Is op dit moment nog niet bekend welk lvl je precies zal zijn.. Het is wel een hero class en ze hebben aangegeven dat je dus op een hoger level start, maar of dit nu 90 of 100 is, is niet bekend.pascal073 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:07:
Vraagje,
Als je een demon hunter kiest is die dan gelijk al lvl 100?
Excuses ik heb er overheen gelezen 
Nu dus de twijfel of ik een andere class ga kiezen of demon hunter aangezien bijna iedereen wel een demon hunter gaat re rollen.
Nu dus de twijfel of ik een andere class ga kiezen of demon hunter aangezien bijna iedereen wel een demon hunter gaat re rollen.
Yeah, toen DK uitkwam waren er het ook enorm veel, monk niet zo omdat je begon vanaf level 1. Dit keer zullen er nog wel meer mensen DH rerollen.
Zal vast de intro van DH gaan spelen, maar verder dan dat nog niet.
Zal vast de intro van DH gaan spelen, maar verder dan dat nog niet.
Dat laatste neig ik ook naar, wel benieuwd naar de starting area van Demon Hunters, en als t bevalt doe ik er misschien meer mee.. en anders blijft ie wel ergens onder de 100 gok ik.
Ach uiteindelijk zal het allemaal wel weer recht trekken met class vertegenwoordiging.
Alleen druids (ondanks 4 specs) lijken nu wat onder vertegenwoordigd (vorige en huidige guild maar 1 in totaal, maar n = 2).
Gelijk op lvl100 starten maakt het mensen wel (te) makkelijk om te rerollen, hoop maar dat ze nieuwe dingen snel oppakken
Ga zelf mn lvl90 denk ik maar eens inzetten om mn druid te remaken op mn huidige realm, scheelt weer een x-fer van 20,-
Monk was destijds een easy reroll voor me -> energy tanking ftw!
(was prot pala)
DH met mogelijk weer een DK achtig systeem, not so much...
Alleen druids (ondanks 4 specs) lijken nu wat onder vertegenwoordigd (vorige en huidige guild maar 1 in totaal, maar n = 2).
Gelijk op lvl100 starten maakt het mensen wel (te) makkelijk om te rerollen, hoop maar dat ze nieuwe dingen snel oppakken
Ga zelf mn lvl90 denk ik maar eens inzetten om mn druid te remaken op mn huidige realm, scheelt weer een x-fer van 20,-
Monk was destijds een easy reroll voor me -> energy tanking ftw!
DH met mogelijk weer een DK achtig systeem, not so much...
[ Voor 14% gewijzigd door JBplap op 07-08-2015 14:32 ]
Boomkins waren FOTM aan de start van de expansion. Heel veel mensen zijn gererolled naar Boomkin. Die FOTM is weer voorbij.JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:31:
Ik zelf heb nooit Druid kunnen spelen, puur omdat je altijd naar hetzelfde kijkt als Feral en Boomkin. Je uiterlijk verandert niet met gear. Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen er zo over denken. Dan hou je nog Resto over, maar healer is niet voor iedereen weggelegd.
Ik heb mijn boomkin geglyphed naar astral form (zoiets heet het) dan zie je gewoon je zelf met een overlay.Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:44:
[...]
Boomkins waren FOTM aan de start van de expansion. Heel veel mensen zijn gererolled naar Boomkin. Die FOTM is weer voorbij.
Ik zelf heb nooit Druid kunnen spelen, puur omdat je altijd naar hetzelfde kijkt als Feral en Boomkin. Je uiterlijk verandert niet met gear. Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen er zo over denken. Dan hou je nog Resto over, maar healer is niet voor iedereen weggelegd.
Ik hou van druids spelen. Heb er zelfs 2. Een Guardian / feral en een Resto.Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:44:
[...]
En dat laatste; ik begreep uit de video van Tradechat dat de Artifact weapons effect gaan hebben op je shapeshifts (lig wat ik zag voor Feral) en er sowieso een nieuwe Catform zat aan te komen.
Dus daar werd ik wel eventjes blij van toen ik dat hoorde.
Is het nog waard om voor Legion uitkomt het spel weer op te pakken? Ik heb eigenlijk in WoD niet veel meer gedaan dan m'n main char naar 100 brengen om het verhaal wat mee te krijgen.
Het kriebelt wel, dus waarschijnlijk komt het er wel van, maar wel benieuwd of iemand nog input heeft waar ik m'n aandacht het beste op kan richten tussen WoD en Legion in.
Nu ik erover nadenk.. tis wel bijzonder, elke uitbreiding was nog degelijk af te korten (Cata is twijfelgeval) maar wat doen we met Legion? Legi? Leg?
Het kriebelt wel, dus waarschijnlijk komt het er wel van, maar wel benieuwd of iemand nog input heeft waar ik m'n aandacht het beste op kan richten tussen WoD en Legion in.
Nu ik erover nadenk.. tis wel bijzonder, elke uitbreiding was nog degelijk af te korten (Cata is twijfelgeval) maar wat doen we met Legion? Legi? Leg?
pascal073 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:07:
Vraagje,
Als je een demon hunter kiest is die dan gelijk al lvl 100?
Zal wel level 95 worden uiteindelijk, vermoed ik zo.Demon Hunters
- Demon Hunter starting level has not been set, but a starting level between 95-100 is currently being debated (as it is a Hero Class). It's "hard to imagine a Demon Hunter running around Elwynn Forest."
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik begreep dat DH ook beperkt is tot Night- en Blood Elves. En maar 2 specs i.p.v. 3.
Je kan zeker het spel oppakken. Er is veel geklaag dat er weinig te doen is, maar als je nog niet veel in wod gespeeld hebt is er zeker genoeg te doen. Je kan heroic/mythic dungeons doen om gear te verzamelen, er is nu tanaan jungle met dailies en rares. Je kan natuurlijk de raids induiken (highmaul en blackrock foundry zijn nu makkelijk te puggen, en als je wat gear hebt HFC ook). En naar wat je leuk vind kun je natuurlijk achievments doen, professions maxen, mounts verzamelen, pet battles etc etc. Dat moet je zeker een maand bezig kunnen houden en dan kun je gewoon kijken of je het nog leuk genoeg vind om door te blijven gaan.VictorLoxley schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:03:
Is het nog waard om voor Legion uitkomt het spel weer op te pakken? Ik heb eigenlijk in WoD niet veel meer gedaan dan m'n main char naar 100 brengen om het verhaal wat mee te krijgen.
KloptKaap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:03:
Ik begreep dat DH ook beperkt is tot Night- en Blood Elves. En maar 2 specs i.p.v. 3.
Was eigenlijk niet van plan te rerollen, maar nu ik erover nadenk wil ik toch wel met de beta een DH testen voordat ik een besluit neem.
Rogue vind ik (tot nu toe (ik heb er alleen bijna geen)) tofste DPS class, maar dan eigenlijk met daggers maar dan wel de ADHD josti stijl van Combat (gcd capped). Dus als de DH dps spec dat kan bieden & tanken leuk is dan zou het nog kunnen ook.
Energy vind ik te gek, en brew bevalt me erg goed. Maar WW vind ik

Al is het beter dan ret pala dps.
Zou best een tank class willen spelen waarbij ik het niet echt erg zou vinden om eens te DPS'en.
Bear is meh, dk is no way

Warrior heb ik te weinig ervaring mee, die ga ik voor die tijd nog wel levelen.
Natuurlijk wel afhankelijk van wat ze met dual spec gaan doen, wat mij betreft mogen ze dat eruit gooien. Je kiest 1 spec en dat is jouw spec en ga je je artifact voor halen, bij spec reset gaat je artifact ook in rook op.
Maar dat zal wel niet gebeuren want Q.Q

Dat weinig te doen-geklaag voorkom ik iig met zo'n late instapBartske schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:07:
[...]
Je kan zeker het spel oppakken. Er is veel geklaag dat er weinig te doen is, maar als je nog niet veel in wod gespeeld hebt is er zeker genoeg te doen. Je kan heroic/mythic dungeons doen om gear te verzamelen, er is nu tanaan jungle met dailies en rares. Je kan natuurlijk de raids induiken (highmaul en blackrock foundry zijn nu makkelijk te puggen, en als je wat gear hebt HFC ook). En naar wat je leuk vind kun je natuurlijk achievments doen, professions maxen, mounts verzamelen, pet battles etc etc. Dat moet je zeker een maand bezig kunnen houden en dan kun je gewoon kijken of je het nog leuk genoeg vind om door te blijven gaan.
Overigens lijkt het me nu veel te vroeg om alvast terug te komen voor Legion. Dat zal waarschijnlijk nog wel een half jaar duren op zn minst.VictorLoxley schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:43:
[...]
Dat weinig te doen-geklaag voorkom ik iig met zo'n late instapMaar super bedankt voor je suggesties, zal er dit weekend eens een begin mee maken.
Zelf ben ik een kleine 2 maand voor 6.2 terug gekomen, genoeg tijd om toch nog HM/BRF te doen en nu gelijk mee te komen met HFC.
Maar nog steeds is raiden eigenlijk het enige dat me boeit.
Opletten met zo'n citaten. Toen Blizzard de Death Knight voorstelde zeiden ze ook letterlijk dat DKs niet zouden rondlopen in Elwynn Forest 'picking daisies'. Toch moesten DKs dat letterlijk doen om hun professions te levellenZeror schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:19:
[...]
[...]
Zal wel level 95 worden uiteindelijk, vermoed ik zo.
Heel benieuwd hoe ze dat nu zullen aanpakken.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Professions krijgen trouwens weer een revamp. Blizzard niet helemaal tevreden over hoe het in WoD ging en de hoeveelheid klachten die erover kwamen.
Hoe weet je dit? Is dit officieel aangekondigd? Ik heb het namelijk nog nergens voorbij zien komen, of kunnen vinden.Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:33:
Professions krijgen trouwens weer een revamp. Blizzard niet helemaal tevreden over hoe het in WoD ging en de hoeveelheid klachten die erover kwamen.
DK was best leuk om mee te tanken toen DW Frost tank nog 'viable' was in WotLK. Toen heb ik toch aardig wat raids getanked. Sinds ze dit hebben verkloot is er maar weinig aan...
Zow, op mijn altje nu ook Archimonde neer. Wel jammer dat mijn altje hetzelfde aantal tomes heeft nu met de helft aan eligible bosskills die mijn main heeft. Tevens heeft mijn altje de 4 set sneller dan mijn main, en is het ilvl verschil nog maar 2 ofzo tussen die 2
WTB more luck op main please!
In het interview van Icy Veins met de devs op Gamescon.Raptar schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:23:
[...]
Hoe weet je dit? Is dit officieel aangekondigd? Ik heb het namelijk nog nergens voorbij zien komen, of kunnen vinden.
Ik heb behoorlijk geluk gehad met mn tomes, heb een paar dagen geleden de ring behaald met in totaal 58 boss kills, dat is dus een droprate van 57%. Weet niet wat de echte droprate is maar als het 50% is dan heb ik behoorlijk mazzel gehad dusDennism schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 00:43:
Zow, op mijn altje nu ook Archimonde neer. Wel jammer dat mijn altje hetzelfde aantal tomes heeft nu met de helft aan eligible bosskills die mijn main heeft. Tevens heeft mijn altje de 4 set sneller dan mijn main, en is het ilvl verschil nog maar 2 ofzo tussen die 2WTB more luck op main please!
Mijn main heeft er nu 27 met zo'n 65 eligible kills denk ik, mijn altje 27 met zo'n 40 eligible killsBartske schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:58:
[...]
Ik heb behoorlijk geluk gehad met mn tomes, heb een paar dagen geleden de ring behaald met in totaal 58 boss kills, dat is dus een droprate van 57%. Weet niet wat de echte droprate is maar als het 50% is dan heb ik behoorlijk mazzel gehad dus

Hier staat wel wat leuke uitleg over de statistieken van de drops (ze gaan uit van 50%). Had het al een keer eerder gepost maar toen gingen ze nog uit van 65%.Dennism schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:19:
[...]
Mijn main heeft er nu 27 met zo'n 65 eligible kills denk ik, mijn altje 27 met zo'n 40 eligible kills
Ik zie in de tabel dat ik met 58 kills bij de top 18% hoor, behoorlijk lucky dus. Jij met je main (als je er vanuit gaat dat je nog 12 kills nodig hebt voor die 6 resterende) bij de top 91%, behoorlijk unlucky dus.Some quick observations:
Getting all 33 Tome of Chaos in 3 fully cleared IDs (39 kills) is virtually impossible (7e-6 = 0.0007 %).
With 4 fully cleared IDs (52 kills) the chance improves dramatically to 3.52 % - still quite rare.
You will most likely need less than 87 kills (99 %) to get your Tome of Chaos (didn't fit into this comment).
More realistically, you will probably be done in 77 or less kills (90 %).
You have a 50 % chance to get your tomes within 65 kills.
Verwijderd
hoe start ik een senario A litte Patience doen namelijk voor de main qeust line maar geen idee hoe ik zelf een op zet
Als het goed is kun je bij de seat of Knowledge in queuen voor alle mop scenario'sVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:31:
hoe start ik een senario A litte Patience doen namelijk voor de main qeust line maar geen idee hoe ik zelf een op zet
Wat is er mis met DK tank? Vindt persoonlijk de leukste eraf.JBplap schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:13:
[...]
Klopt
Was eigenlijk niet van plan te rerollen, maar nu ik erover nadenk wil ik toch wel met de beta een DH testen voordat ik een besluit neem.
Rogue vind ik (tot nu toe (ik heb er alleen bijna geen)) tofste DPS class, maar dan eigenlijk met daggers maar dan wel de ADHD josti stijl van Combat (gcd capped). Dus als de DH dps spec dat kan bieden & tanken leuk is dan zou het nog kunnen ook.![]()
Energy vind ik te gek, en brew bevalt me erg goed. Maar WW vind ik![]()
Al is het beter dan ret pala dps.
Zou best een tank class willen spelen waarbij ik het niet echt erg zou vinden om eens te DPS'en.
Bear is meh, dk is no way
Warrior heb ik te weinig ervaring mee, die ga ik voor die tijd nog wel levelen.
Natuurlijk wel afhankelijk van wat ze met dual spec gaan doen, wat mij betreft mogen ze dat eruit gooien. Je kiest 1 spec en dat is jouw spec en ga je je artifact voor halen, bij spec reset gaat je artifact ook in rook op.
Maar dat zal wel niet gebeuren want Q.Q
Iemand hier die wow speelt op een 15" rMBP?
Ik heb het gevoel dat de UI iets te klein geschaald, ook met UI scaling disabled.
Ik heb het gevoel dat de UI iets te klein geschaald, ook met UI scaling disabled.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, geen problemen mee om eerlijk te zeggen.. speel dan ook niet native resolutie in game.Bossie schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:35:
Iemand hier die wow speelt op een 15" rMBP?
Welke resolutie gebruik je en heeft de display settings mbt scaling van het OS hier ook invloed?Spuitelf schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:24:
[...]
Ja, geen problemen mee om eerlijk te zeggen.. speel dan ook niet native resolutie in game.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even een gekke vraag misschien. Gister HFC normal gedaan, eerste 3 bosses dood (reaver, assault en Kromok) maar ik liep tegen iets aan
2 rogues in de groep (ik + een andere), in totaal 3 rogue items gedropped. Wat gebeurt er? Rogue A need alle 3, en krijgt alle 3. Pas toen ik vroeg hoe dat zat kreeg ik item 3 getrade (Tier headpiece), maar het blijkt normaal te zijn, dat als je het kan needen en dus goed voor je is. Het niet uitmaakt hoeveel items je al hebt gewonnen.
Ben ik de enige die hier wat moeite mee heeft?
Do note; het is niet dat ik gelijk er niet tegen kan. Als het zo is, dan moet ik mee leren leven, maar het is wel wat.. onhandig als je mensen wil gearen voor progress.
2 rogues in de groep (ik + een andere), in totaal 3 rogue items gedropped. Wat gebeurt er? Rogue A need alle 3, en krijgt alle 3. Pas toen ik vroeg hoe dat zat kreeg ik item 3 getrade (Tier headpiece), maar het blijkt normaal te zijn, dat als je het kan needen en dus goed voor je is. Het niet uitmaakt hoeveel items je al hebt gewonnen.
Do note; het is niet dat ik gelijk er niet tegen kan. Als het zo is, dan moet ik mee leren leven, maar het is wel wat.. onhandig als je mensen wil gearen voor progress.
[ Voor 14% gewijzigd door corset op 10-08-2015 08:49 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zo werkt het standaard loot systeem inderdaad. Personal loot zou dan misschien beter zijn geweest omdat de loot eerlijker verdeeld wordt onder de mensne, los van of je dat item nodig zou hebben.... kan best zijn dat je 3x een item krijgt die je niet nodig zou hebben gehad.corset schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:31:
Even een gekke vraag misschien. Gister HFC normal gedaan, eerste 3 bosses dood (reaver, assault en Kromok) maar ik liep tegen iets aan
Mijn vraag is meer, werken meer guilds zo? Need wat je kan needen, en als je 5 items wint op 1 avond heb je geluk.
Mijn ervaring is altijd wat meer DKP, Loot council geweest, gewoon netjes verdelen.
Mijn ervaring is altijd wat meer DKP, Loot council geweest, gewoon netjes verdelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Veel guilds gebruiken egpg lootmaster, dan kun je icm master loot zelf de loot verdelen over mensen die het het meest nodig hebben. Je kunt dan bij elke loot aangeven als speler als je het zelf wilt en hoe groot de upgrade voor jou is.corset schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:31:
Maar als je een pug runt dan kun je idd peg hebben dat je 5x op een item rolt en er geeneen krijgt. Maar loot krijgen is zo makkelijk nu imho dat het niet zo'n issue is. Personal loot is inderdaad de beste optie voor pugs, nooit meer gezeik met loot en er dropt ook nog eens meer.
Voor een guild run vind ik inderdaad dat je of personal loot moet runnen (iedereen gelijke lootkansen) of lootmaster.corset schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:25:
Mijn vraag is meer, werken meer guilds zo? Need wat je kan needen, en als je 5 items wint op 1 avond heb je geluk.
[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 10-08-2015 09:27 ]
Zo werkt het bij ons ook. Prima systeem en het meest eerlijk.Bartske schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
Veel guilds gebruiken egpg lootmaster, dan kun je icm master loot zelf de loot verdelen over mensen die het het meest nodig hebben. Je kunt dan bij elke loot aangeven als speler als je het zelf wilt en hoe groot de upgrade voor jou is.
[...]
Scaled > meeste naar Rechts.Bossie schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 00:25:
[...]
Welke resolutie gebruik je en heeft de display settings mbt scaling van het OS hier ook invloed?
Ingame heb ik 1920*1080.
Mijn vorige guild was in principe hoogste roll, maar als je reeds een item had gehad dan kon je nu achteraan sluiten. Uitzonderingen daarop waren 2P/4P bonus voor tiers. Als mensen hun set vol konden maken dan werd daar voorrang aan gegeven.corset schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:31:
Mijn huidige guild is gewoon hoogste roll, ongeacht hoeveel items je al hebt gehad. Misschien niet het eerlijkste qua opbouwen van ilvl binnen de groep, maar ik heb gemerkt dat er dan nog regelmatig even onderling wordt gesproken (TS/Chat) of dat item niet een veel betere upgrade is voor die ander, en dan dus nog regelmatig van hand wisselt.
Verwijderd
Mijn guild gebruikt sinds kort RCLootCouncil addon met voorrang aan mensen die hun 2pc/4pc compleet kunnen maken, mensen die te laat zijn / niet veel raiden zijn dan tier banned en mensen die al 4pc normal hebben staan helemaal achteraan in de rij voor tier pieces in HC.
Zitten wel enkele nadelen hieraan die de loyale mensen benadelen die meer raiden, maar over het algemeen werkt het prima.
Overigens, wil ik aan de mede tweakers hier vragen hoe zij met het volgende guild drama omgaan.
Er zijn 2 spelers die elkaar totaal niet mogen, maar dan ook totaal niet hoewel ze dus blijkbaar al jaren met elkaar hebben geraid (het is mij een wonder hoe ze dit hebben volgehouden).
Beiden zijn top spelers dat over het algemeen in de top 5-10% staan met welke class dan ook.
Ene speler is een speler die altijd een opmerking op wat dan ook maakt (gaat vooral over de performance zoals juiste specs/talents/dps, maar het komt erg grof over dat mensen geïrriteerd raken).
De andere heeft een attitude probleem en heeft een korte lont. Als je hem iets vraagt, zal hij zeer wss niet eens luisteren tenzij het de GM is die een goede vriend is of hij zal je gewoon uitschelden.
Ik als neutrale officer zal uiteindelijk één van de twee moeten kicken uit de guild. Natuurlijk hebben beide spelers vrienden in de guild dus de gevolgen voor beide zijn wel groot.
Ik ben meer geneigd om beide te kicken zelfs met de gevolgen voor de guild dat er veel mensen kunnen leaven.
Zitten wel enkele nadelen hieraan die de loyale mensen benadelen die meer raiden, maar over het algemeen werkt het prima.
Overigens, wil ik aan de mede tweakers hier vragen hoe zij met het volgende guild drama omgaan.
Er zijn 2 spelers die elkaar totaal niet mogen, maar dan ook totaal niet hoewel ze dus blijkbaar al jaren met elkaar hebben geraid (het is mij een wonder hoe ze dit hebben volgehouden).
Beiden zijn top spelers dat over het algemeen in de top 5-10% staan met welke class dan ook.
Ene speler is een speler die altijd een opmerking op wat dan ook maakt (gaat vooral over de performance zoals juiste specs/talents/dps, maar het komt erg grof over dat mensen geïrriteerd raken).
De andere heeft een attitude probleem en heeft een korte lont. Als je hem iets vraagt, zal hij zeer wss niet eens luisteren tenzij het de GM is die een goede vriend is of hij zal je gewoon uitschelden.
Ik als neutrale officer zal uiteindelijk één van de twee moeten kicken uit de guild. Natuurlijk hebben beide spelers vrienden in de guild dus de gevolgen voor beide zijn wel groot.
Ik ben meer geneigd om beide te kicken zelfs met de gevolgen voor de guild dat er veel mensen kunnen leaven.
Thanks, die ga ik even testen. Het vreemde is dat mijn graphics settings lijken te resetten elke als ik de game start.Spuitelf schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:39:
[...]
Scaled > meeste naar Rechts.
Ingame heb ik 1920*1080.
Speel je overigens fullscreen of windowed, ik lees dat bij window OS scaling bijvoorbeeld wel weer meespeelt.
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 10-08-2015 10:41 ]
Persoonlijk zou ik die persoon met de korte lont kicken, iemand die andere uitscheld is gewoon zwaar toxic voor de guild.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:
Mijn guild gebruikt sinds kort RCLootCouncil addon met voorrang aan mensen die hun 2pc/4pc compleet kunnen maken, mensen die te laat zijn / niet veel raiden zijn dan tier banned en mensen die al 4pc normal hebben staan helemaal achteraan in de rij voor tier pieces in HC.
Ik zou tegen beide persoonlijk zeggen dat dat soort gedrag niet gewenst is en dat als ze zich niet verbeteren en socialer opstellen ze een kick kunnen verwachten. Ze zomaar kicken lijkt me niet echt verstandig. Wel op tijd handelen anders gaan er andere mensen overstappen die het zat zijn. Moet wel leuk voor iedereen blijven natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:
Full ScreenBossie schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:39:
[...]
Thanks, die ga ik even testen. Het vreemde is dat mijn graphics settings lijken te resetten elke als ik de game start.
Speel je overigens fullscreen of windowed, ik lees dat bij window OS scaling bijvoorbeeld wel weer meespeelt.
Ik zou de persoon met het korte lontje kicken ook al is het een vriendje van de GM. De persoon die grof over komt (maar zo te lezen wel anderen wilt helpen met juiste tips/info geven) proberen uit te leggen hoe het ook anders kan.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:
Verwijderd
Ok bedankt voor het advies mensen.
En nu weer terug naar de Legion expansion
Wie gaan er hier naar DH rerollen of uberhaupt van class veranderen?
Ikzelf denk er mss over om een druid te rerollen en dan guardian tank / feral druid te gaan spelen of holy pala/prot pala.
Reden hiervoor? Instant queues als tank en elke guild heeft wel één van de twee classes nodig in raids
Ikzelf denk er mss over om een druid te rerollen en dan guardian tank / feral druid te gaan spelen of holy pala/prot pala.
Reden hiervoor? Instant queues als tank en elke guild heeft wel één van de twee classes nodig in raids
Ik zal waarschijlijk wel een DH aanmaken maar geen main. Toen wotlk uit kwam ben ik ook gererolled naar een DK, en dat beviel heel prima, maar het probleem was dat er zoveel waren en het best lastig kon zijn met pugs en loot. Zoals het er nu naar uitziet blijf ik gewoon lekker bij mn druid, hoewel ik toch ook altijd wel een shaman of warlock heb willen proberen.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:17:
Ok bedankt voor het advies mensen.
Ik ga waarschijnlijk wel een DH aanmaken; gewoon voor de starting area op zn minst. Nostalgia naar WC 3 en de verhaallijnen over Illidan en de Illidari.
Of ik er ook echt veel mee ga spelen? Waarschijnlijk niet. Daarvoor vind ik mn druid te tof (ook wel erg blij met de verhalen over veel druid lore in een van de nieuwe areas)
Of ik er ook echt veel mee ga spelen? Waarschijnlijk niet. Daarvoor vind ik mn druid te tof (ook wel erg blij met de verhalen over veel druid lore in een van de nieuwe areas)
Verwijderd
Nu je het daarover hebt. Dat gaat inderdaad lastig worden in pugs als er veel mensen rerollen naar DH.Bartske schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Ik zal waarschijlijk wel een DH aanmaken maar geen main. Toen wotlk uit kwam ben ik ook gererolled naar een DK, en dat beviel heel prima, maar het probleem was dat er zoveel waren en het best lastig kon zijn met pugs en loot. Zoals het er nu naar uitziet blijf ik gewoon lekker bij mn druid, hoewel ik toch ook altijd wel een shaman of warlock heb willen proberen.
4 leather users wordt wel erg moeilijk met loot distributie in guild runs. Pugs zal het niet zoveel problemen hebben denk ik met personal loot.
Shaman en hunters hebben het weer makkelijk met loot met 2 classes die mail kunnen gebruiken
Ik zal zeker een DH gaan aanmaken en mee gaan spelen, maar ik denk dat de Enhancement Shaman toch mijn main (melee DPS) blijft. Als main tank heb ik nu een Brewmaster Monk, dat zou dan eventueel kunnen veranderen.
Thanks!
-- edit
Werkt prima idd, hoewel de game toch ok draait op max resolutie is het verschil met 1920x1200 toch duidelijk merkbaar in responsinveness.
Ik denk dat het "vaag/blurry" issue voornamelijk komt door TUKUI ipv wow.
[ Voor 43% gewijzigd door Bossie op 10-08-2015 14:16 ]
Ik denk dat ik DH ga Mainen met mijn druid/DK als alt. Zoals het er nu uit ziet gaat DH een class worden met een hoger skillcap voor in PvP, en ik mis de diepte wel bij meeste classes.
Plus ziet DH er echt gaaf uit !!
Plus ziet DH er echt gaaf uit !!
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Kan je nog absoluut niet over oordelen.Jorca schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:47:
Zoals het er nu uit ziet gaat DH een class worden met een hoger skillcap voor in PvP
Tja, als je DK speelt..en ik mis de diepte wel bij meeste classes.
Gewoon fotm reroll dusPlus ziet DH er echt gaaf uit !!
Het is idd allemaal ietwat voorbarig.Twylight schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:15:
[...]
Kan je nog absoluut niet over oordelen.
[...]
Tja, als je DK speelt..
[...]
Gewoon fotm reroll dus
Maar fotm reroll is natuurlijk waarom blizzard een nieuwe class introduceert, zodat mensen die verveling ervaring bij alle classes weer een reden hebben om het op te pakken (en hopelijk voor langere tijd blijven door de nieuwe content). Als je dat mensen aanrekent krijg je veel onbegrip bij de nieuwe expansion want ik verwacht een idiote massa DH's.
[ Voor 10% gewijzigd door VictorLoxley op 10-08-2015 13:54 ]
Net als al die DK's in S5Twylight schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:15:
[...]
[...]
Tja, als je DK speelt..
[...]
Gewoon fotm reroll dus

[ Voor 4% gewijzigd door Zenety op 10-08-2015 14:02 ]
Ik kom er gewoon nog niet helemaal over dat je straks geen wapens meer hebt behalve je artifact.. Geen nieuwe transmog keuzes?vhal schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:17:
Gek genoeg vind ik de SV hunterspec naar melee specialer dan al die DH'ers.
Vind het ook een erg luie actie. Zo, hier heb je 1 wapen waar je een jaar mee gaat doen. Het meest jammere hiervan vind ik nog wel het gebruik van wapens die nog legendarischer waren dan de legendary's in wow. Ik vind persoonlijk gewoonweg niet dat een player Ashbringer hoort te dragen of Doomhammer bijvoorbeeld. Hier zit gewoon veel te veel lore achter.VictorLoxley schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Ik kom er gewoon nog niet helemaal over dat je straks geen wapens meer hebt behalve je artifact.. Geen nieuwe transmog keuzes?
Je artifact heeft 5 unlockbare varianten met elke 3+ kleurschemas en is transmoggable naar een ander item mocht je dat willen.VictorLoxley schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Ik kom er gewoon nog niet helemaal over dat je straks geen wapens meer hebt behalve je artifact.. Geen nieuwe transmog keuzes?
En het upgraden statwise gebeurt middels relic slots waardoor je toch drops gaat krijgen waar alle classes op willen rollen om hun Artifact te verbeteren.
Ik denk dat het wel meevalt met "geen wapen meer hebben"
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Ah, guild drama. Ze hebben wij niet ook weer eens zoiets.
Een oude guildmember uit de WotLK-Cata tijd dat we nog heroic modes deden en top van de server waren is met WoD teruggekeerd. Hij had geen tijd meer voor hardcore en nu wij redelijk casual raiden wilde hij weer mee doen. Dit is een erg goede speler die de guild flink snelere progress kan geven.
Vorige week krijg ik een whisper van een speler die halverwege cataclysm erbij is gekomen en al die tijd met ons geraid heeft. Een aardige gast die, toegegeven, af en toe open deuren intrapt bij wipes en een middelmatige speler is. Goed genoeg voor de heroics die we doen, maar mythic zou hij niet aan kunnen. In Cata heroics ging hij alleen mee op de farm runs en was hij onze floor inspector. Wel degene die met eindeloze recruitment inspanning de guild in leven heeft gehouden in MoP toen we verschillende keren het raidteam moesten herbouwen. Blijkbaar houd de eerste speler behoorlijk bot gereageerd tegen hem en weigert uberhaupt nog met hem te spreken. En hij vroeg zich af wat er aan de hand was.
Dus ik whisper die eerste speler; hij ergerde zich aan de af en toe open deur opmerkingen tijdens de raids en hij mag hem gewoon niet. Daarom heeft hij de afgelopen maand ook niet meer geraid, omdat hij zich te veel irriteert. Ik heb toen geoppert om speler twee in mumble te muten, aangezien hij uberhaupt geen taak heeft tijdens de raid waarin hij moet spreken, maar dat wilde hij niet.
Voor mij was het vrij eenvoudig, het kost ons en goede raider, maar die andere speler doet niet moeilijk en niets fout. Ik ga zo iemand niet uit de raids zetten, ook niet voor een duidelijk veel betere speler als de enige reden is dat die speler blijkbaar weigert om iemand te negeren
Met 40 man in de guild kan je niet verwachten dat iedereen beste vrienden is, maar als je niet een beetje respect voor elkaar op kan brengen ben ik er snel klaar mee.
Een oude guildmember uit de WotLK-Cata tijd dat we nog heroic modes deden en top van de server waren is met WoD teruggekeerd. Hij had geen tijd meer voor hardcore en nu wij redelijk casual raiden wilde hij weer mee doen. Dit is een erg goede speler die de guild flink snelere progress kan geven.
Vorige week krijg ik een whisper van een speler die halverwege cataclysm erbij is gekomen en al die tijd met ons geraid heeft. Een aardige gast die, toegegeven, af en toe open deuren intrapt bij wipes en een middelmatige speler is. Goed genoeg voor de heroics die we doen, maar mythic zou hij niet aan kunnen. In Cata heroics ging hij alleen mee op de farm runs en was hij onze floor inspector. Wel degene die met eindeloze recruitment inspanning de guild in leven heeft gehouden in MoP toen we verschillende keren het raidteam moesten herbouwen. Blijkbaar houd de eerste speler behoorlijk bot gereageerd tegen hem en weigert uberhaupt nog met hem te spreken. En hij vroeg zich af wat er aan de hand was.
Dus ik whisper die eerste speler; hij ergerde zich aan de af en toe open deur opmerkingen tijdens de raids en hij mag hem gewoon niet. Daarom heeft hij de afgelopen maand ook niet meer geraid, omdat hij zich te veel irriteert. Ik heb toen geoppert om speler twee in mumble te muten, aangezien hij uberhaupt geen taak heeft tijdens de raid waarin hij moet spreken, maar dat wilde hij niet.
Voor mij was het vrij eenvoudig, het kost ons en goede raider, maar die andere speler doet niet moeilijk en niets fout. Ik ga zo iemand niet uit de raids zetten, ook niet voor een duidelijk veel betere speler als de enige reden is dat die speler blijkbaar weigert om iemand te negeren

Met 40 man in de guild kan je niet verwachten dat iedereen beste vrienden is, maar als je niet een beetje respect voor elkaar op kan brengen ben ik er snel klaar mee.
Als ik bij mijn monk als main blijf, dan zal ik zeker transmoggen. Ik heb nog geen fatsoenlijke monk set gezien en de MoP stijl staves zijn hatelijk lelijk. Ik heb me suf gefamt voor druid en rogue sets met passende wapens.Ryceck schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:15:
[...]
Je artifact heeft 5 unlockbare varianten met elke 3+ kleurschemas en is transmoggable naar een ander item mocht je dat willen.
En het upgraden statwise gebeurt middels relic slots waardoor je toch drops gaat krijgen waar alle classes op willen rollen om hun Artifact te verbeteren.
Dat valt wel mee toch, ik ken verschillende mensen met een corrupted ashbringer, was altijd leuk om Scarlet monestary mee te bezoeken. De nieuwe corrupted look is trouwens compleet anders!Zenety schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Vind het ook een erg luie actie. Zo, hier heb je 1 wapen waar je een jaar mee gaat doen. Het meest jammere hiervan vind ik nog wel het gebruik van wapens die nog legendarischer waren dan de legendary's in wow. Ik vind persoonlijk gewoonweg niet dat een player Ashbringer hoort te dragen of Doomhammer bijvoorbeeld. Hier zit gewoon veel te veel lore achter.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 15:36 ]
Ik ben toch benieuwd wat de Artifact Daggers gaan worden. Iemand hier al iets van voorbij zien komen?
Alleen de fire mage dagger..TylerMayhem schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:51:
Ik ben toch benieuwd wat de Artifact Daggers gaan worden. Iemand hier al iets van voorbij zien komen?
Maar dat komt vast allemaal tzt.
Een van de dingen die ik wel gaaf vind aan de artifacts voor druids is dat ze invloed gaan hebben hoe de shapeshifts eruit gaan zien.. erg benieuwd wat dit in gaat houden voor mijn bear-form. (En cat form, maar de laatste keer dat ik Feral als spec aan heb gezet is al best n tijd geleden..)
Effen mijn gedachten opgeschreven wat ik zo vind van de nieuwe expansie aankondiging.
Lore:
Verhaal valt mee maar nu ook niet om te zeggen dat ik er van achterover valt. Heel wat zaken hangen nogal los aan elkaar en dat Gul'dan er dan ook meteen moet bij geschilderd worden vind ik ook vreemd. Zeker omdat hij Illidan gaat gaan bevrijden/ressurecten terwijl die Guldan hem niet eens zou mogen kennen... Erg vreemd dit allemaal. Had hem liever op een andere manier zien terug komen in het verhaal. Verder wel leuk dat we nu vollop tegen het legion vechten op azeroth en de tomb of sargeras centraal zal staan. Jammer dat Dalaran terug moet meekomen maar wat mij vooral stoort is de uitleg dat jaina gewoon is weggelopen van de mages zonder meer uitleg. Kedghar heeft blijkbaar daar ook al de boel overgenomen.
Demon Hunter:
Coole class die ik zeker ga spelen en vind het een prima moment om ze in de game te brengen! Hopelijk is de start zone net zo cool als die van DK's.
Artifacts:
Coole uitwerking alleen erg jammer dat ze lore weapons gaan gebruiken die de speler dan zomaar krijgt. Zou liever iets zien waar we doorheen de expansion een soort replica maken van wapens zoals ashbringer maar dat zijn eigen identiteit krijgt. Wel leuk dat er talents aan gaan gebonden zitten.
Class order halls:
Lijkt me een dumbed down garrison waar het enige positieve aan is dat je ook met andere spelers er zal inlopen van jezelfde class.
Dat zijn eigenlijk de enige features die me aanspreken en vind het nu niet echt spectaculair. Hopelijk zijn er nog een aantal dingen die ze ons niet vertellen.
Lore:
Verhaal valt mee maar nu ook niet om te zeggen dat ik er van achterover valt. Heel wat zaken hangen nogal los aan elkaar en dat Gul'dan er dan ook meteen moet bij geschilderd worden vind ik ook vreemd. Zeker omdat hij Illidan gaat gaan bevrijden/ressurecten terwijl die Guldan hem niet eens zou mogen kennen... Erg vreemd dit allemaal. Had hem liever op een andere manier zien terug komen in het verhaal. Verder wel leuk dat we nu vollop tegen het legion vechten op azeroth en de tomb of sargeras centraal zal staan. Jammer dat Dalaran terug moet meekomen maar wat mij vooral stoort is de uitleg dat jaina gewoon is weggelopen van de mages zonder meer uitleg. Kedghar heeft blijkbaar daar ook al de boel overgenomen.
Demon Hunter:
Coole class die ik zeker ga spelen en vind het een prima moment om ze in de game te brengen! Hopelijk is de start zone net zo cool als die van DK's.
Artifacts:
Coole uitwerking alleen erg jammer dat ze lore weapons gaan gebruiken die de speler dan zomaar krijgt. Zou liever iets zien waar we doorheen de expansion een soort replica maken van wapens zoals ashbringer maar dat zijn eigen identiteit krijgt. Wel leuk dat er talents aan gaan gebonden zitten.
Class order halls:
Lijkt me een dumbed down garrison waar het enige positieve aan is dat je ook met andere spelers er zal inlopen van jezelfde class.
Dat zijn eigenlijk de enige features die me aanspreken en vind het nu niet echt spectaculair. Hopelijk zijn er nog een aantal dingen die ze ons niet vertellen.
UH DK had best wel een hoger skillcap dan de meeste classes in PvP (tot aan WoD tenminste). Frost heb ik nooit serieus arena mee gedaan, niet mijn stijl van spelen.Twylight schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:15:
[...]
[...]
Tja, als je DK speelt..
[...]
Gewoon fotm reroll dus
En over FoTM kan ik zelf niks aan doen, ik heb maar 2 classes gespeeld sinds Wotlk en jammer genoeg zijn ze met de tijd teveel veranderd in de slechte zin dat ik het niet meer zo leuk vind.
Ik wil zelf melee class spelen, liefst geen warrior of paladin en dan blijven er maar weinig classes over ,En wat ze tot nu toe hebben laten zien van DH spreekt me veel aan, zeker de disengage heeft veel mogelijkheden in PvP en laat wel degelijk zien dat het best wel wat diepte heeft en/of kan hebben, tot nu toe ben ik best tevreden.
Edit: Ik heb je perongeluk gereport, excuses daarvoor
Ja dat zeker, maar ook Blizzard heeft aangegeven dat ze spijt hebben omdat dit zwaard in het spel te laten. Net als dat ze in eerste instantie aangaven dat Frostmourne te legendarisch is om door een normale speler gedragen te worden. We mogen dan wel een enorme hoeveelheid battles gewonnen hebben en vereerd te worden door je garrison, Maar iedere hero heeft zo zijn wapen die bij hem hoort vind ik.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:32:
Dat valt wel mee toch, ik ken verschillende mensen met een corrupted ashbringer, was altijd leuk om Scarlet monestary mee te bezoeken. De nieuwe corrupted look is trouwens compleet anders!
Maar totaal niet in de buurt van de skillcap van rogue/mage of priest bijvoorbeeld. Als je enorm goed was in rune en pet management kon je wel een hogere skillcap hebben dan andere classes inderdaad. Maar voor de rest blijft DK behoorlijk faceroll. Einde wrath of the lich king was de skillcap denk ik het hoogst. Daarna is de class alleen maar makkelijker geworden.Jorca schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:06:
[...]
UH DK had best wel een hoger skillcap dan de meeste classes in PvP (tot aan WoD tenminste)
[ Voor 29% gewijzigd door Zenety op 10-08-2015 16:09 ]
Ow maar dat bedoelde ik ook niet, het ging mij letterlijk om 'nieuwe' wapens voor transmoggen.. We kunnen natuurlijk nog transmoggen naar welk wapen dan ook, maar helaas niet met nieuwe models. Of ze moeten dit ondervangen op een andere manier..Ryceck schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:15:
[...]
Je artifact heeft 5 unlockbare varianten met elke 3+ kleurschemas en is transmoggable naar een ander item mocht je dat willen.
Rogue heb je gelijk in, Mage ook wel maar met mage was het zo dat je als slechter speler ook rond de 1900 kon komen zonder moeite. Dat is sinds MoP helemaal makkelijker geworden. UhDk moeite zat em ook in het managen van runes, maar eenmaal geleerd ging het ook wel, alleen was het zo dat je als minder speler meer moeite had om met UhDk hoger te komen dan met andere classes.Zenety schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:07:
[...]
Ja dat zeker, maar ook Blizzard heeft aangegeven dat ze spijt hebben omdat dit zwaard in het spel te laten. Net als dat ze in eerste instantie aangaven dat Frostmourne te legendarisch is om door een normale speler gedragen te worden. We mogen dan wel een enorme hoeveelheid battles gewonnen hebben en vereerd te worden door je garrison, Maar iedere hero heeft zo zijn wapen die bij hem hoort vind ik.
[...]
Maar totaal niet in de buurt van de skillcap van rogue/mage of priest bijvoorbeeld. Als je enorm goed was in rune en pet management kon je wel een hogere skillcap hebben dan andere classes inderdaad. Maar voor de rest blijft DK behoorlijk faceroll. Einde wrath of the lich king was de skillcap denk ik het hoogst. Daarna is de class alleen maar makkelijker geworden.
Sinds NS weg is doe ik ook weinig arena's, ook totaal geen zin om een nieuw class te leren en dan helpt het wel dat ze een class aankondigen die dezelfde thema heeft als de classes die interessant zijn voor mij (shadow, lock, uh)
Verwijderd
Makkelijke keuze dan ja. Lijkt wel alsof geen enkele guild niet zonder drama kanVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:32:
Ah, guild drama. Ze hebben wij niet ook weer eens zoiets.
[...]
Als ik bij mijn monk als main blijf, dan zal ik zeker transmoggen. Ik heb nog geen fatsoenlijke monk set gezien en de MoP stijl staves zijn hatelijk lelijk. Ik heb me suf gefamt voor druid en rogue sets met passende wapens.
[...]
Dat valt wel mee toch, ik ken verschillende mensen met een corrupted ashbringer, was altijd leuk om Scarlet monestary mee te bezoeken. De nieuwe corrupted look is trouwens compleet anders!

Wel leuk van dat floor inspector
Vanavond Tyrant HC farm en Mannoroth HC progress (16 tries vorige week, best try 8%) dus hopelijk vanavond down
Hmm, als Paladins Ashbringer krijgen als Artifact, hoe zit dat dan met tank pala's? Die hebben sword+board dus een 2H weapon lijkt me dan niet zo handig, maar ik zou zo snel geen legendary kunnen verzinnen die lore wise goed bij een paladin past. Niet zo goed als Ashbringer in ieder geval.
Misschien Hammer of the Lightbringer? Het word beschreven als een two handed wapen maar hier zie je Uther ook een boek erbij dragen.HMS schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:53:
Hmm, als Paladins Ashbringer krijgen als Artifact, hoe zit dat dan met tank pala's? Die hebben sword+board dus een 2H weapon lijkt me dan niet zo handig, maar ik zou zo snel geen legendary kunnen verzinnen die lore wise goed bij een paladin past. Niet zo goed als Ashbringer in ieder geval.

Daarnet heb ik eindelijk de flying achievement (Pathfinder?) behaald.
Ik moest nog een stuk of 60 treasures jagen. Toen ik er eindelijk 100 had dacht ik 'hah, nu heb ik het vliegen niet meer nodig'
Ik moest nog een stuk of 60 treasures jagen. Toen ik er eindelijk 100 had dacht ik 'hah, nu heb ik het vliegen niet meer nodig'
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Die tomes blijven maar niet droppen voor me... Ondertussen nog 3 te gaan, dus dat zou woensdag dus eindelijk een ring moeten zijn 
Zondag hadden we Tyrant en Mannoroth voor het eerst gedaan. Tyrant was 3e try geloof ik en Mannoroth iets van 5 of zo. Maar dat is echt weer zo'n irritant gevecht dat heel lang duurt en dan op het eind iets dat je even moet leren. Duurde behoorlijk lang qua doorlooptijd.
Deze week als doel Archimonde hc en volgende week verwacht ik dat we mythic gaan doen
Zondag hadden we Tyrant en Mannoroth voor het eerst gedaan. Tyrant was 3e try geloof ik en Mannoroth iets van 5 of zo. Maar dat is echt weer zo'n irritant gevecht dat heel lang duurt en dan op het eind iets dat je even moet leren. Duurde behoorlijk lang qua doorlooptijd.
Deze week als doel Archimonde hc en volgende week verwacht ik dat we mythic gaan doen
Verwijderd
Tomes is niet het proboleem, ik krijg de shipyard missies maar nietIntToStr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:13:
Die tomes blijven maar niet droppen voor me... Ondertussen nog 3 te gaan, dus dat zou woensdag dus eindelijk een ring moeten zijn

Ghe, hoe farm je Saberstalker rep van friendly naar revered in een klein uurtje. Groep met 4 hunters en een rogue met 9 stacks Fel-debuff die 15 NPC's per keer pullen en vervolgens alles kapot AoE'en
Rep.farming was nog nooit zo leuk geweest.
Moet alleen nog 1 faction naar revered (OotA) krijgen zodat deze scrub ook kan vliegen

Rep.farming was nog nooit zo leuk geweest.
Moet alleen nog 1 faction naar revered (OotA) krijgen zodat deze scrub ook kan vliegen
[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 11-08-2015 09:38 ]
Gosh... Nog 22 tomes te gaan voor de legendary ring.... Die sea chart heb ik echt al weken...
Beetje vervelend die tomes als je alleen LFR kan doen en dan ook niet eens iedere week... Nou ja, patience is a virtue zal ik maar zeggen. 
Voor de rest iedere dag aan het hopen dat m'n shipyard eens een keer een leuke RARE missie gaat geven. Zoals de BMAH of een heirloom ring (heb er al ééntje mogen ontvangen!
) of een mount ofzo... Ik blijf de yard net zo lang gebruiken tot ik al die dingen in m'n bezit heb... RNG is RNG ^_^
Heb ook nog steeds één mount nodig van de vier "uber" rares in Tanaan. Inmiddels wel al bijna 21 Medallion of the Legion mogen ontvangen. Zodra ik revered ben met Sha'tari Defense, zal ik ze allemaal gebruiken zodat ik niet hoef te grinden van revered naar exalted....
Voor de rest iedere dag aan het hopen dat m'n shipyard eens een keer een leuke RARE missie gaat geven. Zoals de BMAH of een heirloom ring (heb er al ééntje mogen ontvangen!
Heb ook nog steeds één mount nodig van de vier "uber" rares in Tanaan. Inmiddels wel al bijna 21 Medallion of the Legion mogen ontvangen. Zodra ik revered ben met Sha'tari Defense, zal ik ze allemaal gebruiken zodat ik niet hoef te grinden van revered naar exalted....
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hmm, die medaillions gaan voor 7-8K per stuk op onze server. Ik zou het wel weten nu het nog kanRustStorm schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:28:
Haha, bij mij op de server gaan ze ook voor dat bedrag. Maar ik heb meer dan genoeg goud op m'n huidige server (lees: meer dan 1M), dus dan gebruik ik ze liever.vhal schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:46:
[...]
Hmm, die medaillions gaan voor 7-8K per stuk op onze server. Ik zou het wel weten nu het nog kan
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Nog vervelender is dat ik gisteren 4 epic schepen ben kwijtgeraakt op verschillende missies met 94% succeskans en hoger. En je moet missies doen om nieuwe te krijgen. Ik heb nog steeds geen legendary missie gekregen en als ik die nu krijg moet ik er blauwe schepen tegenaan gooienVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:17:
[...]
Tomes is niet het proboleem, ik krijg de shipyard missies maar niet
Ik had geloof ik al eens gezegd dat ik die shityard haat, ik begin nu een persoonlijke haat te ontwikkelen tegen de randdebiel die dit 'facebook spel' bedacht heeft.
Ik ben van deze week een nieuw projectje begonnen om de sleur van 6.2 te overbruggen. We hebben een Horde guild gestart op Deathwing (connected Maelstrom) waarbij we geen heirlooms gebruiken om te levelen. Ook zijn de classes en races willekeurig gerolled. Je kan ook nog kiezen om je proffs te laten rollen. 
Al met al een leuke manier om de zomer door te komen en nieuwe WoW vrienden te maken.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/15161300420
Al met al een leuke manier om de zomer door te komen en nieuwe WoW vrienden te maken.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Gisteren de 2e raid avond van de week en hebben Mannoroth HC als progress baas neer gekregen na 6 wipes met in totaal 22 wipes op Mannoroth besteed, niet slecht vind ik
Daarna nog even snel Archimonde NM binnen een half uur voor enkele mensen die achievement wilden halen / ring upgrade nodig hadden.
Heb zelf met de GM Archimonde HC uitgeprobeerd in een pug (beste try 8%) zonder voice coms.
Ben nu wel optimistisch dat mijn guild het binnen 2 raid dagen neer kan halen
Daarna nog even snel Archimonde NM binnen een half uur voor enkele mensen die achievement wilden halen / ring upgrade nodig hadden.
Heb zelf met de GM Archimonde HC uitgeprobeerd in een pug (beste try 8%) zonder voice coms.
Ben nu wel optimistisch dat mijn guild het binnen 2 raid dagen neer kan halen

Thanks voor het sharen, heb mezelf zojuist ook aangemeldjunglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:
Ik ben van deze week een nieuw projectje begonnen om de sleur van 6.2 te overbruggen. We hebben een Horde guild gestart op Deathwing (connected Maelstrom) waarbij we geen heirlooms gebruiken om te levelen. Ook zijn de classes en races willekeurig gerolled. Je kan ook nog kiezen om je proffs te laten rollen.
Ik hoop stiekem wel op een soort hamer voor mijn Prot Paladin. Dat heeft ie op dit moment ook.Zenety schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:46:
[...]
Misschien Hammer of the Lightbringer? Het word beschreven als een two handed wapen maar hier zie je Uther ook een boek erbij dragen.
[afbeelding]
En gaaf idee van het random leveling guild; maar daar heb ik momenteel de tijd niet voor.. Misschien wel leuk om te doen met wat vrienden als we ons allemaal vervelen.
Jammer maar helaas... PvP is een absolute no-go voor mij...junglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:
Super tof! heb gereageerd op je topic. Ben beniewd welke class is mag gaan spelen.junglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:
Verwijderd
Dat klinkt wel echt als een leuk idee. Al zo vaak weer begonnen met WoW maar zo alleen is er ook weinig aanjunglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:

Wat een hard idee. Helaas echt nét afgelopen weekend opnieuw begonnenjunglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:

Precies, gewoon jezelf lekker bezig houden. Zo ben ik zelf begonnen met het optimaliseren van een extra set aan gear voor Timewalking dungeons. BC en WotLK Timewalking is respectievelijk ilevel 95 en 160, en alle oude Tier set bonussen en legendaries werken daar gewoon. Verder allemaal gear met zoveel mogelijk gems erin (want die schalen niet omlaag zoals de stats op je gear) en alles met oude main stat enchants erop. Heerlijk om daarmee te experimenteren en je blaast nóg harder door die dungeons heen.junglebeast schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:42:
Ik ben van deze week een nieuw projectje begonnen om de sleur van 6.2 te overbruggen.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ja dat soort dingen zijn leuk inderdaad. Er is gewoon zo ontzettend veel content. De current content is natuurlijk beperkt en daar 'zeurt' iedereen over maar met wat creativiteit kun je nog zoveel verzinnen om te doen!Rone schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:56:
[...]
Precies, gewoon jezelf lekker bezig houden. Zo ben ik zelf begonnen met het optimaliseren van een extra set aan gear voor Timewalking dungeons. BC en WotLK Timewalking is respectievelijk ilevel 95 en 160, en alle oude Tier set bonussen en legendaries werken daar gewoon. Verder allemaal gear met zoveel mogelijk gems erin (want die schalen niet omlaag zoals de stats op je gear) en alles met oude main stat enchants erop. Heerlijk om daarmee te experimenteren en je blaast nóg harder door die dungeons heen.
edit: tweakers wordt ook nog genoemd in een post op mmo-champion vanwege het interview, wel grappig:
Dev Interviews
A few more developers interviews appeared this weekend.
Tweakers.net
The team hasn't decided if Blacksmiths or Jewelcrafters will be able to make items that modify your Artifact.
[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 11-08-2015 15:09 ]
Als BS's of JC's items kunnen maken weet ik wel zeker dat de recipes en materials daarvoor in normal/heroic raids gaan droppen.
Ben zelf ook erg nadenken hoe ik mijn tijd zal spenderen in WoW tot aan Legion. Heb genoeg te doen, maar niet alles is even leuk... Mounts farmen bijvoorbeeld... Insane titel halen... euhmmm 
Hmmmmz, misschien moet ik m'n selfies camera eens gaan gebruiken... en de garrison muziekjes verzamelen...
Hmmmmz, misschien moet ik m'n selfies camera eens gaan gebruiken... en de garrison muziekjes verzamelen...
[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 11-08-2015 16:09 ]
Ik moet juist zeggen, sinds de aankondiging van Legion, is bij mij de drive weg. Ik wil wel spelen, vind WoW nog steeds heel tof, maar kwa content is de zin weg, ik wil die nieuwe expansion nu al.
Verwijderd
Bij mij komt het door de aankondiging juist terug. Vind het alleen zo vervelend dat je als "casual" niet echt een plekje hebt. PUG raids stellen van die onzinnige gear eisen dus dat wordt hem ook al nietKaap schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:11:
Ik moet juist zeggen, sinds de aankondiging van Legion, is bij mij de drive weg. Ik wil wel spelen, vind WoW nog steeds heel tof, maar kwa content is de zin weg, ik wil die nieuwe expansion nu al.
Dat vind ik ook altijd zo'n treurige bedoeling... Abnormaal... En dan zie je heel vaak ook nog eens dat de raidleader veel lager ilvl heeft, en dus gewoon geboost wil worden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:12:
[...]
PUG raids stellen van die onzinnige gear eisen dus dat wordt hem ook al niet
Wat? Spel is juist mega casual geworden? En onzinnige gear eisen..nou nou nou. Tja als je nét level 100 dingt moet je eerst nog even wat dungeons door farmen om aan het item level te voldoen. Maar dat is wel héél minimaal zeg..Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:12:
[...]
Bij mij komt het door de aankondiging juist terug. Vind het alleen zo vervelend dat je als "casual" niet echt een plekje hebt. PUG raids stellen van die onzinnige gear eisen dus dat wordt hem ook al niet
Verwijderd
Ga even uit van de gemiddelde speler hier.Even kijken of het lukt om mijn char te linken:Zalaroth schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:36:
[...]
Wat? Spel is juist mega casual geworden? En onzinnige gear eisen..nou nou nou. Tja als je nét level 100 dingt moet je eerst nog even wat dungeons door farmen om aan het item level te voldoen. Maar dat is wel héél minimaal zeg..
Armory Linkje
Ga er daarnaast een vanuit dat dit van een tijdje terug is
LFR is super saai na 2-3 weken want het is echt veel te easy. Je wilt dan ook wel eens wat anders doen maar hiermee kom je niet in een PuG. Ik zeg al sinds WOTLK dat mensen denken dat Ilvl = Skill maar goed dat is een andere discussie.
Het probleem is ook niet tijd in WoW steken maar tijd in WoW steken op specifieke tijden. Ik kan misschien qua uren evenveel investeren maar niet op de normale raid tijden van een Guild. Wat mij betreft mocht er een systeem komen dat je gear ook op andere manieren kunt verkrijgen.
Het is meer dat er naast Raids, PvP en pet battles niet veel te doen is voor de casual.
Beetje achievements hunten, transmogs.. alt levelen misschien?
Beetje achievements hunten, transmogs.. alt levelen misschien?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Behalve dan die groepen die rustig durven te vragen om zeg ilvl 700+ average voor een HFC normal pug. Dat is echt wel iets meer dan eventjes een paar dungeons farmen.. dan ben je al bijna HFC normal aan het farmen..Zalaroth schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:36:
[...]
Wat? Spel is juist mega casual geworden? En onzinnige gear eisen..nou nou nou. Tja als je nét level 100 dingt moet je eerst nog even wat dungeons door farmen om aan het item level te voldoen. Maar dat is wel héél minimaal zeg..
Zit er al in. Tanaan JungleVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:43:
[...]
Wat mij betreft mocht er een systeem komen dat je gear ook op andere manieren kunt verkrijgen.
Cool. Tweakers wordt genoemd op de frontpage van MMO-Champion.
http://www.mmo-champion.c...ovie-Prop-Contest-DLC-500
Wie heeft die doorgegeven?
http://www.mmo-champion.c...ovie-Prop-Contest-DLC-500
Wie heeft die doorgegeven?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
hoe kom ik bij tanaan jungle ? is het waard om me garrison te upgraden ervoor ?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 20:03 ]
http://www.wowhead.com/guides/tanaan-jungle#unlocking-tanaanVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:39:
hoe kom ik bij tanaan jungle ? is het waard om me garrison te upgraden ervoor ?
Even zelf wat opzoeken kan geen kwaad.Before you explore Tanaan Jungle, you first have to unlock it.
• You will need to build a Level 1 Shipyard. This requires you to be level 100 and have a Level 3 Garrison. You’ll need 150 Gold and 150 Garrison Resources to build the Level 1 Shipyard.
• etc.
• etc.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Dit topic is gesloten.