu ongeveer in de nieuwe xpac moeten zitten, dus volgens mij halen ze dat doel niet ;)

Ik gok op ten vroegste rond Pasen 2016 eer we de volgende xpac live zullen zien, en zelfs dat is al krap aangezien dit einde maart valt. Dan zou de beta toch echt in de komende weken ergens moeten beginnen.
Laten we hopen dat ze op Blizzcon aankondigen dat de eerste beta invites er dit weekend uitgaan. Wishful thinking I know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
Ik vondt http://manaflask.com/en/world-firsts een behoorlijk verheldering normaal is 9 maanden en alles meer dan dat wordt als te lang beschouwt, dus ik hoop dat ze in feb. legion hebben maar tot blizzcon beter progress toon zie ik zwaar in om dat te gaan halen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Teunis schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:34:
Ik vondt http://manaflask.com/en/world-firsts een behoorlijk verheldering normaal is 9 maanden en alles meer dan dat wordt als te lang beschouwt, dus ik hoop dat ze in feb. legion hebben maar tot blizzcon beter progress toon zie ik zwaar in om dat te gaan halen
Dat halen ze nooit, zit steeds 5/6 maanden tussen start beta en release. Als ze beta al tijdens blizzcon starten duurt het nog tot april voor Legion gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:16:
[...]

Dat halen ze nooit, zit steeds 5/6 maanden tussen start beta en release. Als ze beta al tijdens blizzcon starten duurt het nog tot april voor Legion gereleased wordt.
Meer dan genoeg tijd nog om de gold cap te halen en wat mythic te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft een tijdje geduurd omdat ik nog van main ben geswitched, maar dan toch mijn legy ring gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:04:
Heeft een tijdje geduurd omdat ik nog van main ben geswitched, maar dan toch mijn legy ring gehaald :D
Vet cool :D Hoelang ben je ermee bezig geweest? Ik heb als het goed is deze week de 690 ring, gaat echt heel snel door de fleet, ben nog niet eens een week bezig en heb al zo een 90 stones :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raid step 1 (Abbra. Stones): 3 resets (LFR, missions, Tanaan weekly)
Raid step 2 (Elemental Runes): 3 resets (LFR, missions, Tanaan weekly)
Raid step 3 (Tome of Chaos): 5 resets (normal/heroic HFC)

Stap 3 had ook wel in 4 resets gekunnen, maar ik had afgelopen week extreem veel bad RNG.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:05:
Raid step 1 (Abbra. Stones): 3 resets (LFR, missions, Tanaan weekly)
Raid step 2 (Elemental Runes): 3 resets (LFR, missions, Tanaan weekly)
Raid step 3 (Tome of Chaos): 5 resets (normal/heroic HFC)

Stap 3 had ook wel in 4 resets gekunnen, maar ik had afgelopen week extreem veel bad RNG.
De 125 abbra's kan tegenwoordig in 1 reset dmv de fleet, ik ben benieuwd of dit ook zo is met elemental runes. Ik ben al goed op weg zo te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
Over legendaries gesproken, ik ben begonnen aan de Tarecgosa staff op m'n priest. Ik dacht even slim te doen en gisteren al te beginnen met de farm van de 25 Eternal Embers, zodanig dat ik twee lockouts in evenveel dagen kon doen. Daarnet maakte ik Majordomo voor de tweede keer af en stond de teller op 23 embers.

Ik had een slecht voorgevoel, stel dat Raggy slechts 1 ember zou droppen dan moest ik nog een week wachten. Gelukkig dropte hij er twee waardoor ik net op 25 landde :) Gisteren 13, vandaag 12, terwijl er in theorie 21 per run kunnen droppen. Dus het was een dubbeltje op zijn kant zullen we maar zeggen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms moet je net dat ene beetje geluk hebben :D Ik zou dolgraag op mijn warrior shadowmourn hebben, dat was eigenlijk altijd de bedoeling back in wrath, maar ik heb hem nooit gekregen :)
Onlangs dacht ik er aan om deze een keer te halen, tis nu zo easy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Morgenavond zal ik Tarecgosa afronden \o/

Gisteren zowaar m'n tweede level 100 behaald. Van level 96 naar 100 in 2 uur tijd. Heirlooms + 20% exp potion + 300% exp elixir + flying + treasures = win :D

Eens kijken of ik er ook nog wat gear aan kan hangen zodat ik voor de lol nog wat van HFC zie vanuit melee oogpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:50:
[...]
soms moet je net dat ene beetje geluk hebben :D Ik zou dolgraag op mijn warrior shadowmourn hebben, dat was eigenlijk altijd de bedoeling back in wrath, maar ik heb hem nooit gekregen :)
Onlangs dacht ik er aan om deze een keer te halen, tis nu zo easy ^^
Behalve dan die stomme blood infusion XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:58:
Gisteren zowaar m'n tweede level 100 behaald. Van level 96 naar 100 in 2 uur tijd. Heirlooms + 20% exp potion + 300% exp elixir + flying + treasures = win :D
Ik ga proberen in zeer korte tijd 90->100 te doen. Ik heb 8 300%xp elixirs en 5 van die garrison resource dingen klaar liggen.

Stap 1: alle bonus objectives in SMV doen op 1 mob kill na. Dan met elixir de treasures en de laatste mob van ieder objective omhoeken.
Stap 2: Herhaal in Gorgrond
Stap 3: indien nodig met potion treasures pakken.

En dan heb ik 2 level 100 monks ;-) en genoeg apexis om die tweede monk iLevel 695 te geven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nieuwe feature op wowhead.com. Daar kun je een planner zien van je char. Welke pets/mounts je hebt en nog kan verzamelen. En hoe je scoort tegenover andere..

En ook welke achievements je bijna gedaan hebt. Welke upgrades mogelijk zijn enz enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette update! ik zie ook dat ik bijna kan vliegen in Dreanor, zonder dat ik er maar iets specifieks voor gedaan heb ? :3

leuk om te zien wat je "rarest " mount is, grappig :D
http://www.wowhead.com/planner#eu-outland-kàtherina <= mijn mage :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Geinige feature inderdaad; zelf ook even opgezocht en dat Rarest mounts lijstje is erg grappig idd.. die van mij bestaat voor een groot deel uit ontzettende grindy mounts die niet specifiek mooi of uniek zijn :p

Op 1 de Crimson Waterstrider, 2 de Champions treadblade en op 3 de mount van de trading post factie.. maar verder ook een aantal mounts van the Argent tournament.. :p
Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.