Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 uur red je nooit, volgens mij.
Heb geen geld dus die 300% potions kan ik niet betalen.

En ja, ik heb dan alle classes (behalve mage) op 100 en sommige classes 2 of drie maal op 100 (Dk, shaman en druid)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:48:
1 uur red je nooit, volgens mij.
Heb geen geld dus die 300% potions kan ik niet betalen.

En ja, ik heb dan alle classes (behalve mage) op 100 en sommige classes 2 of drie maal op 100 (Dk en druid)
Damn... :) _/-\o_

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik de Legion lvl 100 boost wel voor een mage. Is me nog nooit gelukt om een mage hoog level te krijgen.
Wel vaak geprobeerd maar als mage levelen vind ik helemaak niks :)

Volgende project is alles lvl 100 op Horde en Alliance ( nu al mee bezig)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:33:
[...]

Ik zou enkele 300% elixirs kopen en enkele bonus objectives op 99% compleet zetten en dan met elixir alles compleet maken. Mijn guildies doen dit en levelen van 90-100 binnen een uur :|
Scheelt toch 7-8 uur die je er normaal van 90-100 over doet.

1-90 daarentegen, dat is andere koek :P
Voorzover ik weet kan je die 300% potions tot level 84 gebruiken. Vanaf level 90 kan je 20% potions uit de garrison gebruiken. Maar die kosten resources die je niet hebt en de garrison unlocken brengt je met rested bonus en looms al op level 91.

Dat gezegd hebbend: ik heb op al mijn level 90 characters de garrison unlocked en max resources. Mijn priest was met looms, full rested bonus en potions in 4 uur van 91->100. Nu ik de locatie weet van alle rested XP treasures en wacht op een heirloom ring van de shipyard (maakt niet uit welke, str ring op een caster geeft nog steeds 5% extra xp) ga ik proberen mijn mage en shaman in 3 uur te levellen.

Dan heb ik alles behalve hunter op 100. Hunter gaat het niet worden, dat hen ik iedere expansion geprobeerd om te kijken of ik het wel leuk vond na de wijzigingen, maar het heeft me nooit kunnen boeien. Evenals shama, maar die is 90 geworden met een boost, omdat ik de andere classes toch al op 90 had ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel grappig om te zien en lezen dat mensen zulke verschillende interesses hebben als het gaat om de classes. :) Maakt het erg leuk moet ik zeggen.

Ik ga maar eens denken aan een soort project om te doen, nu ik m'n WoW goal sinds release eindelijk heb gehaald. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo veel mensen, zo veel wensen :)

Ben niet zo weg van de shadow priest in de huidige vorm sinds WoD. Is af en toe lastig om in leven te blijven.Ben nu lvl 92 maar het wordt een lange weg ben ik bang. Is mijn eerste char die ik maakte na de launch van WoW .
Dus uit een soort van nostalgie moet hij wel max level worden , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michele Morrow... niet een heel vervelende gamester om naar te kijken... O_o

[YouTube: https://youtu.be/plqJcwlVoBY]

Ik ben ernstig aan het wachten op de Virtual Blizzcon Ticket verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Iusedto schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:16:

Ben niet zo weg van de shadow priest in de huidige vorm sinds WoD. Is af en toe lastig om in leven te blijven.Ben nu lvl 92 maar het wordt een lange weg ben ik bang. Is mijn eerste char die ik maakte na de launch van WoW .
Shadow priest wordt pas leuk vanaf level 100 als je de nieuwe talents krijgt. 2 van de 3 specs veranderen je speelstijl volledig (3de spec wordt nooit gebruikt wegens te zwak). Om in leven te blijven, zoveel mogelijk je devouring plague ophouden, die je kan healen en in nood situaties vampiric embrace gebruiken of dispersion ofc. Ook glyph of fade zorgt ervoor als je fade je 10% minder damage krijgt wat ook kan helpen naast power word shield op je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschil tussen levelen is gewoon groot tov bijvoorbeeld mijn DK,druid en paladin
Die vlogen gewoon door de content heen

En dat heb ik het nog geen eens over mijn hunter :z :z

[ Voor 19% gewijzigd door Iusedto op 19-08-2015 10:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Yup, op mijn mage hetzelfde. Dat duurde eindeloos in vergelijking met paladin bijv. DK zal helemaal een grap zijn als blood :)

Scaling op de lagere ilvls/levels doet er natuurlijk niet heel erg toe, maar wel vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:37:
Yup, op mijn mage hetzelfde. Dat duurde eindeloos in vergelijking met paladin bijv. DK zal helemaal een grap zijn als blood :)
Was als Frost met 2 hander en de ander als Unholy.
Blood is niet echt mijn ding :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Moet zeggen dat van 1-60 echt heel erg snel gaat, daarna duurt het allemaal wat langer voor mijn gevoel. Ik level dan alleen als tank/healer in instances. Van 60-80 duurt voor mijn gevoel het langste, Cata en MoP knal je zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Iusedto schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:16:

Mijn shadow priest is nu level 98 en nu gaat het allemaal wat makkelijker. Ik had zo snel mogelijk ervoor gezorgd dat ik een follower mee kon nemen in de hoop dat ik wat meer overlevingskans had. Alleen de follower pullde alleen maar meer mobs :P
Uiteindelijk maar even naar Disc gegaan, dat duurde een stuk langer maar dood gaan was er niet bij ;)

Vanavond kan ik hopelijk mijn shadow priest naar 100 brengen en dan hoef ik alleen nog maar de hunter (lvl93) en monk (lvl93) naar 100 te brengen en dan heb ik alle classes op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Heb de afgelopen maanden mn DK van 55 naar 100 gebracht met unholy. Om zsm van 60 naar 90 te komen is toch wel specifiek dungeons queuen waar je nog quests open heb staan. Daarnaast nog wat eenvoudige quests oppakken of meerdere in 1 gebied. Dit werkte voor mij iig het beste.

edit: volgens mij heb ik MoP alleen gequest (en cata.. ook), t was zo snel gegaan :P

[ Voor 13% gewijzigd door Rhain op 19-08-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Carthrax schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:41:
[...]

Mijn shadow priest is nu level 98 en nu gaat het allemaal wat makkelijker. Ik had zo snel mogelijk ervoor gezorgd dat ik een follower mee kon nemen in de hoop dat ik wat meer overlevingskans had. Alleen de follower pullde alleen maar meer mobs :P
Uiteindelijk maar even naar Disc gegaan, dat duurde een stuk langer maar dood gaan was er niet bij ;)

Vanavond kan ik hopelijk mijn shadow priest naar 100 brengen en dan hoef ik alleen nog maar de hunter (lvl93) en monk (lvl93) naar 100 te brengen en dan heb ik alle classes op 100.
Eigenlijk was het altijd al wel zo dat shadow priests tijdens het levellen in 'current content' heel erg kwetsbar zijn (misschien met uitzondering van WotLK, maar die expansion was eigenlijk sowieso goed voor de spriest. Daar was echter het levellen tot en een deel van TBC een hel omdat je de helft van de tijd zonder mana stond te wanden......).

Het spelen van een spriest wordt, zoals al aangehaald, pas echt leuk op level 100 tegenwoordig (met ook wel handig een beetje goede gear). De level 100 talents maken je speelstijl anders, DP healed genoeg om net die paar meer mobs te pullen (wel met AS -> SW:Pain + veel mobs * crit = infinite orbs) en voor dat soort pulls is cascade super om net dat 'kleine' beetje extra aoe te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
garagaholic schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:25:
[...]

Eigenlijk was het altijd al wel zo dat shadow priests tijdens het levellen in 'current content' heel erg kwetsbar zijn (misschien met uitzondering van WotLK, maar die expansion was eigenlijk sowieso goed voor de spriest. Daar was echter het levellen tot en een deel van TBC een hel omdat je de helft van de tijd zonder mana stond te wanden......).

Het spelen van een spriest wordt, zoals al aangehaald, pas echt leuk op level 100 tegenwoordig (met ook wel handig een beetje goede gear). De level 100 talents maken je speelstijl anders, DP healed genoeg om net die paar meer mobs te pullen (wel met AS -> SW:Pain + veel mobs * crit = infinite orbs) en voor dat soort pulls is cascade super om net dat 'kleine' beetje extra aoe te doen :+
In het begin van Cata waren ze OP. Wist nog wel dat ik altijd top dps was met mijn priest ten tijde van BWD en Baradin Hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen ook weer echt begonnen met WoW en kwam op youtube weer wat filmpjes tegen van "vroeger". Vanilla WoW, TBC etc. werd ik stiekem toch beetje nostalgisch van.

Niet dat WoW toen zoveel beter was dan nu (wel stukken moeilijker) maar gewoon de herinneringen.

* Questen is gebieden die harstikke lastig te bereiken waren, te voet naar Desolace als Alliance was altijd een hele uitdaging.
* Het gevoel dat je heeeeeel ver van huis was. En steeds de afweging ga ik terug voor nieuwe skills of probeer ik nog een LvL te pakken.
* Instances,....eerst spammen en als de groep er was de voettocht naar Scarlet Monastry. Zwemmen en hopen dat er geen Horde in de buurt was }:O
* Alle raid content. Ik weet nog dat MC echt heel veel indruk maakte, terwijl als je het vergelijkt met de huidige raid content was het harstikke easy.
* Het AQ wereld event.......geweldig ! die dag dat de deuren open gingen op onze server.....1 fps 8)7
* en ga zo maar door.....

Good old memories :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:09:
* Het AQ wereld event.......geweldig ! die dag dat de deuren open gingen op onze server.....1 fps 8)7

Good old memories :D
Dat was de manier voor mij om als gnome exalted te worden met Ironforge en ik een epic Ram kon kopen... Kleine mage gnome op een grote Ram... Ik had veel bekijks, want het was vroeger echt heel erg moeilijk om exalted te worden met een city faction. :) (cloth cloth cloth cloth cloth........)

Dat was wel echt fantastisch toen ja. Heb er tot op de dag van vandaag eigenljk nog steeds spijt van dat ik mij toen niet had ingezet om de eerste te zijn de gate te openen... Die mount en vooral die titel... _/-\o_ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Ah, ik heb op mijn human priest toen nog Exalted gefarmed met Darnassus voor zo'n tijger mount :P. Dat heeft wel een paar duizend Runecloth gekost toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HMS schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:58:
Ah, ik heb op mijn human priest toen nog Exalted gefarmed met Darnassus voor zo'n tijger mount :P. Dat heeft wel een paar duizend Runecloth gekost toendertijd.
Omdat ik voor toenmalige begrippen aardig wat gold te spenderen had, kon ik die stacks gelukkig van de AH af plukken. Ondanks het feit dat het best wel heeft gekost is het me wel gelukt. :) Was echt super tof... Jammer dat het eee eenmalig iets is geweest en we nooit meer soortgelijks hebben teruggezien... hmmm, maar als dat wel gebeurd zou zijn, dan was het AQ event gevoel niet zo episch meer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Mijn hoop is dat ze pre legion patch een soort legion portal events doen waar je over heel azeroth naar toe moet om grote groepen steeds sterkere bazen moet verslaan tot de portal dicht gaat. je zoi tems kunt verzamelen om een one-time event mount mee te kopen of een quest van alle doomlords die een toy oplevert die je erna ook niet meer kunt krijgen. Moet allemaal doenbaar zijn als je er een maar x aantal weken voor de tijd hebt.
Grote probleem is natuurlijk dat blizzard geen 100 spelers op 1 locatie wil anders crashen de servers. Al moet het met de technologie van realm zoning misschien wel op te lossen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Op zich ging die invasie van de Iron Horde (pre-patch voor WoD) best soepel met iedereen in dezelfde zone..

Ben wel benieuwd, maar goed.. eerst nog een hoop andere dingen doen voor het zover is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Jammer dat Blizzard hiermee niets doet, want die herinneringen zijn best leuk om weer is op te halen. Na de aankondiging van de nieuwe expansion begonnen op een private server (tbc) en moet zeggen dat het weer leuk is om te WoWen. Mensen roepen altijd dat je een roze bril hebt etc. maar eigenlijk valt dat best mee als je het nu weer speelt.
Uiteraard mis je wel dingen waar je makkelijk aan gewend raakt zoals je mana-bar zichtbaar onder je energy-bar als feral druid of wat meer graveyards (nu heb je soms een corpserun van 4-5min en dat is best veel op een PvP server). Dit soort dingen zijn maar kleine minpunten/verbeteringen die je mist, de algehele ervaring is stukken beter vind ik. Dus ik kan het zeker aanraden om is te proberen al moet je rekening ermee houden dat de ondersteuning nooit zo super is en er fouten in de game komen, nogmaals jammer dat Blizzard hier niks mee doet; ik zou betalen voor een tbc 2.2.3 server!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms snap ik Blizzard niet
The team is aware of the Orc fatigue.
en daarna :
Thrall will continue to evolve in Legion.
Moest er wel om lachen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Thrall krijgt een race change naar Night elf! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Zo, ik zal mij hier ook eens melden. Long time lurker ( REALLY long time ). Speel(de) WOW sinds release in EU, en heb alles wel meegemaakt. In Cataclysm gestopt wegens uiteenvallen vriendenguild en lack of content wat me echt kon vermaken ( Dungeons/raids op casual niveau ).

MOP en warlords compleet gemist, maar ik vond die legion aankondiging wel weer vet, dus ik heb weer eens een maandje gekocht om eens te kijken wat er allemaal veranderd is.

En man wat is er een hoop veranderd, talents kwijt, nieuwe textures, raid finder etc etc etc. Ik ga lekker een beetje casual lvlen en als ik max lvl ben ( account was gehacked blijkbaar, dus ik heb MOP gratis gekregen van de hacker ) een beetje oude raids solo-en om wat herinneringen op te halen! Voor het geval dat wel op de tweaker guild realm gerolled. Wie weet wil ik het weer wat vaker gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Leon Zwiers schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:08:
Zo, ik zal mij hier ook eens melden. Long time lurker ( REALLY long time ). Speel(de) WOW sinds release in EU, en heb alles wel meegemaakt. In Cataclysm gestopt wegens uiteenvallen vriendenguild en lack of content wat me echt kon vermaken ( Dungeons/raids op casual niveau ).

MOP en warlords compleet gemist, maar ik vond die legion aankondiging wel weer vet, dus ik heb weer eens een maandje gekocht om eens te kijken wat er allemaal veranderd is.

En man wat is er een hoop veranderd, talents kwijt, nieuwe textures, raid finder etc etc etc. Ik ga lekker een beetje casual lvlen en als ik max lvl ben ( account was gehacked blijkbaar, dus ik heb MOP gratis gekregen van de hacker ) een beetje oude raids solo-en om wat herinneringen op te halen! Voor het geval dat wel op de tweaker guild realm gerolled. Wie weet wil ik het weer wat vaker gaan spelen.
Volgensmij krijg je alle expansions tot de huidige tegenwoordig gratis, dus die heb je niet van de hacker gekregen :P Maar welkom terug, en als je een invite wil voor de tweakers guild moet je gewoon iemand whisperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bartske schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:18:
[...]

Volgensmij krijg je alle expansions tot de huidige tegenwoordig gratis, dus die heb je niet van de hacker gekregen :P Maar welkom terug, en als je een invite wil voor de tweakers guild moet je gewoon iemand whisperen :)
Ach, ik laat me in de waan dat hackers ook mensen zijn en per ongeluk goede dingen doen ;). Ik laat wel van me horen als ik de guild in wil. Nu eens uitzoeken wat ook al weer waar zat en hoe je titels veranderd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:10

MrDustv

All day, Every day!

:
Hello Stefan :)

Thanks for contacting us, as discussed removed the starter account wow#2 for you :)

Hope you have a great day :)
Remember dance like no-ones watching just like Kirby!
(> ^ ^ )> <(^^)> <( ^ ^ <) <(^^)> (> ^ ^ )> <(^^)> <( ^ ^ <)
This is why I love Blizzard :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die Nobbel is goed bezig op Twitch met een stream over lore. Ik heb (helaas) niet zo heel veel verstand van lore dus dit is best informatief/leuk.

Nobbel toevallig ook een Tweaker? Zo ja, meldt je dan eens hier >:)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof ik het aanvoelde vanochtend... :)

Blizzcon Virtual Ticket te koop! :) of mag dit niet op het forum...?

Overigens, ziet er naar uit dat patch 6.2.2. op 2 september gaat komen. Zal nog even bevestiging zoeken... Source

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 19-08-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:08:
Alsof ik het aanvoelde vanochtend... :)

Blizzcon Virtual Ticket te koop! :) of mag dit niet op het forum...?

Overigens, ziet er naar uit dat patch 6.2.2. op 2 september gaat komen. Zal nog even bevestiging zoeken... Source
Het nieuwe Blizzcon topic ook maar vast geopend:

Blizzcon 2015

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• LZ86
Nog even snel vraagje, Heb wat chars aangemaakt op defias, met het oog op de tweaker guild, maar welke class is op dit moment nu ideaal om raids/heroic dungeons te solo-en? Ik zat te denken aan DK, die heb ik nooit eerder echt hoog gehad. Druid heb ik bijna 9 jaar gemained en zit ik dus niet echt op te wachten, en pally trekt me op dit moment niet echt. ( Hoewel een Koeiendin wel grappig is )
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 03:12:
Nog even snel vraagje, Heb wat chars aangemaakt op defias, met het oog op de tweaker guild, maar welke class is op dit moment nu ideaal om raids/heroic dungeons te solo-en? Ik zat te denken aan DK, die heb ik nooit eerder echt hoog gehad. Druid heb ik bijna 9 jaar gemained en zit ik dus niet echt op te wachten, en pally trekt me op dit moment niet echt. ( Hoewel een Koeiendin wel grappig is )
Als je content wilt soloen... Bare this in mind:

• LZ86
Ok, dus DK is dan en goede keus! Zijn die in raids etc ok nog een beetje viable?

• Grompie
temp00 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:13:
Die Nobbel is goed bezig op Twitch met een stream over lore. Ik heb (helaas) niet zo heel veel verstand van lore dus dit is best informatief/leuk.

Nobbel toevallig ook een Tweaker? Zo ja, meldt je dan eens hier >:)
Zeker ook zijn video's op youtube bekijken, legt altijd heel erg goed uit hoe bepaalde delen van de lore in elkaar zitten. Soms gaat het over stukken van boeken soms een quest line of een bepaald personage. En heerlijke stem om naar te luisteren.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Grompie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:21:
[...]

Zeker ook zijn video's op youtube bekijken, legt altijd heel erg goed uit hoe bepaalde delen van de lore in elkaar zitten. Soms gaat het over stukken van boeken soms een quest line of een bepaald personage. En heerlijke stem om naar te luisteren.
Hij is lekker ontspannen! Ik kijk ook bijna altijd zijn lore videos. Wel een heerlijk nederlads accent :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Verwijderd

MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:22:
[...]

Hij is lekker ontspannen! Ik kijk ook bijna altijd zijn lore videos. Wel een heerlijk nederlads accent :)
Ik wilde het net zeggen. Zijn accent is rampzalig........als mijn vriendin in de kamer zit (Engels docente) dan hoor ik "zet dat a.u.b. snel af, ik wordt gek" :*)
Nobbel is acceptabel, niet meer dan dat.
Qua entertainment is het helaas niet veel maar eigenlijk zijn er bijzonder weinig goede WoW caster.
Enige die ik kijk zijn Preach en Heelvsbabyface. Absolute toppers imo.

Gisteren met mijn shadow priest eindelijk een dungeon in lvl 92 is hij nu.
We hadden een enhancement shammy in de groep en zijn DPS was ......bijzonder. Zo verschrikkelijk hoog :? 8)7

FUMES et CARNES

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Iusedto schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:46:
Nobbel is acceptabel, niet meer dan dat.
Qua entertainment is het helaas niet veel maar eigenlijk zijn er bijzonder weinig goede WoW caster.
Enige die ik kijk zijn Preach en Heelvsbabyface. Absolute toppers imo.

Gisteren met mijn shadow priest eindelijk een dungeon in lvl 92 is hij nu.
We hadden een enhancement shammy in de groep en zijn DPS was ......bijzonder. Zo verschrikkelijk hoog :? 8)7
Ja maar preach geeft niets om lore

MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:47:
[...]
Ja maar preach geeft niets om lore
Lore is verzonnen door Blizzard en ze doen er mee wat ze willen.
Ik vind het leuk maar hoef het niet direct te weten.

Preach is , voor mij, alleen leuk samen met Ghost (hun webshow ) . De rest van hem kijk ik niet.
Van Heelvs kijk ik alles

FUMES et CARNES

Iemand enige tips hoe ik het beste ElvUI kan installeren, zonder dat huidige addons (zoals pet battle teams etc.) om zeep geholpen worden?

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Iusedto schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:53:
[...]

Lore is verzonnen door Blizzard en ze doen er mee wat ze willen.
Ik vind het leuk maar hoef het niet direct te weten.

Preach is , voor mij, alleen leuk samen met Ghost (hun webshow ) . De rest van hem kijk ik niet.
Van Heelvs kijk ik alles
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind de webshows geweldig (zeker dramatime) maar ik vind lore ook interesant.

Drama time met Ghost is geweldig. :)

Lore is zeker belangrijk ja. Is voor mij vaak bepalend welk ras ik kies voor een class

FUMES et CARNES

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:52
De Tweakers guild op Defias Brotherhood heeft gisteren een vierde hc boss omgelegd. We zitten nu op 11/13 NM en 4/13 HC. De progress kan wat sneller gaan als we wat meer actieve raiders hebben. Bij deze een warme oproep aan iedereen die wil gaan raiden en een leuke guild zoekt, het is bij ons te doen!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
Flying schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:
De Tweakers guild op Defias Brotherhood heeft gisteren een vierde hc boss omgelegd. We zitten nu op 11/13 NM en 4/13 HC. De progress kan wat sneller gaan als we wat meer actieve raiders hebben. Bij deze een warme oproep aan iedereen die wil gaan raiden en een leuke guild zoekt, het is bij ons te doen!
Ter toevoeging. Momenteel zijn alle classes en roles nog gewenst, maar ranged DPS en healers zijn vooral erg nuttig!

[ Voor 189% gewijzigd door Jwlb op 20-08-2015 10:31 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Zo, gister eindelijk eens wat loot kunnen pakken om meer richting de overige raiders te komen qua dps.
- Bonusroll: mijn eerste tier piece (hc head)
- Gewone drops: 710 staff en hc tier hands (2set!)
- Ship mission: hc neck met juiste stats (upgrade van 685 met verkeerde stats)
- 33 tomes binnen
- Vanmorgen 1naarlaatste ship mission gestart voor de ring

6 itemlevels gestegen, nu maar eens kijken wat dit betekent voor mijn dps.

@ patchnotes: Misschien toch maar eens kijken wat ik allemaal nog moet doen om te mogen vliegen. Ik mis het niet heel erg, maar het maakt een aantal dingen een heel stuk makkelijker!
hulkie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:47:

@ patchnotes: Misschien toch maar eens kijken wat ik allemaal nog moet doen om te mogen vliegen. Ik mis het niet heel erg, maar het maakt een aantal dingen een heel stuk makkelijker!

Verwijderd

Flying schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:
Wat zijn eigenlijk de raid dagen en tijden ? ......of had ik gewoon even moeten "searchen" 8)7

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Jwlb schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:
[...]

Ter toevoeging. Momenteel zijn alle classes en roles nog gewenst, maar ranged DPS en healers zijn vooral erg nuttig!
Ik ben ook van plan weer te gaan raiden met jullie maar ik heb elke keer geen zin om mijn characters te gearen xD moet maar wel weer een keer...

Verwijderd

Gisteren eindelijk Archimonde neer op normal, redelijk makkelijk zelfs, dan vraag je je bijna af waarom niet eerder. Maar dat was gewoon een tijd issue, als we er kwamen hadden we meestal nog maar tijd voor 1 of 2 pogingen. Nu hebben we gewoon naar mannoroth geskipped en was het snel gebeurd.

Ondertussen heb ik 5 tier pieces, waarvan twee heroic. Da's lekker bij het upgraden, ik kan 1 van de drie normal lozen voor een niet tier item.

13/13N en 7/13HC nu, en deze week nog twee raids om verder te komen in heroic, 9/13 zit er zeker in deze week.

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Ik ben ook van plan weer te gaan raiden met jullie maar ik heb elke keer geen zin om mijn characters te gearen xD moet maar wel weer een keer...
Gaat tegenwoordig heel snel. Deze week wat tijd in mijn shaman gestoken en ben 2 dagen nadat ik 100 ben geworden met op dinsdag en woensdag Hellfire Citadel LFR nu op ilvl 654.

Nog even een pug zoeken voor BRF normal en dan heroic en dan is de shaman ook wel klaar voor HFC normal als de RNG een beetje mee zit.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zijn er nog groepen die een keer een mage mee willen nemen op normal: http://eu.battle.net/wow/...rgent-dawn/Talow/advanced

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

Voorzover ik weet kan je die 300% potions tot level 84 gebruiken. Vanaf level 90 kan je 20% potions uit de garrison gebruiken. Maar die kosten resources die je niet hebt en de garrison unlocken brengt je met rested bonus en looms al op level 91.

Dat gezegd hebbend: ik heb op al mijn level 90 characters de garrison unlocked en max resources. Mijn priest was met looms, full rested bonus en potions in 4 uur van 91->100. Nu ik de locatie weet van alle rested XP treasures en wacht op een heirloom ring van de shipyard (maakt niet uit welke, str ring op een caster geeft nog steeds 5% extra xp) ga ik proberen mijn mage en shaman in 3 uur te levellen.

Dan heb ik alles behalve hunter op 100. Hunter gaat het niet worden, dat hen ik iedere expansion geprobeerd om te kijken of ik het wel leuk vond na de wijzigingen, maar het heeft me nooit kunnen boeien. Evenals shama, maar die is 90 geworden met een boost, omdat ik de andere classes toch al op 90 had ;-)
http://www.wowhead.com/item=128312/elixir-of-the-rapid-mind
Tot level 99 :)
Moet zeggen ik heb zelf dit nog niet uitgeprobeerd en zij levelen daarentegen wel in duo of soms met zijn 3en, dus solo zal het enkele keren langer duren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:32:
[...]

http://www.wowhead.com/item=128312/elixir-of-the-rapid-mind
Tot level 99 :)
Moet zeggen ik heb zelf dit nog niet uitgeprobeerd en zij levelen daarentegen wel in duo of soms met zijn 3en, dus solo zal het enkele keren langer duren.
ah, ik keek naar elixir of ancient knowledge, 300% bonus xp tot en met level 84.

Overigens voor ow leve characters: ze stacken, dus tot level 84 kan je 750% xp krijgen
100% + 300% (rapid mind) + 300% (ancient knowledge) + 50% (looms).

Beide innemen op een low level character en meteen uitloggen. Op ander character de pet battle dailies doen en op de low level inleveren. 10 levels per week moet zo lukken.

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:52:
[...]

Wat zijn eigenlijk de raid dagen en tijden ? ......of had ik gewoon even moeten "searchen" 8)7
Woensdag en zondagavond van 19:30 tot 23:00
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/15161252125

• Tjabbogalo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-10-2023
Ben 4 maanden geleden gestopt met spelen van WOW. Na het zien van de trailer voor de nieuwe expansion begint het toch weer te jeuken.

Ik heb meerdere lvl 100's en nog ca 8 chars tussen de 90 en 97.
Zijn er dingen die ik zeker moet doen om mijn chars goed voor te bereiden op de nieuwe expansion?

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
de alts ook naar lvl 100 trekken ?
en eventueel een slotje vrijhouden (of maken) voor de nieuwe demon hunter spec?
dan heb je in de nieuwe expansie alle keuzes in het lvl'en naar 110...

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

soulrider schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:30:
je krijgt een extra Char slot in de nieuwe exp dus je hoefd geen slot vrij te houden

• Tjabbogalo
soulrider schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:30:
En mijn garrisons? Moet ik daar nog iets mee doen? Of is dat de moeite niet meer waard?

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Tjabbogalo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:49:
[...]

En mijn garrisons? Moet ik daar nog iets mee doen? Of is dat de moeite niet meer waard?
Naar lvl 3 brengen zodat je tanaan in kan maar verder zou ik er niet te veel tijd in steken.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

Naar lvl 3 brengen zodat je tanaan in kan maar verder zou ik er niet te veel tijd in steken.
Bedoel je dan het hoofdgebouw van de garrison?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Gisteren een foutje gemaakt :')
Kreeg de Ultimate Pet-battle stone ofzo.
Kheb een Cinder pup lvl 25 gemaakt :')))))))

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Yup

• Sn3gG3l
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:56:
Gisteren een foutje gemaakt :')
Kreeg de Ultimate Pet-battle stone ofzo.
Kheb een Cinder pup lvl 25 gemaakt :')))))))
Ik kan me maar niet tot die pet dingen zetten. Heb ook zon item voor een lvl 25 pet. Gaat andere pets dan levelen ook sneller? Ben niet zo van de pokemon maar wel van achievements :p

• soulrider
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

jep het hoofdgebouw,
qua bijgebouwen kies je zelf adhv je professions, en/of de bijhorende perks/questlines/achievements/...
(wil je raiden is dwarven bunker - of het soortgelijke maar anders genoemde horde-gebouw - omwille van het gratis token een kleine aanrader)
eventueel je professions ook naar lvl 700 brengen - altijd makkeijk zodat je ze in de nieuwe expact niet van 600 naar *whatever the new lvl is gonna be* moet brengen :)

• Tjabbogalo
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

Ga ik dat doen.
Bedankt voor de tip d:)b

• Sn3gG3l
soulrider schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:02:
[...]

jep het hoofdgebouw,
qua bijgebouwen kies je zelf adhv je professions, en/of de bijhorende perks/questlines/achievements/...
(wil je raiden is dwarven bunker - of het soortgelijke maar anders genoemde horde-gebouw - omwille van het gratis token een kleine aanrader)
eventueel je professions ook naar lvl 700 brengen - altijd makkeijk zodat je ze in de nieuwe expact niet van 600 naar *whatever the new lvl is gonna be* moet brengen :)
Ja ik heb al twee chars op honderd en zon lvl 3 garrison. Levelen van professions gaat vrij snel aan aan het meeste heb je imo toch niet veel meer. Op mijn alt heb ik bijv leatherworking, maar heb geen tijd/zin om die savage blood te farmen en dan heb je ook meteen niets maar aan je leatherworking.

• soulrider
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:39:
[...]

je krijgt een extra Char slot in de nieuwe exp dus je hoefd geen slot vrij te houden
ooh: dat nieuws had ik nog niet gehoord :-)
ik had al schrik dat ik één van mijn dk's of boomies een schop naar een andere server moest geven,
of dat de demon hunter zijn plekje maar moest innemen op de 2de account :s

@bovenbuur: is op zich een beetje met meeste profs - tenzij je goedkoop inkoopt via AH/trade.
maar ze ter voorbereiding al naar 700 brengen zodat je op de eind dagen vlak voor de release nog wat golden deals kunt doen, of 't wat makkelijker hebt in de eerste dagen na de release lijkt me handig.
(ik heb zelfs van de alts die amper hun garisson hebben - maar zelfs nog geen mission table vrijgeschakeld hebben - toch ook de professions naar 700 getrokken: bespaart me wat gold, met de soms zotte AH-prijzen)

[ Voor 37% gewijzigd door soulrider op 20-08-2015 15:09 ]

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Wat dat betreft prijzen meerdere mensen zich gelukkig met een connected realm. :P

• lindseysew
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:00:
[...]

Ik kan me maar niet tot die pet dingen zetten. Heb ook zon item voor een lvl 25 pet. Gaat andere pets dan levelen ook sneller? Ben niet zo van de pokemon maar wel van achievements :p
Je pet wordt lvl 25 :p
Moet er wel aan denken hé, maar 1 pet wordt lvl 25 XD

• Sn3gG3l
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

Je pet wordt lvl 25 :p
Moet er wel aan denken hé, maar 1 pet wordt lvl 25 XD
Haha ja dat snap ik, maar ik dacht dat ik een keer gelezen had dat die questen enzo stukken makkelijker zijn als je een hoog lvl pet hebt. Dat je met je noobpet een klap uitdeelt en dan die lvl 25 het laat finishen. Of heb ik geen idee waar ik het over heb? :+

• lindseysew
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:09:
[...]

Haha ja dat snap ik, maar ik dacht dat ik een keer gelezen had dat die questen enzo stukken makkelijker zijn als je een hoog lvl pet hebt. Dat je met je noobpet een klap uitdeelt en dan die lvl 25 het laat finishen. Of heb ik geen idee waar ik het over heb? :+
Volgens mij ook ja lol.
Omg :P ga ik vanavond of morgen even proberen.
Ook las ik dat als je een speciale pet leveld met lvl 25, je eigenlijk alle pets kunt vangen :o

• Sn3gG3l
lindseysew schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

Volgens mij ook ja lol.
Omg :P ga ik vanavond of morgen even proberen.
Ook las ik dat als je een speciale pet leveld met lvl 25, je eigenlijk alle pets kunt vangen :o
Laat me even weten hoe het gegaan is, misschien begin ik dan toch eens met dat petgebeuren. I love achievements! :D

• icemotion
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:09:
[...]
Klopt; Als je een level 25 pet hebt (een goede) dan kan je sommige dailies van de Pet battle trainers vrij makkelijk afronden.. en dan 1 ronde een low level erin en die levelt dan vrij hard.

Bijvoorbeeld; 1 Nether faerie dragon kan met gemak Ashley in Shadowmoon valley aan.

Level 1 pet inswappen op het moment dat alleen haar plushie nog leeft... en daarna afmaken. En je levelt met gemak in 3 dagen 2 pets naar 25..

En als je ze hebt dan zou ik beginnen met Chrominius en de Pandaren Water spirit (beide te kopen op het AH) want die combinatie sloopt nagenoeg iedere petbattle in je garrison waarbij er maar 1 pet is (de geit, de abomination, beakinator.. ) waarvoor je ook weer nieuwe pets en charms krijgt waarmee je ook weer items kan kopen om pets te levelen.

Pets powerlevelen; het is zo makkelijk op dit moment;

Anyway andere awesome pets om te levelen;
Abunisath idol.
Mechanical Pandaren Dragonling
Feline Familiar

• Sn3gG3l
icemotion schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:32:
[...]

Klopt; Als je een level 25 pet hebt (een goede) dan kan je sommige dailies van de Pet battle trainers vrij makkelijk afronden.. en dan 1 ronde een low level erin en die levelt dan vrij hard.

Bijvoorbeeld; 1 Nether faerie dragon kan met gemak Ashley in Shadowmoon valley aan.

Level 1 pet inswappen op het moment dat alleen haar plushie nog leeft... en daarna afmaken. En je levelt met gemak in 3 dagen 2 pets naar 25..

En als je ze hebt dan zou ik beginnen met Chrominius en de Pandaren Water spirit (beide te kopen op het AH) want die combinatie sloopt nagenoeg iedere petbattle in je garrison waarbij er maar 1 pet is (de geit, de abomination, beakinator.. ) waarvoor je ook weer nieuwe pets en charms krijgt waarmee je ook weer items kan kopen om pets te levelen.

Pets powerlevelen; het is zo makkelijk op dit moment;

Abunisath idol.
Feline Familiar
Thanks voor de tips, moet dit ff ergens opslaan. Ben momenteel eerst even bezig met die daily rares te slopen in tanaan, kost ook wel wel wat tijd. Is de laatste factie die ik op revered moet om flying te unlocken.

Voor wat betreft pet battles... ik zou, als ik jullie was hier eens een kijkje nemen... Ik heb 725 unique pets, allemaal rare en ook allemaal level 25... Maar dat had ik al tijdens MoP... Dus had in WoD alleen maar de nieuwe pets te doen... waardoor de 2k battles in Draenor echt een hel is voor mij. :|

Verwijderd

waar kan ik al die lore dingen vinden ?
lijkt me best interessant om te weten weet amper iets van de "lore " :$

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Iemand enig idee hoe moeilijk het is om tegenwoordig een Stranglethorn fishing event the winnen, lijkt me dat iedereen het onderhand wel heeft gedaan of is dat niet waar?

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Jorca schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:32:
Iemand enig idee hoe moeilijk het is om tegenwoordig een Stranglethorn fishing event the winnen, lijkt me dat iedereen het onderhand wel heeft gedaan of is dat niet waar?
Sterker nog, het is moeilijker geworden ivm merged servers en de heirloom ring die men daar kan winnen... :|

En het vervelende voor mij is... heb hem in 2009 al eens gewonnen... nu moet ik hem nog een keer doen voor die ríng die ik gewoon MOET hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 20-08-2015 20:24 ]

• icemotion
RustStorm schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:16:
Voor wat betreft pet battles... ik zou, als ik jullie was hier eens een kijkje nemen... Ik heb 725 unique pets, allemaal rare en ook allemaal level 25... Maar dat had ik al tijdens MoP... Dus had in WoD alleen maar de nieuwe pets te doen... waardoor de 2k battles in Draenor echt een hel is voor mij. :|
Snelste manier is met Feline Familiar rondom uitsteeksels in Frostfire ridge.. redelijk wat snel respawnende pets die de Familiar basically kan blijven solo-en dankzij de devour ability en stone skin.
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:21:
waar kan ik al die lore dingen vinden ?
lijkt me best interessant om te weten weet amper iets van de "lore " :$
YouTube: Nobbel87

Check deze kerel zn youtube; plenty of lore videos daar. (En tis n Nederlander )
icemotion schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

Snelste manier is met Feline Familiar rondom uitsteeksels in Frostfire ridge.. redelijk wat snel respawnende pets die de Familiar basically kan blijven solo-en dankzij de devour ability en stone skin.
Ja dat weet ik, dat heb ik geprobeerd te doen. Maar het voelt alsof ik het voor "niets" doe, aangezien de pets niet levelen. Dus je bent continu bezig zonder dat je het idee hebt dat je vooruit gaat... :)

Wellicht ga ik het weer proberen met het levelen van een character. Zo heb ik in MoP twee characters van 1 naar 90 geleveld.... alleen maar petbattles doen. 8)7

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Aarrgggg. Heb veel zin in te spelen maar ben helaas bijna niet vrij. Kan dus maandag pas weer. Heb mn level 5 mage nog steeds haha. Hopelijk weer gewoon tijd volgende week. Dan eindelijk levellen.
jaydenjarno schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:56:
Aarrgggg. Heb veel zin in te spelen maar ben helaas bijna niet vrij. Kan dus maandag pas weer. Heb mn level 5 mage nog steeds haha. Hopelijk weer gewoon tijd volgende week. Dan eindelijk levellen.
Och tsja... zonder werk geen geld en zonder geld geen WoW (tenzij je genoeg gold hebt op de tokens te kopen;))

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:19:
[...]

Sterker nog, het is moeilijker geworden ivm merged servers en de heirloom ring die men daar kan winnen... :|

En het vervelende voor mij is... heb hem in 2009 al eens gewonnen... nu moet ik hem nog een keer doen voor die ríng die ik gewoon MOET hebben.
Beetje inlezen voor je begint, hs op booty bay zetten, alle mats ready en gas erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
icemotion schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:32:
[...]
Abunisath idol.
Feline Familiar
Ik zou ook nog proto-drake whelp(ling?) toevoegen aan dat lijstje. Die pet gebruik ik het meeste, en is
te vangen in Northrend Sholazar Basin dacht ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:07:
[...]

Beetje inlezen voor je begint, hs op booty bay zetten, alle mats ready en gas erop :)
Ik vraag me werkelijk af of je "meer" van die visjes vangt wanneer je je fishing skill helemaal upgrade naar hoogst mogelijk... Dat hele event is ook meer RNG (lees: hoe snel ben je bij de pools en hoeveel kan je er uit halen voor anderen het al voor je doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RustStorm schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:43:
[...]

Ik vraag me werkelijk af of je "meer" van die visjes vangt wanneer je je fishing skill helemaal upgrade naar hoogst mogelijk... Dat hele event is ook meer RNG (lees: hoe snel ben je bij de pools en hoeveel kan je er uit halen voor anderen het al voor je doen)
Die kans is niet groter inderdaad volgens mij klopt, het is wel handig om van te voren een paar rondjes langs de kust te vliegen voor geode spots. Wat ik deed is proberen eigen pools te vissen kom je zelf pool tegen dan ga je vissen en als er mensen joinen blijf je vissen. Vlieg je naar volgende pool en zie je al mensen vissen, dan kan je beter een pool verder vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Dat soort dingen; en hotkey gewoon een mount (of; als je een druid bent -> flight form want dat scheelt je gewoon 1,5 seconde mounten.. it adds up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, dat soort dingen doe ik uiteraard. :) Heb al HEEL lang geen poging meer gewaagd, tot paar weken terug. Daarna aantal weken niet meer omdat het niet uit kwam om 1400 uur online te zijn... Komende zondag toch maar weer proberen :) Wil die ring wel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Gisteren mijn Shadow Priest op level 100 gekregen (alleen hunter en monk nog te gaan).
Direct even de Tanaan quests gedaan en gelukkig had ik al wat BoA spullen en dus kon ik meteen wat spullen vervangen.
Ik ga mij ook even inlezen in healen met een priest, nooit echt gedaan maar aangezien dit char in een dode guild zit heb ik ook niet echt veel mogelijkheden om het verder in een gecontroleerde groep te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man, de laatste mount die kan droppen van Terrorfist, Vengeance, Doomroller en Deathtalon, blijft me maar ontwijken... Abnormaal... En áls ik dan al een cage krijg, dan zit er een mount in die ik al heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:08:
Man man man, de laatste mount die kan droppen van Terrorfist, Vengeance, Doomroller en Deathtalon, blijft me maar ontwijken... Abnormaal... En áls ik dan al een cage krijg, dan zit er een mount in die ik al heb. :P
That has to suck.. ik had mazzel.. in 2 dagen tijd alle 3 de mounts.

Gisteren nog weer een mount kunnen toevoegen aan de collectie; de Crimson deathcharger.

Nu nog in dubio wat ik zal doen met de Tabard en Jaina's locket. Echt gebruiken ga ik ze waarschijnlijk niet. Dus verkopen is n optie.. maar heb t gold ook niet echt nodig.. twijfel twijfel.. denk dat ik ze voorlopig maar gewoon in mn bank druk.. en misschien eens kijken naar een andere transmog voor mn paladin rond die tabard :p Want shiny effect past wel bij Paladin natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

That has to suck.. ik had mazzel.. in 2 dagen tijd alle 3 de mounts.

Gisteren nog weer een mount kunnen toevoegen aan de collectie; de Crimson deathcharger.

Nu nog in dubio wat ik zal doen met de Tabard en Jaina's locket. Echt gebruiken ga ik ze waarschijnlijk niet. Dus verkopen is n optie.. maar heb t gold ook niet echt nodig.. twijfel twijfel.. denk dat ik ze voorlopig maar gewoon in mn bank druk.. en misschien eens kijken naar een andere transmog voor mn paladin rond die tabard :p Want shiny effect past wel bij Paladin natuurlijk..
Mocht ik ook Shadowmourne bemachtigen (ben te lui om de quests to doen... Ben bij een infusion quest, weet even niet meer welke), dan zal ik sowieso de tabard houden. :) De mount heb ik al dus dan kan ik die verkopen. En de locket... is geen toy toch? Die zal ik dan ook verkopen, heb de Kirin Tor ring namelijk al om naar Dalaran te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:19:
[...]

raar.. m'n vrouw heeft hem nu op 3 accounts (2 van haarzelf en 1 van mij) gewonnen zonder veel problemen. Je moet gewoon de goede plekken hebben + een spotter (iemand die zoekt naar pools). Zo zijn we nog niet slechter ge-eindigd dan een top 5. En we doen hem nu best veel :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
(raar) vraagje tussendoor; hoe komen jullie meestal aan groep in tanaan om bv rare elites of apexis te farmen? Via groupfinder, of naar plaats van bestemming lopen en iemand aanspreken om te joinen, of via general chat of...? Als t via groupfinder is, waar zoek je dan meestal op als keyword(s) apexis farm oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:40:
(raar) vraagje tussendoor; hoe komen jullie meestal aan groep in tanaan om bv rare elites of apexis te farmen? Via groupfinder, of naar plaats van bestemming lopen en iemand aanspreken om te joinen, of via general chat of...? Als t via groupfinder is, waar zoek je dan meestal op als keyword(s) apexis farm oid?
Rares doe ik eigenlijk altijd solo of met een maat, nooit in group. Denk idd apexis of rare farm via de group finder en dan die onderste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

voor doomroller etc ga ik gewoon op de juiste plek staan en dan via custum groupfinder de naam intypen en blijven refreshen :P
voor al het andere gewoon op verschillende keywords zoeken inderdaad,sarber rep , of elites farm etc

Heb nu 2x zo een legion coin gehad voor rep,dat scheelt echt behoorlijk als je nog met rep bezig was voor de fly archie :)

[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 21-08-2015 11:45 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rares doe ik sóchtends vroeg altijd. Zijn ze bijna allemaal nog up. Als ik dan 10 van die Apexis dingen heb voor die quest stop ik weer. Ik moet enkel die rep nog, de rest van de dailies kan me gestolen worden.
Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.