Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Oei, wanneer ik lvl 100 bereik ga ik ook ff samen met iemand SoO doen o.O
Moet er nog heeel wat :') en ook oudere raids :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:44:
Ik moet nog zooooooo veel raid achievements... Heb volgens mij nog geen enkele meta achievement van oude raids af, waardoor ik al die mounts nog mis... :|

Dis van SoO vind ik echt een topper! Maarja... ;(
Die van SoO heb ik nog gedaan tijdens MoP. Half normal / heroic gear en dan gewoon via een PuG door flex heen; :)

Ik mis momenteel Firelands nog (1 achievement, minimaal 6 mensen nodig) en de Pandaria en Throne of thunder nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
Vraagje voor de Pro's hier :P

ik ben bezig met Loremaster Dreanor voor mn Flying Achievement

alleen heb ik in Talador iets afgebroken of nooit gestart maar ik mis nog in the Shadow of the Auchindoun en ik heb dus geen enkel idee waar ik ben in die achievement :( is er een addon of een site die je verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Wognummer schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:19:
Vraagje voor de Pro's hier :P

ik ben bezig met Loremaster Dreanor voor mn Flying Achievement

alleen heb ik in Talador iets afgebroken of nooit gestart maar ik mis nog in the Shadow of the Auchindoun en ik heb dus geen enkel idee waar ik ben in die achievement :( is er een addon of een site die je verder kan helpen?
http://www.wowhead.com/ac...u-on-the-way-out#comments

In de comments staat wel een lijst met welke quests er bij dat stukje van de achievement horen;

http://www.icy-veins.com/wow/completed-quests-checker

En met deze 2e link kan je je character kiezen met de zone erbij om te kijken welke quests je nog niet hebt gedaan.

Daarmee zou je het toch moeten kunnen vinden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Het lijkt erop van wel :) die laatste pagina had ik ook al gevonden die eerste nog niet DANK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:41
Ik ben op de defias brotherhood begonnen met 2 chars te levelen op alliance (heb al 3 chars aan de horde kant).

1 hunter lvl 35 en een druid lvl 5

Nu is de vraag heb je als druid per spec ook egt 4 verschillende gear sets nodig of kun je met bear ok feral gaan en met resto ook balance? Gaat dan even puur over het lvlen en vroeg lvl 100, ik snap als je endgame gaat dat je dan egt specifieke gear nodig hebt.

De reden dat ik dit vraag is dat ik nog niet weet welke kant ik op wil met de druid. Tanken, haelen of puur dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan met levelen als Boomkin ook gewoon resto speccen Heb ik ook en werkt uitstekend, gear is geen issue bij levelen
Zelfde geld als feral/guardian

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 17-08-2015 13:02 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
zow Dreanor Pathfinder ook binnen koste wat tijd en een hoop gold (heb geen dailies gedaan voor rep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Pjotter87 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:49:
Ik ben op de defias brotherhood begonnen met 2 chars te levelen op alliance (heb al 3 chars aan de horde kant).

1 hunter lvl 35 en een druid lvl 5

Nu is de vraag heb je als druid per spec ook egt 4 verschillende gear sets nodig of kun je met bear ok feral gaan en met resto ook balance? Gaat dan even puur over het lvlen en vroeg lvl 100, ik snap als je endgame gaat dat je dan egt specifieke gear nodig hebt.

De reden dat ik dit vraag is dat ik nog niet weet welke kant ik op wil met de druid. Tanken, haelen of puur dps.
Nah; je komt zelfs endgame een heel eind met dezelfde gear voor de verschillende specs. De enige odd one out is eigenlijk Feral die als voornaamste secondary stat Critical strike heeft. De overige 3 specs vinden vooral Mastery belangrijk. (En zelfs voor Feral is Mastery de 2e secondary stat na Crit)

Maar als het eropaankomt dan wissel ik eigenlijk alleen de items waar bonus armor op zit als ik wissel van Guardian naar Feral. En van Resto naar Boomkin is het een kwestie van de items waar Spirit opzit omwisselen naar iets anders.

Dus eigenlijk loop ik voornamelijk trinkets, ringen, neck en cloak te wisselen, de rest blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Pre-WoD gear veranderd niet van stats wanneer je spec wisselt en WoD gear juist wel. Dus om een voorbeeld te noemen:
wanneer je in je WoD gear als feral rondhuppelt en dus agility op je gear hebt, veranderd deze agility naar intellect wanneer je bijv. boomer of resto specced (muv de weapons als ik het goed heb). Tenminste zo werkt het op lvl100 pvp gear wel. Ik neem aan dat dit ook voor pve gear geldt? Overigens kunnen, zoals hierboven ook staat, je secondary stats wellicht niet optimaal zijn omdat niet elke spec dezelfde secondary stat prefereert.
En boomy spelen in je resto gear of andersom (of feral gear /bear), gaat tijdens levelen inderdaad prima!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Laatst online: 16-09 15:41
Ok goed te horen .
Nu alleen nog even beslissen of het tank of healing wordt :p
Heb nog nooit getankt of gehealed, maar neig tog meer naar tanken.
Is dit met bear een beetje makkelijk op te pakken of heb ik weer de moeilijkste tank classes gepakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pjotter87 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:33:
Is dit met bear een beetje makkelijk op te pakken of heb ik weer de moeilijkste tank classes gepakt? :p
Volgens mij juist een van de gemakkelijkste! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Als beer vond ik het op de lage levels soms irritant dat je geen aoe attack hebt en dus lastig threat houdt omdat dps natuurlijk wel lekker alles blind aanvalt. Zodra je daar wat extra abilties krijgt was het prima spelen. Even volhouden dus als het in het begin even lastig gaat :)

Zelf gisteren 4x < 10% wipes op Archimonde heroic :( Dan komende reset maar neerkrijgen hopelijk!

Moet zeggen dat met 4 set en alle verschillende trinkets tot m'n beschikking (helaas de goede maar normal) m'n mage een stuk beter is dan zonder die 'verplichte' items! Nu op 708/709 ilvl volgens mij, afhankelijk van welke trinkets ik pak. Max 712, maar dan gaan er wat set bonuses aan, dus dat gaat niet gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Ik ben ff nieuwsgierig en ik vraag mij af of iemand hier het weet.

Ik ben wat lore enzo op wowwiki aan het lezen en ik kom op het stukje old gods.
Ze hebben stuk voor stuk een vette lore. Onderling conflict, sterk genoeg om de elemental lords hun puppets te maken, manipulatief, vechten met de titens, etc.

Nou is Y'Shaarj dood gemaakt door de titens en daarom heeft MOP de Sha.

Nu volgt mijn vraag. Hoe hebben wij C'thun en Yogg-Saron zonder enige nasleep dood kunnen maken?
En als N'zoth sterk genoeg is om het op te nemen tegen de gezamelijke macht van Yogg-Saron en C'thun wat zullen daar de gevolgen van zijn?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Laatst online: 09-09 13:36
MrDustv schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:15:
Ik ben ff nieuwsgierig en ik vraag mij af of iemand hier het weet.

Ik ben wat lore enzo op wowwiki aan het lezen en ik kom op het stukje old gods.
Ze hebben stuk voor stuk een vette lore. Onderling conflict, sterk genoeg om de elemental lords hun puppets te maken, manipulatief, vechten met de titens, etc.

Nou is Y'Shaarj dood gemaakt door de titens en daarom heeft MOP de Sha.

Nu volgt mijn vraag. Hoe hebben wij C'thun en Yogg-Saron zonder enige nasleep dood kunnen maken?
En als N'zoth sterk genoeg is om het op te nemen tegen de gezamelijke macht van Yogg-Saron en C'thun wat zullen daar de gevolgen van zijn?
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat als C'thun en Yogg echt dood gemaakt worden dat Azeroth dan ook sterft. Ook zijn volgens mij C'thun en Yogg in een soort van verslechterde staat omdat ze gevangen zijn genomen. Meer een soort van Avatar form. Als we tegen hun zouden vechten in hun normale staat zouden weh et inderdaad afleggen.

Edit: Ah, een stukje van wowwiki:
'For thousands of years, the Qiraji worked tirelessly to resurrect C'Thun in its true physical form. '

Here we see that, we merely defeated a construct - built by Quiraji - that C'thun 'soul' or whatever, got 'into', he is still very much alive and waiting to be summoned back to physical form one day.
Het is dus een construct en niet zijn eigen lichaam. Net als dat als we waarschijnlijk tegen de avatar van Sargeras moeten vechten omdat het onmogelijk is om de volledige Sargeras te summonen op Azeroth.

[ Voor 20% gewijzigd door Zenety op 17-08-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Van wat ik weet zijn het inderdaad gewoon constructs / avatars die we verslaan in de raids. En we maken ze niet daadwerkelijk dood. Cho'Gall wordt ook nog in verband gebracht met C'thun omdat hij later nog eens geprobeerd heeft C'thun naar Azeroth te halen.

Maar als je de lore achter de Old gods tof vind; kijk ook eens naar de werken van HP Lovecraft over Cthulhu etc. Blizzard heeft daar veel van afgekeken wat betreft hoe de Old gods in elkaar zitten. (Ook de namen zijn daartoe best herleidbaar. Cthulhu -> Cthun. Yog-sothoth -> Yogg Saron )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Thnx. Ik snapte al niet waarom het (makkelijk was) om ze te killen terwijl de pantheon de hoop zelfs had opgegeven en ze gewoon heeft opgesloten.
Jij ook bedankt! Ik heb inderdaad een aantal boeken van H.P. Lovecraft gelezen en ben fan van zulke characters. En Cthulhu is dan wel 1 van de grootste Badassen :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
IntToStr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:39:
Als beer vond ik het op de lage levels soms irritant dat je geen aoe attack hebt en dus lastig threat houdt omdat dps natuurlijk wel lekker alles blind aanvalt. Zodra je daar wat extra abilties krijgt was het prima spelen. Even volhouden dus als het in het begin even lastig gaat :)

Zelf gisteren 4x < 10% wipes op Archimonde heroic :( Dan komende reset maar neerkrijgen hopelijk!

Moet zeggen dat met 4 set en alle verschillende trinkets tot m'n beschikking (helaas de goede maar normal) m'n mage een stuk beter is dan zonder die 'verplichte' items! Nu op 708/709 ilvl volgens mij, afhankelijk van welke trinkets ik pak. Max 712, maar dan gaan er wat set bonuses aan, dus dat gaat niet gebeuren :p
Mijn guildje heeft hem gister wel dood gekregen :) Op naar Mythic dus...

Hoeveel verschil merk je in setbonussen en je ring qua dps? Ik heb 0 set items en voorlopig nog geen ring. Dat merk ik voor mijn gevoel behoorlijk goed in de damage done. Ook mijn 5-10 itemlevels minder doen natuurlijk pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
hulkie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Mijn guildje heeft hem gister wel dood gekregen :) Op naar Mythic dus...

Hoeveel verschil merk je in setbonussen en je ring qua dps? Ik heb 0 set items en voorlopig nog geen ring. Dat merk ik voor mijn gevoel behoorlijk goed in de damage done. Ook mijn 5-10 itemlevels minder doen natuurlijk pijn.
Gz :)

Moeilijk nummers aan toe te kennen, maar voor de bonussen en ring was ik niet meer dan middelmaat vaak en nu sta ik ineens weer bovenaan de dps lijst :) Heel andere speelstijl ook met de trinkets en set bonuses. Even wennen allemaal, maar beetje afwisseling kan geen kwaad.

Een gevecht als Tyrant als frost is echt epic! Had 95k dps en als ik geen ruzie met m'n muis / camera had gekregen in p3 had dat > 100k dps geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mja,

Hopen dat ik dus eindelijk een keer wat set spul krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten nu op 7/13 heroic en het gaat vrolijk verder, iedere week een extra boss en deze reset hebben we zelf nog een hele avond om nog meer extra bosses te proberen.

Ik moet het wel even met de guild over de healing hebben. Ik moet als mistweaver nogal veel tankhealen en dat is niet echt effectief gebruik van een monk :X

Overigens 4pc set bonus voor misweaver is geweldig, alleen gebruik je als je die hebt de spell niet meer die door de class trinket juist geboost wordt. Je zal dus geen mistweaver die bij zijn volle verstand is de class trinket zien gebruiken als hij 4pc bonnus heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Mortum schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:42:
[...]

Beetje laat :P (van mijn kant)

Immortal Dream is inderdaad geen 100% NL guild, we hebben wel een hoop Nederlanders in ons midden, maar de voertaal in guildchat en Teamspeak is gewoon engels.
(ondertussen zijn Ruststorm en Sikinoski, ik ben weer zijn tweakers naam vergeten... :/, ook gejoined!)

Dat gezegd: afgelopen week is de guildaantal van 6 naar 17 gegroeid in slechts 6 dagen :D
Dus nu op zoek naar iemand die de nobele taak van Raid leader op zich wilt nemen :)

Er zijn nog wel een aantal mensen die nog moeten levelen naar 100, maar dit zijn wel mensen met ervaring die het het geld niet waard vonden om een Realm transfer te kopen..

Voor raiden is het nu in ieder geval lekker starten met een paar PUG leden, en daarna hopen dat de mensen die we dan mee trekken uiteindelijk ook willen joinen :)
Zit ook te denken om een nieuwe char aan te maken bij jullie. Alliance toch? Dan even bedenken welke char. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:52:
[...]

Zit ook te denken om een nieuwe char aan te maken bij jullie. Alliance toch? Dan even bedenken welke char. Haha
Horde :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
O haha. Goed dat ik nog niks aan heb gemaakt haha. Welke class zal ik proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:56:
O haha. Goed dat ik nog niks aan heb gemaakt haha. Welke class zal ik proberen?
Welke heb je tot nu toe gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Paladin en hunter. Paladin tot 35. Hunter tot 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:00:
Paladin en hunter. Paladin tot 35. Hunter tot 12
Al best een eindje op weg met de paladin dus. Je zou ook een druid eens kunnen proberen. Kan je kiezen tussen vier specs: melee en ranged DPS, tank en healer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dat klinkt wel goed ja. mis bij de Paladin echt de ranged . heb zo een vermoeden dat ranged toch meer voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:02:
dat klinkt wel goed ja. mis bij de Paladin echt de ranged . heb zo een vermoeden dat ranged toch meer voor mij is.
Dan zou je voor de druid kunnen gaan. Kan je al balanced spec levelen. En stiekem ook gewoon daarmee healen in dungeons....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
maar op de 1 of andere manier begint de mage ook wel te trekken :D
al die classes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:10:
maar op de 1 of andere manier begint de mage ook wel te trekken :D
al die classes haha
Dan maak je én een druid én een mage :) net als dat je met de paladin en hunter gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
haha das waar. is een mage geworden. maar ben net gestopt. moet nog effe wat doen. maar wel al level 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:52:
haha das waar. is een mage geworden. maar ben net gestopt. moet nog effe wat doen. maar wel al level 3 :D
Haha leuk! Ik raad je aan om als Frost spec te gaan levelen! Maakt het leven iets gemakkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ga ik dan maar doen. heb alleen niet heel veel tijd de komende week. dus zal het levellen wat traag gaan :). maar frost it is then!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Whahaha gelukkig ben ik niet de enige die problemen heeft met het uitkiezen van een class..
Elke class heeft wel wat hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
haha precies. elke keer weer wat proberen. maar dan blijf je ineens hangen denk bij een class en die wil je dan het meeste spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Das waar :-)
Ik zou momenteel geen andere class willen dan een shaman :P
Khad al wel een Orc monk lvl 100 .... maar vond het op een gegeven moment geen bal meer aan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
haha ik heb in het verleden ooit een paladin op level 60 gehad. maar das mijn hoogste char ooit. ben dus nu aan het kijken wat ik verder ga levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dat ik met m'n warrior het meest heb meegemaakt, maar zoals al eens eerder gezegd: ik zou een shaman hebben gekozen als ik nu in Classic WoW zou beginnen. :) (dan moest ik wel horde gaan spelen... maar dat neem ik dan maar op de koop toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hahaha dus ik moet ook een shamaan gaan proberen haha. pppfff. zoveel keuzes, zo weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:16:
hahaha dus ik moet ook een shamaan gaan proberen haha. pppfff. zoveel keuzes, zo weinig tijd
Heeft ook twee DPS specs (melee en ranged) en je kan healing. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:17:
[...]

Heeft ook twee DPS specs (melee en ranged) en je kan healing. <3
Inderdaad :-)
Ben niet echt een fan van ranged DPS :') Enhancement for life :D :D _/-\o_ :9~
Healing is wel leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
haha jij bent nogal van de healing volgens mij haha. maar denk toch maar eerst mn mage gaan levellen en kijken hoe die speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:19:
haha jij bent nogal van de healing volgens mij haha. maar denk toch maar eerst mn mage gaan levellen en kijken hoe die speelt
Haha, well... eerlijk gezegd ben ik meer een dps-kind-of-guy. Maar healing wil de sleur uit DPS nog wel eens wegnemen... Healing heeft weer z'n eigen uitdagingen en is voor de afwisseling absoluut leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik ga eerst maar die mage proberen. Ranged ligt mij denk beter dan melee. heb natuurlijk die paladin al dus wel al behoorlijk melee geprobeerd. maar mage moet ik nog beginnen dus nog weinig oordeel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:21:
ik ga eerst maar die mage proberen. Ranged ligt mij denk beter dan melee. heb natuurlijk die paladin al dus wel al behoorlijk melee geprobeerd. maar mage moet ik nog beginnen dus nog weinig oordeel over
Dat zou ik je ook willen adviseren ja. Die mage proberen tot je er bij neer valt... En als je er niet bij neer valt, dan weet je dat het jouw class is. :)

Ik vermoed dat jij namelijk geen healing/tank persoon bent. :) Dus pure dps zou een goede keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
heb met de paladin in een dungeon als tank gespeeld. maar dat was echt niks voor mij. moet gewoon lekker dps-en haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Daar ben ik ook op een gegeven moment achter gekomen..
Zelf van alles geprobeerd maar DPS trekt mij toch echt het meest.
Volgens mij is Mage toch ook echt actie en moet je erbij nadenken of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Kak
Schijt

Mijn acccount is blijkbaar gehacked. Bijzonder wel daar ik toch gebruik maak van een authenticator. Het begon met een mailtje dat iemand deze van mijn account wilde verwijderen, blijkbaar is dit gelukt door identiteitsfraude of iets dergelijks. Vervolgens heeft de hacker 11 toons getransferd naar Kirin Tor met dito kosten (ruim 400 euro) via PayPal :/ Dat mijn toons nu naakt op de armory staan mag geen verrassing heten...

Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen. Ik heb voor de zekerheid al wat wachtwoorden gewijzigd.

[ Voor 14% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:29 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:28:
Kak
Schijt

Mijn acccount is blijkbaar gehacked. Bijzonder wel daar ik toch gebruik maak van een authenticator. Het begon met een mailtje dat iemand deze van mijn account wilde verwijderen, blijkbaar is dit gelukt door identiteitsfraude of iets dergelijks. Vervolgens heeft de hacker 11 toons getransferd naar Kirin Tor met dito kosten (ruim 400 euro) via PayPal :/ Dat mijn toons nu naakt op de armory staan mag geen verrassing heten...

Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen.
Wow holy shit O_O
Meen je niet :O
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

lindseysew schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:29:
[...]

Wow holy shit O_O
Meen je niet :O
;(
Ja, helaas wel. Mijn mailbox staat vol met orders en bevestigingen van Blizzard. Helaas lag ik al op bed toen ik het eerste mailtje binnen kwam met het verzoek om de authenticator te verwijderen.... :(

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kak
Schijt

Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen. Ik heb voor de zekerheid al wat wachtwoorden gewijzigd.
Man-o-man... :( Ik kan daar best wel "boos" om worden, dat soort kansloze figuren. Helaas bestaan er daar te veel van op deze aardkloot.

Blizzard is wel coulant wat dat betreft, dus ze zullen je gauw helpen vermoed ik. Of je écht ALLES terug hebt aan het einde van de dag zal nog de vraag zijn, maar sowieso wel een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:32:
[...]
Man-o-man... :( Ik kan daar best wel "boos" om worden, dat soort kansloze figuren. Helaas bestaan er daar te veel van op deze aardkloot.

Blizzard is wel coulant wat dat betreft, dus ze zullen je gauw helpen vermoed ik. Of je écht ALLES terug hebt aan het einde van de dag zal nog de vraag zijn, maar sowieso wel een hoop.
Laten we het maar hopen. Tien jaar aan WoW is best veel en het zou zonde zijn als alles weg is incl > 250K aan gold. Ik verwacht het niet hoor maar het is wel weer een hoop gedoe. Het gaat er eerder om dat die ~400euro ook netjes wordt gecrediteerd.

Ik vind het eerder kwalijk dat men via identiteitsfraude de authenticator kan verwijderen. Eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar :+

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:37:
[...]

Ik vind het eerder kwalijk dat men via identiteitsfraude de authenticator kan verwijderen. Eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar :+
Dat is iets waar je misschien maar eens over na moet denken. Wellicht heb je toch iets gedaan wat dit mogelijk heeft gemaakt. Je weet het nooit... Maar inderdaad wel vrij gemakkelijk gegaan dus... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:40:
[...]
Dat is iets waar je misschien maar eens over na moet denken. Wellicht heb je toch iets gedaan wat dit mogelijk heeft gemaakt. Je weet het nooit... Maar inderdaad wel vrij gemakkelijk gegaan dus... :|
Ik denk dat ze deze hebben gebruikt met wat photoshoppen

Afbeeldingslocatie: https://moviewriternyu.files.wordpress.com/2013/08/mclovin-license.jpg

;( :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shush!! Niet hardop zeggen! Nu kan iedereen het doen! Gauw ook dat plaatje verwijderen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik was een keertje geband omdat men vermoedde dat mijn account gehackt was op Wildstar :')
Wat een pain in the ass, ik had 2 dagen gespeeld.. was super blij met de game :')
Daarna niet meer gespeeld of eigenlijk amper en de lol was eraf hoor!... damn wat heeft dat mijn sfeer en vertrouwen verpest zeg.
Khad er net een paar euro aan besteed... ouch

Tis trouwens totaaaaal niet verdacht dat 11 characters zijn getransferd o.O? weird

[ Voor 11% gewijzigd door lindseysew op 18-08-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, wat een verhaal.
Maar, als ze de Authenticator er af willen halen moeten ze dus een ID namaken uit het land waar je vandaan komt. Maar je krijgt toch emails hierover ? Of hebben ze ook toegang tot je email ?
En krijgen ze ook geen "secret questions" ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Kak
Schijt

Ook 2 keer gehad. Alle toons getransfered naar vage realms. Ticket aangemaakt en alles gerefund gekregen. Ze vroegen wanneer ik zelf voor het laatst had gespeeld en kreeg precies vanaf toen alles terug ongeveer. Niks om je zorgen over te maken. Nu alle wachtwoord wijzigen en je pc scannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Poeh hey... dat is wel ff heftig. Raar dat een vreemde zomaar je authenticator kan opheffen.

Ik ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen en hoe snel je je spullen en €€€ terug hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gosh... Deze Charting a Course achievement... Is echt een pain en RNG... Hoop toch echt dat ik hem af heb vóór Legion er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Maatje van mij is ook ooit gehacked. Hacker had Cata toendertijd voor hem aangeschaft en zijn mage en paladin al tot lvl 85 gelvld :P uiteraard heeft hij dat niet doorgegeven. alleen gezegt dat zn password het niet meer doet en daardoor gratis cata gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Darn dat is zuur! Maar ik heb van anderen gehoord dat Blizzard daar altijd wel netjes mee omgaat als je gehacked bent.

As for RNG en achievements / rare missies. Ik wacht ook nog steeds op de missie Breaker II. Ondanks dat ik al tig k gold heb verdient met Elixers of the Mind, 2 heirloom trinkets heb, 4 barrels of oil en medals of the legion uit rare 675 missies.. maar nog steeds geen Gronnling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 15:16
Ik ben nog geen enkele rare missie tegen gekomen van 6.2. Al mijn 25 en 7 inactieve followers zijn 675. Mijn ilvl is 690 ofzoiets. Ik doe meestal maar alle missies die mogelijk zijn maar krijg steeds maar de follower xp missies, wat gold missies en garrison resources missies.
RNG is zoals gewoonlijk mijn grootste vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Carthrax schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:50:
Ik ben nog geen enkele rare missie tegen gekomen van 6.2. Al mijn 25 en 7 inactieve followers zijn 675. Mijn ilvl is 690 ofzoiets. Ik doe meestal maar alle missies die mogelijk zijn maar krijg steeds maar de follower xp missies, wat gold missies en garrison resources missies.
Denk dat ik dan meer geluk heb. Had de gronnling binnen een paar dagen na de 6.2 patch alsook de heirloom trinket, heb sinds een week de Black Market rep, en eergisteren ook de Draenic seachart. Nu enkel de heirloom ring nog :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Eind goed al goed. Ik heb gechat met een supportmedewerker en het lijkt erop dat alles weer teruggezet is. Uiteindelijk ging het om 6 toons ipv de 11 die ik dacht. Ik moet vanavond echter alleen mijn desktop PC maar eens onder handen nemen. :/

Ze konden de authenticator verwijderen dmv een valse ID. Ze krijgen een paar 100 aanvragen per dag waarvan het grote deel overduidelijk vals is. Er kan wel eens wat tussendoor slippen aldus Blizzard...

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 11:29 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Carthrax schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:50:
Die rare 675 missies krijg ik ongeveer 1x per week op de karakters die ervoor in aanmerking komen (3 followers op 675, 10 op 650 minimaal en je eigen ilvl minimaal 675).

En het zijn er best een hoop;
http://www.wowhead.com/mission=679/breaker-two (iets scrollen voor de related missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
icemotion schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:34:
[...]

Die rare 675 missies krijg ik ongeveer 1x per week op de karakters die ervoor in aanmerking komen (3 followers op 675, 10 op 650 minimaal en je eigen ilvl minimaal 675).

En het zijn er best een hoop;
http://www.wowhead.com/mission=679/breaker-two (iets scrollen voor de related missies)
Daarom had ik verwacht wel een missie te hebben gezien. Ik voldoe aan alle eisen. Maar RNG en ik hebben altijd al een haat/liefde verhouding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Stuur je wel regelmatig je followers op missie? Soms wil het helpen om gewoon eens bijna alle openstaande missies weg te werken om te zorgen dat er nieuwe verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Heb ik inderdaad gedaan, gewoon alles in de lijst afwerken ook al hebben xp missies geen belang meer voor de followers. Maar ik geef de moed niet op en blijf dit gewoon doen. Resources genoeg alleen mijn tassen puilen dan uit van die salvage yard kistjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Die kistjes leveren een behoorlijke som geld op. Ik doe de missions vooral voor die kistjes de laatste tijd. Zo af en toe komt er een BoE epic uit en je krijgt soweiso veel vendor spul dat best lekker verkoopt!

Heb er zelfs een addon voor om makkelijk de spulletjes te verkopen via een bepaalde filter!

Guild staat trouwens op 1/13 Mythic! Die was makkelijker dan Heroic Archi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis het raiden echt als een malle... :( eerlijk gezegd vind ik dat echt het leukste aan heel WoW... Maar ik kan me gewoon niet committen zoals ik zou willen. LFR.................... (moet nog steeds drie wings doen deze week... zo komt die ring er natuurlijk nooit.)

Wel leuk te lezen dat jullie met z'n allen zo'n leuke progress maken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:28:
Eind goed al goed. Ik heb gechat met een supportmedewerker en het lijkt erop dat alles weer teruggezet is. Uiteindelijk ging het om 6 toons ipv de 11 die ik dacht. Ik moet vanavond echter alleen mijn desktop PC maar eens onder handen nemen. :/

Ze konden de authenticator verwijderen dmv een valse ID. Ze krijgen een paar 100 aanvragen per dag waarvan het grote deel overduidelijk vals is. Er kan wel eens wat tussendoor slippen aldus Blizzard...
Oei je kan kijken naar je aanschaf historie toch?
Weet je het tenminste zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Voor de liefhebbers leuk stukje op Manaflask over de World First race sinds het begin van WoW Link

[ Voor 20% gewijzigd door skassie op 18-08-2015 11:58 . Reden: typo ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:50:
Ik mis het raiden echt als een malle... :( eerlijk gezegd vind ik dat echt het leukste aan heel WoW... Maar ik kan me gewoon niet committen zoals ik zou willen. LFR.................... (moet nog steeds drie wings doen deze week... zo komt die ring er natuurlijk nooit.)

Wel leuk te lezen dat jullie met z'n allen zo'n leuke progress maken. :D
Herkenbaar; ik heb zelf nog maar 1 boss op normal gezien en die niet eens neer gekregen.. maar ja casual guild qua raiden. En de laatste tijd gewoon weinig tijd. Mn vriendin moet momenteel veel werken en om 6 uur beginnen dus de avonden zijn kort.. en tja dan besteed ik toch wat liever tijd samen dan fanatiek te gaan gamen.

Ondanks dat mn vriendin ook gewoon speelt (sterker nog, zij speelde eerder dan ik en zij is de reden dat ik ooit aan WoW ben begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Leuk stukje op Manaflask! Hoewel ik die 'The biggest bug exploit in wow history' nog in het niet vind vallen met dit voorvalletje 8) :
Afbeeldingslocatie: http://lazytechguys.com/wp-content/uploads/2012/10/World-Of-Warcraft-Kill-Hack-Level-1-9000-Deaths-Corpses-Skeletons.jpg

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:37:
Leuk stukje op Manaflask! Hoewel ik die 'The biggest bug exploit in wow history' nog in het niet vind vallen met dit voorvalletje 8) :
[afbeelding]
wtf was daar aan de hand?! hahahahahaha...

Ik weet nog wel dat in Ironforge gnomes uit de lucht kwamen vallen -- dood... en ze vormden altijd een hint naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja dat waren die gold sellers die berichten spamde met corpses die je bedoelt toch? Ook erg apart.
Screenshot gebeurde iets van twee jaar geleden (als ik het mij goed herinner). Vliegende lvl1's die massaal mensen en npc's konden oneshotten met één druk op de knop. Was een soort van gecoordineerde actie en gebeurde op meerdere servers tegelijk. Ben tot op de dag van vandaag nog benieuwd hoe die gasten dat voor elkaar hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:41:
[...]

wtf was daar aan de hand?! hahahahahaha...
Was dit niet met zo'n debuff die je op je pet kon doen. Dan pet dismissen. En weer summonen waar het druk was? Deze disease spreade zich vol continue en veel low levels bleven keer op keer doodgaan omdat iemand altijd wel de disease had.

Edit: Oh als ik een google search by image doe kom ik uit op: http://www.pu.nl/artikele...in-world-of-warcraft-uit/

[ Voor 15% gewijzigd door Zenety op 18-08-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee dat was een andere die langer geleden was. Deze was nog een tikje erger als je het mij vraagt :) Hoewel deze geloof ik binnen 1 (2?) dagen gefixed was.

@hieronder:
Haha mooi die wiki pagina 8)

[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 18-08-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
temp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:49:
Nee dat was een andere die langer geleden was. Deze was nog een tikje erger als je het mij vraagt :) Hoewel deze geloof ik binnen 1 (2?) dagen gefixed was.
Aha, waar ik het over had heeft zelfs z'n eigen wiki pagina _/-\o_

Wikipedia: Corrupted Blood incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben eerlijk gezegd blij dat dat soort bizarre dingen niet (nauwelijks) meer voorkomen... Met garrison hebben ze zelfs de bots in de ban gedaan (vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:
Ben eerlijk gezegd blij dat dat soort bizarre dingen niet (nauwelijks) meer voorkomen... Met garrison hebben ze zelfs de bots in de ban gedaan (vermoed ik).
Er word nog steeds veel gebot hoor. De makers van Honorbuddy zijn alleen gestopt met het ondersteunen van PvP scripts. Maar oke deze werken gewoon weer. De bg queue tijden zijn wel echt 5x zo lang geworden maar zo nu en dan zie je nog wel bots.

Ik vind eerlijk gezegd dingen zoals die disease juist wel erg grappig. Er gebeurt tenminste iets onverwachts. Nu zit iedereen in z'n eigen garrison en kan het zelfs niet eens voorkomen.. Sociale interactie is gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:54:
[...]

Er word nog steeds veel gebot hoor. De makers van Honorbuddy zijn alleen gestopt met het ondersteunen van PvP scripts. Maar oke deze werken gewoon weer. De bg queue tijden zijn wel echt 5x zo lang geworden maar zo nu en dan zie je nog wel bots.

Ik vind eerlijk gezegd dingen zoals die disease juist wel erg grappig. Er gebeurt tenminste iets onverwachts. Nu zit iedereen in z'n eigen garrison en kan het zelfs niet eens voorkomen.. Sociale interactie is gewoon weg.
Mja.. pvp bots zullen er altijd blijven... Maar laten we daar maar over ophouden... Bots en dit forum is slechte combinatie. ;)

En daar heb je wel een kern van waarheid dat hele sociale interactie ingame vrijwel weg is. Dat wordt nog minder wanneer flying weer beschikbaar wordt. Nu kom je nog wel eens mensen tegen op hun mount... in de lucht is dat om een of andere reden gewoon een stuk minder. Daarom ben ik ook tegenstander van flying... Maarja, toch maar wel de achievements voor gehaald anders snij ik mezelf in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:58:
[...]
Mja.. pvp bots zullen er altijd blijven...
Wat bedoel je daarmee? PvE bots toch net zo? Met garrison's hebben ze het verkrijgen van mats alleen maar gemakkelijker gemaakt voor bots. Niemand kan toch zien wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Wat bedoel je daarmee? PvE bots toch net zo? Met garrison's hebben ze het verkrijgen van mats alleen maar gemakkelijker gemaakt voor bots. Niemand kan toch zien wat ze doen.
Dat is waar, maar het is niet lucratief meer, omdat het maar eenmaal per dag gedaan kan worden in de garrison. En buiten de garrison moeten ze met grondmounts aan de gang, waardoor ze dat denk ik eerder laten dan doen... Echter, zodra flying weer beschikbaar is zullen ze er weer gretig gebruik van maken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
toch wel erg haha. zit ik op werk en heb gewoon zin om naar huis te gaan en te gaan spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
temp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:37:
[afbeelding]
Wat is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Reacties daaronder niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:09:
toch wel erg haha. zit ik op werk en heb gewoon zin om naar huis te gaan en te gaan spelen haha.
Super leuk toch. :) Weet hoe je je voelt hoor!

Humpfs... deze week wéér m'n LFRs niet gedaan... Althans, niet allemaal.. -_-

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 18-08-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Haha is ook leuk. Alleen balen dat je dan vandaag niet kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch nog voor elkaar gekregen om alle LFR wings te doen. Toch weer aantal tomes mogen looten. Deze week maar weer poging doen! :)

En natuurlijk ook weer m'n paladin verder levelen... Misschien ook maar eens want andere dingen doen, moet alleen even bedenken wat... :)

Terugkomend op de UI; nog andere suggesties dan ElvUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
RustStorm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:23:
Gisteren toch nog voor elkaar gekregen om alle LFR wings te doen. Toch weer aantal tomes mogen looten. Deze week maar weer poging doen! :)

En natuurlijk ook weer m'n paladin verder levelen... Misschien ook maar eens want andere dingen doen, moet alleen even bedenken wat... :)

Terugkomend op de UI; nog andere suggesties dan ElvUI?
Ik zelf wissel altijd een beetje tussen X-perl en Shadowed Unit Frames. Niet zo uitgebreid als ElvUI maar misschien is het wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Carthrax schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:46:
[...]

Ik zelf wissel altijd een beetje tussen X-perl en Shadowed Unit Frames. Niet zo uitgebreid als ElvUI maar misschien is het wat voor je.
Ik weet dat "Jerry"( weet zijn WoW char niet meer.... :? :? ) hier uit het forum eens een "how to" heeft gemaakt van zijn UI op youtube. Veel mensen vonden die ook mooi dus wie weet ook iets voor jou.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is maar goed dat Legion nog even weg blijft want ik moet nog veel doen in WoW :)
Ben nu bezig om mijn laatste 3 classes naar 100 te brengen, shadow priest(92) , hunter (76) en shaman (85)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:17:
Het is maar goed dat Legion nog even weg blijft want ik moet nog veel doen in WoW :)
Ben nu bezig om mijn laatste 3 classes naar 100 te brengen, shadow priest(92) , hunter (76) en shaman (85)
Nice :) dan heb je ze alle 10 op max level? Ik wil dat ook, maar het lukt me gewoon niet meer de energie in het levelen te steken dat nodig is. Ondanks het feit dat levelen erg snel gaat... M'n monk staat ook al eeuwen op level 97... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:24:
[...]

Nice :) dan heb je ze alle 10 op max level? Ik wil dat ook, maar het lukt me gewoon niet meer de energie in het levelen te steken dat nodig is. Ondanks het feit dat levelen erg snel gaat... M'n monk staat ook al eeuwen op level 97... :|
Ik zou enkele 300% elixirs kopen en enkele bonus objectives op 99% compleet zetten en dan met elixir alles compleet maken. Mijn guildies doen dit en levelen van 90-100 binnen een uur :|
Scheelt toch 7-8 uur die je er normaal van 90-100 over doet.

1-90 daarentegen, dat is andere koek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:33:
[...]

Ik zou enkele 300% elixirs kopen en enkele bonus objectives op 99% compleet zetten en dan met elixir alles compleet maken. Mijn guildies doen dit en levelen van 90-100 binnen een uur :|
Scheelt toch 7-8 uur die je er normaal van 90-100 over doet.

1-90 daarentegen, dat is andere koek :P
Damn, dat is wel ziekelijk hahaha... Of ik het dat waard vind is een ander verhaal natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90-100 in een uur? lijkt me heel sterk op deze manier..

1.) bonus objectives naar 99% allemaal krijgen is niet binnen uur gedaan
2.) het heen en weer rennen (nog geen FP's) duurt al langer

zou wel cool zijn hoor :D misschien maar zoiets proberen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 28 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.