Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Werkt het truukje met 2 accounts nog?RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:46:
Er zijn nog een hoop raids die voor mij mounts hebben liggen wachten:
- Ulduar - 1*
- Eye of Eternity - 1*
- Dragon Soul - 3*
- Icecrown Citadel - 1*
- Firelands - 2*
Poeh... moet er maar eens werk van gaan maken...
Gisteren overigens level 85 aangetikt met m'n hunter, waarvan ik besloten heb hem toch naar 100 te brengen. Dus ik vol goede moed naar panda land met het idee "mooi, nu kan ik eindelijk gewoon lekker vliegend gaan questen"... Deceptie... blijkt toch dat ik die heirloom nodig heb, die alleen te vinden is op de BMAH. Toevallig staat dat ding er vandaag op, dus eens zien of ik hem in handen kan krijgen.
Op 1 account de raid vrijspelen tot de boss die de mount dropt.
Character op ander account uitnodigen in de raid, raidleader maken en uitloggen.
Boss plat rossen
Inloggen op eerste account en boss leeft weer, tweede character enz.. uitnodigen en zoveel de boss doen als je character op het tweede account hebt.
De volgende week: Raid extenden op account 1 en zelfde truukje herhalen.
Het gevolg: niet meer de hele raid doen, maar alleen nog maar de bosses met mounts.
Dat zal ongetwijfeld nog werken; maar ik ren met mijn main op dit moment binnen een uur door Firelands, ICC en Dragon soul heen.. al dat gerelog is mij dan teveel moeite eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:02:
[...]
Werkt het truukje met 2 accounts nog?
Character op ander account uitnodigen in de raid, raidleader maken en uitloggen.
Boss plat rossen
Inloggen op eerste account en boss leeft weer, tweede character enz.. uitnodigen en zoveel de boss doen als je character op het tweede account hebt.
Het gevolg: niet meer de hele raid doen, maar alleen nog maar de bosses met mounts.
Plus raids zoals Firelands en Dragon soul waarin op verschillende bosses mounts droppen (of toys, want druid (firelands) heeft t sowieso weinig zin.
Holy crap...Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:02:
[...]
Werkt het truukje met 2 accounts nog?
Boss plat rossen
Hier had ik geen idee van, maar eerlijk gezegd zal het voor mij niet gaan werken. Ben niet van plan een tweede account te maken en ook daar tijd en geld aan te spenderen. Dus zal het de old-fashioned way moeten doen.
Zojuist even DS Heroic gedaan, voor het eerst. Moet zeggen; best wel geinig. Alleen Spine of Deathwing is wat lastig solo... maar uiteindelijk wel goed gekomen; kreeg door hoe het gemakkelijk ging.
[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 15-10-2015 14:00 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Oh man... dat is geniaal!IntToStr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:48:
Die 2e account kan natuurlijk gewoon een vriend zijn. Een hoop mensen laten een alt op een save staan zodat een vriend elke week die save kan lenen.
Nu nog vrienden...
Dat kon je eerst ook in je uppie doen, weet niet of dat nog steeds werkt:IntToStr schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:48:
Die 2e account kan natuurlijk gewoon een vriend zijn. Een hoop mensen laten een alt op een save staan zodat een vriend elke week die save kan lenen.
- Saved character zet zijn aars in LFG tool.
- Relog naar char 2 en vraag voor invite via LFG tool.
- Terug loggen naar saved character en invite request accepteren.
- Terug loggen naar char die niet saved is en je aars naar <instance name> gooien.
* Je moetst er volgens mij wel op letten dat het gesavede character group leader is.
Kan straks wel eens kijken of dat nog werkt, is alweer een tijdje gelee dat ik dat gedaan heb.
-Dat is volgens mij nog niet bekend. Op Wowhead is wel al Warmongering Gladiator's gear te vinden. Anders moet je ff kijken of je daar iets kan vinden.marijnvtg schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:
Even paar vraagjes m.b.t. season 3:
"With Arena Season 3 we’ll be introducing new gear", worden dat echt nieuwe looks of een recolor van een bestaande set?
Wanneer zou Season 3 ongeveer starten? Staat er een vaste periode (x maanden) voor een season?
Heeft het nut om honor/conquest points te verzamelen tot de cap of gaan ze niet mee naar het nieuwe seizoen? Vergeet dat iedere keer
[..]
-Is nog niet bekend. Op de officiële fora wordt in verschillende threads wel schattingen gedaan maar niemand weet het zeker of kan het zeker weten. Er staat overigens geen vast aantal maanden voor. Ene keer duurt die behoorlijk lang, andere keer een stuk korter.
-Ze gaan niet mee naar volgend seizoen. Conquest wordt omgezet naar honor met een max van 4000hp's en alles boven 4000 naar silver (volgens mij laatste keer 35s per punt). Honor kan je meenemen tót 4000 punten.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Morgen ook maar eens ICC in wandelen om die Mount te halen... Heb geboord dat ie voor me klaar ligt.
Btw, clearen jullie DS op normal of heroic?
Heroic; de enige mode waarin Life-Binder's Handmaiden dropt van Madness;RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:18:
Btw, clearen jullie DS op normal of heroic?
Dat is ook zo.icemotion schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:22:
[...]
Heroic; de enige mode waarin Life-Binder's Handmaiden dropt van Madness;
Nu maar weer even hunten naar de toy van Jakur... -_-
Geen idee; laatste keer dat ik dat probeerde lukte dat niet.. en daarnaast ik ren echt in n half uur door DS 10HC. Spine duurt het langst; en al die roleplay vanaf dat je eenmaal op die toren staat xDRustStorm schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Dat is ook zo.Had er geen problemen mee natuurlijk, maar dacht; als het makkelijker kan is het altijd meegenomen. Misschien alleen madness op heroic doen een optie.
Nu maar weer even hunten naar de toy van Jakur... -_-
Gisteravond weer ff druk bezig geweest;
8x Onyxia's lair
Firelands, Dragon soul, ICC, Galleon en Nalak..
Maar 0 mounts

Dat sucks zeg... Heb je alles 8 keer gedaan of alleen Onyxia's Lair? Voor je het weet heb je in één week een aantal mounts te pakken. RNG is RNG hè...icemotion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
Geen idee; laatste keer dat ik dat probeerde lukte dat niet.. en daarnaast ik ren echt in n half uur door DS 10HC. Spine duurt het langst; en al die roleplay vanaf dat je eenmaal op die toren staat xD
8x Onyxia's lair
Maar 0 mounts

Ik bedenk me trouwens net dat ik DS waarschijnlijk op 25 man gedaan heb. haha, oh well, prima.
Vandaag ga ik me denk ik focussen op twee wings LFR en mogelijk ook ICC. Ben in ICC ook bezig met m'n legendary, maar kan me er zo slecht toe zetten.... Ben op het blood infusion stuk volgens mij. Zou toch wel leuk zijn eindelijk een keer die legendary te hebben haha. Moet ik er wel wat voor over hebben!
Verwijderd
Das niks, in WOTLK tijden was er een glitch om de boss van zul gurub te killen, voor de Zullian tiger.. Ik ben exalted, maar geen mounticemotion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
Geen idee; laatste keer dat ik dat probeerde lukte dat niet.. en daarnaast ik ren echt in n half uur door DS 10HC. Spine duurt het langst; en al die roleplay vanaf dat je eenmaal op die toren staat xD
8x Onyxia's lair
Maar 0 mounts
Alleen Onyxia's lair 8x. De rest alleen met mn main.RustStorm schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:22:
[...]
Dat sucks zeg... Heb je alles 8 keer gedaan of alleen Onyxia's Lair? Voor je het weet heb je in één week een aantal mounts te pakken. RNG is RNG hè...![]()
Ik bedenk me trouwens net dat ik DS waarschijnlijk op 25 man gedaan heb. haha, oh well, prima.
Vandaag ga ik me denk ik focussen op twee wings LFR en mogelijk ook ICC. Ben in ICC ook bezig met m'n legendary, maar kan me er zo slecht toe zetten.... Ben op het blood infusion stuk volgens mij. Zou toch wel leuk zijn eindelijk een keer die legendary te hebben haha. Moet ik er wel wat voor over hebben!
En ja ICC legendary quest is tof; alleen die Blood infusion idd xD het blijft n gedoe. Heb dat nu 2x gedaan, 1x met mn warlock om een vriend te helpen. En 1x met mijn paladin voor mijn eigen quest.
Ach, ik blijf gewoon stug volhouden; de mount uit Karazhan heeft me uiteindelijk n goed half jaar gekost met 7 poppetjes voor ik m had.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:25:
Das niks, in WOTLK tijden was er een glitch om de boss van zul gurub te killen, voor de Zullian tiger.. Ik ben exalted, maar geen mountZelfde als Stratholme, exalted met rond 300 runs, geen rivendare.. Vriend van me gaat stratholme om ze vrienden te boosten die aan het raffen waren.. mount drop. lol
[ Voor 22% gewijzigd door icemotion op 16-10-2015 09:28 ]
Heb die legendary ICC quest al in m'n log sinds WotLK en ik aan het raiden was daar...icemotion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Alleen Onyxia's lair 8x. De rest alleen met mn main.
En ja ICC legendary quest is tof; alleen die Blood infusion idd xD het blijft n gedoe. Heb dat nu 2x gedaan, 1x met mn warlock om een vriend te helpen. En 1x met mijn paladin voor mijn eigen quest.
[...]
Ach, ik blijf gewoon stug volhouden; de mount uit Karazhan heeft me uiteindelijk n goed half jaar gekost met 7 poppetjes voor ik m had.
Aanhouder wint altijd in WoW, zeker als het om mounts en pets en toys gaat.
Verwijderd
Dat is ook de enige die mij gegund isicemotion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Alleen Onyxia's lair 8x. De rest alleen met mn main.
[...]
Ach, ik blijf gewoon stug volhouden; de mount uit Karazhan heeft me uiteindelijk n goed half jaar gekost met 7 poppetjes voor ik m had.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik momenteel niet meer speel, en ik mis het ook niet, maar misschien dat ik met Legion toch nog een keer ga spelen.. is de release al bekend ?
De datum van de Beta is nog niet eens bekend; dus dat zal nog wel ff duren voor Legion een release date heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Dat is ook de enige die mij gegund isIk werd er gek van ^^
Moet wel eerlijk bekennen dat ik momenteel niet meer speel, en ik mis het ook niet, maar misschien dat ik met Legion toch nog een keer ga spelen.. is de release al bekend ?
Verwijderd

De meeste moeite zal waarschijnlijk worden om de worldbosses te doen. Wie gaat die dingen uberhaupt nog doen, aangezien alles wat ze droppen van een itemlevel is waar je je bed niet voor uit zou komen.
Fantantisch trouwens om normal dungeons te doen met mijn shaman. Mensen vinden het ook niet erg om keihard geboost te worden door een Prot Pala (718), Resto Druid (715) en Enh Shaman (713).
[ Voor 4% gewijzigd door Prx op 16-10-2015 10:54 ]
Oh man, ik moet die ook allemaal nog doen. Althans, dat is niet helemaal waar. Ik heb Drov gedaan en Rukhmar. De rest moet ik allemaal nog doenPrx schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:54:
Op dit moment bezig met What A Strange, Interdimensional Trip It's Been. Tot op heden alle raids gedaan en bijna alle dungeons. Alleen blackhand moet ik opnieuw doen want de tank kon op LFR geen aggro houden en schijnbaar kan een 713 Shaman nogsteeds niet tanken.![]()
De meeste moeite zal waarschijnlijk worden om de worldbosses te doen. Wie gaat die dingen uberhaupt nog doen, aangezien alles wat ze droppen van een itemlevel is waar je je bed niet voor uit zou komen.
Fantantisch trouwens om normal dungeons te doen met mijn shaman. Mensen vinden het ook niet erg om keihard geboost te worden door een Prot Pala (718), Resto Druid (715) en Enh Shaman (713).

Gewoon de custom group finder gebruiken en zeker op woensdag zie je groepen gevormd worden voor de world bosses. Sowieso Rukhmar, omdat mensen die mount farmen.
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 16-10-2015 11:06 ]
Dan ga ik toch de conquest/honor points maar opmakentemp00 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:33:
[...]
-Dat is volgens mij nog niet bekend. Op Wowhead is wel al Warmongering Gladiator's gear te vinden. Anders moet je ff kijken of je daar iets kan vinden.
-Is nog niet bekend. Op de officiële fora wordt in verschillende threads wel schattingen gedaan maar niemand weet het zeker of kan het zeker weten. Er staat overigens geen vast aantal maanden voor. Ene keer duurt die behoorlijk lang, andere keer een stuk korter.
-Ze gaan niet mee naar volgend seizoen. Conquest wordt omgezet naar honor met een max van 4000hp's en alles boven 4000 naar silver (volgens mij laatste keer 35s per punt). Honor kan je meenemen tót 4000 punten.
You can do it, you can do it, you can do it! Desnoods runnen we samen even die heroics... Met eventueel anderen van hier, als die zich geroepen voelen! ^_^Carthrax schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:19:
Gisteren wel even snel I found Pepe gedaan maar ik moet er niet aan denken om die Strange Interdimensional Trip te doen. Krijg al nachtmerries bij alleen het denken aan die achievement
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 16-10-2015 11:22 ]
We willen gaan verplaatsen als een guild naar een andere realm ivm weinig recruitment, maar als we niet beter gaan spelen dan gaan we op nieuwe realms het ook lastig krijgen met concurrentie van andere hoger geplaatste guilds.
3 healed trouwens. En mijn tranquility aan het eind

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
En het is geworden: hunter levelen zonder flying
[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 17-10-2015 09:08 ]
(toch wel raar dat alles meer dan 9 maanden na world first te lang bevonden wordt :x)
Gezien de zoethouders tot legion, kan de release date nog wel eens tegen gaan vallen.
ben wel benieuw hoe duur de Archi boost voor de mount/trinket gaan worden.
[ Voor 62% gewijzigd door Teunis op 17-10-2015 10:47 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd. Op dit moment worden heroic boosts voor 60k verkocht. Dat betekent 1 van 2 dingen: óf de prijs gaat omlaag vanwege meer aanbod, óf de prijs gaat toch omhoog vanwege de vraag en de "kort" verkrijgbare mount...Teunis schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:40:
Gezien de zoethouders tot legion, kan de release date nog wel eens tegen gaan vallen.
ben wel benieuw hoe duur de Archi boost voor de mount/trinket gaan worden.
Terugkomend op het levelen van 85 naar 90... Echt appeltje eitje zonder flying. Uiteindelijk blij dat ik daar geen gold voor heb neergelegd: nergens voor nodig namelijk. Ben nu ruim level 89.
Ras niet, Class wel: Demon Hunter.FitzChevalric. schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:18:
Komt er ook nog een nieuw ras in Legion?
FTW !
Dat lijkt me best lachen om te spelen.
Ben namelijk nooit zo van class wissel maar dit wil ik wel gaan proberen
/flex

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dat is de enige event mount die maar niet wil droppen voor me.... Dit jaar maar met 7 characters proberen, per dag... je zou denken dat het dan wel moet lukkken tochtemp00 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:40:
Nieuwe ronden, nieuwe kansen mensen. Succes voor degenen die voor de HH mount gaan morgen
/flex

Voor alle battle pet verzamelaars: Terky is beschikbaar ingame!
Borean Tundra: 55.74, 88.13 onder water, smalle grot; White Murloc Egg
[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 18-10-2015 09:05 ]
Overgeleverd aan de RNG-gods.temp00 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:19:
Hoop voor je dat het gaat lukken. 7 chars is best veel dus grote kans dat je 'm gewoon gaat pakken dit jaar

And they are Evil! Evil I tell you
Nieuwe missie voor vanavond: Terky!
Haha ja... Dag 2: no mount.Carthrax schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:13:
[...]
And they are Evil! Evil I tell you
Nieuwe missie voor vanavond: Terky!
Gisteren wel weer 3 extra battle pets kunnen regelen. Nieuw kostuum voor Pepe. Twee nieuwe toys. Dus dat was wel een leuk dagje. Vandaag maar de dailies doen en de overige decoraties voor m'n Garrison fixen, net als komende dagen.
Nu tijd voor koffie!
Ik ook nog geen mountRustStorm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:19:
[...]
Haha ja... Dag 2: no mount.
Gisteren wel weer 3 extra battle pets kunnen regelen. Nieuw kostuum voor Pepe. Twee nieuwe toys. Dus dat was wel een leuk dagje. Vandaag maar de dailies doen en de overige decoraties voor m'n Garrison fixen, net als komende dagen.
Nu tijd voor koffie!
En nog maar 1 van de 2 toys; de Sack of spectral spiders dropte vanochtend wel; maar doordat autoloot de grijze sack of spiders eerst pakte en je op dit moment maar 1 item kan looten van die stomme rotspin
Dat verklaart misschien wel iets. Ik heb gisteren een random HC dungeon gedaan waarvoor ik geen credit kreeg. Maar de overige Pepe's werken dus wel gewoon?RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:29:
Voor de mensen die op dit moment, of in de nabije toekomst de achievement What a strange interdimensional trip it's been halen of willen halen; etc...
Wanneer je de buff krijgt door Pepe uit de boom te halen werkt het allemaal wel.detheavn schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Dat verklaart misschien wel iets. Ik heb gisteren een random HC dungeon gedaan waarvoor ik geen credit kreeg. Maar de overige Pepe's werken dus wel gewoon?
Is een van de achievements die bij mij al te lang open staat. Vind het echt niet kunnen dat ik deze nog niet heb
Ik zou alleen graag willen weten hoeveel dps ik nu ong hoor te doen, want ik ben er zeker van dat die van mij te laag is. Is er een aparte spreadsheet/site voor warriors?
[ Voor 93% gewijzigd door Prx op 19-10-2015 16:25 ]
Je kunt via SimulationCraft berekenen wat je DPS zou zijn. Tank spelen gaat niet om DPS maar om natuurlijk de aandacht bewaren van de mobsbitshady schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:17:
Ik zou alleen graag willen weten hoeveel dps ik nu ong hoor te doen, want ik ben er zeker van dat die van mij te laag is. Is er een aparte spreadsheet/site voor warriors?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Zie voor meer informatie bijvoorbeeld:
• MMO-Champion Warrior Forums » [6.0 Guide] Protection
• Icy-Veins Class Guides » Protection Warrior Tank Guide (WoD 6.2.2)
• Battle.net Warrior Forums » Protection warrior 6.2 tanking guide
[ Voor 18% gewijzigd door Rone op 19-10-2015 17:00 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Bedankt, ik ga er eens naar kijken. En ik begrijp dat het niet om de dps gaat, maar als ik gewoon weet dat ik de dps eruit haal die ik kan doen ben ik weer happyskassie schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:31:
[...]
Je kunt via SimulationCraft berekenen wat je DPS zou zijn. Tank spelen gaat niet om DPS maar om natuurlijk de aandacht bewaren van de mobsen niet dood gaan.
edit:
@Rone, ook bedankt voor de links
[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 19-10-2015 17:05 ]
Soms kan het juist beter zijn om wat minder dps te doen, maar wel te blijven levenbitshady schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:03:
[...]
ik gewoon weet dat ik de dps eruit haal die ik kan doen ben ik weer happy
Weet niet of je een nameplate addon gebruikt,
mara vind zelf tiny plates - threat plates wel een fijne, kun je heel duidelijk zien op welke mob je aggro hebt of niet.
Hotfixed!RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:29:
Voor de mensen die op dit moment, of in de nabije toekomst de achievement What a strange interdimensional trip it's been halen of willen halen; je krijgt GEEN credit voor kills, wanneer je de PEPE buff meeneemt verkregen door scarecrow Pepe... Is waarschijnlijk een bug, dus wellicht zal het worden gefixt. Maar voor nu werkt het dus NIET en moet je de Pepe uit de boom plukken.
What A Strange, Interdimensional Trip It's Been: Fixed an issue where Spooky Pepe found during the Hallow's End event was not contributing credit towards completing this achievement.
Je kan eventueel ook kijken naar Gladiator Stance. Protection warrior DPS stance als het ware.bitshady schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:03:
[...]
Bedankt, ik ga er eens naar kijken. En ik begrijp dat het niet om de dps gaat, maar als ik gewoon weet dat ik de dps eruit haal die ik kan doen ben ik weer happyIk las ook al iets over offence builds t.o.v. balanced builds, nog genoeg om te lezen (en mij even bezig te houden in wow)
edit:
@Rone, ook bedankt voor de links
Ik heb er zelf nog niet veel mee gespeeld maar er zijn vast anderen die kunnen vertellen of dit de moeite waard is.
Er was nog een hotfix mbt die rare undead spin die je in je garrison kon krijgen, dat er een issue was dat je die maar 1 keer kon looten. Begrijp ik 'm verkeerd of betekent dat nu ook dat je die meerdere keren per dag kunt looten?
Dat werkte namelijk vanochtend nog niet
Je begrijpt hem verkeerd;detheavn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:30:
[...]
Er was nog een hotfix mbt die rare undead spin die je in je garrison kon krijgen, dat er een issue was dat je die maar 1 keer kon looten. Begrijp ik 'm verkeerd of betekent dat nu ook dat je die meerdere keren per dag kunt looten?
Dat werkte namelijk vanochtend nog niet
Je kan die spin 1x per dag looten. Maar de bug was dat je tot gisteren maar 1 item kon looten. Met als gevolg dat ik gisteren naar de toy zat te staren die vast zat in het corpse omdat autoloot eerst een grijs trash item had gepakt..
Dat is ondertussen gefixt, je loot nu in ieder geval gewoon alles.. nu die toy nog weer zien droppen..
[ Voor 7% gewijzigd door icemotion op 20-10-2015 12:11 ]
Vermoed dat de hotfix geplaatst was voordat jij de spin lootte.detheavn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:14:
Tja, ik kon gisteren gewoon meerdere items uit dat beest halen. Waren dan wel 2 grays en zo'n wit baggie, dus zal wel niet voor iedereen het geval zijn geweest. Verklaart al wat meer
Dag 3: geen mount.
Ik hoop dat veel mensen die mount in de wacht weten te slepen. Ik had 'm destijds op 3 characters voordat alles accountwide werd. Kameraad van mij speelt sinds begin WotLK en heeft dat ding nog nooit zien droppen. Daarintegen heb ik die love rocket nog nooit mogen ontvangen
1
2
3
4
| #showtooltip /equipset Sub /castsequence reset=30 Draenic Agility Potion,Shadow Reflection,Shadowstep; /castsequence reset=10 Sprint,Vanish,Rupture; |
Button press 1: (werkt goed)
Potion & Sprint
Button press 2: (werkt goed)
Shadow reflection & vanish
Button press 3: (werkt niet goed)
Shadowstep
Button press 4: (zou niet nodig moeten zijn)
Rupture.
Waarom pakt hij bij stap 3 niet beide acties? Shadowstep zit niet op de GCD?
Ondertussen in het avontuur Headless horseman; nog geen mount. Maar ik blijf stug volhouden.
Ook nog geen sack of spectral spiders. Die sloop ik onderhand op 5 karakters iedere dag. Vooral mn DPS classes; gewoon spin stukslaan terwijl ik queue voor de dungeon
HH mount avontuur gaat bij mij helaas ook nog even door. Net als de missie om de Warning Sign toy te krijgen.... pffff hellish!icemotion schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:10:
Ik heb echt geen flauw benul van macro's maken..
Ondertussen in het avontuur Headless horseman; nog geen mount. Maar ik blijf stug volhouden.
Ook nog geen sack of spectral spiders. Die sloop ik onderhand op 5 karakters iedere dag. Vooral mn DPS classes; gewoon spin stukslaan terwijl ik queue voor de dungeon
Overigens kan m'n hunter ook bijna meedoen aan de HH kills... nog 2 levels te gaan en dan mag ze ook pogingen gaan wagen.
UPDATE: yay!!!! Na 29 tries dit jaar heb ik eindelijk de HH mount mogen looten! Sterker nog, na de tweede HH kill met m'n hunter waarvan ik besloten had hem te levelen naar 100...

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 22-10-2015 06:40 ]
Grtz!!RustStorm schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:39:
[...]
UPDATE: yay!!!! Na 29 tries dit jaar heb ik eindelijk de HH mount mogen looten! Sterker nog, na de tweede HH kill met m'n hunter waarvan ik besloten had hem te levelen naar 100...
Ik heb m nog altijd niet.. vanochtend weer 5 runs gedaan.. nothing. Vanavond de overige 3... (en dan samen met mn vriendin die iets minder karakters heeft dan mij)
Zijn er methodes om snel een normaal setje te krijgen om zoiets te doen op normal?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je naar Tanaan Jungle gaat, kan je Balefull equipment krijgen. Dat is ilvl 650+. Dus dan kan je sowieso de LFR in voor beide raids... Dus wellicht ook wel normal runnen.hmr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:51:
Heb een warlockje op 100 gekregen en zou nog graag een keer de HFC willen doen en BRF een keer willen clearen. Blackhand nog nooit gezien.. maar aangezien hij freshly dinged is lijkt dat erg ver weg..
Zijn er methodes om snel een normaal setje te krijgen om zoiets te doen op normal?
Heb hem al meerdere keren gelinkt hier maar hij blijft handig:hmr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:51:
Heb een warlockje op 100 gekregen en zou nog graag een keer de HFC willen doen en BRF een keer willen clearen. Blackhand nog nooit gezien.. maar aangezien hij freshly dinged is lijkt dat erg ver weg..
Thanks Ruststorm en Bartske! Ik ga eens even kijken! Wil graag de normals nog ff een keer clearenBartske schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:55:
[...]
Heb hem al meerdere keren gelinkt hier maar hij blijft handig:
[video]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En in de volgende patch (6.2.3 ofzo) die nu op de PTR is wordt het gearen nog makkelijker, dan kun je met valor points upgrades kopen die je gear tot 10 ilvls upgraden.hmr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:56:
[...]
Thanks Ruststorm en Bartske! Ik ga eens even kijken! Wil graag de normals nog ff een keer clearen
Verwijderd
Gear is echt makkelijk nu en gold ook. Ik ben nu een tweede monk aan et levelen. Mijn main is mistweaver/windwalker en deze wordt brewmaster/windwalker.
Als hij 100 is dan heeft hij 3x 715 item en de rest 695, ik begin alleen niet meer aan de legendary ring quest, 3x is wel genoeg.
Levellen zelf in dungeons is erg snel: full heirlooms, monk buf (50% extra xp) en een 300% xp elixir en je levelt als een raket. Op 90 ga ik in draenor alle bonus objectives doen op 1 mob doden na. Daarna potion innemen en ze allemaal snel afmaken. Ik heb vliegen, dus dat moet lukken ;-)
Levellen en gearen is nog nooit zo snel geweest, als je een boost koopt kan je binnen een week in HFC staan.
Zonder dat, gaat het al rete snel...Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:08:
Levellen zelf in dungeons is erg snel: full heirlooms, monk buf (50% extra xp) en een 300% xp elixir en je levelt als een raket. Op 90 ga ik in draenor alle bonus objectives doen op 1 mob doden na. Daarna potion innemen en ze allemaal snel afmaken. Ik heb vliegen, dus dat moet lukken ;-)
Archeology/treasure hunting in Arakk is ook aan te raden om XP te vergaren. Zeker als je die gift to mother god of zoiets vind... die verlengen je rested bonus met 25%.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:08:
Levellen en gearen is nog nooit zo snel geweest, als je een boost koopt kan je binnen een week in HFC staan.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
FixedKapoen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:57:
[...]
Archeology/treasure hunting in Arakk is ook aan te raden om XP te vergaren. Zeker als je die ravenmother offering vindt... die verlengen je rested bonus met 5%.

Maar er zijn er vijf van, dus uiteindelijk heb je inderdaad 25% extra rested exp
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 22-10-2015 13:05 ]
RustStorm schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:04:
[...]
Fixed
Maar er zijn er vijf van, dus uiteindelijk heb je inderdaad 25% extra rested exp
bedankt!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik weiger, ik ben momenteel een Shaman aan het levelen, aantal heillooms tot level 60, aantal tot 90.. en 1-2 tot honderd (wapen van Garrosh / Touch of the void..)
Gewoon relaxt.. geen gehaast, wil prima.
Het "erge" van mijn persoonlijkheid is... OCD... Naast het feit ik eigenlijk altijd alle collecties compleet probeer te krijgen (pets... toys... heirlooms), wil ik ze ook op de "juiste" manier verzameld hebben -- lees: geupgrade en wel... (en natuurlijk alle pets level 25 en rare versie...)icemotion schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:19:
Omdat het een heel goede goldsink is?
Ik weiger, ik ben momenteel een Shaman aan het levelen, aantal heillooms tot level 60, aantal tot 90.. en 1-2 tot honderd (wapen van Garrosh / Touch of the void..)
Gewoon relaxt.. geen gehaast, wil prima.
Meh... Tis dat ik het me kan permitteren, maar potverdorie daar gaat een bak goud in zitten zeg, absurt.
Lastig lijkt me dat. Ik ben wel een enorme verzamelaar; toys, pets, mounts; zoveel mogelijk wil ik er. Maar mijn pets zijn lang niet allemaal level 25 of rare.. en daar heb ik ook het geduld niet voor om dat te doen.. ik moet me er zelfs nog steeds toe zetten om de rares in Highmaul of die van de Tanaan elites te gaan verzamelen (zelfs de nieuwe wilde pets in Tanaan nog niet gevangen..)RustStorm schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:38:
[...]
Het "erge" van mijn persoonlijkheid is... OCD... Naast het feit ik eigenlijk altijd alle collecties compleet probeer te krijgen (pets... toys... heirlooms), wil ik ze ook op de "juiste" manier verzameld hebben -- lees: geupgrade en wel... (en natuurlijk alle pets level 25 en rare versie...)
Meh... Tis dat ik het me kan permitteren, maar potverdorie daar gaat een bak goud in zitten zeg, absurt.
- 11 armor pieces van 90 naar 100 upgraden
- 4 armor pieces van 60 naar 100 upgraden
- 4 weapon pieces van 90 naar 100 upgraden
- 4 weapon pieces van 60 naar 100 upgraden
Dan zijn alle 81 heirlooms level 100... komt goed!
Ik heb de meeste van mijn heirloom upgrades gekocht via Honor points uit de periode dat ik eventjes fanatiek aan het PvP-en was.. ik zat iedere keer aan honor cap en had geen honor meer nodig voor gear; dus dat heb ik allemaal in loom upgrades gedrukt;
Ik wil zelf nog wel een keer de heirloom lijst compleet maken; er is een nieuwe plate intellect set die ik nog niet heb geloof ik en ik mis nog een paar losse dingen zoals het fist-weapon en de fishing-ring. Dat dan weer wel
HahaRustStorm schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:53:
Moet nog
- 11 armor pieces van 90 naar 100 upgraden
- 4 armor pieces van 60 naar 100 upgraden
- 4 weapon pieces van 90 naar 100 upgraden
- 4 weapon pieces van 60 naar 100 upgraden
Dan zijn alle 81 heirlooms level 100... komt goed!(en ja, ik weet dat er andere methoden zijn dan gold spenderen om die heirlooms te upgraden... maar dat kost me allemaal te veel tijd en moeite... /shy)
Ik heb juist alleen een cloth 10% setje (shoulder/chest/legs/head) die tot 100 gaat en die gebruik ik voor al mn chars.
Gear boeit <100 toch geen ene mallemoer.
Moet zeggen dat een frost DK wel ernstig sterk lijkt te zijn zeg... potverdorie nou... leuk! vanavond maar eens de 85 passeren denk ik.
Heb gisteren m'n DK geleveld naar 85. Maar man man man, dat ging snel zeg. Binnen een uurtje van 80 naar 85, met een Elixir of ancient knowledge. Echt niet normaal... Doet me zeer zeer zeer zeer in overweging nemen een Elixir of rapid mind te gaan gebruiken in Draenor.
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 23-10-2015 08:23 ]
Ook weer een weekje Onyxia's lair gedaan, ook niks.. schiet nog niet heel erg op dus.. maar we blijven gewoon volhouden. Nog 9 dagen te gaan (misschien 10 als t op maandag eindigt om 10 uur...) met 8 karakters.. dus dat zijn nog 72 kansen op dat paard...
Behalve de huidige Glory of the Hero heb ik ze allemaal gedaan (Draenor Hero dus).RustStorm schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:31:
Hebben jullie de achievements "Glory of the ... Hero" al gedaan? If not, misschien leuk om dat een keer te doen met z'n allen?
Qua raids moet ik Firelands nog, Pandaria en Throne of thunder.. en WoD.
En is op zich best een idee; maar ik zit niet in de buurt van het Tweakers guild of wat ook ;p
Meeste is nu wel solo te doen hoorRustStorm schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:31:
Hebben jullie de achievements "Glory of the ... Hero" al gedaan? If not, misschien leuk om dat een keer te doen met z'n allen?
Die firelands pentinent niet (6 man nodig)
en die dance op emperor heb je er ook 10 voor nodig helaas.
Die Firelands achievement... i snap gewoon niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen, ook niet mer 6 man... gaat er toch om dat je die twee bollen "disabled" zonder dat je door die fire nova (zo noem ik het maar even) geraakt wordt? Die nova frequentie ligt te hoog om überhaupt in de buurt te komen van die bollen....JBplap schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
Meeste is nu wel solo te doen hoor
Die firelands pentinent niet (6 man nodig)
en die dance op emperor heb je er ook 10 voor nodig helaas.
Misschien moet ik me er maar eens in verdiepen, want het zal vast wel te doen zijn op wat voor manier dan ook
Verwijderd
De bedoeling is om te knielen wanneer die nova zijn ding doet. Dat is iedere keer na een aantal seconden. Target 1 ervan en dan zie je hun cast bar. Maak macro met /kneel en dus loop je en 2 seconden voor de castbar full is druk je macro, dan als nova weg is loop je opnieuw.RustStorm schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:39:
[...]
Die Firelands achievement... i snap gewoon niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen, ook niet mer 6 man... gaat er toch om dat je die twee bollen "disabled" zonder dat je door die fire nova (zo noem ik het maar even) geraakt wordt? Die nova frequentie ligt te hoog om überhaupt in de buurt te komen van die bollen....
Misschien moet ik me er maar eens in verdiepen, want het zal vast wel te doen zijn op wat voor manier dan ook
Tip: neem uw tijd, niet rushen.
Nee 6, 3 per kant heb je er nodig.RustStorm schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:59:
Ahhh kijk, dat maakt het een stuk duidelijker... Dat betekent dat je gewoon twee man nodig hebt toch?
En als iemand dus te laat bukt kun je weer opnieuw beginnen.
Pfff... dat gaat leuk worden i suppose...JBplap schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
Nee 6, 3 per kant heb je er nodig.
En als iemand dus te laat bukt kun je weer opnieuw beginnen.

Is wel te doen, er zijn vaak genoeg groepen voor via de ingame finder.RustStorm schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:48:
[...]
Pfff... dat gaat leuk worden i suppose...
Hij is ook redelijk simpel.
Ik moet zelf die van Emperor nog, waarbij alle 10 mensen die 5 strikes moeten ontwijken en dan de special ability op de boss doen, dat is pas een crime
Gisteren level 96 geworden met m'n DK. Maar vanwege gebrek aan motivatie om door te gaan, gisteren met levelen gestopt. Vanochtend daarentegen het proces weer even opgepakt en ze is nu level 100. Helaas niet veel baleful spullen, twee maar om precies te zijn. Maar dat mag de pret niet drukken.
Vandaag maar eens aantal raids doen met m'n main voor de mounts. Firelands en DS staan op het programma.
[ Voor 67% gewijzigd door RustStorm op 26-10-2015 08:44 ]
Ook nog bezig geweest met eigen altjes maar aangezien ik er al zoveel heb rondlopen op max level ook niet al teveel tijd aan besteden.
Ik ben heel erg benieuwd wat Blizzard volgende week allemaal te melden heeft over Legion en vooral wanneer we los kunnen met spelen hiervan.
Afgelopen weekend ook weer flink wat Timewalking dungeons doen; Heb nu 2 karakters met om en nabij de 2000 van die badges en 1 met zo'n 1500, dus dat schiet al redelijk op richting mounts / toys.
Dit topic is gesloten.