Oke oke en die rares, is dat 1x raken en je deelt mee in de loot (a la timeless isle Huolon) of moet je per se in de groep zitten die m net aanvalt?
1x raken.marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:54:
Oke oke en die rares, is dat 1x raken en je deelt mee in de loot (a la timeless isle Huolon) of moet je per se in de groep zitten die m net aanvalt?
Toen ik nog met de Tanaan rep grinds bezig was ging ik altijd eerst kijken bij die elite katbeesten.marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:40:
(raar) vraagje tussendoor; hoe komen jullie meestal aan groep in tanaan om bv rare elites of apexis te farmen? Via groupfinder, of naar plaats van bestemming lopen en iemand aanspreken om te joinen, of via general chat of...? Als t via groupfinder is, waar zoek je dan meestal op als keyword(s) apexis farm oid?
Aan dat water gebied zijn er twee rares die je solo kan killen en meteen ook 1000 rep opleveren bij de aangesloten faction.
In het terugkomen vond ik dan meestal een rare riverbeast, warpstalker en een orc kapitein (in dat kamp naast hellfire citadel). Daarna ging ik meestal door naar de iron front daily of zeth'gol (hi blood moon).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik werk 's ochtends altijdKaap schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:47:
Rares doe ik sóchtends vroeg altijd. Zijn ze bijna allemaal nog up. Als ik dan 10 van die Apexis dingen heb voor die quest stop ik weer. Ik moet enkel die rep nog, de rest van de dailies kan me gestolen worden.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Eerder opstaan

Zoiets herken ik... haha...
Och, zo lang je ze maar veel liefde geeft!
Vandaag een dag waarbij ik niet zo veel zin heb merk ik. Dat is toch best bijzonder.
Denk dat ik vanavond maar eens ga focussen op óf LFR óf het levelen van m'n paladin koe.
Och, zo lang je ze maar veel liefde geeft!
Vandaag een dag waarbij ik niet zo veel zin heb merk ik. Dat is toch best bijzonder.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Haha, ben alleen geen ochtendmens. Doe soms wel 'sochtends ff snel mn garrison + ship op 2 chars maar heb echt geen tijd om sochtends nog ff die rares te slopenmarijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:29:
[...]
Eerder opstaan. Vanochtend nog snel voor t werk paar naval missions aangezet, werd toch niet helemaal gewaardeerd door vrouwlief en de kids die naast me zaten
Pffff tijd tekort whhahaha ben gelukkige niet de enige 
Maar ga voor WoW niet vroeger opstaan of later naar bedje toe
Ben de laatste 2 avonden niet aan WoW toe gekomen en vanavond mijn tante helpen met een PC probleem...
Pffffffffff T-T
Ben de laatste 2 avonden niet aan WoW toe gekomen en vanavond mijn tante helpen met een PC probleem...
Pffffffffff T-T
Life's a bitch and then you dielindseysew schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:26:
Pffff tijd tekort whhahaha ben gelukkige niet de enige
Pffffffffff T-T
IddSn3gG3l schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:32:
[...]
Life's a bitch and then you dieIk ga vanavond nog ff na het voetbal spelen denk ik. Moet nog 5k rep voor order of the awakened dus ff dailies doen en moet nog 30 van die elemental runes voor mn laatste tablet.
Shit happens
S'ochtends is ook een breed begrip
Ik doe 's ochtends hooguit de missies voor ik naar mn werk ga; en momenteel moet ik nog 1 dag dailies doen voor exalted met Hand of the prophet en Order of the awakened
Ben ik daar ook weer klaar mee
Zie ik weer iets over het hoofd!? Had afgelopen week voor 10k AC een baleful rifle gekocht. Klopt het dat je voor 20k AC deze met empowered apexis fragment kan upgraden naar ilvl 695? Is een verschil van 45 ilvls... wel veel.. Normaal als ik me rijk reken met dit soort upgrades heb ik weer niet goed gelezen en zie ik iets over het hoofd waardoor het niet kan of klopt...
Oh en met dit weekend apexis weekend is dat de grind wel waard..
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 21-08-2015 14:19 ]
Nope dit klopt helemaal.marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:19:
Zie ik weer iets over het hoofd!? Had afgelopen week voor 10k AC een baleful rifle gekocht. Klopt het dat je voor 20k AC deze met empowered apexis fragment kan upgraden naar ilvl 695? Is een verschil van 45 ilvls... wel veel.. Normaal als ik me rijk reken met dit soort upgrades heb ik weer niet goed gelezen en zie ik iets over het hoofd waardoor het niet kan of klopt...
Mooi! Dan komt er een mooie upgrade aan dit weekend
Ik hoop dat er met Legion ook weer wat liefde gegeven gaat worden aan de Gnomes.
De gnomes zijn nog steeds in afwachting van een extra class om de boel een beetje gelijk te trekken.
Op de officiele forums is er alleen maar het standaard gezeur "gnomes zijn om te eten/booten/etc." maar Blizzard blijft angstvallig stil over dat onderwerp.
Hopelijk gaan ze er wat aan doen maar het zal wel niet.
De gnomes zijn nog steeds in afwachting van een extra class om de boel een beetje gelijk te trekken.
Op de officiele forums is er alleen maar het standaard gezeur "gnomes zijn om te eten/booten/etc." maar Blizzard blijft angstvallig stil over dat onderwerp.
Ik weet hoe je je voelt... Gnomes zijn toch wel echt een top race als je het mij vraagt. Inderdaad heel erg jammer dat ze zou weinig liefde krijgen, terwijl ze zo veel liefde geven...Carthrax schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:54:
Ik hoop dat er met Legion ook weer wat liefde gegeven gaat worden aan de Gnomes.
Demon Hunter gnome zal het ook niet worden. Jammer genoeg alleen maar die (stomme) NE en BE races...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zou dan eerst even kijken of je een goede statcombi hebt...marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
Mooi! Dan komt er een mooie upgrade aan dit weekend
Ja daar zeg je wat.. had bij t maken van de rifle de loot spec nog op survival staan, maar speel BMvhal schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Zou dan eerst even kijken of je een goede statcombi hebt...
Zou niet uit mogen maken. Het is meer dat sommige suffix beter zijn dan andere. Voor MM zoek je bijv meer 'of the Savage' (crit/multistrike). Op een gegeven moment was ik het zat na een paar pogingen en heb een 0/6 Sherridon van de AH afgehaald met crit/multistrike voor 300 gold en deze geupgraded tot 5/6 (=ilv 690). De 6/6 versie is mij nog té duur voor wat het biedt, de upgradetoken is zo'n 23K gold.marijnvtg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Ja daar zeg je wat.. had bij t maken van de rifle de loot spec nog op survival staan, maar speel BM
Wat dat betreft is de (dubbele) RNG bij de apexis gear soms echt een b*tch. Hoe bedoel je ik krijg een dagger terwijl mijn loot spec toch echt op combat staat? Een one-hander voor m'n retribution spec, moet kunnen toch? Ik ben dus al blij als ik überhaupt een item krijg dat past bij m'n spec, juiste stats be damnedvhal schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Zou dan eerst even kijken of je een goede statcombi hebt...

Maar combat is toch slow mainhand en fast offhand? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?Kapoen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:25:
[...]
Wat dat betreft is de (dubbele) RNG bij de apexis gear soms echt een b*tch. Hoe bedoel je ik krijg een dagger terwijl mijn loot spec toch echt op combat staat? Een one-hander voor m'n retribution spec, moet kunnen toch? Ik ben dus al blij als ik überhaupt een item krijg dat past bij m'n spec, juiste stats be damned
De laatste keer dat ik slow/fast speelde was in WotLK geloof ik 
Ik denk dat die combo nog altijd werkt, maar slow/slow is dacht ik beter in meerdere situaties.
Ik denk dat die combo nog altijd werkt, maar slow/slow is dacht ik beter in meerdere situaties.
Ah ja, ik zie het... Icy-Veins geeft ook advies slow/slow weapons. Interessant... Dan faal ik met m'n rogueKapoen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:53:
De laatste keer dat ik slow/fast speelde was in WotLK geloof ik
Ik denk dat het uiteindelijk niet zoveel zal schelen hoorRustStorm schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:56:
[...]
Ah ja, ik zie het... Icy-Veins geeft ook advies slow/slow weapons. Interessant... Dan faal ik met m'n rogue
Voor de mensen die ellende van een char kiezen hebben gevolgd. Het is een rogue geworden haha. Van hunter naar warrior naar paladin naar mage en nu toch een rogue haha. Al die keuzen haha
Hahaha, meen je dat nou?jaydenjarno schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:14:
Voor de mensen die ellende van een char kiezen hebben gevolgd. Het is een rogue geworden haha. Van hunter naar warrior naar paladin naar mage en nu toch een rogue haha. Al die keuzen haha
Op Twisting Nether? Want dan moet je nog even invite krijgen in de guild (horde kant) denk ik?
Hahaha yep. Meen het zowaar echt haha. En op twisting nether ja. Had er al 1 in de guild maar deze nog niet. Naam is Qodo. Niet origineel maar wel makkelijk te onthouden haha. De mage heette al Namkeeb
Dan zien we elkaar wel online vermoed ik zo.jaydenjarno schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 06:53:
Hahaha yep. Meen het zowaar echt haha. En op twisting nether ja. Had er al 1 in de guild maar deze nog niet. Naam is Qodo. Niet origineel maar wel makkelijk te onthouden haha. De mage heette al Namkeeb
Volg het forum nu al een tijdje, en zeg ik het goed als er een tweakers guild is op de horde kant van Twisting Nether? Maar ook op defias brotherhood right?
Defias Brotherhood heeft een echte Tweakers guild. De guild waar het om gaat op Twisting Nether is een revive van een oude guild en dus members nodig heeft.Ditvoorst schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:10:
Volg het forum nu al een tijdje, en zeg ik het goed als er een tweakers guild is op de horde kant van Twisting Nether? Maar ook op defias brotherhood right?
Top! Op Defias gaat het om de alliance of horde?
Ik denk horde, maar weet het niet zeker.Ditvoorst schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:37:
Kom ik net in een eye of storm match
Hebben de allys 8 healers....
Ja hoor, krijg ik een heirloom missie van naval yard met 95% kans op slagen en failed het. Denk dat ik die missie niet meer zo krijg en dat is best kut om 5%
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Easy win dan tochHStyles schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:19:
Op Defias zit inderdaad de "Gathering of Tweakers" guild op de horde kant. Voel jij vrij om een willekeurige member te whisperen voor een invite. Voor meer info kan je altijd even contact opnemen met de officers: Tanodal, Phacoid of Dendr (ik).Ditvoorst schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:37:
First rule of PvP: Never kill the healer first.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Daar zou ik echt ultiem droevig van worden..Jorca schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:47:
Ja hoor, krijg ik een heirloom missie van naval yard met 95% kans op slagen en failed het. Denk dat ik die missie niet meer zo krijg en dat is best kut om 5%
Elke keer als ik WoW opstart denk ik er weer aan, niet dat 5% exp zoveel zou uitmakenRustStorm schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
Daar zou ik echt ultiem droevig van worden..Wat stom zeg. Gelukkig heb ik tot nu toe al die rare missies gehaald die ik gekregen heb (lees: heirloom casters ring en BMAH) en ben ik op dit moment geduldig aan hetwachten op de overige rare missies...
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Vergis je niet hoor... Ik heb dan toevallig wel een heirloom ring... maar scheelt best wel, zeker als je er twee hebt is het toch weer 10% sneller levelen...Jorca schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:15:
[...]
Elke keer als ik WoW opstart denk ik er weer aan, niet dat 5% exp zoveel zou uitmaken
Het is geen 10% sneller levelen aangezien het verschil slechts van 150% naar 160%.
Als je het zo bekijkt is het waar...Jwlb schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:13:
Het is geen 10% sneller levelen aangezien het verschil slechts van 150% naar 160%.
Anyways, vandaag poging gewaagd fishing event te winnen: k a n s l o o s.
Ohhh, nice, heb een fantastische methode gevonden om de bodyguards snel te levelen... Insanity!

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 24-08-2015 08:18 ]
Please shareRustStorm schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Ohhh, nice, heb een fantastische methode gevonden om de bodyguards snel te levelen... Insanity!![]()
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Talador: The Burning Front... Enough said
RustStorm schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:32:
[...]
Talador: The Burning Front... Enough said
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Weer aan Shaman begonnen. Tijd om deze te gearen als nieuwe dps voor de raids. Wat een OP class is het tijdens levellen. Leven 94, en ik doe gewoon bizar veel damage.
Binnenkort maar wat upgrades voor m'n gear kopen, en dan weer gaan healen. Wel erg leuke healing class ook
Binnenkort maar wat upgrades voor m'n gear kopen, en dan weer gaan healen. Wel erg leuke healing class ook
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toevallig gisteren een Silvershard Mines waar de hordes 5 healers hadden. 4 resto druids en 1 disc priest. Ook nog eens een wat minder goed team waardoor we echt haast niks konden killen. Fast loseHStyles schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:19:
Behalve als je TSG of Turbo Cleave speeltjunglebeast schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
First rule of PvP: Never kill the healer first.

Haha ja, ik merk inderdaad in instances waar een enhancement shaman bij loopt, de bosses en mobs sneller dood gaan dan bij andere groepen... Toch wel ziekelijk. Shaman is en blijft een heel leuke class om te spelen.corset schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:09:
Weer aan Shaman begonnen. Tijd om deze te gearen als nieuwe dps voor de raids. Wat een OP class is het tijdens levellen. Leven 94, en ik doe gewoon bizar veel damage.
jep, ooit (lang geleden) gelevelled in TBC om bij karazhan een healer te worden (2 weken van 1 naar 70 + gear), toen stil gezet, en nauwelijks gespeeld. En nu is ze weer terugRustStorm schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:01:
[...]
Haha ja, ik merk inderdaad in instances waar een enhancement shaman bij loopt, de bosses en mobs sneller dood gaan dan bij andere groepen... Toch wel ziekelijk. Shaman is en blijft een heel leuke class om te spelen.
M'n char Super crap gear voor levleling, but it works.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
10.000 bodyguard reputation in 20 minuten...

Mijn verse level 100 priest even door Tanaan heen gesleurd dit weekend. Nog 1 trinket van ilvl592 maar de rest nu op 650.
Ben nog geen raid ingeweest om de duidelijke reden dat ik nog geen idee heb om uit dit character fatsoenlijke dps te kunnen halen
Ik ben nog totaal niet bezig geweest met een goede rotatie etc. dus zal mij er eens in gaan verdiepen voordat ik een raid aanraak.
Ben nog geen raid ingeweest om de duidelijke reden dat ik nog geen idee heb om uit dit character fatsoenlijke dps te kunnen halen
Ik ben nog totaal niet bezig geweest met een goede rotatie etc. dus zal mij er eens in gaan verdiepen voordat ik een raid aanraak.
Gisteravond maar een keer mee gegaan met Archi normal. Guild heeft al een aantal kills en we waren dan ook al binnen een uurtje klaar.
Vanavond verder met onze 8/13 heroic run van afgelopen donderdag. Nieuwe raiders in de groep vandaar dat we de eerste 6 bazen ook gedaan hebben maar het ging niet super lekker. Nu hopen dat we vanavond nog Mannoroth halen.
Vanavond verder met onze 8/13 heroic run van afgelopen donderdag. Nieuwe raiders in de groep vandaar dat we de eerste 6 bazen ook gedaan hebben maar het ging niet super lekker. Nu hopen dat we vanavond nog Mannoroth halen.
Ik ben nu de afgelopen avonden bezig voor mijn dreanor flying achievement..
Nog 78 treasures, 3x revered en enkele assualt missions te gaan -_-
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
ik kreeg zaterdag na 2 maanden ofzo eindelijk the pit quest
dus sinds zaterdag heb ik em binnen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb dat filmpje maar eens gekeken dat iemand van de week gepost had. Ik moet nog VEEEEEEEL doen voor ik mag vliegenMortum schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:03:
Ik ben nu de afgelopen avonden bezig voor mijn dreanor flying achievement..
Ik hoef gelukkig alleen nog maar te wachten tot de nieuwe patch er is
En dan weer eens de wereld in op zoek naar rare spawns als Poundfist en de Voidtalon.
Wat is nou eigenlijk echt de toegevoegde waarde van het vliegen in dreanor? Iedereen zit toch de hele dag in je garrison en Stormshield/Warshield worden no-fly zones. Het is meer voor het AFK in de lucht hangen zodat je geen last hebt van andere mensen
Vooral het levelen van alts / je dailies doen word een stuk makkelijker.Zenety schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:30:
Wat is nou eigenlijk echt de toegevoegde waarde van het vliegen in dreanor? Iedereen zit toch de hele dag in je garrison en Stormshield/Warshield worden no-fly zones. Het is meer voor het AFK in de lucht hangen zodat je geen last hebt van andere mensen
Er komen vast wel weer wat extra dingen ingame, zoals rares die pets droppen en/of toys. Voor de rest zou ik het inderdaad ook niet weten. Heb nooit begrepen waarom Blizzard er voor heeft gekozen flying te introduceren in WoD...Zenety schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:30:
Er komen inderdaad rares bij in Highmaul (de niet instanced versie) waar rares lopen die pets droppen.RustStorm schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:45:
[...]
Er komen vast wel weer wat extra dingen ingame, zoals rares die pets droppen en/of toys. Voor de rest zou ik het inderdaad ook niet weten. Heb nooit begrepen waarom Blizzard er voor heeft gekozen flying te introduceren in WoD...
Het is vooral gewoon sneller verplaatsen wat handig is voor verschillende dingen zoals;
*Rare spawn points checken; (bijvoorbeeld zoals ik van plan ben)
*Archeology; zeker sommige dig sites zitten veel hoogteverschillen
*Pet battles in Tanaan; die 15 rare pets zitten best verspreid; stel je wil ze farmen voor hun rewards; vliegen scheelt gewoon een hoop reistijd.
Om maar eens wat dingen te noemen.
Haha, want dat ging al niet snel genoeg? 0.o Vond het juist tof dat je alts niet direct konden vliegen eerder. En dat het echt exclusive was voor de max levels.jessy100 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:44:
[...]
Vooral het levelen van alts / je dailies doen word een stuk makkelijker.
Legion zou weer ground mount alleen worden toch? (In ieder geval voor een tijdje)
Ahh ja, archeology zal ik wellicht dan weer een poging voor wagen... Moet ook de MoP achievements nog... Townhall in je garrison volhangen met trophies is wel geinig. Iemand uit m'n guild heeft allesicemotion schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:51:
[...]
Er komen inderdaad rares bij in Highmaul (de niet instanced versie) waar rares lopen die pets droppen.
Het is vooral gewoon sneller verplaatsen wat handig is voor verschillende dingen zoals;
*Rare spawn points checken; (bijvoorbeeld zoals ik van plan ben)
*Archeology; zeker sommige dig sites zitten veel hoogteverschillen
*Pet battles in Tanaan; die 15 rare pets zitten best verspreid; stel je wil ze farmen voor hun rewards; vliegen scheelt gewoon een hoop reistijd.
Om maar eens wat dingen te noemen.
Idd, legion gaat zelfde systeem worden als nu (dat zijn de plannen toch) waarbij je pas aan het einde van de expansion gaat kunnen vliegen. Vind het een prima systeem zo, was leuk in het begin maar nu heb ik het wel gehad in draenor, wil er dan ook niet steeds moeten wachten op hs cd.Zenety schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Haha, want dat ging al niet snel genoeg? 0.o Vond het juist tof dat je alts niet direct konden vliegen eerder. En dat het echt exclusive was voor de max levels.
Legion zou weer ground mount alleen worden toch? (In ieder geval voor een tijdje)
Verwijderd
Wij hadden ook zoiemand, maar die is met MoP afgehaakt, ging te veel tijd kosten. Heeft bijna 70 keer Sunwell gedaan om de legendary te krijgen :-)RustStorm schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
Ahh ja, archeology zal ik wellicht dan weer een poging voor wagen... Moet ook de MoP achievements nog... Townhall in je garrison volhangen met trophies is wel geinig. Iemand uit m'n guild heeft allesDie gast is insane als het gaat om achievements.
Eviloverlord
Hebben ze eigenlijk is met de exp. gedaan in WoD? Heb gevoel alsof ik nu stuk sneller er doorheen vlieg met m'n Shaman dan ik in begin deed met m'n Hunter.
Ach nog twee levels te gaan en dan door naar me derde alt 😁
Rupsen, Rapsen.
Nope, er is niets gebeurd met hoeveel exp dat je nodig hebt om te levelen van 90 naar 100. Wat natuurlijk kan is dat het sneller lijkt omdat het allemaal niet meer nieuw voor je is... En dus hoef je ook niet meer op zoek te gaan naar alle objecten en gebieden waar de quests zich bevinden... Noem maar iets hoor.Metian schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:35:
Hebben ze eigenlijk is met de exp. gedaan in WoD? Heb gevoel alsof ik nu stuk sneller er doorheen vlieg met m'n Shaman dan ik in begin deed met m'n Hunter.
Update: nog twee bodyguards te gaan en dan zijn ze allen m'n personal wingman. ^_^
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 24-08-2015 20:23 ]
Tegenwoordig hebben we ook beschiking over heirlooms tot level 100, aan het begin van de xpac niet.Metian schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:35:
Buiten de Garrosh heirlooms dan natuurlijk
Zou best kunnen dat het allemaal gewoon bekend is en dat het gevoel daardoor sneller is. Dat van de heirloom kwam ik van weekend achter, maar niet gekocht. Is mij te duur, zeker voor feit dat het toch al snel gaat. En betreft de XP pots die heb ik niet gekocht.
Ik heb ook werkelijk geen idee, kan me namelijk niet herinneren dat ik zo snel ( in klein weekend ) al van 92 naar 98 blaas
Ik heb ook werkelijk geen idee, kan me namelijk niet herinneren dat ik zo snel ( in klein weekend ) al van 92 naar 98 blaas

Rupsen, Rapsen.
Vond het tot 94 ofzo best lang duren, levels daarna gingen voor mijn gevoel altijd al supersnel.Metian schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:49:
Zou best kunnen dat het allemaal gewoon bekend is en dat het gevoel daardoor sneller is. Dat van de heirloom kwam ik van weekend achter, maar niet gekocht. Is mij te duur, zeker voor feit dat het toch al snel gaat. En betreft de XP pots die heb ik niet gekocht.
Guild drama zuigt...
Zo ben je als guild goed bezig met 2 mythic bosses en hard werkende op komrok, zo ben je opeens 6 raiders kwijt
We hadden 1 ranter, zat lang in de guild. Beetje lomp in taalgebruik/kritiek maar wel zelf goede dps.
Wat nieuwe mensen die daar niet tegen konden en weg gingen sommige daarvan matige dps andere goed.
Vervolgens verlaat ook de ranter de guild omdat hij niet meer mag ranten -_-
En dan heb je opeens weer mensen te kort
Komrok op 2% wipe, omdat mensen op het eind tunnel visionen en de runes gewoon niet soaken

Een nieuwe recruit heal pala die gewoon 3 tries op rij doodgaat omdat hij niet uit shit moved/stacked bij pounce
Dus als er mensen op Kazzak nog een guild zoeken voor mythic progress, we zoeken vooral range dps/heal/rogue.
[ Voor 39% gewijzigd door JBplap op 24-08-2015 21:21 ]
Vandaag maar eens paar dingen proberen te regelen:
- Laatste twee bodyguards naar personal wingman reputatie
- LFR alle wings voor tomes
- Paladin Tauren naar 70 levelen
Het zal mij benieuwen werkelijk...
- Laatste twee bodyguards naar personal wingman reputatie
- LFR alle wings voor tomes
- Paladin Tauren naar 70 levelen
Het zal mij benieuwen werkelijk...
Toch nog Mannoroth neer gekregen gisteravond en helaas maar één tome totaal erbij waardoor ik nog op 29/33 blijf steken. Hopelijk donderdag mijn ring...
Donderdag skippen we de eerste zes bazen zodat we tijd hebben voor Archi.
Gisteravond eindelijk archimonde heroic neergekregen.
Hebben de groep langzaam aan kleiner moeten snijden omdat we er een paar tussen hadden die dezelfde fouten bleven maken (groene lazerbeam recht door de raid heen e.d.)
vanaf volgende week volledige mythic focus tijdens progress en heroic wordt farm run met de socials erbij
Hebben de groep langzaam aan kleiner moeten snijden omdat we er een paar tussen hadden die dezelfde fouten bleven maken (groene lazerbeam recht door de raid heen e.d.)
vanaf volgende week volledige mythic focus tijdens progress en heroic wordt farm run met de socials erbij
Ik sta zelf op 32/33EJSchuiteman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:44:
Toch nog Mannoroth neer gekregen gisteravond en helaas maar één tome totaal erbij waardoor ik nog op 29/33 blijf steken. Hopelijk donderdag mijn ring...
Maar ook voor jouw de tip om dan voor de raid al je 33 te halen (lfr) en je quest te completen zodat je met de archimonde kill iig je al je eerste upgrade krijgt.
Ik weet of het hier mag ? Zo niet graag aangeven.
Indien je op Argent Dawn speelt en een leuk social (progress) raiding zoekt ,
Kijk dan op de website van Sallastius, We zijn mainly op zoek naar healers, (r)DPS en als het mogelijk is met een tank offspec (is altijd handig).
We zijn NL/EN talig op dit moment.
Indien je op Argent Dawn speelt en een leuk social (progress) raiding zoekt ,
Kijk dan op de website van Sallastius, We zijn mainly op zoek naar healers, (r)DPS en als het mogelijk is met een tank offspec (is altijd handig).
We zijn NL/EN talig op dit moment.
Gefeliciteerd met de progress allebei!
Ik heb gister zelf ook voor het eerst Archi HC gekilled. Werd tijd ook, dit was al de 3de kill voor de guild.
Ik heb me nog wat beter ingelezen in wat ik moet doen voor flying in Warlords... Dat is me toch te veel werk. Dat besefte ik me toen iemand zich hier afvroeg wat het nou eigenlijk toevoegt. Sneller alts levellen doe ik toch niet, en archeology is ook niet echt mijn ding.
Toch ga ik er rustig aan mee door zonder al te veel te haasten. Het geeft in ieder geval weer wat te doen en dat is leuker dan /afk in mijn Garrison hangen!
Ik heb gister zelf ook voor het eerst Archi HC gekilled. Werd tijd ook, dit was al de 3de kill voor de guild.
Ik heb me nog wat beter ingelezen in wat ik moet doen voor flying in Warlords... Dat is me toch te veel werk. Dat besefte ik me toen iemand zich hier afvroeg wat het nou eigenlijk toevoegt. Sneller alts levellen doe ik toch niet, en archeology is ook niet echt mijn ding.
Toch ga ik er rustig aan mee door zonder al te veel te haasten. Het geeft in ieder geval weer wat te doen en dat is leuker dan /afk in mijn Garrison hangen!
Zo denk ik er ook over. Echter realiseerde ik me wel dat je jezelf in de vingers snijdt wanneer je geen gebruik gaat maken van de mogelijkheid tot vliegen. Dat is dan ook, vooralsnog, de enige reden waarom ik er voor gezorgd heb te kunnen vliegen. Wat ik er uiteindelijk allemaal mee ga doen; dat zie ik wel.hulkie schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:58:
Ik heb me nog wat beter ingelezen in wat ik moet doen voor flying in Warlords... Dat is me toch te veel werk. Dat besefte ik me toen iemand zich hier afvroeg wat het nou eigenlijk toevoegt.
Yep de eerste 6 bazen geven me hopelijk de 4 benodigde tomesJBplap schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:42:
[...]
Ik sta zelf op 32/33
Maar ook voor jouw de tip om dan voor de raid al je 33 te halen (lfr) en je quest te completen zodat je met de archimonde kill iig je al je eerste upgrade krijgt.

Hebben jullie nog tips voor een shadow Priest? We zitten redelijk vaak met 6 healers in de raid en dan mogen er twee switchen naar dps (om de week kiezen we wie). Zelf ben ik aan het testen geweest op een dummy en met Clarity of Power en Insanity haal ik de beste resultaten single target. Ik ben in het bezit van de 4-set bonus.
Ik heb niet echt speciale dps gear (gewoon mijn disc spullen + de dps 715 ring) en haal dan ook max 34k nu. Volgens de lijstjes moet een 705 shadow priest 46k kunnen halen...
Zorgen de stats (volgens mrrobot haste/mastery i.c.m CoP) ervoor dat ik 10k erbij krijg? Dat lijkt me behoorlijk veel namelijk.
Gewoon ff simcraft downloaden en daarmee spelen, dan kun je zien welke dps je met jouw gear moet kunnen halen.EJSchuiteman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:20:
[...]
Yep de eerste 6 bazen geven me hopelijk de 4 benodigde tomes![]()
Hebben jullie nog tips voor een shadow Priest? We zitten redelijk vaak met 6 healers in de raid en dan mogen er twee switchen naar dps (om de week kiezen we wie). Zelf ben ik aan het testen geweest op een dummy en met Clarity of Power en Insanity haal ik de beste resultaten single target. Ik ben in het bezit van de 4-set bonus.
Ik heb niet echt speciale dps gear (gewoon mijn disc spullen + de dps 715 ring) en haal dan ook max 34k nu. Volgens de lijstjes moet een 705 shadow priest 46k kunnen halen...
Zorgen de stats (volgens mrrobot haste/mastery i.c.m CoP) ervoor dat ik 10k erbij krijg? Dat lijkt me behoorlijk veel namelijk.
gemiddel ilvl zegt niet zoveel namelijk
Trinkets doen waarschijnlijk ZEER veel evenals 4 set / legenday ring etc.
Thanx, dit is wel interessant. Gelijk even gedaan natuurlijk en zonder alle raid buffs (die ik met een dummy ook niet heb) en player level op good (i.pv. elite) zou ik 36k moeten halen.JBplap schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:38:
[...]
Gewoon ff simcraft downloaden en daarmee spelen, dan kun je zien welke dps je met jouw gear moet kunnen halen.
gemiddel ilvl zegt niet zoveel namelijk
Trinkets doen waarschijnlijk ZEER veel evenals 4 set / legenday ring etc.
In de raid zou 42k haalbaar moeten zijn. Kan je ook items veranderen in deze tool? Dat je kan zien hoeveel een bepaalde trinket je damage beïnvloedt?
Ja kan wel, heb hem hier niet bij de hand.EJSchuiteman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Thanx, dit is wel interessant. Gelijk even gedaan natuurlijk en zonder alle raid buffs (die ik met een dummy ook niet heb) en player level op good (i.pv. elite) zou ik 36k moeten halen.
In de raid zou 42k haalbaar moeten zijn. Kan je ook items veranderen in deze tool? Dat je kan zien hoeveel een bepaalde trinket je damage beïnvloedt?
Maar geloof dat je na de generate zo'n xml opzet ziet, daarin kun je alles aanpassen. Voordat je op simulate drukt in dat scherm dus.
Overigens geeft hij bij mij op elite lvl vaak lageren dps dan good

Gorefiend Mythic down!
Blij dat we deze eindelijk te pakken hebben.
Pittig gevecht, als er iets misgaat dan is het ook echt gelijk over
.
Nu op naar Socrethar en de healing trinket die nooit dropped op iedere difficulty...
Pittig gevecht, als er iets misgaat dan is het ook echt gelijk over

Nu op naar Socrethar en de healing trinket die nooit dropped op iedere difficulty...
GratsJerry schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:38:
Gorefiend Mythic down!Blij dat we deze eindelijk te pakken hebben.
Pittig gevecht, als er iets misgaat dan is het ook echt gelijk over.
[video]
"Mijn" guild is daar ook mee bezig. En zie, als ik online ben, dat ze continu wipen rond 90%... Kennelijk is het een gevecht van perfectie of no-go...
Netjes!
Mijn guild heeft zondag Mythic Tyrant gekilled en staat daarmee op 11/13M met als bonus dat we de leiding weer terug gepakt hebben in het server klassement
Word nog een spannende race
Mijn guild heeft zondag Mythic Tyrant gekilled en staat daarmee op 11/13M met als bonus dat we de leiding weer terug gepakt hebben in het server klassement
Volgens mij is Kolikolla Kultaa niet meer aan het raiden op Tura/DH. Dus zou je alleen nog moeten kijken naar Questionable Ethics.kowapanga schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:38:
Netjes!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Als wij nou ten minste afgelopen zondag niet zo gefaald hadden zouden we deze week ook mythic doen, maar we willen nu echt eerst heroic Archimonde eindelijk neer....
Maar inderdaad, zo veel guild die gestopt zijn op Turalyon / Doomhammer. Wat is er met Kolikolla Kultaa aan de hand?
Maar inderdaad, zo veel guild die gestopt zijn op Turalyon / Doomhammer. Wat is er met Kolikolla Kultaa aan de hand?
Oh dat zou wel zonde zijn als die gestopt zijn,zoveel was er al niet qua raiding guilds
Ik heb altijd PvE gedaan, vanwege bloedhekel aan PvP. Maar ben onlangs op een PvP server gestart en ga toch eens een poging wagen om nog meer uit WoW te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:16:
zijn er ook mensen die pvp spelen hier ?of alleen maar die hard pve spelers.
Man man man... het doel wat ik mezelf gesteld had vanochtend, is soort van heel erg vreselijk niet behaald.

Hmmm, vandaag is het Archimonde-tijd in LFR!
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 26-08-2015 07:15 ]
Gisteren geen zin in de queue te hangen om de Tomes te verzamelen, dan nog maar een week langer en in plaats daarvan de hunter naar level 100 gebracht.
Nummer 11 in de lijst van level 100s. Tanaan nog even vrijgespeeld en vanochtend nog snel even de quest voor de flight paths. Vanavond maar even op jacht naar de Baleful items.
Nummer 11 in de lijst van level 100s. Tanaan nog even vrijgespeeld en vanochtend nog snel even de quest voor de flight paths. Vanavond maar even op jacht naar de Baleful items.
Ik heb voor mijn DK al een boel Baleful items klaar liggen. Shoulders, Feet, Neck, Waist, Hands allemaal in meervoud. Het is eigenlijk te makkelijk geworden om alts te gearen.
Mijn Shaman was binnen twee weken al 695+ (beide specs). Iedere dag de dailies doen levert genoeg Baleful op met uiteindelijk wel de juiste stats. En dan via andere chars de Empowered sturen voor de 695 upgrade. Alleen voor het wapen met de juiste stats was ik veel apexis kwijt
Mijn Shaman was binnen twee weken al 695+ (beide specs). Iedere dag de dailies doen levert genoeg Baleful op met uiteindelijk wel de juiste stats. En dan via andere chars de Empowered sturen voor de 695 upgrade. Alleen voor het wapen met de juiste stats was ik veel apexis kwijt
Bedankt mijn vriend voor deze eye opener. Helemaal niet bij stilgestaan dat empowered boa is!EJSchuiteman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:06:
... En dan via andere chars de Empowered sturen voor de 695 upgrade. Alleen voor het wapen met de juiste stats was ik veel apexis kwijt

Verwijderd
Ik heb negen upgrades naar 695 liggen en genoeg crystals om er nog 5 te kopen. Ik weet alleen niet waaraan te spenderen.
Mijn monk heeft geen item lager dan 700, mijn warlock had maar 4 items lager dan 700 en die zijn al vervangen. En de andere characters heb ik alleen geleveld voor de garrisons. Misschien toch mij priest maar eens holy speccen en voor het eerst sinds TBC echt gebruiken :-)
De apexis crystals vliegen je echt om de oren en dan moet ik op mijn monk voor draenor flying nog een paar apexis dailies doen... Assault on the Pit heb ik gelukkig al.
Van de week naar 8/13 heroic gegaan, al was het wel erg rommelig. Er waren veel mensen: 23 man in de raid, nog even en we hebben consistent 20 man, maar ik zie Mythic niet gebeuren, te veel gerommel al in heroic modes. Het is typerend dat degenen die het meest hoopvol op mythic zijn, degenen zijn die vroeger nog nooit een heroic raid hebben gedaan.
Mijn monk heeft geen item lager dan 700, mijn warlock had maar 4 items lager dan 700 en die zijn al vervangen. En de andere characters heb ik alleen geleveld voor de garrisons. Misschien toch mij priest maar eens holy speccen en voor het eerst sinds TBC echt gebruiken :-)
De apexis crystals vliegen je echt om de oren en dan moet ik op mijn monk voor draenor flying nog een paar apexis dailies doen... Assault on the Pit heb ik gelukkig al.
Van de week naar 8/13 heroic gegaan, al was het wel erg rommelig. Er waren veel mensen: 23 man in de raid, nog even en we hebben consistent 20 man, maar ik zie Mythic niet gebeuren, te veel gerommel al in heroic modes. Het is typerend dat degenen die het meest hoopvol op mythic zijn, degenen zijn die vroeger nog nooit een heroic raid hebben gedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 09:46 ]
Damn nice, zojuist Archimonde LFR gedaan. En eerlijk is eerlijk, eindelijke en keer een leuk en pittig gevecht waarbij ook LFR (imo) geen walk in the park is. Zelfde mechanics als op heroic hoorde ik iemand roepen in de groep. Dus dat is topper. Na drie wipes is ie toch neer gegaan. Heb alleen geen loot mogen ontvangen.
Vandaag ook eindelijk mijn legendary ring. Geluk gehad met de tomes denk ik want 4 tomes van 7 bazen is niet slecht
Is de laatste weken nog vrij snel gegaan. Vorige week 6 tomes van 13 bazen en de week ervoor 8 tomes van 12 bazen.
Grats! Ik ga deze week toch wéér proberen m'n tomes te verzamelen. Moet er nog 14 volgens mij.EJSchuiteman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:57:
Vandaag ook eindelijk mijn legendary ring. Geluk gehad met de tomes denk ik want 4 tomes van 7 bazen is niet slechtIs de laatste weken nog vrij snel gegaan. Vorige week 6 tomes van 13 bazen en de week ervoor 8 tomes van 12 bazen.
Dat gezegd hebbende: er zijn toch nog steeds bijzonder veel mensen die gewoon BoE epics op de AH kopen. Ook de 655 ilvl items... Bizar toch. Maar mij zal je niet horen klagen.
Ik heb ook nog een BoE epic en twijfel of ik deze voor mijn vers gedingde hunter ga gebruiken of toch op AH ga zetten voor goud. Twijfel twijfel (ben geen AH speler dus goud komt bij mij niet met bakken binnen).
Qua tomes zit ik nu op 14 stuks dacht ik. Deze week maar even kijken of ik de wachtrijen ga trotseren.
Qua tomes zit ik nu op 14 stuks dacht ik. Deze week maar even kijken of ik de wachtrijen ga trotseren.
Drie woorden: The Undermine JournalCarthrax schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:57:
Ik heb ook nog een BoE epic en twijfel of ik deze voor mijn vers gedingde hunter ga gebruiken of toch op AH ga zetten voor goud. Twijfel twijfel (ben geen AH speler dus goud komt bij mij niet met bakken binnen).
En wellicht ten overvloede: gearen is nog nooit zo makkelijk geweest he, met de baleful items die te vinden zijn all over the place in Tanaan.
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 26-08-2015 14:27 ]
Dit topic is gesloten.