marijnvtg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:00:
@icemotion en @ruststorm; ook het mount farmen staat bij mij nog op de lijst. Volgen jullie een guide o.i.d. waarmee je eerst het "laag hangend" fruit makkelijk bij elkaar kan gaan halen of hoe gaan jullie te werk?
Hoe ik het doe is gewoon een aantal targets bepalen qua mounts welke ik wil hebben. Voor mij zijn dat op dit moment die van Onyxia en Raven Lord.
Daarnaast ben ik bezig met the Argent tournament omwille van pure mount-telling om gewoon dichterbij de 250 te komen.
Wat dit inhoud is dat ik wekelijks met al mijn karakters Onyxia's lair doe. Behalve mijn main en mijn mage staan de hearthstones van mijn alts gewoon op Mudsprocket, lekker dichtbij.
Daarnaast doe ik dagelijks met mijn main Sethekk Halls voor de Raven lord.
Met mijn main doe ik iedere week ook Firelands, ICC en Dragon soul voor de mount drops, maar die staan iets lager op de lijst. Maar zodra ik Onyxia's drake bijvoorbeeld heb ga ik met mijn alts ook Dragon soul doen voor in ieder geval de Blazing drake (er droppen 3 mounts in dragon soul). Want Onyxia's en de Blazing zijn de laatste draken die ik nog moet voor Awake the drakes (een achievement waar je ook weer een mount voor krijgt)
En als het even kan en mn vrienden ook weer wat meer tijd hebben dan wil ik gaan werken aan Glory of the Pandaria raider / Thundering raider.. en eens kijken naar Challenge mode dungeons (silver -> yeti mount).. en Glory of the Firelands raider moet ik ook nog steeds n keer afmaken.
Ik focus me op dit moment vooral op rare drops. Campen ben ik slecht in (ondanks dat ik bijvoorbeeld de Sunhide Gronnling en Darktalon of the Void nog wel wil hebben). En veel van de reputation / grind mounts heb ik al.
Maar als je een beetje goud hebt en reputations kom je ook al een heel eind; het auction house in de gaten houden voor crafting mounts (of ze zelf maken..) helpt natuurlijk ook.
Ik heb eigenlijk alle craftable mounts gewoon zelf gemaakt, vooral engineering heeft er een hoop.
http://warcraftmounts.com vind ik een prima bron voor het verzamelen van mounts ook
Edit: een van de dingen die ik binnenkort ook eens wil doen is op mijn horde alt reputation voor Ashran gaan verzamelen. De ashran reputation mounts (beide een Talbuk) zijn niet factie gebonden gek genoeg; en tellen dus beide mee op een karakter voor de achievements.
[
Voor 5% gewijzigd door
icemotion op 06-10-2015 14:51
]