Oei, wanneer ik lvl 100 bereik ga ik ook ff samen met iemand SoO doen o.O
Moet er nog heeel wat
en ook oudere raids
Moet er nog heeel wat

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die van SoO heb ik nog gedaan tijdens MoP. Half normal / heroic gear en dan gewoon via een PuG door flex heen;RustStorm schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:44:
Ik moet nog zooooooo veel raid achievements... Heb volgens mij nog geen enkele meta achievement van oude raids af, waardoor ik al die mounts nog mis...
Dis van SoO vind ik echt een topper! Maarja...
http://www.wowhead.com/ac...u-on-the-way-out#commentsWognummer schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:19:
Vraagje voor de Pro's hier
ik ben bezig met Loremaster Dreanor voor mn Flying Achievement
alleen heb ik in Talador iets afgebroken of nooit gestart maar ik mis nog in the Shadow of the Auchindoun en ik heb dus geen enkel idee waar ik ben in die achievementis er een addon of een site die je verder kan helpen?
[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 17-08-2015 13:02 ]
FUMES et CARNES
Nah; je komt zelfs endgame een heel eind met dezelfde gear voor de verschillende specs. De enige odd one out is eigenlijk Feral die als voornaamste secondary stat Critical strike heeft. De overige 3 specs vinden vooral Mastery belangrijk. (En zelfs voor Feral is Mastery de 2e secondary stat na Crit)Pjotter87 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:49:
Ik ben op de defias brotherhood begonnen met 2 chars te levelen op alliance (heb al 3 chars aan de horde kant).
1 hunter lvl 35 en een druid lvl 5
Nu is de vraag heb je als druid per spec ook egt 4 verschillende gear sets nodig of kun je met bear ok feral gaan en met resto ook balance? Gaat dan even puur over het lvlen en vroeg lvl 100, ik snap als je endgame gaat dat je dan egt specifieke gear nodig hebt.
De reden dat ik dit vraag is dat ik nog niet weet welke kant ik op wil met de druid. Tanken, haelen of puur dps.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Volgens mij juist een van de gemakkelijkste!Pjotter87 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:33:
Is dit met bear een beetje makkelijk op te pakken of heb ik weer de moeilijkste tank classes gepakt?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat als C'thun en Yogg echt dood gemaakt worden dat Azeroth dan ook sterft. Ook zijn volgens mij C'thun en Yogg in een soort van verslechterde staat omdat ze gevangen zijn genomen. Meer een soort van Avatar form. Als we tegen hun zouden vechten in hun normale staat zouden weh et inderdaad afleggen.MrDustv schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:15:
Ik ben ff nieuwsgierig en ik vraag mij af of iemand hier het weet.
Ik ben wat lore enzo op wowwiki aan het lezen en ik kom op het stukje old gods.
Ze hebben stuk voor stuk een vette lore. Onderling conflict, sterk genoeg om de elemental lords hun puppets te maken, manipulatief, vechten met de titens, etc.
Nou is Y'Shaarj dood gemaakt door de titens en daarom heeft MOP de Sha.
Nu volgt mijn vraag. Hoe hebben wij C'thun en Yogg-Saron zonder enige nasleep dood kunnen maken?
En als N'zoth sterk genoeg is om het op te nemen tegen de gezamelijke macht van Yogg-Saron en C'thun wat zullen daar de gevolgen van zijn?
Het is dus een construct en niet zijn eigen lichaam. Net als dat als we waarschijnlijk tegen de avatar van Sargeras moeten vechten omdat het onmogelijk is om de volledige Sargeras te summonen op Azeroth.'For thousands of years, the Qiraji worked tirelessly to resurrect C'Thun in its true physical form. '
Here we see that, we merely defeated a construct - built by Quiraji - that C'thun 'soul' or whatever, got 'into', he is still very much alive and waiting to be summoned back to physical form one day.
[ Voor 20% gewijzigd door Zenety op 17-08-2015 14:53 ]
Thnx. Ik snapte al niet waarom het (makkelijk was) om ze te killen terwijl de pantheon de hoop zelfs had opgegeven en ze gewoon heeft opgesloten.
Jij ook bedankt! Ik heb inderdaad een aantal boeken van H.P. Lovecraft gelezen en ben fan van zulke characters. En Cthulhu is dan wel 1 van de grootste Badassen
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Mijn guildje heeft hem gister wel dood gekregenIntToStr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:39:
Als beer vond ik het op de lage levels soms irritant dat je geen aoe attack hebt en dus lastig threat houdt omdat dps natuurlijk wel lekker alles blind aanvalt. Zodra je daar wat extra abilties krijgt was het prima spelen. Even volhouden dus als het in het begin even lastig gaat
Zelf gisteren 4x < 10% wipes op Archimonde heroicDan komende reset maar neerkrijgen hopelijk!
Moet zeggen dat met 4 set en alle verschillende trinkets tot m'n beschikking (helaas de goede maar normal) m'n mage een stuk beter is dan zonder die 'verplichte' items! Nu op 708/709 ilvl volgens mij, afhankelijk van welke trinkets ik pak. Max 712, maar dan gaan er wat set bonuses aan, dus dat gaat niet gebeuren
Gzhulkie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:23:
[...]
Mijn guildje heeft hem gister wel dood gekregenOp naar Mythic dus...
Hoeveel verschil merk je in setbonussen en je ring qua dps? Ik heb 0 set items en voorlopig nog geen ring. Dat merk ik voor mijn gevoel behoorlijk goed in de damage done. Ook mijn 5-10 itemlevels minder doen natuurlijk pijn.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 15:58 ]
Zit ook te denken om een nieuwe char aan te maken bij jullie. Alliance toch? Dan even bedenken welke char. HahaMortum schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:42:
[...]
Beetje laat(van mijn kant)
Immortal Dream is inderdaad geen 100% NL guild, we hebben wel een hoop Nederlanders in ons midden, maar de voertaal in guildchat en Teamspeak is gewoon engels.
(ondertussen zijn Ruststorm en Sikinoski, ik ben weer zijn tweakers naam vergeten..., ook gejoined!)
Dat gezegd: afgelopen week is de guildaantal van 6 naar 17 gegroeid in slechts 6 dagen
Dus nu op zoek naar iemand die de nobele taak van Raid leader op zich wilt nemen
Er zijn nog wel een aantal mensen die nog moeten levelen naar 100, maar dit zijn wel mensen met ervaring die het het geld niet waard vonden om een Realm transfer te kopen..
Voor raiden is het nu in ieder geval lekker starten met een paar PUG leden, en daarna hopen dat de mensen die we dan mee trekken uiteindelijk ook willen joinen
Hordejaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Zit ook te denken om een nieuwe char aan te maken bij jullie. Alliance toch? Dan even bedenken welke char. Haha
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Welke heb je tot nu toe gespeeld?jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:56:
O haha. Goed dat ik nog niks aan heb gemaakt haha. Welke class zal ik proberen?
Al best een eindje op weg met de paladin dus. Je zou ook een druid eens kunnen proberen. Kan je kiezen tussen vier specs: melee en ranged DPS, tank en healer...jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:00:
Paladin en hunter. Paladin tot 35. Hunter tot 12
Dan zou je voor de druid kunnen gaan. Kan je al balanced spec levelen. En stiekem ook gewoon daarmee healen in dungeons....jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:02:
dat klinkt wel goed ja. mis bij de Paladin echt de ranged . heb zo een vermoeden dat ranged toch meer voor mij is.
Dan maak je én een druid én een magejaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:10:
maar op de 1 of andere manier begint de mage ook wel te trekken
al die classes haha
Haha leuk! Ik raad je aan om als Frost spec te gaan levelen! Maakt het leven iets gemakkelijker.jaydenjarno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:52:
haha das waar. is een mage geworden. maar ben net gestopt. moet nog effe wat doen. maar wel al level 3
Heeft ook twee DPS specs (melee en ranged) en je kan healing.jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:16:
hahaha dus ik moet ook een shamaan gaan proberen haha. pppfff. zoveel keuzes, zo weinig tijd
Inderdaad :-)RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:17:
[...]
Heeft ook twee DPS specs (melee en ranged) en je kan healing.
Haha, well... eerlijk gezegd ben ik meer een dps-kind-of-guy. Maar healing wil de sleur uit DPS nog wel eens wegnemen... Healing heeft weer z'n eigen uitdagingen en is voor de afwisseling absoluut leuk.jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:19:
haha jij bent nogal van de healing volgens mij haha. maar denk toch maar eerst mn mage gaan levellen en kijken hoe die speelt
Dat zou ik je ook willen adviseren ja. Die mage proberen tot je er bij neer valt... En als je er niet bij neer valt, dan weet je dat het jouw class is.jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:21:
ik ga eerst maar die mage proberen. Ranged ligt mij denk beter dan melee. heb natuurlijk die paladin al dus wel al behoorlijk melee geprobeerd. maar mage moet ik nog beginnen dus nog weinig oordeel over
[ Voor 14% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:29 ]
Wow holy shit O_Ovhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:28:
Kak
Schijt
Mijn acccount is blijkbaar gehacked. Bijzonder wel daar ik toch gebruik maak van een authenticator. Het begon met een mailtje dat iemand deze van mijn account wilde verwijderen, blijkbaar is dit gelukt door identiteitsfraude of iets dergelijks. Vervolgens heeft de hacker 11 toons getransferd naar Kirin Tor met dito kosten (ruim 400 euro) via PayPalDat mijn toons nu naakt op de armory staan mag geen verrassing heten...
Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen.
Ja, helaas wel. Mijn mailbox staat vol met orders en bevestigingen van Blizzard. Helaas lag ik al op bed toen ik het eerste mailtje binnen kwam met het verzoek om de authenticator te verwijderen....
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:31 ]
Man-o-man...vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:28:
Kak
Schijt
Mijn acccount is blijkbaar gehacked. Bijzonder wel daar ik toch gebruik maak van een authenticator. Het begon met een mailtje dat iemand deze van mijn account wilde verwijderen, blijkbaar is dit gelukt door identiteitsfraude of iets dergelijks. Vervolgens heeft de hacker 11 toons getransferd naar Kirin Tor met dito kosten (ruim 400 euro) via PayPalDat mijn toons nu naakt op de armory staan mag geen verrassing heten...
Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen. Ik heb voor de zekerheid al wat wachtwoorden gewijzigd.
Laten we het maar hopen. Tien jaar aan WoW is best veel en het zou zonde zijn als alles weg is incl > 250K aan gold. Ik verwacht het niet hoor maar het is wel weer een hoop gedoe. Het gaat er eerder om dat die ~400euro ook netjes wordt gecrediteerd.RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:32:
[...]
Man-o-man...Ik kan daar best wel "boos" om worden, dat soort kansloze figuren. Helaas bestaan er daar te veel van op deze aardkloot.
Blizzard is wel coulant wat dat betreft, dus ze zullen je gauw helpen vermoed ik. Of je écht ALLES terug hebt aan het einde van de dag zal nog de vraag zijn, maar sowieso wel een hoop.
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 08:38 ]
Dat is iets waar je misschien maar eens over na moet denken. Wellicht heb je toch iets gedaan wat dit mogelijk heeft gemaakt. Je weet het nooit... Maar inderdaad wel vrij gemakkelijk gegaan dus...vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:37:
[...]
Ik vind het eerder kwalijk dat men via identiteitsfraude de authenticator kan verwijderen. Eens moet de eerste keer zijn denk ik dan maar
Ik denk dat ze deze hebben gebruikt met wat photoshoppenRustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:40:
[...]
Dat is iets waar je misschien maar eens over na moet denken. Wellicht heb je toch iets gedaan wat dit mogelijk heeft gemaakt. Je weet het nooit... Maar inderdaad wel vrij gemakkelijk gegaan dus...
[ Voor 11% gewijzigd door lindseysew op 18-08-2015 09:15 ]
FUMES et CARNES
Ook 2 keer gehad. Alle toons getransfered naar vage realms. Ticket aangemaakt en alles gerefund gekregen. Ze vroegen wanneer ik zelf voor het laatst had gespeeld en kreeg precies vanaf toen alles terug ongeveer. Niks om je zorgen over te maken. Nu alle wachtwoord wijzigen en je pc scannenvhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:28:
Kak
Schijt
Altijd leuk op de druilige dinsdagochtend. Zodadelijk maar eens bellen met Blizzard… en vanavond de PC maar eens herinstallen. Ik heb voor de zekerheid al wat wachtwoorden gewijzigd.
Denk dat ik dan meer geluk heb. Had de gronnling binnen een paar dagen na de 6.2 patch alsook de heirloom trinket, heb sinds een week de Black Market rep, en eergisteren ook de Draenic seachart. Nu enkel de heirloom ring nogCarthrax schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:50:
Ik ben nog geen enkele rare missie tegen gekomen van 6.2. Al mijn 25 en 7 inactieve followers zijn 675. Mijn ilvl is 690 ofzoiets. Ik doe meestal maar alle missies die mogelijk zijn maar krijg steeds maar de follower xp missies, wat gold missies en garrison resources missies.
RNG is zoals gewoonlijk mijn grootste vijand.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 18-08-2015 11:29 ]
Die rare 675 missies krijg ik ongeveer 1x per week op de karakters die ervoor in aanmerking komen (3 followers op 675, 10 op 650 minimaal en je eigen ilvl minimaal 675).Carthrax schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:50:
Ik ben nog geen enkele rare missie tegen gekomen van 6.2. Al mijn 25 en 7 inactieve followers zijn 675. Mijn ilvl is 690 ofzoiets. Ik doe meestal maar alle missies die mogelijk zijn maar krijg steeds maar de follower xp missies, wat gold missies en garrison resources missies.
RNG is zoals gewoonlijk mijn grootste vijand.
Daarom had ik verwacht wel een missie te hebben gezien. Ik voldoe aan alle eisen. Maar RNG en ik hebben altijd al een haat/liefde verhouding gehad.icemotion schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Die rare 675 missies krijg ik ongeveer 1x per week op de karakters die ervoor in aanmerking komen (3 followers op 675, 10 op 650 minimaal en je eigen ilvl minimaal 675).
En het zijn er best een hoop;
http://www.wowhead.com/mission=679/breaker-two (iets scrollen voor de related missies)
Oei je kan kijken naar je aanschaf historie toch?vhal schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:28:
Eind goed al goed. Ik heb gechat met een supportmedewerker en het lijkt erop dat alles weer teruggezet is. Uiteindelijk ging het om 6 toons ipv de 11 die ik dacht. Ik moet vanavond echter alleen mijn desktop PC maar eens onder handen nemen.
Ze konden de authenticator verwijderen dmv een valse ID. Ze krijgen een paar 100 aanvragen per dag waarvan het grote deel overduidelijk vals is. Er kan wel eens wat tussendoor slippen aldus Blizzard...
Herkenbaar; ik heb zelf nog maar 1 boss op normal gezien en die niet eens neer gekregen.. maar ja casual guild qua raiden. En de laatste tijd gewoon weinig tijd. Mn vriendin moet momenteel veel werken en om 6 uur beginnen dus de avonden zijn kort.. en tja dan besteed ik toch wat liever tijd samen dan fanatiek te gaan gamen.RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:50:
Ik mis het raiden echt als een malle...eerlijk gezegd vind ik dat echt het leukste aan heel WoW... Maar ik kan me gewoon niet committen zoals ik zou willen. LFR.................... (moet nog steeds drie wings doen deze week... zo komt die ring er natuurlijk nooit.)
Wel leuk te lezen dat jullie met z'n allen zo'n leuke progress maken.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
wtf was daar aan de hand?! hahahahahaha...temp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:37:
Leuk stukje op Manaflask! Hoewel ik die 'The biggest bug exploit in wow history' nog in het niet vind vallen met dit voorvalletje:
[afbeelding]
Was dit niet met zo'n debuff die je op je pet kon doen. Dan pet dismissen. En weer summonen waar het druk was? Deze disease spreade zich vol continue en veel low levels bleven keer op keer doodgaan omdat iemand altijd wel de disease had.RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:41:
[...]
wtf was daar aan de hand?! hahahahahaha...
[ Voor 15% gewijzigd door Zenety op 18-08-2015 13:49 ]
[ Voor 12% gewijzigd door temp00 op 18-08-2015 13:52 ]
Aha, waar ik het over had heeft zelfs z'n eigen wiki paginatemp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:49:
Nee dat was een andere die langer geleden was. Deze was nog een tikje erger als je het mij vraagtHoewel deze geloof ik binnen 1 (2?) dagen gefixed was.
Er word nog steeds veel gebot hoor. De makers van Honorbuddy zijn alleen gestopt met het ondersteunen van PvP scripts. Maar oke deze werken gewoon weer. De bg queue tijden zijn wel echt 5x zo lang geworden maar zo nu en dan zie je nog wel bots.RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:
Ben eerlijk gezegd blij dat dat soort bizarre dingen niet (nauwelijks) meer voorkomen... Met garrison hebben ze zelfs de bots in de ban gedaan (vermoed ik).
Mja.. pvp bots zullen er altijd blijven... Maar laten we daar maar over ophouden... Bots en dit forum is slechte combinatie.Zenety schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:54:
[...]
Er word nog steeds veel gebot hoor. De makers van Honorbuddy zijn alleen gestopt met het ondersteunen van PvP scripts. Maar oke deze werken gewoon weer. De bg queue tijden zijn wel echt 5x zo lang geworden maar zo nu en dan zie je nog wel bots.
Ik vind eerlijk gezegd dingen zoals die disease juist wel erg grappig. Er gebeurt tenminste iets onverwachts. Nu zit iedereen in z'n eigen garrison en kan het zelfs niet eens voorkomen.. Sociale interactie is gewoon weg.
Wat bedoel je daarmee? PvE bots toch net zo? Met garrison's hebben ze het verkrijgen van mats alleen maar gemakkelijker gemaakt voor bots. Niemand kan toch zien wat ze doen.RustStorm schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:58:
[...]
Mja.. pvp bots zullen er altijd blijven...
Dat is waar, maar het is niet lucratief meer, omdat het maar eenmaal per dag gedaan kan worden in de garrison. En buiten de garrison moeten ze met grondmounts aan de gang, waardoor ze dat denk ik eerder laten dan doen... Echter, zodra flying weer beschikbaar is zullen ze er weer gretig gebruik van maken gok ik.Zenety schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:00:
[...]
Wat bedoel je daarmee? PvE bots toch net zo? Met garrison's hebben ze het verkrijgen van mats alleen maar gemakkelijker gemaakt voor bots. Niemand kan toch zien wat ze doen.
Wat is dit dan?temp00 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:37:
Leuk stukje op Manaflask! Hoewel ik die 'The biggest bug exploit in wow history' nog in het niet vind vallen met dit voorvalletje:
[afbeelding]
Reacties daaronder niet gelezen?
Zenety schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:47:
Edit: Oh als ik een google search by image doe kom ik uit op: http://www.pu.nl/artikele...in-world-of-warcraft-uit/
Super leuk toch.jaydenjarno schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:09:
toch wel erg haha. zit ik op werk en heb gewoon zin om naar huis te gaan en te gaan spelen haha.
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 18-08-2015 21:03 ]
Ik zelf wissel altijd een beetje tussen X-perl en Shadowed Unit Frames. Niet zo uitgebreid als ElvUI maar misschien is het wat voor je.RustStorm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:23:
Gisteren toch nog voor elkaar gekregen om alle LFR wings te doen. Toch weer aantal tomes mogen looten. Deze week maar weer poging doen!
En natuurlijk ook weer m'n paladin verder levelen... Misschien ook maar eens want andere dingen doen, moet alleen even bedenken wat...
Terugkomend op de UI; nog andere suggesties dan ElvUI?
Ik weet dat "Jerry"( weet zijn WoW char niet meer....Carthrax schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:46:
[...]
Ik zelf wissel altijd een beetje tussen X-perl en Shadowed Unit Frames. Niet zo uitgebreid als ElvUI maar misschien is het wat voor je.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
FUMES et CARNES
NiceIusedto schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:17:
Het is maar goed dat Legion nog even weg blijft want ik moet nog veel doen in WoW
Ben nu bezig om mijn laatste 3 classes naar 100 te brengen, shadow priest(92) , hunter (76) en shaman (85)
Verwijderd
Ik zou enkele 300% elixirs kopen en enkele bonus objectives op 99% compleet zetten en dan met elixir alles compleet maken. Mijn guildies doen dit en levelen van 90-100 binnen een uurRustStorm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:24:
[...]
Nicedan heb je ze alle 10 op max level? Ik wil dat ook, maar het lukt me gewoon niet meer de energie in het levelen te steken dat nodig is. Ondanks het feit dat levelen erg snel gaat... M'n monk staat ook al eeuwen op level 97...
Damn, dat is wel ziekelijk hahaha... Of ik het dat waard vind is een ander verhaal natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:33:
[...]
Ik zou enkele 300% elixirs kopen en enkele bonus objectives op 99% compleet zetten en dan met elixir alles compleet maken. Mijn guildies doen dit en levelen van 90-100 binnen een uur![]()
Scheelt toch 7-8 uur die je er normaal van 90-100 over doet.
1-90 daarentegen, dat is andere koek
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq