Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Afgelopen weekend vooral druk geweest met timewalking dungeons. Nu 2 karakters die ongeveer 1500 van die badges hebben. Nog 3500 te gaan voor die mounts.

En ondertussen gewoon iedere dag eventjes het Argent tournament doen; heb op het moment 340 seals, als ik er 500 heb koop ik de laatste 5 mounts die ik ervan nodig heb.

Dus collect all the mounts! Want ik wil ook die 250 halen. En daarna de 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben op dit moment ook op jacht naar de 250 mounts achievement. Ben gretig gebruik aan het maken van cross realm invites voor de direhorns in Pandaria.... Heb er nu 2 van de 3, dus hopelijk vandaar de Amber versie er nog bij... Daarna nog 1 mount te gaan voor de 250.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
@icemotion en @ruststorm; ook het mount farmen staat bij mij nog op de lijst. Volgen jullie een guide o.i.d. waarmee je eerst het "laag hangend" fruit makkelijk bij elkaar kan gaan halen of hoe gaan jullie te werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:00:
@icemotion en @ruststorm; ook het mount farmen staat bij mij nog op de lijst. Volgen jullie een guide o.i.d. waarmee je eerst het "laag hangend" fruit makkelijk bij elkaar kan gaan halen of hoe gaan jullie te werk?
Eerlijk gezegd heb ik niet echt een plan-de-campagne. De ene keer stap ik raids in om daar m'n geluk te beproeven. De andere keer heb ik "zin" om mobs te campen welke mounts droppen. En weer een andere methode is wanneer er een knop om gaat en ik zin heb om gold te spenderen -- reputation etc mounts kopen dus. Dus al met al: gewoon doen waar je zin in hebt als het gaat om mounts. Anders is het een hell of a job namelijk (imo).

En weet je door het bomen het bos niet meer te vinden, dan zijn er altijd wel guides zoals deze of deze die je op weg kunnen helpen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 06-10-2015 12:40 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb - door gebrek aan andere boeiende MMO's of games in het algemeen - ook weer zin in WoW, maar ben nog aan het twijfelen of ik er het geld voor over heb.

Heb nu dik een half jaar niet meer gespeeld, en voorheen deed ik in WoD niets anders dan mounts farmen, transmo runs doen en een beetje m'n Garrison bijhouden op 1 char.

Volgens mij is er ondertussen niet veel veranderd. Je kan nu vliegen? Tanaan Jungle is open? Dat is een soort Timeless Isle right?

Ik zoek echt incentives om weer te gaan spelen. 250 mounts halen is wel een goeie (moet nog 15 mounts volgens mij, en kan er echt nog veel halen :o). Wellicht dat ik mij ook eens op Pet Battles kan storten. Vond Pokemon altijd wel heel tof, en heb nooit echt veel aan Pet Battles gedaan.

En ik wil ook nog steeds de Karazhan mount :'( Mijn nemesis, de mount die ik jarenlang heb gefarmed, wekelijks, op 10+ chars.

Voelt stiekem toch een beetje alsof je als ex-heroïne addict weer naar een spuit grijpt dit ;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

En weet je door het bomen het bos niet meer te vinden, dan zijn er altijd wel guides zoals deze of deze die je op weg kunnen helpen. :)
Thanks, was al een beetje in de guides gedoken, altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:52:

Wellicht dat ik mij ook eens op Pet Battles kan storten. Vond Pokemon altijd wel heel tof, en heb nooit echt veel aan Pet Battles gedaan.
Geloof me... als je daar eenmaal aan begint, dan is er geen weg meer terug. :P Het begin (eerste pet naar level 25) is het meest "lastige". Maar eenmaal 2 pets level 25, kunnen de andere door middel van powerleveling snel volgen... Het verzamelen kost echter ook al genoeg tijd. ;)

Hier kan je zo goed als alles vinden voor de pet battles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
marijnvtg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:00:
Hoe ik het doe is gewoon een aantal targets bepalen qua mounts welke ik wil hebben. Voor mij zijn dat op dit moment die van Onyxia en Raven Lord.

Daarnaast ben ik bezig met the Argent tournament omwille van pure mount-telling om gewoon dichterbij de 250 te komen.

Wat dit inhoud is dat ik wekelijks met al mijn karakters Onyxia's lair doe. Behalve mijn main en mijn mage staan de hearthstones van mijn alts gewoon op Mudsprocket, lekker dichtbij.

Daarnaast doe ik dagelijks met mijn main Sethekk Halls voor de Raven lord.

Met mijn main doe ik iedere week ook Firelands, ICC en Dragon soul voor de mount drops, maar die staan iets lager op de lijst. Maar zodra ik Onyxia's drake bijvoorbeeld heb ga ik met mijn alts ook Dragon soul doen voor in ieder geval de Blazing drake (er droppen 3 mounts in dragon soul). Want Onyxia's en de Blazing zijn de laatste draken die ik nog moet voor Awake the drakes (een achievement waar je ook weer een mount voor krijgt)

En als het even kan en mn vrienden ook weer wat meer tijd hebben dan wil ik gaan werken aan Glory of the Pandaria raider / Thundering raider.. en eens kijken naar Challenge mode dungeons (silver -> yeti mount).. en Glory of the Firelands raider moet ik ook nog steeds n keer afmaken.

Ik focus me op dit moment vooral op rare drops. Campen ben ik slecht in (ondanks dat ik bijvoorbeeld de Sunhide Gronnling en Darktalon of the Void nog wel wil hebben). En veel van de reputation / grind mounts heb ik al.

Maar als je een beetje goud hebt en reputations kom je ook al een heel eind; het auction house in de gaten houden voor crafting mounts (of ze zelf maken..) helpt natuurlijk ook.

Ik heb eigenlijk alle craftable mounts gewoon zelf gemaakt, vooral engineering heeft er een hoop.

http://warcraftmounts.com vind ik een prima bron voor het verzamelen van mounts ook :)

Edit: een van de dingen die ik binnenkort ook eens wil doen is op mijn horde alt reputation voor Ashran gaan verzamelen. De ashran reputation mounts (beide een Talbuk) zijn niet factie gebonden gek genoeg; en tellen dus beide mee op een karakter voor de achievements.

[ Voor 5% gewijzigd door icemotion op 06-10-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:48:
Edit: een van de dingen die ik binnenkort ook eens wil doen is op mijn horde alt reputation voor Ashran gaan verzamelen. De ashran reputation mounts (beide een Talbuk) zijn niet factie gebonden gek genoeg; en tellen dus beide mee op een karakter voor de achievements.
Oh joh, dat wist ik niet! haha, dan maar eens m'n rogue naar level 100 brengen en aantal van die medallions regelen... heb een grafhekel aan pvp, dus dat ga ik ZEKER niet voor m'n plezier doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Oh joh, dat wist ik niet! haha, dan maar eens m'n rogue naar level 100 brengen en aantal van die medallions regelen... heb een grafhekel aan pvp, dus dat ga ik ZEKER niet voor m'n plezier doen. :P
Ik ben ook niet zo van het PvP-en, maar op zich is reputation op Ashran verzamelen best akelig snel te doen.. dus ik ga er wel gewoon voor... en anders koop ik idd een aantal van die medaillons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen maar eens op jacht naar de Amber versie van de Direhorn. In loop van de dag wordt het te druk met farmers die die mounts willen. Zal dus vroeg op de dag moeten gebeuren. (Hopelijk is maintenance snel voorbij).

Eigenlijk moet ik mezelf ook eens zetten tot de laatste malen lfr runnen voor dr laatste 11 tomes en eventueel archimonde farmen voor z'n twohanded wapen (keer twee). Zal ongelooflijke dpsincrease gaan geven vermoed ik.

Zodra dat gebeurd is zal ik me mogelijk gaan focussen op voornamelijk raidboss mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

De raid guild is bij ons gestopt tot legion :(
Helaas maar tot 5/13M gekomen, maar de attendance boss hitte hard de laatste tijd.

Mn sub verloopt in 7 dagen, misschien nok ik er wel even mee.
Want nieuwe guild vinden is lastig, teveel back in progress wil ik niet, want als die nu nog niet bij Gorefiend zijn dan gaat killen ook moeilijk worden. En guilds die er voorbij zijn en een tank nodig hebben zijn wel zeer beperkt. (of ze verwachten dan ook al dezelfde progress).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze vroege morgen.... toche en deceptie als het gaat om die desbetreffende Amber direhorn mount van Pandaria... Ongelooflijk hoeveel mensen er al vroeg bij zijn voor de mounts. :| Ben blij als ik hem heb, hoef ik dit ook niet meer te doen ;) Mezelf kwellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:17:
Deze vroege morgen.... toche en deceptie als het gaat om die desbetreffende Amber direhorn mount van Pandaria... Ongelooflijk hoeveel mensen er al vroeg bij zijn voor de mounts. :| Ben blij als ik hem heb, hoef ik dit ook niet meer te doen ;) Mezelf kwellen! :D
Huh? Ik had vanochtend gewoon nog maintenance; maar ja die warbringers zijn nog best populair; ik moet ook alleen die amber nog, maar heb er al een tijdje geen moeite voor gedaan.

Net als de world bosses van Pandaria.. Galleon en Nalak lukken prima in mn uppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:10:
[...]

Huh? Ik had vanochtend gewoon nog maintenance; maar ja die warbringers zijn nog best populair; ik moet ook alleen die amber nog, maar heb er al een tijdje geen moeite voor gedaan.

Net als de world bosses van Pandaria.. Galleon en Nalak lukken prima in mn uppie :)
Vanaf een uurtje of 0800 kon ik er in. (waarschijnlijk al eerder, maar was toen douchen :P)

Ohhh nice dat je die worldbosses kan soloën zeg! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nog niet geprobeerd heb, maar aangezien ik een warrior ben met niet de beste equipment die er is verwacht ik dat het me niet zal lukken.

Toch wel aantal van die warbringers kunnen doden vanochtend, helaas weinig ambers en (nog) geen amber mount mogen zien dus.

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 07-10-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Vanaf een uurtje of 0800 kon ik er in. (waarschijnlijk al eerder, maar was toen douchen :P)

Ohhh nice dat je die worldbosses kan soloën zeg! Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nog niet geprobeerd heb, maar aangezien ik een warrior ben en niet de beste equipment die er is verwacht ik dat het me niet zal lukken.
Ah nee, ik zat toen al in de trein..

Ik speel zelf n guardian druid; genoeg self heals en dat soort dingen waarmee ik met op dit moment redelijk crappy gear (ik zit nog onder de 700 avg ilvl) toch in leven blijf bij die 2 bosses. Duurt ff maar ik krijg ze wel neer. Sha of Anger en Oondasta zijn n ander verhaal, Sha is lastig vanwege zijn mind control, en Oondasta still hurts like hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Ik speel zelf n guardian druid; genoeg self heals en dat soort dingen waarmee ik met op dit moment redelijk crappy gear (ik zit nog onder de 700 avg ilvl) toch in leven blijf bij die 2 bosses. Duurt ff maar ik krijg ze wel neer. Sha of Anger en Oondasta zijn n ander verhaal, Sha is lastig vanwege zijn mind control, en Oondasta still hurts like hell
Dat scheelt inderdaad een hoop: self heals... Warrior is fantastisch om te spelen, maar soms mis ik toch wel de mogelijkheid tot het doen van dat soort dingen.

ps. damn wat ben ik blij als ik amber versie in m'n bezit heb zeg... er naar farmen is niet heel leuk... soort van... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 15:33

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik had gister mijn eerste drop van die warbringers :P alle versies ondertussen een keer of 40 gekilled :x dus dat zit echt niet mee,soms wel leuke gesprekken op zo'n spawnplek :P oh en die drake of the north heb ik ook dus die instance hoef ik ook niet meer te doen,yay :P

met die warbringers ben ik meestal gewoon series aan het kijken tijdens het wachten :+ add-on waarschuwd als de spawn er is,zodat ik gelijk kan reageren

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:33:
ik had gister mijn eerste drop van die warbringers :P alle versies ondertussen een keer of 40 gekilled :x dus dat zit echt niet mee,soms wel leuke gesprekken op zo'n spawnplek :P oh en die drake of the north heb ik ook dus die instance hoef ik ook niet meer te doen,yay :P

met die warbringers ben ik meestal gewoon series aan het kijken tijdens het wachten :+ add-on waarschuwd als de spawn er is,zodat ik gelijk kan reageren
Die Drake of the North is toch van Vortex Pinnacle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

RustStorm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Die Drake of the North is toch van Vortex Pinnacle?
yup :) heb ik iets van 90 keer moeten doen voor de drop,viel op hc trouwens voor me al deed ik beide achter elkaar iedere dag,nu moet ik alleen nog de drake uit dragonsoul voor de archie die ook weer een drake geeft :P run 50 nu ofzo

stonecore mount kreeg ik toen het nog actueel was :)

[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 07-10-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:37:
[...]

yup :) heb ik iets van 90 keer moeten doen voor de drop,viel op hc trouwens voor me al deed ik beide achter elkaar iedere dag
Nice :) Dat is een van de dungeon mounts die ik nog moet gaan farmen. Zelfde geldt voor de Stonecore mount. Moet me er even toe zetten een keer. :) Maar dat komt wel, zoals ik enkele posts geleden heb verteld: moet er voor n de mood zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

RustStorm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:40:
[...]

Nice :) Dat is een van de dungeon mounts die ik nog moet gaan farmen. Zelfde geldt voor de Stonecore mount. Moet me er even toe zetten een keer. :) Maar dat komt wel, zoals ik enkele posts geleden heb verteld: moet er voor n de mood zijn... :)
ken het gevoel :P
de huidige tijd om vortex te doen lag rond de 2 a 3 minuten dus vaak deed ik die toch wel even snel tussendoor, DS duurt toch net iets langer om te doen bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, toch wel leuk te merken dat het "spannend" is wanneer je een warbringer op z'n Amber mount ziet zitten met alle gevolgen van dien voor hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Stonecore moet ik ook weer eens gaan farmen. Maar dat doe ik dan wel op normal; en dan gewoon flink vaak achter elkaar.

Erin; kill eerste 2 bosses; portal naar ingang; eruit, reset; repeat.

En stiekem zou ik ook weer eens warbringers moeten doen voor die amber; kijken hoe snel t nu gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 12:29
icemotion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:55:
Stonecore moet ik ook weer eens gaan farmen. Maar dat doe ik dan wel op normal; en dan gewoon flink vaak achter elkaar.

En stiekem zou ik ook weer eens warbringers moeten doen voor die amber; kijken hoe snel t nu gaat
Die drake uit stonecore is wel erg mooi inderdaad, mocht ik nog een paar uurtjes over hebben ga ik die ook farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
Vinden jullie dit nu niet gewoon saai / vervelend / werk / irritant? Is het al die tijd nu echt waard?

Zelf zie ik het niet zitten om dat soort dingen te doen, maar ieder z'n ding uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ja soms wel,soms niet :P maar als je mounts verzameld ontkom je er niet aan :+ doe ook als ik zin heb ulduar 25H voor mimirion,geen geluk tot dusver :( al is het wel fijn dat je redelijk veel kan skippen) en zoals ik al zei,ik kijk ondertussen meestal gewoon series :)

[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 07-10-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
IntToStr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:59:
Vinden jullie dit nu niet gewoon saai / vervelend / werk / irritant? Is het al die tijd nu echt waard?

Zelf zie ik het niet zitten om dat soort dingen te doen, maar ieder z'n ding uiteraard :)
Soms is het wel lekker om gewoon even hersenloos wat te farmen, even verstand op 0 en gaan. Of je maakt er een sport van het zo snel mogelijk te doen.

Ik ga er ook echt geen tijd voor vrijmaken, maar als ik even niks te doen heb, of wacht voordat een raid begint dan doe ik dat soort dingen (zelfde als treasures verzamelen in wod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
IntToStr schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:59:

Tja je hebt allerlei soorten 'spel' in WoW.

Naast 2 avonden raiden in de week wil ik zelf gewoon andere dingen doen.. beetje casual en mounts verzamelen is een van die dingen. Zeker omdat een paar vrienden van me daar ook heel fanatiek mee zijn.

Ik vind oude raids doorrennen niet erg, zelfs leuk.. en dat moment dat je dan een rare drop krijgt uit een boss is gewoon een goed gevoel.

Dus ja; worth it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invincible...... ooit... ooit... ooit...

Bedenk me net dat ik toch nog wat meer dingen wil doen ingame... Selfie camera en achievements fixen. Misschien ook maar muziek voor de muziekspeler in m'n Garrison. En misschien toch ook maar eens verder met archeologie....

[ Voor 74% gewijzigd door RustStorm op 07-10-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ugh archeologie,dat is iets waar ik me nou niet naar kan zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:59:
ugh archeologie,dat is iets waar ik me nou niet naar kan zetten :P
Ik ook niet... maar het kan me nog heel veel toys geven... en een mount. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

oh ja die mount,daar kom ik volgens mij nu in de buurt,al moet ik ook nog steeds teveel van die botten verzamelen op dino eiland voor die raptor mount,heb er nu 800 ofzo,maar al tijd niet geweest zal nu op 100 vast ook weer sneller gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:02:
oh ja die mount,daar kom ik volgens mij nu in de buurt,al moet ik ook nog steeds teveel van die botten verzamelen op dino eiland voor die raptor mount,heb er nu 800 ofzo,maar al tijd niet geweest zal nu op 100 vast ook weer sneller gaan :P
Ohhh damn, die witte raptor was ik nog vergeten... man man man man man, too much to do! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:00:
[...]
Ik ook niet... maar het kan me nog heel veel toys geven... en een mount. :|
Ik moet nog 1 toy en 1 pet uit archeology.. en nog een hoop pristine dingen.. maar dat komt ook ooit wel een keer.

Ik heb een tijdlang archeology gefarmed voor het recept voor de Sandstone drake.. het is niet de leukste manier, maar wel de meest efficiënte; in Pandaria voor 2 crates een Mantid artifact hunter kit te kopen.

24 uur lang al je pandaria digsites voor Mantid; lekker dicht bij elkaar, kleine sites. Gaat akelig rap. En dan vervolgens gewoon inleveren bij Brann voor fragments of your choosing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Ik moet nog 1 toy en 1 pet uit archeology.. en nog een hoop pristine dingen.. maar dat komt ook ooit wel een keer.

Ik heb een tijdlang archeology gefarmed voor het recept voor de Sandstone drake.. het is niet de leukste manier, maar wel de meest efficiënte; in Pandaria voor 2 crates een Mantid artifact hunter kit te kopen.

24 uur lang al je pandaria digsites voor Mantid; lekker dicht bij elkaar, kleine sites. Gaat akelig rap. En dan vervolgens gewoon inleveren bij Brann voor fragments of your choosing :)
Dat is wel verdomde sluw/slim zeg... dat zal het draaglijker maken!

Vandaag tot dusverre geen geluk met de Warbringer op de Amber mount. Wel weer een mount van de andere kleuren mogen looten, maar heb ik natuurlijk niets aan... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 07-10-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 15:58
Las Vegas schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:52:
Ik zoek echt incentives om weer te gaan spelen. 250 mounts halen is wel een goeie (moet nog 15 mounts volgens mij, en kan er echt nog veel halen :o). Wellicht dat ik mij ook eens op Pet Battles kan storten. Vond Pokemon altijd wel heel tof, en heb nooit echt veel aan Pet Battles gedaan.

En ik wil ook nog steeds de Karazhan mount :'( Mijn nemesis, de mount die ik jarenlang heb gefarmed, wekelijks, op 10+ chars.
Je kan beide zaken al combineren, in Karazhan droppen er namelijk ook pets :) De website die RustStorm gelinked heeft is een goede, daar kan je je inlezen in de verschillende soorten pets/families/abilities. Zo dat je weet welke pets goed zijn en welke je kan laten lopen. Een add-on zoals PetJournal kan ik ook aanraden, dat maakt het onderscheiden van goede en slechtere pets gemakkelijker omdat je veel meer informatie krijgt dan met de normale pet ui.

Naar mijn bescheiden mening is de Terrible Turnip een pet die je absoluut moet hebben indien
je je collectie nog moet opbouwen. Het is de enige pet waarmee je niet per ongeluk de tegenstander kan afmaken (en zo dus niet meer kan vangen).

Deze moet je tegenwoordig wel van de AH plukken, of je moet geluk hebben met je Pandaria moestuintje. Verder zou ik ook nog een Chrominius en Anubisath Idol aanschaffen.

Eenmaal je rond level 22 zit met je eerste pet zou ik aanraden om een Emerald Proto-Whelp te vangen, een goede allround pet die in mijn teams overuren draait omdat die heel goed damage kan opvangen.

En als je collectie goed gevuld geraakt moet je zeker eens naar het Celestial Tournament kijken, daar ga je ook een hele kluif aan hebben om dat te winnen ;)
RustStorm schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Geloof me... als je daar eenmaal aan begint, dan is er geen weg meer terug. :P Het begin (eerste pet naar level 25) is het meest "lastige". Maar eenmaal 2 pets level 25, kunnen de andere door middel van powerleveling snel volgen... Het verzamelen kost echter ook al genoeg tijd. ;)

Hier kan je zo goed als alles vinden voor de pet battles...
Ik moest meteen denken aan de gratis level 25 battle stone die je krijgt in je garrison, maar dan bedacht ik me dat je daarvoor eerst die 3 speciale pets moet afmaken :) Nuja, de proto drake whelp kan die alle 3 solo aan.

Zelf ben ik bezig met zoveel mogelijk pets naar 25 te brengen, om eindelijk eens te kunnen beginnen aan het tournament. Van de 920+ pets die ik heb zijn er maar een goede 60 maxed out, maar niet allemaal blauw of met de goede abilities.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 08-10-2015 06:06 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is overigens van belang om te melden: je MOET zelf eerst een level 25 gemaakt hebben door middel van levelen, voordat je level 25 pets kan kopen en leren... (kopen lukt wel, maar leren nog niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 05:45:
[...]

Ik moest meteen denken aan de gratis level 25 battle stone die je krijgt in je garrison, maar dan bedacht ik me dat je daarvoor eerst die 3 speciale pets moet afmaken :) Nuja, de proto drake whelp kan die alle 3 solo aan.
Toevallig ben ik eergisteren begonnen met dat pet battle verhaal en ik heb die level 25 battle stone gekregen voordat ik die quest kreeg waarbij ik drie pets moest battlen in mn garrison.
Zelf ben ik bezig met zoveel mogelijk pets naar 25 te brengen, om eindelijk eens te kunnen beginnen aan het tournament. Van de 920+ pets die ik heb zijn er maar een goede 60 maxed out, maar niet allemaal blauw of met de goede abilities.
En zo te horen kan ik nog wel even zoet zijn met die pet battles dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:05:
[...]

Klopt... Ik heb zo'n beetje alles op het moment; zowel rare als level 25. Kijk hier en hier maar. 8)7

pffffff, Amber is elusive! :(

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 08-10-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Toevallig ben ik eergisteren begonnen met dat pet battle verhaal en ik heb die level 25 battle stone gekregen voordat ik die quest kreeg waarbij ik drie pets moest battlen in mn garrison.

[...]

Ik heb gister ook die stone gekregen in m'n garrison.

Dankje voor de uitgebreide post Kapoen! Ik heb inderdaad weer gesubbed, en ben direct begonnen een nieuwe main te levellen. Had al wel een Paladin op lvl 100 (~650 item lvl), maar nu met Tanaan kan ik makkelijk een andere char naar dat niveau schoppen.

Ik ga me dan zeker wat meer bezig houden met pet battles! Heb nu dus 1 lvl 25 door die stone (Lil' Ragnaros :9 ).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren eindelijk ook mythic Hellfire High Council neer :)

Op naar de laatste "makkelijke" voordat de muur Gorefiend aan de beurt is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 15:58
[...]

Leuk om te weten dat het inderdaad nog gemakkelijker gaat dan ik dacht. Toen ik begon met het garrison gedoe had ik al een aantal pets op 25, dus dacht ik verkeerdelijk dat dat nodig was om die steen te krijgen.

Wat ik wel zeker weet is dat je zo'n steen krijgt per character/garrison waarmee je die pet menagerie opzet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
icemotion schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:55:

Zit er geen begrenzing meer op van max 5 dungeons per uur ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
sabriel schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Zit er geen begrenzing meer op van max 5 dungeons per uur ?
Is verhoogt naar 10 per uur dus je loopt er na een tijdje wel tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Klopt die begrenzing is er wel; maar per character.. dus op zich kan je 10x met 1 poppetje, daarna 10x met een tweede poppetje.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
icemotion schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:10:
Klopt die begrenzing is er wel; maar per character.. dus op zich kan je 10x met 1 poppetje, daarna 10x met een tweede poppetje.. etc..
Daar ben ik niet zo zeker van. Volgens mij is de limiet van 10 instances per uur nog altijd accountgebonden.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Rone schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Daar ben ik niet zo zeker van. Volgens mij is de limiet van 10 instances per uur nog altijd accountgebonden.
Ik zal t binnenkort eens testen met normal Stonecore runs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me "gelukt" om de 250 mounts achievement te halen. Gewoon door even op m'n paladin in te loggen per ongeluk... |:(

Nu nog steeds op jacht naar die AMber mount en daarna maar eens die hippogryph van de Fireland dailies regelen (ben er volgens mij bijna...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Onze raidleader heeft me gisteravond benaderd of ik niet wil switchen van disc naar shadow. Ze willen er graag een vaste shadow priest bij hebben. De afgelopen weken weleens geswitched naar shadow op bepaalde bosses en dan was het wel leuk om eens te doen, maar ik weet niet of ik fulltime shadow wil spelen.

Zijn hier nog ervaren shadow priest die tips and trics hebben? Of goede guides/addons kunnen aanraden? Ikzelf heb wat lopen spelen met de talents op een training dummy en met Clarity of Power haalde ik de beste single target resultaten.

Wie weet als ik me er echt in verdiep dat shadow wel een hele toffe spec is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:00:
Het is me "gelukt" om de 250 mounts achievement te halen. Gewoon door even op m'n paladin in te loggen per ongeluk... |:(

Nu nog steeds op jacht naar die AMber mount en daarna maar eens die hippogryph van de Fireland dailies regelen (ben er volgens mij bijna...)
Klopt; de achievement telt het aantal mounts beschikbaar voor een enkel character. Paladins en warlocks hebben er 2 meer dan standaard vanwege class mounts. En er is een paladin only mount in het Argent tournament. En de Sea horse die je krijgt van een quest is ook character bound..

dus mijn Pala heeft er 3 meer dan mijn main..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EJSchuiteman schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:39:
Onze raidleader heeft me gisteravond benaderd of ik niet wil switchen van disc naar shadow. Ze willen er graag een vaste shadow priest bij hebben. De afgelopen weken weleens geswitched naar shadow op bepaalde bosses en dan was het wel leuk om eens te doen, maar ik weet niet of ik fulltime shadow wil spelen.

Zijn hier nog ervaren shadow priest die tips and trics hebben? Of goede guides/addons kunnen aanraden? Ikzelf heb wat lopen spelen met de talents op een training dummy en met Clarity of Power haalde ik de beste single target resultaten.

Onze shadow priests waren heel blij dat ze op council eindelijk eens een keer een beetje mee konden doen qua dps omdat er wat multidotting is. Op de meeste gevechten is het zwakke class.

Maar als je het leuk vindt en je kunt lekker met je guild mee spelen, laat dat je dan vooral niet tegenhouden. Helaas kan ik je verder niet helpen met tips en tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Klopt; de achievement telt het aantal mounts beschikbaar voor een enkel character. Paladins en warlocks hebben er 2 meer dan standaard vanwege class mounts. En er is een paladin only mount in het Argent tournament. En de Sea horse die je krijgt van een quest is ook character bound..

dus mijn Pala heeft er 3 meer dan mijn main..
Yeah... dat wist ik wel, maar is me helemaal ontgaan. :) Och, wel geinig verrassing. Alleen die mount.... wat is die spuuglelijk zeg! 8)7

Yay! De Amber mount is mine! :D -- inclusief in totaal tussen 70-80 van die pandaria rep tokens... :|

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 09-10-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
EJSchuiteman schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:39:

Raid zelf niet meer maar vermoed dat men kennis nog accuraat is. In raids is AS de meest gespeelde spec/laatste talent. Tenzij de fight echt een singletarget fight is waar je veel kan stil staan dan moet je CoP gaan maar dit is meestal niet het geval.

Bij CoP moet je vooral mastery en haste gear hebben en bij AS vooral crit. Voor heroics zou ik zoiezo altijd AS blijven gaan bij mythic moet je echt de gear ervoor hebben om CoP goed te kunnen doen.

Bij AS vooral overal je dot's ophouden dan komen je shadow orbs vanzelf. Mind blast off cd gebruiken tenzij je vol zit met shadow orbs maar in principe zou dit niet mogen aangezien je bij 3 shadow orbs altijd Devouring plague op main target zet. Daarnaast searing insanity gebruiken wanneer het kan of shadow word death wanneer een target lager is dan 20%. Als ultime filler heb je mind flay maar die gebruik je maar weinig.
Verder zou ik ook zeker cascade gebruiken wanneer er veel targets zijn, is echt krachtig anders ga je voor halo.

Neem ook zeker een kijkje op howtopriest.com daar staat echt alles over shadow priests en zeker ook bis lijsten voor iedere spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Grompie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Raid zelf niet meer maar vermoed dat men kennis nog accuraat is. In raids is AS de meest gespeelde spec/laatste talent. Tenzij de fight echt een singletarget fight is waar je veel kan stil staan dan moet je CoP gaan maar dit is meestal niet het geval.

Bij CoP moet je vooral mastery en haste gear hebben en bij AS vooral crit. Voor heroics zou ik zoiezo altijd AS blijven gaan bij mythic moet je echt de gear ervoor hebben om CoP goed te kunnen doen.

Bij AS vooral overal je dot's ophouden dan komen je shadow orbs vanzelf. Mind blast off cd gebruiken tenzij je vol zit met shadow orbs maar in principe zou dit niet mogen aangezien je bij 3 shadow orbs altijd Devouring plague op main target zet. Daarnaast searing insanity gebruiken wanneer het kan of shadow word death wanneer een target lager is dan 20%. Als ultime filler heb je mind flay maar die gebruik je maar weinig.
Verder zou ik ook zeker cascade gebruiken wanneer er veel targets zijn, is echt krachtig anders ga je voor halo.

Neem ook zeker een kijkje op howtopriest.com daar staat echt alles over shadow priests en zeker ook bis lijsten voor iedere spec.
Oke dank voor de uitleg. Ik zal eens op die site kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top, Flameward Hippogryph ook aan collectie toe kunnen voegen. Nu nog één achievement aldaar voor de Flamewarden titel. Geen geluk met mounts in Fireland raid helaas. Wat niet is kan nog komen! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heeft iemand al ergens een Legion Collector's Edition te koop zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDeeGee schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:10:
Heeft iemand al ergens een Legion Collector's Edition te koop zien staan?
Volgens mij is die nog niet officieel aangekondigd i.c.m. de release date, maar kan het mis hebben.

Ben dit weekend begonnen aan iets waar ik in het dagelijks leven een aversie tegen heb: selfies maken... Wil eigenlijk die titel wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Duurt altijd even voordat collector's editions beschikbaar zijn voor pre-order. Al wil ik m wel gaan bestellen waarschijnlijk. CE's van Blizzard zijn altijd errug nice met die artbooks etc.

En jeej! Field photographer! Gezien ik vrij veel fotografeer als hobby moest ik idd die titel hebben en gebruik ik m constant op mn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, yeah, het is wel een heel toffe titel om eerlijk te zijn. Het is even wat werk, vooral eastern kingdoms, maar uiteindelijk heb je ook wat... :)

Ga denk ik komende periode gewoon maar eens achievements hunten. Als je er eenmaal mee.bezig bent is het leuk, alleen het is een hoop werk waar je je toch toe moet zetten.

Heb geprobeerd verschillende classes te levelen, maar dat is echt een aanslag op m'n plezier in het spel. Haha, voorheen vond ik het echt geen enkel probleem, maar tegenwoordig... Pfoeh... Maar heb er op dit moment ook wel genoeg (voor HH Mount Hunt..) ... Warrior, paladin, priest, Rogue, shaman, monk... Het is me nog nooit gelukt een druif max level te krijgen! Terwijl dat volgens mij wel een viable class is?!

To be coninued ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Druids zijn tof, het was de eerste class die me echt beviel toen ik begon en nog steeds mn main. Tegenwoordig heb ik zelfs 2 druids... en heb ik op dit moment n low level shaman om af en toe eens wat dungeons mee door te rennen met mn vriendin die daarvoor nu n warlock heeft.. geen gehaast.. gewoon rustig aan n beetje levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal je vertellen: heb nog steeds m'n level 90 boost op me wachten. Wellicht ga ik deze voor een druid gebruiken... Wellicht... Misschien... Eventueel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:05
RustStorm schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:25:
Ik zal je vertellen: heb nog steeds m'n level 90 boost op me wachten. Wellicht ga ik deze voor een druid gebruiken... Wellicht... Misschien... Eventueel...
Heb ik ook nog steeds, hou alleen niet zo van levelen, mn derde char is ook pas 94 ofzo.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
icemotion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:35:
Duurt altijd even voordat collector's editions beschikbaar zijn voor pre-order. Al wil ik m wel gaan bestellen waarschijnlijk. CE's van Blizzard zijn altijd errug nice met die artbooks etc.

En jeej! Field photographer! Gezien ik vrij veel fotografeer als hobby moest ik idd die titel hebben en gebruik ik m constant op mn main.
Ik heb tot nu toe alle CE's van WoW behalve de originele. Is nog wel aan te komen, alleen is 500 euro en beetje te gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
TheDeeGee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:49:
[...]

Ik heb tot nu toe alle CE's van WoW behalve de originele. Is nog wel aan te komen, alleen is 500 euro en beetje te gek :D
http://www.ebay.com/itm/W...10347?hash=item33a8896b8b

Een gesealde is slechts 3000 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik mis die van the burning crusade... En dat vind ik echt kut, want wilde zoooo graag netherwhelpling en die murloc als petjes... Pffff maar kost te veel geld en die murloc krijg je niet meer volgens mij.

Terugkomend op het levelen: heb zojuist m'n level 80 hunter maar eens aangekleed met heirlooms. Kijken of ik daar weer wat mee kan knoeien. Hunter vond ik altijd wel leuk, maar heb er nooit echt iets mee gedaan. Eens zien of ik het naar level 100 kan brengen.

Zie zojuist dat ik ook nog een gesealde Cataclysm CE heb liggen, die ik sowieso niet meer zal gebruiken. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door RustStorm op 12-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanilla CE had de Panda geloof ik. Mijn favoriet, alhoewel de Murloc ook geweldig blijft (zijn dansje hehe)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF? Ik heb de code van mijn WotLK CE nooit gebruikt, wel de doos geopend. Hij kwam te laat binnen waardoor ik bij de winkel om de hoek even snel een gewone editie had gekocht.

Nu ben ik toch wel aan het twijfelen of ik deze niet moet verkopen in plaats van gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:11:
Vanilla CE had de Panda geloof ik.
Panda Cub, Mini Diablo en Zergling :)

Maar eerder genoemde pets + Mini Tyreal... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Pfff. Ben altijd aan het lezen, ik post te weinig :p
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:16:
WTF? Ik heb de code van mijn WotLK CE nooit gebruikt, wel de doos geopend. Hij kwam te laat binnen waardoor ik bij de winkel om de hoek even snel een gewone editie had gekocht.
Ik had hetzelfde met mijn WoD CE. Heb destijds een normale key via b.net gekocht om te upgraden zodat ik meteen met launch kon spelen, dan was het ook geen issue hoe laat/welke dag mijn CE zou arriveren :p

Ik ben wel overal in de gaten aan het houden of er al ergens CE's te pre-orderen zijn. Mis zelf ook alleen de vanilla CE, maar daar ga ik idd geen 3k voor over hebben... Tenzij het gold is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis vanilla en TBC en heb de WotLK key niet gebruikt. Cataclysm, MoP en Wod heb ik wel gebruikt.

Het gaat mij vooral om de soundtracks en de art boeken, dus die digitale CE's daar heb ik niets aan.

En ik ga ook geen kapitalen neerleggen voor een Vanilla CE. Wel overweeg ik een TBC CE te kopen met een gebruikte code, puur voor de goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 11:36
Ja, ik heb de CEs in eerste instantie ook voor de goodies, dus je muismatje, muziek, DVD/Blu-Ray met extra's en artwork boek. Dat je een companion pet (en recentelijk een mount) krijgt is mooi meegeneomen, maar niet de reden waarom ik op een fysieke CE wacht. Kameraad van mij speelt overigens al jaaaaren geen WoW meer, maar wil ook geen afstand doen van zijn vanilla CE, de etter :)

Moet wel toegeven dat ik dit jaar ook weer een virtual ticket gekocht heb, maar deze keer incl goodie bag. Ik moest sowieso een nieuwe tas hebben voor mijn lunchtrommel, dus die heb ik kunnen verantwoorden :p

Ben heel benieuwd naar BlizzCon dit jaar. Ze zijn heel stil rond Legion sinds de announce, dus ik heb hoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Even een korte vraag. Wat is de goedkoopste manier om nu helemaal vanaf niets de huidige expansion te gaan spelen?

Battlechest, MoP, WoD? Of iet er een andere manier?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:42:
Even een korte vraag. Wat is de goedkoopste manier om nu helemaal vanaf niets de huidige expansion te gaan spelen?

Als het goed is kan je voor €15,- alles t/m Mists of Pandaria kopen, en voor €45,- Warlords of Draenor er bij... (dit zijn Blizzard digitale prijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
hmr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:42:

Ik zou de standaard editie voor 15 euro op battle.net kopen inderdaad en dan WoD erbij:

pricewatch: World of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)

Via keysites kun je hem misschien nog wel goedkopen vinden, hier voor 30 euro bijv, maar weet niet hoe vertrouwd dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Field Photographer Yzeria *

Nu tijd om twee 6/6 two-handed axes te craften... Loop al TE lang rond met "slechte" wapens, dus upgraden kan ik best eens gaan doen om het leven in WoW iets gemakkelijker te maken. -- DONE!

Tijd om eens naar de LFR te gaan kijken denk ik -- heb nog 11 tomes nodig!

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 13-10-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
[...]
Ik heb alleen die van Warlords :(

En daarnaast nog wel die van Diablo 3.

Ben pas halverwege Pandaria ingestapt met WoW spelen..

Maar om nou de oudere CE's ergens vandaan te gaan plukken.. dat vind ik dan ook weer een klein beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment pogingen wagen de Toy van Warleader Tome in Nagrand te krijgen... Damn, pain in the ass... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 30 tomes of chaos te gaan op mijn Rogue. Dit deed ik deze week dan in LFR. Man man man, dat gedrocht mogen ze in Legion echt eruit schrappen. Gewoon wipen op zoiets simpels als Reaver of Killrog :X

Donderdag weer normal run meepakken. De kneusjes uit Looking For Retards links laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:16:
Nog 30 tomes of chaos te gaan op mijn Rogue. Dit deed ik deze week dan in LFR. Man man man, dat gedrocht mogen ze in Legion echt eruit schrappen. Gewoon wipen op zoiets simpels als Reaver of Killrog :X

Donderdag weer normal run meepakken. De kneusjes uit Looking For Retards links laten liggen :+
Yeah, ik weet hoe je je voelt... jammer maar helaas voor mij heb ik geen andere mogelijkheid. (heb ik wel natuurlijk, door group finder te gebruiken ofzo.... maar heb daar slechte ervaringen mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:10:
Op dit moment pogingen wagen de Toy van Warleader Tome in Nagrand te krijgen... Damn, pain in the ass... :|
Ohja dat heb ik laatst ook gedaan... alleen geen toy :(

As for LFR. Ik moet er binnenkort weer eens induiken voor wat tomes.. te weinig tijd voor gehad de laatste tijd.. moet er nog 22. (naja 55, als ik mn 2e ring ook compleet wil)

[ Voor 24% gewijzigd door icemotion op 13-10-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:16:

Ik heb sinds Vanilla Semi-Hardcore geraid (3-4 dagen in de week) en ben Maart 2014 gestopt wegens een burnout als gevolg. Ik heb sinds WoD uit is alleen nog maar LFR gedaan en kan me daar prima mee vermaken.

Lekker relaxed, je kunt het doen wanneer je maar wilt en leaven wanneer je wilt.

Alleen jammer dat je dan van Progress Raider naar Scrub gaat, vanwege een keus die hebt gemaakt : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:26

Prx

Ach, en anders is er altijd nog zoiets als OpenRaid. Lekker ongedwongen met een groepje raiden als je daar zelf zin in hebt, niet omdat het moet. Heb met in het begin van WoD enorm vermaakt met OpenRaid, voordat ik een goede raiding guild joinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren onze tweede kill op Archimonde heroic. Vorige week streng geselecteerd op wie we mee nemen, deze week al wat minder.

Wel nog veel wipes op rain of chaos, de oplossing was risky maar simpel. De portal die samenvalt met rain en chains sturen we geen healer mee, maar een extra dps. Door de extra dps zijn ze snel weer buiten voor de health te laag wordt. En buiten is een extra healer aanwezig.

Setup is 2 tanks, 3 healers en 10 dps. Die specifieke portal sturen we de tank en 5 dps weg, waardoor in de rain+ chains maar 9 man gehealed hoeft te worden door 3 healers. En de groep is snel genoeg terug om doombringers te nuken voor ze aoe damage gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Tip voor rain of chaos: doe gewoon alsof het niet bestaat ;) Gewoon stil blijven staan en negeren en je ding doen voor infernals etc.

Damage is echt te verwaarlozen als de healers stil kunnen staan.

Ons grootste probleem blijft het aantal mensen.. Wel zondag bijna mythic Kilrogg plat, dus hopelijk kunnen we die morgen afronden. Dan is het tijd voor wat rekills, want tot nu toe hebben we constant dezelfde raid id gebruikt. Dat krijg je als je maar 6 uur per week aan raiden doet :)

[ Voor 41% gewijzigd door IntToStr op 13-10-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:57:

Ons grootste probleem blijft het aantal mensen.. Wel zondag bijna mythic Kilrogg plat, dus hopelijk kunnen we die morgen afronden. Dan is het tijd voor wat rekills, want tot nu toe hebben we constant dezelfde raid id gebruikt. Dat krijg je als je maar 6 uur per week aan raiden doet :)
Vinden jullie dat niet zonde van de gear die je op die manier mist en dus mogelijk upgrades en dus iets hogere kans op plat leggen van nieuwe mythic fights?

Heeft er iemand een goede website beschikbaar met (veel) nuttige informatie over hunters (en leveling)? Ben op die van icy-veins geweest, echter dat is altijd max level gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Maakt niet zoveel uit. Iedereen heeft 715+ ilvl gear zo'n beetje, dus je kunt bijna geen nuttige upgrades winnen. Vergeet niet dat de eerste 4 bosses maar 720 ilvl loot droppen. Hoewel elk beetje kan helpen is dat in dit geval maar minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag net deze voorbij komen op Facebook :D

Awesome!

http://gear.blizzard.com/index.php/default/pepe-plush.html

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 13-10-2015 20:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geniaal! Ik heb net I found Pepe! behaald. Wist niet eens dat die knuffel er was. hahaha, nu nog die achievement met pepe halen, waar je de toy van krijgt.. maar meh... dungeons... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Geniaal! Ik heb net I found Pepe! behaald. Wist niet eens dat die knuffel er was. hahaha, nu nog die achievement met pepe halen, waar je de toy van krijgt.. maar meh... dungeons... :-/
Ik heb de Pepe toy al; leuk ding; maar jeej nu kan ik dus ook de costumes halen; deze week maar ff doen tijdens wat archeology ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Ik heb de Pepe toy al; leuk ding; maar jeej nu kan ik dus ook de costumes halen; deze week maar ff doen tijdens wat archeology ofzo.
Ik heb gezien dat ik er voornamelijk 2 raids mee moet doen, HM en BRF. En een paar instances denk ik.... even goed naar kijken. Zal eens poging wagen het deze week te regelen. :) Heb overigens ook nog 11 tomes nodig voor de legendary ring... schiet echt niet op, omdat ik het gewoon niet leuk vind. Haha... maar hij moet en zal er een keer komen.. Net als Shadowmourn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Voor Pepe moet je het volgende doen;

Met Pepe op je hoofd (oppikken in Garrison, buff van een uur die verdwijnt als je stuk gaat)

De laatste boss van alle Draenor dungeons.

Alle bosses uit High Maul en Blackrock foundry

De eerste 3 world bosses van Draenor (die 2 in Gorgrond die per week afwisselen en Rukhmar)

Ondertussen grind ik zelf lekker verder op de Argent tournament dailies; zondag heb ik genoeg seals voor de laatste 5 mounts en de laatste toy die ik er nog van moet.

Het enige wat ik dan nog niet heb gedaan is de mount voor die squire halen maar dat komt ooit wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Heeft er iemand een goede website beschikbaar met (veel) nuttige informatie over hunters (en leveling)? Ben op die van icy-veins geweest, echter dat is altijd max level gebaseerd.
Misschien is dit wat? http://eyesofthebeast.com/ vond het altijd wel een leuke blog om te volgen met diverse posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:55:
[...]

Misschien is dit wat? http://eyesofthebeast.com/ vond het altijd wel een leuke blog om te volgen met diverse posts.
Dat ziet er tof uit, thanks! =)

Vandaag twee wings LFR gedaan; heb 3 tomes geloot, nog 8 te gaan...

Jakur of Ordon is mij niet goed gezind... Haha, ik heb hem al zoooo vaak omgelegd, maar z'n toy wil hij maar niet afgeven aan me.... :|

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 15-10-2015 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 10-10 14:42
Eindelijk de T2 gloves binnen, dus de transmog is compleet!
Vanavond maar even Firelands weer in voor de Legendary Staff quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:34:
Eindelijk de T2 gloves binnen, dus de transmog is compleet!
Vanavond maar even Firelands weer in voor de Legendary Staff quests.
Gz :D.

Ik ga vanavond ook weer een rondje doen !.

Raggy heeft ze mount nog niet laten zien helaas :(

Lichking ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog een hoop raids die voor mij mounts hebben liggen wachten:
- Ulduar - 1*
- Eye of Eternity - 1*
- Dragon Soul - 3*
- Icecrown Citadel - 1*
- Firelands - 2*

Poeh... moet er maar eens werk van gaan maken...

Gisteren overigens level 85 aangetikt met m'n hunter, waarvan ik besloten heb hem toch naar 100 te brengen. Dus ik vol goede moed naar panda land met het idee "mooi, nu kan ik eindelijk gewoon lekker vliegend gaan questen"... Deceptie... blijkt toch dat ik die heirloom nodig heb, die alleen te vinden is op de BMAH. Toevallig staat dat ding er vandaag op, dus eens zien of ik hem in handen kan krijgen.

[ Voor 47% gewijzigd door RustStorm op 15-10-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren na een rommelige raid uiteindelijk mythic Kilrogg toch nog neer :) De gekste dingen gebeurden de hele tijd door niet op te letten ergens en er deed een social guildie mee die alleen maar een paar heroic kills had, maar goed, boss is plat!

Je moet ook niet vragen hoe: maar ~10 kills op warcraftlogs die een slechtere execution hadden en ongeveer 40 kills maar die langzamer waren :P Hier komt ons in verhouding lage ilvl toch om de hoek kijken denk ik. Maar goed, we gaan nu toch maar eens wat mythic bosses opnieuw killen.

Vanavond ook maar weer eens Firelands doen. Nog 4 clears te gaan daar, dus over 3 weken legendary staff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even paar vraagjes m.b.t. season 3:

"With Arena Season 3 we’ll be introducing new gear", worden dat echt nieuwe looks of een recolor van een bestaande set?

Wanneer zou Season 3 ongeveer starten? Staat er een vaste periode (x maanden) voor een season?

Heeft het nut om honor/conquest points te verzamelen tot de cap of gaan ze niet mee naar het nieuwe seizoen? Vergeet dat iedere keer :P

Anyway, ben weer eens van plan om PvP in te duiken gezien ik voor PvE bijna uitgespeeld ben.
Is het de moeite waard om tomes te verzamelen en ring te upgraden naar 735, waneer meer DPS geen must is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Oh damn; ik moet meer gaan raiden.. de Grove Warden mount die eerst geboekt stond als store mount wordt nu een reward van een quest(lijn) die start bij het killen van Archimonde heroic // mythic. En de quest wordt weggehaald voor Legion uitkomt.

I want that moose!

[ Voor 10% gewijzigd door icemotion op 15-10-2015 12:56 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.